Jij wilde toch weten of je de EQ zelf kon instellen?
En er zijn verschillende presets, en eentje waar staat full Trebble (die wilde je dus niet) voor derest beetje standaard presets Normal, Rock, Bass, Live, Dance, Pop, Full Treble, Jazz en Classical. hoe de presets daar precies van zijn geen idee, dus of jou voorkeur (full base no treble) daar ook tussen zit geen idee.
Heb hem sinds gisteren, en probeer nu uit alle macht die accu's leeg te krijgen en wil nog niet echt lukken.
Tot nu toe vind ik het iig een heerlijke telefoon, weinig nonsens, je kan bijv je achtergrond niet wijzigen ed. Beltonen kan je wel aanpassen. En je hebt geen samsung software nodig om muziek over te zetten ed. Je kan hem standaard al synchroniseren met WMP als UMS gebruiken of "media overzetten", bij die laatste zit er een conversie tussen, geen idee wat die precies doet iig.
Zit standaard al een 1GB microsd kaartje bij + minisd adapter.
Bevalt goed dus. Zat tussen deze en de U600 te twijfelen, maar die touchbuttons vind ik toch niet echt ideaal, went mischien wel, maar een mes in je rug went uiteindelijk ook wel ws.
Dus als je van lange accuduur houdt, je achtergrondjes ed niets kan schelen, en (zo te voelen) een degelijke telefoon wilt. die iets dikker is en ietsjes zwaarder (2 accu's) dan kan ik hem aanraden. Je kan overigens ook je eigen doppies aansluiten, je kan namelijk een gewone koptelefoonaansluiting gebruiken (in het sumsang snoertje vanaf de microfoon zit een koptelefoon aansluiting.
[edit] na een hele dag foto's maken, bellen, mp3 afspelen, fm radio gebruiken en in het algemeen klooien met het ding, was ik om 01:00 uur vannacht zover dat allebei de accu's op het laatste streepje stonden, nog geen melding van een low battery gehad, maar vond het leuk geweest.
[
Voor 7% gewijzigd door
Flagg op 05-06-2007 08:51
]
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.