Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 81 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste
Acties:
  • 6.231 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:16

Seraphin

Meep?

Hebben hier trouwens meer mensen last (gehad) van een mid-level-crisis? :)

Zit met m'n druid op lvl 43, en ben echt helemaal ingezakt qua progression: heb het gevoel dat ik al weken geen xp-puntje meer vooruit kom. Heeft ws ook te maken met warm weer: minder online, plus veel guildleaves = minder guild-only instances. PuG's begin ik echt een hekel aan te krijgen: niets vervelender dan een warrior die overal charged in een instance, of een hunter / lock die zijn pet niet onder controle heeft (en dan maar roepen "heal! heal nub!").

Iemand suggesties om weer wat energie te krijgen? Ben nu meestal aan't grinden in Feralas of Tanaris, beetje saai.

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

batsma schreef op maandag 10 juli 2006 @ 11:39:
ik had laatst ook zoiets leuks, ik met mn lvl 20 pally werd uitgedaagd door een lvl 22 rogue. ik denk leuk! gaat die rogue allemaal eisen stellen dat ik geen bubble mag gebruike en niet mag healen tijdens het duel :S . (Hoezo ik wil een " i win teh internet" button. )

Dus wat doe ik, lekker knokken, bijna dood 15 health ofzo, bubble-heal-SoCrusader-judge-SoCommand-judge rogue dood :P }:O
>:) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-08-2024
Ik loop af en toe ook door orgrimmar met m'n white wedding dress + fire halo [quest reward van fire festival] Leuk dansen op het AH, maar je hebt altijd een of ander figuur dat me weer zo graag wil killen als er een groepje om me heen staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:51

chromeeh

the Gnome

Koekje schreef op maandag 10 juli 2006 @ 10:50:
[...]

Als je ziet dat ie fear cast moet je gewoon, kick/gouge doen, later krijg je ook nog kidneyshot en andere spells waarmee je makkelijk een combo kan krijgen zodat de tegenstander niets kan doen. Als een goede warlock je feared (dus je niet de opening hebt) ben jij meestal degene die verliest.

Maar undead hebben idd wel een goede racial tegen warlocks :) Al is escape artist tegen mages wel weer fijn. De classes waar ik moeite mee heb op mijn rogue zijn vooral hunters en paladins. Ik ben nog maar level 28 met mijn rogue maar vind het een erg leuke class. Jammer dat er al zoveel mensen een rogue spelen. :P
Als ik fear of shadow bolt cast dat verschil zie je niet, misschien aan de casting time...
Alleen het verschil tussen shadow & fire spells kun je zien, tenminste zo ff uit m'n hoofd.
Zal er vanavond eens op letten :)

Maar als ik je eerst DeathCoil (instant cast) heb ik 3 sec om te fearen, mits degene fear kan breken met een counter ability...
En daar komt bij dat je ook nog eens een pet heb rondlopen... >:)
Vooral mages zijn leuk als je je FelHunter gebruikt, direct als de caster spelllock heeft direct fearen anders begint tie op jouw te casten :)

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin

Seraphin

Meep?

batsma schreef op maandag 10 juli 2006 @ 11:39:
ik had laatst ook zoiets leuks, ik met mn lvl 20 pally werd uitgedaagd door een lvl 22 rogue. ik denk leuk! gaat die rogue allemaal eisen stellen dat ik geen bubble mag gebruike en niet mag healen tijdens het duel :S . (Hoezo ik wil een " i win teh internet" button. )

Dus wat doe ik, lekker knokken, bijna dood 15 health ofzo, bubble-heal-SoCrusader-judge-SoCommand-judge rogue dood :P }:O
Bwahaha, ik heb zelf een keer gehad dat een hunter helemaal pissed off was omdat ik mezelf healde in een duel. Halloooo ik ben een Druid, wat verwacht je dan. :P

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeLeerT
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 31-08 20:37
Carnival Enemy CastBar. Zie je de speed en welke spel je tegenstander gebruikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chromeeh schreef op maandag 10 juli 2006 @ 11:53:
[...]
Als ik fear of shadow bolt cast dat verschil zie je niet, misschien aan de casting time...
Alleen het verschil tussen shadow & fire spells kun je zien, tenminste zo ff uit m'n hoofd.
Natur Enemy Cast Bar: http://www.curse-gaming.c...l-enemycastbar-natur.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18:18
[...]

Maar als ik je eerst DeathCoil (instant cast) heb ik 3 sec om te fearen, mits degene fear kan breken met een counter ability...
Vooral mages zijn leuk als je je FelHunter gebruikt, direct als de caster spelllock heeft direct fearen anders begint tie op jouw te casten :)
Daar heb je mods voor zoals spell alert. [alliance idiot starts to cast xxx] dit soort spul : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Seraphin schreef op maandag 10 juli 2006 @ 11:47:

Zit met m'n druid op lvl 43, en ben echt helemaal ingezakt qua progression: heb het gevoel dat ik al weken geen xp-puntje meer vooruit kom. Heeft ws ook te maken met warm weer: minder online, plus veel guildleaves = minder guild-only instances. PuG's begin ik echt een hekel aan te krijgen: niets vervelender dan een warrior die overal charged in een instance, of een hunter / lock die zijn pet niet onder controle heeft (en dan maar roepen "heal! heal nub!").

Iemand suggesties om weer wat energie te krijgen? Ben nu meestal aan't grinden in Feralas of Tanaris, beetje saai.
ja stoppen met grinden daar word je helemaal ziek van. En je moet proberen om een paar echt goeie mensen te vinden en dan lekker instances doen dan is het echt super leuk. Wij hadden in het begin een vaste club en dan heb kan je echt lekker hoge instances doen en iedereen het beste uit zijn class halen.
Seraphin schreef op maandag 10 juli 2006 @ 11:54:
[...]

Bwahaha, ik heb zelf een keer gehad dat een hunter helemaal pissed off was omdat ik mezelf healde in een duel. Halloooo ik ben een Druid, wat verwacht je dan. :P
duel op low level altijd leuk healen mag nooit, grappig ben je een priest maar mag je niet healen in een duel. Wat ik wel altijd triest vind is mensen die pots gebruiken in duel. Vaak word ik er met mn warrior ook van beschuldigt als ik last stand gebruik. vaak vinden ze dat dan na uitleg nog steeds niet eerlijk terwijl rogues vaak pas duel willen als al hun cooldowns eraf zijn.

[ Voor 25% gewijzigd door MantaMania op 10-07-2006 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-09 14:43

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

ImdaMned schreef op maandag 10 juli 2006 @ 11:57:
[...]
Daar heb je mods voor zoals spell alert. [alliance idiot starts to cast xxx] dit soort spul : )
Klopt, maar SpellAlert werkt alleen als je redelijk dicht bij je enemy bent...
Nadeel van SpellAlert is dat er geen casting tijd komt te staan, 'k ga dat Natur EnemyCastBar vanavond maar es proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EXCalibur_EeK
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 23:15

EXCalibur_EeK

[EXC]EeK

We hebben Nefarian nu een paar keer omgelegd. Nu is mijn vraag. Als de Lok'amir il Romathis zou droppen wie kan deze het beste gebruiken(priest, druid of pally)?
Ik zelf ben priest en heb de benediction, maar deze mace + Sartura's Might is toch wel een super combo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
EXCalibur_EeK schreef op maandag 10 juli 2006 @ 12:42:
We hebben Nefarian nu een paar keer omgelegd. Nu is mijn vraag. Als de Lok'amir il Romathis zou droppen wie kan deze het beste gebruiken(priest, druid of pally)?
Ik zelf ben priest en heb de benediction, maar deze mace + Sartura's Might is toch wel een super combo.
diegen die er het meeste dkp voor over heeft :P
echt

dat ding is uber ook voor een priest ook al heeft ie al benediction :P
hoewel ik niet denk dat er veel priests op zullen rollen, moet je er zeker rekening mee houden dat een priest hem wil

en tja zowel een pally als een druid kan hem goed gebruiken
bij ons heeft een shaman hem (1e die dropte) en als ie nog eens dropt zal ik er ook zeker op bieden (shaman)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Laatst online: 19:51
Verwijderd schreef op maandag 10 juli 2006 @ 10:38:
[...]
Mjah, ik begrijp het wel. Als ik helemaal naar IF ga als horde om een beetje lol te hebben met alliance (/dance enzo), dan vind ik het ook behoorlijk kinderachtig als iemand mij aanvalt. Het is niet echt dat je veel kans hebt om te winnen in de vijandelijke hoofdstad, waar 300+ tegenstanders lopen. Kortom, waarschijnlijk wilden zij gewoon wat lol hebben en heb jij dat verpest.

