Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 81 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste
Acties:
  • 5.982 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pyrofielo
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Anoniem: 41017 schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 11:49:
[...]

Eens kijken
ALs ik alliance was had
BoK + 10% all stats
BoW
BoS

Nu heb ik
.

Juist.

Als je niet kan zien hoe veel simpeler alliance het heeft in pve moet je maar eens een bril kopen.
ermm horde heeft weer hele vette tank racials 5% health (tauren) 25% resistance to stun and knockout effects (Orc) hoe het met de rest overeenkomt weet ik niet.

Ik wil niet zeggen dat dat nou zullke super racials zijn (BoK FTW :*) ) maar er zullen wel meer van dat soort dingen zijn. Dus denk je niet dat er voor beide kanten wat te zeggen is?

Astennu lvl 110 Warrior - Bethesda lvl 104 Warlock - Ezrah lvl 110 Druid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41017

pyrofielo schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 12:15:
[...]

ermm horde heeft weer hele vette tank racials 5% health (tauren) 25% resistance to stun and knockout effects (Orc) hoe het met de rest overeenkomt weet ik niet.

Ik wil niet zeggen dat dat nou zullke super racials zijn (BoK FTW :*) ) maar er zullen wel meer van dat soort dingen zijn. Dus denk je niet dat er voor beide kanten wat te zeggen is?
5% racial buff voor taurens alleen tegenover een 10% buff voor ALLE stats.
25% stun resistance, joepie heb je NIKS aan in pve.

En er valt nu niks meer te zeggen over horde in pve, ALLES wat horde heeft heeft alliance ook, alleeen 10 keer beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41820

Anoniem: 41017 schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 11:49:
[...]

Eens kijken
ALs ik alliance was had
BoK + 10% all stats
BoW
BoS

Nu heb ik
.

Juist.

Als je niet kan zien hoe veel simpeler alliance het heeft in pve moet je maar eens een bril kopen.
Alliance heeft het makkelijker in pve, horde heeft het makkelijker in pvp. Reroll alliance stop wine plzktnxbye

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41820 schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 12:33:
[...]

Alliance heeft het makkelijker in pve, horde heeft het makkelijker in pvp. Reroll alliance stop wine plzktnxbye
95% van alle content is PVE
PVP is een mini game

Pve gear > pvp

hmm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41017 schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 12:34:
[...]

95% van alle content is PVE
PVP is een mini game

Pve gear > pvp

hmm
Veranderd helemaal niks aan mijn punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41820 schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 12:42:
[...]

Veranderd helemaal niks aan mijn punt.
Behalve het feit dat in group pvp alliance beter is.
Paladins > shamans, na 1.12 al helemaal.

Niet de schuld van de horde dat bijna alle paladins retardins zijn.
En pve gear geeft je een voordeel in pvp.
Dus alliance > horde in pve EN pvp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:44
Horde heeft WOTF en Shamans met Ancestral Healing/Reincarnation/Nature's Swiftness/Disease- Poison Cleansing Totem/Earthbind Totem/Nature DPS

Maar ik hoor je al roepen: "Totems heb je niks aan!"

Toch apart dat iedereen ze gebruikt dan :z

[ Voor 8% gewijzigd door Mior op 15-07-2006 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Phantom schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 12:49:
[...]

Horde heeft WOTF en Shamans met Ancestral Healing/Reincarnation/Disease- Poison Cleansing Totem/Earthbind Totem/Nature DPS

Maar ik hoor je al roepen: "Totems heb je niks aan!"

Toch apart dat iedereen ze gebruikt dan :z
Leuk, probleem is dat we geen 8 shamans meenemen dus ik krijg nooit een totem.
Shamans doen geen dps in pve.
EB gebruik je niet of nauwelijks in pve.
Disease en poison cleansing, joy: geef ons maar cleanse.
WOTF? nutteloos in pve en al helemaal naar de tering generfed in pvp.

Oh, en DI, blessing of freedom, LOH, plate, immune voor alles voor 12 sec, shadow meld, stoneform, +10 swords zijn allemaal nutteloos -.-

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 41017 op 15-07-2006 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
Anoniem: 41017 schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 12:52:
[...]

Shamans doen geen dps in pve.
EB gebruik je niet of nauwelijks in pve.
Disease en poison cleansing, joy: geef ons maar cleanse.
WOTF? nutteloos in pve en al helemaal naar de tering generfed in pvp.
Ben je al wel eens in BWL en AQ geweest?

Moet je eens doen, en een paar goede shamans meenemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Phantom schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 12:53:
[...]

Ben je al wel eens in BWL en AQ geweest?

Moet je eens doen, en een paar goede shamans meenemen.
Ik zit in naxx

BWL?
Tanks met meer hp en de rest van de raid met 30% minder threat tegenover [niks] en maar een paar groepen met 20% minder threat?

Shamans doen geen DPS, nooit en te nimmer.

AQ?
Leuk, retard trio, jeuj je mag een totem droppen.
Sartura? doe geen moeite met je totems.
Fankriss? wooo eindelijk hebben je totems weer nut.
Huhuran? zo, zelfs nog een encounter waar totems nut hebben
Twin emps? shamans zijn daar zelfs compleet nutteloos
C'thun? compleet nutteloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik snap het niet, als paladins zo geweldig zijn, reroll dan? Dat gewine altijd zeg, er komt maar geen einde aan.

Boohoo, Alliance's abilities > Horde's

Niemand verplicht je om horde te spelen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41820 schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 12:58:
Ik snap het niet, als paladins zo geweldig zijn, reroll dan? Dat gewine altijd zeg, er komt maar geen einde aan.

Boohoo, Alliance's abilities > Horde's

Niemand verplicht je om horde te spelen hoor.
Als het je niet is opgevallen, heel veel horde rerollen al.
World of Alliancecraft here we come.

Er is geen enkele reden om Horde te rollen

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 41017 op 15-07-2006 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mss maar ff die lvl 31 paladin die ik al een half jaar in de kast heb staan maar ff levelen straks en dan wat horde gaan wtfomgbbqpwnen :+

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 41820 op 15-07-2006 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
Nou, nog meer gevechten met AOE poison cleansing EZ mode.
Shamans doen geen DPS, nooit en te nimmer.
http://www.thottbot.com/?n=687435 met Nature vulnerabillity. Echt, l2p als je shamans geen dps doen dan.

Maar laten we Ancesteral Healing en Nature's Swiftness niet vergeten; 25% meer armor op tanks en instant heals.

Het gras is altijd groener aan de andere kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Phantom schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 13:07:
[...]
Nou, nog meer gevechten met AOE poison cleansing EZ mode.

[...]
http://www.thottbot.com/?n=687435 met Nature vulnerabillity. Echt, l2p als je shamans geen dps doen dan.

Maar laten we Ancesteral Healing en Nature's Swiftness niet vergeten; 25% meer armor op tanks en instant heals.

Het gras is altijd groener aan de andere kant.
Rofl, je hebt het over trashmobs, hilarisch.

Maar laten we de meest efficiente healer niet vergeten, of LOH, of hun extra aura's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
Anoniem: 41017 schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 13:11:
[...]

Rofl, je hebt het over trashmobs, hilarisch.
Je zei 'nooit en te nimmer'. En het mogen dan wel trashmobs zijn, maar gg alliance als je green affliction mobs met nature vulnerabillity krijgt.

Maarja, gaat nergens over dit. Lekker 'discussieren' over classes waar we bijna niks van weten.

[ Voor 18% gewijzigd door Mior op 15-07-2006 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Phantom schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 13:15:
[...]
Je zei 'nooit en te nimmer'. En het mogen dan wel trashmobs zijn, maar gg alliance als je green affliction mobs met nature vulnerabillity krijgt.

Maarja, gaat nergens over dit. Lekker 'discussieren' over classes waar we bijna niks van weten.
ik weet genoeg om te weten dat alliance raids 10% meer stats hebben, na 1.12 meer melee dps en ranged dps hebben, meer mana hebben, veeeeel betere mana regen hebben en nog eens 30% threat reduction.

Zie je nu het probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:47
Phantom schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 13:15:
[...]
Dat hebben we 1x gehad na flamegor voor chromaggus. Alle 3 nature, of ze ook nog die green affliction hadden weet ik niet, maar volgens mij wel....
Wanden ftw...

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-04 09:35

Mojo

The Power Within

Anoniem: 41017 schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 13:26:
[...]

ik weet genoeg om te weten dat alliance raids 10% meer stats hebben, na 1.12 meer melee dps en ranged dps hebben, meer mana hebben, veeeeel betere mana regen hebben en nog eens 30% threat reduction.

Zie je nu het probleem?
Nee, Paladins is gewoon meer een supportclass dan een shaman is. Da's jammer voor de horde, maar zo is het. Je kan er over gaan whinen of je er gewoon bij neerleggen. Er zijn fights dat een shaman beter is dan een paladin, maar dezelfde paladin is beter over het geheel.

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mojo schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 13:37:
[...]

Nee, Paladins is gewoon meer een supportclass dan een shaman is. Da's jammer voor de horde, maar zo is het. Je kan er over gaan whinen of je er gewoon bij neerleggen. Er zijn fights dat een shaman beter is dan een paladin, maar dezelfde paladin is beter over het geheel.
er zijn geen gevechten waar shamans beter zijn, dat is het hele punt.
Paladins zijn beter in alles, als het 50/50 was geweest had niemand een probleem gehad.
Het enigste gevecht waar horde een voordeel was razorgore ( nu naar de tering generfed omdat totems nu aggro krijgen van de legios ), huhuran ( ook naar de tering generfed ) en viscidus die voor beide kanten een kut gevecht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86074

pyrofielo schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 04:53:
[...]killen jullie de panthers? wij offtanken ze altijd gewoon met 2 tanks met thorns en gaat eigenlijk altijd wel vlekkeloos.

als je buru onder 30% heb door de eieren dps hem dan tot 23 22% zodat je het maximale uit het laatste ei haalt. Dan heb je hem snel genoeg neer voordat die bugs en de DoT je raid uitmoord.

Hmmz nu ik dit zo type ben ik niet zo zeker over die percentages die ik geef. Nouja je moet anders ff kijken bij hoeveel procent zn knar openknalt.
We AOE-en de panters als zij zelf vanished, als ze weer terug is blijven we van ze af en fearen etc we de panters!

Maar ik heb 't idee dat je haar neer moeten hebben voordat ze de 3e keer vanished.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAS80
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-03 17:00
la maar....

