Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rdegoede
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 27-02 13:38
nope.. je krijgt er gewoon een simlockvrije originele d900 bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

W00fer schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 12:18:
Zou toch in de handleiding moeten staan, of je moet idd een thema instellen ja !
:-) ik heb de hele handleiding nageplozen, maar daar staat niets over in!!! Ik zal het eens proberen als ik hem op thema zet (de achtergrond) dan krijg ik een molen in beeld en veranderd hij van dag naar nacht... Misschien dat dat het is, wel raar dat er niets in de handleiding staat!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Mijn fout, het heet niet voor niets u gooooo, je zult dan ook wel naar de Eiffeltoren toe moeten gaan om hem ook op je telefoon te zien :)

Bovendien werkt jou Ugo al, want een molen hoort toch bij Nederland ;)

Ik citeer van de review namelijk van Nieuwemobiel.nl (aardige review trouwens van de D900):

"Daarvoor in de plaats is iets heel speciaals toegevoegd in de D900. Het toestel heeft namelijk als eerste mobiele telefoon in de wereld een actieve achtergrond. Zoals op de foto’s zichtbaar is, is er een achtergrond ingesteld met een molen en weiland. Het toestel kiest hiervoor omdat de gebruiker in Nederland is. Gaat men naar Duitsland dan verandert de achtergrond naar een kasteel bovenop een heuvel zodra een Duits mobiel netwerk gekozen is. Hetzelfde geldt voor Frankrijk waar de Eifeltoren als achtergrond gekozen wordt of Portugal waar men het havenfort in Lissabon te zien krijgt.

Een erg leuke optie die nog aangevuld wordt met het feit dat wanneer het donker wordt ook de achtergrond van het toestel donker wordt en de molen uitgelicht. Naarmate het later op de avond wordt zal de bewolking dikker worden en de schemer invallen. Wordt later in de nacht dan verdwijnt de bewolking op de achtergrond weer en zal het een strak heldere nacht zijn."

Trouwens een X820 Oger Travelkit vandaag besteld via KPN.com
Zeer goede aanbieding. 1 Jarig 20 euro per maand, met gratis foontje !

Alles gaat uit 1 bundel, smsjes voor 15 cent, gratis levering aan huis en geen aansluitkosten.

Je krijgt dan wel geen telefonische hulp, alleen per e-mail maar ik heb dat via de klantenservice van KPN toch weten te regelen :D

Bij Vodafone was ik veel meer kwijtgeweest ! Bovendien is het op dit moment een takkeweer hier in Eindhoven en had ik dus geen zin om langs de (dure) telefoonboer te gaan.

Binnen een paar dagen wordt hij geleverd en me nummer wordt ook nog eens meegenomen.

Al te slim zijn ze daar trouwens niet bij Kpn, want ze weten niet eens dat ze sms voordeelbundels verkopen :S "Hebben we die ook ?, ik kan ze niet vinden hoor ?"

Mja, moet ik dan nog maar eens over bellen.

[ Voor 111% gewijzigd door W00fer op 15-08-2006 01:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiegoM
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-02 13:07

ZiegoM

Yammie R1

W00fer schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 01:08:
Mijn fout, het heet niet voor niets u gooooo, je zult dan ook wel naar de Eiffeltoren toe moeten gaan om hem ook op je telefoon te zien :)

Bovendien werkt jou Ugo al, want een molen hoort toch bij Nederland ;)

Ik citeer van de review namelijk van Nieuwemobiel.nl (aardige review trouwens van de D900):

"Daarvoor in de plaats is iets heel speciaals toegevoegd in de D900. Het toestel heeft namelijk als eerste mobiele telefoon in de wereld een actieve achtergrond. Zoals op de foto’s zichtbaar is, is er een achtergrond ingesteld met een molen en weiland. Het toestel kiest hiervoor omdat de gebruiker in Nederland is. Gaat men naar Duitsland dan verandert de achtergrond naar een kasteel bovenop een heuvel zodra een Duits mobiel netwerk gekozen is. Hetzelfde geldt voor Frankrijk waar de Eifeltoren als achtergrond gekozen wordt of Portugal waar men het havenfort in Lissabon te zien krijgt.

Een erg leuke optie die nog aangevuld wordt met het feit dat wanneer het donker wordt ook de achtergrond van het toestel donker wordt en de molen uitgelicht. Naarmate het later op de avond wordt zal de bewolking dikker worden en de schemer invallen. Wordt later in de nacht dan verdwijnt de bewolking op de achtergrond weer en zal het een strak heldere nacht zijn."

Alles gaat uit 1 bundel, smsjes voor 15 cent, gratis levering aan huis en geen aansluitkosten.

Je krijgt dan wel geen telefonische hulp, alleen per e-mail maar ik heb dat via de klantenservice van KPN toch weten te regelen :D

Bij Vodafone was ik veel meer kwijtgeweest ! Bovendien is het op dit moment een takkeweer hier in Eindhoven en had ik dus geen zin om langs de (dure) telefoonboer te gaan.

Binnen een paar dagen wordt hij geleverd en me nummer wordt ook nog eens meegenomen.

Al te slim zijn ze daar trouwens niet bij Kpn, want ze weten niet eens dat ze sms voordeelbundels verkopen :S "Hebben we die ook ?, ik kan ze niet vinden hoor ?"

Mja, moet ik dan nog maar eens over bellen.
Op KPN.com zijn andere telefoons inderdaad ook vrij goedkoop :)

Een D900 voor 49 euro bij een 1-Jarige KPN 30 abbo waar je dus -5 euro = 25 euro per maand betaald. :P

Alle abbo's zijn daar - 5 euro per maand.

En dat terwijl KPN de subsidie op GSM's ging afbouwen?
Nou, van mij mogen ze zo wel doorgaan met afbouwen :D

\_Specs_/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij zit er simlock op de phones bij kpn.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Who cares, na een jaartje gaat die X820 toch weer de deur uit. Of ik laat hem simlockvrij maken, want dat mag gratis na 1 jaar via de provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

I care and everybody who got a second+ simcards. En stel dat je de x820 niet meer wil binnen het jaar, dan kan je kan je die voor minder geld verkopen.
Ja klopt als je in dat jaar toch niet gebruikt maakt van andere simkaarten dan maakt dat niets uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiegoM

ZiegoM

Yammie R1

Verwijderd schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 15:27:
I care and everybody who got a second+ simcards. En stel dat je de x820 niet meer wil binnen het jaar, dan kan je kan je die voor minder geld verkopen.
Ja klopt als je in dat jaar toch niet gebruikt maakt van andere simkaarten dan maakt dat niets uit.
Tegenwoordig kan je je simlock op bijna iedere hoek van de straat voor een tientje eraf laten halen.
Dus dat lijkt me geen probleem.

