er zijn ook nog plekken in de Dutch Elites als jullie willen dus roep maar als je er bij wilsaviour schreef op woensdag 13 september 2006 @ 17:39:
[...]
Ik weet wel waarom. Ik zat eerst in dezelfde union van die guild (VOC) en ik heb meegekregen van een oude guildy dat jullie guildleader (broodtrommel?) zonder guild verder wilde gaan. Hij wil de guild verkopen en volgens hem wilden alle leden er dan uitgekicked worden.
Dus heeft hij gisteren iedereen eruitgekicked (als je offline was hoef je geen 3 dagen te wachten voor je in een andere guild kan). Moch je bij een Nederlandse guild willen, contact dan een van de oude union guilds.
Anoniem: 126526
op troy zijn er ook veel mensen die er 1,2k per stuk voor betalen heur, maar dat zijn dan meer de mensen die zelf vragen om de elements
ja een paar leuke screens:
wolf lvl 40:

ureuchi:

mijn SOS chest alles zelf geupped!!!:

xD
wolf lvl 40:

ureuchi:

mijn SOS chest alles zelf geupped!!!:

xD
[ Voor 4% gewijzigd door stoeber op 13-09-2006 19:04 ]
Volgens mij kun je voor wind 4 wel meer krijgen. Wind 3 kan je meestal ook wel voor 1.25-15 K verkopen. Op troy is het aantal verkopers van elementen wel erg groot geworden. Niet goed voor de markt.Heaget schreef op woensdag 13 september 2006 @ 17:46:
[...]
Wind 2 en 4 zijn op Troy 1k per stuk waard. Voor de rest is het meer wat de persoon er voor geeft.
Shuttle st20g5
Oke, dit is een domme vraag, maar toch.
Ik moet nodig formatten, maar ik heb een Golden Ticket ( 4weeks ) aanstaan, die data staat toch gewoon op de SRO server? Dus niet dat ik me pc format en daarna me scroll kwijt ben...
Ik moet nodig formatten, maar ik heb een Golden Ticket ( 4weeks ) aanstaan, die data staat toch gewoon op de SRO server? Dus niet dat ik me pc format en daarna me scroll kwijt ben...
Anoniem: 173535
Ja, dat heeft niks te maken met je settings op je harddisk ofzo, dus je kunt gerust formatten.
Wat op je computer staat van silkroad, zijn meshes etc. van bijv. monsters en gebouwen.
Wat op je computer staat van silkroad, zijn meshes etc. van bijv. monsters en gebouwen.
[ Voor 49% gewijzigd door Anoniem: 173535 op 13-09-2006 19:45 ]
Anoniem: 139061
interessant verhaal stom dat ik daar niets van wist...xzaz schreef op woensdag 13 september 2006 @ 17:40:
Ik heb ook ontzettend veel ellements. Maar voor hoeveel kan je die dingen verkopen? Heb echt geen idee van de waarde.
ik zit eig nog maar een 2tal weken in de guild want ze waren net lvl 3 en ze zochten volop nieuwe leden
@stoeber: _future had me dat gisteren denk ik ook al aangeboden ik heb samen met hem ook ooit nog in de GoT guild gezeten en ik wil DE graag joinen
welk manneke neem ik het best (is het leukste voor mee te spelen)
vroeger heb ik kalonline gespeeld en daar was een archer het sterkste en een mage het fermste
en hoe geraak ik aan een wolf?
mvg toetsi
vroeger heb ik kalonline gespeeld en daar was een archer het sterkste en een mage het fermste
mvg toetsi
Hoe heet je dan by Hybrid?Anoniem: 139061 schreef op woensdag 13 september 2006 @ 21:14:
[...]
interessant verhaal stom dat ik daar niets van wist...
ik zit eig nog maar een 2tal weken in de guild want ze waren net lvl 3 en ze zochten volop nieuwe leden
Mannetje maakt niet uit, lees op internet wat Builds. Over full Int en Full Str enz. Een Wolf kan je kopen bij de stables voor 1 mil.toetsi schreef op woensdag 13 september 2006 @ 23:47:
welk manneke neem ik het best (is het leukste voor mee te spelen)
mvg toetsi
[ Voor 42% gewijzigd door xzaz op 14-09-2006 09:19 ]
Schiet tussen de palen en je scoort!
Anoniem: 157135
Ik zit op Venice, mijn char heet Ratje.