[ Voor 103% gewijzigd door BAS80 op 15-07-2006 15:48 ]

Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114195

Jammer van je lange post, maar met zo'n begin stopt het gelijk

[ Voor 103% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 15-07-2006 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Laatst online: 16:47
Anoniem: 114195 schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 17:50:
Fire heeft, afgezien van Fire Res totem, geen enkele totem die het waard is in een raid omgeving. Oh wacht, voor Alliance is het een GRATIS PERMANENTE AURA.
:>, het is al goed... :X Ik weet niet veel van shamans, wil ik ook helemaal niet, maar ik wist niet dat dat voor die air totems zo de regels waren.
Je weet voor de paladin dat die FR res een aura is, en daardoor geen devotion aura aan kan zetten? Hier ben je dus meestal genoodzaakt om 2 paladins in de MT groep te pleuren voor de fire res EN extra armor..

Ik zeg niet dat horde het goed heeft in pve, alleen dat alliance het toch wel beter heeft.
Die cleanse totem is inderdaad ZEER nice van een shaman, maar voor de rest... Ik weet het niet.
@mod, sorry for quoting..

Ik snap je "woede" best goed overigens... Sorry :)

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:33

chromeeh

the Gnome

Heerlijk bezig zonet :)
Quest: [60] Alas, Andorhal
Target: Araj the Summoner [61 Elite]
Adds: 5x 55 ~ 60 + 2 lvl 57 elite

Group:
- lvl 52 Warlock (me me me)
- lvl 60 Hunter
- lvl 60 Paladin
- lvl 60 Paladin
- lvl 60 Warrior

Direct full op Araj gegaan, haar dood gekregen, gewiped, geressed, vervolgens heeft 1 heeft alle adds gekite zodat degegen die de quest hadden haar drop konden looten :) >:)

8300xp :+

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-10-2024
chromeeh schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 20:02:
Heerlijk bezig zonet :)
Quest: [60] Alas, Andorhal
Target: Araj the Summoner [61 Elite]
Adds: 5x 55 ~ 60 + 2 lvl 57 elite

Group:
- lvl 52 Warlock (me me me)
- lvl 60 Hunter
- lvl 60 Paladin
- lvl 60 Paladin
- lvl 60 Warrior

Direct full op Araj gegaan, haar dood gekregen, gewiped, geressed, vervolgens heeft 1 heeft alle adds gekite zodat degegen die de quest hadden haar drop konden looten :) >:)

8300xp :+
als mage kan je die araj zo solo'en hij is dood voordat zijn guards kunnen reageren :D mage rules

ik ben gelukkig gestopt sinds 2 weken, damn wat hou ik een tijd over

C2D 6600, 275 GTX Windows 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJ85
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-03 08:00
Voor Alliance / Horde PvE Discussies;

Lees deze topicstart eens helemaal door.

http://forums-en.wow-euro...83548&p=1&tmp=1#post83548

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108648

MJ85 schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 23:35:
Voor Alliance / Horde PvE Discussies;

Lees deze topicstart eens helemaal door.

http://forums-en.wow-euro...83548&p=1&tmp=1#post83548
jarnotjuh (of andere easymoders :p), lees dat idd eens even door en kom met een reply. Het beschrijft in detail de eerder genoemde argumenten en vooroordelen over shammie vs pala

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:19
"heerlijk" stukje tekst, maar eigenlijk om te janken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-05 14:10

Wiebbe

<none />

ja echt, ik speel een paladin en ben altijd raid leader, het is gewoon 100% duidelijk dat alliance het beter heeft met hun buffs.. Het ENIGE wat Blessings beter maakt dan de totems is de range van de totems, nu kunnen totems alleen de party buffen terwijl het gewoon nodig is dat ze de hele raid buffen.

En zelfs als dat zo zou zijn dan zijn ze nog slechter want dan krijgt de MT bijv ook -20% threat :P Het hele punt is gewoon dat totems -> grote mana cost, 5 mensen buffen, maar 1 van elke soort (dus OF -20% threat OF Windfury OF +72 agi) Ik ram elke 15 minuten me Buffahoy knop in en poef, hele raid is weer gebuffed met +172 AP, +40 mana regen/5sec, -30% threat of +200 healing op me heals :P

Sowieso kijk naar fearward:

Sommige van onze tanks (BIJ NEFARIAN) kunnen nog steeds niet goed stancedancen.. De Dwarfen priest ging bij onze laatste neffie attempt dood, wat gebeurd er? hij word de HELE tijd gefeared.. Gewoon omdat hij ze stances niet kan dancen..

Wat gebeurt er bij horde? Ow wacht, die MOETEN stance dance ;p

Alliance hoeft het amper ooit te leren, terwijl horde al bij magmadar de knoppen moet gaan rammen voor anti-fear.. en kom nou niet met "Tremor Totem" is voor de hele raid, want 1: het is voor jou party, 2: je zou dan 4 shamans in de groepen moeten gooien, want elke totem breekt fear maar elke 5 seconden, wat genoeg is bij magmadar, neffie, onyxia om de hele raid te whipen. (shadow flame/flame breath) dus moetj e 4 totem neer gooien die PRECIES goed getimed zijn :P

Woei, ik hou van alliance easy mode hoor ^_^

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
Alliance heeft het zeker beter.. imba.

Maar ik zou ik geen 100 jaar alliance willen spelen, ik haat ze :P
Die irritante blije dw0rfs, gn0mes.. NE (aka micheal jacksons) en dan hebben we nog de o zo saaie humans..
Laat mij maar lekker zo`n lompe stoere koe zijn op m`n mooie great white kodo :)

Horde spreekt me gewoon meer aan.. je moet gewoon niet naar Allies kijken.. als je met je 40 horde bent en je zit in de instance dan is het je eigen uitdaging.. en heeft het geen nut om te klagen dat andere het makkelijker hebben, daardoor win je niet ;P

Horde zou uiteindelijk betere spelers moeten hebben omdat ze beter hun best moeten doen, vandaar horde > alliance PVP :P

I don`t want easy... easy does not make you think :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:39
Ik heb zowel Ally als Horde gespeelt en om eerlijk te zijn vind ik Horde makkelijker levelen. :+ Wat een toevoeging!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wiebbe schreef op zondag 16 juli 2006 @ 10:52:
ja echt, ik speel een paladin en ben altijd raid leader, het is gewoon 100% duidelijk dat alliance het beter heeft met hun buffs.. Het ENIGE wat Blessings beter maakt dan de totems is de range van de totems, nu kunnen totems alleen de party buffen terwijl het gewoon nodig is dat ze de hele raid buffen.

En zelfs als dat zo zou zijn dan zijn ze nog slechter want dan krijgt de MT bijv ook -20% threat :P Het hele punt is gewoon dat totems -> grote mana cost, 5 mensen buffen, maar 1 van elke soort (dus OF -20% threat OF Windfury OF +72 agi) Ik ram elke 15 minuten me Buffahoy knop in en poef, hele raid is weer gebuffed met +172 AP, +40 mana regen/5sec, -30% threat of +200 healing op me heals :P

Sowieso kijk naar fearward:

Sommige van onze tanks (BIJ NEFARIAN) kunnen nog steeds niet goed stancedancen.. De Dwarfen priest ging bij onze laatste neffie attempt dood, wat gebeurd er? hij word de HELE tijd gefeared.. Gewoon omdat hij ze stances niet kan dancen..

Wat gebeurt er bij horde? Ow wacht, die MOETEN stance dance ;p

Alliance hoeft het amper ooit te leren, terwijl horde al bij magmadar de knoppen moet gaan rammen voor anti-fear.. en kom nou niet met "Tremor Totem" is voor de hele raid, want 1: het is voor jou party, 2: je zou dan 4 shamans in de groepen moeten gooien, want elke totem breekt fear maar elke 5 seconden, wat genoeg is bij magmadar, neffie, onyxia om de hele raid te whipen. (shadow flame/flame breath) dus moetj e 4 totem neer gooien die PRECIES goed getimed zijn :P

Woei, ik hou van alliance easy mode hoor ^_^
Alliance vids van hun Nef kill waarin de MT niks anders doet dan 10 minuten op zijn Sunder Armour knop rammen maken me erg verdrietig :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:28

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Anoniem: 114195 schreef op zondag 16 juli 2006 @ 13:16:
[...]
Alliance vids van hun Nef kill waarin de MT niks anders doet dan 10 minuten op zijn Sunder Armour knop rammen maken me erg verdrietig :(
Dan huilde je zeker ook toen paladins alle adds nog konden tanken (pre 1.9). Maar waarom zou die tank iets anders doen? stance dancen omdat horde dat ook doen? 2h gebruiken en alles en iedereen outdpsen in berserker?

Dont blame us als we de tools gebruiken die we hebben, ik klaag ook niet (veel) als in bg je eerst trinket dan wotf dan tremor totem en elke 6 seconden earthshock krijgt terwijl alles en iedereen bij ons nonstop gefeared wordt.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125106

Simpele vraag: is er een mogelijkheid om WoW op een zo goedkoop mogelijke manier uit te proberen? (liefst gratis natuurlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:58

GG85

.......

Zoek eerst zelf eens voor je vragen stelt.....

Begin maar eens met kijken op de wow-europe.com site ;).................. http://teaser.wow-europe.com/

[ Voor 19% gewijzigd door GG85 op 16-07-2006 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

Kees schreef op zondag 16 juli 2006 @ 13:25:
[...]

Dan huilde je zeker ook toen paladins alle adds nog konden tanken (pre 1.9). Maar waarom zou die tank iets anders doen? stance dancen omdat horde dat ook doen? 2h gebruiken en alles en iedereen outdpsen in berserker?

Dont blame us als we de tools gebruiken die we hebben, ik klaag ook niet (veel) als in bg je eerst trinket dan wotf dan tremor totem en elke 6 seconden earthshock krijgt terwijl alles en iedereen bij ons nonstop gefeared wordt.
Ik denk ook niet dat ze zeggen dat wij het NIET mogen gebruiken, maar dat zij het OOK willen of in ieder geval iets soortgelijks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
[...]

tauren / troll met wotf... grappig : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17:14
Predje schreef op zondag 16 juli 2006 @ 11:58:
Horde zou uiteindelijk betere spelers moeten hebben omdat ze beter hun best moeten doen, vandaar horde > alliance PVP :P

I don`t want easy... easy does not make you think :+
horde > allies in pvp veranderd per server hoor. Met onze guild hebben wij afgelopen 3 dagen lopen pvpen overdag en s'avonds raiden en er is geen 1 keer tegen ons gescoord, en dat is met de grandmarshal horde farmteams er bij.

