Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 81 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 5.990 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-04 10:39

RaseriaN

So much choices..

Nu het topic 'verplaatsen/moven van characters' word aangeboord heb ik ook iets meegemaakt afgelopen weekend waarover ik nog steeds verbaasd ben.

Een kerel, heeft minstens een half jaar niet meer gespeeld/geraid en is ineens weer actief geworden.
Niks mis mee natuurlijk, ware het dat hij de transfers (hebben we gehad in dat half jaar) compleet heeft gemist en wij hem ook niet op een lijst hebben geplaatst van mensen die 'speciaal' voor ons zijn. (Is een regeling van Blizzard, zodat mensen die niet aanwezig zijn tijdens transfers toch nog kunnen transferen).
En nu heeft hij het toch voor elkaar gekregen om alsnog zn char over te laten zetten..

Ik vraag me serieus af wat hij er allemaal voor heeft moeten uitspoken ;)

[ Voor 3% gewijzigd door RaseriaN op 17-07-2006 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:58
deadsy schreef op maandag 17 juli 2006 @ 13:27:
Ik heb ook het gevoel dat ED niet meer is van wat het (ooit) geweest is. Grote horde guild disbanden bij bosjes, en ik geloof dat Mortalis ook op dat punt staat.
Misschien is het wel tijd voor een publieke servertransfer, het schiet op deze manier ook niet echt op. Pvp is helemaal drama als gevolg van de H-A ratio.
Mortalis blijft bij elkaar maar zodra het mogelijk is, zullen ze wel massaal van de server moven.

Althans, dat is wat ik van Kich begreep. Ik log regelmatig in op ED om met oude bekenden te babbelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

RaseriaN schreef op maandag 17 juli 2006 @ 13:44:
Nu het topic 'verplaatsen/moven van characters' word aangeboord heb ik ook iets meegemaakt afgelopen weekend waarover ik nog steeds verbaasd ben.

Een kerel, heeft minstens een half jaar niet meer gespeeld/geraid en is ineens weer actief geworden.
Niks mis mee natuurlijk, ware het dat hij de transfers (hebben we gehad in dat half jaar) compleet heeft gemist en wij hem ook niet op een lijst hebben geplaatst van mensen die 'speciaal' voor ons zijn. (Is een regeling van Blizzard, zodat mensen die niet aanwezig zijn tijdens transfers toch nog kunnen transferen).
En nu heeft hij het toch voor elkaar gekregen om alsnog zn char over te laten zetten..

Ik vraag me serieus af wat hij er allemaal voor heeft moeten uitspoken ;)
ik neem aan dat hij zichzelf ook op die lijst heeft kunnen zetten?? lijkt me sterk als je guild kan beslissen of jij wel of niet nog mag transferen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 06-05 15:33
Hey mensen :)

Zag dit topic en ik d8; ik moet mezelf hier gewoon ff posten! Nou ik ben dus Jerx op de server Bloodfeather en daar heb ik een lvl 60 human epix warrior. DPS build hier een link met me gear etc.phttp://ctprofiles.net/459818.

Nog andere mensen die hier op Bloodfeather spelen? :D

heb ook nog 2 oude movies :P
1 dat ik ging stoppen;
http://www.dh-clan.nl/JerX/JerxOut..wmv
2 gewoon fun in BWL tikkertje spelen lol.
http://home.tiscali.nl/j.kooij/YoureIt.wmv

Misschien dit een beetje egoistisch overkomt maar is het niet, wou me gewoon even voorstellen.
Zie jullie hier verder op de forum om lekker te lullen! :D

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

MantaMania schreef op maandag 17 juli 2006 @ 13:48:

ik neem aan dat hij zichzelf ook op die lijst heeft kunnen zetten?? lijkt me sterk als je guild kan beslissen of jij wel of niet nog mag transferen.
Kan, meen ik, alleen de GuildMaster doen van die betreffende guild.

Trouwens het gaat niet over wel of niet, het betreft een lijst met mensen die na de transferperiode nog 2 weken de tijd hebben om over te gaan van realm.

En dan nog, hij was tijdens die transfer nergens te bekennen (kerel was van de een op andere dag gewoon een half jaar pleite ;))

[ Voor 16% gewijzigd door RaseriaN op 17-07-2006 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

RaseriaN schreef op maandag 17 juli 2006 @ 13:51:
[...]

Kan, meen ik, alleen de GuildMaster doen van die betreffende guild.

Trouwens het gaat niet over wel of niet, het betreft een lijst met mensen die na de transferperiode nog 2 weken de tijd hebben om over te gaan van realm.

En dan nog, hij was tijdens die transfer nergens te bekennen (kerel was van de een op andere dag gewoon een half jaar pleite ;))
hahhaha dat zijn de beste he mensen die gewoon verdwijnen, wij hadden er 1 die was van de ene op de andere dag gestopt, post op ons forum: zo ik ben gestopt met mn verslaving en heb mn char gedelete zodat ik niet terug kom.
Dan heb je ook zo iets van o neeeeee. Had dus ook gewoon gedelete met al zijn gear en cash.
Achteraf beter ook want 3 maanden later speelt ie weer, via een gm zijn account laten "ressen".
JerX schreef op maandag 17 juli 2006 @ 13:49:

Zag dit topic en ik d8; ik moet mezelf hier gewoon ff posten! Nou ik ben dus Jerx op de server Bloodfeather en daar heb ik een lvl 60 human epix warrior. DPS build hier een link met me gear etc.phttp://ctprofiles.net/459818.

1 dat ik ging stoppen;

Misschien dit een beetje egoistisch overkomt maar is het niet, wou me gewoon even voorstellen.
toon volledige bericht
welkom altijd leuk andere warriors.

[ Voor 32% gewijzigd door MantaMania op 17-07-2006 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Zo weer een redelijk weekendje WoW achter de rug :P

Weer een stukje verder in BWL. Voor het eerst Firemaw en Ebonroc neergekregen.
Morgen gaan we de rest even bekijken :D

Eindelijk mijn NS gloves te pakken en heb nu 5NS bonus en 3BF bonus :)
Kan nu kiezen tussen NS gloves of Aged core leather gloves :)

Ook de band of Accuria gescoord van Ragnaros... nu hoef ik niks meer van hem :)

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Vraagje, hoe ziet jouw NR gear eruit? Ik ben hard bezig NR gear te verzamelen, heb die 3 blue crafted items en die embrace cloak met +15 NR maar kom daarmee niet eens bij 150NR :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

ReCreator schreef op maandag 17 juli 2006 @ 14:31:
Zo weer een redelijk weekendje WoW achter de rug :P

Weer een stukje verder in BWL. Voor het eerst Firemaw en Ebonroc neergekregen.
Morgen gaan we de rest even bekijken :D

Eindelijk mijn NS gloves te pakken en heb nu 5NS bonus en 3BF bonus :)
Kan nu kiezen tussen NS gloves of Aged core leather gloves :)

Ook de band of Accuria gescoord van Ragnaros... nu hoef ik niks meer van hem :)
Als je dagger bent, Aged Core Leather pakken.
Die +Daggers is zon dikke increase in damage, dat het verschil in stats ZEKER goed word gemaakt.

