Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 81 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 6.234 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuriken
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 26-08 12:33

Shuriken

Life is all about priorities

Seraphin schreef op maandag 10 juli 2006 @ 11:47:
Hebben hier trouwens meer mensen last (gehad) van een mid-level-crisis? :)

Zit met m'n druid op lvl 43, en ben echt helemaal ingezakt qua progression: heb het gevoel dat ik al weken geen xp-puntje meer vooruit kom. Heeft ws ook te maken met warm weer: minder online, plus veel guildleaves = minder guild-only instances. PuG's begin ik echt een hekel aan te krijgen: niets vervelender dan een warrior die overal charged in een instance, of een hunter / lock die zijn pet niet onder controle heeft (en dan maar roepen "heal! heal nub!").

Iemand suggesties om weer wat energie te krijgen? Ben nu meestal aan't grinden in Feralas of Tanaris, beetje saai.
Ik heb hetzelfde gehad na lvl40 met zowel mn druid als mn mage. Als je eenmaal richting de 50 gaat dan lukt het allemaal wel weer.

I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Gewoon een paar avondjes grinden. Ik heb op m'n priest geloof ik 3 levels gegrind op wastewander thieves :)

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:31
NielZ schreef op maandag 10 juli 2006 @ 17:45:
Aangezien het zomer is en mensen op terrassen/in Frankrijk willen zitten zijn wij een samenwerking aangegaan met Denial, een andere NL-talige guild die ongeveer op hetzelfde niveau is als wij.
Gister BWL gedaan, en het is best grappig dingen eens van de andere kant te bekijken, of eens andere tactics gebruiken. We hebben beiden van elkaar geleerd, en we zullen in de toekomst zeker wat van hun vasthouden. Onze priest had na 15 weken ook eindelijk 8/8 (ding was 2x gedropt in de 7 maanden dat wij BWL doen); bij Denial was dat ding al zovaak gedropt dat ze 'm inmiddels dissden.

Een paar posts terug had men het over 'enemy casting bars' etc; voor Chrom gebruiken wij Chromaggus Manager. Geeft perfect aan welke breaths er zijn, hoelang het nog duurt, waarvoor die vulnerable is, etc. Ideaal. :)
http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=3309

Heeft iemand hier trouwens ervaring met de Wintersaber trainers? Het lijkt me wel extreem fet om het te halen, gewoon puur voor de looks en om speciaal te zijn. Ik vind de human epic mount echt _zo_ lelijk. Ik zit nog steeds bij de 1e quest, en kan niet wachten totdat ik bij de 2e aankom... Die chillwinds word ik nu al simpel van. ;)
Daarbij gelijk een vraag: stel dat ik een quest aanneem; sloop 5 van mob X en Y. Stel dat ik in een party zit met iemand, en die persoon sloopt 1 km (ingame) verderop de mobs, krijg ik dan ook de kills? Ik meen me uit het verleden wel zoiets herinneren, maar ik weet het niet meer zeker.
NOOB NEE!!
Dat wil ik op Bruut gaan doen, waneer gaan we beginnen???
ik loop al weken met het id rond om hier mee aan de slag te gaan, ik moest alleen wachten tot ik 58 was (dan kan je de quest accepteren).

Ow en Denial is we ietsje verder dan ons, zijn wel voornamelijk puberende nubcakes magoe ;)

/wave denial ppl tot vanavond:)

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Laatst online: 19:29

Phydomir

Dennis

Shuriken schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 10:44:
[...]

Ik heb hetzelfde gehad na lvl40 met zowel mn druid als mn mage. Als je eenmaal richting de 50 gaat dan lukt het allemaal wel weer.
Ik had meer moeite met lvl 30-35. Daarna kan je mooi SM - Ulda - ZF gaan doen. Vooral als je net die instance in gaat krijg je dikke xp. Op lvl 48 haal ik nu steeds zo'n 30% exp. uit een full ZF run. Doe daar ongeveer 2 uur over met een goede groep. Zo blijft het tenminste leuk. Wat solo grinden in Tanaris of Searing Gorge is echt te slaap verwekkend.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

Phydomir schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 11:05:
Ik had meer moeite met lvl 30-35. Daarna kan je mooi SM - Ulda - ZF gaan doen. Vooral als je net die instance in gaat krijg je dikke xp. Op lvl 48 haal ik nu steeds zo'n 30% exp. uit een full ZF run. Doe daar ongeveer 2 uur over met een goede groep. Zo blijft het tenminste leuk. Wat solo grinden in Tanaris of Searing Gorge is echt te slaap verwekkend.
Heb vanaf 40 eigenlijk maar gegrind en grind quests gedaan met mn Warrior alt.
Vooral Tanaris is een grindheaven, Wastewanders en piraten :Y)

Nu in SG bezig op LvL48 en maak gewoon grote rondes door SG heen, kill alles wat beweegt en lever ook nog eens regelmatig mn quests in ;)

Moet wel zeggen, tot de 45 heb ik het zwaar gehad om mn alt te blijven levelen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekay
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14-09 09:32
Verwijderd schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 04:06:
[...]

warrior, de meest gespeelde class, dus hoe kan je niet zien aankomen dat het vinden van een (goede) guild niet makkelijk zou zijn? ibs warriors zijn dertien in een dozijn, dus maak goede contacten, ga gear upgraden, rare proffession recipes farmen oid om meer kans te maken en daarnaast moet je geluk hebben ;)
Had toen ik mijn warrior niet over nagedacht dat ik in de toekomst misschien geen guild zou krijgen doordat er al een shitload aan warriors is. :P Was ook niet van plan om mijn IBS te houden, maar dat is op het moment ongeveer het beste wat ik kan krijgen. Ik heb besloten om exalted te raken met AV voor die ring (Don Julio ofzoiets) en voor The Unstoppable Force. Heeft een profession ook invloed op je kansen in een guild dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

na dat bij ons een paar mensen zijn weg gegaan is de grote leegloop begonnen. Alle mensen die de tier 1 zo goed als compleet hebben hebben besloten dat het gras ergens anders groener is en nu vertrek de 1 na de ander.
Tis ook alleen maar ruzie over loot verdeling, progress etc etc. Attendances op raid is te laag.
We doen nog flink ons best om er iets van te maken maar zoals ik het nu zie gaan zijn we weer terug bij af. Lekker balen als alles wat je wilde in mc al in je bezit is. Nou ja gelukkig heb ik een alt dan gaan we die maar eens van tier 1 voorzien maar het blijft klote als je guild helemaal uit eenvalt.
Bij ons was het struikel blok veal die na 2 kills toch weer besloot niet meer neer tegaan en dan met het wk en de zomer werd het alleen maar minder.
Dekay schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 11:17:
[...]

Had toen ik mijn warrior niet over nagedacht dat ik in de toekomst misschien geen guild zou krijgen doordat er al een shitload aan warriors is. :P Was ook niet van plan om mijn IBS te houden, maar dat is op het moment ongeveer het beste wat ik kan krijgen. Ik heb besloten om exalted te raken met AV voor die ring (Don Julio ofzoiets) en voor The Unstoppable Force. Heeft een profession ook invloed op je kansen in een guild dan?
dat is allemaal klein werk als jij laat zien dat je een goeie inzet heb je klass kent een goeie apply kan schrijven dan moet je best een guild in kunnen komen. Zeker op dit moment word er wel door een aantal guild gerecruit. Kijk anders eens of er bij guilds nog wat opvulling nodig is voor raids en dat je je dan zo kan bewijzen. Zorg er wel voor dat je gear helemaal oke is, dus zorg voor een goeie tank set en een goeie dmg set.

[ Voor 40% gewijzigd door MantaMania op 11-07-2006 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17:54

Nitai

Live the life you love.

Gisteren een deel van Sunken Temple gedaan met m'n level 52 NE Hunter... was erg leuk!

Wat zijn nu de beste plekken om te levelen en of grinden? Western Plaguelands is soms een beetje te zwaar (ben niet BM specced) en ik wil toch wel leuke quests doen...