Daarnaast heeft het wel wat om als dorf female op een stoere dode koe te riverdancen.

Allies heeft het zeker makkelijker in PvE, geen twijfel mogelijk daarover. Maar over het algemeen is het zo met bazen, je moet jezelf 1 bepaald ritme aanleren, als je dat eenmaal onder de knie hebt dan krijg je de baas neer. Dat is voor alliance zo en voor horde zo. Sure onze MTs hebben 15% meer hp en onze healers kunnen langer healen en we doen meer dps. Maar als we de encounter niet kennen dan wipen we alsnog hoor. Daarnaast hebben we geen dwarf priests in de guild, (naja 1 maar die is inactive, en een hele zooi alts) en toch zijn we de koplopers op PvE gebied qua alliance van onze server.

[ Voor 12% gewijzigd door pica op 16-07-2006 14:34 ]

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJ85
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-03 08:00
[...]

Kek, dan heb ik niet echt opgelet en al 60 levels zonder WotF gespeeld op m'n Orc Shaman ;p
Wat betreft PvP kan ik ook niet direct zeggen dat horde een voordeel heeft, echter vind ik wel dat AV Compleet unbalanced is; Frostwolf keep is ook echt een keep en bijna niet te nemen terwijl dun baldarr met wat getimede mount charges zo plat is.

[ Voor 17% gewijzigd door MJ85 op 16-07-2006 15:05 ]

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Uiteraard heeft iedereen WoTF, maar Dwarf Priests zijn een enorme zeldzaamheid, right? Zolang jij het verschil niet weet tussen 10 minuten alleen maar Sunder Armor rossen en 10 minuten Fear breken elke 30 seconden en communiceren/werken met 2 offtanks, moet je echt niet beginnen met argumenteren over iets waar je blijkbaar geen enkel idee over hebt.

Maar goed, zeur lekker verder over PvP, iets wat een minigame is in dit spel. De echte spelers zijn de raiders, en de gear van die raiders bepaalt het niveau van die PvP-minigame die jij zo waardeert. Straks zijn je queue's 12 uur voor een simpel AV-tje omdat er geen Horde meer over zijn, want iedereen die PvE wil spelen gaat naar de Alliance kant.

Oh, en even voor de duidelijkheid, ik huil over niks. Ik doe mijn eerlijke beklag over hoe een spel wat ik verder graag speel met een geweldige guild, de grond in gejaagd wordt door een dev team die geen enkele sense of reality heeft over hoe het er ECHT aan toegaat aan beide kanten. En dan heb ik echt geen kindertjes nodig die zonder een enkele toekomstvisie staan te juichen bij elke Horde nerf.

Ik val jou echt niet aan op je persoonlijke skills, want die zul je vast hebben. Dat hebben alle spelers wel. Het probleem is dat ik 40 geconcentreerde, met gefarmde potions gebuffde spelers nodig heb om op hetzelfde niveau te komen als een Alliance raid met standaard buffs/blessings en een standaard team.

Mijn commentaar is gebaseerd op een video die ik daadwerkelijk heb gezien, waarin het Nef gevecht gesimplificeerd wordt tot 10 minuutjes HP eraf rammen. En ik heb genoeg Alliance tanks meegemaakt en gesproken, die geen flauw idee hebben wat een Horde tank soms moet doen in hetzelfde gevecht. En tot op een zeker niveau kon het me nog niet zo veel schelen; Horde deed ook mee, had ook first kills en een groot gedeelte van het verschil in Horde progress was de pop imbalance. Het probleem komt echter nu het gat steeds groter wordt. Kun jij je voorstellen hoeveel extra stats Blessing of Kings geeft straks met Tier 3 terwijl wij nog steeds op 77 agility en 77 strength vastzitten? Kun jij je voorstellen wat een verschrikkelijk DPS vermindering die Windfury totem nerf inhoudt?

Ik weet niet of je PvE speelt en zo ja, hoe ver je bent, maar ik wil je wel even uitleggen waar wij zijn. Patchwerk in Naxxramas, met Spider Wing cleared. Weet jij wat Patchwerk doet? Elke 2-3 seconden mept hij een offtank voor 6-8k, de MT voor 2k-3k en het is de bedoeling dat je hem in 7 minuten neerlegt of die 6-8k meppen wordt 24k meppen. Hij heeft bijna 4 miljoen HP. Alliance heeft extra armor, extra health, betere manaregen (dit is serieus 7 minuten nonstop healen, iedere raidmember heeft een Flask nodig bij ons) en betere healing. Horde kan hem aan, want met Windfury kunnen we die DPS er wel uitpersen. Nu nerfen ze Windfury. Shamans zijn nauwelijks verbeterd tov het begin van het spel, behalve in die waardeloze Elemental tree, en ze liepen al achter tov Paladins. In 1.12 worden ze nog waardelozer. Kun jij je voorstellen hoe demoraliserend dat werkt?

Weet je wat, ik ben er klaar mee. Als die nerf er doorgaat in Live, ben ik weg. Ik kap, of ik zoek een Alliance guild die nog iemand nodig heeft zoals ik. Dan kan ik in ieder geval het spel nog meemaken, want zo leuk vind ik het wel. Bij de expansion zien we wel waar het schip strandt, en dan zien we wel wie er gelijk heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:28

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Anoniem: 114195 schreef op zondag 16 juli 2006 @ 15:15:
[...]

Uiteraard heeft iedereen WoTF, maar Dwarf Priests zijn een enorme zeldzaamheid, right? Zolang jij het verschil niet weet tussen 10 minuten alleen maar Sunder Armor rossen en 10 minuten Fear breken elke 30 seconden en communiceren/werken met 2 offtanks, moet je echt niet beginnen met argumenteren over iets waar je blijkbaar geen enkel idee over hebt.
Dat roep ik ook niet, en ik ben me ontzettend goed bewust van het feit dat horde het veel moeilijker heeft dan alliance qua pve. Maar dat is niet eens zozeer door wat jij nu zegt, maar meer omdat high end horde guilds (= naxx-raiders) een veel kleinere pool hebben om spelers uit te vervangen. Bij alliance is de pool met goed gegearde (t2) spelers vaak veel groter (overigens niet op onze server, 40% alliance, 60% horde).
Maar goed, zeur lekker verder over PvP, iets wat een minigame is in dit spel. De echte spelers zijn de raiders, en de gear van die raiders bepaalt het niveau van die PvP-minigame die jij zo waardeert. Straks zijn je queue's 12 uur voor een simpel AV-tje omdat er geen Horde meer over zijn, want iedereen die PvE wil spelen gaat naar de Alliance kant.
Mensen die pve spelen zitten niet in av, dus blijven die queue's gelijk ;)
Nah, maar ik ben het ook met je eens dat er zeker wel een faction imbalance is mbt tot pve, welke er ook is met pvp. En de shaman / paladin reviews waren een goed teken dat blizzard het niet al te goed begreep. Paladins wilden een pvp buff, kregen een pve buff. Shamans wilden een pve buff en kregen een pvp buff. Totems e.d. zijn gewoon minder dan blessings / aura's, Horde racials maken het een klein beetje goed, maar in gevechten waar veel gefeared wordt heb je daar weinig aan.
Mijn commentaar is gebaseerd op een video die ik daadwerkelijk heb gezien, waarin het Nef gevecht gesimplificeerd wordt tot 10 minuutjes HP eraf rammen. En ik heb genoeg Alliance tanks meegemaakt en gesproken, die geen flauw idee hebben wat een Horde tank soms moet doen in hetzelfde gevecht. En tot op een zeker niveau kon het me nog niet zo veel schelen; Horde deed ook mee, had ook first kills en een groot gedeelte van het verschil in Horde progress was de pop imbalance. Het probleem komt echter nu het gat steeds groter wordt. Kun jij je voorstellen hoeveel extra stats Blessing of Kings geeft straks met Tier 3 terwijl wij nog steeds op 77 agility en 77 strength vastzitten? Kun jij je voorstellen wat een verschrikkelijk DPS vermindering die Windfury totem nerf inhoudt?
Ja, dat weet ik prima. Maar ik vindt het geen probleem om nef te doen met 10m te rammen. Ik roep ook niet dat alliance daardoor 'slechter' is, ik probeer alleen maar te zeggen dat horde dat ook zo zou mogen doen. Zou ik geen probleem mee hebben.
Ik weet niet of je PvE speelt en zo ja, hoe ver je bent, maar ik wil je wel even uitleggen waar wij zijn. Patchwerk in Naxxramas, met Spider Wing cleared. Weet jij wat Patchwerk doet? Elke 2-3 seconden mept hij een offtank voor 6-8k, de MT voor 2k-3k en het is de bedoeling dat je hem in 7 minuten neerlegt of die 6-8k meppen wordt 24k meppen. Hij heeft bijna 4 miljoen HP. Alliance heeft extra armor, extra health, betere manaregen (dit is serieus 7 minuten nonstop healen, iedere raidmember heeft een Flask nodig bij ons) en betere healing. Horde kan hem aan, want met Windfury kunnen we die DPS er wel uitpersen. Nu nerfen ze Windfury. Shamans zijn nauwelijks verbeterd tov het begin van het spel, behalve in die waardeloze Elemental tree, en ze liepen al achter tov Paladins. In 1.12 worden ze nog waardelozer. Kun jij je voorstellen hoe demoraliserend dat werkt?

Weet je wat, ik ben er klaar mee. Als die nerf er doorgaat in Live, ben ik weg. Ik kap, of ik zoek een Alliance guild die nog iemand nodig heeft zoals ik. Dan kan ik in ieder geval het spel nog meemaken, want zo leuk vind ik het wel. Bij de expansion zien we wel waar het schip strandt, en dan zien we wel wie er gelijk heeft.
Door naar alliance te rollen geef je (weer) een signaal naar blizzard dat er iets mis is, en dat ze het beter moeten balancen. Patchwerk fight ken ik, we hebben een paar tries op hem gedaan maar gaan nu eerst onze tanks beter gearen. We hebben 3 tanks die goed uitgerust ervoor zijn, maar dat is net niet genoeg, dus nu moet de rest betere gear krijgen. Voor de rest hebben we door de lag nog niet veel progressie kunnen boeken (voorbeeld: we starten de noth fight, alles gaat goed tot ineens 15 mensen disconnecten). Zelfde met de grand widow fight, het is nogal leuk om een rain of fire op je te krijgen en een lagspike van 20 seconden. We hebben overigens wel anub, instructor en noth neer, maar we krijgen lang niet zoveel tries als we willen. Maar dat is een persoonlijke rant ;)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07-05 17:42

RMB

Nee, geen right mouse button!

