Onmisbare tools / software - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 14.375 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 21:51:
Wat is het ideale programma om PHP mee te editen?
En wat is naar jullie mening het beste FTP programma ?
#1: SubEthaEdit ?

#2: Heb zelf ervaring met Cyberduck en Transmission. Transmission werkt imho erg lekker. Simpel, strak, niet te veel toeters en bellen: gewoon zoals het hoort :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 23:31:
Transmission werkt imho erg lekker. Simpel, strak, niet te veel toeters en bellen: gewoon zoals het hoort :)
Idd. Het enige wat ik mis is dat je niet zelf kan kiezen welke subfiles je wilt download (zoals bij BitComet voor Win).

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2006 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

#1 kan ook Smultron om te editen van je php bestanden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweak_dude
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-09 17:13
Verwijderd schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 23:31:
[...]

#1: SubEthaEdit ?

#2: Heb zelf ervaring met Cyberduck en Transmission. Transmission werkt imho erg lekker. Simpel, strak, niet te veel toeters en bellen: gewoon zoals het hoort :)
Ik denk dat je Transmit bedoelt. Transmission is namelijk een bittorrent client.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben op zoek naar een vsd viewer voor de apple. Ik moet 2 belangrijke visio documenten inzien, alleen om daar nou visio voor te installeren vind ik iets te veel van het goede. Dus weet iemand als er een .vsd viewer is voor de apple. Ik heb een macbook pro, dus als alternatief eventueel een vsd viewer voor windows is ook goed, alleen hou ik het graag op 1 OS. Ik gebruik zelf Omnigraffle en die kan niet overweg met .vsd documenten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je zou CrossOver for Mac kunnen installeren zodat je windows software kunt draaien zonder Windows te installeren. Werkt iig met Visio.
Kijk op www.codeweavers.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tweak_dude schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 09:26:
[...]

Ik denk dat je Transmit bedoelt. Transmission is namelijk een bittorrent client.
Ja, sorry, heb beide programma's gebruikt, haal ze af en toe door elkaar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 11:15:
Je zou CrossOver for Mac kunnen installeren zodat je windows software kunt draaien zonder Windows te installeren. Werkt iig met Visio.
Kijk op www.codeweavers.com
CrossOver installeren om vervolgens Visio te installeren zou nog omslachtiger zijn voor slechts 2 documenten. Daarnaast draai ik windows al op mijn macbook. Ik ben meer op zoek naar een eenvoudige oplossing in de zin van een viewer, ik hoef immers ook alleen maar te viewen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Verwijderd schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 12:35:
[...]

CrossOver installeren om vervolgens Visio te installeren zou nog omslachtiger zijn voor slechts 2 documenten. Daarnaast draai ik windows al op mijn macbook. Ik ben meer op zoek naar een eenvoudige oplossing in de zin van een viewer, ik hoef immers ook alleen maar te viewen. :)
Met de ConceptDraw Visio File Converter kun je Visio VSD bestanden omzetten naar Visio XML, die je vervolgens wel met Omnigraffle kunt openen.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reveal!
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20:53
Neobender schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 21:30:
[...]

Azureus is onder OSX snel hoor :) Hier wel iig.
Azureus en snel gaat niet samen ....
Jammer genoeg geen uTorrent onder MacOS X, denk dat ik Bitrocket aan ga houden ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eswip
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-06-2024
Verwijderd schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 21:51:
Wat is het ideale programma om PHP mee te editen?
En wat is naar jullie mening het beste FTP programma ?
Ik gebruik Smultron ism Cyberduck.. Allebei freeware.. Je kan via Cyberduck je files direct openen in Smultron, en ze via smultron direct op je ftp opslaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CobraX
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-02-2014
atze schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 18:39:
[...]

mplayerosx http://www.mplayerhq.hu/design7/dload.html
als ik het goed heb kun je met z en x een subtitle delay instellen.
Mja dat is nog niet wat ik zoek eigenlijk. De subtitle zou onafhankelijk van het programma waarmee ik de film afspeel gesynchroniseerd moeten zijn.
atze schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 18:39:
[...]

Xtorrent zou dit moeten ondersteunen.
Gek ik vind het alleszins niet terug in XTorrent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CobraX
  • Laatst online: 14-02-2014
Reveal! schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 14:14:
[...]

Jammer genoeg geen uTorrent onder MacOS X, denk dat ik Bitrocket aan ga houden ...
Ik gebruik dus ook uTorrent onder Windows. Hopelijk is er snel een mac versie van deze prachtige torrent client. Bitrocket heb ik ook een tijdje gehad, maar crashte heel vaak dus dat is ook (voorlopig) geen optie meer voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:34
Daedalus schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 12:41:
[...]

Met de ConceptDraw Visio File Converter kun je Visio VSD bestanden omzetten naar Visio XML, die je vervolgens wel met Omnigraffle kunt openen.
Of je vraagt gewoon de maker van het Visio bestand om zo sociaal te zijn de boel op te slaan als Visio XML file. dat scheelt jou een onhandige conversieslag en is voor hem/haar ook geen extra werk.

