[Flash] Creative Zen V (Plus) ervaringentopic

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 41.598 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Xochiquetzal schreef op maandag 13 november 2006 @ 11:01:

• De demo videootjes die er op staan zijn zeker niet crap, maar ik heb het zelf nog niet voor elkaar gekregen om er een filmpje op te zetten. Er zit een converter bij de installs, maar die lukte het niet om een aflevering van Desperate Housewives te converten :) Geen idee hoe het moet, maar ik heb eerlijk gezegd ook nog niet verder geprobeerd :) Iemand tips hierover of moet ik dan de andere 6 pagina's ook nog lezen? ;)

Kijk eens:
Ik heb een videocoderingstutorial geschreven die voorlopig hier te bewonderen is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xochiquetzal
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-04 14:37
Whoohooo!!! *O*
Straks ff thuis uitproberen!

Nu nog iets anders: Ik kan in de handleiding noch in de knowledge base van creative zien wat de icoontjes van battey status betekenen. Ik had vanmorgen een batterijtje met een knipperend lichtflitsje erin. Nu heb ik een batterijtje met een stekkertje erin. Weet iemand wat dit betekent?

Verwelkom wat je niet kunt vermijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 17:52

steveman

Comfortabel ten onder

Xochiquetzal schreef op maandag 13 november 2006 @ 16:43:
Whoohooo!!! *O*
Straks ff thuis uitproberen!

Nu nog iets anders: Ik kan in de handleiding noch in de knowledge base van creative zien wat de icoontjes van battey status betekenen. Ik had vanmorgen een batterijtje met een knipperend lichtflitsje erin. Nu heb ik een batterijtje met een stekkertje erin. Weet iemand wat dit betekent?
Dan is de batt. vol en doet ie het op netstroom.
Met het stroomtekentje laadt ie op.

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xochiquetzal
Ah! Ik hoorde hier allemaal klachten dat je niet kon zien wanneer hij klaar was met laden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xochiquetzal
Nog een aanvulling: Er zitten geen spelletjes op, en op de iPod wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xochiquetzal schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 13:55:
Nog een aanvulling: Er zitten geen spelletjes op, en op de iPod wel.
daar heb je toch een pc voor :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xochiquetzal
Ja, maar sommige mensen vinden dat een pre. Je hebt ook spelletjes op telefoons en dat is ook vaak de doorslag om een foon wel of neit te kopen. Ik denk, ik zet het er even bij, om de mensen een goed beeld te geven....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik denk dat je het beter kon melden als er wél spelletjes op zaten. Spelletjes op een mp3speler is helemaal niet zo'n veelvoorkomende feature. En die suffe meuk die de iPod er op heeft staan verveeld ook behoorlijk snel imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds gister de 4gb versie in bezit.
Maar er zitten 3 kabeltjes bij, 1 om je mp3 om je nek te kunne hangen, 2 om te verbinden met je pc en opladen. Maar dan zit er nog 1 bij alleen ik weet niet waar die voor is?

En dan had ik nog een vraag....
Als ik een leuk filmpje zie op google video, hoe kan ik die dan op mijn mp3 zetten?
Want ik kan dat filmpje niet opslaan op mijn computer.

Graag verdere hulp...

Alvast bedankt,
Brunnotti.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Is die andere niet voor op de line-in aan te sluiten? Die is namelijk kleiner dan de "standaard" plug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://javimoya.com/blog/youtube_en.php daar kan je een plugin downloaden voor FF waarmee je video's van onderandere google kunt downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar wat kan ik nou met dat kabeltje?
En wat voor filmpjes kunnen er op, mp4 of wmv ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xochiquetzal
Verwijderd schreef op zondag 19 november 2006 @ 16:30:
Maar wat kan ik nou met dat kabeltje?
En wat voor filmpjes kunnen er op, mp4 of wmv ?
Staat allemaal op de creative site. En in de handleiding...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi,

even een breciht @ jarnoo:

Ik heb zojuist een mail gehad van creative over die dropouts bij het pauzeren, doorspoelen of veranderen van nummer op de Zen V plus. Ze hebben me eerst een 'steps to follow' mail gestuurd waarin stond dat ik in recovery mode eens een 'clean up' moest doen. Maar dit hielp niet.

Nu sturen ze me de vraag of ik het apparaat wil teugzenden voor repair. Doe ik dit nu het best via Mp3shop, waar ik hem gekocht heb? Of meteen naar creative sturen? wat is het snelst en meest vertrouwelijke?

Greetz
Alex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2006 @ 15:44:
hoi,

Ik heb zojuist een mail gehad van creative over die dropouts bij het pauzeren, doorspoelen of veranderen van nummer op de Zen V plus. Ze hebben me eerst een 'steps to follow' mail gestuurd waarin stond dat ik in recovery mode eens een 'clean up' moest doen. Maar dit hielp niet.

Nu sturen ze me de vraag of ik het apparaat wil teugzenden voor repair. Doe ik dit nu het best via Mp3shop, waar ik hem gekocht heb? Of meteen naar creative sturen? wat is het snelst en meest vertrouwelijke?

Greetz
Alex
Strikt gezien heb je niets met creative van doen in deze, het product dat mp3shop je leverde had deugdelijk moeten zijn.

échter, heb ik hetzelfde es gehad met m'n (ouwe) zen micro, ook van mp3shop geloof ik. Bij mp3shop verwezen ze me door naar creative omdat "creative zelf z'n service afhandelt".

Dit pakte best prima uit omdat creative een heel goede klantenservice heeft, dus hoewel het onorthodox is hoor je mij niet klagen.

Mijn advies: Naar creative opsturen.

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bosaap22
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 27-08 14:17

bosaap22

Doing things I'm good at.

