Ik heb volgens mij een beetje aparte vraag
Het gaat niet specifiek over welke vga kaart ik wil kopen etc etc.
Want ik heb al een (goede) VGA kaart.
Het betreft zich hierover een Leadtek 7800GT TDH.
Mijn vraag is:
Weet iemand zo hoeveel stroom deze verbruikt , dus eigenlijk de ampere's.
Ik zit namelijk steeds met een probleem.Zodra het stressig word met mijn pc dus ook met gamen dan blijft mijn pc wel eens hangen

Het enige wat ik dan nog kan doen is het belangrijkste knopje op de computer duwen "reset"
Dan start hij opnieuw op en gaat alles weer redelijk goed tot dat ik weer met mijn PC volle bak wil gaan.
Mijn Systeem bestaat verder uit een:
AMD64 3800
Asus A8n-E SLI
4 HDD's waarvan 2 raptors
2gb geheugen (gSkill 2.3.2.5)
4 usb apparaten
7 koelers
IDE kabels verlicht
2 dvd branders.
Nou het belangrijkste Coolermaster real power 450Watt voeding.
Nou weet ik dat wattage niet het belangrijkste is maar de Ampere en de stabiliteit van een voeding.
Nou keek op asus site bij mijn moederbord en daar stond dat bij een 2x 6800GS met 2 HDD etc ec , minimaal een voeding die de +12 en -12V >20(A) geadviseerd word.Ja ik weet het dat ik deze niet heb , maar een serie erboven en meer HDD's erin en andere spullen.Maar het gaat mij erom met die 7800GT.
Mijn coolermaster heeft dat niet hij heeft maar 16(A).Er zijn voedingen die dat wel hebben , Enermax Liberty serie 500 watt (22A) ook de 620 Watt , OCZ powerstream 22A en sommige Tagans 20A , Be Quiet 520W en hoger ook.
Vandaar dat ik even navraag of iemand weet wat een 7800GT doet , op de site van leadtek vind ik helaas niets. Het probleem met vastlopen moet ergens in zitten.En ik keek toch wel even op betreft wat ik zag op Asus site met 2x6800GT.
Eigenlijk sinds ik deze voeding heb loopt het vast , de rest van de hardware is veelvuldig getest en geen probleem gevonden.Enermax noisetaker voeding(oudere serie 470W 3 jaar oud) erin gehad en daar liep hij ook mee vast

Maar even nagecheckt en hij heeft op +12V en -12V maar ook 16A.Vandaar uit dat ik daar ga zoeken.
Alvast bedankt.