Lijkt heel erg op de D830 keypad, of dat iets goeds is ...CyberSnooP schreef op maandag 22 januari 2007 @ 14:29:
Ik las dat er binnenkort (maart) een nieuwe samsung ultra verschijnt:
[...]
[afbeelding]
Maar liefst 5.9mm dik dus. Toch weer 1mm winst :-)
ik heb nu 2 a 3 maanden een samsung x-820, en al die tijd erg zuinig erop geweest. Nu opeens blijkt deze aan de onderkant naast het display 2 sheuren in het plastic te zijn en is ie erg buigzaam( ga ik niet uittesten tot hoe ver).
Maar kan ik dit wel onder garantie laten maken? want dit vindt ik van de zotte dat dit zomaar gebeurd, want een telefoon moet gemaakt zijn om bij je te hebben.
Ik ben altijd al zuinig geweest met mijn telefoons en nog nooit er wat mee gehad.
ik heb er geen extra verzekering voor afgesloten
Maar kan ik dit wel onder garantie laten maken? want dit vindt ik van de zotte dat dit zomaar gebeurd, want een telefoon moet gemaakt zijn om bij je te hebben.
Ik ben altijd al zuinig geweest met mijn telefoons en nog nooit er wat mee gehad.
Met m'n D900 ook zoiets lomps meegemaakt, na een wandeling van 100 meter zat er een innerlijke barst in mn lcd scherm, die deed niks meer dus. Verder geen krasje op die telefoon en hij zat ook alleen maar in m'n zak!hutmannetje schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 18:42:
ik heb nu 2 a 3 maanden een samsung x-820, en al die tijd erg zuinig erop geweest. Nu opeens blijkt deze aan de onderkant naast het display 2 sheuren in het plastic te zijn en is ie erg buigzaam( ga ik niet uittesten tot hoe ver).
Ik vond het dus ook niet kunnen en ben gaan zeiken om garantie, eerst vragen ze je doodleuk om 194 eu aan reparatiekosten te betalen. Tweede bericht had ik al 100 eu afgedingt, maar niet naar m'n zin want je mag toch wel verwachten dat dit niet gebeurd bij een telefoon van een paar weken oud.
Nu wacht ik op bericht van de mensen hogerop....
Ik wens je in ieder geval succes, en gewoon doorzeuren want dit soort dingen mogen eigenlijk gewoon niet gebeuren.
Hier exact het zelfde verhaal gehad. telefoon (X820 ) was 4 weken oud, zat in mijn broekzak. En tijdens een verjaardag haalde ik em eruit -> scherm gebroken. Phonehouse ging zeuren dat het geen garantie was, en dat ik maar beter naar een "achteraf-reparatie-turk" kon gaan (daar had-ie nog wel een nummer van voor het geval dat). Toch maar niet gedaan, ivm verdere garantie (je weet maar nooit) en na een weekje een gratis gerepareerde telefoon
We've got that ring of confidence
ik ben dus naar primafoon gegaan en deze meneer deed zeer lullig tegen mij dat dit niet onder garantie valt en dat ik andere dingen doe met de telefoon dan alleen bellen. Net alsof je 24 uur per dag belt.
Nu ga ik morgen zelf maar naar samsung bellen over hoe en wat er gaat gebeuren. Dit krijgen jullie nog te horen hoe dit afloopt.
Maar dit vond ik echt niet normaal wat deze meneer tegen mij zei, die zei echt letterlijk dat ik dit express gedaan had.
Nu ga ik morgen zelf maar naar samsung bellen over hoe en wat er gaat gebeuren. Dit krijgen jullie nog te horen hoe dit afloopt.
Maar dit vond ik echt niet normaal wat deze meneer tegen mij zei, die zei echt letterlijk dat ik dit express gedaan had.
Verwijderd
precies hetzelfde hier !! alleen heb ik er maar 1 scheurtje, rechterkant onder het schermhutmannetje schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 18:42:
echter heb ik m online gekocht dus voor mij wordt het dan wel wat moeilijker ...
zou ik ook direct met samsung contact op kunnen nemen ivm garantie ??
Wanneer de batterij van de D830 bijna leeg is gaat die zowat elke 10 minuten trillen. Kan dat niet uitgezet worden?
Hier maak ik alvast een beginnetje met de Samsung U Series. Ze zijn gepresenteerd op de 3GSM beurs in Barcelona, vorige week en zullen in de loop van dit jaar uitkomen.
SGH-U100:

SGH-U600:

SGH-U300:

SGH-U700:

Meer info en specs morgen, nu eerst slapen
Oja als er iemand wil helpen met het maken van een mooie startpost, kan hij DM'en
SGH-U100:

SGH-U600:

SGH-U300:

SGH-U700:

Meer info en specs morgen, nu eerst slapen
Oja als er iemand wil helpen met het maken van een mooie startpost, kan hij DM'en
[ Voor 9% gewijzigd door W00fer op 22-01-2010 01:02 ]
Ik heb mijn x820 nu al 3 maanden naar volle tevredenheid in gebruik (op het gebarsten scherm incidentje na dan
)maar vraag me toch het volgende af:
kan je de telefoon ook overlaten gaan met ringtone èn trillen? Idem voor de sms toon. En ik vind het ook jammer dat je niet een mp3 (scheepshoorn bijvoorbeeld
) als wekker in kan stellen.
kan je de telefoon ook overlaten gaan met ringtone èn trillen? Idem voor de sms toon. En ik vind het ook jammer dat je niet een mp3 (scheepshoorn bijvoorbeeld
We've got that ring of confidence
Iemand ?Hacku schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 11:08:
Wanneer de batterij van de D830 bijna leeg is gaat die zowat elke 10 minuten trillen. Kan dat niet uitgezet worden?

