Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hartstikke bedankt ZiegoM,

Het is inderdaad een hele aantrekkelijke aanbieding.
Alleen vind ik de € 0,167 per min/sms wel erg veel, aangezien ik veel sms. Dan is een Hi abbonament een stuk voordeliger.

Maar ik hou deze aanbieding in mijn achterhoofd. Bedankt nogmaals

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of iemand mij een goed advies kan geven tussen de 2 abonnementen:

1 jarig Hi 20 -> 20 euro in de maand 1 jarig KPN Mobile 25 -> 20 euro in de maand

Ik ben namelijk tevreden over Hi, en heb geen ervaring met KPN Mobile.
Verwijderd schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 20:29:
Hartstikke bedankt ZiegoM,

Het is inderdaad een hele aantrekkelijke aanbieding.
Alleen vind ik de € 0,167 per min/sms wel erg veel, aangezien ik veel sms. Dan is een Hi abbonament een stuk voordeliger.

Maar ik hou deze aanbieding in mijn achterhoofd. Bedankt nogmaals

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Zoals ook al eerder gezegd heb ik dat abo van KPN ook en kun je ook een SMS bundel kopen die van je bundeltegoed afgaat (van die 25 euro) dat zijn 50 smsjes voor 6 euro. Als die opzijn blijf je door smsen voor 12 cent per sms.

[ Voor 7% gewijzigd door W00fer op 30-08-2006 23:42 ]

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 14:44

Gutteguttegut

CEO of TFD

En weer een paar Ultra's
Klik

The birds turned into The Flying Dutchmen!

• W00fer
  • Niet online
Specifications kloppen nog niet helemaal op die pagina. Maar de Ultra Edition 13.5 wordt volgens mij de Z380.

Verwijderd

Ik heb sinds gister de D900, supertelefoon, vooral qua design.

Ik vind de camera alleen heeel erg tegenvallen, ik kom van een SE K750i met 2MP en die foto's zijn stukken beter dan de D900 foto's met 3MP :(, de fliters is helemaal niks waard.

Hoe zet je het woordenboek trouwens af bij sms?

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Het ziet er inderdaad niet verkeerd uit:

Afbeeldingslocatie: http://www.pocketpc-club.nl/contentimages/6474_1.jpg

Ook de nieuwe cardphone:

Afbeeldingslocatie: http://www.inside-handy.de/img/handies/1139_g.jpg

Binnenkort samsung ultra party in de HMH, dus dan kunnen we zo ook in Nederland verwachten. Kan niet wachten tot de party :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het 1e plaatje, de telefoon aan de linkerzijde is toch gewoon een X820?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:25

Laguna

Connaisseur

Lijkt erop ja, behalve dat er in de rechterbovenhoek een camera zit voor videobellen :)

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SubSun
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Al meer bekend over de releasedatum van de D830? ik blijf maar wachten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Samsung breidt Ultra Edition series uit met 14 nieuwe modellen

Wat ik toch wel erg slecht vind is het feit dat ze van de nieuwe modellen de Z370, Z620 en de Z720, de Z720 (de nieuwe 3G ultra slide phone) hebben uitgerust met een videocamera die niet hoger dan een 176x144 resolutie kan terwijl de andere 2 modellen ook de resolutie 320x240 tot hun beschikking hebben.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 17:42:
Ik heb sinds gister de D900, supertelefoon, vooral qua design.

Ik vind de camera alleen heeel erg tegenvallen, ik kom van een SE K750i met 2MP en die foto's zijn stukken beter dan de D900 foto's met 3MP :(, de fliters is helemaal niks waard.
Ik weet niet waar je het over hebt, de kwaliteit is juist super!

Eerste foto die ik ermee gemaakt heb staat hier: http://www.deviantart.com/deviation/37939240/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redparrotnl
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09-2024
die z620 lijkt me erg groot, wel mooi. Die blauwe D830 is mooi zeg. Ik zag dat de D900 nu incl. datakabel twv 28 euro nog maar € 378,00 kost!! Zodra die dingen 290 kosten gaat het kriebelen hoor. Maar ben voorlopig blij met mijn E780. Plat heeft wel de toekomst denk ik. Dit denk ik puur omdat de toetsjes zo lekker indrukken, veel beter dan die dikke ronde knopjes. Leuke foto van een lieveheersbeestje, k750i is toch echt scherper, heb daar vele foto's mee gemaakt. Heb jou foto van lieveheersbeestje met photoeditor scherper gemaakt en gelijk kwamen korrels tevoorschijn. Korrelig dus, iets waar de eerste digitale camera's erg last van hadden. Ik heb met de k750i foto's gemaakt op de macro stand van een slak, op 3 cm afstand, zo scherp, geloof je niet.

Ik zag trouwens de samsung d900 red edition, heel apart zeg:
Afbeeldingslocatie: http://www.newmobile.nl/images/toestellen/samsung_d900_red_edition.jpg

[ Voor 43% gewijzigd door redparrotnl op 01-09-2006 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 17:09:
[...]

Ik weet niet waar je het over hebt, de kwaliteit is juist super!

Eerste foto die ik ermee gemaakt heb staat hier: http://www.deviantart.com/deviation/37939240/
Hoe kun jij zo'n foto gemaakt hebben met een D900 die geen Macro Modus heeft ? Dat kan dan helemaal niet volgens mij. Correct me if i'm wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0b5cur1tY
  • Laatst online: 19-06 08:52
Heb een week geleden een nieuw mobieltje mogen uitkiezen :) en kreeg toen de gelgenheid om met 2 van de 'ultra editions' te spelen - de D900 en X820. Tot mijn verbazing (want die ziet er heel mooi uit in de fotos en reclames) vond ik de D900 wat goedkoop eruitzien in het echt en een beetje 'plasticky'. De X820 vond ik wel mooi (bahalve dat vreselijke 'Oger' stickertje)... maar volgens mij deugt het formaat niet helemaal. Die telefoon is best breed en lang, terwijl hij zo ongeloofelijk dun is dat ie eigenlijk fragiel aanvoelt. Toen ik ook de nieuwe kleine LG KG320 (geen forum voor deze telefoon?!) in mijn handen kreeg, was het een verloren zaak voor Samsung... Heb mijn impressies opgeschreven in mijn blog: http://mobitopia.blogspot.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redparrotnl
  • Laatst online: 10-09-2024
Die phoon had ik ook bijna besteld om zijn pure en zen achtige uitstaling, geen toeters en bellen maar wel ballen, bovendien grote toetsenbord. Echter in een review las ik dat die navigatie knop een crime was en je een echte nageltovenaar moet zijn, daar knapte ik op af helaas. En ik denk dat mijn phoon over 1,5 jaar nog wel 100 euro waard is, deze niet, onbekend maakt onbemind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0b5cur1tY
  • Laatst online: 19-06 08:52
Hmm... Ik heb dat ook gelezen over de navigatie knop en ik snap er eigenlijk geen bal van. Volgens mij is die een van de betere die je tegenkomt tegenwoordig (veel beter dan die op de meeste Nokias bijvoorbeeld). Zelf uitproberen in de winkel zou ik zeggen!

