[MacBook] Discussietopic en Mini-FAQ deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 16 Laatste
Acties:
  • 7.412 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-09 14:02
roderickvd schreef op maandag 03 juli 2006 @ 14:21:
Wilde 'm via de Mexpert kopen voor stukje loyaliteit (heb 'm daar toch uitgeprobeerd...) en het feit dat de handling kosten lager zijn bij defecten (neem geen AppleCare), maar EUR 150 en 4 weken uitstel is het me niet waard.
Wat denk je dat een AASP (Apple Authorised Service Provider) tegen je zegt als je na 1 jaar met een hardware defect aan komt kloppen? Juist... betalen maar. Daarom is er het Apple Care Protection Plan. Dan kun je tot 3 jaar na aankoop aankloppen voor een reparatie zonder hoge kosten.

Hier had uw reclame kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mei
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-10-2024

Mei

Eiríkr schreef op maandag 03 juli 2006 @ 14:40:
[...]

Wat denk je dat een AASP (Apple Authorised Service Provider) tegen je zegt als je na 1 jaar met een hardware defect aan komt kloppen? Juist... betalen maar. Daarom is er het Apple Care Protection Plan. Dan kun je tot 3 jaar na aankoop aankloppen voor een reparatie zonder hoge kosten.
En wat denk je dat de wet zegt als je na 1 jaar met een hardware defect een komt kloppen? Juist... garantie. Je moet alleen even weten waar je moet zoeken voor bewijs. Soms is een familielied/kennis die advocaat o.i.d. is ook nog wel handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:06
roderickvd schreef op maandag 03 juli 2006 @ 14:21:
Zojuist wilde ik een zwarte MacBook kopen bij de Mexpert - kunnen ze er geen uitleveren met een internationaal Engels toetsenbord en Mac OS X!

Nou ja, ze kunnen het wel, het kost dan EUR 150 extra en de levertijd gaat ook met 4 weken omhoog. Bizar, aangezien ik 't in de Apple Store zonder meerkosten kan selecteren terwijl-ie met 4 dagen verzendklaar is.
Ik heb onlangs uitgevonden dat je ook niet via de Apple Store een US International toetsenbord kan krijgen, wel een GB (Engels) toetsenbord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roderickvd
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18:57
Eiríkr schreef op maandag 03 juli 2006 @ 14:40:
[...]

Wat ik prettig vond aan de Mexpert, en waarvoor ik wel akkoord zou gaan met 4% i.p.v. 6% korting, was dat de handling kosten vaak niet nodig waren vanwege hun eigen service center.

Maar AppleCare voor EUR 300? Dat is 20% van de nieuwprijs! M'n AcerAdvantage inclusief accidental damage coverage kostte de helft daarvan. Ik ben er nog niet over uit, wat zijn jullie ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roderickvd
Wannapuf schreef op maandag 03 juli 2006 @ 15:10:
[...]

Ik heb onlangs uitgevonden dat je ook niet via de Apple Store een US International toetsenbord kan krijgen, wel een GB (Engels) toetsenbord.
Hoe ben je daar achter gekomen? Ik heb zojuist even gebeld en het schijnt geen probleem te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

roderickvd schreef op maandag 03 juli 2006 @ 15:41:
[...]

Hoe ben je daar achter gekomen? Ik heb zojuist even gebeld en het schijnt geen probleem te zijn.
Toetsenbord & MacOS (Int'l English) is niet een US international keyboard, maar gewoon het standaard nederlandse mac toetsenbord met engelse text erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
Mei schreef op maandag 03 juli 2006 @ 14:52:
[...]

En wat denk je dat de wet zegt als je na 1 jaar met een hardware defect een komt kloppen? Juist... garantie. Je moet alleen even weten waar je moet zoeken voor bewijs. Soms is een familielied/kennis die advocaat o.i.d. is ook nog wel handig.
Precies, bewijs. In de meeste gevallen niet te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

roderickvd schreef op maandag 03 juli 2006 @ 15:41:
[...]

ik heb het ook bij de machouse in Hilversum gevraagd en ik kreeg te horen dat ik hem dan via internet zou moeten bestellen.. nou dat heb ik toen maar gedaan (uiteindelijk met nederlands toetsenbord omdat ik dat al had (ook al dacht ik van niet)...

verder heb ik geen applecare genomen omdat ik idd een jurist in de familie heb die dat soort dingen altijd leuk vindt om te regelen, maar als je daar geen zin in hebt moet je -als je dat wilt- gewoon applecare nemen...maar daar betaal je dan wel dik voor, zeker met de wetenschap dat bij normaal gebruik een laptop iig 3 jaar wel mag meegaan, is dat veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
Verwijderd schreef op maandag 03 juli 2006 @ 16:12:
[...]

ik heb het ook bij de machouse in Hilversum gevraagd en ik kreeg te horen dat ik hem dan via internet zou moeten bestellen.. nou dat heb ik toen maar gedaan (uiteindelijk met nederlands toetsenbord omdat ik dat al had (ook al dacht ik van niet)...

verder heb ik geen applecare genomen omdat ik idd een jurist in de familie heb die dat soort dingen altijd leuk vindt om te regelen, maar als je daar geen zin in hebt moet je -als je dat wilt- gewoon applecare nemen...maar daar betaal je dan wel dik voor, zeker met de wetenschap dat bij normaal gebruik een laptop iig 3 jaar wel mag meegaan, is dat veel.
Na 2,5 jaar gebruik gaat je display of logic board kapot, dan ben je toch echt ff heel blij dat je een Apple Care hebt. Ik maak het wekelijks mee hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roderickvd
Eiríkr schreef op maandag 03 juli 2006 @ 16:39:
[...]

