is die oger versie soms goedkoper ofzo? kan me haast niet voorstellen dat mensen graag grote reclamestickers op hun mobiel willen
Jammer genoeg is dat niet de versie die je kan kopen. Nieuwmobiel had een test versie gekregen die ze voor de review mochten geruikenLaguna schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 19:01:
[...]
Bij jou ziet het er inderdaad niet uit, maar bij het exemplaar van NieuweMobiel.NL vind ik het toch wel sjiek staan:
[afbeelding]
Deze foto komt uit de review van de Samsung X820 die hier te vinden is.
Verwijderd
Vandaag mun X820 binnengekregen
. Zit nu nog in de oplader, zal straks even wat foto's schieten. Heb ook de versie met de Oger sticker erop maar er moet vast een goede manier zijn om deze eraf te halen.
Verwijderd
Ter vergelijking naast de (baksteen) D500:

Echt super tevreden mee
. Ook niks gemerkt van het langzame menu waar G-PHREAK het over had. Beeldscherm is ook lekker scherp en duidelijk, echt Samsung kwaliteit. Het klepje dat de ingang voor de oplader/headset beschermt voelt wel niet al te stevig dus daar maar voorzichtig mee zijn.

Echt super tevreden mee
Verwijderd
Doe mij maar een dikker model dat minder breed is, dan kan ik mijn camera er nog naast stoppen. Spul op elkaar stapelen in de broekzakken lijkt mij een beetje link met dat moderne spul dat al krast als je het aanraakt.
nah het menu is ook niet echt traag ofzo, maar wel trager dan de E900Verwijderd schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 17:34:
Ter vergelijking naast de (baksteen) D500:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Echt super tevreden mee. Ook niks gemerkt van het langzame menu waar G-PHREAK het over had. Beeldscherm is ook lekker scherp en duidelijk, echt Samsung kwaliteit. Het klepje dat de ingang voor de oplader/headset beschermt voelt wel niet al te stevig dus daar maar voorzichtig mee zijn.
Verwijderd
ah ok. Ken de E900 niet.G-PHREAK schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 19:31:
[...]
nah het menu is ook niet echt traag ofzo, maar wel trager dan de E900
Weet jij misschien of dat kleine rondje achterop de telefoon ergens voor dient?

(rechtsboven van het Samsung logo)
Daar zit de antene. Dat is een plasticje met een minder hoge dichtheid zodat het signaal er beter doorheen kanVerwijderd schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 22:18:
[...]
ah ok. Ken de E900 niet.
Weet jij misschien of dat kleine rondje achterop de telefoon ergens voor dient?
[afbeelding]
(rechtsboven van het Samsung logo)
right..DaannO schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 22:19:
[...]
Daar zit de antene. Dat is een plasticje met een minder hoge dichtheid zodat het signaal er beter doorheen kan
dat rondje is een dopje, daarachter zit een aansluiting voor een externe (auto) antenne.
achter die 2 bovenste dopjes in de hoeken zitten schroefjes
[ Voor 7% gewijzigd door Luuk op 02-08-2006 23:31 ]
Volgens mij de normale antene, maar het zal dan welG-PHREAK schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 23:29:
[...]
right..de antenne zit gewoon ingebouwd, waarschijnlijk achter het '2 megapixel' logo ergens.
dat rondje is een dopje, daarachter zit een aansluiting voor een externe (auto) antenne.
achter die 2 bovenste dopjes in de hoeken zitten schroefjes
[ Voor 6% gewijzigd door DaannO op 03-08-2006 00:10 ]
oke, speciaal voor jou dan.DaannO schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 00:09:
[...]
Volgens mij de normale antene, maar het zal dan wel
dopje eraf en zie daar, een aansluitpunt voor externe antenne

Is er nog niemand in het bezit van de D900?
De X820 is op zich wel mooi, maar de D900 is ook behoorlijk dun en heeft een 3MP camera. Dit lijkt me dan ook een concurrent van de SE K800i. Ik heb de D900 nog niet in het echt gezien, maar in Metro werd er al voor geadverteerd dus het lijkt me dat die nu ook wel leverbaar is. Iemand al ervaringen?
De X820 is op zich wel mooi, maar de D900 is ook behoorlijk dun en heeft een 3MP camera. Dit lijkt me dan ook een concurrent van de SE K800i. Ik heb de D900 nog niet in het echt gezien, maar in Metro werd er al voor geadverteerd dus het lijkt me dat die nu ook wel leverbaar is. Iemand al ervaringen?
Die folgende Sendung ist für Zuschauer unter sechzehn Jahre nicht geeignet
Verwijderd
Ik heb zelf nu 2 dagen de D900. Had voorheen een W800i en ben overstag gegaan door het mooie design. De 3 megapixel camera geeft mooie foto's, zeker door de autofocos die goed werk afleverd. Voor de rest is het echt een genot om met het toestel te werken.
Ik haal hem er morgen ook even af. Volgens mij is dat gewoon de antenneG-PHREAK schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 00:22:
[...]
oke, speciaal voor jou dan.
dopje eraf en zie daar, een aansluitpunt voor externe antenne
[afbeelding]
Werkt het menu en de software verder ook zonder problemen?Verwijderd schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 14:36:
Ik heb zelf nu 2 dagen de D900. Had voorheen een W800i en ben overstag gegaan door het mooie design. De 3 megapixel camera geeft mooie foto's, zeker door de autofocos die goed werk afleverd. Voor de rest is het echt een genot om met het toestel te werken.
En de MP3speler? Heb nu zelf een w800i en wil het liefst een soortgelijke mp3speler, want die werkt echt fantastisch.
Kan je misschien wat foto's van de telefoon hier plaatsen.
Ook foto's die met de d900 genomen zijn?
Zeer hartelijk bedankt alvast
[ Voor 9% gewijzigd door ZiegoM op 03-08-2006 20:07 ]
\_Specs_/
Ik heb de D900 gisteren gehaald in Orange shop, gratis bij een contractverlenging.
Dit ter vervanging van mij SE P910 koelkast. Aangzien ik de meeste functies van de P910 toch niet gebruikte wilde ik deze keer een lekker compact mobiletje met een camera die een stuk beter is dan die van de P910. Niet echt moeilijk aangezien de P910 niet verder dan 640x480 komt.
De foto's zien er redelijk uit voor een telefoon. Je moet ze natuurlijk niet willen vergelijken met die van een echte camera.
Dit ter vervanging van mij SE P910 koelkast. Aangzien ik de meeste functies van de P910 toch niet gebruikte wilde ik deze keer een lekker compact mobiletje met een camera die een stuk beter is dan die van de P910. Niet echt moeilijk aangezien de P910 niet verder dan 640x480 komt.
De foto's zien er redelijk uit voor een telefoon. Je moet ze natuurlijk niet willen vergelijken met die van een echte camera.

Deze foto's zijn inderdaad niet super. Hoe zijn ze in vergelijking met de K800i, toch min of meer een concurrent met ook 3MP camera?Yosemite schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 10:27:
[knip]
Gaat de batterij een beetje lang mee, of is ie zeer snel leeg (bij gebruik van mp3 speler etc), en kun je beltoon en trilsignaal tegelijk aan hebben?
