Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 81 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste
Acties:
  • 6.238 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:28

we_are_borg

You will Comply

Masch schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 09:57:
Gisteren weer een aantal keren gewiped op Hakkar. Geen idee wat we fout doen... We gebruiken de onderstaande tactiek;

2 x MT op Hakkar, bij een mindcontrol worden ze gesheeped (daarna cleanse indien MC over is)
1 hunter haalt de sons op en deze wordt midden in de groep gekilled zodat iedereen de poison heeft als Hakkar zijn lifedrain uitvoert. Op de een of andere manier verliezen we altijd een van de tanks en daarna gaat de rest van de groep mee. Onze beste try tot nu toe is iets van 50%...

Iemand die andere tactics gebruiken? En is er iemand die weet waar het bij ons fout gaat?
Wij doen het als volgt:

3 Tanks op hakkar deze draaien hakkar met zijn rug naar de raid toe. Een mage wordt gebruikt om wanneer de tanks geMCed worden te sheepen, de sheep wordt zo lang mogelijk vast gehouden (gratis health back). Een hunter pulled een son of hakkar naar boven en 1 mage sheep deze, dit houd wel in dat hunter moet roepen naar mage en mage mana moet overhouden om te sheepen.
De rogues en de rest mogen na 5 sunders aanvallen maar moeten uitkijken met aggro. Als er wordt geroepen 45 sec tot drain kill de son of hakkar en iedereen moet de debuff krijgen, behalve de 3 tanks (als een tank in de buurt is na MC dan even er in gaan staan). En we bedoelen dus iedereen dus niet ik moet nog healen nee er in gaan staan.
De paladins healen de raid groep mages, hunters enz, de priests moeten de tanks healen en de druids de rogues maar alles moet wel de rest in de gaten houden. Geduurende het hele gevecht staan wij op het pladform waar je naar boven gaat meer heb je niet nodig ga niet over het hele veld staan omdat het healen bemoeilijkt.

De drain is nodig om hakkar sneller health af te nemen zonder dat heb je te weinig DPS om het te kunnen doen. Het gevecht mag niet langer duren dan 10 minuten aangezien hij dan random aanvallen gaat doen die gelijk dodelijk zijn. Zorg dat alle high priests dood zijn Snake, Bat, Panther, Spider, Tiger anders houd Hakkar speciale aanvallen er op na.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:50
Verwijderd schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 11:15:
Zolang je niet wat dichter naar de 60 gaat zou ik mij niet al te druk maken over tank en dps gear. Neem gewoon wat beter is dan wat je hebt en je zit goed. Warrior heeft gewoon veel HP en armor nodig, de rest volgt wel.
Wat betreft BS, indien je dit altijd goed uptodate houdt kan je mss wel wat gear voor jezelf maken, maar voor de tijd die je daar insteekt heb je het gold al gegrind om het te kopen op AH.
Ik heb mijn warrior als fury specced geleveld en dat ging toch vrij goed vooruit.
Ok, maar als ik dus fury spec kan ik dan redelijk tanken in bijvoorbeeld SM ?
Anders ga ik meteen Fury en kan ik later altijd nog kijken of ik mijn talents reset.

Volg nu momenteel deze build.

Arms Talents - 13 points
# Deflection - rank 5/5
# Tactical Mastery - rank 5/5
# Improved Overpower - rank 2/2
# Anger Management - rank 1/1

Fury Talents - 38 points
# Cruelty - rank 5/5
# Unbridled Wrath - rank 5/5
# Piercing Howl - rank 1/1
# Improved Battle Shout - rank 4/5
# Dual Wield Specialization - rank 5/5
# Improved Execute - rank 2/2
# Enrage - rank 5/5
# Death Wish - rank 1/1
# Improved Intercept - rank 2/2
# Improved Berserker Rage - rank 2/2
# Flurry - rank 5/5
# Bloodthirst - rank 1/1
Bifur schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 11:04:
[...]
Voor tanking:
+stamina (main attribute)
+items met veel armor (hoe hoger de armor, hoe meer je resist)
+def items (hoe meer +def, hoe minder crits je op je harsens krijgt, verhoogt ook parry en block)
+strength (meer een bijzaak, hoe meer strength, hoe meer dmg je blockt.

Voor DMG
+STRENGTH!!!!!! (belangrijkste als fury warrior daar je voornamelijk op Attack Power werkt)
+AP items, altijd leuk :D
+agi/crit (voor je snapt het misschien al CRIT! (20agi=1% crit)

als lvl 60 warrior met blues/af en toe een greenie doe je best lekkere damage hoor :D
Daar zal ik rekening mee houden tijdens het kopen van nieuwe items.

Heb trouwens ook wel moeite om mijn attacks in te delen. Sommige kunnen gebruikt worden in zowel battle als defensive stance. Maar dat zal wel experimenteren zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeLeerT
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 31-08 20:37
Verwijderd schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 11:21:
[...]

pardon? dat doe ik bijna al als prot warrior met 5/8 wrath (en spineshatter)
(maar dan sta ik ook meestal al in de top10 damage lists ;-))

ik kan in MC gewoon op auto-attack tanken (mits het een boss is met wat adds zodat ze niet direct beginnen met nuken)
welke spec heb je 31/0/20? 0/31/20?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Masch schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 09:57:
Gisteren weer een aantal keren gewiped op Hakkar. Geen idee wat we fout doen... We gebruiken de onderstaande tactiek;

2 x MT op Hakkar, bij een mindcontrol worden ze gesheeped (daarna cleanse indien MC over is)
1 hunter haalt de sons op en deze wordt midden in de groep gekilled zodat iedereen de poison heeft als Hakkar zijn lifedrain uitvoert. Op de een of andere manier verliezen we altijd een van de tanks en daarna gaat de rest van de groep mee. Onze beste try tot nu toe is iets van 50%...

Iemand die andere tactics gebruiken? En is er iemand die weet waar het bij ons fout gaat?
Waar het wss fout gaat is het moment dat iedereen de poison in 'moet'. De laatste patch heeft hakkar iets gestealthbuffed, de 'dot' die hij doet heeft dat vervelende splash effect waardoor je goed moet spreiden. Op het moment dat de poison van de son dan komt, moet iedereen er in. Op dat moment 'vergeet' de healing het vaak even en vaak volgt dan ook nog een mindcontrol waardoor ze ook nog een keer moeten switchen...

2 Tanks is voldoende (3e maakt het voor de healers alleen maar lastiger) zorg voor een designated sheeper voor de son, cleanse de poison na een lifedrain mocht dat nodig zijn en op 90% laat je ook je melee engagen, anders heb je m nooit neer voor de 10%

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KraveN schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 10:57:
Ik ben ook een warrior gestart gister.

Nu ben ik level 14 en ik merk toch dat het veel geld kost om mijn gear up to date te houden.

Daarom heb ik mining en skinning genomen als proffessions om dat een beetje te opvangen. Maar nu vroeg ik mijzelf af of het niet slimmer is om Blacksmitting te gaan doen ipv skinning omdat ik dan zelf mijn armor/wapens kan maken ipv dat ik ze koop in de AH.
Persoonlijk zou ik Skinning en Mining houden tot level 40.
De grootste uitgave die je op dat level doet, is het kopen van je Mount voor circa 80/90G.
Na dit level zou je eventueel Skinning kunnen droppen voor een andere Prof.

Wat betreft kopen in AH op low-level, niet doen en zonde van het Goud/Silver. Concentreer je meer op Quests die bruikbare loot hebben en gebruik deze. Stats zijn vaak ietsjes minder, maar veel verschil is het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekay
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14-09 09:32
Ik heb een nieuwe character gestart op een PvP server (Jaedenar) namelijk een Mage. Ik had namelijk even helemaal genoeg van mijn warrior. Hij is nu bijna level 20. Vind het tot nu toe een stuk leuker dan mijn warrior omdat het echt iets totaal anders is. Ik heb het alleen een beetje moeilijk met de talents. Ik heb op het forum van wow-europe.com gekeken en daar raden ze voor het levelen deze build aan: http://www.wowhead.com/?talent=kVME0obqZxg0zfczZ0h. Nu vind ik deze wel oke maar er wordt eigenlijk niks aan frost besteed. Ik vind frost echt geweldig door de movement slows, minder mana-kostende spells e.d. Nu schijnt het dat je minder snel levelt doordat je minder damage doet als je met frost levelt. Is dit nou echt zo veel minder dan bijv. Fire?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Laatst online: 21-08 17:09
Verwijderd schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 11:15:
Zolang je niet wat dichter naar de 60 gaat zou ik mij niet al te druk maken over tank en dps gear. Neem gewoon wat beter is dan wat je hebt en je zit goed. Warrior heeft gewoon veel HP en armor nodig, de rest volgt wel.
Voor levellen wil je dus gear hebben die je grinding snelheid verbetert. Dat geldt voor elke class. Dus ook tanks willen eigenlijk al vanaf het begin 2 sets items hebben.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:22
Dekay schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 11:51:
Ik heb een nieuwe character gestart op een PvP server (Jaedenar) namelijk een Mage. Ik had namelijk even helemaal genoeg van mijn warrior. Hij is nu bijna level 20. Vind het tot nu toe een stuk leuker dan mijn warrior omdat het echt iets totaal anders is. Ik heb het alleen een beetje moeilijk met de talents. Ik heb op het forum van wow-europe.com gekeken en daar raden ze voor het levelen deze build aan: http://www.wowhead.com/?talent=kVME0obqZxg0zfczZ0h. Nu vind ik deze wel oke maar er wordt eigenlijk niks aan frost besteed. Ik vind frost echt geweldig door de movement slows, minder mana-kostende spells e.d. Nu schijnt het dat je minder snel levelt doordat je minder damage doet als je met frost levelt. Is dit nou echt zo veel minder dan bijv. Fire?
Voor de patch was het zeker zo dat fire veel beter was om te levellen. Ik spreek daarmee uit eigen ervaring. Nu zou je ook aan elemental build kunnen denken, dan snoep je wat van beide walletjes.