Iemand tips? :)

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 21:12
Seraphin schreef op maandag 10 juli 2006 @ 11:47:
Hebben hier trouwens meer mensen last (gehad) van een mid-level-crisis? :)
Had ik rond lvl 35 heel erg. Ik wist niet precies waar ik nou heen moest en ik had er geen zin meer in. Toen is een irl vriend ff verder gegaan (ik zat er naast :P ) en toen had ik er weer zin in. Zeker als je over de helft van lvl 39 zit en dat je steeds aan je mount denkt :D

Ergens in lvl 50-56 had ik ook ff een dipje...Ik zat veel in AV en stond wat te niksen in Orgrimmar met steeds het idee: Je zal toch eens ff door moeten lvlen.
Vanaf lvl 57 ging het heel snel met die questen in Silithus en ik sjeesde door lvl 59 heen naar 60 _/-\o_
Lvl 59 was het leukste lvl en ik was 60 in een avondje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over je kansen vergroten om een endgame guild te zorgen: RESISTANCE GEAR.

Als jij een aply maakt waarin staat:
Fire resistance: 200
Nature resistance: 210
Shadow resistance: 80, but I'm working on that
dan ben je al voor 50% binnen.

Zorg vervolgens dat je application in goed Engels getypt is, en dat hij uitgebreid is. Niet teveel bullshit erin, maar wel veel info over wie/hoe jij bent (ingame en IRL) en over wat je char is. Zorg je hiervoor dan ben je al voor 75% binnen.

Daarnaast, zorg dat je standaard gear ge-enchant is. Duurste enchants zijn niet nodig, denk bijv. aan +7 sta op bracers, +5 str op boots, +2% block op shield, 100 health op chest, (leatherworking) armor patches op head/legs en beter nog: librams op je head/legs.

Neem dit van me aan: voor vrijwel elke endgame guild is instelling veel belangrijker dan je standaard gear. Dus als jij 200+ fire en nature resistance hebt (al is het zo gimped als wat, #care), en je gear ge-enchant hebt dan zien ze meteen dat jij de juiste instelling hebt voor een endgame guild en liggen je kansen 3 keer zo hoog.

En verder helpt lobbyen natuurlijk enorm. Als jij voor guild X gaat, zorg dat je contact legt met een of meerdere (liefst invloedrijke) mensen in dat guild.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2006 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaza
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 02-03-2023

kwaza

http://dogepool.nl

Ik ben m'n fishing skill aan het lvlen... zit ondertussen aan 260 :D
Lekker veel goud :D

http://dogepool.nl DogePool P2Pool voor Dogecoin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-09 16:16

Seraphin

Meep?

Dat idee van "ik moet weer eens lvl-en" heb ik idd heel sterk: de mensen met wie ik "vroeger" RFK, RFD & SM deed zijn nu allemaal al mid-50 (2 zelfs al 60) en ik hang er een heel stuk achter met 43 :P

Op de een of andere manier zijn de huidige mensen die ik tegenkom gewoon niet zo leuk om een instance mee in te gaan: met name een paar die zichzelf heel wat vinden maar nog steeds de fouten maken die in WC al wipes opleverden. En tsja, ik ben wel zo dat ik ZF en Ulda in wil; *weer* SM clearen vind ik net zo spannend als Tanaris grinden (hoewel er in SM wel een leuke gun kan droppen voor mn hunter alt :P )

Puntje is denk ik ook dat dit mijn eerste char is: ik heb al snel het gevoel dat ik misschien dingen mis van een andere class die ik ook heel leuk zou vinden. Dat maakt de verleiding ook wel heel groot om met m'n (lvl 26) hunter aan de slag te gaan. Resultaat; wéér een avond niets opgeschoten met mn main :) (maar wel lol met mn lowbie hunter :D )

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-09 14:43
RaseriaN schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 11:16:
[...]

Heb vanaf 40 eigenlijk maar gegrind en grind quests gedaan met mn Warrior alt.
Vooral Tanaris is een grindheaven, Wastewanders en piraten :Y)

Nu in SG bezig op LvL48 en maak gewoon grote rondes door SG heen, kill alles wat beweegt en lever ook nog eens regelmatig mn quests in ;)

Moet wel zeggen, tot de 45 heb ik het zwaar gehad om mn alt te blijven levelen ;(
ik zou graag me alt lvlen maar ik loop gewoon teveel Honor mis als ik dat doe :p ach ja nog ff en ik heb me rank en dan stop ik voorlopig met Pvp en ga ik me warrior lvlen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 11:32:

[...]

Zorg vervolgens dat je application in goed Engels getypt is, en dat hij uitgebreid is. Niet teveel bullshit erin, maar wel veel info over wie/hoe jij bent (ingame en IRL) en over wat je char is. Zorg je hiervoor dan ben je al voor 75% binnen.

Daarnaast, zorg dat je standaard gear ge-enchant is. Duurste enchants zijn niet nodig, denk bijv. aan +7 sta op bracers, +5 str op boots, +2% block op shield, 100 health op chest, (leatherworking) armor patches op head/legs en beter nog: librams op je head/legs.

Neem dit van me aan: voor vrijwel elke endgame guild is instelling veel belangrijker dan je standaard gear. Dus als jij 200+ fire en nature resistance hebt (al is het zo gimped als wat, #care), en je gear ge-enchant hebt dan zien ze meteen dat jij de juiste instelling hebt voor een endgame guild en liggen je kansen 3 keer zo hoog.

En verder helpt lobbyen natuurlijk enorm. Als jij voor guild X gaat, zorg dat je contact legt met een of meerdere (liefst invloedrijke) mensen in dat guild.
Ligt eraan wat je onder een end game guild verstaat. Als je bij een guild wilt die naxxramas/aq40 raid moet je toch minimaal full tier2 zijn en geen cheap enchants.
Als je dat niet hebt ga dan voor een guild die bwl doet, mijn guild doet dat al niet meer wij doen alleen nog aq40 en naxxramas. (btw eu first kill op Thaddius) http://www.clan-forte.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killion
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13-09 18:31
Gelukkig is het een game, wipes in a instance (wc) maakt mij en me maat niet zo veel uit.

Wij gaan samen aardig vaak de WC instance in, gewoon voor de lol. Als we dood gaan; beginnen we overnieuw.

Als iemand geintereseerd is, om een keer mee te gaan whisper: Nailz op Bloodscalp horde side.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:05
MantaMania schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 11:17:
Bij ons was het struikel blok veal die na 2 kills toch weer besloot niet meer neer tegaan en dan met het wk en de zomer werd het alleen maar minder.

[...]
Vaelastrasz the Corrupt, aka the Destroyer of Guilds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Helox-in-a-box schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 12:14:
[...]

Vaelastrasz the Corrupt, aka de klotedraak met kud loot :P

vanavond weer twin emp tries :/ moet zeggen dat ik twin emps meer bagger vind dat vael om te leren

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-09 15:08

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Routed schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 10:56:
[...]

NOOB NEE!!
Dat wil ik op Bruut gaan doen, waneer gaan we beginnen???
ik loop al weken met het id rond om hier mee aan de slag te gaan, ik moest alleen wachten tot ik 58 was (dan kan je de quest accepteren).

Ow en Denial is we ietsje verder dan ons, zijn wel voornamelijk puberende nubcakes magoe ;)

/wave denial ppl tot vanavond:)
personal note, invite lucifera niet meer in raids, en anders /kick...
(ben die hunter van denial die ook altijd (A) is ;) )

Silk_dude, kan je dat niet ff tegen IEDEREEN in wow zeggen...
wij worden helemaal gek van de applications die 5 regels bevatten zonder ook maar 1 dingetje wat we willen weten (ja ok, class...)
Echt kansloos die applications die we binnen krijgen.... Je moet jezelf verkopen, dan ga je toch niet een of ander slap kansloos verhaal schrijven... Wij hebben nota bene een template gemaakt voor de applications en NOG word het niet gebruikt.
Als mensen een guild joinen zo licht nemen komen ze nooit ergens!

