Rogue/Cleric Full str Crow Bow Server ; Malazgirt
Ben lvl 33, lag, router valt eruit. Wolf dood (lvl 31) en ik dood.
Schiet tussen de palen en je scoort!
Anoniem: 126526
en het ergste is dan nog dat als je er dan eindelijk na een half uur connecten in zit, dat je dan na 5 minuten een ????? error krijgt en dan weer een half uur kunt connectenHeaget schreef op zondag 17 september 2006 @ 13:35:
Ik kom er niet eens in... ze zouden eens betere servers moeten nemen en al die kut stall accounts weg donderen! Omdat er andere mensen zijn met 2 accounts kom ik er heel de tijd niet in

Anoniem: 180395
Geachte heer/mevrouw Kalwij,
Naar aanleiding van uw e-mail informeren wij u als volgt.
@Home is afhankelijk van de informatie van de leverancier van de dienst.
Zij zijn de partij die wijzigingen door dienen te geven. Overigens wordt
alle informatie van de DNS ook automatisch aangepast nadat de TTL (time
to live) is verstreken.
De periode die over een automatische update heen gaat is meestal 5 tot 7
dagen. Mocht u dit proces willen versnellen dan dient u contact op te
nemen met de provider van de gameservers.
Heeft u nog vragen, dan kunt u ook terecht op onze online help via
http://help.home.nl/.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
@Home
Afdeling Klantenservice
dus het duurt nog wel ff voordat wij kunnen spelen
en versnelle heeft ook geen zin want ik heb dat al gevraagt
en dat heeft totaal geen effect..
mja
balen he
dus ja moeten we maar wachten
ik heb een paar keer van de buren internet gebruikt voor sro
maar die router staat nu ook uit helaas
moet toch iets doen
Maar nu zal je het zien meestal als je naar school of naar je werk moet doet het het weer
hehe precies.. je moet tog watAnoniem: 180395 schreef op zondag 17 september 2006 @ 14:51:
Ik heb mijn oude N64 maar weer eens uit de kast gehaalt![]()
moet toch iets doen
Maar nu zal je het zien meestal als je naar school of naar je werk moet doet het het weer
en das best goed klote ja

ik heb nog css etc maja die speel ik ook wel soms ,maar wil rpgennnnn arggg
ArchLord Beta Client
die ga ik btw ff downe
die blijkt op nummer 1 te staan op fileplanet bij rpgs
[ Voor 10% gewijzigd door Z1ppo op 17-09-2006 15:26 ]
Het kan vrij sociaal zijn jah... Maar niet als je het telkens in je 1tje moet spelen omdat niemand anders kan vanwege die problemen...
had vrijdag gebeld, nieuwe dns instellingen gekregen, modem uit voor 2 uur (helemaal geen i-net!!!, aangezet, nog niets. ook geen internet... vandaag terug gekomen van vriendin, nog steeds geen internet, modem gereset, nog niets, met ander knopje -> succes!! maar nog steeds geen SRO
misschien toch maar es kijken naar dat ArchLord
uit pure noodzaak...
excuses voor het vele zeiken over mn verbinding en dat t niet doet. k wilde alleen ff zeggen dat een dns update ook niet alles verhelpt... verder zal k braaf OT blijven
[ Voor 17% gewijzigd door DropjesLover op 17-09-2006 22:31 ]
BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,
We weten nou wel dat als je @Home hebt, je niet kunt connecten. Niet iedereen hoeft te weten dat je het niet kunt. Dadelijk gaat dit deeltje op slot en hebben we niets meer.
]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[
je hebt precies zelfde gekloot als mij dus..DropjesLover schreef op zondag 17 september 2006 @ 21:31:
en ik kan ook nog steeds niet op de site/spel...
had vrijdag gebeld, nieuwe dns instellingen gekregen, modem uit voor 2 uur (helemaal geen i-net!!!, aangezet, nog niets. ook geen internet... vandaag terug gekomen van vriendin, nog steeds geen internet, modem gereset, nog niets, met ander knopje -> succes!! maar nog steeds geen SRO![]()
misschien toch maar es kijken naar dat ArchLord![]()
uit pure noodzaak...
