[Flash] Creative Zen V (Plus) ervaringentopic

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:
  • 41.601 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[/quote]En wat is een line-in opname?
[quote]

Een opname zoals je die vroeger ook op een cassettebandje maakte. Die maak je nu middels een Zen bv... het geluid wordt omgezet naar MP3. Je kan middels je line in kabel een opname van bv de radio opnemen of van een platenspeler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-07-2021
Codeert de line-in opname niet in WMA? (dacht ik ergens in dit topic gelezen te hebben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapiethaaap
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20-01 08:54
ik heb hem besteld, ik had eerst bij een nicht van mij (de vrouwelijke vorm ivm familie relaties) hem uitvoerig uitgeprobeerd en ik vind het een makkelijk te bedienen gemakkelijk ding, en de 4 gb versie kost maar 130 euro bij de dixons. En dan krijg je er ook nog een 5 pack silicon skins bij twv 25 euro, een koopje!

BUH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willem86
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-09 08:26
Het volume van de line-in is niet te regelen. De bitrate wel, lang op terug drukken, en in dat menuutje kan je de bitrate instellen. Je kan kiezen tussen 128 en 160 kbps
Line-in opnamen zijn inderdaad in wma.
Het vermelden waard is dat je het bijgeleverd kabeltje moet gebruiken (de connector op de speler is van een kleiner formaat jack). Het andere uiteinde van het kabeltje heeft echter een jack, dus aansluiten op tulp is niet mogelijk...

[ Voor 45% gewijzigd door willem86 op 10-01-2007 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jouke74
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-04 19:54
Maar het mini jack- jack kabeltje heeft wel als voordeel dat je hem direct in een andere MP3 speler kan steken, of ander apparaat met een standaard "headphone" jack uitgang. Hiermee is het uitwisselen van muziek heel erg eenvoudig zonder ook maar in de buurt te komen van een computer (geluidskwaliteits issues daargelaten). Verder zijn er heel veel verloopkabels voor audio te krijgen dus ik neem aan dat een jack female > tulpen stekkers er ook wel is.

"That was left handed..." - JJH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapiethaaap
ik had een vraagje, kan ik de zen v aansluiten op mijn pc-speaker set zonder dat de pc aanstaat en dan de alarm functie gebruiken?

moet ik hem aan laten staan als ik wil dat het alarm afgaat?

BUH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vetexb
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-01-2007
Geachte Heer Seels,

De actie is word niet in Belgie aangeboden om legale reden.
Indien dit mogelijk was zou natuurlijk Belgie ook een gedeelte zijn van
de actie.

Wij verzoeken u de tekst van onze e-mailwisseling niet te verwijderen
als u reageert.

Met vriendelijke groet

Sivan
Technical Support
Creative Labs Europe

DIT ANTWOORD KREEG IK VAN CREATIVE MBT GRATIS BONUSACCESSOIRE VOOR BELGEN, DUS NADA

HEEFT IEMAND VAN BELGIE HET AL ONTVANGEN,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
vetexb schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 21:25:
Geachte Heer Seels,

De actie is word niet in Belgie aangeboden om legale reden.
Indien dit mogelijk was zou natuurlijk Belgie ook een gedeelte zijn van
de actie.

Wij verzoeken u de tekst van onze e-mailwisseling niet te verwijderen
als u reageert.

Met vriendelijke groet

Sivan
Technical Support
Creative Labs Europe

DIT ANTWOORD KREEG IK VAN CREATIVE MBT GRATIS BONUSACCESSOIRE VOOR BELGEN, DUS NADA

HEEFT IEMAND VAN BELGIE HET AL ONTVANGEN,
Je capslock hangt een beetje. Gaarne even fixen.
Wel raar dat je dit mailtje krijgt. Uit Admiral Freebee in "[Flash] Creative Zen V (Plus)" blijkt juist het tegenovergestelde. Vreemd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het volume van de line-in is niet te regelen. De bitrate wel, lang op terug drukken, en in dat menuutje kan je de bitrate instellen. Je kan kiezen tussen 128 en 160 kbps
Line-in opnamen zijn inderdaad in wma.
Het vermelden waard is dat je het bijgeleverd kabeltje moet gebruiken (de connector op de speler is van een kleiner formaat jack). Het andere uiteinde van het kabeltje heeft echter een jack, dus aansluiten op tulp is niet mogelijk...

Thks!

Nog 1 vraagje... is er wel een VU-level te zien als je opneemt? Zodat je bv het uitgangsignaal van de bron zou kunnen aanpassen om oversturing te voorkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
Verwijderd schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 02:57:
Nog 1 vraagje... is er wel een VU-level te zien als je opneemt? Zodat je bv het uitgangsignaal van de bron zou kunnen aanpassen om oversturing te voorkomen?
Zojuist even nagecheckt: Ja, er is een stereo VU meter aanwezig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
RoD schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 21:36:
Je capslock hangt een beetje. Gaarne even fixen.
Wel raar dat je dit mailtje krijgt. Uit Admiral Freebee in "[Flash] Creative Zen V (Plus)" blijkt juist het tegenovergestelde. Vreemd?
Dit is het mailtje dat ik kreeg:
Dear custumer,

thank you for contacting 3D Labs Support.
It is not a problem that you are in Belgium,but i am not sure that you
can aplply with a different product.
But you can try.

