[Ervaringen] Opera 9 gereleased

Pagina: 1 ... 8 9 Laatste
Acties:
  • 20.960 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeekK
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-05 04:25

GeekK

Rag Mama Rag

Opera 9.5 heeft wel iets met het laden van css.... al een tijdje krijg ik bij http://www.volkskrant.nl soms een pagina mét css (dit gelukkig vaker), maar irritant vaak ook zonder. Herladen helpt dan wel, maar het blijft irritant.

edit: hmm, gefixt in de nieuwste snapshot: "Fixed loading of stylesheets when navigating in history"... denk ik..

[ Voor 42% gewijzigd door GeekK op 27-06-2008 22:13 ]

Opera topic op GoT | Vivaldi topic op GoT | Vivaldi Tips

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16-05 19:07

RuddyMysterious

a smorgasbord of waywardness

Anoniem: 86536 schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 09:22:
[...]

Die staan al zo, ik heb eigenlijk ook geen rare dingen veranderd. Van het een op het andere moment deed hij zo raar. Reboot helpt niet, verwijderen van tijdelijke bestanden ook niet. Iemand misschien nog een andere oplossing?
Heb je al eens de disk cache van Opera gedeletet? Het kan liggen aan dat Opera denkt de volledige css file gedownload te hebben terwijl dit niet zo is. Dit heb ik soms als eens meegemaakt met javascript files of iets dergelijks, waardoor bv google calendar niet wou laden terwijl ik op een planning drukte met de muis, terwijl dit wel weer ging na het deleten van de disk cache.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86536

DevilsProphet schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 22:14:
[...]

Heb je al eens de disk cache van Opera gedeletet? Het kan liggen aan dat Opera denkt de volledige css file gedownload te hebben terwijl dit niet zo is. Dit heb ik soms als eens meegemaakt met javascript files of iets dergelijks, waardoor bv google calendar niet wou laden terwijl ik op een planning drukte met de muis, terwijl dit wel weer ging na het deleten van de disk cache.
nee ook dit helpt niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
Dat de css niet wilt laden heb ik ook wel eens gehad. Keer refreshen werkt meestal wel. Anders je blocked content even nakijken. Of je custom css die iets overschrijft. Als dat niet werkt Opera helemaal weghalen (ook handmatig je settings) en opnieuw installen. Als het dan nog niet werkt weet ik het ook niet meer :P

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86536

Vanitas schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 00:47:
Dat de css niet wilt laden heb ik ook wel eens gehad. Keer refreshen werkt meestal wel. Anders je blocked content even nakijken. Of je custom css die iets overschrijft. Als dat niet werkt Opera helemaal weghalen (ook handmatig je settings) en opnieuw installen. Als het dan nog niet werkt weet ik het ook niet meer :P
Het was idd de blocked content :) stom dat ik daar niet aan gedacht heb.
Goeie zet van YouTube, zo kun je de reclame niet blokkeren |:(

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 86536 op 28-06-2008 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 223468

Lieuwe15 schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 10:25:
[...]

Wat ook werkt is: Mask as firefox bij de site preferences.
Het vreemde is dat opera op mijn werk het wel goed deed en automatisch zelfs chat pakte en hier thuis hij het niet goed doet en dus de chat blokkeerd...
nu draai ik steeds met mask as firefox, want nobrowsercheck blijft hij niet altijd onthouden..
ok thnx voor de tip, maar ook dan werken niet alle functies goed hier. Geldt trouwens ook voor Picasaweb en Googledocs(de agenda werkt dan wel weer goed)

Iemand hier enig idee waarom Google Opera "boycot"met dat stomme browsercheck script? Het zou kunnen dat het iets te maken heeft met de mislukte overnamepoging van Opera door Google, maar zeker weten doe ik dat niet

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 223468 op 28-06-2008 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenw00t
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 02-05 13:03
Ik heb sinds de final van 9.50 last van een zeer irritante bug. Als ik iets typ in de adresbalk of in een textbox op een website gaat ie zomaar hangen. Meestal krijg ik hem weer aan de praat door het contextmenu in de taakbalk te laten verschijnen. Alsof ik een trage pc heb.. (Q6600, Vista x64, ...)

Ik heb ondertussen 9.51 rc2 al geïnstalleerd maar de bug is nog steeds aanwezig :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious

RuddyMysterious

Kenw00t schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 11:07:
Ik heb sinds de final van 9.50 last van een zeer irritante bug. Als ik iets typ in de adresbalk of in een textbox op een website gaat ie zomaar hangen. Meestal krijg ik hem weer aan de praat door het contextmenu in de taakbalk te laten verschijnen. Alsof ik een trage pc heb.. (Q6600, Vista x64, ...)