Na 2,5 jaar gebruik gaat je display of logic board kapot, dan ben je toch echt ff heel blij dat je een Apple Care hebt. Ik maak het wekelijks mee hier.
Waar is "hier" precies?

Natuurlijk kan het gebeuren, maar het blijft natuurlijk een kosten / baten afweging. Hoe groot is de kans dat zoiets gebeurt? Hoe makkelijk gaat Apple er dan mee om? En ook: hoeveel is er na 2,5 jaar al afgeschreven en weegt het dan alsnog op?

Persoonlijk heb ik zoiets van: als het één jaar goed gewerkt heeft, dan is de kans dat het nog 2 jaar werkt erg groot, tenzij ik het zelf sloop. En als-ie na 3 jaar kapot gaat kan ik ook wel eens een nieuwe gaan kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mei
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-10-2024

Mei

Eiríkr schreef op maandag 03 juli 2006 @ 15:54:
[...]

Precies, bewijs. In de meeste gevallen niet te doen.
Een verwijzing naar het wetboek plus eventuele dreiging van juridische stappen lijken me wel voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenGans
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14-09 19:45
Ik heb net de fan mogen aanhoren. Na een week tijd... Hij werd ook voor het eerst warmer dan 70 graden (ik draaide iTunes, Mail, Safari, Adium & installeerde tegelijk Adobe Creative Suite 2, dus daar mag je niks van zeggen!) Daarnaast draaide 'ie gewoon constant, en niet op een koe'ien manier. Maar het klonk wel vrij "hard" hij kwam soms over mn muziek heen... Maar nu is hij weer zo stil alst maar kan! Vanmiddag ook mn geheugen laten verwisselen (had ik direct na levering willen doen, maar had niet de juiste schroevendraaier..) Maar 1gb is bijna een must hoor! Heerlijk als ie wat ruimer in zn jasje zit! >:)

Damn.. wat is Photoshop een geheugen vreter zeg.. pff... Na hem opgestart te hebben ben ik 510mb kwijt... volgens mij!

[ Voor 12% gewijzigd door JeroenGans op 03-07-2006 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net de MB op mijn 17 inch Sony TFT aangesloten. Wat valt dat dan weer tegen zeg. Ik bedoel: wat is dat scherm van de MB dan mooi, dat glossy went snel. Mijn oude scherm is zo 'dof', terwijl ik daar 3 jaar naar gekeken heb en het prima vond, ha ha ha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 03 juli 2006 @ 19:45:
Heb net de MB op mijn 17 inch Sony TFT aangesloten. Wat valt dat dan weer tegen zeg. Ik bedoel: wat is dat scherm van de MB dan mooi, dat glossy went snel. Mijn oude scherm is zo 'dof', terwijl ik daar 3 jaar naar gekeken heb en het prima vond, ha ha ha.
hmm ik zit hier met een 17 inch Dell TFT. Tot nu toe ben ik er super tevreden over. Maar ook dof.. Ik ben benieuwd wat ik van het glossy scherm van de MacBook vindt. (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu sinds een paar dagen een Black MB en 2gb ram is onderweg. Echt een superapparaat!! Ik kom er alleen achter dat ik geen media player files (zoals op uitzendinggemist.nl) kan afspelen. Nu zijn er alternatieven, maar het journaal bijvoorbeeld alleen met wmv. Ik begrijp dat microsoft mediapleyer neit doorontwikkeld wordt en dat flip4mac niet werkt met intel?

Shit, geen journaal dus voor mij nu in het buitenland?! Da's wel balen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
roderickvd schreef op maandag 03 juli 2006 @ 15:12:
[...]
Maar AppleCare voor EUR 300? Dat is 20% van de nieuwprijs! M'n AcerAdvantage inclusief accidental damage coverage kostte de helft daarvan. Ik ben er nog niet over uit, wat zijn jullie ervaringen?
Idd, 1/3 van de nieuwprijs is echt veel, terwijl garantie weldelijk van groot belang is. Volgens dit recente artikel hebben 20%(!) van de verkochte laptops binnen 3 jaar een defect (ok, een 'onderhoudsbeurt' nodig). Als een mobo kapot is is het ook niet zomaar zelf te repareren, dus hopen dat een defect jouw niet overkomt is je kop in het zand steken :(
Als je Apple Care koopt zal Apple kosteloos eventuele defecten verhelpen. Als je geen Apple Care koopt moet Apple wettelijk gezien het defect oplossen, eventueel tegen een vergoeding. Heeft iemand met dat laatste ook ervaringen? Of is de kans groot dat je je laptop weg kunt gooien als je geen Apple Care koopt? Dus in dat geval kost de goedkoopste Macbook in feite 1399 euro, aangezien Apple Care simpelweg een vereiste is.

