Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
setitems met FR gear verplicht needen?BootVluchteling schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 10:54:
wij zitten momenteel ook tegen ragnaros te hikken, en gisteren gewoon een wipe op lucifron...
best fucked up.. mindcontrollers werden niet dispelled, curses idem, mages gingen dood, einde raid..
binnen de guild hebben we de plicht om setitems met +FR te need-en als je deze niet heb. sta je dus #1 dkp, dan móet je ze nemen. de betreffende warrior vond het niet echt tof meer, en deed /leave /gquit.. daarna ging een paladin, rogue en druid weg... was ff slikken, want ik zag alweer een /gdisband aankomen..
gelukkig niet gebeurd, maar na magmadar was de raid alweer voorbij.... zoo fucked up gewoon.. veel opbouwend werk doen, en dan stort alles als een kaartenhuis in elkaar..
nofi maar als je dat moet verplichten heb je sowiezo een mentaliteitsprobleem met je leden >_<
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
we hebben het staan om te zorgen dat we geen dkp farmers krijgen.. ik ben er ook geen voorstander van, maar het is natuurlijk te belachelijk voor woorden als je een set-item gaat dissen, omdat iemand per se #1 dkp wil blijven staan oid...-=BoKKiE=- schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 11:06:
[...]
setitems met FR gear verplicht needen?
nofi maar als je dat moet verplichten heb je sowiezo een mentaliteitsprobleem met je leden >_<
gisteren is dus die warrior (een redelijk goede) en een officer geleaved...
Het is niet meer mogelijk om models aan te passen, het werd misbruikt door bv herbers om plantjes in grote dozen te veranderen.Qoriox schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 10:33:
[...]
Is het dan niet handiger om gewoon een wapen te zoeken wat wel past?
Grappig genoeg zit Flashheal bij mij ook onder de 3. Dus ja, inderdaad, die begint bij mij net zo goed aardig te verslijten
Dat is niet toegestaan, en het is vrij makkelijk client-side te checken. Raad je dus niet aan dit te doen.Tranzity schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 10:26:
Ik ben niet tevreden met de kleur van m'n Malister's Defender, past niet mooi bij m'n Lawbringer en Cloak.
Nu had ik vroeger een 'mod' die de Quel'Serrar model en texture veranderde naar een Thunderfury.
Ik heb het een en andere al uitgezocht en moet ik Shield_Round_B_01RedWhiteCap.blp wijzigen met bijvoorbeeld Shield_Round_B_01GoldBlueCap.blp. GoldBlueCap.blp gerenamed naar RedWhiteCap.blp en deze in World of Warcraft\Data\Item\ObjectComponents\Shield geplaatst.
Helaas veranderd het niet. Doe ik iets verkeerd, of is er iets veranderd in de laatste patches mbt clientside models/textures 'veranderen'?
[ Voor 60% gewijzigd door Hydra op 13-07-2006 11:17 ]
https://niels.nu
dat zeg ik, mentaliteits probleemBootVluchteling schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 11:10:
[...]
we hebben het staan om te zorgen dat we geen dkp farmers krijgen.. ik ben er ook geen voorstander van, maar het is natuurlijk te belachelijk voor woorden als je een set-item gaat dissen, omdat iemand per se #1 dkp wil blijven staan oid...
gisteren is dus die warrior (een redelijk goede) en een officer geleaved...
ik weet niet of je op je farm runs genoeg mensen hebt, anders gewoon keihard FR eisen stellen
dwz de mensen met de hoogste FR gaan mee
voldoe je niet aan de norm? ga je niet mee => minder dkp + minder attendancy = minder loot
gimped dps > dooie dps
[ Voor 4% gewijzigd door Bokkie op 13-07-2006 11:27 ]
ook nogal terecht, in bijvoorbeeld WSG de vlag 10x zo groot maken. niet echt eerlijk.Helox-in-a-box schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 11:10:
[...]
Het is niet meer mogelijk om models aan te passen, het werd misbruikt door bv herbers om plantjes in grote dozen te veranderen.
en idd voor de gathering profs, is het niet echt tof.
Verwijderd
Sjezus, je zou ook een beetje volwassen mensen aan kunnen nemen.-=BoKKiE=- schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 11:20:
[...]
dat zeg ik, mentaliteits probleem
ik weet niet of je op je farm runs genoeg mensen hebt, anders gewoon keihard FR eisen stellen
dwz de mensen met de hoogste FR gaan mee
Ik snap sowieso niet zo goed waarom je mensen verplicht bepaalde gear te nemen. Als mensen slechte (lees: minder goede) gear hebben, presteren ze vaak ook slechter. En dat kan je dan vaak weer zien op meters als Damage Meters of SWStats. Guilds groeien vaak doordat mensen groeien dmv betere gear en skills. Mensen die achterblijven, pik je er dan best snel uit. Denk ik.
Of is dit nu puur theoretisch gebrabbel?
Dat is waarschijnlijk gedaan met itemstats.FreeShooter schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 16:47:
Zat pas op een wow forum waar je dus items kon posten/linken en als je dan met je muis erover heen ging kon je de stats zien. Weet iemand toevallig hoe dit heet en of dit voor PhpBB is? Of eventueel een andere
http://forums.eqdkp.com/index.php?showtopic=3331
Verwijderd
Mensen verplichten om bepaalde gear te nemen, zoals + FR: survivability.Verwijderd schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 11:36:
[...]
Sjezus, je zou ook een beetje volwassen mensen aan kunnen nemen.
Ik snap sowieso niet zo goed waarom je mensen verplicht bepaalde gear te nemen. Als mensen slechte (lees: minder goede) gear hebben, presteren ze vaak ook slechter. En dat kan je dan vaak weer zien op meters als Damage Meters of SWStats. Guilds groeien vaak doordat mensen groeien dmv betere gear en skills. Mensen die achterblijven, pik je er dan best snel uit. Denk ik.
Of is dit nu puur theoretisch gebrabbel?
Het gaat bij deze raids niet om het feit of je hoog in de DMG meters staat oid, het gaat er vaak meer om dat zoveel mensen het (zo lang mogelijk) overleven. Mensen met weinig FR hebben vaak meer heals nodig dan mensen met veel FR, veel heals = priest sneller oom, oom priests = dooie DPSers en tank(s). Plus, als er te veel DPS ers dood gaan door een gebrek aan FR, kun je de kill vaak ook wel vergeten.
Daarom ga je mensen verplichten een bepaalde gear te nemen, anders kun je elke vorm van progressie wel vergeten. Over het algemeen zullen de skilled spelers er zelf wel voor kiezen om de gear te nemen, maar bijvoorbeeld sommige set farmers die zo snel mogelijk hun T1/T2 willen hebben willen geen DKP uitgeven aan FR items, om zo altijd boven aan te staan met hun DKP (iig in hun class). Zulke mensen zijn echter een blok aan je been, dat wil je niet, en ga je het verplichten.
Verwijderd
Onzin.Gohan-san schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 11:30:
[...]
en idd voor de gathering profs, is het niet echt tof.
Ik heb Herbalisme op m'n rogue en middels m'n Minimap weet ik altijd exact waar ik zijn moet voor m'n plantjes. Zelfde geldt voor mining.
Maar goed, da's mijn mening.
Verwijderd
Snap ik.Verwijderd schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 12:02:
[...]
Mensen verplichten om bepaalde gear te nemen, zoals + FR: survivability.
Snap ik ook.Het gaat bij deze raids niet om het feit of je hoog in de DMG meters staat oid, het gaat er vaak meer om dat zoveel mensen het (zo lang mogelijk) overleven. Mensen met weinig FR hebben vaak meer heals nodig dan mensen met veel FR, veel heals = priest sneller oom, oom priests = dooie DPSers en tank(s). Plus, als er te veel DPS ers dood gaan door een gebrek aan FR, kun je de kill vaak ook wel vergeten.
