Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 81 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:
  • 6.235 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ben gisteren gedemoted naar member door me eigen guild/officers omdat ze vonden dat ik te gemeen deed hoe ik me opstelde.

Ppff vind je het gek, die lui zetten de members voor gek...echt zo stom lul verhaal waarmee ze kwamen opzetten. Echt het zijn altijd diegene die opkomen voor andere de pineut zijn.

Iemand ooit aan gedacht aan Realm transfer met je hele char?
Misschien is het tijd om te gaan voor mij, na alles wat ik gedaan heb voor hun en me nek uitgestoken heb.
Alle tactics van BWL /AQ20/AQ40/Naxxramas opgezocht voor hun, en geen enkele waardering gekregen. Daar steek je dus je vrijetijd in...

Iemand nog een LvL60 hunter nodig Full DS met BoN ring op honored(bijna revered) ervaring in Naxxramas/AQ40/BWL/MC/AQ20/ZG

Zo niet helaas, maar voel me niet zo gelukkig meer in me eigen guild. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met die gear zou ik gewoon eens applyen bij een andere guild op de server, moet vast lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 10:42:
Met die gear zou ik gewoon eens applyen bij een andere guild op de server, moet vast lukken.
Nahh heb me realm gehad, er zijn maar 2 guilds die zover zijn als wij in active mode.

1 die extreme hoge eisen stelt maar helaas geen hunter nodig hebben en de andere zit ook al vol.

Tja, daar gaat een beetje me fun in de game...bahhh ik kreeg niet eens de kans om me mening uit te leggen ze hadden meteen hun conclusie getrokken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

Notes:

World of Warcraft Client Patch 1.11.2
General
• Fixed an issue where players were still being disconnected in 1.11.0 when trying to log back in within 20 seconds of a client crash.
• Fixed an issue where it was possible to place special bags inside one another.
• Applied a fix where players reported that they are sometimes unable to resurrect at their corpse.
• Fixed a graphical error where when viewing a character from a second computer, a player who had his weapons sheathed did not appear to have any weapons on his side or back.
• Fixed an issue where a player received a fatigue bar after a disconnection occurred during a flight path over deep water.
• The Looking For Group channel is now defaulted off. Players will need to join the channel to access it. (/join LFG)
• Fixed an issue where temporary weapon enhancements such as poisons would not persist after zoning or logging.
Druids
• The tool tip for the talent Omen of Clarity now reflects its new duration of 10 minutes.
• Fixed an issue where players with the Heart of the Wild talent were losing health each time they shifted to Bear Form or Dire Bear Form.
• Fixed an issue where players with the Furor talent were not staying in combat mode when shifting to bear form and were losing the extra rage generated.
Hunters
• Players are no longer able to animate emotes while using Feign Death.
Paladins
• Seal of Righteousness will now benefit properly from wizard oil and other effects which give bonus damage against specific creature types.
• Fixed a bug where sometimes casting a spell immediately after a swing would prevent Seal of Command from triggering.
Priests
• Fixed an error where Priests in Spirit of Redemption form did not benefit from plus to healing items.
• Touch of Weakness will now work again when you have Power Word:Shield active on yourself.
Warriors
• Fixed an issue where the Improved Charge talent was incorrectly increasing the amount of rage generated by Charge.
Items
• Fixed an issue where the Undead female's ears clipped through the item "Polar Helmet."
• Fixed several graphical anomalies with a female Troll wearing Dreadnaught armor.
• Fixed an issue where the trinket "Spectral Essence" was not working inside of the castle in Caer Darrow. This was preventing players from seeing Magistrate Marduke and starting the quests he gives.
Professions
• Fixed an error that if you try to create a Soul Shard bag while you have one equipped the materials used for the creation of the bag are consumed and the bag is placed in the inventory queue.
Raids and Dungeons
• Fixed an error where Necro Knight Guardians in Naxxramas were sometimes causing players to crash when they cast their Blink ability.
Battlegrounds
• Fixed an area within Warsong Gulch where a person could get stuck and was no longer targetable.
• Fixed an issue where sometimes a queued player can't enter a new battleground.
User Interface
• Using /chatwho for the Looking for Group channel should no longer disconnect players from the server.
• Fixed an issue where the Guild Recruitment channel option could not be enabled.
• Fixed an issue where the use of "Show Target of Target" feature on a friendly target overlapped the fifth buff, making it difficult to see.
• Fixed an error where player colored debuff icons were not displaying their correct color.
• Fixed an error where negative effects were not causing party player portraits to pulse the effect color as indicated in the 1.11.0 patch notes.
Mac
• Fixed a bug in 3D sound positioning that would occur in various situations, such as leveling up or standing above a body of water.
voor de mensen die het mocht intereseren

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

errug vet man, dit zou een van de moeilijkste "last" bosses in de wings moeten zijn :P

Hoe vond je het principe van de fight? (op de buff lag daar gelaten ;p) En hoe snel leerde je members zo snel mogelijk te rennen?

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg als ik de nieuw patch wil installeren:

"This update does not need to be applied. It requires version 1.11.0.5428 of "WoW.exe", but you already have version 1.11.1.5462."

Maar als ik WoW opstart wil hij toch weer updaten dus elke keer om ik daar weer terecht. Ik had dit ook al bij de vorige patch en toen moest ik ergens vandaan een bestandje downloaden om het te fixen. Heeft iemand hetzelfde probleem en misschien een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:46
Ik ben nu eenm tijdje bezig met een hunter (lvl 18 nu). Ik ben momenteel met een talent build bezig die ik van een vriend van mij gekregen heb. Ik wil met de build bereiken dat ik goed ranged en veel pet damage heb. Maar volgens die vriend is de build beter voor PvP dan voor PvE. IK wil graag nog wat aanpassingen doen zodat ie ook goed is voor PvE.

De build:
Afbeeldingslocatie: http://img96.imageshack.us/img96/4887/hunterbuild0fo.jpg

Momenteel heb ik alleen nog punten gezet in de eerste (bovenste) 3 in markmanship.

Heeft iemand nog wat tips hoe ik deze build kan verbeteren voor PvE?

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:47

m0nk

16-09-2003 15.15

Verwijderd schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 10:55:

"This update does not need to be applied. It requires version 1.11.0.5428 of "WoW.exe", but you already have version 1.11.1.5462."

Maar als ik WoW opstart wil hij toch weer updaten dus elke keer om ik daar weer terecht. Ik had dit ook al bij de vorige patch en toen moest ik ergens vandaan een bestandje downloaden om het te fixen. Heeft iemand hetzelfde probleem en misschien een oplossing?
in je wow folder ff de wowpatch folder leeg gooien dacht ik. En daarna wow opnieuw opstarten.

