hoi,
heb de firmware update gedaan, ondertussen al 2 uurtjes zitten luisteren, geen probleem!
Ik merk enkel wat dingen op, en ik zou graag een bevestiging willen hebben van andere gebruikers van de Zen V plus series. Dit enkel maar om zeker te zijn dat ik niet met een 'eenmalige contstructiefout' zit op mijn speler: (ter infor.: ik gebruik de creative oortjes)
- Als ik de EQ verander naar een preset, dan verhoogd het volume een beetje (zonder op de volumeknoppe te drukken) en bij de meeste (Rock, Pop, etc) wordt het geluid wat verstoort hierdoor, als er veel bass is en hoge tonen in het liedje. Op 'geen' EQ klinkt alles goed.
- Als ik naar het volgende liedje of vorige ga dan hoor ik een kleine 'dropout' bij het wijzigen van nummer, zoals iemand hier al zei. Op zich niet erg, maar ik wou weten of iedereen dit heeft? Dus het is een klein 'tik' geluidje zoals de ruis op een platenspeler (in het begin van de plaat) klinkt, maar dan wel 1 zo'n geluidje

en niet voortduren zoals op een vinyl plaat. Trekt wat op het geluid dat je hoort als de mp3speler af gaat.
Ik hoop niet dat ik hier met een deffect toestel zit die dropouts geeft...heb al wat lang moeten wachten op mijn toestelletje, wil niet nog eens maand zonder speler zitten!
Laatse puntje, ik vind de geluidskwaliteit met de creative oortjes niet echt super...ik had hiervoor een mindisc van sony en daar was de geluidskwaliteit super, met de gewone oortjes van sony.
Je kan MD natuurlijk niet met mp3 vergelijken, maar ik neem aan, aan de reviews te zien, dat de Zen V plus een excellente geuildskwaliteit heeft? Dus zal het aan de oortjes liggen dat ik geen lage tonen hoor? Ik ben nogal 'verzot' op lage tonen....
Greetz
Alex
[
Voor 5% gewijzigd door
Verwijderd op 31-10-2006 18:12
]