Frost wordt end-game veel meer gebruikt in verband met de FR van mobs en bosses in bv. MC. Ook is je survivability veel hoger met frost dan met fire. Heel kort door de bocht zou je kunnen zeggen dat end game fire builds voor pvp zijn en frost voor pve. Ik heb dus een combinatie van die 2.

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lang verhaal..
Nu schijnt het dat je minder snel levelt doordat je minder damage doet als je met frost levelt. Is dit nou echt zo veel minder dan bijv. Fire?
Ja :) Voor lvlen echt gewoon een fire build nemen, als je gaat raiden (MC enzo) dan is het handig als je voor een frost build gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mopster
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 25-05-2024

Mopster

Curieuzeneuzemosterd

niet veel verschil tussen fire en frost, frost is zelfs beter om snel te levelen want je kan dan een groep van mob kiten met slowing spells (frost nova, cone of cold en imp blizzard). check maar wat movies van frost mages. Ikzelf ben altijd een fire mage geweest, nooit frost gespecced tot laatste patch, nu heb ik 33 fire en 18 frost :) je niet te veel laten leiden door wat 'beste' is, speel wat je zelf wilt, experimenteer :)

MSI X570 Gaming Edge Wifi, AMD Ryzen 7 5800x, Corsair Vengeance RGB Pro 3600CL16 16Gb, Sapphire RX590 Nitro+, Crucial MX 512Gb + 2Tb, Seagate SSHD 2TB, Creative SoundBlaster Zx, Razer Blackwidow Stealth 2016, Logitech G703, DELL S2721DGF, ASUS VG248QE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Masch schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 11:58:
Frost wordt end-game veel meer gebruikt in verband met de FR van mobs en bosses in bv. MC. Ook is je survivability veel hoger met frost dan met fire. Heel kort door de bocht zou je kunnen zeggen dat end game fire builds voor pvp zijn en frost voor pve. Ik heb dus een combinatie van die 2.
Mijn mage (level 38) is gerespecced naar frost. Waarom? Ik doe veel WSG met die mage, en daar is een frost build enorm nuttig. Daarnaast is een frost build, als je eenmaal wat verder raakt in de levels, helemaal geen trage build kwa levellen. Fire doet meer damage, maar frost spells zijn mana efficienter, talents werken erg goed samen (niks lekkerders dan een mob die dood is voordat 'ie je bereikt), en je hebt dus minder downtime.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 12:00:
[...]

Ja :) Voor lvlen echt gewoon een fire build nemen, als je gaat raiden (MC enzo) dan is het handig als je voor een frost build gaat
mwoah ligt om het even hoor, fire = meer downtime omdat het meer mana kost

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafz0r
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 13:19
ik heb dus men rig is geformat en ik had dus het "hardware checksum" probleempje waardoor is disconnecte als een gek. Dat is inmiddels opgelost maar nu kwam er een veel erger kwaad naar boven...
Ik heb dus nu de "ATI searing george bug" maar dan enkel in bg's en nefarian room waardoor ik ofwel crash met een leuk krakend geluid ofwel naar desktop ga met vpu recover message.

Is hier nu al een sluitende fix voor want op wow.com fora staan er allemaal kleine "truukjes" maar ik wil gewoon weten wat ik nu moet doen. Ik zit wel op winxp 64 waardoor ik enkel beschik over retail drivers vanaf 5.4.
Had al 30% rankloss door dit geklooj vorige week dus ik zou graag weer snel een werkende wow hebben (zonder een nvidia kaart te moeten kopen ^^ huidige is een x800xt pe AGP)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14-09 15:41

BioHazard

*\o/*

Ik krijg beetje bij beetje mun Lightforge setje binnen, maar hoe kan ik die nou upgraden naar Soulforge? Met welke quest enzo? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02-2024
Ik zou persoonlijk voor een elemental build gaan.
Op deze manier:
http://www.wowhead.com/?talent=kZxxGzbcuxMhG0o
Eerst de 11 punten in frost (levensreddende frost nova + cold snap), daarna 30 in fire. Daarna je overige punten weer in frost zodat je uiteindelijk als je lvl 60 bereikt deze build hebt:
http://www.wowhead.com/?talent=RZxxGzbcuxVuG0o0t

Je kan ook eerst de 21 punten in frost doen en daarna 30 in fire. Dat is dan een veiligere build maar met minder dmg output gedurende het lvl'en. Maar Iceblock met coldsnap en imp frostnova is echt heel prettig om doodgaan te vermijden.

Zodra je op lvl 60 bent kan je respeccen naar welke build je maar wilt voor endgame :)
Hoewel ik zelfs dan voor pve gewoon bij deze build zou blijven. Arcane negeer ik gewoon. Zwaar underpowered vergeleken met Frost en Fire.

[ Voor 11% gewijzigd door UltraR-pc op 14-07-2006 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu ben ik level 14 en ik merk toch dat het veel geld kost om mijn gear up to date te houden.

Daarom heb ik mining en skinning genomen als proffessions om dat een beetje te opvangen. Maar nu vroeg ik mijzelf af of het niet slimmer is om Blacksmitting te gaan doen ipv skinning omdat ik dan zelf mijn armor/wapens kan maken ipv dat ik ze koop in de AH.

Verder wil ik natuurlijk ook DPS doen maar ook tanken.
Hiervoor heb ik natuurlijk 2 verschillende gearsets nodig.

Voor tanken moet ik mijzelf richten op +stamina en + Defence of strenght ?
Voor DPS + agility ? voor hoger crit percentage of is dit bij warriors anders?

En is een fury warrior effectief op level 60 met blue's (misschien enkele green) of sla je dan nog geen deuk in een pakje boter ?
Op welke server zit je trouwens?
Als ik jou was zou ik op Boulderfist gaan...
laatste pvp server zonder transfers, en een helehoop nederlanders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekay
Bedankt voor alle info mensen. Ik zal is kijken wat ik ga doen. Ik denk dat ik wel voor 10 punten in arcane ga voor Arcane Concentration. Shatter lijkt me trouwens ook wel weer erg lekker. Oh wat is dit moeilijk zeg. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 11:52:
[...]

Voor levellen wil je dus gear hebben die je grinding snelheid verbetert. Dat geldt voor elke class. Dus ook tanks willen eigenlijk al vanaf het begin 2 sets items hebben.
Dus als jij lvled houd je altijd 2 sets up to date 8)7 . Hoeveel ebay gold heb je zoal gekocht dan?
Als je lvled kan je en heb je best geen 2 sets, want tegen dat je van het 1 gebruik kan maken is het al verouderd. En vanaf lvl40 kan je er mss aan denken om wat punten in de prot tree te steken, maar ik zou het zeker niet aanraden. Je kan best goed tanken met dps gear, wel een schildje gebruiken, en met al je punten in arms/fury.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanaduNL
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-08 14:01
BioHazard schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 12:11:
Ik krijg beetje bij beetje mun Lightforge setje binnen, maar hoe kan ik die nou upgraden naar Soulforge? Met welke quest enzo? :)
In de troonzaal van de Dwarven King in Ironforge staat een questgiver voor die questline ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

Kaap schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 11:10:
Ik ben dagger met Pereditions en Qiraj Dagger. Punt is dat dagger rogues kwa damage in raids het afleggen tegen sword combat rogues. Zit zelfs een trial bij ons met blue swords en wat NS gear die me gewoon outdamaged. Daarom ga ik dus ook over op swords.

Trouwens, CTS dropte gister voor ons, rogue classleader alles geboden wat ie had, helemaal gelukkig. Nu Maledath nog.
Combat Daggers zouden meer damage moeten doen (theoretisch) dan CombatSwords Rogue's.
Weet wel dat ik na de patch daarheen ga speccen (18/33 that is) met een AQR en CTS.