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Verwijderd schreef op maandag 03 juli 2006 @ 20:51:
Ik heb nu sinds een paar dagen een Black MB en 2gb ram is onderweg. Echt een superapparaat!! Ik kom er alleen achter dat ik geen media player files (zoals op uitzendinggemist.nl) kan afspelen. Nu zijn er alternatieven, maar het journaal bijvoorbeeld alleen met wmv. Ik begrijp dat microsoft mediapleyer neit doorontwikkeld wordt en dat flip4mac niet werkt met intel?

Shit, geen journaal dus voor mij nu in het buitenland?! Da's wel balen!
Er is al een intel beta van flip4mac die wel te googlen valt met wat moeite, en die er dus binnenkort ook wel officieel aankomt.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom kan Flip4Mac dan niet via Rosetta geemuleerd worden??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Verwijderd schreef op maandag 03 juli 2006 @ 21:29:
Waarom kan Flip4Mac dan niet via Rosetta geemuleerd worden??
Kan wel, maar je moet wat truukjes uithalen om het te installeren en te gebruiken. Ten eerste moet je ervoor zorgen dat de Installer in Rosetta wordt opgestart. Vervolgens moet je elke applicatie die van de plugin gebruik wilt maken (Quicktime, Safari) ook in Rosetta draaien. Op die manier werkt het wel, maar met een kleine vertraging.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentG
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:22
Vandaag even Macbook terug laten zetten naar 512mb. Koop later wel wat extra ram. Even een sleeve gekocht voor net wat extra bescherming in mijn schoudertas.
Alleen, met welk programmaatje kan je nou je taken etc bekijken (processorverbruik ed) en waarmee kan je ook alweer je temps bekijken?

Oh oh Mr. B, oh oh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23:46
VincentG schreef op maandag 03 juli 2006 @ 22:24:
Vandaag even Macbook terug laten zetten naar 512mb. Koop later wel wat extra ram. Even een sleeve gekocht voor net wat extra bescherming in mijn schoudertas.
Alleen, met welk programmaatje kan je nou je taken etc bekijken (processorverbruik ed) en waarmee kan je ook alweer je temps bekijken?
Waar heb je in vredesnaam deze sleeve gekocht als ik vragen mag (en wat voor 1).... Ik ben al weken lang op zoek naar een redelijke sleeve...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

/Applications/Utilities/Activity Monitor en CoreDuoTemp. Kom zeg, zo moeilijk is dat niet. Zeker die laatste is in dit topic alleen al minimaal wel om de pagina genoemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
Mei schreef op maandag 03 juli 2006 @ 17:23:
[...]

Een verwijzing naar het wetboek plus eventuele dreiging van juridische stappen lijken me wel voldoende.
Hehe, probeer het maar.
En laat het me weten ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentG
Een Tucano Macbook sleeve bij de LJS Apple Centre te Den Haag.
Bij de MediaMarkt iets verderop hadden ze volgens mij geen sleeves, maar kan me vergissen. Weet het niet meer zeker.

Sleeve voor Macbook:
Afbeeldingslocatie: http://www.tucano.it/ENG/imgcl/BFGU-PB15.jpg

Oh oh Mr. B, oh oh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

in de bijenkorf bij het damrak hadden ze vorige week 2 sleeves binengekregen (ik dacht van be-ez) een zwarte en een roze, de zwarte was al weg en de roze was nog over (dit was donderdag)
de roze is serieus niet lelijk, maar ik zoek eigenlijk een sleeve met handvaatjes (een superstrak tasje dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor mensen die een handige opbergplek voor hun remote zoeken: Je kan hem rechts boven op je scherm klemmen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentG
Of linksboven.
Hij komt dan net ietjes over het scherm en vind het nou niet echt ideaal om hem daar te hebben 'hangen'. :)

Oh oh Mr. B, oh oh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-09 12:07
Ja finally! :) Mijn zwarte Macbook is binnen (op tijd) en in gebruik. Heerlijk. Geen mooh, wooh of wiii kunnen ontdekken tot dusver en ook zonder 0,0 problemen al op 2 wireless netwerkjes binnen gewandeld (WPA en WEP). Toetsenbord werkt lekker en razendscherp beeld. Geen dooie pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xilantof
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19:43

Xilantof

ik ga lopen tot de zon komt

Apple Centre Passage in Den Haag heeft ook sleeves binnen trouwens.

Fotonerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Verwijderd schreef op maandag 03 juli 2006 @ 23:01:
Voor mensen die een handige opbergplek voor hun remote zoeken: Je kan hem rechts boven op je scherm klemmen :)
Gaat dat niet ten koste van de batterij die in de remote zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

weet je.. ik heb een paar minuten lang zitten zoeken naar een of andere vorm ofzo waarmee hij vast zou kunnen klikken, toen ging ik voor de gein ff de afstand daar zetten om te kijken hoe het eruit zou moeten zien en ja hoor.. magneet pakt de remote.

ik voelde me al genept door je berichtje.

edit: moeten jullie es voor de gein aan de 'uitlaat' van je MB ruiken als ie aansta. Beetje aan de kant waar alle connectors zitten. Je ruikt gewoon 'hitte' zeg maar nog net geen brandlucht.

