Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 176284

tis niet zo moeilijk.

kwestie van een verbinding maken (toegangspunt defineren) Alles goed zetten. SSID beveiliging etc.

Wel moet je de browser ff instellen dat hij gaat via je wlan. Anders zal hij standaard via GPRS gaan.
Ik geef altijd als toeganspunt op (ieder applicatie) dat ik altijd moet kiezen. Zo kan ik bepalen waar er verbinding mee wordt gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cdgrit
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-01 16:44
delyver schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 18:57:
Ben ik nou de enige die zo kansloos is dat die WLAN niet aan de praat krijgt?
Ik heb alle instellingen ingevoerd..
Maar wat doe je dan? hoe begin je met internetten via WLAN..
Ik snap er niet zo veel van :S
Ik kreeg het in eerste instantie ook niet aan de praat, omdat ik op mijn router de DHCP server uit had staan en je op je E70 nergens een statisch IP adres kan opgeven. Je moet je IP adres dus via een DHCP server verkrijgen.

Originele startpagina - Stadindex.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 150801

DaannO schreef op zondag 02 juli 2006 @ 20:21:
[...]

Heel erg bedankt!!

De link staat er in :)
Danno, misschien nog een tipje om iets toe te voegen aan dit topic...Er zitten dingen op m'n telefoon waarvan ik geen weet heb wat je er eigenlijk mee kunt. In de Nokia help wordt bijvoorbeeld uitgelegd hoe je verschillende toegangspunten in een group kunt zetten. Erg leuk, maar wat heb ik er precies aan. Verder ook geen idee wat je precies met apparaat beheer moet??
Of is dit meer een topic voor s60 3rd of symbian 9.1 ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 150801 schreef op zondag 23 juli 2006 @ 14:37:
[...]

In de Nokia help wordt bijvoorbeeld uitgelegd hoe je verschillende toegangspunten in een group kunt zetten. Erg leuk, maar wat heb ik er precies aan.??
In een groep zet je een aantal toegangspunten in de volgorde van belangrijkheid.

b.v.
Eerste is een Wlan
tweede is GRPS
derde is GSM

als je een verbinding maakt en je hebt ingesteld dat je kunt kiezen, zie je deze groep ook staan (onder de naam die je hem hebt gegeven). Als je die kiest zal de e70 in volgorde proberen verbinding te maken. Dus als er een wlan is gaat het daarmaa " praten" is er geen wlan, zal hij via GRPS verbinding maken.
In theorie moet het zo werken, krijg het echter nog niet lekker aan de gang....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-11-2024

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

Ik heb nog wat zitten rondzoeken naar een Zwarte E70 (ik wil geen grijze) en voor zover ik kan achterhalen is de zwarte van het type EGSM: 850/1800/1900 terwijl de zilveren GSM: 900/1800/1900 is. Dus Zwart voor amerika en grijs voor asië en europa. Zwaar k*t dus. Want volgens mij kun je met een 850 telefoon in Nederland niet bellen of wel? Waarom hebben ze dat ding ook niet quad band gemaakt grrr!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-03 22:15
Anoniem: 150801 schreef op zondag 23 juli 2006 @ 14:37:
[...]

Danno, misschien nog een tipje om iets toe te voegen aan dit topic...Er zitten dingen op m'n telefoon waarvan ik geen weet heb wat je er eigenlijk mee kunt. In de Nokia help wordt bijvoorbeeld uitgelegd hoe je verschillende toegangspunten in een group kunt zetten. Erg leuk, maar wat heb ik er precies aan. Verder ook geen idee wat je precies met apparaat beheer moet??
Of is dit meer een topic voor s60 3rd of symbian 9.1 ??
Dat zijn eigenlijk te specifieke vragen die je hebt. Het probleem is, dat als ik elk klein vraagje in de ts zou gooien, er geen houde aan is.

Het apparaat beheer is voor zover ik weet, om te zien hoeveel geheugen je nog vrij hebt en welke prog`s er draaien. Maar daar zal later iemand wel een goed antwoord op hebben. In iedergeval bedankt voor de tip! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-11-2024

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

Ik heb nog een vraagje voor de praktijk. Het is een smartphone wat wil zeggen dat je meerdere programma's tegelijk kunt laten draaien. Is het dan mogelijk om bijvoorbeeld een video op de achtergrond op te nemen, terwijl je tegelijk navigeert met software of een ander programma draait bijv. browsen of is de camera functie dominant en kun je die niet 'minimaliseren'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acroach
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-06 14:19
Lekker dat t Forum eindelijk een beetje op gang komt.

Vraagje voor de kenner:

Veel progs op mn E70 gezet, op vakantie gegaan, telefoon uitgezet (voor de eerste keer in een week), aangekomen in Milaan, wil mn telefoon aanzetten.... zo dood als een pier! De blauwe letters NOKIA komen nog en dan is t niets meer. Als ik t toetsenbord openklap, dan krijg ik een halve seconde achtergrondje te zien en weer blanco. Ik dik in de stress natuurlijk had beloofd de persoon die me op kwam halen in Moskou (doorreis) een smsje te sturen. In Moskou uiteindelijk naar een reparateur gegaan, die drukte een code met 5 vingers tegelijk in (harde reset?) en de telefoon deed het weer. Backupjte teruggezet, Nou is mijn vraag, kent iemand die code?

Nog steeds tevreden over de telefoon, kan toch zeker 48 uur doen met de batterij, krijg helaas VOIP/SIP nog niet aan de praat met bijvoorbeeld Voipbuster. Heb al een DMZ op mn router aangemaakt op t ip adres van mn E70 (helpt ook niet). OS is toch wel iets traag, zeker met open klappen van toetsenbord duurt t soms 3 seconden voor t scherm volledig gedraaid is.