Niet dat ik weet, vind het zelf ook vrij irritant. Maar ik inteer me wel aan meer wat samsung software betreft. Het is echt bagger.

is daar niet iets van een firmware upgrade voor de vinden...
Verwijderd
Ik heb zelf ook 'n X820, en heb wat achtergrondjes gecustomized zodat ze mooi in de menustructuur passen. Zie *knip*
Is er ondertussen al iemand uit hoe je zelf applicaties op de x820 kunt installeren?
Is er ondertussen al iemand uit hoe je zelf applicaties op de x820 kunt installeren?
[ Voor 5% gewijzigd door Dirk op 18-11-2021 13:53 . Reden: Op verzoek verwijderd ]
Verwijderd
Mijn X820 is gisteren na ca 4 a 5 maanden gebroken. Ik haalde hem uit mijn zak en hij had een beetje een bananen vorm. ik dacht al vreemd. Toen zag ik dat hij uit stond en niet meer aan ging. Aan bijde zijkanten van de behuizing onder het scherm zitten scheuren. Telefoon terug geforceerd in zijn oude vorm toen ging hij weer aan. Alleen het toestel is nu erg kwetsbaar en valt zo nu en dan uit. Zeer matige kwaliteit dus ( voor een toestel van +200 euro) aangezien ik hem niet onder extreme omstandigheden heb gebruikt. Ik geen garantie dus dat is erg zonde.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2007 21:02 ]
Verwijderd
bedankt hiervoor !! erg mooi doordat je die overlay hebt gebruikt !!Verwijderd schreef op zondag 04 maart 2007 @ 17:51:
Ik heb zelf ook 'n X820, en heb wat achtergrondjes gecustomized zodat ze mooi in de menustructuur passen. Zie *knip*.
heb ze bijna allemaal op mn telefoon staan nu
[ Voor 2% gewijzigd door Dirk op 18-11-2021 13:53 . Reden: Op verzoek verwijderd ]
ik heb hem laast besteld en ben toch van plan hem te verzekren ben zelf namelijk niet zo voorzichtig
en het is maar 3,75 per maand
Thanks !! Die achtergrondjes zijn erg vet zeg.Verwijderd schreef op zondag 04 maart 2007 @ 17:51:
Ik heb zelf ook 'n X820, en heb wat achtergrondjes gecustomized zodat ze mooi in de menustructuur passen. Zie *knip*.
Maareh, je kunt zelf applicaties installeren als je er een andere firmware op flashed (wel op eigen risico).
X820XEFK1 (englische Version):
+ Java Games lassen sich installieren (!)
+ Vibra&Ringtone gleichzeitig ist als Option mit drin
+ Akku hält länger
- leider nur Englisch (+ osteurop. Sprachen) (Maar dat ga ikzelf nog modden).
Te vinden via http://www.samsung-stuff....readid=15066&hilight=x820
[ Voor 3% gewijzigd door Dirk op 18-11-2021 13:53 . Reden: Op verzoek verwijderd ]
Verwijderd
hmmm... heeft iemand al die firmware geupdate ?? ik heb best intresse in die vibra+beltoon functie... echter heb ik geen zin om datlijk mijn garantie te verknallen als er eens iets mis mee is
Binnenkort ga ik eens met een bevriende unlocker kijken hoe en wat. En tja mocht het mis gaan eigen schuld dikke bult.
Waar zijn die firmware updates te verkrijgen? Hier kan ik voor m'n D830 niks vinden.Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 10:45:
hmmm... heeft iemand al die firmware geupdate ?? ik heb best intresse in die vibra+beltoon functie... echter heb ik geen zin om datlijk mijn garantie te verknallen als er eens iets mis mee is
iemand enig idee hoe ik java-applicaties kan draaien op mijn samsung x820?
ik kom niet verder dan bestandsoverdracht naar de map "other files" maar van daaruit kan ik het bestand onmogelijk executen of op andere wijze kopiëren naar een java-map.
ik kom niet verder dan bestandsoverdracht naar de map "other files" maar van daaruit kan ik het bestand onmogelijk executen of op andere wijze kopiëren naar een java-map.
Moet je eerst die andere firmware erop zetten zie:W00fer in "Samsung Ultra Edition series"
weet iemand wanneer de samsung u100 beschikbaar wordt? die van 5.9mm?
Omdat ik het nergens op GoT kan vinden en het geen nieuw topic waardig vind..
De Samsung D840, lijkt me wel wat, maar ik heb in jaren geen Samsung meer gehad! M'n vraagjes:
-Als je batterij bijna leeg is, kun je dan nog steeds geen foto's meer nemen/ bellen/ muziek afspelen?
-Is het nu eindelijk al mogelijk om zowel trilsignaal als geluidssignaal tegelijkertijd te hebben?
De Samsung D840, lijkt me wel wat, maar ik heb in jaren geen Samsung meer gehad! M'n vraagjes:
-Als je batterij bijna leeg is, kun je dan nog steeds geen foto's meer nemen/ bellen/ muziek afspelen?
-Is het nu eindelijk al mogelijk om zowel trilsignaal als geluidssignaal tegelijkertijd te hebben?
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Je hebt zowel de .jar file nodig als de .jad file heh, wist je dat?SURFivor schreef op maandag 19 maart 2007 @ 21:02:
iemand enig idee hoe ik java-applicaties kan draaien op mijn samsung x820?
Iemand antwoord op m'n bovenstaande vraag?
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Bij mijn D900 kun je inderdaad geen foto's meer nemen/niet bellen/ geen muziek meer afspelen als de batterij bijna leeg is.CLB schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 18:25:
Omdat ik het nergens op GoT kan vinden en het geen nieuw topic waardig vind..
Bij mij gaat de telefoon eerst 1 keer trillen en dan begint de melodie en trilt die ook verder.
Hmm bedankt
Dan ga ik maar vanuit dat dat ook bij de D840 het geval is!
Nog steeds twee grote tekortkomingen van Samsungs al zeg ik het zelf
CLB twijfelt nog steeds tussen een zilveren SE W880i en 'n zilveren Samsung D840
CLB twijfelt nog steeds tussen een zilveren SE W880i en 'n zilveren Samsung D840
Een vraagje over mijn x820.
Ik heb via markplaats een 7 maanden oude x820 besteld, die er nog perfect uitziet overigens.
Het probleem is echter dat de batterij maar 1 dag mee gaat. Ik bel en sms redelijk veel ( 1 uur bellen en 20 smsjes op een dag). Is het normaal dat dat ding dan maar 1 dag mee gaat, d.w.z snachts opladen en aan het eind van de avond meot ie weer aan zun voeding?!...
Is dit bij alle Ultra Editions het geval? Ze zijn super vet.. maar met zun korte accutijd kan de wat
intensievere mobiele gebruiker er natuurlijk niks mee!
Ik heb via markplaats een 7 maanden oude x820 besteld, die er nog perfect uitziet overigens.
Het probleem is echter dat de batterij maar 1 dag mee gaat. Ik bel en sms redelijk veel ( 1 uur bellen en 20 smsjes op een dag). Is het normaal dat dat ding dan maar 1 dag mee gaat, d.w.z snachts opladen en aan het eind van de avond meot ie weer aan zun voeding?!...
Is dit bij alle Ultra Editions het geval? Ze zijn super vet.. maar met zun korte accutijd kan de wat
intensievere mobiele gebruiker er natuurlijk niks mee!
"We do not first see, then define, we define first and then see" (Lippmann)
Ik las ergens dat de u100 er in April zal zijn.
Wat voor accu zit er in die dingen?
eentje die langer meegaat dan 2 dagen?
Wat voor accu zit er in die dingen?
Ik geloof dat het wel standaard zal zijn, dus ca 200-250 uur standby. Misschien iets minder.
In de praktijk zal dat inhouden dat je hem dus ongeveer 2-3 dagen kunt gebruiken. Dit uiteraard afhankelijk van je dagelijkse gebruik.
Erg magere OP trouwens...
De u600 zou 4 april in de winkel moeten liggen.
In de praktijk zal dat inhouden dat je hem dus ongeveer 2-3 dagen kunt gebruiken. Dit uiteraard afhankelijk van je dagelijkse gebruik.
Erg magere OP trouwens...
De u600 zou 4 april in de winkel moeten liggen.
Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!
weet je ook iets over de u100?
En wat zal de prijs ongeveer zijn? 250 - 350?
En wat zal de prijs ongeveer zijn? 250 - 350?
Ik zit nu al een tijdje te zoeken naar een goeie opvolger van mijn huidige mobiel (Samsung E900) en heb een aantal mooie mobieltjes gevonden (SE W880i, Samsung F300/D900) maar na lezen van wat reviews vielen die wat tegen.
Tot mijn oog op de U600 viel.