Ik vind het een beetje vreemd dat er over de al beschikbare D900 zo weinig te vinden is, geen voorbeeldfoto's en reviews, terwijl de K800i al voordat ie uit was veelbesproken was.
Sinds gister ook in het bezit van een D900. Ben overgestapt vanaf een D500 naar dit model. Wel erg wennen ivm de fragiliteit van de D900. Klein, plat en dun. Ben benieuwd wanneer de afdekdopjes die erg sloopgevoelig aandoen eraf breken.
Nog weinig getest, paar keer gesmst. Doet het prima, mis alleen de speciale tekens knop
Heb ik nog niet kunnen ontdekken. Boekjes komen later wel, op een regenachtige zondag.
De dynamische achtergrond is erg leuk, vuurwerk wanneer ik een sms krijg. Dag en nacht cyclus etc..
Kortom, voor mij een perfecte telefoon.
Nog weinig getest, paar keer gesmst. Doet het prima, mis alleen de speciale tekens knop
De dynamische achtergrond is erg leuk, vuurwerk wanneer ik een sms krijg. Dag en nacht cyclus etc..
Kortom, voor mij een perfecte telefoon.
Dat vind ik nu ook zo raar. Er is gewoon bijna niets over te vinden...Aquifer schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 10:33:
[...]
Deze foto's zijn inderdaad niet super. Hoe zijn ze in vergelijking met de K800i, toch min of meer een concurrent met ook 3MP camera?
Gaat de batterij een beetje lang mee, of is ie zeer snel leeg (bij gebruik van mp3 speler etc), en kun je beltoon en trilsignaal tegelijk aan hebben?
Ik vind het een beetje vreemd dat er over de al beschikbare D900 zo weinig te vinden is, geen voorbeeldfoto's en reviews, terwijl de K800i al voordat ie uit was veelbesproken was.
Ik ben namelijk zeer huiverig n.a.v. het topic over de problemen met de e900...
Ben zeer benieuwd naar uitgebreide gebruikerservaringen/ reviews.
\_Specs_/
De D900 stond bij mij standaard bij scherptemodus op "scherpstellen voor pannen" en ik heb 'm nu op "automatisch scherpstellen" gezet. Je krijgt nu in zoeker ook een soort van autofocus vierkantje en ziet duidelijk het scherpstellen. De foto's lijken er nu beter uit te zien.
zucht..DaannO schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 19:20:
[...]
Ik haal hem er morgen ook even af. Volgens mij is dat gewoon de antene
wat is trouwens een antene
Ik heb nu in ieder geval wat reviews gevonden om plaatjes te kijken 
Frans (enigzins te begrijpen)
http://www.mobiles-live.c...x.php?showtopic=18484&hl=
Russisch
http://www.mforum.ru/phones/tests/035772.htm
Tjechisch:
http://www.mobilmania.cz/Mobilnitelefony/AR.asp?ARI=113167
Frans (enigzins te begrijpen)
http://www.mobiles-live.c...x.php?showtopic=18484&hl=
Russisch
http://www.mforum.ru/phones/tests/035772.htm
Tjechisch:
http://www.mobilmania.cz/Mobilnitelefony/AR.asp?ARI=113167
\_Specs_/
ZiegoM schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 18:19:
Ik heb nu in ieder geval wat reviews gevonden om plaatjes te kijken
[knip]
De foto's gemaakt door de telefoon op die Tsjechische site zien er best mooi uit. En zo liggend naast de K800i vind ik um toch wel erg mooi

In de sommige winkels ligt ie al wel in de vitrine (Belcompany), maar een dummy model heb ik nog niet gezien. Hij lijkt vrij breed, maar is wel lekker dun en heeft niet zo'n raar uitstekend klepje als de K800i. Nog ff wachten tot m'n abo afloopt en dan snel bestellen
Ik vind hem op de livepics ook wel een stuk mooier dan op de officiële foto's. Hij is echt helemaal zwart (mat met glanzende stukken), en niet half grijs zoals hij op sommige officiële foto's lijkt te zijn.Aquifer schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 21:19:
[...]
![]()
De foto's gemaakt door de telefoon op die Tsjechische site zien er best mooi uit. En zo liggend naast de K800i vind ik um toch wel erg mooi
[afbeelding]
In de sommige winkels ligt ie al wel in de vitrine (Belcompany), maar een dummy model heb ik nog niet gezien. Hij lijkt vrij breed, maar is wel lekker dun en heeft niet zo'n raar uitstekend klepje als de K800i. Nog ff wachten tot m'n abo afloopt en dan snel bestellen
\_Specs_/
je kan het formaat (hoogte en breedte) van de D900 vergelijken met een pakje sportlife 
zit nog te twijfelen tussen de D900 en de K800i...

Ik heb precies het zelfde probleem.....Amboe schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 01:07:
je kan het formaat (hoogte en breedte) van de D900 vergelijken met een pakje sportlife
Ik heb ze vandaag alle twee even vast gehouden...maar de twijfel is er nog steeds...
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Daarom is het mooi dat je een werkende K800i bij de MediaMarkt kan uittesten. Het leek me een goede telefoon maar ik vind het maar een klote apparaat, zo groot en dik, frontal camera heb je nix aan want niemand gebruikt dat. Zo'n gaar ophang oogje voor een speelgoedketting aan de onderkant.
Daarnaast vind ik de knopjes erop maar slecht en de o zo slechte joystick is weer aanwezig. Kameraad van mij heeft een K750i nu 1,5 jaar en het ding licht he-le-maal uit elkaar (licht ook aan hem maar ok) joystick was het allereerste wat kapot was. En veel mensen klagen over het dikke camera klepje van de K800.
Nee, dinsdag komt mijn D900 van 2Call.nl
Daarnaast vind ik de knopjes erop maar slecht en de o zo slechte joystick is weer aanwezig. Kameraad van mij heeft een K750i nu 1,5 jaar en het ding licht he-le-maal uit elkaar (licht ook aan hem maar ok) joystick was het allereerste wat kapot was. En veel mensen klagen over het dikke camera klepje van de K800.
Nee, dinsdag komt mijn D900 van 2Call.nl
[ Voor 25% gewijzigd door W00fer op 06-08-2006 16:37 ]
Waar heb je de D900 vastgehouden dan? In de meeste telefoonwinkels hadden ze nog geen dummymodellen van de D900, of lag ie in een vitrine.Gutteguttegut schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 02:10:
[...]
Ik heb precies het zelfde probleem.....
Ik heb ze vandaag alle twee even vast gehouden...maar de twijfel is er nog steeds...
Ik zit ook nog te twijfelen tussen de K800i en de D900, hoewel de D900 het formaat duidelijk mee heeft. Alleen de fotokwaliteit en de firmware zou een reden kunnen zijn om toch voor de K800i te gaan.
kan je ook aangeven wat het verschil in firmware tussen de beide gsm's is? en is de fotokwaliteit van de K800i significant beter dan die van de D900?Aquifer schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 16:59:
[...]
Waar heb je de D900 vastgehouden dan? In de meeste telefoonwinkels hadden ze nog geen dummymodellen van de D900, of lag ie in een vitrine.
