[MMORPG]Silkroad Online, deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste
Acties:
  • 15.577 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EL_Loco
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-11-2023

EL_Loco

alias Haco

Verwijderd schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 15:16:
[...]

lolz, nou jah, zou wel leuk zijn om zoveel geld te hebben
ma er zijn echt wel kerels die zo 30mil ofzo zitten hebben, vraag me echt af hoe die daar aankomen :)
Veel met een stall staan, en heel veel traden en farmen :)

Ik heb zelf trouwens chronisch nix, maargoed :P

rumores non hiatus dremelunt
malleo omnia consentiunt
Lid van het Anti-Jamba front!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jah, doe ik ook ma alles is zo duur, heb zelf al wolf gekocht das een mil weg, en khad nou net weer een mil maar da is nu ook weg want ik heb een wolf gekocht voor men maat
duzjah, ik kom ook nog gauw aan geld ma da word der altijd direct doorgedraaid :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 24-08 03:25
Verwijderd schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 15:48:
jah, doe ik ook ma alles is zo duur, heb zelf al wolf gekocht das een mil weg, en khad nou net weer een mil maar da is nu ook weg want ik heb een wolf gekocht voor men maat
duzjah, ik kom ook nog gauw aan geld ma da word der altijd direct doorgedraaid :s
Als je veel gold wilt, moeten handelen (en af en toe een sos drop helpt ook mee) en dan bedoel ik niet trade runs maar meer van stalletjes afgaan en kijken naar koopjes en deze via je eigen stal weer doorverkopen. Wat je ook kan doen is een goedkoop wapon met hoge crit kopen en deze +3 maken en weer doorverkopen. Had een Blade L48 crit 11 voor 150K gekocht in 1 keer +3 gemaakt en weer voor 2.9 mil verkocht. Winst 2.65 mil /2 mil afhankelijk of je de wapon elixirs mee rekent. Hierbij moet echter wel geluk hebben :)

Tegenwoordig is het verkoop van elementen ook een goede manier om veel gold te verdienen. Wind L2-4 gaat voor 1.5 tot 2K per stuk! Eigenlijk is het tegenwoordig zelfs voor een lowbee mogelijk om snel rijk te worden.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Lochii
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10-09 13:38
Als je al nooit zo lekker met het geld zit zou ik zoiezo nooit een wolf kopen, maargoed da's mijn mening natuurlijk. Als je een keertje niet op let; en je wolfje wordt aangevallen is ie dood en kun je weer 50K lappen om zo'n resurrect ding te kopen.
Het is ook ongelooflijk hoeveel lowbies er een wolf kopen omdat ze denken dat dat cool is, dan krijgen ze hem lvl 10 en proberen ze hem voor 1.5 of 2mil te verkopen, en dan hebben ze hem zelfts al een naam gegeven dus krijgen ze hem simpelweg niet weg.

"If a messy desk is a sign of a messy mind, then a empty desk is ..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DropjesLover
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:06

DropjesLover

Dit dus ->

die pets kan je ook via de online store kopen, voor omgerekend zo'n 5 dollar (dacht k)

ik vind die ventjes die in de online store die optie gekocht hebben dat hun gesprekken naar iedereen op de server zijn gaan trouwens bijzonder irritant, ze zouden eigenlijk de optie moeten verkopen om dat ook weer ongedaan te maken -> meer $$$

k ben nu bezig met de missie get 60 black tiger claws (oid), echt vervelend want slechts 1 op de 15 black tigers die k dood, dropt zo'n item. bij de missie get 100 white tiger skin dropt bijna elke wel dat item bij mij... k vind dat echt vervelende quest, geef mij maar kill xxx van die monsters, dan telt elk monster tenminste

BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EL_Loco

EL_Loco

alias Haco

DropjesLover schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 12:33:
die pets kan je ook via de online store kopen, voor omgerekend zo'n 5 dollar (dacht k)

ik vind die ventjes die in de online store die optie gekocht hebben dat hun gesprekken naar iedereen op de server zijn gaan trouwens bijzonder irritant, ze zouden eigenlijk de optie moeten verkopen om dat ook weer ongedaan te maken -> meer $$$

k ben nu bezig met de missie get 60 black tiger claws (oid), echt vervelend want slechts 1 op de 15 black tigers die k dood, dropt zo'n item. bij de missie get 100 white tiger skin dropt bijna elke wel dat item bij mij... k vind dat echt vervelende quest, geef mij maar kill xxx van die monsters, dan telt elk monster tenminste
dan heb ik nu al medeleiden als je Huyngdo soldiers moet afmaken voor flags, dat heeft helemaal een irritante droprate. Maar je moet het zo zien, je krijgt wel exp ervoor :)

malleo omnia consentiunt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Volgens mij is het omgerekend iets van 12 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galactic
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21:06
die pets heb ik trouwens altijd dom, overbodig en duur gevonden, af en toe koop ik wel eens 1 daagse gold tickets :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EL_Loco

EL_Loco

alias Haco

Emu schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 12:51:
die pets heb ik trouwens altijd dom, overbodig en duur gevonden, af en toe koop ik wel eens 1 daagse gold tickets :)
volgens mij zwem je wel in het geld als je zo'n aapje hebt. Die ik overigens zwaar irritant vind, had een blauwe drop, + nog ruim 2K aan goud van een giant, komt zo'n kut aap langs :/

malleo omnia consentiunt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Lochii
EL_Loco schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 13:08:
[...]

volgens mij zwem je wel in het geld als je zo'n aapje hebt. Die ik overigens zwaar irritant vind, had een blauwe drop, + nog ruim 2K aan goud van een giant, komt zo'n kut aap langs :/
De makers hebben zoiets van: Als je dat erg vind moet je er ook maar een kopen. Zo stimuleren ze de consument wel natuurlijk. Maar echt eerlijk is het niet. Wel als je zelf items loot natuurlijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo erg vindt ik een aapje niet want ze hebben ze haast niet in Alps of teminste waar ik ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pin_point
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:36
leuk als je een stad bent, 1gold droppen 20+ apen erop af xD

leuk om te zien xD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorde
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-04 22:38
Voeg mij maar toe op alps

IGN -> Elmolia

Lvl 18 pure int

SoS spear lvl 16 =P en SoS glavie lvl 24 ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EL_Loco

EL_Loco

alias Haco

egamernl schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 18:59:
[...]