[ Voor 3% gewijzigd door TepelStreeltje op 11-07-2006 12:26 ]

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

dood gaan in het water in een instance is waardeloos.. je word geressed, paf you drowned.. en dat zo'n 10x beetje jammer :|

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg
  • Laatst online: 24-08 19:18

we_are_borg

You will Comply

Helox-in-a-box schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 12:14:
[...]

In de guild waar ik in zit hebben we ook last met Vaelastrasz the Corrupt. Die draak moet een klein beetje generfd worden.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

we_are_borg schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 12:41:
[...]

In de guild waar ik in zit hebben we ook last met Vaelastrasz the Corrupt. Die draak moet een klein beetje generfd worden.
Mwah, Vael is perfect atm.
Een fatsoenlijke gateway boss die je niet met 1 avondje oefenen plat legt, als er mensen weg gaan vanwege vael zijn dat gewoon loot whores die het allemaal te langzaam gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 12:48:
[...]

Mwah, Vael is perfect atm.
Een fatsoenlijke gateway boss die je niet met 1 avondje oefenen plat legt, als er mensen weg gaan vanwege vael zijn dat gewoon loot whores die het allemaal te langzaam gaat.
inderdaad vael hoeft absoluut niet generfed te worden
1 van de leukste gevechten nog steeds imho waar je gewoon moet opletten, elke dps'er op zijn max moet gaan zonder aggro te trekken

meer FR halen en harder dmg doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin

Seraphin

Meep?

Killion schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 12:14:
Gelukkig is het een game, wipes in a instance (wc) maakt mij en me maat niet zo veel uit.

Wij gaan samen aardig vaak de WC instance in, gewoon voor de lol. Als we dood gaan; beginnen we overnieuw.

Als iemand geintereseerd is, om een keer mee te gaan whisper: Nailz op Bloodscalp horde side.
Mja 't was meer ter voorbeeld. Wipes gebeuren, ook in wc, zelfs als je er al *te* vaak doorheen bent geweest, kan ik mee leven.

Ik kan me alleen echt kapot ergeren aan mensen die laten zien dat ze het spel gewoon niet snappen. Op het moment dat de hele party wiped omdat er 1 iemand niet weet wat íe doet dan is voor mij de lol er gauw af. Voor de duidelijkheid: iedereen kan een keer een verkeerde stap zetten (ik heb zelf ook een paar wipes op m'n geweten ben ik bang), maar ik ga er wel van uit dat je daar (heel snel) van leert.

Een wipe als je voor de lol ergens rondloopt vind ik ook stukken minder erg dan wanneer je voor de zoveelste keer een q probeert te doen, en dat die op het laatste randje misgaat (om er vervolgens achter te komen dat het begin van de instance opnieuw is gespawned :P ).

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje

Duckie
Wat kan ik nog verbeteren?
Mijn plus damage kan nog ongeveer 50 omhoog met items die ik heb
Ik ben bezig om een betere offhand te krijgen
Moet nog een keer BRD runnen om +20 fire ress te krijgen op mijn broekie

Ik wil voor een full nemesis set gaan (ik heb ook full felheart btw :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14-09 12:40

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 12:58:
Vraagje

Duckie

Ik zou eerder voor random +dmg items gaan uit BWL dan voor Nemesis.

+600 spelldmg ftw.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 12:58:
Vraagje

Duckie

echt kaas serieus, ed offhand die van drakki dropt is beter dan wat jij hebt :P ga je schamen man, met die gear en dan die offhand :P

jindo's bag of whammies, cloth pants van osirian, firemaws clutch, mantle of the black wing cabal, Staff of shadowflame, ZG class robe, droppen dacht ik ook dikke gloves in bwl, kan ff niet op de naam komen

ow ja ook nog een +dmg wand

[ Voor 3% gewijzigd door Bokkie op 11-07-2006 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

On_E schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 13:03:
[...]
Ik zou eerder voor random +dmg items gaan uit BWL dan voor Nemesis.
+600 spelldmg ftw.
Het is maar hoe je het bekijkt. Ik heb nu een manapool van meer als 6500, met fel energy kan ik bijna oneindig casten en als ik damage wil, dan neem ik de 15% damage buff van scubus, daarnaast heb ik beide +dmg trinkets dus die 600 kan ik ook halen.

Maar idd de random items zijn mooi, ik heb er 2 van, maar prefereer de set bonus combinaties die ik nu heb boven de +dmg van losse items.

BWL is all about aggro, met full nemesis heb ik 20% threat reduce, dus kan ik nuken wat ik wil zonder aggro te krijgen, dat is veel meer damage als wat meer +dmg, met mindere stats en meer aggro.

toch ?

voor pvp ben ik het 100% met je eens.
-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 13:08:
[...]
echt kaas serieus, ed offhand die van drakki dropt is beter dan wat jij hebt :P ga je schamen man, met die gear en dan die offhand :P

jindo's bag of whammies, cloth pants van osirian, firemaws clutch, mantle of the black wing cabal, Staff of shadowflame, ZG class robe, droppen dacht ik ook dikke gloves in bwl, kan ff niet op de naam komen

ow ja ook nog een +dmg wand
Mwja, maar dan moet er wel iets droppen he ;)
Ik had altijd een staff en heb altijd voor offhands gepassed voor anderen omdat ik geen goede one hand had. Maar ik heb een heel lijstje van bosses waar ik braaf naar toe ga om de offhand te krijgen :)

Die cloak is idd leuk, maar +hit is ook heel bikkelig hoor

En die wand komt wel...

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2006 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14-09 12:40

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 13:11:
[...]

Het is maar hoe je het bekijkt. Ik heb nu een manapool van meer als 6500, met fel energy kan ik bijna oneindig casten en als ik damage wil, dan neem ik de 15% damage buff van scubus, daarnaast heb ik beide +dmg trinkets dus die 600 kan ik ook halen.

Maar idd de random items zijn mooi, ik heb er 2 van, maar prefereer de set bonus combinaties die ik nu heb boven de +dmg van losse items.

BWL is all about aggro, met full nemesis heb ik 20% threat reduce, dus kan ik nuken wat ik wil zonder aggro te krijgen, dat is veel meer damage als wat meer +dmg, met mindere stats en meer aggro.

toch ?

voor pvp ben ik het 100% met je eens.
Ik bekijk het altijd vanuit een PvP oogpunt geloof ik ;)

en voorlopig kan ik alleen maar dromen van Mantle of the Blackwing Cabal, Firemaw's Clutch, Cloak of the Broodlord, Bracers of Arcane Accuracy, Fel Infused Leggings, Ebony Flame Gloves, Band of Dark Dominion etc.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 13:11:
[...]

Mwja, maar dan moet er wel iets droppen he ;)
Ik had altijd een staff en heb altijd voor offhands gepassed voor anderen omdat ik geen goede one hand had. Maar ik heb een heel lijstje van bosses waar ik braaf naar toe ga om de offhand te krijgen :)

Die cloak is idd leuk, maar +hit is ook heel bikkelig hoor

En die wand komt wel...
je hebt toch ook veel pvp gedaan? ben je niet exalted met frostwolf? kan je die shadow dmg offhand halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dampie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-12-2022

Dampie

Generalist ohne ende

Gisteren weer eens mijn warrior geleveld. Was in het weekend al begonnen, want ik probeer wat rested xp te krijgen op me main character.

En toch is het wel weer leuk, vind me warlock te gek, maar als je dan weer een paar uurtjes met die warrior aan de slag bent geweest trekt dat toch ook wel weer. Probeer voornamelijk instances te doen, zodat ik ook dat tanken een beetje onder de knie ga krijgen. Met wat tips hier en daar van de mensen waar ik de instance mee doe. Altijd handig als er iemand tussen zit met een lvl 60 warrior main op een andere server.

Heb nu zondag avond de schouders van herod geloot. En dat terwijl er heel de tijd iemand in de instance liep te miepen tegen me dat ie ze zo nodig had, en dat ik goud zou krijgen als ik de roll zou overslaan. Nou mooi niet. En al helemaal niet meer toen ik een blauw item als loot kreeg uit een chest. Die wilde hij wel overnemen, en ik vond dat niet echt een probleem zolang hij dat ding maar direct zou gaan gebruiken. Was goed, maar heeft hij nooit gedaan, dus toen Herod down ging, heb ik gewoon een need roll gedaan op de schouders, had ie me maar niet moeten naaien.