\_Specs_/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar dan vervalt de garantie uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 17:35:
Maar dan vervalt de garantie uiteraard.
garantie heb je bij samsung, niet bij het netwerk die de simlock erop heeft gezet lijkt me :)

of samsung moet kunnen zien dat jij hebt zitten kloten met een unlock code oid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je bij KPN.com besteld, dan loopt de garantie via KPN en niet via Samsung. Tenminste de provider locked toestellen in ieder geval wel.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2006 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Ja lijkt me wel je gaat ook niet een fiets terugfietsen naar de fabriek als het licht kapot is ;)

[ Voor 4% gewijzigd door W00fer op 15-08-2006 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 15:27:
En stel dat je de x820 niet meer wil binnen het jaar, dan kan je kan je die voor minder geld verkopen.

Dat wil ik niet want zo lang is 1 jaartje niet

Waarom zou ik dat doen ? Eén abo lijkt me al duur genoeg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb de X820 vandaag besteld bij 2call.nl voor een bedrag van € 248,- (excl 7,- verzend) zonder abo welliswaar. Heb hiervoor de SEw810i gehad, wat een kut ding !!! Die SE's kraken aan alle kanten, software is ook al 2 jaar overhaald, de cam is wel goed en de mp3 speler is niet slecht, dan nog kon SE me niet overtuigen met de w810i, hopelijk wordt dat anders met een Samsung.
Is trouwens mijn eerste Samsung, hopelijk heb ik hem morgen in huis...
Ik heb de X820 ook eens toegevoegd aan de pricewatch... wel handig dacht ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-09 09:21

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

Denk dat ik volgende maand ook de samsung x820 maar eens ga bestellen; €27 bij 1-jarig KPN 30 abo-tje... kan ik me geen bult aan vallen... maar alle ervaringen met deze gsm blijven welkom hier for the time being natuurlijk ;) vooral batterylife/hufterproofheid van t ding

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn X820 net ook besteld via telecomadvies.nl voor €248. Vind ik zeker niet duur, volgens de email heb ik hem morgen thuis kan niet wachten. Zit nu rond een week zonder telefoon en wordt er knetter van vreselijk irritant.

Daarnaast had ik mijn MDA Vario voor 230€ verkocht, dus voor 18 eurotjes weer een nieuwe telefoon heerlijk, en de X820 is zo geil he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Ja zeker. Op http://www.nl20.nl/home_videocelebs.php?id=41
vind je nog een filmpje van de X820 Oger party met diverse BN'ers.

Waarom kopen jullie hem trouwens allemaal zonder Oger Kit ? En zonder abo ? Lijkt me dat je dan duur uit bent. Die aanbieding die ik van KPN.com heb is ech super goedkoop.

Ze mogen wel opschieten met bezorgen trouwens :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, als bn'er hoef je je gezicht maar even te laten zien en je krijgt al een telefoon. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• margriet
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13-04-2024
Super telefoontje de D900
Paar dagen in bezit, eerste samsung, altijd nokia gehad.
Om even terug te komen op een aantal berichtjes uit dit topic:
-De breedte, lijkt in de fitrine i.d.d. wel breed totdat je hem in de handen hebt, gewoon super plat handzaam mobieltje.
-Licht blijft branden tijdens laden, dit is gewoon uit te schakelen in het menu achtergrond verlichting.
-Bellen en trillen ook tegelijk in te stellen.
-Accu eerst volledig opgeladen en een paar keer helemaal leeg laten lopen, nu na 3 dagen gemiddeld gebruik nog geen accu streepje minder.

Nadeel'
-Je blijft poetsen (vinger afdrukken)
-Wanner je een foto als beller i.d. wilt gebruiken, moet deze in je tel. geheugen staan (pakt hij niet van de geheugen kaart)
Voor mij niks anders dan lof, super produkt

Blije gebruiker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnneman
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-06 08:58

johnneman

rofl de bofl

ik heb de X820 ook, super toestel!
alleen 1 ding waar ik nog niet uit ben, als ik mn telefoon aan de lader heb, blijft het scherm oplichten. De hele nacht brand het schermpje dus. Iets wat je niet wilt. Iemand een oplossing?

Tempus: It is said we all have a twin someplace in the world. Why Mr. Kent, without those glasses, I'd say you'd look exactly like.. well, d0h:\:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• margriet
Hoi Johnneman,
De X820 ken ik niet, maar bij de D900 is dit uit te schakelen in het menu "tijd achtergrond verlichting" de optie "tijdens opladen" uitzetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Eindelijk is mijn X820 Oger verzonden bij KPN, lekker vlug zijn ze daar zeg....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amboe
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-01 19:13
ondanks dat ik het sluitergeluid heb uitgeschakeld krijg ik toch een vervelende piepje te horen bij het maken van een foto...is dit niet ook uit te schakelen?
Is het trouwens mogelijk om inkomende smsjes direct in het telefoongeheugen op te slaan ipv dat ze eerst in de simkaart worden opgeslagen?

Overigens vind ik de D900 een toptoestel!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

johnneman schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 15:17:
ik heb de X820 ook, super toestel!
alleen 1 ding waar ik nog niet uit ben, als ik mn telefoon aan de lader heb, blijft het scherm oplichten. De hele nacht brand het schermpje dus. Iets wat je niet wilt. Iemand een oplossing?
Ik heb hier ook naar gezocht, volgens mij kun je het niet uitzetten.

Ook leuk, als je bij instellingen van SMS 3d-weergave aanzet worden sommige woorden omgezet in kleine animaties. (bijv: auto, zonnig, taxi, regen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winnetou
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
margriet schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 14:50:
Nadeel'
-Je blijft poetsen (vinger afdrukken)
Heeft er iemand al display folie geprobeerd op de D900? Die vinger afdrukken zijn idd een beetje jammer maar dat heb je altijd met die mooie schermen. Als dat folie nou een beetje helpt, en het is ook gelijk handig tegen krassen :P

Oja, volgens mij laadt ie ook op als ie verbonden is met de pc. De batterij wordt iig warm. Weet iemand trouwens hoe je op foto's in kunt zoomen, met # gaat zoomt ie wel een klein stukje in maar kan het ook verder? (In de handleiding niet echt duidelijk)
Ik vind trouwens het geluid tijdens telefoongesprekken niet echt hard, zelfs op volume 5 is het met een beetje achtergrondgeluid nauwelijks te verstaan. Kan dit nog enigzins opgevoerd worden? De mp3's kunnen veel harder afgespeeld worden.