Over de merk... tja... daar maak ik me niet zo druk om eigenlijk, maar volgens mij is de naamsbekendheid van LG enorm verbeterd de laatste tijd (vooral vanwege de Chocolate). Ik heb ook een forum topic hier aangemaakt voor de KG320 - 'LG KG320 topic'. Daar kan dit onderwerp verder besproken worden. :)

Waavoor heb je uiteindelijk wel gekozen? Wel een van de Samsung ultra's?

----------------
0b5cur1ty - http://mobitopia.blogspot.com

[ Voor 12% gewijzigd door 0b5cur1tY op 02-09-2006 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awwexl
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 28-02 09:57
Voor een aantal nieuwe live foto's van de nieuwe P310 kun je op de volgende pagina ff wegkwijlen!

http://www.inside-handy.d...sung/sgh-p310/1139-1.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:02

icecreamfarmer

en het is

0b5cur1tY schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 01:01:
Heb een week geleden een nieuw mobieltje mogen uitkiezen :) en kreeg toen de gelgenheid om met 2 van de 'ultra editions' te spelen - de D900 en X820. Tot mijn verbazing (want die ziet er heel mooi uit in de fotos en reclames) vond ik de D900 wat goedkoop eruitzien in het echt en een beetje 'plasticky'. De X820 vond ik wel mooi (bahalve dat vreselijke 'Oger' stickertje)... maar volgens mij deugt het formaat niet helemaal. Die telefoon is best breed en lang, terwijl hij zo ongeloofelijk dun is dat ie eigenlijk fragiel aanvoelt. Toen ik ook de nieuwe kleine LG KG320 (geen forum voor deze telefoon?!) in mijn handen kreeg, was het een verloren zaak voor Samsung... Heb mijn impressies opgeschreven in mijn blog: http://mobitopia.blogspot.com
met het zelfde probleem zat ik ook maar bedankt

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
zo weer een updateje:

Weer een tijdje gespeeld met de X820, de logo's van Oger heb ik inmiddels, en die zijn MOOI :9~ !
Ik post ze HIER zodat niemand ze via GPRS hoeft te downloaden.
Dat moest trouwens via KPN WAP en niet via de mobiele startsite. Die instelling heb ik nu ook weten te vinden in de browser !

Wel ongelofelijk jammer dat die nieuwe Ultra Series nu al komen ivm waardevermindering van de eerste serie. De Ultra Edition 8.4 is mooi geworden, helaas is hij wel dikker en vind ik de toetsen niet echt mooi. Maar hij is wel wat de X820 eigenlijk had moeten zijn. Met flitser/spiegel waarschijnlijk !
Afbeeldingslocatie: http://www.fs-newmobile.com/images/media/samsung/z370/samsung_z370%20(3).jpg

De nieuwe clamshell Z620 met draaiende camera is lelijk en de toetsen zijn echt slecht volgens mij.

De Z720 (D900 Successor met HSDPA) heeft geen flits, hoe jammer is dat zeg.

[ Voor 11% gewijzigd door W00fer op 04-09-2006 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 14:03:
Ik heb vandaag twee AT pixel screenprotectors binnen gekregen voor de Samsung X820.
Mocht er iemand interesse hebben, send me an email. Staat ook op V&A.
Hoe is deze bubbelvrij erop te krijgen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

W00fer schreef op maandag 04 september 2006 @ 14:47:
[...]

Hoe is deze bubbelvrij erop te krijgen ?
Net als alle screenprotectors behandeling:
1. Met brildoekje display ff goed schoonmaken.
2. Met plakband alle kleine stofdeeltjes eraf "plakken" van de display
3. Screenprotector van onder naar boven (of vice versa) op de display plakken.
4. Zodra er nog wat bubbeltjes erop zitten, met een dun karton de bubbels weg "duwen" naar de zijkanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Bij stap 2, dan blijft er toch van die gore plakbandplak achter ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

W00fer schreef op maandag 04 september 2006 @ 17:53:
Bij stap 2, dan blijft er toch van die gore plakbandplak achter ?
Nee, je moet dan ook zachtjes doen, dan blijft er geen plak achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Waarom kun je niet spoelen in mp3's met de X820 ?
Met de D900 kan dit wel !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamphuis
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
W00fer schreef op woensdag 06 september 2006 @ 17:24:
Waarom kun je niet spoelen in mp3's met de X820 ?
Met de D900 kan dit wel !
inderdaad irritant, btw video kan wel

• W00fer
  • Niet online
Leuk, dat kpn abo ! Kreeg vandaag een rekening van 90 euro !

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:02

icecreamfarmer

en het is

W00fer schreef op donderdag 07 september 2006 @ 15:50:
Leuk, dat kpn abo ! Kreeg vandaag een rekening van 90 euro !
aansluit kosten of gewoon veel gebeld ?

ik zie ik zie wat jij niet ziet

• W00fer
  • Niet online
44 euro EXCL BTW aansluitkosten (ten onrechte ingehouden), 1,5 maand abo, voor 3 euro gebeld ofzo (ook nog binnen de bundel)
En over die bedragen steeds 6% btw en over het subtotaal nog 19% btw...

Oja, 020-3987666 is het interne KPN nummer voor vragen over de online facturatie en Mijn KPN site ;), dat Mijn KPN werkt namelijk bij mij niet.

Hijs fijn die klote rekening :'( Automatische incasso ook nog terwijl ik dat niet wilde.

Werkt een D900 datacable trouwens ook met de X820 ?