Ik speel het nog niet zo heel lang, Ik heb voorheen Linage II gespeeld.
deze 2 games lijken heel erg opelkaar, iemand die dat ook al opviel?
Ik speel het nog niet zo heel lang, Ik heb voorheen Linage II gespeeld.
deze 2 games lijken heel erg opelkaar, iemand die dat ook al opviel?
ik heb nu al genoeg van die lange updates, ik wil spelen 
edit,
en ja hoor, zodra ik moet gaan werken is de update bijna weer klaar
edit,
en ja hoor, zodra ik moet gaan werken is de update bijna weer klaar
[ Voor 41% gewijzigd door Anoniem: 126526 op 14-09-2006 10:34 ]
misschien is het handig voor de OP dat er staat dat er vaak geupdate wordt en wat het tijdsverschil met korea is. volgens mij is het tijdsverschil zo'n 8 uur klopt dat?
inieder geval geen 9 uur, want dan zouden ze vandaag al om 11 uur klaar zijn (NL tijd)
inieder geval geen 9 uur, want dan zouden ze vandaag al om 11 uur klaar zijn (NL tijd)
BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,
Ze zouden ook om elf uur klaar geweest zijn, maar het is uitgelopen (gebeurt vaak). Op http://www.silkroadonline.net kun je de Koreaanse tijd zien.
bij mij doet de site het niet, volgens mij alleen als er updates zijn...
BThGvNeOA
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,
Bij mij werkt het prima, alleen het forum en item mall werken dan nooit. Zo heel af en toe ligt alles plat en dus ook de server.DropjesLover schreef op donderdag 14 september 2006 @ 12:02:
bij mij doet de site het niet, volgens mij alleen als er updates zijn...
op het forum van de silkroad site staat dat de werkzaamheden zijn uitgelopen naar 21h silkroad time ipv 18h silkroad time, dus dat komt er op neer dat om 2 uur vanmiddag de servers weer zouden moeten werken
Gamen op een laptop is best ok .... echt
Anoniem: 189327
huh raar ik niet geeft nog steeds aan dat de sever onder inspechtie isHeaget schreef op donderdag 14 september 2006 @ 14:06:
14.06
ik kan alweer spelen, er zijn op het moment 5 party's op Troy ^^
"The server is undergoing inspections or updates. Connect to http://www.silkroadonline.net for more information"
* marapuru surft naar http://www.silkroadonline.net..
Firefox weet mij te vertellen:
"De server op www.silkroadonline.net doet er te lang over om te antwoorden."
Dus bij de een werkt alles wel en bij de ander werkt niets?
* marapuru surft naar http://www.silkroadonline.net..
Firefox weet mij te vertellen:
"De server op www.silkroadonline.net doet er te lang over om te antwoorden."
Dus bij de een werkt alles wel en bij de ander werkt niets?
En anders doe je ffies geen triple post...
Maar in de server Athens heb ik samen met iemand een guild gemaakt genaamd [trilogy] wij zijn nog op zoek naar mensen..
Mijn IGN: slider1989
Level: 21
Xfire: slidernl1
msn: svenkortekaas [ at ] gmail [ dot ] com
* SlideR NL gaat ff SRO doen
Maar in de server Athens heb ik samen met iemand een guild gemaakt genaamd [trilogy] wij zijn nog op zoek naar mensen..
Anoniem: 189327
doet hij bij jou welSlideR NL schreef op donderdag 14 september 2006 @ 15:21:
En anders doe je ffies geen triple post...
Als je de DE wil joinen op Aege zet dan ff je IGN op het forum dan kan ik je laten joinen wel zo handig
of pm : Magic _stoeber_ of _future
of pm : Magic _stoeber_ of _future
_future heeft me gisteren laten joinen 
nieuwsbericht op silkroadonline: http://www.silkroadonline...ge=1&Num=503&List_Ref=318
onderaan staat: Please remember this, and do not be confused.
hoewel ik de tekst vrij verwarrend vind... ligt het aan mijn of aan hun engels ?
nieuwsbericht op silkroadonline: http://www.silkroadonline...ge=1&Num=503&List_Ref=318
hoewel ik de tekst vrij verwarrend vind... ligt het aan mijn of aan hun engels ?