De makers hebben zoiets van: Als je dat erg vind moet je er ook maar een kopen. Zo stimuleren ze de consument wel natuurlijk. Maar echt eerlijk is het niet. Wel als je zelf items loot natuurlijk :+
I know, i know, ik heb alleen het geld niet over voor zo;n spel. Ik speel het nu even, en daarna gaat het weer van mn computer af. Daar heb ik geen geld voor over. Spellen als warcraft speel ik nu al 2 jaar, en daar heb ik dan wel geld voor over :)

malleo omnia consentiunt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim_heijt
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18:08
Ik zoek nog leuke en vooral actieve speler van Silkroad. Heb vandaag de guild DutchDynasty opgezet op de Xian server en zoek nog mensen voor de guild van lvl 25 en lager! Mijn IGN is XaoMai, stuur als je interesse hebt een PM (als ik online ben) of een Message via het systeem, dan zal ik je zo snel mogelijk contacteren.

IGN: XaoMai (Guild Leader DutchDynasty)
Server: Xian
Build: lvl 23, Hybrid INT Nuker, Sword+Shield

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoeber
  • Laatst online: 19-11-2024
hey

ben terug van vakantie maar vorrdat ik ga spelen even vragen of er nog belangrijke nieuwe updates zijn

en jezus jullie schrijven veel duurde me een half uur om alles door te lezen

maar ik ga morgen weer spelen ga nu weer weg dus laterzz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey ik ben ook net terug van vakantie en ben weer volop aant spelen ga vandaag hoop ik nog lvl 20 en dan lkrr job's doen dus als je Aege zit en je wilt meer sterren trade doen ik traden en jij hunteren

pm dan even of laat hier message achter

IGN: _polly_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuut
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 17:23
Ik ga langzaam stoppen met dit spel (lvl 41). Dat inloggen en crashen in het spel krijg ik nu langzamerhand wel genoeg van. De questen die ik krijg zijn onderhand ook niet echt leuk meer. De laatste tijd was het eigenlijk alleen maar wat in sro rondhangen met wat vrienden en dat was het.
Ik zal af en toe nog wel eens inloggen maar lvl 42 zal ik nooit meer worden :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-09 09:10

DeluxZ

Livin' the good life

Topicstarter
stoeber schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 15:42:
hey

ben terug van vakantie maar vorrdat ik ga spelen even vragen of er nog belangrijke nieuwe updates zijn

en jezus jullie schrijven veel duurde me een half uur om alles door te lezen

maar ik ga morgen weer spelen ga nu weer weg dus laterzz
:) Moet ook weer beetje leven in komen hier op GoT voor SRO :)
tuut84 schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 18:32:
Ik ga langzaam stoppen met dit spel (lvl 41). Dat inloggen en crashen in het spel krijg ik nu langzamerhand wel genoeg van. De questen die ik krijg zijn onderhand ook niet echt leuk meer. De laatste tijd was het eigenlijk alleen maar wat in sro rondhangen met wat vrienden en dat was het.
Gewoon even doorzetten ;)

[ Voor 38% gewijzigd door DeluxZ op 29-07-2006 21:04 ]

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Silkroad doet het niet meer bij mij :( , ik had 'm met taakbeheer afgesloten want toen ik op restart had geklikt bleef hij hangen. Daarna wilde ik hem weer opstarten maar toen kwam er zo'n foutmelding waarin stond dat er server inspectie was (dit klopte niet want iemand op xfire was gewoon silkroad aan het spelen). Toen had ik silkroad opnieuw geinstalleerd, ik starte het op en er kwam een foutmelding (zo een met rapport verzenden enzo), toen had ik de client opnieuw gedownload, net weer geinstalleerd, nog steeds dezelfde foutmelding :( 8)7 :r
------------------------
Edit: vanochtend heb ik sro weer opnieuw geinstalleerd en toen deed ie het wel weer :P

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2006 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 21:19:
Silkroad doet het niet meer bij mij :( , ik had 'm met taakbeheer afgesloten want toen ik op restart had geklikt bleef hij hangen. Daarna wilde ik hem weer opstarten maar toen kwam er zo'n foutmelding waarin stond dat er server inspectie was (dit klopte niet want iemand op xfire was gewoon silkroad aan het spelen). Toen had ik silkroad opnieuw geinstalleerd, ik starte het op en er kwam een foutmelding (zo een met rapport verzenden enzo), toen had ik de client opnieuw gedownload, net weer geinstalleerd, nog steeds dezelfde foutmelding :( 8)7 :r
nieuwe pc O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoeber
tuut84 schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 18:32:
hey tuut wat jammer dat je stopt, heb je net een nieuw guild opgericht

hje zou ik een paar van jouw spullen garment ofzo mogen hebben aangezien je ook femalen char hebt

ik zou het ook best wel van je willen kopen ofzo we spreken wel even af

ik heb ook nog een vraag wat niks met SRO te maken heeft mar wel belangrijk is voor me

heeft iemand bellen en surfen van hetnet?

[ Voor 9% gewijzigd door stoeber op 29-07-2006 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Niet online
Ik denk niet dat tuut zijn of haar equip wegdoet, er staat toch dat hij / zij (hij denk ik? :P) nog wel eens zal inloggen.

Ik heb vandaag eens gekeken hoeveel SP ik nodig heb om dalijk al mijn masterys van 43 naar 52 te doen, slechts 17,5K. Pff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje
  • Laatst online: 03-09 19:13

Brantje

De post is daar >>

Ik heb nu een pet maar wat is HGP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuut
stoeber schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 22:23:
[...]

hey tuut wat jammer dat je stopt, heb je net een nieuw guild opgericht
hje zou ik een paar van jouw spullen garment ofzo mogen hebben aangezien je ook femalen char hebt
ik zou het ook best wel van je willen kopen ofzo we spreken wel even af
Die guild hadden we met 3 man opgericht dus een vervanger is zo aangewezen :).
Ik log nog af en toe in dus ik geef me equipment nog niet weg. Alleen echt levelen doe ik niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoeber
tuut84 schreef op zondag 30 juli 2006 @ 07:15:
[...]