Ja dat werkt, hier het overzicht van de datacables voor X820/D900:

PKT200BSEG/STD
PKT200BBEG/STD
PCB200BSEC/STD
PCB200BBEC/STD
PCB200DBE

[ Voor 47% gewijzigd door W00fer op 07-09-2006 18:25 ]

• -LA-
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:52
Zijn er trouwens nog een beetje makkelijk D900 tv out kabels te verkrijgen?
Kan weinig vinden namelijk....

MTB Trail Traffic

• W00fer
  • Niet online
-LA- schreef op donderdag 07 september 2006 @ 18:10:
Zijn er trouwens nog een beetje makkelijk D900 tv out kabels te verkrijgen?
Kan weinig vinden namelijk....
Marktplaats, Mobieleeenheid.nl

[ Voor 3% gewijzigd door W00fer op 07-09-2006 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FvH
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-01 13:55

FvH

Aan het typen...

Heb net gisteren mijn D900 gekregen. Kan dit beestje met SyncML overweg? Ik heb namelijk in zyb.com al mijn contacts etc staan en zou die graag ook met deze gsm willen syncen. Met mijn oude samsung was het geen probleem. Kan hier echter weinig vinden in het menu.

What are clouds made of? Linux servers mostly!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikgoodhart
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
FvH schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 09:16:
Heb net gisteren mijn D900 gekregen. Kan dit beestje met SyncML overweg? Ik heb namelijk in zyb.com al mijn contacts etc staan en zou die graag ook met deze gsm willen syncen. Met mijn oude samsung was het geen probleem. Kan hier echter weinig vinden in het menu.
ja ik krijg mijn agenda ook totaal niet gesync-ed. contact personenen en andere zijn geen probleem. snap er niets van. hij wil van mijn agenda wel alles syncen. Max 140 items maar ik heb veel meer items.. dus tot april 2001 synced hij omdat het geheugen dan vol zit. je kunt ook instellen dat je alleen x- aantal dagen voor en na vandaag wil syncen. maar dat werkt dus totaal niet bij mij. bij jullie wel? iemand een eventuele oplossing hiervoor?

overigens... bestaan er ook andere oordopjes icm dezelfde aansluiting? deze vallen met telkens uit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Da's niet zo moeilijk om ze niet meer uit te laten vallen, je kunt er toch schuimpjes omheen doen ?
Die zijn wel stroef.

En hoe werkt dat SyncML ?

[ Voor 10% gewijzigd door W00fer op 08-09-2006 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Laatst online: 10-09 14:44

Gutteguttegut

CEO of TFD

rikgoodhart schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 18:50:
[...]
overigens... bestaan er ook andere oordopjes icm dezelfde aansluiting? deze vallen met telkens uit :(
Als het dezelfde aansluiting is als een D500 dan zou ik even naar het D500 topic gaan in de TS staat een linkje naar het "ombouwen" van het kabeltje naar een minijack plug.

Ik heb het ook gedaan en het werkt prima.

Het Samsung SGH-D500 topic (deel 4) <- hier dus

[ Voor 7% gewijzigd door Gutteguttegut op 08-09-2006 22:16 ]

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinkelover
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-09 22:01
Heeft iemand dit filmpje al gevonden? Ben wel benieuwd.

pepernooot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zap
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Zap

~

Ik heb sinds twee dagen de D900 in bezit; weliswaar niet lang genoeg om een compleet oordeel te geven, maar mijn eerste indruk is vooralsnog positief. Er is echter één ding waar ik me aan stoor: wanneer het toestel trilt, resoneert er iets binnen in het toestel, waardoor het nogal een lawaai maakt. Gek genoeg is dit -niet- het geval wanneer ik het toestel op zijn kop houd, met het display naar beneden dus. De positie van de slider heeft er geen invloed op. Wanneer ik met een vinger aan de achterkant van het toestel, bovenaan het keypad gedeelte tik hoor ik hetzelfde 'gerammel'; net alsof er iets los zit. Ook is het te horen als ik het toestel neerleg op tafel; evenals wanneer het luidsprekervolume hoog staat. Op het forum van mobile-review.com las ik dat meer gebruikers hier last van hadden; hoe zijn de ervaringen hier? Is dit bij iedereen zo, of is het een 'defect'?

[ Voor 5% gewijzigd door Zap op 10-09-2006 15:14 ]

#

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SubSun schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 13:08:
Al meer bekend over de releasedatum van de D830? ik blijf maar wachten :(
Je kan hem nu bestellen bij www.gsmtrack.nl, verder ben ik hem nog niet tegengekomen.
Nu maar hopen dat andere gsm aanbieders snel zullen volgen met leuke aanbiedingen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SubSun
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 10 september 2006 @ 14:38:
[...]

Je kan hem nu bestellen bij www.gsmtrack.nl, verder ben ik hem nog niet tegengekomen.
Nu maar hopen dat andere gsm aanbieders snel zullen volgen met leuke aanbiedingen!
Dank je. jammer dat het Telfort is want die wil ik totaal niet.. slechte ervaringen mee

Ik zag trouwens dat er van de d900 x820 en de d830 ook andere kleuren uitkwamen.. nu ik toch al wacht kan ik net zo goed wachten op een kleurtje 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awwexl
SubSun schreef op maandag 11 september 2006 @ 00:48:
[...]

Dank je. jammer dat het Telfort is want die wil ik totaal niet.. slechte ervaringen mee

Ik zag trouwens dat er van de d900 x820 en de d830 ook andere kleuren uitkwamen.. nu ik toch al wacht kan ik net zo goed wachten op een kleurtje 8)7
Hoe kom je er bij dat het alleen Telfort is? Kijk ff goed op site en je ziet dat alle mogelijkheden er zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SubSun
  • Niet online
ow ja.. gister lange dag gehad en het was al laat ^^ ik zag alleen de aanbieding en heb niet verder gekeken

ik zag dat de rode versie van de 830 vandaag in de winkel te koop is. het is wel een ladyphone..