Band of Accuria is een dikke ring idd, die +2hit is echt geweldig tbh :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Kaap schreef op maandag 17 juli 2006 @ 14:38:
[...]
Vraagje, hoe ziet jouw NR gear eruit? Ik ben hard bezig NR gear te verzamelen, heb die 3 blue crafted items en die embrace cloak met +15 NR maar kom daarmee niet eens bij 150NR :(
Heb zelf nu rond de 170NR unbuffed (Dit is met Gaea's Cloak en 15NR enchant erop)
Uit Maraudon heb ik Phytoskin Shoulders gehaald, Chromesh Girdle, 2x Heart of Noxxion en Albino Crocscale Boots. En uit RFD heb ik de Arachnid Gloves of the <insert> gehaald van 10 NR.
En met wat geluk heb ik een 13 en 20NR ring in mijn verzameling zitten.

Kijk voor de overige slots eens naar Chimeric gear (crafted) dit is vrij goedkoop en bied alleen maar NR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
op 1 of andere manier vond ik MC toch leuker... Gister Naxx gedaan, Deathwing part naar 1ste boss gegaan. Hebben hem op 82% gekregen maar hij gaat binnekort down! :) Wil nog steeds me asscandy uit BWL... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19:53

vhal

ಠ_ಠ

Kaap schreef op maandag 17 juli 2006 @ 13:48:
[...]
Mortalis blijft bij elkaar maar zodra het mogelijk is, zullen ze wel massaal van de server moven.
Althans, dat is wat ik van Kich begreep. Ik log regelmatig in op ED om met oude bekenden te babbelen.
Mja, ik denk dat vele alliance guild dat in overweging zullen nemen. SO en Ashes zie ik dat ook wel doen. Maar als Mortalis inderdaad besluit om te naar een andere server te verhuizen (zij het een paid transfer of een servertransfer), dan ben ik bang dat er helemaal niks meer van PvPen terecht komt. : (
BootVluchteling schreef op maandag 17 juli 2006 @ 13:34:
[...]
ik zou echt een MOORD doen om van emerald dream mn priest en andere chars naar xavius te moven.. helaas mag het niet..vind het doodzonde.. is er een manier om het te doen..? behalve een ruil van chars ofzo..?
Ben bang dat dat niet mogelijk zal zijn :(

BTW, welke server was toendertijd in de aanbieding toen er een transfer was?

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
kan me herinneren dat er een Xavius naar Emerald Dream was... rond maart ofzo was dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Laatst online: 15:57
JerX schreef op maandag 17 juli 2006 @ 14:58:
kan me herinneren dat er een Xavius naar Emerald Dream was... rond maart ofzo was dat
niet in mijn wereld hoor.. geloof ik niets van..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28168

[...]
Phytoskin spaulders en chlomerish girdle uit maraudon kan je in ieder geval nog halen, en verder de AH een week of 2 af blijven struinen naar greens (ik heb zelf een groene neck met 15 NR, chest met 26 NR, boots met 20 NR en een ring met 18 NR).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
BootVluchteling schreef op maandag 17 juli 2006 @ 15:00:
[...]

niet in mijn wereld hoor.. geloof ik niets van..
ja of het was andersom maar er is echt een transfer gweest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
JerX schreef op maandag 17 juli 2006 @ 15:05:
[...]

ja of het was andersom maar er is echt een transfer gweest
PvE naar PvP kan afaik niet.. had het dolgraag gewild.. ED is dood...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
ja kan er ook niet veel aan doen, wij hebben met alle Bloodfeather mensen de inbox van Bliz gespammed voor een BF transfer en die is er gekomen :) Maar ik zit nog steeds in BF^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31660

JerX schreef op maandag 17 juli 2006 @ 13:49:

1 dat ik ging stoppen;

toon volledige bericht
Bloodfeather for the win:

Appelkoek (60/Mage) / Hybrid(60/Druid) Proud member of We Ran out of Good Names (WROOGN) reporting for duty :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 92838

Anoniem: 31660 schreef op maandag 17 juli 2006 @ 15:20:
[...]

Appelkoek (60/Mage) / Hybrid(60/Druid) Proud member of We Ran out of Good Names (WROOGN) reporting for duty :)
WROOGN lol! Die is leuk gevonden! Ik zit bij een guild: Archangels of Darkness. Beetje emo, beetje drama, maar vind het wel een mooie naam. Vorige guilds waren:
- Cobra Crusaders (deed me denken aan G.I. Joe :P )
- Cobra Commanders (lvl60 only van bovenstaande)
- Cohors Praetoria (wat zoveel betekend als lijfwachten van de keizer o.i.d.)
- Medieval (bah)

En op Genjuros zit ik bij de Hollandse Leeuwen ... lol.

Wat vinden jullie de leukste guildnames? Moest zelf lachen om "Gnomeland Security", "Dead girls are easy" en "Roflcers of the Lawl ". Deze vind ik net: <OMGKITTNSMEWMEWMEW> lol.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 92838 op 17-07-2006 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Niet online
We Pee In Moonwells

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19:53

vhal

ಠ_ಠ

BootVluchteling schreef op maandag 17 juli 2006 @ 15:12:
[...]
PvE naar PvP kan afaik niet.. had het dolgraag gewild.. ED is dood...
achja, zolang wij (onze guild) lekker aan het raiden zijn, vermaak ik me prima. En mocht er een transfer zijn, dan zien we het wel. :)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:25

Phydomir

Dennis

Op Tarren Mill heb je Fate en Fate has Fans, ook wel grappig :p

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Ik en paar guildmates hebben voor de gein een beggers guild opgericht. <Scary Old Homeless People>. Lopen we met de lelijkste chars die je maar kan verzinnen in IF tussen bank en AH met macro's over dat we arm zijn blah die blah.