Iemand die al een oplossing heeft voor het laten staan van je email op je telefoon, zodra ik mn mail ergens van een server afhaal met mn laptop bijvoorbeeld dan haalt ie de eerstvolgende verbinding alle mail van mn telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik denk dat die Rus een harde reset heeft gedaan:

codes zie beginpost van dit topic:

Welke codes kan ik allemaal gebruiken voor mijn E70?
Ik zete ze even in een overzicht voor je met de betekenis er van:

*#7370# geeft een harde reset
*#0000# geeft de software versie
*#06# imeinummer
*#2820# geeft het Bluetooth MAC adres
*#62209526# geeft het WLAN MAC adres
*#92702689# geeft een timer weer voor gesprekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-03 22:15
Hehe, ze staan al in de ts :+

[ Voor 60% gewijzigd door DaannO op 24-07-2006 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zym0tiC
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Zym0tiC

^_^

Ik heb vandaag mijn e70 gehaald.ben dit bericht zelfs ermee aan het posten. Wifi! Eigenlijk is het enige nadeel dat hij wat groter is dan mijn vorige gsm een k700. Voor de rest is het een toptoestel.

edit:
Worden er trouwens geen games meegeleverd op de e70? En verder heb ik maar 1 theme, terwijl in de verschillende reviews gezegd wordt dat dit er 3 moeten zijn

[ Voor 30% gewijzigd door Zym0tiC op 25-07-2006 00:55 ]

There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

edit:
Worden er trouwens geen games meegeleverd op de e70? En verder heb ik maar 1 theme, terwijl in de verschillende reviews gezegd wordt dat dit er 3 moeten zijn
Tis een business phone dus games zijn niet echt nodig om te kunnen werken. Logische beslissing van Nokia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delyver
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 29-05 16:40
yes.. wlan eindelijk aan de praat.. :)

btw, er zit geen timer functie op :P
ff kijken of er een java replacement voor is..

Audi A8 W12 6.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06:58
Heeft iemand wat tips waar hem te kopen met een abbo? Ik wil hem namelijk wel snel krijgen dan en niet weken wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cdgrit
Dersan schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 12:58:
Heeft iemand wat tips waar hem te kopen met een abbo?
Hij is gratis bij de mediamarkt met een Vodafone 22,50 Bel en Multimedia tegoed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
cdgrit schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 13:09:
[...]

Hij is gratis bij de mediamarkt met een Vodafone 22,50 SMS en Multimedia tegoed.
Dat is net jammer, bij mediamarkt kan je niet online bestellen en de dichtsbijzijnde is zo'n 60 km verderop :(..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weird-
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 24-11-2024
cdgrit schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 13:09:
[...]

Hij is gratis bij de mediamarkt met een Vodafone 22,50 SMS en Multimedia tegoed.
Bedoel je Bel en SMS tegoed of Bel en Multimedia tegoed? SMS en Multimedia bestaat namelijk niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Auto-toetsblok
Ik durf het bijna niet te vragen, maar de laatste nokia die ik had (5110) had een automatische toetsblok, ik heb die functionaliteit echter nog niet kunnen ontdekken?? Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cdgrit
Weird schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 16:10:
Bedoel je Bel en SMS tegoed of Bel en Multimedia tegoed? SMS en Multimedia bestaat namelijk niet :)
Foutje, die bedoel ik inderdaad :P

-----------
De optie om automatisch toetsen te blokkeren zit er volgens mij niet op. Ook in de handleiding kom ik het niet tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraats
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06:35

kraats

Ik rol

Anoniem: 150801 schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 16:29:
Auto-toetsblok
Ik durf het bijna niet te vragen, maar de laatste nokia die ik had (5110) had een automatische toetsblok, ik heb die functionaliteit echter nog niet kunnen ontdekken?? Iemand?
Ik gebruik AutoLock. Is via de links in de ts wel te downloaden. Ideaal, behalve dat hij in de auto ook lockt :/
edit:
owkee dan.. een direct linkje: AutoLock via My-Symbian.com

[ Voor 17% gewijzigd door kraats op 25-07-2006 20:19 . Reden: Linkje toegevoegd ]

Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k0ewl
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18-08-2023
ff iets snels:

IK HEB HEM!!

ontopic:
Ik was heel snel uit het WLAN instellen en het werkt echt perfect. Helaas moet ik me nog wel verdiepen in hoe het zit met internettelefonie, maar dat gaat ook wel lukken.

BTW, ik heb ook geen automatische vergrendel functie functie ergens gezien

A byte walks into a bar and orders a pint. Bartender asks him "What's wrong?" Byte says "Parity error." Bartender nods and says "Yeah, I thought you looked a bit off."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
Heeft iemand nog tips waar hem vandaan te halen met een abbonement? Mediamarkt valt voor mij af in ieder geval, heb het liefst een online shop ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weird-
cdgrit schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 17:04:
[...]
Foutje, die bedoel ik inderdaad :P
Sorry, het zal aan mij liggen maar ik weet nog steeds niet welk abonnement je nou precies bedoelt..

bedoel je dus nu het bel en sms tegoed óf het bel en multimedia tegoed?

Dit wil ik weten omdat ik van plan ben de telefoon aan te schaffen met het "bel en multimedia tegoed" van vodafone, maar als dat bij de media markt gratis is, scheelt me dat een hoop geld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvdlaan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-05 10:12
Weird schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 21:30:
[...]

Sorry, het zal aan mij liggen maar ik weet nog steeds niet welk abonnement je nou precies bedoelt..

bedoel je dus nu het bel en sms tegoed óf het bel en multimedia tegoed?

