Anoniem: 181761 schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 16:03:
Ik volg dit topic al maanden maar heb er nog nooit echt een post op gewaagd. Dit deels omdat ik een hoop zaken nog zelf niet heb kunnen zien (BWL / AQ40). Maar ook omdat er een hoop experts zich begeven op dit forum en ik me daarom graag behoud van posten.
Maar nu is dan toch het moment daar gekomen dat ik een post wilde plegen.
Zelf ben ik guild leader bij Key to Annihilation op de Aggramar server. Nu zijn wij een groep die elkaar offline kenden en zodoende samen zijn gaan spelen. We hebben momenteel een stuk of 12 level 60's en groeien niet heel hard meer. Toen ik bijna level 60 was heb ik goed contact weten te maken met de guild The Dutch Council. Wij hadden een prettige samenwerking en zijn toen begonnen met raiden. Dit in eerste instantie op ZG en AQ20 aangezien het aanbod van level 60's niet heel hoog was.
Na een tijdje gingen we door groei en animo ook MC doen en dit was de eerste keer redelijk succesvol. Nu was het probleem alleen dat er wat vertroebeling ontstond door mensen niet snel meer tevreden waren en zonder motivatie begonnen te schreeuwen.
De mensen die TDC (the dutch council) op dat moment leiden hebben hierdoor besloten te stoppen met TDC en een nieuwe guild op gezet genaamd Invictus Excercitus. Hiermee verplaatste de samenwerking van KtoA (Key to Annihilation) mee en hebben we gezamelijk wat opgezet
http://www.iektoa.nl. Door deze verschuiving is de kwaliteit van het gamen beter geworden maar zijn we wel met minder mensen komen te zitten.
Ondertussen hebben we tot Hakkar en Jin'do alles onder controle in ZG en zijn we een tijdje terug voorbij Rajaxx gekomen en hebben we een poging gewaagd op Buru. We zijn dus redelijk tevreden over onze progressie zover.
Maar het blijft voor ons bij 20 mans instances, terwijl wij ook wel eens wat tier 1 spul willen halen. En misschien eens een kijkje willen nemen bij Onyxia.
Mijn eerste vraag is of de openingspost kan worden aangepast. TDC wordt geleid door Murozes. Ik weet verder niet wie er nog mee gemoeid is maar de rest van de namen die daar staan kloppen in ieder geval niet meer. Invictus Excercitus en Key to Annihilation zijn ook op deze server te vinden en onze website is te vinden op het eerder genoemde url. Zie onderaan voor de mensen die als contacts bij deze guilds horen.
Ik weet niet of dit mag maar ik zie er niets over in de openings post. Mijn tweede vraag is of er hier misschien mensen zijn die ook op Aggramar spelen en behoefte hebben om IEKtoA te komen versterken.
Wij zijn:
- Een hechte groep van kwalitatief goede spelers
- Hebben veel lol en ondertussen ook ervaring in het raiden
- Raiden gemiddeld zo'n 3 á 4 keer per week
- Niet dwingend in de spec die je hebt / bent
- In balans!
Als je op Aggramar rondloopt en denkt dat klinkt wel interessant dan kan je me ingame altijd whispen. Je kan mij vinden onder Drinn (warrior) of Swientie (priest). Daarnaast kan je ook proberen aan te spreken van IE (soulbringer, trelenior, mirreke, madroon en tular).
Key to Annihilation GL is dRiNn
Invictus Excercitus GL is Soulbringer
Invictus Excercitus Commanders zijn Trelenior, Mirreke, Madroon en Tular.