Die guild hadden we met 3 man opgericht dus een vervanger is zo aangewezen :).
Ik log nog af en toe in dus ik geef me equipment nog niet weg. Alleen echt levelen doe ik niet meer.
ja ik dacht het al maar goed kan altijd proberen toch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Niet online
Brantje schreef op zondag 30 juli 2006 @ 01:20:
Ik heb nu een pet maar wat is HGP?
Hungerpoints. Je wolf krijgt op een gegeven moment honger en dan moet je hem eten geven. Daarmee bedoel ik niet de camel pills voor zijn HP, maar zo'n geel plantje van de stable keeper. In het begin zal je dat niet hoeven doen omdat je wolf snel levelt, waardoor zijn HGP gereset wordt. Als je wolf op een hoger level komt en je levelt hem niet snel, zul je hem moeten voeren. Als de HGP beneden de 30% komt, vermindert de defence en attack power van je wolf en als het op 0 komt te staan, gaat hij dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
saviour schreef op zondag 30 juli 2006 @ 18:43:
[...]

Hungerpoints. Je wolf krijgt op een gegeven moment honger en dan moet je hem eten geven. Daarmee bedoel ik niet de camel pills voor zijn HP, maar zo'n geel plantje van de stable keeper. In het begin zal je dat niet hoeven doen omdat je wolf snel levelt, waardoor zijn HGP gereset wordt. Als je wolf op een hoger level komt en je levelt hem niet snel, zul je hem moeten voeren. Als de HGP beneden de 30% komt, vermindert de defence en attack power van je wolf en als het op 0 komt te staan, gaat hij dood.
Hoeveel honger stil je eigenlijk met 1 pil?
M'n wolf is al L48 en heb hem tot nu toe nog niet hoeven voeren :*)

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoeber
Knowuse schreef op maandag 31 juli 2006 @ 14:30:
[...]

Hoeveel honger stil je eigenlijk met 1 pil?
M'n wolf is al L48 en heb hem tot nu toe nog niet hoeven voeren :*)
nice lvl 48

kun je een screen maken met zijn stats en picture of wolf wil graag stats zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Niet online
1 pill vult 10% van de HGP aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• massja
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 15-01-2023
Probleempje: elk uur word ik van sro disconnected. kan dus maar een uur spelen en hup eruit en weer opnieuw inloggen. Heb al van alles geprobeerd: router instellingen of misschien mijn IP elk uur wijzigd of zo, nee dus, logs van Windows bekeken, andere spelers gevraagd of dit misschien normaal is, ook niet dus...........weet misschien iemand hoe ik dit kan oplossen. De lol gaat zo wel van sro af, zeker als je wilt traden.
Alvast bedankt.

massja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje

Brantje

De post is daar >>

Ik heb er ook last van.
Gewoon wachten tot na de inspectie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jongens, wanneer ik hier bijkom op forum zegge jullie niets meer, ben ik paar dage weg hebben jullie weer 2 pagina's volgeklad :)

er zit hier zeker niemand op troy :(

lvl 29 (ongeveer)full str glavie lighting + wolf lvl 26
en
lvl 16 full int sp farming sos zwaardje en +3 schildje, ben ik lekker sterk voor lvl 16 :p wel nodig met sp farming :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ahjah, wou ik ook nog even bedanken voor de reactie op men vraag hoe je gemakkelijk aan geld komt, waarop ik nog wou reageren om zo een gwn +0 zwaard +3 te maken lukt me nooit dat failt altijd van +2 naar +3 :s
enige tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dntje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-05-2015
Van +2 +3 maken mislukt ook best vaak en je moet ook lucky powder gebruiken. En als je full str bent kan je beter een glavie nemen dan een spear want een glavie heeft een hogere physical attack :)

Zo... nu eerst een Bavaria

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

welja, ik heb ook glavie
jaah maar ik gebruik bij elke + een lucky powder ma faalt nog steeds :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aangepast, beter zo? ;) :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoeber
ik wou net gaan quoten dat je beter kon overstappen op een glavie als je bijna pure str bent

ik heb echt een probleem 1 keer in maand valt me pc uit als ik silkroad aan doen ben echt balen vandaag ook ben ik lkkr bezig met 2 sterren trade vlat die uit weer 45k weg had al niet veel gled dus echt jammer

heeft iemand dit probleem ook of had iemand dit laat even weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Topicstarter
Kan je je posts niet even editten mashlpoesnashlpoes ? :)

En waarom wil je je zwaard/glavie etc +3 willen maken ? Ik doe dat altijd pas op hogere lvls omdat je op lvl 16 nog zo snel lvled en dan zoek ik gewoon in shopjes nieuwe zooi voor cheap price :)

[ Voor 3% gewijzigd door DeluxZ op 01-08-2006 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

man,
1. tis NashlPoes
2. lees eens wat hoger
3. ik heb een lvl 29
4. tis om door te verkopen en geld te verdienen
5. denk eens wat na!
6. tis al ge edit, ooit gehoort van een refresh button?
DeluxZ schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 11:43:
Kan je je posts niet even editten mashlpoes ? :)

En waarom wil je je zwaard/glavie etc +3 willen maken ? Ik doe dat altijd pas op hogere lvls omdat je op lvl 16 nog zo snel lvled en dan zoek ik gewoon in shopjes nieuwe zooi voor cheap price :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kep nog een punt:
ik wil je pc! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Topicstarter
Ik bedoel dat je niet 2keer achter elkaar moet posten ;)

Dat wat je nu als laatste post hebt kan je ook in je post daarboven zetten :) Blijft dit topic een beetje schoner

offtopic:
Nee, je mag mijn pc niet hebben :P

offtopic:
Ik zie dat je nog redelijk nieuw bent, ik zou een beetje erop gaan letten ;)

[ Voor 17% gewijzigd door DeluxZ op 01-08-2006 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op GoT wel. Hou het nuttig of post gewoon niet.

[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2006 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
stoeber schreef op maandag 31 juli 2006 @ 15:01:
[...]
nice lvl 48

kun je een screen maken met zijn stats en picture of wolf wil graag stats zien
Zal het proberen te onthouden, vergeet nog al veel als ik aan het spelen ben.
Verwijderd schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 10:09:
er zit hier zeker niemand op troy :(

lvl 16 full int sp farming sos zwaardje en +3 schildje, ben ik lekker sterk voor lvl 16 :p wel nodig met sp farming :)
Ja, ik zit op troy. IGN: pomgbow.

