[MMORPG]Silkroad Online, deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste
Acties:
  • 15.576 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Ik weet ook niet wat ze aan het doen zijn. De client start namelijk wel op voordat je die melding krijgt, erg raar. Momenteel ben ik wéér een update aan het binnenhalen. Het is ook niet bij iedereen zo want een guildy van mij werd eruit gekicked en ik pas een kwartier later ofzo. Vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-09 19:36
Het updaten gaat echt tergend langzaam, ik wacht denk maar tot morgen zodat alles klaar is enzo. Misschien doe ik dan wel snel een Format C tussendoor, dat moest toch nog gebeuren :D

[ Voor 32% gewijzigd door Heaget op 05-09-2006 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik werd er gister om de 15 minuten uitgegooid. Ik heb uit pure ellende m'n belangrijke data maar op een andere partitie gezet en m'n laptop geformatteerd. Wat vliegt dat ding er weer door zeg, na 1,5 jaar niet formatteren! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoeber
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-11-2024
IK BEN LVL 40!!!!!!!!!!!!! al 10%

maar het gare is ik heb een gap van 5 ( mastery verschil van 5 met echte lvl ) en als ik alles up wat ik wil fire, light, en heaskal dan houd ik niks over maar 50 meer dan vorige lvl toen ik upte echt gaar

en mnsnxl we moeten echt een keer afspreken ik heb je latst gemailed in de game maar dat lukte geloof ik niet want kreeg geen antwoord ben jij ooit wel eens rond half 4/ 4 uur online?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
Hmm kzit er al in, eerst ging het wel goed, maar nu ineens dikke lag.. En ik word ook gewoon aangevallen in een circle... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 24-08 03:25
Heaget schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 15:49:
Hmm kzit er al in, eerst ging het wel goed, maar nu ineens dikke lag.. En ik word ook gewoon aangevallen in een circle... :(
Kijk eens aan ze fixen toch nog bugs :D

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
Knowuse schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 16:06:
[...]

Kijk eens aan ze fixen toch nog bugs :D
?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Niet online
Er was een bug rondom de harmony circles. Je kon in de circle staan, mobs aanvallen en niet aangevallen worden. Het zou zo moeten zijn dat je alleen niet aangevallen wordt als jij de mobs ook niet aanvalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Airdack
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 14:34
die van mij is ook aan het updaten ... gaan we nu dezelfde dingen krijgen als die koreanen? met gokken en het nieuwe systeem waarbij ook hunter npcs spawnen?

Gamen op een laptop is best ok .... echt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, hiephoi. M'n PC geformatteerd en nu krijg ik gewoon élke keer de seconde dat ik inlog die ????? error. :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De koreaanse Silkroad is overigens gebaseerd op een p2p principe, en daardoor niet zozeer gebonden aan maximum aantallen ingelogde gebruikers en/of laggy servers. Hopelijk voeren ze dat uiteindelijk voor iSRO ook door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
saviour schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 16:29:
Er was een bug rondom de harmony circles. Je kon in de circle staan, mobs aanvallen en niet aangevallen worden. Het zou zo moeten zijn dat je alleen niet aangevallen wordt als jij de mobs ook niet aanvalt.
Oooh ik dacht dat dat juist normaal was :+ Maaruuh de Server-cap mag er van mij weer op, 5 seconden lag is ook niet alles als Full Int'er...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het gaat echt vreselijk bagger... Alles compleet lagz0rs,ik denk trouwens niet dat ze in een keer alles gaan updaten, dat zouden ze wel een warning hebben gegeven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
Ik denk dat de Server cap er gewoon af is, zal wss wel tijdelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kwam er ook in een keer in. is normaal nooit (cannot connect, disconnected etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand voor mij sro_client.exe ergens online zetten? Ik vermoed dat mijn auto-login script de error veroorzaakt, maar ik heb mn oude file niet ge-backupped. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Niet online
Alsjeblieft: sro_client.exe

Mijn equipment, ik heb geen zin om er nog meer aan te doen (klik voor een grotere versie):