Dit wil ik weten omdat ik van plan ben de telefoon aan te schaffen met het "bel en multimedia tegoed" van vodafone, maar als dat bij de media markt gratis is, scheelt me dat een hoop geld :)
Als je hier ff kijk: E70 zie je dat het om een bel & multimedia tegoed gaat ;)

Xbox One X | iPhone 12 | iPad Pro 11 | MacBook Air M1 | Sony HX50v | Sony HX400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weird-
Thnx! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zym0tiC
  • Nu online

Zym0tiC

^_^

Hoe krijg je het trouwens voor elkaar om bij de stil stand het trilalarm langer achter elkaar te laten trillen. Nu voel ik als ik geluk heb af en toe kleine schokjes. Zie liever dat die "schokjes" wat langer duren. Heb al een geprobeerd om andere melodie te kiezen maar bij de preview merk ik wel dat het trilalarm langer trilt maar uiteindelijk doet hij dit niet nadat ik dit heb ingesteld.

verder vraag ik me af wat ik nu precies nodig heb om sip werkende te krijgen. Voipbuster en easybapx of maar een van de 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94923

Dersan schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 20:56:
Heeft iemand nog tips waar hem vandaan te halen met een abbonement? Mediamarkt valt voor mij af in ieder geval, heb het liefst een online shop ;).
http://www.futuregsm.nl/i...9&supName=Vodafone&sup=10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

hmmm ik ben me aan het orienteren op een nieuwe telefoon zoals deze. Had altijd een 7650 en nu een tijdje een 6230 maar deze spreekt me erg aan. Helemaal vanwege het WiFi erin...
Ik houd dit topic in de gaten :)

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 182217

kan ik met de e70 ook de harde schijf van mijn pc benaderen en zo streaming muziek en films afspelen?
internetten lukt wel via wlan maar is nog niet gelukt om die harde schijf van de pc te vinden.

bvd luc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Met het risico dat iedereen webwinkels gaat aanprijzen, maar was over futuregsm ook te spreken. Zonder abo, in de voorverkoop € 417,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 182217 schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 13:12:
kan ik met de e70 ook de harde schijf van mijn pc benaderen en zo streaming muziek en films afspelen?
internetten lukt wel via wlan maar is nog niet gelukt om die harde schijf van de pc te vinden.
Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar er zal vast zoiets bestaan als VNC for Symbian. Daarmee moet je volgens mij een eind kunnen komen. Good luck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrandir
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:35
Woei, ik heb 'm nu ook sinds een paar dagen :)

Ben er op zich wel tevreden mee, maar hij mocht wel iets sneller reageren als je bijvoorbeeld de camera aanzet of het scherm wilt draaien :\

Verbouwing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janzeeschuimers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-11-2024
Kun je het scherm ook draaien naar "landscape" dmv een keuze in het menu , zonder hem open te moeten klappen ? (net zoals bij de e60).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

janzeeschuimers schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 15:05:
Kun je het scherm ook draaien naar "landscape" dmv een keuze in het menu , zonder hem open te moeten klappen ? (net zoals bij de e60).
Nope...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is onderstaande waar (kheb het gehoord van iemand, maar kon mijn oren niet geloven)

Als nokia met een nieuwe firmware uitkomt, dan kun je deze zelf niet in je nokia zetten. Je moet dan naar een servicepunt van nokia waar ze dit dan voor je doen.....

Wat een onzin als dit waar is. Normale hardware fabrikanten zetten de firmware op internet, en de gebruikers updaten gewoon ff zelf.

Weet iemand of dit waar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
Dankje voor de tip....

Nu maar wachten tot mn ouders terug zijn van vakantie....nog 2 dagen :( .

Ben nog 17 dus kan dit nog niet zelf doen... ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janzeeschuimers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-11-2024
Anoniem: 176284 schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 19:17:
Is onderstaande waar (kheb het gehoord van iemand, maar kon mijn oren niet geloven)

Als nokia met een nieuwe firmware uitkomt, dan kun je deze zelf niet in je nokia zetten. Je moet dan naar een servicepunt van nokia waar ze dit dan voor je doen.....

Wat een onzin als dit waar is. Normale hardware fabrikanten zetten de firmware op internet, en de gebruikers updaten gewoon ff zelf.

Weet iemand of dit waar is?
@frankln

Ja helaas klopt dit maar Nokia is bezig met FOTA Firmware update Over The Air (maar dit schijnt alleen mogelijk te zijn met toekomstige modellen zoals de 6136 die gebruik maken van UMA technologie (Unlicensed Mobile Access).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

janzeeschuimers schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 21:50:
[...]
@frankln

Ja helaas klopt dit maar Nokia is bezig met FOTA Firmware update Over The Air (maar dit schijnt alleen mogelijk te zijn met toekomstige modellen zoals de 6136 die gebruik maken van UMA technologie (Unlicensed Mobile Access).
Vreemd, een telefoon met een kabeltje flashen lijkt me toch veiliger.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvb
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 03-06 00:24
True, maar dan zou Nokia je de firmware moeten geven en dat willen ze niet. Ze zijn al de dood voor mensen die de firmware aanpassen voor het geupload wordt naar de telefoon :\

Als ze het via FOTA doen dan is het een heel stuk lastiger om de firmware te bemachtigen en vervolgens een aangepaste versie te uploaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maar ik zo'n service provider dat verplicht om te doen?
Want vaak is de telefoon niet bij hem gekocht..........
En zijn hier dan kosten aan verbonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Hebben we het trouwens over Symbian als we het hier hebben over de firmware?

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zym0tiC
  • Nu online

Zym0tiC

^_^

Ik ben een raar probleem tegen gekomen. Wanneer ik een sms aan het opstellen ben en ik wil een contact toevoegen dan ziet mijn contactenlijst er nogal vreemd uit.

Voorbeeldje:
Henk Henk/M

Alle namen staan in principe dubbel. Eerst de persoon zoals hij bij contacts staat (Henk) en daarachter de zelfde persoon maar dan zoals hij op de sim kaart stond opgeslagen (Henk/M). Ondertussen heb ik mijn sim-kaart leeggemaakt aangezien ik al mijn contacten naar de gsm zelf heb gekopieerd maar toch blijven de dubbele entries erin staan.