excuses voor het vele zeiken over mn verbinding en dat t niet doet. k wilde alleen ff zeggen dat een dns update ook niet alles verhelpt... verder zal k braaf OT blijven
maja
speel sro soms af en toe via de verbinding van de buren
tis even niet anders
voor de mensen die niet op sro kunnen komen
en nu hou ik me ontopic
lol dat van elementen en tablets is nog steeds niet echt te snappe
Anoniem: 189731
ze melden me ook dat er meerdere mensen hierover gebeld hebben en dat ze er zo snel mogelijk iemand van de technische dienst erop zetten...
afgelopen vrijdag gemeld dus vandaag mag ik weer bellen,
ze hebben een soort van 3 dagen regel.
hoor ik dat mijn guildmates alweer lvl 55/56 zijn geworden grmbl en ik had een heel weekend om lvl 51 te worden GVD GVD!!
Maar ze gingen ervanuit dat het probleem binnen de 3 dagen opgelost zou zijn,
Ik niet maar ik hoop het toch..
helaas zal ik wel gelijk krijgen
Ik weet dat je afkick verschijnselen krijgt maar gewoon rustig blijvenAnoniem: 189731 schreef op maandag 18 september 2006 @ 10:17:..... lvl 51 te worden GVD GVD!!
Ik had trouwens gister een beetje pech. Was aan het kloten met Player Atack doe ik perongelik (serieuws) een Nuke op een low lvl gastje. Hij dood wordt ik gekild door een gast drop ik m'n SOS Head +2. Heel leuk
Schade: SOS, 90SP, 60k Gold
En nog steeds is het leuk
Edit: typo
[ Voor 16% gewijzigd door xzaz op 18-09-2006 10:39 ]
mensen even neer meppen net dat niet dood zijn
dan krijg je tog zoon mooie roze nick?
ik durf het eigenlijk niet te doen zo word ik rood gemaakt
Als de DNS up to date is, wat moeten wij daar dan voor doen? ipconfig /flushdns???

Anoniem: 186415
Hoop vandaag eigenlijk nog.
Trouwens ook mensen hier die op Venice ronddwalen?
met wat?Anoniem: 186415 schreef op maandag 18 september 2006 @ 12:36:
Ik kan het via een proxy gelukkig gewoon spelen, totdat @home zijn bende heeft opgelost.

Heb een proxy gevonden waarover ik gewoon kan spelen.
heb da ding ff geinstald
De proxy die voor mij goed werkt is:**** Proxy's Update ****
Ok people.
Download Proxifier and install it. http://www.proxifier.com/download.htm
start -> programs -> Proxidier -> Network Config
run threw that
start -> programs -> Proxidier -> Proxidier
Options -> Proxy Settings -> add -> ip -> 82.87.30.99 -> port -> 1080
Check Socks5 ****** Look below for more proxy's
Click Ok
Click Ok
Options -> Proxification Rules -> Proxiffy Only the following + manually Proxified -> Click Add -> Applications -> Click Add Point it to your Silkroad.exe and sro_client.exe
Click Ok
Click Ok
Make sure new rule is only thing checked and click Ok
Run SilkRoad like normal and get ready to wate a wile remeber this is going threw a proxy so it will take a few.
**** more proxy's ****
211.234.93.146:1080
209.87.230.131:1080
201.245.57.118:58
200.89.110.222:1080
128.134.202.175:4769
200.14.121.50:1080
61.234.228.133:1080
194.27.104.137:1080
128.134.202.175:4769
200.14.121.50:1080
200.241.105.106:1080
200.71.62.100:1080
200.89.122.152:1080
201.245.174.193:1080
201.248.219.144:1080
209.87.230.131:1080
210.245.136.192:1289
210.245.136.192:54793
210.92.207.100:4769
218.149.76.46:4769
221.209.238.38:24217
61.155.59.66:1080
+*+*+*+*+*+*+*
Ok after takeing a closer look it seem that the updater and the servers are in the same ip range and the exact same port.. for atlest My server Alps. and i assume all the other. thats very wierd to me.
I'm really sorry i dident think it was set up like that you can play but you will al be playing threw thos proxys and it will be really really slow. if you can find your self a good/fast socks5 your good to go tho
Again i'm really sorry atlest you can get updated and maybe open a shop or something.
68.230.40.118 Port 10777
Anoniem: 139061
is inderdaad zeer goed gedaanAnoniem: 173535 schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 11:11:
Er zijn mensen geweest die een verhaaltje hebben gemaakt op silkroad, echt de moeite waard:
Chapter 1
http://www.youtube.com/watch?v=yY5EZT3-wbg
Chapter 2
http://www.youtube.com/watch?v=FqV20Q8BqGM
Chapter 3
http://www.youtube.com/watch?v=t_vKqJUEGIs
Chapter 4
http://www.youtube.com/watch?v=6i-aXJUz0f4
Chapter 5
http://www.youtube.com/watch?v=c9Ou-iT52Mc
Lol idd leuk gedaan; alleen hebben ze af en toe wel lag hoorAnoniem: 139061 schreef op maandag 18 september 2006 @ 15:48:
[...]
is inderdaad zeer goed gedaanleuk
Het is de beste build als je niet wilt dood gaan. Maar het is tevens een van de langzaamste build met lvlen. Dat komt zo omdat je een blader bent en die zijn gewoon traaaaaaaag en cold helpt er ook niet zo erg bij, dan kan je beter Fire nemen.Anoniem: 180395 schreef op maandag 18 september 2006 @ 16:11:
Nu dat ik niet kan spele heb ik eens een keer naged8 ik heb bijna allebuild gehad en ben toch aant denekn om eentje te maken die ik nog niet het gemaakt namelijk > pure str/blade/cold is dit een goede build ? en heeft iemand al eens eerder deze build gehad ?
In pvp kan je best effectief zijn, maar iemand doden wordt erg moelijk, gewoon omdat je te weinig damage doet per seconde om iemand de doden. De damage die je doet is makkelijk bij te potten... Of je moet een hoge crit hebben en een beetje geluk met het critten van je aanvallen.
In guildwars enzo kan je heel handig zijn met je chains. Je kan namelijk daarmee iemand erg makklijk freeezen en dat kan een groot voordeel zijn voor jou team
hopelijk heb je hier wat aan...
dus ik zou moeten wachten
helaas
Anoniem: 173535
Berserker arrow
vs
Strong bow
Kan iemand mij wat info geven en welke ik moet nemen, wat zijn pro's en de's?
- Wat kan ik nu het beste kopen een sword of een blade?
- Moet ik me lightning en bicheon alleen maar gaan upgraden?
- Wat zijn goede skills die ik zeker moet nemen met mijn 'specs'?
Extra info: Ik ga nu niks meer aan INT geven. Alles word voor STR of is dat geen goed idee..
Ik vraag dit allemaal omdat ik nogal n00b ben in dit spel.
Screen van mijn 'specs':

ik ook hoor
cant help it lol
maja heb echt alle skils gebruikt
en int en str verkeerd lopen in dele
nu geef ik alles aan str
maar int is ook een hele belangrijke rol lijkt mij
Anoniem: 153481
Hmm, persoonlijk zou ik waarschijnlijk overnieuw beginnen of als glaive verdergaan. Je hebt al iets te veel STR om als INT hybrid verder te gaan en een STR hybrid blader zie ik niet zo zitten. Je bent pas lvl 22, dus als je gewoon al je spul verkoopt en via de storage doorgeeft aan een nieuw character ben je zo weer op lvl 22, maar dan goed. Kijk maar eens op www.silkroadforums.com in de build sectie naar informatie over wat goeie builds zijn.SlideR NL schreef op maandag 18 september 2006 @ 21:47:
Ik heb een paar vraagjes:
Extra info: Ik ga nu niks meer aan INT geven. Alles word voor STR of is dat geen goed idee..
Screen van mijn 'specs':
[afbeelding]

Later kreeg ik wel een 19xx crit op me kop.... einde van het avontuur daar, morgen weer verder
Maar als ik nu een Sword ga kopen en alles aan wat ik nu krijg aan stat points waar moet ik dat dan aan geven.. .STR of INT?Anoniem: 153481 schreef op maandag 18 september 2006 @ 23:39:
[...]
