Ik heb er sinds dinsdag ook een, en nee, niet van sinterklaas

In het begin werd ik er helemaal gek van, hij leek bij elke overdracht van MP3-tjes, foto's of video's te crashen ergens halverwege, als dat gebeurt was deed hij het nog wel, maar met alles wat met schrijven van het flashgeheugen te maken had betekende een onmiddelijke crash (ook nieuwe mapje maken, afspeellijst).
Heb een andere usbkabel gepakt, en nu lijkt het goed te gaan, kabelbreuk dus (hoop ik, als het straks weer gebeurt word ik gek).
Heb overigens de 2GB Plus, toppie ding

Huidige oordopjes zijn goed genoeg, als ik nieuwe koop zullen dat in-ear zijn, want voor normale 'out-ear' oordopjes zijn ze goed genoeg.
Menu en alles vind ik helemaal super, vooral omdat mijn muziekcollectie (die nog niet al te groot is, zit op 590MB nu totaal, maar dat luister ik eigenlijk allemaal) helemaal klopt qua ID3 tags, waar de Zen dus gebruik van maakt, en niet de filename. Lekker op album, artiest, genre sorteren, alles kan
Super aankoop voor mij!
Oh ja, 1 iets, hoe voeg je album art toe? Ik heb bij beeld het kopje Album gezien, en dan zie ik ook zo'n leeg icoon boven elk album in beeld, maar als ik er iets op sleep gebeurt er niks (gewoon Zen V Media Series Explorer).