Dit geile exemplaar zou ik graag in mijn klauwen willen krijgen.
Misschien met zo'n leuk abonnement erbij..
Specs:
Tot mijn oog op de U600 viel.

Dit geile exemplaar zou ik graag in mijn klauwen willen krijgen.
Misschien met zo'n leuk abonnement erbij..
Specs:
Inleiding
De Samsung Ultra Edition II U600, ook wel bekend als Ultra Edition 10.9, is een van de twee slider phones uit Samsung’s twee Ultra Edition productlijn. De U600 is een absolute designtopper, maar dit design gaat niet ten koste van de specificaties. De U600 is compleet uitgerust met een 3,2 megapixel camera, een mediaspeler en een 2,2 inch kleurenscherm. Dankzijn de Business Card Recognition software, is het uitwisselen van digitale visitekaartjes kinderspel. Gegevens van visitekaartjes worden direct verwerkt in het adresboek van de U600.
Apparaat & afmetingen
De Samsung U600 is een slider phone met een gewicht van 80 gram. De afmetingen van de telefoon zijn 103 x 50 x 11 mm. De spreektijd bedraagt (onder ideale omstandigheden) 150 minuten. De standbytijd bedraagt onder deze omstandigheden 210 uur.
Bel- & datafuncties
De Samsung U600 ondersteunt GSM 900, 1800 en 1900 MHz netwerken. Met de U600 kan je snel mobiel internetten dankzij de EDGE ondersteuning. EDGE wordt op dit moment echter alleen door Telfort ondersteund. Bij de andere operators ben je op GPRS aangewezen. Met de Samsung U600 kunnen zowel tekst (SMS) als multimedia (MMS) berichtjes verstuurd en ontvangen worden. Daarnaast heeft de U600 een WAP browser. Trilalarm en polyfone beltonen behoren uiteraard tot de standaarduitrusting.
Geheugen en connectivity
De Samsung U600 heeft 60 MB intern geheugen (Flash). Er is in totaal 1 slot voor extern MicroSD geheugen beschikbaar. Je kan je data door middel van USB 2.0 transferen van en naar je PC. De U600 heeft verder nog Bluetooth.
Multimedia
Met de Samsung U600 kan je zowel audio (MP3, AAC, eAAC+ en WMA) als video (AVI) bestanden mobiel luisteren en bekijken. De U600 is ook voorzien van een voicerecorder. Een ingebouwde FM radio ontbreekt echter. De Samsung U600 heeft verder een ingebouwde camera, waar je ook video's mee kan opnemen. De maximale resolutie van deze camera bedraagt 2048 x 1536 pixels (3.20 megapixel). Deze camera heeft geen optische zoomfunctie.
Scherm & bediening
De bediening van de telefoon vindt plaats op het apparaat zelf. Het firmware van de telefoon is upgradable. Je kan dus eventueel later nieuwere versies van het besturingssysteem installeren.
Specificaties
• 80 gram • 103 x 50 x 11 mm • 150 minuten spreektijd • 210 uur standbytijd • 900, 1800 en 1900 MHz • EDGE en GPRS netwerk • SMS en MMS • WAP • Trilalarm • Polyfoon • 1 MicroSD slot • USB 2.0 • Bluetooth • MP3, AAC, eAAC+ en WMA audio • AVI video • Voicerecord • 3.20 megapixel camera • Upgradable firmware
Dan kan je het toestel beter los kopen en er een goed SIM only abonnement bij pakken,
850 euro voor en jaar is een beetje veel lijkt me.
Toestel kost los +/- 300 euro.
850 euro voor en jaar is een beetje veel lijkt me.
Toestel kost los +/- 300 euro.
ik heb de d840 en hij kan zover ik weet alleen eerst trillen en dan melodie.. zelfde voor sms, of trillen of melodieCLB schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 14:07:
Hmm bedankt![]()