Hmm, persoonlijk zou ik waarschijnlijk overnieuw beginnen of als glaive verdergaan. Je hebt al iets te veel STR om als INT hybrid verder te gaan en een STR hybrid blader zie ik niet zo zitten. Je bent pas lvl 22, dus als je gewoon al je spul verkoopt en via de storage doorgeeft aan een nieuw character ben je zo weer op lvl 22, maar dan goed. Kijk maar eens op www.silkroadforums.com in de build sectie naar informatie over wat goeie builds zijn.
Oke dan ga ik nu alles aan INT geven want ik heb geen zin om overnieuw te beginnen. (ben ik te lui voor).Anoniem: 159492 schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 17:12:
INT want sword is beter met int dan met str
Maar dan heb ik heb in ieder geval iets meer hp om te overleven. Misschien word dit wel een hele goede build.
Mijn sp ga ik nu geven om alles te upgraden en ik ga denk cold/fire toevoegen aan mijn rijtje skills. Wat zou jij kiezen: Cold / Fire?
Anoniem: 159492
Je hebt een goede blade (mooie crit) maar probeer om de 2 a 3 levels een nieuw wapen te kopen.SlideR NL schreef op maandag 18 september 2006 @ 21:47:
Ik heb een paar vraagjes:
Screen van mijn 'specs':
[afbeelding]
Over je character, ik had op mijn vorige character ongeveer hetzelfde probleem en ben opnieuw begonnen (ik ben nu pure str), het was het waard. Dit is omdat hybrids meestal 2 int , 1 str geven.
Cold is een goede mastery voor blades, omdat je hiermee snel (met een combo dan) iemand kan freezen of verlangzamen.
Nog een goede tip is dat je geen skills moet nemen die veel op elkaar lijken, in de force masteries (cold, fire, lighting).
Probeer je levelgap ook iets groter te maken.
zelf hou ik me totaal niet bezig met die skills
en gebruik ze allemaal
maar ik denk dat ik bepaalde dingen niet meer ga adten..
dus ja
wel probeer ik me pure str te maken maar dat komt nog wel goed
levelgap is het verschil tussen je eigen lvl (bij jou 22) en het lvl van je hoogste masterie. hoe groter dit verschil, des te meer punten van elk verslagen monster gaan naar je skill-punten (en minder naar exp). op wat hogere levels wordt het nogal lastig om je skills te uppen als je niet genoeg punten hebt, maar dan duurt het ook erg lang voordat je een lvl omhoog gaat. het wordt meestal aangeraden om een lvl gap aan te houden van 3-5, waar je dan het hele spel mee speelt.
BThGvNeOA
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,
eergister weer mail gestuurd met de vraag of er iig een dag aangegeven kan worden wanneer hier nou eindelijk naar gekeken word..
nou das toch echt niet mogelijk hoor.. "binnenkort" word er gezegd..... on-ge-lofelijk.

mooi moment om die enquete in te vullen

waren ze niet beste isp van 2005?? HAHAHA
ook ik ga hier op inAnoniem: 189731 schreef op woensdag 20 september 2006 @ 10:12:
Mag ik nog even toevoegen dat ik de service van @home SCHANDALIG SLECHT vind.
eergister weer mail gestuurd met de vraag of er iig een dag aangegeven kan worden wanneer hier nou eindelijk naar gekeken word..
nou das toch echt niet mogelijk hoor.. "binnenkort" word er gezegd..... on-ge-lofelijk.
service van @home
![]()
mooi moment om die enquete in te vullen![]()
waren ze niet beste isp van 2005?? HAHAHA

word onderhand beetje schijt ziek van..
kan gewoon NIET met me eigen verbinding op sro door die klote @home!!
kan daar best wel boos om worden..
bijna 10 dagen verder
en nog niet via eigen verbinding der op gekunt
tis gewoon sneu
en indd beste provider 2005

planet is veel beter die hebben de buren waar ik sro s'avonds paar uurtjes over speel
Ok zal ik aan denken.. ThanksDropjesLover schreef op woensdag 20 september 2006 @ 10:07:
[...]
levelgap is het verschil tussen je eigen lvl (bij jou 22) en het lvl van je hoogste masterie. hoe groter dit verschil, des te meer punten van elk verslagen monster gaan naar je skill-punten (en minder naar exp). op wat hogere levels wordt het nogal lastig om je skills te uppen als je niet genoeg punten hebt, maar dan duurt het ook erg lang voordat je een lvl omhoog gaat. het wordt meestal aangeraden om een lvl gap aan te houden van 3-5, waar je dan het hele spel mee speelt.