[ Voor 36% gewijzigd door Winnetou op 16-08-2006 20:29 ]

Die folgende Sendung ist für Zuschauer unter sechzehn Jahre nicht geeignet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamphuis
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Aquifer schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 18:49:
[...]
Weet iemand trouwens hoe je op foto's in kunt zoomen, met # gaat zoomt ie wel een klein stukje in maar kan het ook verder? (In de handleiding niet echt duidelijk)
Met de volume knop aan de zijkant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnneman
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-06 08:58

johnneman

rofl de bofl

Verwijderd schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 18:47:
[...]

Ik heb hier ook naar gezocht, volgens mij kun je het niet uitzetten.

Ook leuk, als je bij instellingen van SMS 3d-weergave aanzet worden sommige woorden omgezet in kleine animaties. (bijv: auto, zonnig, taxi, regen).
wat dat betreft heeft deze gsm dan wel wat gebreken hoor, correct me if im wrong.

als je op een toets drukt terwijl je x820 gelocked is, zegt ie in het engels (terwijl de rest nederlands is) "Press unlock and then * key"

het opgeven van ontvangers voor een smsje gaat vreemd. je krijgt een lijst met potentionele ontvangers, en die kun je dan vullen. als je die lijst ziet, met je eerst via opties kiezen voor telefoonlijst, en dan pas kun je een nummer toevoegen. een beetje omslachtig voor het versturen van een smsje.

plus het probleem wat ik al had aangegeven, dat het scherm de hele nacht dus aanstaat als de x820 aan het opladen is. dat is toch niet normaal?

als laatste vind ik het geluid wat je ontvangt van de andere beller, niet echt een kwalitatief hoogstandje. ik vond het geluid van mn oude s.e. T610 beter

Ik hoop dat er snel een update voor deze telefoon uitkomt, alhoewel ik dat betwijfel, aangezien het dan zou moeten gebeuren via bluetooth

verder is de x820 wel een mooi toestel hoor, leuke effectjes, bijv. als je een nummer intikt om te bellen, kun je dit geanimeerd laten weergeven in de vorm van een kwast die cijfers schrijft op oud papier, zeg maar. hij is super licht, de camera is super, en het scherm is heel helder.

Tempus: It is said we all have a twin someplace in the world. Why Mr. Kent, without those glasses, I'd say you'd look exactly like.. well, d0h:\:p

Verwijderd

pfft, ik kan echt niet kiezen, k800 of d900, k800 heeft meer bruikbare functies + geen rare bugjes zoals samsung, maar d900 is zo mooi + heeft ook erg leuke dingen, ook heb ik dan een keer iets anders als SE

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-09 16:24

duderuud

Sliden is koel

W00fer schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 01:08:

Thx voor de tip w00fer! Ik heb precies hetzelfde besteld. Abbo voor mijn vriendin, telefoontje voor mij ;)
Ik heb aardig lopen 'webshoppen' voor de beste deal...nooit verwacht dat dat KPN.com zou worden :X

Ik ben echter al jarenlang een 'nokia fanboy' dus ik hoop dat ik snel wen aan de andere toetsenlayout :X
(SMS typen/versturen is zo f*^cking irritant als je Nokia gewend bent)

[ Voor 6% gewijzigd door duderuud op 17-08-2006 08:57 ]

Motor-Forum.nl

Verwijderd

johnneman schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 23:41:
[...]
wat dat betreft heeft ...................... en het scherm is heel helder.
De dingen die jij noemt kloppen, maar ik zou ze geen gebreken willen noemen. De manier hoe je een sms verstuurt moet inderdaad zo, maar is dit omslachtig? Ik vind van niet, volgens moest dit ook zo op mn oude D500. Zal wel de manier zijn zoals als Samsung dit doet.

Ook over de ontvangst kwaliteit heb ik niks te klagen hoor, klinkt mij helder en duidelijk. Beter als de telefoons die ik tot nu toe had. (6100 en D500)

Het feit dat de verlichting niet uitgaat tijdens het laden is natuurlijk wel slordig en had verholpen moeten worden.

En de tekst die nog in het Engels staat komt misschien ook wat slordig over, maar ik moet zeggen dat mij dit nog niet eens opgevallen was.

Maar zo zijn ook andere leuke details, het feit dat je bijvoorbeeld kunt kiezen tussen welke tijden de toestverlichting moet worden gebruikt vindt ik een leuke afwerking. Ik had hier nog nooit van gehoord.

Verwijderd

IK heb nu ook n d900, wel van oragne, met orange software volgens de verkoper, maar het vakje, toetstoon is bij mij greyed out, kan dus niet uit >.<

verder ben ik wel erg te spreken over mogelijkheden met pc, dis veel beter als bij mn k750i.

ook na de verkoop had ik zwarte lijnen over mn scherm na 5 minuutjes ofzo heen alsof er hele lijnen dode pixels waren, even teruggegaan en n nieuwe gehad

nog even n paar vraagjes

* volgens mij mis ik alleen met die orange troep een paar functies in mn telefoon zelf :( dr zijn wat vakjes greyed out zoals ik al zei. Is dit te flashen ?

*zijn er voor deze telefoon ook themas oid net als SE heeft ? zoja waar ?

voor de rest een erg fijn ding, fotos ook goed!

• Winnetou
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 13:51:
IK heb nu ook n d900, wel van oragne, met orange software volgens de verkoper, maar het vakje, toetstoon is bij mij greyed out, kan dus niet uit >.<
Die toetstoon is gewoon uit te zetten door het volume omlaag te doen met de volumetoetsen aan de zijkant als het toestel open geschoven is. Volgens de verkoper bij de Orange shop had Orange geen branded D900's, dus die grijze vakjes komen ws. doordat je een thema gebruikt.

In de software mis ik wel een paar dingen, zo kun je tijdens het browsen met de telefoon dichtgeschoven niet bij je favorieten komen omdat dit met de #-toets moet, dus alleen de startpagina is bereikbaar. Ook is Bluetooth alleen uit te zetten via het hoofdmenu, als je in umenu Bluetooth instelt gaat ie alleen zoeken naar apparatuur en vraagt of bt ingeschakeld moet worden, maar uitschakelen kan dus alleen via het hoofdmenu.
Het volume tijdens het bellen vind ik nog steeds vrij laag, zeker met achtergrondgeluid. Hier heb ik nog niks op gevonden.
[...]Heeft er iemand al display folie geprobeerd op de D900?
Niemand?

• W00fer
  • Niet online
Hijs fijn ! X820 Oger Travelkit werd vanochtend geleverd :)

Maar het is toch nog wel gek om het toestel te hebben, heb er even mee gespeeld met de adapter erin !

Eerste indrukken:

Positief:
-DUN is die telefoon en die Oger doos (HOE MOOI GOUD, dat is gewoon aso) eigenlijke doosje van de telefoon is veel en veel kleiner :9~
-Mooie maat van de telefoon, ziet er niet zo ultra breed uit als een D900 maar is het wel :P
-Camera is aardig en foto's/video's op volledig scherm is leuk.
-Multitasking is wel vet !
-Stereo headset klinkt goed.