Dat bedoel ik dus ook dat je als guild groeit. Dan worden je runs makkelijker en pik je de slackers er zo uit. Alleen als het een algemeen verschijnsel is binnen de guild, heb je een serieus probleem.
Zulke mensen moet je er imo asap uit schoppen, ga maar lekker ergens anders dkp sparen.willen geen DKP uitgeven aan FR items, om zo altijd boven aan te staan met hun DKP (iig in hun class). Zulke mensen zijn echter een blok aan je been, dat wil je niet, en ga je het verplichten.
Denk dat het inderdaad een mentaliteitsdingetje is, wie gaat er nou dkp sparen? Da's toch gek?
Ik weet dat ik hier niet algemeen (of überhaupt) bekend ben, maar m'n main is een lvl 60 dwarf priest met redelijk wat gear en ervaring in instances.
ja maar het is niet ech cool als iemand, van bijvoorbeeld plantjes die harvestable zijn, een dikke rode paal van 50 meter maakt, zodat je nog voor ze op de minimap zijn al ziet.Verwijderd schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 12:06:
[...]
Onzin.
Ik heb Herbalisme op m'n rogue en middels m'n Minimap weet ik altijd exact waar ik zijn moet voor m'n plantjes. Zelfde geldt voor mining.
Maar goed, da's mijn mening.
ik vind persoonlijk textures veranderen sowieso cheaten, voor hetzelfde geld is het mogenlijk om van een gestealthe unit een oranje konijn te maken, zodat je diegene wel ziet.
En 100 FR verplichten voor je casters is echt niet veel, 200 voor melee ook niet en 300 voor de tanks is prima op te brengen, mits de guildbank een duit in het zakje doet voor dark iron items
Mensen verplichten op FR items snap ik niet. Die nemen ze toch gewoon op het moment dat je een bepaalde FR verplicht stelt ? DKP farmers hou je overigens overal, die pikken mensen er op een gegeven moment toch wel uit en gunnen ze niet elk item
Gister overigens met mn nieuwe guild huhuran na 1.12 neergelegd, die laatste 30% omfg wat een sicke hoeveelheid damage doet dat beest dan zeg
Deze plek is te koop.
Ik ga de warrior in kwestie niet verdedigen, maar Might zuigt eigenlijk als je de FR bekijkt.BootVluchteling schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 10:54:
binnen de guild hebben we de plicht om setitems met +FR te need-en als je deze niet heb. sta je dus #1 dkp, dan móet je ze nemen. de betreffende warrior vond het niet echt tof meer, en deed /leave /gquit..
Als ik sta te tanken heb ik alleen de breastplate en belt nodig. Mijn andere slots zijn opgevuld met Dark Iron spul. Misschien is de FR op Tier 1 toereikend voor andere klasses, maar zeker niet voor Warriors.
Nuja die gloves (ik ga er vanuit dat het dit set item is dat je bedoeld
[ Voor 4% gewijzigd door Kapoen op 13-07-2006 12:31 ]
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Als je dat niet hebt gaat het heeeeeel lastig worden. ideale situatie: 15 dwarf warriors als meatshield. helaas onmogelijk voor de meeste groepen
Waar kan ik die optie vinden dan? Op mijn account pagina zie ik geen paid move staan???x1dje schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 09:15:
Zijn er nog leuke, gezellige (NL) guilds die nu een met MC bezig zijn?
Ik ben van plan mn wow account weer te gaan activeren, sinds ik er in november mee gestopt ben. De guild waar ik in zat is inmiddels veel verder en zit in naxx. Met mijn MC gear kom ik daar niet en veel mensen waarmee ik omging zijn daar ook gestopt.
Nu met de Paid Character Transfer's heb ik 't er wel voor over om te moven naar een leuke guild. Dus als iemand tips heeft zijn die welkom.
Ik heb een Undeath Mage en een Undeath Roque
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814
Verwijderd
Op de site van blizz gaat dat om lvl 50 mobs, net als elk systeem binnen wow qua wapens gaat resists ook op lvl.Verwijderd schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 12:43:
Meer dan 250 resistance heeft geen enkel nut, volgens de info op Blizz hun site dan toch. Dus die chars met 300 resistance zijn zichzelf teveel aan het gimpen.
Om een max resist te krijgen op een lvl 63 boss mob heb je dus 315 fire res nodig.
315 is de cap waarop je kans hebt op resists, echter er is nog discussie of meer dan 315 ook de kans op de knockback van Rag verhoogt
[ Voor 14% gewijzigd door Bokkie op 13-07-2006 12:53 ]
Verwijderd
Ik begrijp niet waar dit soort regels dan vandaan komen. Dat is toch vragen om problemen ? Je moet mensen juist belonen die bereid zijn dkp uit te geven aan FR items. Maakt die items ook aantrekkelijker.BootVluchteling schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 10:54:
binnen de guild hebben we de plicht om setitems met +FR te need-en als je deze niet heb. sta je dus #1 dkp, dan móet je ze nemen. de betreffende warrior vond het niet echt tof meer, en deed /leave /gquit.. daarna ging een paladin, rogue en druid weg... was ff slikken, want ik zag alweer een /gdisband aankomen..
Verwijderd
Bij ons is het zo, dat je niet verplicht bent om dkp uit te geven aan FR items, maar mensen met meer FR willen nog wel s voorrang krijgen bij mensen met minder/te weinig FR. Sterker nog, met raids naar ZG/AQ20 wordt FR gebruikt als criteria, onder het mom van, 'if you have time to raid, you have time to get FR gear'. Werkt prima en iedereen geeft dkp uit als het een improvement is. Je wilt als guild vooruit, niet als individu de top van de dkp lijst aanvoerenVerwijderd schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 12:55:
[...]
Ik begrijp niet waar dit soort regels dan vandaan komen. Dat is toch vragen om problemen ? Je moet mensen juist belonen die bereid zijn dkp uit te geven aan FR items. Maakt die items ook aantrekkelijker.
Verwijderd
Zo moet het ook. Gewoon een minimum aan FR verplicht stellen, iedereen moet zelf maar uitzoeken hoe ze aan de gear komen. En nee, greenies voldoen niet, het moeten wel goeie items zijn (dragonrider boots, Tidal loop, enz).Verwijderd schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 13:00:
[...]
Bij ons is het zo, dat je niet verplicht bent om dkp uit te geven aan FR items, maar mensen met meer FR willen nog wel s voorrang krijgen bij mensen met minder/te weinig FR. Sterker nog, met raids naar ZG/AQ20 wordt FR gebruikt als criteria, onder het mom van, 'if you have time to raid, you have time to get FR gear'. Werkt prima en iedereen geeft dkp uit als het een improvement is. Je wilt als guild vooruit, niet als individu de top van de dkp lijst aanvoeren
En belonen werkt naar mijn mening nog altijd beter dan straffen (lees: verplichten).
http://www.wow-europe.com/en/info/faq/paidcharactertransfer.html
Betekent dat nu dat je ook een character van het ene account naar het andere account mag overzetten?
Dan heb je niet goed gelezen.MysticSnake schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 13:58:
Hey, ik las zojuist dit:
Betekent dat nu dat je ook een character van het ene account naar het andere account mag overzetten?
What is the Paid Character Transfer feature?
The Paid Character Transfer feature allows you to move characters to other realms as well as between two accounts where you are the original registered owner, subject to certain restrictions. The cost of each paid character transfer is 19.99€ / £14.99.
Daar staat dat je characters van het ene account naar het andere account mag overzetten als je van beide accounts de eigenaar bent. Wat heb ik daar niet goed aan gelezen?Croccifixio schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 14:04:
[...]
Dan heb je niet goed gelezen.Het allereerste stukje tekst:
[...]
