Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 81 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 6.228 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

addictive schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 15:13:
[...]
En voor degene die een WoW char gekocht heeft, kun je hier na de geschiendenis van je char kijken. als het een 'guild-hopper' is, kun je ervan uitgaan dat er iets niet in de haak is ;)
Er zonder meer van uitgaan dat er iets niet in de haak is, is een aanname.
Ikzelf heb ook een aantal hopjes uitgevoerd van guild naar guild en ben nu weer heerlijk guildless.
Op het moment merk ik het verschil niet eens tussen in een guild zitten of solo. In beide gevallen kwam het op het laatste neer.
Het vinden van een vaste guild, is een kwestie van geluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18:18
't heeft voor de rest ook best wel veel met je eigen karakter te maken hoor ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou kunnen, maar in mijn geval niet.
Als je in een guild zit die of uit elkaar valt, of niets samen onderneemt (instances, etc.), houdt het guild-gevoel snel op. Dan kun je beter solo de weg naar 50+ bewandelen en gebruik maken van PuGs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:59

Phydomir

Dennis

Verwijderd schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 15:24:
[...]

Verder ben ik bijna lvl45 nu en zoek toch wel een paar leuke grindplekken. die heb ik nog niet gevonden helaas. Meschien iemand tips op dit gebied ?
Als ik ga grinden doe ik die meestal in Badlands. Die elementals daar droppen elemental earth die voor 1G per stuk weg gaan. Tevens doe ik leatherworking dus ben ik veel in ferelas te vinden. Daarnaast zit ik heel veel in Zul'Farrak. Lekkere items en redelijke xp (2 runs plus wat grind werk is één level up)

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• volder
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 05-09 16:42
ImdaMned schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 15:35:
't heeft voor de rest ook best wel veel met je eigen karakter te maken hoor ^^
Bij mij is dat wel zo, ben vrij fanatiek met iets ( 6 dagen of meer in de week raiden) maar het neveneffect is dat ik er dan na een maand of 2 op uitgekeken ben.
Zo heb ik al een lvl 60 hunter en priest half tier 1-2 aangekleed en ben nu bezig een warrior naar 60 te brengen om daarmee waarschijnlijk weer hetzelfde te krijgen...

Heb alles tot Twin emperors vanaf MC gedaan op de trail error manier en ga nu waarschijnlijk weer hetzelfde pad op.
Gear verzamelen, een guild zoeken dienog in MC bezig is, alles leren en op het moment dat het een walk in the park wordt gaat het me vervelen en zoek ik weer wat anders op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaVl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 04-03-2024
Die site waarop je characters kan nakijken is niet zo betrouwbaar, de enige char van mezelf die ik kan vinden is mijn eerste char, een warlock level 60, ondertussen heb ik al 4 andere, waarvan er 1 full tier 1 en 6/8 tier 2 heeft. Die tiers heb ik alleen aangegeven om te laten zien hoe oud de char is. In de tijd dat je van niets naar 6/8 tier 2 gaat moet je toch al lang gezien zijn. Die site is hopeloos outdated.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In theorie kan je in 1 dag 6/8 tier 2 hebben hoor.. Het zal in de praktijk alleen nooit voorkomen ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 16:21:
In theorie kan je in 1 dag 6/8 tier 2 hebben hoor.. Het zal in de praktijk alleen nooit voorkomen ^_^
hoe wil je dat doen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou, iemand (een nieuwe tial) bij ons had in 2 dagen toch al wel 5/8 wrath items. nee het is niet 6/8 op 1 dag, maar komt wel in de buurt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderrs
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21-08 19:14
lol das gewoon mazzel hebben.

1. De rest voor je hebben de spullen al.
2. Het moet ook nog eens droppe :P

Druids / Locks / Hunter zijn meestal de classes die als snelte zijn gegear door de guild.
Omdat daar meestal maar een paar 2 a 3 van mee gaan in een raid.

Tenmiste dat is bij ons zo.

En voor de rest is puur gelijk hebben O-)

Girls come and go, epics are soulbound!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 21:12
w00t, werd daarnet in Hillsbrad aangevallen door lvl 32 rogue (ik ben lvl 29) en toch wist ik hem tot onder 24% hp nog te krijgen :P pre-60 is een druid zo slecht nog niet in pvp ^^

/edit, nadat hij me drie keer killde terwijl ik onder 50% hp zat heb ik mn main er maar ff bijgehaald >.<

[ Voor 24% gewijzigd door superbassie op 07-07-2006 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:41
Verwijderd schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 14:49:
Kep een vraagje::

Hoe kan ik nou aan meer geld komen??

Q gaan niet zo snel...
en bijv naar Instances te gaan krijg ik ook niet echt veel.. :S
Neem herbalism/skinning of zo iets. Heb ik met mijn laatste char ook gedaan (en inmiddels alweer 60, mijn 4e char). Heb nog nooit zoveel verdient als deze combo. Je skinned en verzameld alle herbs terwijl je grind/quests, pleurt alles op AH (ook gevonden greens/blue & cloth item) als je daar in de buurt bent (auctioneer helpt aardig) en het geld vloeit binnen. Op level 40 had ik 300g, alle spells getrained, mooncloth bags gekocht, 3 bag slots in bank gekocht en zo nu en dan nieuwe wapens/gear gekocht op AH (weliswaar zo min mogelijk, maar soms moet je gewoon eens iets beters kopen). Kon zonder enkele problemen door levelen, mount kopen en skills trainen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Hooli-gan schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 17:55:
[...]

Neem herbalism/skinning of zo iets. Heb ik met mijn laatste char ook gedaan (en inmiddels alweer 60, mijn 4e char). Heb nog nooit zoveel verdient als deze combo. Je skinned en verzameld alle herbs terwijl je grind/quests, pleurt alles op AH (ook gevonden greens/blue & cloth item) als je daar in de buurt bent (auctioneer helpt aardig) en het geld vloeit binnen. Op level 40 had ik 300g, alle spells getrained, mooncloth bags gekocht, 3 bag slots in bank gekocht en zo nu en dan nieuwe wapens/gear gekocht op AH (weliswaar zo min mogelijk, maar soms moet je gewoon eens iets beters kopen). Kon zonder enkele problemen door levelen, mount kopen en skills trainen.
Die medium leather enzo ook allemaal op AH zetten?
Ik kijk daar weleens naar, maar lijkt me nou niet echt veel op te leveren :S
En hoe kan je het volhouden om 4 char naar lvl 60 te lvlen :P ik krijg al moeite mn 29 druid verder te krijgen >.<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Capiyol schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 15:24:
[...]

Daar ligt nu juist de crux. Het gaat er om dat je er voor betaald hebt. Met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid durf ik te stellen dat je waarschijnlijk niet zo aardig geholpen zou zijn als je had laten vallen dat je voor de account had betaald.

Nou kan er wel weer een hele discussie starten over krijgen / geven / belonen en de bijbehorende grijze gebieden. Maar feit blijft dat je hebt betaald (en je 'vriend' geld heeft ontvangen) voor spullen die eigendom zijn van Blizzard. Nou ken ik niet de ToU uit mijn hoofd, maar je kan er vanuit gaan dat er ergens (in diplomatieke taal) in vermeld staat dat dit verboden is.
Je kan natuurlijk ook zeggen dat je gewoon die 'vriend' vergoed voor de cd's en het werk dat hij er in gestoken heeft, en niet de chars/items/gold op zich.
Onmogelijk te bewijzen uiteindelijk, daarom zijn ze er vast ook zo streng in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dreadtie schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 13:47:
Hallo mensen ik had eventjes een vraag.
Ik ben gister gerespect naar dual wiel fury o/31/20 (ik moet ook nog tanken). Omdat ik Mortal strike een beetje zat werd. Nou heb ik een probleem ik weet er helemaal niks vanaf.
Ik vraag me af hoeveel +hit ik moet hebben en weten jullie nog een goede offhand want die dat ik nu heb zuigt.

