Toon posts:

@home digitaal.

Pagina: 1 ... 8 ... 13 Laatste
Acties:
  • 34.430 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelJewel
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-09 09:05
hardware-lover schreef op maandag 11 juni 2007 @ 09:04:
[...]

Vanaf 1 juli betaal je voor iedere smartcard van TV-home waarop het extra gedeelte actief is het volledige bedrag. € 9.95 per Extra pakket wordt het dan. Ik heb dit per brief van @home doorgekregen en kan tot 1 juli mijn abonnement(en) per brief opzeggen.

Wat hier staat klopt per 1 juli dus niet meer.

"*** Per 1 juli 2007 wijzigt de naam van TV Digitaal Extra in TV Digitaal Totaal."
Tsja, alles voor de durfkapitalisten achter @Home hè ... :N. Zal me benieuwen wanneer de volgende verhoging van het abonnementstarief wordt doorgevoerd. Nog niet zo lang geleden was het nog 7,95... Inmiddels al 9,95. En als ik dan zie wat voor zenders je voor die verhoging erbij hebt gekregen ..... :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15:33

mace

Sapere Aude

RoelJewel schreef op maandag 11 juni 2007 @ 13:35:
[...]
Tsja, alles voor de durfkapitalisten achter @Home hè ... :N. Zal me benieuwen wanneer de volgende verhoging van het abonnementstarief wordt doorgevoerd. Nog niet zo lang geleden was het nog 7,95... Inmiddels al 9,95. En als ik dan zie wat voor zenders je voor die verhoging erbij hebt gekregen ..... :N
Idd, baby TV, liberty TV, liveshop.

Ik wil die troep helemaal niet!
Ik wil verdomme geld toekrijgen om een reclamezender te moeten bekijken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

pimpimmers schreef op maandag 11 juni 2007 @ 13:24:
[...]

Pfff dat is toch niet normaal meer.
Nouja dan maar 2 kaartjes eerst, wat al aso veel geld is.
Met 2 kaartjes ga ik dus van ~15,- naar ~39 euro 8)7 (2x Extra/Totaal + 1x TV HD)
Ik ga in ieder geval 1 abonnement voor 1 juli opzeggen en "regel" het digitale signaal voor de andere ontvangers wel via een andere weg ;)

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaus_1250
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-09 10:48
Weet iemand of er eigenlijk al goede wireless smartcard sharing hubs zijn? Ik ken eigenlijk alleen de SmartWi, zijn er hier mensen die daar praktijkervaring mee hebben? Werkt zoiets uberhaupt bij @home?

[ Voor 9% gewijzigd door Klaus_1250 op 11-06-2007 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace

mace

Sapere Aude

Klaus_1250 schreef op maandag 11 juni 2007 @ 16:28:
Weet iemand of er eigenlijk al goede wireless smartcard sharing hubs zijn? Ik ken eigenlijk alleen de SmartWi, zijn er hier mensen die daar praktijkervaring mee hebben? Werkt zoiets uberhaupt bij @home?
Volgens mij zijn er nog geen die werken met de aangepaste smartcard van @home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

MaCe1337 schreef op maandag 11 juni 2007 @ 16:37:
[...]

Volgens mij zijn er nog geen die werken met de aangepaste smartcard van @home.
Wat is de "aangepaste" smartcard van @home? Die heb ik dan blijkbaar niet in mijn bezit.
Smart... werkt prima met TVhome op een Samsung 9401R, H360R en de Humax IR-FOX C.

Het moet ook wel kunnen werken anders zouden de nieuwe Twin-tuners nooit 2 verschillende programma's kunnen verwerken met 1 smartcard. Ik doel op de Humax Duovisio iPVR-9200C en Siemens Gigaset M750 C.

[ Voor 21% gewijzigd door hardware-lover op 11-06-2007 16:55 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaus_1250
@home gebruikt een iets aangepaste versie van Irdeto, daar doelde ik en MaCe1337 op. Op de site van SmartWi word specifiek gesproken over ondersteunde coderingen, vandaar dat je niet kunt aannemen dat die van @home ondersteunt word. De Alphacrypt is ook maar de enige CAM die het ondersteunt.

Op de SmartWi website word trouwens gesproken over max 4 tuners tegelijkertijd, maar hoe zit het precies met decryptie van meerdere kanalen? E.g. met de Alphacrypt kan ik 6 kanalen (13 PID's) tegelijkertijd decoderen, maximum zit op 14 PID's. Hoe zit dat precies als je de SmartWi gebruikt?

[ Voor 33% gewijzigd door Klaus_1250 op 11-06-2007 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Klaus_1250 schreef op maandag 11 juni 2007 @ 16:58:
@home gebruikt een iets aangepaste versie van Irdeto, daar doelde ik en MaCe1337 op. Op de site van SmartWi word specifiek gesproken over ondersteunde coderingen, vandaar dat je niet kunt aannemen dat die van @home ondersteunt word. De Alphacrypt is ook maar de enige CAM die het ondersteunt.

Op de SmartWi website word trouwens gesproken over max 4 tuners tegelijkertijd, maar hoe zit het precies met decryptie van meerdere kanalen? E.g. met de Alphacrypt kan ik 6 kanalen (13 PID's) tegelijkertijd decoderen, maximum zit op 14 PID's. Hoe zit dat precies als je de SmartWi gebruikt?
Aha, op die fiets. De FW geschikt voor TV-home staan daar gewoon bij en deze werkt (tegelijk) in de ontvangers die ik vermeld heb. Hoe dit met een losse Alphacrypt CAM i.c.m. bijv. MCE werkt weet ik niet. Deze heb ik (nog) niet in mijn media-center hangen.

