[MMORPG]Silkroad Online, deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 15.573 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zet mij ook maar tussen de spelers van Troy:

IGN Chinassiah

btw hobsie (of iemand van de Oblivion Guild) :
Als er nog plaats is wilk er op zich wel graag bij.
pm me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-09 19:36
Die guild is al niet meer actief, veel members van Troy ook niet meer... Ik ben nog wel actief, misschien kun je me toevoegen als Friend, mijn IGN is Heaget

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is goed ... ik ben nu wel online, maar ben wel de rest van de avond weg (afk :P )

Je krijgt zo een msg van me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-09 09:10

DeluxZ

Livin' the good life

Topicstarter
Nieuwe server erbij :o Olympus :D

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
Oke, wat ik zojuist tegen kwam was schokkend, ik wil ook iedereen met een stoer +4 wapen adviseren om niet te kijken... Je eigendunk gaat eraan namelijk :X

http://img442.imageshack....ro20060714173950890lc.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Lochii
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10-09 13:38
Heaget schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 18:32:
Oke, wat ik zojuist tegen kwam was schokkend, ik wil ook iedereen met een stoer +4 wapen adviseren om niet te kijken... Je eigendunk gaat eraan namelijk :X

http://img442.imageshack....ro20060714173950890lc.jpg
Zie ik dat nou goed? Je bent full INT met blade? 8)7

"If a messy desk is a sign of a messy mind, then a empty desk is ..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
egamernl schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 18:34:
[...]

Zie ik dat nou goed? Je bent full INT met blade? 8)7
Ja ik ben Full Int, maar die blade was beter dan m'n sword, en omdat ik alleen maar aant lvl'en ben koop ik geen goede gear totdat ik m'n oude gear weer aan kan ( vorige char ). Daar zit overigens ook een Blade ( +2 crit10 ) bij, daarna heb ik een lvl32+3 Crit6 sword.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:30

DizzyWeb

Ondertiteld

SRO is de laatste tijd enorm instabiel geworden... bij het afsluiten, of ik dat nu zelf doe, een Disconnected to the server krijg, of de leuke onleesbare foutmelding, maakt weinig uit, grote kans dat mijn PC dan langzaam de afgrond in geholpen wordt. Ik ging er van uit dat mijn Windows installatie onderhand erg brak was (wat ook waar was...) dus een reinstall gedaan. Alle problemen weg, behalve deze.

Silkroad sluit af... daarna crash de Bluetooth Service, de Bluetooth Stack Server... en dan klapt me PC er uit. Heel bizar.

Nog aparter: zodra die 2 bluetooth dingen gecrashed zijn, kan ik Windows niet meer afsluiten. Restart, Shutdown, doet niets. Zelfs dia cmd een shutdown commando doen haalt niets uit, ik moet dan hard resetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ik weer. Wil ik nog even lvl 30 worden en ben 98%, word ik disconnected :( Ik vond het niet zo heel erg want ik start het spel gewoon weer op maar dan kwam ik erachter dat ik dood was en mijn wolfje dus ook :/ Ik was dus een paar % kwijt en ik moest 50k betalen omdat ik disconnected was. Onderhand ben ik wel lvl 30 geworden :)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2006 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
DizzyWeb schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 20:02:
SRO is de laatste tijd enorm instabiel geworden... bij het afsluiten, of ik dat nu zelf doe, een Disconnected to the server krijg, of de leuke onleesbare foutmelding, maakt weinig uit, grote kans dat mijn PC dan langzaam de afgrond in geholpen wordt. Ik ging er van uit dat mijn Windows installatie onderhand erg brak was (wat ook waar was...) dus een reinstall gedaan. Alle problemen weg, behalve deze.

Silkroad sluit af... daarna crash de Bluetooth Service, de Bluetooth Stack Server... en dan klapt me PC er uit. Heel bizar.

Nog aparter: zodra die 2 bluetooth dingen gecrashed zijn, kan ik Windows niet meer afsluiten. Restart, Shutdown, doet niets. Zelfs dia cmd een shutdown commando doen haalt niets uit, ik moet dan hard resetten...
Gelukkig! Ik ben niet de enigste bij wie SRO helemaal is gaan flippen na de laatste update, ik heb dezelfde problemen met vastlopers, restten etc etc

Btw, hoeveel lvl's is jullie mastery minder dan je gewone lvl??bij mij is het nu 3 lvl's minder, maar lvl'en gaat niet echt hard, maar die skillpoints zijn wel lekker... is het aan te raden om mastery's hoger te doen of niet?

[ Voor 11% gewijzigd door Heaget op 14-07-2006 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Topicstarter
Nee niet doen :o Dan kom je in de problemen als je hoger level wordt omdat je minder skillpoints krijgt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deleenheir
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-04-2024
Ik ben al een tijdje aan het zoeken naar een oplossing voor m'n knoppenramprobleem bij SRO als ik speel (ik ram constant 1234...1234...1234...). Heeft iemand daar een oplossing voor? Vroeger gebruikte ik autohotkey, maar die reageert niet meer sinds gameguard.

"If it works, don't fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:30

DizzyWeb

Ondertiteld

Sja, ik denk dat iedereen dat doet. Weinig aan te doen. Doe het zelf ook :D

Wat betreft die problemen: Helaas heeft klagen bij Joymax geen enkele zin. De Silkroad fora worden niet door ze gelezen, en ze hebben zelf aangegeven niet op mail te reageren :|

Beetje jammer, als ze nu eens wat meer tijd besteden in het stabiel krijgen van hun programma en wat minder in onzinnige uitbreidingen... Wat heeft allemaal betaalopties voorn zin als het spel constant crasht!? Als het spel stabiel is, zullen mensen toch iets sneller geneigd zijn om geld uit te geven, lijkt me...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim_heijt
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18:08
Weet hier iemand hoe het kan dat je Totale HP (De meter dus) kan dalen? Ik had een maximaal HP van 1020 en deze is gezakt naar 980. Komt dit doordat je doodgaat een aantal keren? Ik dacht dat je alleen exp. points inleverde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reconhell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21-10-2018
Ik ben weer actief, heb chars op servers: Babel(level13) Aege (level16) en waar ik nu mee speel Oasis (level 24).
Mijn nick is reconhell, ben nu vaak online als je wilt voeg ma toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tymiek
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:11

tymiek

drinkjedrankje slikjeslokje

tim_heijt schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 21:34:
Weet hier iemand hoe het kan dat je Totale HP (De meter dus) kan dalen? Ik had een maximaal HP van 1020 en deze is gezakt naar 980. Komt dit doordat je doodgaat een aantal keren? Ik dacht dat je alleen exp. points inleverde.
Misschien had je kleding aan die STR3 ofzo had en die heb je nu uitgedaan...of een lvl naar beneden door doogaan? Bij mij was het die STR op kleding

Iets met een snelle pc/ssd etc geen zin meer om alles op te schrijven :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim_heijt
tymiek schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 22:59:
[...]