Ik heb nu een Lvl 21 Warrior op ShadowMoon :)
Ik gebruik Dual Whield, een Mace en een Sword maar 40% van de meppen mist hij! Erg irritant en ja, ik heb mijn skills maxed!

Iemand enig idee hoe dit komt? Mijn naam is Rutor ;)

Nog een vraag:
Sommige mensen die een trade noemen noemen hun spul tussen haakjes in de waarderingskleur waarop je dan klikken kunt... hoe maak je zoiets in je textvenster? want als ik een object tussen haakjes zet blijft het de kleur van de rest van de text en is het niet clickable

[ Voor 39% gewijzigd door RMB op 16-07-2006 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23522

Als zijnde een raidspeler die zowel alliance and horde heeft meegemaakt (t/m Neff dan, daarna niet) kan ik zeggen dat jullie gewoon niet zoveel moeten zeuren. Sure, alliance heeft idd een betere support class met de paladin. Maar de horde side heeft het echt niet onmogelijk hoor. Mensen die gillen dat ze het spel verlaten is WF wordt generfed... pfft, alsjeblieft verlaat het spel. Wat dat betreft schaar ik je dan gewoon onder de groep mensen die het LFG kanaal gebruiken voor stoere bier-praatjes of whatever. Je krijgt een nerf, je kunt zeggen dat je het er niet mee eens bent, je kunt er van balen, maar om nou zo overdreven altijd maar te reageren en te gillen hoe makkelijk de alliance het heeft... wordt er zo moe van.

En bovendien, in the end, skills > side differences

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
RMB schreef op zondag 16 juli 2006 @ 16:50:
Ik heb nu een Lvl 21 Warrior op ShadowMoon :)
Ik gebruik Dual Whield, een Mace en een Sword maar 40% van de meppen mist hij! Erg irritant en ja, ik heb mijn skills maxed!

Iemand enig idee hoe dit komt? Mijn naam is Rutor ;)

Nog een vraag:
Sommige mensen die een trade noemen noemen hun spul tussen haakjes in de waarderingskleur waarop je dan klikken kunt... hoe maak je zoiets in je textvenster? want als ik een object tussen haakjes zet blijft het de kleur van de rest van de text en is het niet clickable
Shift clicken op een item, of een link van een item. Je mist zo vaak omdat dual wield met warriors veel +hit nodig heeft, wat je eigenlijk pas op lvl60 krijgt. Om te levelen raad ik aan een 2 hander te gebruiken.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23522 schreef op zondag 16 juli 2006 @ 17:14:
Als zijnde een raidspeler die zowel alliance and horde heeft meegemaakt (t/m Neff dan, daarna niet) kan ik zeggen dat jullie gewoon niet zoveel moeten zeuren. Sure, alliance heeft idd een betere support class met de paladin. Maar de horde side heeft het echt niet onmogelijk hoor. Mensen die gillen dat ze het spel verlaten is WF wordt generfed... pfft, alsjeblieft verlaat het spel. Wat dat betreft schaar ik je dan gewoon onder de groep mensen die het LFG kanaal gebruiken voor stoere bier-praatjes of whatever. Je krijgt een nerf, je kunt zeggen dat je het er niet mee eens bent, je kunt er van balen, maar om nou zo overdreven altijd maar te reageren en te gillen hoe makkelijk de alliance het heeft... wordt er zo moe van.

En bovendien, in the end, skills > side differences
Onmogelijk is het niet, 10 keer zo moeilijk is het wel.
En mensen rerollen inderdaad alliance, alliance heeft zeker na 1.12 alles beter in alle opzichten van het spel. World of alliancecraft here we come.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07-05 17:42

RMB

Nee, geen right mouse button!

JeanLucPicard schreef op zondag 16 juli 2006 @ 17:34:
[...]

Shift clicken op een item, of een link van een item. Je mist zo vaak omdat dual wield met warriors veel +hit nodig heeft, wat je eigenlijk pas op lvl60 krijgt. Om te levelen raad ik aan een 2 hander te gebruiken.
Dankje :D

En shield + wapen is dat ook af te raden??

[ Voor 7% gewijzigd door RMB op 16-07-2006 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-03 23:31

Crowmeister

Stop!.... Continue

RMB schreef op zondag 16 juli 2006 @ 17:43:
[...]

Dankje :D

En shield + wapen is dat ook af te raden??
Ja omdat je dan veel minder damage doet. Ik heb zelf geleveld met 2H maar ook met DW. Het verschil is niet zo enorm, ja je mist meer met DW maar je slaat ook sneller.

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41017 schreef op zondag 16 juli 2006 @ 17:36:
[...]

En mensen rerollen inderdaad alliance, alliance heeft zeker na 1.12 alles beter in alle opzichten van het spel. World of alliancecraft here we come.
Uhhuh! Alle opzichten!
10x is nogal extreem overdreven.

Ik vind ook dat Paladins een veel betere toevoeging voor een raid zijn dan een Shaman (over het algemeen). Maar, de Horde heeft geen paladins. Dusss, dan kun je kiezen uit whinen (zie quote) of accepteren en doorspelen. En world of alliancecraft.... oh alsjeblieft stel je niet aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23522 schreef op zondag 16 juli 2006 @ 20:23:
[...]

Uhhuh! Alle opzichten!

Ik vind ook dat Paladins een veel betere toevoeging voor een raid zijn dan een Shaman (over het algemeen). Maar, de Horde heeft geen paladins. Dusss, dan kun je kiezen uit whinen (zie quote) of accepteren en doorspelen. En world of alliancecraft.... oh alsjeblieft stel je niet aan!
Betere hoofdsteden
Veel betere quests
Meer dps
Meer mana
Betere manaregen
Veeeeeel betere buffs
Veel meer spelers

Blijft er weinig over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-05 20:50
Anoniem: 41017 schreef op zondag 16 juli 2006 @ 20:36:
[...]

Betere hoofdsteden
Veel betere quests
Meer dps
Meer mana
Betere manaregen
Veeeeeel betere buffs
Veel meer spelers

Blijft er weinig over
Jammer dat Paladins een uitstervend ras zijn (iig op onze server) omdat ze boring zijn om mee te raiden :) En alliance is over het algemeen gezien jonger (<20).

[ Voor 8% gewijzigd door SouLmaN op 16-07-2006 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15:35
SouLmaN schreef op zondag 16 juli 2006 @ 20:41:
[...]

Jammer dat Paladins een uitstervend ras zijn (iig op onze server) omdat ze boring zijn om mee te raiden :) En alliance is over het algemeen gezien jonger (<20).
is idd zo.. de meeste willen geen buff-adin spelen.. warlock is teh pwn als je het mij vraagt.. of dps warrior..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SouLmaN schreef op zondag 16 juli 2006 @ 20:41:
[...]

En alle shamans rerollen naar of alliance of een andere class

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41017 schreef op zondag 16 juli 2006 @ 20:36:
[...]

Betere hoofdsteden
Veel betere quests
Meer dps
Meer mana
Betere manaregen
Veeeeeel betere buffs
Veel meer spelers

Blijft er weinig over
Veel betere quests: Dat mag je vinden, persoonlijk vind ik de Horde questlijnen fijner en het levellen questbased fijner.
Betere hoofdsteden: De alliance steden zitten logischer in elkaar, maar ik vind qua bereikbaarheid op de beide continenten de Horde steden beter geregeld.
Veel meer spelers: Er zijn meer dan genoeg spelers aan beide kanten. Zelfs als de verhoudingen 20-80% zijn, dan zijn er nog genoeg Horde guilds die het zeer goed doen. Bovendien, meer spelers wil ook zeggen meer irritante, slecht spelende mensen waaraan je je kunt ergeren. Elk voordeel...

Je overige argumenten vallen onder de betere buffs. Maar daar waren we al over uit, de paladin is in PvE inderdaad een fijnere speler om mee te hebben.

Maar nog steeds, de 10x factor is zwaar overdreven. Ze hebben het misschien hoogstens 10% makkelijker. De uitvoering van een encounter is iets makkelijker, maar de leercurve veranderd er niet door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23522 schreef op zondag 16 juli 2006 @ 21:39:
[...]

Veel betere quests: Dat mag je vinden, persoonlijk vind ik de Horde questlijnen fijner en het levellen questbased fijner.
Betere hoofdsteden: De alliance steden zitten logischer in elkaar, maar ik vind qua bereikbaarheid op de beide continenten de Horde steden beter geregeld.
Veel meer spelers: Er zijn meer dan genoeg spelers aan beide kanten. Zelfs als de verhoudingen 20-80% zijn, dan zijn er nog genoeg Horde guilds die het zeer goed doen. Bovendien, meer spelers wil ook zeggen meer irritante, slecht spelende mensen waaraan je je kunt ergeren. Elk voordeel...

Je overige argumenten vallen onder de betere buffs. Maar daar waren we al over uit, de paladin is in PvE inderdaad een fijnere speler om mee te hebben.

Maar nog steeds, de 10x factor is zwaar overdreven. Ze hebben het misschien hoogstens 10% makkelijker. De uitvoering van een encounter is iets makkelijker, maar de leercurve veranderd er niet door.
Alliance heeft een gigantische buffer tussen een wipe of niet en dat is niet alleen BoK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23522 schreef op zondag 16 juli 2006 @ 20:23:
[...]

Uhhuh! Alle opzichten!

10% verschil, lekkere balans is dat, en whinen is de manier om je zin te krijgen als je kijkt naar sommige classbuffs, 9 van de 10 keer is de whine terecht, nu dus ook.
Stel dat je bij het kiezen van sides al de info kreeg:
Alliance 10% more stats in raids with 30% less aggro and more!
Horde: you have some decent pvp racials

Maak maar je keus plz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pyrofielo
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Anoniem: 41017 schreef op zondag 16 juli 2006 @ 17:36:
[...]

Hier geef ik je wel gelijk ik zit op ED en pvp is echt bar en boos je staat uren in de queue omdat er gewoon te weinig horde is. Nu heb ik een stronthekel aan pvp dus dat boeit me verder niet, maar het zou geen verkeerd idee zijn om de horde ook wat meer een edge te geven om het wat rechter te trekken.

ik zal jullie voor zijn:
Jah ik had het over horde racials en dat het misschien wel niet zo krom was. Maar ik heb dat topic over shamans eens goed doorgelezen en met de totems tov blessings daar is gewoon een hoop mis.