Kwestie van persoonsgegevens voor een aantal minuten aanpassen (30 minuten ofzo).Croccifixio schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 14:04:
[...]
Dan heb je niet goed gelezen.Het allereerste stukje tekst:
[...]
Dit is wel leuk als je characters verkoopt
http://dogepool.nl DogePool P2Pool voor Dogecoin!
klopt niet helemaal, in de FAQ van blizzard staat dat beide accounts moeten geregistreerd staan op dezelfde achternaam.MysticSnake schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 14:07:
[...]
Daar staat dat je characters van het ene account naar het andere account mag overzetten als je van beide accounts de eigenaar bent. Wat heb ik daar niet goed aan gelezen?
kan niet. eenmaal op een naam geregistreerd is altijd geregistreerd, behalve als je blizzard belt en vraagt om een naamswijziging, hiervoor moet je ook nog een hoop doen. (lees: kopie identiteitsbewijs, enz)Kwestie van persoonsgegevens voor een aantal minuten aanpassen (30 minuten ofzo).
[ Voor 32% gewijzigd door RoeLeerT op 13-07-2006 14:20 ]
Maar ik vraag me af of je dan wel gewoon met beide accounts te gelijk kan spelen...kwaza schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 14:08:
[...]
Kwestie van persoonsgegevens voor een aantal minuten aanpassen (30 minuten ofzo).
Owh, en lees nu ook dat stukje dat je van beide accounts de secret question moet weten
kan je ook opvragen bij Blizzard, staat ergens op het forum een handleiding voorQoriox schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 14:27:
Staat alleen nergens wanneer het gaat werken
Owh, en lees nu ook dat stukje dat je van beide accounts de secret question moet wetendat zou klote zijn, dat weet ik denk ik niet meer
Nou, je vraag was:MysticSnake schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 14:07:
[...]
Daar staat dat je characters van het ene account naar het andere account mag overzetten als je van beide accounts de eigenaar bent. Wat heb ik daar niet goed aan gelezen?
Dus ja, het is mogelijk om een character van het ene account naar het andere account over te zetten. Mits je voldoet aan bepaalde voorwaarden.MysticSnake schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 13:58:
Hey, ik las zojuist dit:
Volgens mij de naam/adres wel, echter is het e-mailadres niet te veranderen.Bifur schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 14:08:
[...]
kan niet. eenmaal op een naam geregistreerd is altijd geregistreerd, behalve als je blizzard belt en vraagt om een naamswijziging, hiervoor moet je ook nog een hoop doen. (lees: kopie identiteitsbewijs, enz)
http://dogepool.nl DogePool P2Pool voor Dogecoin!
heel het dkp systeem binnen mijn guild is niet je-van-het.. maar ik doe het ermee.. warrior wilde hoogstwaarschijnlijk liever dkp sparen voor een item dat hij nóg beter kan gebruiken... enigszins begrijpelijk..Verwijderd schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 13:05:
[...]
Zo moet het ook. Gewoon een minimum aan FR verplicht stellen, iedereen moet zelf maar uitzoeken hoe ze aan de gear komen. En nee, greenies voldoen niet, het moeten wel goeie items zijn (dragonrider boots, Tidal loop, enz).
En belonen werkt naar mijn mening nog altijd beter dan straffen (lees: verplichten).
binnen de guild ís de eis er al dat melee 200+Fr moet hebben.. afaik voldeed hij er al aan.. ik zit ook al met 100+FR op mn lock. tidal loop nog niet inbegrepen..
het is een beetje krom. ik weet het.. maar een échte oplossing is er denk ik niet binnen heel het wereldje van dkp en woW..
Thanks, ben benieuwd wanneer dit allemaal gaat werken!Bifur schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 14:28:
[...]
kan je ook opvragen bij Blizzard, staat ergens op het forum een handleiding voor
Ik wil mijn account even pauseren omdat ik haast niks anders meer deed dan warcraft, slapen, werken en eten. kan ik dat doen door de optie Cancel Account in Account management?
het is de bedoeling om de automatische betaling stop te zetten en niet om de account te verwijderen.
Er staat wel boven Cancel Subscription, maar ik wil toch even checken of het goed is wat ik doe.
C2D 6600, 275 GTX Windows 7
naam is niet te verandere, al geprobeerd
\
[ Voor 22% gewijzigd door RoeLeerT op 13-07-2006 15:21 ]
ok bedanktBifur schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 15:21:
ja, als je dat doet verwijdert ie alle betalingen en stopt de account totdat je em weer activeert
naam is niet te verandere, al geprobeerd
\
C2D 6600, 275 GTX Windows 7
Verwijderd
Jawel, het heet 'common sense'.BootVluchteling schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 15:13:
[...]
het is een beetje krom. ik weet het.. maar een échte oplossing is er denk ik niet binnen heel het wereldje van dkp en woW..
niet elke rogue heeft een naxxramas guild. Ik loop al 5 maanden met dezelfde crap daggers rond...........Verwijderd schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 10:32:
[...]
Rogues zullen altijd nodig zijn, en zie wat er gebeurt met de nieuwe Tier 3 gear en de wapens in Naxxramas die ze kunnen gebruiken.
Vergelijk een MC met BWL wapen...en nu die van Naxxramas.
Ze gaan van MC = 50dps Naar BWL 54DPS (zoiets) naar Naxxramas 74DPS
Bekijk de gear, ze zijn ultiem uitgebalanceerd Agi gecombineerd met hoge AP.
En rogues zijn altijd nodig geweest, Kidney + Superior sap + blind powder...noem maar op, deze mensen zijn niet voor de poes en hun DPS zullen naar boven klimmen.
Ik ben zelf hunter en kom amper boven de AP build rogue uit...laat ik het zo zeggen "nooit" en ik ben nog wel full tier 2 met ringen en barb sand reaver ik ben 526AGi in MM unbuffed mijn dps komt nooit boven een hard werkende rogue.
Uiteraard heb je ook lazy knackers en dan vragen ze zich af waarom wij boven hun uitkomen...als ze geen moer doen schiet niet op nee![]()
Ik zeg je nu, Rogues zullen overmeesteren!!!
What the fuck praat je hier nu weer? Er zijn maar een beperkt aantal PvE bosses gevoelig voor KS en ALLES kan tegen Sap en Blind.Verwijderd schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 10:32:
En rogues zijn altijd nodig geweest, Kidney + Superior sap + blind powder...noem maar op, deze mensen zijn niet voor de poes en hun DPS zullen naar boven klimmen.
Hebben wij een AP build? Ow wacht, die Tier6 talent in onze 'non-dps tree' juist ja...!Ik ben zelf hunter en kom amper boven de AP build rogue uit...laat ik het zo zeggen "nooit" en ik ben nog wel full tier 2 met ringen en barb sand reaver ik ben 526AGi in MM unbuffed mijn dps komt nooit boven een hard werkende rogue.
Klok / Klepel verhaal tbh

Verwijderd
Wil niet veel vertellen, maar ja er zijn velen rogues in onze guild die gespecificeerd in AP build zijn.RaseriaN schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 15:40:
[...]
What the fuck praat je hier nu weer? Er zijn maar een beperkt aantal PvE bosses gevoelig voor KS en ALLES kan tegen Sap en Blind.
[...]
Hebben wij een AP build? Ow wacht, die Tier6 talent in onze 'non-dps tree' juist ja...!
Klok / Klepel verhaal tbh
Al hun gear bestaat zomede alleen +AP Ik heb het niet over talent tree en daar heb ik het nooit over gehad, niet gelijk je conclusie daaruit halen
Wij hebben namelijk ook rogues die alleen agi willen, voor ieder zo iets gewilt.
Dus de klok klepel verhaal ken je beter tegen jezelf vertellen.