En ook maar een een character aangemaakt die fijn in de auction house mag blijven wonen. Ff een beetje levelen zodat ik enchanting kan leren en dan al het spul wat ik niet verkocht krijg disenchanten voor weet ik wat. Wat is trouwens een goede tweede professions voor een enchanter, is dat herbalism?

Vind wel dat ik een geniale naam heb verzonnen voor dit auction poppetje, hij heeft auctionman. Had niet verwacht dat die nog vrij zou zijn.

Nou ja, vanavond maar weer met me lock verder, zal zo ondertussen wel weer bijna een level rested xp hebben (hoop ik).

Time spend gaming is time spend well

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeLeerT
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 31-08 20:37
Tailoring!

hoop items makkelijk te maken die je kan Disenchanten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 00:39
Verwijderd op verzoek : )

[ Voor 98% gewijzigd door ImdaMned op 11-07-2006 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

On_E schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 13:17:
[...]

Ik bekijk het altijd vanuit een PvP oogpunt geloof ik ;)

en voorlopig kan ik alleen maar dromen van Mantle of the Blackwing Cabal, Firemaw's Clutch, Cloak of the Broodlord, Bracers of Arcane Accuracy, Fel Infused Leggings, Ebony Flame Gloves, Band of Dark Dominion etc.
Ik speel helemaal geen pvp meer op het moment, dus ik ben ook niet pvp gespecced, maar 0/30/21
Ebony Flame Gloves en Bracers of Arcane Accura heb ik ook, maar het totaal aan set bonus, stats and combinaties zorgen ervoor dat ik zo nog steeds niet gebruik ;)
Wellicht verandert dat als ik 1 van mijn volgende nemesis pieces krijg, want dan is het weer iets anders.
-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 13:18:
[...]
je hebt toch ook veel pvp gedaan? ben je niet exalted met frostwolf? kan je die shadow dmg offhand halen
Mwja, maar AV was nou net hetgene ik eigenlijk heel weinig gedaan heb :P
CRY !
Anders had ik ook die ring er nog wel bij gehad :)
Maar nu speel ik bijna nooit meer pvp (geen tijd voor) maar we gaan binnenkort wel guild AV's spelen :) Aan de andere kant zijn er raiding offhands die beter en bereikbaar zijn die gelijkwaardig zijn en betere stats hebben...

mana ftw :)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2006 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-08 21:37
Dampie schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 13:20:
Vind wel dat ik een geniale naam heb verzonnen voor dit auction poppetje, hij heeft auctionman. Had niet verwacht dat die nog vrij zou zijn.
Auctionman klinkt heel erg als een poppetje dat bezig is de markt te verzieken en zo goud te krijgen om bijvoorbeeld te verkopen. Een normale naam klink in mijn ogen veel beter. Ik probeer zelf ook van de ah niets te kopen van iemand als vjrklt of ipqrt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
AHworshipper in de guild bankers ^^

3 regels
1) je moet een guild tabard hebben
2) tuxedo / naked
3) lvl 1 char (tegenwoordig max 5 ivm disenchanting)

Owja, de GM moet weten wie je main is.

Daarnaast heb ik nog en bank char : PBC (public bank of china) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45
Dampie schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 13:20:

En ook maar een een character aangemaakt die fijn in de auction house mag blijven wonen. Ff een beetje levelen zodat ik enchanting kan leren en dan al het spul wat ik niet verkocht krijg disenchanten voor weet ik wat. Wat is trouwens een goede tweede professions voor een enchanter, is dat herbalism?
Ik heb altijd tailoring gehad, maar op robe of the void (class robe) na heb ik er nooit wat interessants mee gemaakt.

Heb inmiddels herbalism en moet zeggen dat dat wel een lekkere combinatie is. Enchanting is een gecombineerde gathering/production profession. Herbalism is gewoon gathering (extra cash en vast wel een alchemist in je guild die potions voor je kan maken). Scheelt mij persoonlijk een helehoop geld (verdien er zelfs aan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin

Seraphin

Meep?

Voordeel van tailoring / enchanting combo is dat je met tailoring vrij snel / makkelijk greens kan maken die je kan dissen. Persoonlijk vind ik tailoring ook wel lekker om zelf bags te maken.

Herbalism is imo idd de (een van de) beste manier(en) van geld verdienen. :P

[ Voor 18% gewijzigd door Seraphin op 11-07-2006 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Laatst online: 03:52

Valkyre

Kitesurf FTW!

Topicstarter
Bosmonster schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 14:15:
[...]

Ik heb altijd tailoring gehad, maar op robe of the void (class robe) na heb ik er nooit wat interessants mee gemaakt.

Heb inmiddels herbalism en moet zeggen dat dat wel een lekkere combinatie is. Enchanting is een gecombineerde gathering/production profession. Herbalism is gewoon gathering (extra cash en vast wel een alchemist in je guild die potions voor je kan maken). Scheelt mij persoonlijk een helehoop geld (verdien er zelfs aan).
vind tailloring voor de bags toch echt wel interressant, en vooral de mooncloth bags :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dampie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-12-2022

Dampie

Generalist ohne ende

barfieldmv schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 14:02:
[...]

Auctionman klinkt heel erg als een poppetje dat bezig is de markt te verzieken en zo goud te krijgen om bijvoorbeeld te verkopen. Een normale naam klink in mijn ogen veel beter. Ik probeer zelf ook van de ah niets te kopen van iemand als vjrklt of ipqrt.
Ja, dat snap ik wel, maar had meer de link met actionman in gedachten in plaats van iemand die aan het gold farmen is. En zolang er mensen rondlopen die nog ergere namen hebben vond ik dit nog wel ok.

In ieder geval op korte termijn verder levelen, gaat best snel, zeker in het begin, maar die firebolts doen goed damage voor zover ik dat nu kan bepalen natuurlijk. :)

Time spend gaming is time spend well

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45
Gohan-san schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 14:26:
[...]

vind tailloring voor de bags toch echt wel interressant, en vooral de mooncloth bags :)
Ik had inmiddels al mn slots vol met 16 slot bags (inclusief alle bankslots) en nog een stuk of 30 mooncloth in de bank :P

Kon ook bottomloess bags, maar die waren een beetje te prijzeig imho om te maken.

Wat dat betreft heb ik sowieso een G'tje of 2000 aan recipe's weggegooid :P

Tijdens het levelen is tailoring prima, maar zodra je je class-robe hebt gemaakt kun je er niet zoveel meer mee (op wat bags en zut na, maar dat is een heel wat minder constante behoefte dan potions als je raid). Als ik bags nodig heb zijn er genoeg tailors om ze te laten maken voor een prikkie.

En op 60 zijn er gewoon geen recipe's die het meer waard zijn om te maken alleen om te disenchanten. De runecloth en ingredienten zijn vaak al meer waard en een beetje instance-farm run levert je meer greens/blue's op.

[ Voor 62% gewijzigd door Bosmonster op 11-07-2006 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Seraphin schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 14:24:
Voordeel van tailoring / enchanting combo is dat je met tailoring vrij snel / makkelijk greens kan maken die je kan dissen. Persoonlijk vind ik tailoring ook wel lekker om zelf bags te maken.

Herbalism is imo idd de (een van de) beste manier(en) van geld verdienen. :P
Inderdaad. Ik heb zelf een 60 main rogue, een 36 Lockje en een lvl5 Dworf (dat is de naam ook) die voor het Disenchanten is. Daarnaast ook tailoring voor het simpelere disenchanten. Elke stukje blauw onder de 4 goud gaat naar Dworf om te DE'en en dat geld gaat naar m'n Lock alt. Zo hoef ik mijn main niet te plunderen voor geld en heeft mijn lock altijd gear aan die rond zijn level zit ^^. Leuk hoor een lvl36 lock met +/- 1600 health en 3200 mana :P

Leuke bijkomstigheid als je verder ook Essences en Orbs grind is dat je enchants gewoon veel goedkoper zijn. En, mocht je net zijn begonnen op een server en geen geld hebben:
1. Main char met 2 gather skills, Herbalism en Skinning bv., levert veel geld op.
2. Bank alt met Disenchanting en Tailoring.