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m0nk schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 10:59:
[...]

in je wow folder ff de wowpatch folder leeg gooien dacht ik. En daarna wow opnieuw opstarten.
helpt niet helaas, heeft niemand anders dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Miura-
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:49
Wiebbe schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 10:49:
[...]

errug vet man, dit zou een van de moeilijkste "last" bosses in de wings moeten zijn :P

Hoe vond je het principe van de fight? (op de buff lag daar gelaten ;p) En hoe snel leerde je members zo snel mogelijk te rennen?
spoiler:
Het concept vind ik erg vet, je raid word in 2-en gesplit, 1 positief en 1 negatief geladen, om de x seconden word de polariteit verwisselt zodat de sommige mensen naar het andere camp moeten rennen. Als dat niet gebeurt doe je 2k dmg op iedereen die niet dezelfde polariteit heeft als jij, binnen 15y. Het enige probleem is dat het eeeeeeeerg lag gevoelig is en om nou te zeggen dat de server zo op en top lagvrij zijn..... De raid leerde vrij snel, maar als je maar 0.1sec te laat ben is het vrijwel gedaan met je try :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-08 21:37
Rakkerzero schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 10:57:
Ik ben nu eenm tijdje bezig met een hunter (lvl 18 nu). Ik ben momenteel met een talent build bezig die ik van een vriend van mij gekregen heb. Ik wil met de build bereiken dat ik goed ranged en veel pet damage heb. Maar volgens die vriend is de build beter voor PvP dan voor PvE. IK wil graag nog wat aanpassingen doen zodat ie ook goed is voor PvE.

Momenteel heb ik alleen nog punten gezet in de eerste (bovenste) 3 in markmanship.

Keuzes keuzes keuzes. Ik weet niet wat je lekker vind spelen maar ik zou een build daarnaartoe zoeken.

Je kan 3 kanten op:
Beastmastery - lekker je beestje laten spelen en zelf schieten
Marksmanship Tree - lekker hard schieten
Survival Tree - geen ervaring mee.

Zelf ben ik eerst gegaan voor beastmastery, zo kon mijn pet lekker tanken en ik schieten van een afstandje dat ging heerlijk (en makkelijk) dit was ook een perfecte build voor pve.

Met markmanship kan je ook lekker aan de slag, ik kan je zeggen dat Aimed shot je eerste skill goal zou moeten zijn, het is een goede sterke skill die veel damage doet.

Verder gewoon doen wat je leuk vind tot lvl 40 en dan nog een kijken wat je aan skills wilt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rakkerzero schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 10:57:

De build:
[afbeelding]

Wissel scatter shot om voor bestial fury. Dat is de enige aanpassing die ik zou maken om mee te levelen. Voor de rest heb je alle goeie talents imho :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 10:55:

Ok heb de oplossing, met krediet aan TimeJasper van gamer forum:
Ga naar je wow Folder en delete daar het volgende:
- De folder genaamd; "wow-patch''
- Alle files in de folder "world of Warcraft" met op het einde .MPQ

Start nu wow op en log in. Hij zal nu opnieuw beginnen met de patch de downen en te installeren. Dit duurt minder dan een minute.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

Woutev schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 11:04:
[...]

spoiler:
Het concept vind ik erg vet, je raid word in 2-en gesplit, 1 positief en 1 negatief geladen, om de x seconden word de polariteit verwisselt zodat de sommige mensen naar het andere camp moeten rennen. Als dat niet gebeurt doe je 2k dmg op iedereen die niet dezelfde polariteit heeft als jij, binnen 15y. Het enige probleem is dat het eeeeeeeerg lag gevoelig is en om nou te zeggen dat de server zo op en top lagvrij zijn..... De raid leerde vrij snel, maar als je maar 0.1sec te laat ben is het vrijwel gedaan met je try :/
spoiler:
Hmm, het heeft dus ongeveer het zelfde fuckup gehalte als de twins (iets hoger denk ik zelfs ;p) En de twee adds in het begin waren basicly een eitje? Owja, en hoe vaak stacked die +damage bonus van de buff eigelijk? ik las 99x ofzo? (+200% dmg ftw :P)

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-08 21:37
Verwijderd schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 11:09:
[...]

Ok heb de oplossing, met krediet aan TimeJasper van gamer forum:
[...]
Met een hint erbij, maak eerste even een kopiejte van je hele wow folder zodat je als er iets fout gaat je makkelijk alles terug kan zetten (ook handig voor add ons testen). Niemand zit te wachten op een installatie van 3 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Miura-
  • Laatst online: 22:49
Wiebbe schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 11:22:
[...]

spoiler:
Hmm, het heeft dus ongeveer het zelfde fuckup gehalte als de twins (iets hoger denk ik zelfs ;p) En de twee adds in het begin waren basicly een eitje? Owja, en hoe vaak stacked die +damage bonus van de buff eigelijk? ik las 99x ofzo? (+200% dmg ftw :P)
spoiler:
Die buff is 10% extra dmg per persoon met dezelfde polariteit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Verwijderd schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 11:08:
[...]

Wissel scatter shot om voor bestial fury. Dat is de enige aanpassing die ik zou maken om mee te levelen. Voor de rest heb je alle goeie talents imho :)
Bestial Fury :?
Die zie ik er niet bij staan tussen de talents. Of bedoel je Bestial swiftness??

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:42
TomSmit82 schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 09:15:
Gisteren 1e try op Broodlord en gelijk ging ie neer -_- Verder naar Firemaw en die kregen we tot 48%. Onze off tank werd steeds geoneshot, is het verstandiger als die ook uit de LoS blijft of hebben jullie andere tips?
2OT's, waarvan er 1 zo af en toe ff zn flamebuffet mag weglaten gaan door uit LOS te gaan (wel afwisselen en niet tegelijk :P ). Zorgen dat ze taunten zodra de wingbuffet komt, je moet 4 offtank healers reserveren voor ze en zorgen dat die in firemaws ruimte staan. Ze moeten beginnen met healen zodra de wing buffet warning op komt, als ze het op het goede plaatsje staan (direct naast de deur) zijn ze uit LOS van firemaw.

De rest van de healers moeten allemaal de MT healen en de dps moet er met 5 flamebuffets uit LOS omzich zelf te healen. Alleen als de MT minder dan 15 flamebuffets op hem heeft kan je 2/3 healers vragen de dps ff wat op te healen zodat het allemaal wat sneller gaat.

Zo doe ik het altijd, als je een goede MT hebt kan hij ook instructies geven tijdens het gevecht. (als de OTs een wing buffet missen dps stoppen etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

* KeeZ heeft zijn guild verlaten vanwege mijn echte leven en ben op een aanbod ingegaan van een HL guild op bloodscalp (fractured). Bevalt me erg goed daar, meerdere nationaliteiten heeft erg veel invloed op de guildsfeer en cultuur, alsmede het engelse taalgebruik ;)

Daar kwam ook bij dat ik een keer nieuwe instances zie. Zelf zaten we t/m ragnaros en AQ20/ZG clear, deze guild zit op BWL clear, AQ40 t/m huhuran en jawel.. sinds gister anub'rekhan gesloopt, ik was er zelf bij en mocht me heugen op een leuke plaats op de healinglijsten...

Omfg wat een ontzettend sloopgevecht is an00b, vaak genoeg gewiped op een impale op de MT + locust swarm die er meteen achteraan kwam. Daarnaast ook vaak rogues die te hard willen op de adds etc...

Wel uber een keer in een guild te zitten waar je zelf niet het roer in handen hebt, maakt het gamen een stuk relaxter en meer gefocust op je character :)

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwtemp874
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-09 20:17
RaseriaN schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 08:33:
[...]

Ik zal eens navraag voor je doen of dat de echte reden is ;)
Als je echt actief bent moet je doorgaan's wel binnen komen bij ons (wij hebben veel/goede priests maar sommige zijn zwaar inactief!)