Je moest eens weten hoeveel mensen geld geven. Niet dat we er wat aan hebben, maar we lachen ons op teamspeak het appelazerus :+

Verder op Kor'Gall ook nog <NOIDONTWANTTOJOINYOURGUILD> en <G-UNIT> waarvan de laatste een twink guild is met ubah bling bling items en enchants.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:44
[...]
Ik weet niet welke klasse jij speelt, maar voor mijn warrior heb ik de volgende spulletjes:

- Bramblewood helm: +30 NR en +10 NR enchant : craftable (wel leather maar boeit niet, de stats zijn beter dan die plate helm uit maraudon).
- +5NR enchant op shoulders (die van Frankriss) - of de Acid Etched uit strat: 20 NR + 5 NR enchant
- Gaea's Embrace (cloak) 20 NR + 15 NR enchant: craftable
- Ironvine breastplate 30 NR: craftable
- Noxxion's shackles: +15 NR drop van Noxxion in Maraudon
- Ironvine gloves: +20 NR: craftable
- Ironvine belt: +15 NR: craftable
- Cenarion Reservist's Legplates: +25 NR en +10 NR enchant - quest reward

- Band of Cenarius: +19 NR - vereist honored rep bij CH en je guild moet Royals killen aangezien je een abyssal scepter moet inleveren
- een groene ring met +10 NR (+10 sta voor stats)
- 2x Heart of Noxxion trinket: 20 NR

- verder wil ik nog dat blauw schild met 15 NR uit strat en de boog met 8 NR van Ayamiss uit AQ20

Overigens zijn die craftables wel vrij duur (althans toch op Kor'gall - Horde). Voornamelijk de bloodvine, living essences en arcane crystals waren prijzig...

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09-2024
Anoniem: 92838 schreef op maandag 17 juli 2006 @ 15:32:
[...]

Wat vinden jullie de leukste guildnames? Moest zelf lachen om "Gnomeland Security", "Dead girls are easy" en "Roflcers of the Lawl ". Deze vind ik net: <OMGKITTNSMEWMEWMEW> lol.
<A gnome stole my Bike> en <UD girls are easy> en <Aries Knokploeg>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Kapoen schreef op maandag 17 juli 2006 @ 16:10:
[...]

Ik weet niet welke klasse jij speelt, maar voor mijn warrior heb ik de volgende spulletjes:

- Bramblewood helm: +30 NR en +10 NR enchant : craftable (wel leather maar boeit niet, de stats zijn beter dan die plate helm uit maraudon).
- +5NR enchant op shoulders (die van Frankriss) - of de Acid Etched uit strat: 20 NR + 5 NR enchant
- Gaea's Embrace (cloak) 20 NR + 15 NR enchant: craftable
- Ironvine breastplate 30 NR: craftable
- Noxxion's shackles: +15 NR drop van Noxxion in Maraudon
- Ironvine gloves: +20 NR: craftable
- Ironvine belt: +15 NR: craftable
- Cenarion Reservist's Legplates: +25 NR en +10 NR enchant - quest reward

- Band of Cenarius: +19 NR - vereist honored rep bij CH en je guild moet Royals killen aangezien je een abyssal scepter moet inleveren
- een groene ring met +10 NR (+10 sta voor stats)
- 2x Heart of Noxxion trinket: 20 NR

- verder wil ik nog dat blauw schild met 15 NR uit strat en de boog met 8 NR van Ayamiss uit AQ20

Overigens zijn die craftables wel vrij duur (althans toch op Kor'gall - Horde). Voornamelijk de bloodvine, living essences en arcane crystals waren prijzig...
toon volledige bericht
Ik speel rogue. Ik hoop van Frankriss ook wat NR gear te kunnen looten. Maar we hebben hem nog niet gedowned, hij gaat vanavond of morgen neer.

De prijs van arcane crystals op Kor'Gall/Alliance zakt overigens snel, 25-35G gaan ze nu maar Bloodvine is idd niet te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:05

chromeeh

the Gnome

[...]
<knip>

Hey GnomelandSecurity loopt ook op Nordrassil rond :)

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143011

<Sapped Girls Don't Say No> wint imo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdmeijer
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-04-2021
<A Murloc Stole My Bike>

Paling Terran & Shaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Kaap schreef op maandag 17 juli 2006 @ 16:14:
[...]
Ik speel rogue. Ik hoop van Frankriss ook wat NR gear te kunnen looten. Maar we hebben hem nog niet gedowned, hij gaat vanavond of morgen neer.

De prijs van arcane crystals op Kor'Gall/Alliance zakt overigens snel, 25-35G gaan ze nu maar Bloodvine is idd niet te betalen.
Probeer met je guild The Calling te doen, dat levert iedereen 25 NR op (in het legs slot).
Haal dan nog 2x 10 NR enchant uit ZG en je bent weer 45 NR verder :)

Btw jij zit in Nemetos Order he? Ik geloof dat we verleden week dan nog gevochten hebben aan Onyxia's Lair aangezien jullie probeerden een paar van onze members te ganken _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97943

Anoniem: 143011 schreef op maandag 17 juli 2006 @ 16:20:
<Sapped Girls Don't Say No> wint imo :P
Heel lang geleden was er een gilde genaamd "Dead girls don't say no". Die naam is heel snel door een GM gewijzigd omdat hij niet gepast was. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 04-02 22:54
BootVluchteling schreef op maandag 17 juli 2006 @ 13:06:
[...]

ik speel laatste tijd amper meer op emerald dream.. mijn lock op xavius is teh pwn. af en toe bij grote verveling lvl ik mn rogue of mage ff.. je moet wat ;)
ik ben jou nog nooit tegen gekomen op Xavius :( In welke guild zit je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Kapoen schreef op maandag 17 juli 2006 @ 16:43:
[...]

Probeer met je guild The Calling te doen, dat levert iedereen 25 NR op (in het legs slot).
Haal dan nog 2x 10 NR enchant uit ZG en je bent weer 45 NR verder :)

Btw jij zit in Nemetos Order he? Ik geloof dat we verleden week dan nog gevochten hebben aan Onyxia's Lair aangezien jullie probeerden een paar van onze members te ganken _/-\o_
Was dat donderdag? Want we doen altijd Chrommie, Nefarian en daarna Onyxia. Ik stond dan denk ik al binnen.

Maar je hebt gelijk hoor, normaal deden we nooit ganken bij raid area's maar toen Transcendance ons ging ganken hebben we besloten om alles wat in de weg staat om te leggen. Bij voorkeur als het guildtags Suzo Oh Nogwat of The Core draagt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
Kaap schreef op maandag 17 juli 2006 @ 17:16:
[...]
Was dat donderdag? Want we doen altijd Chrommie, Nefarian en daarna Onyxia. Ik stond dan denk ik al binnen.

Maar je hebt gelijk hoor, normaal deden we nooit ganken bij raid area's maar toen Transcendance ons ging ganken hebben we besloten om alles wat in de weg staat om te leggen. Bij voorkeur als het guildtags Suzo Oh Nogwat of The Core draagt :+
world pvp ftw :)

Wij hebben eens een mooie battle gehad met een allie guild op Xavius. Orange County heet de guild. Zowel wij als zij gingen naar MC en voor BRM hadden we ze ff flink afgeslacht. Dag later nadat iedereen van ons naar beneden sprong in BRM om naar MC te gaan werden wij door hen ingemaakt, en later weer andersom. Blijft cool :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
addictive schreef op maandag 17 juli 2006 @ 17:10:
[...]

ik ben jou nog nooit tegen gekomen op Xavius :( In welke guild zit je?
blondje in Nerve.. alleen nu zitten we vooral rond ZG en AQ te hikken, aangezien het vakantie is met lage opkomst..

welke guild zit jij dan..?

nm.. rise. die gank ik vaak genoeg.. alleen als ze mij aanvallen iig.. altijd leuk.. warrior lvl 60 ziet een lock langsrennen (ook 60) en denkt, die pak ik wel even.. tja. not in this life... (8>

[ Voor 23% gewijzigd door BootVluchteling op 17-07-2006 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Kaap schreef op maandag 17 juli 2006 @ 17:16:
[...]

