[MMORPG]Silkroad Online, deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 15.580 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ik silkroad opstart krijg ik deze foutmelding
Afbeeldingslocatie: http://img181.imageshack.us/img181/2529/errorxf5.th.jpg
ik heb silkroad al heel opnieuw geinstalleerd maar dat helpt niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:35

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Ik heb het ook maar eens gedownload aangezien het me wel een interesant online spel leek, maar probeer nu al vanaf ongeveer 18.00 regelmatig te kijken of ik in kan loggen maar alle servers staan continu op crowded.
Is het normaal dat het altijd zo druk is dat je er bijna niet op komt of is er iets wat bij mij fout zit?

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp00n
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-05 15:25
Heb net een zooi 1st en 2nd lvl elements gekweekt... (Is nog best profijtig als ik de prijzen zie die ik er nu voor krijg) Alleen wat kan ik er nog mee doen, behalve door verkopen ?

En wat kan ik met die tablets doen ? Simpelweg een wapen + tablet in je alchemy ding proppen werkt niet echt he ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

met tablets en elements kun je stones maken, je kan bijvoorbeeld met een jade tablet of int een magic stone of int maken, daarmee kun je int op een wapen zetten, het lukt niet altijd om het er op te zetten, het kan ook mislukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quicksilver
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-09 11:08

Quicksilver

Catch these hands

Goh hee, ik was zojuist helemaal trotst dat ik lvl 20 hebt bereikt, maar na het lezen van dit topic is dat ook niet eens een prestatie meer...

Maar ik ben nu dus een hunter en zodra ik rondwandel met mijn hunter vlaggetjes in mijn nek word ik snoeihard aangevallen, best vervelend omdat ik nu al twee keer achter elkaar door dat akkefietje terug geknalt werd naar lvl19. Wat denken jullie dat ik het beste kan doen? Even gaan levelen in de bandits den oid zonder mijn vlaggetjes? Of wat is jullie aanpak, want ik las hier vanalles over SO(S,X,M) wapens, elements ed. maar waar kan ik die het beste kopen, wat kan ik ermee?

Als iemand me ingame een beetje zou willen helpen, beetje wegwijs maken als het ware, zou ik dat een welkome afwisseling vinden van het gesnauw van de meeste spelers in de Olympus server.

MVG,

HenkHardcore (heeft geen reet met de muziek te maken :X )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DropjesLover
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07:18

DropjesLover

Dit dus ->

Quicksilver schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 02:03:
Goh hee, ik was zojuist helemaal trotst dat ik lvl 20 hebt bereikt, maar na het lezen van dit topic is dat ook niet eens een prestatie meer...

Maar ik ben nu dus een hunter en zodra ik rondwandel met mijn hunter vlaggetjes in mijn nek word ik snoeihard aangevallen, best vervelend omdat ik nu al twee keer achter elkaar door dat akkefietje terug geknalt werd naar lvl19. Wat denken jullie dat ik het beste kan doen? Even gaan levelen in de bandits den oid zonder mijn vlaggetjes? Of wat is jullie aanpak, want ik las hier vanalles over SO(S,X,M) wapens, elements ed. maar waar kan ik die het beste kopen, wat kan ik ermee?

Als iemand me ingame een beetje zou willen helpen, beetje wegwijs maken als het ware, zou ik dat een welkome afwisseling vinden van het gesnauw van de meeste spelers in de Olympus server.

MVG,

HenkHardcore (heeft geen reet met de muziek te maken :X )
pfff, wat je het beste kan doen is gewoon wat je zelf wilt doen :) je kan voor een wat hoger level gewoon de quests gaan doen (kill beestjes = exp) als de jobs te moeilijk zijn.
dat van die So (S,M) (X = voor alle sorten) gaat over wapens die wel van een bepaald level zijn, maar de stats hebben van een hoger level, oftewel meer damage / bescherming waardoor je makkelijker speelt

BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Quicksilver schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 02:03:
Maar ik ben nu dus een hunter en zodra ik rondwandel met mijn hunter vlaggetjes in mijn nek word ik snoeihard aangevallen, best vervelend omdat ik nu al twee keer achter elkaar door dat akkefietje terug geknalt werd naar lvl19.
Tja, hunters en thieves mogen elkaar altijd aanvallen, dus als je op lvl 20 continu als hunter/thief rondloopt heb je een grote kans dat een hogere hunter/thief je aan flarden blaast. Hunter zijn op lvl 20 is eigenlijk niet te doen. Thief zijn kan, maar dan moet je
1. dat pak alleen aandoen als je op het punt staat je diefactie uit te voeren
2. een slachtoffer hebt gevonden (multi * trader van je eigen level, erg onwaarschijnlijk)
3. buit op de grond hebt gevonden zonder hunter in de buurt
4. hulp hebben van een hogere level thief
Da's ook de reden waarom veel mensen zich bij een guild aansluiten. 'k heb gisteren een gevecht gezien tussen zo'n 15 hunters en 10 thieves van lvl 60+ om 1 lullige 4* kameel van een lvl 38 trader. Echt wel gaaf! :) Ook wel jammer, 'k had zelf wel zin om die gast van z'n kameel te blazen, maar op lvl 42 trek je geen thiefsuit aan als er 15 lvl 60+ hunters in de buurt zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-09 19:36
Waar verschijnt Tiger Girl eigenlijk?? Is dat gewoon in die Mountain Stronghold?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Lochii
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10-09 13:38
Heaget schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 09:52:
Waar verschijnt Tiger Girl eigenlijk?? Is dat gewoon in die Mountain Stronghold?
Afbeeldingslocatie: http://i4.photobucket.com/albums/y106/nightbloom/ScreenS/tg.jpg
Op een van de blauwe stipjes :)
Maar als je hem binnen een minuut niet gevonden hebt heb je er meestal niets meer aan, dan heeft vaak een hoog lvl gast hem al gevonden die hem binnen een minuutje onderuit haalt.

"If a messy desk is a sign of a messy mind, then a empty desk is ..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoeber
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-11-2024
hier handige site voor je quests

http://sro.mmosite.com/database/quests.shtml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-09 09:10

DeluxZ

Livin' the good life

Topicstarter
egamernl schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 10:44:
[...]