[ Voor 6% gewijzigd door hardware-lover op 11-06-2007 18:58 . Reden: typo en aanvulling. ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:55

job

Klaus_1250 schreef op maandag 11 juni 2007 @ 16:58:
De smartwi decodeert niets. De smartwii kan hooguit 4 tuners ondersteunen omdat hij maximaal met 4 kaartjes draadloos verbonden kan zijn.
Zo'n smartwi doet niets anders dan keys draadloos doorsturen.

Decoderen gebeurt in de alphacrypt of de decoder.

[ Voor 3% gewijzigd door job op 11-06-2007 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaus_1250
Nog even de site goed gelezen. Maximaal 7 tuners waarvan 5 actief met maximaal 4 kanalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Klaus_1250 schreef op maandag 11 juni 2007 @ 20:47:
Nog even de site goed gelezen. Maximaal 7 tuners waarvan 5 actief met maximaal 4 kanalen.
Dat lijkt me in eerste instantie (voor mij) ruim voldoende ;)

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste tweakers,

in februari zijn wij door @home opgebeld met de vraag of wij met deze actie wilde meedoen. Mijn pa zag dat wel zitten en heeft toen direct besloten om aan de actie mee te doen. Na een paar werkdagen hebben we de alle spullen gekregen en de handel aan gesloten.

Als ik het mij nog goed herrinner dan zat er een kaart bij waarmee je je (binnen de proefperiode van 2 maanden) kon afmelden van tv digitaal extra, toch? Ik meen dat we destijds een bijgesloten kaart hebben terug gestuurd om tv digitaal extra na 2 maanden om te zetten in tv digitaal.

Omdat ik er net achter kom dat ze al een paar maanden de kosten van tv digitaal extra factureren, heb ik even de helpdesk gebeld. Zij zeggen (2 verschillende medewerkers gesproken) dat je met zo'n kaart nooit tv digitaal extra had kunnen opzeggen.

Nu zitten wij dus een jaar vast aan tv digitaal extra...terwijl in de actie voorwaarden stond dat je de eerste twee maanden vrijblijvend kon uitproberen...

Zit ik nu goed, of heeft @home het nu toch bij het rechte eind?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job

job

Die kaart is geen opzeg kaart, maar een aanmeld kaart.
Je moet op dat kaartje aanvinken welke abo's je wilt hebben.
Als je daar dus voor tv-extra hebt gekozen zie je daar inderdaad een jaar aan vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimpimmers
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik wou online een startpakket bestellen maar kom er achter dat je dus direct een digitale ontvanger er bij koopt die ik al heb. Dus moet ik naar de winkel, en staat er op de site ” Digitale televisie van @Home bestelt u eenvoudig online” nou lekker makkelijk, niet dus.
Maar mijn vraag, moet ik direct 2 startpakketten kopen of gewoon 1 en kan je daar op invullen dat je een 2de kaartje erbij wil.
En het is dus wel mogelijk 1 kaart digitaal extra en 1 kaart digitaal extra met TV HD ik heb namelijk maar 1 HDTV. Dat is me namelijk nog niet helemaal duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimpimmers
  • Niet online
Heb alles al voor elkaar heb 2 Startpakket gekocht.
Heb trouwens top beeld op de tv boven, analoog was altijd slecht.
Kan zelf geen verschil zien tov satelliet.

Moet alleen nog ff activeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master6464
  • Laatst online: 16-09 10:10

master6464

Who's General Failure?

is er iemand bekend met de Samsung DCB-H270R digitale tv-decoder Google kan mij verder geen reviews of info geven :X .
ik heb nog een boel wehkamp bonnen (verkregen d.m.v. enquetes) liggen en een decoder zou een goede investering zijn.

(\__/)
(='.'=)This is Bunny. Copy and paste Bunny into your
(")_(")signature to help him gain world domination.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

master6464 schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 08:33:
is er iemand bekend met de Samsung DCB-H270R digitale tv-decoder Google kan mij verder geen reviews of info geven :X .
ik heb nog een boel wehkamp bonnen (verkregen d.m.v. enquetes) liggen en een decoder zou een goede investering zijn.
Is dat niet de opvolger van de SamSung DCB-9401R ?
Deze schijnt goed te zijn, en een stuk sneller te zappen dan de vorige.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

pimpimmers schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 03:03:
En het is dus wel mogelijk 1 kaart digitaal extra en 1 kaart digitaal extra met TV HD ik heb namelijk maar 1 HDTV? Dat is me namelijk nog niet helemaal duidelijk.
Ja, dat is geen enkel probleem. HD pakket kan geactiveerd worden op 1 kaart.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace

mace

Sapere Aude

Verwijderd schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 08:39:
[...]

Is dat niet de opvolger van de SamSung DCB-9401R ?
Deze schijnt goed te zijn, en een stuk sneller te zappen dan de vorige.
Jups, is de vervanger voor de oude 940.
Ik vind hem er een stuk beter uitzien, maar die standaard decoders zijn IMHO afgezien van
kinderziektes allemaal wel zo ongeveer gelijk....

Soms hebben ze geen DVB subtitle ondersteuning, maar voor de rest...

[ Voor 7% gewijzigd door mace op 14-06-2007 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Gvd... Kijk ik net op mijn rekening, zie ik dat ik wel 40 euro retour heb gekregen, zeg maar die van de ontvanger. Maar geen twee maanden gratis?? Klopt dat wel? Ik was toch serieus in de veronderstelling dat ik twee maanden gratis zou krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn decoder loopt te kutten... als ik een zender intik, verdwijnt de hud gewoon weer... na een tweede keer de zender ingetikt te hebben gaat ie wel naar de zender die ik wil.

Iemand enig idee hoe dat kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:59

The Legend

*Plop*

Ik ga binnenkort verhuizen en heb nog geen kabeltv aangevraagd. Ik ga TV kijken op een 37" plasma (Panasonic 37PV70) en zit vast aan @Home kabelsignaal. Is het digitale signaal tegenwoordig nu zo goed dat het altijd beter is dan analoog signaal of verschilt dat nog sterk? Met andere woorden, is het beter eerst TV Basis analoog signaal te bestellen en kijken hoe het beeld is en daarna evt. TV Digitaal te doen? Of is TV Digitaal nu altijd al beter dan analoog :?