Aangezien de site voor mij helemaal niet bereikbaar is, zou je het bericht hier misschien even willen posten?Anoniem: 139061 schreef op donderdag 14 september 2006 @ 16:10:
_future heeft me gisteren laten joinen
Anoniem: 189236
ik heb het ook geprobeerd maar het werkte niet omdat mijn systeem het niet haald
maar over 3 maanden koop ik een nieuwe
en dan ga ik het zeker ook spelen
is het net zo leuk als knight online of is het leuker?
maar over 3 maanden koop ik een nieuwe
en dan ga ik het zeker ook spelen
is het net zo leuk als knight online of is het leuker?
nja ik kan ook nog steeds niet inkomen echt raar
site doet het niet en server doet het niet bij mij
site doet het niet en server doet het niet bij mij
[ Voor 37% gewijzigd door Z1ppo op 14-09-2006 17:09 ]
Rogue/Cleric Full str Crow Bow Server ; Malazgirt
Hello. This is Silkroad Online.mrmali schreef op donderdag 14 september 2006 @ 16:11:
[...]
Aangezien de site voor mij helemaal niet bereikbaar is, zou je het bericht hier misschien even willen posten?
Close beta service of Silkroad Online in Vietnamese language is in progress at the moment in Vietnam, and open service is planned for 9/14/2006. There may be a possibility of change in date, but the users in Vietnam, please take this into mind.
As mentioned few months ago, Vietnam IPs are scheduled to be blocked when open service begins in Vietnam. For a better service, please show your interest in the local service that will be supported in Vietnam language.
However, from now on, when a local language service is opened at another area, global service will continue to provide service without blocking the previous users using the service. Please remember this, and do not be confused.
voila
@inktpot het is vééééééle leuker dan knight online maar je moet er nat wel de kinderziektes bijnemen
hmz toch vreemd dat sommigen wel kunnen inloggen en anderen niet, misschien ligt het aan bepaalde providers? ook de site is nog steeds onberijkbaar voor mij.
ik zit bij @home (helaas)
ik zit bij @home (helaas)
BThGvNeOA
Ik zit zelf ook bij @home, site werkt bij mij ook voor geen meter. Het inloggen al helemaal niet.
Iemand misschien een update van de silkroad site (die ik dus niet kan lezen)?
Iemand misschien een update van de silkroad site (die ik dus niet kan lezen)?
Anoniem: 153481
't Is gewoon een DNS issue; bij sommige providers is de lijst al geupdate (bij xs4all werkt het prima) en bij anderen niet. Op www.silkroadforums.com loopt een thread over dit probleem en hoe het opgelost kan worden door je host file aan te passen.
Hij doet het bij mij...
Maar even een vraagje over de Trader job. Ik heb zon job 'kaartje' gekocht en van die paarden...
Is het verstandig om op level 21 een Trader job te doen.. Ik heb namelijk geld nodig voor een SOS blade/sword...
Misschien wat tips?
Maar even een vraagje over de Trader job. Ik heb zon job 'kaartje' gekocht en van die paarden...
Is het verstandig om op level 21 een Trader job te doen.. Ik heb namelijk geld nodig voor een SOS blade/sword...
Misschien wat tips?
[ Voor 3% gewijzigd door SlideR NL op 14-09-2006 18:45 . Reden: sorry ]
zit ook bij @home.. site werkt niet en game werkt niet
voor een SOS wapen heb je meestal zo'n 1 miljoen nodig, met traden verdien je (met een 1 ster trade) max 40k (voor zo'n 12.5k inkopen en verkopen voor 50k), dus dat kan ff durenSlideR NL schreef op donderdag 14 september 2006 @ 18:32:
Hij doet het bij mij...
Misschien wat tips?
Bedankt,
Sven wordt gewaardeerd wanneer je dit er niet bij zet, we zie zo ook wel dat jij dit zegt
op een forum wordt gesuggereerd je host file aan te passen / te updaten, hoe doe je dat eigg? GoT geeft weinig antwoord over hoe dat moet helaas
thief wordt je door een thief pakje aan te trekken (te koop ergens) welke je dan net zoals een item equipt door hem op dat wagenwieltje rechtsonder te slepen (zo doe je ook andere jobs aan). thief zijn op een laag lvl wordt niet aangeraden, want jij moet anderen overvallen, welke dan een 2 ster trade doen en dan al veel sterker zijn (lvl 35+ vaak) en thieven is gewoon laf, maar dat vind ik dan...