Als er iemand op AH square in orgrimmar staat zie je ook altijd 10 mensen eromheen staan te /dancen en dan komt er altijd wel een lamer die 'm aan gaat vallen.
Dat is een ander verhaal. Als ik een horde in IF zie en er staan 10 alliance omheen te dansen, natuurlijk laat ik em dan ook met rust. En deze waren echt verdwaald, ze liepen gewoon wat rond. :)

En die gozer die me whisperde kwam pas na een halve minuut aanlopen, dus ik heb het zeker te weten niet verpest voor die persoon. Zo lame ben ik nu ook weer niet. Bij de repairvendor in IF(links van de bank) stonden in het begin regelmatig 2 taurens op die pilaren, en nog een horde stel wat ging trouwen ofzo. Tientallen alliance eromheen, en dan ga je natuurlijk niet ganken, dat is leuk om te zien. Maar dit vroeg er gewoon om :)

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeLeerT
Ik kan me een incident herinneren, waarbij alliance horde ging ganken die bij een virtuele begrafenis aanwezig waren van een kerel die IRL was overleden. de kerel die was overleden was een super erge ganker ofso.

echt het lameste wat je kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Bifur schreef op maandag 10 juli 2006 @ 13:37:
Ik kan me een incident herinneren, waarbij alliance horde ging ganken die bij een virtuele begrafenis aanwezig waren van een kerel die IRL was overleden. de kerel die was overleden was een super erge ganker ofso.

Ken je ook de geschiedenis van die actie? Lijkt me niet als ik je reactie lees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wisten de alliance dit ook? Dat de kerel in RL overleden was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeLeerT
Nee ik ken de geschiedenis er niet van, is ook niet nodig. Zoiets doe je gewoon niet (en ook stom van horde om het niet in een friendly area te doen :S)

maar als je de geschiedenis wilt uitleggen, be my guest, wil het best wel graag weten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd een begrafenis in wow is niet triest wou je zeggen :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeLeerT
Als WoW je leven was, dan waarom niet ook een begrafenis daar? kan het me best voorstellen dat mensen er zo verslaafd aan zijn geweest dat dat hun leven word

[ Voor 114% gewijzigd door RoeLeerT op 10-07-2006 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was laatst mijn rogue alt aan het levellen in Loch Modan. Op het moment dat ik de Inn uitloop zie ik een level 60 shaman staan. Dus meteen terug de Inn in, en op mijn mage gelogd. Snel naar LM gevlogen en daar die shaman genuked. Daarna had hij mij een keer dood, daarna ik hem weer.

Relogged hij op zijn Alliance level 2 alt, en gaat me heel zielig vragen waar ik mee bezig ben. Hah. Ik ben niet van de hardcore pvp, en ik gank (vrijwel) nooit, en heb zeker nog nooit gecorpse camped. Maar red in Alliance territory = dead. Maar daar was hij het niet geheel mee eens :+

Lok'amir is uiteraard veel beter voor Paladins en Druids ;) ..priests hebben tenminste een goed alternatief terwijl dat voor druids en zeker paladins minder geldt. Maar het kan zijn dat ik bevooroordeeld ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Verwijderd schreef op maandag 10 juli 2006 @ 13:57:
Ik was laatst mijn rogue alt aan het levellen in Loch Modan. Op het moment dat ik de Inn uitloop zie ik een level 60 shaman staan. Dus meteen terug de Inn in, en op mijn mage gelogd. Snel naar LM gevlogen en daar die shaman genuked. Daarna had hij mij een keer dood, daarna ik hem weer.

Relogged hij op zijn Alliance level 2 alt, en gaat me heel zielig vragen waar ik mee bezig ben. Hah. Ik ben niet van de hardcore pvp, en ik gank (vrijwel) nooit, en heb zeker nog nooit gecorpse camped. Maar red in Alliance territory = dead. Maar daar was hij het niet geheel mee eens :+

Lok'amir is uiteraard veel beter voor Paladins en Druids ;) ..priests hebben tenminste een goed alternatief terwijl dat voor druids en zeker paladins minder geldt. Maar het kan zijn dat ik bevooroordeeld ben.
Hehehe corpse campen vin dik nie grappig, maar om een (verdwale) horde te stangen vind ik wel leuk :P
Constant 'm blijven volgen enzo... Uiteraard /pvp eerst doen :D
Na een tijdje is tie dat zat en attacked hij / zij je wel :+

Soms is PvP wel leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeLeerT
Ik heb een vraag, zijn er meer mensen waarbij een character opeens verdwenen is? Een vriendin van mij is 3 weken op vakantie geweest en gisteren is ze teruggekomen en opeens is haar character van haar account verdwenen. en ingame bestaat de character nog wel, maar weer op een andere account. Volgens blizzard is die char altijd op een andere account geweest dan de hare.

is dit vreemd of is dit vreemd? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 16:39

TiMMieJ

PSN: Orixez

Seraphin schreef op maandag 10 juli 2006 @ 11:47:

Als je leuke parties kan regelen is de Zul Farrak instance een goeie level farmer.
Ik heb met mijn hunter daar redelijk snel lvl 44 - 50 gegrind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Bifur schreef op maandag 10 juli 2006 @ 11:55:
Carnival Enemy CastBar. Zie je de speed en welke spel je tegenstander gebruikt
Ik heb dat ding ook geinstalleerd en ik vind 't gewoon cheaten.
EXCalibur_EeK schreef op maandag 10 juli 2006 @ 12:42:
Onze main shadowpriest heeft 'em onlangs te pakken gekregen, go him :)

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeLeerT
Hydra schreef op maandag 10 juli 2006 @ 14:53:
[...]

Mja, kan zijn, maar in BWL is wel heeeeeeeeeeel erg handig bij bijvoorbeeld Chromaggus, daar het ook een timer is. In PvP ben ik het met je eens dat het lullig is. Hoewel je het zowiezo wel kan zien in combat log, alleen is het supermoeilijk om het hier tussen te zien. de mod maakt het gewoon wat makkelijker om te zien. (en ja ik weet dat questlog niet afteld :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-08 21:37
Bifur schreef op maandag 10 juli 2006 @ 14:15:
Ik heb een vraag, zijn er meer mensen waarbij een character opeens verdwenen is? Een vriendin van mij is 3 weken op vakantie geweest en gisteren is ze teruggekomen en opeens is haar character van haar account verdwenen. en ingame bestaat de character nog wel, maar weer op een andere account. Volgens blizzard is die char altijd op een andere account geweest dan de hare.

is dit vreemd of is dit vreemd? :S
Zit je vriendin nog wel op dezelfde server?
Ik heb trouwens ook last van die mid life crisis.
Raptor is binnen en ik heb nog een leuk zakcentje verdiend met alchemy/herbalism.

Nu heb ik dus geen grote doelen meer voor ogen, de 60 is nog ver in de toekomst, goed geld verdienen kan ik nu wel met potions maar nieuwe herbs voor skill ups kan ik zelf nog niet plukken.
Waar kan ik het beste nu aan de slag, heeft iemand anders een leuke guide voor het levelen.

horde troll mage @ lvl 40

[ Voor 29% gewijzigd door barfieldmv op 10-07-2006 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeLeerT
ja, ze zit zelfs nog bij ons in de guild met die character (al 18 dagen neit online geweest). Al haar andere chars bestaan ook nog steeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Hydra schreef op maandag 10 juli 2006 @ 14:53:
[...]