Link naar mijn gear
http://wow.allakhazam.com/profile.html?602757
met 1% heb je idd te weinig hit :p En met je build heb je geen tactical mastery... musthave die je duidelijk mist als je hem niet hebt. Zoek zelf maar naar crit en hit gear (8% hit oid), offhand moet snel zijn, liefst ook stats als ap of crit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
w00t Hakkar down voor de tweede keer met m'n guild Panic :D
Van het begin tot het eind in een paar uurtjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dotramses
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-03-2021
Verwijderd schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 23:20:
[...]

met 1% heb je idd te weinig hit :p En met je build heb je geen tactical mastery... musthave die je duidelijk mist als je hem niet hebt. Zoek zelf maar naar crit en hit gear (8% hit oid), offhand moet snel zijn, liefst ook stats als ap of crit
ok dankje voor je reactie. Naja ik moet wel 20 in prot nemen zodat ik ook nog lekker kan tanken in mc/bwl enz. 8+ hit moet wel lukken. Nu nog een leuke offhand vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje mbt lootregels, die ongetwijfeld anders zijn per group / guild.

Hoe zit 't met backup gear? Stel, je bent Druid, feral build .... mag je ook meerollen met NEED voor resto-gear?

Stel je bent een healadin, mag een retri-paladin meerollen als er healing plate dropt? We hebben ';t wederom over NEED.

Ik heb niet zo'n kaas gegeten nog van warriors en rogues, maar daar schijnt iets te zijn met bepaalde rogues mogen wel needen op swords, de andere weer op daggers, met warriors is er ook iets met DPS gear. Allemaal leuk en zo. Ik had in 't begin bij mijn guild namelijk een paar keer te horen gekregen, toen ik vroeg 'mag ik hierop rollen voor abckup gear?' .... 'nope, backup gear is greed' (of vragen als niemand 't nodig heeft!

Leuk en aardig .... maar afgelopen week rolde in een guild run ineens een retri paladin op een mooie heal plate boots in ZG (bat boss). Ik was aardig pissed, ben ik niet snel eigenlijk. Ik kan roll-losses best goed hebben, het is eigenlijk standaard eerlijk.

Bij de meeste gear is er altijd een aardige discussie, en we komen er wel uit. Ik leg me er altijd bij neer, als ik niet mee kan rollen geeeeeen probleem.

Nu gaat die paladin ineens zomaar rollen, en pakt 't op, niks geen discussie. Best jammer dacht ik zo. Maar vreemder vind ik 't dat mijn standpunt om een of andere manier zo vreemd is. Ineens is backup gear mogelijk, is dit omdat we 't over paladins hebben?? We hebben er toch al zo veel, wat kan jou 't bouten? Sorry, maar je kiest een build, en dat is je MAIN build, gear voor andere builds is dan backup gear, dat is niet main gear! Ik was er ook niet opgekomen, als men dat mij in 't begin niet zo uitgelegd had, nu flikt men 't mij, en ik moet eigenlijk gewoon mijn smoel houden (komt 't kort op neer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 06:10:
Even een vraagje mbt lootregels, die ongetwijfeld anders zijn per group / guild.

Hoe zit 't met backup gear? Stel, je bent Druid, feral build .... mag je ook meerollen met NEED voor resto-gear?

Stel je bent een healadin, mag een retri-paladin meerollen als er healing plate dropt? We hebben ';t wederom over NEED.

Ik heb niet zo'n kaas gegeten nog van warriors en rogues, maar daar schijnt iets te zijn met bepaalde rogues mogen wel needen op swords, de andere weer op daggers, met warriors is er ook iets met DPS gear. Allemaal leuk en zo. Ik had in 't begin bij mijn guild namelijk een paar keer te horen gekregen, toen ik vroeg 'mag ik hierop rollen voor abckup gear?' .... 'nope, backup gear is greed' (of vragen als niemand 't nodig heeft!

Leuk en aardig .... maar afgelopen week rolde in een guild run ineens een retri paladin op een mooie heal plate boots in ZG (bat boss). Ik was aardig pissed, ben ik niet snel eigenlijk. Ik kan roll-losses best goed hebben, het is eigenlijk standaard eerlijk.

Bij de meeste gear is er altijd een aardige discussie, en we komen er wel uit. Ik leg me er altijd bij neer, als ik niet mee kan rollen geeeeeen probleem.

Nu gaat die paladin ineens zomaar rollen, en pakt 't op, niks geen discussie. Best jammer dacht ik zo. Maar vreemder vind ik 't dat mijn standpunt om een of andere manier zo vreemd is. Ineens is backup gear mogelijk, is dit omdat we 't over paladins hebben?? We hebben er toch al zo veel, wat kan jou 't bouten? Sorry, maar je kiest een build, en dat is je MAIN build, gear voor andere builds is dan backup gear, dat is niet main gear! Ik was er ook niet opgekomen, als men dat mij in 't begin niet zo uitgelegd had, nu flikt men 't mij, en ik moet eigenlijk gewoon mijn smoel houden (komt 't kort op neer).
dkp> rollen
Als het met dkp ging had de pally vast geen interesse gehad, en zowel, dan had hij hem wel verdiend als hij meeste dkp bood. Met rollen hebben mensen snel de oude hunter instelling, ik kan het equippen, ik roll dus mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 11:10:
[...]

dkp> rollen
Als het met dkp ging had de pally vast geen interesse gehad, en zowel, dan had hij hem wel verdiend als hij meeste dkp bood. Met rollen hebben mensen snel de oude hunter instelling, ik kan het equippen, ik roll dus mee.
Met dkp krijg je hetzelfde. Feraldruid in mijn guild bood dkp op Earthshaker, en een hunter bood op Nexusstrike. Hun stelling/mening: Er is zo weinig om op te bieden, dus gaan we op crap-items bieden.... tuurlijk joh, nexusshards hebben we helemaal niet nodig voor mooie enchants... :P

dkp lost wel andere problemen op uiteraard, maar niet perse deze. Mentaliteit > Epicwhores imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-04 16:18
Priest vraagje:

Divine Spirit werkt samen met Spiritual Guidance, toch?

*Kep het al* :P

[ Voor 13% gewijzigd door Viper2k1 op 08-07-2006 13:21 ]

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Laatst online: 19-06 07:47
Capiyol schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 15:24:
[...]

Daar ligt nu juist de crux. Het gaat er om dat je er voor betaald hebt. Met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid durf ik te stellen dat je waarschijnlijk niet zo aardig geholpen zou zijn als je had laten vallen dat je voor de account had betaald.

Nou kan er wel weer een hele discussie starten over krijgen / geven / belonen en de bijbehorende grijze gebieden. Maar feit blijft dat je hebt betaald (en je 'vriend' geld heeft ontvangen) voor spullen die eigendom zijn van Blizzard. Nou ken ik niet de ToU uit mijn hoofd, maar je kan er vanuit gaan dat er ergens (in diplomatieke taal) in vermeld staat dat dit verboden is.
kan ik me iets bij voorstellen.. achjah. niemand hoeft het verder te weten :) .. tis wel ok allemaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:51
dreadtie schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 04:52:
[...]

ok dankje voor je reactie. Naja ik moet wel 20 in prot nemen zodat ik ook nog lekker kan tanken in mc/bwl enz. 8+ hit moet wel lukken. Nu nog een leuke offhand vinden!
Tactical mastery heb je toch echt wel nodig, ook voor het tanken. Dat is nu net de grote 'tekortkoming' in het hele warrior gebeuren, je bent quasi verplicht om 10 punten in Arms te steken voor Tactical Mastery te verkrijgen. Hierdoor zijn Fury/Prot builds eigelijk niet echt bruikbaar jammer genoeg.