Zucht, dus jij denkt dat een instance alleen bestaat uit Bosses? mhhh als ik jou was zal ik me toch maar eens meer in PvE verdiepen dan je nu tentoonstelt.
Klok/klepel verhaal
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2006 16:19 ]
Zeg dan gear, ipv build... je zegt het zelf gewoon krom... ik neem aan wat jij typt.Verwijderd schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 16:17:
Wil niet veel vertellen, maar ja er zijn velen rogues in onze guild die gespecificeerd in AP build zijn.
Al hun gear bestaat zomede alleen +AP Ik heb het niet over talent tree en daar heb ik het nooit over gehad, niet gelijk je conclusie daaruit halen
Zucht nee dat bestaat het niet, maar noem mij eens wat mobs/trash/bosses die niet immune zijn voor 'superior sap' en blind? WTF is Superior sap... ow imp sap, natuurlijkZucht, dus jij denkt dat een instance alleen bestaat uit Bosses? mhhh als ik jou was zal ik me toch maar eens meer in PvE verdiepen dan je nu tentoonstelt.
Klok/klepel verhaal

Verwijderd
ja, dat begrijp ik maar ken ik weinig aan doen.DrProctor schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 15:35:
[...]
niet elke rogue heeft een naxxramas guild. Ik loop al 5 maanden met dezelfde crap daggers rond...........
Zoals je ziet is blizzard meer in de kant van High end PvE buildchange aan het maken dan de mensen die niet in een High end PvE guild zitten
Verwijderd
De rogue review is meer gericht op pvp verbeteren dan wat dan ook. Hoe kom je er nou bij dat ze meer de PvE kant opgaan ?Verwijderd schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 16:28:
[...]
ja, dat begrijp ik maar ken ik weinig aan doen.
Zoals je ziet is blizzard meer in de kant van High end PvE buildchange aan het maken dan de mensen die niet in een High end PvE guild zitten

Verwijderd
In BWL zijn bijvoorbeeld de techicians niet immune, in AQ40 zijn zelfs *Boss* Yauj niet immune in ZG kan je zowel iedere Troll sappen,kicken what so ever zelfs 1ste boss in ZG kan je doen vanwege healing.RaseriaN schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 16:24:
[...]
Zeg dan gear, ipv build... je zegt het zelf gewoon krom... ik neem aan wat jij typt.
Daarom zei ik niet zo snel conclusie trekken, maar goed ook mijn fout excuses ervoor.
[...]
Zucht nee dat bestaat het niet, maar noem mij eens wat mobs/trash/bosses die niet immune zijn voor 'superior sap' en blind? WTF is Superior sap... ow imp sap, natuurlijk
En zullen in Naxxramas ook zo voorkomen op mobs(Trash mobs) Tenminste Deathknight wing is wel handig rogue zijnde.
Een rogue is verrekt handig in vele opzichten
Verwijderd
Naxxramas is aangekomen, backstab en al die improved dingen kan je erg goed gebruiken daarin.Verwijderd schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 16:29:
[...]
De rogue review is meer gericht op pvp verbeteren dan wat dan ook. Hoe kom je er nou bij dat ze meer de PvE kant opgaan ?
Rogues doen nog steeds aso veel damage.
PvP zijn ze verbeteringen gemaakt, maar onze guild praat al over flinke PvE strijd basis verbeteringen in survival methode. Dus spreekt positief
Is ook heel erg handig daar he!Verwijderd schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 16:32:
[...]
In BWL zijn bijvoorbeeld de techicians niet immune, ...
Have fun met je 6 rogues op die technicians... Als jullie rogues voor technicians gebruiken, wil ik wel eens weten hoe jullie die spellbinders neerkrijgen, want ja, de rogues zitten al op de technicians...
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
Verwijderd
Daar heb je range damage dealers voor.jarnotjuh schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 16:46:
[...]
Is ook heel erg handig daar he!
Have fun met je 6 rogues op die technicians... Als jullie rogues voor technicians gebruiken, wil ik wel eens weten hoe jullie die spellbinders neerkrijgen, want ja, de rogues zitten al op de technicians...
Een raid bestaat uit meerdere classes, ligt er geheel aan wie op wie zit.
Zoals op spellbinders hebben wij gewoon netjes de offtanks
Eerst warlocks killen dan tijdelijk de technicians sheepen of fearen daarna rogues op technicians en daarna spellbinders
Terwijl range dps zowel op spellbinders als op technicians schieten.
Kijk hoe je het went draait of keert, elke keer als blizzard een aanpassing maakt op een class heeft iemand altijd wel wat op te klagen, en dit geklaag verdwijnt toch weer als sneeuw voor de zon wanneer de patch uitkomt met de verandering.
Zo hadden de hunters problemen, de mages problemen etc..forums op WoW zit er vol van, maar beste is gewoon goed te kijken naar de talent tree en jezelf het beste eraan te passen wat beste bij jou lijkt.
Uiteindelijk waait toch alles over en iedereen blijft happy
Blizzard zit niet stil en denkt heus ook aan de min punten, en ik zeg je...rogues zullen top range damage dealers blijven zolang hun gear/weapons optimaal is.
je vergelijkt natuurlijk ook geen UBRS geared rogue met een BWL geared rogue
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2006 16:55 ]
Verwijderd
Maar idd rogues worden nu op pvp vlak verbeterd maar ik zie het hele punt niet om een rogue beter in pvp te maken. Waarom pvp je? om items te verzamelen toch? zodra je rank 14 bent zal je toch weer naar end-game PvE moeten om verder te kunnen. Dit hele spel gaat notabene om het verzamelen van items. Je kan wel zeggen van "Ja maar ik vind pvp leuk en dat doe ik altijd voor ontspanning bla bla". Maar uiteindelijk komt het er toch op neer dat je altijd weer betere items moet halen. Vandaar dat er ook meer tijd in de PvE builds van rogues moet worden gestoken dan de PvP builds. Een Ap talent is leuk maar waarom stop je die in een tree die helemaal niet voor PvE gebruikt wordt? Als blizzard nou werkelijk wat leuks aan rogues wil toevoegen dan moeten ze de huidige gebruikte builds onder de loep nemen en hier wat mee omprutsen. Talens samenvoegen of nieuwe toevoegen in deze talentbuilds kan heel verfrissend werken.
Een voorbeeld. Als er nou wat aan lethality en malice wordt gedaan in de assassination tree, door bijv ze samentevoegen. Dan kan de rogue veel meer punten ergens anders in steken en zo flexibeler omgaan met zn talentpoints.
Maar goed deze discussie kan beter op het rogueforum gehouden worden dus ik zal er ook niet verder op in gaan.
Rogues zijn goed voor maar een paar dingen en atm is dat 90% van de tijd het doen van damage. De resterende 10% van de tijd is een rogue op stunlock duty (Tigerboss adds ZG), Interrupt Duty (veel Zg bosses hun heals/drains interrupten). Of in BWL wat andere taakjes (heb hier geen ervaring mee).
Euh, nee. Rogues staan gemiddeld bovenaan, daaronder mages. In ieder geval bij ons. Ook niet geheel onlogisch, je pet damage is meegerekend wat betreft belancing, en die heb je meestal niet rondlopen in BWL.Verwijderd schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 16:57:
Als jij als hunter niet boven rogues uitkomt qua damage over een hele instance run dan doe je toch iets goed fout.
https://niels.nu
Verwijderd
Dan doen de rogues iets foutVerwijderd schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 16:57:
Als jij als hunter niet boven rogues uitkomt qua damage over een hele instance run dan doe je toch iets goed fout.
Meestal zijn de 1e 10 plaatsen op de dmgmeter gevuld door rogues, dan komen er wat mages/warlocks kijken. Vreemd genoeg stonden er in de molten care tijd idd regelmatig hunters bovenaan.