Misschien had je kleding aan die STR3 ofzo had en die heb je nu uitgedaan...of een lvl naar beneden door doogaan? Bij mij was het die STR op kleding
Thanks, dit zal het zijn geweest. Heb vandaag weer eens een andere broek aangedaan (Met 2STR) en ik vroeg me al af waarom ik weer in de 1000 HP had! :) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
Voor iedereen die de Gun-Powder quest in DW nog moet doen, ik heb vandaag een trick gehad via de guild.

De eerste keer dat je de quest krijgt verzamel je 200 van die bombs, dan zet je er 199 in je storage en lever je er 1 in bij de NPC. Daarna neem je dezelfde quest, pak je je bombs uit je storage, zoek je nog 1 bomb erbij en herhaal je het zelfde wat je eerder hebt gedaan. Dit kun je in totaal 3 keer doen, oftewel, lekker makkelijk cashen! Ik ga deze quest nog 2 keer doen :) Jammergenoeg wist ik het niet bij de 1ste keer.

En ik heb nog een vraag, welke Bicheon combo is beter? De Blood Chain ( 4 combo ) of de Billow Chain ( 5 combo)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Lochii
Heaget schreef op zondag 16 juli 2006 @ 14:37:
Voor iedereen die de Gun-Powder quest in DW nog moet doen, ik heb vandaag een trick gehad via de guild.

De eerste keer dat je de quest krijgt verzamel je 200 van die bombs, dan zet je er 199 in je storage en lever je er 1 in bij de NPC. Daarna neem je dezelfde quest, pak je je bombs uit je storage, zoek je nog 1 bomb erbij en herhaal je het zelfde wat je eerder hebt gedaan. Dit kun je in totaal 3 keer doen, oftewel, lekker makkelijk cashen! Ik ga deze quest nog 2 keer doen :) Jammergenoeg wist ik het niet bij de 1ste keer.

En ik heb nog een vraag, welke Bicheon combo is beter? De Blood Chain ( 4 combo ) of de Billow Chain ( 5 combo)?
Die is oud ;)
En ik zou ze allebei nemen als ik jou was, en gewoon telkens die 2 skills spammen.. Het zijn snelle hits, en doen behoorlijke damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
^_^ Ik zit niet met bergen Skillpoints of zo ;) Maar als je er 1 neem kan je die toch beter verhogen ipv 2 lage skills te hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Je "moet" de billow chain nemen en de blood chain laten voor wat het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
Kun je ook uitleggen waarom dat is? Het maakt mij weinig uit, maar een reden is natuurlijk altijd leuk om te weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DropjesLover
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:06

DropjesLover

Dit dus ->

ik ben gisteren overnieuw begonnen op de babel-server (IGN: dropjeslover), nadat k die tip over die silver en golden ticket las. echt aan te raden!!! ik was in een middagje weer lvl 11, en slechts één dag die silver ticket gebruikt. oftewel, ik heb nog veel te gaan en krijg er nog een aantal dagen 60% exp en nog een aantal dagen 100% exp er bij :P

was k die dag ook die quest aan het doen van die 8 lithography dingen. ik had al snel de eerste paar, maar na 2 levels ge-upped te zijn (en 1,5 uur later) begon k het goed zat te raken, zeker omdat mn inventory helemaal vol zat, uiteindelijk had ik alle stukken (op 1 na dus) zo'n 6 keer 8)7 en natuurlijk ok veel te veel skillpoints om niet te gebruiken...

wat doen jullie eigenlijk met de tablets van lvl 1 en 2? ik krijg zowiezo maar niet echt genoeg elementen bij elkaar om ze te gebruiken... en voor hoeveel kan je ze eventueel verkopen? ik pak altijd echt alles van de monstertjes, en zet alchemy stuff meteen om. wat is eigenlijk het verschil tussen die void rondo en destroyer rondo?

en is er toevallig ook iemand die (veel) monsters achter elkaar kan doden zonder veel gebruik te maken van potions en de wapen-powers (ice, fire & electrical)? ik gebruik voor elke aanval de electrical power-up (nu lvl 3) want anders ga k te snel dood..

[ Voor 12% gewijzigd door DropjesLover op 16-07-2006 20:15 ]

BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Niet online
Heaget schreef op zondag 16 juli 2006 @ 18:02:
Kun je ook uitleggen waarom dat is? Het maakt mij weinig uit, maar een reden is natuurlijk altijd leuk om te weten.
Nouja, ik kan je er alleen maar over vertellen dat ik van iedereen hoor dat de blood chain gewoon niet goed genoeg is... Je bent dan dus waardevolle SP kwijt aan een skill die eigenlijk niet voldoet.
DropjesLover schreef op zondag 16 juli 2006 @ 20:11:
wat doen jullie eigenlijk met de tablets van lvl 1 en 2? ik krijg zowiezo maar niet echt genoeg elementen bij elkaar om ze te gebruiken... en voor hoeveel kan je ze eventueel verkopen? ik pak altijd echt alles van de monstertjes, en zet alchemy stuff meteen om. wat is eigenlijk het verschil tussen die void rondo en destroyer rondo?
quote]De tablets die ik niet gebruik NPC ik gewoon, er zijn al zoveel mensen die tablets verkopen, terwijl iedereen ze zelf ook krijgt. Alleen crit, int, str tablets e.d bewaar of stall ik. Wat de rondo's betreft: de void rondo gebruik je om de by-products te disjointen (zodat je elements krijgt) en de void rondo gebruik je om een item te disjointen voor elements.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
ooohke :)

Zojuist een +2 shoulder vernoikt door nog een keer alchemy te proberen.... :'( ik heb hem weer op +1 maar weet niet of ik het nog eens zal proberen... Voor de rest 3 sucsesvolle alchemeys gehad vandaag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DropjesLover

DropjesLover

Dit dus ->

NPC? wasda? en trouwens, wat betekent dat SOS en dergelijke?

srry, k ben niet zo into al die afkortingen?

BThGvNeOA
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
DropjesLover schreef op zondag 16 juli 2006 @ 21:38:
NPC? wasda? en trouwens, wat betekent dat SOS en dergelijke?

srry, k ben niet zo into al die afkortingen?
NPC - Non-player character, dus een character dat niet door iemand bestuurd wordt (bv de Blacksmith)
SOS - Seal of Star
SOM - Seal of Moon
SOSUN - Seal of Sun

[ Voor 3% gewijzigd door SOEFuture op 16-07-2006 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DropjesLover

DropjesLover

Dit dus ->

SOEFuture schreef op zondag 16 juli 2006 @ 21:42:
[...]

NPC - Non-player character, dus een character dat niet door iemand bestuurd wordt (bv de Blacksmith)
SOS - Seal of Star
SOM - Seal of Moon
SOSUN - Seal of Sun
en dat van die seals houd in??

en ik kwam net wat anders tegen. ik heb die silver ticket gebruikt, en die is 24 uur geldig, maar maar 3 uur per dag. dus ik kijk of ik hem weer kan gebruiken/activeren vandaag (1 dag niet gespeeld) maar ik heb hem niet meer in mn inventory of dergelijk zitten, en ook niet als active spell enzo... hoe kan k die nui weer activeren/krijgen en ook zo dat k mijn golden ticket niet weg gooi? ingelogd blijven is niet echt een optie...