Liege, liege, liegebeest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kwam zojuist Tangerine tegen; een leuk tooltje om je iTunes bibliotheek te analyseren en te catagoriseren in diverse playlists op basis van BPM :)
Tangerine lets you easily create playlists with upbeat music, or playlists for relaxing. It does that by analyzing the BPM and beat intensity of the songs in your iTunes library.
Afbeeldingslocatie: http://www.potionfactory.com/blog/wp-content/uploads/2006/10/introducing_tangerine.png

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2006 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The - DDD
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-06 00:33
Verwijderd schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 15:24:
Ik kwam zojuist Tangerine tegen; een leuk tooltje om je iTunes bibliotheek te analyseren en te catagoriseren in diverse playlists op basis van BPM :)

[...]
Hmm ja, bij mij werkt ie dus niet met aangekochte muziek. Irritant als je net ook je aangeschafte muziek mee wilt laten nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reveal!
Is er eigenlijk iets als Quicktime Alternative voor de Mac ?
Heb geen zin om de Quicktime Pro licentie aan te moeten schaffen om me trailers full-screen te zien ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCourage
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 20:14
OK beetje late reply... Vond zelf het tooltje AppDelete, is nog gratis ook :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweak_dude
  • Laatst online: 13-09 17:13
Reveal! schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 15:54:
Heb geen zin om de Quicktime Pro licentie aan te moeten schaffen om me trailers full-screen te zien ...
Hier zijn meerdere oplossingen voor. Ten eerste kun je een scripte maken wat de quicktime player op fullscreen zet (geen quicktime pro voor nodig). Nadeel is natuurlijk dat je altijd na open van het filmpje dat scriptje moet draaien. Is een extreem simpel scriptje trouwens. Een andere optie is om een andere speler te gebruiken, een mooie is bijvoorbeeld Niceplayer die ook het quicktime framework gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 15:51

zAo

GPLv2 Fanboy

Een beetje kansloos is het inderdaad wel. Daarintegen is VLC al 10x langsgekomen inmiddels ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaassouffle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 14:59

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

Reveal! schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 14:14:
[...]

Toch nog maar keer wat positieve dingen over Azureus ;) :
Met poort-instellingen van azureus kan ik tenminste snel downloaden hier thuis.. (icm instellingen server etc) Lukt me bij andere clients niet.. mis wat opties vaak.

En ik hou van de optie die gedownloade bestanden verplaatst naar andere map. Zo organiseer ik mijn downloads.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zAo schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 16:11:
[...]

Een beetje kansloos is het inderdaad wel. Daarintegen is VLC al 10x langsgekomen inmiddels ;)
Alternatief voor VLC?
Het is namelijk een erg onstabiel programma, en wil lang niet alle files spelen (en crashed mede daardoor erg vaak)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frim
  • Niet online
ik vind Clip Show wel een mooi kleine playertje :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reveal!
Het programma Offline Rekening Overzicht ... de mac versie
http://banktao.sourceforge.net/

[ Voor 57% gewijzigd door Reveal! op 30-10-2006 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red
  • Laatst online: 03-02-2023

Red

Blue

Reveal! schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 19:03:
Het programma Offline Rekening Overzicht ... de mac versie
http://banktao.sourceforge.net/
Geweldig... hier was ik al een tijdje naar op zoek. Heb zelfs overwogen om het zelfs te programmeren, maar mijn Cocao is niet zo goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

ik ben nog redelijk nieuw met m'n Mac, en 1 van de dingen die me opviel is dat TextEdit voor mij redelijk voldoet als simpele Word-processor, behalve dan dat-ie een erg brede marge aanhoudt, waardoor een print er niet uitziet. En er gaat veel ruimte verloren natuurlijk.
Gezoek op internet leerde me alleen dat die instellingen niet (op een makkelijke manier) te veranderen zijn. Er zijn wel wat omwegen maar die zijn voor mij wat te hoog gegrepen, én niet handig.
Ik heb zo'n beetje alle alternatieven geprobeerd, en hoewel daar zeker goede bij zitten, was ik op zoek naar iets lichts (heb maar een oude simpele Mac mini), niet te uitgebreid/bloated (ik hoef eigenlijk alleen sollicitatiebrieven e.d. uit te printen, maar hij moet wel m'n bestaande documenten openen), en het liefst freeware.
Ook heb ik geen spreadsheet-app of ander office-toepassingen nodig.

Ik had bijna besloten om dan maar NeoOffice te gebruiken, maar die was zo traag, en te uitgebreid.

Lang verhaal kort; op het laatst kwam ik iText-Express tegen, en die is -voor mij- perfect!
Het is simpel gezegd een iets uitgebreidere versie van TextEdit, het ziet er ook exact hetzelfde uit, met net dat kleine beetje extra dat het echt veel bruikbaarder is. Zo kan ik hiermee wél simple de marges kleiner maken :-)