[ Voor 16% gewijzigd door randje op 04-07-2006 00:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Wannapuf schreef op maandag 03 juli 2006 @ 23:56:
[...]

Eh, nee? Waarom zou dat zo zijn? Die is niet van invloed op het magnetisch zijn hoor. Het is een natuurlijk magneetje dat er in zit, geen electromagneet :P

En met wat moeite (te veel om 'm er gewoon op te 'gooien') kun je 'm wel zo krijgen dat 'ie niet voor het scherm hangt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burne
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

Wannapuf schreef op maandag 03 juli 2006 @ 23:56:
In de remote zit een ijzeren plaatje, en in de rand van het deksel een magneetje. Heeft dus helemaal niets met stroomverbruik ofzo te maken.

Allemaal grootschalig aan de dubbelpost. Iedereen moeite met slapen van de hitte?

[ Voor 13% gewijzigd door burne op 04-07-2006 00:35 ]

I don't like facts. They have a liberal bias.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geloof het of niet maar ik zit hier met een vest aan achter mijn computer
omdat de airco iets te hoog staat medium ipv. low-cool B) dus
zometeen lekker onder het dekbed en gewoon pitten. :z

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2006 01:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-07 16:23
Kijk dat is nog es een nuttige tip, hij hangt hier nu ook. Best een sterk magneetje trouwens. M'n remote knalt er bijna tegenaan als ik em in de buurt houd.

PSN: djmurcielago

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En niet vergeten dat er nog een remote hangt als je je scherm dichtklapt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Intel is releasing the Core 2 Duo around the July/August timeframe. It's expected that Apple's going to put those in the MBP soon after and leave the current Macbooks on the Core Duo. The Core 2 Duo promises about 20% improvements in speed for the same power usage as the Core Duo.
Zou toch jammer zijn als de macbook achterbleef, maar misschien wel zo logisch?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2006 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

20% maar? Dat valt nog tegen.

Ik dacht dat Core Duo 2 "the next big thing" zou worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 17:36:
20% maar? Dat valt nog tegen.

Ik dacht dat Core Duo 2 "the next big thing" zou worden.
Liever niet ! Ik heb net een paar weken een MB. Zou toch wel redelijk zuur zijn als er binnenkort alweer een snellere versie op de markt komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephaN900
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
AppleInsider also speculates on the release of a new "high-end hardware offering," possibly based on Intel's Woodcrest (Xeon 5100) processor, after the U.S. Independence Day holiday.

Misschien dat tegelijkertijd ook een upgrade van de macbook komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roderickvd
StephaN schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 18:06:
AppleInsider also speculates on the release of a new "high-end hardware offering," possibly based on Intel's Woodcrest (Xeon 5100) processor, after the U.S. Independence Day holiday.

Misschien dat tegelijkertijd ook een upgrade van de macbook komt?
In de retail stores komen witte en zwarte Ultimate Editions met standaard 1 GB RAM en een 80 GB HDD. In de store verschijnen ze niet maar dat maakt ook niets uit: er is geen prijsverschil tussen een geupgrade MacBook en de prefab Ultimate Edition.

Bron: macrumors.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als er over 2 weken al een Macbook upgrade komt vind ik het helemaal kut dat ik 5 weken en 2 dagen levertijd had :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Volgens mij hoogstens een kleine speedbump. De MacBook is nog maar twee maanden ofzo oud, dus die is nog niet aan een serieuze upgrade toe. Ik verwacht eigenlijk alleen een nieuwe powermac, en wellicht kleine speedbumps voor de portables. Dat is een beetje het bestaande gedrag extrapoleren, mischien doen ze 't wel radicaal anders met intel chips. We zullen zien.

Either way, zo gaat dat gewoon in deze industrie. Product A is nog niet uit of verbeterd product B staat al te wachten om geintroduceerd te worden. Als je dat niet kunt hebben kun je volgens mij beter een andere hobby gaan zoeken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan het prima hebben dat de Macbook na 7 weken al geupgrade word. Maar niet als ik 5 weken levertijd heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Dat was ook wel uitzonderlijk lang. Ik heb er inmiddels 6 in m'n handen gehad die allemaal binnen een week verzonden zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IbexGirl
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 28-02-2021

IbexGirl

Love Ibex forever

Volgens mij komt er geen core 2 duo in de MacBook, of toch zeker niet de eerste maanden.
De MacBook Pro echter zou wel een core 2 duo krijgen voor zover ik gelezen heb.

bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neobender
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-02 13:44
CyBeR schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 20:07:
Dat was ook wel uitzonderlijk lang. Ik heb er inmiddels 6 in m'n handen gehad die allemaal binnen een week verzonden zijn :P
Waar? Online?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Drie online, drie bij Mailamac.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met dit warme weer word de hitte van de Macbook toch wel erg vervelend. Elke keer als ik naar de keuken loop voor een hapje of drankje merk ik dat mijn bovenbenen helemaal bezweet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FL!PNEUS
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-07-2020

FL!PNEUS

Let's rawk!