BThGvNeOA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Lochii
DropjesLover schreef op zondag 16 juli 2006 @ 22:19:
[...]

en dat van die seals houd in??

en ik kwam net wat anders tegen. ik heb die silver ticket gebruikt, en die is 24 uur geldig, maar maar 3 uur per dag. dus ik kijk of ik hem weer kan gebruiken/activeren vandaag (1 dag niet gespeeld) maar ik heb hem niet meer in mn inventory of dergelijk zitten, en ook niet als active spell enzo... hoe kan k die nui weer activeren/krijgen en ook zo dat k mijn golden ticket niet weg gooi? ingelogd blijven is niet echt een optie...
Vanaf het moment dat je hem gebruikt heb je 24 uur de tijd om die 3 uur op te maken, en de scroll telt alleen de tijd dat je monsters aanvalt of aangevallen wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim_heijt
Ik ben momenteel lvl 22 en ben van plan om een 1:2 (STR:INT) Cold/Lightning Sword Build te gaan maken. Raden jullie mij deze build aan? Ik heb gelezen dat het een goed PVP Build is en als je Fire/Lightning Build doet een beter PVE, omdat deze meer damage doet. Ik wil dus meer de nuke kant op vandaar 1:2 (Klopt dit?). Daarnaast probeer ik zo'n beetje alle passives te onderhouden. Heb momenteel een level gap van 7 en farm dus aardig wat SP! Ik zou graag willen dat jullie je ideen en bedenkingen over mijn Build en plannen uitlaten. Over het algemeen zou ik zoiezo wat meer gesprekken willen zien over builds en aan te raden skills (en natuurlijk skills waar je ver vandaan moet blijven).

Welke skills mag ik volgens jullie absoluut NIET missen?

[ Voor 5% gewijzigd door tim_heijt op 17-07-2006 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roy-t
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-09 11:33
Ik vind lightning skill zelf een nogal de zwakste / minst aantrekkelijke skill, maar miss dat jij het wel digt (heb er zelf maar 6 puntjes in gestopt hoor :Y) )

Het klinkt als een goed id, als je veel gaat pvp-en doe je dit dan met party's/guilds? want anders raad ik je toch wel aan om als je redelijk wat Int hebt de healing-hand?? skill te nemen, je kunt gewoon je zelf targetten en op die manier redelijk snel 400HP terug krijgen :)

Anders zul je waarschijnlijk genoeg 'priests' (like me!) achter je hebben staan.

(eep! de server die verwijst naar de servers ligt eruit?? :( en de webserver?? NOOOOOO!!!))

~ Mijn prog blog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reconhell
JE hebt het heleeeeeeemaaal fout Force is slecht, alleen de passive is goed, en miss de heal circle.
Heb er zelf 20 punten in , en 2 punten in passive.
Heal dat ik het zelfde over, maar ben ik op teruggekomen omdat je helemaal geent tijd heb hiervoor, en de heal dat je ervoor terug krijgt is te slecht. Je kan beter damage dealen, en potions hebben.

Cold is slecht, omdat je jezelf zowat immune kan maken met fireshield en pills.
Lightening is goed, iedergeval alleen om grasswalk al, je movespeed gaat omhoog dus je kan eerder ontsnappen als je in trouble bent, of players in pvp die zelf weghollen. Zelf heb ik 20 punten in, met 2 punten in passive en 3 in grasswalk.
Voor de rest is fire aan te raden, of je nou full str, of full int build ben maakt niet uit.

[ Voor 16% gewijzigd door Reconhell op 18-07-2006 08:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Topicstarter
Eergister weer overnieuw begonnen :P (alweer ? Ja! :P ) In een goed anderhalf uur even naar lvl 12 gegaan :D Heb mijn exp scrolls nog, die ga ik later pas gebruiken :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roy-t
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-09 11:33
*zit al een uur te wachten*

AAARG de website doet het niet, en ik kan het spel dus ook niet starten =( want de launcher maakt contact met de website voor de updates enzo, ofzoiets :P waarschijnlijk zitten jullie gewoon lekker te spelen, geen id wat voor een drama er hier aan de gang is! :P

~ Mijn prog blog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reconhell
Drama?lol
Gewoon de weekly tuesday inspecstions kerel.
Binnen een uur duurt het waarschijnlijk wel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pin_point
  • Laatst online: 22:36
Niet helemaal waar wat je zegt ^^

Vorige week dinsdag had ik hetzelfde maar kon ik de silkroad zelf wel opstarten maar stonden alle servers op "inspecting" (of iets in die buurt)

Site ligt er inderdaad uit =/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Lochii
tim_heijt schreef op maandag 17 juli 2006 @ 23:13:
Ik ben momenteel lvl 22 en ben van plan om een 1:2 (STR:INT) Cold/Lightning Sword Build te gaan maken. Raden jullie mij deze build aan? Ik heb gelezen dat het een goed PVP Build is en als je Fire/Lightning Build doet een beter PVE, omdat deze meer damage doet. Ik wil dus meer de nuke kant op vandaar 1:2 (Klopt dit?). Daarnaast probeer ik zo'n beetje alle passives te onderhouden. Heb momenteel een level gap van 7 en farm dus aardig wat SP! Ik zou graag willen dat jullie je ideen en bedenkingen over mijn Build en plannen uitlaten. Over het algemeen zou ik zoiezo wat meer gesprekken willen zien over builds en aan te raden skills (en natuurlijk skills waar je ver vandaan moet blijven).

Welke skills mag ik volgens jullie absoluut NIET missen?
Nou ben ik zelf geen hybrid, dus kan er niet zo heel veel over vertellen hoor..
Maar je zegt dus dat je wil nuken. In dat geval moet je goed op je magic balance letten. Hoe meer magic balance je hebt, hoe meer damage je zult doen met je magic skills.
Als je nou die build gaat doen (1STR,2INT) zul je waarschijnlijk een magic balance krijgen van (85%?) dan mis je een dikke 15% van de damage die andere nukers doen, en omdat je minder INT hebt zul je dus nog minder doen.
Ik wil je niets afpraten hoor, maar als je wil gaan nuken zou ik je toch echt full INT aanraden.
En dat je zegt dat het een goede PVP build is.. Op mijn lvl 38 full INT was ik een one hit kill voor een puur STR van mijn eigen lvl, dus ik denk niet dat je het van die paar puntjes STR veel langer uit zal houden.

Ik ben intussen een farmer gestart, heb nu halve female bronze armor SoS, lvl 8 SoS bow +2, en een lvl 16 SoS bow +3 (crit 10 :7 ) en nog een dikke 10.5mil over, dus genoeg keus wat ik voor wapen ga nemen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim_heijt
therat10430 schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 08:31:
Ik vind lightning skill zelf een nogal de zwakste / minst aantrekkelijke skill, maar miss dat jij het wel digt (heb er zelf maar 6 puntjes in gestopt hoor :Y) )

Het klinkt als een goed id, als je veel gaat pvp-en doe je dit dan met party's/guilds? want anders raad ik je toch wel aan om als je redelijk wat Int hebt de healing-hand?? skill te nemen, je kunt gewoon je zelf targetten en op die manier redelijk snel 400HP terug krijgen :)

Anders zul je waarschijnlijk genoeg 'priests' (like me!) achter je hebben staan.