Toch zie ik dat niet snel beter worden aangezien je totems niet voor de hele raid kan laten tellen aangezien dan tanks 20% minder threat krijgen enzo....
Hoewel misschien als ze dat wel doen en dan de range van totems wat aanpassen dan zou het wel grappig kunnen zijn aangezien je dan kan gaan spelen met totems plaatsen en posities van mensen.

Dan zou een tremor totem (mits aangepast want die pulses elke 5 sec is klote) een edge hebben over fear ward aangezien je nooit een hele raid kan fearwarden.

nouja genoeg gelul kleine kans dat blizzard er wat aan doet maar mijn mening over Horde == Alliance is wel bijgedraaid dat zeker

Astennu lvl 110 Warrior - Bethesda lvl 104 Warlock - Ezrah lvl 110 Druid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 21:58
Anoniem: 108648 schreef op zondag 16 juli 2006 @ 01:29:
[...]

jarnotjuh (of andere easymoders :p), lees dat idd eens even door en kom met een reply. Het beschrijft in detail de eerder genoemde argumenten en vooroordelen over shammie vs pala
ik heb er geen probleem mee om de horde dezelfde PVE mogelijkheden te geven als alliance, als dan echter de alliance de pvp skills van de horde er bij krijgt.Want zoals ik het nu zie heeft alliance een egde in pve en heeft de horde de edge in PVP (vooral undeads trouwens).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dennism schreef op maandag 17 juli 2006 @ 00:10:

ik heb er geen probleem mee om de horde dezelfde PVE mogelijkheden te geven als alliance, als dan echter de alliance de pvp skills van de horde er bij krijgt.Want zoals ik het nu zie heeft alliance een egde in pve en heeft de horde de edge in PVP (vooral undeads trouwens).
welke edge? Racials? Altijd het voorbeeld van wotf terwijl die al van 20 sec naar 5 sec is gegaan (en niet iedereen is undead)? En alsof alliance geen goede pvp racials heeft btw, perception, stoneform, shadowmeld en escape artist lijken me niet verkeerd. Heeft horde een duidelijk te meten voordeel in pvp, nee, alliance in pve dus wel. Zoals de link zegt, pve items in pvp gebruiken= alliance heeft in theorie daar dus ook de overhand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-04 09:35

Mojo

The Power Within

Vanavond een best leuke avond in Naxxramas. Na een hoop geklooi op Anub'rekhan hem eindelijk neer gekregen, na een 30% wipe afgelopen week.

Afbeeldingslocatie: http://www.stormrage-eu.net/orion/updates/20060716/anub.jpg

Vervolgens onze eerste attempts op Instructor Razuvious waren hopeloos, maar op een gegeven moment kwam er 91% uit en toen ineens 71% :P Daarna 50%, pulls werden beter. Nog een lagspikewipe op 25% en daarna ging hij neer. Best netjes dus, na hooguit 2-3 uur erop wipen. :D Vooral om te bedenken dat we de Twin Emperors uit AQ nog niet eens neer hebben... ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.stormrage-eu.net/orion/updates/20060716/instructor.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door Mojo op 17-07-2006 01:22 ]

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-05 09:40
Waar gaat/wil de discussie heen nu?
In feite sturen jullie allen aan op iets wat al gebeurd is en op dit moment zo is.
Het spel is zoals die is en daar zal in de toekomst weinig aan veranderen.
Feit blijft wel dat er MILJOENEN mensen het spel op dit moment spelen en het aantal zal alleen stijgen. Toch wel raar, zeker als het allemaal zo bagger is als sommigen beweren.

MILJOENEN MENSEN = MILJOENEN IDEEEN = MILJOENEN MENINGEN = KOPPIJN :Z

Blijf die oude koeien uit de sloot baggeren jongens, misschien worden onze topics er nog beter van.

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 177429

Ik was altijd een grote fan van de warcraft reeks tot het moment dat world of warcraft kwam. Ik vertik het gewoon om te betalen om te spelen (boven op de aanschaf wel te verstaan). En de gameplay is niet helemaal mijn ding. Alleen nu moet ik het al een aantal jaar doen met warcraft 3 later kwam dan wel the frozen throne. Alleen zijn er geruchten bekend dat er een nieuwe warcraft komt? Die weer normaal gespeeld word? Geen masiv online gedoe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MGSNK schreef op maandag 17 juli 2006 @ 01:23:
Waar gaat/wil de discussie heen nu?
In feite sturen jullie allen aan op iets wat al gebeurd is en op dit moment zo is.
Het spel is zoals die is en daar zal in de toekomst weinig aan veranderen.
Feit blijft wel dat er MILJOENEN mensen het spel op dit moment spelen en het aantal zal alleen stijgen. Toch wel raar, zeker als het allemaal zo bagger is als sommigen beweren.

MILJOENEN MENSEN = MILJOENEN IDEEEN = MILJOENEN MENINGEN = KOPPIJN :Z

Blijf die oude koeien uit de sloot baggeren jongens, misschien worden onze topics er nog beter van.
wat wil je als WF generfed wordt, iemand daar terecht over whined en je dan dit als antwoord krijgt:

Je dps zal er op achteruitgaan, maar wij alliance hebben toch ook die totem niet? Ik neem niet aan dat jullie 4 of meer dpswarriors meenemen elke raid... Kom niet af met "maar, jullie hebben imbahblessings!", bullshit. Net of die kings of might het verschil gaat maken...

En om nog een + pve argument te geven voor horde. Shamans hebben volgens mij altijd alle totems(naar mijn weten? Misschien healing oid niet), maar zie jij elke raid maar eens imbahdins te vinden die imp. blessing of light/might/wisdom/kings/salvation/freedom/protection gespecced zijn te krijgen

oftewel, it's fine l2play antwoord bijna, maar duidelijke faction inbalance is dus niet fine. Als het aan jou lag waren we nog een het wachten op patch 1.1 want dat was het spel op dat moment, en MILJOENEN speelden het.
Het spel is zoals die is en daar zal in de toekomst weinig aan veranderen? Lol, ja sureee

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 108648 op 17-07-2006 04:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108648 schreef op maandag 17 juli 2006 @ 02:44:
[...]

wat wil je als WF generfed wordt, iemand daar terecht over whined en je dan dit als antwoord krijgt:

Je dps zal er op achteruitgaan, maar wij alliance hebben toch ook die totem niet? Ik neem niet aan dat jullie 4 of meer dpswarriors meenemen elke raid... Kom niet af met "maar, jullie hebben imbahblessings!", bullshit. Net of die kings of might het verschil gaat maken...

En om nog een + pve argument te geven voor horde. Shamans hebben volgens mij altijd alle totems(naar mijn weten? Misschien healing oid niet), maar zie jij elke raid maar eens imbahdins te vinden die imp. blessing of light/might/wisdom/kings/salvation/freedom/protection gespecced zijn te krijgen

oftewel, it's fine l2play antwoord bijna, maar duidelijke faction inbalance is dus niet fine.
In raidverband gebruiken we ongeveer 4 dezelfde totems: Strength of Earth, Windfury Totem zijn bijna altijd aanwezig. Soms hebben we GoA ipv Windfury maar dat komt zelden voor. Tranquil wordt niet gebruikt. In een castergroup wil een Shaman nog wel eens Mana Spring droppen, en als hij 31 punten in Restoration propt krijgt hij daar een iets betere Mana Spring voor, Mana Tide (jammer dat in de 5 minuten cooldown van deze totem je bij Alliance al meer mana terug hebt van BoW... om nog maar te zwijgen over de Judgement).
Uiteraard hebben we de nog wat meer situationelere totems zoals Tremor (een anti-fear puls elke 5 seconden) en de Poison/Disease Cleansing totems, maar that's about it. Grounding werkt niet in 99% van de raidgevechten en als het een keer werkt wordt het eruit generfed (hoi Huhuran!), de Fire totems zijn veel te mana intensief en leveren te weinig DPS op. Oh, en we hebben de resistance totems nog. Wij hebben een Nature Res tegen jullie Shadow res, verder is het hetzelfde -oh wacht, jullie resistance auras zijn gratis :(

Dat komt dus min of meer op hetzelfde meer. Jammer dat de Alliance buffs in alle opzichten beter zijn (ja, zelfs Windfury. Check US Raid n Dungeons maar es zodra die het weer doet, Elitist Jerks heeft daar een thread lopen met Damagemeters op Patchwerk. Alliance guilds staan ongeveer 50 dps hoger dan Horde), langer duren en (dus) goedkoper zijn.

Dat ze geen raidspecs zouden hebben vind ik een bullshit argument. Net als dat jullie retnoobs hebben, hebben wij ook idioten met 2-handers en agility/stamina builds en elemental freaks. Een raidspec is iets wat je guild van je vraagt of wat je voor je guild over hebt. Ik kan me eigenlijk geen Paladin spec voorstellen die niet een of meerdere van de door jou genoemde improvements heeft, net zoals raidspecs voor Shamans meer voor melee (enhancement totems) of restoration (healing) zijn.

Helaas blijkt dus inderdaad dat vooral Blessing of Kings een verschil gaat maken. Toen je nog met 5 man in Scholo rondliep viel het best mee. Nu de stats enorm omhoog springen merk je toch best wel hoe sterk een 10% all stats buff is tov de vaste waarden van Str of Earth (77 str) en Grace of Air (77 agility). Ook hebben wij geen enkele vorm van stamina buff, en hebben Shamans muv mana spring en evt mana tide geen enkel nut voor casters. Zelfs nu al zit een Alliance tank met gemiddeld 760 HP meer in een gevecht. Dat lijkt weinig, maar hou eens in de gaten wanneer je tank onder de 10% leven komt. Een Horde tank is dan dood, game over, wipe, res, repeat.

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 114195 op 17-07-2006 05:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-04 10:39

RaseriaN

So much choices..

Toch blijf ik het nut van BoK betwijfelen hoor.
Hoeveel STA heeft een MainTank nou gemiddeld, laten we 500 nemen als voorbeeld.
10% daarvan is 50 STA wat uitkomt op 500HP. Lijkt me niet dat daar een grote buffer zit.

Nemen een rogue als voorbeeld nu, 200STR en 400AGI (ruwe cijfers).
10% daarvan is 20STR en 40AGi, wat 60AP en 1.75%crit is. .

Neem nu een mage als voorbeeld, die hebben 450 INT (ruwe cijfers).
10% daarvan is 45INT wat 495 mana is en 0.5~ crit.