Het rare daarbij is echter dat wanneer ik gelijk naar contacts ga en dus niet via berichten-afzender toevoegen ik hier geen last van heb.

edit:
probleem opgelost, een backup gemaakt van mijn contact, contacts verwijderd van de telefoon. Backup terug gezet en geen dubbele namen meer.

[ Voor 11% gewijzigd door Zym0tiC op 29-07-2006 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 182217

als ik bv naar watchfree ga en daat tv wil kijken , wat heb ik daar dan voor nodig?
krijg nu in plaats van beeld alleen een blauw vierkant te zien, geldt trouwens ook voor radio op nederland.fm.

bvd luc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DesertShooter
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-06 23:28

DesertShooter

Afgekickt

Anoniem: 182217 schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 13:50:
als ik bv naar watchfree ga en daat tv wil kijken , wat heb ik daar dan voor nodig?
krijg nu in plaats van beeld alleen een blauw vierkant te zien, geldt trouwens ook voor radio op nederland.fm.

bvd luc
WM Player?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acroach
Anoniem: 176284 schreef op maandag 24 juli 2006 @ 18:26:
Ik denk dat die Rus een harde reset heeft gedaan:

....
Ja ik bereep wel dat het een vorm van Reset is, maar dat is dus een reset die wordt uitgevoerd als de telefoon uit staat, die knoppen inhouden en dan aanzetten. Dus die codes die jij geeft (waren bij mij idd al bekend) staan hier volgensmij los van.

Die man deed het met 1 hand. (en met 1 hand 2 hekjes indrukken en inhouden en nog 5 andere tekens dat lijkt me lastig ;-))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acroach
Is er/komt er een mogelijkheid om meer cache geheugen vrij te maken? Vervelend om iedere keer na 3 pagina's te zien... Program running out of memory/Onvoldoende geheugen beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zym0tiC
  • Nu online

Zym0tiC

^_^

Na bijna een week begint de behuizing van mijn e70 een beetje te kraken. Vooral aan de achterkant bij het dekseltje waardoor de camera lens doorkomt en dan specifiek de 2 onderste hoeken van dat "dekseltje".

En bij het numerieke toetsenbord rechtsonderaan zit het plaatje (wat om het toetsenbordje zit) een beetje los.

Rede tot klagen of ben ik nu een zeikerd? Ik verwacht van een business phone toch wel een beetje degelijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acroach
Het kraken komt mij wel bekend voor, die andere problemen (nog) niet! Ik vind het IDD ook wel een beetje tegenvallen... heb de telefoon nu een maand :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
* Dersan HEEFT DE E70 :D

Nu er maar even mee gaan spelen :D.

Edit: Echt een fijne telefoon :D.

Weet iemand alleen een site met goede themes voor de E70? Ik probeerde er wat van mobile9 te halen en te installeren alleen dan geeft hij een certificaatfout? :/

[ Voor 58% gewijzigd door Dersan op 31-07-2006 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zym0tiC
  • Nu online

Zym0tiC

^_^

Dersan schreef op maandag 31 juli 2006 @ 16:16:
* Dersan HEEFT DE E70 :D

Nu er maar even mee gaan spelen :D.

Edit: Echt een fijne telefoon :D.

Weet iemand alleen een site met goede themes voor de E70? Ik probeerde er wat van mobile9 te halen en te installeren alleen dan geeft hij een certificaatfout? :/
Moet je kijken in het menu bij instrumenten ->toepassingsbeheer ->opties ->instellingen daar kun je de certificaat controle uitschakelen. Op eigen risico natuurlijk ;)

* Zym0tiC mag woensdag zijn e70 gaan omruilen voor een andere, die hopelijk niet kraakt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keiichi
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-06 15:42
Van de week heb ik een abo met een E70 afgesloten.

Tof toestelletje tot zo ver iig :9~

Ik ben nu bezig met een 'groot' bestand via wifi -> http op m'n foon te zetten. Dit gaat al niet supervlot, dus heb ik ethereal erbij gepakt om te kijken wat er gedaan word.
Om de haverklap: "TCP window Full" gevolgd door "TCP Zerowindow". Zou er iets in de TCP stack van symbian niet geheel lekker zitten of zou er op mijn server (Hangt in hetzelfde subnet in dit geval) iets niet geheel 100% zijn?

Solar @ Dongen: http://solar.searchy.net/ - Penpal International: http://ppi.searchy.net/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
Ik heb ook vaak als ik aan het surfen ben via mn phone dat ik een melding krijg dat het geheugen vol is, en dan wilt hij niet meer verder surfen.

Weet iemand hoe dit op te lossen?

Edit: De melding is

geheugen vol, sluit enkele toepassingen en probeer het opnieuw.

Is een groter geheugenkaartje kopen een oplossing?

[ Voor 28% gewijzigd door Dersan op 01-08-2006 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acroach
Dersan schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 11:38:

geheugen vol, sluit enkele toepassingen en probeer het opnieuw.

Is een groter geheugenkaartje kopen een oplossing?
Neej, tenminste, ik heb een 1GB kaartje en heb er ook nog last van. Het heeft te maken met het cache geheugen. Vind het ook hondsirritant, vaak als dat gebeurt dan gooit ie nog mn hele browser dicht ook. Klein nadeeltje idd.