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/rhm.soer/Equipment3.jpg

[ Voor 18% gewijzigd door saviour op 05-09-2006 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom zoveel tijd en moeite investeren in lvl60 equipment?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
Ik hoop echt vurig dat ze morgen die server-cap er weer op hebben, ik heb een dag vrij en wou eigenlijk wel SRO'en met een Golden Scroll aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die heb ik dus vandaag al verprutst zon beetje :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
Wat ik me nog afvroeg, je kan max 5000 silk per maand kopen, maar zit er ook nog een uiterste datum aan voordat je het moet gebruiken. Dat het na die datum vervalt zegmaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 18:39:
Waarom zoveel tijd en moeite investeren in lvl60 equipment?
Zoveel tijd en moeite is het niet. Daarbij, ik zeg het wéér: Ik farm op de yeti's met een 9 level gap dus ik blijf nog wel even op dit level hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hooray!! NO MORE LAG!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
haha dat dacht ik ook, maar daarna ging ik even naar me grind plek lopen en 1 lag-stoot was fataal voor mij... dood :'( (ben lvl 39 pure int met garment)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
Yep, hier ook geen lag meer :) Proberen morgen nog lvl38 te worden >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en ikke 22

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, als we dan toch bezig zijn met equipment posten: dit draag ik aan SoX spullen. 'k ben nu level 49, dus m'n lvl 52 spullen heb ik ff uitgeleend.
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~phulshof/SoX.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 23:11:
Ok, als we dan toch bezig zijn met equipment posten: dit draag ik aan SoX spullen. 'k ben nu level 49, dus m'n lvl 52 spullen heb ik ff uitgeleend.
[afbeelding]
omfg :9~ wat een equipment zeg... mag ik ook je wapen zien? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SOEFuture schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 23:14:
[...]
omfg :9~ wat een equipment zeg... mag ik ook je wapen zien? :)
'k ben level 49, dus da's momenteel prut. Gewoon een lvl 48 sword+3 met iets van 64% mag attack. Niet slecht, maar nix bijzonders. Op lvl 52 wacht een SOS sword+5 op me met 61% mag attack en 41% mag reinforce. Dat ding doet zo'n 300 meer damage dan m'n huidige wapen. Nog ff geduld dus. :) 'k moet hem nog wat verder pimpen met block, +int, +str, etc. natuurlijk, maar 'k gooi tegen die tijd wel eens wat screenshots hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-09 12:49
Omfg, echt te erg hoor. Wanneer je allemaal SOx equitment heb krijg je toch ook extra atack power enz?

Schiet tussen de palen en je scoort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xzaz schreef op woensdag 06 september 2006 @ 00:18:
Omfg, echt te erg hoor. Wanneer je allemaal SOx equitment heb krijg je toch ook extra atack power enz?
Nee hoor, dat is een mythe. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
Verwijderd schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 23:11:
[afbeelding]
Mooi hoor, wil je zeggen dat je voor level 52 nog zo'n setje hebt liggen?
Het enige wat nog aan dit setje ontbreekt is mijn L45 SOM crown >:)

saviour: ik neem aan dat als je nog str tablets vind je die toch wel zal gebruiken?

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Niet online
Als ik meer str tablts vindt, gebruik ik die ja, maar de laatste 2 zijn mislukt. phulshof, hoe kom je toch aan al die spullen joh? Heb je geld gekocht ofzo, want ik heb een leuk zakcentje maar lang niet genoeg om dat soort spullen te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Knowuse schreef op woensdag 06 september 2006 @ 10:34:
[...]
Mooi hoor, wil je zeggen dat je voor level 52 nog zo'n setje hebt liggen?
Het enige wat nog aan dit setje ontbreekt is mijn L45 SOM crown >:)
Neu, ik ga farmen op lvl 52, dus ik heb nog nix voor boven de lvl 52 ingekocht. 'k heb al wel een goeie ring (int+5, str+4), een SOS bracer (int+3, str+2), een SOS sword+5 met 61% mag attack en een shield+5 BR 18 liggen. Als je op Troy zit heb ik misschien wel interesse in die crown. :)

- edit: klopt niet helemaal; ik heb ook een SOS crown lvl 55 liggen met wat leuke stats -