Je kunt 'm dd beter direct naar Creative sturen. Die shop stuurt om (als ze 'm willen aannemen) toch door naar Creative en dat kost alleen maar extra tijd. Direct Creative contacten is dan veel sneller en scheelt je dus een hoop extra wachttijd. :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2006 @ 15:44:
hoi,

Greetz
Alex
Ik denk ook net als de 2 mensen boven mij ook dat je hem beter naar creative meteen kan sturen mits ze hem aannemen.

Zal dat ook eens proberen met dat recovery mode en dan een clean up.

Mvg,
J@rno

• Admiral Freebee
  • Niet online
Hier is de manier waarop je in recovery mode kan geraken. Dit is misschien handig voor de mensen in dit topic.
# Detach your player from the PC if it is connected, and turn off the player.

If the player stops responding, you can reset the player. To reset the player, gently insert a thin object into the Reset hole located below the power switch.
# Press and hold the Play button while powering on your player.
# When the player displays the Creative logo, release the Play button.

It will display the following options:
Clean Up
Scans the player and removes invalid links from its music library.
Does not affect music files themselves.

Format (All)
Caution! Erases all content!
Save a copy of your player's content before formatting.

Reload OS/ Firmware
Caution! Erases your player's firmware.
DO NOT select the Reload Firmware option unless you have access to a PC and you have downloaded the necessary firmware to install.

Reboot
Reboots the device.

[ Voor 4% gewijzigd door Admiral Freebee op 23-11-2006 06:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een clean up heeft uiteindelijk niets veranderd aan de zaak!
Spijtig, ik dacht dat het probleem eindelijk gedaan ging zijn...maar nog steeds heb ik die drops.
Heb nu een PMX100, die b.t.w. een uitstekende geluidskwaliteit heeft, en dan hoor je het minder tijdens de muziek. Vraag me eigenlijk nog steeds af of erwerkelijk drops zijn inde muziek, of dit misschien niet ligt aan het liedje zelf? omdat je zoveel details hoort in het geluid met die speler...
Maar de drops bij doorspoelen, pauze, EQ veranderen etc zijn er nog steeds, niet altijd, maar ze zijn er wel.

Ook wel raar dat ik de ene keer geen drop krijg, en de andere keer wel :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Weten jullie een site met filmpjes di eik kan downloaden en op mn mp3 kan zetten?
Gewoon een site...

En hebben jullie ook dt bij lage tonen het geluid een beetje schor klinkt?

En dan had ik nog iets..... Die hoesjes di eom mijn oordopjes zitten die laten los.
Moet ik er weer mee terug naar de winkel voor een nieuwe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-07-2021
Wat een fijn spelertje is dit zeg, ik heb 'm sinds gisteren in mijn bezit.

Ik heb hiervoor 4 iPod's gehad, de Shuffle, de Mini, de Nano 1st gen en de Nano 2nd gen, maar de Zen V blinkt boven al deze iPods uit in geluidskwaliteit.

Ik hoor nu details in nummers die ik nog niet eerder heb gehoord wanneer ik ze afspeel(de) op bovenstaande iPods en op mijn Creative Audigy 2 ZS geluidskaart.

-edit-

Ik heb de originele oordopjes nog in het zakje zitten, de gebruikte oordopjes zijn 3 jaar oude goed ingespeelde Sennheiser MX300 dopjes.

[ Voor 15% gewijzigd door F4T4L_3RR0R op 25-11-2006 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krystman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:47
Is het iemand trouwens al opgevallen dat als je em oplaad. de lichtjes van de hold en play knopjes oplichtten als een hartslag. Leuk detail. :P

- Spes consilium non est -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben [NL]
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:36
Krystman schreef op woensdag 29 november 2006 @ 14:56:
Is het iemand trouwens al opgevallen dat als je em oplaad. de lichtjes van de hold en play knopjes oplichtten als een hartslag. Leuk detail. :P
Ik denk eerlijk gezegt dat mensen dat ding al wel vaker hebben opgeladen en dat dus gezien hebben :> :P Maar wel leuk idd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is heel zen... :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bosaap22

bosaap22

Als iemand de Zen V i.c.m. een leuke kerstaanbieding ziet, wil die dat dan even posten...

Hoop rond kerst van een leuke aanbieding te kunnen profiteren.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb deze speler sinds gister in mijn bezit. Ik twijfelde tussen de Nano 2GB en deze Zen V Plus 1GB. Voor mij is dit dingetje perfect! Ik vind de Zen mooier dan de Nano, hij is superlicht en zeer klein. Mooi kleurenschermpje en de geluidskwaliteit van het dingetje (zelfs met de standaard oortelefoontjes) is erg goed. Ze vallen echter wel steeds uit mn oren, maar dat doen alle oordopjes bij mij. Ik koop er wellicht toch een Sennheiser px100 ofzo bij.

Kortom: perfecte mp3-speler en geen haar op mijn hoofd die er spijt van heeft dat ik geen ipod heb gekocht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weten jullie een site met filmpjes di eik kan downloaden en op mn mp3 kan zetten?
Gewoon een site...

En dan had ik nog iets..... Die hoesjes di eom mijn oordopjes zitten die laten los.

• F4T4L_3RR0R
Verwijderd schreef op woensdag 29 november 2006 @ 22:03:
Gewoon een site...

Dat schor klinken bij lage toon kan je verhelpen door iets in de spelerinstellingen te veranderen, audio controle oid. (in ieder geval een optie naast de Bassboost optie geloof ik) Ik kijk het morgen even na, ik heb het spelertje nu niet binnen handbereik liggen. Al met al iets om je geen zorgen om te maken. Een iPod met de equalizer ingeschakeld gaat pas echt hardwarematig over z'n nek qua lage tonen... :X

Om een goed werkende Zen V terug te brengen omdat de hoesjes van de oordopjes loslaten is een beetje kinderachtig en nutteloos mijn inziens. Voor een paar euro koop je een blister met een stuk of drie paar van die hoesjes. Ik heb zelf altijd een voorraadje liggen omdat ik ze weleens kwijtraak bij het in en uit mijn broek of jaszakken halen van de oordopjes, of omdat ik in slaap van met de dopjes nog in... Het omdraaien in bed doet de rest...