Ja, bij ons zijn dat nogsteeds de hunters, dan de mages, dan pas de rogues, al staat er soms nog wel eens een warlock boven een rogue.Verwijderd schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 18:09:
[...]
Dan doen de rogues iets fout
Meestal zijn de 1e 10 plaatsen op de dmgmeter gevuld door rogues, dan komen er wat mages/warlocks kijken. Vreemd genoeg stonden er in de molten care tijd idd regelmatig hunters bovenaan.
ik (warlock) outdamage regelmatig rogue's.. in mn andere guild staat vaak een hunter dik bovenaan.. hier is het een mage..MysticSnake schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 18:29:
[...]
Ja, bij ons zijn dat nogsteeds de hunters, dan de mages, dan pas de rogues, al staat er soms nog wel eens een warlock boven een rogue.
Ja, er komt een deel 3. Er is een migratie geweest van dunemaul, en de maker en zijn guild Eden Aurorae zijn ook gemigreerd. Maar de makers en de hoofdrolspelers uit de film hebben een character gepowerlvl'ed op dunemaul en zijn begonnen met de voorbereidingen voor deel 3.Verwijderd schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 10:34:
[...]
Deze films zijn echt UBERSUPAH! echt geweldig in elkaar gezet met stemmen, vond het echt spannend.
Komt er ook een deel 3? want deel 2 kon ik niet afkijken omdat er toevallig iemand nodig achter de laptop moest
Ga hem vandaag afkijken, en hoop echt dat hij doorgaat...echt super 10+
Voor alle info. zie de website van Tales of the past.
http://www.talesofthepast.com/
Bij deel 2 is dat wel het gevalsuperbassie schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 21:53:
[...]
Bij mij deed ie het, ik moest ff MPEG-2 codec installeren
Wel leuk gemaakt, met zoveel allies en horde bij elkaarwel jammer dat ze de tekst niet ingesproken hebben.
Voor de spellbinders?
Hunters.... Succes om met 4/5 hunters zo'n ding neer te maaien. Je weet dat mages/locks niets op die spellbinders kunnen doen he?

En ja, rogues staan bij ons echt ALTIJD topdps, in MC is het soms nog wel anders maar daar blijt het ook bij. In ZG/aq20 zijn de rollen omgedraaid. Ik kan daar makkelijk op 1 komen, maar dan moet ik wel 100% focussen op trash, en daar ben ik vrijwel te lui voor.
Maar een goed geequipte rogue met een beetje weapons kan met autoattack al de gemiddelde lock/mage/hunter outdmg'en hoor..
Ach, genoeg over dps'ende classes enzo...
Ik zit een beetje in de knoei met me warlock talents.
Mijn warlock is nu lvl 32 en ga natuurlijk voor een SM/Ruin build. Maar de de punten in affliction kan ik niet goed kwijt. Imp Life Drain of dan toch Suppression? Fel Concentration of dan toch weer imp Life Drain? Ik zit te stoeien tussen die talents.. De destruction tree is wel duidelijk voor me..
Een lock die hier kan zeggen wat beter is voor het lvl'en? Fel concentration is leuk, maar..
Bomen, bos, verdwaald..
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
/w Preci of laat hier een bericht achter.
Verwijderd
wie kan ze me allemaal vertellen en wat ze doen en voor welke class dat het beste is
TY
Doen de rogues echt wat fout. Op sommige bazen kunnen mages meer dpsen (waar rogues even uit melee moeten gaan oid) maar bij elke instance run bij welke instance dan ook staan de (main)rogues altijd bovenaan op het eind, of dit nou ZG, AQ20, MC, BWL, AQ40 of nax is.BootVluchteling schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 18:50:
[...]
ik (warlock) outdamage regelmatig rogue's.. in mn andere guild staat vaak een hunter dik bovenaan.. hier is het een mage..
Verwijderd
mja wij hebben ook een DPS warrior die af en toe meegaat MC en AQ, hijs fury, doet uber dmg en als ie niet zo vaak aggro trok en dood ging zou hij ook hoog in de damage meters staanVerwijderd schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 09:07:
Iedereen spreekt hier altijd over rogues, mages en hunters voor dps maar een dps warrior kan ook lots of damage doen. Soms gaat er een dps warrior mee met onze ZG runs en dan staat die altijd bovenaan in de damage meters. Die gast heeft gewoon een hele hoge damageoutput als warrior.
Dat is meestal mijn probleem... ik ga TE vaak dood om nog serieus in de top van de damage meters te staan. Je kan zeggen dat het een probleem met mij is of dat ik moet L2P, het zal me een worst wezen-=BoKKiE=- schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 09:14:
mja wij hebben ook een DPS warrior die af en toe meegaat MC en AQ, hijs fury, doet uber dmg en als ie niet zo vaak aggro trok en dood ging zou hij ook hoog in de damage meters staan![]()
(Ja ik Feint vaak en ik heb Feint Rank 5 en full BF wat de setbonus heeft voor % meer effectiviteit op Feint)
Ps. Fury Warriors zijn de shizzle hoor.. speel er op dit moment eentje als alt, maar als de rage begint te komen ben je gewoon onstopbaar qua DPS/Damage. Constant Slam en HS om de Rage maar te kunnen dumpen
Ps2. Gisteren mijn DeathDealer Spaulders opgepakt
Alleen nu nog tijd zien te vinden om ZG te runnen voor die !@#$% tokens
[ Voor 12% gewijzigd door RaseriaN op 14-07-2006 09:31 ]
De meesten die mee waren hadden nog een +FR (tanks wel natuurlijk)
En de hoogste sets die mensen nog dragen bij ons is tier 0.5 of lager
En op de first try gewoon de 2 eerste MC bazen neer met 35 man
Of het een echte prestatie is geen idee maar ik ben er vet blij mee, voelt echt goed als dat gewoon lukt de alllereerste keer en dan nog zonder wipes.
drops waren lawbringer boots en nog wat dingen die ik niet nodig had dus de naam vergeten
Want je kunt erg makkelijk aggro trekken als je full gaat, vooral in langere combats (lees: elites)
Kan dit erg funest voor je zijn
Als je lock kun je het omslag punt erg mooi zijn als je een Voidy gebruikt.
DoT's, Bolt, Bolt, Bolt, enz enz.
Als Voidy aggro verliest en de mob jouw richting op komt en Voidy cast Torment / Suffering en krijgt zodoende aggro terug dan weet je dat je dus op het randje zit...
Deze balans vinden kost tijd en zeker als je spell rank upgrades krijgt is dit weer ff proberen,
want deze balans is erg belangrijk als je stata te feesten op een boos met een group.
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
slam?? zijn er echt warriors die dat gebruiken?RaseriaN schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 09:19:
[...]
Dat is meestal mijn probleem... ik ga TE vaak dood om nog serieus in de top van de damage meters te staan. Je kan zeggen dat het een probleem met mij is of dat ik moet L2P, het zal me een worst wezenVan de ene kant ben ik er wel trots op dat onze full Wrath MT en OT moeite moeten doen om de mob/boss op hun te houden.
(Ja ik Feint vaak en ik heb Feint Rank 5 en full BF wat de setbonus heeft voor % meer effectiviteit op Feint)
Ps. Fury Warriors zijn de shizzle hoor.. speel er op dit moment eentje als alt, maar als de rage begint te komen ben je gewoon onstopbaar qua DPS/Damage. Constant Slam en HS om de Rage maar te kunnen dumpen
Ps2. Gisteren mijn DeathDealer Spaulders opgepaktLeuk stukje gear tbh
Alleen nu nog tijd zien te vinden om ZG te runnen voor die !@#$% tokens
En er trots op zijn als je een keer agro overneemt als in een soort wedstrijdje is leuk, maar als jij altijd agro overneemt en dood gaat kan je wel zeggen zal me een worst wezen maar das toch zonde als je je class niet goed beheerst. Bij ons zou een rogue die continue teveel agro pakt en dus geen constante dmg doet wel een waarschuwing krijgen als ie dan ook nog eens zegt "zal me een worst wezen" dan is het bye bye.