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2006 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

saviour schreef op woensdag 06 september 2006 @ 10:56:
phulshof, hoe kom je toch aan al die spullen joh? Heb je geld gekocht ofzo, want ik heb een leuk zakcentje maar lang niet genoeg om dat soort spullen te kopen.
Ik zit al vanaf level 6 in de in- en verkoop. Op level 6 had ik m'n 1ste miljoen al verdient met in- en verkoop van eieren. Tegenwoordig zit ik in de elementen handel: goedkoop inkopen en wat duurder verkopen (niet te duur; ik doe aan bulk handel). Als SRO nu eens stabiel overeind bleef, dan zouden m'n verdiensten weer terug zijn op het oude niveau: zo'n 2-3M per dag. Momenteel ben ik blij met 1M per dag; SRO gaat steeds onderuit door crashes of disconnects.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
Wat ik me zo afvraag he, is SRO nog wel een game voor jullie? Ik ben behoorlijk verslaafd, maar als ik die uber-chars hier zie... :| Vandaag ben ik de 9mil gepasseerd. En ik heb nog een lvl 32+3 SOS sword en een LVL37+2 protector chest. ( Als iemand is geinterreseerd in die SOS Sword, hij gaat in de verkoop - Troy )

[ Voor 30% gewijzigd door Heaget op 06-09-2006 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok UP TO lv23!!

• Knowuse
Heaget schreef op woensdag 06 september 2006 @ 19:15:
Wat ik me zo afvraag he, is SRO nog wel een game voor jullie? Ik ben behoorlijk verslaafd, maar als ik die uber-chars hier zie...
Voor mij is het echt een spel, ik ben nu op een punt gekomen dat grinden gewoon ontspanning is 8)7 Verder is het gewoon leuk om wat zaken te doen, zodat je weer een leuk (sos) wapen kan kopen. Ik wil straks een L64 sos spear kopen en die zijn zoooooooooo duur. Ik zal dus nog een boel moeten sparen. Kwam pas wel iemand tegen die een char aan het lvlen is voor de verkoop....

phulshof: we hebben elkaar wel eens ig ontmoet (pomgbow van de Warlords)

Shuttle st20g5

Verwijderd

............. ( Als iemand is geinterreseerd in die SOS Sword, hij gaat in de verkoop - Troy )
wat moet ie kosten ?

• Heaget
Voor de prijs, eerst de stats:

LVL 32+3 SOS Sword
Crit6
INT3 Increase
Attack Rating +5%

Voor 4.5 mil wisseld hij van eigenaar.

Verwijderd

Knowuse schreef op donderdag 07 september 2006 @ 11:16:
[...]
phulshof: we hebben elkaar wel eens ig ontmoet (pomgbow van de Warlords)
Hmm, is die SOM kroon in de verkoop en zo ja: wat moet ie kosten? Wat zijn de stats?

Verwijderd

Heaget schreef op donderdag 07 september 2006 @ 13:13:
[...]

Voor de prijs, eerst de stats:

LVL 32+3 SOS Sword
Crit6
INT3 Increase
Attack Rating +5%

Voor 4.5 mil wisseld hij van eigenaar.
Wat is de mag attack van dat ding? Redelijk mag ik hopen, want 4.5M vind ik aardig aan de prijs (crit is voor een lvl 30+ sword niet van belang tenzij je hybrid bent). Ben je al bijna toe aan dat ding Oane of kun je voorlopig nog met mijn lvl 24 SOS sword uit de voeten? 'k begin een beetje een grossier in laag level SOS wapens te worden, maar ik weet nog niet of ik ook lvl 32 al wil toevoegen aan het rijtje... 4.5M zie ik Oane voorlopig nog niet ophoesten. :)

Verwijderd

Wat ik me zo afvraag he, is SRO nog wel een game voor jullie? Ik ben behoorlijk verslaafd, maar als ik die uber-chars hier zie... :| Vandaag ben ik de 9mil gepasseerd.
Mijn char is niet uber hoor; de equipment is goed, maar zo gigantisch veel maakt het ook niet uit. Het zorgt ervoor dat ik wat minder potions gebruik (goedkoper) en dat ik zo af en toe eens een vijandje van hoger level omleg ('k heb op lvl 47 een Yeti (lvl 60) gemold (ik ben een INT char), maar dat kost toch vrij veel potions en 2 Yeti's zijn dodelijk). Een SOS wapen of flinke +en op je wapen zijn eigenlijk van groter belang. Beetje extra int/str wil ook wel flink helpen. M'n 5th degree spullen bijvoorbeeld waren niet SOS, maar hadden wel allemaal +3 int en of +3 str. Dat scheelt gigantisch! Ik heb meestal zo'n 20-25 extra int, wat zo'n 80-100 extra damage opleverde op dat level. Dat tikt meer aan dan een beetje extra SOS bescherming. Momenteel kan ik me door de handel (gewoon 's nachts en overdag verkopen als SRO niet voor de tigste keer crasht) SOS met +int/+str veroorloven, maar dat is pas vrij recentelijk.