If you have any further questions, please do not hesitate to get back to
me.

Best Regards
David
Creative Online Sales
www.europe.creative.com
Het zou best wel kunnen dat het niet kan in België aangezien hier nogal strenge regels over koppelverkoop bestaan. Zo is het hier ook onmogelijk om een GSM bij een abonnement te krijgen bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Dit lijkt me toch geen koppelverkoop? Je krijgt er gratis een accessoire bij als je de speler koopt. Of is dat juridisch gezien onjuist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Niet online
Voor zo ver ik weet is het inderdaad geen koppelverkoop in de Europese definitie. Maar je hoort vaak dat België nogal strikt is met "gratis" items bij producten en dit wordt meestal in verband gebracht met de regels rond koppelverkoop. Misschien loopt er hier een jurist rond op GoT ofzo? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist even nagecheckt: Ja, er is een stereo VU meter aanwezig!

Super... dan wordt het een Zen V daar ben ik uit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PQR
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19-01 13:29

PQR

Ik hoor hier van allerlei nieuws over de tegebruiken opladers, nu heb ik daar een vraagje over, ik nu een zen micro van de eerste generatie (met extra accu en oplader geleverd). is hier toevallig iemand die ook die oplader heeft en kan zeggen of deze ook op de zen V werkt?

Resistance is futile (if <1 ohm)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 21:37

steveman

Comfortabel ten onder

PQR schreef op zondag 14 januari 2007 @ 10:10:
Ik hoor hier van allerlei nieuws over de tegebruiken opladers, nu heb ik daar een vraagje over, ik nu een zen micro van de eerste generatie (met extra accu en oplader geleverd). is hier toevallig iemand die ook die oplader heeft en kan zeggen of deze ook op de zen V werkt?
Laat ik nou nét dezelfde hebben :)

Werkt prima!

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mensen,

Ik wil graag m'n Zen V plus 4gb in de auto kunnen opladen.
Weet iemand een niet zo dure aansteker adapter en wat voor eisen er voor nodig zijn?

Alvast bedankt,
Brunnotti.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo mensen,

ik had n vraagje over deze mp3speler...
heb namelijk op sommige sites gelezen dat ie met harde schijf werkt en op sommige dat ie met flash werkt :?

kan iemand mij voor eens en altijd duidelijk maken wat het nou is????

alvast bedankt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Niet online
Flash ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb per ongeluk alle afbeeldingen verwijderd die er standart op stonden, zou iemand die voor mij willen uploaden?
Ik vond ze best mooi......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
Verwijderd schreef op zondag 21 januari 2007 @ 16:31:
Ik heb per ongeluk alle afbeeldingen verwijderd die er standart op stonden, zou iemand die voor mij willen uploaden?
Ik vond ze best mooi......
http://www.xs4all.nl/~remonv/temp/Pictures.zip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil graag m'n Zen V plus 4gb in de auto kunnen opladen.
Weet iemand een niet zo dure aansteker adapter en wat voor eisen er voor nodig zijn?

Alvast bedankt,
Brunnotti.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
@brunnotti:

Die vraag stelde je gisteren ook al, heb geduld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan nou iemand mij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Niet online
Het probleem is dat deze speler nogal lastig doet bij universele USB opladers. Ik kan je dus niet direct helpen aangezien ik een USB hub met stroomvoorziening gebruik om mijn speler te laden zonder computer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Inderdaad. Zal wel een gevalletje trial-and-error zijn om er achter te komen welke adapter voor in de auto goed werkt. Schijnbaar zijn er weinig mensen die em in de auto opladen, dus ik zou zeggen... ga eens bij de MM langs, koop zo'n adaptertje, kijk of het werkt... en zo niet breng je em terug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi,
ik heb hem inmiddels ook binnen(de zen v plus 2 gb)

heb nu net de registratie en installatie achter de rug en hij is nu aan t opladen, daar over had ik n vraagje:

de aan/uit/hold- knop staat in t midden, ik neem aan dat dat de aan-modus is, en het schermpje is zwart maar als ik n knopje aanraak dan licht het op en zie ik idd dat het batterij-symbooltje knippert + er staat nog n USB-symbool bij met daarboven "docked". ik heb er nog geen muziek of wat dan ook opgezet uiteraard, dus ik vroeg me af of wat ik hier beschreven heb goed is en ook bij jullie voorkwam?

alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze gezien ? Lijkt me goede aanbieding , toch ?