[afbeelding]
Op een van de blauwe stipjes :)
Maar als je hem binnen een minuut niet gevonden hebt heb je er meestal niets meer aan, dan heeft vaak een hoog lvl gast hem al gevonden die hem binnen een minuutje onderuit haalt.
Damn, moet je maar geluk hebben zeg :/
Hey die is handig voor de SP :) :>

[ Voor 50% gewijzigd door DeluxZ op 08-08-2006 14:52 ]

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DropjesLover

DropjesLover

Dit dus ->

pfff, k heb tijden op een paar van die plekken bij de bandit den rondgelopen, maar nooit tiger girl ofzo gezien... maar k vind het altijd rot om giants aan te vallen, je krijgt zovak "hulp" van anderen en die nemen vaak je loot en degelijke (persoon laatste slag = loot)

BThGvNeOA
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Lochii
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10-09 13:38
DropjesLover schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 19:11:
pfff, k heb tijden op een paar van die plekken bij de bandit den rondgelopen, maar nooit tiger girl ofzo gezien... maar k vind het altijd rot om giants aan te vallen, je krijgt zovak "hulp" van anderen en die nemen vaak je loot en degelijke (persoon laatste slag = loot)
Ach op giants wordt je 9 v/d 10 keer geks'ed, dus dat deed ik ook altijd. Wel een groot voordeel van een nuker ten opzichte van een full STR trouwens, want in berserk met nukes deed ik ongeveer 4.5k per hit, en zonder skills (alleen met lightning imbue) ongeveer 1k per hit..Op hoger lvl moet je wel wat minder gaan KSen, anders krijg je een beetje slechte reputatie :*)

"If a messy desk is a sign of a messy mind, then a empty desk is ..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHeff
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-08 19:51

CHeff

Allemaal gekkigheid

Hmm, zie dat ik nog op de ledenlijst sta in de topicstart. Daar mag ik eventueel wel van afgehaald worden.
Speel het al een redelijke tijd niet meer :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Topicstarter
DropjesLover schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 19:11:
Je moet wel gaan rondlopen als er staat TigerGirl appeared on Tiger Mountain he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp00n
Wat betekenen eigenlijk die stats bij weapons enzo van immortal 5 times, steady 1 time, int 1 100% of 50% etc etc... Ergens een site waar dat wordt uitgelegd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sp00n schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 23:51:
Wat betekenen eigenlijk die stats bij weapons enzo van immortal 5 times, steady 1 time, int 1 100% of 50% etc etc... Ergens een site waar dat wordt uitgelegd ?
http://www.silkroadforums.com/viewtopic.php?t=11927
Wat begrijp je precies niet van int 1? Krijg je gewoon 1 extra int van terwijl je het draagt. Het % achter die nummers is afhankelijk van waar het staat:
- extra stats (blauw): geeft aan hoeveel van het maximum je hebt (uitgaande van een bepaald minimum, vaak 1 voor int/str/etc. en 10 voor hp/mp/etc.)
- normale stats (zwart): hoe het item staat in vergelijking met een item van de NPC verkopers (0%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

woooh, kerel, jij heb net een groot mystery voor me opgelost :D
danku, vroeg me al een hele lange tijd af wat dat allemaal betekende, dacht eerst dat lucky te maken had met het vinden van dingen, dat je daar dan meer geluk in hebt :) lekker dom van me maarja, kan ook niet aan deon dat ik niet van de slimste ven eeh

btw die newe jongen van op troy, je moet me maar eens toevoegen,
speel momenteel meest op dees NashPoes, je kunt me ook vinden op NashllPoes
Verwijderd schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 07:02:
[...]

http://www.silkroadforums.com/viewtopic.php?t=11927
Wat begrijp je precies niet van int 1? Krijg je gewoon 1 extra int van terwijl je het draagt. Het % achter die nummers is afhankelijk van waar het staat:
- extra stats (blauw): geeft aan hoeveel van het maximum je hebt (uitgaande van een bepaald minimum, vaak 1 voor int/str/etc. en 10 voor hp/mp/etc.)
- normale stats (zwart): hoe het item staat in vergelijking met een item van de NPC verkopers (0%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat ik wel nog graag had geweten,
wanneer je nu een lucky 3 weapon hebt, garrandeert die lucky 3 dan een +3 van dat wapen te maken of is er nogaltijd failure kans?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:48

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

ik heb het spel vanmorgen voor het eerst geinstalleerd... en ff gespeeld, heb id eerste introductie quests voor die ene general gedaan en ben nu lvl3.

spel bevalt me opzich wel, leuke gameplay en het is grafisch ook wel ok (iig wel voor een MMORPG)

ik had een vraagje over de skill points die kunjje verdelen over je weapon skill en force (fire, lightning etc.) moetje met dei "forces" apart aanvallen of is het een extra attack op je wapen?

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Topicstarter
Sommige zijn als extra attack en sommige kan je "alleen" gebruiken. Die je alleen kunt gebruiken noemen ze "nukes".

Tip voor je: Met je skillpoints moet je nog even wachten tot je die verdeeld. Je moet proberen om zo laat mogelijk pas een skill/force te nemen. Ze noemen dit een "gap". De hoeveelheid lvls gap is het verschil tussen je lvl van je CHAR en de HOOGSTE lvl van een FORCE/SKILL. Dus als je char lvl 6 is en je levelt je skills naar lvl 1 heb je een 5lvl gap. Hierdoor krijg je veel meer SKILL POINTS dan XP (maakt dan toch niet uit heb je nog niet veel nodig en skillpoints wel) Want hoe hoger lvl je bent hoe meer SP (skillpoints) je nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey nashlpoes stop is met dubbel posten dat is niet eht goed voor het forum en er is al eerder wat van gezegd en je doet het nog steeds dus plz stop ermee kunnen we langer van forum genieten

heb vandaag 3 uur op tiger girl gewacht met paar guild members maar ze spawnde net op andere plek en daar stond 64+ ventje dus dat was balen we waren er net te laat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 19:24:
hey nashlpoes stop is met dubbel posten dat is niet eht goed voor het forum en er is al eerder wat van gezegd en je doet het nog steeds dus plz stop ermee kunnen we langer van forum genieten

Hoi nashlpoes, het is al eerder aan je gevraagd, zou je willen stoppen met dubbelposten? Het staat namelijk erg slordig en het wordt er zo niet duidelijker op. Je kunt wel de edit knop (Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif) boven je posts gebruiken om je post te wijzigen.
:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 15:03:
wat ik wel nog graag had geweten,
wanneer je nu een lucky 3 weapon hebt, garrandeert die lucky 3 dan een +3 van dat wapen te maken of is er nogaltijd failure kans?
In mijn ervaring blijf je een failure kans houden, alleen is deze kleiner dan normaal. Het effect van 'lucky' is dan ook lastig te meten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp00n
Pffffff, toen was ik lvl 20. Happy happy, ik ga een trade job doen. Dat is f*cking moeilijk zeg... :P Potverdrie dubbeltjes met 1 ster wordt je ook aangevallen, maar dat zijn dus die monsters... Sommige zijn ook behoorlijk lastig moet ik zeggen. Ik kan maar beter wachten voor ik nog een keer ga traden want het liep niet zo goed af met me... Terwijl ik toch wat mensen bij me had...

Mocht er overigens een guild geïnteresseerd zijn... IGN: VyS op Troy...

En NashPoes ik zal je zo is even pmen...

• saviour
  • Niet online
Ik was net lekker bezig met een 1* en er was een level 68 popper actief. Nog niets aan de hand, zijn NPC's kon ik wel hebben (1 tegelijk). Maar toen.... disconnect. Ik kwam terug en had meteen 3 van die npc's op mijn dak, dus ik ging dood.