In een guild zitten helpt ook wel. Onze guild bijvoorbeeld (vol momenteel) heeft in de guild storage een stapel equipment liggen die gebruikt mag worden door lager level characters. Na gebruik weer terugdumpen in de storage natuurlijk, maar het helpt wel behoorlijk met levelen. Ook laag level SOS wapens horen daar sinds kort bij.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 07 september 2006 @ 16:25:
[...]

Wat is de mag attack van dat ding? Redelijk mag ik hopen, want 4.5M vind ik aardig aan de prijs (crit is voor een lvl 30+ sword niet van belang tenzij je hybrid bent). Ben je al bijna toe aan dat ding Oane of kun je voorlopig nog met mijn lvl 24 SOS sword uit de voeten? 'k begin een beetje een grossier in laag level SOS wapens te worden, maar ik weet nog niet of ik ook lvl 32 al wil toevoegen aan het rijtje... 4.5M zie ik Oane voorlopig nog niet ophoesten. :)
ik kan nog aardig uit de voeten met je zwaardje hoor >:)
maar ik zit al op 3 mijoen inmiddels dus kom al in de buurt :P

edit

heb ook al gezocht naar een lvl 26 zwaardje (ben inmiddels alweer bijna 27 <3) maar er kan niet snel een zwaardje tippen aan die van jou :9
en ik spamde met mn noobhoofd voor een SOS zwaard op lvl 26, maar mij is nu verteld dat dat dus niet bestaat :D
mgoed kan ik mooi nog ff doorsparen tot lvl 32 voor een mooie sos zwaard

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2006 17:23 ]

• Heaget
De mag attack is ( uit m'n hoofd ) 365, en die +??% weet ik niet. Maar een LVL38+3 sword kan er niet aan tippen. Anyway ik had er ook met oane over gehad, als ie nog ff doorspaard is ie d'r ;)

• stoeber
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-11-2024
Mijn wolf is lvl 40!!!!!!!!!!!!!

en ik heb een lvl 35+3 sword crit 6 en lvl 35+3 br 15 shield liggen wil iemand die kopen op Aege

• Heaget
Ik ben op Troy op zoek naar een LVL38 swaard, de Mag attack moet hoger ( of gelijk zijn ) aan 365. De Crit maakt me niets uit, het liefst laag zodat hij goedkoop is. Er hoeft van mijn part ook geen blauw op te zitten. Als iemand hem heeft, laat het me weten :)

Verwijderd

kan je die niet bij een NPC kopen?

anyway, ik ga deze week een wolfje kopen.. lijkt me zwaar tof =)
heeft iemand nog een goedkoop wolfje op alps?

oja, nog een screenshot met noob armour van me (op lv21)
Afbeeldingslocatie: http://img508.imageshack.us/img508/8321/sro2006090520405715bq1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
Verwijderd schreef op donderdag 07 september 2006 @ 22:15:
kan je die niet bij een NPC kopen?

anyway, ik ga deze week een wolfje kopen.. lijkt me zwaar tof =)
heeft iemand nog een goedkoop wolfje op alps?

oja, nog een screenshot met noob armour van me (op lv21)
[afbeelding]
Nee, alleen de LVL32 versie.. Maar het moet wel een LVL38+3 zijn, anders kom je niet over de 365 damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb nog een lvl 24 SOS zwaard +2 te koop op troy voor de liefhebber :+

edit
verkocht ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2006 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlideR NL
  • Laatst online: 09-09 12:11
Spelen hier ook mensen op de Athens server??

Silkroad Online:
Server: Athens
IGN: slider1989
Level: 18
%: 15.23
Guild: <None>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuut
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17:23
Ik ben nu voorgoed gestopt. over 7 dagen word me account verwijderd :).
Ik had laats al aangegeven dat ik zou stoppen en af en toe nog eens inloggen voor wat chatten en andere members te helpen maar dat heb ik dus niet lang volgehouden :p. lvl 42 ben ik dus uiteindelijk geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

verslaafd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-09 09:10

DeluxZ

Livin' the good life

Topicstarter
tuut84 schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 18:40:
Ik ben nu voorgoed gestopt. over 7 dagen word me account verwijderd :).
Ik had laats al aangegeven dat ik zou stoppen en af en toe nog eens inloggen voor wat chatten en andere members te helpen maar dat heb ik dus niet lang volgehouden :p. lvl 42 ben ik dus uiteindelijk geworden.
Zonde..Waarom laat je hem niet gewoon blijven..Als je dan een keer wilt inloggen heb je die nog :)