Ik zou ook graag een fury/defiance build zien ipv mijn 31/5/15 build, maar helaas... eer blizzard hier iets aan doet... iets met hell en freezing, of goeie vrijdag en zondag...

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Laatst online: 19-06 07:47
addictive schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 15:13:
[...]

ja, dat was ik ja :D

zat echt zo van "hey 'Koekje' dat moet een NLer zijn :D :D"
maar het was niet zo leuk als lvl 30 in die WSG :P

heb trouwens nog iets leuks voor mn rogue alt gekocht Precisely Calibrated Boomstick. Die +14 agi erop is echt zalig :)
Nu alleen nog lvl 43 worden ;)

En voor degene die een WoW char gekocht heeft, kun je hier na de geschiendenis van je char kijken. als het een 'guild-hopper' is, kun je ervan uitgaan dat er iets niet in de haak is ;)
/edit

net even gemailed ook.. en ben erachter gekomen dat ie tot juni 2005 op burning legion server zat.. waar een jaar lang een eigen guild had. daarna heeft ie char gemoved naar een andere server waar ie nooit een guild heeft gehad.

[ Voor 18% gewijzigd door Loona35 op 08-07-2006 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaza
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 02-03-2023

kwaza

http://dogepool.nl

Ik zit nu op een RP server en heb daar een 60 Orc Shaman. Eigenlijk bevalt me RP niet zo, kan ik binnenkort mijn character naar een PVP server verhuizen??

Alvast bedankt voor het antwoord.

http://dogepool.nl DogePool P2Pool voor Dogecoin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• volder
kwaza schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 14:11:
Ik zit nu op een RP server en heb daar een 60 Orc Shaman. Eigenlijk bevalt me RP niet zo, kan ik binnenkort mijn character naar een PVP server verhuizen??

Alvast bedankt voor het antwoord.
Nee dat kan niet.
Je kan van Pvp naar rp, pve en rppvp verhuizen
van Pve naar rp
van rp naar pve
en van rppvp naar pvp, rp en pve

Dit is omdat het op een pve en rp server makkelijker levelen is.

[ Voor 9% gewijzigd door volder op 08-07-2006 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Verwijderd schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 06:10:
Heb dan nog niet mee gemaakt hoe dat zit binnen guild maar als ik met PuG bijvoorbeeld ZF ga doen rol ik op de items die op dat moment bij mij passen. Als ik als main healer me ga zal ik het zeker niet laten om need op een goed heal item te rollen, ook al ben ik feral spec.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

Kapoen schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 12:21:
[...]

Tactical mastery heb je toch echt wel nodig, ook voor het tanken. Dat is nu net de grote 'tekortkoming' in het hele warrior gebeuren, je bent quasi verplicht om 10 punten in Arms te steken voor Tactical Mastery te verkrijgen. Hierdoor zijn Fury/Prot builds eigelijk niet echt bruikbaar jammer genoeg.
Hebben de Rogues ook in de Assassination tree, verplicht 17 punten in stoppen anders gimp je jezelf gewoon te hard. Volgens mij willen ze wel TM een skill maken ipv. een Talent.
Hoop het wel voor de Warriors tbh! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaza
  • Laatst online: 02-03-2023

kwaza

http://dogepool.nl

volder schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 15:13:
[...]

Nee dat kan niet.
van Pve naar rp
van rp naar pve

En als ik nu naar een PVE server wil verhuizen, hoe begin ik daar aan?

http://dogepool.nl DogePool P2Pool voor Dogecoin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volder schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 15:13:
[...]

Nee dat kan niet.
van Pve naar rp
van rp naar pve

"makkelijker levellen", persoonlijk vind ik dat een beetje onzin hoor. Ik heb een warrior gelevelled naar lvl 60 op een pvp server en los van een paar keer geganked worden (waarvan een sessie van 37 minuten door 2 man) valt het wel mee. Gewoon je level-gebieden een beetje slim uitzieken en dan valt het wel mee (of een vriend meevragen als het tricky is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• volder
Verwijderd schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 18:22:
[...]

"makkelijker levellen", persoonlijk vind ik dat een beetje onzin hoor. Ik heb een warrior gelevelled naar lvl 60 op een pvp server en los van een paar keer geganked worden (waarvan een sessie van 37 minuten door 2 man) valt het wel mee. Gewoon je level-gebieden een beetje slim uitzieken en dan valt het wel mee (of een vriend meevragen als het tricky is).
dan is het toch makkelijker, op rp/pve hoef je geen vrienden mee te vragen of STV te ontwijken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg
  • Laatst online: 24-08 19:18

we_are_borg

You will Comply

kwaza schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 17:52:
[...]

En als ik nu naar een PVE server wil verhuizen, hoe begin ik daar aan?
Nog niet in Europa duurt het nog even voordat transfers komen. Als het komt kijk dan op de wow-europe.com site voor meer informatie.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Verwijderd schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 18:22:
[...]

PvE is, laten we zeggen, rustiger lvlen :)
Ik moet nu op mijn PvP server geregeld mn main erbij halen om het ganken te stoppen. Ik ben nu bezig in Hillsbrad (gankheaven #2 (#1 is uiteraard STV) imo) en ik heb er een hekel aan om steeds door dezelfde gast (rond 4-6 lvls hoger) geganked te worden als ik onder 50% HP zit...

Het is dat irl vrienden al op Grim'Batol (voor migration Burning Blade) speelden, anders had ik nooit een PvP server uitgekozen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-09 17:11
superbassie schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 19:40:
[...]

PvE is, laten we zeggen, rustiger lvlen :)
Ik moet nu op mijn PvP server geregeld mn main erbij halen om het ganken te stoppen. Ik ben nu bezig in Hillsbrad (gankheaven #2 (#1 is uiteraard STV) imo) en ik heb er een hekel aan om steeds door dezelfde gast (rond 4-6 lvls hoger) geganked te worden als ik onder 50% HP zit...

Het is dat irl vrienden al op Grim'Batol (voor migration Burning Blade) speelden, anders had ik nooit een PvP server uitgekozen :)
/3 hlep tehy be ganking me

werkt ook

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 09:09
/3 ownoesh PvP occured on a PvP server!!!111 Report!!11

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M1lamb3r schreef op zondag 09 juli 2006 @ 02:21:
/3 ownoesh PvP occured on a PvP server!!!111 Report!!11
Jij vind het vast wel leuk om door een of meerdere mensen van 10 levels hoger of meer een half uur of langer na elkaar afgemaakt te worden bij het ressen?

Pvp is een iets, maar constant mensen gaan afmaken die zich niet eens tegen je kunnen verweren, das gewoon belachelijk 12-jarigen gedrag (nofi). Imo moeten er gewoon Dishonor kills ingevoerd worden als je een speler van 10 of meer levels lager killt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crossposten is niet toegestaan

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2006 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:40
Verwijderd schreef op zondag 09 juli 2006 @ 02:27:
[...]

Jij vind het vast wel leuk om door een of meerdere mensen van 10 levels hoger of meer een half uur of langer na elkaar afgemaakt te worden bij het ressen?

Pvp is een iets, maar constant mensen gaan afmaken die zich niet eens tegen je kunnen verweren, das gewoon belachelijk 12-jarigen gedrag (nofi). Imo moeten er gewoon Dishonor kills ingevoerd worden als je een speler van 10 of meer levels lager killt.
PvE server ---> that way!
Echt, dit snap ik niet.. JIJ hebt er voor gekozen om te rollen op een pvp server, JIJ bent dan verantwoordelijk voor het gegank op je, moet je ook niet gaan lopen zeuren imho.
Als je er genoeg van hebt dan roll je toch lekker op een andere server? :/
Sorry...