verder probeerde ik ook wat java games erop te gooien maar dat bleek moeilijker als verwacht, .jar files snapt 'ie niet, moet ik de .jad files starten of het kompleet anders..?
Ik lees dat de U-series hier ook onder vallen (joh, Ultra).
Het Samsung U-Series topic Deel 1
[ Voor 10% gewijzigd door Booth op 03-04-2007 16:24 ]
Ik ben geinteresseerd in de U600.
maar kan iemand mij vertellen:
* hoe lang de accu meegaat (zoals bij alle samsung 2-3-4 dagen?)
* kan je nu eindelijk wel zelf themas installeren?
* kan je nu wel trillen en (oplopende) beltoon tegelijk?!
alvast bedankt!
maar kan iemand mij vertellen:
* hoe lang de accu meegaat (zoals bij alle samsung 2-3-4 dagen?)
* kan je nu eindelijk wel zelf themas installeren?
* kan je nu wel trillen en (oplopende) beltoon tegelijk?!
alvast bedankt!
Wil ik ook wel eens weten, zelfde vragen voor de u100
En wanneer komt dat godvergeten ding nou eens uit!
Zit ik hier met me 6 jaar oude nokia 5100
Heb me x820 alvast verkocht haha
Zit ik hier met me 6 jaar oude nokia 5100
Heb me x820 alvast verkocht haha
Verwijderd
Ik denk dat ik ook voor de u600 ga
Ik stond op het punt een D900 te halen, maar toen zag ik deze in een webshop voorbij komen.
Ik heb nu een WM5 smartphone, maar gebruik dan ding nauwelijks... (werken met een stylus is ruk). Plus dat dat ding mij te lomp en te zwaar is
83gram is lekker licht
Nu maar hopen dat hij ook compatible is met iSync van Apple.
Ik heb nu een WM5 smartphone, maar gebruik dan ding nauwelijks... (werken met een stylus is ruk). Plus dat dat ding mij te lomp en te zwaar is
83gram is lekker licht
Verwijderd
Daarom is bovenstaand topic even met deze gemergedBooth schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 15:33:
Ik lees dat de U-series hier ook onder vallen (joh, Ultra).
Zolang als ze nog niet uit zijn, denk ik ook niet dat je zomaar antwoorden op die vragen gaat krijgen van gebruikers hier...MrDirk schreef op donderdag 05 april 2007 @ 18:46:
Wil ik ook wel eens weten, zelfde vragen voor de u100![]()
Leeg - Sinds 20180907
u600 is uit...Chillz schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 13:32:
[...]
Zolang als ze nog niet uit zijn, denk ik ook niet dat je zomaar antwoorden op die vragen gaat krijgen van gebruikers hier...
Pas vanaf volgende week in de winkels zegmaar.
oh echt??? heb hem al in webshoppies gezien... maar ja daar zullen ze hem ook volgende week pas uitleveren! Ben benieuwd naar het toestel! Kijken of samsung noodzakelijke verbeteringen heeft aangebracht....DaannO schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 15:49:
[...]
Pas vanaf volgende week in de winkels zegmaar.
Verwijderd
Heeft iemand een paar reviews die ik kan lezen over de U600?
Op newmobile.nl en mobilereview.com staat nog he-le-maal niets..
Oh en is er interesse naar een TS van de U600/U700? Die wil ik nml wel even maken, met een paar foto's en de specs etc.
Op newmobile.nl en mobilereview.com staat nog he-le-maal niets..
Oh en is er interesse naar een TS van de U600/U700? Die wil ik nml wel even maken, met een paar foto's en de specs etc.
Verwijderd
ik wacht ook met smart op de u600, heb nu een d500 en is inmiddels bijna 2 jaar oud, dus mag een nieuwe. Weet iemand of het volgende issue inimddels is verholpen; trillen + geluid geven tegelijk? (D500 kon dat niet = eerst trillen, dan geluid, waardoor ik altijd te laat ben met opnemen van mijn D500 als hij in een andere kamer ligt)
Verder ben ik erg blij met de handsfree optie (geen raar extern speakertje meer) en de USB functie.
Verder ben ik erg blij met de handsfree optie (geen raar extern speakertje meer) en de USB functie.
Verwijderd
met mijn E760 kon ik al tril en geluid tegelijk en handsfree ook..dus dat zal wel goed zitten
ben benieuwd hoeveel duurder de U700 wordt, want €320 voor de U600 is al aardig wat, maar de U700 heeft HSDPA
t wordt denk ik de U600 of nokia 6300 (maar die batt. gaat te snel leeg lees ik hier)
ben benieuwd hoeveel duurder de U700 wordt, want €320 voor de U600 is al aardig wat, maar de U700 heeft HSDPA
t wordt denk ik de U600 of nokia 6300 (maar die batt. gaat te snel leeg lees ik hier)
Verwijderd
Het enige dat ik weet is dat tegenwoordig sommige Samsung telefoons wél tegelijk trillen en bellen en anderen niet. Persoonlijk heb ik totaal geen moeite met deze non-functie, maar met het voorbeeld geillustreerd door eRR_ snap ik wel dat het vervelend kan werken.
De U700 zou 50 dollar duurder worden als de U600, ik weet niet hoveel euro.
Gaat de U600 320 euro kosten? Dat vind ik wel meevallen, dan zijn er nog wel leuke abonnementjes te krijgen voor 20 euro p/m toch?
Gaat de U600 320 euro kosten? Dat vind ik wel meevallen, dan zijn er nog wel leuke abonnementjes te krijgen voor 20 euro p/m toch?
Er zit iig geen verwisselbare accu in de U100. Hij zit dus in de telefoon zelf.MrDirk schreef op maandag 02 april 2007 @ 10:57:
Ik las ergens dat de u100 er in April zal zijn.
Wat voor accu zit er in die dingen?eentje die langer meegaat dan 2 dagen?
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2007 15:51 ]
ja!!!!!!!1Verwijderd schreef op zondag 08 april 2007 @ 10:58:
Verwijderd
Haha nou dan zal ik die wel even maken (Charybdis is mijn andere account, die dus vanaf nu niet meer werkt. Ik ga door met deze. Als je het zeker wilt weten moet je maar even een kijken bij de profielen
Zelfde emailadres etc.)
Verwijderd
Waarom zou de U700 duurder zijn? Van de specs die ik zag heeft de U600 als enige verschil meer intern geheugen dan de U700. (60mb om 20mb)Verwijderd schreef op zondag 08 april 2007 @ 15:36:
Dus volgens mij is die 2e de goedkopere versie, of de specs kloppen niet.
Verwijderd
De U700 heeft HSDPA, waarmee je met 3,6mb/s kunt internetten op je mobiel.Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 07:30:
[...]
Waarom zou de U700 duurder zijn? Van de specs die ik zag heeft de U600 als enige verschil meer intern geheugen dan de U700. (60mb om 20mb)
Dus volgens mij is die 2e de goedkopere versie, of de specs kloppen niet.
Verwijderd
ah ok. Maar dan begrijp ik niet waarom dit type maar 20 mb geheugen heeft en die andere 60.Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 11:04:
[...]
De U700 heeft HSDPA, waarmee je met 3,6mb/s kunt internetten op je mobiel.
Verwijderd
Nee ik ook niet
Raar bedacht.
De U700 heeft trouwens ook een scrollwiel (aan de zijkant?)
De U700 heeft trouwens ook een scrollwiel (aan de zijkant?)
Dit is ook wel handig denk: Het Samsung U600/U700 topic
ik heb nog een paar vragen over de x-820.
klopt het dat tijdens het opladen het scherm aanblijft?? dit is erg irritant als je hem snachts aan de lader hebt liggen, dan moet je hem op de kop neerleggen
En nu is me batterij ookal met een dag leeg, en dan bel ik niet eens echt veel. misschien 5minuten bij elkaar en wat smsen.
klopt het dat tijdens het opladen het scherm aanblijft?? dit is erg irritant als je hem snachts aan de lader hebt liggen, dan moet je hem op de kop neerleggen
En nu is me batterij ookal met een dag leeg, en dan bel ik niet eens echt veel. misschien 5minuten bij elkaar en wat smsen.
Verwijderd
Bij mij is ook de x820 gebroken en heb nu al een tijd met volle tevredenheid de Samsung Z150
(dunste g3) Maar ik zie hem nergens te koop. Telecomwinkels willen hem altijd even bekijken omdat ze er niet van gehoord hebben.
Hoe kan het dat zo'n geinig telefoontje zo onbekend is.
Ps die u100 is ook wel leuk:-) die zet ik vast op het verlanglijstje
http://www.onliner.by/news/10.02.2006/19.05/011930.jpg
dit is hem (de z150)
(dunste g3) Maar ik zie hem nergens te koop. Telecomwinkels willen hem altijd even bekijken omdat ze er niet van gehoord hebben.
Hoe kan het dat zo'n geinig telefoontje zo onbekend is.
Ps die u100 is ook wel leuk:-) die zet ik vast op het verlanglijstje
http://www.onliner.by/news/10.02.2006/19.05/011930.jpg
dit is hem (de z150)
Ik heb al een tijd de X820, maar weet iemand hoe je meerdere fotos kan selecteren?
Wil er namelijk een paar BT'en maar als ik ze 1 voor 1 moet zenden gaat dat nog wel ff duren
Wil er namelijk een paar BT'en maar als ik ze 1 voor 1 moet zenden gaat dat nog wel ff duren
https://www.henrivandewal.nl | Nikon spullen met ratjetoe.
Verwijderd zie post hieronder
[ Voor 104% gewijzigd door Amiet01 op 23-05-2007 16:34 ]
Master_A
Nou het is al meer dan 24 uur geleden en dit topic lijkt mij ook best dood. Had daarom een apart topic geopend, aangezien niemand hier ook praat over de F300.
[ Voor 10% gewijzigd door Amiet01 op 23-05-2007 16:34 ]
Master_A
Jij wilde toch weten of je de EQ zelf kon instellen?Amiet01 schreef op zondag 20 mei 2007 @ 15:03:
Nou het is al meer dan 24 uur geleden en dit topic lijkt mij ook best dood. Had daarom een apart topic geopend, aangezien niemand hier ook praat over de F300.
En er zijn verschillende presets, en eentje waar staat full Trebble (die wilde je dus niet) voor derest beetje standaard presets Normal, Rock, Bass, Live, Dance, Pop, Full Treble, Jazz en Classical. hoe de presets daar precies van zijn geen idee, dus of jou voorkeur (full base no treble) daar ook tussen zit geen idee.
Heb hem sinds gisteren, en probeer nu uit alle macht die accu's leeg te krijgen en wil nog niet echt lukken.
Tot nu toe vind ik het iig een heerlijke telefoon, weinig nonsens, je kan bijv je achtergrond niet wijzigen ed. Beltonen kan je wel aanpassen. En je hebt geen samsung software nodig om muziek over te zetten ed. Je kan hem standaard al synchroniseren met WMP als UMS gebruiken of "media overzetten", bij die laatste zit er een conversie tussen, geen idee wat die precies doet iig.
Zit standaard al een 1GB microsd kaartje bij + minisd adapter.
Bevalt goed dus. Zat tussen deze en de U600 te twijfelen, maar die touchbuttons vind ik toch niet echt ideaal, went mischien wel, maar een mes in je rug went uiteindelijk ook wel ws.
Dus als je van lange accuduur houdt, je achtergrondjes ed niets kan schelen, en (zo te voelen) een degelijke telefoon wilt. die iets dikker is en ietsjes zwaarder (2 accu's) dan kan ik hem aanraden. Je kan overigens ook je eigen doppies aansluiten, je kan namelijk een gewone koptelefoonaansluiting gebruiken (in het sumsang snoertje vanaf de microfoon zit een koptelefoon aansluiting.
[edit] na een hele dag foto's maken, bellen, mp3 afspelen, fm radio gebruiken en in het algemeen klooien met het ding, was ik om 01:00 uur vannacht zover dat allebei de accu's op het laatste streepje stonden, nog geen melding van een low battery gehad, maar vond het leuk geweest.
[ Voor 7% gewijzigd door Flagg op 05-06-2007 08:51 ]
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Ik heb een F300 als kado gekregen van mijn ouders..
Maar ik begrijp er niks van
Ik zet al mijn Mp3'tjes op mijn micro sd kaartje in de map: Music
Maar als ik hem dan in de F300 doe, dan krijg ik te zien dat er geen tracks zijn gevonden
P.S. In de handleiding kon ik er niks over terugvinden
Hmmz, ben der al uitgekomen, ik moet het in een submap plaatsen
Maar ik begrijp er niks van
Maar als ik hem dan in de F300 doe, dan krijg ik te zien dat er geen tracks zijn gevonden