Ben benieuwd wat jullie er van vinden, ik kom er maar weinig over tegen op internet, en hier helemaal niets zelfs. Oh, laat je niet afschrikken door de wel erg blije website, het is een Japanse developer, en die kunnen nog wel eens een iets andere smaak hebben dan wij hier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocB
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:06
Als je Quicktime Pro niet wil is Quicktime Amateur misschien wat voor je. Klinkt flauw, maar het bestaat echt:
http://www.mikeash.com/software/qtamateur/
Kan fullscreen, en doet ook nog wat met exporteren geloof ik. Ziet er wel lekker clean uit moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkbus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-09 11:28
MondoMouse!
  • Move any window without clicking it, and without bringing it to the front.
  • Resize any window without clicking it, and without bringing it to the front.
  • Focus Follows Mouse Automatically switch to whatever application the mouse hovers over.
Echt ideaal! Eindelijk makkelijk echt maximaliseren, en gewoon vensters buiten je desktop slepen, aan alle kanten (ook bovenkant). Focus optie is ook ideaal als je er aan gewend bent.

strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MondoMouse is idd heel handig! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Melkbus schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 11:31:
  • Focus Follows Mouse Automatically switch to whatever application the mouse hovers over.
Kan dit ook zonder dat het venster dat focus heeft naar de voorgrond komt? Dat zoek ik namelijk al jaren. In X-Windows werkt het wel maar in Windows heb ik nooit iets gevonden wat dit regelt. Never mind, dit is een Mac-topic, my bad 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door ari3 op 31-10-2006 12:16 ]

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atze
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-03-2023
in linux had ik de functie dat je gewoon in een scherm kon werken zonder dat het op de voorgrond kwam, dit is erg handig om bv dingen over te typen.
Daarnaast had je een mooie middlemouse click copy functie... ook erg cool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaassouffle

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

Met command/appeltje ingedrukt kun je ook vensters verslepen zonder dat ze focus krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNickx
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-06 11:08
Ben zelf bezig met een website om al jullie zaken bij te houden.
Het is alleen nog ERG beta maar misschien dat de toekomst het beter brengt.

www.nickx.be/osxapps/

Al jullie feedback is meer dan welkom. Ik heb begrepen dat coolosxapps ging stoppen en ik vond het altijd een nuttige bron voor informatie. Dan zetten we het zelf maar voort toch!

You can't control the wind, but you can adjust your sails.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:49
-nickx- schreef op woensdag 01 november 2006 @ 13:56:

www.nickx.be/osxapps/

Al jullie feedback is meer dan welkom. Ik heb begrepen dat coolosxapps ging stoppen en ik vond het altijd een nuttige bron voor informatie. Dan zetten we het zelf maar voort toch!
Erg netjes! Alleen probeer eens te spieken op sites als versiontracker wat voor handige info/links er bij te zetten zijn?
Denk aan
*versie
*producent
*lecentie (freeware, shareware, kopen, prijs?)
*Universal/ppc-only

Even wat anders, ben ik de enige die de Last.fm tool niet aan de praat krijg op ppc? Op mijn G4 quit hij gelijk bij opstarten.. Ik wil namelijk met mijn last.fm statistics aan de slag, gewoon mijn iTunes songs tracken..

Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNickx
  • Laatst online: 09-06 11:08
stevenP schreef op woensdag 01 november 2006 @ 14:27:
[...]

Erg netjes! Alleen probeer eens te spieken op sites als versiontracker wat voor handige info/links er bij te zetten zijn?
Denk aan
*versie
*producent
*lecentie (freeware, shareware, kopen, prijs?)
*Universal/ppc-only

Even wat anders, ben ik de enige die de Last.fm tool niet aan de praat krijg op ppc? Op mijn G4 quit hij gelijk bij opstarten.. Ik wil namelijk met mijn last.fm statistics aan de slag, gewoon mijn iTunes songs tracken..
Heej, ja dankje voor de feedback. Ik ga er direct iets aan doen.

You can't control the wind, but you can adjust your sails.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben opzoek naar een programma om images te mounten, net als daemon tools.. Wat is daar het beste prog voor voor MacOS? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Alien_
  • Laatst online: 30-08 21:29
Verwijderd schreef op woensdag 01 november 2006 @ 14:56:
Ik ben opzoek naar een programma om images te mounten, net als daemon tools.. Wat is daar het beste prog voor voor MacOS? :)
[n00b]
Kun je uitleggen wat dat precies is? :)
[/n00b]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaassouffle

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

www.nickx.be/osxapps/

www.coolosxapps.net (is te koop trouwens.. maker heeft geen tijd meer)
www.freemacware.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentox
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-09 23:11
Mac OS X kan het zelf. Als je bij "hulpprogramma`s" "schijfhulp programma" (of zo iets) start kun je daar images mee mounten.

Het leven is als een medaille, het heeft een glimmende en een donkere kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IbexGirl
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 28-02-2021

IbexGirl

Love Ibex forever

atze schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 16:20:
in linux had ik de functie dat je gewoon in een scherm kon werken zonder dat het op de voorgrond kwam, dit is erg handig om bv dingen over te typen.
Ja dat vond ik ook altijd zo handig met Linux. Mis het nu wel een beetje. Geen idee of daar een oplossing voor is eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BezurK
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-01 10:38
atze schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 16:20:
Dat hangt maar net af van welke window manager / desktop manager je gebruikt natuurlijk. Dat is niet echt linux-eigen wat jij omschrijft, gewoon een feature van een aantal WM's (o.a. WindowMaker)
Mentox schreef op woensdag 01 november 2006 @ 15:04:
[...]