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:54

Wildfire

Joy to the world!

The Legend schreef op zondag 17 juni 2007 @ 14:00:
Ik ga binnenkort verhuizen en heb nog geen kabeltv aangevraagd. Ik ga TV kijken op een 37" plasma (Panasonic 37PV70) en zit vast aan @Home kabelsignaal. Is het digitale signaal tegenwoordig nu zo goed dat het altijd beter is dan analoog signaal of verschilt dat nog sterk? Met andere woorden, is het beter eerst TV Basis analoog signaal te bestellen en kijken hoe het beeld is en daarna evt. TV Digitaal te doen? Of is TV Digitaal nu altijd al beter dan analoog :?
Analoog signaal heb je toch al, pak gewoon het TV Digitaal basispakket wat gratis is en je kunt daarna altijd nog uitbreiden met andere zenders.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Wildfire schreef op zondag 17 juni 2007 @ 14:32:
[...]

Analoog signaal heb je toch al, pak gewoon het TV Digitaal basispakket wat gratis is en je kunt daarna altijd nog uitbreiden met andere zenders.
Helemaal correct. Wel even opletten bij de keuze van een ontvanger, de ene SD ontvanger geeft een net wat beter plaatje dan de andere. Bij HD ontvangers is er op dit moment nog niets te kiezen en is enkel de Samsung H360R(S)A beschikbaar.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace

mace

Sapere Aude

Ik heb geruchten gehoord dat samsung binnen afzienbare tijd met een HDTV HD PVR komt (volg je het nog? :+) Een High Definition ontvanger met hardeschijfopname dus.

Misschien is het wel waard om daarop te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 13:40
Sturen die decorders ook een signaal terug naar @home ofzo? Zo niet, hoe weten ze dan of je een smartcard hebt of niet? Of weten ze bij de media markt welke ze verkocht hebben en word dat aan @home door gegeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Wildfire schreef op zondag 17 juni 2007 @ 14:32:
[...]

Ok, dus ik kan er vanuit gaan dat TV Digitaal dus altijd beter beeld oplevert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job

job

Nope, er gaat signaal terug naar @home.
@home weet dat jij een smartcard hebt omdat je je kaart hebt aangemeld.
En @home weet alleen welke decoders klanten hebben omdat je dat eventueel hebt ingevuld op je activatiebriefje.
Ik denk dat jij wilt weten hoe je beeld krijgt zonder 2-weg communicatie.. Dat staat volgens mij al wel in dit topic (ik heb ook ooit ergens neergetypt) daarnaast kan je dat vast wel vinden op wikipedia. zoektip: dvb-c werkt hetzelfde als schotel (dvb-s)

Wat de beeld kwaliteit betreft.
TV digitaal zou in principe beter beeld moeten geven dan analoog.
Het is echter ook geheel afhankelijk van welke zender je kijkt. Sommige zenders (ned. 1,2 & 3) zijn erg scherp en dvd kwaliteit (8mbit) andere zenders zijn maar 3mbit.
Daarnaast is het ook afhankelijk van de gebruikte tv. Sommige lcd tv's geven hoe dan ook ruk beeld.
En allerlei digitale beeldverbeteraars (pixelplus e.d.) verslechteren vaak het beeld ipv verbeteren.
Wat ik zou doen is, een digitale decoder van een kennis lenen.. ga een uurtje testen en koop indien tevreden het startpakket en een decoder naar wens.

[ Voor 67% gewijzigd door job op 18-06-2007 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Nee wat ik wil weten.

Ik ga naar de mediamarkt en ik haal daar een decoder met card, die sluit ik thuis aan en ik krijg beeld. Dan heb ik nog geen activatie kaart ingevuld/ingestuurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace

mace

Sapere Aude

LOTG schreef op maandag 18 juni 2007 @ 11:18:
Nee wat ik wil weten.

Ik ga naar de mediamarkt en ik haal daar een decoder met card, die sluit ik thuis aan en ik krijg beeld. Dan heb ik nog geen activatie kaart ingevuld/ingestuurt.
De kaart heeft een previewperiode ingebakken waarmee er gratis twee of drie weken kan worden gekeken naar alle kanalen. Als deze periode voorbij is dan krijg je gewoon je normale abo, mits je de activatiekaart instuurt. Doe je dit niet gaat alles op slot (behalve ned 1)

[ Voor 4% gewijzigd door mace op 18-06-2007 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Er zit dus een timestamp systeem in de decoder?
Ik nam al aan dat er overna gedacht was maar ik vond het in eerste instantie zo vreemd, ze vinden ook dat je binnen 5 dagen die kaart moet terug sturen terwijl je 2 maanden een proefperiode hebt (althans dat roepen ze heel hard).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job

job

LOTG schreef op maandag 18 juni 2007 @ 11:18:
Nee wat ik wil weten.

Ik zie nog steeds je vraag niet. :P..

Maar andere mensen hebben je impliciete vraag al beantwoord.

Wat die proefperiode betreft, je moet de boel activeren..
Maar binnen 2 maand kan je alles weer opzeggen.

Dat je moet activeren heeft er mee te maken dat die ingebakken gratis kijk tijd maar 2 week duurt.
activeer je niet dan gaat het beeld op zwart.

[ Voor 4% gewijzigd door job op 18-06-2007 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimpimmers
  • Niet online
job schreef op maandag 18 juni 2007 @ 18:05:
[...]

Wat die proefperiode betreft, je moet de boel activeren..
Maar binnen 2 maand kan je alles weer opzeggen.
Klopt dat wel?
Uit de faq:

Wat is de looptijd van een abonnement op digitale televisie van @Home?