Toen ben ik naar Hotan gegaan, snel terug naar dw (was in de ravine) en kijken of mn goods er nog lagen. Slechts 11 van de 26K lag er nog. Uiteraard probeerde bij te vermijden dat ik het zou pakken, maar het lukte toch.

Toen gingen hij en zijn hunter (!) vriend mij steeds aanvallen zodat ze offender werden... Erg lame, maar het is ze niet gelukt iig.

• Heaget
Sp00n schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 23:55:
Pffffff, toen was ik lvl 20. Happy happy, ik ga een trade job doen. Dat is f*cking moeilijk zeg... :P Potverdrie dubbeltjes met 1 ster wordt je ook aangevallen, maar dat zijn dus die monsters... Sommige zijn ook behoorlijk lastig moet ik zeggen. Ik kan maar beter wachten voor ik nog een keer ga traden want het liep niet zo goed af met me... Terwijl ik toch wat mensen bij me had...

Mocht er overigens een guild geïnteresseerd zijn... IGN: VyS op Troy...

En NashPoes ik zal je zo is even pmen...
Add Heaget bij je friends, dan neem ik je wel een keer mee op een trade, jij zitten ik mobs killen :D

• Sp00n
Graag Heaget !

Ik zal je adden...

Had gisteren trouwens nog een SoS shield gevonden. Mijn eerste Sox een lancer shield voor lvl 18 met bijna precies dezelfde stats als mjin lancer shield die int 3, str 3 en steady 5 heeft. Mijn mag def was iets minder maar mn mag rein. was weer iets beter. Dan vind ik het dus niet de moeite om dat ding te houden... Heb em maar verkocht voor 800k. Vonk wel een mooie prijs. (Vind dat Sox shiny gedoe toch een beetje overrated, maar zal wel aan mij liggen)

Edit: voor de duidelijkheid die SoS shield had geen int 3 en str 3 ...

[ Voor 6% gewijzigd door Sp00n op 10-08-2006 08:43 ]

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Topicstarter
Ja, een trade job op lvl 20 is niet echt smart nee. Ik ben paar dagen terug met lvl22 geprobeerd te traden vanuit downhang naar jangan kwam niet eens bij de ferry door van die stomme 40+lvl thiefs die een HIGH lvl thief naar je lokken waardoor je dood gaat en die dan je spulletjes lekker oprapen :(

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:48

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

begrijp ik het goed dat je vanaf lvl 20 pas trade jobs kunt doen, maar dat het onmogelijk gemakat wordt door high-level lui die je dan killen?

hmm weet ineens niet meer of ik dit spel nog wel wil spelen? :+

en is het zo dat ze alles van je kunnen jatten wat je bij je hebt? ik heb veel wow gespeeld, daa hadje ook van die irritante high-levels die low-levles gingen bashen, maar dan raakte je iig nooit je spul en geld kwijt.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• dntje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-05-2015
Ben een paar dagen geleden opnieuw begonnen en dit keer een full int nuker (vorige was full str archer). Nu is mij wolfje hetzelfde lvl en heb ik 2 tickets (1 heb ik al verbruikt). Ik ben nu lvl 19 en ik gebruik deze build :)

Zo... nu eerst een Bavaria

• Heaget
Chaoss schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 09:41:
begrijp ik het goed dat je vanaf lvl 20 pas trade jobs kunt doen, maar dat het onmogelijk gemakat wordt door high-level lui die je dan killen?

hmm weet ineens niet meer of ik dit spel nog wel wil spelen? :+

en is het zo dat ze alles van je kunnen jatten wat je bij je hebt? ik heb veel wow gespeeld, daa hadje ook van die irritante high-levels die low-levles gingen bashen, maar dan raakte je iig nooit je spul en geld kwijt.
Als je 1 star doet is er niets aan de hand meestal, ik ben zelf nog maar 1 keer door een high-lvl achterna gezeten.

Ik ben vandaag heel de dag online, dus als je me wilt toevoegen is dit de dag ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Heaget op 10-08-2006 10:47 ]

Verwijderd

hierbij wil ik mijn excusses aanbieden, ik ben niet zo'n forum ganger, vrijwel eerste keer dat ik echt regelmatig eens kijk op een forum en nu en dan eens meepost, ik wist echt niet dat daar zo op gehamerd word om zo weinig mogelijk posts te make en toch zoveel mogelijk te zeggen, sorry hiervoor, ik zal hieraan werken, bedankt dat dit zo vriendelijk werd vermeld,

sp00n, welja :) ik heb je gisteren proberen toevoegen maar toen was je niet online, probeer jij ook eens, ik zal jou ook nog regelmatig eens proberen contacteren op sro, je kunt bij mij proberen op NashllPoes maar dezer dagen is dit meer op NashPoes dus probeer eerst op.

en bedankt voor het respons op mijn vraag,

en lolz :) headget, ben jij degene waar ik gisteren zat te babbelen,
ik was NashPoes met het sos sword en sos shield en men maat Immacolata met sos blade en +3 shield... en jij had +3 shield en was armor met een wolf van lvl 20, was jij dat? :)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2006 14:43 ]

• stoeber
heb net lvl 42+3 crit 11 spear gekocht voor 2 mil echt goedkoop kan niet wachten tot ik hem kan gebruiken

jammer dat ik nu pas 37 ben lol

Verwijderd

Ben begin deze week gaan spelen op SRO op ALPS
ing: blish, lvl 15 dus nog een aardige newbee. Heb al aardig wat uit kunnen vogelen maar zou iemand mij uit kunnen leggen hoe de Alchemy zooi werkt?
Het lukte mij wel om een void rondo te plaatsen en daarnaast wat alchemy stuff plaatsen en op FUSE drukken en ik kreeg vier tabletten (water earth fire etc) geeeen idee wat ik met deze tabletten moet doen. :'(

Mijn wapen opwaarderen (GLAVIE) lukte hier niet mee (tabletten kunnen niet geplaatst worden). heb wel Lucky powder maar geen elixers.

GUILD is dat iets van een groep waarmee je samen kan spelen (tja vragen stellen is nooit dom he) lijkt mij wel aardig om met wat NL'ers samen te spelen. Ben al eens een groep Duitsers tegen gekomen die gelijk over voetballen begonnen...pfffffffffffffffffff

• Airdack
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 14:34
Naar aanleiding van dit topic heb ik de client gedownload, geinstalleerd, username aangemaakt, half uur gewacht tot de updates klaar waren :p
Alleen als ik nu het spel opstart dan staat er bij alle servers crowded, en als ik probeer te connecten dan lukt het bij geen van allen ... weet iemand wat ik hier aan kan doen, of is dit heel normaal?

alvast bedankt voor de hulp

Gamen op een laptop is best ok .... echt

• saviour
  • Niet online
stoeber schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 15:08:
heb net lvl 42+3 crit 11 spear gekocht voor 2 mil echt goedkoop kan niet wachten tot ik hem kan gebruiken

jammer dat ik nu pas 37 ben lol
Nou, 2 mill... In Hotan betaal je echt stukken minder dan in DW. Ik heb geloof ik 2,2 mill betaald voor mijn 52+3 C9 glavie. Jij bent toch een full nuker, of gebruik jij ook de heuksal skills? Als jij puur nuked, doet die crit er toch niet toe omdat een critical de physical damage verdubbelt.

