@Martijn-Tuup: Leuke kleuren, verder vind ik hem eerlijk gezegd een beetje vlak en saai. Het abstracte idee is leuk, maar tja... saai.
@Macsylver: Gewoon een ontzettend sterke plaat. Iets contrastrijker (i.e. "knallender") mag idd nog wel.
@Vaal: Mooie kleuren inderdaad, ik vind hem wel een beetje donker (misschien rechts/boven iets eraf croppen?), en ik vind hem scheef. Dat kan inderdaad best het perspectief van het huizenblok zijn, maar het stoort gewoon dat het zo scheef is

@Macsylver: De duotone conversie in de tweede variant vind ik ook geslaagd.
@Macsylver: Compositie is dik in orde, erg mooi gedaan zo. Vond de eerste iets sterker, maar deze ook helemaal niet slecht.
@bolke: Mooi, te breed (600px is de limiet hier), en inderdaad een beetje vaal. Iets meer contrast, iets meer saturation (, iets meer scherpte eventueel) zouden de plaat wel een stuk sterker maken denk ik.
@MarkoZ: Scheef. Echt te erg. En een beetje vaal. Verder wel mooi gezien, maar hij moet (wat mij betreft) echt recht staan en iets meer contrast hebben, dan "knalt" hij mooi.
@Macsylver: (Lekker bezig

) Netjes 600px breed, maar erg jammer dat hij niet in 1 keer op mijn scherm past

De toren lijkt een beetje naar links te hangen, maar al met al een *erg* mooie foto. Iets meer contrast, of een andere zwart/wit conversie (zodat het gebouw en de lucht wat meer verschillen) zouden hem misschien nog beter maken. Maar: keep up the good work!
@TomSwinnen: Leuk gedaan, zeker, maar niet veel bijzonders. Wel eens met nomad85: Ik heb (heel) veel beroerdere uitvoeringen van tiltshifting gezien de laatste tijd