Ik heb mijn Zen V Plus nu 6 dagen in bezit, en het is mijn beste aankoop in jaren!

Verwijderd

ok bedankt ;)

Maar nou moet ik alleen nog weten waar ik filmpjes vandaan kan halen....
Op google video staat downloaden naast filmpje maar dn kan ik em nie op mn mp3 zetten en converten wil dn ook niet.
Weet iemand misschien iets anders?

alvast bedankt.

• RoD
  • Niet online

RoD

Filmpjes kun je overal vandaan halen. Echter als je films en series op je speler wilt zul je moeten betalen, of de minder legale wegen betreden. Converteren naar het juiste formaat kan trouwens prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empathy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:38

Empathy

Extreme Audio

Weet iemand al wanneer de 8GB hier een keer verkrijgbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Voor als je dingen van uitzending gemist op je zen V wit kijken:

http://videolan.org/ progje die het kan converteren naar .mpg, dat het progje van je zen V weer kan conveteren (rechtstreekt wil helaas niet).

En met dank aan SysRq kun je met een progje: download uitzending gemist DUG en Flashget uitzendingen van je favo programma op je zen v kijken.

Installeer eerst flashget dan DUG. Paste de url in DUG en falshget download het vervolgens voor je.

Gedownloade bestand converteren met videolan naar mpeg oid en dan op je zen zetten.

Voor hktoegankelijken: DUG: Download uitzendingen van Uitzending Gemist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Empathy schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 12:00:
Weet iemand al wanneer de 8GB hier een keer verkrijgbaar is?
ik heb hem gekoch op ebay, bij http://myworld.ebay.nl/laurayang1978/ prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:47
bosaap22 schreef op woensdag 29 november 2006 @ 15:45:
Als iemand de Zen V i.c.m. een leuke kerstaanbieding ziet, wil die dat dan even posten...

Hoop rond kerst van een leuke aanbieding te kunnen profiteren.. :)
Komplett doet mee aan de Creative acties die nu lopen:
Creative Zen V, 4GB- Zwart USB2.0 met GRATIS Creative Silicon SKIN 5-1 Pak

Bij alle Zen V (plus) een wired remote

Voor meer info over de wired remote actie: Klik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb donderdag een Creative Zen V plus gehaald. Ben er echt blij mee maar het enige waar ik me aan stoor is dat het snoer van de oordopjes zo lang is! Ga zeker andere dopjes halen, want dit is niks!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bosaap22

bosaap22

Nice!!

Zeker wel een goeie kerstdeal! Wel jammer dat je persé de 4 gb PLUS versie moet aanschaffen. Vind 2 gig eigenlijk al genoeg. Maar this het overwegen waard.. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jouke74
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-04 19:54
:) Heb de 2 Gb Zen van Sinterklaas gekregen gisteren. Een paar ervaringen...

AMD X2 4200+ 939, A8N-SLI Premium, 2 GB 400 mhz Twin Corsair, Asus EAX1600Pro, 1x WD 74 Raptor, 1x WD 250 Caviar, Creative SB Audigy 4.

Software installatie: heb de Explorer extension geinstalleerd voor de Zen, dit ging allemaal soepel. Echter na een reboot en het openen van de explorer (met en zonder de Zen aan m'n USB) zorgde gelijk voor een mooie crash van explorer, alles zat vast. Vervolgens even de update van Creative gedownload en toen ging alles een stuk beter.

Nog nooit m'n computer gebruikt voor het opladen van iets > toch wel een dure adapter.

Zen ervaringen: Met standaard oordoppen is het geluid ok, beetje bassssig. Ik merkte wel dat het voornamelijk de oordopjes waren die het geluid bepaalden. Ter vergelijking een Samsung MiniDisc (de Zen vervangt dit ding) er naast gelegd, de Samsung dopjes in de Zen gaven toch wel een iets ander geluid dan de Zen dopjes zelf. In een vergelijk met dezelfde dopjes in de apparaten kon ik geen verschil horen in geluid op 192 Kbs met Comfortably numb van Pink Floyd. (Veel moderne tracks zijn zo erg compressed dat ze vanzichzelf al kraken).

Ik heb lang moeten zoeken voordat ik de klok kon instellen. Dat maakte mij niet hoopvol voor de rest.
Toen ik het uiteindelijk uitgevonden had (bij clock scherm op de <- enter toets drukken, waarna er een nieuw menuutje verschijnt), nogmaals gekeken op de site van creative en gelijk maar de firmware geupdate :)

Foto's van m'n kids erin gezet (als wallpaper) ging allemaal soepel. Nu nog mijn vrouw in lingerie O+ )....

Het kopieren van muziek in de library en aanpassen van library allemaal geen probleem.

Rest nog een vraag : Hoe kan ik een "playlist aanmaken" zonder mijn PC te gebruiken?

"That was left handed..." - JJH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Niet online
Jouke74 schreef op maandag 04 december 2006 @ 10:27:
Rest nog een vraag : Hoe kan ik een "playlist aanmaken" zonder mijn PC te gebruiken?
Als je in de muziekbibliotheek op een nummer, album of artiest staat kan je door lang op de <- knop te duwen een extra menu oproepen. Hierin vind je de keuze "toevoegen aan selectie" of zoiets. De playlist kan je dan ook opslaan als je in het "speelt nu af" menu weer lang op <- duwt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jouke74
Admiral Freebee schreef op maandag 04 december 2006 @ 14:19:
[...]