[ Voor 17% gewijzigd door MantaMania op 14-07-2006 09:45 ]
elk fury warrior gebruikt slam om aggro RAGE te dumpen,MantaMania schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 09:37:
[...]
slam?? zijn er echt warriors die dat gebruiken?
En er trots op zijn als je een keer agro overneemt als in een soort wedstrijdje is leuk, maar als jij altijd agro overneemt en dood gaat kan je wel zeggen zal me een worst wezen maar das toch zonde als je je class niet goed beheerst. Bij ons zou een rogue die continue teveel agro pakt en dus geen constante dmg doet wel een waarschuwing krijgen als ie dan ook nog eens zegt "zal me een worst wezen" dan is het bye bye.
als je fury bent komt de rage namelijk sneller binnen dan dat je het kwijtraakt
edit: aggro moet zijn rage, DOH
[ Voor 5% gewijzigd door Bokkie op 14-07-2006 10:06 ]
Verwijderd
En daarom moeten hunters dus l2p als ze niet bovenaan staan in de damagemeters (over een hele run genomen), aangezien hunters de beste aggro control/survivability hebben en dus veel minder dood gaan.RaseriaN schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 09:19:
[...]
Dat is meestal mijn probleem... ik ga TE vaak dood om nog serieus in de top van de damage meters te staan. Je kan zeggen dat het een probleem met mij is of dat ik moet L2P, het zal me een worst wezenVan de ene kant ben ik er wel trots op dat onze full Wrath MT en OT moeite moeten doen om de mob/boss op hun te houden.
Daarna zijn zusje nog even gesloopt en die dropte al helemaal troep waar we dan alts en trials blij mee maakte.
Vanavond de starship trooper instance maar weer doen, geen zin maar goed, je moet wat om DKP te farmen.
Ga jij je class maar eens leren kerel. Je bent een Warrior en je vraagt je af of Warriors Slam gebruiken? Tsss...MantaMania schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 09:37:
slam?? zijn er echt warriors die dat gebruiken?
Ik kan me goed inhouden maar als ik echt, maar dan ook ECHT helemaal fullout ga dan pak ik aggro ja. En dan helpt geen Feint/Vanish me meer op lange termijn. Je kan zeggen dat ik mn class niet beheers maar dat kun je noway zien via een forum. Ik kan wel zien, dat je theoretische kennis over je eigen class niet zo groot is.
Als ik heel eerlijk ben, zou het mogelijk moeten zijn dat hunters bovenaan staan.Verwijderd schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 09:46:
[...]
En daarom moeten hunters dus l2p als ze niet bovenaan staan in de damagemeters (over een hele run genomen), aangezien hunters de beste aggro control/survivability hebben en dus veel minder dood gaan.
Ze hebben nagenoeg dezelfde DPS als wij maar hebben het voordeel dat ze ranged kunnen aanvallen en dus minder last hebben van Cleaves/AoE's waardoor ze uit range moeten stappen.
Icm. met een lage CD op Feign Death (wat volledige aggro whiped tov. Feint) zou het een eitje moeten zijn lijkt me
Gratz met je BF Shoulders hoor, vind het een van de mooiste T2 shoulders ingame.Kaap schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 09:50:
Gisteren was Chromagus dan eindelijk zo lief om BF shoulders weer eens te droppen, hij had ze al 3 keer gedropped waarvan 1 keertje een dual drop en dus was het mijn beurt om de DKP er aan te spenderen. Nefarian dropte maar bagger, Dragonstalker Chest, Paladin Chest, nog een caster ring en boots of the shadow flame.
Vanavond de starship trooper instance maar weer doen, geen zin maar goed, je moet wat om DKP te farmen.
Vind je BotSF echt zo crap? Ik zou willen dat ze bij ons eens vielen, mooie toevoeging op mn Clown/AP suit
Als ik me goed herinner ben je een dagger Rogue.. dan moet je juist uitkijken naar AQ40
Pugio en Death's Sting, wat wil je nog meer ?
[ Voor 23% gewijzigd door RaseriaN op 14-07-2006 09:58 ]
2 x MT op Hakkar, bij een mindcontrol worden ze gesheeped (daarna cleanse indien MC over is)
1 hunter haalt de sons op en deze wordt midden in de groep gekilled zodat iedereen de poison heeft als Hakkar zijn lifedrain uitvoert. Op de een of andere manier verliezen we altijd een van de tanks en daarna gaat de rest van de groep mee. Onze beste try tot nu toe is iets van 50%...
Iemand die andere tactics gebruiken? En is er iemand die weet waar het bij ons fout gaat?
(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!
en zelfs protection warriors kunnen een hoop dmg doen. Laatst een LBRS guild run gedaan met 8 man. In het begin nog wat getankt maar al snel over gestapt op een 2H en gaan whirlwinden en cleaven.Verwijderd schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 09:07:
Iedereen spreekt hier altijd over rogues, mages en hunters voor dps maar een dps warrior kan ook lots of damage doen. Soms gaat er een dps warrior mee met onze ZG runs en dan staat die altijd bovenaan in de damage meters. Die gast heeft gewoon een hele hoge damageoutput als warrior.
we zijn er in een uurtje doorheen geragd en ik stond 2e in de dmg meters (we hebben 1 rogue die staat eigenlijk altijd wel bovenaan). Toch had ik niet verwacht zo hoog te kunnen komen en ik denk dat een echte fury warrior met goede dmg gear echt walgelijke dmg kan doen.
Astennu lvl 110 Warrior - Bethesda lvl 104 Warlock - Ezrah lvl 110 Druid
dat is goed. Het probleem ligt dus bij je healersMasch schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 09:57:
Gisteren weer een aantal keren gewiped op Hakkar. Geen idee wat we fout doen... We gebruiken de onderstaande tactiek;
2 x MT op Hakkar, bij een mindcontrol worden ze gesheeped (daarna cleanse indien MC over is)
1 hunter haalt de sons op en deze wordt midden in de groep gekilled zodat iedereen de poison heeft als Hakkar zijn lifedrain uitvoert. Op de een of andere manier verliezen we altijd een van de tanks en daarna gaat de rest van de groep mee. Onze beste try tot nu toe is iets van 50%...
Iemand die andere tactics gebruiken? En is er iemand die weet waar het bij ons fout gaat?
Dan doe jij in veel instances zelf wat fout. Hunter dps is lekker, maar je moet soms nou eenmaal kiten/pullen etc, dat kost je veel van je dmg.Verwijderd schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 16:57:
Het enige verschil is dat wij onze MTs niet sheepen, maar in een frost nova vastzetten. Instant cast, AOE effect en korter, waardoor er minder omkijken is naar de tank. Omdat we warriors zat hebben, zijn er meestal 3 of 4 warriors om de aggro aan het vechten bij Hakkar, dus als er 1 warrior wegvalt, zijn er meer dan 1 over om te tanken. Tis aan de healers om naadloos mee te switchen. Verder lijkt er niets mis aan je tactiek. Nog fanatieker healen denk ik.Masch schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 09:57:
Gisteren weer een aantal keren gewiped op Hakkar. Geen idee wat we fout doen... We gebruiken de onderstaande tactiek;
Paling Terran & Shaman
* als je wiped op 50% hoeveel tijd is er dan verstreken?Masch schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 09:57:
* er gaat 1 tank dood steeds probeer het eens met een 3e tank
* tussen drains door, ook zoveel mogelijk dps erop houden
Ging lekker he gisteren! Hakkar down, The Calling gedaan en daarna heel AQ20 gecleared!mdmeijer schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 10:09:
[...]