Ik heb ondertussen 9.51 rc2 al geïnstalleerd maar de bug is nog steeds aanwezig :'(
Als je eens kijkt bij Preferences - Advanced - History - Addresses, hoeveel staan er daar? Ik heb zelf gemerkt dat Opera durft te "hangen" voor een klein tijdje als ik iets typ in de adresbalk als dat getal hoger staat dan 1000, dit was wel met Opera 9.2x. Maar dat zou niks te maken hebben met het typen in textboxes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weng
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-05-2024

Weng

Are y'all ready kids

Ilya schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 18:57:
Hebben meer mensen last van niet werkende flash elementen? Veel flash 'media players' zoals embedded youtube filmpjes en dat soort players laden wel, maar spelen het filmpje niet af. Is dit een bekend probleem?
Volgens mij heb ik dat probleem ook wel eens. Dan is er een youtube filmpje ge-embed in een pagina, maar dan krijg je alleen de player met zwart beeld. Als je op play drukt, doet ie het gewoon niet. Ik refresh altijd de pagina en dan doet ie het opeens wel. Rare bug...

Aye aye captain

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Dat is een gekende bug in Flash in het algemeen (heeft invloed op alle mozilla browsers blijkbaar, dus ook firefox).

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricJH
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 02:42
Kenw00t schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 11:07:

DevilsProphet adviseert om het aantal adressen naar 1000 te zetten. Standaard staat het op 5000; dat is hoger gezet door Opera om de functie meer relevant te maken. Ik heb op mijn oude hardware geen problemen (zie mijn sig).

Fragmentatie misschien? Schakel ook tijdelijk eens je userjs scripts uit als je die gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 231912

en weer een nieuwe weekly: http://my.opera.com/desktopteam/blog/
Met alleen voor unix gebruikers, schokkende veranderingen. Verder staat images niet meer bij transfers, waar de helft tevreden mee is en de andere helft niet. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104653

Ik zit met een pdf-probleempje.

Als ik op een pdf-link klik dan krijg ik dit te zien (niet veel dus..).
Dit is met deze instellingen en deze plugin.

Kies ik er voor om de pdf door opera te openen, dus op deze manier, dan krijgt ik dit te zien.

Openen met het programma dat standaard is toegekend aan .pdf lukt zonder probleem maar ik zou de pdf liever in de browser zelf openen.

Als ik een gewone pdf die op mijn hd staat probeer te openen met opera dan krijg ik weer niets te zien.

Oh ja, je zult wel gemerkt hebben dat het gaat om opera 9.5 voor OS X ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 104653 op 01-07-2008 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disheaver
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
de tweede manier is logisch, opera zelf kan geen pdf's weergeven. Hem door opera openen is hetzelfde als het pdfje door notepad openen.

De plugin werkt simpel weg niet. Wellicht is hij nog niet voor 9.5, is hij brak (goede ervaring ermee met <9.5?). Werkt de adobe-plugin niet?

[ Voor 15% gewijzigd door disheaver op 02-07-2008 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious

RuddyMysterious

Hier, Opera 9.5 en Adobe Acrobat 8, werkt de plugin goed, hoor.

Bij Preferences - Advanced - Downloads - pdf *edit*, staat dat ingesteld op dat hij de interne plugin ("adobe acrobat") moet gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104653

"Use plugin: pdf browser plugin 2.2.3" en dit is de enige beschikbare plugin zoals hieronder te zien is.
Afbeeldingslocatie: http://www.iliasjohri.be/got/opera5.png

Iemand dan misschien een plugin die wel werkt? In safari en firefox is een pdf openen trouwens geeb probleem.

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 104653 op 02-07-2008 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:05

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Uitleg is voor PC met Windows, hij heeft een mac. Kan nog wel hetzelfde resultaat geven, maar deze situatie hoort niet fout te gaan. Als zowel Safari en Firefox het doen waarom Opera dan niet? Het lijkt erop alsof hij de plugin niet goed aanroept (of zoals hierboven staat, niet compatible met 9.50).

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disheaver
  • Niet online
Hero Of Time schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 14:57:
[...]

Uitleg is voor PC met Windows, hij heeft een mac. Kan nog wel hetzelfde resultaat geven, maar deze situatie hoort niet fout te gaan. Als zowel Safari en Firefox het doen waarom Opera dan niet? Het lijkt erop alsof hij de plugin niet goed aanroept (of zoals hierboven staat, niet compatible met 9.50).
Is zie overigens nergens staan dat ie alleen voor windows is, even een klikje op de adobe site leert dat er ook een mac-versie is.

Tuurlijk hoort het in de ideale situatie niet fout te gaan. En omdat Opera een ander programma is dan safari en firefox. Ik zie nergens op die plugin-site dat ie uberhaupt voor opera compatible is.

Als je het echt wilt weten: vraag aan ander opera op mac gebruikers om de plugin te proberen, dan kom je snel genoeg achter of je naar opera of de plugin-bouwer moet gaan voor een oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja, maar de wmp plug-in is ook voor firefox. Werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricJH
Anoniem: 231912 schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 15:22:
Eigenlijk zou het gewoon de Netscape plugin voor WIndows Media Player moeten heten natuurlijk. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disheaver
  • Niet online
Anoniem: 231912 schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 15:22:
Ja dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dan zou de pdf-plug-in ook wel eens kunnen werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

disheaver schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 15:16:
[...]

Is zie overigens nergens staan dat ie alleen voor windows is, even een klikje op de adobe site leert dat er ook een mac-versie is.
Ik doelde erop dat die link over Windows ging, niet dat Adobe Reader alleen voor Windows is.
Zoals ze vaker zeggen, in theorie werkt het, in praktijk is een heel ander verhaal :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 88711

Het is een ramp met de nieuwe opera.
Vanaf 9.50 alleen problemen.
Ook installeren van 9.51 rc3 heeft niet geholpen.
Openen van een nieuwe tab doet de browser enkele sec. hangen.
Als ik iets wil posten op de pagina van tweakers druk ik op verstuur en crash.
Echt heel erg jammer want ik vind opera erg prettig om mee te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guillaume
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-05 13:38
jij moet echt even je profiel leeggooien en opnieuw aanmaken. Dan doel ik voornamelijk op de .ini files.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
Anoniem: 88711 schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 12:32:
Het is een ramp met de nieuwe opera.
Vanaf 9.50 alleen problemen.
Ook installeren van 9.51 rc3 heeft niet geholpen.
Openen van een nieuwe tab doet de browser enkele sec. hangen.
Als ik iets wil posten op de pagina van tweakers druk ik op verstuur en crash.
Echt heel erg jammer want ik vind opera erg prettig om mee te werken.
Delete je complete profiel dan eens (bookmarks e.d. even exporten) en install dan de 9.51 final: http://www.opera.com/download/

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ok, dit ga ik dus ook maar even proberen.
Het was een schone install (vista-biz) waar even 9.50 op heeft gestaan.
Maar na het ondervinden van dezelfde problemen als voor de schone install,
9.51 rc3 geïnstalleerd waarnade problemen heel even weg leken!
Maar ik heb niet alle opera dirs gedelete, daar gaat ie :P

edit:

Opera opnieuw geïnstalleerd zoals voorgesteld
Voor zover lijkt het goed te gaan!
Maar ik kan pas zeggen of het geslaagd is als ik op verzenden heb gedrukt
Bij bericht bekijken gaat het goed dus posten zal ook wel goed gaan!

edit:
gelukt, dank voor de tip

[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 88711 op 03-07-2008 15:29 . Reden: opera opnieuw geïnstalleerd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricJH
Anoniem: 88711 schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 15:12:
Ok, dit ga ik dus ook maar even proberen.
Het was een schone install (vista-biz) waar even 9.50 op heeft gestaan.
Maar na het ondervinden van dezelfde problemen als voor de schone install,
9.51 rc3 geïnstalleerd waarnade problemen heel even weg leken!
Maar ik heb niet alle opera dirs gedelete, daar gaat ie :P
Heb je bij de clean install ook de profile en mail mappen gewist? Na een uninstall van Opera blijven deze achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

EricJH schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 15:28:
[...]
Heb je bij de clean install ook de profile en mail mappen gewist? Na een uninstall van Opera blijven deze achter.
Zie post hierboven, ja naar volle tevredenheid zo te zien!
Ook de snelkiezer die hier opende met een vervelende lag, opent razend snel nu.