CTS is een mooi wapen met een absurt lage droprate, helaas is Maladath NOG lager op de droplist.
Maladath stond ook op mn verlanglijstje maar door de patch kan ik +5 skill halen via mn talents en krijg ik er +5 via mn human racial. Helaas word een Maladath dan vrij nutteloos voor een Human Rogue ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02-2024
Dekay schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 12:24:
Bedankt voor alle info mensen. Ik zal is kijken wat ik ga doen. Ik denk dat ik wel voor 10 punten in arcane ga voor Arcane Concentration. Shatter lijkt me trouwens ook wel weer erg lekker. Oh wat is dit moeilijk zeg. :D
Mwah, ik zou echt niet voor arcane gaan. Je hebt als mage soieso genoeg manieren om te voorkomen dat je out of mana raakt (conjure mana stone, evocation). En master of elements geeft ook nog wat mana winst. Bovendien duren 98% van de gevechten voor lvl 60 helemaal niet zo lang dat je problemen met oom zou kunnen krijgen.
En in de bovenste rij van arcane moet je dan 3 punten aan nutteloze talents besteden (alleen de 2 punten in subtlety zijn, redelijk, nuttig daar.)

[ Voor 9% gewijzigd door UltraR-pc op 14-07-2006 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bifur schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 11:31:
[...]

welke spec heb je 31/0/20? 0/31/20?
5/15/31
Na wat eigen testen met builds kwam deze het beste uit de bus. Belangrijk is de Imp. Battleshout (Wrath bonus en AQ boek).
Dit scheelde zo veel in white damage (doe gemiddeld ongeveer 200 DPS als ik sta te tanken, dus dat is puur white damage + revenge/shield slam)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
RaseriaN schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 12:31:
[...]

Combat Daggers zouden meer damage moeten doen (theoretisch) dan CombatSwords Rogue's.
Weet wel dat ik na de patch daarheen ga speccen (18/33 that is) met een AQR en CTS.

CTS is een mooi wapen met een absurt lage droprate, helaas is Maladath NOG lager op de droplist.
Maladath stond ook op mn verlanglijstje maar door de patch kan ik +5 skill halen via mn talents en krijg ik er +5 via mn human racial. Helaas word een Maladath dan vrij nutteloos voor een Human Rogue ;(
echt human sword combat rogues worden straks nog meer imba dan ze nu al zijn :P
+10 skill is SICK!!

zou willen dat rogues ook axes konden, dan had ik wat aan me +5 axe skill

Deathrbinger main hand en Crul'shorukh, Edge of Chaos of Doom's Edge in je offhand :P

[ Voor 12% gewijzigd door Bokkie op 14-07-2006 12:45 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
  • Laatst online: 20-08-2024

Verder wil ik natuurlijk ook DPS doen maar ook tanken.
Hiervoor heb ik natuurlijk 2 verschillende gearsets nodig.

Voor tanken moet ik mijzelf richten op +stamina en + Defence of strenght ?
Voor DPS + agility ? voor hoger crit percentage of is dit bij warriors anders?

En is een fury warrior effectief op level 60 met blue's (misschien enkele green) of sla je dan nog geen deuk in een pakje boter ?
Voor tanken heb je op de lage levels +sta/str nodig, maar def komt er echt bijna niet bij kijken, pas op de hogere levels krijg je items die een beetje goede balans van def /stam hebben dat ze de moeite waard zijn. [op de lage levels zijn bijna alle def-greens alleen def en geen andere stats, en daar heb je niks aan]

Voor wat DPS is agi/str inderdaad het beste, want je moet je attack power nog wel een beetje hoog houden.

Van blacksmithing moet je niet teveel voorstellen, tot level 60 heb ik zo'n beetje alleen in zelfgemaakt spul rondgelopen [er was toen nog geen dressing room, en de AH items zagen er altijd vreselijk uit], dus maakte ik maar setjes (silvered bronze, green iron, heavy mithril, imperial plate maar dat was ook niet echt goedkoop. Weaponsmithing heb ik toen ooit gekozen, dat is echt een waardeloze prof, veel te weinig vraag naar, maar wel leuk om te doen.

Fury warriors zijn altijd effectief, sinds kort speel ik mijn oude warrior weer, en heb ik hem in zo'n beetje het beste wat te krijgen is non-raid gestoken, en ik moet zeggen dat het best leuke afwisseling is. Mijn main is een priest, dus nu kan ik wat anders doen dan alleen op balkjes letten :)
Met Fury talents kan je nog steeds net zo goed tanken als met protection, die tree is nog steeds veel te zwak. Okay het is makkelijker met prot, maar je mist er eigenlijk niks mee vind ik zelf [alleen het +15% aggro talent is misschien de moeite waard, 10 def bijvoorbeeld, stelt niet zo veel voor op de hoge levels.] De schade is absoluut niet slecht, je kan een best hoog AP & crit % aantikken, en met die leuke 'on-crit talents' heb je soms idiote schade-bursts. Nu alleen nog mijn ZG setje halen, dat is erg leuk fury spul.

Over slam trouwens, met dual wield heb je er echt niks aan, het is pas de moeite waard met een wat tragere 2-hander.

Ik gebruik nu zelf dit als talent build, en het werkt best lekker. Misschien dat ik nog wat moeite ga doen om mijn Hand of Justice te halen, en dan sword-spec te nemen, maar dan moet ik nog eens kijken wat ik weg doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:13

Valkyre

Kitesurf FTW!

Topicstarter
Ik zat ook eens voor mijn frost mage aan het spelen met de talents.

dit is mijn fire /frost build lijkt me interresant:
http://www.wowhead.com/?talent=RZxxMzfcutVzG0s0x

en mijn frost build:

http://www.wowhead.com/?talent=obZZiArIsftAo

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-03-2023

Wouter185

Skoltns.nl

Verwijderd schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 11:21:
[...]

pardon? dat doe ik bijna al als prot warrior met 5/8 wrath (en spineshatter)
(maar dan sta ik ook meestal al in de top10 damage lists ;-))

ik kan in MC gewoon op auto-attack tanken (mits het een boss is met wat adds zodat ze niet direct beginnen met nuken)
Leuke prot warrior ben je dan met bloodthirst :o Ennuh, als het mogelijk was mocht je van mij wel even een avondje MC bij ons tanken met je imba-auto-attack skills >_<

Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeLeerT
Ik zie je idd niet op 1800 Blood Thirst komen met een 31 punten in Def spec ;).

en al helemaal niet op 1000 Heroic Strike als je dat wapen van jou gebruikt, veel te snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-09 17:05
Masch schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 10:34:
[...]

1. Niet heel erg lang, 2 lifedrains overleven we meestal, daarna gaan we down
2. Goed idee
3. Proberen we zeker

Ook de andere mensen bedankt voor de antwoorden. Ik denk dat we de volgende try eens wat extra healing power mee moeten nemen. Nu hadden we 3 priests, 2 pala's en 1 druid. Ook een extra tank op Hakkar kunnen we gaan proberen.

We zijn allemaal redelijk tot goed gegeared, dus ik had het idee dat het aan de tactic lag. Die is dus goed, dus we gaan de healers maar even boos aankijken :p
pf geef maar weer lekker af op de healers :P waar het ook aan kan liggen is dat de warrs Hakkar niet goed positioneren waardoor de raid teveel dmg krijgt en de healers het niet kunnen bijhouden (hakkar doet een shortrange shadow spell geloofik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
Verwijderd schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 12:18:
[...]
Op welke server zit je trouwens?
Als ik jou was zou ik op Boulderfist gaan...
laatste pvp server zonder transfers, en een helehoop nederlanders
Ik zit op Ravenholdt. RP/PVP server. Ken verder ook niemand op boulderfist, dus weinig reden om daar nu te gaan spelen, tenzij jij mij kan overtuigen. Kan de populatie op dit moment niet checken op wowrealms.

Met die character transfer moet het volgens mij mogelijk zijn om iedereen van GOT op een bepaalde server te krijgen. Mits daar intresse voor is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeLeerT
Denk niet dat de meeste mensen die in een highend guild zitten naar een andere server willen om samen met tweakers te gamen :P. is een te grote opoffering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Beetje met dat Blackraven en Exomna tuig op 1 server zitten zeker? ;)
Ben ik meer bezig met ganken dan dat ik me bezig hou met raiden :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

KraveN schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 13:20:
[...]

Ik zit op Ravenholdt. RP/PVP server. Ken verder ook niemand op boulderfist, dus weinig reden om daar nu te gaan spelen, tenzij jij mij kan overtuigen. Kan de populatie op dit moment niet checken op wowrealms.

Met die character transfer moet het volgens mij mogelijk zijn om iedereen van GOT op een bepaalde server te krijgen. Mits daar intresse voor is.
Wat boeit mij het nou of mensen een " tweaker " zijn. Als ik maar lol heb waar ze vandaan komen is bijzaak.

Dat is hetzelfde als motorrijdes en buschaffeurs die ineens naar elkaar gaan zwaaien terwijl ze elkaar niet kennen. Omdat ze bij een groep " horen"

Daar moet ik dan nog eens 20 euro voor over hebben ook?

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:08
Verwijderd schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 12:36:
[...]

5/15/31
Na wat eigen testen met builds kwam deze het beste uit de bus. Belangrijk is de Imp. Battleshout (Wrath bonus en AQ boek).
Dit scheelde zo veel in white damage (doe gemiddeld ongeveer 200 DPS als ik sta te tanken, dus dat is puur white damage + revenge/shield slam)
Een tank zonder Tactical Mastery, werkt dat goed? :?
Volgens mij maakt tanken met of zonder imp battleshout niet zo heel veel uit...