[ Voor 32% gewijzigd door SubSun op 11-09-2006 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zap schreef op zondag 10 september 2006 @ 14:00:
Ik heb sinds twee dagen de D900 in bezit; weliswaar niet lang genoeg om een compleet oordeel te geven, maar mijn eerste indruk is vooralsnog positief. Er is echter één ding waar ik me aan stoor: wanneer het toestel trilt, resoneert er iets binnen in het toestel, waardoor het nogal een lawaai maakt. Gek genoeg is dit -niet- het geval wanneer ik het toestel op zijn kop houd, met het display naar beneden dus. De positie van de slider heeft er geen invloed op. Wanneer ik met een vinger aan de achterkant van het toestel, bovenaan het keypad gedeelte tik hoor ik hetzelfde 'gerammel'; net alsof er iets los zit. Ook is het te horen als ik het toestel neerleg op tafel; evenals wanneer het luidsprekervolume hoog staat. Op het forum van mobile-review.com las ik dat meer gebruikers hier last van hadden; hoe zijn de ervaringen hier? Is dit bij iedereen zo, of is het een 'defect'?
ik heb hem sinds zaterdag maar ik heb nergens last van.
ik heb nu net een geheugenkaartje gekocht bij T for telecom van 1gb.
alleen werkt hij neit.
als ik hem erin doe krijg ik de vraag "indelen?" zeg ik ja maar dan krijg ik een fout.
als ik hem in me pc stop zegt hij wel dat het fat is.en hij ondersteunt alleen maar fat16.
nu weet ik neit of fat het zelfde is als fat16.
iemand enig idee?
voor de rest top toestel.
ik heb er al een paar foto's van gemaakt
Verwijderd in "vaag usb ding met 4 ledjes"
en ikzelf vind ze erg scherp.

Edit: heb onderhand al een keer geformarteert met gewoon fat en fat32 maar ik krijg hem niet aan de praat

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2006 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leest iemand dit nog wel? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Mja ik heb altijd gelezen dat die dingen fat32 moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisborst
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-09 11:39
Verwijderd schreef op maandag 11 september 2006 @ 20:41:
[...]

ik heb hem sinds zaterdag maar ik heb nergens last van.
ik heb nu net een geheugenkaartje gekocht bij T for telecom van 1gb.
alleen werkt hij neit.
als ik hem erin doe krijg ik de vraag "indelen?" zeg ik ja maar dan krijg ik een fout.
als ik hem in me pc stop zegt hij wel dat het fat is.en hij ondersteunt alleen maar fat16.
nu weet ik neit of fat het zelfde is als fat16.
iemand enig idee?
voor de rest top toestel.
ik heb er al een paar foto's van gemaakt
Verwijderd in "vaag usb ding met 4 ledjes"
en ikzelf vind ze erg scherp.

Edit: heb onderhand al een keer geformarteert met gewoon fat en fat32 maar ik krijg hem niet aan de praat
Misschien ondersteund die telefoon maar tot 512 mb, zou maar even in de handleiding kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat heb ik gedaan en die zegt 1GB geheugen

• r0g3r
  • Laatst online: 22:45
Ik heb sinds twee dagen de D900 in bezit;.....................t/m................ Op het forum van mobile-review.com las ik dat meer gebruikers hier last van hadden; hoe zijn de ervaringen hier? Is dit bij iedereen zo, of is het een 'defect'?
Ik merkte wel dat na een paar dagen m'n telefoon niet meer zo soepel slide als in het begin en als ik op het toestel tik in gesloten toestand, je wel voelt dat de twee delen beetje los zitten en er miniscule speling in zit. Echter dit schijnt normaal te zijn want heel veel mensen hebben er ook last van. Maat van me heeft 'm ook en bij hem is dit zelfs nog erger dan bij mij, dus ik ben allang tevreden. Ik zou het geen defect noemen, slechts het soepeler/losser worden van het slidingmechanisme als dit vaker gebruikt wordt.

Btw even voorbeeldje van hoe prachtig je met de macrofunctie die deze fantastische D900 bezit, je re-te-scherpe foto's kunt maken!! :9~ :9~ :9~

Afbeeldingslocatie: http://www.fotothing.com/photos/d29/d299d4deadc14584c5a77a949d6956be.jpg?ts=1158153687

• awwexl
Weet iemand iets meer over de release(datum) van de Silver en Blue Edition van de Samsung X820? Hoogstwaarschijnlijk komen deze gezamelijk uit met de andere kleuren van de D-900 en de D-830 of niet?

Verwijderd

de oorzaak dat me geheugenkaart niet werkt ligt niet aan het kaartje maar aan me toestel.
hijs kapot. en de winkel waar ik hem vandaan heb doet erg moeilijk.(knp ;( )
ben benieuwt wat de oplossing word. :/

• chrisborst
r0g3r schreef op woensdag 13 september 2006 @ 15:23:
[...]

Ik merkte wel dat na een paar dagen m'n telefoon niet meer zo soepel slide als in het begin en als ik op het toestel tik in gesloten toestand, je wel voelt dat de twee delen beetje los zitten en er miniscule speling in zit. Echter dit schijnt normaal te zijn want heel veel mensen hebben er ook last van. Maat van me heeft 'm ook en bij hem is dit zelfs nog erger dan bij mij, dus ik ben allang tevreden. Ik zou het geen defect noemen, slechts het soepeler/losser worden van het slidingmechanisme als dit vaker gebruikt wordt.

Btw even voorbeeldje van hoe prachtig je met de macrofunctie die deze fantastische D900 bezit, je re-te-scherpe foto's kunt maken!! :9~ :9~ :9~

[afbeelding]
Zou je die foto ook in hoge resolutie kunnen posten? alvast bedankt! Zit namelijk nog te twijfelen tussen de x-820 en de D900

• r0g3r
chrisborst schreef op donderdag 14 september 2006 @ 17:59:
[...]