Als je in de muziekbibliotheek op een nummer, album of artiest staat kan je door lang op de <- knop te duwen een extra menu oproepen. Hierin vind je de keuze "toevoegen aan selectie" of zoiets. De playlist kan je dan ook opslaan als je in het "speelt nu af" menu weer lang op <- duwt.
Waarom had ik dat vage vermoeden al :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
Ik ga een Zen kopen, maar ik vraag me af of het waard is om extra te betalen voor de FM radio. Is dit wat? Ik gebruik hem voornamelijk in de trein en volgens mij is dat nou niet het handigste gebied voor een radio, maar als hij het wel doet dan vind ik dat het geld meer dan waard. Iemand een oordeel over de FM radio?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Roet schreef op maandag 04 december 2006 @ 18:38:
Ik ga een Zen kopen, maar ik vraag me af of het waard is om extra te betalen voor de FM radio. Is dit wat? Ik gebruik hem voornamelijk in de trein en volgens mij is dat nou niet het handigste gebied voor een radio, maar als hij het wel doet dan vind ik dat het geld meer dan waard. Iemand een oordeel over de FM radio?
Welk alternatief heb je voor ogen die geen FM radio heeft dan?

Zelf zou ik de FM functie willen omschrijven als... sterk wisselend, in de trein heb ik hem eigenlijk nooit geprobeerd. Sterker nog... volgens mij heb ik alleen 3x die functie gebruikt op m'n 'oude' zen micro in de taxi, en dat was niet heel geweldig, afhankelijk van de zender en waar je bent en...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Je zou het ook eerst eens kunnen testen met een goedkoop radiodingetje van een euro. Als die werkt zal je Zen ook wel werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
steveman schreef op maandag 04 december 2006 @ 19:29:
[...]

Welk alternatief heb je voor ogen die geen FM radio heeft dan?

Zelf zou ik de FM functie willen omschrijven als... sterk wisselend, in de trein heb ik hem eigenlijk nooit geprobeerd. Sterker nog... volgens mij heb ik alleen 3x die functie gebruikt op m'n 'oude' zen micro in de taxi, en dat was niet heel geweldig, afhankelijk van de zender en waar je bent en...
De Zen V is het alternatief. Deze is gelijk aan de Zen V Plus, maar mist de FM radio en video-mogelijkheid. Maar als hij wisselend is beschouw ik dat als waardeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Is de Creative Zen V geschikt om lange opnames mee te maken via de line-in? Ik zou hem gebruiken om te recorden van aan het mengpaneel op fuiven. Dus telkens toch minimum setjes van een uur à twee uur... Of is er een maximum lengte die hij opneemt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bosaap22

bosaap22

Verwijderd schreef op maandag 04 december 2006 @ 22:06:
Hoi,

Is de Creative Zen V geschikt om lange opnames mee te maken via de line-in? Ik zou hem gebruiken om te recorden van aan het mengpaneel op fuiven. Dus telkens toch minimum setjes van een uur à twee uur... Of is er een maximum lengte die hij opneemt?
Ik kan je vertellen dat de kwaliteit van dit soort spelers wat betreft het opnemen van audio meestal ronduit slecht is. Ik neem aan dat je je eigen set toch wel met een redelijke kwaliteit wilt terughoren. Hiervoor zul je toch echt een aparte voicerecorder moeten aanschaffen. Daarbij is de externe microfoon van crusiaal belang! Die zijn meestal net zo duur als het apparaat zelf.Dit soort media spelers hebben niet eens een externe microfoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Niet online
Ik denk dat hij via de line-in wilt opnemen en niet via de ingebouwde microfoon. Deze laatste is inderdaad alleen maar geschikt voor het opnemen van een memo ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

oh ok, wist niet dat de V "min" geen fm ding had, dacht alleen geen video...

Kwa line-in opname denk ik dat het wel prima is eigenlijk, je kunt kiezen wat voor bitrate je wilt geloof ik 128 of 160 kbps.

Een lange opname is volgens mij ook geen probleem, wanneer ik een microfoonopname maakte zei ie dat ik 7uur ofzo te gaan had, denk dat het met de line in ook zoiets is.

Hier een sample: afgespeeld op m'n zen micro, opgenomen op m'n V+ @160kbps, orgineel is 192kbps. klikme!!!

Zoals je hoort wel wat artefactjes in het geluid.

Met 92mb vrij kan ik 1u18 opnemen.

Ohja, het 3.5mm --> 2.5mm opname kabeltje is zo'n 50cm lang ik neem aan dat je het wel een plekje kan geven in de buurt van het mengpaneel.

[ Voor 10% gewijzigd door steveman op 05-12-2006 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ale-Gu
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21-07 20:42

Ale-Gu

'Eel Goe'

Dit topic word weer wat meer gelezen, daarom probeer ik nog maar een keer de vraag:

Is het mogelijk om één specifiek MP3'tje als alarm in te stellen? Of een bepaalde afspeellijst?

Want nu heb je alleen de optie bij alarm;audio: willekeurig, of: uit

Hier zou uw advertentie kunnen staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie o wie kan mij helpen.

Creative Zen V Plus 2gb gekocht.
Software geinstalleerd op pc. Toen aangesloten via usb op pc. Er gingen toen 2 lampjes branden naast de 4punts toets. Hij ging toen via pc synchroniseren. Toen moest hij via de software op pc opnieuw opstarten. Pc opnieuw opgestart en toen deed de mp3 speler niks meer.

Ook na 7 uur aan pc te hebben gehangen geen reactie.
Het lijkt dus wel of hij geen stroom krijgt of niet reageert op de aam/uit knop.

Ook resetten werkt niet. Doe ik iets fout of is er iets mis met de mp3 speler?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jouke74
Doet hij wel wat als je hem in een USB poort steekt onder safe mode (ie krijgt hij inderdaad stroom)?
Verder alle software zowel op de Zen als op de PC hebben al weer updates op de Creative site. Die maakten zowel mijn zen responds als computer responds veel beter. Let op voor de Zen software update moet de Zen wel goed werken. Verder, de aan uit knop moet je iets langer vast houden om hem aan / uit te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xochiquetzal
Jouke74 schreef op woensdag 06 december 2006 @ 09:49:
Verder, de aan uit knop moet je iets langer vast houden om hem aan / uit te zetten.
Dat was ook het eerste waar ik aan dacht.