Whisper me vanavond ingame maar eens.
Dank man, ik zit erin!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

kwtemp schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 11:53:
[...]
Dank man, ik zit erin!!!
Totaal geen dank ;) Welkom @ IFA en succes :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thalantis
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 26-01-2023

thalantis

12200 Wp

volgens mijn vrouw is de lag op genjuros weer bagger, nog meer mensen die er last van hebben, het is allemaal sinds patch 1.11 en ook toen die servers die verhuisd zijn, waarvan genjuros niet een was

Jsunnyreports

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightofn1
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07 09:32

knightofn1

Don't say that word

was gister wel weer redelijk op genjuros maar vandaag is het weer huilen met de pet op. :(
de router die al eerder problemen had/gaf zal nu wel weer overbelast zijn.

Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Laatst online: 14-09 17:51
Wat is eigenlijk belangrijker voor een warrior in AQ: NR of Sta?

bv. Ik heb de groene schouders uit strat, deze hebben alleen 20 NR en verder geen stats.
Sinds eergisteren heb ik pauldrons of the unrelenting (drop van Frankriss) en deze hebben 30 sta, 9 def, 11 str en 1% dodge. Nu dacht ik op deze schouders de +5NR enchant van AD te zetten en de strat schouders te laten voor wat ze zijn... goed idee of niet?

Nuja voorlopig moet ik de groene wel equippen want mijn NR is nog niet zo heel hoog, maar ik denk dat je bv > 250 NR of zo betere items mag equippen?

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rakkerzero schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 11:37:
[...]

Bestial Fury :?
Die zie ik er niet bij staan tussen de talents. Of bedoel je Bestial swiftness??
Nee hij bedoelt bestial wrath, onderste skill in je beastmastery tree. Als je een beetje snel wil levelen en met wat meer gemak zou ik voor beastmastery build gaan. Omdat je pet beter aggro kan houden en meerdere mobs tegelijk kan tanken, zorgt er weer voor dat jij goed kan solo`en. En als je over een 2 maand ofzo level 60 dingt, dan zou ik overgaan op 0/20/31 of 0/31/20. Beide builds zijn voor pvp bedoeld, maar in mij ogen ook prima voor pve. Want voor zover ik weet gebruik je je pet in ZG/MC etc niet zoveel meer. Ik speel zelf met survival build, het voordeel hierbij vind ik improved wingclip/deterence/counterattack/wyverns sting......heb ook markmanship build gehad voordeel daar is scattershot alleen in mijn ogen, met survival build heb je gewoon meer mogelijkheden om een tegenstander of mob vast te zetten, en wat je dmg betreft veel veschil is er niet met volledige markmanship build.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
OK, dan neem ik Bestial Wrath ipv scatter shot.
Ik zie wel hoe het gaat.

iig bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06:46

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Scatter shot is wel ERG fijn tegen casters, als je ziet dat ze een heal willen gaan doen oid, scatter erop, afstand nemen en aimed derop (zowel pvp als pve)

surv en marksman zijn niet perse puur pvp.
Surv is meer pvp omdat je melee wat meer kan doen (met deterence etc) en marksman is meer PVE/Ondersteunend (trueshot aura is voor elke physical dmg class leuk)
Beide werken in beide gevallen goed though ;)

Tis wel ontzettend fijn als je een hunter met TSA hebt in je party, scheelt je zo enorm veel dmg :)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmm ik ben er nog niet helemaal uit waar ik mijn talents het beste kwijt kan, ben nu een lvl20 shaman en het enigste waar ik echt punten in wou stoppen was impr. ghost wolf.
een elemental build lijkt me mischien wel iets, dat is toch voornamelijk op DD gericht?

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2006 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

threedrules schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 12:39:
volgens mijn vrouw is de lag op genjuros weer bagger, nog meer mensen die er last van hebben, het is allemaal sinds patch 1.11 en ook toen die servers die verhuisd zijn, waarvan genjuros niet een was
Hey Thalantis, Neojin hier, lvl39 Druid van Hollandse Leeuwen, ook dus op Genjuros. En ja, Genjuros is k*t op het moment. Sylvanas ook waar ik m'n main heb. We zouden morgenavond weer beginnen met ZG en vrijdagavond Onyxia weer eens doen maar dat gaat op deze manier echt niet lukken :? grrr. En dan verlaten er wéér mensen de guild zoals een fully epic priest, warlock, warrior (MT2). ZUCHT! We hebben mensen nodig. Bij deze, zit je op Sylvanas, ben je level 60 en ben je: priest/warlock/warrior/druid/paladin laat ff weten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mopster
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 25-05-2024

Mopster

Curieuzeneuzemosterd

Gisterenavond weer gewiped op 1% bij Maexxna, er was nog 10k hop over of zo :/ Vorige week bij onze eerste kill was het ook nipt :) hopelijk deze week voor 2de keer neer. Naast spider wing gecleared te hebben hebben we ook Noth en Razuvious neer :)

Alleen wilt men guild MC niet echt meer doen en ik heb men Netherwind Pants van Ragnaros nog nodig

MSI X570 Gaming Edge Wifi, AMD Ryzen 7 5800x, Corsair Vengeance RGB Pro 3600CL16 16Gb, Sapphire RX590 Nitro+, Crucial MX 512Gb + 2Tb, Seagate SSHD 2TB, Creative SoundBlaster Zx, Razer Blackwidow Stealth 2016, Logitech G703, DELL S2721DGF, ASUS VG248QE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mopster schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 13:33:
Gisterenavond weer gewiped op 1% bij Maexxna, er was nog 10k hop over of zo :/ Vorige week bij onze eerste kill was het ook nipt :) hopelijk deze week voor 2de keer neer. Naast spider wing gecleared te hebben hebben we ook Noth en Razuvious neer :)

Alleen wilt men guild MC niet echt meer doen en ik heb men Netherwind Pants van Ragnaros nog nodig
Leen je je toch uit aan een andere guild voor een MC run als er een avondje niet geraid wordt? Je komt niet in de knoei met raidtimers en als ze echt niet mee willen moeten ze ook niet zeuren als je met een andere guild mee gaat :) (Mits er een andere MC farming guild op je server zit uiteraard)

Zo doen wij dat op het moment ook :? Te weinig mensen online, dus met ze allen bij andere guilds invallen als het ware :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-09 17:11
Op het moment is de lag op myn realm echt niet meer normaal. Sinds 1.11 uit is hebben we 10 naxx raids gehad, rest is gecanceled vanwege de lag. Op het moment van spreken kan ik niet eens inloggen.
Ik vind het wel vreemd dat blizzard raiding als enige highend optie geeft, en vervolgens zo crap met hun servers omgaan dat je zelfs dat niet eens meer kan doen. Halve raids die voor maanden laggen en disconnecten omdat men er geen reet aan doet is onacceptabel.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

reroll eq

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dampie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-12-2022

Dampie

Generalist ohne ende

Gisteren voor het eerst Mauradon binnen geweest. Wat een ontzettend doolhof is dat zeg. Gelukkig dat een aantal van de group er eerder waren geweest anders was ik echt het spoor bijster geraakt.
Zaten vlak voor de instance nog zonder healer, dus ff in de guild gevraagd of er iemand meewilde om dit te verzorgen. Dus een 48 priest wilde wel mee. En die heeft echt de avond van zijn leven gehad denk ik. Bijna alles wat er dropte was zeer goed bruikbaar voor een priest. Pants, off-hand en nog iets blauws.

Ben zelf helemaal zonder weer naar buiten gekomen, geen enkel roll gewonnen, dat was ook een first voor mij (geloof ik), maar wel een berg xp erbij. Dus level 51 is weer in zicht.