Dan heb je met gemak je mount op lvl40 en geld te over om skills te leren elke keer. End at zonder nonstop grinden enzo, want daar heb ik een hekel aan ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
Dampie schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 14:31:
[...]
Ja, dat snap ik wel, maar had meer de link met actionman in gedachten in plaats van iemand die aan het gold farmen is. En zolang er mensen rondlopen die nog ergere namen hebben vond ik dit nog wel ok.

In ieder geval op korte termijn verder levelen, gaat best snel, zeker in het begin, maar die firebolts doen goed damage voor zover ik dat nu kan bepalen natuurlijk. :)
Ik vind het ook een leuke naam en het is veel beter dan GimmeYourMoneyNow als naam.

Ik ben trouwens nog steeds opzoek naar een duidelijk kosten overzicht voor potions. Allakazam gebruiken levert elke keer maar een prijs op, ik ben eigenlijk op zoek naar wat goede richtprijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Prijzen varieren enorm per server. Major mana pots / major healing pots, maakt geen klap uit. Mana pots verieren van 1 tot 3g op de server atm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-08 20:56
ImdaMned schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 14:44:
Prijzen varieren enorm per server. Major mana pots / major healing pots, maakt geen klap uit. Mana pots verieren van 1 tot 3g op de server atm
Major mana pots gaan op Thunderhorn voor 15-20g per stack de laatste tijd >.<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

batsma schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 10:37:
[...]

even tussendoor voor alle mensen die zeggen dat die teaser site het niet doet: Je moet alles aanvinken ook dat je spam wilt ontvangen van blizzard. Als je dat niet doet werkt het dus ook niet.

Dus: alles aanvinken en invullen en dan werkt het.
nope werkt nog steeds niet.. ik heb vanalles geprbeert maar het ligt volgens mij aan de site zelf

als het je wel lukt.. mail me maar een key graag, mijn mail staat in me profiel

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2006 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje over de Battlegrounds, en het Honoring systeem.

Weet iemand een website die een of ander tabelletje heeft waarin je kan zien hoeveel punten/kills je moet halen voordat je weer een hogere rank hebt ? Ik ben nu sergeant, maar aangezien er maar 1 keer wordt geupdate per week, ben ik wel benieuwd hoever ik ben gevorderd halverwege de week.
Ik zie in mijn character info wel dat ik op 45 % ben van de komende rank, maar dit is een gegeven van afgelopen week woensdag en dus absoluut niet up to date.

Ik heb gegoogled, maar helaas niets gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

we_are_borg schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 12:41:
[...]

Lol, nog meer nerfen? Hij heeft gruwelijk veel minder hitpoints dan voorheen en je kunt het blijven proberen ipv 1 uur per dag. Ik moet er altijd een beetje van zuchten als ik mensen hoor praten over 'nerf' terwijl wij het allemaal nog op de oude manier moesten doen (waaronder dus ook chrommy met bugged TL en Neff 1x per dag in phase 2).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-08 20:56
Verwijderd schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 15:07:
Vraagje over de Battlegrounds, en het Honoring systeem.

Weet iemand een website die een of ander tabelletje heeft waarin je kan zien hoeveel punten/kills je moet halen voordat je weer een hogere rank hebt ? Ik ben nu sergeant, maar aangezien er maar 1 keer wordt geupdate per week, ben ik wel benieuwd hoever ik ben gevorderd halverwege de week.
Ik zie in mijn character info wel dat ik op 45 % ben van de komende rank, maar dit is een gegeven van afgelopen week woensdag en dus absoluut niet up to date.

Ik heb gegoogled, maar helaas niets gevonden.
Hier is geen tabel voor, het is namelijk afhankelijk van hoveel honor de andere spelers gehaald hebben. Het is een ranking systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoiets bestaat niet, dit hangt namenlijk van de hoeveelheid honor af die de rest van de server haalt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Verwijderd schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 15:10:
[...]

Lol, nog meer nerfen? Hij heeft gruwelijk veel minder hitpoints dan voorheen en je kunt het blijven proberen ipv 1 uur per dag. Ik moet er altijd een beetje van zuchten als ik mensen hoor praten over 'nerf' terwijl wij het allemaal nog op de oude manier moesten doen (waaronder dus ook chrommy met bugged TL en Neff 1x per dag in phase 2).
nerf is ook niet nodig denk ik wij ging dan wel kapot op hem maar we hebben hem 2 x neer gekregen toen iedereen goed focusde en dat is gewoon wat je raid kan maken. MC ging bij ons te traag terwijl het eigenlijk te makkelijk was dus de helft liep gewoon een beetje te slacken en ja bij veal kan dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

ImdaMned schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 13:42:
[...]

Van jullie recruitment forum : )

[...]
niets mis mee toch : P
ik zeg maar niets ;) (haal ook maar ff de text weg, beetje lullig :) )

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
ImdaMned schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 14:11:
AHworshipper in de guild bankers ^^

3 regels
1) je moet een guild tabard hebben
2) tuxedo / naked
3) lvl 1 char (tegenwoordig max 5 ivm disenchanting)

Owja, de GM moet weten wie je main is.

Daarnaast heb ik nog en bank char : PBC (public bank of china) :D
jammer dat je tuxedo pas vanaf lvl 30 aankunt ;)

mijn banks zijn 'cashmachine' en 'myclothbank'. Op die laatste gaat runecloth voor Thunderbluff rep, zodat mn rogue alt straks op een Kodo kan rijden O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kan godverdomme niet meer inloggen
iemand van jullie ook problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 15:56:
ik kan godverdomme niet meer inloggen
iemand van jullie ook problemen?
Ik denk dat Blizzard je geband heeft voor onfatsoenlijk taalgebruik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:47

PromWarMachine

Forsaken Archer

-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 12:18:
[...]

Vaelastrasz the Corrupt, aka de klotedraak met kud loot :P

vanavond weer twin emp tries :/ moet zeggen dat ik twin emps meer bagger vind dat vael om te leren
Komt omdat je er geen invloed op hebt. Als de tanks eenmaal goed switchen, ben ik er van overtuigt dat we hem snel neer hebben.

Ik als DPS heb al helemaal niets te doen. Eerdat ik goed en wel spinnetjes moet vermoorden is de tank al dood. Het enige waar ik op moet letten is dat ik geen AoE gebruik. Gaat lastig worden. * PromWarMachine is Frost Nova fan

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 15:58:
[...]

Ik denk dat Blizzard je geband heeft voor onfatsoenlijk taalgebruik ;)
sorry!

Bij deze nogmaals opnieuw :

Heel fijn dat ik niet meer kan inloggen, ik zit mezelf echt op te winden.
heeft iemand van jullie ook het geluk dat je dat geweldige spel niet kan spelen.

en nee, ik heb betaald.

gdvr >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

barfieldmv schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 14:02:
[...]

"Kapitalist"

Moet ik effe reggen op mijn server ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik volg dit topic al maanden maar heb er nog nooit echt een post op gewaagd. Dit deels omdat ik een hoop zaken nog zelf niet heb kunnen zien (BWL / AQ40). Maar ook omdat er een hoop experts zich begeven op dit forum en ik me daarom graag behoud van posten.

Maar nu is dan toch het moment daar gekomen dat ik een post wilde plegen.

Zelf ben ik guild leader bij Key to Annihilation op de Aggramar server. Nu zijn wij een groep die elkaar offline kenden en zodoende samen zijn gaan spelen. We hebben momenteel een stuk of 12 level 60's en groeien niet heel hard meer. Toen ik bijna level 60 was heb ik goed contact weten te maken met de guild The Dutch Council. Wij hadden een prettige samenwerking en zijn toen begonnen met raiden. Dit in eerste instantie op ZG en AQ20 aangezien het aanbod van level 60's niet heel hoog was.