[ Voor 7% gewijzigd door Kapoen op 14-07-2006 13:52 ]

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Topicstarter
Muppet schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 13:45:
[...]

Wat boeit mij het nou of mensen een " tweaker " zijn. Als ik maar lol heb waar ze vandaan komen is bijzaak.

Dat is hetzelfde als motorrijdes en buschaffeurs die ineens naar elkaar gaan zwaaien terwijl ze elkaar niet kennen. Omdat ze bij een groep " horen"

Daar moet ik dan nog eens 20 euro voor over hebben ook?
in game /wave is natuurlijk wel heel cool.
zie je alleen de Epic mount rider naar elkaar /wave
de normaal mount riders alleen naar elkaar /wave
en de footmen /wave naar elkaar :P

hehe

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:25

chromeeh

the Gnome

Hmmm was eens aan het kijken naar de itemsets en nu valt me iets heel raars op...
Namelijk de Dreadnaught's Battlegear set...
Het is een complete Plate set, echter bij classes staat: Warlock Mage Shaman Druid Priest Rogue Warrior Hunter Paladin
Mijn lock kan plate dragen op lvl 60 :?

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

agentorangina schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 12:42:
[...]
Over slam trouwens, met dual wield heb je er echt niks aan, het is pas de moeite waard met een wat tragere 2-hander.
[...]
Da's best kort door de bocht :P Ik dual wield atm Deathbringer (MH - 2.8 speed) en Vis'kag (OH - 2.6 speed). Naast het feit dat iedereen me voor gek verklaarde dat ik 2 ubertrage wapens ging wielden en pas tot inkeer kwamen nadat ze m'n dmg-output zagen, kan ik tevens melden dat Slam met een dergelijk trage MH wel degelijk leuk werkt als Rage-dump. Beter dan HS want 1) het genereert VEEL minder threat en 2) het is nog sneller ook :) Het is alleen wel handig om je slams te timen i.c.m. een swing-timer. Slam reset namelijk je swing-time en als je het ongelukkig spammed, verpruts je je dmg-output.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeLeerT
foutje van allakhazam, had het idd ook al gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
Het zal zijn voor en nadelen hebben ;). Was ook maar een idee. Maar ik begrijp dat de animo niet hoog is ;).

Misschien voor de expansion een idee ? Aangezien veel toch een nieuwe char willen maken ?

De rogue talents zijn trouwens een stuk beter dan de eerste speculaties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

chromeeh schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 13:52:
Hmmm was eens aan het kijken naar de itemsets en nu valt me iets heel raars op...
Namelijk de Dreadnaught's Battlegear set...
Het is een complete Plate set, echter bij classes staat: Warlock Mage Shaman Druid Priest Rogue Warrior Hunter Paladin
Mijn lock kan plate dragen op lvl 60 :?
Weird, kan me niet herinneren dat een priest plate aankan.

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Is geen foutje, de sets zijn namelijk niet meer classgebonden.
De quest voor de sets is wel classgebonden waardoor de sets alsnog bij de goede persoon aankomen ;)

Tbh. ziet het er ook leuker uit dan met "Classes : <Insert Class>"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wouter schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 12:49:
[...]

Leuke prot warrior ben je dan met bloodthirst :o Ennuh, als het mogelijk was mocht je van mij wel even een avondje MC bij ons tanken met je imba-auto-attack skills >_<
doelde ook meer op de HS en white damage crits (ga er vanuit als ik zeg prot dat je wel weet dat ik onmogelijk BT kan hebben).

en over dat auto attack tanken, je moet toch wat doen in Molten Bore? (garr, 4x adds down, ondertussen ik alleen op auto-attack op garr. (of /dance, zit nu op 85% als ik begin met dansen.. elke keer 5% erbij :P)
:+
Bifur schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 13:00:
Ik zie je idd niet op 1800 Blood Thirst komen met een 31 punten in Def spec ;).

en al helemaal niet op 1000 Heroic Strike als je dat wapen van jou gebruikt, veel te snel.
Bloodlord Def. gebruik ik bijna niet meer (Eigenlijk alleen op Vael voor snellere HS spam)
Heb Spineshatter nu.
Kapoen schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 13:50:
[...]

Een tank zonder Tactical Mastery, werkt dat goed? :?
Volgens mij maakt tanken met of zonder imp battleshout niet zo heel veel uit...
Speel eigenlijk alleen nog maar end-game spul, dus sta 99% in Def stance.
Imp.BS met Wrath bonus scheelt ongeveer 140 AP, dus best noemenswaardig.
(Imp BS % bonus komt *na* de Wrath bonus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeLeerT
Spineshatter blijft een redelijk snel wapen voor 1k crits :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Verwijderd schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 14:10:
[...]
Speel eigenlijk alleen nog maar end-game spul, dus sta 99% in Def stance.
Imp.BS met Wrath bonus scheelt ongeveer 140 AP, dus best noemenswaardig.
(Imp BS % bonus komt *na* de Wrath bonus)
Mja maar wat is het aandeel van AP in jouw aggro opbouw als tank?
Ikzelf doe minieme damage als tank en toch heb ik geen moeite met end-game tanking (MC, BWL, AQ, Naxx nog niet veel gedaan :) ).

Nuja das ieder zijn/haar eigen taktiek/feeling uiteindelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

[...]
en over dat auto attack tanken, je moet toch wat doen in Molten Bore? (garr, 4x adds down, ondertussen ik alleen op auto-attack op garr. (of /dance, zit nu op 85% als ik begin met dansen.. elke keer 5% erbij :P)
:+
bij garr gaan de rogues toch wel gelijk op garr??
[...]

Bloodlord Def. gebruik ik bijna niet meer (Eigenlijk alleen op Vael voor snellere HS spam)
Heb Spineshatter nu.
als je snellere hs wilt moet je erbij sunderen ;)

[ Voor 41% gewijzigd door MantaMania op 14-07-2006 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke dit is misschien een domme vraag, maar ik kan het niet vinden in het topic.

Als ik WoW speel en alt-tab of op de windows-toets druk om terug te gaan naar mn desktop om bijv even wat info op te zoeken en vervolgens terug ga naar WoW om verder te spelen heb ik van die rare kleuren aan de rechterzijkant en onderkant van mn scherm. De ene keer is dit erger dan de andere keer. Als ik weer terug ga naar windows is het weg, maar eenmaal in WoW is het er weer.

Ik maak gebruik van een D620 met een GMA950.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14-09 12:40

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 14:24:

Als ik WoW speel en alt-tab of op de windows-toets druk om terug te gaan naar mn desktop om bijv even wat info op te zoeken en vervolgens terug ga naar WoW om verder te spelen heb ik van die rare kleuren aan de rechterzijkant en onderkant van mn scherm. De ene keer is dit erger dan de andere keer. Als ik weer terug ga naar windows is het weg, maar eenmaal in WoW is het er weer.

Ik maak gebruit van een D620 met een GMA950.
Ik heb dat ook, zit niets anders op dan te reloggen na een alt-tab.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekay
UltraR-pc schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 12:31:
[...]

Mwah, ik zou echt niet voor arcane gaan. Je hebt als mage soieso genoeg manieren om te voorkomen dat je out of mana raakt (conjure mana stone, evocation). En master of elements geeft ook nog wat mana winst. Bovendien duren 98% van de gevechten voor lvl 60 helemaal niet zo lang dat je problemen met oom zou kunnen krijgen.
En in de bovenste rij van arcane moet je dan 3 punten aan nutteloze talents besteden (alleen de 2 punten in subtlety zijn, redelijk, nuttig daar.)
Ja dat is wel zo. Ik denk dat ik dan voor deze build ga: http://www.wowhead.com/?talent=kVME0obqZxg0zfczZ0h. Die Ice Barrier/Block zijn wel heel nice. Ook heb ik dan Master of Elements.

Net even een DM run gedaan. Heb alle goede dingen, behalve de ring, gewonnen :D. Heb nu die Emberstone Staff en de wand van Cookie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kapoen schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 14:16:
[...]

Mja maar wat is het aandeel van AP in jouw aggro opbouw als tank?
Ikzelf doe minieme damage als tank en toch heb ik geen moeite met end-game tanking (MC, BWL, AQ, Naxx nog niet veel gedaan :) ).

Nuja das ieder zijn/haar eigen taktiek/feeling uiteindelijk :)
White damage doet op een avondje BWL ongeveer 41% van mn threat. Dus ja, het is een flink aandeel.

We hebben een warrior lopen met Sulfuras, en normaal als hij direct begon met nuken trok hij binnen no time aggro. (en dat vindt ie leuk natuurlijk ;))
Nu loop ik gewoon ruim uit met mn threat. Zelfs als tie helemaal potted is, BT, Recklesness etc. Hij kan het dan ook niet echt hebben. 8)

Heb deze discussie op ons guild forum ook al gehad.
Het klinkt misschien van "oh ik doe zoveel threat, kijk mij" etc. Maar probeer het zelf maar eens (mongoose pots, winterfall firewater, juju power etc)
(Weet niet of je KLTM gebruikt, maar daar kan je dit perfect mee testen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Verwijderd schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 14:44:
[...]