http://www.youtube.com/watch?v=TMDC-VBnAQA
http://www.youtube.com/watch?v=5jzMCavhfLY
http://www.youtube.com/watch?v=78Wi7mu2ufY
http://www.youtube.com/watch?v=d1TulN4Mgc0
str owned tog beter
[movie]http://www.youtube.com/watch?v=86VcdQvTevo
als je lvl 43 bent kan dit al heb ik gezien
omg zo wil ik dus ook wel met thief ownen!
http://www.youtube.com/watch?v=3DERxRJFohg
[ Voor 13% gewijzigd door Z1ppo op 20-09-2006 15:21 ]
Anoniem: 153481
Och, ik heb laatst ook een lvl 3X van z'n kameel geschoten (ik ben lvl 52). Die lummel liep met een 5* en ruimde niet eens z'n eigen dieven op. Ik heb diverse mensen moeten ressen die door zijn dieven om het leven kwamen en hij reageerde niet op mijn waarschuwingen. Toen heb ik m'n pak maar aangedaan en hem met kameel en aan flarden genuked. Van de buit heb ik een klein deel (1*) meegenomen en de rest aan een lvl 32 dief gegeven die toevallig was komen kijken.xzaz schreef op woensdag 20 september 2006 @ 15:55:
Die eerste vind ik echt gay, een beetje lvl 20-30 aanvallen terwijl je zelf lvl 45 bent. Echt laf.
Eerlijk gezegd heb ik met lage level multi* net zo weinig melij als een lvl 64+ hunter met mij als ik in thiefoutfit rondloop. Dat is nu eenmaal het risico can multi* traden en van thieven. Ik ben geen filantropische instelling; gratis geld bestaat niet in dit spel wat mij betreft, dus als je multi* wilt traden dan zorg je maar voor bescherming of voor intelligentie.
tis miss laf..xzaz schreef op woensdag 20 september 2006 @ 15:55:
Die eerste vind ik echt gay, een beetje lvl 20-30 aanvallen terwijl je zelf lvl 45 bent. Echt laf.
maar het gebeurt enorm veel
en als ik zo hoog ben ga ik het ook zeker doen
das nou job van thiefen tja,,
en indd meer hunters inschakele
of gewoon lvl 1 trade nemen
maar dan nemen ze je nog wel te pakken (kijk ene laatste filmpje)
wtf... 5000+ skillpoints...SOEFuture schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 00:13:
Ik ging daarnet even Ujigi's meppen met Old monk. was erg grappig om te doen als pure int spear![]()
[afbeelding]
Later kreeg ik wel een 19xx crit op me kop.... einde van het avontuur daar, morgen weer verder
nahja die thiefs die van hun af komen kunnen altijd jou nog attacken,maarja das iets wat volgens mij nooit veranderd zou worden
nee wij hebben lekkere grote union
maja,..ik kom mooi sro binnen even gamen
en dan ff in storage te kijken hoeveel gedoneerd was
bleek die hele storage leeg te zijn ja items maar geld was uit
ik vind het gewoon te gek voor woorden,ik bedoel kom op het is een guild en dan elkaar beetje vertrouwen ,..maar nee helaas hoop dat ik een van de mensen eerlijk antwoord krijg zoniet dan pak ik het gewoon keihard aan
alle mensen die toegang hebben tot storage moeten dan gewoon 20 k betalen
simpel zat..geld uit storage jatte vind ik gewoon geen style
[ Voor 11% gewijzigd door McKaamos op 21-09-2006 08:26 ]
maar ze zijn vet sloom
word beetje ziek van
nou ik ben benieuwt of hier echt daadwerkelijk wat aan gedaan word..iig wou die me nummer hebben voor help of wat..
iemand btw wat adressen waar ze eventueel heen kunnen mailen?
miss dat ze me nog bellen.
hehe ik was aan het sp farmen maar ben tog maar gestopt
heb 365 sp gehaald weinig maar wel het hoogste tot nu toe voor mij
heb het harder rennen aan geschaft , en anti devil bow hij schiet echt veel beter maja tis ook een 200-250% skill
maar we hebben van de TS al een waarschuwing gekregen om hier niet meer over de verbinding / @home te klagen, daar is het @home klaagtopic voor...
het jammerste vind ik dat k nu niet kan spelen voor mn guild, en k hoop dat die weten dat @ home dwars ligt...