CREATIVE ZEN VisionM 60GB MP3-Player black €284,98

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Is inderdaad wat goedkoper dan in de Pricewatch staat, maar hij hoort in [HDD] Het Creative Zen Vision:M topic deel 2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:18
Weet iemand hoe ik de album art uit krijg? Bij IEDER nummer laat hij de album art van Shakira - Hips don't lie zien. Ik wil die hele album art bende uitzetten, maar ik kan maar niet vinden waar dat kan? Het was me wel een keertje gelukt om een nummer zonder album art te krijgen maar de tweede keer dat ik hem afspeelde liet hij weer die shakira art zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o.poulssen
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22-03-2022
ik heb m ook,de creative zen v plus 4GB, ik zie helemaal geen album art, volgens mij als je het er niet op zet dan kan hij het ook niet weer geven niet waar? 8)7 ik heb zelf ook een gruwelijke hekel aan album art, ik zie het als een soort penetrante spam van images die onnodig ruimte in nemen...

weet iemand trouwens of je de creative zen v en v plus als UMS (USB Mass Storage) gebruikt kan worden? als ik op een pc zonder software mijn player gebruik gaat het ook goed, maar nu komt het, video's moeten gerecodeerd worden, terwijl creative zegt dat ze xvid en divX ondersteunen maar dat gaat ie naar een eigen formaat coderen, wat pratiesch een verdubbeling van het aantal MB's betekend.

iemand die mij hier mee kan helpen? als ik een xvid of divx van 300 mb download wil ik die ook als playable 300 mb file op mn player, is dit te verhelpen door home brew software of firmware update?

thnx voor jullie reacties alvast ;)

iMac 2020 i7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

o.poulssen schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 19:47:
ik heb m ook,de creative zen v plus 4GB, ik zie helemaal geen album art, volgens mij als je het er niet op zet dan kan hij het ook niet weer geven niet waar? 8)7 ik heb zelf ook een gruwelijke hekel aan album art, ik zie het als een soort penetrante spam van images die onnodig ruimte in nemen...
Dat klopt, ze moeten bij/in je mp3bestand gevoegd worden. Verder is het niet verplicht natuurlijk.
weet iemand trouwens of je de creative zen v en v plus als UMS (USB Mass Storage) gebruikt kan worden? als ik op een pc zonder software mijn player gebruik gaat het ook goed, maar nu komt het, video's moeten gerecodeerd worden, terwijl creative zegt dat ze xvid en divX ondersteunen maar dat gaat ie naar een eigen formaat coderen, wat pratiesch een verdubbeling van het aantal MB's betekend.
iemand die mij hier mee kan helpen? als ik een xvid of divx van 300 mb download wil ik die ook als playable 300 mb file op mn player, is dit te verhelpen door home brew software of firmware update?

thnx voor jullie reacties alvast ;)
Naar wat voor formaat wordt het gecodeerd dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
o.poulssen schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 19:47:
ik heb m ook,de creative zen v plus 4GB, ik zie helemaal geen album art, volgens mij als je het er niet op zet dan kan hij het ook niet weer geven niet waar?
Ik heb een grafhekel aan album art, geloof me ik heb dat er nooit op gezet, had dat plaatje voorheen ook nooit gezien.
Kun je gewoon op de speler instellen. Extras > Removable Disk > Grootte aangeven / aan/uit zetten. Op de UMS space die je instelt kun je met je speler zelf helaas niet op. Dus MP3s op de UMS space zetten kan wel, maar afspelen niet.
Dit is nou eenmaal zo, heb ik het idee. Volgens mij kost het voor de CPU teveel om divx te verwerken. Homebrew software bestaat volgens mij nieteens voor deze Zen, anders hoor ik dat graag overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand een idee waarom sinds gisteren de prijs van de Zen V plus 4Gb ineens met 30 euro omhoog schiet bij alle winkels? of wordt ik nou gek?? :-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o.poulssen
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22-03-2022
Probeer www.mp3shop.nl eens en kijk ook even op vergelijk.nl ik heb m voor 144 en hij is er al van af 134 of z0 d8 ik maar dat zal wel exclusief verzending zijn,

iMac 2020 i7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobb
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:52
Ik heb er zojuist eentje aangeschaft (4GB niet plus versie) 129 Eurie incl. Condooms.
Welke USB hub raden jullie mij aan want er schijnen een hoop het niet te doen. Bij de Dixons heb ik voor 15 euro eentje zien liggen maar die was voor een Ipod.
En kun je hem ook gebruiken terwijl hij aan het laden is?

[ Voor 30% gewijzigd door Cobb op 01-02-2007 21:19 ]

U don't get it boy, this isn't a mudhole. It's an operating table. And I'm the surgeon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0keZ
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09-09 10:59

Sm0keZ

Ja, wie anders...

kwhuisman schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 18:32:
Ik heb er zojuist eentje aangeschaft (4GB niet plus versie) 129 Eurie incl. Condooms.
Welke USB hub raden jullie mij aan want er schijnen een hoop het niet te doen. Bij de Dixons heb ik voor 15 euro eentje zien liggen maar die was voor een Ipod.
En kun je hem ook gebruiken terwijl hij aan het laden is?
Bij de Dixons zeker?
Ik was daar gisteren ook, en vertelde die kerel dat ze een aanbieding hadden voor 129 euro's.
De beste man wist van niks, dus wilde ik hem de site laten zien. Is die aanbieding ineens veranderd naar 139 euro! Maar goed, toch maar meegenomen (Zen V 4GB) :P

Lekker klein apparaatje, relatief veel capaciteit voor een flashplayertje. Bij bol.com heb ik net Sennheiser cx300 dopjes besteld. Met een beetje mazzel zijn die morgen ook binnen.
Het menu is wel wennen hoor.. Maar dat zal met de tijd vanzelf wel komen.