[ Voor 19% gewijzigd door DropjesLover op 14-09-2006 18:42 ]
BThGvNeOA
zet dan ook ff het topic der van bij ,..dank uAnoniem: 153481 schreef op donderdag 14 september 2006 @ 18:24:
't Is gewoon een DNS issue; bij sommige providers is de lijst al geupdate (bij xs4all werkt het prima) en bij anderen niet. Op www.silkroadforums.com loopt een thread over dit probleem en hoe het opgelost kan worden door je host file aan te passen.
When I try to start Silkroad Online I always see an error message telling me the server is having an inspection/update:DropjesLover schreef op donderdag 14 september 2006 @ 18:38:
[...]
op een forum wordt gesuggereerd je host file aan te passen / te updaten, hoe doe je dat eigg? GoT geeft weinig antwoord over hoe dat moet helaas
This can be caused either because joymax server stability, or your connection trying to reach joymax. Several users get this messages sometimes - but rarely, when the servers are very overloaded (in which case not even the web page is accessible).
If you always see this message, anytime during the day, and you have tried to start Silkroad Online several times it might be caused because:
* Your connection is blocking joymax
Which might be happening because:
- You have blocked Silkroad Client in your firewall
- You have blocked joymax web page in your firewall
- You might be using a router and not allowing the port for joymax
- Your ISP might not be able to handle connections to Korea
In this case, the following can be tested, and might solve the problem for some users:
1. Go to C/Windows/system32/drivers/etc
2. Open hosts with notepad
3. Add 222.111.150.111 gwgt1.joymax.com under 127.0.0.1 localhost
4. Save and open Silkroad.
If you can't find any solution to this, you might want to call your ISP or visit their web page for additional information.
ik heb dat 222.111.150.111 gwgt1.joymax.com onder 127.0.0.1 localhost er bij gezet, maar ik kan nog steeds niet op de site en het spel...
BThGvNeOA
ik ook niet
maar tis denk ik niet de fout van ons maar van hun ik bedoel kom op zeg
voordat die onderzoek der was konde we der nog op
maar tis denk ik niet de fout van ons maar van hun ik bedoel kom op zeg
voordat die onderzoek der was konde we der nog op

Dat verkopen van die spullen moet dat in een Stall of gewoon bij een NPC??DropjesLover schreef op donderdag 14 september 2006 @ 18:38:
[...]
voor een SOS wapen heb je meestal zo'n 1 miljoen nodig, met traden verdien je (met een 1 ster trade) max 40k (voor zo'n 12.5k inkopen en verkopen voor 50k), dus dat kan ff durenje kan met lvl 21 wel trades doen (1 ster) maar de gebieden waar je door moet bevatten nogal es hogere lvl monstertjes en sommige thieves laten high lvl thieves bij je spawnen, waardoor je vaak in 1 klap dood bent (of hadden ze dat gefixt?). anders moet je eens kijken of je bij een guild/party kan en dat die dan met je mee lopen ofzo...
als jij een stall opent kan je er meestal meer voor vragen, maar IMO is dat alleen de moeite waard bij elixirs, en wapens/armor etc met blue stats of +1 enzo. Gewoon spul verkoop ik iig altijd gewoon aan een NPCSlideR NL schreef op donderdag 14 september 2006 @ 18:48:
[...]
Dat verkopen van die spullen moet dat in een Stall of gewoon bij een NPC??
van een trade moet je altijd verkopen aan een npc, je krijgt er dan iets minder dan 400% winst op (bij een 1 ster trade van DH naar Jg). je kan trouwens ook geen trade spullen los verkopen, het zijn persoonlijke items, net zoals quest items, en je kan ze als trader/hunter niet oprapen van anderen (thieves natuurlijk wel weer)SlideR NL schreef op donderdag 14 september 2006 @ 18:48:
[...]
Dat verkopen van die spullen moet dat in een Stall of gewoon bij een NPC??