Ik heb net weer een minpuntje aan de Zen V Plus gevonden. Als je de FM tuner aan hebt staan, kun je niet meer het menu in. Nou ja, kán wel, maar dan gaat de radio uit. Kwam ik achter toen ik radio aan het luisteren was en ik wilde de orientation veranderen.
Da's trouwens wel heel handig en ik maak er ook gegelmatig gebruik van: de oriëntatie! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee dat werkt ook niet.
Hij reageert gewoon nergens meer op.
Mp3 speler gaat terug naar de winkel en wordt omgerolen voor andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Ik heb er sinds dinsdag ook een, en nee, niet van sinterklaas :) In het begin werd ik er helemaal gek van, hij leek bij elke overdracht van MP3-tjes, foto's of video's te crashen ergens halverwege, als dat gebeurt was deed hij het nog wel, maar met alles wat met schrijven van het flashgeheugen te maken had betekende een onmiddelijke crash (ook nieuwe mapje maken, afspeellijst).

Heb een andere usbkabel gepakt, en nu lijkt het goed te gaan, kabelbreuk dus (hoop ik, als het straks weer gebeurt word ik gek).

Heb overigens de 2GB Plus, toppie ding :) Huidige oordopjes zijn goed genoeg, als ik nieuwe koop zullen dat in-ear zijn, want voor normale 'out-ear' oordopjes zijn ze goed genoeg.

Menu en alles vind ik helemaal super, vooral omdat mijn muziekcollectie (die nog niet al te groot is, zit op 590MB nu totaal, maar dat luister ik eigenlijk allemaal) helemaal klopt qua ID3 tags, waar de Zen dus gebruik van maakt, en niet de filename. Lekker op album, artiest, genre sorteren, alles kan :)

Super aankoop voor mij!

Oh ja, 1 iets, hoe voeg je album art toe? Ik heb bij beeld het kopje Album gezien, en dan zie ik ook zo'n leeg icoon boven elk album in beeld, maar als ik er iets op sleep gebeurt er niks (gewoon Zen V Media Series Explorer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xochiquetzal schreef op woensdag 06 december 2006 @ 15:18:
[...]
Dat was ook het eerste waar ik aan dacht.

Ik heb net weer een minpuntje aan de Zen V Plus gevonden. Als je de FM tuner aan hebt staan, kun je niet meer het menu in. Nou ja, kán wel, maar dan gaat de radio uit. Kwam ik achter toen ik radio aan het luisteren was en ik wilde de orientation veranderen.
Da's trouwens wel heel handig en ik maak er ook gegelmatig gebruik van: de oriëntatie! _/-\o_
dat is helaas bij alle Zen spelers met FM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Nee, weer gebeurd, hij gaf tijdens het transferen een foutmelding van dat het niet kon lukken vanwege problemen met I/O? Anyway, ik gooi waarschijnlijk windows er wel opnieuw op, want nu kon ik weer m'n Zen formatten, en alles erop nieuw opzetten. Dat ging nu gelukkig wel goed, maar het is zwaar irritant. Al m'n settings etc. allemaal weer plijten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi, heb gisteren een zen V gekocht, en ben 'een volle nacht' bezig geweest met installeren. Ik krijg dat ding namelijk niet aangesloten aan de pc (USB 2.0 en Win XP sp2).
Opladen gaat wel, verwisselbare schijf installeren en gegevens overzetten en terughalen werkt ook. Dus de aansluiting en kabel lijken niet defect.
Media source 5.0 Organiser of media explorer krijg ik niet opgestart, steeds komt de boodchap 'sluit eerst uw zen V aan', wat dus niet lukt.
Als ik de usb-kabel inplug, komt er eventjes het oranje 'connect'symbool, wat snel verflauwt van kleur (ik veronderstel dat dit 'disconnect' betekent), waarna de zen V wel op staat, maar niet reageert op mijn pc. En geen enkel programma in mijn pc herkent deze zen V, zelfs die van creative niet.
Conflict met mijn software ? (heb alle upgrades binnengehaald)
of gewoon een defecte zen V ?

Ik probeerde al eventjes de reset,maar weet niet goed wat ik juist moet doen tijdens die reset, gewoon in het gaatje prikken en wachten op een reactie ?

graag advies, anders moet ik terug naar de winkel en wie weet hoelang ik dan moet wachten voor herstelling (als het al niet aan mijn pc zou liggen)
groet, darius

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn er mensen die ervaring hebben met dit soort opladers http://cgi.ebay.nl/usb-ca...86533QQrdZ1QQcmdZViewItem

zo ja, werkt het ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Niet online
Een standaard oplader die alleen 5V uitspuwt werkt niet met de Zen V. Als je het toch probeert, gaat de speler alleen aan maar hij laadt niet op. De speler moet een (geëmuleerde) USB host detecteren of hij laadt niet op. Daarom werkt een USB hub met voeding wel en een gewone USB adapter niet.

De adapter van Creative zelf stuurt vermoedelijk nog een bepaald signaal over de datalijnen van de USB kabel waardoor de Zen wel oplaadt.

[ Voor 19% gewijzigd door Admiral Freebee op 09-12-2006 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en bij ipods is dit niet het geval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Niet online
Dat kan ik niet met zekerheid zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Admiral Freebee schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 09:45:
Een standaard oplader die alleen 5V uitspuwt werkt niet met de Zen V. Als je het toch probeert, gaat de speler alleen aan maar hij laadt niet op. De speler moet een (geëmuleerde) USB host detecteren of hij laadt niet op. Daarom werkt een USB hub met voeding wel en een gewone USB adapter niet.