Suzo O Oku :) per toeval 2 Spaanse guilds ;)
Ze staan wel bekend als gankers inderdaad, zoals Omni Mortales ... T.J.P.F en Saga bij jullie.
Met mijn warrior kan ik er weinig aan beginnen, maar mijn shadowpriest deelt graag DoTs uit als ik 1 van die knakkers zie :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41820

Op Frostmane: <Noobs with Sandwiches>

Is best nog een goede guild ook :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
BootVluchteling schreef op maandag 17 juli 2006 @ 17:28:
[...]

blondje in Nerve.. alleen nu zitten we vooral rond ZG en AQ te hikken, aangezien het vakantie is met lage opkomst..

welke guild zit jij dan..?

nm.. rise. die gank ik vaak genoeg.. alleen als ze mij aanvallen iig.. altijd leuk.. warrior lvl 60 ziet een lock langsrennen (ook 60) en denkt, die pak ik wel even.. tja. not in this life... (8>
ik izt in RISE ja :)

Maar doe nooit grinden ofzo met mn warrior, lukt gewoon niet goed met een prot warrior. Dus ik ben óf instances aan het runnen, óf guildies helpen of alts aan het lvlen :)

Als prot warrior kan ik alleen wat hunters uit mn guild aan en 1 rogue, de rest lukt me niet.
Werd laatst gegankt door een 60 druid in duskwood toen ik daar grave moss aan het farmen was op mn alt. Met mn main erheen, maar dat werkte niet echt, is puur een endurance gevecht dan, 5 minuten bezig geweest en toen kwam er een 54 rogue aan die die druid hielp :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Kapoen schreef op maandag 17 juli 2006 @ 17:34:
[...]

Suzo O Oku :) per toeval 2 Spaanse guilds ;)
Ze staan wel bekend als gankers inderdaad, zoals Omni Mortales ... T.J.P.F en Saga bij jullie.
Met mijn warrior kan ik er weinig aan beginnen, maar mijn shadowpriest deelt graag DoTs uit als ik 1 van die knakkers zie :D
Zit je al in Rage of Titans?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114719

Weet iemand of het mogelijk is de trail over te zetten naar een normale abbo? ik kan die optie namelijk niet vinden.

ik heb het al gevonden, de europese kan alleen geupgrade worden als je het origineel koopt, wel stom eigenlijk want de amerikaanse is wel gewoon te upgraden.(tegen een vergoeding)

[ Voor 45% gewijzigd door Anoniem: 114719 op 17-07-2006 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:00

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
[...]

Ik speel ook wel eens op bloodfeather met Trutje (60/Paladin) en Aenae (60/Mage) :)

WROOGN blijft een leuke guildname om te zien :P

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAS80
  • Laatst online: 10-03 17:00
Sorry voor de Noob vragen af en toe :X De mail. (vrijdag gekocht na het uitspelen van Oblivion)
Ik ben een lvl14 night elf hunter, ik heb een vette armor ( voor mijn level dan) gevonden.
Chargers pants of the Gorilla, maar er staat in het rood mail achter. Kan ik em naar mezelf mailen en dan gebruiken of betekent dat dit object gereserveerdt is voor een andere class?

Edit, mischien dat ik het zelf kan vinden, maar er is zoveel info over dit soort kleine details dat het moeilijk is om het antwoord te vinden.

BVD,
Bas

[ Voor 25% gewijzigd door BAS80 op 17-07-2006 21:43 ]

Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick_193
  • Laatst online: 10-11-2024
Dan kan je class em niet dragen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Hunters kunnen afaik maximaal leather gebruiken :)
Dus mail/ plate kun je niet dragen :)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAS80
  • Laatst online: 10-03 17:00
Atlas schreef op maandag 17 juli 2006 @ 21:41:
Ok thx, het plaatje ziet er wel uit als leather maargoed. ik verkoop em wel...

Gisteren ben ik in Darkshore beland, damn wat krijg je veel geld voor je Items daar _/-\o_
Ik vreog me eerst af hoe ik in godsnaam aan al die dure armor en skills moet komen, begint nu te dagen. ;)

Edit
Anoniem: 143011 schreef op maandag 17 juli 2006 @ 21:48:
[...]

Vanaf level 40 kunnen hunters mail dragen.
Ok cool to know! _/-\o_

Maarja tegen die tijd is deze onbruikbaar.
Goed weetje, thx.

[ Voor 50% gewijzigd door BAS80 op 17-07-2006 21:51 ]

Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143011

Atlas schreef op maandag 17 juli 2006 @ 21:41:
Vanaf level 40 kunnen hunters mail dragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 20380

Vanavond heeft Immortalis op Dragonblight voor het eerst Ragnaros omgelegd. Vrijdag was de eerste try en vanavond ging die in 1x neer. Gaf wel een kick :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114195

Patchwerk down
Grobbulus down

2x Desecrated Pauldrons, Band of Reanimation en Frost res mail schouders. En wie won het tweede paar schouders?

Juistem:
Afbeeldingslocatie: http://img61.imageshack.us/img61/878/pauldronsfk4.jpg
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
damn die dingen zijn HUGE! :D

grats uiteraard :)

damn, die setbonusses heersen echt wel :o O+

[ Voor 33% gewijzigd door addictive op 18-07-2006 02:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeShooter
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:55
Afbeeldingslocatie: http://img415.imageshack.us/img415/1028/wallpaperrz3.jpg

Woohooooo!

eXodus - Lightning's Blade EU

Posing wordt aan gewerkt :+

[ Voor 112% gewijzigd door FreeShooter op 18-07-2006 02:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170950

Na 9 weken bwl, hebben we vanavond Nef dood voor de eerste keer !!

Echt wel cool :P

Jammer genoeg geen mace en geen sr, maar ja dat kan de pret niet drukken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
[...]

haha hey gozer! je was laatst in ZG met andere mensne mij te ganke :P ik deed nnix zat gewoon lekker te chille met die mage met vage naam :P (UD) Ik speel ook wel is Arilyn :) Zit ook in NS!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Kees schreef op maandag 17 juli 2006 @ 20:41:
[...]