Mac OS X kan het zelf. Als je bij "hulpprogramma`s" "schijfhulp programma" (of zo iets) start kun je daar images mee mounten.
Jup, vaak werkt gewoon dubbelklikken ook. In feite zijn .dmg bestanden ook gewoon disk images, en die mount je ook door ze te dubbelklikken.

[ Voor 27% gewijzigd door BezurK op 01-11-2006 20:50 ]

Rookworst zonder R is ook worst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inquisitor is een applicatie lijkend op de welbekende Spotlight, maar dan geintegreerd met Safari. Het zoekt niet de bestanden op je macje, maar gaat dmv realtime searches tekeer op Google of Yahoo.

Klik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slazh
  • Laatst online: 13-09 14:51

slazh

Here To Stay

Verwijderd schreef op woensdag 01 november 2006 @ 21:26:
Inquisitor is een applicatie lijkend op de welbekende Spotlight, maar dan geintegreerd met Safari. Het zoekt niet de bestanden op je macje, maar gaat dmv realtime searches tekeer op Google of Yahoo.

Klik!
Wow, erg cool. Bedankt voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Laatst online: 12-09 15:51

zAo

GPLv2 Fanboy

Ibex_Girl schreef op woensdag 01 november 2006 @ 15:58:
[...]

Ja dat vond ik ook altijd zo handig met Linux. Mis het nu wel een beetje. Geen idee of daar een oplossing voor is eigenlijk.
Ik ben ook al tijden op zoek naar een functie uit o.a. kwin en metacity, namelijk het "alt-grabben" van windows. Met alt ingedrukt kun je op elke willekeurige plek een venster beetpakken om te verplaatsen.

Iemand een idee? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zAo schreef op donderdag 02 november 2006 @ 09:40:
[...]

Ik ben ook al tijden op zoek naar een functie uit o.a. kwin en metacity, namelijk het "alt-grabben" van windows. Met alt ingedrukt kun je op elke willekeurige plek een venster beetpakken om te verplaatsen.

Iemand een idee? :>
Met het Appeltje + klik kun je een venster verslepen, ook al het geen focus heeft. Je kunt het dan alleen niet op elke plek aanklikken om te verslepen, maar verder werkt dat prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mocht je dit in het Engels willen weten (NL-versie staat al beschreven):
Applications > Utilities > Disk Utility

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Algurgazan
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-01 22:38

Algurgazan

Ome Bob

ik ben op zoek naar een programmatje om folders met images weer te geven, zo ongeveer als xee dat al eerder voorbij is gekomen, maar dan liefst universal, en met een slideshow functie.. iemand een suggestie?

"When you hear the beeb, it will be three o'clock." | muzak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeaveXL
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-04 20:39
Ik gebruik Toast. Brandprogramma wat je missschien wel kent. Hierbij zit ook een plugin om images mee te mounten. Selecteer bijv een .iso file en doen dan rechtermuisknop of ctrl+click en dan krijg je in het menu een functie te zien "Mount it!" .. ff cliquen en hij is gemount.

Super programma, kost wel geld...

PSN: KeaveXL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wmo
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-03 11:24

wmo

Heb even een vraagje met betrekking tot anti-virus voor een Mac (osx 10.4.8)
Er zijn geen/bijna geen virussen voor Mac osx gebruikers, maar om toch aan de veilige kant te zitten vroeg ik me af of er goede AV programma's zijn voor Mac OSX.

Ik heb de volgende gevonden:

- ClamXav;
- Norton;
- Sophos;
- nog een paar kleine.

Iemand die er een kan aanraden?

wmo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

wmo schreef op donderdag 02 november 2006 @ 16:29:
Heb even een vraagje met betrekking tot anti-virus voor een Mac (osx 10.4.8)
Er zijn geen/bijna geen virussen voor Mac osx gebruikers, maar om toch aan de veilige kant te zitten vroeg ik me af of er goede AV programma's zijn voor Mac OSX.

Ik heb de volgende gevonden:

- ClamXav;
- Norton;
- Sophos;
- nog een paar kleine.

Iemand die er een kan aanraden?
Er is ook nog Virex van McAfee en VirusBarrier van Intego. Ikzelf heb wat slechte ervaringen met Norton en Virex (programma's die niet meer werken, crashen). VirusBarrier schijnt wel goed te zijn, daar het speciaal voor Mac OS X is geschreven.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daedalus schreef op donderdag 02 november 2006 @ 16:38:
VirusBarrier schijnt wel goed te zijn, daar het speciaal voor Mac OS X is geschreven.
En weet je dan ook hoe er gemeten is dat een dergelijke virus scanner 'goed' is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KeaveXL schreef op donderdag 02 november 2006 @ 16:26:
[...]

Ik gebruik Toast. Brandprogramma wat je missschien wel kent. Hierbij zit ook een plugin om images mee te mounten. Selecteer bijv een .iso file en doen dan rechtermuisknop of ctrl+click en dan krijg je in het menu een functie te zien "Mount it!" .. ff cliquen en hij is gemount.