Airdack, het is inderdaad vaak moeilijk om verbinding te krijgen..

hoppeldepop, als je de cursor over de tablet houdt kun je zien welke elementen je nodig hebt om de tablet te gebruiken. Met alchemy kun je de tablets samen met de elements fusen en dan krijg je een stone. Zo'n stone kun je dan weer op je equipment gebruiken.

[ Voor 23% gewijzigd door saviour op 10-08-2006 16:39 ]

• Heaget
Verwijderd schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 14:41:
hierbij wil ik mijn excusses aanbieden, ik ben niet zo'n forum ganger, vrijwel eerste keer dat ik echt regelmatig eens kijk op een forum en nu en dan eens meepost, ik wist echt niet dat daar zo op gehamerd word om zo weinig mogelijk posts te make en toch zoveel mogelijk te zeggen, sorry hiervoor, ik zal hieraan werken, bedankt dat dit zo vriendelijk werd vermeld,

sp00n, welja :) ik heb je gisteren proberen toevoegen maar toen was je niet online, probeer jij ook eens, ik zal jou ook nog regelmatig eens proberen contacteren op sro, je kunt bij mij proberen op NashllPoes maar dezer dagen is dit meer op NashPoes dus probeer eerst op.

en bedankt voor het respons op mijn vraag,

en lolz :) headget, ben jij degene waar ik gisteren zat te babbelen,
ik was NashPoes met het sos sword en sos shield en men maat Immacolata met sos blade en +3 shield... en jij had +3 shield en was armor met een wolf van lvl 20, was jij dat? :)

[...]
Yeps thats me :) M'n shield is trouwens +4 :*) Vandaag Nuke Skill erbij gehaald ( die van Fire ) en nu ben ik echt blij met m'n nieuwe char :) Ik doe ongeveer 1k damage bij een Earth Toaist ( die zwevende dingen ). Nu alleen m'n wolfie nog een beetje lvl'en, hij is lvl21 atm, ik ben zelf bijna 32 :D

[ Voor 10% gewijzigd door Heaget op 10-08-2006 16:46 ]

Verwijderd

hoppeldepop, als je de cursor over de tablet houdt kun je zien welke elementen je nodig hebt om de tablet te gebruiken. Met alchemy kun je de tablets samen met de elements fusen en dan krijg je een stone. Zo'n stone kun je dan weer op je equipment gebruiken.[/quote]

Bedankt voor het antwoord ga het eens proberen !!!!

btw nog 2 vragen/opm
- ben ik druk bezig met punten te verzamelen voor een volgend lvl komt zo'n f@#% thief langs hoepla dood kan ik weer een paardje van stal halen om terug te gaan. Wat is dat voor gein. Of is dat alleen om iemand te motiveren om hunter te worden...

-zo'n apie is dat wat. Vergeet nog al eens in de vuur van de strijd mijn muntjes mee te nemen. Zo'n apie neemt dat mee, schijnt.... Kost zo'n beestje ? iemand daar ervaring mee ? ;) _/-\o_
;)

• saviour
  • Niet online
Die dief waar je het over hebt, is waarschijnlijk een NPC dief (dus geen menselijke speler). Wanneer traders of thieves met een transport lopen waar iets in zit, worden er NPC thieves gespawned en dan kan het gebeuren dat die thieves op jou afkomen als jij dichterbij staat. Probeer traders en thieves dus ook uit de weg te gaan als je nog niet zo sterk bent. ;)

Het aapje kun je alleen via item mall kopen en die kost 120 silk dacht ik. 100 silk kost 10 USD. Het is ontzettend handig vind ik, maar ik zou er geen nemen als je niet veel speelt.

Verwijderd

hmmm eerst een weekje vakantie...vind ik het spelen daarna nog zo leuk dan zal zeker zo'n beestje nemen. Bedankt voor je antwoorden!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 15:15:
Ben begin deze week gaan spelen op SRO op ALPS
ing: blish, lvl 15 dus nog een aardige newbee. Heb al aardig wat uit kunnen vogelen maar zou iemand mij uit kunnen leggen hoe de Alchemy zooi werkt?
Het lukte mij wel om een void rondo te plaatsen en daarnaast wat alchemy stuff plaatsen en op FUSE drukken en ik kreeg vier tabletten (water earth fire etc) geeeen idee wat ik met deze tabletten moet doen. :'(

Mijn wapen opwaarderen (GLAVIE) lukte hier niet mee (tabletten kunnen niet geplaatst worden). heb wel Lucky powder maar geen elixers.

GUILD is dat iets van een groep waarmee je samen kan spelen (tja vragen stellen is nooit dom he) lijkt mij wel aardig om met wat NL'ers samen te spelen. Ben al eens een groep Duitsers tegen gekomen die gelijk over voetballen begonnen...pfffffffffffffffffff
Ik zit ook op Alps en zit in de guild Patriots :) . Die Nederlandse guild mag je wel joinen. PM mij maar (IGN: HenkieNL)

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 19:24:
[...]

Ik zit ook op Alps en zit in de guild Patriots :) . Die Nederlandse guild mag je wel joinen. PM mij maar (IGN: HenkieNL)
Klinkt goed! eerst een weekje vakantie 8) (zonder pc :'( haha) en dan zal ik mij melden (ign: blish) !

• Airdack
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 14:34
nou het spel werkt nu, gewoon blijven proberen en die server liet me toe :p

Ik zit nu op Olympus, mn nick hier is Airdack, en mn IGN is ook Airdack (verrassend)

Lijkt me leuk 1 van jullie tegen te komen een keer! ;)

Gamen op een laptop is best ok .... echt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoeber
saviour schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 16:37:
[...]