Zou je die foto ook in hoge resolutie kunnen posten? alvast bedankt! Zit namelijk nog te twijfelen tussen de x-820 en de D900
Twijfel niet langer en ga voor de D900 met 3.2 MP, autofocus en macrofunctie (helemaal geweldig) áls je de camera tenminste de belangrijkste factor vindt natuurlijk :)

hier de foto op 1600x1200, echter je kan de telefoon ook zo instellen dattie ze 2048x1512 maakt. Weet alleen niet of GoT zo'n grote toelaat
Afbeeldingslocatie: http://www.fotothing.com/photos/d29/d299d4deadc14584c5a77a949d6956be_4bc.jpg

• mitchel
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
ik kan die macro functie maar niet vinden, waar zit die ergens?
Wappen lukt wel op me d900 maar java downloaden niet, heeft iemand de instellingen voor orange world java? (niet orange internet)

[ Voor 50% gewijzigd door mitchel op 14-09-2006 21:24 ]

• r0g3r
mitchel schreef op donderdag 14 september 2006 @ 20:30:
ik kan die macro functie maar niet vinden, waar zit die ergens?
Wappen lukt wel op me d900 maar java downloaden niet, heeft iemand de instellingen voor orange world java? (niet orange internet)
hehe die macrofunctie is ook geen onderdeel van het menu, maar een technologisch hoogstandje van de camera zelf.
druk als je een foto wilt gaan maken maar eens op de 9, dan krijg je in beeld een rechthoekje/richtvenstertje. Als je nou iets van heel dichtbij fotografeert, (houd de telefoon doodstil :P ) dan stelt die zich automatisch op dat object scherp en maakt dan pas de foto......vlijmscherp :9~
Zo behaal je resultaten zoals die foto die ik eerder postte.

• iasix
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 28-08 17:53
Hey beste mensen..

Ik heb zojuist een Samsung SGH-D900 gekocht. Heb al wat rondgekeken op het internet, maar kan zo niets vinden. Ik heb een aantal probleempjes namelijk:
- Ik krijg de ontvangstbevestiging voor bij het SMSen maar niet goed ingesteld. Ik wil gewoon een ontvangstbevestiging. Hoe ik hem ook instel bij instellingen, ik krijg maar geen rapport..
- Als ik gebeld word hoor je eerst 2 seconden ongeveer de beltoon erg zacht (amper zelfs) en vervolgens ineens op vol volume. Het is geen fade-in of iets dergelijks, het klinkt echt als een fout. Ik heb alle instellingen geprobeerd, maar niets helpt..
- Het scherm wordt meteen zwart wanneer hij 'standby' gaat, hoe zet ik dit uit?
- Het kan aan mij liggen, maar het voelt ook alsof de accu wat ongewoon warm wordt..

Heb de handleiding al helemaal doorgelezen.

Kan iemand mij helpen, of raden jullie mij aan om terug naar de winkel te gaan?

Alvast bedankt mensen :)

[ Voor 13% gewijzigd door iasix op 14-09-2006 23:25 . Reden: Toch wat meer probleempjes bedacht ik mij zo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0g3r
VerbalForce schreef op donderdag 14 september 2006 @ 22:27:
Hey beste mensen..

Ik heb zojuist een Samsung SGH-D900 gekocht. Heb al wat rondgekeken op het internet, maar kan zo niets vinden. Ik heb een aantal probleempjes namelijk:

- Het scherm wordt meteen zwart wanneer hij 'standby' gaat, hoe zet ik dit uit?
Dit is simpel in het menu-->instellingen-->5.verlichtingsinstellingen-->1.tijd achtergrond en dan de dimtijd verlengen naar wens in te stellen.
- Het kan aan mij liggen, maar het voelt ook alsof de accu wat ongewoon warm wordt..
Dit doet de D900 bij mij ook als je 'm intensief gebruikt, dan wordt de batterij inderdaad wat warmer. lijkt mij echter niets om je druk om te maken; bij het opladen of wanneer die geconnect is met de PC wordt de batterij ook warm ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

VerbalForce schreef op donderdag 14 september 2006 @ 22:27:

*knip*

- Ik krijg de ontvangstbevestiging voor bij het SMSen maar niet goed ingesteld. Ik wil gewoon een ontvangstbevestiging. Hoe ik hem ook instel bij instellingen, ik krijg maar geen rapport..

*knip*
Ik gok dat je je D900 in combinatie met een Hi/KPN abo hebt genomen, daarbij werkt de standaard ontvangstbevestiging niet om dat te krijgen moet je vooraan bij elk smsje *0# neerzetten.

[ Voor 47% gewijzigd door Laguna op 15-09-2006 00:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iasix
Ahhh, dat heb je goed gegokt! Wat jammer wel..
Oke, dan is dat allemaal opgelost. Mijn scherm wordt nog wel echt na 5 seconden pikzwart, ongeacht de instellingen van de verlichting of dimmer.
En dan rest alleen nog het probleem van het geluid, dat die de eerste 2 seconden ontzettend zacht is wanneer ik gebeld word. :S

• W00fer
  • Niet online
Staat je geluid niet op opbouwend of omhooglopend oid ?

• Zap
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Zap

~

Ik ben naar aanleiding van het bovenstaande eens bij de Mediamarkt gaan controleren of het daar tentoongestelde demonstratiemodel hetzelfde geratel vertoonde, en dit bleek inderdaad het geval. Zou het een standaard mankementje van dit model zijn? Of zijn er hier mensen met een toestel dat er geen last van heeft?

#

• iasix
Ben naar de winkel geweest en heb daar dat geluid laten vergelijken met een nieuwe D900. hebben ze allemaal last van blijkbaar. :S

• mitchel
  • Niet online
heb ik net een geheugen kaartje gekocht voor me telefoon en alle foto's erop gekopieerd, kan je blijkbaar niet meer inzoomen op je foto's en terug kopieren naar mijn foto's gaat ook niet :(

• Winnetou
  • Niet online
VerbalForce schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 16:50:
Ben naar de winkel geweest en heb daar dat geluid laten vergelijken met een nieuwe D900. hebben ze allemaal last van blijkbaar. :S
Ja dit heb ik ook, maar het lijkt me vrij normaal. Mijn oude Siemens had deze feature ook.
Ik vind het wel handig, als je dan een keer vergeet het geluid uit te zetten heb je iig nog ff de tijd om te reageren voordat hij echt hard gaat :)

Die folgende Sendung ist für Zuschauer unter sechzehn Jahre nicht geeignet

• awwexl
awwexl schreef op donderdag 14 september 2006 @ 11:49:
Weet iemand iets meer over de release(datum) van de Silver en Blue Edition van de Samsung X820? Hoogstwaarschijnlijk komen deze gezamelijk uit met de andere kleuren van de D-900 en de D-830 of niet?
Niemand?