BTW: Ik zoek op BABEL een lvl 8 SOS SWORD! Lijkt echt alsof niemand een lvl 8 sos sword heeft :/

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LOL, lv8 sos.. verwende lowlvl =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlideR NL
Inderdaad, ik ben level 18 en ik gewoon een normale level 16 blade... Niet eens een SOS of SOM

P.s. wat is het vershil tussen SOS en SOM??
<speel het spel pas net 3 weken>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SOM is nog duurder :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Topicstarter
Dit is voor mijn 2de "fun" char full int en die wil ik zo snel mogelijk lvlen en met lvl 8 SO* spul gaat het snel :) Heb met een vorige char een lvl 8 sos shield gevonden daarom ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

snel levelen op lv8 lol, kerel dan gaat het al turbo snel.. koop een sos zwaard op lv24 ofso.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey, ik heb wat hulp nodig voor mijn build.
Wat info over mijn character;
Lv:24 (bijna)
Pure STR.
Weapon: Pacheon (Bow)
Masteries:Cold en een beetje Lightning en Force.
Job: Thief.

Ik wil fijn kunnen grinden en PVP'en.

Welke skills zijn hier goed bij? (denk ook aan toekomstige lvl's)

Currente skills:

attacks:

anti devil bow-missile lv 8
ice river force lv 8

nog wel wat meer, maar deze gebruik ik altijd op mobs.

buffers:

white hawk lv 4
weak guard of ice lv 2
must piercing force lv 3
demo soul arrow lv 1
grass walk flow lv 2

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2006 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 10 september 2006 @ 17:57:
Hey, ik heb wat hulp nodig voor mijn build.
Wat info over mijn character;
Lv:24 (bijna)
Pure STR.
Weapon: Pacheon (Bow)
Masteries:Cold en een beetje Lightning en Force.
Job: Thief.

Ik wil fijn kunnen grinden en PVP'en.

Welke skills zijn hier goed bij? (denk ook aan toekomstige lvl's)

Currente skills:

attacks:

anti devil bow-missile lv 8
ice river force lv 8

nog wel wat meer, maar deze gebruik ik altijd op mobs.

buffers:

white hawk lv 4
weak guard of ice lv 2
must piercing force lv 3
demo soul arrow lv 1
grass walk flow lv 2
Je force weghalen, of je moet heel veel willen farmen, en dan lijkt het mij het handigst als je Fire erboij neemt voor de buffs (en imbue). Als ik jou was zou ik alleen pacheon en fire nemen wegens de hoge SP kosten. Ook is Lighting erg hadnig voor de grasswalk. Ik raad je dus fire sterk aan vanmwege de buffs. die zijn essentieel voor een pure strengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ergens anders heb ik gelezen dat cold mastery erg goed combineert met een pure str bow char. is dit bullshit?

ik ben dus al vrij hoog met cold.. wat moet ik hier nou mee ? :(

en btw, ik houd force tot ress. dus ik ga niet verder uitbreiden voor harmony ofso

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2006 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 10 september 2006 @ 19:02:
ergens anders heb ik gelezen dat cold mastery erg goed combineert met een pure str bow char. is dit bullshit?

ik ben dus al vrij hoog met cold.. wat moet ik hier nou mee ? :(

en btw, ik houd force tot ress. dus ik ga niet verder uitbreiden voor harmony ofso
Cold kan erg goed werken ja met een archer, scheelt je heel wat hp-pots. Je kan Cold gewoon houden, maar fire is een must voor een pure strengt. Tot hoever wil je res gaan uppen?

Dan heb je dus:

Cold -max (imbue)
Fire- max (buffs)
Pacheon- max (skills)
lighting- lvl 12 (voor grasswalk lvl 1)
en force voor de res.

Ikzelf had eerst ook force op lvl 20 voor de res, maar als je boven de 30 komt heeft het amper nut. want het kost veel te veel sp om Force te maxen en als je force op lvl 20 houdt kan je alleen low-lvl mensen helpen ermee.

Ik zou het dus gewoon bij Fire, pacheon, beetje lighting en als je cold echt een must vindt moet je die er ook gewoon bij doen :) (kost wel meer sp...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar 4 skills is wel weinig tog? kan je er nog wat buffs ofzo doorheen proppen?

is bijv. concentration (light) ook handig?