Toch heb ik nog één vraag over dit apparaat; Ik kan nergens echt concreet vinden of/hoe UMS mogelijk is met een Zen. Na het installeren van de standaardsoftware ging ik redelijk over m'n nek, explorer zit nu helemaal vol met allemaal crap wat ik echt niet wil. Dit apparaat moet toch gewoon te gebruiken zijn als een soort van USB-stick zodat ik zonder tussenkomst van andere software mp3's kan kopieren?

There are 11 different people; those who can read binary and those who can't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Niet online
Als je de speler zonder installatie van software gewoon in je computer steekt, herkent Windows XP hem als mediapparaat. Als je daar rechts op klikt en "verkennen" selecteert kun je gewoon door de mappen bladeren en er muziek opzetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinze
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-09 11:28
Ik zit er nu dus sterk over te denken om de Zen V Plus (4 of mss 8GB) te kopen.
Maar ik ben nog niet overtuigd van de joystick navigatie.

Stel ik zit op nummer 200 en moet naar 500, hoelang duurt het dan voordat je voorbij die 300 nummers bent?
Met de Ipod scroll je daar heel snel doorheen, maar dit lijkt mij met de Zen minstens 30 seconden te duren.

En wat voor type filmpjes speelt hij af, zijn dat *.avi bestanden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Niet online
Als je de joystick naar beneden ingedrukt houdt, begint hij sneller te scrollen. Overigens kan je makkelijk door de artiesten scrollen waardoor je natuurlijk ook minder items in het lijstje hebt staan (tenzij je 500 verschillende artiesten gaat beluisteren :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinze
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-09 11:28
Zou iemand even willen proberen of hij dit filmpje af kan spelen op zijn Zen V Plus?

Orginele .avi bestand is 60mb en deze is 6mb, filmpje draait op 15fps en 200x113.
Wat voor resoluties kan de Zvp maximaal aan? (weet dat het scherm 128x128 is, maar kan je er filmpjes van 320x240 opzetten bijv)

En als laatst, heeft iemand een filmpje van de scroll snelheid door de playlist?
Dat zou mijn keuze een stuk makkelijker maken :)
Bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobb
Kan ik dat ding ook opladen zonder de software te installeren? Dat lukt mij niet hij gaat nl. gelijk spelen.
En kun je laden en luisteren tegelijk?

U don't get it boy, this isn't a mudhole. It's an operating table. And I'm the surgeon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Not Pingu
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-08 09:21

Not Pingu

Dumbass ex machina

Vandaag een Creative Zen V Plus 4gb gekocht. Tot nu toe ben ik er heel tevreden mee. Bij het aansluiten kon ik hem meteen benaderen via explorer zonder software te installeren (als antwoord op de vraag van kwhuisman) maar het is geen volledige USB Mass storage device, je kunt er niet alle soorten files op kwijt. Dat is wel jammer.

Maar het geluid is heel goed, beeld ook (voor zo'n klein apparaat en resolutie van 128x128 dan).
Net ff de radio functie geprobeerd, de ontvangst is verbazend goed maar je moet het apparaat wel in een goede positie houden :P

Certified smart block developer op de agile darkchain stack. PM voor info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

De radio wordt ontvangen mbv je oordoppen. Dus ik snap niet wat voor invloed je apparaat kan hebben. Weet je zeker dat je je het niet verbeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Not Pingu

Not Pingu

Dumbass ex machina

Maar ik gebruik niet de bijgeleverde oordoppen maar mijn eigen Sennheiser PMX30?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapiethaaap
Viasco schreef op zondag 04 februari 2007 @ 01:39:
Ik zit er nu dus sterk over te denken om de Zen V Plus (4 of mss 8GB) te kopen.
Maar ik ben nog niet overtuigd van de joystick navigatie.

Stel ik zit op nummer 200 en moet naar 500, hoelang duurt het dan voordat je voorbij die 300 nummers bent?
Met de Ipod scroll je daar heel snel doorheen, maar dit lijkt mij met de Zen minstens 30 seconden te duren.

En wat voor type filmpjes speelt hij af, zijn dat *.avi bestanden?
je hebt een zoek functie, op letter en trefwoord, dan vinde j het maekklijker als je echt wat zoek, en scrollen gaat best wel snel.

BUH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 21:37

steveman

Comfortabel ten onder

Not Pingu schreef op maandag 05 februari 2007 @ 23:08:
Maar ik gebruik niet de bijgeleverde oordoppen maar mijn eigen Sennheiser PMX30?
Werkt ook!