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Zoals je zelf al zei komen die waarschijnlijk gezamenlijk met de andere kleuren van de andere modellen op de markt wat eind september begin oktober zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 20:27
VerbalForce schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 16:50:
tja, normale speakers moet je ook niet op vol volume ineens aanknallen...
daar is het ook niet goed voor...

misschien is dit vergelijkbaar

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitchel
  • Niet online
hebben jullie er ook last van dat bij filmpjes beeld en geluid niet sync lopen? dit had ik ook al bij de d520

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Nee, nergens last van, misschien is de bitrate van je video/geluid te hoog en kan je toestel dat niet goed verwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitchel
  • Niet online
nog een tip voor de d900,
Je kan de foto's niet fullscreen bekijken als ze op je geheugen kaart staan, ook kan je niet inzoomen. Dat is behoorlijk irritant, maar ik heb een kleine oplossing gevonden. Stop je foto's in een word document en plaats dat bestand op je geheugenkaart onder "other files" die dan bekijken met de word viewer. dan op # drukken en je kan fullscreen foto's bekijken en ook inzoomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizmoke
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 26-08 20:39
Ik heb momenteel de SE K750i en die joystick is enorm irritant, deze wil de helft van de tijd niet mee.

Ik ben dus ook van plan een andere te kopen en wil terug een slider. Zoals de E900 of D900. Mijn voorkeur gaat uit naar de D900 omdat deze toch weer nieuwer is. Maar werkt deze nu ook met een vorm van een joystick of werkt deze eerder via het drukknopprincipe?

Mijn andere keuze gaat uit naar de LG K800, veel accesoires, mooi toestel en je kan je eigen oortjes gebruiken voor mp3's te beluisteren. Nadeel is wel dat er geen geheugenkaartslot is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe je kan je een foto voor een Beller ID fullscreen laten weergeven als er iemand belt met gekoppeld id? Of is dat helemaal niet mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -LA-
  • Laatst online: 20:52
Gizmoke schreef op maandag 18 september 2006 @ 11:47:
Ik heb momenteel de SE K750i en die joystick is enorm irritant, deze wil de helft van de tijd niet mee.

Ik ben dus ook van plan een andere te kopen en wil terug een slider. Zoals de E900 of D900. Mijn voorkeur gaat uit naar de D900 omdat deze toch weer nieuwer is. Maar werkt deze nu ook met een vorm van een joystick of werkt deze eerder via het drukknopprincipe?

Mijn andere keuze gaat uit naar de LG K800, veel accesoires, mooi toestel en je kan je eigen oortjes gebruiken voor mp3's te beluisteren. Nadeel is wel dat er geen geheugenkaartslot is.
Drukknopprincipe, ik heb momenteel ook nog de K750i, en heb hetzelfde joystickprobleem...

MTB Trail Traffic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TafkaP
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:01
Is er iemand net zo geintereseerd in die clam shell als ik? Heeft iemand dat ding uberhaupt al?
En waarom ben ik er nog nooit eentje tegengekomen?

King of Cod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TafkaP schreef op maandag 18 september 2006 @ 23:11:
Is er iemand net zo geintereseerd in die clam shell als ik? Heeft iemand dat ding uberhaupt al?
En waarom ben ik er nog nooit eentje tegengekomen?
leek me ook wel boeiend, maar dan zou er wel een (3th party) betere batterij beschikbaar moeten komen. 630mah is natuurlijk wel een lachtertje :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TafkaP
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:01
ja, natuurlijk...

weet ik veel, explain!

King of Cod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pandinus
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-07 20:10
Ik heb de D900 nu ruim een maand in gebruik en er zijn enkele dingen die mij opvallen:

- Het is onmogelijk om bij verzonden sms berichten na te gaan wanneer deze verzonden zijn (of ik kijk er overheen)
- Er ontbreekt een GPRS datateller (of ook daar kijk ik overheen)
- Hij slaat het aantal genomen foto's niet op, dus wanneer je een aantal foto's hebt gemaakt (foto0001, foto0002, ... foto0087) en deze er afhaalt, begint ie weer keurig opnieuw te nummeren (foto0001, foto0002), zwaar irritant aangezien je alles dus in aparte mappen moet zetten op je pc

Er zijn nog wel een paar puntjes maar die schieten me niet zo 1-2-3 te binnen.

Afgezien hiervan is het een supertoestel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
TafkaP schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 08:21:
ja, natuurlijk...

weet ik veel, explain!
Als die minstens dezelfde kwaliteit zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TafkaP schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 08:21:
ja, natuurlijk...

weet ik veel, explain!
zoals ik het zeg.. 630mah accu is nogal zwak. Nou zal het toestel wel energiezuinig zijn maar meer dan 3 dagen zal je daar echt niet uit kunnen halen met dergelijke specs. Er is, zover ik weet, niet te kennen gegeven dat er een grotere batterij beschikbaar zal zijn, dus dan zit je vast aan 3th party batterijen welke:
a) nog wel gemaakt moeten worden
b) nog wel eens van lagere kwaliteit zijn, waardoor je met een bijv. 800mah batterij alsnog achteruit gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisborst
Dat is ook een van de redenen dan ik toch voor de D900 ben gegaan. Koste 59 euro meer, maar dan heb je ook wat. 7mm is leuk maar 13mm is ook nog wel te doen. Zeker als je nagaat dat op de x-820 nog een bult zit van 9.9 mm voor de camera.
Morgen komt mijn d900 binnen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bio
  • Laatst online: 21-07 23:16

Bio

Heb ook een D900 hier :)

ik heb alleen een paar puntjes..

volgens mij maakt hij landscapefotos als je hem rechtop houd en portraitfotos als je hem landscape houd. klopt dat? en is daar een instelling voor ofzo?

Zit er ergens een screensaver op?

had nog een paar dingetjes die me nu niet te binnen schieten :)

verder een toptoestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit er ergens een screensaver op?

Ik heb 1 thema achtergrond gevonden met een molenlandschap, die met de tijd van de dag prachtig meegaat. Vogels worden na 18.00 uur vallende sterren en het licht gaat aan in de molens. :P

Zijn er nog meer soortgelijke thema's te vinden? _/-\o_

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2006 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pandinus
Verwijderd schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 14:28:
Zijn er nog meer soortgelijke thema's te vinden? _/-\o_
Yep, ga naar het buitenland en de molen wordt vervangen door andere dingen (Eifeltoren in Frankrijk, Big Ben in Engeland, haven van Lissabon in -je raad het al- Portugal). Hoeveel landen bekend zijn durf ik zo niet te zeggen.