Trouwens heb een aantal magister set items (BOE) die ik best zou willen ruilen tegen wat items voor een warlock op de Trollbane server, is er iemand die wat van die dingen toevallig heeft? Weet niet precies hoe het heet en de items die ik nu heb zijn ook niet verkeerd voor mij, maar wil toch graag die class-set verzamelen.

Time spend gaming is time spend well

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
Is dat wel stabiel?

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-08 20:56
Dampie schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 14:04:
Gisteren voor het eerst Mauradon binnen geweest. Wat een ontzettend doolhof is dat zeg. Gelukkig dat een aantal van de group er eerder waren geweest anders was ik echt het spoor bijster geraakt.
Zaten vlak voor de instance nog zonder healer, dus ff in de guild gevraagd of er iemand meewilde om dit te verzorgen. Dus een 48 priest wilde wel mee. En die heeft echt de avond van zijn leven gehad denk ik. Bijna alles wat er dropte was zeer goed bruikbaar voor een priest. Pants, off-hand en nog iets blauws.

Ben zelf helemaal zonder weer naar buiten gekomen, geen enkel roll gewonnen, dat was ook een first voor mij (geloof ik), maar wel een berg xp erbij. Dus level 51 is weer in zicht.

Trouwens heb een aantal magister set items (BOE) die ik best zou willen ruilen tegen wat items voor een warlock op de Trollbane server, is er iemand die wat van die dingen toevallig heeft? Weet niet precies hoe het heet en de items die ik nu heb zijn ook niet verkeerd voor mij, maar wil toch graag die class-set verzamelen.
De warlock set heet dreadmist, en is imo zo goed als waardeloos voor een lock. Tuurlijk heeft het leuke stats, maar totaal geen dmg, resistance etc. Losse items uit de lvl55+ instances zijn veel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02-2024
Ik ben deze WoW films nog niet tegen gekomen op GOT en ik vind dat iedereen deze fantastische films gezien moet hebben! Echt ongelooflijk vet.

Tales of the Past 1:
http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=9641

Tales of the Past 2:
http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=22608

Deel 1 duurt een kwartier, deel 2 duurt 3 kwartier. Deel 2 is vele malen beter, maar ook deel 1 is heel sterk. Kijk wel deel 1 eerst, deel 2 is echt een vervolg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeLeerT
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 31-08 20:37
daar speel ik in mee :P:P.

Was op onze server, kerel heeft er 4 maanden over gedaan over deel 2. en idd een fantastische film. beste WoW film tot nu toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-09 10:51

chromeeh

the Gnome

sebasgrif schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 14:10:
[...]
De warlock set heet dreadmist, en is imo zo goed als waardeloos voor een lock. Tuurlijk heeft het leuke stats, maar totaal geen dmg, resistance etc. Losse items uit de lvl55+ instances zijn veel beter.
Ik heb nu DreadMist Bracers & DreadMist Belt...
De belt kan ik nu nog niet dragen (req. lvl 53), de bracers wel (req. lvl 52) :)
Ben er zeker blij mee, mede omdat het goede items zijn om een begin te maken met end-game gear...
Heb bij items van een oud guildmember voor een heel zacht prijsje (1G :+) gekregen, omdat hij niet echt wist wat tie er mee moest 8)7 (Hij is een warrior)
Ach ik zeur er niet om _/-\o_

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 15:48

RMB

Nee, geen right mouse button!

Ik heb zojuist de CosMos Geïnstalleerd en het werkt zeer goed.... Toch heb ik echter 1 minpunt!

Normaal wordt mijn Exp en Health niveau altijd in cijfers weergegeven, na deze "COSMOS" doet hij het nietmeer! aan welke addon ligt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-08 19:41
chromeeh schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 14:20:
[...]

De belt kan ik nu nog niet dragen (req. lvl 53), de bracers wel (req. lvl 52) :)
Ben er zeker blij mee, mede omdat het goede items zijn om een begin te maken met end-game gear...
Heb bij items van een oud guildmember voor een heel zacht prijsje (1G :+) gekregen, omdat hij niet echt wist wat tie er mee moest 8)7 (Hij is een warrior)
dreadmist is wel ok zolang je nog geen 60 ben.. zodra je 60 dingt, moet je zsm upgraden.. niet naar tier 0,5 (kán evt ook..) maar liever dingen als uit ubrs.. dragonrider boots en andere DM rommel.. DM north tribute voor cloth +1% crit helm van de king enzo.. is geen straf natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dampie

Dampie

Generalist ohne ende

Dus in plaats van op zoek te gaan naar de dreadmist items, kan ik net zo goed deze gebruiken en dan vooral instance runs doen in de laatste tien levels tot 60. Dat zou in ieder geval weer schelen.

Ben er echt niet zo mee bezig wat het beste enzo is. Pak gewoon wat ik pakken kan en dan voornamelijk als het beter is dan wat ik nu heb. Zo ook met die magister spullen. Werden heel goedkoop aangeboden, dus gelijk maar effe wat centen uit gegeven hieraan. Hoop dat ik ze nog kan verpatsen als ik in de tussentijd nog wat anders leuks tegenkom.

En gisteren voor het eerst iets ge-disenchant. Had dat nog nooit gedaan. Wel moeilijk om te bepalen of iets echt niet bruikbaar is voor mij. Heb nu 4 characters op een server, dus eigenlijk is er altijd wel een die het zou kunnen gebruiken, maar niet op korte termijn. Eerst disenchant leverde me gelijk een klein blauw dingetje op. Lache.

Ok, back to work. Daar wordt ik tenslotte voor betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mopster
  • Laatst online: 25-05-2024

Mopster

Curieuzeneuzemosterd

Verwijderd schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 13:47:
[...]

Leen je je toch uit aan een andere guild voor een MC run als er een avondje niet geraid wordt? Je komt niet in de knoei met raidtimers en als ze echt niet mee willen moeten ze ook niet zeuren als je met een andere guild mee gaat :) (Mits er een andere MC farming guild op je server zit uiteraard)

Zo doen wij dat op het moment ook :? Te weinig mensen online, dus met ze allen bij andere guilds invallen als het ware :?
we raiden elke avond van 19.00 tot 24.00 of zelfs later :) en dat met een vakantiejob maakt het moeilijk om nog iets anders te doen. Het is natuurlijk mogelijk, dan hopen dat ze geen bakken geld vragen voor mee te mogen want de laatste tijd gaat al men gold naar repairs/raid, op een maand van 400gold naar 140 :s

Nu gaan ze in de guild nog verwachten dat je elke avond 1-2 flasks plus nog andere consumables moet hebben om te raiden, leuk als je geen tijd hebt om te farmen en je platzak bent :)

MSI X570 Gaming Edge Wifi, AMD Ryzen 7 5800x, Corsair Vengeance RGB Pro 3600CL16 16Gb, Sapphire RX590 Nitro+, Crucial MX 512Gb + 2Tb, Seagate SSHD 2TB, Creative SoundBlaster Zx, Razer Blackwidow Stealth 2016, Logitech G703, DELL S2721DGF, ASUS VG248QE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
Verwijderd schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 13:18:
hmmm ik ben er nog niet helemaal uit waar ik mijn talents het beste kwijt kan, ben nu een lvl20 shaman en het enigste waar ik echt punten in wou stoppen was impr. ghost wolf.
een elemental build lijkt me mischien wel iets, dat is toch voornamelijk op DD gericht?
De elemental tree van de shamans is sinds de revisit heel leuk geworden (heb zelf 30/0/21).
Shamans kunnen imho niet zo heel goed healing op hogere lvls, maar op low lvl 50- kun je vrij goed healing zonder ook maar 1 punt in de restoration tree te hebben.