Wat ik meestal gewoon doe is uitloggen en op een andere alt / je main gaan. Dan is het zo over hoor... :)
Mensen moeten gewoon niet zo zeuren tbh. Als het je niet bevalt dan ga je toch lekker weg van een pvp server.... Ik zie de lol er best van in, vandeweek zelfs nog uitgehaalt in de barrens met iemand die pvp flagged was... Dan heb je pas door hoe leuk het kan zijn :Y)

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

jarnotjuh schreef op zondag 09 juli 2006 @ 03:53:
Ik zie de lol er best van in, vandeweek zelfs nog uitgehaalt in de barrens met iemand die pvp flagged was... Dan heb je pas door hoe leuk het kan zijn :Y)
Kansloos, ander woord heb ik er niet voor. Je beseft toch wel dat je met dit soort akties het spelplezier van een ander bederft?

Ik snap niet wat voor een voldoening je uit het killen van iemand die 10+ lvls lager is kunt halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
Phydomir schreef op zondag 09 juli 2006 @ 09:03:
[...]

Kansloos, ander woord heb ik er niet voor. Je beseft toch wel dat je met dit soort akties het spelplezier van een ander bederft?

Ik snap niet wat voor een voldoening je uit het killen van iemand die 10+ lvls lager is kunt halen...
Spelers die het zelfde level zijn als de ganker kunnen ze niet aan, en dus daarom beginnen ze maar aan lower levels voelen ze zichzelf toch nog een beetje goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Dit kan je ook iets vriendelijker brengen

[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2006 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

mensen die reroll roepen als je ganken vervelend vinden zijn gewoon de mensen die zelf geen leven hebben en zichzelf beter moeten voelen door mensen die 30 levels lager zijn constant te killen.. pvp is leuk als het nog een beetje eerlijk is.. lvl 60 tegen lvl 30 is niet eerlijk, is niet leuk, heeft geen nut en is gewoon vervelend. als je roept dat je daarom moet rerollen begrijp je het zelf gewoon niet helemaal

het is gewoon waardeloos dat als je ergens kritiek op hebt, of vind dat iets niet klopt er gelijk geroepen word dat je moet rerollen op een andere server of dat je maar moet LTP :/

[ Voor 19% gewijzigd door Bezulba op 09-07-2006 12:27 ]

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

Valt me wel op dat het meestal de 'carebears' zijn die het roepen.
Dus het volk dat of op PvE server of RP server speelt, en dus het fenomeen ganken niet kent.

Het gebeurt dus niet altijd dat je geganked word en heel vaak kun je gewoon naast elkaar grinden en farmen of wat dan ook. Maar af en toe komt er eentje langs en die doet dus wel waar de server voor bedoeld is.

@Eendje, wat praat je toch voor onzin? Hebben geen leven?
Serieus... niemand van ons heeft een leven door dit achterlijke spel B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

ik speel op zowel pvp en pve.. en het zijn vaak de mensen van gelijk level die je niet constant in je rug prikken.. het zijn bijna altijd die lvl60 die voorbij komen stieren op hun epic mounts.. en dan even afstappen en *zap*.. gebraden eendje... daar kan ik toch gewoon nixs tegen doen... weg rennen lukt niet. terugvechten.. lukt al helemaal niet.

en wat is dat nou voor onzin over carebear? tuurlijk word je niet altijd geganked, en als je een beetje uit de gankgebieden blijft kan je het tot een minimum beperken, maar het is gewoon laag als je als lvl60 mensen van 20-30 lvl's lager gaat staan killen, alsof je ook maar enige kans hebt

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14:57
Wat denken jullie nou? Dat de gankers zelf nooit geganked zijn? Als je er niet tegenkan dat je gekilled wordt op een Player versus Player server moet je gewoon lekker gaan rerollen en dan kan je lekker "eerlijk" tegen mensen van je eigen level gaan PvPen in battlegrounds... Zeurpieten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-01
  • Laatst online: 17-05 08:39
jarnotjuh schreef op zondag 09 juli 2006 @ 03:53:
[...]

PvE server ---> that way!
Echt, dit snap ik niet.. JIJ hebt er voor gekozen om te rollen op een pvp server, JIJ bent dan verantwoordelijk voor het gegank op je, moet je ook niet gaan lopen zeuren imho.
Als je er genoeg van hebt dan roll je toch lekker op een andere server? :/
Sorry...

Wat ik meestal gewoon doe is uitloggen en op een andere alt / je main gaan. Dan is het zo over hoor... :)
Mensen moeten gewoon niet zo zeuren tbh. Als het je niet bevalt dan ga je toch lekker weg van een pvp server.... Ik zie de lol er best van in, vandeweek zelfs nog uitgehaalt in de barrens met iemand die pvp flagged was... Dan heb je pas door hoe leuk het kan zijn :Y)
Erg jammer.....de ganker is verantwoordelijk voor zijn onvolwassen gedrag, niet het slachtoffer. Trouwens wel typisch NL om het slachtoffer verantwoordelijk te houden voor de daden van een "crimineel"....

Do as I say, don't do as I do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens291
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-12-2021
Bart-01 schreef op zondag 09 juli 2006 @ 12:57:
[...]

Erg jammer.....de ganker is verantwoordelijk voor zijn onvolwassen gedrag, niet het slachtoffer. Trouwens wel typisch NL om het slachtoffer verantwoordelijk te houden voor de daden van een "crimineel"....
het is een spel en het is horde tegen de alliance op een pvp server. Ik snap jouw punt niet helemaal, tuurlijk is het niet leuk als je doodgaat maar je kan idd gewoon gezapped worden door een 60 (op een pvp server). Niemand die zegt dat het niet mag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-08 21:37
ik gank altijd lowbies als ik daarvoor op mn eigen lowbie ben geganked. Lekker alle frustraties ff afreageren op een paar noobs die je met 1 backstab omlegd. Vooral als ik zojuist voor de 300e keer weer geen CHT heb zien droppen van Domo dan wil ik ook nog wel eens per ongeluk elke noob die ik tegenkom in STV neermaaien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:56
Oplossing voor het ganken.
Even uitloggen en paar minuten later weer inloggen. Grote kans dat de gankers wegzijn.

Enne, dat DHK's voor het killen van mensen van meer dan 10 lvl's onder je?
Doe maar niet.
Op mijn server zijn er regelmatig X-roads raids en ja, daar komt iedereen op af dus lvl's 1 - 60 en ja, dan kan je wel eens als lvl60 per ongeluk een lvl 1 killen met 1 klap.
En dan een DHk krijgen? Had die lvl 1 daar maar niet moeten komen.
Verwijderd schreef op zondag 09 juli 2006 @ 02:27:
[...]Jij vind het vast wel leuk om door een of meerdere mensen van 10 levels hoger of meer een half uur of langer na elkaar afgemaakt te worden bij het ressen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Lvl 30 vs lvl 60 oneerlijk, ja!
lvl 60 in green vs lvl 60 in tier 2, oneerlijk ja!

Maakt het wat uit? Nee.

En als je er niet tegen kan dat je geganked worden dan heb je gewoon niets te zoeken op een PvP server. Wees eerlijk tegen je eigen en zeg dat je een fout heb gemaakt. Blizzard heeft speciaal voor de carebears PvE servers gemaakt, ga daar dan ook spelen.
Phydomir schreef op zondag 09 juli 2006 @ 09:03:
[...]

't is niet kansloos.... een party lvl 30's bij nesingway kan uitmonden tot een perfect stukje world pvp omdat die lvl 30's hun main erbij halen of hun vriendjes ophalen.

En dat ik iemands speelplezier bederf? perfect toch als ik een carebear die had moeten spelen op een PvE server het leven moeilijk maak ?

[ Voor 48% gewijzigd door ImdaMned op 09-07-2006 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-08 19:41
ImdaMned schreef op zondag 09 juli 2006 @ 13:41:
Lvl 30 vs lvl 60 oneerlijk, ja!
lvl 60 in green vs lvl 60 in tier 2, oneerlijk ja!