Een abonnement op digitale televisie van @Home heeft een looptijd van minimaal één jaar. Na afloop van het eerste jaar kunt u het abonnement per kalendermaand opzeggen.
Sluit vraag
Kan ik mijn abonnement tussentijds wijzigen?

Overstappen van TV Digitaal naar TV Digitaal Extra kan altijd, net als het toevoegen van één of meer aanvullende pakketten. U sluit in die gevallen een nieuw jaarcontract af voor het nieuwe abonnement of de extra pakketten. Dit betekent dat u tussentijds niet kunt opzeggen. Na het eerste jaar is het contract opzegbaar met een opzegtermijn van één kalendermaand.

U wijzigt uw televisie-abonnement door het wijzigingsformulier op deze website in te vullen en op te sturen.

Wijzigingsformulier televisie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimpimmers
  • Niet online
hardware-lover schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 09:25:
[...]

Ja, dat is geen enkel probleem. HD pakket kan geactiveerd worden op 1 kaart.
Ik heb het gezien op de site bij het activeren, zo moeilijk is het niet.
Heb het alleen ff uitgesteld omdat de nieuwe 52" LCD tv die ik vrijdag kreeg stuk was :'(
Ieder geval bedankt voor je berichtje _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job

job

pimpimmers schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 02:44:
[...]

Klopt dat wel?
Uit de faq:
Ja, dat is een (tijdelijke) actie.
Net als dat je tegenwoordig internet 2 maanden op proef kan nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimpimmers
  • Niet online
job schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 06:54:
[...]

Ja, dat is een (tijdelijke) actie.
Net als dat je tegenwoordig internet 2 maanden op proef kan nemen.
aha op die fiets :)
Nou het bevalt mij dus ik hou het, maar natuurlijk voor mensen die het niet bevallen is het handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij hier hebben we gewoon een basis (analoog) abbo. Als ik nu een decoder koop bij bijvoorbeeld de Mediamarkt en die aansluit, heb ik dan direct digitaal ontvangst of moet er nog een belletje de kant van Home op? En stel dat dat belletje wel nodig is, is het dan een probleem dat niet iedereen hier een digitale decoder heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job

job

Als je een decoder koopt (en een smartcard (kost je 15 euro)) en hem aansluit heb je beeld.
Maar zoals hier op deze pagina ook al staat uitgelegd heeft deze smartcard een timer die er voor zorgt dat je na 2 week geen beeld meer hebt.
Je moet dus je smartcard aanmelden voor minimaal het (gratis) basispakket. Aanmelden kan via de post, via de telefoon of via internet.

En waarom niet iedereen een digitale decoder heeft??
- de technische ontwikkelingen gaan snel, dat kunnen de ouderen niet bijbenen
- sommigen willen niet die 100 euro voor een decoder uitgeven.
- sommigen zijn tevreden met wat ze hebben en willen niet veranderen
- sommigen vinden al die extra afstandbedieningen maar lastig
- veel mensen weten niet hoe al die techniek werkt en zijn te belabberd om de website van @home te lezen waar ook jouw vraag beantwoord wordt.
- en nog tig redenen die je kan bedenken.

[ Voor 11% gewijzigd door job op 20-06-2007 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Hij bedoelde volgens mij of het een probleem is dat hij op 1 aansluiting in het huis de decoder aansluit en dus digitale televisie heeft en de rest van de aansluitingen dus gewoon nog analoog kijkt ;) Dat moet gewoon kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22-09 10:05
Verwijderd schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 19:07:
Welke decoder is op dit moment beter? De Samsung, Philips of de Humax?
Dit wil ik stiekem ook wel weten (neig naar de Humax), omdat er nu een nieuwe decoder is van Samsung. Die Philips moet je sowieso mijden volgens mij. :z

De decoder wordt overigens (via scart?) aangesloten op een 32" LCD TV voor zover dit van toepassing is.

[ Voor 13% gewijzigd door _Brake_ op 20-06-2007 17:59 ]

Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ontvang een heel nest kanalen niet met Digitale TV terwijl het merendeel wel gewoon ontvang zonder storing. blokjes enz. Alle regionale kanalen doen het niet + een 20tal andere kanalen niet, daar krijg ik de meldingnr 48, geen signaal. Waar kan dit aan liggen? Ik heb de Digi1 reciever. Het enige waarvan ik denk dat het in huis kan storen is mijn WiFi-router, maar die staat op de begane grond terwijl ik op de 2e verdieping zit.

@home bellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace

mace

Sapere Aude

Verwijderd schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 09:31:
Ik ontvang een heel nest kanalen niet met Digitale TV terwijl het merendeel wel gewoon ontvang zonder storing. blokjes enz. Alle regionale kanalen doen het niet + een 20tal andere kanalen niet, daar krijg ik de meldingnr 48, geen signaal. Waar kan dit aan liggen? Ik heb de Digi1 reciever. Het enige waarvan ik denk dat het in huis kan storen is mijn WiFi-router, maar die staat op de begane grond terwijl ik op de 2e verdieping zit.

@home bellen?
Had ik laast ook bij iemand, controleer je kabels.
Bij die bepaalde persoon lag het aan de contactdozen, maar het kan aan van alles liggen, in ieder geval je kabels. En ja, ook als je andere zenders wel storingsvrij ontvangt, kun je slechte bekabeling hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaCe1337 schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 09:43:
[...]

Had ik laast ook bij iemand, controleer je kabels.
Bij die bepaalde persoon lag het aan de contactdozen, maar het kan aan van alles liggen, in ieder geval je kabels. En ja, ook als je andere zenders wel storingsvrij ontvangt, kun je slechte bekabeling hebben :P
Kabels heb ik nagelopen er komt een kabel (met aansluitingen eraan, niet zelf gefabriceerd) uit de wandcontactdoos en die is 2m lang en heeft voorheen de TV ook zonder problemen doorgegeven. Wat ook zo raar is, ik heb 0% signaalsterkte. Kan toch nooit kloppen?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2007 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-08 02:04

Mentalist

[avdD]

Je decoder staat dus 2 meter van de huisaansluiting?

