Maximaal kan er 512 MB in, heb ik gelezen (er werd bij verteld dat dit op de samsung website te vinden is).
Even wat kritiek op de phone, hoewel ik hem pas 1 dag heb en er dus nog flink aan moet wennen: jammer dat de filmpjes niet zo goed zijn (lage resolutie), het spelletje sonic draait vet schokkerig en ik kan niet bij het telefoongeheugen komen met de bijgeleverde (waarvoor hulde) usb kabel (alleen bij de memory card maar die heb ik niet, en dat was ik eigenlijk ook niet van plan). Met bluetooth kan ik er wel bij, maar dan weer alleen via de speciale software. Nog niet in ubuntu geprobeerd, zal ik binnenkort ook eens doen.
Verder is de D900 echt een super slick dingetje. Heel mooi scherm, hij schuift echt heerlijk en de foto's zijn ook wel okay (overdag).
Ik ben helaas nog een nokia gewend en dat is met sms wel wat vervelend, omdat het T9-ander-woord knopje en de spatie ergens anders zitten, maar vooral omdat een letter weghalen met de C knop moet, en niet zoals bij nokia met een van de functietoetsen. Daardoor druk ik steeds per ongeluk op de functietoets 'terug' en dan ben ik het bericht kwijt (kan dan nog wel kiezen tussen wel en niet saven, maar het bericht verdwijnt dan onherroepelijk uit het scherm).
Oja, ik moet nog wel wat wennen aan het beethouden van de telefoon, hij is gewoon erg plat en dat is anders dan anders.
Je kunt wel idioot veel instellen voor de foto's die je maakt, en bij de agendafuncties wordt ook niets aan het toeval overgelaten. Niet dat ik er gebruik van maak. (nog niet iig). Ik kon hem voor een euro of 30 kopen bij 1 jarig verlengen van een abbo, daarom heb ik hem 'gekocht' en heb er geen spijt van maar ik zou er geen 300+ euro aan uitgeven.
Tot slot nog wat vraagjes:
- hoe kan ik via de usb kabel toch bij het telefoongeheugen?
- hoe zet ik de zaklamp modus aan (spielerij maar toch wel geinig als t kan)?
- hoe zet ik de toetstonen bij het typen van een sms uit? Ik kan het nu alleen als de toetsen in het geheel uit staan, maar ik wil gewoon van die irritante toontjes af als ik aan het typen ben.
- kan ik zelf van die fancy veranderende achtergrondjes maken (die molen is het enige thema dat dit heeft, maarja, het blijft een eenvoudige molen he)? (zal wel niet, maar it doesn't hurt to ask)
edit: in de OP staat trouwens dat de D900 80 MB heeft, bij mijn weten is dat 60, althans, voor multimedia enzo.