Negatief:
-Dopje van de antenne blijft er niet echt goed inzitten 8)7 , iemand een gouden tip ?!?!?!
-Idd, schermverlichting blijft aan bij het laden en dat is waardeloos.
-Jammer van dat foutje bij de toetsblokkering.
-Oger logo's downloaden werkt niet goed en het kost nog geld ook volgens mij (maar kan ook eraan liggen dat mijn contract nog niet geactiveerd is oid of dat de mms instellingen nog niet goed zijn).
-Eerst melodie en DAN trillen zit er niet op :S
-Oger hoes past maar NET om de telefoon heen.
-Geen profielen, dat begin ik nu echt te missen.
-Oger sticker naai ik er vanmiddag nog af want het ding zit enorm scheef (en dat op een zakelijk toestel :o :( )
-Volume toets is niet in te stellen voor andere functies, de rest van de knoppen wel.

Opmerkingen:
-Idd is de batterijtijd niet echt lang nee.
-Signaalsterkte wisselt nogal ja, zelfs bij KPN, maar ik heb 6 balkjes bereik thuis dus who cares :D
-Foontje word warm als je het een tijdje gebruikt.
-Standaard beltoontjes zijn vrij waardeloos, meteen op zoek naar wat betere :Y (ook ringtones zoeken met trillen en bellen tegelijk)
-Java games installeren kan niet zomaar (D500 en D600 probleem) dus ik ga me daar ook maar eens op richten :S)

Verder ja het is maar voor een jaartje, maar tot nu toe ben ik nog tevreden !

Verwijderd

Aquifer schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 14:18:

Die toetstoon is gewoon uit te zetten door het volume omlaag te doen met de volumetoetsen aan de zijkant als het toestel open geschoven is. Volgens de verkoper bij de Orange shop had Orange geen branded D900's, dus die grijze vakjes komen ws. doordat je een thema gebruikt.
je had helemaal gelijk, bedankt!

• kamphuis
  • Niet online
W00fer schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 14:19:

-Java games installeren kan niet zomaar (D500 en D600 probleem) dus ik ga me daar ook maar eens op richten :S)
java games kunnen alleen via wap worden geinstalleerd. De d500 en d600 gebruiken een ander besturings systeem waar je wel via usb/serial/bluetooth java apps kan installen.

• W00fer
  • Niet online
Nee toch :o

Niemand een oplossing voor eerdergenoemd vetgedrukt probleem :'( ?

Verwijderd

Helaas geen oplossing. Bij mij blijft het goed zitten.

En met betrekking tot de batterij, geef het een tijdje. Laadt hem een paar keer helemaal op laat hem ook helemaal leeg lopen. Bij mij is er nu een best groot verschil merkbaar in batterijtijd in vergelijking met toen ik hem net had.

• SubSun
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
ik zat er ook over na te denken om de x820 of de d900 te bestellen bij kpn.

@W00fer
Ik zie dat je de gsm bij kpn hebt besteld en inmiddels hebt ontvangen. is de telefoon simlock vrij?

ik wil eigenlijk mijn oude sim blijven gebruiken en aangezien mijn pa een nieuw abo nodig heeft zou dit precies uitkomen. ik de telefoon en mijn pa de abo ;)

de telefoon simlock vrij maken is zo te doen maar ik twijfel nog ivm de garantie. als het simlockvrij is zou het perfect zijn..

• W00fer
  • Niet online
Ik zal het zo even proberen voor je en daarna een EDIT plaatsen.

Oja, over dat antennedopje: het kan er maar op 1 manier in ivm de inkepingen die de opening in het toestel heeft, deze moeten precies overeenkomen met het dopje, in het dopje zit een puntje wat omhoog moet wijzen.

Oja, dit is mijn eerste bluetooth telefoon, maar wat is bluetooth langzaam zeg :o Mp3'tje oversturen van de pc naar de telefoon kost gewoon 8 minuten !!

EDIT: Mijn oude simkaart van Telfort (wel PrePay) erin gestopt en die werkt gewoon, vanalles gedaan ermee, beltegoed gebeld en klantenservice, voicemail geluisterd en eventjes naar dat nummer gebeld (wordt binnenkort weer overgezet) en dat werkt ook. Oja geen garantie dat het bij jou ook werkt bij mij werkt het iig :D

[ Voor 47% gewijzigd door W00fer op 17-08-2006 22:58 ]

• SubSun
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
heb je toevallig de mogelijkheid om Vodafone te testen? :)

wanneer wordt de d830 eigenlijk verwacht?

[ Voor 28% gewijzigd door SubSun op 17-08-2006 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Ben geen telefoonboer ;)
Misschien dat ik nog even een hele oude Dutchtone kaart erin stop maar ik denk het niet, want het is een ongelofelijk gekloot om die simkaart te wisselen steeds, omdat het toestel zo dun is, zit de kaart er NET in.

EDIT: Hoe balen trouwens dat er nauwelijks achtergrondjes te krijgen zijn voor je X820 :S

De D830 komt in november-december denk ik, gelijk met de Ultra Edition 13.5

Slecht van nieuwemobiel.nl trouwens dat ze steevast bij die D830 en andere toestellen erbij kwakken dat hij thema's kan draaien en een flitser heeft, terwijl het overduidelijk is dat dat niet zo is....

[ Voor 45% gewijzigd door W00fer op 18-08-2006 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Kan er niemand de startpost ff wat opfleuren met Java tutorials, codes die je veilig kunt gebruiken etc etc ?

Code om je firmware te zien *#1234#

Firmware van de X820= X820XXFF2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• margriet
[quote]Verwijderd schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 15:01:
[...]

Het toets volume is hierdoor i.d.d. uit, echter is het leuke bliebelebliepje tijdens het open en dicht schuiven ook verdwenen. Dit is dus helaas niet los van elkaar in te stellen. Verder super blij met m'n aller eerste Samsung (D900).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winnetou
  • Niet online
margriet schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 11:03:
Het toets volume is hierdoor i.d.d. uit, echter is het leuke bliebelebliepje tijdens het open en dicht schuiven ook verdwenen. Dit is dus helaas niet los van elkaar in te stellen. Verder super blij met m'n aller eerste Samsung (D900).
Als ik bij Menu>Instellingen>Geluidsinstellingen>Toetstoon>"Uit" instel en dan het toetsvolume gewoon aan, dan werkt het schuifgeluidje wel en de toetstonen zijn uit.

[ Voor 10% gewijzigd door Winnetou op 19-08-2006 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Niet online
W00fer schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 01:28:
Kan er niemand de startpost ff wat opfleuren met Java tutorials, codes die je veilig kunt gebruiken etc etc ?