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Ik heb een vrij bassale vraag over @Home.
Ik heb op dit moment een internetverbinding via de kabel van @Home.
Nu gaan wij in de nabije toekomst verhuizen en willen in principe overstappen van de "normale" TV naar digitaal. Tevens willen wij onze internetverbinding behouden.
Ik ben me een beetje gaan verdiepen in de mogelijkheden van de verschillende providers maar waar ik ook kijk lijkt het erop dat iedere provider je op de een of andere manier ook digitale telefonie door de neus wil drukken.
In dit tijdperk van de mobiele telefonie hebben welgeteld 2 mensen in onze vriendenkring nog een vaste aansluiting.
Is het wijs om dan het totale pakket, dus inclusief telefonie, te nemen of is er een provider die sec digitale televisie icm internet levert?
Ik kan hem namelijk NIET vinden in de regio Noord Brabant (Bergen op Zoom).

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

W3ird_N3rd schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 10:16:
Je decoder staat dus 2 meter van de huisaansluiting?
Klopt. Niet in de meterkast uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job

job

The Legend schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 09:16:
Hij bedoelde volgens mij of het een probleem is dat hij op 1 aansluiting in het huis de decoder aansluit en dus digitale televisie heeft en de rest van de aansluitingen dus gewoon nog analoog kijkt ;) Dat moet gewoon kunnen.
Aah zo :D
Nouja, nee dat maakt niet uit.
Maar ook dat staat gewoon op de @home website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace

mace

Sapere Aude

RaDKiLL schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 10:28:
Nu gaan wij in de nabije toekomst verhuizen en willen in principe overstappen van de "normale" TV naar digitaal. Tevens willen wij onze internetverbinding behouden.
Ik ben me een beetje gaan verdiepen in de mogelijkheden van de verschillende providers maar waar ik ook kijk lijkt het erop dat iedere provider je op de een of andere manier ook digitale telefonie door de neus wil drukken.
In dit tijdperk van de mobiele telefonie hebben welgeteld 2 mensen in onze vriendenkring nog een vaste aansluiting.
Is het wijs om dan het totale pakket, dus inclusief telefonie, te nemen of is er een provider die sec digitale televisie icm internet levert?
Versatel doet dat (euhh, tele2 dus :P) en KPN ook geloof ik.
Dat is dan internet en telefonie via ADSL, en TV via ADSL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Focus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-09 11:37
Vraagje he?

Ik heb de hd decoder van samsung en ontvang op discovery HD geen geluid, de andere hd kanalen wel.

Iemand suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaDKiLL schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 10:28:
Je bent wel op de hoogte van de speciale actie in Bergen op Zoom?
Klikkerdeklik

Da's dus gratis de decoder en smartcard... 8)

Als je de aanmeldingskaart niet hebt ontvangen (weet niet of je nú ook in Bergen woont?) kun je ze even mailen (telefonisch doen ze niet) om je een aanmeldingskaartje te sturen... sales@home.nl.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2007 08:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Starks223
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08:18
Focus schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 08:31:
Vraagje he?

Ik heb de hd decoder van samsung en ontvang op discovery HD geen geluid, de andere hd kanalen wel.

Iemand suggesties?
is volgens mij een kinderziekte van de H360R.
de nieuwe modellen H360RA en de H360RSA hebben dit probleem niet meer.
of dit met een firmware update te verhelpen is moet je even hier zoeken:

Het grote Samsung DCB-H360RS HDTV DVB-C kabelontvanger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 08:44:
Da's dus gratis de decoder en smartcard... 8)
Zo 8) is dat niet, de maandprijs gaat met een euro of 4 omhoog daarvoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

W3ird_N3rd schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 18:29:
[...]

Zo 8) is dat niet, de maandprijs gaat met een euro of 4 omhoog daarvoor.
Nee, dat zie je verkeerd... die prijs moet omhoog om de service en capaciteit te blijven waarborgen O-)

Maar 't is wel een voordeel van € 113,95... da's wel 28x € 4,-... dus in bijna 2,5 jaar hebben we de ontvanger en smartcard alsnog zelf betaald...

Goeie deal toch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 20:13:
[...]

Nee, dat zie je verkeerd... die prijs moet omhoog om de service en capaciteit te blijven waarborgen O-)

Maar 't is wel een voordeel van € 113,95... da's wel 28x € 4,-... dus in bijna 2,5 jaar hebben we de ontvanger en smartcard alsnog zelf betaald...

Goeie deal toch :P
Bij verkoop krijg je d'r vast geen 113,95 meer voor.

* Mentalist hoeft geen digitale TV van @home, zijn ouders ook niet. En al helemaal niet met zo'n belachelijk kastje.

Jammer dat we niet gewoon voor de oude maandprijs kunnen kiezen.

[ Voor 9% gewijzigd door Mentalist op 22-06-2007 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:54

Wildfire

Joy to the world!

Foutje op Travel Channel (kanaal 58). Audio is screwed up, diverse talen door elkaar heen...

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
@Home komt met 5 nieuwe digitale extra kleine pakketten _/-\o_
Nieuws, Muziek, Kennis enz :)
Voor 3,95 per maand maar :) Ik ga me muziek nemen met MTV 2 en VH1 O+
Oh ja, het gaat in vanaf 2 juli

Bron: Home folder zomer editie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

Vervalt digitaal extra dan? Als je dan alle 5 extra dingen neemt ben je €20/maand kwijt, 2x zoveel als nu als dit is wat ik denk :D.