Mn VOIP/SIP werkt goed :D wel jammer dat je alleen vooraf gedifineerde toeganspunten kan gebruiken om te Voipen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keiichi
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-06 15:42
Ik krijg voip met geen geweld voor elkaar. Krijg niets gedebugged. Heb m'n eigen asterisk server draaien maar zeggen waarom ik nu niet geauthorized ben, ho maar! :/

:( :( :(

Weet iemand een nuttige howto waar zowel asterisk EN de config van de foon tergelijk in beschreven zijn? (Heb ze enkel of-of kunnen vinden)

Solar @ Dongen: http://solar.searchy.net/ - Penpal International: http://ppi.searchy.net/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
Ook raar: ik had een testmailtje naar mezelf gestuurd en kwam dus aan op mn E70, wilde hem verwijderen alleen hij blijft gewoon op mn telefoon staan :/. Weet iemand hoe dit komt?

Ik heb btw flink zitten zoeken vanavond en kom veel mensen tegen met de cache problemen maar niemand die een oplossing heeft.

[ Voor 26% gewijzigd door Dersan op 01-08-2006 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acroach
antwoord gevonden op mn eigen vraag:

I have seen a few people here asking about what to do if their phone becomes a little temperental. Some of the time you can fix issues yourself by formatting the device or by restting it. There are two ways, first you can enter *#7370#. This will reset it to the factory settings and wipe most of the stuff from the phone (contacts, connection settings etc).

If that doesnt work you can format most series 60 phones by holding down 3 * green whilst switching it on. Do this untill you see the word formatting or untill it prompts you to enter a city.

be warned, you can loose everything by doing either of these things...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
Acroach schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 22:36:
antwoord gevonden op mn eigen vraag:

I have seen a few people here asking about what to do if their phone becomes a little temperental. Some of the time you can fix issues yourself by formatting the device or by restting it. There are two ways, first you can enter *#7370#. This will reset it to the factory settings and wipe most of the stuff from the phone (contacts, connection settings etc).

If that doesnt work you can format most series 60 phones by holding down 3 * green whilst switching it on. Do this untill you see the word formatting or untill it prompts you to enter a city.

be warned, you can loose everything by doing either of these things...
welke vraag?

En heb jij al een oplossing gevonden voor het cache probleem met de browser?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acroach
Dersan schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 22:43:
[...]

welke vraag?

En heb jij al een oplossing gevonden voor het cache probleem met de browser?
De vraag die ik eerder heb gesteld in dit Topic!

Neej, ik lees wel overal dat er over wordt geklaagd! Nog maar even afwachten zodra meer mensen hem hebben gaat alles in een stroomversnelling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• black_eye
  • Laatst online: 15-05 23:05

black_eye

Ad maiorem black_eye gloriam

Zet opera erop als browser. Werkt echt beter en bijna geen last meer van te weinig geheugen. Nog wel een vraag. Ik werk met Funambol op mijn server en daarmee kan ik perfect het adresboek en agenda overal syncen. Funambol heeft ook de mogelijkheid om pushmail te versturen. Helaas zit er geen pushmailclient op de Nokia. Wie heeft er 1 gevonden? Open source het liefst. MailX en Nokia's Intellisync zijn niet echt een optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
black_eye schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 09:34:
Zet opera erop als browser. Werkt echt beter en bijna geen last meer van te weinig geheugen. Nog wel een vraag. Ik werk met Funambol op mijn server en daarmee kan ik perfect het adresboek en agenda overal syncen. Funambol heeft ook de mogelijkheid om pushmail te versturen. Helaas zit er geen pushmailclient op de Nokia. Wie heeft er 1 gevonden? Open source het liefst. MailX en Nokia's Intellisync zijn niet echt een optie.
Ik heb opera geprobeerd maar opera misvormt hele pagina's tot 1 rechte rij die op je beeldscherm past, en je hebt geen muis meer..Dat vind ik beetje jammer van opera en daarom wil ik graag de standaard gebruiken :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• black_eye
  • Laatst online: 15-05 23:05

black_eye

Dersan schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 13:08:
[...]

Ik heb opera geprobeerd maar opera misvormt hele pagina's tot 1 rechte rij die op je beeldscherm past, en je hebt geen muis meer..Dat vind ik beetje jammer van opera en daarom wil ik graag de standaard gebruiken :).
Dat kan je instellen, maar je hebt inderdaad geen muis meer. Maakt mij niet echt uit, de browser doet het tenmiste :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zym0tiC
  • Nu online

Zym0tiC

^_^

Meer mensen die last hebben van het niet terug kunnen zetten van een gemaakte backup?
Wat speurwerk op het internet maakt duidelijk dat het terugzetten van een telefoon+mem. kaart samen niet werkt. Ben ik fijn klaar mee, heb namelijk een nieuwe e70 gekregen (eentje die niet kraakt) maar ben nu wel al mijn gegevens kwijt.

Als iemand me zou kunnen vertellen wat de default geinstalleerde applicaties zijn zou dat erg mooi zijn dan kan ik die ook bij elkaar gaan zoeken. Heb nu al de zip manager en adobe LE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acroach
Dersan schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 13:08:
[...]
Ik vind t wel aardig werken moet ik zeggen, dat van alles op 1 rechte rij kan je uitzetten in het menu. Die muisaanwijzer mis ik eigenljik niet zo heel erg. Kan alleen nog nergens een Keyg*n vinden O-)

Alleen bij Opera ook weer... Als ik Agile Messenger open heb en ga daarbij op internet dan gooit ie na een paar minuten alles dicht, volgensmij een tekort aan geheugen.

Ben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acroach
Zym0tiC schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 20:31:

Als iemand me zou kunnen vertellen wat de default geinstalleerde applicaties zijn zou dat erg mooi zijn dan kan ik die ook bij elkaar gaan zoeken. Heb nu al de zip manager en adobe LE.
Bij mij vooraf geisntalleerd waren:

Zip manager
Worldmate
Adobe

thats it! Golf pro 2 is naderhand nog wel gratis te downloaden vanaf de nokia site.

en Opera is een goede tip van black_eye! Werkt echt veel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
Weet iemand hoe/of het mogelijk is om een geinstalleerd programma op je "bureaublad" te krijgen, zeg maar het standaard ding wat je ziet boven je menu, waar dus nu icoontjes staan voor berichten, agenda klok en web.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acroach
Dersan schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 12:38:
Weet iemand hoe/of het mogelijk is om een geinstalleerd programma op je "bureaublad" te krijgen, zeg maar het standaard ding wat je ziet boven je menu, waar dus nu icoontjes staan voor berichten, agenda klok en web.
Ja is zeker mogelijk --> Menu --> instrumenten --> instellingen --> Telefoon --> Standby modus --> Toepassingen actief standby!