BThGvNeOA
http://www.silkroadforums...0&postorder=asc&start=210Z1ppo schreef op donderdag 14 september 2006 @ 18:38:
[...]
zet dan ook ff het topic der van bij ,..dank u
godver, nu heb ik die facking liquor quest klaar geeft die eikel dat boek niet.... heb ik al me shit verspild en nog geen reward
was t niet zoiets dat je een aantal liquors moest hebben en hem daar mee dronken moest voeren? en dat hij niet bij het eerste drankje al dronken wordt, maar dat je er soms 3-4 dagen over kan doen? zoiets was al eerdere gepost dacht kHeaget schreef op donderdag 14 september 2006 @ 21:41:
godver, nu heb ik die facking liquor quest klaar geeft die eikel dat boek niet.... heb ik al me shit verspild en nog geen reward
BThGvNeOA
OEF OEF het werkt yeahhhhh baby
met dank aan phulshof en heel veel thx naar sk8ter ookal zou die dit niet lezen rofl!
voor de mensen die de prob hebben hier is de uitleg
wat een vage joymax zeg..
omg
met dank aan phulshof en heel veel thx naar sk8ter ookal zou die dit niet lezen rofl!
voor de mensen die de prob hebben hier is de uitleg
nu kan iedereen weer gamen die het niet konI just follow this steps...
Hello. This is Silkroad Online.
There are users at the moment that are not able to connect to Silkroad Online. If you cannot connect to the game, please try the following steps:
1. Go to path C:\WINDOWS\system32\drivers\etc\ and open filename 'hosts' with notepad.
2. Enter the following information in the opened file, 'hosts':
127.0.0.1 localhost
121.128.133.26 gwgt1.joymax.com ( I change this ip..)
3. Reboot computer, and try running Silkroad Online again.
If users find the above steps difficult to follow, you will be able to play the game at most in 2~3 days.
We are sorry for the inconvenience caused.gt55
wat een vage joymax zeg..
omg
idem hierzoAnoniem: 180395 schreef op donderdag 14 september 2006 @ 22:02:
Ik heb dat geprobeert te doen reboot en nog steeds nix

moet je het ip veranderen in je eigen ip? of dat van je router? of het gewoon zo over nemen?
zo over genomen, gereboot maarde site en het spel zijn nog steeds onberijkbaar voor me... misschien dat @home morgen ofzo pas de dns lijsten doet updaten...
[ Voor 22% gewijzigd door DropjesLover op 15-09-2006 00:16 ]
BThGvNeOA
het lijkt mij een probleem dat bij hun ligt, misschien over 2-3 dagen zoals in het bericht staat weer es proberen. helaas weet k van mezelf datals er een aantal dagen niets mee doe dat k het niet meer interessant ga vinden (zo ook Flyff)Anoniem: 180395 schreef op donderdag 14 september 2006 @ 22:11:
Miss helpt opnieuw installeren![]()
ff proberen
BThGvNeOA
Anoniem: 180395
omg opnieuw geïstalleerd krijg ik dit " the server is in examination or out of working time. connect http://www.silkroadonline.co.kr to see more information
oke nu maar rustig die 2-3 dagen miss 4 afwachten en zien wat er zal gebeuren
oke nu maar rustig die 2-3 dagen miss 4 afwachten en zien wat er zal gebeuren
hmmm die koreaanse site doet het wel, maar mn koreaans is n beetje aan de slechte kant
t zal wel een wereldwijd probleem zijn, misschien door het bannen van al die vietnameese ip's
t zal wel een wereldwijd probleem zijn, misschien door het bannen van al die vietnameese ip's
BThGvNeOA
Nee hoor. Ze hebben gewoon het IP adres van hun site gewijzigd, maar het spel vraagt contact op basis van de naam. Sommige ISPs hebben hun DNS tabel al geupdate, anderen nog niet. Je kunt dit tijdelijk omzeilen door in je host file de naam naar adres translatie op te nemen zoals hierboven al beschreven is. Dat IP adres is dus het adres van hun site; niet je eigen adres.
Je kunt hem gewoon de volgende silkroad dag nog een keer doen hoor... (de liqour quest)
Ik had weer eens een pagina over het hoofd gezien, lol.
Ik had weer eens een pagina over het hoofd gezien, lol.
[ Voor 35% gewijzigd door saviour op 14-09-2006 23:45 ]
ik vind ma maf dat het bij bepaalde nog steeds NIET werkt
want bij een maat lukte het ook
want bij een maat lukte het ook

ja klopt, maar ik heb nu dus die alcohol niet meer, dus ik moet al die spullen weer opnieuw verzamelen of niet?DropjesLover schreef op donderdag 14 september 2006 @ 21:46:
[...]
was t niet zoiets dat je een aantal liquors moest hebben en hem daar mee dronken moest voeren? en dat hij niet bij het eerste drankje al dronken wordt, maar dat je er soms 3-4 dagen over kan doen? zoiets was al eerdere gepost dacht k
nee hoor, je krijggt het allemaal gewoon nog een keer na zoveel tijdHeaget schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 08:27:
[...]
ja klopt, maar ik heb nu dus die alcohol niet meer, dus ik moet al die spullen weer opnieuw verzamelen of niet?