Ook is het jammer dat je 11 punten moet gebruiken om een 2h te hebben (wat vet is en makkelijk voor solo grinden).

Imp GW is heel fijn totdat je NS hebt (21p in resto) dan is het te verwaarlozen, Imp GW is btw ook alleen fijn als je veel PVP doet, voor PVE is het ook te verwaarlozen.

Om te lvlen raad ik je aan zoveel mogelijk punten in enhancement te stoppen (melee, dus minder oom/downtime) je krijgt dan ook 5% meer mana. Imp LS is echt een must (goede dmg/mana).

Dus ga eerst voor enhancement / elemental (kies voor 5% meer mana en reduce mana van spells als eerste) Kies je voor een 2h dan kun je shield spec. weglaten.

Op 55+ als je meer en meer moet gaan healen kun je kiezen tussen enhecant/resto of elemental/resto, maar neem altijd 21p in resto voor NS*.
Je hebt tegen die tijd een duidelijk voorkeur voor melee of casten (je hebt de beide gehad tot je respec)

*ik heb lightning mastery gehad om de 3 min een free 100% crit... is fijn maar NS is veel beter
- instant big heal
- instand CL (aka shaman CC)
- instand GW (ontsnappen of als voor het gemak)

Verder heb ik persoonlijk niet de voorkeur teveel TP`s in m`n totems te stoppen, die blijven toch altijd staan als de rest weer verder gaat. (alleen imp nova is handig voor de burst CC)

Succes!

// oja denk eraan dat als je melee/resto kiest je
- moeilijk aan gear kunt komen die voor melee goed is EN voor healing (er is veel +spelldmg + healing gear te vinden)
- en dat je dichtbij de mobs staan (silense, sleep, stun etc.), dus minder heals. Met elemental (storms reach) staan je van veraf te nukken en te healen. En pak je healing agro dan heeft de tank hem alweer voordat ie bij je is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
chromeeh schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 14:20:
[...]

Ach, dat geeft, hopelijk, wel aan dat je in een guild zit waar ze niet moeilijk doen over zulke zaken.
Met mijn huidige main (60 troll mage) kreeg ik van 2 mensen uit m'n guild op lvl 53 de magisters belt en gloves gratis en voor niks. Heel prettig. Ik heb ze ondertussen al heel lang geleden weer vervangen maar het zijn prettige items om al te hebben voordat je de 56-60 instances ingaat. En een gegeven paard kijk je natuurlijk soieso niet in de bek.
Bifur schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 14:17:
daar speel ik in mee :P:P.

Was op onze server, kerel heeft er 4 maanden over gedaan over deel 2. en idd een fantastische film. beste WoW film tot nu toe
Wie / wat speel je dan in die film? Kom je ook nog in beeld? Ga ik wel ff checken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeLeerT
ik kom zeg maar 1 seconde in beeld bij een flash by :P

maar een guildie van mij komt er wel goed in voor: Serphentos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 21:12
UltraR-pc schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 14:14:
Ik ben deze WoW films nog niet tegen gekomen op GOT en ik vind dat iedereen deze fantastische films gezien moet hebben! Echt ongelooflijk vet.

Tales of the Past 1:

Tales of the Past 2:

Deel 1 duurt een kwartier, deel 2 duurt 3 kwartier. Deel 2 is vele malen beter, maar ook deel 1 is heel sterk. Kijk wel deel 1 eerst, deel 2 is echt een vervolg.
Hoe kan ik de eerste zien?
Ik kan hem nergens in openen =/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bifur schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 15:34:
ik kom zeg maar 1 seconde in beeld bij een flash by :P

maar een guildie van mij komt er wel goed in voor: Serphentos
Revelations!

Onze Ginger noob zit er ook nog ergens in :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
Ik speel 1 in realplayer en 2 in winamp.

Edit: ze doen het trouwens allebei in realplayer bij mij.

[ Voor 44% gewijzigd door UltraR-pc op 12-07-2006 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Predje schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 15:25:
[...]

De elemental tree van de shamans is sinds de revisit heel leuk geworden (heb zelf 30/0/21).
Shamans kunnen imho niet zo heel goed healing op hogere lvls, maar op low lvl 50- kun je vrij goed healing zonder ook maar 1 punt in de restoration tree te hebben.

Ook is het jammer dat je 11 punten moet gebruiken om een 2h te hebben (wat vet is en makkelijk voor solo grinden).

Imp GW is heel fijn totdat je NS hebt (21p in resto) dan is het te verwaarlozen, Imp GW is btw ook alleen fijn als je veel PVP doet, voor PVE is het ook te verwaarlozen.

Om te lvlen raad ik je aan zoveel mogelijk punten in enhancement te stoppen (melee, dus minder oom/downtime) je krijgt dan ook 5% meer mana. Imp LS is echt een must (goede dmg/mana).

Dus ga eerst voor enhancement / elemental (kies voor 5% meer mana en reduce mana van spells als eerste) Kies je voor een 2h dan kun je shield spec. weglaten.

Op 55+ als je meer en meer moet gaan healen kun je kiezen tussen enhecant/resto of elemental/resto, maar neem altijd 21p in resto voor NS*.
Je hebt tegen die tijd een duidelijk voorkeur voor melee of casten (je hebt de beide gehad tot je respec)

*ik heb lightning mastery gehad om de 3 min een free 100% crit... is fijn maar NS is veel beter
- instant big heal

Verder heb ik persoonlijk niet de voorkeur teveel TP`s in m`n totems te stoppen, die blijven toch altijd staan als de rest weer verder gaat. (alleen imp nova is handig voor de burst CC)

Succes!

// oja denk eraan dat als je melee/resto kiest je
- moeilijk aan gear kunt komen die voor melee goed is EN voor healing (er is veel +spelldmg + healing gear te vinden)
- en dat je dichtbij de mobs staan (silense, sleep, stun etc.), dus minder heals. Met elemental (storms reach) staan je van veraf te nukken en te healen. En pak je healing agro dan heeft de tank hem alweer voordat ie bij je is.
thnx! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeLeerT
Verwijderd schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 15:56:
[...]

Revelations!

Onze Ginger noob zit er ook nog ergens in :+
heb em niet gezien vorige keer dat ik em zag, zal em wel ff checken als ik weer thuiskom van werk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Predje schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 15:25:
[...]
- instant big heal

Wat betekent voor jou "CC"?

Voor mij is het altijd Crowd Control. En dat is nou net iets dat een shaman niet heeft. Chain Lightning en Nova Totem zijn geen vormen van Crowd Control.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bifur schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 15:59:
[...]

heb em niet gezien vorige keer dat ik em zag, zal em wel ff checken als ik weer thuiskom van werk
Hij valt wel op met dat oranje ding op zn rug ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeLeerT
CC = Corpse Camp ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hadden ze daar dan niet een andere afkorting voor kunnen verzinnen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sak3d
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-12-2023

Sak3d

Reise, Reise

Ligt het nou aan mij, of zijn de dressingroom / inspect totaal verkracht :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
Verwijderd schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 16:07:
[...]

Wat betekent voor jou "CC"?