Ik zit ook nog te twijfelen tussen de K800i en de D900, hoewel de D900 het formaat duidelijk mee heeft. Alleen de fotokwaliteit en de firmware zou een reden kunnen zijn om toch voor de K800i te gaan.
wellicht dat dit voor mij de doorslag kan geven...
Wat voor mij eigenlijk belangrijk is zijn de volgende punten:
-mp3-bestanden als berichtsignaal (sms, mms, wekker) instellen;
-geluidskwaliteit tijdens het bellen (is de persoon met wie je belt goed te verstaan en ben jezelf goed verstaanbaar voor de ander) en het afspelen van muziek;
-gebruiksvriendelijkheid bij het maken en versturen van smsjes (dus geen omslachtige menu's ed);
-video- en fotokwaliteit
[ Voor 27% gewijzigd door Amboe op 07-08-2006 16:34 ]
Bij diverse telecom winkels hebben ze hm gewoon even uit de verpakking voor me gehaaldAquifer schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 16:59:
[...]
Waar heb je de D900 vastgehouden dan? In de meeste telefoonwinkels hadden ze nog geen dummymodellen van de D900, of lag ie in een vitrine.
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Ah mss ook maar eens ff vragen dan. Die dummymodellen waren er vandaag nog steeds niet.Gutteguttegut schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 11:25:
[...]
Bij diverse telecom winkels hebben ze hm gewoon even uit de verpakking voor me gehaald
In deze review is de fotokwaliteit van de N73, de D900 en de K800i naast elkaar te zien.
De D900 lijkt toch de minst goede foto's te maken. De afmeting blijft een reden om voor de D900 te kiezen. Volgens wat userreviews is de firmware nu ook wel goed, bel en trilsignaal tegelijk enzo dus ik denk dat ik toch voor de D900 ga. De N73 is ook gelijk een stukje duurder en groter/zwaarder.
Had mijn abo bijna besteld bij 2Call, maar nu kom ik erachter dat je als je een Telfort abo neemt er een sms bundel bij moet pakken, tja die maak ik niet eens op 
Dan maar naar Vodafone of T-mobile kijken.
Iemand nog een leuke aanbieding gezien ergens ?
Dan maar naar Vodafone of T-mobile kijken.
Iemand nog een leuke aanbieding gezien ergens ?
Er zijn ook weer 3 nieuwe ultra modellen aangekondigd voor een release in december:
http://www.mobile-review.com/news.php?language=en#news10014
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
pfff...zo lang kan ik echt niet wachten hoorLaguna schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 22:58:
Er zijn ook weer 3 nieuwe ultra modellen aangekondigd voor een release in december:

Die nieuwe modellen lijken wel heel erg op de bestaande modellen, alleen nu met 3G Video Telefonie ofzo. Daar hoef ik dus niet op te wachtenAmboe schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 00:26:
[...]
pfff...zo lang kan ik echt niet wachten hoor
Als je de D900 bij Orange bestelt (orange shop of webwinkel), krijg je dan een branded telefoon met zo'n gaar Orange logo of gewoon een normale?
En is het nou ook mogelijk om muziek af te spelen en ondertussen bijv. te sms'en, of kan dat niet tegelijk?
Verwijderd
Weet iemand of er een dictafoon functie opzit? Zo ja, kan je dan net als de SE W800i ongelimiteerd opnemen (natuurlijk totdat memory card vol is) en is de kwaliteit goed?
Als je met dictafoon een spraakrecorder bedoelt, dan is het antwoord ja. Op pagina 49 van de handleiding: Een spraakmemo kan maximaal één uur lang zijn.Verwijderd schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 12:02:
Weet iemand of er een dictafoon functie opzit? Zo ja, kan je dan net als de SE W800i ongelimiteerd opnemen (natuurlijk totdat memory card vol is) en is de kwaliteit goed?
Of ie het goed doet kan ik je niet vertellen, want mijn abo loopt nog 2 maanden dus kan hem nu nog niet echt bestellen
Verwijderd
Ja spraakrecorder/memo etc etc. Hmm 1 uur is wel voldoende.Aquifer schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 12:33:
[...]
Als je met dictafoon een spraakrecorder bedoelt, dan is het antwoord ja. Op pagina 49 van de handleiding: Een spraakmemo kan maximaal één uur lang zijn.
Of ie het goed doet kan ik je niet vertellen, want mijn abo loopt nog 2 maanden dus kan hem nu nog niet echt bestellen
Nou dan kan je nu een verlenging aanvragen toch? 3 maanden van te voren.
Bij de verlengingen zijn de bonussen echt heel laag. Het is veel voordeliger een nieuw contract af te sluiten.Verwijderd schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 14:02:
[...]
Ja spraakrecorder/memo etc etc. Hmm 1 uur is wel voldoende.
Nou dan kan je nu een verlenging aanvragen toch? 3 maanden van te voren.
Heeft een van de bezitters van de D900 al wat meer info hoe hij bevalt?
Je kan ook 3 maanden van te voren een nieuw contract afsluiten moet het alleen wel bij een andere provider zijn als je huidige provider. Heb ik ook gedaan, alleen bij mij zijn een aantal dingen fout gegaan, maar dat was de schuld van de verkoper..
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Ja ik weet, alleen ik wil graag bij Orange en daar gaat het contract wel gelijk in, omdat je een tijdelijk nummer krijgt. Ik heb ook geen zin om 2 maanden dubbel te betalen. Als ik hem aan het eind van de maand bestel is het maar 1 maand dubbel.Laguna schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 17:01:
Je kan ook 3 maanden van te voren een nieuw contract afsluiten moet het alleen wel bij een andere provider zijn als je huidige provider. Heb ik ook gedaan, alleen bij mij zijn een aantal dingen fout gegaan, maar dat was de schuld van de verkoper..
Het enige waar ik nog over twijfel is of ik hem bij Orange zelf zal bestellen of via een webwinkel, ik wil eigenlijk niet zo'n branded ding met zo'n Orange logo, maar het is me onduidelijk of de D900's uit de Orange shop dat hebben? Qua prijs maakt het niet zoveel uit.
Ik zit nu nog bij Hi maar zit dus over 2 maanden bij Orange.Aquifer schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 18:15:
[...]
Ja ik weet, alleen ik wil graag bij Orange en daar gaat het contract wel gelijk in, omdat je een tijdelijk nummer krijgt. Ik heb ook geen zin om 2 maanden dubbel te betalen. Als ik hem aan het eind van de maand bestel is het maar 1 maand dubbel.
Het enige waar ik nog over twijfel is of ik hem bij Orange zelf zal bestellen of via een webwinkel, ik wil eigenlijk niet zo'n branded ding met zo'n Orange logo, maar het is me onduidelijk of de D900's uit de Orange shop dat hebben? Qua prijs maakt het niet zoveel uit.
Hoe heb je dat gedaan dan, bij Orange staat dat het contract gelijk in gaat? (dan betaal je dus 2 abonnementen) Of heb je de telefoon nog niet. Als je de telefoon wel hebt lijkt me dat ie ook simlock oid heeft, dan kun je toch alsnog niet nu al van die telefoon gebruik maken of wel...Laguna schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 18:36:
[...]
Ik zit nu nog bij Hi maar zit dus over 2 maanden bij Orange.