Daar kan je alles wijzigen wat je wil!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zym0tiC
  • Nu online

Zym0tiC

^_^

Iemand die nog een fijne audio player is tegengekomen waarbij je kunt opgeven uit welke folders hij zijn playlist uit opbouwd? De standaard audio player laad alle folders met muziek in dus ook die met de realtones. Best irri als je lekker muziek ligt te luisteren en je krijgt in een keer een aantal van die korte mp3tjes die langskomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
Acroach schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 16:10:
[...]

Ja is zeker mogelijk --> Menu --> instrumenten --> instellingen --> Telefoon --> Standby modus --> Toepassingen actief standby!

Daar kan je alles wijzigen wat je wil!
Dankje, ik had het daar niet verwacht ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acroach
Iemand al een source gevonden voor meer games? Heb nog geen JAD/JAR games geprobeerd, kunnen die ook gewoon full screen gespeeld worden?

Ben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
Wat ik ook nog wel lastig vind dat als hij mijn email ophaalt van mijn gmail account krijg ik elke keer zo'n certificaatcontrole. Nou die wilde ik dus uitzetten maar ik vind alleen maar certificaatcontrole's van geinstalleerde programma's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nic
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 00:49

Nic

Vrij

Dersan schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 22:45:
Wat ik ook nog wel lastig vind dat als hij mijn email ophaalt van mijn gmail account krijg ik elke keer zo'n certificaatcontrole. Nou die wilde ik dus uitzetten maar ik vind alleen maar certificaatcontrole's van geinstalleerde programma's.
De telefoon herkent het root certificaat niet als 'trusted'. Je kunt het toevoegen door te kijken om welk certificaat het gaat en dat dan te downloaden en te installeren. Hier hebben ze al uitgezicht om welk certificaat het gaat: http://tlog.dehumanizer.c...il-untrusted-certificate/ dus als je met je telefoon naar http://www.ocasta.co.uk/cert.html browsed dan kun je 'm zo ophalen en installeren. (Let op, het is natuurlijk niet 100% veilig als je zo'n certificaat van 'zomaar een website' downloadt, je kunt dus beter dat ding rechtstreeks van Equifax halen, maar dat is wat meer werk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joepadmiraal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-04 07:47
heeft iemand het al voor elkaar gekregen om te printen met de e70?
en het benaderen van bestanden op een windows of linux pc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acroach
joepadmiraal schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 16:14:
heeft iemand het al voor elkaar gekregen om te printen met de e70??
Ben er even mee bezig geweest maar nog niet voor elkaar gekregen. Ik zag al wel dat je een voordeel hebt als je een HP printer hebt. Ik heb zelf een Kyocera en een Canon draaien met een externe printserver, deze krijg ik beide (nog) niet aan de praat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvandijk646
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 27-02 20:55
Nog even over de zwarte E70: Nokia voert in NL alleen de zilvergrijze. De zwarte kan op aanvraag van
een operator, maar dan moeten ze voor een groot aantal gaan, dus die voeren hem tot nu toe niet.

Binnenkort een zilveren, als er niets leukers meer op mijn pad komt.

Weet er al iemand of er nieuwe firmware zit aan te komen?

o.a. het Wlan gedeelte is nogal buggy. Als je bv een toegangspunt gaat toevoegen, kan het zo maar voorkomen dat je hem niet in de keuze lijst ziet. (als je kiest voor de optie "altijd vragen" bij AP).
Maar als je hem er "hard" inzet bij verbinding werkt het wel.

rara rara

Anoniem: 184973

Heb sinds kort ook een E70. Vooral de combinatie toetsenbord-mail-camera gaf de doorslag.
via Mail for Exchange verbinding leggen ging aanvankelijk zeer stroef omdat hij bij het synchroniseren altijd vast bleef steken bij "verbinding maken" UIteindelijk een complete reset (via de code gevonden op dit forum) gedaan en de verbinding lukte.
Om verbinding te leggen met onze Exchange server stelt hij steeds de vraag of het certificaat wel vertrouwd is.

Ik krijg mijn certificaat niet geïnstalleerd op de telefoon. Ik heb een .cer bestandje gevonden dat ik op mijn PC wel kan installeren maar op mijn E70 doet hij er niets mee. Wat doe ik fout ?

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Anoniem: 176284 schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 16:42:
Weet er al iemand of er nieuwe firmware zit aan te komen?

o.a. het Wlan gedeelte is nogal buggy. Als je bv een toegangspunt gaat toevoegen, kan het zo maar voorkomen dat je hem niet in de keuze lijst ziet. (als je kiest voor de optie "altijd vragen" bij AP).
Maar als je hem er "hard" inzet bij verbinding werkt het wel.

rara rara
Dat is hoeft geen bug te zijn. (onbeveiligde) netwerken van buren zie ik ook niet altijd (en dan later opeens weer wel), maar als je het ssid hard opgeeft wordt er toch verbinding gemaakt. Dat zal op de E70 niet anders werken.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Marzman schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 19:04:
[...]