White damage doet op een avondje BWL ongeveer 41% van mn threat. Dus ja, het is een flink aandeel.

We hebben een warrior lopen met Sulfuras, en normaal als hij direct begon met nuken trok hij binnen no time aggro. (en dat vindt ie leuk natuurlijk ;))
Nu loop ik gewoon ruim uit met mn threat. Zelfs als tie helemaal potted is, BT, Recklesness etc. Hij kan het dan ook niet echt hebben. 8)

Het klinkt misschien van "oh ik doe zoveel threat, kijk mij" etc. Maar probeer het zelf maar eens (mongoose pots, winterfall firewater, juju power etc)
ligt maar net aan hoe je het doet denk ik, maar als ik serieus aan het tanken ben doe ik weinig dmg en veel agro ;)
revenge, sunders, hs etc etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MantaMania schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 14:17:
[...]

bij garr gaan de rogues toch wel gelijk op garr??
nee, wij gebruiken de explosies om naar de volgende add te komen ;)
(Wie bij de laatse add midden in Garr's rotsige overblijfselen land mag oooh zeggen bij het looten :+)

MC is niet meer zo serieus bij ons.. altijd maar de vraag of we Geddon of Shaz krijgen (hunter target Shaz en pet pulled Geddon :X sta je dan in je Arcane res gear te tanken. "Are you staying in the pulses? - Yeah im lazy tonight :D)

Tis ook voornamelijk Dress Your Alt in MC bij ons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekay
Even een vraagje. Dat scourge gebeuren lijkt wel weg nu. Tenminste, toen ik gisteren keek buiten Stormwind was daar geen zwevend 'iets' boven de poort. Maar het is nog steeds grauw in Stormwind. Het mooie (het heldere weer e.d.) van SW van voor de Scourge is weg. Komt dat nog terug? En zoja, wanneer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MantaMania schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 14:47:
[...]

ligt maar net aan hoe je het doet denk ik, maar als ik serieus aan het tanken ben doe ik weinig dmg en veel agro ;)
revenge, sunders, hs etc etc.
Doe ik ook hoor, Revenge->ShieldSlam->Sunder (in volgorde van meeste threat-per-rage)
Het gaat allemaal gewoon een stuk makkelijker met 'flinke' white damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Laatst online: 14-09 17:05
Verwijderd schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 14:51:
[...]

nee, wij gebruiken de explosies om naar de volgende add te komen ;)
(Wie bij de laatse add midden in Garr's rotsige overblijfselen land mag oooh zeggen bij het looten :+)

MC is niet meer zo serieus bij ons.. altijd maar de vraag of we Geddon of Shaz krijgen (hunter target Shaz en pet pulled Geddon :X sta je dan in je Arcane res gear te tanken. "Are you staying in the pulses? - Yeah im lazy tonight :D)
90% vd raid om de adds heen om em te melee-en en iedereen WIIIIIIIIIEEEEE roepen op vent als ze ontploffen, zo leuk he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
KraveN schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 13:20:
Heh, ja, daar ga ik m'n raidguild voor opgeven :)
Verwijderd schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 12:25:
Dus als jij lvled houd je altijd 2 sets up to date 8)7 . Hoeveel ebay gold heb je zoal gekocht dan?
Gebruik je hersenen zou ik zeggen. Oh wacht...probleem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07 11:37

Roeligan

Feyenoord

Verwijderd schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 14:24:

Ik maak gebruit van een D620 met een GMA950.
Ahhh... juist een D620 met een GMA950. Dat is het probleem een Samsung D620 is een prototype telefoon welke nooit is uitgegeven. Ik neem aan dat GMA950 een tiepfaut is voor de GameBoyAdvance met removable cover nummer 950. Als deze 2 met elkaar in 1 ruimte komen is bijna hetzelfde effect als the unstoppable force in contact komt met the immovalbe object.

Verder ontopic:
Mochten er wel mensen zijn die willen migraten laat dit even weten, ik zit er aan te denken om misschien te migraten.

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
Verwijderd schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 09:07:
Iedereen spreekt hier altijd over rogues, mages en hunters voor dps maar een dps warrior kan ook lots of damage doen. Soms gaat er een dps warrior mee met onze ZG runs en dan staat die altijd bovenaan in de damage meters. Die gast heeft gewoon een hele hoge damageoutput als warrior.
true, wij hebben een fury warrior die erg hoog in de dmg meters staat. Maar ook een dagger rogue die bijna altijd 1ste staat, zónder aggro te trekken! O+
Verder worden onze dmg meters nooit echt aan de members geshowed omdat het dan teveel een "ik wil zomfgwtf 1ste staan" race wordt. Nu hebben we dat niet, en alles gaat perfect.

Gister Shazzrah en Golemagg dood in MC :) Nu hebben we weer een paar dagen ZG, en dan op naar de laatste 3 MC bazen :)

Even iets anders, ik heb een rogue als alt, en zojuist SM lib mee gedaan, met een 41 mage, 41 warlock, 38 warrior en een 38 shammy.
Nu stond ik eerste in de dmg meters, met 14k dmg boven nummer 2 (de warlock). En dat terwijl mijn rogue lvl 33 is... hoelang blijven rogues nog zo imba? Neem tenminste aan dat ik op een bepaald lvl minder dmg ga doen vergelijken met de andere classes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Verwijderd schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 14:44:
[...]

Ik geloof graag dat damage = aggro, dat is net het spel dat een raid moet leren beheersen :)
Jij als tank kan echter nooit zoveel damage doen als de rest, anders was het raiden wel heel gemakkelijk :D

Daarom ben ik van mening dat een tank ook niet echt hoort te dmg-en of er in te investeren, maar zoals ik al zei: iedereen zijn taktiek natuurlijk en als het werkt voor jou zoveel te beter :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een 41 mage hoort een 33 rogue er wel uit te dpsen imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAS80
  • Laatst online: 19-05 17:20
Gisteren heb ik eindelijk wow gekocht, ziet er vet uit maar niet anders dan een andere (mmo)rpg. Wel heb ik een vraagje. Op welke servers kan je veel NLers verwachten/komen veel NLers?

IGN; Bluecristal (ik weet het, ik kon niks beters verzinnen) :9
elf hunter
lvl 8

[ Voor 3% gewijzigd door BAS80 op 14-07-2006 15:25 ]

Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
BAS80 schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 15:24:
Gisteren heb ik eindelijk wow gekocht, ziet er vet uit maar niet anders dan een andere (mmo)rpg. Wel heb ik een vraagje. Op welke servers kan je veel NLers verwachten/komen veel NLers?

elf hunter
lvl 8
handig om dan niet je realm te vermelden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekay
Ik dacht dat Trollbane veel NLers had. Correct me if I'm wrong, speel er zelf namelijk niet. ;)

Have fun met je character ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maontje
  • Laatst online: 08-09 13:15

maontje

better off Playing

BAS80 schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 15:24:

elf hunter
lvl 8
Op eonar zitten wel nederlanders hebben ook een puur nederlandse guild (Ridders van Oranje)

Wie kalm blijft in een panieksituatie................ is traag van begrip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

Dekay schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 15:28:
Ik dacht dat Trollbane veel NLers had. Correct me if I'm wrong, speel er zelf namelijk niet. ;)

Have fun met je character ;)
Correct, alleen wordt je accuut gelynched als je een alliance char daar start. Trollbane needs more horde!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Laatst online: 14-09 21:47

PromWarMachine

Forsaken Archer

Gohan-san schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 12:49:
Ik zat ook eens voor mijn frost mage aan het spelen met de talents.

dit is mijn fire /frost build lijkt me interresant:
http://www.wowhead.com/?talent=RZxxMzfcutVzG0s0x

en mijn frost build:

http://www.wowhead.com/?talent=obZZiArIsftAo
Mja, fire/frost is mana ineffcient.
Alleen Frost is uber, ben ik zelf ook. Hoewel ik 49 wat overdreven vind. Ik heb Clearcast genomen, ten koste van in jouw build Frost Warding, Permafrost & 2 punten imp Blizzard.
Wouter schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 15:40:
[...]

Correct, alleen wordt je accuut gelynched als je een alliance char daar start. Trollbane needs more horde!
word*

/wave Aggie :w

[ Voor 18% gewijzigd door PromWarMachine op 14-07-2006 15:47 ]

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mopster

Mopster

Curieuzeneuzemosterd

Op Shattered Hand (PvP) zit ook redelijk wat nederlandstalige spelers. aan de alliance kant dan, we hebben een tekort aan horde na de migratie

MSI X570 Gaming Edge Wifi, AMD Ryzen 7 5800x, Corsair Vengeance RGB Pro 3600CL16 16Gb, Sapphire RX590 Nitro+, Crucial MX 512Gb + 2Tb, Seagate SSHD 2TB, Creative SoundBlaster Zx, Razer Blackwidow Stealth 2016, Logitech G703, DELL S2721DGF, ASUS VG248QE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Op elke server zitten veel Nederlanders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005

flessuh

Set sail for fail!