(eep! de server die verwijst naar de servers ligt eruit?? :( en de webserver?? NOOOOOO!!!))
Ik heb enkel het eerste lvl van heal medical hand, zodat ik mezelf en anderen idd rond de 400 HP kan geven! Ben nu overigens pas lvl 22 zoals al eerder vertelt en hierdoor nog niet gefocused op pvp, maar alleen nog maar met de quests. Ben nu voor goeie +1 en +2 gear aan het zorgen om zo makkelijk door te kunnnen levelen naar lvl 24 (waar pas weer nieuwe swords beschikbaar komen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 24-08 03:25
Reconhell schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 09:48:
Drama?lol
Gewoon de weekly tuesday inspecstions kerel.
Binnen een uur duurt het waarschijnlijk wel weer.
Toen ik vanochtend de site checkte stond er dat deze update 6 uur (ja ZES) gaat duren.
Misschien krijgen we weer een grote update.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Lochii
Ohja en force is echt zwaar nutteloos, het enige wat handig _kan_ zijn is de skill waarmee je bij je tegenstander zijn Parry omlaag haalt, zodat je meer kans hebt dat je hogere damage op hem doet.
De rest van de skills zoals heal enzo, heb je echt niets aan. Je wil me toch niet zeggen dat je in PvP jezelf telkens gaat healen? Daar schiet je niets mee op, en je zult waarschijnlijk sneller dood gaan dan je tegenstander.
@Knowuse: Ja ik las het idd, hopelijk raisen ze de lvl cap weer, en bannen ze die vietnamesen van de server (Heb je minder lag, en minder mensen die roepen BUÝING ÝLÝXÝR :+ )

[ Voor 18% gewijzigd door its_Lochii op 18-07-2006 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EL_Loco
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-11-2023

EL_Loco

alias Haco

egamernl schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 10:49:
Ohja en force is echt zwaar nutteloos, het enige wat handig _kan_ zijn is de skill waarmee je bij je tegenstander zijn Parry omlaag haalt, zodat je meer kans hebt dat je hogere damage op hem doet.
De rest van de skills zoals heal enzo, heb je echt niets aan. Je wil me toch niet zeggen dat je in PvP jezelf telkens gaat healen? Daar schiet je niets mee op, en je zult waarschijnlijk sneller dood gaan dan je tegenstander.
@Knowuse: Ja ik las het idd, hopelijk raisen ze de lvl cap weer, en bannen ze die vietnamesen van de server (Heb je minder lag, en minder mensen die roepen BUÝING ÝLÝXÝR :+ )
Force is zeker niet zwaar nutteloos. Harmony en heal is rete handig, true, niet in PvP maar tijdens farmen heeft het regelmatig mn leven gered als ik weer eens door mn pots heen was. Verder is resurection ook wel handig in party's...

rumores non hiatus dremelunt
malleo omnia consentiunt
Lid van het Anti-Jamba front!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim_heijt
egamernl schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 10:29:
[...]

Nou ben ik zelf geen hybrid, dus kan er niet zo heel veel over vertellen hoor..
Maar je zegt dus dat je wil nuken. In dat geval moet je goed op je magic balance letten. Hoe meer magic balance je hebt, hoe meer damage je zult doen met je magic skills.
Als je nou die build gaat doen (1STR,2INT) zul je waarschijnlijk een magic balance krijgen van (85%?) dan mis je een dikke 15% van de damage die andere nukers doen, en omdat je minder INT hebt zul je dus nog minder doen.
Ik wil je niets afpraten hoor, maar als je wil gaan nuken zou ik je toch echt full INT aanraden.
En dat je zegt dat het een goede PVP build is.. Op mijn lvl 38 full INT was ik een one hit kill voor een puur STR van mijn eigen lvl, dus ik denk niet dat je het van die paar puntjes STR veel langer uit zal houden.

Ik ben intussen een farmer gestart, heb nu halve female bronze armor SoS, lvl 8 SoS bow +2, en een lvl 16 SoS bow +3 (crit 10 :7 ) en nog een dikke 10.5mil over, dus genoeg keus wat ik voor wapen ga nemen :X
Dat hybrid meer minder damage doet als nuker valt natuurlijk te verwachten, daarvoor ga je ook gene hybrid maken. Waar je het echter wel voor doet is gewoon wat meer survivebility, zodat je ook wat meer op jezelf kan opereren en niet altijd hoeft te worden bijgestaan door healers or whatever. Een hybrid STR zie ik wat minder zitten, waarom zou je als STR char wat meer MP willen. Daarom zie ik ook alleen heil in een Hybrid INT om de bovenstaande redenen.
Over de Cold/Lightning build als goede PVP build lees je gewoon veel (in combinatie met sword, had jij ook sword???). Dat Full INT Nuker met Cold/Lightning verliest in 1 hit van een Full STR van hetzelfde lvl zegt, niet onaardig bedoeld, meer over jouw skills en manier van de build (welke aanvallen dus), dan aan de algemene build Cold/Lightning. ELKE build heeft zijn nadelen en zwaktepunten en hier zal je omheen moeten zien te werken. Daarnaast zal je extra gebruik moeten maken van je sterke punten en deze uitspelen op andere builds waartegen je het opneemt. Hieronder een lijstje met aanbevolen builds (en welke aanvallen!).

Builds: Basics
For obvious reasons, Blade and Glaive users usually do STR builds.
Sword and Spear users do INT builds.
Bows can go both ways.
You can also do a 1:1 build.. more on that below.

STR builds:
Your main damage skills will be your Weapon skills.
You will have a harder time levelling than INT builds.

In my opinion, STR builds should put close to all their stat points into STR.
The 2:1 build is not recommended.
Benefits for adding to your INT aren't worth the stuff you'll be losing for not putting it in STR.
When learning Force skills, particularly the first row ones that add damage to your weapon, it is usually best to keep them at lvl1 or 2, not higher, for better MP efficiency.
Also, consider levelling Bowmanship to lvl10 even if you are not a Bow user. The Bowmanship tree has an accuracy passive skill at lvl10 which is beneficial to all STR builds. The physical attack passive in Spearmanship is also obviously beneficial to all but it is only 1% at level 1 so it is up to you to determine if it's worth it tongue.gif
If run speed is important to you level Lightning to lvl12 for Wind Walk skill lvl1

INT builds:
Your main damage skills will be your Force skills.
You will level fast, but will find it hard to beat the high HP of STR builds in PVP later on.
All INT and 1:2 builds are both viable choices. All INT build will do more damage but 1:2 build has more survivability.

Balance (1:1) builds:
Balancing INT and STR is not impossible, but unless you spend a lot of time farming SP the build will be difficult to do well. The benefit of concentrating on STR or INT is that STR builds can concentrate their SP on Weapon skills and INT builds can concentratet their SP on Force skills. As a Balance build you will have to put as much SP as you can into both in order to make the best of both worlds.