Dat is hoeft geen bug te zijn. (onbeveiligde) netwerken van buren zie ik ook niet altijd (en dan later opeens weer wel), maar als je het ssid hard opgeeft wordt er toch verbinding gemaakt. Dat zal op de E70 niet anders werken.
Noem ik toch een redelijke bug. Het moet gewoon automatisch gaan.
Wat is de laatste release van de Firmware. Kan ik eens kijken of ik wel bij ben.... (phone is 1 maande oud, dus ik denk dat ik de laatste release heb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131211

Hi,

Heeft iemand ook problemen om op password protected sites te komen zoals hotmail.com, gmail.com, en andere via wireless lan? Putty loopt ook vaak vast bij het inloggen.

Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
Geen problemen mee hier....Welke firmware heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131211

heb firmware .05.07.

Heb Opera er ook al opgezet, maakt niet veel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 185385

ik heb het toestel nu een maand en wil graag wat bevindingen neerpennen

minpunten
- opstarten duurt zeer lang
- trage werking, soms lijkt het een eeuwigheid vooraleer een menukeuze opent of de info op het scherm verschijnt
- geen "wijzig" toets als het klavier geopend is (toets waarme makkelijk items kunnen geselecteerd worden)
- nog maar weinig compatibele software voor de 3rd edition
- Blackberry Connect was al zeer lang aangekondigd maar nog maar sinds een week beschikbaar (foei Nokia)
- typt een stuk minder makkelijk als een Blackberry (formfactor E61)
- foto's worden genomen met veel vertraging, stilhouden is de boodschap
- batterij gaat maar 2 dagen mee, zelfs indien bijna niet gebeld wordt (GPRS en WLAN staat wel aan)
- bij een beetje surfen raakt het geheugen te snel vol en moet je de applicatie herstarten
- af en toe een systeemfout, de toepassing wordt dan afgesloten en moet worden herstart

pluspunten
- zeer veel mogelijkheden, meer een PC dan een telefoon (kalender, internet, ...)
- connecties steeds naar keuze : draadloos of via de provider (GSM, GPRS, 3G)
- zeer duidelijk en voldoende groot scherm
- mogelijkheid tot surfen als de noodzaak er is
- Blackberry Connect werkt prima, mails, zowel van de BES Exchange server op het werk als privé mails van Proximus (B.) komen onmiddellijk door
- foto's van goede tot zeer goede kwaliteit, zelf binnen en bij weinig licht
- joystick werkt prima
- blokkering mogelijk vanop afstand via SMS
- mappen voor alle mogelijke e-mails en berichten (SMS, e-mail werk, e-mail privé, Gmail, ...)
- uitgebreide functionaliteiten voor contacts (thumbnail, bijkomende gegevens, beltoon, ...)

geïnstalleerde toepassingen
- Adobe PDF reader (free)
- Google Maps (free)
- Shoutcast - streamer radio (free)
- ZIP (free)
- Snakes - game (free)
- Slovoed - woordenboek (trial)
- Mino - bellen over internet (zeer slechte kwaliteit, krediet te kopen)
- Flurry - automatisch ophalen van e-mail van Hotmail account (free)
- Worldmate - wereldklok, weer en wisselkoers (free)
- Autolock - blokkering toetsenbord (free)
- Sysexplorer - verkenner (free)
- Skyforcedemo - game (free)
- Agile Messenger - Hotmail e.a.IM (free)
- MM Reversi - game (free)
- FSCaller - fullscreen caller (free)
- Blackberry Connect (free)

abonnementen (excl.BTW)
- Proximus abonnement
- Proximus GPRS
- Proximus Blackberry Connect (BES server Exchange) 35,- per maand
- Proximus Blackberry Plus (privé e-mail)
- Proxmus no limit mobile internet (onbeperkt internetverkeer) 55,- per maand

als er iemand nog interessante software heeft hoor ik het graag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dollyking
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16-06 16:06

dollyking

duck tape

*knip* lab tekst
goed geschreven! alleen van dat typen is wel persoonlijk. Zelf ben ik nog op zoek naar een timer (freeware), makkelijk bij koken, parkeren enzo.

verder deel ik de mening wel in grote lijnen

weet iemand waar ik een demo filmpje kan downloaden die het maximale van het scherm laat zien?
de huidige 3gp clipjes lijken wel met een vhs camera van de televisie gehaald. of moet ik zelf wat omzetten met imtoo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acroach
Nog meer mensen sinds kort problemen met Agile messenger?

"Fatal error occured, please reinstall Agile messenger"

al 3 keer geherinstalleerd... das geen oplossing!

Ben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
Acroach schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 12:13:

Ben
Gebruik je de nieuwste versie van Agile? Hier nooit problemen ermee :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazzios
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:06

Tazzios

..

Acroach schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 12:13:

Ben
Yess!!!!! (niets persoonlijk hoor)

ik heb het zelfde probleem

hij zegt trouwens wel op mijn PC dat ik ergens anders ben ingelogt, als ik het probeer. Dus het inloggen werkt wel. misschien dat MS het protocol iets heft gewijzigd

[ Voor 5% gewijzigd door Tazzios op 18-08-2006 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
Bij mij werkt het nog steeds :). Alleen mijn router klapt er vaak uit als ik inlog :S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acroach
Tazzios schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 13:00:
[...]
ik heb het zelfde probleem
Okay dit is herkenning, dat is 1 stap...

nu stap 2 de oplossing???

Iemand???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazzios

Tazzios

..

Dersan schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 13:14:
Bij mij werkt het nog steeds :). Alleen mijn router klapt er vaak uit als ik inlog :S.

welke versie draai jij dan?
ik draai AgileMessengerSeries60_V3-3.76.SIS

http://www.agilemobile.com/support/viewtopic.php?t=982 qoute AgileCS;
We are really sorry for the inconvenience caused. Please do NOT reinstall the application, this issue is solved now.

er wordt dus aan gewerkt :*)

[ Voor 38% gewijzigd door Tazzios op 18-08-2006 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acroach
Perfect!!!