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2006 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 10 september 2006 @ 19:24:
maar 4 skills is wel weinig tog? kan je er nog wat buffs ofzo doorheen proppen?
4 skills is niet weinig hoor. Ikzelf heb alleen Ligthing fire en Heuksal maar 3 buffs en dat is meer dan zat :)
Het hangt er helemaal vanaf hgoeveel je wilt farmen. Als je op lvl 16 al heelveel hebt gefarmt kan je makkelijk 5 skills onderhouden. of zelf zes. als je maar denk aan de limiet van 300. Dus dat je niet probeert 6 skills naar lvl 70 te gooien (6*70=420) want dat gaat niet lukken.

concentration zorgt ervoor dat je minder hoog gehit wordt volgens mij... En dat kan volgens mij aardig wat schelen op hoog lvl. Ik heb hem wel gemaxed(net zoals de rest van lighitng :P )

[ Voor 13% gewijzigd door SOEFuture op 10-09-2006 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

welke buffs van fire?

en moet ik dan 'alleen' de imbue van cold doen, geen andere buffs ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 10 september 2006 @ 19:42:
welke buffs van fire?

en moet ik dan 'alleen' de imbue van cold doen, geen andere buffs ofzo?
in ieder geval de passive van fire en Flame Body Wisdom. en Basic Fire Protection is handig tegen Mag-attacks. en dat is het alweer voor fire :)
Dus:

Fire:
Flame body wisdom
Basic Fire Protection (optioneel)
Flame Devil Force

Cold:
Ice River force (imbue)
Gaurd of Ice (Optioneel, omdat je al veel physical defence hebt vanwege je inmense hoeveelheid STR)
Cold wave arrest (optioneel, kan handig en leuk zijn af en toe)
Frost Nova Wind (optioneel, maar kan heel handig zijn als je gemobt wordt)
Cold armor

Pacheon:
Anti-Devil ---> de skill voor archer vanwege de CRIT bonus
arrow combo --> is heel handig ivm Cold
White & Blue hawk
Demon Soul arrow
Berserker Arrow
Strong bow ( optioneel, sterkste skill, maar enorme "oplaadtijd")
Mind concentration

Lighting: (lvl 12)
grasswalk lvl 1

Force:
tja, de res :9 gewoon niet doen :+

--------------------------
als je nog sp over hebt kun je lighting ook hoger gooien naar lvl 32 voor de Ghost walk phantom. maar dat zou ik niet doen. wegens de SP ;) en concentration kan je dan ook nemen. maar omdat je toch niet zoveel gehit wordt is dat niet zo erg nodig. (en je hebt massive HP :P )

[ Voor 5% gewijzigd door SOEFuture op 10-09-2006 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HIER heb ik wat aan, hartstikke bedankt man =D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Airdack
SOEFuture schreef op zondag 10 september 2006 @ 19:57:
[...]

in ieder geval de passive van fire en Flame Body Wisdom. en Basic Fire Protection is handig tegen Mag-attacks. en dat is het alweer voor fire :)
Dus:

Fire:
Flame body wisdom
Basic Fire Protection (optioneel)
Flame Devil Force

Cold:
Ice River force (imbue)
Gaurd of Ice (Optioneel, omdat je al veel physical defence hebt vanwege je inmense hoeveelheid STR)
Cold wave arrest (optioneel, kan handig en leuk zijn af en toe)
Frost Nova Wind (optioneel, maar kan heel handig zijn als je gemobt wordt)
Cold armor

Pacheon:
Anti-Devil ---> de skill voor archer vanwege de CRIT bonus
arrow combo --> is heel handig ivm Cold
White & Blue hawk
Demon Soul arrow
Berserker Arrow
Strong bow ( optioneel, sterkste skill, maar enorme "oplaadtijd")
Mind concentration

Lighting: (lvl 12)
grasswalk lvl 1

Force:
tja, de res :9 gewoon niet doen :+

--------------------------
als je nog sp over hebt kun je lighting ook hoger gooien naar lvl 32 voor de Ghost walk phantom. maar dat zou ik niet doen. wegens de SP ;) en concentration kan je dan ook nemen. maar omdat je toch niet zoveel gehit wordt is dat niet zo erg nodig. (en je hebt massive HP :P )
basic fire protection is niet optioneel maar ESSENTIEEL ... als je later tegen pure int gasten gaat vechten dan is het maxen van je fire protection het verschil tussen leven en dood!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Niet online
Airdack schreef op zondag 10 september 2006 @ 21:53:
[...]