D'r zitter trouwens best veel nederlanders op troy en er zijn ook flink wat nederlands guilds met echt hoge spelers L70.

Wil ook nog eens een poppetje gaan bouwen en daar mee gaan sp farmen in de bandit den. Heb er alleen voor gekozen om eerst snel levelen met mijn nukertje zodat ik gold kan verdienen en later een L16 SOM bow kan kopen.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DropjesLover

DropjesLover

Dit dus ->

iedereen heeft het hier over die sos dingen, maar k ben dr nog nooit een tegen gekomen... wat is er eigenlijk zo speciaal aan? in de stats staat altijd niet veel bijzonders (bij een shop) en k vind ze veel te duur (op lage lvls, onder de 20), ik heb geen 150k op lvl 16 8)7

pfff, moet te veel werken tot 9 uur, geen tijd om te spelen :X

BThGvNeOA
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SoX items zijn zeldzame items met hogere stats. SOStar heeft ongeveer de stats van een item 5-7 levels hoger dan zijn eigen level, SOMoon is +10, en SOSun is +15. 'k heb momenteel een tasset (benen) van level 46, SOM+3, dus ongeveer de stats van een level 64 tasset. 'k kan je zeggen: dat scheelt een hoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik denk toch dat je een klein beetje overdrijft :) is sostar niet +5 som +7 en sosun +9....?
Verwijderd schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 22:27:
SoX items zijn zeldzame items met hogere stats. SOStar heeft ongeveer de stats van een item 5-7 levels hoger dan zijn eigen level, SOMoon is +10, en SOSun is +15. 'k heb momenteel een tasset (benen) van level 46, SOM+3, dus ongeveer de stats van een level 64 tasset. 'k kan je zeggen: dat scheelt een hoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

welk lvl ben je en wat voor character heb je?
weet ik maar men hoogste character is 29 en veel van die high lvl guilds zijn niet zo hulpzaam met newbies... duzjah
[b][message=26228645,noline]Knowuse schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 16:25
Ja, ik zit op troy. IGN: pomgbow.

D'r zitter trouwens best veel nederlanders op troy en er zijn ook flink wat nederlands guilds met echt hoge spelers L70.

Wil ook nog eens een poppetje gaan bouwen en daar mee gaan sp farmen in de bandit den. Heb er alleen voor gekozen om eerst snel levelen met mijn nukertje zodat ik gold kan verdienen en later een L16 SOM bow kan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
Verwijderd schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 10:12:
welk lvl ben je en wat voor character heb je?
weet ik maar men hoogste character is 29 en veel van die high lvl guilds zijn niet zo hulpzaam met newbies... duzjah
[...]
Mijn lvl is gelijk aan die van m'n wolf :P Ben een full int L48 nuker. Ja Lowbees krijgen niet heel veel hulp, maar als je eenmaal in een guild/union zit doen je members best best veel voor je.

Denk trouwens dat phulshof gelijk over de stats van sox. Ik draag niet veel sos, maar heb wel altijd een sos wapen, maakt zo veel uit in damage. Er is nog een belangrijke eigenschap aan sox wapens en schilden ~the glow~ :9

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Topicstarter
Ik moet ook nog een keer een lvl 16 of hoger SOx GLAVIE hebben :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

men maat in troy verkoop een lvl 16 glavie voor 650K
DeluxZ schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 10:59:
Ik moet ook nog een keer een lvl 16 of hoger SOx GLAVIE hebben :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Topicstarter
Ja, ik zit op de babel server :) Maarjah ben al sterk genoeg met lvl 19 vergeleken met mijn lvl22 blader, overgens allebei fullstr fire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk trouwens dat phulshof gelijk over de stats van sox. Ik draag niet veel sos, maar heb wel altijd een sos wapen, maakt zo veel uit in damage. Er is nog een belangrijke eigenschap aan sox wapens en schilden ~the glow~ :9
'k ben vrij vroeg begonnen met de handel en draag dus vrij veel SoX equipment. De getallen zoals ik ze noemde kloppen wel aardig. Daarom zijn die krengen ook vaak zo duur, vooral de wapens. Een SoSun boog van level 16 is bijvoorbeeld zeer gewild, omdat je daarmee vlot sp kunt verzamelen rond level 16.

Btw, ik speel ook op Troy: Pinokkio, lvl 42 sword/shield nuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DropjesLover

DropjesLover

Dit dus ->

worden de lijstjes met mensen nog eens geupdate? ik ben al 2 weken bezig op de babel server, maar k sta er nog niet bij (anderen miss ook nog niet?). zoekt die clan nog steeds mensen?

voor hoeveel kan je eigenlijk tablets verkopen met een +steady, +physical attack of een +int atribute?
ze zijn lvl 2 en 3...

[ Voor 26% gewijzigd door DropjesLover op 03-08-2006 00:16 ]

BThGvNeOA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Topicstarter
DropjesLover schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 00:13:
worden de lijstjes met mensen nog eens geupdate? ik ben al 2 weken bezig op de babel server, maar k sta er nog niet bij (anderen miss ook nog niet?). zoekt die clan nog steeds mensen?

voor hoeveel kan je eigenlijk tablets verkopen met een +steady, +physical attack of een +int atribute?
ze zijn lvl 2 en 3...
Die guild zoekt nog steeds mensen ja. Vanaf lvl 20 geloof ik, ze willen nu iets serieuser met hogere mensen gaan spelen :)

Ik zal vanavond even kijken voor het lijstje ;)

[ Voor 4% gewijzigd door DeluxZ op 03-08-2006 08:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reconhell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21-10-2018
Ik had een glaive +5 (lvl 32) gekocht voor 1 million. (Oasis)
En ik wou mijn oude glaive verkopen van lvl 32 , en was ZOOOooooooo dom bezig.
Zet ik die nieuwe daar neer. Verkocht voor 250k per ongeluk, gelijk 1 min na dat ik hem neer zet.(anders had ik het nog wel gezien als ie wat langer stond)
750k KWIJT gewoon
Ik heb hem vekocht aan xYunax zegt dat hij hem al verkocht had aan HarryPotter27 voor 1miljoen.
Nu probeer ik hem terug te krijgen via harrypotter en yuna als hij weer online is( de 2 zijn vrienden). En te vertellen dat het een ongeluk was.