Na een tijdje gingen we door groei en animo ook MC doen en dit was de eerste keer redelijk succesvol. Nu was het probleem alleen dat er wat vertroebeling ontstond door mensen niet snel meer tevreden waren en zonder motivatie begonnen te schreeuwen.

De mensen die TDC (the dutch council) op dat moment leiden hebben hierdoor besloten te stoppen met TDC en een nieuwe guild op gezet genaamd Invictus Excercitus. Hiermee verplaatste de samenwerking van KtoA (Key to Annihilation) mee en hebben we gezamelijk wat opgezet http://www.iektoa.nl. Door deze verschuiving is de kwaliteit van het gamen beter geworden maar zijn we wel met minder mensen komen te zitten.

Ondertussen hebben we tot Hakkar en Jin'do alles onder controle in ZG en zijn we een tijdje terug voorbij Rajaxx gekomen en hebben we een poging gewaagd op Buru. We zijn dus redelijk tevreden over onze progressie zover.

Maar het blijft voor ons bij 20 mans instances, terwijl wij ook wel eens wat tier 1 spul willen halen. En misschien eens een kijkje willen nemen bij Onyxia.

Mijn eerste vraag is of de openingspost kan worden aangepast. TDC wordt geleid door Murozes. Ik weet verder niet wie er nog mee gemoeid is maar de rest van de namen die daar staan kloppen in ieder geval niet meer. Invictus Excercitus en Key to Annihilation zijn ook op deze server te vinden en onze website is te vinden op het eerder genoemde url. Zie onderaan voor de mensen die als contacts bij deze guilds horen.

Ik weet niet of dit mag maar ik zie er niets over in de openings post. Mijn tweede vraag is of er hier misschien mensen zijn die ook op Aggramar spelen en behoefte hebben om IEKtoA te komen versterken.

Wij zijn:
- Een hechte groep van kwalitatief goede spelers
- Hebben veel lol en ondertussen ook ervaring in het raiden
- Raiden gemiddeld zo'n 3 á 4 keer per week
- Niet dwingend in de spec die je hebt / bent
- In balans!

Als je op Aggramar rondloopt en denkt dat klinkt wel interessant dan kan je me ingame altijd whispen. Je kan mij vinden onder Drinn (warrior) of Swientie (priest). Daarnaast kan je ook proberen aan te spreken van IE (soulbringer, trelenior, mirreke, madroon en tular).

Key to Annihilation GL is dRiNn
Invictus Excercitus GL is Soulbringer
Invictus Excercitus Commanders zijn Trelenior, Mirreke, Madroon en Tular.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:27
PromWarMachine schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 15:59:
[...]
Het enige waar ik op moet letten is dat ik geen AoE gebruik. Gaat lastig worden. * PromWarMachine is Frost Nova fan
Dan kunnen we elkaar de hand schudden. * enira = arcane explosion fan.
Daarom ga ik waarschijnlijk ook 10+ keer per bwl raid dood. Technicianpacks ftw! :D

Ik snap niet hoe mensen zo dom kunnen om zoveel geld uit te geven om eerlijk te zijn. Ik ben nog al een fishingfreak ( 3de character met 300fishing soon... :X) en heb nogal veel van die deviate fishes gevist. 10g per stack krijg je er MAKKELIJK voor, ik heb in 1 avond vissen 70g kunnen verdienen..
En waarom? "Ik wil een piraat zijn", nou joeppie! :Y)

@ lange post hierboven:
Wat je kan doen is 30+ members recruiten(zou ik niet snel doen maarja), of gewoon samengaan met een andere guild.. Bijv een kleinere guild die ook kampt met te weinig players... Die zullen er heus wel zijn denk ik. :)
Over de TSveranderingen kan je het best naar die persoon mailen, grootste kans dat hij/zij het leest. :)

[ Voor 21% gewijzigd door enira op 11-07-2006 16:09 ]

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin

Seraphin

Meep?

Verwijderd schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 16:01:
[...]

"Kapitalist"

Moet ik effe reggen op mijn server ^^
Ik ga zo denk ik "Albert" reggen... mooie subtiele AH-char :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

jarnotjuh schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 16:06:
[...]

Dan kunnen we elkaar de hand schudden. * PromWarMachine = arcane explosion fan.
Daarom ga ik waarschijnlijk ook 10+ keer per bwl raid dood. Technicianpacks ftw! :D

Ik snap niet hoe mensen zo dom kunnen om zoveel geld uit te geven om eerlijk te zijn. Ik ben nog al een fishingfreak ( 3de character met 300fishing soon... :X) en heb nogal veel van die deviate fishes gevist. 10g per stack krijg je er MAKKELIJK voor, ik heb in 1 avond vissen 70g kunnen verdienen..
En waarom? "Ik wil een piraat zijn", nou joeppie! :Y)
Ach. Het ziet er wel grappig uit.

Guildies van mij zijn veel extremer, als het om geld uitgeven gaat. :P
We hebben een gast met 6 of 7 level 60s, waarvan minstens 3 in gedeelde tier1. De rest heeft full blue. Hij heeft zowel alliance als horde characters op dezelfde server (2 accounts), heeft 7k gold en heeft voor z'n alt de volledige DI set gemaakt, inclusief de reputatie die daarvoor nodig is. Allemaal zelf gefarmd. Tevens heeft z'n Warrior een Quell-Serrar.

Z'n Rogue staat bij BRD om DI te minen en z'n Hunter loopt bij de Winterspring elites. Z'n Druid staat op een Gromsblood / Black Lotus spawn voor zover ik weet.

Hij verkoopt bij bosjes "Naxx-setjes" (2 Arcane Crystals + Nexus Crystal) voor spotgoedkope prijzen aan guildies en z'n voorraad lijkt niet minder te worden.

Tot slot heeft z'n main een stuk of 5 stuks tier2 en heeft hij een attendency van 90%. Snap jij het, snap ik het? :X

[ Voor 4% gewijzigd door PromWarMachine op 11-07-2006 16:14 ]

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv

We hebben een gast met 6 of 7 level 60s, waarvan minstens 3 in gedeelde tier1. De rest heeft full blue. Hij heeft zowel alliance als horde characters op dezelfde server (2 accounts), heeft 7k gold en heeft voor z'n alt de volledige DI set gemaakt, inclusief de reputatie die daarvoor nodig is. Allemaal zelf gefarmd. Tevens heeft z'n Warrior een Quell-Serrar.

Z'n Rogue staat bij BRD om DI te minen en z'n Hunter loopt bij de Winterspring elites. Z'n Druid staat op een Gromsblood / Black Lotus spawn voor zover ik weet.

Hij verkoopt bij bosjes "Naxx-setjes" (2 Arcane Crystals + Nexus Crystal) voor spotgoedkope prijzen aan guildies en z'n voorraad lijkt niet minder te worden.

Tot slot heeft z'n main een stuk of 5 stuks tier2 en heeft hij een attendency van 90%. Snap jij het, snap ik het? :X
Een vriend van mij is ook werk loos. :-(

Samen zijn we gestart, lekker samen spelen tot lvl 30, een paar weken later was hij lvl 60. Maargoed, hij helpt me wel door instances heen en met die vervelende gankers in stv.

[ Voor 12% gewijzigd door barfieldmv op 11-07-2006 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

PromWarMachine schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 16:13:
[...]

werkeloos en stiekem ebay gold ;)
Als ik nog bij pa en ma thuis werkeloos zou zitten zou ik ook een aantal lvl 60's hebben met max gold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:27
Dat is gewoon een kwestie van veel spelen, en niet veel tijd vernaggelen in IF enzo(voor jullie Orgrimmar w/e). Als je echt gestructureerd lvl'ed met meerdere alts tegelijk kan je in 5 weken echt wel 2 lvl 60s erbij hebben. En het gaat alleen maar sneller als je de quests vaker gedaan hebt.

Van die spawnplaces, zo kan je grof geld verdienen ja, maar ik ben gewoon te lui om voor me geld te farmen.. Toen ik me epic mount bij elkaar wilde hebben had ik ook maar 12 van die greater nature protection potions recipe's gegrind, toch 900g winst gemaakt in 3 dagen.