Ik speel ook wel eens op bloodfeather met Trutje (60/Paladin) en Aenae (60/Mage) :)

WROOGN blijft een leuke guildname om te zien :P
Trutje en Tutje! :D Enne Sap Girls en Pee in Moonwell waren wel ownage gnamen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Pff we whipen nu al dagen op Frankriss in AQ. Beste try so far is 14%. We hebben 2 tanks op boss, rogues en hunters op boss. Warlocks en Mages assisten OT's met de add's te AOEén. Snake spawns worden opgepakt door de rogues, hunters en available OT's.

Punt is gewoon dat zo rond de 30% er teveel mensen dood zijn om de snakes snel neer te DPS'en, met als gevolg dat ze enragen. Stunnen lukt wel, maar jah, als er cooldowns zijn ben je de pineut.

Waar ik wel schijt van heb is dat ik lees dat sommige guilds over een hele fight maar 5 snakes hebben terwijl wij bij diverse tries er 3 tegelijk krijgen en als die neer zijn soms de volgende alweer spawned.

Wat is de truc met Frankriss? Of liever gezegd, wat is de clue van de snake spawns? Gaat dit op % ofzo? Worden er debiel van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorchor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-05 14:27
Anoniem: 41820 schreef op maandag 17 juli 2006 @ 18:57:
Op Frostmane: <Noobs with Sandwiches>

Is best nog een goede guild ook :p
Ik Gank Noob with Sandwiches altijd ><

zit bij Farq in de guild dat moet al genoeg zeggen ;)

http://www.farqtheorc.com ><

[ Voor 6% gewijzigd door Scorchor op 18-07-2006 08:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Kaap schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 08:30:
Pff we whipen nu al dagen op Frankriss in AQ. Beste try so far is 14%. We hebben 2 tanks op boss, rogues en hunters op boss. Warlocks en Mages assisten OT's met de add's te AOEén. Snake spawns worden opgepakt door de rogues, hunters en available OT's.

Punt is gewoon dat zo rond de 30% er teveel mensen dood zijn om de snakes snel neer te DPS'en, met als gevolg dat ze enragen. Stunnen lukt wel, maar jah, als er cooldowns zijn ben je de pineut.

Waar ik wel schijt van heb is dat ik lees dat sommige guilds over een hele fight maar 5 snakes hebben terwijl wij bij diverse tries er 3 tegelijk krijgen en als die neer zijn soms de volgende alweer spawned.

Wat is de truc met Frankriss? Of liever gezegd, wat is de clue van de snake spawns? Gaat dit op % ofzo? Worden er debiel van.
wij gebruike 3 tanks bij de spawns deze houden gewoon aggro van de adds terwijl ze gehealed worden

2 tanks op frank, bij snake spawn alle dps op frankriss stoppen en iedereen op de snakes snake dood => terug op frank

rond de 60 of 70% van frank gaan de 3 tanks icm de priests die adds beetje rond fearen om dps op de tanks wat lager te houden zodat bijhealen makkelijker wordt

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-05 17:29
De Gesnaakte schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 08:33:
[...]

<3 farq

arme diddle / jarnotjuh : P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

De Gesnaakte schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 08:33:
[...]

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEH! Kill Farq! :P

En wie van FM ben jij dan? ;) Het moge duidelijk zijn wie ik ben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorchor
RaseriaN schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 08:44:
[...]

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEH! Kill Farq! :P

En wie van FM ben jij dan? ;) Het moge duidelijk zijn wie ik ben...
Nafets lvl 60 Tauren Druid iHORDE
Xeodus lvl 60 Shadow Priest (die irritante priest in AV :D)

Iemand bij die houseparty (lees gankfest) geweest afgelopen zaterdag in Ashenvale ?

[ Voor 12% gewijzigd door Scorchor op 18-07-2006 08:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

De Gesnaakte schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 08:45:
[...]

Nafets lvl 60 Tauren Druid iHORDE
Xeodus lvl 60 Shadow Priest (die irritante priest in AV :D)

Iemand bij die houseparty (lees gankfest) geweest afgelopen zaterdag in Ashenvale ?
Nee niet bijgeweest helaas ;)

Zal je vast weleens gezien hebben... geganked niet, want ik ben lief tegen iHORDE (behalve Farq krijgt nog wel eens iets van me op zn hoofd :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorchor
RaseriaN schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 08:51:
[...]

Nee niet bijgeweest helaas ;)

Zal je vast weleens gezien hebben... geganked niet, want ik ben lief tegen iHORDE (behalve Farq krijgt nog wel eens iets van me op zn hoofd :P)
Everyone loves Farq :D

Ik ben meestal lief tegen alliance maar er zijn uitzonderingen (strafbomber, Brainy ....)
Man tis toch saai hier op me werk :/ Zal eens vragen of ik Wow mag spelen D:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10456

Gisteren een aantal pogingen op Hakkar gedaan.. Nog niet gelukt, beste poging 56%

Pittige baas :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nextware
  • Laatst online: 21:31
Ik heb de TS al een email gestuurd met de vraag op hij iets in de topicstart kan wijzigen, maar dit blijft nu al enkele topics hetzelfde, dus vandaar dat ik het hier maar post:

Server: Aggramar

The Dutch Council is opgeheven. Diverse guildmembers zijn verder gegaan in Exercitus Invictus
Minimum lvl: lvl 30
Alts: vanaf lvl 15, mits je main ook in de guild zit
GM: Soulbringer
Voor invites: Mirreke, Madroon, Phaera, Soulbringer, Trelenior

Als dit gewijzigd kan worden: super :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mopster
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 25-05-2024

Mopster

Curieuzeneuzemosterd

Paar dagen geleden is de Wraith Blade van Maexxna gedropt; leuk zwaardje, spijtig genoeg had ik niet het meeste dkp. De 2de of 3de drop is voor mij ! :)

Vanavond is het weer Patchwerk proberen.

MSI X570 Gaming Edge Wifi, AMD Ryzen 7 5800x, Corsair Vengeance RGB Pro 3600CL16 16Gb, Sapphire RX590 Nitro+, Crucial MX 512Gb + 2Tb, Seagate SSHD 2TB, Creative SoundBlaster Zx, Razer Blackwidow Stealth 2016, Logitech G703, DELL S2721DGF, ASUS VG248QE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

De Gesnaakte schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 08:53:
[...]

Everyone loves Farq :D

Ik ben meestal lief tegen alliance maar er zijn uitzonderingen (strafbomber, Brainy ....)
Man tis toch saai hier op me werk :/ Zal eens vragen of ik Wow mag spelen D:
Ach, zoals hij zich soms gedraagt op IRC is niet echt leuk maarja, zal wel leuker zijn aan de andere kant van de ganksquadâ„¢. Moet zeggen, de site is wel geweldig en dat hij gewoon alles ganked wat los en vast zit is ook wel te waarderen, helaas pushed hij het soms net ietsje te ver ;)

Btw, hoever is iHORDE nu in BWL/AQ ?

Kom anders op FM IRC, wordt straks wel drukker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorchor
RaseriaN schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 08:59:
[...]