Wat dacht je van Disco.
Mooi programma, mooi ontworpen interface en niet duur ($15).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Verwijderd schreef op donderdag 02 november 2006 @ 16:58:
[...]
En weet je dan ook hoe er gemeten is dat een dergelijke virus scanner 'goed' is?
Goed als in installatie, gebruik en scansnelheid. Of VirusBarrier ook alle virussen eruit haalt weet ik niet. Het is voor een reviewer ook wat lastig om te testen, omdat er zo weinig virussen voor de Mac zijn. Het enige wat je misschien zou kunnen proberen is of de virusscanner ook de Windows virussen eruit haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je zou kunnen gaan voor ClamAV aangezien Apple deze ook gebruikt voor OS X server. Het is natuurlijk lastig om een goede virusscanner aan te wijzen aangezien er geen virussen voor OS X zijn dus weet je ook niet welke scanner het beste dingen tegengaat die niet bestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MellyVille1
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-02-2024

MellyVille1

MacBook

waarom een virusscanner als er toch geen virussen zijn, en waarom zijn er trouwens geen virussen? moet toch overal op kunnen?

Verder:

ik ben opzoek naar een vervanger voor iPhoto, en liefst een die beter samenwerkt met photoshop (zodat de bestanden ook direct veranderen in het progje) en een die een duidelijkere mappenstructuur aanhoud, ofja, zodat backuppen en het terugzetten van een backup makkelijker is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Adobe Lightroom ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Adobe Bridge is ook wel handig (al lijkt mij Lightroom iets uitgebreider?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lightroom werkt erg prettig, maar is meer bedoeld voor de profs dan voor het beheren van je foto's . . .

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2006 19:34 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MellyVille1

MellyVille1

MacBook

dan heeft deze prof lightroom nodig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb itunes maar verwijderd, want het programma voldeed totaal niet aan mijn eisen. Vlc daarin tegen rox! Echter ervaar ik 1 klein probleempje met vlc, wat ik met itunes niet had; de playlist.

Elke keer als ik vlc afsluiten (niet actief in dock) en weer opnieuw start, is mijn playlist weer helemaal leeg. Uiteraard kan ik mijn playlist elke keer gaan opslaan en laden, maar dat vind ik crap. Is er een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The - DDD
MellyVille1 schreef op donderdag 02 november 2006 @ 18:09:
waarom een virusscanner als er toch geen virussen zijn, en waarom zijn er trouwens geen virussen? moet toch overal op kunnen?
...
Vrij simpel eigenlijk.

Nu geen virussen garandeert niets over de toekomst. Maar nog veel belangrijker: Wil jij diegene zijn die iemand anders besmet met een virus omdat je een bestandje wat je binnengekregen hebt doorgestuurd hebt? Bepaalde Office meuk ben je namelijk niet kwetsbaar voor, maar je geeft het net zo makkelijk weer door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mentox schreef op woensdag 01 november 2006 @ 15:04:
[...]

KeaveXL schreef op donderdag 02 november 2006 @ 16:26:
[...]

Het is me nog niet gelukt om bin/que files te mounten.. :(

Iemand suggesties? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-09 07:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13-09 16:53

Bigg Balls

Screw you guys, I'm going

www.nickx.be/osxapps/

Als je dit serieus bijhoudt dan wordt het een website die ik vaak ga bezoeken. Het is een erg mooi initiatief en ziet er keurig uit.

Wat ik erg handig vind is de download link en het categorien menu. Wat misshien nog een makkelijk zou zijn is een wat beknoptere omschrijving met daarbij een soort tabel van eigenschappen en functies (en dat je het verhaal kan 'uitvouwen')

Verder zat ik nog te denken aan een ratingsysteem waarin of jij of de bezoekers de software beoordelen. Een beoordeling moet natuurlijk wel gefundeerd zijn dan.

Maar ik moet zeggen dat ik het een geweldige site vind. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is een simpel alternatief met de functies die Paint (as in Windows XP) ook heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frim
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 05 november 2006 @ 14:07:
Wat is een simpel alternatief met de functies die Paint (as in Windows XP) ook heeft?
Je kan Seashore proberen. Die is echter nog zwaar beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppl
  • Niet online

ppl

The - DDD schreef op zondag 05 november 2006 @ 11:13:
[...]

Vrij simpel eigenlijk.

Nu geen virussen garandeert niets over de toekomst. Maar nog veel belangrijker: Wil jij diegene zijn die iemand anders besmet met een virus omdat je een bestandje wat je binnengekregen hebt doorgestuurd hebt? Bepaalde Office meuk ben je namelijk niet kwetsbaar voor, maar je geeft het net zo makkelijk weer door.
Nu nog geen virussen garandeert inderdaad niets over de toekomst en dat geldt dus ook voor het vermogen van virusscanners om toekomstige virussen af te kunnen vangen. Dat laatste zit wel in virusscanners maar er is er nog geen eentje die het ook daadwerkelijk kan doen. Een virusscanner installeren voor de toekomst is dus uiterst naief, het helpt geen zak aangezien heuristics en sandboxing (zoals Trendmicro gebruikt) simpelweg niet werken. Je tweede punt is wel uiterst sociaal en nobel. Er zijn maar weinig mensen die de beveiliging van anderen op zich nemen. Iedereen is zelf verantwoordelijk voor hun computer en dus moeten ze hun eigen beveiliging maar regelen. Ik snap echter wel dat je geen gezichtsverlies wil lijden wanneer iemand besmet raakt met een bestand dat van jou afkomstig is en besmet is met een virus. Via email wordt er tegenwoordig vaak al gescand op de mailserver dus daar hoef je het ook weer niet zo voor te doen. Nee, het argument om op andere platformen dan Windows een virusscanner te gebruiken is uiterst zwak, het enige wat daarvan overeind blijft staan is het feit dat het sociaal is om Windows gebruikers tegen zichzelf te beschermen, de rest is onzin. Daarnaast kun je er nog altijd een disclaimer bij doen dat je niet kunt garanderen of iets virusvrij is of niet (wat veel bedrijven doen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superflip
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:36