Ach, als je die tijd erin wil steken, je moet het zelf weten. Ik zit nu ook op 110-115days played ofzo met al mijn characters... Ik vind het nogsteeds fun, daar gaat het om.

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PromWarMachine schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 16:13:
[...]

hehe ik vind het toch altijd wel mooi hoor, van die gasten die veel te veel tijd hebben en hele systemen hebben opgezet om veel geld te kunnen verdienen. Ik wou dat ik zoveel tijd had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-09 16:15

jjwa

CZ3 tentmuis

Verwijderd schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 11:32:

[...]

QFT.
Ligt er natuurlijk aan hoever de guild is, maar alles wat je laat zien dat getuigt van een actieve houding is goed. Als jij level 60 bent in die guild is in MC qua niveau, staat het heel erg netjes als jij een boel tier 0 en tier 0.5 hebt, want ook al sucken die sets voor veel classes, je kan er wel aan af zien dat jij je best hebt gedaan om jezelf goed te equippen voor zover je kan buiten raids. Zelfde geld natuurlijk voor resistances, enchants, en ook erg belangrijk idd: een goeie app schrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PromWarMachine schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 15:59:
[...]

Komt omdat je er geen invloed op hebt. Als de tanks eenmaal goed switchen, ben ik er van overtuigt dat we hem snel neer hebben.

Ik als DPS heb al helemaal niets te doen. Eerdat ik goed en wel spinnetjes moet vermoorden is de tank al dood. Het enige waar ik op moet letten is dat ik geen AoE gebruik. Gaat lastig worden. * PromWarMachine is Frost Nova fan
Idd Teleports onder controle is het allerbelangrijkste bij Twins imo. Vorige week donderdag hadden we ze voor het eerst lekker lopen tot n beste try van 7% en na het hele weekend wat anders gedaan te hebben (Aq20/ZG/BWL/MC) gisteren weer terug en bij de 2e try redelijk soepel plat eigenlijk. Vanavond C'Thun eens aanpakken. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 14:54:
[...]

nope werkt nog steeds niet.. ik heb vanalles geprbeert maar het ligt volgens mij aan de site zelf

als het je wel lukt.. mail me maar een key graag, mijn mail staat in me profiel
Ik heb het zelfde probleem.... als ik op 'Sign up for a free trial' druk, dan gebeurt er niets..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm ik heb een probleem

Sinds Naxx uit is heb ik eigenlijk totaal geen zin meer om te raiden.. tis niet zo zeer de instance... die is vet, maar whipen , weer proberen whipen weer proberen enz...
Ik zit me de laatste paar dagen gewoon te vervelen in de uren dat we bezig zijn... , ben ik de enige met dit probleem?...
in mc, bwl en aq40 heb ik het nooit gehad en vond ik het geen enkel probleem om de hele avond te whipen.... ( speel het spel al sinds het begin )

Mischien eens tijd voor een brake ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Verwijderd schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 20:14:
Hmm ik heb een probleem

Sinds Naxx uit is heb ik eigenlijk totaal geen zin meer om te raiden.. tis niet zo zeer de instance... die is vet, maar whipen , weer proberen whipen weer proberen enz...
Ik zit me de laatste paar dagen gewoon te vervelen in de uren dat we bezig zijn... , ben ik de enige met dit probleem?...
in mc, bwl en aq40 heb ik het nooit gehad en vond ik het geen enkel probleem om de hele avond te whipen.... ( speel het spel al sinds het begin )

Mischien eens tijd voor een brake ofzo
Zie je heel veel bij mensen, veel gaan er tussenuit voor de zomer en komen voor BC weer terug (of helemaal neit meer ;P )

Merk het ook, speel het nu ruim een jaar, heb alles al gezien en gedaan behalve naxx. en daar zie je vooral dezelfde kamer elke keer, maar tis toch wel erg koel om weer na 20 keer whipen die boss te slopen voor het eerst.
en dan weer stukje verder te lopen in een instance die er zo enorm koel uit ziet!
Daar doe ik het atm nog voor, de nieuwe encounters door krijgen en lekker aan kloten met je guildies :P

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, de optie heb ik tot nu toe nog niet nodig gehad, maar ik wil de guildchat uit .... van tijd tot tijd, soms wordt er te veel geluld. Ik kon geen optie vinden, een search wil ook niet echt lukken.

Ik heb chat options unlocked, maar ik krijg nergens een dropdown menuutje om guildchat uit te zetten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TepelStreeltje schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 20:21:
[...]

Zie je heel veel bij mensen, veel gaan er tussenuit voor de zomer en komen voor BC weer terug (of helemaal neit meer ;P )

Merk het ook, speel het nu ruim een jaar, heb alles al gezien en gedaan behalve naxx. en daar zie je vooral dezelfde kamer elke keer, maar tis toch wel erg koel om weer na 20 keer whipen die boss te slopen voor het eerst.
en dan weer stukje verder te lopen in een instance die er zo enorm koel uit ziet!
Daar doe ik het atm nog voor, de nieuwe encounters door krijgen en lekker aan kloten met je guildies :P
Ja binnekort ga ik lekker op vakantie, en daarna zien we wel weer ... maar Patchwerk lijkt nu echt zo'n overslaanbare baas.. en wordt een beetje moe van het gezeur wat je dan als healer over je heen krijgt... en helemaal op dit moment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xato
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:44
Is het alleen the Mealstrom die down is of is alles weer down?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richub
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23:08
Nah, vorige week ook WoW gekocht, doet de serial het niet... Zowel de 10 dagen trial, als de echte serial zijn niet geldig... 30 euro naar de kloten.
Ik heb van de week uren zitten klieren om te registreren, maar de serials doen het echt niet. Niet met of zonder capslock, nooit.

Ook een mailtje naar Blizz gestuurd, krijg ik een reactie in de trant van 'U kunt geen illegale kopieen gebruiken'. WTF? Ik heb het spel nieuw gekocht, in cellofaan verpakt.

Anyway, ik heb erg weinig zin nog verder in zee te gaan met Blizz, ben allang blij dat ik nog geen gamecard had gekocht...

Baal wel stevig, had ik eindelijk iemand met creditcard gevonden om te helpen registreren, krijg je dit.

offtopic:
Heb al een tijd op ali-illegali servers gespeeld, vandaar dat ik nou het echte spel wilde gaan spelen, maar nou hoeft het niet zo nodig meer... Toch jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 15:18

Mojo

The Power Within

Heb je wel op WoW-EU geprobeerd te registreren en niet op worldofwarcraft.com?

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

Sowieso is het slimmer om te bellen ipv te mailen, dan kan je het goed uitleggen :)

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MantaMania schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 16:25:
[...]

werkeloos en stiekem ebay gold ;)
Als ik nog bij pa en ma thuis werkeloos zou zitten zou ik ook een aantal lvl 60's hebben met max gold.
Niet werkeloos en geen ebay gold.

Hij speelt gewoon erg efficiënt, hij is gewoon altijd met dingen bezig. Met z'n eerste char was hij al "de enchanter" van de server. Had alle enchants en was altijd bereid om even om te loggen voor je. Van daaruit is hij z'n imperium op gaan bouwen, nu is hij vrijwel helemaal self-supportive _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:59
Ik weet niet of het vragen naar kritiek op m'n huidige build toegestaan is, dus als het niet mag haal dan maar weg ;)

Mijn huidige build -> http://wow.allakhazam.com/profile.html?1601484

Ik ben een beetje een agi whore zoals je ziet, alleen loop ik imo een beetje achter qua equipment, weet iemand nog wat er eventueel aan te passen valt zonder al te veel agi te verliezen?

PSN: bakakaizoku - WoW: Thiccblonde (GM of Phoenix Ascension) @ Twisting-Nether

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Zo nuttige dag vandaag :P

Armorsmithing naar de 300 (kwam van 275 oid :P), Lvl naar 52, BG (Altarec Valley) gewonnen en daarmee http://www.thottbot.com/?i=40261 gewonnen.
Ook nog eens samen met een andere guild gemerged zodat we meer mensen hebben.