Het enige verschil is dat wij onze MTs niet sheepen, maar in een frost nova vastzetten. Instant cast, AOE effect en korter, waardoor er minder omkijken is naar de tank. Omdat we warriors zat hebben, zijn er meestal 3 of 4 warriors om de aggro aan het vechten bij Hakkar, dus als er 1 warrior wegvalt, zijn er meer dan 1 over om te tanken. Tis aan de healers om naadloos mee te switchen. Verder lijkt er niets mis aan je tactiek. Nog fanatieker healen denk ik.
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
dat is het hele probleem met ze, ze hebben weinig aggro control en moeten dus gigantisch oppassen met met aggro. DPS warriors op broodlord bv zijn gewoon imho behoorlijk waardeloos. Meestal toch wel in 2 klappen dood als ze aggro krijgen en het is haast zonde om ze proberen te healen.-=BoKKiE=- schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 09:14:
[...]
mja wij hebben ook een DPS warrior die af en toe meegaat MC en AQ, hijs fury, doet uber dmg en als ie niet zo vaak aggro trok en dood ging zou hij ook hoog in de damage meters staan![]()
ohhhh wat kan je weer slecht tegen een klein beetje commentaar misschien moet je eens leren om rustig te blijven de laatste tijd ben je wel erg snel aangebrand.RaseriaN schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 09:54:
[...]
Ga jij je class maar eens leren kerel. Je bent een Warrior en je vraagt je af of Warriors Slam gebruiken? Tsss...
Ik kan me goed inhouden maar als ik echt, maar dan ook ECHT helemaal fullout ga dan pak ik aggro ja. En dan helpt geen Feint/Vanish me meer op lange termijn. Je kan zeggen dat ik mn class niet beheers maar dat kun je noway zien via een forum. Ik kan wel zien, dat je theoretische kennis over je eigen class niet zo groot is.
Ik ben niet de gene die zegt het kan me geen worst schelen.
Jij geeft zelf aan dat je vaak dood gaat omdat je altijd agro pakt ja dan ben je in mijn ogen een slechte rogue, zeker als het je ook nog eens niet kan schelen. Daarvoor hoef ik je niet te kennen als je dat zelf op een forum schrijft weet ik genoeg toch.
En ik gebruik zelf nooit slam maar ik heb dan ook nooit rage teveel en als ik dat heb gebruik ik wel MS.
met goeie gear kan je best behoorlijk dmg doen maar toch zou een protection warrior eigenlijk niet 2e horen te staan.pyrofielo schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 09:58:
[...]
en zelfs protection warriors kunnen een hoop dmg doen. Laatst een LBRS guild run gedaan met 8 man. In het begin nog wat getankt maar al snel over gestapt op een 2H en gaan whirlwinden en cleaven.
we zijn er in een uurtje doorheen geragd en ik stond 2e in de dmg meters (we hebben 1 rogue die staat eigenlijk altijd wel bovenaan). Toch had ik niet verwacht zo hoog te kunnen komen en ik denk dat een echte fury warrior met goede dmg gear echt walgelijke dmg kan doen.
[ Voor 24% gewijzigd door MantaMania op 14-07-2006 10:25 ]
1. Niet heel erg lang, 2 lifedrains overleven we meestal, daarna gaan we down-=BoKKiE=- schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 10:10:
[...]
* als je wiped op 50% hoeveel tijd is er dan verstreken?
* er gaat 1 tank dood steeds probeer het eens met een 3e tank
* tussen drains door, ook zoveel mogelijk dps erop houden
2. Goed idee
3. Proberen we zeker
Ook de andere mensen bedankt voor de antwoorden. Ik denk dat we de volgende try eens wat extra healing power mee moeten nemen. Nu hadden we 3 priests, 2 pala's en 1 druid. Ook een extra tank op Hakkar kunnen we gaan proberen.
We zijn allemaal redelijk tot goed gegeared, dus ik had het idee dat het aan de tactic lag. Die is dus goed, dus we gaan de healers maar even boos aankijken
(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!
Kan ik hierbij voor je bevestigenpyrofielo schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 09:58:
[...]
en zelfs protection warriors kunnen een hoop dmg doen. Laatst een LBRS guild run gedaan met 8 man. In het begin nog wat getankt maar al snel over gestapt op een 2H en gaan whirlwinden en cleaven.
1400/1800Bloodthirsts crits, 1000/1400heroic strike crits, 800/1000white crits
Hmm, wij hadden gisteren 4 priests en 3 shamans (1 resto, 1 elemental, 1 enhancement shaman) (geen druids) bij Hakkar, en eigenlijk ging Hakkar EZ-mode neer. Shamans healen natuurlijk wel mee bij dit gevecht. Verder zaten er 3 warriors te vechten om de aggro, en volgens mij hebben ze die ook allemaal gehad. Succes met jullie volgende poging!Masch schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 10:34:
[...]
1. Niet heel erg lang, 2 lifedrains overleven we meestal, daarna gaan we down
2. Goed idee
3. Proberen we zeker
Ook de andere mensen bedankt voor de antwoorden. Ik denk dat we de volgende try eens wat extra healing power mee moeten nemen. Nu hadden we 3 priests, 2 pala's en 1 druid. Ook een extra tank op Hakkar kunnen we gaan proberen.
We zijn allemaal redelijk tot goed gegeared, dus ik had het idee dat het aan de tactic lag. Die is dus goed, dus we gaan de healers maar even boos aankijken
Paling Terran & Shaman
Nouja! En het gaat juist de laatste tijd zo goed met het niet doodgaan!-=BoKKiE=- schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 09:14:
[...]
Bokkie, wanneer ga jij een Fury Warrior maken?
Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling
niet, zijn al teveel warriorsWouter schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 10:42:
[...]
Nouja! En het gaat juist de laatste tijd zo goed met het niet doodgaan!De laatste MC run geen 1x aggro gestolen en alleen maar gestorven omdat de healers me haten
Bokkie, wanneer ga jij een Fury Warrior maken?

gisteravond eindelijk Darkmoon Card: Maelstrom voor me rogue op BS gehaald
nu nog hoj farmen
Ik heb sinds gister alle BoE T0 omgezet naar de T0.5 versies.
Nu heb ik dus ook die epic http://www.wowwiki.com/Gauntlets_of_The_Five_Thunders
Deze draag ik naar verwachting wel totdat ik eindelijk eens naar MC zou kunnen en kans maak op de T1.
Maargoed, nu bood een vriend me een paar goede enchants aan ik mag kiezen uit;
- 4 mana / 5 sec (zit ook al zelf op de gloves, samen 8 mana / 5 sec dus)
- +9 sta (kun je nooit genoeg hebben natuurlijk)
- + 24 healingspells (ik zal voordat ik bij de T1 kan komen waarschijnlijk moeten healen)
Nu ben ik level 14 en ik merk toch dat het veel geld kost om mijn gear up to date te houden.
Daarom heb ik mining en skinning genomen als proffessions om dat een beetje te opvangen. Maar nu vroeg ik mijzelf af of het niet slimmer is om Blacksmitting te gaan doen ipv skinning omdat ik dan zelf mijn armor/wapens kan maken ipv dat ik ze koop in de AH.
Verder wil ik natuurlijk ook DPS doen maar ook tanken.
Hiervoor heb ik natuurlijk 2 verschillende gearsets nodig.
Voor tanken moet ik mijzelf richten op +stamina en + Defence of strenght ?
Voor DPS + agility ? voor hoger crit percentage of is dit bij warriors anders?
En is een fury warrior effectief op level 60 met blue's (misschien enkele green) of sla je dan nog geen deuk in een pakje boter ?
Voor tanking:KraveN schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 10:57:
Ik ben ook een warrior gestart gister.
