Bedoel je nu gewoon helemaal zelf leasen?kazz1980 schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 11:09:
[...]
Ik heb destijds een vergelijk gemaakt tussen de leaseprijs die ik via Sogeti kreeg en de leaseprijs als ik via de garage zelf zou leasen met een leuke korting die zij konden bieden. Bij twee garages was de garage-eigenaar ZEER te spreken over de korting die ik via Sogeti kon krijgen en kreeg ik de melding dat hij dat absoluut niet kon bieden en dat ik dus zeker via Sogeti moest leasen!
Dus... toch wel aantrekkelijke kortingen - al weet ik natuurlijk niet of dat bij alle merken geldt. Bovendien heb ik bij de leasemaatschappij nog wat extra korting weten af te dingen door met een aantal collega's gelijktijdig een offerte aan te vragen
Even vergelijk:
Lease via Citroen, incl. korting. Komt op 655 euro onder zelfde voorwaarden als ik nu heb bij Sogeti.
Ik heb deze ruim een jaar terug genomen voor nog geen 580 euro per maand. Lijkt me netjes niet waar
Want dan is het natuurlijk logisch, grote leasemaatschappijen werken met grote volumes, en big deals met allerlei bedrijven. Dat drukt de prijs uiteraard nogal.
[ Voor 26% gewijzigd door Mistraller op 24-10-2006 20:30 ]
My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.