Maar ik moet denk ik de feiten onder ogen zien 8)7 |:( ;(
750.000 cash kwijt, heb zelf nu nog maar 425.000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Lochii
Reconhell schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 12:38:
Ik had een glaive +5 (lvl 32) gekocht voor 1 million. (Oasis)
En ik wou mijn oude glaive verkopen van lvl 32 , en was ZOOOooooooo dom bezig.
Zet ik die nieuwe daar neer. Verkocht voor 250k per ongeluk, gelijk 1 min na dat ik hem neer zet.(anders had ik het nog wel gezien als ie wat langer stond)
750k KWIJT gewoon
Ik heb hem vekocht aan xYunax zegt dat hij hem al verkocht had aan HarryPotter27 voor 1miljoen.
Nu probeer ik hem terug te krijgen via harrypotter en yuna als hij weer online is( de 2 zijn vrienden). En te vertellen dat het een ongeluk was.

Maar ik moet denk ik de feiten onder ogen zien 8)7 |:( ;(
750.000 cash kwijt, heb zelf nu nog maar 425.000
Forget it, de meeste mensen in SRO zijn vaak erg bot, eigenwijs en denken alleen aan zichzelf.
Er zijn zelfts lvl 6x en 7x die newbies met SoX spul proberen af te troggelen voor lage prijsjes, en betalen er bv. 50k voor terwijl het 500+K waard is.
Niet iedereen ingame is zo hoor, maar die ervaring heb ik op gedaan in de tijd dat ik speel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reconhell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21-10-2018
Ik weet niet of het normaal is dat je 4 x achter elkaar crasht als je ingelogt hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Topicstarter
Heb het lijstje met namen geupdate, kijk even of je er tussen staat. Of dubbel :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi Ben ook al een tijdje bezig op skl lvl16 nu, maar een vriend van me heeft problem met inloggen op slk. Hij heeft zich via de site geregistreerd en als hij het spel start krijgt hij de melding dat pasword en id niet kloppen. Hij heeft zich al veschillende keren opnieuw geregistreerd.

groetjes Len

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DropjesLover

DropjesLover

Dit dus ->

egamernl schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 13:21:
[...]

Forget it, de meeste mensen in SRO zijn vaak erg bot, eigenwijs en denken alleen aan zichzelf.
Er zijn zelfts lvl 6x en 7x die newbies met SoX spul proberen af te troggelen voor lage prijsjes, en betalen er bv. 50k voor terwijl het 500+K waard is.
Niet iedereen ingame is zo hoor, maar die ervaring heb ik op gedaan in de tijd dat ik speel..
idd, helemaal mee eens
met name die mensen die het monster expres gaan aanvallen dat jij aanvalt, met name bij giants. wie de laatste slag toebrengt kijgt de items en de meeste exp. dus die gaan je "helpen" als je een giant ofzo al voor de helft af hebt gemaakt, dus die giant blijft jou aanvallen -> easy winnen voor die :X mensen...

en over die SoX items, ik heb nu net iets van 300k (veel elements verkocht) maar daat heb je op mijn lvl nog echt niets voor waar je iets aan hebt. moet je anders veel geld sparen met 1 character en dan de lage lvl SoX stuff kopen en doorsluizen naar een ander character. kan dat doorsluizen ook naar andere servers? ik heb nog een lvl 17 char ergens, maar bij de dump kan ik niets ophalen...

ik ben nu eindelijk lvl 20, mn eerste job ticket gekocht (trader) hoe gebruik je die eigenlijk, gewoon gebruiken en dan krijg je te zien waar je naar toe moet met je stuff ofzo? of eerst stuff kopen en in een andere stad verkopen (welke steden leveren geld op enzo)
Verwijderd schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 19:12:
Hoi Ben ook al een tijdje bezig op skl lvl16 nu, maar een vriend van me heeft problem met inloggen op slk. Hij heeft zich via de site geregistreerd en als hij het spel start krijgt hij de melding dat pasword en id niet kloppen. Hij heeft zich al veschillende keren opnieuw geregistreerd.

groetjes Len
echt het goeie password gebruiken, er mogen/kunnen geen hoofdletters en dergelijke in zitten! kan je trouwens ook via de site opnieuw opvragen. sla je username en password ook altijd op in een txt filetje ofzo na het registreren, dan heb je het altijd

en dit kwam k gisteren tegen 8)7
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/m.f.m.claessen/silkroad%20maf.JPG

[ Voor 20% gewijzigd door DropjesLover op 03-08-2006 20:24 ]

BThGvNeOA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thnxx kzal ut doorgeven. Komen jullie ook slecht ingelogd de laatste dagen, ben soms wel een kwartier bezig 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben nu eindelijk lvl 20, mn eerste job ticket gekocht (trader) hoe gebruik je die eigenlijk, gewoon gebruiken en dan krijg je te zien waar je naar toe moet met je stuff ofzo? of eerst stuff kopen en in een andere stad verkopen (welke steden leveren geld op enzo)
Ok, als trader kun je geld verdienen met het vervoeren van goederen van 1 stad naar een andere stad, voor jou dus van Jangang naar Donwang. 'k zou die weg eerst eens zo aflopen als ik jou was om er zeker van te zijn dat je het aankan.

Goed, nu als trader: plaats de trading flag in je speciale draagvakje rechts onderin je draagoverzicht. Je bent nu een trader. Nu kun je een lastdier summonen, te kopen bij de stallen: een paard of een kameel. Een paard loopt sneller; een kameel kan meer vervoeren. Vervolgens koop je bij de trader (zie kaart) goederen in. Neem de eerste keren niet meer dan 1* aan items mee (staat in het overzicht), zodat je niet direct door andere spelers kunt worden aangevallen. Vervolgens ga je op weg naar de andere stad.