Guides to Common Builds
Blade - STR Build
o Stat points: All STR
o Skill Trees:
+ Swordmanship: Concentrate on Chain Sword Attack series, Blade Force series and the Shield Protection passive. Hidden Blade and Killing Heaven series aren't really used in PvE but good to have for PvP. Shield Technique is very good for defensive players.
+ Force Skills: I suggest Cold or Fire. Cold for defensive builds and Fire for offensive.
Cold: Cold Force series, Frost Nova series, and Cold Armor passive.
Fire: Fire Force series, Flame Body series and Flame Devil passive.

Sword - INT Build
o Stat points: All INT or 1:2
o Skill Trees:
+ Swordmanship: Concentrate on Chain Sword series and Shield Protection passive. A little bit of Hidden Blade and Killing Heaven also suggested.
+ Force Skills: For PvP go Cold + Lightning. For PvE go Fire + Lightning.
Lightning: Wind Walk series, Lion Shout series, Heaven's Force passive
Cold: Cold Force series, Frost Guard series, Cold Armor passive, maybe one Frost Nova and Snow Storm series
Fire: Fire Force series, Fire Protection series and Flame Wave series

Glaive - STR Build
o Skill Trees:
+ Spearmanship: Concentrate on Soul Departs series, Chain Spear series, Cheolsam HP passive. Flying Dragon series just to Flying Dragon-Fly lvl1. Ghost Spear series optional. Fanning Spear optional for those that do a lot of AoE hunting.
+ Force Skills: Fire and Cold both have their advantages.
Fire: Fire Force series, Flame Body series and Flame Devil passive
Cold: Cold Force series, Frost Nova series, and Cold Armor passive
Also spend some SP on Lightning and Heal for their passives. Both are learned at mastery lvl10.

Spear - INT Build
o Stat points: All INT recommended since Spearmanship gives HP bonus passive. 1:2 ok too.
o Skill Trees:
+ Spearmanship: Cheolsam passive, Chain Spear is good to learn.
+ Force Skills: Lightning highly suggested. Thunder Force series, Wind Walk series, Lion Shout series, Thunderbolt series, Heaven's Force passive.

Bow - STR Build
o Skill Trees:
+ Bowmanship: Concentrate on Anti Devil series, Arrow Combo series, White hawk and Blue Hawk, Break Heaven series, Mind concentration passive.
+ Force Skills: Cold highly suggested. Cold force series, Frost Guard and Cold Armor. lvl1 Frost Nova-Wind can save your ass in bad situations.

Enkel ben ik het niet eens met Bow als STR wapen, Bow is overduidelijk een balanced wapen en kan zowel STR als INT gebruikt worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reconhell
Waardeloos, is healen alleen als je low level ben, en als je geen potions meer heb ben je een sukkel lol.
Dat van ressurection is wel handig maar ook alleen op lage levels,want je moet hem upgraden al wil je later een hoger level reviven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Lochii
tim_heijt schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 11:11:
[...]

Dat hybrid meer minder damage doet als nuker valt natuurlijk te verwachten, daarvoor ga je ook gene hybrid maken. Waar je het echter wel voor doet is gewoon wat meer survivebility, zodat je ook wat meer op jezelf kan opereren en niet altijd hoeft te worden bijgestaan door healers or whatever. Een hybrid STR zie ik wat minder zitten, waarom zou je als STR char wat meer MP willen. Daarom zie ik ook alleen heil in een Hybrid INT om de bovenstaande redenen.
Over de Cold/Lightning build als goede PVP build lees je gewoon veel (in combinatie met sword, had jij ook sword???). Dat Full INT Nuker met Cold/Lightning verliest in 1 hit van een Full STR van hetzelfde lvl zegt, niet onaardig bedoeld, meer over jouw skills en manier van de build (welke aanvallen dus), dan aan de algemene build Cold/Lightning. ELKE build heeft zijn nadelen en zwaktepunten en hier zal je omheen moeten zien te werken. Daarnaast zal je extra gebruik moeten maken van je sterke punten en deze uitspelen op andere builds waartegen je het opneemt. Hieronder een lijstje met aanbevolen builds (en welke aanvallen!).

-- guide neemt ruimte in :9 --

Enkel ben ik het niet eens met Bow als STR wapen, Bow is overduidelijk een balanced wapen en kan zowel STR als INT gebruikt worden!
Ik blijf toch bij mijn mening, maargoed ieder zijn eigen mening..
Maar toch nog even dit:
Neem eens een kijkje naar de magic reinforcement op de wapens, bow heeft toch echt minder dan sword/speer hoor, wat betekent dat je minder damage zult doen met magic attacks.
Het is niet bedoeld om me te flamen ofzo hoor :o

Toch nog een dingetje over die harmony therapy skill;
Die skill maakt een cirkel wat ervoor zorgt dat je sneller hp/mp recovert, en 'attack prevention' wat overigens naar mijn mening nooit gewerkt heeft bij mij want ik werd alsnog aangevallen, ook door low lvl monsters.
Als je staat recover je nouwelijks HP/MP, dus daarvoor maakt die harmony therapy nouwelijks iets uit. En tijdens het farmen; bedoel je dan dat jij echt gaat zitten? In de bandit den kun je geeneens fatsoenlijk zitten want dan wordt je alweer aangevallen.
Over de Cold/Lightning build als goede PVP build lees je gewoon veel (in combinatie met sword, had jij ook sword???). Dat Full INT Nuker met Cold/Lightning verliest in 1 hit van een Full STR van hetzelfde lvl zegt, niet onaardig bedoeld, meer over jouw skills en manier van de build (welke aanvallen dus), dan aan de algemene build Cold/Lightning.
Ik was sword/shield met lvl 36 heuksal mastery, dus nog eens een ruime 400hp meer. Mijn bicheon mastery is lvl 20; maar je wil me niet zeggen dat die 2% blockrate veel verschil maakt van de passive.

Maargoed, laat ik hier over maar op houden, en het erbij laten dat iedereen zijn eigen mening heeft voordat dit topic uitloopt op een oorlog van wat wel en wat niet. }:O

[ Voor 11% gewijzigd door its_Lochii op 18-07-2006 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reconhell
Kan iemand exact uitleggen wat reinforce inhoud en doet enzo.

BTw Hybrids zijn voor noobs, over het algemeen totaal afgeslacht in pvp.

[ Voor 39% gewijzigd door Reconhell op 18-07-2006 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Lochii
Reconhell schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 11:27:
Kan iemand exact uitleggen wat reinforce inhoud en doet enzo.
Nou, neem bijvoorbeeld sword en speer..
Laten we zeggen dat de sword en speer qua attackpower gelijk zijn.
De sword heeft een magic reinforce van 110%, en de speer van 125%. Dan doet de speer meer damage :) Maar speer heeft natuurlijk wel zijn nadeel dat je niet profiteert van de extra defense/block die een shield geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reconhell
Ja dat snap ik, maar wat is het verschil met pyschical and magical damage dan nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook is opnieuw begonnen met een nieuwe char :*)
Ben begonnen met full int char (ondertussen alweer lvl 26 ) met heuksel, lightning, en wat force voor pve.
Alleen vraag ik me af wat ik het beste kan dragen Garment,protector of armor met full int iemand suggesties?