Voor mij is het altijd Crowd Control. En dat is nou net iets dat een shaman niet heeft. Chain Lightning en Nova Totem zijn geen vormen van Crowd Control.
Je het betekend ook Crowd Control voor mij.
Misschien wat verkeerd gezegt dan? AoE is het toch ook niet?

Iig is het iets wat meerdere targets aandoet :) en dat hebben shamans niet zoveel.
En om zoiets instant te kunnen maken is zeer handig, zo kill ik vaak instant PVE warlock pets (shadowhold keep, felwood) terwijl ik ook nog eens een flinke hap uit zijn hp haal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:27
Sak3d schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 16:27:
Dat zijn ze inderdaad. Iedereen is half naakt bij mij. Ze hebben alleen de shoulders, headpiece, cloak en shield :)
Ach, nieuwe patch, nieuwe bugs.... :P

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Predje schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 16:37:
[...]Je het betekend ook Crowd Control voor mij.
Misschien wat verkeerd gezegt dan? AoE is het toch ook niet?

Iig is het iets wat meerdere targets aandoet :) en dat hebben shamans niet zoveel.
En om zoiets instant te kunnen maken is zeer handig, zo kill ik vaak instant PVE warlock pets (shadowhold keep, felwood) terwijl ik ook nog eens een flinke hap uit zijn hp haal.
De Nova Totem is in ieder geval AoE aangezien het mobs in een gebied om het totem heen raakt als het "ontploft". CL is een beetje de AoE van de arme man, aangezien het maximaal 3 doelen raakt.

Crowd Control wil zeggen dat je de mob onder controle brengt. Sleep, sheep, sap en fear zijn vormen van CC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeShooter
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14-09 17:59
Zat pas op een wow forum waar je dus items kon posten/linken en als je dan met je muis erover heen ging kon je de stats zien. Weet iemand toevallig hoe dit heet en of dit voor PhpBB is? Of eventueel een andere ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FreeShooter schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 16:47:
Zat pas op een wow forum waar je dus items kon posten/linken en als je dan met je muis erover heen ging kon je de stats zien. Weet iemand toevallig hoe dit heet en of dit voor PhpBB is? Of eventueel een andere ;)
Heeft mijn guildforum ook, maar ik heb er geen flauw idee van hoe het heet of hoe het werkt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Sak3d schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 16:27:
hah ja, heb ik ook :P ze staan in onderbroek =/ grapje van Blizzard -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReMCoDijKSTRa
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:55
Your Paid Character Transfer for the character *naam* on the realm GRIM BATOL has finished processing and is now ready to be finalized.

- The transfer will move this character to the *naam* account. It will remain on the same realm but your account WILL NOT have further access to this character if you finalize this transfer. This is a ONE WAY TRANSFER!

To finalize the transfer process and complete the charge to your credit card, please sign into the Paid Character Transfer Transactions page at this link, and follow the instructions there:

daarna

Character Transfer Failed

The transfer operation could not be completed. Your transfer request has NOT been lost, but this transfer cannot be moved at this time.

An error occurred when trying to finalize your transfer transaction. We apologize for the inconvenience. Please contact Billing & Account Services for further assistance.

wtf bah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand hier die een feral dr00d heeft !??

met wat high instance gear ? AQ/ bwl etc...

ben benieuwd hoeveel AP en + crit etc.. die gene dan heeft.

Ik zit nu op 1400 ap self buffed, maar een lage critrate van 21%.

heb aantal bwl/mc/ zg feral items

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Ben nog bezig met mn dr00d :P druid forum lees ik btw niet meer, volgens die mensen daar moet je nooit een druid beginnen...maar ik vind het nog steeds een leuke class :D grinden gaat ook lkkr ermee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafz0r
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 13:19
ok, klein vraagje:

ik heb net windows reinstalled en ik disconnect meteen nadat ik in game kom.. ik zie mezelf niet en kan niet chatten.
Ik had dit vroeger ook al eens en moest toen ergens een setting op mijn netwerkkaart aanpassen (nforce3 mobo) maar ik kan er ff niet meer opkomen.
Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc

Tales of the Past 1:

Tales of the Past 2:

Voor als mensen deel 1 niet aan de praat krijgen (wat zo schijnt te zijn). Hier de google video versie.
http://video.google.com/videoplay?docid=-2393005766097357620

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
voor de warlocks onder ons..

is er al een nieuwe necrosis uit..? ik mis het onwijs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richub
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06:16
Mijn account is up & running, zonder creditcard! :*)

Vandaag heb ik een gamecard gehaald en net mijn account geregistreerd.

Nou nog wachten tot de game zich geinstalleerd heeft... Heb ik mooi de tijd om wat newbie guides door te lezen. :+

Btw, dat kan nu dus ook verwerkt worden in de TS, dat je met gamecard alleen kunt registreren, zonder creditcard. Erg handig voor mensen die geen creditcard kunnen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier staan trouwens de nieuwe rogue talents (http://wow-europe.com/en/...v/1p12/rogue/talents.html)

Maar licht het nu aan mij of is er niet bijster veel veranderd (iig voor mijn seal fate dagger build dan) 8)7 buiten dat je kidney shot nu meer dmg creert ipv langer duurt :X

:weapon expetise is nieuw zie ik

Hmm ik blijf bij mijn 31/8/12 denk ik

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2006 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dafz0r schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 19:08:
ok, klein vraagje:

ik heb net windows reinstalled en ik disconnect meteen nadat ik in game kom.. ik zie mezelf niet en kan niet chatten.
Ik had dit vroeger ook al eens en moest toen ergens een setting op mijn netwerkkaart aanpassen (nforce3 mobo) maar ik kan er ff niet meer opkomen.
Iemand?
Hardware checksumming uitzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
UltraR-pc schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 19:16:
[...]

Voor als mensen deel 1 niet aan de praat krijgen (wat zo schijnt te zijn). Hier de google video versie.
http://video.google.com/videoplay?docid=-2393005766097357620
Bij mij deed ie het, ik moest ff MPEG-2 codec installeren
Wel leuk gemaakt, met zoveel allies en horde bij elkaar :) wel jammer dat ze de tekst niet ingesproken hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-08 21:37
Verwijderd schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 20:59:
Hier staan trouwens de nieuwe rogue talents (http://wow-europe.com/en/...v/1p12/rogue/talents.html)

Maar licht het nu aan mij of is er niet bijster veel veranderd (iig voor mijn seal fate dagger build dan) 8)7 buiten dat je kidney shot nu meer dmg creert ipv langer duurt :X

er is geen reet veranderd en 80% van de rogues zal dezelfde builds houden. Er is ook al een toppic van zeker 50 paginas gemaakt met daarin een poll over wie het wel of niet goed vind. Raad zlf maar wat de reacties van de roguez zijn.

In mijn mening is dit de slchtste revamp tot nu toe als je kijkt naar wat de rest heeft gekregen. Wij hebben 2 nieuwe talents en voor de rest alleen wat verplaatsingen en kleine veranderingen in de talents. En zelfs ook nog een nerf van Kidney shot talent

[ Voor 16% gewijzigd door Proqzor op 12-07-2006 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rogues zijn dan ook al altijd de top damage dealers geweest in pve, bij ons hebben rogues al altijd bovenaan de damage meter gestaan, buiten die ene mage dan met zwaar goede gear die altijd power infusion en innervates krijgt :p

Voor pvp kan ik niet meespreken, ik weet niet hoe het is een rogue in pvp te spelen, ik weet alleen dat het wat moeilijker geworden is door de andere class revamps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-08 21:37
het maakt me eerlijk gezegd niet uit of ik er slapper of sterker op wordt zolang ik maar een keer wat anders kan doen dan de heletijd op 3 te drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
Wat denk je dat de rest van de classes doet? :P

Maar Blizzard zei al van te voren dat ze niet zoveel aan de rogues zouden veranderen, omdat ze (volgens hun) al genoeg balanced waren.