Code om je firmware te zien *#1234#

Firmware van de X820= X820XXFF2
hm ik heb firmware X820XXFE9. jij hebt een iets nieuwere denk ik.

iemand trouwens interesse in een 3 weken oude X820? pm me maar :)
* Luuk gaat toch voor de k800i.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
G-PHREAK schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 14:54:
[...]

hm ik heb firmware X820XXFE9. jij hebt een iets nieuwere denk ik.

iemand trouwens interesse in een 3 weken oude X820? pm me maar :)
* W00fer gaat toch voor de k800i.
Jij hebt dus de Firmware uit Mei, ik van Juni.
Kan wel kloppen want mijn toestel is nog maar net een week oud, tja dat de firmware dan al een tijdje uit is...

En waarom ga je toch voor de K800i dan ?

Hoeveel moet je er voor hebben voor die X820 ? Denk eraan dat je voor een NIEUWE Oger Travelkit versie 230,25 betaald.

[ Voor 4% gewijzigd door W00fer op 19-08-2006 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Niet online
W00fer schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 15:06:
[...]

Jij hebt dus de Firmware uit Mei, ik van Juni.
Kan wel kloppen want mijn toestel is nog maar net een week oud, tja dat de firmware dan al een tijdje uit is...

En waarom ga je toch voor de K800i dan ?

Hoeveel moet je er voor hebben voor die X820 ? Denk eraan dat je voor een NIEUWE Oger Travelkit versie 230,25 betaald.
ik heb GEEN oger versie, dus ook geen (lelijke imho) oger gemodificeerde software in de telefoon en/of stickers achterop. ookal zijn die eraf te halen.
wil er wel 220 voor hebben als ik hem wegdoe.

waarom SE, vind het nieuwe samsung menu niet zo mooi/fijn en aangezien ik een frequent telefoongebruiker ben vind ik de standbytijd van de X820 niet toereikend genoeg.
vandaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Een oger versie is niet gemoddificeerd hoor, je krijgt een gewone X820. Met alleen een sticker achterop (die er inmiddels al af ligt _/-\o_ ) en een velletje op het schermpje.
Beschermvelletje wat achterop de telefoon zit inmiddels er ook afgehaald. Zat er nog over te twijfelen maargoed.

[ Voor 66% gewijzigd door W00fer op 19-08-2006 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Niet online
W00fer schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 18:06:
Een oger versie is niet gemoddificeerd hoor, je krijgt een gewone X820. Met alleen een sticker achterop (die er inmiddels al af ligt _/-\o_ ) en een velletje op het schermpje.
Beschermvelletje wat achterop de telefoon zit inmiddels er ook afgehaald. Zat er nog over te twijfelen maargoed.
mensen die beschermfolie op apparatuur laten zitten zijn eng :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Nou het beschermt wel tegen krassen en meer van dat soort ongein.

Trouwens net een hele leuke feature ontdekt op de Samsung telefoons. Als je een 1600x1200 foto hebt gemaakt moet je eens op een DEEL van de foto inzoomen, dit deel kun je dan als achtergrond instellen 8), schermvullend wel te verstaan !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bittenhero
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 27-08 09:18
heeft iemand anders met een x820 of n andere ultra edition ook het euvel dat als je met een zelf opgenomen video het geluid de hele tijd hoort wegvallen voor enkele seconden? ik heb dat met alle resoluties en kwaliteitsinstellingen. ook als ik het filmpje afspeel op de computer :(

[ Voor 7% gewijzigd door bittenhero op 19-08-2006 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamphuis
  • Niet online
BittenHero schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 20:13:
heeft iemand anders met een x820 of n andere ultra edition ook het euvel dat als je met een zelf opgenomen video het geluid de hele tijd hoort wegvallen voor enkele seconden? ik heb dat met alle resoluties en kwaliteitsinstellingen. ook als ik het filmpje afspeel op de computer :(
http://home.wanadoo.nl/jlakkermans/SV_A0004.mp4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BittenHero schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 20:13:
Heb ik geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Geen last van hier met X820, welke firmware heb je ?

Check even met *#1234#

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Niet online
die van mij heeft er ook geen last van. moet trouwens wel zeggen dat de foto/film/geluidskwaliteit bij filmpjes van mijn vroegere D600 een stuk beter was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Terwijl ze zeggen dat de camera in een X820 beter is....

Hoe naaien is het trouwens dat als je van Telfort prepay naar het KPN abo overgaat je prepay al door hun afgesloten wordt door nummer portering, maar dat ik nog 5 dagen moet wachten voordat mijn contract ingaat. Heb wel een tijdelijk nummer maar dat is een prepay nummer van KPN volgens mij.

[ Voor 72% gewijzigd door W00fer op 20-08-2006 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Niet online
W00fer schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 22:17:
Terwijl ze zeggen dat de camera in een X820 beter is....
idd ja, moet wel zeggen dat overdag bij voldoende licht de X820 iets beter is dan de D600. echter bij weinig licht geeft de D600 veel betere foto's (zonder dat witte ledje aan) en is het zoekerbeeld veel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Ja vind je het gek, een 240x320 scherm tegenover een 220X176.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Niet online
W00fer schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 22:38:
Ja vind je het gek, een 240x320 scherm tegenover een 220X176.
i know, maar bedoel meer kwa kleur enzo. op het x820 scherm zie je ook al snel heel veel ruis en de automatische witbalans is op de D600 een stuk beter viel me op, de x820 zit er nogal eens naast vooral bij kunstlicht.

maargoed, voor echte foto's heb ik gelukkig betere spullen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Daarom, jammer dat ik niet iemand weet die het foontje van je over wil kopen.
Maat van me zoekt nog een telefoontje maar hij gaat nu voor die aanbieding van de Postbank.

Ben trouwens een zooi logo's aan het bakken voor de X820, binnenkort gooi ik ze online !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awwexl
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 28-02 09:57
Ik wil hem wel overnemen maar ik weet niet hoe je moet P-B-en!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Pb'en kan op GoT niet geloof ik. Je moet G-PHREAK maar even mailen, adres staat in zijn profiel. Dat kun je bereiken door op het knopje onder zijn naam te klikken.

Ontopic: DAMN :'( Bluejacken gaat niet met de X820 telefoon, je moet wederzijdse toestemming hebben, bah soms is dat ook nog met een pincode.

Kan iemand het checken op de D900 ? www.bluejackq.com

[ Voor 90% gewijzigd door W00fer op 21-08-2006 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amboe
W00fer schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 13:40:

Ontopic: DAMN :'( Bluejacken gaat niet met de X820 telefoon, je moet wederzijdse toestemming hebben, bah soms is dat ook nog met een pincode.