't Lijkt me wel erg chill om hem nu al te halen
Beetje zonde om 2 maanden dubbel te betalen, dan wacht ik nog wel ff 1 maand.Een Orange abonnement gaat altijd direct in op het moment dat Orange u als klant accepteert. U krijgt van Orange een tijdelijk nummer. Dit tijdelijke nummer vervalt nadat uw huidige mobiele nummer is overgezet naar Orange.
[ Voor 25% gewijzigd door Winnetou op 08-08-2006 19:07 ]
Vandaag bij orange shop gehaald, gratis bij 2 jaar 25 verlenging.Aquifer schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 15:59:
[...]
Bij de verlengingen zijn de bonussen echt heel laag. Het is veel voordeliger een nieuw contract af te sluiten.
Heeft een van de bezitters van de D900 al wat meer info hoe hij bevalt?
menu is lekker snel, beter dan bij de E900 van een maat van me.
fotos zijn voor een telefoon echt super, alleen dat flitsertje valt me tegen, minder licht dan bij een k750i.
geluid van mp3 over et speakertje klinkt gewoon goed, bijgeleverd headsetje klinkt ook lekker.
enigste nadeel tot nu toe is dat me software voor de pc niet wil werken, geeft aan dat ie connected is maar als ik ergens op klik gebeurd er niks.
Klopt, maar dat wisten ze niet bij T for Telecom daarom heb ik nu ook problemenAquifer schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 18:59:
[...]
Hoe heb je dat gedaan dan, bij Orange staat dat het contract gelijk in gaat? (dan betaal je dus 2 abonnementen) Of heb je de telefoon nog niet. Als je de telefoon wel hebt lijkt me dat ie ook simlock oid heeft, dan kun je toch alsnog niet nu al van die telefoon gebruik maken of wel...
't Lijkt me wel erg chill om hem nu al te halen
[...]
Beetje zonde om 2 maanden dubbel te betalen, dan wacht ik nog wel ff 1 maand.
(heb de telefoon overigens wel is ook simlock-vrij bel er momenteel nog met Hi mee)
Ik had daar toen begin juli gezegd dat ik momenteel nog een Hi abo had die begin augustus zou aflopen (niet rekening gehouden met de 3 maanden opzegtermijn) en dat ik daarna een Orange abo wou hebben (Orange 25 2 jaar dan kreeg ik de Samsung E780 gratis erbij). De verkoper vertelde me dat dat geen probleem was, hij had wel wat problemen met het aanvragen via de computer dit omdat ze bijna nooit Orange abonnementen afsloten aangezien er een Orange shop tegenover hun zit. Maar de Orange shop leverde niet de Samsung E780 die ik dus graag wou hebben vandaar T for Telecom.
De bedoeling was ook gebruik te maken van nummerportering maar aangezien het nummer wat bij me Orange sim-kaart zo relax was besloten om daar van af te zien. Ook gevraagd hoe dat nou in zijn werk zou gaan en de verkoper zei dat dat allemaal door Orange geregeld zou worden en ik verder niks hoefde te doen. Paar minuten en een paar krabbels later liep ik met me nieuwe toestel de deur uit.
Had toch zo mijn twijfels over heel het gebeuren en navraag gedaan bij de Orange shop en daar vertelden ze me inderdaad dat niet mogelijk was en het abo gelijk in zou gaan en ik dus aan 2 abonnementen vast zat, dus ik weer langs de T for Telecom. Andere verkoper ditmaal en die meldde dat het niet door Orange geregeld werd en dat ik zelf mijn Hi abo moest opzeggen en dus nog 3 maanden aan Hi vastzat (had gelijk voor mij een opzegformulier via telecomvergelijker.nl opgesteld en uitgeprint), en hij zou regelen dat het Orange abo pas in oktober zou ingaan nadat me Hi abo was beëindigd.
Mooi niet dus kreeg vandaag een rekening in de bus van Orange €110!!!
Bleek dus ook nog eens dat die verkoper het verkeerde abo had geselecteerd bij het aanvragen van het abonnement "Bel eindeloos" ipv Orange 25...
Vandaag weer langs T for Telecom geweest gelijk maar manager aangesproken aangezien die verkopers er de ballen verstand van lijken te hebben. Die gelijk met Orange gebeld kreeg daarvan 1 of ander 06-nummer waar 2x werd opgehangen en daarna niet werd opgenomen. Hij besloot toen een klachtenformulier in te vullen (extra kosten/verkeerd abo/verkeerde ingangsdatum) en die samen met kopieën van alle relevante stukken gefaxd naar hoofdkantoor en zodra hij daarvan wat zou horen zou hij weer contact met mij opnemen.
Heel verhaal maar het kan dus wel
Haha ja het kan dus wel, maar alleen als het fout gaat
Mooi verhaal, die lui in die telefoonwinkels weten er vaak weinig van. Was vanmiddag bij Belcompany, die gast wist niet eens wat de D900 was, terwijl hij daar in een vitrine lag
Maargoed ik wacht wel ff 3 weken, hoe vervelend ook
[ Voor 48% gewijzigd door Winnetou op 08-08-2006 22:29 ]
Verwijderd
Klopt, tegenwoordig zoeken telecomwinkels bijna alleen maar werknemers die goed gemond zijn, die goed kunnen praten/slijmen, maar die ballen verstand hebben van telecom. Paar jaren geleden zochten ze nog mensen met verstand van telecom, maar tijden veranderen u know.Aquifer schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 22:27:
Haha ja het kan dus wel, maar alleen als het fout gaatMooi verhaal, die lui in die telefoonwinkels weten er vaak weinig van. Was vanmiddag bij Belcompany, die gast wist niet eens wat de D900 was, terwijl hij daar in een vitrine lag
![]()
Over de Samsung X820 Oger versie, ik zag dat die bij telecomadvies.nl (website van belcompany)257 euro kost (los incl verzendkosten). Zit er een speciale Oger software versie op? Of is het alleen maar die gruwelijke sticker op de achterkant? Ik neem aan dat die simlock vrij is, toch?
Mensen die de D900 hebben, heb gehoord dat de batterij niet lang meegaat. Als je bijvoorbeeld stuk of 10 foto's (autofocus en flits) neemt en 4 volle mp3's luistert per dag, hoe lang houden jullie D900's vol? Kan je trouwens mp3 als ringtone gebruiken vanuit de memory card? If so, gaat de beltoon meteen over als iemand belt? Dus niet als mijn mda vario dat de ringtone over 2 seconden pas overgaat terwijl aan de andere kant de verbinding al actief is.
ik heb nogal veel lopen bluetoothen ( zo'n 150 mb naar de tel toe ), stuk of 20 mp3's geluisterd, paar fotos geschoten, normaal gebeld en gesmst en ik heb nu nog 1 accustreepje over van de 3.
met normaal gebruik werd me verteld dat hij 3 dagen mee gaat.
die flits is btw niks meer dan een fel ledje die effe aangaat, dat doet vrijwel niks met je accu.
Trilfunctie is trouwens lichtelijk waardeloos.. amper merkbaar in je broekzak.
die flits is btw niks meer dan een fel ledje die effe aangaat, dat doet vrijwel niks met je accu.