Nou, 2 mill... In Hotan betaal je echt stukken minder dan in DW. Ik heb geloof ik 2,2 mill betaald voor mijn 52+3 C9 glavie. Jij bent toch een full nuker, of gebruik jij ook de heuksal skills? Als jij puur nuked, doet die crit er toch niet toe omdat een critical de physical damage verdubbelt.
ja ik weet het maar ik had geen zin om naar hotam te gaan en 2 mil is helmaal niet zo veel

nee ik gebruik zeker veel heaksal skills hb er geloof ik 5 dus dan is crit 13 wel handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Topicstarter
Gister in 10 sec 3 wep elixirs verkocht voor 230k each :o

Was met een maatje aan het spelen en wou die dingen verkopen om wolfje te halen. Maak een stal op met naam 3 wep elixirs/acc elixir/shield elixir komt er na 10 sec gastje binnen was nog bezig met die acc en shield elixir erin te zetten. Zegt die open. Dus ik open die stall meteen 3 wep elixirs weg 8)

Nu heb ik dus een schattig wolfje :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
Ik heb gister met 3 trades 350K verdiend, 25% aan m'n lvl erbij gekregen en m'n wolf op lvl 22 gekregen :) En ik heb er niets voor hoeven doen :P Met 2 guildmates traden naar Hotan met een exp / item - share party, sit back and relax ;) Bijna lvl 32, kzit nu op 95% van lvl 31 =D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kookie
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Wat betekenen die (+xx%) achter die item stats?

Attack Rating 88 (+22%)
Critical 6 (+0%)

Iemand enig idee? Kan hier niet echt iets zinnigs over vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey allemaal,

Ik ben een beginnende speler, ben lvl 13 en ben alles een beetje aan het ontdekkend (probeer het in ieder geval.) Alleen dat Alchemy ligt een beetje moeilijk, ik begrijp dat je bepaalde dingen nodig hebt om te fuseren. Heb verschillende manuals bekeken maar het wordt me niet echt duidelijker. Weten jullie een goeie en echte beginners guide?

Spelen er trouwens ook nog mensen op Xian?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
Verwijderd schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 13:41:
Hey allemaal,

Ik ben een beginnende speler, ben lvl 13 en ben alles een beetje aan het ontdekkend (probeer het in ieder geval.) Alleen dat Alchemy ligt een beetje moeilijk, ik begrijp dat je bepaalde dingen nodig hebt om te fuseren. Heb verschillende manuals bekeken maar het wordt me niet echt duidelijker. Weten jullie een goeie en echte beginners guide?

Spelen er trouwens ook nog mensen op Xian?
Ik zal het proberen uit te leggen:

Als je monster skilled droppen die een soort zakjes, de inhoud daarvan kun je omzetten in Elements. Dat doe je door Void Rondo's te kopen en ze te fuseren met de inhoud van die zakjes.

Dan, als je een hele berg elements hebt gespaard ( zet ze voor eht gemak in je storage ) kun je dmv Tablets Stones krijgen. Dat doe je door Elements en Tablets te Fuseren, hoeveel elements je nodig hebt voor dat Tablet staat in de beschrijving. Als je dan eenmaal een Stone hebt kun je die gebruiken voor het gewenste effect op een stuk Gear, welk stuk staat in de beschrijving van je stone.

En dat is Alchemy in een Notendop... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 13:41:
Alleen dat Alchemy ligt een beetje moeilijk, ik begrijp dat je bepaalde dingen nodig hebt om te fuseren. Heb verschillende manuals bekeken maar het wordt me niet echt duidelijker. Weten jullie een goeie en echte beginners guide?
http://www.silkroadforums.com/viewtopic.php?t=12542

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kookie schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 13:17:
Wat betekenen die (+xx%) achter die item stats?

Attack Rating 88 (+22%)
Critical 6 (+0%)

Iemand enig idee? Kan hier niet echt iets zinnigs over vinden.
Ik heb 2 punten gevonden tot nu toe:
- Het geeft het percentage aan van hoever het nog verbeterd kan worden met stones, scores boven de 100% zijn zeldzaam, maar wel mogelijk.
- 0% is de stat zoals hij van de NPC afkomstig zou zijn, tenminste voor de normale stats; voor de blauwe stats is het de ondergrens van de enhancement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
Verwijderd schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 13:52:
[...]

Ik heb 2 punten gevonden tot nu toe:
- Het geeft het percentage aan van hoever het nog verbeterd kan worden met stones, scores boven de 100% zijn zeldzaam, maar wel mogelijk.
- 0% is de stat zoals hij van de NPC afkomstig zou zijn, tenminste voor de normale stats; voor de blauwe stats is het de ondergrens van de enhancement.
Dat is crap... ik heb net shoulders +1 gemaakt, staat alles nog op (+0%)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heaget schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 13:55:
Dat is crap... ik heb net shoulders +1 gemaakt, staat alles nog op (+0%)...
Dat is wel ten opzichte van het desbetreffende level natuurlijk; je item is nu als 1 level hoger en heeft dus de laagste stats die een item van DAT level zou kunnen hebben. Het is dus wel beter dan het was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kookie
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
@phulshof: hmm, maar hoe moet je het lezen dan?

Attack Rating 8 (+50%)

Heb je dan een AR van 4? of kan je die attribute nog met ophogen naar 16 omdat hij nu pas op de helft zit?

[ Voor 80% gewijzigd door Kookie op 11-08-2006 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
Verwijderd schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 14:19:
[...]

Dat is wel ten opzichte van het desbetreffende level natuurlijk; je item is nu als 1 level hoger en heeft dus de laagste stats die een item van DAT level zou kunnen hebben. Het is dus wel beter dan het was.
Ooohhh oke dan is het cool =D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-09 12:49
Ik zie ook vaak dat Hunters aan het traden zijn. Die gaan dan naast je lopen (level 40 ofzo) en dan vallen de thiefs die daar naast spawnen jouw aan. Echt heel vervelend. Heb nu al 3 trades zo verloren.

Schiet tussen de palen en je scoort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
xzaz schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 16:37:
Ik zie ook vaak dat Hunters aan het traden zijn. Die gaan dan naast je lopen (level 40 ofzo) en dan vallen de thiefs die daar naast spawnen jouw aan. Echt heel vervelend. Heb nu al 3 trades zo verloren.
Een Hunter Spawned geen thiefs... ( dacht ik ) Het is inderdaad vervelend, het enigste wat je eraan kunt doen is een berg meds mee nemen en een camel kopen. Ik heb ondertussen al 500K verdiend vandaag, gaat echt lekker, traden met 2 high-lvl guildmates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
Je moet dus eigenlijk pas beginnen met traden als je level 30+ bent? Het zijn dan ook traders met het jasje aan van de thiefs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
xzaz schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 17:46:
Je moet dus eigenlijk pas beginnen met traden als je level 30+ bent? Het zijn dan ook traders met het jasje aan van de thiefs.
Mja ik heb er eigenlijk niet zoveel last van, maar als je lvl-30 bent kun je wel lekker makkelijk van DW naar Jangan traden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
Dan farm ik nog even door. En maak die quests even af totdat ik 30 ben. Van welk char level is een level 2 trade mogenlijk?

En ik had 2 elixir protectors en een jasje met 1+. Toen fusde ik er 1 elixir bij en toen werdt de jas 2+. Maar na de 3de toegevoegd te hebben heb ik helemaal niks meer staan (0+ dus). Hoe is dat mogenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
xzaz schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 17:57:
Dan farm ik nog even door. En maak die quests even af totdat ik 30 ben. Van welk char level is een level 2 trade mogenlijk?