Verwijderd schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 21:45:
Met dit warme weer word de hitte van de Macbook toch wel erg vervelend. Elke keer als ik naar de keuken loop voor een hapje of drankje merk ik dat mijn bovenbenen helemaal bezweet zijn.
Mijn MacBook staat op mijn bureau, en mijn gehele lichaam is helemaal bezweet. Negatieve zeur, breng dat ding dan gewoon terug.

In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Leg maar eens een dik boek op je benen met dit weer, laat hem er een kwartiertje opliggen en loop dan nog maar eens naar de keuken, ik zou de uitgever aanklagen :p

Ik denk dat ik trouwens dan toch maar nu de MacBook ga kopen als de Core 2 Duo er niet inkomt, beetje zinloos om dan te wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FL!PNEUS schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 21:50:
[...]

Mijn MacBook staat op mijn bureau, en mijn gehele lichaam is helemaal bezweet. Negatieve zeur, breng dat ding dan gewoon terug.
Eigenlijk hoef ik niet te weten waarom jij helemaal bezweet bent, maar ik heb zo'n vermoeden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Verwijderd schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 21:59:
[...]

Eigenlijk hoef ik niet te weten waarom jij helemaal bezweet bent, maar ik heb zo'n vermoeden.
Het vermoeden dat het nu gemiddeld 32 graden is in nederland soms ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leon1e
  • Laatst online: 22:58
Alle laptop's die je met 32 graden buitentemperatuur op je benen zet worden bloed heet hoor. Ik snap ook niet echt waar je met deze opmerkingen naar toe wil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In mijn stad is het volgens de OSX widget overigens slechts 30 graden, maar ik wil er gewoon naar toe dat de hitte van de Macbook vervelend is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burne
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

Verwijderd schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 22:16:
maar ik wil er gewoon naar toe dat de hitte van de Macbook vervelend is :)
Ik moet werken vanavond, dus staat de windows laptop aan. Die heeft een CPU-temperatuur van 78 graden celsius. Op de bodem zitten twee stalen pinnen die iets met een dockingstation van doen hebben, en die zouden precies op je dijen terechtkomen. Die zijn nu heet genoeg voor brandwonden. Dell en Microsoft aanklagen? Of zou een P4M 2.11GHz heet worden, met dit weer? Over de duidelijk hoorbare herrie van de fan zal ik maar niet beginnen.

I don't like facts. They have a liberal bias.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik vraag me af of de mensen die hun MacBook de laatste weken hebben gekregen, en die nu over hitteproblemen klagen, zich ook aan de temperatuur zouden storen als er in dit topic niet zoveel over geklaagd wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-07 16:23
Alleen je bovenbenen? Dan valt het op zich toch wel mee met die hitte.

PSN: djmurcielago

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Verwijderd schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 22:57:
Ik vraag me af of de mensen die hun MacBook de laatste weken hebben gekregen, en die nu over hitteproblemen klagen, zich ook aan de temperatuur zouden storen als er in dit topic niet zoveel over geklaagd wordt...
Idd. Ik heb een beetje zitten vergelijken, en m'n TiBook en pbook G3 doen soortgelijke dingen qua warmte. Dat laptops warm worden is helemaal niet nieuw.

En sowieso: het is hier 30+ graden op dit moment, nogal wiedes dat je zweterige benen krijgt als je er een laptop opzet. Ik krijg hier al zweterige armen als ik gewoon een tijdje lang m'n arm op het bureau leg. (Zoals wanneer ik aan 't typen ben.)

Op een gegeven moment is het gewoon zeuren om het zeuren. En problemen zoeken die er vaak niet zijn, maar omdat er iets is dat er op lijkt toch zeuren. (Geluid van spinnende hdd die voor whine wordt aangezien, dat soort dingen.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan mijn magsafe whine en luidruchtige hdd geratel prima uit elkaar houden hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 23:24:
Ik kan mijn magsafe whine en luidruchtige hdd geratel prima uit elkaar houden hoor :)
Misschien is het een goed idee om je MacBook terug te sturen (dit mag toch binnen een x aantal dagen?) en een Dell o.i.d. te kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem in de winkel gekocht, ik heb dus geen recht op dat kopen op afstand gebeuren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 23:47:
Ik heb hem in de winkel gekocht, ik heb dus geen recht op dat kopen op afstand gebeuren :)
Je hebt toch zowiezo 10 dagen niet goed geld terug garantie bij Apple? Ook als je hem in een Apple Centre hebt gekocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 21:59:
[...]Eigenlijk hoef ik niet te weten waarom jij helemaal bezweet bent, maar ik heb zo'n vermoeden.
Ik ben dat gezeur en moddergegooi ook een beetje zat..
óf je brengt je macbook gewoon terug, óf je houdt hem en valt ons niet lastig met alles wat je er steeds weer zo negatief aan vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan eens kijken of het nog terug kan, maar het is nu wel gebruik dus ik denk van niet. Dan toch maar op de Macbook Ultimate wachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 2 dagen geleden mijn batterij gekalibreerd. Ik had hem tijdens het gebruik wel af en toe een paar minuten dichtgeklapt. Is dat ok of werkt die kalibratie dan niet perfect?