BThGvNeOA
en blijft nu wel ontopic
vanavond weer sro spele !
buren router weer aan
Hihi ik ga het nu gewoon spelenZ1ppo schreef op donderdag 21 september 2006 @ 17:52:
gaat naar : @home klaagtopic
en blijft nu wel ontopic
vanavond weer sro spele !![]()
buren router weer aan
etterbakje
dat is volgens mij voor altijd te behoudenHeaget schreef op donderdag 21 september 2006 @ 18:51:
Als je silk koopt, en je besteed het een maan ( oid ) niet, verdwijnt dat dan ook weer? Of is het gewoon altijd te houden? Ik heb nl nog 75 silk over..
Ga maar snel naar @home klaagtopic ja
]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[
Edit
Ik ben trouwens een LVL40 ( 70% ) Full INT.
[ Voor 8% gewijzigd door Heaget op 22-09-2006 10:51 ]
Ben sinds 3 dagen ook helemaal weg van silkroad.
Heb 2 chars aangemaakt (boogschutter en speervechter) om eens te oefenen op aege, daar ik begrijp dat daar de meeste tweaker mensen zitten.
Ik vind een paar dingen niet zo goed geregeld in dit spelletje t.o.v. wow of andere goed door ontwikkelde mmo, maar hoop dat ze dat ooit nog goed maken.
- Gemis auction house
- Moeilijke en onduidelijke interface (bijvoorbeeld effe snel traden met iemand is voor een noob een hele uitzoek klus op faq sites).
Wel heb ik een paar vragen.
1 Wat is een goede class voor thief en welke armor zou je dan het beste kunnen kiezen?
2 Zijn er ook dual wield classes?
3 Zijn er item database sites?
Hope to see you soon online op aege of een van de nieuwe (chars: Buaya, ShihanHunter)
Apple, AP, Porsche, Rolex & Panerai
Onduidelijke Interface? Als je lvl5 bent dan heb je het ondertussen wel door, echt onduidelijk vind ik het niet. Als je wilt traden is dat helemaal een eitje, daar heb je echt geen FAQ site voor nodig..DLP schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 11:14:
Hallo allen,
Ben sinds 3 dagen ook helemaal weg van silkroad.
Heb 2 chars aangemaakt (boogschutter en speervechter) om eens te oefenen op aege, daar ik begrijp dat daar de meeste tweaker mensen zitten.
Ik vind een paar dingen niet zo goed geregeld in dit spelletje t.o.v. wow of andere goed door ontwikkelde mmo, maar hoop dat ze dat ooit nog goed maken.
- Gemis auction house
- Moeilijke en onduidelijke interface (bijvoorbeeld effe snel traden met iemand is voor een noob een hele uitzoek klus op faq sites).
Wel heb ik een paar vragen.
1 Wat is een goede class voor thief en welke armor zou je dan het beste kunnen kiezen?
3 Zijn er item database sites?
Hope to see you soon online op aege of een van de nieuwe (chars: Buaya, ShihanHunter)
1.Een goede class voor Thief is ( denk ik ) Full STR met een Glavie.
2.Nee, er zijn geen dual wield classes.
3. Ja, http://sro.mmosite.com/ dat is een database van alles, quests, items, etc etc. Ook op Silkroadonline.com is een gear database.
DLP schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 11:14:
Pure strengt glavie is inderdaad een goede build en ik zou dan Garment kiezen ivm de snelheid van het lopen.
Nee, maar dat komt wel in Europa update?
oef ik dacht echt garmant is niet goed voor thief maar schijnbaar wel dus
gelukkig maar
dacht ik bijna hebik verkeerde char uit gekozen
en heel miss ga ik over nieuw beginnen maar dan met iets anders
ik zie nog wel iig ga ik heel druk met garmant char bezig
iemand van onze guild was zoon mazzel pik dat een horse een sos liet vallen
en dat heb ik nou nooit he
[ Voor 45% gewijzigd door Z1ppo op 22-09-2006 14:08 ]
Gamen op een laptop is best ok .... echt
nog niet gefixt
winnen ze tenminste ook weer mensen die der niet op konden
Edit
Anoniem: 190298
Ik speel al weer heel wat maandjes SRO. Zowat ik gelezen heb ben ik wel de meest ervaren SRO speler hier.