't ding doet niet meer dan sommige dingen uit je combatlog uitvergroten. In principe zou je het ook zelf kunnen maken door zelf een combatlog te maken en bepaalde dingen aan en uit te vinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Bifur schreef op maandag 10 juli 2006 @ 14:56:
Mja, kan zijn, maar in BWL is wel heeeeeeeeeeel erg handig bij bijvoorbeeld Chromaggus, daar het ook een timer is. In PvP ben ik het met je eens dat het lullig is. Hoewel je het zowiezo wel kan zien in combat log, alleen is het supermoeilijk om het hier tussen te zien. de mod maakt het gewoon wat makkelijker om te zien. (en ja ik weet dat questlog niet afteld :P)
Ik heb m'n clog ook openstaan hoor, maar die castbars zijn enorm veel makkelijker dan je clog in de gaten houden. Als je de flag staat te verbergen zie je soms wel iets van [Rogue] gains stealth, maar in the thick of the fight zegmaar heb je normaal geen tijd om je clog in de gaten te houden. Ik vind het net over het randje.
ImdaMned schreef op maandag 10 juli 2006 @ 15:02:
't ding doet niet meer dan sommige dingen uit je combatlog uitvergroten. In principe zou je het ook zelf kunnen maken door zelf een combatlog te maken en bepaalde dingen aan en uit te vinken.
Ten eerste weet ik wat dat ding doet, zoals ik al zei, ik heb hem zelf geinstalleerd. En het is onzin als dat het hetzelfde is als je clog. Als het hetzelfde was, was die addon niet gemaakt lijkt me ;)

[ Voor 25% gewijzigd door Hydra op 10-07-2006 15:04 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
't maakt 't grafisch wat duideilijker. Ik vind dit minder erg dan decursive / threatmeters / of CT_RAID met mobs/players targeten met een sterretje/doodshoofd whatever.

Ik zei ook niet dat dat hetzelfde is, ik zei dat je een apart schermpje zou kunnen maken met dezelfde messages. En dat gewoon door wat dingen uit en aan te vinken in een chatschermpje wat er sinds het begin in zit en door blizzard zelf gemaakt is. Hoe kan je het dan cheaten noemen?

[ Voor 48% gewijzigd door ImdaMned op 10-07-2006 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Woohooo

Smilie, James Smilie

Ik zag 2 weken geleden dat je wow, 10dagen kon proberen.

Op http://teaser.wow-europe.com/ kon ik een registratie doen, nu werkte die registratie 2 weken geleden niet, heb het vorige week ook geprobeert.. dan werkte het nog niet en nu werkt het nog steeds niet..

Is die trail van 10 dagen gewoon bullshit of.. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02-2024
barfieldmv schreef op maandag 10 juli 2006 @ 14:56:
[...]

Zit je vriendin nog wel op dezelfde server?
Ik heb trouwens ook last van die mid life crisis.
Raptor is binnen en ik heb nog een leuk zakcentje verdiend met alchemy/herbalism.

Nu heb ik dus geen grote doelen meer voor ogen, de 60 is nog ver in de toekomst, goed geld verdienen kan ik nu wel met potions maar nieuwe herbs voor skill ups kan ik zelf nog niet plukken.
Waar kan ik het beste nu aan de slag, heeft iemand anders een leuke guide voor het levelen.

horde troll mage @ lvl 40
Ik had dit ook met mijn 1e char (NE hunter). Heb toen heel lang niet meer met die char gespeeld, pas na lange tijd weer begonnen en tot de 60 gegaan.
Met m'n 2e main char (troll mage) wilde ik dit koste wat kost voorkomen. En dat is ook gelukt. Wat voor mij goed werkt is van instance naar instance toewerken. Op thottbot of Allakhazam kijken wat voor loot er voor je te krijgen is daar. En daarvoor gaan.
Lvl 40: Razorfen Downs
Lvl 42: Uldaman
Lvl 45: Zul'Farrak (erg goed om te lvl'en tot 48/49)
En zo verder.

[ Voor 3% gewijzigd door UltraR-pc op 10-07-2006 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 21:12
Verwijderd schreef op zondag 09 juli 2006 @ 14:00:
Over dat main er bij halen om gankers een lesje te leren... Dat werkt dus van geen kanten.
Werkt tot nu toe prima bij mij :) als je ze 3/4 gekilled heb, gaan ze wel weg.

Al heb ik ook leuk ervaringen op een PvP-server.
Eergister nog: ik was op mn alt druid bezig en er kwam een priest voorbij van een paar lvls hoger, dus ik dacht: gaan we weer =/. Maar hij was van Soulbound (één van de betere guilds aan Alliance kant). Het was dus duidelijk een alt en waarschijnlijk geen kiddie meer.
Hij deed /wait emote, dus ik wacht. En toen MCde 'ie mij. Ik wachtte achterovend zittend rusig af. En toen gaf 'ie me Fortitude buff en daarna ging die weer na /farewell gedaan te hebben. Dus ik deed /thank en /wave en ik ging weer door met grinden, alleen toen even met wat meer HP door die buff ofc :P

Ik moest een paar minuten daarna wel noodgedwongen een lvl 31 warrior omleggen omdat ie dacht dat ie me kon killen >:) niet dus...mn toen lvl 29 dr00d ownde hem ff

Met mn lvl 60 kill ik btw alleen mn gankers, geen andere. Ik schaam me er nl. voor om iemand van 30 lvl's lager te killen...

[ Voor 7% gewijzigd door superbassie op 10-07-2006 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeLeerT
superbassie schreef op maandag 10 juli 2006 @ 15:24:
[...]

Werkt tot nu toe prima bij mij :) als je ze 3/4 gekilled heb, gaan ze wel weg.

Al heb ik ook leuk ervaringen op een PvP-server.
Eergister nog: ik was op mn alt druid bezig en er kwam een priest voorbij van een paar lvls hoger, dus ik dacht: gaan we weer =/. Maar hij was van Soulbound (één van de betere guilds aan Alliance kant). Het was dus duidelijk een alt en waarschijnlijk geen kiddie meer.
Hij deed /wait emote, dus ik wacht. En toen MCde 'ie mij. Ik wachtte achterovend zittend rusig af. En toen gaf 'ie me Fortitude buff en daarna ging die weer na /farewell gedaan te hebben. Dus ik deed /thank en /wave en ik ging weer door met grinden, alleen toen even met wat meer HP door die buff ofc :P

Ik moest een paar minuten daarna wel noodgedwongen een lvl 31 warrior omleggen omdat ie dacht dat ie me kon killen >:) niet dus...mn toen lvl 29 dr00d ownde hem ff

Met mn lvl 60 kill ik btw alleen mn gankers, geen andere. Ik schaam me er nl. voor om iemand van 30 lvl's lager te killen...
haha ja dat doe ik ook altijd, gewoon ff fort buff geven, of als het een priest is Fearward om gewoon even duidelijk te maken dat ik geen problemen wil maar gewoon wil grinden. werkt over het algemeen. sommigen zien alleen de buff niet en denken dat ik ze van een cliff af wil gooien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin

Seraphin

Meep?

TiMMieJ schreef op maandag 10 juli 2006 @ 14:36:
[...]

Als je leuke parties kan regelen is de Zul Farrak instance een goeie level farmer.
Ik heb met mijn hunter daar redelijk snel lvl 44 - 50 gegrind.
thnx zal het eens proberen (nog maar 1 keer in ZF geweest; was wel spannend trouwens).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
BootVluchteling schreef op maandag 10 juli 2006 @ 08:28:
[...]

uhm.. misschien heb ik mezelf niet volledig duidelijk gemaakt.. low lvl green zeg maar.. ik loop ook nog wel met crap shoulders.. maarja. zolang ik niets beters heb kunnen rollen, is het beetje jammer. heb 200+G maar ga niet naar AH om ff nieuwe te kopen.. felheart shoulderpads droppen toch om de haverklap.. gewoon ff afwachten tot ik ze kan need-en..

en ik bedoel dan ook niet die groene sourcery dingen ofzo he.. met +10 sta, +10 int en +24 dmg+heal ofzo.. die dingen zijn wel goed..

maar ik zie soms mensen rennen met een lvl 34 green.. dan denk ik.. Leen, hoe doe je dat toch? :+
kijk, nu klinkt het ineens een stuk anders :)

offtopic:
Lekekr hoor GoT, die mega reclame van PDA's onder aan de pagina :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:37

Valkyre

Kitesurf FTW!