Kijk, je hoort me niet zeggen dat het Horde het niet slecht heeft en dat het fine is.
Horde verdienen gewoon betere totems, die voor de hele raid dekkend zijn eventueel.

Alleen ik moet wel eerlijk zeggen dat het niet zo uit verband gerukt moet worden.
BoK is een mooie buff/blessing en de hele raid is er blij mee, maar als dit het verschil tussen een wipe en een surekill moet zijn, dan krab ik nog eens achter mn oren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
[miereneuker] 45 int = 675 mana [/miereneuker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
Anoniem: 114195 schreef op maandag 17 juli 2006 @ 04:56:
[...]

.. wanneer je tank onder de 10% leven komt..
Dan hebben naast de druids ook de shamans Nature's Swiftness en is het probleem opgelost :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

ImdaMned schreef op maandag 17 juli 2006 @ 08:56:
[miereneuker] 45 int = 675 mana [/miereneuker]
Het is nog vroeg ja! ;)

Nouja goed, 675 mana dan (Ben geen caster zoals te zien is) maar dan nog lijkt me dit geen wereldschokkend verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killion
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13:18
Gewelldig..

Lv 31 in letterlijk 2 dagen.

Tot nu toe gaat alles vlekkeloos. Dit is me eerste char en heb nu al 60gold.

Kan nu pas woensdag weer spelen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-04 21:15
Gisteren heb ik voor het eerst eens meegekeken naar een MC raid van een vriend van me. Zonder geluid was het niet al te indrukwekken maar het zag er wel heel leuk uit om te doen.

Omdat hij telefoon kreeg mocht ik ook even meespelen. Dat was best wel lachen om met een huntertje een beetje te schieten en toch nog vreselijk hoog in de damage meters uit te komen.

Ik vond het in ieder geval een stuk leuker dan de film die ik later moest kijken met mijn vriendin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:53
Anoniem: 177429 schreef op maandag 17 juli 2006 @ 01:58:
Ik was altijd een grote fan van de warcraft reeks tot het moment dat world of warcraft kwam. Ik vertik het gewoon om te betalen om te spelen (boven op de aanschaf wel te verstaan). En de gameplay is niet helemaal mijn ding. Alleen nu moet ik het al een aantal jaar doen met warcraft 3 later kwam dan wel the frozen throne. Alleen zijn er geruchten bekend dat er een nieuwe warcraft komt? Die weer normaal gespeeld word? Geen masiv online gedoe...
Wat is dat toch met die afkeer om ergens voor te betalen? Is dat typisch Nederlands? Ik zie het zo: WoW is een stukje entertainment waaraan steeds nieuwe dingen toegevoegd worden. Daar betaal je voor. Als je lid wordt van een tijdschrijft betaal je hier ook voor.

En hoe duur is het nou eigenlijk? Als je in plaats van een avondje stappen een avondje WoW speelt heb je het er al uit. :)

Je kunt wel gaan roepen dat je uit principe niet wilt betalen, maar blijkbaar denken > een miljoen mensen daar anders over. En de meeste van die mensen (waaronder ik) vinden het de moeite waard.

Overigens zou ik een vervolg op Warcraft III ook leuk vinden, dus wat dat betreft zal ik met je meeduimen :)

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Laatst online: 06-02 16:07

Roeligan

Feyenoord

Anoniem: 103461 schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 17:40:
[...]

Ah yes, je bent zo grappig dat mn probleem meteen is verhopen... 8)7
Oh en je bent ook al zo handig om nu wel te vertellen wat die nummers betekenen.... :Z :Z :Z

Zo wordt je zeker wel geholpen 8)7 :O

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Laatst online: 11-03 23:31

Crowmeister

Stop!.... Continue

Reken zeker maar niet op een W4 anytime soon. Ookal zouden ze het nu aankondigen zal het meer dan 3 jaar productietijd hebben. Daarnaast zal Bliz zich de komende tijd toch echt op WoW blijven focussen en daarna van wat ik heb gelezen op Starcraft (2/World of Starcraft)

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

RaseriaN schreef op maandag 17 juli 2006 @ 08:50:
10% daarvan is 50 STA wat uitkomt op 500HP. Lijkt me niet dat daar een grote buffer zit.

Kijk, je hoort me niet zeggen dat het Horde het niet slecht heeft en dat het fine is.
Horde verdienen gewoon betere totems, die voor de hele raid dekkend zijn eventueel.

Alleen ik moet wel eerlijk zeggen dat het niet zo uit verband gerukt moet worden.
BoK is een mooie buff/blessing en de hele raid is er blij mee, maar als dit het verschil tussen een wipe en een surekill moet zijn, dan krab ik nog eens achter mn oren.
Het leuke van BoK is dat het NA alle items +buffs gaat ;0

Het is dus een +10% van je total stamina, terwijl de racial van taurens 5% van base hp krijgen. Maar dan NOG kan je niet zien hoe goed BoK is? Het increased 10% van ALLES. Dus 10% stamina voor ALLE mages, 10% int voor ALLE mages, 10% spirit voor ALLE mages hetzelfde geld voor ELKE class.

Voor rogue's is het een AP increase, stamina increase voor dps warriros hetzelfde, jij zegt wat is 675 mana nou? Nou op een lange fight is dat bij een paladin 2 grote heals van 2000 hp, of 6 kleine heals van 900, tel daarbij op dat rogue's ook nog eens BoM en paladins BoW hebben dan is het verschil gewoon super groot :)

Kijk, wat hij probeerd te zeggen is gewoon dat ons buffer voor een raidwhipe gewoon kleiner is dan voor de horde. Als wij patchwerk gaan killen is een tank met 11/12K hp leven gewoon makkelijk te halen met Flask of titans en ZG Zanza. Terwijl de horde er echt meer moeite voor moet doen. Maar het is niet ALLEEN de tank, het increased je hele raid met 10%..

(en ja ik speel een alliance character een paladin nog wel..)
barfieldmv schreef op maandag 17 juli 2006 @ 09:13:
Gisteren heb ik voor het eerst eens meegekeken naar een MC raid van een vriend van me. Zonder geluid was het niet al te indrukwekken maar het zag er wel heel leuk uit om te doen.

Omdat hij telefoon kreeg mocht ik ook even meespelen. Dat was best wel lachen om met een huntertje een beetje te schieten en toch nog vreselijk hoog in de damage meters uit te komen.

Ik vond het in ieder geval een stuk leuker dan de film die ik later moest kijken met mijn vriendin.
The beginning of the end >:)

[ Voor 13% gewijzigd door Wiebbe op 17-07-2006 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
ik begrijp je frustratie, maar wat denk je nu uiteindelijk te bereiken..? ik bedoel.. niet om grof te zijn, maar life (of WoW) sux, live with it..

wij kampen momenteel ZWAAR met een tekort aan mensen die meegaan naar MC enzo.. we wipen nu op bosses die we op farm hebben, doordat minder goede mensen meegaan. MC is soms ook gewoon niet te doen doordat er (veel) te weinig mensen online zijn.. mensen zijn gewoon genoodzaakt om alts te lvl-en... ZG raid was ik nét te laat voor, dus die kon ik niet joinen.. daarna zou AQ20 geraid gaan worden, maar ging niet door. :'(

zucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28168

RaseriaN schreef op maandag 17 juli 2006 @ 08:50:

Stel je even voor dat blizzard in patch 1.12 Horde een extra item slot geeft waarin items zitten met voor
Rogues: 25 sta, 60% ap en 1.75% crit en 30% less threat
Warrior tanks 50 sta en 10 str
Warior dps: 35 str en 30 sta en 30% less threat
Mage: 45 int, 20 sta en 30% less threat en 59 mana elke <vul in> seconden
Priests: 35 int, 35 spi, 20 sta, 30% lees threat en 59 mana elke <vul in> seconde

Hoe imbalanced zou je dat vinden en hoeveel makkelijker denk je dat horde het dan krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-04 21:15
The beginning of the end >:)
Ach zondag kon ik geen wow spelen omdat zij erachter zat :D

Ik ben nu aan het sparen voor een tweede pc/laptopje, iemand er nog een staan ?

Ik speel nu met mijn mage @ lvl 41 en ik begin het steeds leuker te vinden. Van 20-39 had ik grote problemen met mijn mana, het was nooit genoeg om 2-3 tegenstanders achter elkaar dood te krijgen terwijl ik met mijn hunter met dezelfde mobs snel doorkon. Nu kan mijn mage echter veel meer damage doen in een super korte tijd (combustion is gewoon een leuke skill)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75177

O wat heerlijk weer die wij horde zijn zoveel beter en hebben het zoveel moeilijker discussie.

Pak weer ff wat popcorn en lees lekker verder mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

vorige week hadden we het een stukje over slam voor warrior volgens mij was het wouter die zei dat ie zelfs slam dual wield gebruiken (met 2 trage wapens) maar als je slam gebruik doe je toch ook geen hits met je offhand en je swing timer word gereset dus hoe traag je wapen ook is de opbrengst is volgens mij minimaal of vergis ik me nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdmeijer
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-04-2021
MantaMania schreef op maandag 17 juli 2006 @ 10:28:
vorige week hadden we het een stukje over slam voor warrior volgens mij was het wouter die zei dat ie zelfs slam dual wield gebruiken (met 2 trage wapens) maar als je slam gebruik doe je toch ook geen hits met je offhand en je swing timer word gereset dus hoe traag je wapen ook is de opbrengst is volgens mij minimaal of vergis ik me nu?
Voor zover ik het begrepen heb is Slam het best te gebruiken met een zeer langzaam wapen, en 5 punten in de Improved Slam talent. Als je een wapen hebt met 3.8 swing speed en 5 in Imp Slam, kan je 3 slams timen tussen de swings. Omdat het weapon damage +x is, werkt het ook het beste met grote 2H wapens qua damage, waarbij je de mob niet tankt vanwege interruption. Slam lijkt me minder geschikt voor dualwield van wege de argumenten van Manta.

EDIT: Het schijnt dat een tijdje geleden het gebruik van slam de swing timer resette, maar dat zou niet de bedoeling zijn. Ik weet niet of dat al gebugfixt is. Ik gebruik zelf Slam eigenlijk nooit.