Maakt het wat uit? Nee.

En als je er niet tegen kan dat je geganked worden dan heb je gewoon niets te zoeken op een PvP server. Wees eerlijk tegen je eigen en zeg dat je een fout heb gemaakt. Blizzard heeft speciaal voor de carebears PvE servers gemaakt, ga daar dan ook spelen.

[...]

't is niet kansloos.... een party lvl 30's bij nesingway kan uitmonden tot een perfect stukje world pvp omdat die lvl 30's hun main erbij halen of hun vriendjes ophalen.

En dat ik iemands speelplezier bederf? perfect toch als ik een carebear die had moeten spelen op een PvE server het leven moeilijk maak ?
als je op lvl 60 nog steeds in green loopt, ben je mijn inziens een prutser.. sinds lvl 30+ loop ik geloof ik alleen nog maar in blue's...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De oneerlijke pvp gevechten (low lvl vs high lvl) is min of meer een vicieuze cirkel. In den beginne was ik een aardige Tauren die regelmatig een gnome in nood hielp. Tot de bewuste 37 minuten durende camp-sessie... door die 2 (in mijn ogen loosers, want 2v1 zo lang volhouden...) hebben een hoop alliance mensen het tijdens het questen moeten afleggen. Echter, wat ik niet deed was corpsecampen (op een paar mensen na... zielige twinkers :P, die twinks hielpen ze een stuk minder toen ze hoger level werden en ik ze kon laten betalen voor alle oneerlijke gevechten). Maar de mensen die ik gank zullen weer hetzelfde denken etc etc en zo onstaat de vicieuze cirkel.

Aan de andere kant hanteer ik wel een regel voor mezelf: ik corpsecamp niet langer dan 1x (tenzij we de eerder genoemde zielige twinks hebben, god wat haatte ik die).

Ik ga er gewoon nog een regel aan toevoegen. Twinks verpesten battlegrounds. Juist datgeen wat ik in battlegrounds zoek (eerlijke gevechten (gelijke levels) 10v60 bijv) wordt daardoor verpest. Gelukkig zijn de meeste mensen nog steeds idioten, dus dat zorgt ervoor dat het soms nog te doen is tegen twinks, en naarmate je level hoger wordt is de impact van het twinken ook minder.Fiery enchant is nogal imba op lvl 19, maar stukken minder op lvl 39.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over dat main er bij halen om gankers een lesje te leren... Dat werkt dus van geen kanten.

Een aantal weken geleden werd ik met mijn warrior geganked in stv bij nessingwary's. Haal ik mijn lock er bij en kill ik die ganker. Komt toevallig net de heel ZG-raid van die gast zijn guild uit ZG.

Twee uur later was er zowat een 30-30 gevecht dat nog niet meteen voorbij was ook. En dan moet je een quest inleveren bij Hemmet Nessingwary. Erg leuk hoor :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
B1gk1ller schreef op zondag 09 juli 2006 @ 10:30:
[...]

Spelers die het zelfde level zijn als de ganker kunnen ze niet aan, en dus daarom beginnen ze maar aan lower levels voelen ze zichzelf toch nog een beetje goed
Als je denkt dat je het beter kan, doe het dan ook! :/

Dit soort opmerkingen snap ik niet... Wie zegt dat ik spelers van mijn lvl niet aan kan?
Ik ben 10tallen malen geganked door een ?? horde, dan mag ik dat best een keer terug doen, en dat wil echt niet zeggen dat ik mijn gelijke lvl spelers niet aan kan...

Ze vragen er ook gewoon om tbh, the barrens is nog een gebied waar je elkaar NIET aan kan vallen, waarom zou je dan PVP flagged willen zijn? Dat vraagt om een gank tbh. En zoals ik al zei in me vorige post, als je het ganken niet bevalt, roll op een andere server...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanski82
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 29-08 12:51
ik vind wow opzich erg veelzijdig.
[offtopic] was je lekker in ZG met je guild bezig verziekt een 1 of andere LAT je spel :-S

Sorry voor wat spelfouten heb last van dyslectie. graag hier over geen opmerkingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daanski82 schreef op zondag 09 juli 2006 @ 16:37:
ik vind wow opzich erg veelzijdig.
[offtopic] was je lekker in ZG met je guild bezig verziekt een 1 of andere LAT je spel :-S
Hee ik was ook in ZG bezig... wat bedoel je met LAT?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb btw al tijden een irri bug, geen van mijn shoot animations klopt (met crossbow bow en met gun niet).

Normaal zie je je char zeg maar aanleggen en dan schieten, bij mij legt hij niet aan maar staat hij gewoon met een bow in zijn handen, en schiet dan ineens :( :'(

Weet iemand hoe je dit oplost ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thalantis
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 26-01-2023

thalantis

12200 Wp

weer totaal onspeelbaar wow vandaag ping van 10k ms op genjuros en er zijn er meer mense -> http://forums-en.wow-euro...8017&p=1&tmp=1#post338017

Jsunnyreports

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_/-\o_

Sorry, maar ik wordt geganked, ik gank anderen.
ReRoll PvE is echt niet zo'n dom antwoord.

Behalve dat het niet bij dit topic past, is de inhoud van het filmpje ook nog erg twijfelachtig

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2006 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 09 juli 2006 @ 17:09:
Ik heb btw al tijden een irri bug, geen van mijn shoot animations klopt (met crossbow bow en met gun niet).

Normaal zie je je char zeg maar aanleggen en dan schieten, bij mij legt hij niet aan maar staat hij gewoon met een bow in zijn handen, en schiet dan ineens :( :'(

Weet iemand hoe je dit oplost ?
Heb ik ook met mijn warrior, shoot animation is fucked. Denk dat het een bug is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff iets anders maar _/-\o_ Vandaag m'n 2 ontbrekende Judgement delen in BWL gekregen. 8) Morgen weer naar Twin Emps, beste try vorige week 7% en hopelijk plat morgen. Zou lekker zijn want die Avengers Crown zou /drool zijn. Als ik m krijg dan want ik weet nu al dat ik ga passen voor n andere pala en er zijn natuurlijk nog meer gegadigden hoewel AQ40 sets niet echt heel gewild zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2006 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
BootVluchteling schreef op zondag 09 juli 2006 @ 13:53:
[...]
als je op lvl 60 nog steeds in green loopt, ben je mijn inziens een prutser.. sinds lvl 30+ loop ik geloof ik alleen nog maar in blue's...
je bent zoooo goed. :+

Als je op lvl60 nog steeds in lvl40 blues loopt ben je ook een prutser hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
  • Laatst online: 20-08-2024
Verwijderd schreef op zondag 09 juli 2006 @ 18:24:
[...]

_/-\o_

Sorry, maar ik wordt geganked, ik gank anderen.
ReRoll PvE is echt niet zo'n dom antwoord.

*knip*
Zeg worteltaart... speel jij op Stormreaver EU ? d'r is daar namelijk ook een priest met dezelfde naam :)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2006 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, ik speel een undead mage op Outland (Kitiara)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Miles Teg schreef op zondag 09 juli 2006 @ 19:23:
[...]

je bent zoooo goed. :+

Als je op lvl60 nog steeds in lvl40 blues loopt ben je ook een prutser hoor :P
klopt.. maar moet je wel een goede vinden.. ik ben geen grinder.. instances doorrunnen doe ik evt wel.. maar echt grinden voor een item doe ik niet.. paar keer pech hebben met een roll en dan loop je met lvl 40 blue's.. iig geen green }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff een vraagje..

Vandaag ging ik voor mijn eerste keer BFD in.
En in het begin (voor de instance) zijn priestess mobs, die laten een item vallen dat een quest begint.