Verwijderd
Oh i see, dus het is bijna hetzelfde met alle samsung telefoons. 3 daagjes en niet meer bij normaal gebruik. Trilfunctie is voor mij niet belangrijk, als ik maar hard de mp3 ringtone kan horen dan is het goed. Heeft de D900 btw stereo of mono speakers?ApC_Rich schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 13:25:
ik heb nogal veel lopen bluetoothen ( zo'n 150 mb naar de tel toe ), stuk of 20 mp3's geluisterd, paar fotos geschoten, normaal gebeld en gesmst en ik heb nu nog 1 accustreepje over van de 3.
ik denk het wel...in de folder van t for telecom staat er dat ie 3d-stereo speakers heeft...maaruh zoals hierboven al is gezegd, die gasten van die telecomzaken hebben bar weinig verstand van telefoons...
de samsung site spreekt wel van 3d technology...maar misschien kan dat ook met een monospeakertje...
ik heb gelezen dat het geluid best goed is, vind je toch dat het geluid te zacht klinkt, dan moet je wellicht de beschermfolie eraf halen
de samsung site spreekt wel van 3d technology...maar misschien kan dat ook met een monospeakertje...
ik heb gelezen dat het geluid best goed is, vind je toch dat het geluid te zacht klinkt, dan moet je wellicht de beschermfolie eraf halen
[ Voor 43% gewijzigd door Amboe op 09-08-2006 14:26 ]
Gruwelijke sticker op de achterkant. Ik vind 'm ook niet zo mooi maar heb er verder niet zo problemen mee eigenlijk. Ga in ieder geval niet kloten om 'm er proberen af te krijgen o.i.d.Verwijderd schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 10:13:
[...]
Over de Samsung X820 Oger versie, ik zag dat die bij telecomadvies.nl (website van belcompany)257 euro kost (los incl verzendkosten). Zit er een speciale Oger software versie op? Of is het alleen maar die gruwelijke sticker op de achterkant? Ik neem aan dat die simlock vrij is, toch?
Is simlock vrij ja.
Verwijderd
Maar zit er dan ook speciale software van Oger op? Of zijn dat alleen maar een paar screensavers waar newmobile.nl over heeft in hun review?cooljuul schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 16:33:
[...]
Gruwelijke sticker op de achterkant. Ik vind 'm ook niet zo mooi maar heb er verder niet zo problemen mee eigenlijk. Ga in ieder geval niet kloten om 'm er proberen af te krijgen o.i.d.
Is simlock vrij ja.
Verwijderd
Nee, er zit geen speciale software op. Ook geen screensavers, die kun je wel downloaden via de samsung site. Het enige speciale aan de Oger versie is de sticker achterop en de leren phonecase.Verwijderd schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 17:34:
[...]
Maar zit er dan ook speciale software van Oger op? Of zijn dat alleen maar een paar screensavers waar newmobile.nl over heeft in hun review?

pixmania.nlVerwijderd schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 17:34:
[...]
Maar zit er dan ook speciale software van Oger op? Of zijn dat alleen maar een paar screensavers waar newmobile.nl over heeft in hun review?
259 euro voor een NIET oger reclame versie
Verwijderd
Dat is wel erg netjesG-PHREAK schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 18:52:
[...]
pixmania.nl
259 euro voor een NIET oger reclame versie
ik heb hem nu een paar weken, bevalt nogsteeds prima. vooral de accuduur is me reuze meegevallen.Verwijderd schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 19:00:
[...]
Dat is wel erg netjesDeze telefoon is zo te zien 3.8 keer dunner dan wat ik nu heb
begin alleen zo langzamerhand een beetje moe te worden van reacties van mensen op de telefoon. hoevaak ik al niet heb gehoord: "das toch bijna geen telefoon meer?!?! ajoh die breekt echt zo!!!!!111" enz.

maargoed..
Verwijderd
Alles went, zo ook de dikte van de phone. Over paar maanden hoor je niemand meer "klagen" over de dikteG-PHREAK schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 19:05:
[...]
ik heb hem nu een paar weken, bevalt nogsteeds prima. vooral de accuduur is me reuze meegevallen.
begin alleen zo langzamerhand een beetje moe te worden van reacties van mensen op de telefoon. hoevaak ik al niet heb gehoord: "das toch bijna geen telefoon meer?!?! ajoh die breekt echt zo!!!!!111" enz.![]()
maargoed..
Als ik het zo hoor, dan is de Oger versie alleen maar beter. Het is goedkoper dan de originele versie, heeft geen speciale software, sticker is "makkelijk" te verwijderen en je krijgt een leren phone case erbij.
Kun je ook zien hoeveel procent batterij er nog over is? Dat is bij SE geloof ik mogelijk, handiger dan 1 accustreepje (iets nauwkeurigerApC_Rich schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 13:25:
Daarbij noem ik veel bluetoothen, mp3's luisteren en foto's maken niet echt dagelijks gebruik. Ik denk dat een K800i bijv dat ook niet heel lang vol zal houden, misschien wel iets langer door de grotere accu maar niet heel veel.
Dat matig trillen is wel een minpunt. Meestal hoor ik mn telefoon niet en dan heb ik die trilfunctie dus wel nodig.
Wel vreemd dat mijn siemens telefoon van 3 jaar oud met 700mah accu nog een week meegaat incl bellen, en deze gloednieuwe telefoons maar zo kort. Ws door het veel grotere scherm en al die extra's, maar toch. Ik denk dat ik toch voor de D900 ga, die K800i is me te dik en de N73 wordt vast duur. Overtuig me
Verwijderd
D900 heeft de mooiste design van de drie. Maar camera is t slechtst.
K800i, heeft wel UMTS, maar ja, persoonlijk geloof ik nog niet in 3G. Dus deze functie is dan overbodig. Design van de K800 vind ik ook behoorlijk dik en niet echt eye-catching, maar het maakt wel mooie foto's en heeft een echte flitser (xenon flitser die vooral gebruikt wordt in digitale camera's).
De N73 heeft niet veel speciaals qua Design en is een beetje log vind ik. Heeft ook een goede camera, met carl zeiss lens (lens die vooral in de sony digitale camera's zit). Tja, als je ECHT puur voor de camera gaat zal ik voor de Sony gaan, vanwege de Xenon flister. En als je voor de blok/log style gaat pak dan N73. Persoonlijk ga ik voor design en techniek in een compact jasje, de D900. Ik vind de D900 het meest gebalanceerd van de drie.
K800i, heeft wel UMTS, maar ja, persoonlijk geloof ik nog niet in 3G. Dus deze functie is dan overbodig. Design van de K800 vind ik ook behoorlijk dik en niet echt eye-catching, maar het maakt wel mooie foto's en heeft een echte flitser (xenon flitser die vooral gebruikt wordt in digitale camera's).
De N73 heeft niet veel speciaals qua Design en is een beetje log vind ik. Heeft ook een goede camera, met carl zeiss lens (lens die vooral in de sony digitale camera's zit). Tja, als je ECHT puur voor de camera gaat zal ik voor de Sony gaan, vanwege de Xenon flister. En als je voor de blok/log style gaat pak dan N73. Persoonlijk ga ik voor design en techniek in een compact jasje, de D900. Ik vind de D900 het meest gebalanceerd van de drie.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2006 11:18 ]
ik heb toch besloten om morgen de D900 te gaan halen
vooral het design van de foon heeft mij over de streep getrokken en als ik mooie foto's wil maken neem ik mijn digicam wel mee 
ps het schijnt dat je geen eigen beltonen als berichtsignaal (sms, wekker) kunt instellen...
ps het schijnt dat je geen eigen beltonen als berichtsignaal (sms, wekker) kunt instellen...