De adapter van Creative zelf stuurt vermoedelijk nog een bepaald signaal over de datalijnen van de USB kabel waardoor de Zen wel oplaadt.
Helpt het niet als je je speler op hold zet? Dat las ik ergens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Niet online
RoD schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 13:30:
[...]

Helpt het niet als je je speler op hold zet? Dat las ik ergens.
Dit zou ik graag willen proberen maar ik heb mijn standaard USB ladertje weer teruggedaan. Misschien kan ik het wel eens in de auto proberen met de adapter van ons GPS systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Help ! Ik krijg de melding "uw speler is niet aangesloten. Sluit uw zen V series op de computer aan", maar dat lukt me maar niet.
Moet ik ergens instellingen aanpassen ofzo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand mij vertellen met welke usb hubs je de Zen V kan opladen want ik heb gister een trust HU-5540 gekocht en daarmee laad hij niet op als de pc aanstaat, de speler gaat wel aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 10 december 2006 @ 14:08:
kan iemand mij vertellen met welke usb hubs je de Zen V kan opladen want ik heb gister een trust HU-5540 gekocht en daarmee laad hij niet op als de pc aanstaat, de speler gaat wel aan
Van mij is een standaard no-name USB1.1 hubje. Wel met aparte voeding en deze moet zeker ook aangesloten zijn. Ik gebruik hem alleen om op te laden zonder computer. Misschien dat jouw hub geen voeding naar de USB poorten geeft zonder computer ofzo?

Mijn speler spring overigens ook aan als ik hem aansluit maar ik zet hem dan gewoon uit. En als je dan op de joystick duwt dan gaat het batterij icoontje eventjes oplichten. Daarin staat dan een bliksemschicht.

[ Voor 16% gewijzigd door Admiral Freebee op 10-12-2006 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 30-12-2021
Bij dixons, de 4gb + hoesjes voor 130 euro. Koopje lijkt mij.

http://www.dixons.nl/De_o...roductmenu=specifications

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OK, ik heb er net 1 voor men kerst gehad (ziet er cool uit en geluidskwaliteit is zeker in orde) maar vraag me af of iemand het werkend krijgt onder OS X ? Ik allesinds niet :s steek hem in en voila ... niets. De CD bevat ook niks OS X related... vrij vervelend dus. Geen speciale software voor ofzo? Op de site van Creative staat minstens windows XP SP1... dus begin zoal een donker bruin vermoeden te krijgen dat ik naar de debiele standaard muziekjes ga mogen luisteren :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Zoals je kunt lezen bij de requirements heb je een pc met Win XP nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uhu, jammer wel ... imo kan creative nogal moeilijk concurreren met de ipod als het niet eens op OS X werkt. Neway, heb het maar via remote op mijn desktop gedaan en moet zeggen dat de software wel uitgebreid is. Wat meer mee spelen :)

Er bestaat toevallig geen software die je iTunes bibliotheek met je Creative bibliotheek laat synchroniseren ? Met artwork en ratings enzo ? Zou erg leuk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
Sinds afgelopen nacht lopen de radiozenders van hun frequentie af...

Met autoscan heb ik een aantal zenders in de presets opgeslagen. (al paar weken geleden) Ik zat te luisteren naar 3FM, na minder dan een half uurtje klonk het alsof de zender naast de frequentie stond, waarna ik een kwartier later het ontvangst de ruis in hoor lopen...

Er waren voor zover ik weet geen zenderwerkzaamheden, want wanneer ik gewoon weer naar de tunerpreset terugging, was het ontvangst weer goed. (voor zo'n 3 kwartier)

Heeft iemand enig idee hoe ik het apparaatje compleet kan resetten? Vanuit het menu is in ieder geval geen complete reset. (taalinstellingen blijven bijvoorbeeld gewoon in het Nederlands)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

F4T4L_3RR0R schreef op maandag 25 december 2006 @ 16:58:
Sinds afgelopen nacht lopen de radiozenders van hun frequentie af...

Met autoscan heb ik een aantal zenders in de presets opgeslagen. (al paar weken geleden) Ik zat te luisteren naar 3FM, na minder dan een half uurtje klonk het alsof de zender naast de frequentie stond, waarna ik een kwartier later het ontvangst de ruis in hoor lopen...

Er waren voor zover ik weet geen zenderwerkzaamheden, want wanneer ik gewoon weer naar de tunerpreset terugging, was het ontvangst weer goed. (voor zo'n 3 kwartier)

Heeft iemand enig idee hoe ik het apparaatje compleet kan resetten? Vanuit het menu is in ieder geval geen complete reset. (taalinstellingen blijven bijvoorbeeld gewoon in het Nederlands)
Paperclipje oid in het gaatje links duwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Beetje laat dat ik het nu pas doe, maar ik ga mijne terug sturen. Als ik er dingen opzet, en ik kom ongveer over 1GB, dan crasht. Niks qua geheugen schrijven werkt dan, oftewel, reset. Mijn geheugen is dus gewoon brak. Yay, dat ze dat niet even kunnen testen in de fabriek, het was al vanaf het begin...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willem86
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-09 08:26
Ik denk er sterk over om een zen V (plus) aan te schaffen, maar ik vroeg me af hoelang deze mp3-speler nodig heeft om volledig op te laden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

willem86 schreef op maandag 25 december 2006 @ 20:22:
Ik denk er sterk over om een zen V (plus) aan te schaffen, maar ik vroeg me af hoelang deze mp3-speler nodig heeft om volledig op te laden
Maximaal 6 uur volgens het boekje. Dat is als die compleet leeg is totdat die weer helemaal vol is. Ik heb dit ook getest en het klopt.