Topicstarter
Seraphin schreef op maandag 10 juli 2006 @ 15:32:
[...]

thnx zal het eens proberen (nog maar 1 keer in ZF geweest; was wel spannend trouwens).
na ZF, is Sunken Temple een super vette instance voor mages, altans for the mage AOE junkies zoals ik. in ST heb ik geen tank nodig, samen met een goede healer ga je er best snel doorheen :D
Bifur schreef op maandag 10 juli 2006 @ 15:26:
[...]

en denken dat ik ze van een cliff af wil gooien :P
wat natuurlijk wel 1 van de coolste moves is om te doen :P
met mijn lvl 38 alt priest hoop ik nog een keer een alliance van de boot af te MC'en :P
de brug is me laatst al 2x gelukt in the arathi highlands, (1 keer leefde de ally nog, nou die heeft echt een rot eind moeten zwemmen :P)

hmm zoals hier onder, 3x keer is wel wat overdreven, gewoon 1 keer vind ik genoeg. :D

[ Voor 43% gewijzigd door Valkyre op 10-07-2006 15:48 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bifur schreef op maandag 10 juli 2006 @ 15:26:
[...]

haha ja dat doe ik ook altijd, gewoon ff fort buff geven, of als het een priest is Fearward om gewoon even duidelijk te maken dat ik geen problemen wil maar gewoon wil grinden. werkt over het algemeen. sommigen zien alleen de buff niet en denken dat ik ze van een cliff af wil gooien :P
Ja en dat had ik dus met mijn lock altje (lvl36 nu) toen ik de boot pakte van Ratchet naar Booty Bay. Ik word geMC'd, der wordt een eindje met me gelopen, ik krijg een buffje dus ik denk:"Daar kom ik mooi vanaf". Wat doet die etterbak, hij gooit me vlak voor de overgang naar Eastern Kingdoms van de boot af!!! LOL! Ik lachen, en nog snel een emote met /lol naar hem toe. Ik terug zwemmen, zwemmen, en nog eens zwemmen. Kom eindelijk weer aan in Ratchet en daar nét de boot gemist. Gewacht op de boot, wéér die UD priest (lvl38) daar. Ik dus /no en /smile enzo doen, 'like you do', maar nee daar ging ik weer over de railing :? Dit 3 keer overkomen te zijn heb ik me main ingelogd en hem en zijn hunter maatje lvl40 bruut geslacht met mijn NE Rogue^^. Dit 2 maal gedaan en telkens /no enzo en /smile. Toen mijn Lockje weer ingelogd, wéér naar de boot en toen werd ik met rust gelaten haha.

Uiteindelijk, Ja, ik moet niet zeuren dat het PvP is en gewoon slikken. Nee, ik vind "geMC'd van de boot afgegooid worden" niet leuk en vind het ook flauw na 2 keer. Ja, je kan je 60 Rogue er bij halen en revenge nemen enzo. Het liefs heb ik nog wel PvE servers. Daarom heb ik nu een alt orc hunter op een PvE server en dat is echt fijn levelen. Toendertijd was PvP leuk en spannend maar nu ik alles wel gezien heb en gewoon een lock wil levelen om endgame mee te doen is het irritant om PvP tussen door te krijgen, tijdens het levelen en questen.

Maar goed, ik ben ook gewoon zwaar anti-PvP, vind er geen moer aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woohooo schreef op maandag 10 juli 2006 @ 15:15:
Ik zag 2 weken geleden dat je wow, 10dagen kon proberen.

Op http://teaser.wow-europe.com/ kon ik een registratie doen, nu werkte die registratie 2 weken geleden niet, heb het vorige week ook geprobeert.. dan werkte het nog niet en nu werkt het nog steeds niet..

Is die trail van 10 dagen gewoon bullshit of.. :?
de trial op zich is in ieder geval zeker geen B*llshit ik heb van een collega de cd's geleend en de code gebuikt die bij het spel zat(aparte code voor 10 dagen trial) en deze werkte uitstekend, heb nu ondertussen zelf het spel gekocht en kan dus ook weer iemand blij gaan maken met 10 dagen gratis spelen, zit echter wel een kantekening aan, je kan namelijk niet verder levellen dan 20 en je kan het AH niet gebruiken en ook de trade functie werkt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeShooter
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17:59
Ondanks dat ik een echt spannend PvP gevecht te gek vindt gank ik nooit. Als ik echt wil grinden zonder gestoord te worden wacht ik even tot alliance op low health zijn, ren ik op ze af en dan doe ik wave. Dan weet jij dat je hun had kunnen pakken maar dat deed je niet, het is mij nog niet gebeurd dat ik daarna geganked werd als ik dat deed.

Vorige week ook een leuke verhaal mee gemaakt, zit op me mage alt, wordt ik ineens in het water aangevallen, dus ik neem rustig wat afstand en merk echt pas na een paar seconden dat het dus een NE Warrior is die onderwater zat. Ik poly > eten en drinken en kill hem vervolgens. Ga verder met questen en wordt ineens weer gecharged, ik weer poly, mob gekilled en toen de warrior weer afgeslacht. Vervolgens ben ik met een questboss aan het vechten, 100 health over charged dezelfde warrior me weer. Ik zo'n health pot van ~320 health en vervolgens weer hetzelfde truukje.

Volgende dag kom ik hem tegen in hetzelfde gebied weer en kill him met een fireblast. Toevallig respawned die ergens en ik kom net aanlopen, hij ziet mij en begint gelijk te rennen, dus ik poly en ik loop naar hem toe en doe /bow. Ik laat hem uit poly gaan en hij doet ook /bow en /sorry allemaal van die emotes, ik maakte hem dus wijs dat ik het ook wel leuk vondt en vervolgens zijn we rustig samen verder geleved met elkaar nog eens helpen met een mob, echt grappig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
ImdaMned schreef op maandag 10 juli 2006 @ 15:13:
't maakt 't grafisch wat duideilijker. Ik vind dit minder erg dan decursive / threatmeters / of CT_RAID met mobs/players targeten met een sterretje/doodshoofd whatever.

Ik zei ook niet dat dat hetzelfde is, ik zei dat je een apart schermpje zou kunnen maken met dezelfde messages. En dat gewoon door wat dingen uit en aan te vinken in een chatschermpje wat er sinds het begin in zit en door blizzard zelf gemaakt is. Hoe kan je het dan cheaten noemen?
mja die sterretjes / doodshoofden etc zijn ook gewoon standaard van blizz hoor :P

uit 1.11 patchnotes:
Parties and Raids now can mark targets for their party/raid in the gamefield. A party leader or raid leader/assistant can right-click the portrait of their target to select a symbol to associate with that target. All players in the party/raid will see the selected symbol over the head of the target as well as on the portrait of that target.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Ohhh, imba

Vooral in WSG gaat het nergens over. Iets wat blizzard imo wel mag veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Topicstarter
FreeShooter schreef op maandag 10 juli 2006 @ 15:54:
Ondanks dat ik een echt spannend PvP gevecht te gek vindt gank ik nooit. Als ik echt wil grinden zonder gestoord te worden wacht ik even tot alliance op low health zijn, ren ik op ze af en dan doe ik wave. Dan weet jij dat je hun had kunnen pakken maar dat deed je niet, het is mij nog niet gebeurd dat ik daarna geganked werd als ik dat deed.

Vorige week ook een leuke verhaal mee gemaakt, zit op me mage alt, wordt ik ineens in het water aangevallen, dus ik neem rustig wat afstand en merk echt pas na een paar seconden dat het dus een NE Warrior is die onderwater zat. Ik poly > eten en drinken en kill hem vervolgens. Ga verder met questen en wordt ineens weer gecharged, ik weer poly, mob gekilled en toen de warrior weer afgeslacht. Vervolgens ben ik met een questboss aan het vechten, 100 health over charged dezelfde warrior me weer. Ik zo'n health pot van ~320 health en vervolgens weer hetzelfde truukje.

Volgende dag kom ik hem tegen in hetzelfde gebied weer en kill him met een fireblast. Toevallig respawned die ergens en ik kom net aanlopen, hij ziet mij en begint gelijk te rennen, dus ik poly en ik loop naar hem toe en doe /bow. Ik laat hem uit poly gaan en hij doet ook /bow en /sorry allemaal van die emotes, ik maakte hem dus wijs dat ik het ook wel leuk vondt en vervolgens zijn we rustig samen verder geleved met elkaar nog eens helpen met een mob, echt grappig :)
onderwater eten en drinken :?
eten en drinken terwijl je in combat bent :?

hoe doe je dat?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeShooter
Ik hoop niet dat dit een poging is om bijdehand te doen maar laat ik daar maar niet van uit gaan.