[ Voor 11% gewijzigd door mdmeijer op 17-07-2006 10:43 ]

Paling Terran & Shaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Anoniem: 28168 schreef op maandag 17 juli 2006 @ 10:17:
[...]
Stel je even voor dat blizzard in patch 1.12 Horde een extra item slot geeft waarin items zitten met voor
Rogues: 25 sta, 60% ap en 1.75% crit en 30% less threat
Warrior tanks 50 sta en 10 str
Warior dps: 35 str en 30 sta en 30% less threat
Mage: 45 int, 20 sta en 30% less threat en 59 mana elke <vul in> seconden
Priests: 35 int, 35 spi, 20 sta, 30% lees threat en 59 mana elke <vul in> seconde

Hoe imbalanced zou je dat vinden en hoeveel makkelijker denk je dat horde het dan krijgt?
Ik heb het alleen over BoK, niet over de hele santakraam aan buffs die een Paladin eruit kan persen.

Van mij mag je, als dan eindelijk dat easy/alliancemode gebeuren afgelopen is.
Zoals ik al zeg, Horde het inderdaad het slechtere deel gekregen qua raidbuffing en hebben inderdaad een buffje hier en daar nodig om het 'gelijk' te trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
Killion schreef op maandag 17 juli 2006 @ 09:05:
Gewelldig..

Lv 31 in letterlijk 2 dagen.

Tot nu toe gaat alles vlekkeloos. Dit is me eerste char en heb nu al 60gold.

Kan nu pas woensdag weer spelen :(
En op woensdag is het maintenance dag, dus verwacht niet te kunnen spelen in de voormiddag :)

En welkom bij de club van de verslaafden ;)

Overigens gisteren een top AQ20 raid gehad met mijn warrior... het boek voor heroic strike van de eerste boss, slime kickers van buru, brutality bracers en helm of domination van ossirian en het q item voor dat epic wapen :D

De helm op zich is niet super, maar om te dps-en is ie allesinds beter dan Wrath ;)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
RaseriaN schreef op maandag 17 juli 2006 @ 10:40:
[...]

Ik heb het alleen over BoK, niet over de hele santakraam aan buffs die een Paladin eruit kan persen.

Van mij mag je, als dan eindelijk dat easy/alliancemode gebeuren afgelopen is.
Zoals ik al zeg, Horde het inderdaad het slechtere deel gekregen qua raidbuffing en hebben inderdaad een buffje hier en daar nodig om het 'gelijk' te trekken.
Raserian, merk op dat deze buffs overeenkomen met de BoK op een redelijk gegearde char : )

ok ok, niet die mana regens van de casters. maar we iets extra mana regen door extra spirit :P

ok ok, ik zit nog verder fout, ook geen aggro reductie : (

[ Voor 16% gewijzigd door ImdaMned op 17-07-2006 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

ImdaMned schreef op maandag 17 juli 2006 @ 11:19:
[...]

Raserian, merk op dat deze buffs overeenkomen met de BoK op een redelijk gegearde char : )
Nooit geweten dat BoK ook 30% minder threat en ook nog eens extra mana gaf per seconde ;)

Om toch nog constructief te zijn, zou een grotere range op totems dan wel het probleem verhelpen?
Alhoewel je dan wel problemen kan krijgen met MT/OT in range van een Salvation totem en fights die niet stationary zijn.

En als laatste, op servers zijn weinig Paladins te vinden die BoK willen speccen omdat de rest van de build niet 'je-van-het' is. Wij hebben dus ook veel raids gehad die we zonder BoK hebben gehad. Je kan zeggen dat het dom is of dat je dan mensen moet forceren naar een spec toe, maar dat werkt ook niet altijd even lekker lijkt me zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 92838

Wat een discussie zeg :P Ik heb nog maar een lvl39 Druid koetje op Genjuros dus qua raiden heb ik de Horde kan nog niet meegemaakt maar met m'n lvl60 NE Rogue heb ik nu AQ20,ZG,Pwnyxia,MC en Razorgore gezien (laatste nog niet gekilled) en JA Paladin <3 is fijn! Heb het ook altijd over Pala-loving i.p.v. blessing want damn ik <3 van BoK, BoK en BoS! Echt helemaal los kunnen gaan met je DPS. Dan moet je het echt heel bont maken om de aggro van je meatshield af te pakken.

Hoop dat Horde een beetje loving krijgt van Blizzard en het raiden iets leuker voor ze wordt. Maar stop Shammies a.u.b. niet in Plate en geef ze ook geen bubble :P (worden ze helemaal imba want ik vind shammies nog steeds imba^^)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightwatcher_b
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-04 22:24

nightwatcher_b

When the wolves are crying

He ff een noobvraagje tussendoor,
Heb het zo snel niet kunnen vinden en kan nu niet meer wachten na al die maanden de verleiding weerstaan....Als je het spel aanschaft, zit daar dan ook al een aantal dagen online speeltijd bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mopster
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 25-05-2024

Mopster

Curieuzeneuzemosterd

nightwatcher_b schreef op maandag 17 juli 2006 @ 11:45:
He ff een noobvraagje tussendoor,
Heb het zo snel niet kunnen vinden en kan nu niet meer wachten na al die maanden de verleiding weerstaan....Als je het spel aanschaft, zit daar dan ook al een aantal dagen online speeltijd bij?
1 maand gratis normaal gezien, ma je moet wel een kredietkaard of gamecard ingeven om te kunnen spelen (je kan een valse kredietkaart nummer opgeven tot einde van de maand, zo heb ik het gedaan aangezien er bij de launch geen gamecards waren).

MSI X570 Gaming Edge Wifi, AMD Ryzen 7 5800x, Corsair Vengeance RGB Pro 3600CL16 16Gb, Sapphire RX590 Nitro+, Crucial MX 512Gb + 2Tb, Seagate SSHD 2TB, Creative SoundBlaster Zx, Razer Blackwidow Stealth 2016, Logitech G703, DELL S2721DGF, ASUS VG248QE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Laatst online: 13:35
Gisteren mijn Arcanist Robe gekregen @ Golemag, waardoor ik nu op 6/8 arcanist zit :D Alleen de gloves en de mantle heb ik nu nog nodig. Bij Golemag dropte ook de imba mage staff (Staff of Dominance), helaas had ik net te weinig DKP om ook deze staff te krijgen, maar de volgende keer is hij zeker van mij. Helaas nog steeds Raggie niet neer. In verband met een lage opkomst hadden we gisteren al zoveel moeite met Majordomo (4 wipes...), dat we maar hebben besloten om het niet te proberen. Vanavond gaan we bij een goede opkomst wel proberen om Raggie neer te krijgen.

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdmeijer
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-04-2021
Anoniem: 92838 schreef op maandag 17 juli 2006 @ 11:39:
Wat een discussie zeg :P Ik heb nog maar een lvl39 Druid koetje op Genjuros dus qua raiden heb ik de Horde kan nog niet meegemaakt maar met m'n lvl60 NE Rogue heb ik nu AQ20,ZG,Pwnyxia,MC en Razorgore gezien (laatste nog niet gekilled) en JA Paladin <3 is fijn! Heb het ook altijd over Pala-loving i.p.v. blessing want damn ik <3 van BoK, BoK en BoS! Echt helemaal los kunnen gaan met je DPS. Dan moet je het echt heel bont maken om de aggro van je meatshield af te pakken.

Hoop dat Horde een beetje loving krijgt van Blizzard en het raiden iets leuker voor ze wordt. Maar stop Shammies a.u.b. niet in Plate en geef ze ook geen bubble :P (worden ze helemaal imba want ik vind shammies nog steeds imba^^)
Shaman is een erg leuke klasse om te spelen, zowel PvE als PvP wise. De voordelen van paladin komen eigenlijk ook pas echt naar voren bij high-end raids verder dan BWL (dat is nog steeds tank-heal-dps-loot). Dan blijkt het concept van statische totems (wat ik nog steeds heel erg leuk vind) gewoon te mismatchen met de dynamiek in raidplaatsing/beweging die steeds meer in de gevechten zijn gestopt. Het is gewoon jammer dat Blizzard in de ontwikkeling van AQ40 daar overheen heeft gekeken. Daarnaast zijn de buffs van Paladins beter dan die van de shaman doordat ze raidgebaseerd zijn en niet party gebaseerd. Hoe men dat zou kunnen oplossen in de huidige gamemechanics weet ik niet zo goed. Raid-totems of klasse-totems lijken me erg moeilijke oplossingen (als je daar over gaat nadenken zie ik redelijk wat beren op de weg), naast het feit dat er een blauwe post is dat dit soort problematiek pas na BC misschien zal worden bekeken (lees:nooit).

Maar wat mij betreft (ik heb een BWL-raidende shaman) is het beter om als horde te focussen op eigen kunde dan whinen over de verschillen en hoe makkelijk de andere fractie het wel niet heeft. Als horde hebben we er geleerd mee om te gaan, want ook Horde krijgt de bosses neer, met een iets andere tactiek soms. Ik kan wel goed begrijpen dat op het moment waar het gaatom de kleine dingen waar de echte hardcore guilds tegenaan lopen, het verschil tussen Horde en Alliance buffing echt een doorn in het oog is. En zoals Eyahan al schetst, goede buffing maakt in dat soort encounters het verschil tussen wipen of een succesvolle bosskil.

Wat wel een feit is dat in sommige keygevechten waarbij een boss AoE fear gebruikt (Ony, Nef), alliance voordeel heeft met fearward. Dat moet Horde compenseren met stancedancende warriors en off-tanks die Berserker Rage gebruiken als die van de MT op cooldown zit. Tremor Totem is gewoon lang niet zo goed als fearward of WotF, en dat is eigenlijk een tikkie oneerlijk. Maar dan nog is daar prima mee te leven. Punt is dat bij horde de kwaliteit van de tank iets doorslaggevender kan zijn dan bij alliance. l2stancedance/offtank/usetrinket/wootTremorTitem! Hoe dat uitpakt dieper in AQ40 en Naxx weet ik (nog) niet, maar de tijd zal het leren voor mij.

Verder is shaman-raiding echt wel leuk. Ik heb in elk geval niets te klagen. Je moet blijven nadenken welke totems op welk moment handig zijn omdat je maar 4 uit 20 kan kiezen (meestal wel dezelfde, maar dan nog), meeplaatsen met een zich verplaatsende raid (Mana Tide bij Ossirian bijvoorbeeld) en de timers actief in de gaten houden. Daarnaast is de shaman flashhealing erg goed, kunnen we leuk meedoen in PvP. Misschien komt een hoop van het "gezeur" wel voort uit het feit dat Paladin buffing passiever is dan Shaman, en dan komt skill (van de hele raid) misschien wat prominenter om de hoek kijken.

Paling Terran & Shaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28168

RaseriaN schreef op maandag 17 juli 2006 @ 11:29:
[...]