[ Voor 20% gewijzigd door Amboe op 10-08-2006 11:58 ]
Jammere van de D900 is dat het geen smartphone is en je er dus niks op kunt installeren.
De K800i is ook geen smartphone toch? Op de D900 kun je toch wel java prut zetten..Oscar Mopperkont schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 11:48:
Jammere van de D900 is dat het geen smartphone is en je er dus niks op kunt installeren.
Nee, maar de N73 welAquifer schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 17:25:
[...]
De K800i is ook geen smartphone toch? Op de D900 kun je toch wel java prut zetten..
[ Voor 3% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 10-08-2006 17:51 ]
Toch voor de grap maar eens een D900 geleend van een kennis van me, wat valt hij tegen !!!
Ongelofelijk zeg, zo lang naar uitgekeken, op het punt gestaan om hem te bestellen en wat is het jammer zeg.
Het toestel is zeer mooi dun en het scherm erg mooi maar het komt gewoon totaal niet mooi uit in het veel te brede toestel, het scherm lijkt hierdoor heel erg klein.
Verder vond ik de toetsjes maar erg klein en als je ze indrukt gaan ze maar vrij kort naar binnen.
Scherm is verder mooi, maar als hij zo kwa uiterlijk tegenvalt en de batterij niet je van het is wacht ik wel op een smaller en beter toestel met een betere batterij.
Daarnaast met een X820 gespeelt en wat is die mooi
Helaas geen geheugenkaartslot, geen flits, geen 240X320 scherm en geen uGo etc...
Jammer maar dan moet ik WEER wachten op een ander toestel...
Ongelofelijk zeg, zo lang naar uitgekeken, op het punt gestaan om hem te bestellen en wat is het jammer zeg.
Het toestel is zeer mooi dun en het scherm erg mooi maar het komt gewoon totaal niet mooi uit in het veel te brede toestel, het scherm lijkt hierdoor heel erg klein.
Verder vond ik de toetsjes maar erg klein en als je ze indrukt gaan ze maar vrij kort naar binnen.
Scherm is verder mooi, maar als hij zo kwa uiterlijk tegenvalt en de batterij niet je van het is wacht ik wel op een smaller en beter toestel met een betere batterij.
Daarnaast met een X820 gespeelt en wat is die mooi
Helaas geen geheugenkaartslot, geen flits, geen 240X320 scherm en geen uGo etc...
Jammer maar dan moet ik WEER wachten op een ander toestel...
Verwijderd
Hmm, er zijn al heel veel berichten over dat de D900 in real erg tegenvalt. Morgen toch maar naar Mediamarkt ff checken voordat ik die ga bestellen online.
Ja idd, al die berichten maken me ook een beetje aan het twijfelen. Bij tft hadden ze de dummy-modellen inmiddels liggen, bij de mediamarkt in Utrecht nog niet. Voor de afmetingen van het toestel zijn die dingen wel handig.Verwijderd schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 19:39:
Hmm, er zijn al heel veel berichten over dat de D900 in real erg tegenvalt. Morgen toch maar naar Mediamarkt ff checken voordat ik die ga bestellen online.
Ik vond de breedte irl wel weer meevallen, hoewel ik niet weet hoe het in verhouding met het scherm is. Er zullen best randen zijn, dat is ook op die cebit foto's goed te zien, maar echt storend lijken ze me niet. De D900 is ook maar 2mm breder dan de N73.
Alleen die batterij van 800mah is een beetje jammer, zijn er nog meer D900 bezitters die wat kunnen zeggen over hoe lang die ongeveer meegaat?
2 mm is al veel vind ik.
Mensen al iemand geprobeerd met succes om de Oger sticker eraf te halen die op de achterkant zit ?
Mensen al iemand geprobeerd met succes om de Oger sticker eraf te halen die op de achterkant zit ?
[ Voor 68% gewijzigd door W00fer op 11-08-2006 12:33 ]
Ziet er toch wel erg goed uit
Jammer van de matige batterij en de breedte maarja, op korte termijn zullen er niet echt betere toestellen uitkomen.
Ik kan bevestigen dat je de bobbel stikker achter op de OGER versie van de x820 er zeer eenvoudig en schadeloos af kunt halen. Ik heb het gewoon met m'n nagel gedaan, super easy, geen lijmresten, niets.
He who knows only his own side of the case knows little of that.
Die breedte valt toch heel erg meeAquifer schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 13:39:
[...]
Ziet er toch wel erg goed uit![]()
Jammer van de matige batterij en de breedte maarja, op korte termijn zullen er niet echt betere toestellen uitkomen.
Een X820 is maar 1mm smaller en daarbij heeft niemand het over 'te breed'.
Een Motorola RAZR is zelfs 1 mm breder.
Russische review met veel pics
http://www.mobile-review.com/review/samsung-d900.shtml
Waarschijnlijk zeer binnenkort ook in het engels op die site!
[ Voor 15% gewijzigd door ZiegoM op 11-08-2006 19:15 ]
\_Specs_/
Verwijderd
Kun je uit thema's kiezen? Dit lijkt me niet te lukken, ik heb nu een molen op de achtergrond.
Ook kan ik bv bij sound settings niet het keypad tone veranderen (deze is grijs weergegeven).
Ook kan ik bv bij sound settings niet het keypad tone veranderen (deze is grijs weergegeven).
Heb ooit is ergens gelezen wat het veschil is tussen al die series (e, d, x, p, t, v serie) van samsung.
Kan iemand mij helpen waar je zoiets terug vindt?
Heb al gegoogeld, maar niks gevonden.
Kan iemand mij helpen waar je zoiets terug vindt?
Heb al gegoogeld, maar niks gevonden.
Verwijderd
Ben vandaag wezen kijken bij Mediamarkt Eindhoven. Daar hadden ze de D900 en de X820 in real staan. Even meegespeeld. Eerste blik voor allebei, Wow, best breed, Maar als je die in de handen hebt, zijn die heel erg aangenaam. De D900 heeft een zeer mooi scherm, lekker dun, kan niet geloven dat al die functies in zo'n plat ding passen, Mooi zwart, dus niet als de beta versies, grijs/zwart. Foto met autofocus (macro) is acceptabel. Schuifmechanisme is lekker soepel, ligt lekker in de hand. Gewoon goed vormgegeven. Alleen is de toetsenbord beetje cheap gemaakt. Ook heb ik het gevoel dat de D900 heel hol overkomt/klinkt, omdat die zo light en dun is, misschien ligt het aan mij en niet aan de phone. Maar om hier de los prijs voor te betalen 385 euro, mweh, i dunno, twijfel twijfel, maar in ieder geval de D900 valt zeker niet tegen. De X820 is zeer mooi, vooral als je die in je handen hebt, flinterdun damn lijkt wel een lange credit card, wie weet kan je deze phone gewoon in jouw wallet stoppen
. Weegt geen shit. Erg mooi scherm, best wel ok toetsen (beter dan die van de D900), Erg snelle menu (dat vind ik nou belangrijk), camera is goed. Ik vind deze phone zeker de moeite waard om de volle prijs te betalen (257 euro), alleen jammer geen uitbreiding mmcard. Zonder na te denken zou ik de X820 halen, maar ik denk er nog wel over na totdat ik mijn mda vario heb verkocht. Alle twee de toestellen zijn erg mooi.