Roeligan schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 15:13:
[...]

Verder ontopic:
Mochten er wel mensen zijn die willen migraten laat dit even weten, ik zit er aan te denken om misschien te migraten.
mmm...nog iemand van bronzebeard die wil migraten...volgens mij gaat de server leeg:P
leuk dat je mn cloak gebruikt:P

gister onyxia raid, en ik gebruikte mij nieuwe elemental mage staff met +30 dmg..
ik compleet nuken, en normaal gesproken ben ik niet te zien op dmg meters, nu moest ik me inhouden omdat ik ony van de warrior af haalde:P

Het vreemde is, ik hield op met nuken toen ik derde was op Threatmeter, toen moest ik mezelf bandagen, en op het moment dat ik dat deed schoot mij threat omhoog en kwam mamma ony even haar tanden in mijn cloth armor zetten...

Vind t wel vaag dat ik door te bandagen ineen aggro krijg...is dit een bug, of is dat normaal?

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Banzaibunny schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 15:58:
[...]

Vind t wel vaag dat ik door te bandagen ineen aggro krijg...is dit een bug, of is dat normaal?
Normaal, healen = aggro. (en bandagen is jezelf healen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:25

Seraphin

Meep?

[ot]Is het nou toeval dat we dezelfde avatar hebben?

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafz0r
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 13:19
Mopster schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 15:49:
Op Shattered Hand (PvP) zit ook redelijk wat nederlandstalige spelers. aan de alliance kant dan, we hebben een tekort aan horde na de migratie
que? speel jij nooit tegen twisted/loco/fishbone dan? (wat is je ingame nick? ^^)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mopster

Mopster

Curieuzeneuzemosterd

dafz0r schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 16:05:
[...]

que? speel jij nooit tegen twisted/loco/fishbone dan? (wat is je ingame nick? ^^)
moppie (main): mage
mopster : warrior
guild : order of the hammer

voor battlegrounds is een queue van een uur tot een dikke twee uur niet ongewoon voor AV, en dan nog is de kans dat het start met te weinig horde :) Heb AB en WSG nog niet geprobeerd, ben niet zo PVP minded (alleen AV nu, ben bijna exalted). dus ben curieus naar 1.12 patch met cross-server battlegrounds

maar vroeger kwam je overal horde tegen, er was een ratio van rond de 50% en werd je snel eens neergehaald door horde :) nu ist lekker relaxed en kom je ze alleen tegen in silithus en EPL met de nodige schermutselingen aan Naxxramas entrance :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Topicstarter
PromWarMachine schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 15:46:
[...]

Mja, fire/frost is mana ineffcient.
Alleen Frost is uber, ben ik zelf ook. Hoewel ik 49 wat overdreven vind. Ik heb Clearcast genomen, ten koste van in jouw build Frost Warding, Permafrost & 2 punten imp Blizzard.

[...]

word*

/wave Aggie :w
hmmjah ik ben meer van de frost, en idd frost warding was meer omdat er punten over waren.
en permafrost vind ik een wat dubieus talent, maar als ik zoiets doe dan liever full.

[off-topic]damn man wat heb ik lang niks meer van jou gehoord, op welke server zit je?
[/off-topic]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roeligan schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 15:13:
[oke dit is misschien een domme vraag, maar ik kan het niet vinden in het topic.

Ik maak gebruik van een D620 met een GMA950]

Ahhh... juist een D620 met een GMA950. Dat is het probleem een Samsung D620 is een prototype telefoon welke nooit is uitgegeven. Ik neem aan dat GMA950 een tiepfaut is voor de GameBoyAdvance met removable cover nummer 950. Als deze 2 met elkaar in 1 ruimte komen is bijna hetzelfde effect als the unstoppable force in contact komt met the immovalbe object.

Verder ontopic:
Ah yes, je bent zo grappig dat mn probleem meteen is verhopen... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
Eindelijk een balance/feral (maar voornamelijk balance) buff in 1.12! <3

Echt geweldig dit:
Moonfury (Balance Talent): Now increases the damage done by your arcane and nature spells by 10%. This change allows the talent to be applied after +damage from items has been calculated.
Moonkin (Balance Talent): This form can now cast all Balance and Restoration spells except healing spells. Moonkin aura now increases spell damage by 3% in addition to spell critical hit chance.
Leader of the Pack (Feral Combat Talent): Now increases melee and ranged damage by 3% in addition to melee and ranged critical hit chance.
Zat al zo lang te wachten totdat onze nature damage spells ook een buff kregen en nu dus 3% extra damage, naast de 3% crit aura. :D

Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaza
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 02-03-2023

kwaza

http://dogepool.nl

Dekay schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 14:51:
Even een vraagje. Dat scourge gebeuren lijkt wel weg nu. Tenminste, toen ik gisteren keek buiten Stormwind was daar geen zwevend 'iets' boven de poort. Maar het is nog steeds grauw in Stormwind. Het mooie (het heldere weer e.d.) van SW van voor de Scourge is weg. Komt dat nog terug? En zoja, wanneer?
Ik ben bang dat je in het dwergen-kwartier rondloopt. Die hebben nogal wat CO2-uitstoot.

http://dogepool.nl DogePool P2Pool voor Dogecoin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAS80
  • Laatst online: 19-05 17:20
addictive schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 15:27:
[...]

handig om dan niet je realm te vermelden :P
Ik dacht dat de Realms de server waren :? Ik zal eens trippen naar Trollbane en eonar.

Thx guys.

Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekay
kwaza schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 18:06:
[...]

Ik ben bang dat je in het dwergen-kwartier rondloopt. Die hebben nogal wat CO2-uitstoot.
Nee, nee die bedoel ik niet. Het is overal mistig in heel SW? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:28

DinX

Motormuis

Beetje domme oproep misschien. Maar als er iemand van hier een Twill Cloak heeft en op trollbane zit, en die kan missen, stuur me even een whisper :p

Ik heb de hele twill set op de cloak na :(

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteravond heeft onze guild Panther boss in ZG in 2 keer omgelegd, was wel een aardig, we kunnen 'm nog beter, want na de bosskill well een wipe doordat de overgebleven panters nog bleven bijten en zo, volgens mij moet ze VOOR de 4e wave liggen.

Maandag Buru geprobeerd in AQ-20. 4% was onze 3e try, wat is nu de beste manier om dat laatste stuk te doen? Dat geintje met die eieren dat gaat met de ogen dicht bijna, maar daarna moet ze heel erg snel worden neegelegd. Die poison doet alleen nogal pijn. Is 't gewoon nuken en hopen op 't beste?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Laatst online: 12:27

Phydomir

Dennis

CJ schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 18:04:

Echt geweldig dit:

[...]

Zat al zo lang te wachten totdat onze nature damage spells ook een buff kregen en nu dus 3% extra damage, naast de 3% crit aura. :D
Oh.. 3% extra dmg. Dat is een lekkere buff :)

Nu nog wat betere feral lvl 60 gear!

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
CJ schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 18:04:

Echt geweldig dit:

[...]

Die notes zijn blue confirmed fake , bron

[ Voor 14% gewijzigd door itsme op 14-07-2006 22:24 ]

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vael op 2% in de tweede avond attempts, hij gaat NEER straks :D

DOWN! :D :D :D

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2006 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 23:24:
Vael op 2% in de tweede avond attempts, hij gaat NEER straks :D

DOWN! :D :D :D
suc6 :D

maar helaas zegt 2% bij vael vrij weinig, hi jis TE random

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.... :'(

Ik ga stoppen met WoW. In elk geval tot dat Blizz de lag(spikes) en disconnects weer onder controle heeft. LagDarksorrow is voor mij té vaak onspeelbaar. Dit was iig de doorslaggevende factor. ( en nee, het ligt niet aan mij, op Stormreaver, Turalyon en Talnivar waar ik wat alts rond heb lopen heb ik geen/amper last)
Wat ook een grote rol speelde in de beslissing is dat volgens mij 99% van de guilds die iets bereikt hebben (ZG + MC en beter) altijd beginnen met raiden om 19.00, en dat is net een uur te vroeg voor mij.

Jammer maar helaas. Ik zal het wel missen denk ik, het was altijd best gezellig daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 00:12:
.... :'(

Ik ga stoppen met WoW. In elk geval tot dat Blizz de lag(spikes) en disconnects weer onder controle heeft. LagDarksorrow is voor mij té vaak onspeelbaar. Dit was iig de doorslaggevende factor. ( en nee, het ligt niet aan mij, op Stormreaver, Turalyon en Talnivar waar ik wat alts rond heb lopen heb ik geen/amper last)
Wat ook een grote rol speelde in de beslissing is dat volgens mij 99% van de guilds die iets bereikt hebben (ZG + MC en beter) altijd beginnen met raiden om 19.00, en dat is net een uur te vroeg voor mij.