Iedereen in de party kon de item oppakken, maar mijn broertje en ik zagen de item niet eens in de mob zitten!!?

en later hebben we het nog een keer geprobeerd te vinden, toen kon een partymember de item weer oppakken en wij de item weer niet?
Hoe kan dat??? (het gaat om de item: Damp Note)

Stukje van thotbott iemand met hetzelfde probleem..
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

There has got to be some requirement for this that I don't have yet.

I have killed several priestesses, spent a few hours doing it, alone and with others. Doesn't drop.

In fact, a priestess dropped a Damp note for a party member, I couldn't loot that corpse.

Later on, the next day, the same priestess; I loot it first and get the silver and nothing else. A party member loots it and gets a damp note. Then another party member loots it and gets his own damp note. And this is the one I looted first!

So I'm thinking I'm either bugged or there's some requirement for it. I haven't done any other BFD quests yet.

Talked to a GM, says there's no problems with the drop rate at this time. Said he'll look into it for me and that I do meet the requirements for that quest.

I guess I'll just have to skip this one. =(

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2006 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
de quest al gedaan misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Laatst online: 29-08 15:18

Mojo

The Power Within

Toevallig niet in je bank gestopt ofzo? Of niet goed gekeken in je bags?

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekay
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09:32
BootVluchteling schreef op zondag 09 juli 2006 @ 20:04:
[...]

klopt.. maar moet je wel een goede vinden.. ik ben geen grinder.. instances doorrunnen doe ik evt wel.. maar echt grinden voor een item doe ik niet.. paar keer pech hebben met een roll en dan loop je met lvl 40 blue's.. iig geen green }:O
Een level 60 green is beter dan een level 40 blue item hoor. Ik vind het een beetje onzin dat je meteen een pruster bent als je op level 60 met greens rond huppelt. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
Dekay schreef op zondag 09 juli 2006 @ 22:04:
[...]

Een level 60 green is beter dan een level 40 blue item hoor. Ik vind het een beetje onzin dat je meteen een pruster bent als je op level 60 met greens rond huppelt. :/
ja, mensen die meteen roepen dat je slecht bent als je op lvl 60 met greens rondhuppelt kan ik niet serieus nemen.

RISE heeft Hakkar down btw \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee dit is me eerste keer in BFD .. en ik heb het ook niet in de bank dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Om nog even op mijn punt terug te komen van pakweg 1 pagina terug.

Afbeeldingslocatie: http://img106.imageshack.us/img106/9067/pvppve1mj.th.jpg
HIER!

Een lvl 60 mage en een lvl 60 lock waren verdwaald in IF(beide undead) en ik zag ze lopen, ik sheep de lock, kill de mage, en daarna killde een hunter met mij die lock ook... Beide geowned. Wat is nu fout aan deze screen? En dan zeggen ze dat IK kinderachtig ben....

Ik blijf er nogsteeds bij, als je niet tegen ganken kan, asjeblieft, reroll! Ik stond in mijn recht om ze te ganken imho... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jarnotjuh schreef op maandag 10 juli 2006 @ 02:06:

[afbeelding]
HIER!

Een lvl 60 mage en een lvl 60 lock waren verdwaald in IF(beide undead) en ik zag ze lopen, ik sheep de lock, kill de mage, en daarna killde een hunter met mij die lock ook... Beide geowned. Wat is nu fout aan deze screen? En dan zeggen ze dat IK kinderachtig ben....

Ik blijf er nogsteeds bij, als je niet tegen ganken kan, asjeblieft, reroll! Ik stond in mijn recht om ze te ganken imho... :)
Als jij als level 60 samen met nog iemand twee level 60's afmaakt heet dat dus niet ganken.

Ganken is iemand van veel lager level of met meerdere personen een iemand afmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Ganken is met meerdere personen 1 iemand afmaken. Gang vs 1: oftewel, ganken

btw, ze waren in IF en lopen te janken dat ze DAAR doodgemaakt worden? omg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killion
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13-09 18:31
Hoi,

Heb het spel nu ook sinds woensdag, en ben al lv 22 Hunter op Bloodscalp, met een enorm sterke Wolf als pet. 1500 defense, lekkere tank.

Loop dan rond met blue bow (van een Wailen Cavern Monster) en dual wield Sword+dagger. :D

;---

Heb nog geen ervaringen met de Ganking ratio (tot nu toe alleen lv 60 Alliance mannetjes die langs rennen en me een buff geven!?)

;---

Vraag:
Ik had ergens gelezen dat je je UI HP bar "om" je game char kan wikkelen. Maar kan die pagina niet meer terug vinden, heeft iemand em voor mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
addictive schreef op zondag 09 juli 2006 @ 22:10:
[...]

ja, mensen die meteen roepen dat je slecht bent als je op lvl 60 met greens rondhuppelt kan ik niet serieus nemen.

RISE heeft Hakkar down btw \o/
uhm.. misschien heb ik mezelf niet volledig duidelijk gemaakt.. low lvl green zeg maar.. ik loop ook nog wel met crap shoulders.. maarja. zolang ik niets beters heb kunnen rollen, is het beetje jammer. heb 200+G maar ga niet naar AH om ff nieuwe te kopen.. felheart shoulderpads droppen toch om de haverklap.. gewoon ff afwachten tot ik ze kan need-en..

en ik bedoel dan ook niet die groene sourcery dingen ofzo he.. met +10 sta, +10 int en +24 dmg+heal ofzo.. die dingen zijn wel goed..

maar ik zie soms mensen rennen met een lvl 34 green.. dan denk ik.. Leen, hoe doe je dat toch? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:51

chromeeh

the Gnome

ImdaMned schreef op maandag 10 juli 2006 @ 08:17:
Ganken is met meerdere personen 1 iemand afmaken. Gang vs 1: oftewel, ganken

btw, ze waren in IF en lopen te janken dat ze DAAR doodgemaakt worden? omg
Het leukste wat ik daarmee gezien heb ik dat een orc dood op de Great Anvil lag in IF :D
Op zich best leuk om 'how long can you survive in a Horde city' runs te doen :+
Nadeel is dat repairen duur is en je corpse terug krijgen ook geen succes is >:)

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
BootVluchteling schreef op maandag 10 juli 2006 @ 08:28:
[...]
<knip>
en ik bedoel dan ook niet die groene sourcery dingen ofzo he.. met +10 sta, +10 int en +24 dmg+heal ofzo.. die dingen zijn wel goed..

maar ik zie soms mensen rennen met een lvl 34 green.. dan denk ik.. Leen, hoe doe je dat toch? :+
Nou, dat is niet zo moeilijk hoor. :+
Voorbeeld met mn rogue: Ik koop op lvl21-22 nieuwe wrist-dingen. Ik blij, want die zijn goed. :P
Ik ga vrolijk levellen, en krap een week later, zit ik op lvl45. Voor mijn gevoel heb ik die wrist-dingen nog maar net, dus is er nog geen behoefte om ze te vervangen, terwijl ik ze in feite al ruim 20 levels heb. Ik kom daar vaak pas achter als ik weer 's ga bekijken welke gear ik precies heb, en dat kan soms een tijdje duren. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 10:56
Dat ganken moet je mee leren leven. Dan had je niet op een pvp server moeten rollen. Mensen doen dit gewoon of je het wel of niet leuk vindt. Persoonlijk vind ik het wel een extra uitdaging. Tijdens het questen goed om je heen kijken of je red nametags ziet. En wanneer je die ziet RUN of HIDE. Extra spanning.

Aangezien ik een nieuwe alt wil maken om mijn main even rested op te laten bouwen zit ik eraan te denken om of een warrior of een rogue te maken. Nu heb ik de voorkeur voor een fury warrior, deze doen soms nog meer damage dan een rogue en zijn niet van papier gemaakt. Nu worden echter de rogue's gereviewed in 1.12 dus ik vraag mij af of er in het damage aspect veranderingen gaan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Salo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-11-2024
chromeeh schreef op maandag 10 juli 2006 @ 08:30:
[...]