En ik had 2 elixir protectors en een jasje met 1+. Toen fusde ik er 1 elixir bij en toen werdt de jas 2+. Maar na de 3de toegevoegd te hebben heb ik helemaal niks meer staan (0+ dus). Hoe is dat mogenlijk?
Alchemy kan ook Failen, en dat is dus gebeurd.. Je kan de kans op een Fail verkleinen door Lucky Powder te kopen ( wel zelfde lvl als het item ). Lvl2 trader is mogelijk vanaf lvl 20.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zmaster
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-09 07:47
Een vraagje. Ik zit op dit moment op een lan en we moeten de ports forwarden van silkroad om te spelen. Weet iemand toevallig welke poorten Silkroad gebruikt? Op google kon ik ook al nix vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
Voor Silkroad hoef je je poorten niet te forwarden. Ik zit ook op een LAN en heb nergens last van. Waar jij last van hebt is waarschijnlijk nu dat silkroad er helemaal uit ligt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zmaster
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-09 07:47
Hehe, dat weet ik niet. Ik weet in ieder geval dat als je online wilt spelen op deze lan dat we poorten door moeten geven zodat we online kunnen. Ligt Silkroad er dan uit? :)

/edit: Lan party btw, dat had ik nog niet vermeld ;)

[ Voor 13% gewijzigd door zmaster op 11-08-2006 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
Helaas wel, sta al 2 uur droog :). De officiele website ligt er ook uit:
www.silkroadonline.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
xzaz schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 21:43:
Helaas wel, sta al 2 uur droog :). De officiele website ligt er ook uit:
www.silkroadonline.net
Bij mij niet hoor, kheb een uurtje of 2 geleden ook nog Silk gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DropjesLover

DropjesLover

Dit dus ->

Kookie schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 14:33:
@phulshof: hmm, maar hoe moet je het lezen dan?

Attack Rating 8 (+50%)

Heb je dan een AR van 4? of kan je die attribute nog met ophogen naar 16 omdat hij nu pas op de helft zit?
neej, je zit met die ..% op het verschil tussen het level dat het item heeft en het level van het opvolgende item. dus dat je met een AR 8 (50%) -> normaal bijv AR 7, en volgende level heeft AR 9 -> 50% increase. dat is wat ik er van begrepen heb. als het met de kansen bij alchemy te maken zou hebben dan zou het geen invloed hebben op je huidige stats (vergeleken met het normale item)

BThGvNeOA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Niet online
xzaz schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 17:57:
Een level 2 trade (2*) blijft altijd rottig, zelfs als je level 70 bent. Je kunt dan namelijk ook door level 70 thieves aangevallen worden. Die traders met een dievenpak zijn trouwens gewoon dieven hoor... Ze hebben een transport omdat daar hun gestolen spulletjes inzitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
Eigenlijk kun je alleen meeredere ster trades doen als je met een groep high-lvl's bent. En dan een Fire Ox helemaal voldouwen en de profit verdelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
Ah, ok zo werkt dat dus.

Ik heb veel mensen gevraagd of het slim is een wolf te kopen. Sommige zeggen dat ze niet zonder kunnen en andere zeggen dat ze het niet kopen omdat het het zelfde is als je kleren/armor en je wapen te verkopen.

edit: Hoe zit dat eigenlijk met wanneer je iemand mag aanvallen. Dus ik als hunter. Wanneer mag ik een Thief aanvallen en andersom?

[ Voor 22% gewijzigd door xzaz op 13-08-2006 01:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Niet online
Als je jouw hunter id draagt mag je elke dief aanvallen die je ziet, andersom werkt dat precies hetzelfde. Een wolf is leuk om te hebben, kan je kill voor je afmaken zodat je snel doorkunt, maar je moet er wel het geld voor hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoeber
ik heb ook een wolf vind het heel vet en als die lvl 40 wordt dan is die groter en echt sterk heel handig bij hunteren ik kan niet wachten tot die van mij lvl 40 is

en ik geloof en wof van lvl 80 is nog een stap groter en dan kun je hem gebruiken als transport heel handig geen paard meer nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
Ja je blijkt er op kunnen rijden wanneer hij groot is. Ik heb het nog bij niemand gezien. Maar wat gebeurd er met de wolf wanneer jij dood bent? Gaat hij dan ook dood? Hoe zit dat. Ik heb namenlijk al lang 1 mil alleen weet niet wat ik er mee moet doen ^^

[ Voor 17% gewijzigd door xzaz op 13-08-2006 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dan is een wolf zeker de moeite waard!

ik had er ook een op mn oude account, en was zwaar handig, ook voor trading.

Ik ben laatst (week geleden) opnieuw begonnen en ben nu trouwens bijna lvl 20 :D

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2006 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
Hebben nog meer mensen problemen met het connecten. Ik heb het al de hele dag en kom er maar niet in. Op verschillende fora's word er hier veel over gesproken. Andere mensen er nog last van.

De error: The server is doing bla bla..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-05 09:40

GX

Nee.

xzaz schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 18:36:
Hebben nog meer mensen problemen met het connecten. Ik heb het al de hele dag en kom er maar niet in. Op verschillende fora's word er hier veel over gesproken. Andere mensen er nog last van.

De error: The server is doing bla bla..
Als je ook daadwerkelijk had gedaan wat er in dat bericht stond (kijken op www.silkroadonline.net), had je ook gemerkt dat de website al de hele dag down is :( Het lijkt alsof de internationale servers gewoon morsdood zijn. www.silkroadonline.co.kr doet het wel; maar daar word je niet veel wijs uit denk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen idee waar jullie last van hebben hoor; ik heb gisteren de hele dag op Silkroad gezeten en ook de website was voor mij gewoon bereikbaar. Zeker weten dat je ISP niet loopt te eikelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-05 09:40

GX

Nee.

Ik wel; daar ik vanuit thuis, bij de buren (andere provider) en zelfs vanuit Telecity niet kon pingen, tracerouten en http-connecten naar de website en servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Niet online
Er zijn meer mensen die daar last van hebben, wat de oplossing is weet ik niet want ik heb me er niet in verdiept. De servers lagen er niet uit iig, ik heb ook de hele ingame gezeten.

Wat trouwens de wolf betreft, als je net 1 mill of 1,5 hebt zou ik het niet doen hoor. Als je verder in het spel komt heb je een behoorlijk kapitaal nodig voor je equipment en als je wolf doodgaat kost het 50K. Het beestje heeft ook eten nodig en dat kost, geloof ik, 2K per pill.

Als de wolf doodgaat ga jij niet dood, maar gaat het beestje gewoon terug naar je invent en zul je hem weer tot leven moeten wekken met grass of life. Als jij doodgaat blijft je wolf gewoon staan, maar die zal dan natuurlijk ook snel doodgemaakt worden. Zelfs als je wolf groot is kun je er niet op rijden volgens mij.