Druk dagje :P

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pyrofielo
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
vandaag wat leuke tries op ossirian gehad.
1 keer op 9% gehad en toen kwam er een tornado en was het heel snel over.
Iemand nog tips voor deze baas? Of moet je gewoon mazzel hebben met die tornadoes.

Astennu lvl 110 Warrior - Bethesda lvl 104 Warlock - Ezrah lvl 110 Druid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 20:18
ben sins vandaag ook weer begonnen naar een lange stop. :)
toch wel weer leuk.

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjempjun
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-01-2016
pyrofielo schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 00:52:
Iemand nog tips voor deze baas? Of moet je gewoon mazzel hebben met die tornadoes.
Die tornado's eigenlijk gewoon ontwijken, oogjes open voor iedereen. Laat mensen via Ventrilo of Teamspeak melden als er in een tornado in de buurt is, of maar er een 'yell- macro' voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richub
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23:08
Mojo schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 21:59:
Heb je wel op WoW-EU geprobeerd te registreren en niet op worldofwarcraft.com?
Inderdaad, ik heb via het install menu van mijn spel doorgeklikt naar account registration, en dat stuurde mij door naar worldofwarcraft.com, en niet wow-europe.com... |:(

Bedankt voor de tip!

Ik zit nou op wow-europe.com, maar die site laadt niet, komt dat door het wekelijkse onderhoud?

Edit:
Nou doet hij het ineens, na 6 minuten wachten op antwoord van de server... :?

Edit 2: Jep, nou doet hij het idd wel, tnx a lot! Morgen effe een gamecard halen. :)

En ik zie nou ook dat je voor registreren met een gamecard geen creditcard nummer meer in hoeft te voeren. Hoef ik die creditcard van die kennis van mij niet meer te gebruiken!

Een vriendin van mij betaalt via Direct Debt, automatische incasso via de bank, maar die optie staat er niet bij.
Kan het zijn dat je dat pas kunt instellen nadat je account geregistreerd is?

[ Voor 41% gewijzigd door Richub op 12-07-2006 03:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeeGee
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 01:09
Richub schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 03:19:
[...]

Een vriendin van mij betaalt via Direct Debt, automatische incasso via de bank, maar die optie staat er niet bij.
Kan het zijn dat je dat pas kunt instellen nadat je account geregistreerd is?
Klopt :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pyrofielo schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 00:52:
Iemand nog tips voor deze baas? Of moet je gewoon mazzl hebben met die tornadoes.
Zorg dat er minimaal 3 warriors constant bezig zijn met aggro opbouwen/tanken. De kans is heel groot dat je er tijdens het gevecht per ongeluk 1 verliest, vandaar dat je een backup wil.

Over die tornado's: laat je hunters "track elementals" aanzetten, daarmee kunnen zij de tornado's op de minimap zien en indien nodig tijdig waarschuwen als er 1 te dichtbij komt.

Maar als je 'm al op 9% hebt gehad dan heb je iig het systeem door en zal hij wel snel neer gaan :) Zodra je eenmaal bezig bent is het gewoon een kwestie van volhouden en proberen zo weinig mogelijk fouten te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://img315.imageshack.us/img315/2466/vael5bt.th.jpg

Het was leuk, Vaelastrasz!

Ik sta links :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Ik heb gisteren even een alt aan gemaakt om dingen die ik niet vekocht krijg te disenchenten, echter, in IF kan ik echanting pas leren als ik al lvl5 echanting heb :?

Doe ik iets verkeerd of zit er nog iets voor voordat je enchanting kunt doen?

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeLeerT
je moet lvl 5 zijn om een profession te leren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSmit82
  • Laatst online: 01-09 18:47
Gisteren 1e try op Broodlord en gelijk ging ie neer -_- Verder naar Firemaw en die kregen we tot 48%. Onze off tank werd steeds geoneshot, is het verstandiger als die ook uit de LoS blijft of hebben jullie andere tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeLeerT
Beide tanks een minimum van 300FR en de OT alleen laten taunten tijdens de Aggro reducing knockback(naam ff vergeten XD)

ONYXIA SCALE CLOAK!!!!!!!!!!!!!!!!

[ Voor 14% gewijzigd door RoeLeerT op 12-07-2006 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TomSmit82 schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 09:15:
Gisteren 1e try op Broodlord en gelijk ging ie neer -_- Verder naar Firemaw en die kregen we tot 48%. Onze off tank werd steeds geoneshot, is het verstandiger als die ook uit de LoS blijft of hebben jullie andere tips?
Wij hebben 2 offtanks, die constant op z'n staart staan te meppen en heel af en toe (als het nodig is) even uit LoS gaan om hun debuff af te laten lopen (net als de dps).

Bij ons staan er 3 healers aan de andere kant van het muurtje (dus niet aan de kant van de "nesten", ze staan achter de "deurpost", daar sta je ook uit LoS van de debuff), dedicated op offtank healing. Tenzij je unlucky bent worden ze bijna niet geoneshot (mits ze hun onyxia scale cloak aan hebben), en die keer dat het gebeurt heb je als het goed is tijd genoeg om een volgende warrior in positie te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Verwijderd schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 20:32:
Ok, de optie heb ik tot nu toe nog niet nodig gehad, maar ik wil de guildchat uit .... van tijd tot tijd, soms wordt er te veel geluld. Ik kon geen optie vinden, een search wil ook niet echt lukken.

Ik heb chat options unlocked, maar ik krijg nergens een dropdown menuutje om guildchat uit te zetten!
Waar je het window unlocked hebt, opnieuw rechtermuisknop. Dan kies je voor channels en vink je Guild af. Het is wel handig een nieuw window te creeeren met alleen je guildchat dan, zodat je toch kunt meelezen als het nodig is. Dit nieuwe window zet je dan 'achter' je actieve window, zodat je hem niet ziet.

Het kan zijn dat je advanced chat opties bij de interface opties (escape, interface opties) aan moet zetten.

[ Voor 9% gewijzigd door PromWarMachine op 12-07-2006 09:27 ]

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Bifur schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 09:10:
je moet lvl 5 zijn om een profession te leren
oh... Natuurlijk. Stupido :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Miura-
  • Laatst online: 22:49
http://www.blem.org/wow/thaddius.jpg

Let even op de System Message's linksonderin..... xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Laatst online: 14-09 10:51

chromeeh

the Gnome

Gisteren eens wat quest cleanups gedaan...
Met behulp van een lvl 60 Guildie (NE Hunter) 8)
+ King Mukla eindelijk gekilled >:) _/-\o_
+ WANTED: Overseer Maltorius
Wat een rot stukje is dat...
2 Elite guards + de Overseer...
Eerste try een wipe :X
We hadden ons gefocussed op de Overseer, dat was dus geen slimme zet...
2e try heb ik m'n FelHunter de Overseer laten attacken (Spell-lock, Devour magic, enz :D), en dan eerst de guards uitschakelen. Daarna full gaan op de Overseer 8)
+ What the flux
Nou ja... als je bovenstaande dood heb heb is het een eitje :)

Wil proberen deze week / weekend m'n SoulHarvester te halen >:)

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-08 11:12

Crowmeister

Stop!.... Continue

... ... die staff... .. *eye twitching* ....*dies*

:+

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco20
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-04 11:51
:) grats. Gisteren had nihilum hem 2x op 1%, maar rond 9 uur knalde de server er weer uit... al een paar dagen lag enzo.. gg! Sinds de patch uit is hebben we al ongeveer 10 dagen niet kunnen raiden vanwege lag/disconnects :(

edit: btw, wat een tijd LOL

[ Voor 5% gewijzigd door Remco20 op 12-07-2006 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke leuke interface gebruik je daar ? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Miura-
  • Laatst online: 22:49
Verwijderd schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 10:13:
[...]

Welke leuke interface gebruik je daar ? :p
Is een screenie van een guildie :)

Ik geloof dat ie Discords bars en unitframes heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quexy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 05-07 14:28

quexy

/quit

Mirror van de laatste patch voor mensen die niet van Bittorrent houden ;)

[ Voor 33% gewijzigd door quexy op 12-07-2006 10:48 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.