Mijn vorige char was full str char (lvl 36) met heuksel glavie, fire en force
Is opzich een leuke build maar aan de andere kant naar een lange tijd redelijk saai

Ik heb voor mijn nieuwe char wel leuke wapen heb een sos lvl 24 spear gekocht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
tim_heijt schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 11:11:
[...]

Je doet als int met een bow natuurlijk aardige damage, maar niet genoeg om te zorgen dat de mob je niet zal raken. Verder zullen je nukes ook veel minder sterk zijn dan met een spear. Zelf ben ik een spear nuker en gebruik ik een bow om de white hawk te kunnen gebruiken voor mijn nukes. Het komt wel eens voor dat ik vergeet de bow te vervangen door m'n spear en heb ik echt zoiets van "wtf geen damage... oh bow..." Moet ik er wel bij zeggen dat de bow L45 is en m'n spear L42 +3 en sos.

Ik zit er wel over te denken om na lvl 50 hybride te worden, om iets meer hp te krijgen.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
Reconhell schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 11:45:
Ja dat snap ik, maar wat is het verschil met pyschical and magical damage dan nog?
Reinforcement is extra damage die afhankelijk is van je int/str.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reconhell
Oke, maar exact? hoeveel precies laten we zeggen dat je pyscical reinforcement 70 ~100% is en je hebt 100 strenght, wat is de bonus. Ik moet het kunnen vergelijken.

Trouwens iets anders, is er een ander spel dat net als silkroad is en gratis is om te spelen?(kalonline ken ik al)

[ Voor 27% gewijzigd door Reconhell op 18-07-2006 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Lochii
Verwijderd schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 11:55:
Ik ben ook is opnieuw begonnen met een nieuwe char :*)
Ben begonnen met full int char (ondertussen alweer lvl 26 ) met heuksel, lightning, en wat force voor pve.
Alleen vraag ik me af wat ik het beste kan dragen Garment,protector of armor met full int iemand suggesties?

Mijn vorige char was full str char (lvl 36) met heuksel glavie, fire en force
Is opzich een leuke build maar aan de andere kant naar een lange tijd redelijk saai

Ik heb voor mijn nieuwe char wel leuke wapen heb een sos lvl 24 spear gekocht :P
Als full INT raad ik je sterk aan om Armor te dragen. Dit wordt trouwens in 9 van de 10 guides ook aanbevolen. Er zijn mensen die full INT zijn en garment dragen, maar zoals je weet is garment gebaseerd op magical defense, en geeft 20% meer movementspeed en 20% minder mp verbruik.
@Reconhell: met die reinforcement kun je niet rekenen, gewoon hoe hoger hoe beter.

[ Voor 5% gewijzigd door its_Lochii op 18-07-2006 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Niet online
egamernl schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 12:43:
[...]

Als full INT raad ik je sterk aan om Armor te dragen. Dit wordt trouwens in 9 van de 10 guides ook aanbevolen. Er zijn mensen die full INT zijn en garment dragen, maar zoals je weet is garment gebaseerd op magical defense, en geeft 20% meer movementspeed en 20% minder mp verbruik.
@Reconhell: met die reinforcement kun je niet rekenen, gewoon hoe hoger hoe beter.
Ikzelf draag liever garment, omdat je 20% sneller loopt en dus beter weg klan rennen vooor je vijanden... Ik ga daardoor veel minder dood :) als ik ga hunteren ben ik bijna de snelste dus ze krijgen me nooit te pakken ;) ook ben je dan sneller dan die NPC thiefs die veel te hoog lvl hebben.

Rede nummer 2:
Als je armor draagt wordt je makkelijk ge1shot door een andere nuker... Je hebt er dus nog een vijand bij... met garment overleef je meestal 1 nuke en dan kan je wegrennen, of de vijandelijke nuker doodnuken :9 als hij armor draagt en hij is van jou lvl en heb je hem waarschijnlijk met 1 nuke dood 8)

Als je tegen een pure str vecht zal het toch niet zoveel uitmaken.... 1 crit en je bent dood, amor of garment het maakt niet uit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reconhell
Ik vind protector het best, het is het meest balanced, Armor zou ik nooit kiezen omdat die geen bonus heeft en die bonussen zijn veel waard. Zelfs niet voor full int.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
Ik doe nu Full INT Sword met Fire en Lightning, maar heb voortijdig m'n mastery's omhoog gedaan, nu heb ik een 2 lvl gap... Dat word een tijdje niets verhogen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DropjesLover

DropjesLover

Dit dus ->

wtf houdt dat nuken in? en waarom zou een nuke op armour het meteen ver**ken, en op een garment niet?

ik ben bezig met een 2:1 (Str: Int), level 16 (2 dagen spelen, met een leven naast silkroad ;) )
ik doe nu alleen maar farmen (is dat het doen van quests & items zoeken?) en k gebruik voornamelijk die electrical power up (kan helaas niet zonder) en als t echt een sterke tegenstander is die 1e combo er bij. ik gebruik bij voorkeur een blade.
k lvl mn int met name omdat k telkens die elektrical power moet gebruiken (en uppen -> kost meer int points).

maar kan je al veel zeggen over hoe je moet spelen voordat je eigg pvp wil gaan doen? en moet je dat eigenlijk wel doen, of zijn er nog andere dingen (naast de quest collect xxx of ... en pvp)?

pffff, k kom dr niet meer in, op geen enkele server (terwijl de inspecties afgelopen zijn....)

[ Voor 7% gewijzigd door DropjesLover op 18-07-2006 21:16 ]

BThGvNeOA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
ik vind PVP eigenlijk rete-saai, tis leuk voor 1 keer met een guild-mate, maar dan houd het ook op.. Ik vind het leuker om quests te doen en te traden dan PVP te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reconhell
LOL,.... PVP is het doel van het spel, en de quests en traden zijn de middelen...
Speel het spel danniet .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Niet online
DropjesLover schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 20:56:
wtf houdt dat nuken in? en waarom zou een nuke op armour het meteen ver**ken, en op een garment niet?
Nuken houdt in dat je alleen de nuke skills gebruikt als aanval, flame wave arrow is de nuke van fire.
Nukers zijn pure int. Ze doen massive damage maar hebben maar heel weinig hp.
Armor heeft maar heel weinig mag. defence, daardoor hit je heel hard op iemand die armor draagt. Een nuke is een magische skill. Dus als je garment draagt (= hoge mag. defence) is de kans dat je een nuke overleeft groter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DropjesLover

DropjesLover

Dit dus ->

tis best irritant als je een missie nog moet doen van een veel lager level. met name zo een van dat je monsterdrops moet verzamelen, je weet niet hoeveel monstertjes je daar voor moet mollen...

maargoed, ik ga :Z

BThGvNeOA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
egamernl schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 12:43:
[...]

Natuurlijk kun je het wel berekenen van silkroadtavern:

Mag. attack by Doru:
(Mag. Reinforce % * Int stat points) + Mag. Attack power on weapon = Mag. Attack

Physical attack by Hydralisk_X:
(phys reinforce % * STR points

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
Reconhell schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 22:24:
LOL,.... PVP is het doel van het spel, en de quests en traden zijn de middelen...
Speel het spel danniet .
Erhhh oke, je kunt ook rustig reageren he..