Gisteren heb ik nog lekker lui getrade. Ik heb de hele weg op mijn kameel / paard gezeten en mijn wolf alles laten afmaken. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
GX schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 23:41:
[...]

Als je ook daadwerkelijk had gedaan wat er in dat bericht stond (kijken op www.silkroadonline.net), had je ook gemerkt dat de website al de hele dag down is :( Het lijkt alsof de internationale servers gewoon morsdood zijn. www.silkroadonline.co.kr doet het wel; maar daar word je niet veel wijs uit denk :P
Dat is nou juist het probleem, het lijkt alsof hij down is. Maar als je doormiddel van een proxy server de site benaderd werkt hij uitstekend.

Saviour wat is jouwn ISP?

Ik wil die wolf ook kopen. :) Alleen kan al 2 dagen niet spelen dmv van die fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn wolf net verkocht (lvl 40, zonder naam, 4.5M). 't is leuk zo'n beestje, maar ik ben voortdurend bezig in de gaten te houden of hij niet dood gaat, want autopotting hebben ze niet voor die wolf en als nuker is alles toch in 1 of 2 blasts dood. Die wolf loopt er dan een beetje voor Jan Doedel bij en dat is zonde natuurlijk. En nee: je kunt niet op je wolf rijden, ook niet op hoger level.

Per ongeluk gisteren een lvl 52 sword+5 gekocht voor 12M, dus die staat weer in de verkoop. Hopelijk verlies ik er niet te veel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 24-08 03:25
Verwijderd schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 13:08:
Ik heb mijn wolf net verkocht (lvl 40, zonder naam, 4.5M). 't is leuk zo'n beestje, maar ik ben voortdurend bezig in de gaten te houden of hij niet dood gaat, want autopotting hebben ze niet voor die wolf en als nuker is alles toch in 1 of 2 blasts dood. Die wolf loopt er dan een beetje voor Jan Doedel bij en dat is zonde natuurlijk. En nee: je kunt niet op je wolf rijden, ook niet op hoger level.

Per ongeluk gisteren een lvl 52 sword+5 gekocht voor 12M, dus die staat weer in de verkoop. Hopelijk verlies ik er niet te veel op.
Ai, hoe krijg je dat voor elkaar 12mil per ongeluk uitgeven?

Ik moet zeggen dat mijn wolf erg goed bevalt. Ik gebruik bijna nooit twee nukes op 1 mob, dat duurt te lang. Het is altijd Nuke + lionshout of Nuke+spear throw, het kan dan zijn dat er wat overblijft en dat is voor de wolf. Als je mobs in 1 nuke kan killen is de wolf wel wat minder behulpzaam, maar toch.

Wel cool trouwens dat je een no name wolf voor 4.5 mil hebt verkocht, ben ook nog een extra wolf aan het trainen. Weet ik wat ik er voor kan vragen :P Heb al wel eens een L39 en 99.89% verkocht voor 2.5mil, maar die had ik met (stomme) naam gekocht voor 700K.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Knowuse schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 14:12:
Ai, hoe krijg je dat voor elkaar 12mil per ongeluk uitgeven?

Ik moet zeggen dat mijn wolf erg goed bevalt. Ik gebruik bijna nooit twee nukes op 1 mob, dat duurt te lang. Het is altijd Nuke + lionshout of Nuke+spear throw, het kan dan zijn dat er wat overblijft en dat is voor de wolf. Als je mobs in 1 nuke kan killen is de wolf wel wat minder behulpzaam, maar toch.
Oh, da's niet zo moeilijk: je gaat in Hotan naar de storage, klikt per ongeluk op een stall die boven op de storage staat, denkt dat daar een SOS lvl 52 sword ligt voor bijna de helft van de prijs, grijpt 10M uit je storage, kijkt nog eens, ziet een andere klant in de stall komen en koopt het zwaard voor die ander het kan doen. Vervolgens kijk je pas echt goed en zie je dat het een "gewoon" sword+5 is. 't is een aardige prijs voor het zwaard, kan hem waarschijnlijk wel weer voor 10-12M verkopen (crit 10, mag dam 45% ofzo, +int, +str, +block, astral, etc.), maar 't was niet helemaal wat ik in gedachten had. Wordt een paar dagen in een stall laten staan dus.

'k heb een check gedaan wat ik kan killen met hoeveel power op mijn level, en Ujigi's zijn de snelste manier van SP/XP vergaren op dit moment. Zitten zo'n 5 levels boven mijzelf en gaan met 2 nukes tegen de vlakte. Als ze dicht bij elkaar staan: 3 nukes+lionshout om 2 te mollen. Voor 1 nuke+lionshout moet ik al terug naar mobs van mijn eigen level en moet ik lopen tussen gevechten. Die Ujigi's spawnen zo vlot dat ik het nauwelijks bij kan benen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Echt stom dat je op lv 20, je alleen maar trader kan worden. Je weet wel, anders wordt je totaal geowneert door high lvl's...

Ik heb dus echt helemaal niks met traden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
Nog 2 vraagjes:
- Wat zijn botters?
- En wat zijn "nukes"?

Edit: SRO doet hij trouwens weer bij mij, nadat ze de server hebben nagecheckt.

[ Voor 40% gewijzigd door xzaz op 14-08-2006 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 14:48:
Echt stom dat je op lv 20, je alleen maar trader kan worden. Je weet wel, anders wordt je totaal geowneert door high lvl's...

Ik heb dus echt helemaal niks met traden.
Hoezo? Ik heb mijn eerste thief actie toch echt op level 20 uitgehaald. Kwestie van buit op de grond vinden, goed om je heen kijken, aan dat pak (dus niet van tevoren), hier die kameel, opladen, scroll activeren (niet vergeten) en maken dat je wegkomt. Beetje verschuilen in de bergen of bosjes, thieves afmaken en weg teleporteren. Riskant, maar zeker niet ondoenbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xzaz schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 14:49:
Nog 2 vraagjes:
- Wat zijn botters?
- En wat zijn "nukes"?
Botters zijn mensen die gebruik maken van "bots", programma's die automatisch zonder jou het spel spelen. Volstrekt illegaal en kan je een enkele reis naar de banlijst opleveren.

Nukes is een naam voor de lvl 30+ afstands spells, hoewel de lvl 17 lion shout wel eens als 'mini-nuke' wordt beschouwd. Die spells worden bijna uitsluitend gebruikt door mensen die veel INT hebben en dus gebruik maken van een sword of spear. Je kunt ze vinden door in de skill windows van cold, fire en lightning naar beneden te scrollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xzaz schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 14:49:
Nog 2 vraagjes:
- Wat zijn botters?
- En wat zijn "nukes"?

Edit: SRO doet hij trouwens weer bij mij, nadat ze de server hebben nagecheckt.
- Botters zijn cheaters die een programma gebruiken om te trainen of te traden etc.
Ze spelen zelf niet.
- Dit zijn speciale aanvallen die MP (MANA POINTS) kosten.
Verwijderd schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 14:57:
[...]