Weet hier iemand eigenlijk hoe het zit met de mp3 speler op de d900?
Kan ik die fatsoenlijk bedienen / op de achtergrond laten draaien / beetje geheugen in propen?
Ik heb zelf nu namelijk een w800i en ik vind het wel fijn dat ik daar als een volwaardige mp3 speler op kan luisteren.
binnenkort is mijn abbo afgelopen dus niewe tel, maar ik weet niet of ik wel zo blij ben met d900 als ik ook nog een mp3 speler erbij moet halen. Is misschien de N73 dan een betere optie? (maarjah het oog wil ook wat
)
Owh en nog klein vraagje ik maak veel nacht foto's is de flits van de d900 niet (veel) slechter dan van de w800i?
Kan ik die fatsoenlijk bedienen / op de achtergrond laten draaien / beetje geheugen in propen?
Ik heb zelf nu namelijk een w800i en ik vind het wel fijn dat ik daar als een volwaardige mp3 speler op kan luisteren.
binnenkort is mijn abbo afgelopen dus niewe tel, maar ik weet niet of ik wel zo blij ben met d900 als ik ook nog een mp3 speler erbij moet halen. Is misschien de N73 dan een betere optie? (maarjah het oog wil ook wat
Owh en nog klein vraagje ik maak veel nacht foto's is de flits van de d900 niet (veel) slechter dan van de w800i?
Volgens mij kun je het wel op de achtergrond afspelen iig: filmpjeTheMess schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 21:47:
Weet hier iemand eigenlijk hoe het zit met de mp3 speler op de d900?
Verwijderd
Ik heb sinds gisteren ook de Samsung d900. Heb um bij Belcompany gehaald gratis bij een telfort 2jaar 150 abbo (20 euro per maand, eerste 6 maanden 50% korting abbo). Ik vind de telefoon erg mooi. Hij valt zeker niet tegen wat sommige op dit forum vinden. Ook van andere mensen positieve reacties gehad dat ze het een wijs ding vonden. Batterij gaat idd wel snel leeg. Heb vandaag wel veel mee gespeeld moet ik zeggen, had um vannacht opgeladen, en nu geeft ie een melding dat de accu bijna leeg is.
Verder heb ik er een 1 GB memeory card bij gekocht. Wat ik echter raar vind is dat je foto's niet direct op je memorycard kan opslaan, ze worden dus altijd eerst in het telefoon geheugen opgeslagen, daarna kan je ze wel verplaatsten naar de memory card. Wat verder opvalt is dat foto's die je van de pc op je mobiel zet, niet kan inzoomen of fullscreen kan zien. Met foto's die je zelf maakt met het toestel kan je wel inzoomen, vind ik een beetje vaag dat dat niet met andere foto's kan. Wat me verder opvalt is dat je bij de mp3 list maximaal 4 playlist aan kan maken, waar je maar maximaal 30 songs in kan zetten. Dast is niet handig, wil er zeker 100 songs in een playlist hebben, maar dat gaat dus niet. Lukt het iemand wel om meer dan 30 nummers in de playlist te krijgen??????
Verder maakt de telefoon bij elke toetst die je intoetst een geluid, dat is irritant, dacht dat kan je vast wel uitzetten, nou niet dus! Je kan weliswaar het geluid van de telefoon uitzetten, maar dan komt er ook geen ringtone geluid uit. Weet iemand hoe je de toetsgeluid uit kan zetten, zonder dat de andere geluiden zoals de ringtone ook uit gaan?
Verder heb ik er een 1 GB memeory card bij gekocht. Wat ik echter raar vind is dat je foto's niet direct op je memorycard kan opslaan, ze worden dus altijd eerst in het telefoon geheugen opgeslagen, daarna kan je ze wel verplaatsten naar de memory card. Wat verder opvalt is dat foto's die je van de pc op je mobiel zet, niet kan inzoomen of fullscreen kan zien. Met foto's die je zelf maakt met het toestel kan je wel inzoomen, vind ik een beetje vaag dat dat niet met andere foto's kan. Wat me verder opvalt is dat je bij de mp3 list maximaal 4 playlist aan kan maken, waar je maar maximaal 30 songs in kan zetten. Dast is niet handig, wil er zeker 100 songs in een playlist hebben, maar dat gaat dus niet. Lukt het iemand wel om meer dan 30 nummers in de playlist te krijgen??????
Verder maakt de telefoon bij elke toetst die je intoetst een geluid, dat is irritant, dacht dat kan je vast wel uitzetten, nou niet dus! Je kan weliswaar het geluid van de telefoon uitzetten, maar dan komt er ook geen ringtone geluid uit. Weet iemand hoe je de toetsgeluid uit kan zetten, zonder dat de andere geluiden zoals de ringtone ook uit gaan?
RTFM Toetstoon pagina 111
Verwijderd
Samsung batterijen moet je altijd paar keer goed doorladen totdat zij bij de maximum capaciteit komen.Verwijderd schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 23:13:
Heb vandaag wel veel mee gespeeld moet ik zeggen, had um vannacht opgeladen, en nu geeft ie een melding dat de accu bijna leeg is.
Ah, die 30 nummers/4 playlist bug. Dat is gewoon typisch samsung, ik dacht dat ze bij de nieuwere samsung's al weggewerkt hadden, dus niet.
Dat toetsgeluid is raar, lijk me echt sterk dat je niet kan uitzetten, of is dat weer een new samsung bug.
En inderdaad dat foto's eerst in phone geheugen komt is irri! Staat het niet ergens in de handleiding ofzo dat je meteen in de mmcard kan saven?
Hier op het forum van Mobile Review staan echt mooie foto's gemaakt met de D900
Zeer mooie foto's gemaakt met de D900
het is zo ongelofelijk jammer dat het toestel er niet uitziet anders had ik het allang gehaald...
Mensen waar haal je een X820 goedkoop online met 1 jarig abo met Oger hoes ?
Zeer mooie foto's gemaakt met de D900
het is zo ongelofelijk jammer dat het toestel er niet uitziet anders had ik het allang gehaald...
Mensen waar haal je een X820 goedkoop online met 1 jarig abo met Oger hoes ?
[ Voor 24% gewijzigd door W00fer op 12-08-2006 01:10 ]
Op mijn x820 kan ik dit uitzetten (settings -> sound settings-> keypad tone)Verder maakt de telefoon bij elke toetst die je intoetst een geluid, dat is irritant, dacht dat kan je vast wel uitzetten, nou niet dus! Je kan weliswaar het geluid van de telefoon uitzetten, maar dan komt er ook geen ringtone geluid uit. Weet iemand hoe je de toetsgeluid uit kan zetten, zonder dat de andere geluiden zoals de ringtone ook uit gaan?