[ Voor 11% gewijzigd door OfferedPoet op 09-06-2007 17:21 ]
LOL thx vond het ook nogal vaag, verder nog niet naar gekeken en nu hoeft dat ook niet. Mijn dank neigt naar hondsdolheidChuckiej schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 17:17:
Ik heb een F300 als kado gekregen van mijn ouders..
Maar ik begrijp er niks van![]()
Maar als ik hem dan in de F300 doe, dan krijg ik te zien dat er geen tracks zijn gevonden![]()
ps ik had net het probleem dat mijn 2de accu nog vol was terwijl hij dus leeg was (foon gaf melding low battery), in de display stond de 2de accu echter nog op helemaal vol (totdat ik foon uit en aan deed overigens
*note to self* Wanneer beide accu's niet gelijkmatig leeglopen herrrrrstarrrten.
[ Voor 22% gewijzigd door Flagg op 11-06-2007 15:59 ]
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Ja dat kan, moet je bij de betreffende foto's gaan naar zichtbaar voor Bluetooth en dan proberen te versturen.superblaag schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 08:09:
Ik heb al een tijd de X820, maar weet iemand hoe je meerdere fotos kan selecteren?
Je kan ook toevoegen aan favorieten en dan alle favorieten versturen.
1 van de 2 opties zal wel werken.
Ik heb mijn D900 net binnen, alleen geeft problemen met syncen met mijn hp laptop. zowel via bluetooth als usb.
Het besturingsysteem is vista ultimate
office 2007
Het eerste probleem was het can not found changelog.dat (deze heb ik ik toen aangemaakt op de plek waar de software deze zocht. het rare hier was dat er de directory pcsync miste met changelog.dat hier in.
Vervolgens wil die wel gaan synchroniseren maar synced er niks, ook niet als ik handmatig de juiste mappen toewijs.
Is dit een bekend euvel?
Het besturingsysteem is vista ultimate
office 2007
Het eerste probleem was het can not found changelog.dat (deze heb ik ik toen aangemaakt op de plek waar de software deze zocht. het rare hier was dat er de directory pcsync miste met changelog.dat hier in.
Vervolgens wil die wel gaan synchroniseren maar synced er niks, ook niet als ik handmatig de juiste mappen toewijs.
Is dit een bekend euvel?
Verwijderd
Zou deze week uitkomen aldus belcompany.W00fer schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 18:04:
Is de u100 er inmiddels ?
Waarom staat ie dan al WEKEN in al die foldertjes die ik thuis krijg, zo k*t vind ik dat van die winkels he. Lekker lopen maken met een foon die er niet is.
Ik heb de U100 gepreorderd bij mobileplaza.nl, krijg em volgende week binnen:)
Verwijderd
Hallo,
Ik heb een vraagje.
Ik weet dat er voor de samsung d900 codes bestaan om het geluid harder te zetten. Maar wat zijn die codes voor een samsung d830?? En nee deze zijn niet het zelfde...
Kan iemand mij helpen??
Greetz Putje
Ik heb een vraagje.
Ik weet dat er voor de samsung d900 codes bestaan om het geluid harder te zetten. Maar wat zijn die codes voor een samsung d830?? En nee deze zijn niet het zelfde...
Kan iemand mij helpen??
Greetz Putje
Foto's maken als je hem binnen hebtd4r4h4n schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 22:14:
Ik heb de U100 gepreorderd bij mobileplaza.nl, krijg em volgende week binnen:)
Verwijderd
Ik heb nog maar 3 weken mijn samsung x820. Ik stak hem juist in de ladder om op te laden en toen ik hem eruit wou trekken was de helft van mijn scherm wit met strepen. Iemand enig idee hoe dit kan? Ik kan dit toch onder garantie laten maken è? 3 weken oud en dit alweer aan de hand pfff ik ben hopeloos...
Post dan wat foto's! Mijn U100 moet ergens deze week binnenkomen, er waren wat leveringsproblemen dus het kan ook wel volgende week worden!
Verwijderd
Heb net de u100 gehaald bij gsm-shop.
ziet er zeer goed uit. de prijs is ook erg netjes vind ik. nog geen tijd gehad om mee te spellen.
eerste reacties:
-Wat is ie dun!!
-erg licht
-mooi scherm.
ziet er zeer goed uit. de prijs is ook erg netjes vind ik. nog geen tijd gehad om mee te spellen.
eerste reacties:
-Wat is ie dun!!
-erg licht
-mooi scherm.
Hoe is het toetsenbord
Want het toetsenbord van de X820 is fijn, maar als het toetsenbord van de U100 vergelijkbaar is met dat van de D830:

Want volgens mij is dat behoorlijk klote zo'n toetsenbord, typt namelijk voor geen meter.

Want volgens mij is dat behoorlijk klote zo'n toetsenbord, typt namelijk voor geen meter.
[ Voor 5% gewijzigd door W00fer op 21-06-2007 22:49 ]
Verwijderd
tja het is wennen.
ik en ook m`n vriendin hebben de neiging om met de punt van je vinger te tikken, terwijl het best met platte vinger kan, maar dit komt omdat je de randen van de knoppen niet voelt.
maar gewoon lekker drukken werkt goed, sms-en gaat ook goed. hij ligt niet super in de hand, maar hij weegt ook weer niets dus heb je er geen last van.
Geluid met bellen vind ik niet goed, ik hoor een lichte ruis. verder acceptabel.
verder valt ie erg tegen qua functies en menu gebruik, maar dit had ik al verwacht. k ben een echt smartphone mens.
het geld is ie absoluut waard, van de levensduur verwacht ik niet veel. maar over het algemeen leven telefoons nooit langer dan een half jaar bij mij.
ik en ook m`n vriendin hebben de neiging om met de punt van je vinger te tikken, terwijl het best met platte vinger kan, maar dit komt omdat je de randen van de knoppen niet voelt.
maar gewoon lekker drukken werkt goed, sms-en gaat ook goed. hij ligt niet super in de hand, maar hij weegt ook weer niets dus heb je er geen last van.
Geluid met bellen vind ik niet goed, ik hoor een lichte ruis. verder acceptabel.
verder valt ie erg tegen qua functies en menu gebruik, maar dit had ik al verwacht. k ben een echt smartphone mens.
het geld is ie absoluut waard, van de levensduur verwacht ik niet veel. maar over het algemeen leven telefoons nooit langer dan een half jaar bij mij.
Verwijderd
hoe krijg ik dit ding van de stille stand af?
ik zie het nergens staan. hij trilt nu alleen maar. ik hoor wel melodietjes als ik ze selecteer, maar ik hoor niets als ik wordt gebeld.
oplossing:
heb hem maar een volledige reset gegegeven
ik zie het nergens staan. hij trilt nu alleen maar. ik hoor wel melodietjes als ik ze selecteer, maar ik hoor niets als ik wordt gebeld.
oplossing:
heb hem maar een volledige reset gegegeven
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2007 12:35 ]
Vandaag U100 een try-out gegeven bij Tfortelecom. Wat een toestel !! Hij is daar net binnen en op voorraad.
De nieuwe interface zit erop net zoals op de U600, precies hetzelfde.
Zeker een vooruitgang wat betreft x820. De camera is top en de frontpage is prachtig (met die molen
)
En de toetsjes zijn een generatie nieuwer dan die van de D830, ze zijn zeer goed te doen. Nog net wat platter.
Mja alleen die winkels vragen er allemaal GROF geld voor dus eens kijken wat ik online kan regelen.
Zeker een vooruitgang wat betreft x820. De camera is top en de frontpage is prachtig (met die molen
En de toetsjes zijn een generatie nieuwer dan die van de D830, ze zijn zeer goed te doen. Nog net wat platter.
Mja alleen die winkels vragen er allemaal GROF geld voor dus eens kijken wat ik online kan regelen.
[ Voor 5% gewijzigd door W00fer op 22-06-2007 15:07 ]
Verwijderd
die molen vind ik suf.W00fer schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 15:06:
Vandaag U100 een try-out gegeven bij Tfortelecom. Wat een toestel !! Hij is daar net binnen en op voorraad.
Zeker een vooruitgang wat betreft x820. De camera is top en de frontpage is prachtig (met die molen![]()
)
wat is grof geld? ik heb hem voor 299 gekocht bij gsm-shop.nl, ze hebben een aantal winkels o.a in rotterdam, a-dam en utrecht
Ik heb een samsung D900 sinds november 2006 maar nu begint hij een beetje raar te doen, het toestenbord werkt soms wel soms niet(meer niet dan wel) vaak na een reboot werkt het eventjes. Soms denkt de telefoon ook dat ik de knopjes indruk terwijl dat niet is. Is dit een bekend probleem? en zou dit op te lossen zijn met een firmware update (op eigen risico denk ik). Ik heb geen zin om mijn telefoon namelijk 3 weken kwijt te zijn aan reparatie en ik ga ook binnenkort op vakantie dus ik wil hem ook mee nemen.
Grof geld vind ik 1 jarig 20 euro per maand en dan nog 180 bijbetalen.
Ik heb zelfs bedragen gehoord van 1 jarig 25 en 204 euro bijbetalen
(met verlenging welliswaar).
Ik heb zelfs bedragen gehoord van 1 jarig 25 en 204 euro bijbetalen
Verwijderd
tja, op de 1 jarige abbo`s geven ze bijna geen korting meer. ik zie dat ie bij een 2-jarig abbo gratis tot 30 euro is bij belcompany.W00fer schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 16:19:
Grof geld vind ik 1 jarig 20 euro per maand en dan nog 180 bijbetalen.
Ik heb zelfs bedragen gehoord van 1 jarig 25 en 204 euro bijbetalen(met verlenging welliswaar).
het beste is toch 2 jaar af te sluiten, en na een jaar een nieuwe te kopen, zo doe ik het ook de laatste jaren.
Ik heb al de ideale oplossingen bedacht:
Bij 2call.nl een 1 jarig Vodafone 22,50 abo met de U100.
Betaal je 115 euro bij. Totaal 351,7. En dat gedeelt door 12 = 29,30 per maand.
In mijn geval gaat er dan nog een hoop af voor verkoop oude telefoon. Dan heb je voor zeg 17 euro per maand 1 jarig de U100
Helaas moet je wel 15 euro extra betalen wil je de telefoon eerder ontvangen.
========Optie 2, snellere optie==========
U100 los halen. 266 betalen en een 7,50 per maand sim-only erbij.
Dan betaal je 356 : 12 = 29,66 per maand.
Daar gaat dus nog een hoop af als je je (oude) telefoon verkoopt.
Bij 2call.nl een 1 jarig Vodafone 22,50 abo met de U100.
Betaal je 115 euro bij. Totaal 351,7. En dat gedeelt door 12 = 29,30 per maand.
In mijn geval gaat er dan nog een hoop af voor verkoop oude telefoon. Dan heb je voor zeg 17 euro per maand 1 jarig de U100
Helaas moet je wel 15 euro extra betalen wil je de telefoon eerder ontvangen.
========Optie 2, snellere optie==========
U100 los halen. 266 betalen en een 7,50 per maand sim-only erbij.
Dan betaal je 356 : 12 = 29,66 per maand.
Daar gaat dus nog een hoop af als je je (oude) telefoon verkoopt.
Niet dat online snel is ofzo. Had de U100 begin deze maand bij Mobileplaza besteld, week 25 zou ie komen. Ik dacht mooi, ruim voor mn vakantie (week 28). Maar aan het eind van week 25 kwam er een mailtje, ja duurt nog tot week 27:S. Toch er maar even heen gebeld, een zeer vriendelijke mevrouw aan de lijn gehad die excuses voor het ongemak aanbood en dingen zei zoals ik hoop dat ie zo snel mogelijk komt, maar daar heb ik weinig aan. Ik wil af van mijn Nokia 3410 (interimoplossing na het overlijden van mn Motorola V3 ).
Gecondoleerd met je V3. Maarja hij is er nu toch echt de U100 want ik heb er al mee gespeeld bij diverse shops.
Vooraf ff naar een shop bellen of hij op voorraad is he !
Waar blijven de fotos?
Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.
Ik had em aan het begin van de maand gepreorderd, dacht dat ik dan de eerste ermee was.W00fer schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 15:41:
Gecondoleerd met je V3. Maarja hij is er nu toch echt de U100 want ik heb er al mee gespeeld bij diverse shops.
Vandaag mailtje gehad dat ie onderweg is, ik hoop dat ik hem morgen of overmorgen in mn handen heb!
Als je hem bij 2call had besteld dan had je hem al een week of 3
Maja niet getreurd, ik moet nog wachten tot 22 september voordat ik een nieuw toestel heb, ben ik eigenlijk niet van plan
Maja niet getreurd, ik moet nog wachten tot 22 september voordat ik een nieuw toestel heb, ben ik eigenlijk niet van plan
Verwijderd
OK, ik heb de u100 nu enkele weken in huis. Hij bevalt goed.
POS:
+ Batterij life is prima.
+ Geluid is OK.
+ Camera is ZEER goed. Echt hele mooie plaatjes!!! Helaas is de phone zo licht dat het lastig is om steady fotos te maken.
NEG:
- Jammer dat er geen voice dialling op zit
- en dat de speaker niet in te schakelen is (overgaan) in bluetooth headset modus. Met die twee opties had ik m mooi in mijn portemonnee kunnen houden!
- camcorder btje jammer. Zie ook vraag.
==
Zie gsmarena.com -> U100 -> opinions voor een review(tje).
Ik heb ook een VRAAG: kan iemand voor de camcorder een hogere resolutie dan 176x144 selecteren? 320x240 en 352x288 staan wel vermeld maar zijn 'greyed out'.
Kan ik ergens bestanden uploaden? Dan zet ik even een paar fotos online.
mvg Arne
POS:
+ Geluid is OK.
+ Camera is ZEER goed. Echt hele mooie plaatjes!!! Helaas is de phone zo licht dat het lastig is om steady fotos te maken.
NEG:
- en dat de speaker niet in te schakelen is (overgaan) in bluetooth headset modus. Met die twee opties had ik m mooi in mijn portemonnee kunnen houden!
==
Ik heb ook een VRAAG: kan iemand voor de camcorder een hogere resolutie dan 176x144 selecteren? 320x240 en 352x288 staan wel vermeld maar zijn 'greyed out'.
mvg Arne
Verwijderd
ps besteld bij www.algebeld.nl. Zeer vriendelijke mensen. Had m 2-3wk geleden in huis.
probeer ook telecomadvies.nl. K*Tservice maar net iets goedkoper.
Ik zou voor algebeld.nl gaan.
probeer ook telecomadvies.nl. K*Tservice maar net iets goedkoper.
Ik zou voor algebeld.nl gaan.
Dat MOET kunnen die camcorder. Heel erg vreemd dat je dat niet kan, zet de zoeker eens op fullscreen misschien dat dat helpt ?Verwijderd schreef op maandag 09 juli 2007 @ 03:47:
OK, ik heb de u100 nu enkele weken in huis. Hij bevalt goed.
POS:
+ Geluid is OK.
NEG:
==
mvg Arne
Ik twijfel tussen de Samsung U100 en Nokia E61i welke zal ik halen ?
Verwijderd
Heb sinds een week de U-100 (had ooit een gebroken x820) mijn vorige telefoon was een z-150
dunste beeldtelefoon. Ik zag de u100 en dacht laat ik hem voor de gein eens bestellen.
Mensen hier vragen om foto's dus heb even van 3 kanten een foto genomen.
De foto's zijn alleen van 8megapixel erg terug resized door photobucket.