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit ook te twijfelen een Zen V 2 gb te kopen.

Nu heb ik een vraagje over het opladen met een ac adapter, ik heb overal al gelezen dat het met een gewone usb verloop stekker niet werkt.

Ik heb ook een mda vario met mini usb aansluiting, zou ik mda netstroom adapter kunnen gebruiken? Of werkt dat ook niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankdewildt
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14-09 11:42
Ik heb zojuist op bol.com voor 129 euro de zen v 4 gig gekocht. Ik krijg hem morgen binnen. Ben erg benieuwd naar deze speler. Had voorheen de zen micro maar die had een kapotte koptelefooningang en er zat geen garantie meer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 15:15:
Ik zit ook te twijfelen een Zen V 2 gb te kopen.

Nu heb ik een vraagje over het opladen met een ac adapter, ik heb overal al gelezen dat het met een gewone usb verloop stekker niet werkt.

Ik heb ook een mda vario met mini usb aansluiting, zou ik mda netstroom adapter kunnen gebruiken? Of werkt dat ook niet?
Moeilijk te zeggen. Sommige adapters schijnen te werken, anderen niet. Iemand in dit topic gaf als tip om de speler op "hold" te zetten als je hem oplaadt zonder computer maar dat heb ik nog niet kunnen testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

frankdewildt schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 19:48:
Ik heb zojuist op bol.com voor 129 euro de zen v 4 gig gekocht. Ik krijg hem morgen binnen. Ben erg benieuwd naar deze speler. Had voorheen de zen micro maar die had een kapotte koptelefooningang en er zat geen garantie meer op.
de adapter die je voor die zen micro had, werkt ook goed voor je zen v (plus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobb
Not Pingu schreef op maandag 05 februari 2007 @ 22:57:
Vandaag een Creative Zen V Plus 4gb gekocht. Tot nu toe ben ik er heel tevreden mee. Bij het aansluiten kon ik hem meteen benaderen via explorer zonder software te installeren (als antwoord op de vraag van kwhuisman)
Ik bedoelde dat hij de batterij niet oplaad als je hem in een USB poort propt van een pc zonder de Creative software te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Not Pingu

Not Pingu

Dumbass ex machina

kwhuisman schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 19:32:
[...]

Ik bedoelde dat hij de batterij niet oplaad als je hem in een USB poort propt van een pc zonder de Creative software te installeren.
Bedoel je software vanaf de CD? Ik heb die niet geinstalleerd, hij laadde al op toen ik hem voor het eerst aan mijn PC koppelde terwijl die nog uitstond (wel met stroom op het mobo). Dat was dus nog voor Windows dat apparaat kon vinden en de software installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobb
Vreemd als ik hem op mijn werk in de PC doe dan springt ie gelijk aan, opladen doet ie niet.
De nodige drivers installeren kan ik helaas niet doen.
Ik heb gelukkig zojuist op Marktplaats een Creative ladertje kunnen kopen voor een tientje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Niet online
Bij mij springt hij ook aan maar als ik hem weer afzet dan laadt hij gewoon op hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankdewildt
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14-09 11:42
Heb vandaag mijn zen v 4 gig ontvangen. Zit er erg mooi uit. Weet iemand hoe je albumart kunt toevoegen vind dat altijd wel mooi staan. Maar ik kom er maar niet uit hoe je een albumhoes kunt toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woembah
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14-09 09:04
Volgens mij werkt Album Art alleen als je de muziek overzet met de meegeleverde software (Media Explorer, MediaSource) en niet via Verkenner.

Check out my photography on Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobb
Admiral Freebee schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 22:28:
Bij mij springt hij ook aan maar als ik hem weer afzet dan laadt hij gewoon op hoor.
Ik kan hem dus niet uitzetten, dan springt ie gelijk weer aan. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
Woembah schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 19:32:
Volgens mij werkt Album Art alleen als je de muziek overzet met de meegeleverde software (Media Explorer, MediaSource) en niet via Verkenner.
Voordat ik de Creative Zen V Plus had, was ik in het bezit van een iPod Nano. Ik heb toendertijd diverse albums voorzien van albumart met mehulp van iTunes.

De met iTunes toegevoegde albumart is zichtbaar op de Creative Zen V (Plus). Dus ik neem aan dat andere externe programma's ook in staat zijn albumart toe te voegen en zichtbaar te maken op de Zen V.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Mediamonkey kan het ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ale-Gu
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21-07 20:42

Ale-Gu

'Eel Goe'

Windows mediaplayer doet het ook automatisch :)

Hier zou uw advertentie kunnen staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe moet je dat dan doen?
Albumart via windows media player toevoegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OConnor
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 30-08 11:29
Hoi,

weet iemand van jullie misschien hoe lang de kabel van de oordopjes die meegeleverd worden met de Zen V 2gb is? en is het de bedoeling deze om je nek te doen of is de draad lang genoeg om hem in je broekzak te houden?
BVD!