[ Voor 66% gewijzigd door Mentalist op 25-06-2007 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 25-09 21:45
alwaysleft schreef op maandag 25 juni 2007 @ 17:25:
@Home komt met 5 nieuwe digitale extra kleine pakketten _/-\o_
Nieuws, Muziek, Kennis enz :)
Voor 3,95 per maand maar :) Ik ga me muziek nemen met MTV 2 en VH1 O+
Oh ja, het gaat in vanaf 2 juli

Bron: Home folder zomer editie
Hmm,,

Is er dan ook 1 voor Sport ?
En is er ergens meer info over te vinden..

De site is nog niet zover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelJewel
W3ird_N3rd schreef op maandag 25 juni 2007 @ 17:27:
Vervalt digitaal extra dan? Als je dan alle 5 extra dingen neemt ben je €20/maand kwijt, 2x zoveel als nu als dit is wat ik denk :D.
Nope, in dezelfde folder staat dat je voor alle zenders 9,95 euro betaalt.

Ben benieuwd hoe dat voor bestaande kijkers gaat lopen... Mag hopen dat die diezelfde keuze krijgen. Zou dan wellicht voor twee pakketten gaan (= 6,95 euro).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelJewel
SandeR schreef op maandag 25 juni 2007 @ 17:49:
[...]

Hmm,,

Is er dan ook 1 voor Sport ?
En is er ergens meer info over te vinden..

De site is nog niet zover.
"Vanaf 2 juli leest u alles op www.home.nl.."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

RoelJewel schreef op maandag 25 juni 2007 @ 18:07:
[...]

Nope, in dezelfde folder staat dat je voor alle zenders 9,95 euro betaalt.

Ben benieuwd hoe dat voor bestaande kijkers gaat lopen... Mag hopen dat die diezelfde keuze krijgen. Zou dan wellicht voor twee pakketten gaan (= 6,95 euro).
Bestaande kijkers met het Digitaal extra pakket gaan in het vervolg 9.95 euro per maand betalen voor elk smartcard abonnement.

Dus wat nu nog 4 euro voor de 2e smartcard, en 3 euro voor de 3e smartcard met het digitaal extra pakket per maand was wordt per 1 juli 9.95 euro per smartcard. Schijnt allemaal met de fusie te maken te hebben. Echt abonnee-voordeel dus.

Abonnees met meerdere kaarten worden dus flink ge.... èh, pakt.

Ik zou van 8.95 + 4,00 euro = 12,95 naar 2x 9.95 = 19.90 euro per maand gaan maar de opzegbrief voor het 2e abonnement is aangetekend naar @home verstuurd. Ik los het wel anders op ;)

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
RoelJewel schreef op maandag 25 juni 2007 @ 18:08:
[...]

"Vanaf 2 juli leest u alles op www.home.nl.."
Ik zag het inderdaad in de folder die ik nog niet had bekeken :)

Eurosport2, NASN en MotorsTV zitten iig in het "sportpakket"..
Straks ff kijken welke nog meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of je ook in aanmerking komt voor die 40e aanmeldingskorting als je je digitale ontvanger bij een webwinkel koopt? Bijvoorbeeld bij modern.nl...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Hier staan de keuzepakketten:

http://www.home.nl/keuzepakketten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimpimmers
  • Niet online
Bijna 2 weken geleden heb ik mijn kaartje online geactiveerd krijg ik hier ook nog bericht van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaus_1250
Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimpimmers
  • Niet online
Toch wel :)
Kreeg toevallig vandaag bericht.

Gewoon standaard brief niet veel bijzonders gewoon naam adres banknummer etc.
Maar nu weet ik ieder geval dat het goed is gegaan.
Bij mijn buurman ging het namelijk 3x fout online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

komt er ook een pornopakket?

8)7

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2007 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julius
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23-09 09:29
dat is er al, zal onderdeeld worden van het digitaal extra totaal pakket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimpimmers
  • Niet online
ben net gister door mijn proef periode heen (2 weken) wel k#t is dat ik vandaag mijn HDTV kreeg.
Ik had vorige week al een maar die was stuk deed niets dus nu kan ik de HD zenders niet testen :(

Maar wat nu het probleem is 1 kaartje is geactiveerd.
En het andere kaartje die ik geactiveerd heb als extra kaartje doet niets meer.
Wat kan ik het beste doen ff bellen met @home of opnieuw activeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

pimpimmers schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 11:19:
Ik had vorige week al een maar die was stuk deed niets dus nu kan ik de HD zenders niet testen :(
Tuurlijk wel, nieuw kaartje halen, kan je voor 15 euro 2 weken testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dav1d
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaus_1250
@Dav1d: bijna gekocht, totdat ik even de diverse fora ging afstruinen naar ervaringen met het apparaat. €99.50 voor een dual-tuner met PVR- en netwerkfunctionaliteit klinkt te goed om waar te zijn en de diverse fora lijken het ermee eens te zijn. Vastlopers en geen stabiele netwerk-functionaliteit :-(

Buiten dat heb ik weinig goede ervaringen met Siemens gezien de problemen met de Experia-box die ze maakte voor KPN. Brakke software en underspecced hardware (waardoor bepaalde problemen niet op te lossen waren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Klaus_1250 schreef op zaterdag 30 juni 2007 @ 18:37:
@Dav1d: bijna gekocht, totdat ik even de diverse fora ging afstruinen naar ervaringen met het apparaat. €99.50 voor een dual-tuner met PVR- en netwerkfunctionaliteit klinkt te goed om waar te zijn en de diverse fora lijken het ermee eens te zijn. Vastlopers en geen stabiele netwerk-functionaliteit :-(

Buiten dat heb ik weinig goede ervaringen met Siemens gezien de problemen met de Experia-box die ze maakte voor KPN. Brakke software en underspecced hardware (waardoor bepaalde problemen niet op te lossen waren).
Goed gezien! Het kan zelfs nog goedkoper maar ik zie eigenlijk geen enkele tevreden gebruiker in dit overzicht?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job

job

Tevreden gebruikers zijn er wel te vinden, maar dat zijn dan mensen die de netwerkfunctionaliteit niet gebruiken.
100 euro lijkt goedkoop, is het ook, maar dan moet je nog wel een usb HD kopen om de timeshift en opname functie te kunnen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaus_1250
Ik denk zelf, gezien de advies-prijs van het apparaat, dat het bij deze aanbieding gaat om of apparaten die retour gezonden zijn aan Siemens vanwege de vele problemen (zoals op forums te lezen is, heeft Siemens deze mogelijkheid aan ontevreden klanten geboden) of om verkoop van de bestaande voorraad omdat het product uit het assortiment gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds 2 dagen de grootste problemen met mijn TV Digitaal.