Ik werk(te) vrij veel met Ip passthrough op de zaak waar we nog geen WLAN hebben, nou is het alleen zo dat t kabeltje (bijgeleverd) nogal los in de telefoon zit, en met de minste of geringste beweging is t contact even weg en vraagt ie opnieuw wat ik wil doen /pc suite /gegevensoverdracht/ip passthrough. Om knettergek van te worden. Meer mensen met deze ervaring? of misschien zelfs al iemand een oplossing?

Ben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazzios

Tazzios

..

Acroach schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 14:50:
[...]

Perfect!!!

Ik werk(te) vrij veel met Ip passthrough op de zaak waar we nog geen WLAN hebben, nou is het alleen zo dat t kabeltje (bijgeleverd) nogal los in de telefoon zit, en met de minste of geringste beweging is t contact even weg en vraagt ie opnieuw wat ik wil doen /pc suite /gegevensoverdracht/ip passthrough. Om knettergek van te worden. Meer mensen met deze ervaring? of misschien zelfs al iemand een oplossing?

Ben
kabel werkte bij mij ook na 5x niet meer goed.
ik gebruik nu infrarood en bleutooth, maar alleen maar voor progs en muziek

agile(3.76) werkt trouwens weer _/-\o_ > ik heb niks gewijzigd

weet iemand trouwens al een programma om windows shares te kijken?

[ Voor 4% gewijzigd door Tazzios op 18-08-2006 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pieter87
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-06 10:04
Al iemand die een zwarte E70 is tegengekomen?

De E70 lijkt me een hele mooie telefoon......

Maar ik wil hem graag in het zwart!! :'(

PvOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

pieter87 schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 03:49:
Al iemand die een zwarte E70 is tegengekomen?

De E70 lijkt me een hele mooie telefoon......

Maar ik wil hem graag in het zwart!! :'(
^^ dito, maar hij is (nog) niet leverbaar in het zwart in Nederland. Als ik zo de reacties hier lees denk ik niet dat er een zwarte komt.
Het Nokia E70 Topic

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
Waar ik last van heb is dat als ik themes zoek voor de e70 en ze download en installeert, zijn ze wel gewoon goed als ik de telefoon ingeklapt heb maar als ik hem uitklap doet het theme raar helemaal boven in het scherm.

Heeft iemand al themes die hiertegen kunnen?;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nieuwhier
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 05-04-2024
Ik heb mij E70 nu 2 weken, hij vervangt de palm treo650 voor mij.

Ik ben oprecht verbaasd over hoe goed hij mijn trouwe palm benaderd en overtreft.

Paar minpuntjes heb ik nog:
- Ik check 24 uur per dag een mailbox via imap. Soms werkt dat zomaar niet meer(zonder dat ik dat weet) en moet ik even uit/aanzetten.
- Ik zoek een programma dat een sms of ander alert signaal blijft herhalen tot ik bevestigd heb maar kan dat niet vinden. Iemand ? Op de palm heette dat programma butler.
- Mail programma werkt best aardig maar ondersteund geen imap idle(= push mail). Iemand ?
- Ik heb een tomtom rider en hij werkt daar wel op maar kan via tomtom geen sms ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 186367

Hallo allen,

Ik ben nieuw op de site en heb gisteren na uitvoerig lezen van deze site de Nokia E70 aangeschaft. Helaas krijg ik de Wlan op mijn thuis netwerk niet werkend. Ik krijg een melding dat Wlan netwerk niet kan worden gevonden, dit terwijl ik via zoeken netwerken wel mijn Wlan zie. Heeft iemand een stappenplan om dit goed in te stellen (je moet m.i. via zoveel menu's zaken instellen)?

Hoop op een goed bericht.

TripleE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 186367 schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 11:22:
Hallo allen,

Ik ben nieuw op de site en heb gisteren na uitvoerig lezen van deze site de Nokia E70 aangeschaft. Helaas krijg ik de Wlan op mijn thuis netwerk niet werkend. Ik krijg een melding dat Wlan netwerk niet kan worden gevonden, dit terwijl ik via zoeken netwerken wel mijn Wlan zie. Heeft iemand een stappenplan om dit goed in te stellen (je moet m.i. via zoveel menu's zaken instellen)?

Hoop op een goed bericht.

TripleE
Hier een aanvulling. Ik denk dat het probleem ligt nin mijn wpa slutel. Ik heb op mijn router een 64 cijfer/letter code en op mijn Nokia E70 kan ik het laatste cijfer niet intikken, cursor gaat niet verder. Ik heb code echt helemaal nagelopen en is goed. Weet iemand hoe dit kan en wat de oplossing is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvds
  • Laatst online: 13-01-2024
Hier een aanvulling. Ik denk dat het probleem ligt nin mijn wpa slutel. Ik heb op mijn router een 64 cijfer/letter code en op mijn Nokia E70 kan ik het laatste cijfer niet intikken, cursor gaat niet verder. Ik heb code echt helemaal nagelopen en is goed. Weet iemand hoe dit kan en wat de oplossing is?
Hi,

Ik denk dat je een passphrase moet invoeren en niet een 64 bits sleutel

Ik hoop het eea morgen uit te zoeken als mijn E70 wordt geleverd.

GRoet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

pvds schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 20:33:
[...]

Hi,

Ik denk dat je een passphrase moet invoeren en niet een 64 bits sleutel

Ik hoop het eea morgen uit te zoeken als mijn E70 wordt geleverd.

GRoet
Hoi, be benieuwd hoe het jou is vergaan.

• pvds
  • Laatst online: 13-01-2024
Anoniem: 186367 schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 20:15:
[...]

Hoi, be benieuwd hoe het jou is vergaan.
Telefoon was niet aangekomen #$%!!~
Vandaag dan maar.

GRoet
Pagina: 1 2 ... 6 Laatste