Ik haal overigens maar 3 uur met me batterij, draadloos internet continu aan, normal mode.

Is dat gebruikelijk? Laptop gebruik ik 1 week, batterij geeft aan 4 weken oud, 99%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Klinkt vrij redelijk, afhankelijk van je gebruik. Maar als je op de batterij zit zou ik voor 'Better battery life' kiezen.

In theorie moet je meer kunnen halen als je een van de cpu cores uitzet, maar helaas lijkt de resterende core dan op z'n maximale snelheid te blijven plakken waardoor je er in de praktijk weinig aan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mud.Starrr
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-07 08:17

Mud.Starrr

I shoot people for money

Verwijderd schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 09:24:
Ik heb 2 dagen geleden mijn batterij gekalibreerd. Ik had hem tijdens het gebruik wel af en toe een paar minuten dichtgeklapt. Is dat ok of werkt die kalibratie dan niet perfect?

Ik haal overigens maar 3 uur met me batterij, draadloos internet continu aan, normal mode.

Is dat gebruikelijk? Laptop gebruik ik 1 week, batterij geeft aan 4 weken oud, 99%.
Waar kun je dat zien?

Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9
Sigma: 17 F4.0 || Sony: 25 F1.4 GM | 35 F1.4 GM | 50 F1.2 GM | 85 F1.8 | 100-400 F4.5-5.6 GM
DJI: Mavic 2 Zoom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 17-09 21:26
weet iemand hier een adres waar men ook wel eens korting geeft bij zakelijke aankopen?

wil een nieuw bedrijf opzetten met macs, indien geschikt en goed bevonden, de apple store wil me niet helpen hiermee, tellen gewoon de volle mac mep

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IbexGirl

IbexGirl

Love Ibex forever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Phusebox schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 10:23:
weet iemand hier een adres waar men ook wel eens korting geeft bij zakelijke aankopen?

wil een nieuw bedrijf opzetten met macs, indien geschikt en goed bevonden, de apple store wil me niet helpen hiermee, tellen gewoon de volle mac mep
Wij kunnen altijd wel een stuk korting bedingen bij mailamac.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

ey wat ik wel heb is dit: s nachts doe ik ook een koptelefoon op om de medemens niet te storen, en voodat ik deze inplug doe ik het geluid op zn zachts, maar zodra de plug erin zit, is het geluid weer superhard.

is dat VLC player die het doet of mac OS? naja t gebeurd gelukkig maar 1x terwilj je je koptelefoon op heb daarna doe je eerst je koptelefoon erin voordat je hem opdoet. Iets met een ezel en stenen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IbexGirl

IbexGirl

Love Ibex forever

pokeran schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 15:23:
ey wat ik wel heb is dit: s nachts doe ik ook een koptelefoon op om de medemens niet te storen, en voodat ik deze inplug doe ik het geluid op zn zachts, maar zodra de plug erin zit, is het geluid weer superhard.

is dat VLC player die het doet of mac OS? naja t gebeurd gelukkig maar 1x terwilj je je koptelefoon op heb daarna doe je eerst je koptelefoon erin voordat je hem opdoet. Iets met een ezel en stenen :)
Er zijn waarschijnlijk 2 verschillende volumeregelingen, een hoofdvolume en een externe voor de koptelefoon uitgang. Even kijken bij je systeemvoorkeuren > geluid ofzo :). (ik weet het niet zeker overigens).

[ Voor 3% gewijzigd door IbexGirl op 05-07-2006 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

raar, ik heb bij de eerste keer instellen van mijn MacBook 'amsterdam' aangegeven, maar dashboard laat me het weer in 'amsterdam New York state' zien, terwijl de klok wel de amsterdam .nl aangeeft. Hoe kan ik dat weer juist krijgen zodat ik het weer in amsterdam .nl zie op me dashboard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FL!PNEUS
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-07-2020

FL!PNEUS

Let's rawk!

Verwijderd schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 15:37:
raar, ik heb bij de eerste keer instellen van mijn MacBook 'amsterdam' aangegeven, maar dashboard laat me het weer in 'amsterdam New York state' zien, terwijl de klok wel de amsterdam .nl aangeeft. Hoe kan ik dat weer juist krijgen zodat ik het weer in amsterdam .nl zie op me dashboard?
Tik eens in 'Amsterdam, Netherlands'. Overigens, als je 'Amsterdam' intypt, en heel even wacht, krijg je alle hits op Amsterdam in de weather-widget.

In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Verwijderd schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 16:02:
[...]