Eerst alleen maar slecht beeld, blokkerig, haperen, zelfs op Ned 1, 2 en 3, maar een reset gedaan van het apparaat. Nu wil ik de zenders weer instellen en dan gaat ie zoeken, vindt signaal, voortgang gaat naar 10% en dan blijft ie hangen en na verloop van tijd krijg ik de melding dat er een storing is opgetreden en dat er 0 TV en 0 Radio kanalen zijn gevonden.

Ik heb de Digi1 ontvanger en voorheen heeft het gewoon gewerkt. Ik zal morgenvroeg wel weer eens naar @home bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julius
Even een tip voor digitale televisie kijkers: Vanaf gister heeft @home keuzepakketen geintroduceert. Dat betekend dat je losse pakketten (zoals bijvoorbeeld nieuws, muziek ed.) kan nemen voor 4 euro per stuk. Vooral interessant voor mensen die niet alle zenders uit het extra pakket willen, maar die een deel van het pakket willen zien. Meer info is te vinden op de site van @home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
Julius schreef op maandag 02 juli 2007 @ 11:29:
Even een tip voor digitale televisie kijkers: Vanaf gister heeft @home keuzepakketen geintroduceert. Dat betekend dat je losse pakketten (zoals bijvoorbeeld nieuws, muziek ed.) kan nemen voor 4 euro per stuk. Vooral interessant voor mensen die niet alle zenders uit het extra pakket willen, maar die een deel van het pakket willen zien. Meer info is te vinden op de site van @home
Daar hebben we het over gehad een aantal posts terug..
Alle info is daar ook al te vinden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Laat dat Siemens ding in godsnaam zitten, en als je een recorder wilt, ga dan voor de Humax iPVR9200c. Die doet het het beste van alle recorders imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaus_1250
Zijn er trouwens mensen die het volgende kunnen bevestigen?:

- National Geographic Channel zend de meeste programma's tegenwoordig uit in Anamorphic (te zien aan de "vreemde plaats" van het logo en de ondertiteling en het vertekende beeld). Echter, de Humax en mijn tv (4:3), evenals mijn DVB-software op de computer lijken hier niet mee om te kunnen gaan. Meer mensen met dit probleem?

- Een aantal radio-stations zend geen PCR's mee in de audio-stream, waardoor ze niet aan de DVB-specificaties voldoen (bv. Slam FM!). Hierdoor heb ik geen geluid op mijn computer en ts-opnames spelen niet af in VLC (maar weer wel in MPC). Meer mensen die met bepaalde apparatuur en/of software van dit probleem last hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julius
@Sander: Dat weet ik zelf ook wel, maar omdat ze het vandaag hebben geintroduceert wou ik de mensen erop wijzen en was benieuwd naar reacties hierop. Vind het een beetje vreemd dat jij mij daar op moet wijzen

@klaus_1250 NGC heeft idd een tijdje uitgezonden in anamorph, op dit moment doen ze dat (helaas) niet meer waardoor dit op 4:3 en 16:9 tv's een vertekend beeld geeft

[ Voor 21% gewijzigd door Julius op 02-07-2007 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
Ik heb net de digitale ontvanger van m'n ouders bij mij thuis aangesloten (scart blokje > svideo kabel) maar ik krijg alleen zwart wit beeld. De Frequentie en Network Id staan goed ingesteld. Signaalstatus is ook erg hoog (95%?). Heb de standaardinstellingen al geladen, gekeken in het menu van m'n tv (Samsung LE32S81B) maar het beeld blijft zwart wit :(

Op de site van @home zelf vind ik niets hierover, en de klantenservice ligt al te tukken. Iemand nog tips&tricks?

Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaus_1250
Zwart-wit, das meestal iets in het scart / svideo gebeuren. Staat de uitgang van de SCART op s-video in de instellingen van de digitale ontvanger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job

job

Zijn er wel decoders die s-video uitsturen?
Volgens mij was de keuze bij alle decoders rgb of composiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
Klaus_1250 schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 00:04:
Zwart-wit, das meestal iets in het scart / svideo gebeuren. Staat de uitgang van de SCART op s-video in de instellingen van de digitale ontvanger?
Het is de Samsung DCB-9401R en ben nergens tegengekomen waar je dat in zou kunnen stellen?
job schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 07:30:
Zijn er wel decoders die s-video uitsturen?
Volgens mij was de keuze bij alle decoders rgb of composiet.
Dit heb ik wel gezien, of een combinatie van beide. Gaat svideo vanuit een scartblokje niet werken dan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steeg370
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-09 12:07
_Brake_ schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 10:33:
[...]

Het is de Samsung DCB-9401R en ben nergens tegengekomen waar je dat in zou kunnen stellen?

[...]

Dit heb ik wel gezien, of een combinatie van beide. Gaat svideo vanuit een scartblokje niet werken dan??
Volgens mij kun je s-video niet als uitgangssignaal selecteren in de Samsung DCB-9401R. Ik heb zelf een Humax IR-FOX C en kan voor de VCR-Scart uitgang, s-video kiezen.