Ikzelf had ook al me drank verpest en later kon ik gewoon weer nieuwe halen en openieuw proberen... gewoon geven tot die gast om meer vraagt en dan vragen om het boek
is het mogelijk om op een laag lvl (zeg maar rond de 20) al een aanval te doen van 100+ damage, zonder sox spul? ik ben een hybrid die vanaf lvl 16 full str doet, maar k ben net lvl 23 geworden en doe nu met mn blade + flame river max 106 damage, wat vaak net niet genoeg is om binnen 5 sec (de flame river tijd) het monstertje af te maken. hier word ik een beetje gefrustreerd van, met name omdat k anderen vaak alles zie af maken met 1 á 3 klappen..
ik heb trouwens nog steeds geen toegang tot de site of t spel
ik heb trouwens nog steeds geen toegang tot de site of t spel
BThGvNeOA
waaaaaaaauwieeeeewaaaaaaaa *rent van school naar huisSOEFuture schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 08:32:
[...]
nee hoor, je krijggt het allemaal gewoon nog een keer na zoveel tijdje moet het natuurlijk wel weer even ophalen bij de desbetreffende personen...
Ikzelf had ook al me drank verpest en later kon ik gewoon weer nieuwe halen en openieuw proberen... gewoon geven tot die gast om meer vraagt en dan vragen om het boek
Voor de mensen die problemen hebben:
Je kunt er niks aan doen. De provider heeft gewoon nog niet z'n DNS gerefreshd. Tiscali hier doet het wel weer.
Je kunt dus hoogstens proberen om de host file aan te passen maar dit werkt vaak niet. Ook kan je een tracert uitproberen naar het IP van SrO. En kijken waar hij vast loopt, bij mij liep die vast bij een of andere server waar hij helmaal niet hoorde. Een DNS fout dus.
Geduld is een schone zaak.
Je kunt er niks aan doen. De provider heeft gewoon nog niet z'n DNS gerefreshd. Tiscali hier doet het wel weer.
Je kunt dus hoogstens proberen om de host file aan te passen maar dit werkt vaak niet. Ook kan je een tracert uitproberen naar het IP van SrO. En kijken waar hij vast loopt, bij mij liep die vast bij een of andere server waar hij helmaal niet hoorde. Een DNS fout dus.
Geduld is een schone zaak.
Schiet tussen de palen en je scoort!
Er zijn mensen geweest die een verhaaltje hebben gemaakt op silkroad, echt de moeite waard:
Chapter 1
http://www.youtube.com/watch?v=yY5EZT3-wbg
Chapter 2
http://www.youtube.com/watch?v=FqV20Q8BqGM
Chapter 3
http://www.youtube.com/watch?v=t_vKqJUEGIs
Chapter 4
http://www.youtube.com/watch?v=6i-aXJUz0f4
Chapter 5
http://www.youtube.com/watch?v=c9Ou-iT52Mc
Chapter 1
http://www.youtube.com/watch?v=yY5EZT3-wbg
Chapter 2
http://www.youtube.com/watch?v=FqV20Q8BqGM
Chapter 3
http://www.youtube.com/watch?v=t_vKqJUEGIs
Chapter 4
http://www.youtube.com/watch?v=6i-aXJUz0f4
Chapter 5
http://www.youtube.com/watch?v=c9Ou-iT52Mc
zelfs ip wil ff nie meer
zal ff checken of site nieuw ip heeft
doe ik wel ff site trace
zal ff checken of site nieuw ip heeft
doe ik wel ff site trace
Daar past maar 1 antwoord op: http://www.silkroadforums.com/viewtopic.php?t=7969Anoniem: 173535 schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 11:48:
Ik had nog een vraag over mijn character raw_food..
Hij is pacheon(bow) en pure str..
Is dat nou wel een slimme build en zo ja, waarvoor?
Dit is een pure str fire bow build beschreven door mijn guildmaster r0x0rz.
mja da trace kan ik wel shaken..
