Verwijderd schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 12:25:
[...]
Hoi, Ik heb de fatality destijds gepreordered, ik heb em dus al een tijdje, die van mij geeft een code 28 als ik het floppy power kabeltje niet op de sbkaart aansluit.... miss moet je dat eens testen..
ben daar achtergekomen door veel getest en gevloek...
voorderest geen problemen gehad.
grtz.
wtf... heb nooit gezien dat je er nog extra power aan kan hangen... Is dat nou alleen voor degenen met een mobo die niet genoeg power kan leveren ofzo? In de handleiding word er geen woord over gerept.
edit2: Volgens de online handleiding is dat voor de (externe) I/O console, dus voor als je een X-Fi Elite Pro hebt. Misschien een idee om in de TS te zetten, zag dat deze vraag(+antwoord) al ns eerder langs is gekomen.
edit1:Gelijk even een advies voor iedereen; pruts niet aan je computer als je erg moe bent.....
Wilde net gaan testen of er verschil zou zijn als die extra power aan de kaart hangt. Maar omdat ik geen vrije 4-pins kabel had wilde ik die van me floppy drive er uit trekken... trek ik (hard - want die klote kabels klemmen altijd zo) die van me
fata1lty drive-bay er uit (?!?!wat doe ik!).... F*CK, connector krom. Voorzichtig terug gebogen, powerkabel er terug op. Niets gewijzigd, even pc terug aan of alles t nog doet. ERROR geeft winamp... kuuuuuuuut... zweeeeeetttt..... bleek dat ik de splitterkabel nog niet aan me voeding terug had gehangen. PFIEUW... alles werkt toch nog
Nu ben ik zo geschrokken dat ik ook niet meer ga testen met die extra powerkabel op me audio-kaart.
[
Voor 45% gewijzigd door
Patriek op 05-11-2006 18:27
]