Kan iemand het checken op de D900 ? www.bluejackq.com
misschien moet je de veilige modus (instellingen>bluetooth) uitzetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:02

icecreamfarmer

en het is

En wat vinden de gebruikers nu van de x820 ik wil hem ook kopen maar zit te twijfelen tussen de samsung en de lg kg320 ( http://www.newmobile.nl/eur/nl/phone.php?phone_id=1865516 )
deze is maar 2 mm dikker

Ik persoonlijk ben niet zo`n samsung fan (d500 verhaal).
verder maakt het mij niet uit hoe gaat de camera is.

wat raden jullie aan.

en kan hij nu trillen en ringtone tegelijkertijd of nog steeds niet

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:02

icecreamfarmer

en het is

verder lijkt mij de x820 wel leuk

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
@icecreamfarmer:
Trillen en ringtone kan alleen met een speciaal geprepareerde MMF ringtone. Honderden (populaire) ervan zijn tegelijk te downloaden op diverse gratis locaties.... Even googlen.
LG heeft een minder scherm (zowel resolutie als helderheid en scherpte) en mindere camera he !
Volgens mij heeft hij wel een flits, is wel een leuke toevoeging, dat heeft een X820 niet !

Oja de groeten aan alle mensen van het Telecomvergelijker Forum :w het is leuk dat jullie hier ook meelezen, maareh hou je commentaar wel ff normaal aub.Mijn X820 is gewoon simlockvrij en als die van jullie dat niet zo is tja da's jammer dan 7(8)7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Niet online
W00fer schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 23:26:
@icecreamfarmer:
Trillen en ringtone kan alleen met een speciaal geprepareerde MMF ringtone. Honderden (populaire) ervan zijn tegelijk te downloaden op diverse gratis locaties.... Even googlen.
LG heeft een minder scherm (zowel resolutie als helderheid en scherpte) en mindere camera he !
Volgens mij heeft hij wel een flits, is wel een leuke toevoeging, dat heeft een X820 niet !

Oja de groeten aan alle mensen van het Telecomvergelijker Forum :w het is leuk dat jullie hier ook meelezen, maareh hou je commentaar wel ff normaal aub.Mijn X820 is gewoon simlockvrij en als die van jullie dat niet zo is tja da's jammer dan 7(8)7.
geef link eens ;)

anyway, ik heb mijn x820 weer verkocht. erg leuk telefoontje maar toch NET niet imho. ik vond het iig een achteruitgang tav. de D600 die ik ervoor had. de nieuwe samsung menustijl vind ik ook niet erg bijzonder, was er snel op uitgekeken!

nu in het bezit van een SonyEricsson K800i, een wat duurder (en ja, dikker :P) telefoontje maar in alle opzichten een hele vooruitgang imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firefighter2
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-09-2020
ik doe mijn d900 in de verkoop.
ik kan er niet aan wennen.
ga weer terug naar sony-ericsson.

Modbreak:Wellicht wel zo handig om gelijk een advertentie in Vraag & Aanbod te plaatsen, mocht je dit nog niet gedaan hebben :)

[ Voor 43% gewijzigd door Eggy op 23-08-2006 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amboe
Offtopic:
ik wil een micro sd geheugenkaartje kopen, maakt het nog uit van welk merk dit is? Sandisk is aanzienlijk duurder dan andere merken, maar is dit merk ook beter in kwaliteit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awwexl
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 28-02 09:57
firefighter2 schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 08:02:
ik doe mijn d900 in de verkoop.
ik kan er niet aan wennen.
ga weer terug naar sony-ericsson.
PM ff als iemand belang erbij heeft.
Hoe kan ik PM-en? Ik heb wel belang bij je D900 namelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winnetou
  • Niet online
Ik had display folie gekocht bij TelecomTelecom.nl voor m'n D900 :'(

Afbeeldingslocatie: http://img114.imageshack.us/img114/2510/folie3oa7.th.jpgAfbeeldingslocatie: http://img171.imageshack.us/img171/2923/folie1xb7.th.jpgAfbeeldingslocatie: http://img171.imageshack.us/img171/4909/folie2ri0.th.jpg

Ligt het nou aan mij? Toen ik het folie van het karton haalde leek het al matglas. Ik dacht dat andere mensen goede ervaringen hadden met dit folie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duderuud

duderuud

Sliden is koel

Ik heb pas nog 3 van die blaadjes vern*&kt op een MIO A701 voordat ik 'm luchtvij had :(

Is het niet te doen met water (heel voorzichtig dan)? Zo plak je normaal stickers mooi strak...

Motor-Forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winnetou
  • Niet online
Duderuud schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 18:25:
Ik heb pas nog 3 van die blaadjes vern*&kt op een MIO A701 voordat ik 'm luchtvij had :(

Is het niet te doen met water (heel voorzichtig dan)? Zo plak je normaal stickers mooi strak...
Maar zelfs aan de randen, waar de lucht makkelijk onder uit te krijgen is is het zo lelijk. Hoe zou het met water moeten dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die screenprotectors voor gsm die je in NL kan halen zijn meestal van slechte kwaliteit, te dik en de bubbels zijn onvermijdelijk. Je kan het beste de folie via Hong Kong importeren, goede merk is bijvoorbeeld EXIM, het is precies op maat gesneden voor de phone en je merkt nauwelijks dat die erop geplakt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Ja wat moet je hebben voor die D900 firefighter2 ? Nieuw is hij om en nabij de 300 euro in de webshop van KPN, dus ik zou zeggen, doe een leuk voorstel !

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:25

Laguna

Connaisseur

Al die mensen met hun krasfobie, mobiele telefoons zijn gebruiksvoorwerpen so what als er een krasje opkomt, de functionaliteit zal er niet onder lijden. Stickers maken het er niet mooier op, als je er gewoon voorzichtig mee omgaat komen er ook amper krasjes op (8>

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Verwijderd

Ik heb vandaag twee AT pixel screenprotectors binnen gekregen voor de Samsung X820.
Mocht er iemand interesse hebben, send me an email. Staat ook op V&A.

• DeKrijt
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 05-09 14:18

DeKrijt

NERD and proud of it

Heb m'n d900 een week en het is genieten!
Alles wat ik op m'n d500 miste zit er nu wel op!

Voor de mensen die een screenprotector zoeken: Hori Screenprotector voor je psp (www.dimplus.nl of www.cdwow.nl) is een prima alternatief voor de speciale gsm folies. Even snel op maat knippen en het werkt perfekt. Heb geen luchtbellen en geen stof. En heb het folie een keer eraf gehaald om te kijken wat dit met je scherm doet --> geen spatje lijm te bekennen.

Als micro sd heb ik de sandisk microsd 1gb ultra II. Prima kaartje voor weinig geld.