Ik vind het gezamelijk traden enzo leuker dan PVP... Daarnaast vind ik het gewoon cool om veel geld en goede items te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome_Les
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-06-2021

Ome_Les

«zo niet, dan toch»

Gisteren toch maar weer begonnen met een nieuw PHuuSK character op Alps.

Opnieuw en waarschijnlijk full str.. Gisteren net een half uurtje gespeeld en zit op LVL 3, kan nog alle kanten op aangezien ik nogsteeds mijn SP nog niet verdeeld heb. :D

...:::everybeat.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Niet online
Ome_Les schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 11:28:
Gisteren toch maar weer begonnen met een nieuw PHuuSK character op Alps.

Opnieuw en waarschijnlijk full str.. Gisteren net een half uurtje gespeeld en zit op LVL 3, kan nog alle kanten op aangezien ik nogsteeds mijn SP nog niet verdeeld heb. :D
Op lvl 3 is het ook niet verstandig om je SP te verdelen, omdat je op lvl 5 pas je eerste skill krijgt. Je kan het beste zo laat mogelijk beginnen met het uppen van skills ivm SP-farmen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
SOEFuture schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 11:31:
[...]

Op lvl 3 is het ook niet verstandig om je SP te verdelen, omdat je op lvl 5 pas je eerste skill krijgt. Je kan het beste zo laat mogelijk beginnen met het uppen van skills ivm SP-farmen...
...als je uberhaut wilt sp farmen. Om echt goed sp te farmen heb je cash nodig om goed spul te kopen. Verder is dodelijk saai.

Als je (op een nieuwe server) begint gewoon lekker levellen met een gat tussen je level en mastery van 1-3. Dan level je lekker snel, leert het spel en de mensen kennen. Ik zou die sp die je krijgt gelijk inzetten, je mastery geeft je namelijk ook extra damage. Op level 5 heb je dan je eerste skills en je damage gaat dan gelijk nog meer omhoog wat het nog weer leuker maakt. Verder zou ik gewoon eens een build guild op internet zoeken en gewoon zo'n poppetje maken.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
Ik wou eens weten, heb je op hogere levels nog wel genoeg skillpoints om 3 skills te onderhouden? Ik heb nu bepaalde skills uit Thunder, Fire en natuurlijk Bicheon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Lochii
Heaget schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 13:36:
Ik wou eens weten, heb je op hogere levels nog wel genoeg skillpoints om 3 skills te onderhouden? Ik heb nu bepaalde skills uit Thunder, Fire en natuurlijk Bicheon.
Nee, bijna iedereen komt op hogere lvl's SP te kort. En zelfts de mensen die gefarmed hebben. Op hoger lvl gaan mastery's en skills een paar honderd SP per lvl kosten. Dus als ik jou was zou ik je op één force gaan richten, en die bijhouden naast je wapen mastery.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
Owke :)

Hier m'n nieuwe gear nadat ik Alchemy heb gedaan, echt ownage systeem zeg!

Afbeeldingslocatie: http://img139.imageshack.us/img139/1364/srogearcopyqw1.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Lochii
Heaget schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 14:24:
Owke :)

Hier m'n nieuwe gear nadat ik Alchemy heb gedaan, echt ownage systeem zeg!

[afbeelding]
Lekker, alleen al die 2% reduce enzo vind ik eigenlijk een beetje verspilling, had je die elements beter kunnen gebruiken voor parry ratio ofzo..
Enneh, je hebt bij je geld vast een 9 erbij gephotoshopt :|
Als je echt zoveel had had je niet van dat unstatted spul gekocht.

[ Voor 8% gewijzigd door its_Lochii op 20-07-2006 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
Ben ik het mee eens, maar ik was gewoon een beetje aan het goochelen, ik had toch al super veel elements... En dat geld, :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• won
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

won

ik lees hier dat er mensen die 2:1 str:int doen. als hybrid gaat moet je (helaas) het meerendeel int laten zijn en dan bijv in een 3:1 verhouding of nog meer int vs. str. en in dan is het ook bijna altijd spear/heuksal de keuze. Je moet doen wat je zelf wilt maar zo rent iedereen voorbij de 60.

Zitten er hier volk van TeamPerfect (babel) ?
anyway :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Topicstarter
won schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 16:15:
ik lees hier dat er mensen die 2:1 str:int doen. als hybrid gaat moet je (helaas) het meerendeel int laten zijn en dan bijv in een 3:1 verhouding of nog meer int vs. str. en in dan is het ook bijna altijd spear/heuksal de keuze. Je moet doen wat je zelf wilt maar zo rent iedereen voorbij de 60.

Zitten er hier volk van TeamPerfect (babel) ?
anyway :)
Ik speel wel op Babel zit met 1 char al in een guild (Dutch_Legend) Ben pas geleden even met een nieuwe begonnen om een andere char te vervangen. Daar zoek ik nog guildje voor (is wel pas lvl 13 :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Niet online
Ik ben echt helemaal verliefd geworden op de Bungwang joh. Twee dagen geleden kreeg ik daar een SoS level 45 male coronet int1. Gisteren kreeg ik er een level 44 SoS male garment shoes.

Dat gaat lekker zo. Helaas kan ik nu tot zondag haast niet meer spelen, dus ga ik zondag pas level up naar 47. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Lochii
saviour schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 19:38:
Ik ben echt helemaal verliefd geworden op de Bungwang joh. Twee dagen geleden kreeg ik daar een SoS level 45 male coronet int1. Gisteren kreeg ik er een level 44 SoS male garment shoes.

Dat gaat lekker zo. Helaas kan ik nu tot zondag haast niet meer spelen, dus ga ik zondag pas level up naar 47. :(
Ik ging van 43 naar 44,5 en heb op 2 unstatted equip drops na alleen gold, potions en die element stuff gehad :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Topicstarter

Droppen die veel SoS ? Ik heb ook lvl 16 SOS glavie nodig :+ Maar die stomme monsters droppen niets he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget

Wat is Bungwhang??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Topicstarter
Dit had je kunnen vinden op de SRO site :)

Te vinden in Oasis kingdom:
http://www.silkroadonline.net/gameinfo/mo_oasisempire.asp

Plaatje:
http://www.silkroadonline...g&WidthS=1203&HeightS=777

[ Voor 16% gewijzigd door DeluxZ op 21-07-2006 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
.... Ik dacht dat het een Area was, niet een monster ;) Btw wat is er in de Donwhang Cave te doen?? Ik wou er eens in gaan maar wist niet wat er was..

[ Voor 21% gewijzigd door Heaget op 21-07-2006 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Net het spel gedownload. De sfeeer bevalt me goed. Enige minpunt is dat het bij mij voor geen ene flikker draait. Check m'n specs onder. Dan verwacht je toch voor zo een ''lelijk'' spel dat ie goed draait?

Laatste patch is al geinstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark117
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07:44
Heaget schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 12:47:
.... Ik dacht dat het een Area was, niet een monster ;) Btw wat is er in de Donwhang Cave te doen?? Ik wou er eens in gaan maar wist niet wat er was..
http://sro.mmosite.com/database/monsters/donwhang_cave.shtml

Een plek waar monsters zitten die ik nog laaaaang niet tegen wil komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
PcManiaxx schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 14:44:
Net het spel gedownload. De sfeeer bevalt me goed. Enige minpunt is dat het bij mij voor geen ene flikker draait. Check m'n specs onder. Dan verwacht je toch voor zo een ''lelijk'' spel dat ie goed draait?