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobb
Gaat gewoon in je broekzak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 04:35:
Hoe moet je dat dan doen?
Albumart via windows media player toevoegen?
Ik bedoel dus... Hoe moet je albumart via windows mediaplayer toevoegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony Vroon
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-06-2020

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Verwijderd schreef op zondag 24 december 2006 @ 20:31:
OK, ik heb er net 1 voor men kerst gehad (ziet er cool uit en geluidskwaliteit is zeker in orde) maar vraag me af of iemand het werkend krijgt onder OS X ?
Excuses dat ik zo'n oude post naar boven haal, maar het is geen probleem om een MTP-speler onder OS X of Linux (Gnome/KDE) te gebruiken.
Als je een e-mail naar Creative hebt gestuurd mag ik toch hopen dat ze dat uitgelegd hebben :)

"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me heeft sinds vandaag ook een ZEN V Plus

'k zal proberen er alvast een korte survey over te maken vanavond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Tony Vroon schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 20:36:
[...]

Excuses dat ik zo'n oude post naar boven haal, maar het is geen probleem om een MTP-speler onder OS X of Linux (Gnome/KDE) te gebruiken.
Als je een e-mail naar Creative hebt gestuurd mag ik toch hopen dat ze dat uitgelegd hebben :)
Wel raar dan dat Creative zelf zegt dat je Win XP nodig hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irminsul
  • Laatst online: 07-09 16:13
Ik heb de Zen V voor mn broertje gekocht (zn Zen micro photo was gestolen :( ) en hij is er erg tevreden over. Prijs/kwaliteit is erg goed! Het geluid is redelijk tot goed, al haalt hij bij lange na niet het superieure geluid van mijn iAudio X5L. Zeker met de Sennheiser CX300 in-ears geeft het een mooi geluid voor zo'n spelertje. Gebruiksgemak is ook erg goed, alleen vind ik met een siliconen hoesje erom heen het pookje lastig te gebruiken, kom er dan net niet goed bij met mn duim. Al met al goede ervaringen, al vind ik de meerwaarde van de Plus versie niet zo omdat het schermpje wel te klein is voor video.

Leuke aanbieding:

http://www.mp3shop.nl/product/35618/creative-zen-v-4-gb.html

Gratis van die hoesjes en een of ander abonnement erbij. Die hoesjes zijn wel aan te raden, voel je je toch iets zekerder bij, goed tegen krasjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Irminsul schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 22:27:
Ik heb de Zen V voor mn broertje gekocht (zn Zen micro photo was gestolen :( ) en hij is er erg tevreden over. Prijs/kwaliteit is erg goed! Het geluid is redelijk tot goed, al haalt hij bij lange na niet het superieure geluid van mijn iAudio X5L. Zeker met de Sennheiser CX300 in-ears geeft het een mooi geluid voor zo'n spelertje. Gebruiksgemak is ook erg goed, alleen vind ik met een siliconen hoesje erom heen het pookje lastig te gebruiken, kom er dan net niet goed bij met mn duim. Al met al goede ervaringen, al vind ik de meerwaarde van de Plus versie niet zo omdat het schermpje wel te klein is voor video.

Leuke aanbieding:

http://www.mp3shop.nl/product/35618/creative-zen-v-4-gb.html

Gratis van die hoesjes en een of ander abonnement erbij. Die hoesjes zijn wel aan te raden, voel je je toch iets zekerder bij, goed tegen krasjes.
Dit is inderdaad een vrij scherpe aanbieding! Is dit ook een V Plus? Want hier staat Zen V.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irminsul
Nee geen zen v plus, de gewone Zen V.

Die hebben ze ook:
http://www.mp3shop.nl/pro...en-v-plus-2-gb-black.html Alleen dan krijg je niet die hoesjes erbij, iets wat toch wel fijn is. Dat Surf2Music abo heb je toch niet veel aan.

Mp3shop is trouwens een zeer goede site, al diverse dingen besteld en je hebt het altijd de volgende dag in huis (voor 21u bestellen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben echt een n00b hierin maar wat is het verschil tussen een Zen V en een Zen V plus? Als er geen merkbare verschillen aanwezig zijn is zo'n actie van een 4gb speler niet verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
Verwijderd schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 00:07:
Ik ben echt een n00b hierin maar wat is het verschil tussen een Zen V en een Zen V plus? Als er geen merkbare verschillen aanwezig zijn is zo'n actie van een 4gb speler niet verkeerd.
Als je het hele topic door leest, dan heeft de Zen V geen geheimen meer voor jou. ;)

De Zen V Plus beschikt over een FM radio en een videospeler, de normale Zen V niet.

-edit-

Wat me trouwens ook opviel toen ik met MP3 spelers aan het spelen was bij de Media Markt, is dat de Zen V in één seconde opstart en de Zen V Plus bijna 10 seconde nodig heeft? :?

[ Voor 17% gewijzigd door F4T4L_3RR0R op 14-02-2007 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapiethaaap
de zen v doet er gewoon 10 seconden over hoor, en dat zijn reviews met mij eens. Weet niet hoe je aan die 1 seconde komt, stond hij niet op hold ofzo?