Nu ben ik level 14 en ik merk toch dat het veel geld kost om mijn gear up to date te houden.
Daarom heb ik mining en skinning genomen als proffessions om dat een beetje te opvangen. Maar nu vroeg ik mijzelf af of het niet slimmer is om Blacksmitting te gaan doen ipv skinning omdat ik dan zelf mijn armor/wapens kan maken ipv dat ik ze koop in de AH.
Verder wil ik natuurlijk ook DPS doen maar ook tanken.
Hiervoor heb ik natuurlijk 2 verschillende gearsets nodig.
Voor tanken moet ik mijzelf richten op +stamina en + Defence of strenght ?
Voor DPS + agility ? voor hoger crit percentage of is dit bij warriors anders?
En is een fury warrior effectief op level 60 met blue's (misschien enkele green) of sla je dan nog geen deuk in een pakje boter ?
+stamina (main attribute)
+items met veel armor (hoe hoger de armor, hoe meer je resist)
+def items (hoe meer +def, hoe minder crits je op je harsens krijgt, verhoogt ook parry en block)
+strength (meer een bijzaak, hoe meer strength, hoe meer dmg je blockt.
Voor DMG
+STRENGTH!!!!!! (belangrijkste als fury warrior daar je voornamelijk op Attack Power werkt)
+AP items, altijd leuk
+agi/crit (voor je snapt het misschien al CRIT! (20agi=1% crit)
als lvl 60 warrior met blues/af en toe een greenie doe je best lekkere damage hoor
Ik ben dagger met Pereditions en Qiraj Dagger. Punt is dat dagger rogues kwa damage in raids het afleggen tegen sword combat rogues. Zit zelfs een trial bij ons met blue swords en wat NS gear die me gewoon outdamaged. Daarom ga ik dus ook over op swords.RaseriaN schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 09:54:Gratz met je BF Shoulders hoor, vind het een van de mooiste T2 shoulders ingame.
Vind je BotSF echt zo crap? Ik zou willen dat ze bij ons eens vielen, mooie toevoeging op mn Clown/AP suit
Als ik me goed herinner ben je een dagger Rogue.. dan moet je juist uitkijken naar AQ40
Pugio en Death's Sting, wat wil je nog meer ?
Trouwens, CTS dropte gister voor ons, rogue classleader alles geboden wat ie had, helemaal gelukkig. Nu Maledath nog.
Gathering professions brengen toch wel het meeste geld op, als je een lage level hebt....KraveN schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 10:57:
Ik ben ook een warrior gestart gister.
En vooral de instances e.d. doen, dan krijg je nog wel leuke loot (Deathmines enzo)
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Verwijderd
Wat betreft BS, indien je dit altijd goed uptodate houdt kan je mss wel wat gear voor jezelf maken, maar voor de tijd die je daar insteekt heb je het gold al gegrind om het te kopen op AH.
Ik heb mijn warrior als fury specced geleveld en dat ging toch vrij goed vooruit.
Verwijderd
pardon? dat doe ik bijna al als prot warrior met 5/8 wrath (en spineshatter)Bifur schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 10:34:
[...]
Kan ik hierbij voor je bevestigen![]()
1400/1800Bloodthirsts crits, 1000/1400heroic strike crits, 800/1000white crits
(maar dan sta ik ook meestal al in de top10 damage lists ;-))
ik kan in MC gewoon op auto-attack tanken (mits het een boss is met wat adds zodat ze niet direct beginnen met nuken)
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2006 11:24 ]
Gratzie met je gloves, ik heb ze zelf ook, en in vergelijking met T1 doen ze helemaal niet zoveel onder. Maar goed, wat wil je in het vervolg met je shaman? Ikzelf ben full resto healbot, dus ik zou zeker kiezen voor +healing of de 4ma/5sec. Gezien je planning voor de 5 mans HLIs zou mijn keuze vallen op 23 healing, omdat de gevechten niet zodanig lang duren dat je als shaman aan je mana regenenation hoeft te werken. Als je denkt veel te moeten off-tanken in die HLI (lijkt me sterk met je elemental build), zou ik kiezen voor 9 sta.Predje schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 10:53:
Hey allemaal,
Nu heb ik dus ook die epic http://www.wowwiki.com/Gauntlets_of_The_Five_Thunders
Deze draag ik naar verwachting wel totdat ik eindelijk eens naar MC zou kunnen en kans maak op de T1.
Maargoed, nu bood een vriend me een paar goede enchants aan ik mag kiezen uit;Zelf ben ik 30/0/21 specced. Met het oog op DM, Scholo, URBS, LBRS wat is dan de beste enchants?
- + 24 healingspells (ik zal voordat ik bij de T1 kan komen waarschijnlijk moeten healen)
Paling Terran & Shaman
Quote van EU-fora (wat weer een quote is van US natuurlijk)
Voor de volledigheid de informatie over de scaling (zelfde bronnen)Remorseless Attacks has been reduced to 2 ranks, with the new effectiveness being 20% and 40%.
Murder has been changed to increase damage caused against Humanoid, Giant, Beast, and Dragonkin by 1%/2%.
Endurance has been changed to reduce the cooldown of your Sprint and Evasion abilities by 45 sec/1.5 min. It no longer increases the duration of Evasion.
Mace Specialization will now also add 1-5 weapon skill with Maces in addition to the stun effect the talent already provides.
Weapon Expertise will now increases your skill with Fist, Dagger, and Sword weapons. It no longer affects Maces.
Adrenaline Rush now has a reduced cooldown of 5 min.
Elusiveness has been reduced to a 2 point talent and now reduces the cooldown of Vanish and Blind by 45 sec/1.5 min. It no longer reduces the cooldown for Evasion.
Opportunity is being moved to a tier 1 talent, swapping places with Camouflage.
Ghostly Strike has been reverted back to the previous 125% weapon damage, but retains its new Energy cost of 40.
Setup will now also provide combo points if you fully resist an attacker’s spell.
Improved Rupture, Improved Cheap Shot, and Improved Garrote have been removed.
New talent ‘Serrated Blades’ is a tier 4 talent in the Subtlety tree, causes your attacks to ignore X of your target’s Armor, and increases the damage dealt by your Rupture ability. The amount of Armor reduced increases with your level. At level 60, the ranks will reduce target Armor by 100/200/300 respectively.
New talent ‘Dirty Deeds’ replaces the Improved Cheap Shot talent. The new talent reduces the Energy cost of both your Cheap Shot and Garrote abilities by 10/20.
Garrote, Eviscerate, and Rupture now all scale with Attack Power. An additional book of Eviscerate will still be made available in an undisclosed location.
/discusBelow are the current values that we are currently working with for the scaling of Garrote, Eviscerate, and Rupture with Attack Power. As with everything in the review, these are subject to change.
The original thread detailing the most recent changes announced for the review can be found here: https://forums.worldofwar...px?fn=wow-rogue&t=1337254
Garrote 6:
Old Damage: 432
600 AP: 660
800 AP:696
1500 AP: 822
% Increase for 1500 AP: 90%
Eviscerate 8:
Old Damage: 936
600 AP: 941
800 AP: 971
1500 AP: 1076
Eviscerate 9:
600 AP: 1048
800 AP: 1078
1500 AP: 1183
% Increase for 1500 AP: 26%
Rupture 6:
Old Damage: 935
600 AP: 944
800 AP: 992
1500 AP: 1160
% Increase for 1500 AP: 24%
dat zijn allemaal bracer enchants, geen glove enchantsPredje schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 10:53:
Hey allemaal,
Maargoed, nu bood een vriend me een paar goede enchants aan ik mag kiezen uit;Zelf ben ik 30/0/21 specced. Met het oog op DM, Scholo, URBS, LBRS wat is dan de beste enchants?
Dit topic is gesloten.