Ik snap ook het probleem niet echt.
In het begin had ik het ook effe moeilijk, je moet er wat inkomen, een beetje geholpen worden, wat zoeken... Maar dat is niet meer dan normaal. Niet vergeten dat je gewoon opgegroeid bent met windows in de meeste gevallen. Dus in het begin is het inderdaad een beetje beangstigend: "heb ik wel de juiste keuze gemaakt, kan ik dit volhouden, is het wat ik zoek, zal ik er ooit goed mee kunnen werken". Na twee dagen geen problemen meer (wel af en toe met kleine details en 'manier van werken', maar nogmaals, dit is gewenning)
Zelfde opmerkingen lees ik ook van linux overstappers, ze zijn helemaal te vinden voor osx. Gedaan met sleutelen en zwoegen tot iets werkt, het werkt gewoon.
Windows, osx, het is mij eender, ik moet gewoon m'n ding kunnen doen (en nu eigenlijk liever in osx, dat wel) Enige wat ik nooit nog wil aanraken is linux, dat is een feit.
En het is ook zo dat de mini ontchoogelend traag is met de standaard 512 Mb ram. Ik hoop dat dit beter wordt na een upgrade (nog niet meteen, mini was duur genoeg

) want anders ga ik hier toch problemen mee hebben.... Maar ik heb er alle hoop in dat extra ram het systeem terug snel en responsief zal maken. Want de dual core is echt niet traag te noemen, en de prestaties zijn niet 'on par' met wat je verwacht van een dual core systeem. Veel 'lag' als ik van programmas wissel, op internet browse (ik browse nogal snel en veel), beetje haperingen hier en daar, idem met dashboard en expose, pogrammas openen, dingen laden... Net niet vloeiend genoeg dus of soms ronduit beschamend traag. Wat wel spijtig is voor een systeem van 800+ euro. Multitasken moet gewoon goed gaan (geen zware programmas) Dus ik hoop er ten zeerste op dat dit in orde gaat komen. Anders moet ik mezelf eens gaan bezinnen over de toekomst van m'n mini
[
Voor 23% gewijzigd door
Verwijderd op 01-07-2006 13:31
]