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
Verwijderd schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 20:59:

Langer duurt? Huidige imp kidneyshot is kortere cooldown...

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-09 17:56

heuveltje

KoelkastFilosoof

DrProctor schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 22:45:
het maakt me eerlijk gezegd niet uit of ik er slapper of sterker op wordt zolang ik maar een keer wat anders kan doen dan de heletijd op 3 te drukken
neem een mage. kun je op 2 gaan drukken. :)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
heuveltje schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 00:28:
[...]

rare plaats voor je create conjured crystal water toets :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 00:39
addictive schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 07:08:
[...]

rare plaats voor je create conjured crystal water toets :+
Op 1 staat brood? : P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
jaja gisteren een historisch moment....

Epaulets of Ten Storms gedropt van chrom

eindelijk pimp gear voor als ik voor de AH sta :P zou er ook niet meer dan minimum bod voor over gehad hebben

had liever de gauntlets gehad, maarja, 3 drakes, 3x kans => 3x niks dus :/

crapzooi, naja ik kan iig pimpen in orgrimmar nu oh wel ring of blackrock gewonnen, dus dat maakt wel weer wat goed ^^

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-09 10:51

chromeeh

the Gnome

Gister nog even weer een kijkje genomen bij Ony's lair...
Mocht alleen niet naar binnen :P

Die elites die er in de buurt rondlopen zijn wel leuk :)
Alleen ze droppen eigenlijk geen ene fluit, behalve wat geld :+

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
-=BoKKiE=- schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 08:19:
jaja gisteren een historisch moment....

Epaulets of Ten Storms gedropt van chrom

eindelijk pimp gear voor als ik voor de AH sta :P zou er ook niet meer dan minimum bod voor over gehad hebben

had liever de gauntlets gehad, maarja, 3 drakes, 3x kans => 3x niks dus :/

crapzooi, naja ik kan iig pimpen in orgrimmar nu oh wel ring of blackrock gewonnen, dus dat maakt wel weer wat goed ^^
prachtige shoulders :) Stond laatst met iemand op de zep, en die had die shoulders O+

Vanavond nog één keer drakki killen en dan eindelijk Onyxia attuned (was die hele quest chain vergeten :P).
Gister in MC de eerste 4 bazen gekilled, onze eerste perfecte Luciferon kill. Normaal waren er altijd wel wat mensen dood, nu niemand. Ging perfect. Verder geen enkele wipe gehad, dus het ritme begint erin te komen :)
Echt stoer om die progressie mee te maken in een guild O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-09 09:46

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

heuveltje schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 00:28:
[...]

rofl ik heb als mage inderdaad mijn frostbolt onder 2 :P (1 is wand)
Maar sinds 1.11 wissel ik graag af met 3 (fireball).

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
addictive schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 08:56:
[...]
prachtige shoulders :) Stond laatst met iemand op de zep, en die had die shoulders O+
[..]
mja dat is het enige, ze hebben looks, voor de rest zuigen ze kamelenballen :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
-=BoKKiE=- schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 09:12:
[...]

mja dat is het enige, ze hebben looks, voor de rest zuigen ze kamelenballen :P
stats maken niet uit! je hoeft er alleen maar cool uit te zien! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xiD
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:15

xiD

12345

Zijn er nog leuke, gezellige (NL) guilds die nu een met MC bezig zijn?

Ik ben van plan mn wow account weer te gaan activeren, sinds ik er in november mee gestopt ben. De guild waar ik in zat is inmiddels veel verder en zit in naxx. Met mijn MC gear kom ik daar niet en veel mensen waarmee ik omging zijn daar ook gestopt.

Nu met de Paid Character Transfer's heb ik 't er wel voor over om te moven naar een leuke guild. Dus als iemand tips heeft zijn die welkom.

Ik heb een Undeath Mage en een Undeath Roque

67890

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:34
addictive schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 08:56:
[...]

Vanavond nog één keer drakki killen en dan eindelijk Onyxia attuned (was die hele quest chain vergeten :P).
Gister in MC de eerste 4 bazen gekilled, onze eerste perfecte Luciferon kill. Normaal waren er altijd wel wat mensen dood, nu niemand. Ging perfect. Verder geen enkele wipe gehad, dus het ritme begint erin te komen :)
Echt stoer om die progressie mee te maken in een guild O+
Inderdaad ontzettend gaaf. Ik heb ook alle first kills meegemaakt in onze guild, op dit moment zijn we bij Raggie en kunnen we daar komen zonder wipes. Inmiddels heb ik ook al 5/8 arcanist, ik mis alleen de robe, de mantle en de gloves nog.

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dampie

Dampie

Generalist ohne ende

Gisteren ff me RL vader gepimpt, althans min of meer gepimpt.

Hij is ondertussen een lvl 20 warrior en het lukte hem niet om een quest te completen. Dus ik wel ff helpen. We doen die quest zonder problemen en ik denk ik zal eens inspecten.

Heeft ie alleen maar witte items aan, en dan ook nog allemaal crap zooi, geen extra stats whatsoever. Dus ik zeg tegen hem, dat we NU naar de auction house gaan waar ik wel wat spul voor hem zou kopen. Had toch net 20G verdiend met het verkopen van een blauw item, dus die paar goud kan er wel vanaf. Afijn, 5G gespendeerd om wat leuke gear bij elkaar te rapen en aan hem te geven. Ziet ie er gelijk weer een stuk beter uit dan daarvoor.

Daarnaast als ik me imp erbij haalde dan krijg je dat bloodpact. Die van mij doet ondertussen 38 stamina geven. Springt het aan, dan wordt zijn health bar bijna twee keer zo groot. Was wel grappig om te zien.

Nou, eens zien of ik dan vanavond de 51 kan bereiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 22:44:
Rogues zijn dan ook al altijd de top damage dealers geweest in pve, bij ons hebben rogues al altijd bovenaan de damage meter gestaan, buiten die ene mage dan met zwaar goede gear die altijd power infusion en innervates krijgt :p

Voor pvp kan ik niet meespreken, ik weet niet hoe het is een rogue in pvp te spelen, ik weet alleen dat het wat moeilijker geworden is door de andere class revamps.
Het probleem is meer dat we steeds vaker out damaged worden, terwijl we in de beste gear rond lopen. Niet alleen mages maar ook fury warriors en zelfs enkele hunters. Op dit moment doen we over het algemeen nog erg veel dmg maar als dit zo door gaat hebben ze ons gewoon niet meer nodig in raids want het enige wat we kunnen is single target dmg, imo zou ik dan ook liever mages/warriors/hunters meenemen voor de raids want die hebben een meer toegevoegde waarde als ze ook meer dmg doen.