dunste beeldtelefoon. Ik zag de u100 en dacht laat ik hem voor de gein eens bestellen.
Mensen hier vragen om foto's dus heb even van 3 kanten een foto genomen.
De foto's zijn alleen van 8megapixel erg terug resized door photobucket.

Hallo allemaal,
Vraagje, de Samsung D900 en D900i, hebben die een standaard mini-USB aansluiting? Of werkt dit met een speciale Samsung kabel? Op nieuwemobiel.nl staat namelijk dat het Mini-USB is maar ik weet niet of het klopt. Kan ook nergens een goede afbeelding van deze connector vinden.
Thx
Vraagje, de Samsung D900 en D900i, hebben die een standaard mini-USB aansluiting? Of werkt dit met een speciale Samsung kabel? Op nieuwemobiel.nl staat namelijk dat het Mini-USB is maar ik weet niet of het klopt. Kan ook nergens een goede afbeelding van deze connector vinden.
Thx
Lanvlam je had ooit een gebroken x820 en nu bestel je een NOG dunnere foon. Denk je dat het met deze wel goedkomt of....
Verwijderd
Tja er zat een klein scheurtje in het lcd zelf en toen heb ik het hele ding in 2en gebroken eigenlijk.W00fer schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 01:11:
Lanvlam je had ooit een gebroken x820 en nu bestel je een NOG dunnere foon. Denk je dat het met deze wel goedkomt of....
Toen was hij net een maand oud.
Nu ga ik er gewoon een stuk voorzichtiger mee om en anders tja is het de laatste dunne telefoon geweest. Sowieso vind ik het een achteruitgang op de x820 met name de toetsen de x820 had mooie grote toetsen die makkelijk in te drukken waren. Bij de u100 is ook het ok knopje erg lastig.