Toon posts:

Hoe slecht is het max te rijden van de wagen

Pagina: 1
Acties:
  • 8.987 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Blizard
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik moet regelmatig naar Duitsland voor werk en daar rijd ik vaak tegen de top van wat de wagen aankan (160-170 - opel astra). Nu vroeg ik me af hoe schadelijk dit is voor de wagen.
Ik vermoed dat ie liever heeft dat je er gewoon rustig 120-130 met cruised ? Of valt dat best mee ?

• Blizard
  • Niet online
Het jammere aan de nieuwe astra is dat er geen temp-metertje op staat. Dus het is wachten op rook om te zien of je wagen oververhit is :( Of hopen dat er een ander ledje gaat branden.

Ik heb ook wel de indruk dat er een kunstmatige begrenzing van 180 op zit, en dit niet het max van de motor is. Alhoewel hij dan wel aan 4500 toeren van de max 6000 (rood vanaf 5000)

• Blizard
  • Niet online
Alternativ schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 20:59:
[...]
Er is bij de astra een of andere manier waarop je dat soort dingen kunt controleren, volgens mij beide knoppen onder de klok tegelijk in rammen oid staat wel op google dan kom je in management mode en kun je een aantal zaken meer veranderen mbt bijvoorbeeld airco en cruise control maar ook temp mon.
:? Dat is de eerste keer dat ik van deze "verborgen features" hoor ? Deze staan dacht ik niet vermeld in het boekje dat je meekrijgt bij de aankoop van de wagen. Waar heb je deze info vandaan ?

• Blizard
  • Niet online
<offtopic>
Je kan dit als optie kiezen (bijbetalen) om deze gegevens te zien in de management-console, echter heb ik deze optie niet genomen.

• Blizard
  • Niet online
Is inderdaad de 1.7.
Maar de tellerverlichting is me nog niet opgevallen ? .. Gaat aan en uit met de gewone lichten ?
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone SE (2022) LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee