Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
pandinus schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 09:59:
[...]

Ik ga er maar van uit dat je er in alle haast overheen hebt gelezen, maar lees mijn post hierover eens door: pandinus in "Samsung Ultra Edition series"

Of deze methode voor de X820 ook werkt durf ik je niet met zekerheid te zeggen, maar ga er maar wel van uit.
Natuurlijk werkt dit niet voor de D900/X820 !
Java serial upload met die code #*5737425# werkt al niet ! omdat de D900 en X820 van een heel ander platform en dus ook andere soort besturingssysteem gebruik maken.

Het enige dat werkt is Euploader.com en dan via GPRS/WAP die rommel binnenhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pandinus
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-07 20:10
W00fer schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 13:04:
[...]
Natuurlijk werkt dit niet voor de D900/X820 !
Java serial upload met die code #*5737425# werkt al niet ! omdat de D900 en X820 van een heel ander platform en dus ook andere soort besturingssysteem gebruik maken.

Het enige dat werkt is Euploader.com en dan via GPRS/WAP die rommel binnenhalen.
Heb je dit uit eigen ervaring, of baseer je je uitspraak op een andere bron (in dat geval graag vermelden)?
Ik kan je garanderen dat dit werkt, aangezien ik zelf enkele java games via deze manier op mijn D900 heb geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Eigen ervaring met de X820. De bovengenoemde serial java code werkt niet.

[ Voor 46% gewijzigd door W00fer op 22-09-2006 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jo-hannes schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 07:49:
Mensen hier even een waarschuwing na mijn eigen ervaring:

http://www.telefon-treff....ad.php?s=&threadid=245290

De clue is dus dat 1gb kaartjes van toshiba niet werken. van sandisk werken ze sowieso wel.
Ik had een dane-elec gekocht en dit is dus ook een toshiba kaartje. na een middag klooien kwam ik op deze site terecht en heb ik hem snel omgeruild voor een sandisk.
Bij mij werkt het dane-elec kaartje van 1 gig wel gewoon hoor. Ik zie hem idd niet via pc studio maar wel als harde schijf bij "deze computer". Moet je wel even je telefoon als mass storage instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pandinus
W00fer schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 21:08:
Eigen ervaring met de X820. De bovengenoemde serial java code werkt niet.
Het klinkt misschien vreemd, maar toets de code eens langzaam in, door bijvoorbeeld 1 seconde te wachten tussen het indrukken van de toetsen. Dat is bij mijn D900 het geval, als je de code te snel ingeeft krijg je helemaal niets, als je hem rustig aan ingeeft kom je in het "Java serieel" menu terecht.
Probeer het eens zou ik zeggen! :)

Verwijderd

Is er een mogelijkheid deze tel met Mac iCal te synchroniseren?

• Oculus
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-09 21:41
r0g3r schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 01:15:
[...]

als je niet bij het geheugen kunt komen doe je inderdaad iets niet goed. Kijk als je de Samsung studio opent of je rechtsonder ziet dat je D900 verbonden is met de computer. Als er staat: niet aangesloten dan moet je de USB nog maar eens controleren of even je pc rebooten. Ook kun je de software nog updaten.
Ik had niet door dat ik zo onduidelijk was... :P
Ik heb er geheugen bij gekocht, die zie ik dus niet bij Samsung Studio... :S
Het geheugen van de telefoon zelf wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oculus schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 21:34:
[...]

Ik had niet door dat ik zo onduidelijk was... :P
Ik heb er geheugen bij gekocht, die zie ik dus niet bij Samsung Studio... :S
Het geheugen van de telefoon zelf wel...
Ik weet niet hoe het met de Sandisk kaartjes zit maar mijn Dane-elec 1 gig kaart zie je idd ook niet op pc studio. Wat ik doe (telefoon nog niet aangesloten op usb) is bij Instellingen-Telefooninstellingen-USB instellingen en dan op Massaopslag zetten. Dan telefoon aan computer hangen, en hij komt zelf met de vraag wat je met die harde schijf (want zo ziet hij het kaartje nu) wil doen (afspelen, mappen weergeven, etc.). Als dat niet het geval is dan ga je gewoon naar "Deze computer" (nee niet de mijne maar de jouwe ;) ) en daar staat een extra harde schijf bij (je kaartje). Zo kun je dus gewoon file's van en naar het kaartje kopieren. Als je de USb er weer uit haal moet je hem de volgende keer wel weer instellen als massaopslag voor je aan de gang gaat want hij zet hem zelf automatisch weer op modem bij de USb instellingen. Succes ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
pandinus schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 22:46:
[...]

Het klinkt misschien vreemd, maar toets de code eens langzaam in, door bijvoorbeeld 1 seconde te wachten tussen het indrukken van de toetsen. Dat is bij mijn D900 het geval, als je de code te snel ingeeft krijg je helemaal niets, als je hem rustig aan ingeeft kom je in het "Java serieel" menu terecht.
Probeer het eens zou ik zeggen! :)
Wat zeg ik nou ;) Hij doet het niet, het staat overal, op hardwarezone, op gsmarena, op forummobiles.

Iemand die het aandurft zijn/haar D900/X820 te flashen naar wat nieuwers ?

http://forums.mobiledia.com/topic4919.html << overzicht met nieuwe firmware.

[ Voor 12% gewijzigd door W00fer op 25-09-2006 01:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb dit topic doorgenomen, en kan gaan oplossing vinden voor mijn probleem...
ik heb ook de D900 en een 1GB kaartje erin zitten, en ik moet donderdag heeeel lang in de trein zitten dus wou ik een film converteren om te kijken... maar 500MB is de telefoon niet blij mee:

- Hij ziet allemaal mappen met een rare naam (^#^*#@(!($$%!@*)
- Het zijn ongeveer 100 of 200 mappen (ik ga ze niet tellen :p)
- De mappen zijn zo groot, dat de telefoon zegt dat er geen ruimte meer vrij is

misschien weten jullie of er een maximale grootte is voor de telefoon?
ik heb net een filmpje er op gezet van 50MB en daar doet ie ook al moeilijk over... lijkt me sterk dat het bij 50MB al fout gaat, of ligt dat aan mij?? want dan heb je toch niet echt veel aan zo veel ruimte??

ik hoop dat jullie een antwoord hebben :)

btw...
verder is het een top! telefoon...
de macro functie van de camera is heerlijk! _/-\o_
filmpjes kijken gaat ook goed!

alleen blijft samsung het nadeel houden van de sms toontjes en de java games/apps

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2006 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Werkt Opera Mini ook op deze telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op maandag 25 september 2006 @ 17:56:
ik heb dit topic doorgenomen, en kan gaan oplossing vinden voor mijn probleem...
ik heb ook de D900 en een 1GB kaartje erin zitten, en ik moet donderdag heeeel lang in de trein zitten dus wou ik een film converteren om te kijken... maar 500MB is de telefoon niet blij mee:

ik heb net een filmpje er op gezet van 50MB en daar doet ie ook al moeilijk over... lijkt me sterk dat het bij 50MB al fout gaat, of ligt dat aan mij?? want dan heb je toch niet echt veel aan zo veel ruimte??

Ik heb de D900 nu een aantal maanden en ben hetzelfde probleem tegengekomen met mijn 1GB kaartje, nl. dat als ik mp3'tjes groter dan 50MB via de PC op de kaart zet zodra ik de kaart in de telefoon doe, de kaart vol wordt gezet met onleesbare bestanden en de bestaande bestanden onleesbaar worden.
Ik heb SAMSUNG hierover gebeld, en na een aantal dagen het antwoord gekregen dat de telefoon niet geschikt is voor bestanden van dergelijke grootte. (zover was ikzelf ook al, maar goed...)

Een oplossing hadden zij niet voor handen |:(

Heeft iemand overigens al een TV-OUT kabeltje weten te bemachtigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Weet iemand de geheime H/W test code voor de x820 ?

Voor de D900 is hij bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oculus
  • Laatst online: 13-09 21:41
W00fer schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 17:35:
Weet iemand de geheime H/W test code voor de x820 ?

Voor de D900 is hij bekend.
En wat is die code dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitchel
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 15:40:
[quote]Verwijderd schreef op maandag 25 september 2006 @ 17:56:

Ik heb de D900 nu een aantal maanden en ben hetzelfde probleem tegengekomen met mijn 1GB kaartje, nl. dat als ik mp3'tjes groter dan 50MB via de PC op de kaart zet zodra ik de kaart in de telefoon doe, de kaart vol wordt gezet met onleesbare bestanden en de bestaande bestanden onleesbaar worden.
Ik heb SAMSUNG hierover gebeld, en na een aantal dagen het antwoord gekregen dat de telefoon niet geschikt is voor bestanden van dergelijke grootte. (zover was ikzelf ook al, maar goed...)

Een oplossing hadden zij niet voor handen |:(

Heeft iemand overigens al een TV-OUT kabeltje weten te bemachtigen?
waarmee codeer jij die filmpjes? want bij mij loopt het geluid en beeld niet sync

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
*#8999*8378#

Samsung X820 Codes:

Batterij status: * # 9 9 9 8 * 2 2 8 #
Alarm beeper: * # 9 9 9 8 * 2 8 9 #
Trilfunctie test: * # 9 9 9 8 * 8 4 2 #
JAVA INFO: *#9998*5282#
Firmware versie: *# 1 2 3 4 #
Hardware versie: *# 2 2 2 2 #
IMEI *# 0 6 #

Allemaal ongevaarlijke codes, zelf getest

[ Voor 51% gewijzigd door W00fer op 26-09-2006 21:18 ]

• Thralas
  • Registratie: December 2002
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 12:14:
Werkt Opera Mini ook op deze telefoon?
Ja.

Verwijderd

Vraagje..

Ik heb nu een jaar een K750i, de foto's zijn leuk, maar de kwaliteit van de filmpjes is echt bagger.
Ik heb filmpjes van de D500 er naast gezet op mijn pc, maar die kan ik op fullscreen bekijken. Die zijn echt wel de moeite waard.

nu ben ik heel erg benieuwd naar de filmkwaliteit van de D900, is die minstens netzo als die van de D500?

alvast bedankt,
Rico

Verwijderd

Ik heb de D900 bij T-Mobile besteld, maar vraag me nu af of er ook een data/usb-kabel bij zit?
Als ik de online manual lees dan zit 'ie niet in het doosje erbij of is dat een foutje?

• Gutteguttegut
  • Laatst online: 10-09 14:44

Gutteguttegut

CEO of TFD

Verwijderd schreef op woensdag 27 september 2006 @ 01:38:
Vraagje..

Ik heb nu een jaar een K750i, de foto's zijn leuk, maar de kwaliteit van de filmpjes is echt bagger.
Ik heb filmpjes van de D500 er naast gezet op mijn pc, maar die kan ik op fullscreen bekijken. Die zijn echt wel de moeite waard.

nu ben ik heel erg benieuwd naar de filmkwaliteit van de D900, is die minstens netzo als die van de D500?

alvast bedankt,
Rico
Ik heb filmpjes gezien van de D900 en die zijn echt heel vloeiend en erg helder. Alleen is dat voor mij niet voldoende om deze foon te willen hebben.

The birds turned into The Flying Dutchmen!

• Focus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-07 09:33
Vraagje mensen:

Als je jullie d900 van de rechter zijkant bekijkt, is de spleet tussen de 2 schuif gedeeltes dan helemaal netjes recht. Of zit er iets van een bolling in?

De linkerkant van mijn d900 ziet er wel netjes uit.

Graag jullie ervaring :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 september 2006 @ 02:04:
Ik heb de D900 bij T-Mobile besteld, maar vraag me nu af of er ook een data/usb-kabel bij zit?
Als ik de online manual lees dan zit 'ie niet in het doosje erbij of is dat een foutje?
voor zover ik weet wordt ie standaard geleverd MET data/usb-kabel

Verwijderd

hey!!

ik heb nu zo'n week de D900 echt een fantastische telefoon!
maar ik heb nu wel een vraagje

als hij NIET open geschoven is en ik druk op de linkerkant van het scherm dan voelt hij niet zo stevig aan, ik bedoel alsof hij los zit ofzo.. dus steeds als je het beeldscherm een beetje aan de linkerzijde aantikt hoor je een soort tikje alsof hij los zit(ik hoop dat jullie me begrijpen:P) dit heb ik niet aan de rechterkant van het scherm.. mijn vraag nu..hebben jullie dat nou ook? of denken jullie dat ik hem terug moet brengen??

Verwijderd

toch snap ik niet dat ze die nieuwe speeltjes niet wat steviger maken. De K750i is toch echt wel een solide telefoontje. Ik heb hem echt vaak laten vallen en niks aan het handje. Ik zal wel wat voorzichtiger met de D900 moeten gaan doen.

Mijn ervaring is dat je altijd binnen 8 dagen terug moet gaan naar de winkel als je defecten hebt. Ik ben bang dat ik ook met dit toestel weer dat probleem krijg als ik al die reviews van jullie lees. Toch heb ik hem besteld.. met goede hoop.

• Focus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-07 09:33
Verwijderd schreef op woensdag 27 september 2006 @ 23:03:
toch snap ik niet dat ze die nieuwe speeltjes niet wat steviger maken. De K750i is toch echt wel een solide telefoontje. Ik heb hem echt vaak laten vallen en niks aan het handje. Ik zal wel wat voorzichtiger met de D900 moeten gaan doen.

Mijn ervaring is dat je altijd binnen 8 dagen terug moet gaan naar de winkel als je defecten hebt. Ik ben bang dat ik ook met dit toestel weer dat probleem krijg als ik al die reviews van jullie lees. Toch heb ik hem besteld.. met goede hoop.
Die van mij kwam al gehavend uit de verpakking, heb hem in overleg met gsm.nl terug gestuurd.

Hopen dat ik snel een ander krijg want ik vind het een erg mooi toestel!

• EdjeK
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 15:22
Focus schreef op woensdag 27 september 2006 @ 10:45:
Vraagje mensen:

Als je jullie d900 van de rechter zijkant bekijkt, is de spleet tussen de 2 schuif gedeeltes dan helemaal netjes recht. Of zit er iets van een bolling in?

De linkerkant van mijn d900 ziet er wel netjes uit.

Graag jullie ervaring :)
Die van mij ziet er aan beide kanten stevig en netjes recht uit. Géén bolling te zien.

• Amboe
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-01 19:13
Verwijderd schreef op woensdag 27 september 2006 @ 21:54:
hey!!

ik heb nu zo'n week de D900 echt een fantastische telefoon!
maar ik heb nu wel een vraagje

als hij NIET open geschoven is en ik druk op de linkerkant van het scherm dan voelt hij niet zo stevig aan, ik bedoel alsof hij los zit ofzo.. dus steeds als je het beeldscherm een beetje aan de linkerzijde aantikt hoor je een soort tikje alsof hij los zit(ik hoop dat jullie me begrijpen:P) dit heb ik niet aan de rechterkant van het scherm.. mijn vraag nu..hebben jullie dat nou ook? of denken jullie dat ik hem terug moet brengen??
Dit is bij mij ook het geval...een beetje jammer dus...voor de rest een prima foon!!!

Verwijderd

Amboe schreef op donderdag 28 september 2006 @ 16:01:
[...]

Dit is bij mij ook het geval...een beetje jammer dus...voor de rest een prima foon!!!
jah op zich is het zeker een goede telefoon!
camera is uitstekend..vooral als er genoeg licht is..de flitser is inderdaad wat zwak,maar goed
de menu's zijn makkelijk te begrijpen en overzichtelijk, ook al ben je een samsung noob :p

de knopjes zijn naar mijn gevoel goed te gebruiken en voelen goed aan

uiterlijk is ook heel erg mooi (vind ik)
en de dynamische achtergrond is echt fantastich, met de vogels, vuurwerk en vliegtuigen..ook cool dat de achtergrond verandert in nacht na 1900 uur

de ringtones van samsung zijn wat minder, ik heb maar 2 leuke kunnen vinden op de telefoon..MAAR dit wordt weer goed gemaakt doordat je mp3 beltonen kunt gebruiken..

tis ook goed dat samsung eindelijk ervoor heeft gezorgd dat de telefoon een melodie kan afspelen en tegelijkertijd kan trillen..

de spelletjes die erop staan zijn ook leuk, alleen jammer dat er 4 try en buy zijn en dat zijn nou precies de leukste:p

bij het telefoneren is de andere goed te verstaan..

alleen inderdaad jammer van mijn eerder genoemde "probleem" waar amboe blijkbaar ook last van heeft.

voor de rest een prima telefoon en een aanrader!

Verwijderd

Iemand al ervaring met de D900 in combinatie met de parrot CK3000 Evolution carkit?

Verwijderd

Ik heb de parrot CK 3000 en sinds gisteren de Samsung D900, tot nu toe werkt het perfect _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLuna
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-06-2023
Mijn 900 al dik een week geleden besteld bij KPN.com.. maar hij is er nog steeds niet :( iemand vaker dingen daar besteld, en zoja, ook lange levertijden?

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Laatst online: 10-09 14:44

Gutteguttegut

CEO of TFD

NLuna schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 01:32:
Mijn 900 al dik een week geleden besteld bij KPN.com.. maar hij is er nog steeds niet :( iemand vaker dingen daar besteld, en zoja, ook lange levertijden?
Gewoon KPN bellen. Bij mij duurde het ook iets langer dan de 24 uur die ze zeiden, maar de KPN helpdesk kon een goede schatting geven.

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EdjeK schreef op donderdag 28 september 2006 @ 13:12:
[...]

Die van mij ziet er aan beide kanten stevig en netjes recht uit. Géén bolling te zien.

Ik heb nu, na enkele maanden gebruik, ook nog geen enkel probleem met een bolling, loszittende schuifdelen, speling, gerammel, of wat dan ook voor klachten mbt de constructie vh apparaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -LA-
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-09 20:52
NLuna schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 01:32:
Stap je over naar KPN, met nummerbehoud? Dat heb ik dus gedaan, en dan sturen ze je bestelling pas zodra je oude abbo ongeveer afloopt, in mijn geval over 2 maanden(!) dus pas..... |:(

Ik kijk voorlopig nog even verder dus... :'(

Edit: Ik had hem 15 deptember besteld trouwens....

[ Voor 5% gewijzigd door -LA- op 29-09-2006 19:13 ]

MTB Trail Traffic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 66 Mp3tjes op een geheugenkaart van 512 Mb gezet. Op de geheugenkaart staat alles goed maar zodra ik de geheugenkaart in de gsm stop dan zie ik maar 27 nummer. Ik heb al een playlist aangemaakt en hier deze 27 nummers ingezet maar de rest van de nummers komen dan nog niet tevoorschijn.Wie kan me zeggen hoe ik de andere 39 nummers tevoorschijn kan toveren, anders heb ik het geheugentje voor niks aangeschaft :-(

EDIT : Het is al opgelost, de bestandsnamen waren te lang !

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2006 20:55 ]

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ik heb mijn D900 sinds gisteren.
werkt allemaal prima. maar tov van mijn T630 moet ik er logischerwijs wel aan wennen natuurlijk.
Hier kun je namelijk wel echt wat mee.

Al wel een vraag:

Een aantal submenu's in de telefoon zijn 'onbereikbaar' .
Die zijn dus grijs gekleurd en kan ik niet selecteren.
Bijvoorbeeld het menu 2.8 telefoon-instellingen > geavanceerd
of menu 4.2 toetstonen.
Die laatste heb ik al wel 'aan' gekregen, door het lettertype te veranderen (wel zo logisch natuurlijk!).
maar andere(n) blijven onbereikbaar.

Ik zal wel iets simpels over het hoofd zien, maar dan mogen jullie vertellen wat ;)

• JorisBos
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-09 19:15
Toetstonen uit doet het alleen als hij op stil staat.... iemand andere manier?

En wie weet hoe je de nummerlijst alleen op SIM of telefoon kan zetten?

• readytoflow
  • Niet online
Nee, toetstonen kun je op 2 manieren uitzetten
via het menu: eerst bij display het lettertype op normaal zetten
dan naar geluiden etc... (vreemd genoeg werkt dat bij mij dus niet bij het geavanceerde... menu)

of iets makkelijker ;) : dichtschuiven en dan met de volumeknop links toetsvolume instellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bio
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-07 23:16

Bio

Omdat het in dit topic vooral over de D900 gaat is hiervoor met toestemming van een modje een nieuw topic geopend.

Dit om de discussie wat overzichtelijker te houden. :)

Het Samsung D900 Topic Deel 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Ow nu is het ineens een stuk rustiger hier, lol :)

Heeft iemand de h/w test code voor de X820 al gevonden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net mn x820 binnen gekregen.. mooi ding!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13-09 14:48
Verwijderd schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 19:26:
net mn x820 binnen gekregen.. mooi ding!
Geweldig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Ben nu in het bezit van een D830. Toetsenbord is even wennen maar wel leuk :) De middelste knop (met de i) opent standaard de browser, is dat ergens aan te passen? Kan het niet direct terug vinden in de handleiding. En het externe scherm laat de datum maar een 10 tal seconden zien, de baterij en signaal status blijven staan. Kan ik de datum gewoon altijd laten weergeven?

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb op mijn samsung x820 3d weergave aangezet bij ontvangen van sms. In het begin zaag ik niet veel verschil totdat iemand mij een sms stuurde met het woord trein erin. Er wordt dan met een animatie een trein ingevoerd. Nu ben ik even gaan kijken op het internet en blijkt dat het in ieders geval bij de volgende woorden is:
taxi, bus, camera, warm, auto, kus, liefde, koffie, bier, wijn, huis, boos, roos, hart, kat, hond, ster, blij, zon, wolken, regen, slaap, tijd, maan, telefoon, knipoog, verdrietig

Ik weet niet of er hier nog mensen zijn die andere woorden weten??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 14:01:
taxi, bus, camera, warm, auto, kus, liefde, koffie, bier, wijn, huis, boos, roos, hart, kat, hond, ster, blij, zon, wolken, regen, slaap, tijd, maan, telefoon, knipoog, verdrietig

het woord 'bellen' is er ook één.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 20:27
thuis werkt ook,
maar dat zal wel het zelfde effect geven als huis

Had het gister ook ontdekt ja, best grappig, voor 1 keer...
daarna ga ik het waarschijnlijk al heel snel irritant vinden

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het woord 'verrast' is er ook één.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koenzie
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-08 02:14

Koenzie

Never leave, just go

Ik heb op mijn samsung x820 3d weergave aangezet bij ontvangen van sms. In het begin zaag ik niet veel verschil totdat iemand mij een sms stuurde met het woord trein erin. Er wordt dan met een animatie een trein ingevoerd. Nu ben ik even gaan kijken op het internet en blijkt dat het in ieders geval bij de volgende woorden is:

Is deze optie ook te vinden bij de D900 ?

Life is like a box of chocolates you never know what ya gonna get

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
Koenzie schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 12:17:

Is deze optie ook te vinden bij de D900 ?
Yep...

Voor een bericht maken kies je Opties, Voorbeeld weergeven als VIVID-bericht...

Ontvangen berichten: Opties, Weergeven als VIVID-bericht

Of je zet 'm voor ontvangen berichen standaard aan:
Berichten, Instellingen, SMS-berichten, Ontvangstopties, Weergeven als VIVID-bericht

Voila...

is het trouwens heel vreemd als ik bij de term VIVID aan heel wat anders denk...? :P

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koenzie
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-08 02:14

Koenzie

Never leave, just go

Chillz schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 12:24:
[...]

Yep...

Voor een bericht maken kies je Opties, Voorbeeld weergeven als VIVID-bericht...

Ontvangen berichten: Opties, Weergeven als VIVID-bericht

Of je zet 'm voor ontvangen berichen standaard aan:
Berichten, Instellingen, SMS-berichten, Ontvangstopties, Weergeven als VIVID-bericht

Voila...

is het trouwens heel vreemd als ik bij de term VIVID aan heel wat anders denk...? :P
Tnx, werkt ook nog ;)

Life is like a box of chocolates you never know what ya gonna get

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"bang" werkt ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tofu
  • Laatst online: 05-10-2024
en nat, welke gewoon een regenwolk geeft.
Was in het begin wel ff tof, maar vindt het nu wat irritant worden, dus denk dat ik het weer ga uitzetten. Vooral omdat het tekeningetje eerst zo gecentreerd wordt en dan naar zijn plaats vliegt. Dus het duurt langer om je berichtje te lezen terwijl symbolen er juist voor zouden moeten zorgen dat je de boodschap sneller begrijpt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn D900 nu ruim een week in bezit. Wanneer ik iemand bel, hoor ik eerst een geluid en verschijnt er tegelijkertijd een berichtje op het scherm met de tekst: "beperkt doorschakelen". Kan ik iets doen, zodat dit berichtje niet meer verschijnt? Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalsium
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 26-04-2024
Mijn vader heeft een x820 gekocht omdat hij het grote lettertype zo prettig vindt.

Is er echter ook een manier/instelling om de letters/telefoonnummers van de contactlijst groter te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buffalo
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-08 14:05
Zijn hier al mensen die ervaring hebben met de Samsung D830?? Ik twijfel op dit moment tussen de SE W710i of de Samsung D830.

Volgens mij zijn beiden toestellen nog niet leverbaar, maar van de D830 weet ik het niet zeker.
Eigenlijk denk ik ook dat de D830 een beetje buiten me budget gaat vallen :P

Maar als er mensen zijn met ervaring van de D830, laat het AUB even weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Laatst online: 04-07 09:17
Buffalo schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 21:19:
Zijn hier al mensen die ervaring hebben met de Samsung D830?? Ik twijfel op dit moment tussen de SE W710i of de Samsung D830.

Volgens mij zijn beiden toestellen nog niet leverbaar, maar van de D830 weet ik het niet zeker.

De D830 is nu ongeveer 2 weken lerverbaar. Echter is het toestel erg groot vergeleken met andere toestellen. En dan met name de W710. Qua functies vind ik zelf SE prettiger werken, maar dat is een subjectieve mening. Verder is de D830 erg mooi en plat, maar wel erg rood :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleempje met de d900, als je naar berichten gaat > instellingen en vervolgens naar sms-berichten > verzendopties : dan kan je daar bv. aanvinden antwoordpad of ontvangsbericht, probleem is echter bij mij, dat wanneer je dan opslaan drukt, dat ie een foutmelding geeft, dus in me scherm verschijnt gewoon de tekst Fout en dan gaat ie terug.
En nog iets over die code waarmee je t geluid van je beltoon harder kan zetten, heb ik gedaan echter het geluid is nog even zacht als voorheen, dus eerst 2-3 sec. haast niet te horen en dan gewoon normaal, weet iemand waar dit aan ligt??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Laatst online: 04-07 09:17
Verwijderd schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 21:54:
Ik heb een probleempje met de d900, als je naar berichten gaat > instellingen en vervolgens naar sms-berichten > verzendopties : dan kan je daar bv. aanvinden antwoordpad of ontvangsbericht, probleem is echter bij mij, dat wanneer je dan opslaan drukt, dat ie een foutmelding geeft, dus in me scherm verschijnt gewoon de tekst Fout en dan gaat ie terug.
En nog iets over die code waarmee je t geluid van je beltoon harder kan zetten, heb ik gedaan echter het geluid is nog even zacht als voorheen, dus eerst 2-3 sec. haast niet te horen en dan gewoon normaal, weet iemand waar dit aan ligt??
Probeer het anders eens hier: Het Samsung D900 Topic Deel 1

Daar zal je vraag veel sneller beantwoord worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
De D830 is een zeer aardig toestel maar wat ik heel erg vreemd vind zijn de toetsen. Het lijkt een soort combinatie van een Touch keyboard met indrukken, het is echt een heel raar gevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buffalo
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-08 14:05
DaannO schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 21:44:
[...]

De D830 is nu ongeveer 2 weken lerverbaar. Echter is het toestel erg groot vergeleken met andere toestellen. En dan met name de W710. Qua functies vind ik zelf SE prettiger werken, maar dat is een subjectieve mening. Verder is de D830 erg mooi en plat, maar wel erg rood :S
Ja hij komt ook nog in het zwart, en zwart met een soort printje op de voorkant, en blauw volgens mij ook.

Ik heb de Samsung D830 ieder geval gezien bij IT'S gisteren, maar opzich vind ik de grootte wel mee vallen. Op dit moment vind ik allebij de toestellen erg mooi, ik wacht nog even af op een aanbieding.
Bij de abbo dat ik wil, moet ik te veel bijlegeen voor de Samsung D830 bij de SE W710 vindt ik dat nog wel te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
W00fer schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 01:38:
De D830 is een zeer aardig toestel maar wat ik heel erg vreemd vind zijn de toetsen. Het lijkt een soort combinatie van een Touch keyboard met indrukken, het is echt een heel raar gevoel.
Het is even wennen maar het gaat prima hoor :) Na enkele dagen ben je hem zo gewoon. En hij is idd erg dun, je voelt hem niet in je broekzak zitten. Ik ben erg tevreden van het toestel, het enige wat ik nog wil is de datum of tijd op het externe scherm laten weergeven, maar ik kan dit nergens vinden :?

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiSiLLUSiON
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 18:17
Ik heb zojuist de X820 aangeschaft. Ben er tot nu toe erg mee in m'n nopjes, behalve één ding: hij reboot spontaan, meerdere malen. Zoiets ben ik niet meer tegengekomen sinds mijn Nokia 3210... Mijn oude Samsung D500 en de E900 van m'n vriendin hebben beiden dit probleem niet, en ik gebruik dezelfde simkaart als in m'n oude telefoon.

Wanneer de X820 besluit spontaan opnieuw op te starten, reageert de telefoon een á twee seconden niet meer op toetsaanslagen, waarna het scherm zwart gaat. na een seconde is het scherm wit, is de tekst "Please wait..." te zien bovenin en doet hij het vervolgens weer. Ik zie (meestal) geen opstartanimatie en ik hoef ook m'n pincode niet in te toetsen.

Ik weet nog niet of het alleen voorkomt als ik in het menu zit, of ook als het ding gewoon op tafel ligt. Wel weet ik dat het op random intervals voorkomt, soms zit er ruim een kwartier tussen en op andere momenten reboot de telefoon elke pak 'm beet 20 seconden. Heb net meer dan 10 minuten gedaan om een klein smsje te typen, dit omdat de telefoon steeds dit mankement vertoonde, en dat werkt natuurlijk niet.

Mijn firmware versie is X820XXFF2, en de telefoon stond factory-wise ingesteld op 09 sept, dus het is voor zover ik weet niet een van de eerste versie met eventuele kinderziektes. Ik ga vanavond even kijken of hij hetzelfde doet bij de simkaart van mijn vriendin, maar ik denk niet dat dat het probleem is... Heeft iemand anders met de X820 hier ook last van?

Update: Het lag aan mijn oude Vodafone simkaart. Zowel mijn nieuwe KPN simkaart en de Vodafone simkaart van mijn vriendin geven geen problemen, de oude KPN simkaart van een bekende gaf dan weer wel problemen. Deze 2 geven ook alleen problemen in déze telefoon, niet in andere telefoons. De problemen komen misschien omdat er lichte krasjes op de oude zitten, en de X820 daar wat gevoeliger voor is dan de meeste telefoons.

Maw: ik zal er maar een maandje of 3 mee moeten leren leven ;), tot mijn oude abo afloopt. In ieder geval is het misschien iets om te onthouden voor de mensen die overwegen om de X820 te kopen zonder nieuw abo?

[ Voor 18% gewijzigd door DiSiLLUSiON op 21-10-2006 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Ik heb het heel af en toe als een java applicatie vastloopt.
Vind het nog steeds waardeloos dat je niet door kunt spoelen in mp3's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-09 21:25

Laguna

Connaisseur

Tja het blijft ook een mobiele telefoon geen mp3 speler :P

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pandinus
W00fer schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 19:29:
Ik heb het heel af en toe als een java applicatie vastloopt.
Vind het nog steeds waardeloos dat je niet door kunt spoelen in mp3's.
Hou de toets voor het volgende nummer eens enige tijd ingedrukt, ipv hem slechts kort in te drukken. :)

En het vastlopen van sommige java-apps is inderdaad vervelend. Ik heb er last van wanneer ik een tijdje met Opera mini aan het spelen ben geweest, misschien heeft het iets te maken met (een tekort aan) geheugen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Nee dat werkt niet dat had ik allang geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pandinus
W00fer schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 19:05:
Nee dat werkt niet dat had ik allang geprobeerd.
Heel vreemd, bij mij werkt dat wel gewoon :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DiSiLLUSiON schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 15:35:
I

Maw: ik zal er maar een maandje of 3 mee moeten leren leven ;), tot mijn oude abo afloopt. In ieder geval is het misschien iets om te onthouden voor de mensen die overwegen om de X820 te kopen zonder nieuw abo?
Bull. Je gaat naar een kpn store en je wilt gewoon een nieuwe simkaart type omdat dat je oude niet meer mee gaat met de houdige modellen. Normaaliter geven ze daar een abbo-klant zonder problemen een nieuwe simkaart met het oude nummer. Of je moet er een kleine 20euro voor overhebben. Beter dan 3maanden wachten ingeval niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Ok hier nog wat zelfuitgevonden X820 Tricks.

In de mp3 speler moet je tijdens het afspelen maar eens de zijtoets indrukken een paar seconden, je telefoon gaat dan op mp3-toetsblokkering. Derafhalen gaat met dezelfde toets.

Daarnaast: Op toetsblokkering kun je gewoon 112 intoetsen of 911.

Oja Pandinus jij hebt zeker een D900, ja daar werkt het wel op ?

[ Voor 10% gewijzigd door W00fer op 26-10-2006 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_
  • Laatst online: 13-09 19:21

_Christiaan_

Master of SOG

M'n zus heeft ook een D900. Vandaag haalde ze hem uit haar broekzak en toen bleek dat het LCD-scherm gescheurd was.

Het frontje ziet er nog perfect uit, dus alleen het echte LCD-scherm is van binnen gescheurd. Is hier nog wat aan te doen? We zijn net naar Belcompany geweest, waar ze hem heeft gekocht (en nog garantie heeft), maar daar moeten ze hem toch opsturen. Morgen bel ik ff naar Samsung. Want dit hoort niet te kunnen natuurlijk... Je kan dit toch moeilijk wijten aan een fout van de gebruiker, aangezien het frontje nog piekfijn is.

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ridder
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-03 20:03

Ridder

Advanced Moo Device

Buffalo schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 21:19:

Ik heb de W710i, en die bevalt me heel erg goed.
Ik heb er een stereo BT headset bijgekocht en dan kan je lekker (goede kwaliteit, stereo) muziek luisteren, telefoon beantwoorden, bellen met voicedial etc.
Syncen via BT met Outlook ging ook probleemloos....kortom, hij doet alles wat ik wil dattie doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu 3 maanden een X820 en ben er altijd heel erg zuinig op en heb hem altijd in het hoesje. Nu keek ik net en zag dat het scherm intern gebarsten was?! Nu kon ik mezelf niet bedwingen en heb hem in 2en gebroken. (net zo makkelijk als dat fimpje wat op internet roeleert) Nu is mijn vraag zou ik hem onder garantie kunnen laten vervangen (hij was zoizo al kapot en rijp voor een vervanging)
aangezien samsung beweerd dat ze erg sterk zijn en niet zo makkelijk breken.
Heb ondertussen een Z150 besteld maar zou graag deze telefoon willen houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TafkaP
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07:38
Heeft iemand die X820 nou al?

En hoe bevalt dat? Reviewtje misschien ;P

King of Cod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zie boven u ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
Verwijderd schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 23:24:
Nu is mijn vraag zou ik hem onder garantie kunnen laten vervangen (hij was zoizo al kapot en rijp voor een vervanging) aangezien samsung beweerd dat ze erg sterk zijn en niet zo makkelijk breken.
er is natuurlijk een verschil tussen "breken onder normale omstandigheden" en breken omdat jij er moedwillig met 2 handen kracht in verschillende richtingen op uitoefend...

8)7

zelf expres (nog verder) breken en dan nog om garantie gaan bedelen... :/

Doet me een beetje denken aan de "onbreekbare" geodriehoeken die we op de Havo altijd hadden...
Aan het begin van het jaar hoorde je tijdens geregeld wiskundeles *krak* en dan was er weer een gesneuveld. Ten onder gegaan aan de nieuwsgierige die wilde uittesten hoe onbreekbaar onbreekbaar eigenlijk is... Tegen de eerste proefwerkweek zat 90% van de klas met minstens 2 helften geodriehoek in z'n etui ;)

Dat er tóén nooit iemand op het idee is gekomen om de fabrikant een klacht te sturen en een nieuwe te eisen... >:)

[ Voor 42% gewijzigd door Chillz op 28-11-2006 23:06 ]

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu 3 maanden een X820 en ben er altijd heel erg zuinig op en heb hem altijd in het hoesje. Nu keek ik net en zag dat het scherm intern gebarsten was?! Nu kon ik mezelf niet bedwingen en heb hem in 2en gebroken. (net zo makkelijk als dat fimpje wat op internet roeleert) Nu is mijn vraag zou ik hem onder garantie kunnen laten vervangen (hij was zoizo al kapot en rijp voor een vervanging)
Drommels drommels drommels!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-09 20:51

Nik

Nee, je hebt hem verder moedwillig stuk gemaakt. Als je nu garantie claimt behoor je tot de groep hufters die garantie claimen op dingen die niet onder garantie vallen, en daarmee de kans op garantie bij échte schade (die niet door jou is toegebracht) eronm verkleint. Doe jezelf en een ander plezier, koop gewoon een nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TafkaP
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07:38
Two words; anger management |:(

King of Cod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winnetou
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Is er nog steeds geen manier gevonden om de thema's van andere landen hier in Nederland te gebruiken? Aangezien ze toch ingebakken zitten in de telefoon, lijkt het me wel leuk als dat mogelijk zou zijn :P

Die folgende Sendung ist für Zuschauer unter sechzehn Jahre nicht geeignet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• three2five
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-09 08:13
W00fer schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 11:04:
Ok hier nog wat zelfuitgevonden X820 Tricks.

In de mp3 speler moet je tijdens het afspelen maar eens de zijtoets indrukken een paar seconden, je telefoon gaat dan op mp3-toetsblokkering. Derafhalen gaat met dezelfde toets.

Daarnaast: Op toetsblokkering kun je gewoon 112 intoetsen of 911.

Oja Pandinus jij hebt zeker een D900, ja daar werkt het wel op ?
Alhoewel het eerste leuk is, is het tweede op ELK toestel, aangezien het een wettelijke verplicthing is voor telefoonfabrikanten om altijd 112 te kunnen bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Ja maar onder toetsblokkering ?
Meestal is dat niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Laatst online: 13-09 22:02

icecreamfarmer

en het is

W00fer schreef op woensdag 29 november 2006 @ 18:01:
Meestal is dat niet zo.
klopt.

mijn se en nec kunnen het wel maar mijn lg weer niet

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

W00fer schreef op woensdag 29 november 2006 @ 18:01:
Meestal is dat niet zo.
Wel hoor. Want hoe weet een vreemde nou hoe je de toetsenblokkering eraf krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
99 van de 100 keer is dat met hekje, of met menu-sterretje (fucking nokia).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar dat is iets dat de oma die zwaar in paniek is omdat haar kleindochter aangereden is meestal niet weet. Dan is het 112 en het groene telefoontje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Nee maar welke oma heeft er nou een X820 8)7 :+ hahaha.
Zelf vind ik het af en toe al een listig toestel, zooo dun he.
Maar nog steeds wel übervet na bijna 5 maanden.

[ Voor 49% gewijzigd door W00fer op 03-12-2006 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu een paar maanden een X820 (sinds Augustus) en ik wilde er vandaag eens een ander beldeuntje opzetten (een mp3 bestandje). Echter crashed mijn telefoon als ik de mp3 als beltoon laad :P Enkel accu verwijderen helpt dan. Groote van het mp3'tje maakt niet uit, ik heb het als test met een mp3tje van 1 kb geprobeerd met hetzelfde resultaat.

Iemand anders hier problemen mee of een fix?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:02

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

Pff, had vorige week mn x820 in mijn broekzak, is het scherm gebarsten op de een of andere manier :'( telefoon naar de winkel gebracht, maar ik ben bang dat de schade meer dan 200 eur is, aangezien het waarschijnlijk niet onder garantie valt :( echt zuur.

edit: hij is dus nog geen maand oud en mn abbo waarbij ik em kreeg gaat pas in februari in. kortom: dubbel zuur

[ Voor 18% gewijzigd door Yukkie op 18-12-2006 19:24 ]

We've got that ring of confidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mn X820 vanaf het moment dat die beschikbaar was en heb nu een mini scheur rechts naast het display, als je het niet wist zou je zeggen dat hij er niet zat, echter als je goed kijkt zie je hem wel zitten... ik baal hier echt zo ontzettend veel van omdat ik normaal super super zuinig ben op mn mobieltjes.
nu hoop ik niet dat die verder gaat scheuren als ik hier die verhalen lees van mensen die het display naar de kloten geholpen hebben 8)7

op zich wilde ik hem nog wel langer houden maar nu ga ik toch wel weer opzoek naar een nieuwe.
echter kan ik op dit momtent geen enkele waardige vervanger vinden die een beetje betaalbaar is :'(

iemand van jullie een idee ?

• Yukkie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:02

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

update, telefoon gefixt. en voor gratis *D gelukkig. nu maar in het oger tasje bewaren denk ik, die's wat steviger dan een eigen gebreide van mijn moeder (hoe zonde ik het ook vind)

We've got that ring of confidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [BoSS]
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03:09

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

Ik ben gisteren ook in de Ultra-familie gestapt, ik heb een X820 gehaald omdat mijn Motorola Razr V3i mij niet meer beviel. Het formaat wel, maar de menustructuur van Motorola is :r. Vandaar dat ik op zoek ben gegaan naar een lekker platte telefoon van een ander merk. Ik heb hiervoor al een keer een Samsung gehad, en die beviel mij ongeveer net zo goed als mijn eerdere Nokia's en Sony-Ericssons, dus ik besloot het er weer op te wagen.

De X820 bevalt mij tot nu toe goed. Lekker snel en overzichtelijk menu, goed duidelijk scherm en heerlijk plat (en voelt ook stevig aan). Nu alleen nog kijken of ik nog een redelijke standby-tijd haal.

20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FMS
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

FMS

Hierbij dan mijn "review" van de D830. Ik had hem woensdag bij GMStrack.nl besteld, alles was per mail geregeld en ik had hem de volgende dag thuis. :)

Fotos:
Afbeeldingslocatie: http://i17.photobucket.com/albums/b98/maximilian002/d830geil.jpg?t=1166887415
Afbeeldingslocatie: http://i17.photobucket.com/albums/b98/maximilian002/D830ipoddoos.jpg?t=1166887419
Afbeeldingslocatie: http://i17.photobucket.com/albums/b98/maximilian002/D830rzr.jpg?t=1166887537
Afbeeldingslocatie: http://i17.photobucket.com/albums/b98/maximilian002/D830rzripod.jpg?t=1166887540

Uiteraard is de D830 onwijs chique, hij oog erg slank en is duidelijk een style phone. Reden waarom ik de D830 heb gekozen is ten eerste het feit dat ik perse een clamshell moest hebben en zoveel goeie clamshells zijn er niet op de markt. Verder wilde ik iets stijlvols. Dingen zoals een camera en allemaal onnodige features zijn voor mij niet van belang. Ik gebruik de telefoon enkel om te bellen en af en toe sms’en.

Wat de keypad betreft, het was de eerste half uur frustrerend, het was moeilijk om snel door de menu’s heen te bladeren en sms’en ging al helemaal niet. Maar ik moet zeggen, na 2 dagen ben ik eigenlijk al gewend geraakt aan de keypad, er is heel klein beetje feedback in de toetsen en het is gewoon een kwestie van gewenning, dus wat dat betreft ben ik blij.

En trouwens, ik had in de reviews gelezen dat tijd en datum maar 3 seconden vertoont werden, alleen als je de telefoon dichtklapt maar je kunt ook gewoon de volume knopjes indrukken en dat werkte hetzelfde als open en dicht klappen.

[ Voor 77% gewijzigd door FMS op 23-12-2006 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolfster
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08-02-2018
die D830 ziet er wel mooi uit . alleen toetsenboard vind ik niet egt mooi .. dat witte rondje .. maar verder ziet hij er net uit :)
ik heb zelf een D900 sinds eind december. en moet zeggen top mobieltje bevalt me erg goed oogt enorm mooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
alleen als je de telefoon dichtklapt maar je kunt ook gewoon de volume knopjes indrukken en dat werkte hetzelfde als open en dicht klappen.
Ja? Bij mij niet :( Dit is het enige element dat me stoort aan dit toestel, dat de datum & tijd niet constant op het display kan weergegeven worden.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FMS
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

FMS

Hacku schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 00:27:
[...]

Ja? Bij mij niet :( Dit is het enige element dat me stoort aan dit toestel, dat de datum & tijd niet constant op het display kan weergegeven worden.
Bij mij gewoon wel, je houdt 3 seconden een volume knop in en tijd en datum komen op display.

Misschien firmware upgraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberSnooP
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-08 06:44

CyberSnooP

^^^^ schrijft --->

Ik las dat er binnenkort (maart) een nieuwe samsung ultra verschijnt:
Engadget Mobile schreef:
Specs include a tri-band GSM radio ([..]), a 3.2 megapixel cam, Bluetooth, and 80MB of onboard storage. Look for the record-smashing Ultra Edition 5.9 to start gracing European pockets bulge-free some time in March.
Afbeeldingslocatie: http://www.blogsmithmedia.com/www.engadgetmobile.com/media/2007/01/samsung-5.9-itw-1.jpg
Maar liefst 5.9mm dik dus. Toch weer 1mm winst :-)

|_____vakje______|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
FMS schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 14:17:
[...]

Bij mij gewoon wel, je houdt 3 seconden een volume knop in en tijd en datum komen op display.

Misschien firmware upgraden?
Hm, ik heb nooit 3 seconden gewacht 8)7 Dat weet ik dan ook weer :)

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [BoSS]
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03:09

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

Ik heb mijn Samsung SGH-X820 nu ruim een maand in bezit, en ben er nog steeds erg tevreden mee. De batterij gaat (voor zo'n dun toestel) een redelijke tijd mee: 3-4 dagen met 30-60 minuten gesprekstijd per dag, een aantal SMS'jes en nog wat GPRS-verkeer.

In het begin was ik steeds bang dat hij zou breken in mijn broekzak, maar dat gevoel heb ik ondertussen niet meer. Ook geen problemen ondervonden tot nu toe, het menu is lekker snel, en veel sneller dan het menu van mijn vorige telefoon, een Motorola V3i. Dat het geheugen van het toestel niet uit te breiden is, mis ik nog niet echt.

20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden

Pagina: 1 ... 5 ... 7 Laatste