Als je goed leest zie je dat ik zeg dat hij onderwater zit en ik hem dus pas even later merk (ik zat zelf op de oppervlakte alleen hij zat net ver genoeg onderwater dat ik hem niet kon zien, blijkbaar door charge) ondertussen zwom ik naar de kant toe en poly hem. In PvP ben je heel snel uit of combat, zelfs in een duel ben je net 5 sec nadat je iemand gepolied heb alweer ooc.

Zou je toch moeten weten als 60 mage...

[ Voor 13% gewijzigd door FreeShooter op 10-07-2006 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Topicstarter
FreeShooter schreef op maandag 10 juli 2006 @ 16:30:
Ik hoop niet dat dit een poging is om bijdehand te doen maar laat ik daar maar niet van uit gaan.

Als je goed leest zie je dat ik zeg dat hij onderwater zit en ik hem dus pas even later merk (ik zat zelf op de oppervlakte alleen hij zat net ver genoeg onderwater dat ik hem niet kon zien, blijkbaar door charge) ondertussen zwom ik naar de kant toe en poly hem. In PvP ben je heel snel uit of combat, zelfs in een duel ben je net 5 sec nadat je iemand gepolied heb alweer ooc.

Zou je toch moeten weten als 60 mage...
laat ik het zo zeggem het is mij nooit opgevallen dar je kon drinken tussendoor.
moet eerlijk zeggen dat ik het nogal vaag vind dat je ooc raakt, maar dan zal het wel zo zijn :D

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Laatst online: 19:51
http://darklegacycomics.com/50.jpg

Hij's weer leuk :D _/-\o_
En inderdaad, OOC ben je echt heel snel in pvp... Poly -> hp/mana regennen, en weer gaan. :D

Nu met die nieuwe mage talents heb ik wel minder moeite met oppenents in pvp, maar warlock/druid/priest stinkt nogsteeds... ik moet het gewoon hebben vanuit sheep: Pyroblast ->scorch -> fireblast. Als ie dan niet onder 1/3de zit dan kan ik het wel vergeten. :|

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo
  • Nu online

Woohooo

Smilie, James Smilie

Verwijderd schreef op maandag 10 juli 2006 @ 15:48:
[...]

de trial op zich is in ieder geval zeker geen B*llshit ik heb van een collega de cd's geleend en de code gebuikt die bij het spel zat(aparte code voor 10 dagen trial) en deze werkte uitstekend, heb nu ondertussen zelf het spel gekocht en kan dus ook weer iemand blij gaan maken met 10 dagen gratis spelen, zit echter wel een kantekening aan, je kan namelijk niet verder levellen dan 20 en je kan het AH niet gebruiken en ook de trade functie werkt niet.
Ik wilde het ff proberen en als het bevalt spel zelf kopen, maar dat scherm waar je je gegevens in moet vullen en op het laatste op SIGN UP drukt, gebeurt er bij mij helemaal geen zak tewijl ik alles goed invul. 8)7

Afbeeldingslocatie: http://img157.imageshack.us/img157/1057/wowdemo8ms.jpg

Gebeurt geen zak dus, zodra je op sign up drukt

[ Voor 4% gewijzigd door Woohooo op 10-07-2006 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:40

On_E

Housemusic

Volgens mij werkt het (nog) niet omdat die site een 'teaser' is ?

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielZ
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-10-2024

NielZ

Casual

Aangezien het zomer is en mensen op terrassen/in Frankrijk willen zitten zijn wij een samenwerking aangegaan met Denial, een andere NL-talige guild die ongeveer op hetzelfde niveau is als wij.
Gister BWL gedaan, en het is best grappig dingen eens van de andere kant te bekijken, of eens andere tactics gebruiken. We hebben beiden van elkaar geleerd, en we zullen in de toekomst zeker wat van hun vasthouden. Onze priest had na 15 weken ook eindelijk 8/8 (ding was 2x gedropt in de 7 maanden dat wij BWL doen); bij Denial was dat ding al zovaak gedropt dat ze 'm inmiddels dissden.

Een paar posts terug had men het over 'enemy casting bars' etc; voor Chrom gebruiken wij Chromaggus Manager. Geeft perfect aan welke breaths er zijn, hoelang het nog duurt, waarvoor die vulnerable is, etc. Ideaal. :)
http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=3309

Heeft iemand hier trouwens ervaring met de Wintersaber trainers? Het lijkt me wel extreem fet om het te halen, gewoon puur voor de looks en om speciaal te zijn. Ik vind de human epic mount echt _zo_ lelijk. Ik zit nog steeds bij de 1e quest, en kan niet wachten totdat ik bij de 2e aankom... Die chillwinds word ik nu al simpel van. ;)
Daarbij gelijk een vraag: stel dat ik een quest aanneem; sloop 5 van mob X en Y. Stel dat ik in een party zit met iemand, en die persoon sloopt 1 km (ingame) verderop de mobs, krijg ik dan ook de kills? Ik meen me uit het verleden wel zoiets herinneren, maar ik weet het niet meer zeker.

Mage Powerrr \o/ | Voor je 't weet trekken ze de stekker eruit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45
NielZ schreef op maandag 10 juli 2006 @ 17:45:

Heeft iemand hier trouwens ervaring met de Wintersaber trainers? Het lijkt me wel extreem fet om het te halen, gewoon puur voor de looks en om speciaal te zijn. Ik vind de human epic mount echt _zo_ lelijk. Ik zit nog steeds bij de 1e quest, en kan niet wachten totdat ik bij de 2e aankom... Die chillwinds word ik nu al simpel van. ;)
Daarbij gelijk een vraag: stel dat ik een quest aanneem; sloop 5 van mob X en Y. Stel dat ik in een party zit met iemand, en die persoon sloopt 1 km (ingame) verderop de mobs, krijg ik dan ook de kills? Ik meen me uit het verleden wel zoiets herinneren, maar ik weet het niet meer zeker.
Nee dat werkt niet.. je moet in de buurt zijn voor zover ik weet.

Vergeet ook niet dat je naast al die gare quests ook exalted moet zijn met darnassus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aangezien het zomer is en mensen op terrassen/in Frankrijk willen zitten zijn wij een samenwerking aangegaan met Denial, een andere NL-talige guild die ongeveer op hetzelfde niveau is als wij.
Gister BWL gedaan, en het is best grappig dingen eens van de andere kant te bekijken, of eens andere tactics gebruiken. We hebben beiden van elkaar geleerd, en we zullen in de toekomst zeker wat van hun vasthouden. Onze priest had na 15 weken ook eindelijk 8/8 (ding was 2x gedropt in de 7 maanden dat wij BWL doen); bij Denial was dat ding al zovaak gedropt dat ze 'm inmiddels dissden.

Een paar posts terug had men het over 'enemy casting bars' etc; voor Chrom gebruiken wij Chromaggus Manager. Geeft perfect aan welke breaths er zijn, hoelang het nog duurt, waarvoor die vulnerable is, etc. Ideaal. :)
http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=3309

Als hij zover zit niet, maar vraag me niet waar dan wel de grens ligt. Tis wel beperkt iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Laatst online: 15:08

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

.
Hehe, heee die nielz :)

Ging best redelijk, wel geinig om die verschillende tactix te zien idd.
Ook leuk om te zien hoe jullie raiden, tijd met paar van jullie hunters zitten praten op vent.
Vanavond AQ, benieuw hoe dat met jullie gaat ;)

Vergeet idd niet dat je ook nog de skill moet halen om sabres te bereiden :)
Kortom, je bent echt fukcing lang bezig om dat ding te halen (wat in feite niets anders is als een lvl 40 mount met andere skin en peper in zen reet om sneller te gaan).

Staan wel wat guided op internet, kzou daar ff naar zoeken.

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xylon
  • Laatst online: 13-09 13:48
MantaMania schreef op maandag 10 juli 2006 @ 11:57:
[...]

duel op low level altijd leuk healen mag nooit, grappig ben je een priest maar mag je niet healen in een duel. Wat ik wel altijd triest vind is mensen die pots gebruiken in duel. Vaak word ik er met mn warrior ook van beschuldigt als ik last stand gebruik. vaak vinden ze dat dan na uitleg nog steeds niet eerlijk terwijl rogues vaak pas duel willen als al hun cooldowns eraf zijn.
Je vind het dus oneerlijk dat ze dingen gebruiken die ze zelf gemaakt/gekocht hebben? Dan vind je het natuurlijk ook oneerlijk als je tegen iemand duelt die enchants gebruikt. Komt toch op hetzelfde neer?