Nooit geweten dat BoK ook 30% minder threat en ook nog eens extra mana gaf per seconde ;)

Om toch nog constructief te zijn, zou een grotere range op totems dan wel het probleem verhelpen?
Alhoewel je dan wel problemen kan krijgen met MT/OT in range van een Salvation totem en fights die niet stationary zijn.

En als laatste, op servers zijn weinig Paladins te vinden die BoK willen speccen omdat de rest van de build niet 'je-van-het' is. Wij hebben dus ook veel raids gehad die we zonder BoK hebben gehad. Je kan zeggen dat het dom is of dat je dan mensen moet forceren naar een spec toe, maar dat werkt ook niet altijd even lekker lijkt me zo.
Grotere range op totems helpt nog niet echt veel imho. Het is hooguit 'handig' te noemen. Nu moet een shaman bijv. in de buurt van de MT blijven staan voor windfury, dat zou dan niet hoeven. Maar dat soort dingen is dus triviaal.

Wat je wilt is dat je bijvoorbeeld rogues dps buff (windfury of grace of air) totem, tranquil air en mana spring totem kunt geven, en daar niet 1 dedicated shaman gedurende het hele gevecht voor nodig hebt. Denk niet dat dat makkelijk te bereiken is in (een vorm van) het huidige systeem.

Imho valt het totem-systeem zoals het nu is (evt met kleine aanpassingen) niet op het niveau te krijgen van paladin support, daarvoor zou gewoon een complete rework van het systeem nodig zijn.

Ook weinig tijd om creatief na te denken atm, zit op het werk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

mdmeijer schreef op maandag 17 juli 2006 @ 10:36:
[...]

Voor zover ik het begrepen heb is Slam het best te gebruiken met een zeer langzaam wapen, en 5 punten in de Improved Slam talent. Als je een wapen hebt met 3.8 swing speed en 5 in Imp Slam, kan je 3 slams timen tussen de swings. Omdat het weapon damage +x is, werkt het ook het beste met grote 2H wapens qua damage, waarbij je de mob niet tankt vanwege interruption. Slam lijkt me minder geschikt voor dualwield van wege de argumenten van Manta.

EDIT: Het schijnt dat een tijdje geleden het gebruik van slam de swing timer resette, maar dat zou niet de bedoeling zijn. Ik weet niet of dat al gebugfixt is. Ik gebruik zelf Slam eigenlijk nooit.
weet je zeker dat slam de swing timer niet reset? dus na een slam zou ik meteen weer een normale attack doen? Reden dat ik het vraag eigenlijk heb van het weekeind Vis'kag the Bloodletter gewonnen en ik had al deathbringer dus heb nu 2 mooie redelijk trage dual wield wapens en ik gebruik ook nog vaak mn trage 2 hander (zin rokh) daarom leek een slam build me wel leuk.

PS van het weekeind ook met mn priest benediction gewonnen en opgehaald met 55 healing power dus ik ben helemaal blij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeShooter
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
Ik heb een probleem, ik ben dus m'n geheime vraag kwijt voor beide accounts... Maar ik zou wel graag een account to account transfer willen doen als het zo ver is. De enige oplossing die ik heb gevonden is dat je een kopie van je indentiteitsbewijs moet sturen naar Blizzard, buiten het feit dat ik dat liever niet doe is het veel werk. Nou zoek ik eigenlijk een makkelijke manier hoe ik die geheime vraag kan proberen. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

FreeShooter schreef op maandag 17 juli 2006 @ 12:19:
Ik heb een probleem, ik ben dus m'n geheime vraag kwijt voor beide accounts... Maar ik zou wel graag een account to account transfer willen doen als het zo ver is. De enige oplossing die ik heb gevonden is dat je een kopie van je indentiteitsbewijs moet sturen naar Blizzard, buiten het feit dat ik dat liever niet doe is het veel werk. Nou zoek ik eigenlijk een makkelijke manier hoe ik die geheime vraag kan proberen. Iemand een idee?
je bedoelt dat je het antwoord kwijt bent toch of??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:43
Masch schreef op maandag 17 juli 2006 @ 12:04:
........ imba mage staff (Staff of Dominance), .......
Je kan naar mijn idee beter voor Azuresong Mageblade gaan als mage zijnde, met een leuke offhand.

[ Voor 3% gewijzigd door Bulligan op 17-07-2006 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22:21

vhal

ಠ_ಠ

Hmz, ik begin toch een beetje moe te worden van Solenor the Slayer aka Nelson the (not so) nice.
Deze demon is nog steeds bugged na 1.11 (freeze trap werkt niet meer om zijn enrage status te wissen) en het ziet er niet naar uit dat dit binnenkort wordt opgelost. Op de WoW US boards is een 16 pagina tellend topic aanwezig, helaas zonder "blue" response..

Dit is mijn laatste demon die ik nodig heb voor mijn Rhok/Lokh boog/staf. :(

En het frustrerende is, voor de patch had ik hem tot 18% todat een @#$% UD lock hem expres despawnde. Nu kom ik amper tot 65% a.g.v. bovenstaande bug, gewijzigde cooldowns voor healing-items en nog meer crap.

Maarja, de Winterspring demon is mij uiteindelijk ook gelukt :)

@tomvdburg:
valt mij de laatste tijd ook wel op dat het nogal rustig is op ED. Denk dat het na de vakantieperiode zichzelf wel oplost. Wij hebben niet echt problemen met onze members, dus de meeste raids gaan wel door. Alleen BWL werd gecancelled omdat er vele mensen niet opdaagden..

[ Voor 18% gewijzigd door vhal op 17-07-2006 12:48 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115173

Anoniem: 108648 schreef op zondag 16 juli 2006 @ 22:36:
[...]

Stel dat je bij het kiezen van sides al de info kreeg:
Alliance 10% more stats in raids with 30% less aggro and more!
Horde: you have some decent pvp racials

Maak maar je keus plz
Idd, had ik deze info op voorhand geweten ik had waarschijnlijk nooit Horde gerold. Maar toevallig rolde ik een horde en blijkt dat nu achteraf gezien niet zo'n goeie keuze. En dan is er ook nog eens het feit dat er veel minder Horde is (op de meeste servers) en daardoor krijg je ook minder kans om in een guild te geraken die endgame doet (zeker als warrior). Ik zit daar nu met al mijn defense equip, vind ik niet eens een deftige raidingguild die regelmatig nog maar MC in gaat. En als je zo'n guild vind vragen die gasten als tank dat je 150+ FR hebt (geen greens) 8)7 , hoe moet je daar aankomen als je niet in een guild zit die af en toe MC doet?

En al die comments over reroll, dat doe je zo snel niet hoor, toch niet als je al wat opgebouwd hebt met je char en je vrienden zitten daar. Ik ben nu wel een alli char gestart op Aerie Peak, maar die lvl ik maar als ik met mijn main niets echt te doen heb, maw het gaat zeer traag vooruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61797

Anoniem: 115173 schreef op maandag 17 juli 2006 @ 12:52:
[...]

Idd, had ik deze info op voorhand geweten ik had waarschijnlijk nooit Horde gerold. Maar toevallig rolde ik een horde en blijkt dat nu achteraf gezien niet zo'n goeie keuze. En dan is er ook nog eens het feit dat er veel minder Horde is (op de meeste servers) en daardoor krijg je ook minder kans om in een guild te geraken die endgame doet (zeker als warrior). Ik zit daar nu met al mijn defense equip, vind ik niet eens een deftige raidingguild die regelmatig nog maar MC in gaat. En als je zo'n guild vind vragen die gasten als tank dat je 150+ FR hebt (geen greens) 8)7 , hoe moet je daar aankomen als je niet in een guild zit die af en toe MC doet?

En al die comments over reroll, dat doe je zo snel niet hoor, toch niet als je al wat opgebouwd hebt met je char en je vrienden zitten daar. Ik ben nu wel een alli char gestart op Aerie Peak, maar die lvl ik maar als ik met mijn main niets echt te doen heb, maw het gaat zeer traag vooruit.
hiermee kom je een heel eind http://wow-loot.com/warrior.htm#fr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
deadsy schreef op maandag 17 juli 2006 @ 12:45:
Hmz, ik begin toch een beetje moe te worden van Solenor the Slayer aka Nelson the (not so) nice.
Deze demon is nog steeds bugged na 1.11 (freeze trap werkt niet meer om zijn enrage status te wissen) en het ziet er niet naar uit dat dit binnenkort wordt opgelost. Op de WoW US boards is een 16 pagina tellend topic aanwezig, helaas zonder "blue" response..

Dit is mijn laatste demon die ik nodig heb voor mijn Rhok/Lokh boog/staf. :(

En het frustrerende is, voor de patch had ik hem tot 18% todat een @#$% UD lock hem expres despawnde. Nu kom ik amper tot 65% a.g.v. bovenstaande bug, gewijzigde cooldowns voor healing-items en nog meer crap.

Maarja, de Winterspring demon is mij uiteindelijk ook gelukt :)

@tomvdburg:
valt mij de laatste tijd ook wel op dat het nogal rustig is op ED. Denk dat het na de vakantieperiode zichzelf wel oplost. Wij hebben niet echt problemen met onze members, dus de meeste raids gaan wel door. Alleen BWL werd gecancelled omdat er vele mensen niet opdaagden..
ik speel laatste tijd amper meer op emerald dream.. mijn lock op xavius is teh pwn. af en toe bij grote verveling lvl ik mn rogue of mage ff.. je moet wat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22:21

vhal

ಠ_ಠ

Ik heb ook het gevoel dat ED niet meer is van wat het (ooit) geweest is. Grote horde guild disbanden bij bosjes, en ik geloof dat Mortalis ook op dat punt staat.
Misschien is het wel tijd voor een publieke servertransfer, het schiet op deze manier ook niet echt op. Pvp is helemaal drama als gevolg van de H-A ratio.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
deadsy schreef op maandag 17 juli 2006 @ 13:27:
Ik heb ook het gevoel dat ED niet meer is van wat het (ooit) geweest is. Grote horde guild disbanden bij bosjes, en ik geloof dat Mortalis ook op dat punt staat.
Misschien is het wel tijd voor een publieke servertransfer, het schiet op deze manier ook niet echt op. Pvp is helemaal drama als gevolg van de H-A ratio.
ik zou echt een MOORD doen om van emerald dream mn priest en andere chars naar xavius te moven.. helaas mag het niet..vind het doodzonde.. is er een manier om het te doen..? behalve een ruil van chars ofzo..?
Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.