Als ik met mijn fiets in bergaf 50+ km/u ga rijden moet ik ook het stuur stevig vasthouden voor stabiel te houden. Als ik toch nog doortrap en zonder handen ga rijden en daardoor met mijn bak tegen de grond ga en waardoor er vervolgens een streep van 100m huid, vlees en bloed tegen de asfalt plakt, dan ga ik klagen bij de winkel waar ik de fiets heb gekocht want het is allemaal hun schuld...
Same goes for the smart.
Langdurig tegen de max rijdne is gewoonweg ongezond, of het nu met een smart is of met een dikke bak van 250 km/u. Bij de smart zou je geneigd zijn te denken dat je er 120 mee mag rijden omdat dat normale autosnelwegsnelheid is. Echter is het een klein, fijn motortje dat je daarmee tot zijn max jaagt, mja dan moet je de gevolgen er maar van overzien...
Same goes for the smart.
Langdurig tegen de max rijdne is gewoonweg ongezond, of het nu met een smart is of met een dikke bak van 250 km/u. Bij de smart zou je geneigd zijn te denken dat je er 120 mee mag rijden omdat dat normale autosnelwegsnelheid is. Echter is het een klein, fijn motortje dat je daarmee tot zijn max jaagt, mja dan moet je de gevolgen er maar van overzien...