Even een paar losse opmerkingen van mijn kant, kort want het zijn er veel:
@Laukui: beetje chemische kleurtjes imho, maar wel leuk. DOF is idd prima.
@vogelspin: Erg donker op de voorgrond, beetje snapshot gehalte, maar toch helemaal niet slecht, zeker niet met die blauwe lucht erachter. Wel had ik voor een korte (1/1000) of *echt* lange (1/2) sluitertijd gekozen, dit is een beetje half/half.
@vogelspin: Erg leuk, tweede versie is beter. Zwartwit met 1 kleur is niet altijd mooi, maar in dit geval wel imho.
@Laukui: Mooi, maar teveel highlight linksonder, en de karteltjes zijn redelijk vreselijk..
@relonky: Ik heb veel mooier van j egezien, maar deze is ook niet onaardig. Ik vind hem aan de rechterkant redelijk krap gecropt, en ik zou misschien die schaduw van de andere standaard weg proberen te photoshoppen. Maar, mooie plaat.
@TomSwinnen: Perfecte compositie, perfecte kleuren, het kwijlen vind ik juist enorm afbreuk doen aan de plaat.
@mstr: Welke kant valt het water op? De boom stoort, het water is onscherp.. Nee sorry, deze doet me niets.
@Ericr: Belichting is prima, knap gedaan, maar wat mij betreft erg jammer dat je niet de hele koepel erop hebt. Ik zou proberen het hele ding erop te zetten en dan de foto vierkant te maken.
@redhero: Wel erg verzadigd, zoals Magic al zegt, en de compositie is echt niets wat mij betreft. Sorry.
@SH4D3H: De border+tekst storen me, maar de foto zelf vind ik erg leuk. Compositie is erg origineel wat mij betreft. Hij mag nog wel ietsjes scherper (lees: verscherpt).
@thomasyola: Mooi, zo sepia, komt hier heel goed uit. Jammer dat je geen betere scanner hebt

(Horizon is wel een beetje scheef, zie ik nu).
@ThaDaNo: Sorry, maar het is net of je gewoon een vieze foto hebt. Ik kan me best voorstellen dat het heel indrukwekkend was, die regen in de grand canyon, maar het komt op je foto gewoon niet over.
@Freelance: Ik vind het niet zo erg dat het bovenste stuk van de helm eraf is, zo komt hij leuk de foto "invallen". Vind ik prima. Wel had je foto wat mij betreft nog wel een wat kleinere scherptediepte kunnen gebruiken. Ah ja, Arjan A heeft gelijk, van wat lager had hij misschien nog wat leuker geweest.
@CRiSiS: Is wat mij betreft in het showcase topic ook zeker op z'n plaats, ik vind hem erg mooi. Kleuren zijn gewoon erg lekker, dat grijze, beetje huidskleur, dat knallende rood. Ik vind het een heerlijke plaat, en zou niet weten wat je er nog aan moet veranderen.
@Macsylver: Goeie productfoto, ik zou het ding zo kopen

Nee, even zonder gekheid, zit gewoon bijzonder goed in elkaar deze, belichting is prima, de scherpte ligt goed... Enige opmerking is dat er wel tamelijk veel loze ruimte is bovenin, maar da's een klein puntje.