Zo om de paar minuten wordt er door de computer een NPC dief gemaakt die je aanvalt. Mollen dat ding! Ook andere aggressieve monsters zul je bij je paard/kameel weg moeten houden. Als je uiteindelijk bij de andere stad aankomt ga je daar naar de trader en verkoop je je spullen. Als laatste stap je van je paard/kameel en verkoop je die of je 'terminate' hem. Dat was het wel zo'n beetje. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vet een paard zonder ventje erop

ow ik heb een 4 sterren trade overvallen met iemand en ik ben op de seconde na ontsnapt aan lvl 64+ hunterz echt vette mzzl nu heb ik wel lkkr veel geld dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teh_twisted
  • Laatst online: 30-07 23:56
miss een stomme vraag, maar heeft het spel enige kosten? er staat gratis mmorpg, maar is dat gratis zoals guildwars? ik zit atm in linux en zou moeten rebooten om 't te spelen, (website werkt alleen met ie) en zou zonde zijn als ik tot de ontdekking kom dat 't gewoon geld kost om een key te krijgen.

b.v.d,
twisted

Tyan S7025, 1x Xeon E5520, 32GB DDR3-1333 ECC/REG, GTX275 896MB, 2x Samsung SM 2243SN, Logitech Perf MX. Laptop: MBP 10,1/6,2. Cams: Canon EOS600D+Tamron AF18-200, Sony W350. Gadgets: iPad 64GB 3G, iPhone 5 64GB, PS1-3. Auto: W211 E220CDI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

teh_twisted schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 00:27:
miss een stomme vraag, maar heeft het spel enige kosten? er staat gratis mmorpg, maar is dat gratis zoals guildwars? ik zit atm in linux en zou moeten rebooten om 't te spelen, (website werkt alleen met ie) en zou zonde zijn als ik tot de ontdekking kom dat 't gewoon geld kost om een key te krijgen.
Het spel is volledig gratis. Om de handel te bekostigen hebben ze een zogenaamde Item Mall, waar je voor echt geld extras kunt kopen. Die zijn echter voor het spelen van het spel niet noodzakelijk. Daar zitten dingen tussen als:
- speciale kleding (zonder stats) om je character een speciaal uiterlijk te geven
- een aap/eekhoorn die het gedropte geld voor je opraapt
- items om uitrustingen van geslacht te doen wijzigen
etc. Kijk maar eens op de site wat er tussen zit en wat het kost. Je kunt echter dit spel prima spelen zonder ooit een cent te hoeven neertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Niet online
met name bij giants. wie de laatste slag toebrengt kijgt de items en de meeste exp.
Je krijgt exp, evenredig aan de damage die jij hebt gedaan. Degene die de meeste damage doet, krijgt de loot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DropjesLover

DropjesLover

Dit dus ->

saviour schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 07:30:
[...]
Je krijgt exp, evenredig aan de damage die jij hebt gedaan. Degene die de meeste damage doet, krijgt de loot.
dus niet, ik heb al een paar keer een monster bijna helemaal afgemaakt, waarna een ander persoon nog 1 slag toebracht en de loot kreeg :(

BThGvNeOA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 19:12:

groetjes Len
Username met kleine letters dit veranderd de site automatisch. Ik had ook geregistreerd als DeluxZ maar moet op SRO inloggen met deluxz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klopt volledig, veel van de spelers van op sro, in troy alsins, zijn echte klootzakken, gwn helemaal onvriendelijk, wil je hen iets vragen, geen kloot dat antwoord, toen ik nog newbie was en ik net 20 geworden was en helemaal niets van het traden wist vroeg ik hulp aan een highere lvl, zei hij tegen me dat ik 4 sterren mocht nemen, hij kon die net aan zei hij, ik de newbie natuurlijk niet wetend dat bij 4 je aangevallen kan worden door thief players, nam hij me ook mee naar een plek waar geen kat komt en zen uitleg was natuurlijk ook dat daar minder thiefs waren, je kan al raden wat er volgde, die leuke jongen trok zen thief pak aan en stal iets van een 40 -50K van me... dusjah, je moet echt wel opletten in het spel want er zijn echt veel mensen die je gewoon bedotten, het is best dat je samen speelt met iemand dat je kent want echt veel klootzakken, je heb gelukkig ook een paar vriendelijke mensen maar die kan je niet echt bij de high lvls vinden!
zo even men post over klootzakken in sro :)
newbies, goeie tip, nooit luisteren :) vraag hier info ofzo, hier zijn er toch blijkbaar wel vriendelijke mensen, en ik denk mensen op troy zullen me geen ongelijk geven dat daar echt wel veel irritante mensen zijn...
egamernl schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 13:21:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoeber
heb net een special hunter id gekocht ziet er echt vet uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Topicstarter
Gister weer lvl20 geworden met nieuwe char :) Gaat best lekker met lvlen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teh_twisted
  • Laatst online: 30-07 23:56
Verwijderd schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 07:06:
[...]

Het spel is volledig gratis. Om de handel te bekostigen hebben ze een zogenaamde Item Mall, waar je voor echt geld extras kunt kopen. Die zijn echter voor het spelen van het spel niet noodzakelijk. Daar zitten dingen tussen als:
- speciale kleding (zonder stats) om je character een speciaal uiterlijk te geven
- een aap/eekhoorn die het gedropte geld voor je opraapt
- items om uitrustingen van geslacht te doen wijzigen
etc. Kijk maar eens op de site wat er tussen zit en wat het kost. Je kunt echter dit spel prima spelen zonder ooit een cent te hoeven neertellen.
bedankt voor je reactie :) ik heb 't spel onderhand geprobeerd, ziet er goed uit :)

wat ik beetje minder vind is de 'vriendelijkheid' van de aanwezige mensen... (miss zit ik op de verkeerde server, Alps) maar tot nu toe alles dat je zegt... of geen reactie of ze lopen direct weg, beetje minder. Eigenlijk zoek ik dus wat mensen die me beetje willen "bijstaan" in 't spel en me wegwijs maken (ben me toch lang bezig geweest met t zoeken naar die generaal)