basic fire protection is niet optioneel maar ESSENTIEEL ... als je later tegen pure int gasten gaat vechten dan is het maxen van je fire protection het verschil tussen leven en dood!
Dat klopt... maar als je SP wilt besparen kan je hem weglaten... tegen mobs heb je het amper of niet nodig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Niet online
Het spel draait uiteindelijk toch om jobs? Ik ga bijvoorbeeld echt niet hunten zonder de divine fire protection hoor, ook al draag ik garment. Dan nog nuken die 70'ers mij soms met 10K dmg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IMO draait het spel om skills en items.
Niet dat jobs iets 'erbij' is, want dit is nou eenmaal een van de voornaamste manieren van inkomen voor veel mensen.

By the way, Ik heb nog een leuke thief tactiek:
Bandit den scroll duurt relatief veel langer dan een return scroll, dus waarom niet eerst de return scroll gebruiken. Dan ga je naar je startpoint (doh), daar letten mensen veel minder op je job etc. dus dan gebruik je, je bandit den scroll.

Kent iemand anders nog leuke taktieken op het gebied van thieving?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DropjesLover
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:06

DropjesLover

Dit dus ->

wat gebeurt er eigg met je convoi dier & items als je tijdens een trade een scroll gebruikt?
bijv als je een trade start in Jangan en dan een return scroll gebruikt om naar Downhang te gaan...

BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
je kunt niet scrollen als je een Trader bent, je kunt de teleport ook niet gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat zou wel erg makkelijk zijn lawl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hier trouwens iets over de european patch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Niet online
Een return scroll gebruiken als thief... mét transport? Dat kan toch niet? Maar waarom zou je zonder transport een return scroll gebruiken om vervolgens naar de den te gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of je naast master in een guild, ook iemand vice master of co master kan maken. (als titel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Niet online
Dat kan sinds de nieuwe update, maar als ik mij niet vergis moet jouw guild daarvoor wel minimaal level 4 zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlideR NL
Ik heb net een SOS item opgepakt maar die wil ik graag verkopen...

Dit is hem:
Afbeeldingslocatie: http://img230.imageshack.us/img230/6472/hoeveelverkopennu8.jpg

Mijn vraag is nu voor hoeveel ik hem kan verkopen..
Het is een SOS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wow iedereen krijgt DC op server Alps. helemaal leeg hier lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 19:49:
wow iedereen krijgt DC op server Alps. helemaal leeg hier lol
ik heb vandaag ook al 8 keer een d/c gehad, echt irritant. :(

ik zit op Aege btw :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en alweer, servers mogen wat stabieler imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DropjesLover

DropjesLover

Dit dus ->

SlideR NL schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 19:46:
Ik heb net een SOS item opgepakt maar die wil ik graag verkopen...

Dit is hem:
[afbeelding]

Mijn vraag is nu voor hoeveel ik hem kan verkopen..
Het is een SOS
k zou zeggen, n miljoentje of 1,5.... misschien kan je er wat meer van maken als je hem uppt naar +1 of +2 of extra int er bij doet (wat vaak belangrijk is voor garment-users)

BThGvNeOA
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,

Verwijderd

Ik heb net een SOM item gedropt gekregen van een giant :+
goed begin van de dag zal ik maar zeggen >:)

nou wou ik wel graag ff weten wat ik hier voor kan krijgen
[img=http://img204.imageshack.us/img204/8398/somgt5.th.jpg]

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2006 10:42 ]

• DropjesLover

DropjesLover

Dit dus ->

ik kan geen 2e character op mn server Babel meer aanmaken :? hij zegt dan telkens dat ik opnieuw moet connecten... kan dat zijn ivm de inspection period om misbruik van een ticket te voorkomen?

dus ik wil het zeggen op het forum (nog nooit iets gezegd daar) en daar zit ie te zeuren dat ik een characters name moet invoeren. eerst inloggen in het spel, character aanmaken en daarmee dan een nieuw topic openen 8)7 weet iemand hoe dat moet?

@^^
lijkt me dat je er zo'n 500k-1m voor kan vragen, maar das een beetje afhankelijk van de server. anders moet je een beetje op zoek gaan naar iets vergelijkbaars (sos, en dan 100k of 200k er boven)

BThGvNeOA

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 11 september 2006 @ 19:14:
IMO draait het spel om skills en items.
Niet dat jobs iets 'erbij' is, want dit is nou eenmaal een van de voornaamste manieren van inkomen voor veel mensen.