Superflip

*pwiet*

Bigg Balls schreef op zondag 05 november 2006 @ 12:15:
[...]

Als je dit serieus bijhoudt dan wordt het een website die ik vaak ga bezoeken. Het is een erg mooi initiatief en ziet er keurig uit.

Wat ik erg handig vind is de download link en het categorien menu. Wat misshien nog een makkelijk zou zijn is een wat beknoptere omschrijving met daarbij een soort tabel van eigenschappen en functies (en dat je het verhaal kan 'uitvouwen')

Verder zat ik nog te denken aan een ratingsysteem waarin of jij of de bezoekers de software beoordelen. Een beoordeling moet natuurlijk wel gefundeerd zijn dan.

Maar ik moet zeggen dat ik het een geweldige site vind. _/-\o_
Dan is dit misschien ook iets voor jou : http://www.applove.be/

Het is een site die al lang op het programma staat bij mij en nu eindelijk af is. Het is de bedoeling dat er dagelijks, één of meerdere applicaties gepost worden die écht de moeite zijn. Dus niet allerhande basic stuff maar enkel de echt goede applicaties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls

Bigg Balls

aik0n schreef op zondag 05 november 2006 @ 17:17:
[...]

Dan is dit misschien ook iets voor jou : http://www.applove.be/

Het is een site die al lang op het programma staat bij mij en nu eindelijk af is. Het is de bedoeling dat er dagelijks, één of meerdere applicaties gepost worden die écht de moeite zijn. Dus niet allerhande basic stuff maar enkel de echt goede applicaties!
Keurig! Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls

Bigg Balls

is er eigenlijk een programma waarmee ik een database van films kan beheren? Ik heb nogal een collectie films en die heb ik nu op een programma staan op mij windows laptop

Ant movie catalog is dat programma en ik ben er zeer tevreden over. Echter wil ik nu een programma dat op de mac werkt en net zoals ant movie catalog de beschrijving van de film van bekende websites haalt zoals imdb of, nog beter zelf, moviemeter.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Laatst online: 13-09 07:37
delicious library
dvdpedia

etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls

Bigg Balls

En zijn er ook varianten die de beschrijving van de film in het Nederlands downloaden? En het liefst een gratis versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MellyVille1

MellyVille1

MacBook

nu heb ik stuffitexpander en unarchiver al geprobeerd, maar ik zoek eigenlijk een simpel rar programma wat de inhoud van rars en evt andere compressed files laat zien, en vanwaar ik ze kan extracten, ipv dat dit automatisch gebeurt...

zoals winrar voor windows is dus eigenlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wim Leers
  • Laatst online: 09-09 08:00
+1

Mooie en nuttige site :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb allerlei topics doorgespit maar het nergens kunnen vinden, dus post ik het even hier:

Ik krijg mijn iSight niet aan de praat in aMSN. Hij zegt dat ik gefirewalled ben of achter een router zit. Dat is het probleem niet, want ik zit inderdaad achter een router.
De FAQ van aMSN zegt dat ik mijn router in moet stellen zodat aMSN doorgelaten wordt. Ik krijg dit alleen niet voor elkaar. Heeft iemand hier ditzelfde probleem en het misschien al opgelost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fenrir
  • Niet online

fenrir

——-

kijk eens in het grote portmappingsverhaal voor je probleem met aMSN

Van klussen krijg je grijze haren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaassouffle

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superflip
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:36

Superflip

*pwiet*

Bedankt! Ik probeer er elke dag wat nieuws op te zetten. Zowel bekendere als minder bekende apps. Ik moet eerlijk toegeven dat ik voor nog maar een 3-tal dagen online te staan heel wat bezoekers krijg en dat van over de hele wereld. Ik ben er zeker van dat eens hij goed op gang is een populaire site kan worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaZZ
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16-09-2024
Iemand enig idee welke poort open moet staan voor aMSN mbt de iSight camera? Hoe ik ze open moet zetten weet ik wel maar geen idee welke :P

Canon EOS 5D Mark II | Canon 17-40 F4.0L | Canon 50mm F1.8 | Tamron 28-75 F2.8 | Canon 430 EXII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LaZZ schreef op woensdag 08 november 2006 @ 09:36:
[...]