Helaas heeft samsung de software op de phone nog niet in orde, maar toch kon ik het niet laten om hem te kopen
gewoon in het hoofdscherm de volumeknop een paar keer aantikken en weg toetsvolume.Verwijderd schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 23:45:
[...]Dat toetsgeluid is raar, lijk me echt sterk dat je niet kan uitzetten, of is dat weer een new samsung bug.
je kan de mp3speler op de achtergrond laten draaien, ook als de foon dicht is geschoven, de volumeknop werkt dan ook nog ( zelfs op toetsenblokkering )
Verwijderd
Same here. Gaat er echt heel makkelijk vanaf. Blijft niks achter, behalve een mooie lege plekRickN schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 18:19:
Ik kan bevestigen dat je de bobbel stikker achter op de OGER versie van de x820 er zeer eenvoudig en schadeloos af kunt halen. Ik heb het gewoon met m'n nagel gedaan, super easy, geen lijmresten, niets.
Verwijderd
Wat ik belangrijk vind is dat de phone via de PC kan laden. Krijg je bij de D900 een USB kabel er bij? Ik weet dat bij de X820 niet bij zit.
Verwijderd
Ja d'r zit een USB kabel bij, is tevens ook data kabel.Verwijderd schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 14:59:
Wat ik belangrijk vind is dat de phone via de PC kan laden. Krijg je bij de D900 een USB kabel er bij? Ik weet dat bij de X820 niet bij zit.
Ik gebruik mijn huidige W800i erg vaak als MP3-speler. Nu gaat de accu van w800i erg lang mee als je mp3's speelt. Bijvoorbeeld een dag 5 uur mp3's luisteren en een 15 minuten bellen zal resulteren in een half lege batterij (ongeveer).
Kan ik verwachten dat dit bij de d900 ook haalbaar is?
Of is die na 5 uur MP3 spelen al helemaal leeg?
In principe vind ik iedere dag opladen geen probleem, maar hij moet wel zeker een hele dag mee kunnen gaan inclusief 5 uur mp3 en een kwartier bellen...
Kan ik verwachten dat dit bij de d900 ook haalbaar is?
Of is die na 5 uur MP3 spelen al helemaal leeg?
In principe vind ik iedere dag opladen geen probleem, maar hij moet wel zeker een hele dag mee kunnen gaan inclusief 5 uur mp3 en een kwartier bellen...
\_Specs_/
tot nu toe 3 uur achter elkaar mp3 en er ging 1 van de 3 streepjes vanaf, daarna half uurtje gebeld en wat gesmst en ik had nog maar 1 streepje over, einde van de dag nog steeds 1 streepje en net voor ik me nest in dook accu melding.. precies 1 dag dus 
ik heb em alleen pas net en et schijnt dat samsungs pas na een paar keer laden op volle capaciteit zitten.
ik heb em alleen pas net en et schijnt dat samsungs pas na een paar keer laden op volle capaciteit zitten.
Verwijderd
Is er een optie om je email attachment te vergroten? Ik wil namelijk gewoon grote foto's kunnen versturen ipv iedere keer te moeten resizen.
Verwijderd
Ik weet nog van de eerste generaties kleurendisplay samsungs dat als de batterij bijna leeg is een vervelend toontje afspeelt en zich hele tijd herhaalt als je niet oplaadt. Is dat nu nog het geval bij bijvoorbeeld de d900 en de x820? Kan je nu wel de melodie uitzetten?
Heeft iemand hier wap aan de praat van telfort/debitel? (gsm-data).
Ik krijg steeds een fout melding "Service niet beschikbaar" terwijl ik volgens mij de juiste gegevens heb ingevoerd.
naam: telfort
url: http://wap.telfort.nl
ip: 193.113.200.195
Port: 9201
kies nummer:+31626000222
wachttijd: 90
drager: gsm
type transfer: ISDN
ps: Filmpje afspelen gaat best leuk.
http://video.google.nl/videoplay?docid=-8465934544193653147
Ik zal even testen hoelang je kan kijken voordat de accu leeg is
Ik krijg steeds een fout melding "Service niet beschikbaar" terwijl ik volgens mij de juiste gegevens heb ingevoerd.
ps: Filmpje afspelen gaat best leuk.
Verwijderd
Ik heb wap van Orange maar ik hoefde onder "Browserinstellingen" alleen maar Orange te kiezen en alles werkte. Er staat ook Telfort WAP in die lijst.kamphuis schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 15:48:
Heeft iemand hier wap aan de praat van telfort/debitel? (gsm-data).
ps: Filmpje afspelen gaat best leuk.![]()
Mijn x820 is duitsVerwijderd schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 17:14:
[...]
Ik heb wap van Orange maar ik hoefde onder "Browserinstellingen" alleen maar Orange te kiezen en alles werkte. Er staat ook Telfort WAP in die lijst.
Verwijderd
Als ik Telfort WAP kies krijg ik de volgende instellingen:kamphuis schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 18:03:
[...]
Mijn x820 is duitsdus er stond niets voor geprogammeerd
URL startpagina: http://mmm.samsung.nl/telfort
Proxy aangevinkt
IP-adres: 193.113.200.195
Poort: 8080
Wachttijd: 90
DNS niet aangevinkt
Drager: GSM
En dan onder geavanceerde instellingen:
Inbelnummer: +31626000222
Gebruikersnaam: telfort
Wachtwoord: (leeg)
Type data-oproep: ISDN
dankjewel ga ik even proberenVerwijderd schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 18:18:
[...]
Als ik Telfort WAP kies krijg ik de volgende instellingen:
URL startpagina: http://mmm.samsung.nl/telfort
Proxy aangevinkt
IP-adres: 193.113.200.195
Poort: 8080
Wachttijd: 90
DNS niet aangevinkt
Drager: GSM
En dan onder geavanceerde instellingen:
Inbelnummer: +31626000222
Gebruikersnaam: telfort
Wachtwoord: (leeg)
Type data-oproep: ISDN
edit: werkt helaas niet
[ Voor 5% gewijzigd door kamphuis op 14-08-2006 00:20 ]
Verwijderd
Hoe werkt dat dan??? Moet ik de achtergrond dan op thema zetten ofzo???? Verder vind ik het een supermobieltje!!! Er zat bij mij een usb-kabel in de doos meegeleverd en je kan hem tot 1gb uitbreiden!!! Hij is inderdaad wat breed, maar daar kan ik wel mee leven!!!!W00fer schreef op maandag 31 juli 2006 @ 13:51:
Op de Samsung D900 zit Ugo.
Als je dan bijvoorbeeld naar de Eiffeltoren gaat, zie je een afbeelding van diezelfde Eiffeltoren als achtergrond, met bijbehorende icoontjes etc etc. Hetzelfde geldt voor de Branderburger Tor, Atomium in Brussel etc etc.
Dit las ik op www.inside-handy.de
Heeft iemand al display beschermfolie geprobeerd op de D900, vraag me af welke het beste is en of het een beetje werkt?
Daarnaast twijfel ik nog of ik um bij Orange zal bestellen, zit er dan een logo op en Orange software & simlock of niet?
Daarnaast twijfel ik nog of ik um bij Orange zal bestellen, zit er dan een logo op en Orange software & simlock of niet?