Opera is helemaal mijn browser, al jaren trouwens.
Er is echt geen andere browser die zo goed met tabs omgaat als opera.
En dat was toen de reden dat ik er voor 'viel'
En eigenlijk alles aan Opera bevalt goed, b.v. die torrent clïent zo handig hè.
Zo om de zoveel tijd probeer ik wel eens iets anders maar ben altijd gauw weer terug.
En ik hoop dat dit zo blijft want die fuckup van deze week was ik niet blij mee.
Liever langer wachten op de release dan een slecht of niet werkend programma ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeekK

GeekK

Rag Mama Rag

Opera 9.51 Final gereleased

En dan nog dit...:

Flash on Linux no longer breaks webpages
"There's a new beta for Flash Player 10 (Astro) available for Windows, Mac, and -- you guessed it -- Linux." Drop-down menus, like the one on Adobe's webpages, can now properly overlay Flash animations in both Firefox and Opera. There's also better camera support, better language support and speed and stability improvements.
Heb 'm zelf nog niet geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amplified
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 23-05 16:03
volgens sommigen van Opera is 9.51 RC3 hetzelfde als de final versie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disheaver
  • Niet online
Amplified123 schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 16:53:
volgens sommigen van Opera is 9.51 RC3 hetzelfde als de final versie...
Ik snap er ook weinig meer van.. Welke (linux) buildnr heeft de laatste versie? Momenteel heb ik 2061. Het is een 9.51, en zou stable moeten zijn, maar ik heb hem al sinds gister (arch linux update)...

[ Voor 14% gewijzigd door disheaver op 03-07-2008 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricJH
disheaver schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 18:02:
[...]

Ik snap er ook weinig meer van.. Welke (linux) buildnr heeft de laatste versie? Momenteel heb ik 2061. Het is een 9.51, en zou stable moeten zijn, maar ik heb hem al sinds gister (arch linux update)...
Build nr 2061 is de RC3. Als bij Linux net als bij Windows niets meer veranderd is zou je bij de final hetzelfde build nummer moeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jota
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
disheaver schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 18:02:
[...]

Opera 9.51 build 2061 onder Slackware 12.1,net opgehaald en geinstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aegis3d
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 00:27
Sinds vanochtend is ineens de layout van t.net helemaal naar z'n grootje geholpen in opera. GoT is nog erger, die displayed alleen nog maar text. Ik heb dus net opera 9,51 geprobeert, maar nogsteeds hetzelfde probleem. FF werkt nog wel.
Vroeg vanochtend deed hij het nog wel, en ik heb niks veranderd sindsdien. Het begon toen ik het iphone artikel aan het lezen was, bij de afbeeldingen verscheen niet meer de kruisjes om ze weg te klikken. Daarna verdwenen verschillende afbeeldingen en nu is het zo:
T.net error
En GoT is zo:
GoT error

Weet iemand wat er aan de hand is?

[edit]
Probleem gevonden, omdat ik de iphone reclame bovenin blokeerde, werd op en of andere manier meteen een heleboel geblokkeerd 8)7 . Anyway, het werkt nu weer allemaal :+

[ Voor 11% gewijzigd door aegis3d op 11-07-2008 13:35 ]

In the end it was not guns or bombs that defeated the aliens, but that humblest of all gods creatures, the Tyrannosaurus Rex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricJH
Opera 9.52 snapshot "summer edition"
Hei
We are still doing polishing on Kestrel and have some more crashfixes etc for you all to play with.
Please look for regressions since 9.50

Changelog:
Lots of stability fixes
Fixed an issue with history navigation: an iframe with document.write is not added to history anymore
Fixed an issue where IRC would disconnec users without informing them
Fixed window.close() not functioning after invoking context menu - now also in widgets
Fixed an issue where "Mark all as read" in M2 would also mark as read some mails not visible in the current view
Fixed creation of POP aim.com account
Hier is het op te halen: http://my.opera.com/deskt...2-snapshot-summer-edition .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nebula M31
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22-05 14:06

Nebula M31

prutser op microschaal

Ik heb met Opera 9.51 het probleem dat als ik via mouse gestures terug ga naar de vorige pagina dat hij niet meer onthouden heeft wat mijn posite op die pagina was. Normaal gesproken ging hij terug naar waar ik was, nu gaat hij naar het begin van de pagina: zeer irritant. Meer mensen hier last van?