Ik ben al weer een paar weken lvl 70. Heb mijn char op de Xian server (char name: paink1ller)
Heb een 80% Int char. Dit bewust gedaan aangezien de pure Int chars veel problemen hebben bij pvp wegens een tekort aan HP.
Heb op mijn full 8th degree gear op elk item minimaal +4 of +5 Int. Het wapen wat ik gebruik is een spear (+6, crit 14)....heb niet de moed om naar de +7 tegaan.
Ik gebruik Fire als main skill. Heb tevens Lighting ivm Grasswalkflow en de magicdefensive skills.
Heb nu mijn skilllvl op -9 staan voor maximaal sp verzamelen. Ik heb 46k sp nodig om alle door mij gebruikte skills op lvl70 te krijgen. Ik zit dus nu al wel aan de 46k sp...maar ik ga nog lekker door om een buffer op te bouwen zodra de lvl cap is raised.
Het guild waar ik bij zit is BlackHand, zij zijn al enkele maandjes lvl 5. Er zitten hier nog 4 andere Nederlanders in, maar de meesten zijn uit de US of Zweden.
Happy hunting all.....
Ik zou nog graag wat hulpen willen hebben met mijn pure str char.
Ik merk dat ik vrij zacht sla in vergelijking met glavies, kan ik hier wat aan doen? Moet ik misschien wat sp aan int uitgeven? Of het kan het liggen aan mijn bow?
Level 29 ben ik nu bijna trouwens
toen ik eerst met hosts werkte en gooide die ip der bij.kon ik de eerste dag wel even sro spelen volgende dag wou het helaas niet meer..
hehe meest ervaren
dus je zit nu bij de broekies als het waren haha nahja maakt niet uit wel zal der veel getips gevraagt worden denk ik
maja happy thiefing rofl!:D
Ben diverse keren uit frustratie maar overgegaan om bots te PK'en. Het was een tijdje mogelijk om met de wolf de bot paars te krijgen cq een murderer van te maken. Maar helaas hebben ze de bots geupdate zodat ze niet meer je wolf aanvallen.
Het stikt op de servers van de bots, maar tot mijn genoegen moet ik zeggen dat ik geen Nederlander daarbij ben tegen gekomen (voornamelijk aziaten)
bows hitten over het algemeen lager dan glavie's. mensen met een bow moeten het ook hebben van de crits. Je kan het beste gewoon pure strengt blijven... met int maak je alleen je crits lager net zoals de rest van je aanvallen...Anoniem: 173535 schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 19:30:
Wow een lv 70! (*cough*botter?*cough* )
Ik zou nog graag wat hulpen willen hebben met mijn pure str char.
Ik merk dat ik vrij zacht sla in vergelijking met glavies, kan ik hier wat aan doen? Moet ik misschien wat sp aan int uitgeven? Of het kan het liggen aan mijn bow?
Level 29 ben ik nu bijna trouwens
http://www.silkroadforums...s=0&postorder=asc&start=0
Op bovenstaande link vind je de instructie hoe je een proxy programma (betrouwbaar via download.com te downloaden) moet instellen om de DMS problematiek te omzeilen. Het werkt, zoek alleen een goede proxy op (niet die al genoemd zijn...deze zijn inmiddels wel overbelast) op --> http://www.publicproxyservers.com/
Veel plezier.
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 190298 op 22-09-2006 19:49 ]
Je kan beter niet de Snake Sword Dance nemen want dat is een physical attack en aangezien je full int bent doe je dan weinig schade. De lion shock zou ik gewoon doorzetten (ben zelf ook full int) want die skill doe je in ongeveer in 1 sec in tegenstelling tot de gewone nukes dus die is erg handig voor als het beest nog niet helemaal dood isHeaget schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 17:57:
Ik heb nog een build-vraagje. Ik doe Fire voor de imbue en Lightning voor de Magic Increase en Grass Flow. Nu heb ik ook de lion Shock, maar kvind het niet echt een relaxte skill. Kan ik deze nu beter laten zitten en de Snake Sword Dance nemen, of moet ik die Lion Shock doorzetten en die snake sword laten zitten?