Hoezo? Ik heb mijn eerste thief actie toch echt op level 20 uitgehaald. Kwestie van buit op de grond vinden, goed om je heen kijken, aan dat pak (dus niet van tevoren), hier die kameel, opladen, scroll activeren (niet vergeten) en maken dat je wegkomt. Beetje verschuilen in de bergen of bosjes, thieves afmaken en weg teleporteren. Riskant, maar zeker niet ondoenbaar.
Serieus? Dit zou toch mooi zijn voor me. Het jammere is dat je 1* trades niet kan overvallen (je NPC's wel, maarja om het zelf te doen is toch echt 'way' leuker).
Ik denk dat ik dan toch maar thief wordt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben trouwens geen pure INT of STR. Zelf heb ik van beide ong. evenveel, is dit wel verstandig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 15:03:
Ik ben trouwens geen pure INT of STR. Zelf heb ik van beide ong. evenveel, is dit wel verstandig?
1:1 chars zijn over het algemeen op de lange termijn geen goeie investering. De meest geaccepteerde goeie builds zijn full STR, full INT, 80-90% INT (INT heavy hybrid). Afhankelijk van je level moet je maar zien welke kant je op wilt. Als je heel laag level bent is overnieuw beginnen vaak wel handig (gewoon je spullen verkopen, geld in storage, nieuw character maken, geld uit storage, goeie equipment kopen en dan rap levelen). Op wat hoger level kun je misschien nog richting 80-90% INT toewerken; hangt een beetje van je huidige level af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 15:01:
Serieus? Dit zou toch mooi zijn voor me. Het jammere is dat je 1* trades niet kan overvallen (je NPC's wel, maarja om het zelf te doen is toch echt 'way' leuker).
Ik denk dat ik dan toch maar thief wordt..
Ik ben zelf lvl 2 dief (stelt niet zoveel voor, maar 'k heb de laatste 10 levels wat weinig lopen thieven) en heb slechts 2 keer een trader van z'n kameel hoeven schieten. De rest van de spullen gewoon op de grond gevonden en eventueel moeten verdedigen tegen hunters. 't Is wel een adrenaline rush moet ik zeggen; het hart klopt je vaak in de keel. Heerlijk gewoon. :)

'k heb ondertussen ook 3 keer een thief aan flarden geblazen; 1 keer omdat hij spullen voor de neus van een guildgenoot wegjatte, 1 keer omdat hij spullen voor MIJN neus wegjatte en 1 keer omdat een stelletje lummels via 1* popping 2 guildmembers van me om zeep hadden geholpen. Vooral dat 1ste gevecht was wel aardig, omdat het een blader van 5 levels boven me betrof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 24-08 03:25
Verwijderd schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 14:45:
[...]'k heb een check gedaan wat ik kan killen met hoeveel power op mijn level, en Ujigi's zijn de snelste manier van SP/XP vergaren op dit moment. Zitten zo'n 5 levels boven mijzelf en gaan met 2 nukes tegen de vlakte. Als ze dicht bij elkaar staan: 3 nukes+lionshout om 2 te mollen. Voor 1 nuke+lionshout moet ik al terug naar mobs van mijn eigen level en moet ik lopen tussen gevechten. Die Ujigi's spawnen zo vlot dat ik het nauwelijks bij kan benen.
Jaaaaaaaa, (M)Ujigies waren voor mij ook het beste, zulke goede spawn kom je niet vaak tegen. Je kan makkelijk tot L50/51 daar blijven en door die hoge spawn rate blijven ze de best sp/xp geven.
Ik weet niet of je de fire nuke book 2 (Flame wave-Burning) al hebt, toen ik die kreeg deed ik Mujigies in 1 shot. Voor mij ging het het beste als ik eerst book 1 op een Ujigi gebruikte en dan, voordat al die dood was, book 2 op een Mujigi gebruikte. Mujigi gaat neer door de book 2 nuke en de Ujigi die naar je toe is komen rennen gaat er aan door de penetration van book 2. Dat is twee nukes, twee kills.

Penetration is erg cool, als je het goed gebruikt en veiliger dan lighting. Zeker in het begin ben ik wel een paar keer gemobbed door (M)Ujigies door de enorme transfer van lighting. Kan trouwens niet wachten tot book 3 ...

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 15:49:
[...]

1:1 chars zijn over het algemeen op de lange termijn geen goeie investering. De meest geaccepteerde goeie builds zijn full STR, full INT, 80-90% INT (INT heavy hybrid). Afhankelijk van je level moet je maar zien welke kant je op wilt. Als je heel laag level bent is overnieuw beginnen vaak wel handig (gewoon je spullen verkopen, geld in storage, nieuw character maken, geld uit storage, goeie equipment kopen en dan rap levelen). Op wat hoger level kun je misschien nog richting 80-90% INT toewerken; hangt een beetje van je huidige level af.
ik ben nu lvl 20, dus ik denk dat ik het zo laat, en dan naar full int ga wijken

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2006 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
M ben al weer een tijdje bezig en kwam dezen tegen:
Afbeeldingslocatie: http://www.xzaz.nl/spearsos.jpg
Wat is een normale prijs om dit te verkopen?

Ik heb heel veel spullen wat STR meegeeft maar ik geef wel alles aan INT. Hoeveel is eigenlijk Full int op circa level 30?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die lans vind ik wel interessant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xzaz schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 17:23:
Wat is een normale prijs om dit te verkopen?
Ik heb heel veel spullen wat STR meegeeft maar ik geef wel alles aan INT. Hoeveel is eigenlijk Full int op circa level 30?
Volgens mij zo'n 1.5-2M is redelijk.

Full INT is 4 per level (3+1), je start met 20 op lvl 1, dus level*4+16 => 30*4+16=136 INT en 30*1+20=50 STR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 16:58:
[...]

ik ben nu lvl 20, dus ik denk dat ik het zo laat, en dan naar full int ga wijken
85% moet dan haalbaar zijn lijkt mij. Zal wel even duren, maar dan heb je ook wat. 'k zou als ik jou was dan overgaan op sword/shield met knockdown->stab skills en natuurljik nukes op lvl 30+. Zorg dat je een sword krijgt met een beetje magical attack (>50%) en een redelijke crit (8+) en een schild met een goede block rate (16+). Ik ben nu zelf lvl 44 en vecht met een lvl 42 SOS sword+3, mag att 61%, crit 9 en een lvl 42 shield+5 BR 19. Gaat wel lekker op dit moment. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oh sorry,

ik bedoel uitwijken naar Full STR...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben dus een echte beginner in dit spel en lees heel vaak dit topic door en zie dat de laatste posts gaan over "full strength" en "full int". Ik begrijp het wel een beetje, full int is toch MP aanvallen? Maar eigenlijk ook helemaal niet. Kan iemand deze newb wat bijleren :)
Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.