Stel eens jij hebt een warrior lvl 44 met BS en Mining en je gebruikt een Phantom Blade, je duelt tegen mij, een lvl 44 mage met Herbalism en Alchemy (gewoon een voorbeeldje). Stel nu jij zegt dat ik geen pots mag gebruiken, dan zeg ik mooi dat jij je Phantom Blade niet mag gebruiken, beide komen van Professions af, je hebt ze zelf gemaakt/gekocht, dus waarom mag je ze dan niet gebruiken?

Sorry als het een beetje onduidelijk is, ik vind het een beetje moeilijk uit te leggen ^^

[ Voor 11% gewijzigd door Xylon op 10-07-2006 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielZ
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-10-2024

NielZ

Casual

TepelStreeltje schreef op maandag 10 juli 2006 @ 18:49:
[...]

Hehe, heee die nielz :)

Ging best redelijk, wel geinig om die verschillende tactix te zien idd.
Ook leuk om te zien hoe jullie raiden, tijd met paar van jullie hunters zitten praten op vent.
Vanavond AQ, benieuw hoe dat met jullie gaat ;)

Vergeet idd niet dat je ook nog de skill moet halen om sabres te bereiden :)
Kortom, je bent echt fukcing lang bezig om dat ding te halen (wat in feite niets anders is als een lvl 40 mount met andere skin en peper in zen reet om sneller te gaan).

Staan wel wat guided op internet, kzou daar ff naar zoeken.
Helaas geen AQ voor mij, daar is enkel plaats voor de Full tier2 mages. ;)

Ik weet dat ik idd ook tiger riding moet hebben, ben ook al enkele weken bezig met rep bij Darna. Ik realiseer me dat het een fucking lange grind is, en met het huidige tempo wordt het halverwege 2007 eer ik 'm heb... Desondanks wil ik het toch proberen. :)

@ Xylon: potions zijn altijd een punt van discussie, bij ons op de server mág het opzich wel, maar het wordt niet echt als 'cool' beschouwd. Hangt er ook een beetje vanaf tegen wie je duelt, ik probeer het altijd niet te doen.

[ Voor 19% gewijzigd door NielZ op 10-07-2006 19:12 ]

Mage Powerrr \o/ | Voor je 't weet trekken ze de stekker eruit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeShooter
Ja, maar er is toch wel een soort van universele regel " Geen consumables" omdat die (bijna) altijd maar een keer te gebruiken zijn en het dus duur wordt als je beide pots gaat gebruiken. Natuurlijk kan de ene pots gebruiken om te winnen maar dan is het hele gevecht uit balans omdat je dan gelijk ff X% van je health terug krijgt.

Dus om het eerlijk te houden, tenslotte als je allebij pots gebruikt is het zelfde effect dan als je ze allebij niet gebruikt, worden er geen consumables gebruikt in duels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Xylon schreef op maandag 10 juli 2006 @ 18:52:
[...]

Je vind het dus oneerlijk dat ze dingen gebruiken die ze zelf gemaakt/gekocht hebben? Dan vind je het natuurlijk ook oneerlijk als je tegen iemand duelt die enchants gebruikt. Komt toch op hetzelfde neer?

Stel eens jij hebt een warrior lvl 44 met BS en Mining en je gebruikt een Phantom Blade, je duelt tegen mij, een lvl 44 mage met Herbalism en Alchemy (gewoon een voorbeeldje). Stel nu jij zegt dat ik geen pots mag gebruiken, dan zeg ik mooi dat jij je Phantom Blade niet mag gebruiken, beide komen van Professions af, je hebt ze zelf gemaakt/gekocht, dus waarom mag je ze dan niet gebruiken?

Sorry als het een beetje onduidelijk is, ik vind het een beetje moeilijk uit te leggen ^^
Tis ook "not done" om engineering te gebruiken in een duel. In PvP gebruik ik alles als ik maar win, maar met duels hou je het clean, geen consumables.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwtemp874
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-09 20:17
shit zeg, mijn guild valt uit elkaar.

Zat bij een best wel goede guild, Noobs with Sandwiches.

Alleen doordat het zomer is zijn er minder mensen online, en de gm is ermee gekapt.

Zucht, op zoek naar een nieuwe guild maar.

Kent iemand nog goede guilds op Frostmane voor een half epic holy priest?

Al geprobeerd bij IFA, maar die nemen liever iemand die veel mensen in de guild kennen, zijn bang dat ik wegga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xylon
  • Laatst online: 13-09 13:48
Oké, ik snap wat jullie bedoelen, ik weet ook niet precies hoe ik er tegen aan moet kijken, omdat het toch van een profession af komt, evenals enchants en bepaalde items, zelf gebruik ik er eigenlijk nooit, maar als ik tegen iemand duel mogen ze er best gebruiken. Het is een onderwerp waar je er nogal vanuit twee perspectieven tegenaan kunt kijken, en eigenlijk hebben ze beide gelijk, wat het nogal moeilijk maakt =x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 15:48

RMB

Nee, geen right mouse button!

Ik ben opnieuw begonnen op shadowmoon met een Orc Warrior :D , Véél leuker dan zo'n paladin op normal server!

Er is een quest "Forged Steel" die ik als warrior moet doen..... ik moet een kist ijzer halen bij een kamp van de "Razormane Quilboars" ..... ik heb alle Quilboar kampjes doorzocht... en vind niets! kan iemand mij helpen? (welk kampje moet ik hebben)

[ Voor 9% gewijzigd door RMB op 10-07-2006 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kwtemp schreef op maandag 10 juli 2006 @ 21:14:

Alleen doordat het zomer is zijn er minder mensen online, en de gm is ermee gekapt.

Al geprobeerd bij IFA, maar die nemen liever iemand die veel mensen in de guild kennen, zijn bang dat ik wegga.
Probeer bij mijn guild, www.singularis.dk

Vanavond net voor de eerste keer Razorgore down :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
RMB schreef op maandag 10 juli 2006 @ 22:53:
Ik ben opnieuw begonnen op shadowmoon met een Orc Warrior :D , Véél leuker dan zo'n paladin op normal server!

Er is een quest "Forged Steel" die ik als warrior moet doen..... ik moet een kist ijzer halen bij een kamp van de "Razormane Quilboars" ..... ik heb alle Quilboar kampjes doorzocht... en vind niets! kan iemand mij helpen? (welk kampje moet ik hebben)
Uit m'n hoofd de kampje ten noord-oosten van xroads.

Thorn hill dus

[ Voor 6% gewijzigd door ImdaMned op 10-07-2006 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 15:48

RMB

Nee, geen right mouse button!

ImdaMned schreef op maandag 10 juli 2006 @ 22:58:
[...]

Uit m'n hoofd de kampje ten noord-oosten van xroads.
Bij thorn hill? of over de rivier?

[ Voor 7% gewijzigd door RMB op 10-07-2006 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekay
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09:32
Je zou ook eventueel nog op www.thottbot.com kunnen kijken.

Man man man.. Zit je eindelijk op level 60, heb je wat gear bij elkaar gehaalt kom je gewoon in geen één guild omdat ze full met warriors zitten met veel betere gear. :/ Wat is dat frustrerend zeg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dunn0w
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09-09 15:05
Verkopen van zooi doe je maar ergens anders..

[ Voor 81% gewijzigd door moto-moi op 11-07-2006 08:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dunn0w schreef op maandag 10 juli 2006 @ 23:35:
verkopen van zooi doe je maar ergens anders
Slim man! Volgens mij mag je a) je account niet te koop zetten hier, want het is geen verkooppunt en b) je accountname e.d. is terug te vinden in je sig, kortom een mailtje naar Blizz en ze bannen je account. Beetje oppassen ermee :P

[ Voor 24% gewijzigd door moto-moi op 11-07-2006 08:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Verwijderd schreef op maandag 10 juli 2006 @ 23:39:
[...]

Slim man! Volgens mij mag je a) je account niet te koop zetten hier, want het is geen verkooppunt en b) je accountname e.d. is terug te vinden in je sig, kortom een mailtje naar Blizz en ze bannen je account. Beetje oppassen ermee :P
Ze gooien zelf ook die banners erbij over WoW gold kopen...

hypocriet ftw !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

W00t Twin Emps down _/-\o_ Vorige week beste try 7% (inc n 7% heal) en vandaag na n eerste wipe op 6% down zonder al teveel deaths in 2e try. First kills blijven heerlijk. 8) Daarna nog ff wezen kijken bij C'Thun (leuke trash op weg trouwens) en tja als iemand iets te dicht bij de "deur" komt ben je ineens erg dood als je terug komt van afk. ^^ Achja, morgen maar ns wat wipen en zien wat we gedaan krijgen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

ImdaMned schreef op maandag 10 juli 2006 @ 23:47:
[...]