Als iemand me erbij wilt helpen, graaaagggg... ik zal deze topic nog wel ff checken later de avond, maar anders drop ff een mailtje ;) (twisted@bastardoperatorfromhell.org)

teh_twisted

Tyan S7025, 1x Xeon E5520, 32GB DDR3-1333 ECC/REG, GTX275 896MB, 2x Samsung SM 2243SN, Logitech Perf MX. Laptop: MBP 10,1/6,2. Cams: Canon EOS600D+Tamron AF18-200, Sony W350. Gadgets: iPad 64GB 3G, iPhone 5 64GB, PS1-3. Auto: W211 E220CDI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Lochii
teh_twisted schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 23:31:
[...]

bedankt voor je reactie :) ik heb 't spel onderhand geprobeerd, ziet er goed uit :)

wat ik beetje minder vind is de 'vriendelijkheid' van de aanwezige mensen... (miss zit ik op de verkeerde server, Alps) maar tot nu toe alles dat je zegt... of geen reactie of ze lopen direct weg, beetje minder. Eigenlijk zoek ik dus wat mensen die me beetje willen "bijstaan" in 't spel en me wegwijs maken (ben me toch lang bezig geweest met t zoeken naar die generaal)

Als iemand me erbij wilt helpen, graaaagggg... ik zal deze topic nog wel ff checken later de avond, maar anders drop ff een mailtje ;) (twisted@bastardoperatorfromhell.org)

teh_twisted
Ik heb zo'n vermoeden dat je de enige hier bent op Alps, volgensmij zit de meerderheid hier op Aege..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje

Brantje

De post is daar >>

Oke ik kwam er vandaag achter dat ik gehackt was
Ik ben voor ruim 3 mil aan stuff kwijt.
Ik denk dat ik ga stoppen want ik heb geen armour, geen wapens, geen shield niets.
Ook op de bank gekeken ook niets.

Als iemand me ff wat geld wil lenen zou ik dat fijn vinden.
Aangezien dat ik 99% lvl 2 trader ben, betekend dat dat ik erg veel trade.
Als je me wat wilt lenen voeg je me maar ff @ msn toe.

Anders is het gewoon eide SRO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brantje schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 09:48:
Ik denk dat ik ga stoppen want ik heb geen armour, geen wapens, geen shield niets.

Tja, hangt er een beetje vanaf op welke server je zit en hoe het kan dat je gehacked bent. Tot nu toe lijkt het erop dat voornamelijk mensen die keyloggers, bots, etc. hebben geinstalleerd hier last van hebben. Dat betekent dat als je dat niet eerst verhelpt je binnenkort net zo snel weer gehacked wordt natuurlijk en dan ben je alles weer kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DropjesLover

DropjesLover

Dit dus ->

Brantje schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 09:48:

mailtje naar de SRO crew?
van mij kan je wel wat lenen, k heb net zo'n 600k verdiend met alleen het verkopen van elements, je kan daar best 200k van lenen... waar / hoelaat spreken we af? ik zit op de babel server

edit
k zie dat je op aege zit dus een trade van ons gaat niet werken (dacht k), en clanleader bent, miss heeft dat er iets mee te maken dat je gehacked bent...

[ Voor 9% gewijzigd door DropjesLover op 05-08-2006 11:11 ]

BThGvNeOA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoeber
hey das balen brantje k zal in onze guild wel even vragen of je daar wat kan lenen enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje

Brantje

De post is daar >>

ik zit @ eage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Lochii
DropjesLover schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 11:09:
[...]

mailtje naar de SRO crew?
van mij kan je wel wat lenen, k heb net zo'n 600k verdiend met alleen het verkopen van elements, je kan daar best 200k van lenen... waar / hoelaat spreken we af? ik zit op de babel server

edit
k zie dat je op aege zit dus een trade van ons gaat niet werken (dacht k), en clanleader bent, miss heeft dat er iets mee te maken dat je gehacked bent...
Mailtje naar SRO crew zul je niets mee bereiken, ik kan ook een vriend van me mijn spullen naar zijn account traden en zeggen dat ik gehacked ben, ze zullen je heus niet je spul terug geven. Laat staan een reactie krijgen :P
En dat je heb 200k zou willen geven; op zijn lvl kun je daar net schoenen of handschoenen voor kopen ;)
Tsja als je op babel zat had ik je wel wat spul gegeven, speel nu niet echt en heb nog wat SoS/SoM wapens enzo erop staan.. En nee ik zal ze niet aan anderen geven dus hoef je ook niet te vragen. Misschien ga ik zelf nog eens spelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje

Brantje

De post is daar >>

200K Is al iets.
Voeg me maar ff toe op msn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Lochii
Brantje schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 16:02:
200K Is al iets.
Voeg me maar ff toe op msn.
Je zat op Aege dus had je toch niets aan die 200k van hem? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je mij even toevoegen aan het lijstje? ik speel nu op Olympus

Server - GoT - ign
Olympus - Unknown_Name - Destroyer_NL

Ik ben level 34, full int fire en lightning nuker.

Weet iemand wat je aan zo'n dubbele trade vlag hebt? Ik wil die misschien kopen maar ze kosten 1 miljoen, dus wil graag weten of je daar wat aan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 16:51:Weet iemand wat je aan zo'n dubbele trade vlag hebt? Ik wil die misschien kopen maar ze kosten 1 miljoen, dus wil graag weten of je daar wat aan hebt.
Het is puur uiterlijk vertoon, meer niet. Die dure trade/thief/huntersuit doen niets speciaals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoeber
Verwijderd schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 16:55:
[...]

Het is puur uiterlijk vertoon, meer niet. Die dure trade/thief/huntersuit doen niets speciaals.
das niet helemaal waar als je een duur thief suit aantrekt kunnen ze je niet zien op de rader dus dan moeten ze je echt zien in het spel en dus kun je lkkr in bosjes wachten

ik heb nu secial hunter id en het ziet er gewoon goed uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuut
stoeber schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 08:57:
[...]

das niet helemaal waar als je een duur thief suit aantrekt kunnen ze je niet zien op de rader dus dan moeten ze je echt zien in het spel en dus kun je lkkr in bosjes wachten

ik heb nu secial hunter id en het ziet er gewoon goed uit
dat is onzin. heeft zelfs op de site van silkroad gestaan dat die niks speciaals doen.
http://www.silkroadonline...form&sID=1&Page=8&Num=310

Q. What is the difference between lower and higher grade job suits?

A. There are two differences between the lower and higher grade job suits, which are price and appearance. There are absolutely no other differences, such as becoming undetected on radar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeeSharp.nl
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-09 15:40