Het leukste wat ik daarmee gezien heb ik dat een orc dood op de Great Anvil lag in IF :D
Op zich best leuk om 'how long can you survive in a Horde city' runs te doen :+
Nadeel is dat repairen duur is en je corpse terug krijgen ook geen succes is >:)
Vrijdag loop ik met mijn alt (lvl 51 uber DPS warrior) >:) in IF, zie ik daar lvl 2 Orcie rondhuppelen, samen met een alliance warlock lvl 60, van de waardeloze guild Affinity op Aszune server :9.
Ik loop langs en gaf een tikkie met mien Polearm, dead :P . Krijg ik een whisper van die lockie. "u idiot, what have u done, u stupid noob". Wisper ik de grote "F" woord terug. :P . Hij weer terug whisperen van "report!!! that means report, i'm gonna report u about what u said to me". Whisper ik hem weer terug "whatever".

Loop ik daar in Sorrow Hill te XP te grinden. (haat questen) Zie ik een farmbots, rondhuppelen. T*ring dat ik bij mezelf. Dit is geen 'Invasion of the Undeads', maar 'Invasion of the farmbots'. In Aszahara zijn 90% van de peeps farmbots, maar ik wist niet dat ze ook in WPL zaten. Gelijk WEER een GM ticket aangemaakt dat dit wel de 50ste :9 farmbot report is en wanneer Blizzard hier iets tegen gaat doen. Begin me echt aan te ergeren, ik besteed vrije tijd in om te lvlen en te grinden en andere peeps gebruiken farmbots. Zo begin ik steeds minder leuk te vinden om WoW te spelen.

Ga binnenkort een topic ofzo openen op wow-europe forum en en schrijven welke peeps "vermoedelijk" farmbots zijn. :)

I closed my eyes and closed myself, and closed my world and never opened, up to anything...and then it fell apart..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killion
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13-09 18:31
Rested EXP is heerlijk.
Heb een lv 11 Rogue, undead zit nu al 4 dagen in de Inn terwijl ik met me Hunter bezig ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wielhelm
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 22:55

wielhelm

80/86 ST bladebladed

Er is niets zo leuk als geganked worden in SV, loop ik met mn lvl32 lock lekker panters te killen.

En ja hoor een lvl 45 horde rogue moet me weer eens lekker ganken.

Wat hij niet weet is dat ik mijn lvl 60 mage om de hoek heb staan :)
uitloggen 20 seconden wachten en ganken maar!

En JA dan vind ik het inderdaad leuk om die rogue 10 keer dood te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
Een echte vent killed die rogue met die level32 lock 8) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

cls schreef op maandag 10 juli 2006 @ 10:07:
Een echte vent killed die rogue met die level32 lock 8) :+
ud rogue met trinket is 2 x anti fear knappe warlock die dan nog die rogue aan kan zeker met wat levels verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Laatst online: 14-08 11:12

Crowmeister

Stop!.... Continue

Killion schreef op maandag 10 juli 2006 @ 08:28:
Hoi,

Heb het spel nu ook sinds woensdag, en ben al lv 22 Hunter op Bloodscalp, met een enorm sterke Wolf als pet. 1500 defense, lekkere tank.

Loop dan rond met blue bow (van een Wailen Cavern Monster) en dual wield Sword+dagger. :D

;---

Heb nog geen ervaringen met de Ganking ratio (tot nu toe alleen lv 60 Alliance mannetjes die langs rennen en me een buff geven!?)

;---

Vraag:
Ik had ergens gelezen dat je je UI HP bar "om" je game char kan wikkelen. Maar kan die pagina niet meer terug vinden, heeft iemand em voor mij?
hehe pet met 1500 defense, 100% dogde en parry. Dat is wel een goede tank ja :+

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
MantaMania schreef op maandag 10 juli 2006 @ 10:12:
[...]

ud rogue met trinket is 2 x anti fear knappe warlock die dan nog die rogue aan kan zeker met wat levels verschil.
Seduce spammen :P En volgens mij (niet zeker) is Horror niet te breken (howl of terror), ook heb je nog Death Coil ter beschikking. En voor het geval je het niet door had, er stond een ":+" smiley achter die post, grappig bedoelt enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeShooter
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17:59
MantaMania schreef op maandag 10 juli 2006 @ 10:12:
[...]

Met succubus maak ik de meeste rogues in, zeker als ze zelfde gear hebben. Maar dat komt dan ook wel omdat er veel noob rogues zijn want er zijn bepaalde tactieken waarmee ik een rogue echt niet in kan maken. Als Soul Link warlock...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

cls schreef op maandag 10 juli 2006 @ 10:20:
[...]

Seduce spammen :P En volgens mij (niet zeker) is Horror niet te breken (howl of terror), ook heb je nog Death Coil ter beschikking. En voor het geval je het niet door had, er stond een ":+" smiley achter die post, grappig bedoelt enzo
ik zag hem wel wilde gewoon ff reageren. Ik doe zelf veel pvp (19) met mn ud rogue en dan zijn warlocks echt easy mode op dat level hebben ze vast ook nog geen secubbus en ik heb dus 2 x anti fear meestal duurt het dan niet lang.
Maar oke ik was nu met mn 21 gnome in de bg zag een 26 lock lopen en dacht dus nou normaal zijn die ook easy mode ;)
Viel dat ff tegen 2 x fear en ik viel dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
FreeShooter schreef op maandag 10 juli 2006 @ 10:21:
[...]

Met succubus maak ik de meeste rogues in, zeker als ze zelfde gear hebben. Maar dat komt dan ook wel omdat er veel noob rogues zijn want er zijn bepaalde tactieken waarmee ik een rogue echt niet in kan maken. Als Soul Link warlock...
ik heb nog nooit rogue's in cloth gezien, maar die kan ik met mn lvl 11 pally vast aan :+ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:19

Valkyre

Kitesurf FTW!

Topicstarter
heeft iemand al iets gehoord over die lag spikes, het is zo apart, ik speel regelmatig met een vriend van mij en dan hebben we googletalk aan om te lullen, en dat is dus echt kraakhelder.
maar ingame heeft die vriend van mij, echt enorme lag, hij logt in en kan denk ik 10 meter lopen en boom lag, zelfs logout werkt niet.
en ik heb dus helemaal nergens last van, hij heeft alle addons al weggeknikkerd, ook WTF map delten, maakt allemaal niks. op het forum wel gezien dat er heel veel mensen last van hebben, maar atm nog geen fix.
wat ik wel gek vind, is dat hij in het weekend bij zijn Pa was, en daar geen last van lag had.
het kan volgens mij niet aan de ISP liggen, want als hij echt een brakke verbinding heeft, dan zou googletalk ook niet goed moeten gaan.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dampie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-12-2022

Dampie

Generalist ohne ende

Geganked worden is nooit leuk, maar je moet er toch wat van maken. Ook ik hang op een PvP server omdat RL vrienden daar waren begonnen. Toen ik begon hadden ze me nog gewaarschuwd hiervoor, maar ja, je wilt toch met ze spelen.

Kan er soms wel om lachen dat iemand er de tijd voor neemt om me meerdere keren te slopen. Trouwens, kan er altijd wel om lachen, want het kost me toch geen repaircosts, en dat zij er HK mee halen interesseert me echt geen ene zier.

Na, 5, 6 keer gesloopt te worden door de zelfde high level character (of een paar levels hoger, maar dan met meerdere tegelijk), wordt ik verschrikkelijk vervelend.