Ook leuk om op te merken: een heldere lucht houdt in dat je goed bereik hebt, een bewolkte lucht geeft aan dat je bereik niet al te best is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winnetou
  • Niet online
pandinus schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 08:35:
Ik heb de D900 nu ruim een maand in gebruik en er zijn enkele dingen die mij opvallen:
[knip]
- Hij slaat het aantal genomen foto's niet op, dus wanneer je een aantal foto's hebt gemaakt (foto0001, foto0002, ... foto0087) en deze er afhaalt, begint ie weer keurig opnieuw te nummeren (foto0001, foto0002), zwaar irritant aangezien je alles dus in aparte mappen moet zetten op je pc
Dit was mij ook opgevallen. Wat wel helpt is gewoon de laatst genomen foto op het toestel laten staan. De volgende foto wordt dan automatisch laatse nummer + 1 dus op die manier telt ie wel netjes door.

Die folgende Sendung ist für Zuschauer unter sechzehn Jahre nicht geeignet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bio

Bio

hmm.. mijn d900 pakt mijn geheugenkaartje niet :s het is een 1gb kaartje van dane elec. ik heb er bestanden opgezet via mijn pc, maar in de telefoon kan ik het niet uitlezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visitor.q
  • Laatst online: 12-09 22:55
Maximaal kan er 512 MB in, heb ik gelezen (er werd bij verteld dat dit op de samsung website te vinden is).
Even wat kritiek op de phone, hoewel ik hem pas 1 dag heb en er dus nog flink aan moet wennen: jammer dat de filmpjes niet zo goed zijn (lage resolutie), het spelletje sonic draait vet schokkerig en ik kan niet bij het telefoongeheugen komen met de bijgeleverde (waarvoor hulde) usb kabel (alleen bij de memory card maar die heb ik niet, en dat was ik eigenlijk ook niet van plan). Met bluetooth kan ik er wel bij, maar dan weer alleen via de speciale software. Nog niet in ubuntu geprobeerd, zal ik binnenkort ook eens doen.
Verder is de D900 echt een super slick dingetje. Heel mooi scherm, hij schuift echt heerlijk en de foto's zijn ook wel okay (overdag).
Ik ben helaas nog een nokia gewend en dat is met sms wel wat vervelend, omdat het T9-ander-woord knopje en de spatie ergens anders zitten, maar vooral omdat een letter weghalen met de C knop moet, en niet zoals bij nokia met een van de functietoetsen. Daardoor druk ik steeds per ongeluk op de functietoets 'terug' en dan ben ik het bericht kwijt (kan dan nog wel kiezen tussen wel en niet saven, maar het bericht verdwijnt dan onherroepelijk uit het scherm).
Oja, ik moet nog wel wat wennen aan het beethouden van de telefoon, hij is gewoon erg plat en dat is anders dan anders.
Je kunt wel idioot veel instellen voor de foto's die je maakt, en bij de agendafuncties wordt ook niets aan het toeval overgelaten. Niet dat ik er gebruik van maak. (nog niet iig). Ik kon hem voor een euro of 30 kopen bij 1 jarig verlengen van een abbo, daarom heb ik hem 'gekocht' en heb er geen spijt van maar ik zou er geen 300+ euro aan uitgeven.
Tot slot nog wat vraagjes:
  • hoe kan ik via de usb kabel toch bij het telefoongeheugen?
  • hoe zet ik de zaklamp modus aan (spielerij maar toch wel geinig als t kan)?
  • hoe zet ik de toetstonen bij het typen van een sms uit? Ik kan het nu alleen als de toetsen in het geheel uit staan, maar ik wil gewoon van die irritante toontjes af als ik aan het typen ben.
  • kan ik zelf van die fancy veranderende achtergrondjes maken (die molen is het enige thema dat dit heeft, maarja, het blijft een eenvoudige molen he)? (zal wel niet, maar it doesn't hurt to ask)
edit: in de OP staat trouwens dat de D900 80 MB heeft, bij mijn weten is dat 60, althans, voor multimedia enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Ik heb er nu een 1GB kaartje in zitten, maar ik kan er met de software niet bij komen om er iets op te zetten. Is daar een trucje voor? Of heb ik iets over het hoofd gezien?

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amboe
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-01 19:13
ReCreator schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 21:35:
Ik heb er nu een 1GB kaartje in zitten, maar ik kan er met de software niet bij komen om er iets op te zetten. Is daar een trucje voor? Of heb ik iets over het hoofd gezien?
ik heb hetzelfde probleem...mijn pc ziet wel dat de telefoon een verwisselbare schijf is, maar je kan er niet bij komen (ook al heb ik de usb-instelling als massaopslag ingesteld)...
dit lukt me wel met de software (van de site gedownload) van samsung of via bluetooth.

• Spice
  • Laatst online: 25-06-2024

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

Na het installeren van de samsung software (D900) op een Windows MCE2005 was er een codec probleem met mediaplayer 10 verder kon ik geen mpg-2 meer branden naar dvd vanuit Nero, meer mensen met dit fenomeen?

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

• Thralas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01:55
Visitor.q schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 20:54:Tot slot nog wat vraagjes:
  • hoe kan ik via de usb kabel toch bij het telefoongeheugen?
  • hoe zet ik de zaklamp modus aan (spielerij maar toch wel geinig als t kan)?
  • hoe zet ik de toetstonen bij het typen van een sms uit? Ik kan het nu alleen als de toetsen in het geheel uit staan, maar ik wil gewoon van die irritante toontjes af als ik aan het typen ben.
  • kan ik zelf van die fancy veranderende achtergrondjes maken (die molen is het enige thema dat dit heeft, maarja, het blijft een eenvoudige molen he)? (zal wel niet, maar it doesn't hurt to ask)
  • Samsung PC Studio en dan Transfer/Manage Files?
  • Naar fotomode, dan op * drukken totdat bij het flitsicoontje een P staat (en de flits blijft branden). Niet aan te raden overigens, ik had nog RUIM 2/3e batterij over, maar na +-30 seconden flits permanent aan was het 'batterij bijna leeg'.
  • Geen idee :'(
  • Volgens mij niet, tenzij je de firmware weet te hacken en reflashen ;)

Verwijderd

Ik heb sinds 2 weken ook de D900. Even wennen na bijna altijd een Nokia gehad te hebben, met name met het sms-en, maar dat gaat wel wennen. Top toestel verder.