Jammer maar helaas. Ik zal het wel missen denk ik, het was altijd best gezellig daar.
Darksorrow was en is altijd al lagloos geweest voor mij. Momenteel ligt het aan een aantal IP ranges (aldus een Blizz employee aan de telefoon) die lopen te bokken. Ze werken er aan om dat te verhelpen (ze hebben dit al eens eerder gehad en hadden het verholpen, maar de bug is er terug in geslopen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 00:10:
[...]

suc6 :D

maar helaas zegt 2% bij vael vrij weinig, hi jis TE random
Hij is anders gewoon netjes neer gegaan, en dat op de eerste avond serieuze attempts.

Eerste try, 22%, daarna iedere keer een paar procent er af tot hij down was :)

Eerste avond dat we'm probeerden had iedereen nog te weinig FR, dus heeft iedereen een weekje hard gefarmed :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

van de echte patchnotes

Windfury Totem: The weapon enchantment from this totem will now only trigger off normal melee swings. This means abilities such as Sinister Strike, Mortal Strike, and Hamstring will no longer trigger the Windfury Totem.

Echt onvoorstelbaar hoe ze horde blijven nerfen terwijl pve al 10 keer moeilijker is voor horde, echt ongelooflijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12:18
Verwijderd schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 00:42:
van de echte patchnotes

Windfury Totem: The weapon enchantment from this totem will now only trigger off normal melee swings. This means abilities such as Sinister Strike, Mortal Strike, and Hamstring will no longer trigger the Windfury Totem.

Echt onvoorstelbaar hoe ze horde blijven nerfen terwijl pve al 10 keer moeilijker is voor horde, echt ongelooflijk.
undead racial is ook zo underpowered.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Laatst online: 12:14
Verwijderd schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 00:42:
Ja want tuurlijk, die technicians in bwl zijn heeeel moeilijk met zo'n non-AoEdestroyable totem!
Wij moeten elke keer een gnome mage daarvoor opofferen...

Je dps zal er op achteruitgaan, maar wij alliance hebben toch ook die totem niet? Ik neem niet aan dat jullie 4 of meer dpswarriors meenemen elke raid... Kom niet af met "maar, jullie hebben imbahblessings!", bullshit. Net of die kings of might het verschil gaat maken...

En om nog een + pve argument te geven voor horde. Shamans hebben volgens mij altijd alle totems(naar mijn weten? Misschien healing oid niet), maar zie jij elke raid maar eens imbahdins te vinden die imp. blessing of light/might/wisdom/kings/salvation/freedom/protection gespecced zijn te krijgen...

[ Voor 11% gewijzigd door enira op 15-07-2006 01:36 ]

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BootVluchteling schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 01:11:
[...]

undead racial is ook zo underpowered.. :/
Dat is ook gelukkig overpowered voor pve waar hij het over heeft en nooit generfed geweest... Zeker allie warlock als je daar over begint
jarnotjuh schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 01:21:

Ja want tuurlijk, die technicians in bwl zijn heeeel moeilijk met zo'n non-AoEdestroyable totem!

Je dps zal er op achteruitgaan, maar wij alliance hebben toch ook die totem niet? Ik neem niet aan dat jullie 4 of meer dpswarriors meenemen elke raid... Kom niet af met "maar, jullie hebben imbahblessings!", bullshit. Net of die kings of might het verschil gaat maken...

En om nog een + pve argument te geven voor horde. Shamans hebben volgens mij altijd alle totems(naar mijn weten? Misschien healing oid niet), maar zie jij elke raid maar eens een imbahdin te vinden die met imp. blessing of light/might/wisdom/kings/salvation/freedom/protection gespecced is te krijgen...
blessings> totems, want totems werken niet buiten je eigen party + beperkte range
Voor veel encounters heb je 0,0 aan totems (ossirian)
wf is dps of gratis rage+aggro voor MT, de beste shammie totem nerfen kan je whine verwachten, zeker omdat pala buffs echt wel verschil maken in pve waar het bij horde altijd aanzien is welke groep de shaman totems het best kunnen gebruiken. Palas hebben btw 51 talentpunten, die kunnen ze besteden om talents te krijgen, of je moet het doen zonder de imp. versie, idem voor shamans, dus raar argument dat shamans alle totems hebben

[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2006 01:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeShooter
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14-09 17:59

World of Warcraft Public Test Patch 1.12.0

Cross-Realm Battlegrounds
For the first time in the history of World of Warcraft, you will be able to face off against players from other realms in the Battlegrounds. PvP Battlegrounds link Alterac Valley, Warsong Gulch, and Arathi Basin so that players from several realms will be combined into one huge matchmaking pool. Replenish your mana, sharpen your blades, and get ready for some brand-new challengers!
World PvP

The stage is set for intense, objective-based land battles as Horde and Alliance vie for control over important strategic positions and resources around Azeroth. Head out for Silithus and Eastern Plaguelands to engage the enemy on the field!
General

Threat Reduction Effects
This system has been redesigned to eliminate inconsistency in how the effects work. Previously, some were additive (for example: 30% reduction + 20% reduction = 50% reduction) while others were multiplicative (30% threat reduction multiplied by 20% threat reduction equals 44% threat reduction). They are now all multiplicative. This also prevents unpredictable behavior when the total reduction percentage was equal to or greater than 100%.

Haste and Slow effects
Previously Haste and Slow effects worked inconsistently, with spells working differently from weapons, and hastes and slows not acting as inverses of each other. We have revised the system so that all haste and slow effects work the same way, and haste and slow percentages perfectly cancel each other out (30% haste and 30% slow combine to no change). As a result, we had to change the tooltip numbers on all spell haste effects, and on all melee and range slow effects. The numbers in the tooltips are different, but the game functionality is unchanged (other than slight rounding errors). Those tooltips that changed will now display larger numbers than they used to display. Conceptually, haste values indicate how much more of that activity you can perform in a given time. 30% melee haste means 30% more swings in a given time. Slow values indicate how much longer an activity takes to complete. 30% slow means an action takes 30% longer to finish. For those interested, the new haste and slow effects work mathematically in the following way. Each effect separately multiplies the attack timer of your weapon or casting time of your spell. They are multiplied in sequence (order doesn't matter) and the final result is the attack timer or casting time. The multipliers use the following equations:

Haste effects: multiplier=1/(1+percent/100)
Slow effects: multiplier=1*(1+percent/100)

As an example, a 50% haste generates a multiplier of 0.666; a 50% slow generates a multiplier of 1.5. If they are multiplied together the result is 1. A 50% haste on a 3.0 speed weapon makes it 2.0 speed, resulting in you getting 30 swings per minute instead of 20 swings per minute: 50% more swings. A 50% slow on a 3.0 casting time spell generates a casting time of 4.5. It took you 50% longer to finish casting the spell.
The deserter debuff will now continue to expire even while you are offline.

Druids
Barkskin: The tooltip has been changed to 25% due to the haste effect change.
Ferocious Bite: The Book of Ferocious Bite (Rank 5) now drops somewhere in the world.
Furor: This talent now works correctly with Cat Form again.
Improved Shred: The discounted cost for Shred will now be displayed correctly even when you are not in Cat Form.
Rip: Lesser potency Rips will no longer overwrite greater potency ones.

Hunters
Spirit Bond: This ability will now be correctly reapplied when you resurrect in a battleground and your pet is polymorphed or otherwise unable to act normally.

Mages

Arcane Missiles: It is no longer possible to cast this spell on an evading mob. In addition, the animation will now stop when the target is dead.
Arcane Power: It is no longer possible to gain the benefit of this spell and Power Infusion at the same time by careful timing.
Frost Armor Chilled effect: The tooltip has been changed to 100% due to the haste effect change.
Ice Armor Chilled effect: The tooltip has been changed to 100% due to the haste effect change.
Polymorph: This spell will now be removed when a player leaves a battleground. This prevents some bugs involving polymorph from occurring.
Evocation will no longer be usable while silenced.

Paladins

Divine Shield: The tooltip has been changed to 100% due to the haste effect change.

Priests
Mind Control: The tooltip has been changed to 25% due to the haste effect change.
Psychic Scream: This spell now uses the same resistance checks as the Warlock spell Fear.

Rogues
Due to significant talent changes, Rogues will have all talent points refunded and can be respent. Training costs for all talent spell replacements have been significantly reduced.
Eviscerate: Manual of Eviscerate (Rank 9) now drops somewhere in the world.
Garrote: The damage from this ability has been increased approximately 50%.
Relentless Strikes: This ability will no longer trigger when your finishing move does not hit your target.
Sap: Enemy rogues will now always lose stealth when you Sap them.

Shaman
Grounding Totem: This totem will no longer absorb multiple effects from Entrapment in a 10 second period.
Reincarnation should now display the cooldown timer when used.
Chain Heal - After the initial target is healed, the healing effect will jump to the most damaged target (by absolute health) within range. In addition, if a raid member is the initial target it will look for valid raid targets to jump to rather than non-raid targets as a priority, making it consistent with group targeted Chain Heals.

Warlocks
Cripple (Doomguard): The tooltip has been changed to 45% due to the haste effect change.
Enslave Demon: The tooltip has been changed to 40% due to the haste effect change.
Health Funnel: This spell will now work correctly on low-level enslaved demons.
Howl of Terror: This spell now uses the same resistance checks as the Warlock spell Fear.
Siphon Life will now properly gain a benefit from Shadow Mastery.