Ach, zoals hij zich soms gedraagt op IRC is niet echt leuk maarja, zal wel leuker zijn aan de andere kant van de ganksquadâ„¢. Moet zeggen, de site is wel geweldig en dat hij gewoon alles ganked wat los en vast zit is ook wel te waarderen, helaas pushed hij het soms net ietsje te ver ;)

Btw, hoever is iHORDE nu in BWL/AQ ?

Kom anders op FM IRC, wordt straks wel drukker
Het is heel leuk in de Ganksquad maar ik kan me voorstellen dat de Alliance het wat minder vindt :o
We hebben al een paar keer Nefarion gekilled en in AQ zijn we net voorbij Fankriss geloof ik.

Kan niet op IRC komen via me werk PC, ze hebben de poorten dichtgespijkerd :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nextware
  • Laatst online: 21:31
Anoniem: 181761 schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 16:03:
Ik volg dit topic al maanden maar heb er nog nooit echt een post op gewaagd. Dit deels omdat ik een hoop zaken nog zelf niet heb kunnen zien (BWL / AQ40). Maar ook omdat er een hoop experts zich begeven op dit forum en ik me daarom graag behoud van posten.

Maar nu is dan toch het moment daar gekomen dat ik een post wilde plegen.

Zelf ben ik guild leader bij Key to Annihilation op de Aggramar server. Nu zijn wij een groep die elkaar offline kenden en zodoende samen zijn gaan spelen. We hebben momenteel een stuk of 12 level 60's en groeien niet heel hard meer. Toen ik bijna level 60 was heb ik goed contact weten te maken met de guild The Dutch Council. Wij hadden een prettige samenwerking en zijn toen begonnen met raiden. Dit in eerste instantie op ZG en AQ20 aangezien het aanbod van level 60's niet heel hoog was.

Na een tijdje gingen we door groei en animo ook MC doen en dit was de eerste keer redelijk succesvol. Nu was het probleem alleen dat er wat vertroebeling ontstond door mensen niet snel meer tevreden waren en zonder motivatie begonnen te schreeuwen.

De mensen die TDC (the dutch council) op dat moment leiden hebben hierdoor besloten te stoppen met TDC en een nieuwe guild op gezet genaamd Invictus Excercitus. Hiermee verplaatste de samenwerking van KtoA (Key to Annihilation) mee en hebben we gezamelijk wat opgezet http://www.iektoa.nl. Door deze verschuiving is de kwaliteit van het gamen beter geworden maar zijn we wel met minder mensen komen te zitten.

Ondertussen hebben we tot Hakkar en Jin'do alles onder controle in ZG en zijn we een tijdje terug voorbij Rajaxx gekomen en hebben we een poging gewaagd op Buru. We zijn dus redelijk tevreden over onze progressie zover.

Maar het blijft voor ons bij 20 mans instances, terwijl wij ook wel eens wat tier 1 spul willen halen. En misschien eens een kijkje willen nemen bij Onyxia.

Mijn eerste vraag is of de openingspost kan worden aangepast. TDC wordt geleid door Murozes. Ik weet verder niet wie er nog mee gemoeid is maar de rest van de namen die daar staan kloppen in ieder geval niet meer. Invictus Excercitus en Key to Annihilation zijn ook op deze server te vinden en onze website is te vinden op het eerder genoemde url. Zie onderaan voor de mensen die als contacts bij deze guilds horen.

Ik weet niet of dit mag maar ik zie er niets over in de openings post. Mijn tweede vraag is of er hier misschien mensen zijn die ook op Aggramar spelen en behoefte hebben om IEKtoA te komen versterken.

Wij zijn:
- Een hechte groep van kwalitatief goede spelers
- Hebben veel lol en ondertussen ook ervaring in het raiden
- Raiden gemiddeld zo'n 3 á 4 keer per week
- Niet dwingend in de spec die je hebt / bent
- In balans!

Als je op Aggramar rondloopt en denkt dat klinkt wel interessant dan kan je me ingame altijd whispen. Je kan mij vinden onder Drinn (warrior) of Swientie (priest). Daarnaast kan je ook proberen aan te spreken van IE (soulbringer, trelenior, mirreke, madroon en tular).

Key to Annihilation GL is dRiNn
Invictus Excercitus GL is Soulbringer
Invictus Excercitus Commanders zijn Trelenior, Mirreke, Madroon en Tular.
toon volledige bericht
Hé gozer.. jij ook hier :D
Leuk om eens wat te mensen te spreken waarmee je flinke lol beleeft in de instances :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28168

Exactly. Waar het (imho) het meeste op lijkt is dat er per "snake spawn sessie" een, twee of drie snakes kunnen spawnen (is dus random) op random momenten tijdens het gevecht, waarbij de tweede en derde pas spawnen zodra er weer 1% van Frankriss af is.

Wij doen het dus als volgt: alle DPS zit op Frankriss, zodra er een snake gespot is, stopt iedereen dps op frankriss METEEN en kill de snake eerst. Wij hadden nog wel eens 2 slangen tegelijk, maar wij spotten toen nog de snakes met het blote oog. Echter vorige week had onze raidleader een nieuwe bossmod die aankondigt wanneer er een slang spawned. Het blijkt dat sommige slangen achterin de zaal spawnen en dus wel 10 seconden kunnen duren voor ze in het zicht komen, dus ik denk dat het daardoor komt. Not 100% sure about that though.

Verder wat Djengis Bokkie zegt. Neem je 3 beste tanks en zet die ieder bij een spawnpoint. Na een tijdje brengen zij de bugs wat dichter naar Frankriss en wordt er telkens AoE fear gedaan (met name door priests, maar warlocks en warriors helpen waar mogelijk / als dat nodig is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Laatst online: 16:15

Japser

Jeej!

Vanavond voor het eerst Naxx in, ik heb dr zin in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108648

Japser schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 09:33:
40g repairs? succes :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Kaap schreef op maandag 17 juli 2006 @ 19:28:
[...]

Zit je al in Rage of Titans?
Ja, laatste week van mijn 'proefperiode' ondertussen :)

Is wel een hele belevenis... van maanden niets anders dan MC/Onyxia naar BWL farm en AQ/Naxx wipe sessies :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31660

JerX schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 08:14:
[...]

haha hey gozer! je was laatst in ZG met andere mensne mij te ganke :P ik deed nnix zat gewoon lekker te chille met die mage met vage naam :P (UD) Ik speel ook wel is Arilyn :) Zit ook in NS!
Deed ik dat? :+ Kan me dat niet voorstellen.. Boefje dat ik ook ben :|
Nee serieus, in principe gank ik niet zoveel, echter als ik vlak daarvoor geganked heb ik af en toe ook de neiging.. Maarjah, ik zuig echt in pvp B)

Wat was jouw naam dan en welke guild?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-02 16:07

Roeligan

Feyenoord

Japser schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 09:33:
;( wees maar zo... ben al een maand bezig om Edge of Reasoning weer levend te krijgen na de leegloop. Ik ben bang dat als ik niet internationaal vanaf lvl 40 ga recruiten dat de guild niets meer wordt. Misschien ga ik zelfs wel migraten ;(

Maargoed wel kewl dat jij je draai hebt gevonden in Driven. Ik hoop dat je een hoop leuke loot weghaald daar :)

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Anoniem: 31660 schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 10:04:
[...]