• F4T4L_3RR0R
Ik heb vandaag de gratis afstandsbediening via http://www.promo-creative.eu ontvangen. :) _/-\o_

• Admiral Freebee
  • Niet online
F4T4L_3RR0R schreef op donderdag 28 december 2006 @ 19:12:
Ik heb vandaag de gratis afstandsbediening via http://www.promo-creative.eu ontvangen. :) _/-\o_
Geld deze actie alleen voor de V plus of ook voor de normale Zen V? Ik heb eens een mail naar Creative gestuurd maar ik kreeg een mail in brak Engels terug met het advies dat ik "wel eens kon proberen" maar dat hij het niet wist 8)7

• F4T4L_3RR0R
Admiral Freebee schreef op donderdag 28 december 2006 @ 20:53:
[...]

Geld deze actie alleen voor de V plus of ook voor de normale Zen V? Ik heb eens een mail naar Creative gestuurd maar ik kreeg een mail in brak Engels terug met het advies dat ik "wel eens kon proberen" maar dat hij het niet wist 8)7
Overal op die promotiewebsite wordt gesproken over de Zen V Plus. (En de Zen Vision:M)

Op het aanvraagformulier staat ook duidelijk "Zen V Plus": http://www.promo-creative.eu/du/images/Leaflet_Dutch.pdf

• Admiral Freebee
  • Niet online
Weet ik, maar misschien had jij het geprobeerd met een gewone Zen V :)

• F4T4L_3RR0R
Admiral Freebee schreef op donderdag 28 december 2006 @ 22:02:
Weet ik, maar misschien had jij het geprobeerd met een gewone Zen V :)
Nope, ik heb een Zen V Plus.

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Hup gewoon proberen dus! Wie niet waagt zegt geen B!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xochiquetzal
F4T4L_3RR0R schreef op donderdag 28 december 2006 @ 19:12:
Hey! Goed zeg! En bedankt voor de link! Ik ga em ook invullen en opsturen! maar wel snel, want hij moet voor het einde van de maand binnen zijn.

Oh, en ik ben nog steeds erg tevreden met mijn aankoop! Vooral met sporten is dat ding ideaal!

[ Voor 11% gewijzigd door Xochiquetzal op 03-01-2007 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vetexb
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-01-2007
Kan je de gratis afstandsbediening ook verkrijgen als je in België woont?
(telt blijkbaar wel voor alle andere ons omringende landen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

vetexb schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 19:42:
Je kunt wel de EU selecteren. Dus ik neem aan dat dat de manier is voor België.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Niet online
vetexb schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 19:42:
Volgens het vage mailtje dat ik van Creative heb ontvangen wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jlkiller
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15-09 14:20
Hallo mensen,

Ik heb de Creative Zen V 1gb versie vandaag binnen gekregen, ik heb hem in m'n computer gedaan, en ik krijg dat icoon ook wel, dat hij bezig is met opladen, maar vervolgens ben ik nu al 9 uur verder, en hij schijnt nog steeds niet vol te zijn!

Wat ik heb geprobeerd:

- Van USB hub afhalen en direct in computer
- Andere kabel (werkte ook niet)
- Via stopcontact met telefoon oplaad snoer (werkt ook niet)
- opladen wanneer hij aanstaat (werkt ook niet)

Ligt dit aan mij, omdat ik USB 1.1 heb of zo?

Hoop dat jullie een antwoord weten, ik ben echt ten einde raad,

Jeroen

Wou hem vanacht trouwens nog op laten laden, en als ie dan nog niks doet, terug te sturen naar Bol.com...

Mijn specs:

AMD ATHLON 1800+
512 MB SD ram
120 gig hd
2x (op computer) USB 1.1 poorten (Zit de speler ook in)
DVD lezer en blablabla...
XP pro met service pack 2

Ik kom er niet aan uit, help! :'(

[ Voor 12% gewijzigd door jlkiller op 04-01-2007 21:20 ]

Mijn portfolio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bosaap22

bosaap22

jlkiller schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 21:17:
Hallo mensen,

Ik heb de Creative Zen V 1gb versie vandaag binnen gekregen, ik heb hem in m'n computer gedaan, en ik krijg dat icoon ook wel, dat hij bezig is met opladen, maar vervolgens ben ik nu al [b]9[]b] uur verder, en hij schijnt nog steeds niet vol te zijn!

Wat ik heb geprobeerd:

- Van USB hub afhalen en direct in computer
- Andere kabel (werkte ook niet)
- Via stopcontact met telefoon oplaad snoer (werkt ook niet)
- opladen wanneer hij aanstaat (werkt ook niet)

Ligt dit aan mij, omdat ik USB 1.1 heb of zo?

Hoop dat jullie een antwoord weten, ik ben echt ten einde raad,

Jeroen

Wou hem vanacht trouwens nog op laten laden, en als ie dan nog niks doet, terug te sturen naar Bol.com...
Dit is heel herkenbaar.
Had er ook 1 aan mijn vriendin gegeven. Zij had ook een 1.1 USB versie. Dat ding heeft meer dan 15 uur nodig gehad om op te laden. :X
Via een USB 2.0 aansluiting ging het in een uurtje.
Heel vreemd. Je zou denken dat de oplaadsnelheid niet uit zou moeten maken, omdat beide evenveel stroom kunnen afgeven en dat de bottleneck in de pc zit, waar de gegevens niet sneller kunnen worden verwerkt. Blijkbaar gaat deze theorie dus niet helemaal op.
Probeer maar eens op te laden aan een USB 2.0 kabeltje. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Niet online
Hmm, op een USB1.1 hub met voeding maar zonder computer duurt het inderdaad zeer lang. Op mijn computer zegt hij echter dat hij al volledig opgeladen is terwijl hij op de hub nog altijd 3 kwart en ladende aangeeft :?

Een standaard USB lader die geen USB controller (emuleert) schijnt inderdaad niet te werken. Iemand in dit topic suggereerde om hem dan op "hold" te zetten maar ik heb dit niet kunnen proberen aangezien ik de lader alweer terug had gedaan.