Ze gooien zelf ook die banners erbij over WoW gold kopen...

hypocriet ftw !
tjah elke banner probeert wat te verkopen.. maar moet je daarom maar een soorrt marktplaats worden omdat je toevallig banners op je site hebt?

kortzichtigheid FTW!

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dekay schreef op maandag 10 juli 2006 @ 23:17:

Man man man.. Zit je eindelijk op level 60, heb je wat gear bij elkaar gehaalt kom je gewoon in geen één guild omdat ze full met warriors zitten met veel betere gear. :/ Wat is dat frustrerend zeg..
warrior, de meest gespeelde class, dus hoe kan je niet zien aankomen dat het vinden van een (goede) guild niet makkelijk zou zijn? ibs warriors zijn dertien in een dozijn, dus maak goede contacten, ga gear upgraden, rare proffession recipes farmen oid om meer kans te maken en daarnaast moet je geluk hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:03
Verwijderd schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 04:06:
[...]
warrior, de meest gespeelde class, dus hoe kan je niet zien aankomen dat het vinden van een (goede) guild niet makkelijk zou zijn? ibs warriors zijn dertien in een dozijn, dus maak goede contacten, ga gear upgraden, rare proffession recipes farmen oid om meer kans te maken en daarnaast moet je geluk hebben ;)
Hmm.... Wou eigenlijk ook een fury warrior gaan maken, maar als je daarmee kansloos bent in guilds dan wordt het toch vrij lastig. Aangezien warriors zeer gear dependant zijn heb je wel een guild nodig om goede gear bij elkaar te krijgen. Of is het toch mogelijk om zonder guild fatsoenlijke gear te vinden? Natuurlijk kan het ook via PvP maar heb nu ook weer geen zin om 24/7 in de bg te hangen, heb ook nog een sociaal leven ;)

Misschien toch maar eens wachten wat de 1.12 patch met de rogue's gaat doen.

Als straks die character transfer mogelijk is zou je eventueel een GOT guild kunnen creëren. Weet niet of daar intresse voor is. Aangezien niet iedereen graag hun huidige situatie gaat opgeven.

[ Voor 10% gewijzigd door KraveN op 11-07-2006 08:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:14
Toevallig is het erg lastig om in 5~10 man instances tanks te krijgen.. Vraag me niet hoe want er zijn shitloads van die warriors maar toch..(ook healers btw). Simpel genoeg om ff decent blue gear in scholo/strat/ubrs te gaan ophalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

kwtemp schreef op maandag 10 juli 2006 @ 21:14:

Ik zal eens navraag voor je doen of dat de echte reden is ;)
Als je echt actief bent moet je doorgaan's wel binnen komen bij ons (wij hebben veel/goede priests maar sommige zijn zwaar inactief!)

Whisper me vanavond ingame maar eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwtemp874
Verwijderd schreef op maandag 10 juli 2006 @ 22:57:
[...]

Probeer bij mijn guild, www.singularis.dk

Vanavond net voor de eerste keer Razorgore down :D
Link doet het helaas niet.

Weet iemand of er nog meer nl guilds op frostmane zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwtemp874
RaseriaN schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 08:33:
[...]

Ik zal eens navraag voor je doen of dat de echte reden is ;)
Als je echt actief bent moet je doorgaan's wel binnen komen bij ons (wij hebben veel/goede priests maar sommige zijn zwaar inactief!)

Whisper me vanavond ingame maar eens.
Doe ik, top, dank je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kwtemp schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 08:38:
[...]

Link doet het helaas niet.

Weet iemand of er nog meer nl guilds op frostmane zijn?
die link doet het dus gewoon wel, kom je op onze frontpage terecht, waar je nu ook de pic kan zien van de razorgore kill. Linksboven kan je naar ons forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwtemp874
Verwijderd schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 08:41:
[...]

die link doet het dus gewoon wel, kom je op onze frontpage terecht, waar je nu ook de pic kan zien van de razorgore kill. Linksboven kan je naar ons forum.
Je hebt helemaal gelijk, link doet het nu wel.

Gratz op Razorgore!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:51
KraveN schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 08:14:
[...]

Hmm.... Wou eigenlijk ook een fury warrior gaan maken, maar als je daarmee kansloos bent in guilds dan wordt het toch vrij lastig. Aangezien warriors zeer gear dependant zijn heb je wel een guild nodig om goede gear bij elkaar te krijgen. Of is het toch mogelijk om zonder guild fatsoenlijke gear te vinden?
Goeie gear voor warriors buiten raids... vrij weinig tot onbestaand jammer genoeg.
Probeer anders ZG en AQ20 te doen. In ZG kan je een van de beste tank zwaarden en schilden bekomen en nog een hoop andere (epic) plate items. Hetzelfde voor AQ20.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kapoen schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 08:45:
[...]

Goeie gear voor warriors buiten raids... vrij weinig tot onbestaand jammer genoeg.
Probeer anders ZG en AQ20 te doen. In ZG kan je een van de beste tank zwaarden en schilden bekomen en nog een hoop andere (epic) plate items. Hetzelfde voor AQ20.
Euhm, jij bent zeker vrij snel met MC en hoger begonnen, want in de 5-10 man dungeons vind je wel heel goeie gear. Ik heb nu (nog altijd :( ) niets van tier 1 equip en heb nu als prot warrior 404 defense, een 5.2k HP en een 7.3k armor en dan heb ik nog niet alle goeie items uit de 5-10 man dungeons. Dus als warrior valt er zeker wel goeie gear te rapen pre MC. Je moet er wel wat geduld voor hebben natuurlijk en niet teveel rekenen dat je veel epix zal dragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woohooo schreef op maandag 10 juli 2006 @ 17:19:
[...]

Ik wilde het ff proberen en als het bevalt spel zelf kopen, maar dat scherm waar je je gegevens in moet vullen en op het laatste op SIGN UP drukt, gebeurt er bij mij helemaal geen zak tewijl ik alles goed invul. 8)7

[afbeelding]

de site heb ik nooit geprobeerd ik heb de game cd's van een vriend van me gebruikt, daar zat namelijk en reg.code bij voor 10 dagen trial.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online

Koekje

GoT-lurker

[...]

Ik weet het een beetje laat om hier nog op in te gaan, maar je kan zien welke spells je tegenstander cast dmv de combat log. En als je een addon installeert die je combat log duidelijk laat zien is het niet zo moeilijk meer ->SCT & Spell-alert.

Over het algemeen is het mage + warlock= easy win voor warlock, maar na de patch zijn ze toch een stuk uitdagender geworden. Dat is maar goed ook :)

There are 10 types of people in this world. Those who understand binary, and another 9 who don't give a s**t.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat vinden de rogues eigenlijk van de nieuwe talents (staat in het nieuws van wow-europe.com)?

Vind ze beetje tegen vallen, als dagger rogue ben je eigenlijk nog steeds verplicht om als basis 5/8/10 te nemen. Weapon expertise is eigenlijk de enige leuke talent voor raidbuilds. Sleight of hand is ook wel grappig mja dan moet je weer dmg talents opgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

imho is de beste Bossmod addon gewoon Bigwigs. bigwigs is basicly een vervanging voor CTRA Bossmods en bied sowieso al timers en berichten aan voor meer bosses dan CTRA Bossmods.

Bigwigs heeft een aantal dingen die beter zijn dan CTRA. Ten eerste, het is gemaakt om "spam" tegen te gaan. Het is heel irri, bijv Beron Geddon of Vaeltraz staat de whisper functie standaard aan bij CTRA BM, waardoor je soms al gauw 10 whispers krijgt. Ook als je een aantal raidleaders hebt met (A) zie je soms echt 6/7x een bericht in je beeld komen. Ten tweede bied het (net als Carnaval bijv) de een bar voor abilities, bij firemaw zie je bijvoorbeeld een bar komen voor wingbuffet die elke keer aftelt naar 0. Bij chromaggus zie je een bar voor elke breath wanneer die tevoorschijn komen.