Deed ik dat? :+ Kan me dat niet voorstellen.. Boefje dat ik ook ben :|
Nee serieus, in principe gank ik niet zoveel, echter als ik vlak daarvoor geganked heb ik af en toe ook de neiging.. Maarjah, ik zuig echt in pvp B)

Wat was jouw naam dan en welke guild?
haha read my signature ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Kapoen schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 10:03:
[...]

Ja, laatste week van mijn 'proefperiode' ondertussen :)

Is wel een hele belevenis... van maanden niets anders dan MC/Onyxia naar BWL farm en AQ/Naxx wipe sessies :*)
Dan heb ik jullie gisteren in Silithus nog gezien. Helft van de raid stond in AQ40 en de andere helft van Nemetos werd buiten doot Rage of Titans geganked :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114195 schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 01:41:
Patchwerk down
Grobbulus down

2x Desecrated Pauldrons, Band of Reanimation en Frost res mail schouders. En wie won het tweede paar schouders?

Juistem:
[afbeelding]
:D
Jezus wat een mega huge shoulderpads! Die zouden echt te gék staan op een Gnome hehe. En dan vooral een Gnome met Ass'Candy en deze shoulders hehehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:16
In pokemon is het zo dat bijv. water pokemon sterk tegen vuur pokemon zijn.

Hoe zit dat in World of Warcraft?

Welk element is sterk tegen welk element?
(Arcane, Fire, Nature, Frost en Shadow)

En welk class is sterk tegen welk class?
(bijv. Tegen welke class is hunter sterk en welke class is sterk tegen hunter?)

Ik vroeg me dit ineens af
ph4nt0m schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 11:07:
[...]

whahaha wat een vraag lol echt rakkerzero weer hoor :P. en nee volges mij zit dat er nie in :P
Nou ik denk eigenlijk dat dit er wel inzit. Anders hadden ze net zo goed alles op 1 lijn kunnen trekken, 1 class die alles kan en geen elementen.
Dus vandaar mn vraag.

[ Voor 36% gewijzigd door Zeror op 18-07-2006 11:10 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Laatst online: 11-05 21:38
Rakkerzero schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 11:05:
In pokemon is het zo dat bijv. water pokemon sterk tegen vuur pokemon zijn.

Hoe zit dat in World of Warcraft?

Welk element is sterk tegen welk element?
(Arcane, Fire, Nature, Frost en Shadow)

En welk class is sterk tegen welk class?
(bijv. Tegen welke class is hunter sterk en welke class is sterk tegen hunter?)

Ik vroeg me dit ineens af
whahaha wat een vraag lol echt rakkerzero weer hoor :P. en nee volges mij zit dat er nie in :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114195

Anoniem: 92838 schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 10:59:
[...]

Jezus wat een mega huge shoulderpads! Die zouden echt te gék staan op een Gnome hehe. En dan vooral een Gnome met Ass'Candy en deze shoulders hehehe.
Undu op Genjuros Alliance kant heeft Shoulders en Helm op t moment als Gnome. Ziet er vreemd uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Dreadnaught ziet er echt GEWELDIG uit, de grootste raiding guild op onze server heeft hun MT al in 5 stukken staan. Je word er al bang van als je er naar kijkt :9

Sinds lange tijd heeft Blizzard weer eens echt werk gemaakt van de design voor wapens/gear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114195 schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 11:17:
[...]

Undu op Genjuros Alliance kant heeft Shoulders en Helm op t moment als Gnome. Ziet er vreemd uit :)
Hehe ik moet dan maar eens met m'n druid inloggen op Genjuros. Bijna lvl40 trouwens. Ik heb jou trouwens nog nooit zien lopen maar goed, ik speel ook niet vaak op Genjuros. Lag was verschrikkelijk de laatste tijd! Valt nu weer reuze me maar goed, morgen 'onderhoud', vorige keer werd het er alleen erger door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36290

RaseriaN schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 11:22:
Sinds lange tijd heeft Blizzard weer eens echt werk gemaakt van de design voor wapens/gear.
Right :P

De warlock Tier3 ziet er echt _verschrikkelijk_ uit IMO. Maar misschien is dat wel de wraak omdat Tier1 en zeker Tier2 wel goed gelukt zijn, qua design.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-05 11:24

RMB

Nee, geen right mouse button!

Mijn warrior Orc is nu op lvl 24 :)
Heb net WC gedaan en heb de Wingblade :D Ook heb ik een blauw-gewaardeerde boog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108648

Anoniem: 36290 schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 11:29:
[...]

De warlock Tier3 ziet er echt _verschrikkelijk_ uit IMO. Maar misschien is dat wel de wraak omdat Tier1 en zeker Tier2 wel goed gelukt zijn, qua design.
apart= cool, beter dan saai zoals ALLE mage sets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161226

RMB schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 11:33:
Mijn warrior Orc is nu op lvl 24 :)
Heb net WC gedaan en heb de Wingblade :D Ook heb ik een blauw-gewaardeerde boog :)
Venomstrike is een mooie boog ^^ Zeker voor twinks aan te raden.
Ik zit nu achter de complete Fang set aan waarvan ik de naam niet meer weet, op me shaman. Heb nu 2/5 lol.

Healen is ook leuk. Healman ftw :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
ik ben warrior maarja ik haat tanken :P leuke combo is dat joh^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Kaap schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 10:55:
[...]
Dan heb ik jullie gisteren in Silithus nog gezien. Helft van de raid stond in AQ40 en de andere helft van Nemetos werd buiten doot Rage of Titans geganked :P
Daar zat ik dan voor niks tussen :)

We hebben eerst The Calling gedaan en dan ben ik recht naar AQ gereden.

Ik heb wel per ongeluk een /mourn gedaan in CH op een nelf van jullie _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:16
JerX schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 11:50:
ik ben warrior maarja ik haat tanken :P leuke combo is dat joh^^
Klinkt als:
Ik ben een hunter en ik haat het om mn boog te gebruiken :)
Maarja soms is dat ding best handig

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:47

Bezulba

Formerly known as Eendje

als warrior niet willen tanken kan nog enigsinds... maar als hunter niet je boog gebruiken is serieus je mogelijkheden niet optimaal gebruiken.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:36

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Wormpjes komen random, heb er nog geen systeem in ontdekt...