Blades doen inderdaad het minst damage van allemaal, maar volgens mij moet 100+ damage op lvl 20+ toch niet zo'n probleem zijn. Kun je me wat screenshots mailen (phulshof@xs4all.nl) van je character stats en je equipment? Wat zowiezo helpt is equipment kopen met extra STR/INT. Ik had destijds van 4th degree (lvl 32-41) ook geen SOS, maar wel flink veel bonus STR/INT. Zorgde bij mij voor zo'n 80 extra damage per klap of zo'n 200 extra voor een nuke. Dat scheelt een aardige slok op een borrel.DropjesLover schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 10:35:
is het mogelijk om op een laag lvl (zeg maar rond de 20) al een aanval te doen van 100+ damage, zonder sox spul? ik ben een hybrid die vanaf lvl 16 full str doet, maar k ben net lvl 23 geworden en doe nu met mn blade + flame river max 106 damage, wat vaak net niet genoeg is om binnen 5 sec (de flame river tijd) het monstertje af te maken. hier word ik een beetje gefrustreerd van, met name omdat k anderen vaak alles zie af maken met 1 á 3 klappen..
wat is er aan de hand met IP's? Ik ging gister na de update spelen en had nergens last van? Is dat sinds vandaag ofzo?
Als je er toen al geen last van had, dan hoef je je geen zorgen te maken. Dan zit je namelijk bij een goede provider (in ieder geval een goede DNS).
Dit was na de update al zo, dus niet iets van vandaag. Veel mensen zijn er gewoon nog niet uit.
Dit was na de update al zo, dus niet iets van vandaag. Veel mensen zijn er gewoon nog niet uit.
thx voor de aangeboden hulp, zodra k weer in kan loggen op het spel zal k t je mailen...Anoniem: 153481 schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 12:17:
[...]
Blades doen inderdaad het minst damage van allemaal, maar volgens mij moet 100+ damage op lvl 20+ toch niet zo'n probleem zijn. Kun je me wat screenshots mailen (phulshof@xs4all.nl) van je character stats en je equipment? Wat zowiezo helpt is equipment kopen met extra STR/INT. Ik had destijds van 4th degree (lvl 32-41) ook geen SOS, maar wel flink veel bonus STR/INT. Zorgde bij mij voor zo'n 80 extra damage per klap of zo'n 200 extra voor een nuke. Dat scheelt een aardige slok op een borrel.
BThGvNeOA
indd ik heb het kunnen omzeilen met een ip en dat in hosts konAnoniem: 173535 schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 13:30:
Als je er toen al geen last van had, dan hoef je je geen zorgen te maken. Dan zit je namelijk bij een goede provider (in ieder geval een goede DNS).
maar dat kan ik nu ook alweer vergeten dus weer geen sro voor mij
Anoniem: 189236
erg spijtig zoiets had ik ook met de warrock open beta
maar over een week heb ik een nieuwe pc en dan wil ik silkroad best wel eens proberen .
maar wat is nou de leukste class en hoe gaat het eigenlijk allemaal in z'n werk?
maar over een week heb ik een nieuwe pc en dan wil ik silkroad best wel eens proberen .
maar wat is nou de leukste class en hoe gaat het eigenlijk allemaal in z'n werk?
Int classes zijn voor het algemene het leukste omdat ze hardmeppen, maar niet het beste.
Nukers levelen het snelste, dus dat is ook wel prettig.
Voor alle classes is wel wat te zeggen.
[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 173535 op 15-09-2006 17:31 ]
Ik stem ook voor nukerAnoniem: 173535 schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 17:30:
Int classes zijn voor het algemene het leukste omdat ze hardmeppen, maar niet het beste.
wat een bullshit met dat "dns" moet geupdate worden
ik heb bij @home gevraagt waneer ze die update zouden doen,..en dat wist die niet wel zou die mijn dns update,..
hij heeft bij mij de dns geupdate maar als resultaat niks kan nog steeds niet sro spele
beetje jammer dit
ik heb bij @home gevraagt waneer ze die update zouden doen,..en dat wist die niet wel zou die mijn dns update,..