Bij Anubrehkan en Instructor Rav krijg je bars voor locust swarm en een of andere shout :P

Daar naast is de addon zo gebouwd dat jou bars al starten als 1 iemand anders de berichten binnen krijgt. Dus niet meer bij out LOS staan dat je wingbuffet message niet goed start maar nu krijgt iedereen zijn berichten door de sync functies :P

Verder is de mogelijk om de /rs of de /rw report functie te gebruiken standaard niet geinstalleerd voor bigwigs om spam tegen te gaan..

Verder is het gemaakt om memory usage zo laag mogelijk te houden. Addons kunnen pas geactiveerd worden zodra je een Zone binnen loopt. Daarna word de module pas echt geladen als je de boss getarget hebt (iets wat ook gesynced is, target 1 persoon de boss, activeerd de module bij iedereen)

Maar bijv bij Vaelstraz of Baron geddon zet de Raidleader automatisch het Doodshoodsicoontje op iemand met Burning Adrenaline of The Living Bomb, wat mensen uitschelden en weg rennen een stuk makkelijker maakt ;)

Dus als je het voor "PVE" wilt gebruiken, installeer lekker Bigwigs, basicly de bester Bossmod ^_^

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trigalti
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-02 07:18

Trigalti

Hmm

EINDELIJK!!!
Na 3 en een halve maand op Dunemaul
Men mage, men main, men alles! Level 60!!!!

Gister van eind lvl 58- 59 -60............

nu begint et :d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Verwijderd schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 09:45:
Wat vinden de rogues eigenlijk van de nieuwe talents (staat in het nieuws van wow-europe.com)?

Vind ze beetje tegen vallen, als dagger rogue ben je eigenlijk nog steeds verplicht om als basis 5/8/10 te nemen. Weapon expertise is eigenlijk de enige leuke talent voor raidbuilds. Sleight of hand is ook wel grappig mja dan moet je weer dmg talents opgeven.
Vind ze opzich niet zo tegenvallen hoor, het is inderdaad niet de gevestige/vertrouwde builds maar je kan er hele leuke builds mee creeeren denk ik zo.

Ik ga trouwens zo blij zijn met mijn Human Rogue en Weapon Expertise ;)
Human Racial skill met +5 Swords en Maces en dan ook nog +5 van de talents!
Gratis en voor niks +10 skill points op Swords en Maces waardoor ik geen reductie meer heb op mn Glancing Blow damage :Y). Dat word een fikse increase in Raiddamage voor mij ;)

Inclusief een berg repaircosts vanwegen het aggro pullen van de MT :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeLeerT
Trigalti schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 09:48:
EINDELIJK!!!

Gefeliciteerd mede Dunemauler :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:03
Er zijn veel rogue's die er niet zo blij mee zijn als ik de official boards moet geloven. Persoonlijk vind ik ook niet dat er veel is gewijzigd, maar dat had ik eigenlijk ook niet verwacht. We zullen zien of er nog iets zal veranderen.

Rogue's waren voorlopig de laatste class die een review kreeg volgens mij (correct me if i'm wrong)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeLeerT
Elke class heeft lopen zeiken bij de talent reviews dat er dingen niet goed waren. en zodra de patch uit is vonden de meeste mensen het fantastisch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
RaseriaN schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 09:49:
[...]

Vind ze opzich niet zo tegenvallen hoor, het is inderdaad niet de gevestige/vertrouwde builds maar je kan er hele leuke builds mee creeeren denk ik zo.

Ik ga trouwens zo blij zijn met mijn Human Rogue en Weapon Expertise ;)
Human Racial skill met +5 Swords en Maces en dan ook nog +5 van de talents!
Gratis en voor niks +10 skill points op Swords en Maces waardoor ik geen reductie meer heb op mn Glancing Blow damage :Y). Dat word een fikse increase in Raiddamage voor mij ;)

Inclusief een berg repaircosts vanwegen het aggro pullen van de MT :/
hmmz veel ruimte voor echt andere builds
zit al te kijken maar mijn build kan niet :/ kom ik net 1 punt tekort voor adrenaline rush

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

Bifur schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 10:04:
Elke class heeft lopen zeiken bij de talent reviews dat er dingen niet goed waren. en zodra de patch uit is vonden de meeste mensen het fantastisch :P
Dat niet alleen, maar vergeet niet dat het nog hardstikke veranderd word over het algemeen. Bij de mages kwamen en gingen de talents :P

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
mja mensen zijn bang voor verandering
ik hou het bij nader inzien toch op mijn combat sword build met de huidige nieuwe tree
echter 2 uit imp evis die gaan naar weapon expertise

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:40

On_E

Housemusic

Vast allang bekend bij de Warlocks hier, maar laat je pet voortaan eerst even shielden voor je 'm sacced, dan overleeft ie het terwijl jij wel de Dem. Sac. buff krijgt. :)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capiyol
  • Laatst online: 09-09 09:54
Als je het als raiding rogue nou eens over een geheel andere boeg zou willen gooien...

http://www.wowhead.com/?talent=n0eMoxZ0LZAfcoc0dkt

Zou bovenstaande build dan nog acceptabel zijn? Is een improved feint (minder agro = meer damage) en meer attack power (grofweg 100attackpower voor 5 talentpoints) opgewassen tegen de talents in de combat tree?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

On_E schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 10:22:
Vast allang bekend bij de Warlocks hier, maar laat je pet voortaan eerst even shielden voor je 'm sacced, dan overleeft ie het terwijl jij wel de Dem. Sac. buff krijgt. :)
Sweet :P

Ik wist wel dat ressen mogelijk was na sac.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeShooter
Ik deed het altijd met ressen, helaas despawned die in 10 seconden en rescurrect duurt ook 10 seconden. Het was mogelijk maar ging niet altijd goed. Beserking was wel heel handig :)

Bedankt voor de tip, ondanks dat blizzard eerst heeft gezegd dat het slim gebruik van de game mechanics was zeggen ze nu dat het een bug is. Hoop niet dat het binnekort gefixed wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 10:22:
ik hou het bij nader inzien toch op mijn combat sword build met de huidige nieuwe tree
Ik denk dat ik op dit ga uitkomen : Combat Swords Build

2/3 SnD is genoeg, +5Hit, +5 Weapon, +5Parry, Riposte en BF/AR/Aggression ;)

Wat wil je nog meer als Rogue? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Capiyol schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 10:25:
Als je het als raiding rogue nou eens over een geheel andere boeg zou willen gooien...

http://www.wowhead.com/?talent=n0eMoxZ0LZAfcoc0dkt

Zou bovenstaande build dan nog acceptabel zijn? Is een improved feint (minder agro = meer damage) en meer attack power (grofweg 100attackpower voor 5 talentpoints) opgewassen tegen de talents in de combat tree?
gewoon een hemo rogue dus
is prima in een raid, mits niet alle rogues hemo zijn :P
RaseriaN schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 10:27:
[...]

Ik denk dat ik op dit ga uitkomen : Combat Swords Build

2/3 SnD is genoeg, +5Hit, +5 Weapon, +5Parry, Riposte en BF/AR/Aggression ;)

Wat wil je nog meer als Rogue? :)
kan ook inderdaad ik pak ze alleen denk ik alletwee uit imp evis denk ik

[ Voor 32% gewijzigd door Bokkie op 11-07-2006 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batsma
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
[...]

[afbeelding]

even tussendoor voor alle mensen die zeggen dat die teaser site het niet doet: Je moet alles aanvinken ook dat je spam wilt ontvangen van blizzard. Als je dat niet doet werkt het dus ook niet.

Dus: alles aanvinken en invullen en dan werkt het.

[ Voor 43% gewijzigd door batsma op 11-07-2006 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 21:12
Trigalti schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 09:48:
EINDELIJK!!!

Gratz! :)
Niets zo mooi als je eerste char lvl 60 laten dingen ^^
Al was mn mount op lvl 40 ook wel heel mooi :P en tja, epic mount was ook heel leuk :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 10:22:
Wil best veranderen maar moet het wel mogelijk gemaakt worden ;)

Mij build wordt denk ik 15/27/9 heb tenopzichte van mijn oude build 1 punt uit lethality en 1 uit opportunity gehaald, ook goede talents maar weapon expertise levert meer op imo.
Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.