Hoe wij em doen:

Gewoon frankie tanken. Adds worden gefeared door wie het maar kan en eigenlijk verder genegeerd.
Wormpjes hebben prio, is 1 hunter (ik ^^ ) die op wormen let, hij marked ze, is ook MT, dus makkelijk te assisten en spammed een macro dat er eentje is (bij mij is dat WORM! assist mij/pak de marked en maak die snol stuk!)
IEDEREEN die DPS kan doen nuked die worm stuk, frankie word ff met rust gelaten.

lopen een of 2 tanks rond op die dingen op te vangen als ze spawnen.

Zon worm 2 shot een tank alsie enraged is, dus hij moet gewoon asap dood.

Frank nuke je helemaal naar de getver tussen de wormen door.
Bugs nuke je stuk als frankie dood is

Gaat bij ons eigenlijk ALTIJD zonder problemen (alliance, maar denk niet dat wij het simpeler hebben eigenlijk ^^ )

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10456

Anoniem: 36290 schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 11:29:
[...]

Mee eens, verschrikkelijk lelijk zeker in vergelijking met de andere Tier3 sets.

Shaman tier3 mag er ook wezen zeg :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10456 schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 12:40:
[...]

Mee eens, verschrikkelijk lelijk zeker in vergelijking met de andere Tier3 sets.

Shaman tier3 mag er ook wezen zeg :9
Vind die van Warlock juist wel wat hebben ^^. Rogue T3 vind ik ook strak. Priest T3 daarentegen vind ik weer erg minder :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
eendje schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 12:31:
als warrior niet willen tanken kan nog enigsinds... maar als hunter niet je boog gebruiken is serieus je mogelijkheden niet optimaal gebruiken.
Daarom heb ik er schijt aan dat ik DPS war bent. En ik tank als het echt moet, maar doe het niet met plzier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thalantis
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 26-01-2023

thalantis

12200 Wp

quote:
threedrules schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 12:39:
volgens mijn vrouw is de lag op genjuros weer bagger, nog meer mensen die er last van hebben, het is allemaal sinds patch 1.11 en ook toen die servers die verhuisd zijn, waarvan genjuros niet een was

Hey Thalantis, Neojin hier, lvl39 Druid van Hollandse Leeuwen, ook dus op Genjuros. En ja, Genjuros is k*t op het moment. Sylvanas ook waar ik m'n main heb. We zouden morgenavond weer beginnen met ZG en vrijdagavond Onyxia weer eens doen maar dat gaat op deze manier echt niet lukken :? grrr. En dan verlaten er wéér mensen de guild zoals een fully epic priest, warlock, warrior (MT2). ZUCHT! We hebben mensen nodig. Bij deze, zit je op Sylvanas, ben je level 60 en ben je: priest/warlock/warrior/druid/paladin laat ff weten :P
[...]

WROOGN lol! Die is leuk gevonden! Ik zit bij een guild: Archangels of Darkness. Beetje emo, beetje drama, maar vind het wel een mooie naam. Vorige guilds waren:
- Cobra Crusaders (deed me denken aan G.I. Joe :P )
- Cobra Commanders (lvl60 only van bovenstaande)
- Cohors Praetoria (wat zoveel betekend als lijfwachten van de keizer o.i.d.)
- Medieval (bah)

En op Genjuros zit ik bij de Hollandse Leeuwen ... lol.

ha die neojin, het is alleen jammer dat we nog maar 10 leden hebben :(

Jsunnyreports

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
lees:
http://forums-en.wow-euro...ow-shaman-en&T=105526&P=1

lees:
http://forums.worldofwarc...066&p=1&tmp=1#post9089066

Ik hoor al zoveel speler al zo`n lange tijd klagen over het feit dat Horde slechter is dan allieance.
Als excuus (van alliance) hoor je dan altijd dat Horde beter is in PVP.. ik ben horde en ik haat PVP.
Waarom roepen mensen dan dat ik maar Alliance moet kiezen?

Er zijn al heel veel meer alliance.. waarom is er geen balans?
Waarom maken ze horde niet ook eens wat beter? Waarom zuigen mijn totems zo en nerfen ze de totums die nog enigzins bruikbaar waren?

90% van de game is PVE en met PVE gear (BWL++) ben je natuurlijk veel beter in PVP.
Alliance 0wn naxx nu al.. Horde is gewoon niet sterk genoeg.

Horde sterft uit, WoW sterft uit... als het zo doorgaat zal ik moeten stoppen met m`n 60 horde Shaman.. zelf m`n rogue alt is dan niet meer leuk om te spelen..
Rerollen is GEEN opties.. ik wil geen alliance zijn..

Ik verwacht binnenkort te moeten stoppen met WoW.. want blizzard is totaal niet van plan balanse in de game te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Laatst online: 11-05 17:29
Predje schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 13:03:
lees:
http://forums-en.wow-euro...ow-shaman-en&T=105526&P=1

lees:
http://forums.worldofwarc...066&p=1&tmp=1#post9089066

Ik hoor al zoveel speler al zo`n lange tijd klagen over het feit dat Horde slechter is dan allieance.
Als excuus (van alliance) hoor je dan altijd dat Horde beter is in PVP.. ik ben horde en ik haat PVP.
Waarom roepen mensen dan dat ik maar Alliance moet kiezen?

Er zijn al heel veel meer alliance.. waarom is er geen balans?
Waarom maken ze horde niet ook eens wat beter? Waarom zuigen mijn totems zo en nerfen ze de totums die nog enigzins bruikbaar waren?

90% van de game is PVE en met PVE gear (BWL++) ben je natuurlijk veel beter in PVP.
Alliance 0wn naxx nu al.. Horde is gewoon niet sterk genoeg.

Horde sterft uit, WoW sterft uit... als het zo doorgaat zal ik moeten stoppen met m`n 60 horde Shaman.. zelf m`n rogue alt is dan niet meer leuk om te spelen..
Rerollen is GEEN opties.. ik wil geen alliance zijn..

Ik verwacht binnenkort te moeten stoppen met WoW.. want blizzard is totaal niet van plan balanse in de game te maken.
toon volledige bericht
Overdrijven ftw ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23522

Een paar pagina's geleden ook al... nou ja, minder horde = NOG kortere queues in pvp :D Gelukkig is het nog steeds zo dat skills > gear. Maar even serieus, zullen we kappen met dat overdreven gedoe? Er zijn zat horde guilds die ook al een heel eind zijn in Naxx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Ik zou er bijna emotioneel van worden ;(

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdmeijer
  • Laatst online: 30-04-2021
Stoppen met WoW, ai dat is wel drastisch. Voordeel is wel dat je per maand 4 biertjes extra kunt drinken en een leuk spel kunt kopen van de verkoop van je Horde Shaman, alhoewel ik denk dat je blij mag zijn als je er 2 tientjes voor vangt. Zal wel een Pacman-kloon worden dan, maar dat is gelukkig leuker dan level 60 shaman.

Paling Terran & Shaman

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.