Edit
Zo... nu eerst een Bavaria
als je je imbue erbij gebruikt doet snake sword dance waarschijnlijk nog meer damage dan lion shout, maar toch kan je beter lion shout nemen omdat die gewoon heel snel is en zonder imbue goed te gebruiken is.dntje schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 20:48:
[...]
Je kan beter niet de Snake Sword Dance nemen want dat is een physical attack en aangezien je full int bent doe je dan weinig schade. De lion shock zou ik gewoon doorzetten (ben zelf ook full int) want die skill doe je in ongeveer in 1 sec in tegenstelling tot de gewone nukes dus die is erg handig voor als het beest nog niet helemaal dood is
Maar mbt tot de Proxy truuk, volg heel precies de instucties...waar een vinkje en waar niet. Dan werkt het perfect.
gebruik jij het ook dan?Anoniem: 190298 schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 21:10:
Je weet dat per 1 september de wifi gebruiken van een ander strafbaar is. Het was voorheen alleen als je daarvan gebruik maakte middels hacken, nu dus strafbaar als je een onbeveiligd wireless netwerk gebruikt van een buurtbewoner.
Maar mbt tot de Proxy truuk, volg heel precies de instucties...waar een vinkje en waar niet. Dan werkt het perfect.
ik bedoel heb precies gedaan zoals het moet maar helaas deed het niet...
en tja internet van buren gebruiken,ik gebruik alleen maar voor gamen voor de rest niet..
tis een prob van @home niet van mij
ik gebruik het ook al een paar dagen, en werkt prima.Z1ppo schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 03:04:
[...]
gebruik jij het ook dan?
ik bedoel heb precies gedaan zoals het moet maar helaas deed het niet...
en tja internet van buren gebruiken,ik gebruik alleen maar voor gamen voor de rest niet..
tis een prob van @home niet van mij
alleen, zolang als dat het proxifier draaid, kun je alleen maar op silroad en hun website (met de gegeven instellingen). wil je wat anders doen dan moet je proxifier eerst weer afsluiten.
op het silkroadforum heb ik screenshots geplaatst van de instellingen
topic over @home en Silkroad
Ook staat daar het een en ander over @home en hun antwoorden op onze klachten en met emailadressen waar je je klachten kwijt kunt.
Dus, allemal flink mailen en bellen dan komt het vast wel een keertje goed.
Ook troubles@home liet weten dat @home veel te weinig aan DNS updates deed.
maar dat staat allemaal in het boven genoemde topic op de silkroadforums
Maar idd. De profider moet het eigenlijk maar oplossen.
nahja zal wel proberen
*edit* geen effect helaas iemand die wel even een goede proxy ip heeft want het werkt bij mij nie echt
[ Voor 31% gewijzigd door Z1ppo op 23-09-2006 13:34 ]
84.222.32.35:1080
voor een lijst met proxys, kijk op http://www.atomintersoft..../alive-proxy/socks5-list/
ik weet niet of het een betrouwbare site is, maar hier heb k wel mijn proxy vandaan
de verbinding is niet snel (updaten) , maar k post wel hoe het spelen gaat als k geupdate ben
-edit-
na de update kom k eindelijk t spel binnen, maar alle servers -> "cannot connect due to server traffic"
misschien vanavond of maandag weer es proberen...
[ Voor 18% gewijzigd door DropjesLover op 23-09-2006 15:43 ]
BThGvNeOA
google is je beste vriendZ1ppo schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 13:12:
hmm dus alleen proxy voor sro
nahja zal wel proberenff heel wat muziek pakken want zonder muziek sterf ik
*edit* geen effect helaas iemand die wel even een goede proxy ip heeft want het werkt bij mij nie echt

anyway,.. cant connect spel opstarten maar connecten wil niet
wat een crap die proxy

[ Voor 63% gewijzigd door Z1ppo op 23-09-2006 17:53 ]
Dit topic is gesloten.