Voor iedereen die op kijkt tegen het feit dat je foto's en video's niet meteen op je geheugenkaart op kunt slaan: je kunt een hele map foto's/video's in 1 keer verplaatsen dus zo veel moeite kost het niet.

pong, nes, gameboy, megadrive, playstation 2, psp, pc, wii, xbox one s, switch, xbox series x, ipad, android phone

• The_FrankO
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Laguna schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 13:12:
Al die mensen met hun krasfobie, mobiele telefoons zijn gebruiksvoorwerpen so what als er een krasje opkomt, de funtionaliteit zal er niet onder lijden. Stickers maken het er niet mooier op, als je er gewoon voorzichtig mee omgaat komen er ook amper krasjes op (8>
Ben ik het helemaal mee eens. Ik heb hier een Sony T630 van 2 jaar oud en ziet er nog uitstekend uit. Gewoon niet je telefoon bij je sleutels in je zak doen. :)

Begin september ga ik de D900 halen. Zijn er nog ergens echt goede reviews te vinden op het internet? Iedere review heeft het alleen maar over de camera.... Ik koop een telefoon niet daarvoor aangezien het er voor geen meter uit ziet. Als ik een mooie foto wil maken gebruik ik wel mijn EOS 300D :(
Meningen van mensen schiet je ook niets mee op het is allemaal net nadat ze hem binnen hebben en dan is het vaak "ziet er gelikt uit".

Dus vraagje :P hoe bevalt deze telefoon nu je hem langer gebruikt hebt dan 3 weken?

Verdient deze telefoon overigens niet een mooie start post met handige links etc erin? (ik bied mezelf niet aan)

iRacing Profiel | Mijn SimRig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een d900 besteld, maar vroeg me nog iets af. Kan deze samsung syncen met isync van Mac os X? misschien iemand die een mac heeft die het weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0g3r
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:45
wauw, ik heb de D900 telefoon gisteren gehaald met een Orange abbo en ik ben er he-le-maal over te spreken!
Van de verbluffende beeldkwaliteit en scherpte tot de veelzijdige functies; in 1 woord fantastisch!

Mensen zouden de kritische pet eens af moeten zetten en hun nieuwe telefoons niet moeten vergelijken met hun oude, maar vanuit een fris en fruitig perspectief en een schone lei hun nieuwe aanwinst moeten beoordelen. Zo behoud je een objectieve blik en kan je niet anders dan vol lof zijn over de nieuwe D900 van Samsung.

Oké, om dan nog 1 puntje van kritiek over de D900 na dit rooskleurige verhaal naar voren te halen:
ik vind het jammer dat je bij de optie instellingen-->display-->achtergrond en dan normaal, eigen afbeeldingen (.jpg) niet fullscreen in het beginscherm kan laten tonen, maar dat er altijd 2 grijze balken onder en boven te zien blijven. Je eigen afbeeldingen fullscreen laten tonen is helaas ook niet mogelijk.

Verder zijn alle overige functies echt te belachelijk veel om op te noemen! Alles kun je wel optimaliseren lijkt. Kortom: een tevreden klant van Samsung geworden! (straks nog ff zo'n mooi chique lcd-schermpje halen en alles is compleet:D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Laatst online: 10-09 10:37
r0g3r schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 15:41:
wauw, ik heb de D900 telefoon gisteren gehaald met een Orange abbo en ik ben er he-le-maal over te spreken!
Van de verbluffende beeldkwaliteit en scherpte tot de veelzijdige functies; in 1 woord fantastisch!

Mensen zouden de kritische pet eens af moeten zetten en hun nieuwe telefoons niet moeten vergelijken met hun oude, maar vanuit een fris en fruitig perspectief en een schone lei hun nieuwe aanwinst moeten beoordelen. Zo behoud je een objectieve blik en kan je niet anders dan vol lof zijn over de nieuwe D900 van Samsung.

Oké, om dan nog 1 puntje van kritiek over de D900 na dit rooskleurige verhaal naar voren te halen:
ik vind het jammer dat je bij de optie instellingen-->display-->achtergrond en dan normaal, eigen afbeeldingen (.jpg) niet fullscreen in het beginscherm kan laten tonen, maar dat er altijd 2 grijze balken onder en boven te zien blijven. Je eigen afbeeldingen fullscreen laten tonen is helaas ook niet mogelijk.

Verder zijn alle overige functies echt te belachelijk veel om op te noemen! Alles kun je wel optimaliseren lijkt. Kortom: een tevreden klant van Samsung geworden! (straks nog ff zo'n mooi chique lcd-schermpje halen en alles is compleet:D)
Ik heb dit ook met mn e900, heb de wallpaper size vergroot met een image programma en nu is hij wel fullscreen, msshn kan dit ook met de d900?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikgoodhart
  • Niet online
even een vraag.. als ik met mijn zojuist verkregen D900 probeer te syncrhoniseren, wil deze alles synchroniseren wat ik in mijn agenda heb, +2000 items. kan ik niet aangeven dat ik alleen de verleden 2 maand en de komende 2 maand wil syncen? zodat niet alles van jaren terug wordt gesynced? nokia kon dit wel maar na lang zoeken en googlen heb ik het bij de samsung nog niet gevonden.

trouwens... echt TOP apparaat :9

oh oh.. schaam me diep.. ik heb het al verholpen.. prachtig apparaat!

[ Voor 7% gewijzigd door rikgoodhart op 25-08-2006 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amboe
je kan eigen gemaakte foto's met fotogrootte 1600x1200 of hoger fullscreen als achtergrond instellen (foto selecteren>opties>weergave met volledig scherm).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amboe
W00fer schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 23:26:
@icecreamfarmer:
Ik had een .MMF ringtone (maffia) van een d500 op mijn d900 gezet, maar dit formaat wordt niet door de d900 ondersteunt...werd in het mapje "andere bestanden" gezet... :?

[ Voor 31% gewijzigd door Amboe op 25-08-2006 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winnetou
  • Niet online
Huh? Bij mij toont ie 240 x 320 wallpapers gewoon fullscreen, zonder zwarte balken. Alleen bovenin is een 50% doorzichtig balkje met de datum en de tijd. Misschien moet je de resolutie van je plaatje wijzigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Aquifer schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 21:52:
[...]
Huh? Bij mij toont ie 240 x 320 wallpapers gewoon fullscreen, zonder zwarte balken. Alleen bovenin is een 50% doorzichtig balkje met de datum en de tijd. Misschien moet je de resolutie van je plaatje wijzigen?
Je moet ff zoomen met de volume toets totdat je het plaatje goed in beeld hebt, en DAN pas instellen als achtergrond.