BUH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
Aapiethaaap schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 16:58:
de zen v doet er gewoon 10 seconden over hoor, en dat zijn reviews met mij eens. Weet niet hoe je aan die 1 seconde komt, stond hij niet op hold ofzo?
Nee, niet op hold.

Ik sloot hem helemaal af, en zette hem daarna weer aan, hij deed daar minder dan 1 seconde over.

Ook het opstartlogo was anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mensen,

Ik heb al eerder deze vraag gesteld en hij is nog steeds niet beantwoord.
Weet dan echt niemand hoe dat moet?

vraag:

Hoe kan ik albumart aan mn Zen V Plus 4gb toevoegen?

Ik weet wel dat het met windows mediaplayer kan, maar hoe moet ik dat met windows mediaplayer toevoegen?

Misschien dat jullie het nu wel weten en mij ermee kunnen helpen.

Alvast bedankt,
Brunnotti

• Irminsul
WMP - Library - Rechtermuis - Advanced Tag Editor. En dan bij photos kan je een afbeelding toevoegen.

[ Voor 33% gewijzigd door Irminsul op 15-02-2007 17:46 ]

• RoD
  • Niet online

RoD

Of met Media Monkey. Ook een erg handig en makkelijk programma.

• OConnor
Ikheb de startpost doorgenomen en vlagen van de replies, maar ik vind wisselende uitspraken hierover. Ik krijg morgen nl. m'n eigen Zen V Plus binnen, en ben benieuwd of die als UMS (heet dat toch?) kan worden gebruikt. Ik lees hier vooral 'nee', maar in bepaalde reviews weer van wel... vandaar ;) dus: kan ik op deze speler gewoon files gooien via de verkenner, zonder media player ofzo te gebruiken?

bvd!

[ Voor 14% gewijzigd door OConnor op 15-02-2007 18:52 ]

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.

• RoD
  • Niet online

RoD

Je kunt een deel van het apparaat als UMS device instellen. Maar je kunt zo geen muziek op je speler zetten. Nouja, je kunt het er wel op zetten, maar dan wordt het niet herkent. Wel kun je dat doen met MTP. Die zie je ook in de verkenner, en werkt ook bijna hetzelfde als UMS, maar er zitten wat kleine nadelen aan.

• Admiral Freebee
  • Niet online
RoD schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 18:52:
Je kunt een deel van het apparaat als UMS device instellen. Maar je kunt zo geen muziek op je speler zetten. Nouja, je kunt het er wel op zetten, maar dan wordt het niet herkent. Wel kun je dat doen met MTP. Die zie je ook in de verkenner, en werkt ook bijna hetzelfde als UMS, maar er zitten wat kleine nadelen aan.
Werkt bij mij zonder software te installeren hoor. Ik kan (onder XP) gewoon bestanden op de speler zetten en deze ook afspelen.

Slecht gelezen :) Hij wordt inderdaad niet als UMS gezien maar je kan er wel bestanden opzetten die je direct kan afspelen.

[ Voor 10% gewijzigd door Admiral Freebee op 15-02-2007 19:16 ]

• RoD
  • Niet online

RoD

Admiral Freebee schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 19:15:
[...]

Werkt bij mij zonder software te installeren hoor. Ik kan (onder XP) gewoon bestanden op de speler zetten en deze ook afspelen.
Ja, via MTP waarschijnlijk?

• Admiral Freebee
  • Niet online
Nou, jij bent snel RoD _/-\o_

• OConnor
ok thx voor de replies.

* OConnor kan niet wachten op morgen! O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook een paar vraagjes over deze mp3speler. Heeft iemand ervaringen met de travelsound dock hiervoor? En zijn er ook andere docking stations?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Irminsul schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 17:45:
WMP - Library - Rechtermuis - Advanced Tag Editor. En dan bij photos kan je een afbeelding toevoegen.
Uhmm.....
Ik heb de Nederlands talige versie van WMP.
En ik ben niet zo goed in Engels :X .....dus kun je ff in nederlands vertellen?

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
Library = Mediabibliotheek
Advanced Tag Editor = Geavanceerde editor voor labels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OConnor
Heb hem binnen, en hij is super! Echt een topding. Wat ik wel raar vind alleen is dat toen ik hem gisteren weglegde de accu vol zat, en toen ik hem net (uurtje of 20 later) weer aandeed, deze voor een kwart leeg was 8)7 Och misschien omdat het pas de eerste keer opladen was...

Verder echt ontzettend blij meet prima ding ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

OConnor schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 19:59:
Heb hem binnen, en hij is super! Echt een topding. Wat ik wel raar vind alleen is dat toen ik hem gisteren weglegde de accu vol zat, en toen ik hem net (uurtje of 20 later) weer aandeed, deze voor een kwart leeg was 8)7 Och misschien omdat het pas de eerste keer opladen was...