Tot nu toe heb ik weinig te klagen over de rogues, maar als dit het enige is wat ze veranderen, zie ik het somber in voor de toekomst. Naja eerst maar eens van aq en naxx genieten nu, want dat is wel erg gaaf en de rest zien we later wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdmeijer
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-04-2021
DrProctor schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 22:45:
key 3 op je middelste muis binden. Kan je lekker onderuitgezakt met je muis op schoot WoW spelen :P Verder hebben de meeste classrevamps (op druid na) de speelstijl amper veranderd, misschien wat effectiviteit van bepaalde talent-trees aangepast. Ben je je rogue zat? Doe eens gek, begin een priest ;)

Paling Terran & Shaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik ben niet tevreden met de kleur van m'n Malister's Defender, past niet mooi bij m'n Lawbringer en Cloak.
Nu had ik vroeger een 'mod' die de Quel'Serrar model en texture veranderde naar een Thunderfury.
Ik heb het een en andere al uitgezocht en moet ik Shield_Round_B_01RedWhiteCap.blp wijzigen met bijvoorbeeld Shield_Round_B_01GoldBlueCap.blp. GoldBlueCap.blp gerenamed naar RedWhiteCap.blp en deze in World of Warcraft\Data\Item\ObjectComponents\Shield geplaatst.
Helaas veranderd het niet. Doe ik iets verkeerd, of is er iets veranderd in de laatste patches mbt clientside models/textures 'veranderen'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 09:48:
[...]

Het probleem is meer dat we steeds vaker out damaged worden, terwijl we in de beste gear rond lopen. Niet alleen mages maar ook fury warriors en zelfs enkele hunters. Op dit moment doen we over het algemeen nog erg veel dmg maar als dit zo door gaat hebben ze ons gewoon niet meer nodig in raids want het enige wat we kunnen is single target dmg, imo zou ik dan ook liever mages/warriors/hunters meenemen voor de raids want die hebben een meer toegevoegde waarde als ze ook meer dmg doen.

Tot nu toe heb ik weinig te klagen over de rogues, maar als dit het enige is wat ze veranderen, zie ik het somber in voor de toekomst. Naja eerst maar eens van aq en naxx genieten nu, want dat is wel erg gaaf en de rest zien we later wel ;)
Rogues zullen altijd nodig zijn, en zie wat er gebeurt met de nieuwe Tier 3 gear en de wapens in Naxxramas die ze kunnen gebruiken.

Vergelijk een MC met BWL wapen...en nu die van Naxxramas.

Ze gaan van MC = 50dps Naar BWL 54DPS (zoiets) naar Naxxramas 74DPS

Bekijk de gear, ze zijn ultiem uitgebalanceerd Agi gecombineerd met hoge AP.

En rogues zijn altijd nodig geweest, Kidney + Superior sap + blind powder...noem maar op, deze mensen zijn niet voor de poes en hun DPS zullen naar boven klimmen.

Ik ben zelf hunter en kom amper boven de AP build rogue uit...laat ik het zo zeggen "nooit" en ik ben nog wel full tier 2 met ringen en barb sand reaver ik ben 526AGi in MM unbuffed mijn dps komt nooit boven een hard werkende rogue.

Uiteraard heb je ook lazy knackers en dan vragen ze zich af waarom wij boven hun uitkomen...als ze geen moer doen schiet niet op nee :P

Ik zeg je nu, Rogues zullen overmeesteren!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
  • Laatst online: 19:35
Tranzity schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 10:26:
Ik ben niet tevreden met de kleur van m'n Malister's Defender, past niet mooi bij m'n Lawbringer en Cloak.
Nu had ik vroeger een 'mod' die de Quel'Serrar model en texture veranderde naar een Thunderfury.
Ik heb het een en andere al uitgezocht en moet ik Shield_Round_B_01RedWhiteCap.blp wijzigen met bijvoorbeeld Shield_Round_B_01GoldBlueCap.blp. GoldBlueCap.blp gerenamed naar RedWhiteCap.blp en deze in World of Warcraft\Data\Item\ObjectComponents\Shield geplaatst.
Helaas veranderd het niet. Doe ik iets verkeerd, of is er iets veranderd in de laatste patches mbt clientside models/textures 'veranderen'?
Is het dan niet handiger om gewoon een wapen te zoeken wat wel past?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tales of the Past 1:

Tales of the Past 2:

Deze films zijn echt UBERSUPAH! echt geweldig in elkaar gezet met stemmen, vond het echt spannend.
Komt er ook een deel 3? want deel 2 kon ik niet afkijken omdat er toevallig iemand nodig achter de laptop moest :(
Ga hem vandaag afkijken, en hoop echt dat hij doorgaat...echt super 10+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeLeerT
Er is grote twijfel of er nog een film komt daar een aantal van de spelers zie in de film zitten niet meer op de server aanwezig zijn door de laatste migratie waarbij bijna alle grote guilds zijn vertrokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14-09 12:40

On_E

Housemusic

Bifur schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 10:38:
Er is grote twijfel of er nog een film komt daar een aantal van de spelers zie in de film zitten niet meer op de server aanwezig zijn door de laatste migratie waarbij bijna alle grote guilds zijn vertrokken.
Onzin, hij maakt deel 3 af, gedeeltelijk op Tarren Mill. :)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeShooter
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14-09 17:59
Verwijderd schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 10:34:
[...]

Komt er ook een deel 3? want deel 2 kon ik niet afkijken omdat er toevallig iemand nodig achter de laptop moest :(
Logisch :+

Maar goed, wij lopen met de guild nu ver achter op 'schema'. 2 avondjes nutteloze tries op ragnaros, vervolgens op 1% wipen (er waren ook 3 spots niet gevuld in de raid) en daarna moest iedereen leaven. Week erna afgelast omdat te weinig mensen kwamen opdagen (en de farm dag, die toevallig 1 dag eerder is) zijn er teveel mensen die mee willen. Beetje jammer, maar goed je ziet wel wie er echt voor de guild willen inzetten.

De week erna de zondag run verschoven naar maandag (door WK) helaas de server onspeelbaar voor 30 van de 40 man, klote is dat MC woensdag reset en je dus dinsdag de farm run moet doen en geen tijd meer hebt voor ragnaros. Dinsdag ook nog eens lag en het ging echt erg slecht, iedereen was te druk met het schelden op blizzard dat gewoon heel de raid verkeerd liep. Wipe op Luci door een lagspike van 30 seconden, iedereen disconnected en duurt het 30 minuten voordat iedereen weer online was. 'Leuke' is dat we een pack van die core hounds pullen en tegelijkertijd spawnen die andere hounds in onze rug. Dus weer een wipe en natuurlijk lag 3/4 van de raid onder de hounds, dus iedereen rennen en weer opnieuw beginnen. :X

[ Voor 4% gewijzigd door FreeShooter op 13-07-2006 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
wij zitten momenteel ook tegen ragnaros te hikken, en gisteren gewoon een wipe op lucifron... :X

best fucked up.. mindcontrollers werden niet dispelled, curses idem, mages gingen dood, einde raid..

binnen de guild hebben we de plicht om setitems met +FR te need-en als je deze niet heb. sta je dus #1 dkp, dan móet je ze nemen. de betreffende warrior vond het niet echt tof meer, en deed /leave /gquit.. daarna ging een paladin, rogue en druid weg... was ff slikken, want ik zag alweer een /gdisband aankomen.. :X

gelukkig niet gebeurd, maar na magmadar was de raid alweer voorbij.... zoo fucked up gewoon.. veel opbouwend werk doen, en dan stort alles als een kaartenhuis in elkaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeLeerT
Misschien besluiten FR gear gratis te maken?
Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.