Ik ress gewoon iedere keer en ga dan op de grond zitten. Net zo lang totdat ze me weer zien en weer slopen, dan rezzen, lopen, zitten. En dat kan ik echt lang volhouden, vooral als ik toch op een groep zit te wachten voor een instance. Regelmatig is het dan op een gegeven moment voorbij, omdat ik toch niets anders doe dan op de grond te gaan zitten en te wachten totdat ze me weer dood maken, terug vechten heeft geen enkele zin als iemand een level of 8 hoger is dan jezelf. Al helemaal niet als er meerdere zijn.

Ach ja, het hoort er ook wel bij. Een beetje dan

Time spend gaming is time spend well

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jarnotjuh schreef op maandag 10 juli 2006 @ 02:06:

[afbeelding]
HIER!

Mjah, ik begrijp het wel. Als ik helemaal naar IF ga als horde om een beetje lol te hebben met alliance (/dance enzo), dan vind ik het ook behoorlijk kinderachtig als iemand mij aanvalt. Het is niet echt dat je veel kans hebt om te winnen in de vijandelijke hoofdstad, waar 300+ tegenstanders lopen. Kortom, waarschijnlijk wilden zij gewoon wat lol hebben en heb jij dat verpest.

Als er iemand op AH square in orgrimmar staat zie je ook altijd 10 mensen eromheen staan te /dancen en dan komt er altijd wel een lamer die 'm aan gaat vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
  • Laatst online: 02-09 14:43
wielhelm schreef op maandag 10 juli 2006 @ 09:41:
Er is niets zo leuk als geganked worden in SV, loop ik met mn lvl32 lock lekker panters te killen.

En ja hoor een lvl 45 horde rogue moet me weer eens lekker ganken.

Wat hij niet weet is dat ik mijn lvl 60 mage om de hoek heb staan :)
uitloggen 20 seconden wachten en ganken maar!

En JA dan vind ik het inderdaad leuk om die rogue 10 keer dood te maken.
Ik gank alles wat ik tegen kom :)

tenzij ik de Horde speler ken :p (en dat zijn er veel :))

Meestal krijg ik wave en Hug emotes maar rood is dood :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Gisteren in ashenvale een doodshoofdje paladin gemold

Ik lvl 27 UD warlock en m'n maatje een lvl 25 orc huntard. Gaat ie achter de hunter aan rennen terwijl die aspect of the cheetah aan had. Leuk als er 2 pets op hem lopen te meppen. Zelfs bubbelen had geen zin meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-08 21:37
Gohan-san schreef op maandag 10 juli 2006 @ 10:37:
heeft iemand al iets gehoord over die lag spikes, het is zo apart, ik speel regelmatig met een vriend van mij en dan hebben we googletalk aan om te lullen, en dat is dus echt kraakhelder.
maar ingame heeft die vriend van mij, echt enorme lag, hij logt in en kan denk ik 10 meter lopen en boom lag, zelfs logout werkt niet.
en ik heb dus helemaal nergens last van, hij heeft alle addons al weggeknikkerd, ook WTF map delten, maakt allemaal niks. op het forum wel gezien dat er heel veel mensen last van hebben, maar atm nog geen fix.
wat ik wel gek vind, is dat hij in het weekend bij zijn Pa was, en daar geen last van lag had.
het kan volgens mij niet aan de ISP liggen, want als hij echt een brakke verbinding heeft, dan zou googletalk ook niet goed moeten gaan.
Is het niet zijn hard disk spinup tijd die je parte speelt?
Ik heb zelf mijn HD van plek verwisseld en nu gaat hij na een tijdje niet gebruikt uit. Als je dan wat in moet laden moet je HD opgestart worden en bij mij duurt dat al snel 1-5 secondes. Kijk eens of zijn HD netjes vast zit en of je het automatisch uitzetten kan uitschakelen.

Ik speel trouwens op een pvp server en neergeschoten worden als je net lekker aan het spelen ben is wel eens vervelend. Maar er is niets zo leuk als samen met zon vieze Allie (ik ben horde) omstebeurd wat hogere lvls mobs te killen, of iemand te helpen

Gisteren was ik in STV een lvl 30 elf rogue aan het helpen door met mijn lvl 40 mage zijn mobs na het taggen heel snel af te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online

Koekje

GoT-lurker

MantaMania schreef op maandag 10 juli 2006 @ 10:25:
[...]

ik zag hem wel wilde gewoon ff reageren. Ik doe zelf veel pvp (19) met mn ud rogue en dan zijn warlocks echt easy mode op dat level hebben ze vast ook nog geen secubbus en ik heb dus 2 x anti fear meestal duurt het dan niet lang.
Maar oke ik was nu met mn 21 gnome in de bg zag een 26 lock lopen en dacht dus nou normaal zijn die ook easy mode ;)
Viel dat ff tegen 2 x fear en ik viel dood.
Als je ziet dat ie fear cast moet je gewoon, kick/gouge doen, later krijg je ook nog kidneyshot en andere spells waarmee je makkelijk een combo kan krijgen zodat de tegenstander niets kan doen. Als een goede warlock je feared (dus je niet de opening hebt) ben jij meestal degene die verliest.

Maar undead hebben idd wel een goede racial tegen warlocks :) Al is escape artist tegen mages wel weer fijn. De classes waar ik moeite mee heb op mijn rogue zijn vooral hunters en paladins. Ik ben nog maar level 28 met mijn rogue maar vind het een erg leuke class. Jammer dat er al zoveel mensen een rogue spelen. :P

There are 10 types of people in this world. Those who understand binary, and another 9 who don't give a s**t.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45
barfieldmv schreef op maandag 10 juli 2006 @ 10:46:
[...]

Gisteren was ik in STV een lvl 30 elf rogue aan het helpen door met mijn lvl 40 mage zijn mobs na het taggen heel snel af te maken.
En hij dacht waarschijnlijk "WTF? wat een noob" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Koekje schreef op maandag 10 juli 2006 @ 10:50:
[...]

Als je ziet dat ie fear cast moet je gewoon, kick/gouge doen, later krijg je ook nog kidneyshot en andere spells waarmee je makkelijk een combo kan krijgen zodat de tegenstander niets kan doen. Als een goede warlock je feared (dus je niet de opening hebt) ben jij meestal degene die verliest.

Maar undead hebben idd wel een goede racial tegen warlocks :) Al is escape artist tegen mages wel weer fijn. De classes waar ik moeite mee heb op mijn rogue zijn vooral hunters en paladins. Ik ben nog maar level 28 met mijn rogue maar vind het een erg leuke class. Jammer dat er al zoveel mensen een rogue spelen. :P
ik weet het maar ik was net te laat met mn kick en ja dan is het einde verhaal he, voor die 2e fear kwam ik niet ens meer in de buurt. Hunters zijn als ze goed gespeelt worden inderdaad vreselijk irritant maar over het algemeen met een goeie gouge backstab etc etc lukt het wel. Paladins zijn vaak nog wel goed te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batsma
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
ik had laatst ook zoiets leuks, ik met mn lvl 20 pally werd uitgedaagd door een lvl 22 rogue. ik denk leuk! gaat die rogue allemaal eisen stellen dat ik geen bubble mag gebruike en niet mag healen tijdens het duel :S . (Hoezo ik wil een " i win teh internet" button. )

Dus wat doe ik, lekker knokken, bijna dood 15 health ofzo, bubble-heal-SoCrusader-judge-SoCommand-judge rogue dood :P }:O

[ Voor 3% gewijzigd door batsma op 10-07-2006 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-08 21:37
Bosmonster schreef op maandag 10 juli 2006 @ 10:50:
[...]
En hij dacht waarschijnlijk "WTF? wat een noob" :P
Daarvoor had ik net heel flauw een paladin die druk bezig was een krokodil te vermoorden in brand gezet. Ik voelde met een beetje schuldig.

Een paar minuten later kwam er een raid terug van Zul'Gurrub (denk ik) die mij dus heel snel heel erg dood had.
Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.