Warriors
Flurry: The text on the tooltip has been corrected to indicate it triggers on all types of attacks.
Shield Slam: This ability will sometimes no longer remove more than one beneficial effect from the target.
Sword Specialization: This ability can no longer trigger off of itself.

Items
  • +30 Spell Damage Enchantment: Fixed a bug with this enchantment which was preventing it from benefiting healing spells.
  • Blade of Eternal Darkness: The triggered effect from this weapon will no longer occur when the spell being cast has its effect broken by causing damage.
  • Blazefury Medallion: The triggered effect from this item will no longer break Gouge.
  • Bonescythe Armor: The Eviscerate bonus will no longer trigger when your Eviscerate does not hit your target.
  • Darkmoon Card- Twisting Nether: The dialog for this resurrection will now always reappear after the Spirit of Redemption effect has completed.
  • Eye of the Dead: Holy Shock now interacts properly with this item.
  • Ranged Elemental Damage: Our ranged combat system does not allow a ranged weapon to do a mix of Elemental (Fire, Frost, Arcane, etc.) and Physical damage. Many ranged weapons existed which were listed as doing Elemental damage and did not function properly (the damage was dealt, but was treated as Physical). All of those weapons have been changed to deliver the Elemental damage as a chance on hit effect. Hurricane was previously changed this way in 1.11. The following ranged weapons are also fixed in 1.12: Bow of Searing Arrows, Dwarven Hand Cannon, Heartseeking Crossbow, Dark Iron Rifle, Galgann's Fireblaster, Quillshooter, Shell Launcher Shotgun, Venomstrike, and Verdant Keeper's Aim.
  • Talisman of Ascendence: This item will no longer trigger from physical damage effects. In addition, if either of the buffs from the item are cancelled, they will both be cancelled.
  • Zandalarian Hero Charm: Item tooltip corrected to match the effect tooltip.
  • The Items that summon mounts have been changed in their color/quality. Items that summon normal mounts are now blue(superior)items and items that summon swift mounts are now purple(epic) items.
  • Fixed a bug that allowed you to use items which restored health or mana while you were already full health or mana.
  • Fixed a bug with the Jom Gabbar trinket which was causing it to trigger a category cooldown for a duration longer than intended.
  • Fixed a bug that prevented Arcane Missiles from being able to trigger the effect of Wrath of Cenarius.
  • Clarified the tooltips for the Stormshroud armor and Kalimdor's Revenge to explain that they deal Nature damage.
  • Fixed a bug that caused the Blooddrenched Mask to hide a character's hair.
  • Warbear leather now stacks to 20.
Professions
Engineering: The damage from sapper charges can now be resisted. The overall DPS of the charges should not be significantly altered from what it currently is.
Engineering: Explosive sheep do fire damage instead of physical damage.

Raids and Dungeons

Uldaman
Reduced the number of Shadowforge Ambushers that attack after looting the quest chest.
Shadowforge Ambushers are no longer elite.
The respawn of the Stone Stewards has been changed to 2 hours (from 30 minutes).

Zul'Farrak
The respawn of the 2 Troll/1 Basilisk patrollers should now be 2 hours.
Reduced the damage dealt by the Sul'lithuz Abomination and Sul'lithuz Sandcrawler.
Dead Heroes are no longer elites.
Theka the Martyr will now only remain immune to physical damage for 30 seconds before reverting to normal.
Antu'sul's Sul'lithuz Broodlings now only hatch 4 at a time and are significantly weaker.
Witch Doctor Zum'rah will no longer call as many dead heroes to his aid when aggroed.
Weegli Blastfuse now has slightly more hit points.
Antu'sul's Warden no longer attempts to knock adventurers into Antu'sul's lair.
Sandfury Cretins who engage the party during the pyramid event are no longer able to cast shadow bolt.

Mauradon
Noxxious Scions will no longer spawn when you cleanse Celebrian Vines.

User Interface
V key functionality has been improved in several ways.
V key now shows summoned monsters (such as the gargoyles in Stratholme.)
V key now shows both monsters and player enemies.
V now shows enemies only (no longer shows friendly targets.)
Shift-V now shows friendly targets only, not enemies (with a new bindable hotkey.)
Control-V shows both friendly targets and enemy targets (with a new bindable hotkey.)
New floating combat text has been added to the game with a number of options. You can see when you take damage, when you are healed and how much, when you acquire and lose auras and much more. You can turn on the new options in the newly revised options screen.
The Need Before Greed and Group Loot countdown timers will now have a 3 minute countdown when there is a bind on acquire item on the corpse. This should allow a bit more time in making a decision to roll for an item.
Automatic Quest Tracking has been added to the game and is turned on by default. Any time you advance a quest by advancing one of the requirements, the quest information will appear on your screen for 5 minutes before fading. You can turn this option off from the options screen.
There is now a confirmation dialogue when you attempt to disband your guild.

Bug Fixes

Fixed a bug that caused some non-combat pets to be referred to as Minions instead of Pets. Mini Diablo however has escaped this fate and will continue to be referred to as a Minion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens291
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-12-2021
zo ze hebben zf hard generfed zeg :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
laurens291 schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 02:22:
dat vind ik ook ja. Nooit problemen gehad in die instance.

Vanavond weer een leuke ZG avond gehad, nog nieuwe shoulders ervandaan kunnen halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pyrofielo
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 22:01:
Gisteravond heeft onze guild Panther boss in ZG in 2 keer omgelegd, was wel een aardig, we kunnen 'm nog beter, want na de bosskill well een wipe doordat de overgebleven panters nog bleven bijten en zo, volgens mij moet ze VOOR de 4e wave liggen.

Maandag Buru geprobeerd in AQ-20. 4% was onze 3e try, wat is nu de beste manier om dat laatste stuk te doen? Dat geintje met die eieren dat gaat met de ogen dicht bijna, maar daarna moet ze heel erg snel worden neegelegd. Die poison doet alleen nogal pijn. Is 't gewoon nuken en hopen op 't beste?
killen jullie de panthers? wij offtanken ze altijd gewoon met 2 tanks met thorns en gaat eigenlijk altijd wel vlekkeloos.

als je buru onder 30% heb door de eieren dps hem dan tot 23 22% zodat je het maximale uit het laatste ei haalt. Dan heb je hem snel genoeg neer voordat die bugs en de DoT je raid uitmoord.

Hmmz nu ik dit zo type ben ik niet zo zeker over die percentages die ik geef. Nouja je moet anders ff kijken bij hoeveel procent zn knar openknalt.

Astennu lvl 110 Warrior - Bethesda lvl 104 Warlock - Ezrah lvl 110 Druid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Laatst online: 12:27

Phydomir

Dennis

laurens291 schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 02:22:
Zeker, Antu was eigenlijk de enige boss waar je nog wel eens dood kon gaan als je ene goede party had. De rest is eigenlijk al redelijk makkelijk :/

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 01:25:
Dat is ook gelukkig overpowered voor pve waar hij het over heeft en nooit generfed geweest... Zeker allie warlock als je daar over begint
WoTF duurde vroeger 20 seconden! Tegen slechts 5 seconden nu.

En wat windfury betreft lolololol

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2006 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 09:41:
[...]

WoTF duurde vroeger 20 seconden! Tegen slechts 5 seconden nu.
l2readsarcasme ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg

we_are_borg

You will Comply

Verwijderd schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 22:01:

Als je met Buru vecht en je heb de eieren goed door, met andere woorden je mist bijna nooit, dan kan je bij 30% de warlocks curse of doom er op laten zetten. Aangezien deze na 1 minuut proct is dat ongeveer bij 20%. Als je buru in fase 2 gaat iedereen naar het diepe water toe Buru kan namelijk zwemmen maar de adds niet dus die ben je kwijt. Als hij op 20% is gewoon nukken en zorgen dat de tank erg snel is met sunders. Bij ons worden de warlocks gesoul stoned en één druid. We kijken aan hoe het gaat met de eieren als we zien dat we DPS tekort gaan komen dan worden de battle rezz gebruikt of als het nodig is een tank gerezzed, maar het ligt er aan hoe het loopt.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Buru is echt zo easy, enige keer dat wij daar zijn gewiped is omdat iemand per ongeluk gepulled had terwijl een aantal mensen de boss nog nooit gezien hadden, die moesten dan net kiten natuurlijk, en dan loopt het in het honderd.

Verder nog nooit problemen gehad met die boss.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jarnotjuh schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 01:21:
[...]

En om nog een + pve argument te geven voor horde. Shamans hebben volgens mij altijd alle totems(naar mijn weten? Misschien healing oid niet), maar zie jij elke raid maar eens imbahdins te vinden die imp. blessing of light/might/wisdom/kings/salvation/freedom/protection gespecced zijn te krijgen...
Eens kijken
ALs ik alliance was had
BoK + 10% all stats
BoW
BoS

Nu heb ik
.

Juist.

Als je niet kan zien hoe veel simpeler alliance het heeft in pve moet je maar eens een bril kopen.
Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.