Iemand enig idee welke poort open moet staan voor aMSN mbt de iSight camera? Hoe ik ze open moet zetten weet ik wel maar geen idee welke :P
In de aMSN FAQ staat port 6890 tot 6900.
Ik heb hier nog wat gevonden over het configureren van je router om aMSN door te laten:
http://forums.cocoaforge.com/viewtopic.php?t=6368

edit: Ik heb zojuist mn webcam aan de praat gekregen dmv de bovenstaande site :*)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2006 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reveal!
http://www.conscius.de/%7Eeidac/index.html

smcFancontrol

kun je je lapper nog iets cooler maken voor op je schoot :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breinonline
  • Laatst online: 06:50

breinonline

Are you afraid to be known?

Reveal! schreef op donderdag 09 november 2006 @ 21:07:
http://www.conscius.de/%7Eeidac/index.html

smcFancontrol

kun je je lapper nog iets cooler maken voor op je schoot :P
Anders gebruik je de zoekfunctie even? ;)

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiiim
  • Laatst online: 18-02-2022

Tiiim

Grand Theft Audio

Voor mensen die (net als ik) een OSX-vervanger zoeken voor een filemanager als Norton / Windows / Total Commander:

- XFolders - Freeware, Universal Binary beschikbaar.

- Disk Order - Lijkt erg op XFolders, maar iets uitgebreider.. Trial versie gratis, ook UB.

- MU Commander - Ook gratis, cross platform.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MellyVille1

MellyVille1

MacBook

ik zoek een DC++ vervanger eigenlijk, en dan in Universal of voor Intel... ik had shakespeer gevonden maar die is nog powerpc

edit: iemand heeft hem gecompiled: http://rapidshare.de/file...r-fat-unified.dmg.gz.html

is ieder progje zo makkelijk om te zetten of is dat nog best moeilijk?

[ Voor 42% gewijzigd door MellyVille1 op 11-11-2006 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouterve
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09 21:13

wouterve

Swinger of States

Afbeeldingslocatie: http://www.onmadesoft.com/images/OnSync.png
OnSync

Omdat ik nog steeds de onverslijtbare en onverwoestbare Nokia 6310i als mobiele telefoon gebruik en die maar niet wil syncen met iSync, maar eens op zoek gegaan naar iets anders. Lo and behold: ik heb wat gevonden! Het programma OnSync synchroniseert allerlei telefoons via bluetooth, infrarood, serieel of usb met naar keuze Apple Addressbook, Entourage en nog een paar andere adresboeken. De Nokia 6310i die ik heb kan er in ieder geval prima mee overweg (eindelijk een mogelijkheid om al m'n telefoonnummers eens te backuppen!), maar er worden ook van andere merken (waaronder Samsung, Sony Ericsson en Motorola) verschillende telefoons ondersteund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Tiiim schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 11:04:
Voor mensen die (net als ik) een OSX-vervanger zoeken voor een filemanager als Norton / Windows / Total Commander:

- XFolders - Freeware, Universal Binary beschikbaar.

- Disk Order - Lijkt erg op XFolders, maar iets uitgebreider.. Trial versie gratis, ook UB.

- MU Commander - Ook gratis, cross platform.
Dat is bijna het gene wat ik zoek als verkenner...

Op windows gebruik ik namelijk 2xExplorer

Afbeeldingslocatie: http://netez.com/2xExplorer/snaps/r7.gif

Iemand die iets vergelijkbaars heeft/kent voor de mac... belangrijkste feature is dat ik 2 verschillende locaties tegelijk open kan hebben naast elkaar.

BMW i4 | Jaguar i-pace | Easee laadpaal | Hoymiles 3kWp O/W | Solis 4,6kWp O/W | IthoDaalderop WMP + NRG addon | Orcon WTW | Homey Pro | Tibber | 3 x Marstek Venus E V153 BMS 215 met CT003 V114

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The - DDD
wouterve schreef op maandag 13 november 2006 @ 02:09:
[afbeelding]
OnSync

Omdat ik nog steeds de onverslijtbare en onverwoestbare Nokia 6310i als mobiele telefoon gebruik en die maar niet wil syncen met iSync, maar eens op zoek gegaan naar iets anders. Lo and behold: ik heb wat gevonden! Het programma OnSync synchroniseert allerlei telefoons via bluetooth, infrarood, serieel of usb met naar keuze Apple Addressbook, Entourage en nog een paar andere adresboeken. De Nokia 6310i die ik heb kan er in ieder geval prima mee overweg (eindelijk een mogelijkheid om al m'n telefoonnummers eens te backuppen!), maar er worden ook van andere merken (waaronder Samsung, Sony Ericsson en Motorola) verschillende telefoons ondersteund.
_/-\o_

Is ie van jouw ook zo kitscherig goud kleurig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouterve
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09 21:13

wouterve

Swinger of States

The - DDD schreef op maandag 13 november 2006 @ 09:04:
_/-\o_

Is ie van jouw ook zo kitscherig goud kleurig?
Haha, nee, dat dan weer net niet: die van mij is keurig (hip :P ?) zilver, maar qua stevigheid lijkt het idd wel een klomp goud :D. Nog nooit zo'n goede telefoon gehad, en nu kan ik 'm zelfs syncen met m'n Mac...hoef ik voorlopig tenminste niet aan upgraden te denken!