Evolutionair Geneticus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Geen probleem met het terug springen naar boven toe bij gebruik van mouse gestures. Misschien een configuratiefout? Al zou ik niet weten waar het zou zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noork
  • Niet online
Heeft iemand toevallig ook last van wat problemen op Got. Lijkt erop dat sommige javascript dingen niet worden ingeladen. Ik kan bijvoorbeeld geen smileys toevoegen aan reacties doormiddel van een muisklik, de extra smileys niet openen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

rechtsklik - edit site preferences en daar zien of javascript voor GoT aanstaat (tabblad scripting)

[ Voor 11% gewijzigd door boe2 op 15-07-2008 12:58 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noork
  • Niet online
Boeboe schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 12:57:
rechtsklik - edit site preferences en daar zien of javascript voor GoT aanstaat (tabblad scripting)
Staat gewoon aan.

edit:
Inmiddels werkt Javascript weer. Ik had Google Ads geblockt middels de blocked content functie.
Deze toegevoegd: https://pagead2.googleadservices.com/pagead/*
Maar blijkbaar geeft dat dan een foutmelding op Got.

[ Voor 33% gewijzigd door Noork op 15-07-2008 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20-05 13:35

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ik heb ook geen enkele ad hier dankzij de contentblocker, maar ook geen foutmelding ?

EDIT: Ik heb het net iets anders, misschien dat dat het is: http://pagead2.googlesyndication.com/pagead/*

[ Voor 39% gewijzigd door Ken. op 15-07-2008 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noork
  • Niet online
.KeN. schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 15:40:
Ik heb ook geen enkele ad hier dankzij de contentblocker, maar ook geen foutmelding ?

EDIT: Ik heb het net iets anders, misschien dat dat het is: http://pagead2.googlesyndication.com/pagead/*
Misschien moet het idd http ipv https zijn. Als ik http gebruik, dan is alles in orde. Maar dan nog lijkt het me vreemd dat daardoor de JS van het forum niet meer goed werkt.

Ik block trouwens ook het een en ander met Proximititron (voor als ik een andere browser moet gebruiken). Ook "pagead2.googlesyndication.com/pagead/" (zonder http/https ervoor) En ook op deze manier levert het geen problemen op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeekK

GeekK

Rag Mama Rag

Nebula M31 schreef op maandag 14 juli 2008 @ 17:35:
Ik heb met Opera 9.51 het probleem dat als ik via mouse gestures terug ga naar de vorige pagina dat hij niet meer onthouden heeft wat mijn posite op die pagina was. Normaal gesproken ging hij terug naar waar ik was, nu gaat hij naar het begin van de pagina: zeer irritant. Meer mensen hier last van?
Misschien heb je wat aan deze topics:

http://my.opera.com/community/forums/topic.dml?id=239947
http://my.opera.com/commu...592&page=1#comment2600924 (JavaScript and History Navigation KB-artikel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nebula M31

Nebula M31

prutser op microschaal

Bedankt, maar hier kan ik alleen maar uithalen dat andere mensen dit probleem ook hebben. Er wordt geen fix gegeven zover als ik kan zien.

Evolutionair Geneticus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noork
  • Niet online
Noork schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 15:49:
[...]
Ik block trouwens ook het een en ander met Proximititron (voor als ik een andere browser moet gebruiken). Ook "pagead2.googlesyndication.com/pagead/" (zonder http/https ervoor) En ook op deze manier levert het geen problemen op.
Okay, even een update. Ik heb nu hetzelfde probleem in Firefox. Het ligt dus gelukkig niet aan Opera. Ik blokkeer Google Ads dus met behulp van Proximitron. Schijnbaar vervangt dit programma de code van de banner door dit: <!-- JS Banner Blocked -->. en hierna gaat de javascript de mist in. Zal dit nog even uitzoeken, maar dus geen Opera fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nebula M31

Nebula M31

prutser op microschaal

Ander punt wat mij nu ineens opvalt: spoiler tags werken niet meer??? Gespoilerde tekst staan met een zwarte achtergrond maar de tekst is nu wit, zelfs zonder te selecteren :?

Heb nog nooit zoveel problemen gehad met websites na een update. Sommige sites die het nooit goed deden, doen het nu prima. Sites die altijd prima te zien waren, worden nu fout weergegeven. Zou nog bijna overstappen naar IE ofzo :X

Evolutionair Geneticus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nieuwe build: http://my.opera.com/deskt...o-3d-canvas-all-in-one-go met File I/O, <video> en 3D <canvas>. Wiehie :p

voorbeelden:

http://people.opera.com/timj/canvas/canvas3d_example1.html en http://people.opera.com/h...deo/svg/video-reflect.svg

edit:

Nieuwe startpost gemaakt, graag hier verdergaan

[ervaringen] Opera 9.5x

[ Voor 49% gewijzigd door Anoniem: 231912 op 30-07-2008 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

We gaan verder in [ervaringen] Opera 9.5x :)

Signature

Pagina: 1 ... 8 9 Laatste

Dit topic is gesloten.