Goed, om het nog wat duidelijker te maken: Ik wil dus geluid over mijn passieve speakers én mijn macbook speakers :)
Afaik wordt dat met software geregeld, dus moet 't ook met software te omzeilen zijn. Alleen lijkt niemand die software nog gemaakt te hebben. Ik kon dat vroeger iig met m'n pbook g3 nog wel in linux, dankzij buggy software. Headphone erin -> speakers uit, maar als ik vervolgens 't volume veranderde gold dat voor beide :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Blijkbaar zijn de glossy schermen erg populair, ging net naar de MyCom, daar had meer dan 50% van de laptops (Asus, Compaq...) ookal een glossy beeldscherm :) Had niet verwacht dat het zo zou aanslaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Verwijderd schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 17:10:
Blijkbaar zijn de glossy schermen erg populair, ging net naar de MyCom, daar had meer dan 50% van de laptops (Asus, Compaq...) ookal een glossy beeldscherm :) Had niet verwacht dat het zo zou aanslaan!
Bij pc's is dat al langer zo. Consumenten willen graag glimmende dingen met veel kleurtjes, dus veel glimmende displays met kleurrijke demo's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit met een (klein) dilemma. Ik wilde het draadloos keyboard van Apple met de bijbehorende muis kopen maar toen ik de doos in mijn handen had kwam ik erachter dat het een een-button muis is zonder scrollweel. De Mighty Mouse is dat wel weer. Is er een hele mooie apple-like muis die goed bij het toetsenbord past met BT, 2 button en scrollweel?

En wat doen jullie met de hitte nu, hij wordt echt te warm voor je lap, de MacBook.

Ik dacht aan 2 oplossingen.

1. een plat kussen van een tuinstoel die een beetje stevig is.
of
2. bij ikea zag ik dit voor op de bank.... (bijzet tafeltje voor op je bed van 6 euro)

Afbeeldingslocatie: http://www.ikea.com/PIAimages/22207_PE107068_S4.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2006 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat dacht je ervan om eens een spijkerbroek aan te trekken? Daar komt nog maar weinig hitte doorheen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Planet
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:51
Ik wil een macbook halen. Deze macbook wordt mijn desktop vervanger(oud bakkie athlon 2000+ xp 1 gb 80 gb hd club 3d 9200 256 mb).

Deze macbook wordt ook voor mijn studie gebruikt. Volgend jaar staat in het teken van Microsoft Acces, Helaas draait dit niet op een mac. (volgens mij). Zijn er ook soortgelijke programma's hiervoor, of moet ik tog parrallels gebruiken. (ik mijd windows liever, heb er een trauma aan overgehouden:P)

You and I have memories longer than the road ahead

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1Mark
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:18
parallels kost wel weer geld, maar scheelt je een reboot.
bootcamp is gratis, maar moet je voor rebooten <- windows en osx dualbooten

[ Voor 91% gewijzigd door 1Mark op 05-07-2006 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Planet
Maar voor de mac is er niet een soortgelijke programma als Microsoft Acces

[ Voor 16% gewijzigd door Captain Planet op 05-07-2006 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-09 10:54

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

fener33 schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 18:53:
definieer soortgelijk. Het hangt heel erg af van de functionaliteit die je wilt. Staat je volgende jaar in het teken van de relationele database, of specifiek MS Access?In het eerste geval zijn er talloze alternatieven, en het laatste geval heb je pech en zal je toch aan Parallels of Bootcamp moeten.

Launching containers into space

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fener33 schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 18:53:
Maar zoals markclausing al zei, er is toch Bootcamp....

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2006 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Planet
Verwijderd schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 19:02:
[...]

Maar zoals markclausing al zei, er is toch Bootcamp....
Dat klopt, maar als het kan liever niet
Whieee schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 18:58:
[...]

definieer soortgelijk. Het hangt heel erg af van de functionaliteit die je wilt. Staat je volgende jaar in het teken van de relationele database, of specifiek MS Access?In het eerste geval zijn er talloze alternatieven, en het laatste geval heb je pech en zal je toch aan Parallels of Bootcamp moeten.
We moeten complexe database maken, maar waar het vooral om gaat is als ik het inlever, dat mijn leraar het kan openen, en het gebruiken.

Dus het programma moet mdb bestanden kunnen openen en lezen als het kan, en ook kunnen produceren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IbexGirl

IbexGirl

Love Ibex forever

Verwijderd schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 18:47:
Wat dacht je ervan om eens een spijkerbroek aan te trekken? Daar komt nog maar weinig hitte doorheen. :)
Nou daar heb je je oplossing tegen warme plak-benen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

fener33 schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 19:20:
[...]

We moeten complexe database maken, maar waar het vooral om gaat is als ik het inlever, dat mijn leraar het kan openen, en het gebruiken.

Dus het programma moet mdb bestanden kunnen openen en lezen als het kan, en ook kunnen produceren
Complexe Databases in de context van MS Access wordt meestal alleen gebruikt in zinnen met de strekking van 'kan niet' of 'wat een hel'.

Maar anyway, MS Access zit idd niet in office voor mac, gek genoeg. Dus dat zul je via parallels moeten doen. (Aan te raden boven bootcamp imo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Planet
CyBeR schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 19:26:
[...]

Complexe Databases in de context van MS Access wordt meestal alleen gebruikt in zinnen met de strekking van 'kan niet' of 'wat een hel'.