Amboe: misschien kan een D900 geen mmf ringtones, omdat hij toch al mp3 ringtones met daarbij een trilsignaal. Bij de X820 is dit weggelaten en hebben ze nog gekozen voor de MMF ringtones, dit zal het wel zijn. Probeer anders vanuit dat mapje andere bestanden het bestandje eens te verplaatsen met Samsung PC studio naar geluiden en het dan af te spelen.

[ Voor 28% gewijzigd door W00fer op 25-08-2006 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HALLO EXPERTS,
Weet iemand hoe ik mijn d900 moet instellen om te internetten of mijn mail op te halen?
De Wap instellingen van Orang kun je zo opvragen en dan krijg je een sms toegestuurd, Maar de D900 STAAT ER NIET BIJ.
Samsung geprobeerrt.krijg een sms met de instellingen werkt niet Melding : Fout netwerk niet beschikbaarals ik op de I toets druk.
Heb met orange gebeld en daar zeggen ze simpel dat er nog geen software voor is,
Gaarne duidelijke uitleg gevraagd, ben een leek en zoek me rot... Misschien weet iemand hoe ik het handmatig kan doen
Ik wil zo graag mijn browser kunne gebruiken
ben je eeuwig dankbaaar...
ton

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winnetou
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 19:56:
HALLO EXPERTS,
Weet iemand hoe ik mijn d900 moet instellen om te internetten of mijn mail op te halen?
De Wap instellingen van Orang kun je zo opvragen en dan krijg je een sms toegestuurd, Maar de D900 STAAT ER NIET BIJ.
Samsung geprobeerrt.krijg een sms met de instellingen werkt niet Melding : Fout netwerk niet beschikbaarals ik op de I toets druk.
Heb met orange gebeld en daar zeggen ze simpel dat er nog geen software voor is,
Gaarne duidelijke uitleg gevraagd, ben een leek en zoek me rot... Misschien weet iemand hoe ik het handmatig kan doen
Ik wil zo graag mijn browser kunne gebruiken
ben je eeuwig dankbaaar...
ton
De wap instellingen van Orange staan standaard in de telefoon onder Browser -> Huidig Profiel en dan "Orange" selecteren...
Bij mij is het APN wap en het ip 10.250.255.188 met poort 5080 (proxy aan). Op die manier kun je via Orange World wappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Zo * W00fer heeft weer nieuws !

Je kunt je D900 ook flashen waardoor hij veel meer functionaliteit heeft. Via het forum van forummobiles kwam ik erachter. Het is wel omslachtig en je kunt je telefoon slopen maar voor de echte diehards moet dit een eitje zijn.

Kzie trouwens genoeg mensen die hun D600 naar een D600E om hebben getoverd met super veel dingen erbij, ik hoop dat er ook nog eens patches ofzo uitkomen voor mijn X820 _/-\o_

Voor de mensen die een andere manager dan de traaaaaaaage Samsung PC studio willen gebruiken, die moeten eens googlen naar Mobile Master

De software ondersteund de D900 en X820 officieel niet, maar het werkt toch ! Je moet hem gewoon alle comporten af laten zoeken totdat ie je telefoon vind.

Het werkt sneller en fijner dan de Samsung software vind ik.

Heeft iemand trouwens de KPN GPRS/WAP settings ?

[ Voor 93% gewijzigd door W00fer op 28-08-2006 00:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

W00fer schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 00:14:

*knip*

Heeft iemand trouwens de KPN GPRS/WAP settings ?
http://hi.prv.mbc-group.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamphuis
  • Niet online
Firmware x820

nieuwste die ik heb kunnen vinden is X820XFFG2, niets zichtbaar anders helaas (muv. de taal, logisch)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Ok, maar in mijn geval: http://kpn.prv.mbc-group.nl Thanks anyway, het werk !

Maar BAH, ik kan de Oger achtergronden enzo NIET eens ophalen met dat domme GPRS.

Weet iemand de url waar ik die dingen gratis kan downloaden ?

[ Voor 27% gewijzigd door W00fer op 28-08-2006 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Heb je GPRS wel geactiveerd door de klantenservice te bellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duderuud

duderuud

Sliden is koel

(Offtopic: kijk uit met GPRS, ik had op vakantie in België even een tooltje van 6mb gedownload, kostte me €160! :X :X )

Ik heb mijn X820 ook binnen.

Oger-logo op de achterkant is nu een dikke 'badge', met een mesje is die er in 5 seconde af.
Maar damn, het is wel wennen als je jarenlang een Nokia gehad hebt :X
Wel mooie telefoon en de camera is ook 10X beter dan oa de Nokia 6230.

Motor-Forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Nee ik heb GPRS gewoon geactiveerd door vanaf die site de instellingen naar mijn telefoon te downloaden. En het werkt ook gewoon want ik was al een euro kwijt voor 50kb aan nieuws lezen !

Duderuud, dat had niet met een mesje gehoeven hoor, klinkt meteen zo lijp :P
Kan jij die Oger logo's even proberen te downloaden en ergens neerzetten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk om met de d900 ook n playlist vanaf je Memcard te maken zoals bij een SE wel kan ? vind het ZEER irritant om ieder nummer apart te moeten uitkiezen alvorens af te spelen, ik wil gewoon dattie alles afspeelt !

edit: heb et al... verder kijken dan mn neus lang is

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2006 01:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,

Ik heb een vraagje. Ik zit te twijfelen om de Samsung X-820 aan te schaffen icm een Hi 20 abbo.
Nu wil ik graag een Hi 20 abbo voor 1 jaar, het nadeel is dat je dan moet bijbetalen.

Weet iemand een website waar je heel goedkoop (en misschien zelfs gratis) een samsung x820 kan aanschaffen icm een 1 jarig Hi 20 abbo?

Misschien een beetje off-topic, maar ik wil het graag weten. Ben niet zo op de hoogte qua telecom websites. Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiegoM

ZiegoM

Yammie R1

Verwijderd schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 19:48:
Hallo allemaal,

Ik heb een vraagje. Ik zit te twijfelen om de Samsung X-820 aan te schaffen icm een Hi 20 abbo.
Nu wil ik graag een Hi 20 abbo voor 1 jaar, het nadeel is dat je dan moet bijbetalen.

Weet iemand een website waar je heel goedkoop (en misschien zelfs gratis) een samsung x820 kan aanschaffen icm een 1 jarig Hi 20 abbo?

Misschien een beetje off-topic, maar ik wil het graag weten. Ben niet zo op de hoogte qua telecom websites. Alvast bedankt
Op www.kpn.com krijg je de x820 gratis bij een KPN Mobiel abbo van 25 euro (1jaar), waarbij je maar 20 euro per maand betaald. Je krijgt op alle abbo's op die site 5 euro korting per maand :P

Misschien dat dat iets voor je is?

\_Specs_/

Pagina: 1 ... 3 ... 7 Laatste