SeeSharp.nl

You see sharp, we C#

Hoi,

Ik ben helemaal nieuw met dit spel en heb het net geinstalleerd.
Ik probeer nu op een server in te loggen voor de eerste keer, maar krijg telkens de melding: cannot connect due to server traffic

Het maakt niet uit welke server ik kies.
Hoe komt dit? en gebeurt dit vaak?

www.seesharp.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
  • Laatst online: 10-09 19:36
Dit heeft iedereen, ik probeer net ook in te loggen. Het beste kun je s'ochtends inloggen en er dan de rest van de dag in blijven. Op welke server zit je btw??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DropjesLover

DropjesLover

Dit dus ->

klopt het dat je na 24 uur (ofzoiets) van de server geschopt wordt? ik probeer een aantal elements te verkopen door mn pc gewoon een dagje aan te laten staan, maar telkens als k terug kom zegt ie dat ik gedisconnected ben... ik zie op de achtergrond nog wel het spel gewoon door gaan (ventjes die langsrennen enzo) :?

BThGvNeOA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EL_Loco

EL_Loco

alias Haco

Heaget schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 16:50:
Dit heeft iedereen, ik probeer net ook in te loggen. Het beste kun je s'ochtends inloggen en er dan de rest van de dag in blijven. Op welke server zit je btw??
en juist daardoor wordt het onmogelijk voor anderen om in te loggen....

malleo omnia consentiunt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 16:51:
Kun je mij even toevoegen aan het lijstje? ik speel nu op Olympus

Server - GoT - ign
Olympus - Unknown_Name - Destroyer_NL

Ik ben level 34, full int fire en lightning nuker.

Weet iemand wat je aan zo'n dubbele trade vlag hebt? Ik wil die misschien kopen maar ze kosten 1 miljoen, dus wil graag weten of je daar wat aan hebt.
Ja, gvd jij veranderd elke week van server :P ;) Moet ik die bij Xian laten staan ?
EL_Loco schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 20:30:
[...]

en juist daardoor wordt het onmogelijk voor anderen om in te loggen....
Ik heb hier weinig last van hoor B-)

[ Voor 18% gewijzigd door DeluxZ op 06-08-2006 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roy-t
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-09 11:33
teh_twisted schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 23:31:
[...]

teh_twisted
Hey ik zit in Alps, ik wil je best wel een beetje helpen, :) ben nu bijna lvl 20 :D maar ik ga morgen 10dagen op vakantie! 8)7 add me maar mijn nick is Endymi0n :P en neee ik hou niet van hardcore, het is een personage uit de Hyperion Saga van Dan Simmons (erg goede fantasy-sf :D)

~ Mijn prog blog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp00n
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-05 15:25
Voeg mij maar toe in het lijstje

Troy
IGN: VyS

Ben net begonnen, snap er nog weinig van maar dat zal wel komen denk ik ? :P Tis voor mij nu eigenlijk gewoon killen killen killen ?

Hoe lvl ik het snelst, gewoon ergens gaan staan en alles wat je tegenkomt killen of echt die quests doen je per lvl kunt doen ? (Ben nu lvl 8, hoog ik weet het...) Ben pure str zoals ik las, alleen met een blade en dat moet blijkbaar een gaile worden ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Lochii
Sp00n schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 22:00:
Voeg mij maar toe in het lijstje

Troy
IGN: VyS

Ben net begonnen, snap er nog weinig van maar dat zal wel komen denk ik ? :P Tis voor mij nu eigenlijk gewoon killen killen killen ?

Hoe lvl ik het snelst, gewoon ergens gaan staan en alles wat je tegenkomt killen of echt die quests doen je per lvl kunt doen ? (Ben nu lvl 8, hoog ik weet het...) Ben pure str zoals ik las, alleen met een blade en dat moet blijkbaar een gaile worden ? :)
Doe zoveel quests als je kan, scheelt een hele hoop, vooral op latere lvls.
En pure STR blader lvlt niet zo snel als andere classes, maar het is zeker een goede build, vooral als je op hoger lvl zit. Hogere defense, snelle attacks (lees: heaven chain skill :+ ) en de blockingratio is über. Alleen is het een beetje saai t/m lvl 29.. Daarna wordt het leuker omdat je de nieuwe chains skills dan krijgt, zoals 4 hits en 5 hits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeeSharp.nl
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-09 15:40

SeeSharp.nl

You see sharp, we C#

Heaget schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 16:50:
Ik zit op oasis onder de naam Camak

[ Voor 3% gewijzigd door SeeSharp.nl op 06-08-2006 22:37 ]

www.seesharp.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeluxZ schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 20:31:
[...]

Ja, gvd jij veranderd elke week van server :P ;) Moet ik die bij Xian laten staan ?

[...]

Ik heb hier weinig last van hoor B-)
die bij xian kan weg, ik verander niet elke week van server, heb 2 maanden op xian op gespeeld, maar ik vond die character niet zo heel goed dus was ik opnieuw begonnen op olympus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 00:27:
[...]

die bij xian kan weg, ik verander niet elke week van server, heb 2 maanden op xian op gespeeld, maar ik vond die character niet zo heel goed dus was ik opnieuw begonnen op olympus.
Was maar een grapje, maar zal het straks aanpassen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp00n
Inmiddels lvl 13 (jeeeej). Klein vraagje: die return scroll is dat return from the dead of return to town ? :) Omdat ze nogal redelijk prijzig zijn ? (Voor mij toch nog) Mocht er overigens een guild (al) geïnteresseerd zijn om te recruiten :P IGM me (IGN: VyS, op Troy)

Edit: Haha, heb trouwens een leuke manier gevonden om wat geld te verdienen aan de noobs (kuch, moet ik zeggen). Ze kunnen bij mij paardje komen rijden voor meer dan het driedubbele van de prijs :P Als het goed gaat wordt dat natuurlijk duurder he, die scrolls ;)

[ Voor 33% gewijzigd door Sp00n op 07-08-2006 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
  • Laatst online: 10-09 19:36
Die return scrolls zijn voor terug naar de stad. Return from dead kan je alleen met silk kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp00n
Bedankt. Weet ik dat ook weer...
Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.