Maar anyway, MS Access zit idd niet in office voor mac, gek genoeg. Dus dat zul je via parallels moeten doen. (Aan te raden boven bootcamp imo).
thanq, ik denk gewoon parrallel, steeds booten voor dat uurtje lijkt me niet handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerco
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-08 02:59

Gerco

Professional Newbie

fener33 schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 19:20:
Dat zegt dus helemaal niets. Bedoel je een database pur-sang of een "applicatie"? Dus een database met allerlij formulieren, queries en code erin? In het tweede geval (en dat lijkt me het meest waarschijnlijk), zit je aan MS Access vast. Met OpenOffice.org 2.0 Base kom je tegenwoordig ook een heel eind, maar de mogelijkheden daarvan zijn (nog) beperkt.
Als het pre-se mdb moet zijn, moet je MS Access gebruiken. Als je leraar het 'gewoon' moet kunnen openen en hij het niet erg vind om een andere applicatie te installeren, zou je eventueel OpenOffice.org 2.0 Base kunnen gebruiken.

Hierbij ga ik er overigens wel vanuit dat OpenOffice.org 2.0 Base tegenwoordig ook goed op MacOS X draait. Daar ben ik niet zo zeker van. Windows en Office licenties hoef je je geen zorgen over te maken, die kun je in een IT gerelateerde studie zo van www.ma3d.com plukken, inclusief de software. 100% legaal voor educatieve doeleinden.

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Planet
Gerco schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 19:29:
[...]

Dus een database met allerlij formulieren, queries en code erin? In het tweede geval (en dat lijkt me het meest .
Zo'n database, de leraren zijn op deze school zijn echte windows mannen, dus ik verwacht niet dat ze voor mij openoffice installeren.
Hierbij ga ik er overigens wel vanuit dat OpenOffice.org 2.0 Base tegenwoordig ook goed op MacOS X draait. Daar ben ik niet zo zeker van. Windows en Office licenties hoef je je geen zorgen over te maken, die kun je in een IT gerelateerde studie zo van www.ma3d.com plukken, inclusief de software. 100% legaal voor educatieve doeleinden.
Bedankt voor de link.

Het wordt waarschijnlijk het parallels programma, want een reboot voor 1 uurtje denk niet dat het hoeft.

bedankt voor de hulp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ibex_Girl schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 19:22:
[...]

Nou daar heb je je oplossing tegen warme plak-benen ;).
Je krijgt dan alsnog plakbenen, maar het word wel draagbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jeeeej ik heb hem binnen! een wit macbookje 2.0 ghz en 512 mb (wordt nog upgegrade tzt).

ervaringen tot nu toe:

wordt wel warm, maar niet veel warmer dan een gemiddelde laptop die ik heb aangeraakt. Verder geweldige beeldscherminstelbaarheid binnen 5 minuten had ik video fullscreen op m'n tv zonder problemen (wat bij windows toch echt langer duurt...). Verder geweldig toetsenbord, typt lekker, enter toets wel even wennen. Verder lekker vlot. Ook mooi scherm, niet storend dat spiegelende scherm.
to be continued

oja in iets minder dan twee weken thuis. geen krassen geen dooie pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De registratie van Quicktime Pro duurt hoe dan ook meer dan 5 minuten, dus hoe je op dat getal komt weet ik niet...

[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2006 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 19:46:
jeeeej ik heb hem binnen! een wit macbookje 2.0 ghz en 512 mb (wordt nog upgegrade tzt).

ervaringen tot nu toe:

wordt wel warm, maar niet veel warmer dan een gemiddelde laptop die ik heb aangeraakt. Verder geweldige beeldscherminstelbaarheid binnen 5 minuten had ik video fullscreen op m'n tv zonder problemen (wat bij windows toch echt langer duurt...). Verder geweldig toetsenbord, typt lekker, enter toets wel even wennen. Verder lekker vlot. Ook mooi scherm, niet storend dat spiegelende scherm.
to be continued

oja in iets minder dan twee weken thuis. geen krassen geen dooie pixels.
:X nee dat moest eens kunnen, nieuw en dan met krassen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

O nou dat had ik dus he :) Heeel klein krasje maar gelukkig, en op de onderkant.

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2006 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 19:55:
O nou dat had ik dus he :) Heeel klein krasje maar gelukkig, en op de onderkant.
ow nee heb je hem weer })

hehe, als je klachten nu een gedoseerd dumpt hier, en niet alles afzeikt, dan neemt misschien iemand je wel serieus in de nabije toekomst :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet wel zeggen dat ik die Macbook verrekte klein vind!

Ik legde hem net naast een Dell Inspirion 2200 (15"). Exact even breed, 2cm minder diep, een paar milimeter dunner. :9

Waardoor ik de eigenaar van de Dell lekker uit kon lachen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Hoe oud ben jij eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mentaal ben ik 8 jaar oud.
Pagina: 1 ... 6 ... 16 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Moeten we nu echt in elk topic vermelden dat het de bedoeling is om een beetje ontopic te blijven?

Discussies over Windows/Os X of zeep van de Aldi vallen daar dus echt niet onder, bedankt alvast :).