Verder echt ontzettend blij meet prima ding ;)
Wel even op letten dat ie dat dit niet blijvend is, een brakke batterij komt vaker voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uhm ik snap nog niet helemaal hoe ik albumart aan mn speler moet toevoegen.
rechtermuisknop op mediabibliotheek..... dan staat er geen geavanceerde...... bij.
help mij :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
Zucht:

De dummie-uitleg :P :

Laad je mp3's in Windows Media Player.
Klik met links op Mediabibliotheek.
Als het goed is zie je daar vanzelf een lijst met nummers die je (recent) hebt toegevoegd.
Rechtsklik op een mp3's, klik in het popupje met links op Geavanceerde editor voor labels, en ga naar tabblad afbeeldingen.
Blader vanuit daar naar de afbeelding die je wil toevoegen.

Ik heb zelf WMP 11, en kan daar in de Mediabibliotheek albumhoezen naar sleuren en pleuren. ("Albumhoes hier plakken")

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

F4T4L_3RR0R schreef op zondag 18 februari 2007 @ 15:35:
Zucht:

De dummie-uitleg :P :

Laad je mp3's in Windows Media Player.
Klik met links op Mediabibliotheek.
Als het goed is zie je daar vanzelf een lijst met nummers die je (recent) hebt toegevoegd.
Rechtsklik op een mp3's, klik in het popupje met links op Geavanceerde editor voor labels, en ga naar tabblad afbeeldingen.
Blader vanuit daar naar de afbeelding die je wil toevoegen.

Ik heb zelf WMP 11, en kan daar in de Mediabibliotheek albumhoezen naar sleuren en pleuren. ("Albumhoes hier plakken")
ok dat snap ik nu.
Alleen hoe moet je nu nog toevoegen aan je speler?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 18 februari 2007 @ 17:30:
[...]

ok dat snap ik nu.
Alleen hoe moet je nu nog toevoegen aan je speler?
Gewoon via de bijgeleverde creative software (mediaexplorer) bestanden overzetten, zoals het anders ook gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu een plaatje toegevoegd aan een liedje.
en dan knip ik dat liedje en plak ik in muziekmap van mn mp3, maar dan zie ik geen plaatje op mn mp3.

ik heb ook nog iets ergs!
mn mp3 loopt vast hij staat al een tijdje op het begin plaatje als je hem opstart.
dit staat er: CREATIVE

copyright 2006
creative techbology ltd
all right reserved

dit is gewoon als je hem aanzet, maar nu blijft ie hierbij haken.
Ik heb aan/uit knop geprobeerd, maar er gebeurd niks hij blijft steeds op zelfde beeld.

HELP MIJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OConnor
Aan de zijkant zit een klein reset-gaatje. steek daar eens een paperclip ofzo in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
Jup, of wachten tot de batterij compleet leeg is, en dan aansluiten op je pc en dat ding resetten. Ik heb het ook eens gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja bedankt hij doet het weer :)

nu alleen dit nog ff weten:
Verwijderd schreef op maandag 19 februari 2007 @ 16:30:
Ik heb nu een plaatje toegevoegd aan een liedje.
en dan knip ik dat liedje en plak ik in muziekmap van mn mp3, maar dan zie ik geen plaatje op mn mp3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC
  • Laatst online: 20:12

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Ik heb vandaag de Creative Zen V Plus 4GB binnen gehad. :)

Eerste indruk is goed (grootte, knopjes etc).

Nu nog even opladen, muziek etc erop zetten dan kan ik ermee gaan spelen.

offtopic:
Het is trouwens de vervanger van mijn Creative MuVo TX FM die 3 jaar trouwe dienst heeft gedaan en nog steeds werkt.
Echter werd 256 MB echt te krap en hoop ik met deze speler op een leuker FM ontvangst.

[Edit]

Een uur of 4 later...

Zo eindelijk staat er muziek op en is hij op geladen.
De interface is ontzettend makkelijk en het geluid klinkt goed (icm mijn Sennheiser CX300 oortjes).
Hij gaat ook een stuk harder dan mijn oude mp3 speler.
Het FM ontvangst is ook ziek.
Ik pluk de lokale XFM zender zo uit de lucht terwijl de daadwerkelijke zender een kilometer of 10 verder is hemelsbreed en ik zit binnen. :)

Ik zit nu echter met een vraag.
Ik zie dat de speler alle ID Tags gebruikt om album informatie etc. uit te lezen.
En ik kon zo geen optie vinden om gewoon al mijn mappen als albums te gebruiken ipv de ID tags van de mp3's. (Deze kloppen namelijk niet allemaal).

Is deze optie toe te voegen?

[ Voor 46% gewijzigd door Da_maniaC op 22-02-2007 00:38 ]

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC
  • Laatst online: 20:12

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Mja ik heb nu inmiddels playlists gemaakt voor ieder album en dat gaat ook prima en lekker makkelijk. :Y).

Ik krijg alleen mijn album arts niet aan de gang. :(

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Let op:
Dit topic is enkel bestemd voor ervaringen of vragen naar ervaringen. Heb je een probleem waar je niet uit komt, open dan een nieuw topic.
Zie ook Invulling en behandeling Grote Topics aangepast