hij heeft bij mij de dns geupdate maar als resultaat niks kan nog steeds niet sro spele
beetje jammer dit
[ Voor 12% gewijzigd door Z1ppo op 15-09-2006 19:52 ]
Anoniem: 181722
Ja ik heb hier ook al last van. Echt balle dit
Ik hoop dat dit snel verholpen is was net lvl 42 geworden en ik had een SoS Spear gevonden
jep
en tog heeft die dns update bij mij geholpen
want ik zit dus ook bij @home
en dacht zullen wel meer mensenzijnn geweest die ff dit gereport hebben voor update voor dns
maar das dus niet het geval
oftewel alle mensen die bij @home zitten bel techniese dienst op en hun willen dns update
wel bij vermelde hoe en wat
want ze gaan niet hele dns update voor iedereen
het heeft iig geholpen bij mij
ik heb btw ook ander soort verbinding
ik heb nu speedtouchBFB635 draadloos netwerken aan geslingerd
en nu wil het weer
en tog heeft die dns update bij mij geholpen
want ik zit dus ook bij @home
en dacht zullen wel meer mensenzijnn geweest die ff dit gereport hebben voor update voor dns
maar das dus niet het geval
oftewel alle mensen die bij @home zitten bel techniese dienst op en hun willen dns update
wel bij vermelde hoe en wat
want ze gaan niet hele dns update voor iedereen
het heeft iig geholpen bij mij
ik heb btw ook ander soort verbinding
ik heb nu speedtouchBFB635 draadloos netwerken aan geslingerd
en nu wil het weer
weer die liquor quest gedaan, maar hij vraagt bij mij niet om alles/meer.... Dit is nu de 2de keer, hoevaak/hoelang kan/gaat het duren? En hoevaak kan ik deze quest doen?
Ik heb zelf 4 keer nieuwe drank moeten halen voordat het goed ging. Een beetje geduld is een schone zaak dusHeaget schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 22:06:
weer die liquor quest gedaan, maar hij vraagt bij mij niet om alles/meer.... Dit is nu de 2de keer, hoevaak/hoelang kan/gaat het duren? En hoevaak kan ik deze quest doen?
oke, op mmosite.com lijkt het namelijk zo simpel, dus ik dacht dat ik iets verkeerd deed.. maargoed ik ga het probren
ik kan al een hale dag niet online. ik geraak niet op de server?
O-M-G!
Ik heb zojuist een financiele meevaller gehad, ik zit in Hotan random stalletjes te bekijken, en ineens valt m'n oog op een lvl64 Blade, dus cursor erop, Wow +3 en Crit10!. *Checkt de prijs:....... *vrijft in ogen....
W-T-H!
750K!!!!!!!
Oftewel, ik heb een LVL64+3 CRIT10 Blade gekocht voor 750k
Ik ben dan wel Full INT, maar ik vind die Blade echt 10 keer vetter dan de Sword, dus deze ga ik zeker gebruiken ( over 24 levels ^^ )
Ik heb zojuist een financiele meevaller gehad, ik zit in Hotan random stalletjes te bekijken, en ineens valt m'n oog op een lvl64 Blade, dus cursor erop, Wow +3 en Crit10!. *Checkt de prijs:....... *vrijft in ogen....
W-T-H!
750K!!!!!!!
Oftewel, ik heb een LVL64+3 CRIT10 Blade gekocht voor 750k
Ga je die serieus gebruiken? Dat zou niet zo slim zijn (zacht uitgedrukt). Verkoop hem voor een mooie prijs en koop er een sword voor terug. Swords zijn over het algemeen toch goedkoper.
internetten van de buren overtappen leek me wel een handig idee zodat ik tog sro kon spele
totdat ik zostraks van me maat heb gehoort
dat ik dat beter niet kan doen..
een maat van hem die is daar een keer voor bekeurt 260 euro..
dacht ik kan ik eindelijk sro spele meti-net van buren maar dat kan ik dus shaken
dus nu kan ik door die @homo geen sro spele
klote zooi..
totdat ik zostraks van me maat heb gehoort
dat ik dat beter niet kan doen..
een maat van hem die is daar een keer voor bekeurt 260 euro..
dacht ik kan ik eindelijk sro spele meti-net van buren maar dat kan ik dus shaken
dus nu kan ik door die @homo geen sro spele
klote zooi..
[ Voor 9% gewijzigd door Z1ppo op 16-09-2006 19:03 ]
grumble, het lukt nog steeds niet om te connecten
vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl
ook @homo of nie?
vind ik ook hoor...

Je hosts file al aangepast ? Ik kon er gister ook niet op en had dit veranderd en kon er meteen in
Wel met Chello
]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[
host file aangepast, ik zit hier met casema....pruttel
vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl
Dit topic is gesloten.