Laatste patch is al geinstalleerd.
Wat is "voor geen ene flikker"?? Ik heb een minder systeem dan jou ( alleen VGA is minder / 6800 Ultra ) en hij loopt als een zonnetje bij mij, in de stad ofzo heb ik natuurlijk wel FPS drops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Heaget schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 16:31:
[...]

Wat is "voor geen ene flikker"?? Ik heb een minder systeem dan jou ( alleen VGA is minder / 6800 Ultra ) en hij loopt als een zonnetje bij mij, in de stad ofzo heb ik natuurlijk wel FPS drops.
Ik blijf de hele tijd onder de 15 fps en trust me; dat is niet lekker spelen :P

Andere spellen draaien als een zonnetje.

[ Voor 7% gewijzigd door PcManiaxx op 21-07-2006 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Niet online
Nog even over de caves. Je kunt daar pas in vanaf level 50 of 52, iets in die richting. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Lochii
saviour schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 18:27:
Nog even over de caves. Je kunt daar pas in vanaf level 50 of 52, iets in die richting. :)
Wat dacht je van 60? Op 50 zit je bij Mujigi enzo, en heb je de hele kakoram nog voor je :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reconhell
PcManiaxx schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 17:38:
[...]

Dat ligt dan toch egt aan jou, weet je wel zeker dat het 15 fps is?
Ik draai slikroad op 1280x1024 alle settings op hoogst, gewoon meestal 30 fps(behalve in stad.
En ik heb een Ati radeon 9600 pro, amd 64 3000+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Topicstarter
Reconhell schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 19:01:
[...]

Dat ligt dan toch egt aan jou, weet je wel zeker dat het 15 fps is?
Ik draai slikroad op 1280x1024 alle settings op hoogst, gewoon meestal 30 fps(behalve in stad.
En ik heb een Ati radeon 9600 pro, amd 64 3000+
Hoe meet je je FPS dan, ik heb met fraps een keer gekeken en dan is het 4 maar het loopt gewoon vloeiend @ HIGH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
PcManiaxx schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 17:38:
[...]

Domme opmerking, maar heb je je drivers up-to-date??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Lochii
Ik verveel me weer, dus ik ga mijn INT nuker opnieuw maken, maar dit keer gewoon vanaf het begin af aan meteen sword/shield.
Na een beetje lekkere handel heb ik een lvl 16 SoM shield gekocht, deze in een keer zonder fails naar +3 gebracht.
Ook nog een lvl 16 SoM sword gekocht, en deze ging óók zonder fails in een keer naar de +3 :o :*)
Die shield is beter dan mijn lvl 24 sos shield +2, en de sword is ook ongeveer gelijk aan een 24 SoS :9
Kan best zijn dat ik er al snel weer mee stop, ik weet de laatste tijd echt niet wat ik wil; vakantie doet me geen goed :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reconhell
Heaget schreef op zondag 16 juli 2006 @ 14:37:

kan iemand me uitleggen wat je met dit truukje wilt doen, en beter uitleggen snap er weinig van, mijn guild leader zegt ook zoiets van 200 storen, en dan abandon quest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Lochii
Reconhell schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 11:44:
[...]

kan iemand me uitleggen wat je met dit truukje wilt doen, en beter uitleggen snap er weinig van, mijn guild leader zegt ook zoiets van 200 storen, en dan abandon quest.
Zorg dat je 200 questitems hebt, doe er 199 in storage, lever de quest in (dan kost het je maar 1 item).
Neem de quest opnieuw aan, haal items uit storage, kill die monsters weer even tot je weer 1 questitem hebt (dan heb je er weer 200), doe er 199 in storage, inleveren, opnieuw aannemen, uit storage halen, 1 questitem erbij halen, inleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Niet online
egamernl schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 18:33:
[...]

Wat dacht je van 60? Op 50 zit je bij Mujigi enzo, en heb je de hele kakoram nog voor je :X
Verstandig is anders, maar je kunt er al in vanaf dat level. Meer dan dat staat er toch niet?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Lochii
saviour schreef op zondag 23 juli 2006 @ 10:58:
[...]

Verstandig is anders, maar je kunt er al in vanaf dat level. Meer dan dat staat er toch niet?!
Dan heb ik je zin verkeerd begrepen, maar dan nog klopt het niet want ik heb ook al op silkroadtavern screenshots gezien dat een lvl 37 er binnen stond om screens te maken van de monsters :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Niet online
Volgens mij heb ik die screenshots ook gezien, het ging daar om een high level die lower level defence tools had aangetrokken om op die manier een geintje uit te halen. Ga maar eens op de spot voor de caves staan en kom er achter dat je er niet in kunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

loo, ben hier nieuw op dees forum
heb indruk dat hier nog redelijke high lvls zitten
ik heb maar een lvl 27 (ongeveer-)full str glavi en heb ook heel weinig geld, die leuke jongen met 91 mil kan die zo geen mil missen voor een arme jongen? :p en hoe kom je daar ingodsnaam aan?
nou jah je zult me hier nog redelijk veel op dees forum zien aangezien ik momenteel moet werken maar een doodsaaie job heb dus me maar eens wat moet bezighouden aangezien ik geen so kan spelen ;)
post maar veel ik lees wel ;) heb toch niet veel te doen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik had gisteren heel de dag lag, en vandaag ook al heel de tijd, ik speel op olympus, ben heel vaak dood gegaan door de lag :( zijn er nog meer die heel de dag lag hebben of ben ik de enige?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Lochii
Verwijderd schreef op maandag 24 juli 2006 @ 15:12:
loo, ben hier nieuw op dees forum
heb indruk dat hier nog redelijke high lvls zitten
ik heb maar een lvl 27 (ongeveer-)full str glavi en heb ook heel weinig geld, die leuke jongen met 91 mil kan die zo geen mil missen voor een arme jongen? :p en hoe kom je daar ingodsnaam aan?
nou jah je zult me hier nog redelijk veel op dees forum zien aangezien ik momenteel moet werken maar een doodsaaie job heb dus me maar eens wat moet bezighouden aangezien ik geen so kan spelen ;)
post maar veel ik lees wel ;) heb toch niet veel te doen :p
Zoveel geld krijg je met photoshop :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galactic
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21:06
Ik neem momenteel een summerbreak, ik heb niet zo een zin om te spelen rond Oktober of November ga ik natuurlijk weer volop verder spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snelle mirror is blijkbaar down.
Hier is een andere snelle mirror :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 12:24:
Snelle mirror is blijkbaar down.
Hier is een andere snelle mirror :)
Zal hem straks veranderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

egamernl schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 12:48:
[...]

Zoveel geld krijg je met photoshop :+
lolz, nou jah, zou wel leuk zijn om zoveel geld te hebben
ma er zijn echt wel kerels die zo 30mil ofzo zitten hebben, vraag me echt af hoe die daar aankomen :)
Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.