Ik had één klein vraagje: kan ik voor de beltoon van smsjes alleen maar de standaard gebruiken en niet bijvoorbeeld een geupload audiobestand?

• pandinus
Verwijderd schreef op woensdag 20 september 2006 @ 08:31:Ik had één klein vraagje: kan ik voor de beltoon van smsjes alleen maar de standaard gebruiken en niet bijvoorbeeld een geupload audiobestand?
Nee helaas, je kunt alleen de standaard berichttonen gebruiken.

• Tofu
  • Laatst online: 05-10-2024
Weet iemand soms of er andere software verkrijgbaar is dan Samsung PC Studio waarmee ik mijn telefoonboek kan backupen? Bij de Samsung PC Studio export functie krijg ik altijd, wat ik ook kies een leeg bestand. Of hij loopt vast. Misschien omdat ik Outlook Expres enzo uit Windows gestript heb ofzo? Ik heb een x820 (Super telefoon anders!).
MobileEdit werkt niet (getest) en op Float werkt het telefoonboek niet naar het schijnt..
EDIT: Ik heb gevonden dat in PC Studio je ze eerst naar het tabje PC moet slepen. Dan kan je exporteren.

[ Voor 21% gewijzigd door Tofu op 20-09-2006 15:50 ]

• Visitor.q
  • Laatst online: 12-09 22:55
Thralas schreef op woensdag 20 september 2006 @ 02:07:
[...]
  • Samsung PC Studio en dan Transfer/Manage Files?
  • Geen idee :'(
Via de pc studio kom ik dus niet op het telfoongeheugen (Niet geheugenkaart) (zal het na het opladen nog eens proberen, kan nu dus niet).

Die toetstonen zijn er trouwens ook bij het intikken van je pin code. Dat is echt superslecht want die tonen zijn zo te herleiden naar de code zelf... (of je moet er aan denken om dit uit te zetten voordat je de code intikt). Maarja, hoe paranoia kun je zijn :)

• Basjuuh
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-07 16:40
Hallo, ik heb sinds kort een D900 en wil hier wat aplications op gaan zetten...
De vraag is hoe?
Kan iemand me hier verdere raad in geven?
Alvast bedankt!

• pandinus
Basjuuh schreef op donderdag 21 september 2006 @ 12:48:
Kan iemand me hier verdere raad in geven?
Het schijnt dat de D900 alleen zgn. OTA (over the air) java kan installeren, na veel zoeken ben ik uiteindelijk op de volgende tutorial uitgekomen: http://users.skynet.be/yozy/tutorials/d600-1.htm
Deze tutorial is geschreven met de D600 als uitgangspunt, maar op de D900 werkt het ook. Het is een (beetje een) omslachtige manier om java te installeren op je telefoon, maar het werkt.

Verder ben ik ook deze website tegengekomen: http://www.euploader.com/index.php?unset_lang=true
Hier kan je bestanden uploaden die je vervolgens met je telefoon downloadt+installeert. Ik heb deze service (nog) niet geprobeerd dus kan ik niet vertellen of en hoe dit werkt. Hou er echter wel rekening mee dat je via deze manier betaalt voor de bandbreedte die je gebruikt om het bestand met je telefoon te downloaden.

Succes ermee!

• Oculus
  • Laatst online: 21:41
:) Ik heb sinds gisteren ook een D900 gescoord.
Moet zeggen dat ik er heel erg blij mee ben... Alleen zit ik nog met een vraag waar ik het antwoord niet van heb kunnen vinden... :|

Ik kan via Samsung PC Studio 3 niet bij mijn geheugen komen... Klopt dat? Of heb doe ik iets niet goed?

En mijn telefoon zit standaard op GPRS. Dus GPRS staat aan, hoe kan ik dat uitzetten? :|

[ Voor 13% gewijzigd door Oculus op 21-09-2006 20:22 ]

• hellrazor
  • Laatst online: 09-09 03:25
iemand die weet wanneer die D840 hier komt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0g3r
Oculus schreef op donderdag 21 september 2006 @ 19:55:
:) Ik heb sinds gisteren ook een D900 gescoord.
Moet zeggen dat ik er heel erg blij mee ben... Alleen zit ik nog met een vraag waar ik het antwoord niet van heb kunnen vinden... :|

Ik kan via Samsung PC Studio 3 niet bij mijn geheugen komen... Klopt dat? Of heb doe ik iets niet goed?

En mijn telefoon zit standaard op GPRS. Dus GPRS staat aan, hoe kan ik dat uitzetten? :|
als je niet bij het geheugen kunt komen doe je inderdaad iets niet goed. Kijk als je de Samsung studio opent of je rechtsonder ziet dat je D900 verbonden is met de computer. Als er staat: niet aangesloten dan moet je de USB nog maar eens controleren of even je pc rebooten. Ook kun je de software nog updaten.

En wat betreft het GPRS symbooltje: dit kun je niet uitzetten. Het geeft simpelweg aan dat je jezelf met een netwerk kunt verbinden. De enige manier om het weg te krijgen is hem op vliegtuigmodus te zetten of iig dattie geen verbinding zoekt met netwerk. Maarja...dan kun je ook niet bellen! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bio

Bio

Mensen hier even een waarschuwing na mijn eigen ervaring:

http://www.telefon-treff....ad.php?s=&threadid=245290

De clue is dus dat 1gb kaartjes van toshiba niet werken. van sandisk werken ze sowieso wel.
Ik had een dane-elec gekocht en dit is dus ook een toshiba kaartje. na een middag klooien kwam ik op deze site terecht en heb ik hem snel omgeruild voor een sandisk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds kort een samsung x820. Ook heb ik een usb kabel erbij genomen. Hiermee kan ik nu afbeeldingen, videos en muziek op me telefoon zetten.

Maar hoe zet ik java spellen op me telefoon?? Ik kan spellen map ook niet vinden op me telefoon met het studio pakket van samsung.

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pandinus
Verwijderd schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 09:20:
Maar hoe zet ik java spellen op me telefoon??
Ik ga er maar van uit dat je er in alle haast overheen hebt gelezen, maar lees mijn post hierover eens door: pandinus in "Samsung Ultra Edition series"

Of deze methode voor de X820 ook werkt durf ik je niet met zekerheid te zeggen, maar ga er maar wel van uit.
Pagina: 1 ... 4 ... 7 Laatste