Het programma is overigens wel shareware, voor $12 heb je een licentie en zijn alle features unlocked (de belangrijkste: alles in één keer kunnen synchroniseren); ik neig er sterk naar die licentie maar eens te kopen: vergeleken met de kosten van een fatsoenlijke nieuwe telefoon met sync-mogelijkheid is $12 natuurlijk verwaarloosbaar :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tonyisgaaf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
CobraX schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 13:57:
Problemen waar ik nog een oplossing voor zoek:

- Een programma om subtitles (.srt) te synchroniseren (iets à la subsync of subtitleworkshop onder windows).
[...]
SubSyncX? :)

Hmm, ik zie nu dat de pagina van SubSyncX niet meer bestaat. Als je het programma wilt hebben moet je dat maar ff melden. Werkt perfect namelijk!

NL Weerradar widget Euro Stocks widget Brandstofprijzen widget voor 's Dashboard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 12-09 10:39

LoneWolf

Just a Byte

Hier ook een geinteresseerde voor SubSyncX :)
kan ik eindelijk in frontrow ook mijn Xvids spelen.. :)

Life is to short to mess with it... Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die - Disk Order - draait op mijn G4-1ghz erg buggie. Dat is het enige pakket wat gewoon met regelmaat een crash veroorzaak. Colorwheel of death en enige wat je nog kunt is gewoon power er af en opnieuw starten!

Xfolders kende ik niet, ga ik vanavond direct proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooghel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:49

vooghel

Cunning linguist

Hé, cool! Ik was al langer op zoek naar een sync-programma voor mijn Samsung D600, en deze zou weleens kunnen werken (al izjn ze daar op de site niet al te stellig over). Vanavond thuis eens proberen :)

En de Nokia 6310i is echt een superdegelijk toestel, ik heb er zelf jaren mee gedaan voor ik 'm weggaf.

Nederlands is makkelijker als je denkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tonyisgaaf schreef op maandag 13 november 2006 @ 09:53:
Hmm, ik zie nu dat de pagina van SubSyncX niet meer bestaat. Als je het programma wilt hebben moet je dat maar ff melden. Werkt perfect namelijk!
Hier staat een user-mirror.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

vooghel schreef op maandag 13 november 2006 @ 14:20:
[...]

Hé, cool! Ik was al langer op zoek naar een sync-programma voor mijn Samsung D600, en deze zou weleens kunnen werken (al izjn ze daar op de site niet al te stellig over). Vanavond thuis eens proberen :)

En de Nokia 6310i is echt een superdegelijk toestel, ik heb er zelf jaren mee gedaan voor ik 'm weggaf.
Ja... hij werkt met de D600 :)

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hbokh
  • Laatst online: 16-12-2024

hbokh

Unox: the worst OS!

Deels Off-Topic...
Adium is natuurlijk erg fijn, maar kent iemand alhier een tooltje om op een website een online- / offline-image te plaatsen welke je status in Adium aangeeft?
Dus zoiets: Afbeeldingslocatie: http://www.kai-heitkamp.de/images/offline.gif - gevonden op de site van de maker van Xfolders.

[ Voor 6% gewijzigd door hbokh op 13-11-2006 16:48 . Reden: Aanvulling ]

This is my sick nature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neobender
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-02 13:44
Dat is toch gewoon je MSN/Yahoo/whatever status?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breinonline
  • Laatst online: 06:50

breinonline

Are you afraid to be known?

Eastman schreef op maandag 13 november 2006 @ 09:00:
[...]

[afbeelding]

Iemand die iets vergelijkbaars heeft/kent voor de mac... belangrijkste feature is dat ik 2 verschillende locaties tegelijk open kan hebben naast elkaar.
Je kan toch gewoon twee vensters openen naast elkaar?

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uruviel359
  • Laatst online: 01-09 11:39
MellyVille1 schreef op maandag 06 november 2006 @ 15:23:
nu heb ik stuffitexpander en unarchiver al geprobeerd, maar ik zoek eigenlijk een simpel rar programma wat de inhoud van rars en evt andere compressed files laat zien, en vanwaar ik ze kan extracten, ipv dat dit automatisch gebeurt...

zoals winrar voor windows is dus eigenlijk...
Er is een ShareWare programma wat dat doet genaamd BetterZip ... misschien is dat de moeite waard/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hbokh
  • Laatst online: 16-12-2024

hbokh

Unox: the worst OS!

Neobender schreef op maandag 13 november 2006 @ 16:59:
Dat is toch gewoon je MSN/Yahoo/whatever status?
Ja dus... :? Daarmee heb ik nog geen antwoord op mijn vraag!
Maar Jabber-status erbij mag ook (misschien dat ik eens op Jabber-sites moet gaan zoeken dan)!

This is my sick nature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiiim
  • Laatst online: 18-02-2022

Tiiim

Grand Theft Audio

Eastman schreef op maandag 13 november 2006 @ 09:00:
[...]

[afbeelding]

Heb je Path Finder al geprobeerd?
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is bedoeld voor het
* Noemen
* Bespreken
* Zoeken
van onmisbare tools en software voor je Mac.

Vragen naar een tool waarnaar je op zoek bent is toegestaan, maar het is *niet* de bedoeling hier je allerhande softwareproblemen te komen troubleshooten. Als je een probleem hebt, mag je daar een nieuw topic met degelijke topicstart voor openen :)