[ Voor 36% gewijzigd door Admiral Freebee op 04-01-2007 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds kort de Zen V Plus, 2 GB versie.
Daarbij heb ik een USB hub met eigen stroomvoorziening gekocht.
Opladen via deze hub werkt echter niet.
Weet iemand een exact merk en model usb hub waarop de Zen WEL opgeladen kan worden?
Ik kan moeilijk alle merken hubs gaan proberen.
En hier (Zoetermeer) ben ik gisteren 5 winkels langs geweest, maar nergens hebben ze een originele Creative lader. Dat is dus ook een probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Niet online
De hub die ik heb is helaas merkloos en al een aantal jaren oud dus ik denk dat een foto je ook niet veel zou helpen.

Wel bizar dat het niet op alle hubs werkt. Misschien is jouw hub zijn USB controller uitgeschakelt tot je hem aansluit op de computer ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Mja je hoort vaker dat USB hub X het niet doet en USB hub Y wel. Bij de Creative Zen Vision:M had je het verhaal met de polariteit van de USB poorten. Wellicht dat dit hier ook het geval is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
Omdat ik gisteren zag dat er in het rechtsklikmenu van de verkenner in Windows twee opties zaten voor de Zen V, namelijk "Bestand kopieren naar Zen V" en "Bestand kopieren naar Zen V Plus", heb ik alle software met betrekking tot de Zen V en "Creative beheer voor verwisselbare media" verwijdererd. Ik heb namelijk nooit een Zen V, maar alleen een Zen V Plus aangesloten en vond daardoor de verkenner van Windows behoorlijk vernaggelt.

Nadat ik alle software had verwijderd en de computer opnieuw had opgestart, heb ik tientallen overgebleven sleutels uit het register gesloopt met CCleaner.

Voordat ik de software opnieuw ging installeren, plugde ik de Zen V Plus toch even in, en jahoor, hij werd gewoon herkend.

Het is nu gewoon een externe harde schijf waar ik zonder problemen muziek en foto´s naar kan sleuren en pleuren, zonder de hele zwik aan software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus gewoon een USB kabeltje van de Zen V (Plus) naar de USB aansluitingen van je PC werkt niet? Je moet een aparte hub hebben?
Worden extra USB aansluitingen aan de voorkant (als onderdeel van de behuizing) ook als hub vertstaan?

Ik vind de keuze tussen de Creative Zen V Plus (4GB) en de Creative Microphoto (8GB) erg moeilijk, ze kosten namelijk beide E 170,-.
Op één website staat hij voor E 130,- (de V Plus), maar dat gaat waarschijnlijk om de gewone Zen V.

Ik wil een FM radio en opslagruimte minimaal 4GB.
De V Plus heeft een leuker uiterlijk en verder precies dezelfde functies als de MicroPhoto, maar de Microphoto heeft twee keer zoveel opslagruimte! Kan iemand mij overtuigen? ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2007 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraag over de Creative Zen V plus 2 GB:

Kun je deze opladen met een universele USB-oplader?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2007 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Sommige wel, sommige niet. Heeft met de polariteit te maken geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 23:25:
Sommige wel, sommige niet. Heeft met de polariteit te maken geloof ik.
Oke dankjewel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 20:42:
Dus gewoon een USB kabeltje van de Zen V (Plus) naar de USB aansluitingen van je PC werkt niet? Je moet een aparte hub hebben?
Worden extra USB aansluitingen aan de voorkant (als onderdeel van de behuizing) ook als hub vertstaan?

Ik vind de keuze tussen de Creative Zen V Plus (4GB) en de Creative Microphoto (8GB) erg moeilijk, ze kosten namelijk beide E 170,-.
Op één website staat hij voor E 130,- (de V Plus), maar dat gaat waarschijnlijk om de gewone Zen V.

Ik wil een FM radio en opslagruimte minimaal 4GB.
De V Plus heeft een leuker uiterlijk en verder precies dezelfde functies als de MicroPhoto, maar de Microphoto heeft twee keer zoveel opslagruimte! Kan iemand mij overtuigen? ;)
Nee, je hebt geen extra hub nodig. Ik gebruik alleen een hub met aparte stroomvoorziening om mijn Zen te kunnen opladen zonder computer. Je kan hem echter ook gewoon aan je PC hangen hoor :)

Ik zou voor de Zen V Plus gaan aangezien ik een voorkeur heb voor spelers met flashgeheugen. Een harde schijf is toch net iets gevoeliger. Misschien speelt dit voor jou echter geen rol :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je een line-in opname maakt, is het opname niveau dat te regelen? Ben erg bang voor oversturing namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ale-Gu
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21-07 20:42

Ale-Gu

'Eel Goe'

Als ik me niet vergis wel

Hier zou uw advertentie kunnen staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[/quote] Als ik me niet vergis wel [quote]

Bedankt voor je antwoord. Ik ben gisteren een uurtje bij de Media markt aan het "spelen" geweest met de Zen en I-audio aparaatjes.

Ik kreeg op de Zen V nergen het opname niveau ingesteld, dan wel de bitrate aangepast. Standaard stond de bitrate voor line-in opname op 128kb. Weet iemand met zekerheid te vertellen of deze waarden in te stellen zijn? Het liefst zou ik opnemen met 192kb en natuurlijk een regelbaar ingangs volume.

Bij de I-audio, was het wel eenvoudig in te stellen (niveau in 4 stappen), maar deze gingen voor lin-in opname niet hoger als 128kb.

Ik zou het super vinden als iemand dit voor me kan uitzoeken of een linkje geeft naar bv de uitgebreide handleiding van een Zen V op internet. Ik heb bij de Creative website gekeken, maar kwam daar nooit bij de handleidingen.

Bedankt alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je de Zen V Plus met de bijgevoegde Line-in kabel aanslutien op radio's?

En wat is een line-in opname?
Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Let op:
Dit topic is enkel bestemd voor ervaringen of vragen naar ervaringen. Heb je een probleem waar je niet uit komt, open dan een nieuw topic.
Zie ook Invulling en behandeling Grote Topics aangepast