By the way, Ik heb nog een leuke thief tactiek:
Bandit den scroll duurt relatief veel langer dan een return scroll, dus waarom niet eerst de return scroll gebruiken. Dan ga je naar je startpoint (doh), daar letten mensen veel minder op je job etc. dus dan gebruik je, je bandit den scroll.

Kent iemand anders nog leuke taktieken op het gebied van thieving?
Je kan toch geen return scroll gebruiken als je thief bent...

Verwijderd

Vreemd gisteren zat ik nog in HitEmUpStyle en vandaag lig ik eruit ?!

ben ik gewoon zonder enige aanleiding gekicked ? :(

Verwijderd

ik heb zo'n vermoeden 'that this could be my lucky day' >:)

na die SOM drop van vanochtend heb ik vanmiddag het volgende SOS item gedropt gekregen :+

[img=http://img213.imageshack.us/img213/5819/sosju2.th.jpg]

wat zou deze waard zijn?
en is het handig om deze nog ff +1 of +2 te maken?

• Heaget
Oane, jij bent echt zo'n lucker he :o Als je zo doorgaat heb je dat zwaard zo weer terug verdiend 8)

Verwijderd

het gaat idd van een leien dakje >:)

Verwijderd

Oane, geef mij binnenkort maar ff een berichtje; waarschijnlijk wil ik die SOM/SOS items wel van je kopen. 'k ben toch de guild storage een beetje aan het vullen met SOS/SOM items om de lagere levels wat te helpen. :)

Verwijderd

is goed :)

• SlideR NL
DropjesLover schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 22:05:
[...]

k zou zeggen, n miljoentje of 1,5.... misschien kan je er wat meer van maken als je hem uppt naar +1 of +2 of extra int er bij doet (wat vaak belangrijk is voor garment-users)
Hoe kan ik hem uppen naar +1 of hoe doe ik er extra int bij?

• DropjesLover

DropjesLover

Dit dus ->

SlideR NL schreef op woensdag 13 september 2006 @ 15:53:
[...]

Hoe kan ik hem uppen naar +1 of hoe doe ik er extra int bij?
met protector elixers (kopen voor 40k tot 60k) maak je een armor stuk beter (hoger level stats) komt er een level bij. met een tablet + elementen maak je een zogenoemde "stone of....." waarmee je dan datgene wat de stone doet aan je item kan toevoegen. wel altijd lucky powder gebruiken!
allemaal met alchemy (wat vaak zat uitgelegd is hier en op internet) _/-\o_

BThGvNeOA

• Heaget
Op Troy had iemand een stalletje met Protector elixers voor 35k, die heb ik gelijk maar gekocht, die komen nog wel een keer van pas =) En ik heb een 4-weeks _/-\o_

• Airdack
ik heb net mn verzamelde elements verkocht, ik had de afgelopen week ff de spullen die ik vond omgezet in elements en ik heb er nu zo'n 450k voor gehad :) dit bevalt me wel haha

• saviour
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 13 september 2006 @ 14:51:
Vreemd gisteren zat ik nog in HitEmUpStyle en vandaag lig ik eruit ?!

ben ik gewoon zonder enige aanleiding gekicked ? :(
Ik weet wel waarom. Ik zat eerst in dezelfde union van die guild (VOC) en ik heb meegekregen van een oude guildy dat jullie guildleader (broodtrommel?) zonder guild verder wilde gaan. Hij wil de guild verkopen en volgens hem wilden alle leden er dan uitgekicked worden.

Dus heeft hij gisteren iedereen eruitgekicked (als je offline was hoef je geen 3 dagen te wachten voor je in een andere guild kan). Moch je bij een Nederlandse guild willen, contact dan een van de oude union guilds.

• xzaz
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-09 12:49
Ik heb ook ontzettend veel ellements. Maar voor hoeveel kan je die dingen verkopen? Heb echt geen idee van de waarde.

Schiet tussen de palen en je scoort!

• Heaget
xzaz schreef op woensdag 13 september 2006 @ 17:40:
Ik heb ook ontzettend veel ellements. Maar voor hoeveel kan je die dingen verkopen? Heb echt geen idee van de waarde.
Wind 2 en 4 zijn op Troy 1k per stuk waard. Voor de rest is het meer wat de persoon er voor geeft.
Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.