En s-video kan via een scart aansluiting, zo heb ik 't ook gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• csteelooper
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-09 16:36
steeg370 schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 11:54:
[...]

Volgens mij kun je s-video niet als uitgangssignaal selecteren in de Samsung DCB-9401R. Ik heb zelf een Humax IR-FOX C en kan voor de VCR-Scart uitgang, s-video kiezen.

En s-video kan via een scart aansluiting, zo heb ik 't ook gedaan.
Klopt. Bij de Samsung DCB-9041R kan alleen gekozen worden tussen RGB en Composiet voor de scart-uitgang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
csteelooper schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 12:28:
[...]

Klopt. Bij de Samsung DCB-9041R kan alleen gekozen worden tussen RGB en Composiet voor de scart-uitgang.
De helpdesk verweet het ook aan m'n kabel, maar dat was wel na 3 x navragen bij een 'expert' omdat m'n vragen iets te scherp waren bij haar.

> de kabel mag maximaal 10 meter zijn
hoe moet ik dan ooit digitale tv boven krijgen?
> nou, dan moet er hirschmann op de kabel staan
alles is van hirschmann, kabels, versterker, connectoren
> dan ga ik het weer even navragen bij de expert

Het svideo kabel verhaal heb ik eigenlijk voorgelegd, zij kopte em in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job

job

Oplossing lijkt me dus simpel, pak of een scartkabel, of een scart naar composiet verloop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
Julius schreef op maandag 02 juli 2007 @ 18:04:
@Sander: Dat weet ik zelf ook wel, maar omdat ze het vandaag hebben geintroduceert wou ik de mensen erop wijzen en was benieuwd naar reacties hierop. Vind het een beetje vreemd dat jij mij daar op moet wijzen
Dat mag je vreemd vinden >:)

Ik heb gisteren het Sport Keuzepakket via Internet aangevraagt.
Eens kijken of we hiervan kunnen genieten over een paar dagen.

De site om het aan te vragen werkte tot gistermiddag nog niet goed, maar is inmiddels in de lucht om de wijzigen en aanvragen mbt de nieuwe keuzepakketen goed te verwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PLAE
  • Laatst online: 18:15
Leuk hoor :{

De ellende begint hier al voordat ik het heb. Ik heb maandag het pakket bestelt. Bel ik net....en dat is dus maar goed ook. Staat er niks in het systeem dat ik het bestelt heb. Moet ik zelf gaan lopen mailen naar ze en die gast die ik aan de lijn krijg kan niks voor me regelen :X

Heerlijk...

En dan moet ik nog een week geduld hebben nu. Als het er dan nog niet is moet ik weer contact opnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie de pakketten staan op de website van Athome en je kunt kiezen uit een vijftal maar ik zie niet welke zenders daaraan gekoppeld zijn. Waar kan ik dat vinden?

Stom! Gevonden:
Kids
Kennis & Nieuws
Film & Entertainment
Sport
Muziek

http://www.home.nl/produc...roverzicht/themapakketten

WAT NOU! Ze hebben de pr0n zenders weggelaten! :(
Nu hoef ik het niet meer :+

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2007 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flikker maar op, ik neem gewoon alles :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook hier de foutmelding E19 na 2 weken de proefperiode.
Maar ik had op internet ook alles ruim op tijd geregeld, maar is bij @ Home niet doorgekomen.
Voortaan toch maar weer ouderwets met een kaart gaan werken.

Nu alleen NED 1 maar te zien, de rest niet.

Ik heb gebeld met de helpdesk, en deze heeft mijn aanvraag gelijk weer ingediend.
Weten jullie hoe lang het duurt voordat het weer is geactiveerd ?
Daar kon de dame helaas niets over zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 09:56:
Ook hier de foutmelding E19 na 2 weken de proefperiode.
Maar ik had op internet ook alles ruim op tijd geregeld, maar is bij @ Home niet doorgekomen.
Voortaan toch maar weer ouderwets met een kaart gaan werken.

Nu alleen NED 1 maar te zien, de rest niet.

Ik heb gebeld met de helpdesk, en deze heeft mijn aanvraag gelijk weer ingediend.
Weten jullie hoe lang het duurt voordat het weer is geactiveerd ?
Daar kon de dame helaas niets over zeggen.
Duurt sowieso wel 4/5 werkdagen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 12:24
Tenzij je een medewerker vindt die wél behulpzaam is (hoewel ze dit officieel niet mogen doen). Ze kunnen namelijk contact met een andere afdeling opnemen, waar de instellingen direct gewijzigd kunnen worden, heb paar keer me zenderpakket gewijzigd met alle problemen van dien dus ben al 2 keer op die manier geholpen na 10 dagen sleur...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had een vraag. Overal waar je kijkt staat dat je een digitale ontvanger nodig hebt. Logisch zonder die ontvanger geen digitale tv, maar nu heb ik al een digitale ontvanger. Waar kan je die kaarten kopen zonder die digitale ontvanger.

Overal staat selecteer een digitale ontvanger naar keus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armo
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 25-09 10:28
Verwijderd schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 22:51:
Ik had een vraag. Overal waar je kijkt staat dat je een digitale ontvanger nodig hebt. Logisch zonder die ontvanger geen digitale tv, maar nu heb ik al een digitale ontvanger. Waar kan je die kaarten kopen zonder die digitale ontvanger.

Overal staat selecteer een digitale ontvanger naar keus.
Verkooppunten TV Digitaal

Je koopt dan alleen een smartkaart die je in je digitale ontvanger kan stoppen. Je hebt dan 2 maanden alle zenders gratis. Zorg ervoor dat je dan bij home je aanvraag doet anders heb je na 2 maanden niks.

[ Voor 16% gewijzigd door Armo op 10-07-2007 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

Armo schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 23:18:
[...]

Verkooppunten TV Digitaal

Je koopt dan alleen een smartkaart die je in je digitale ontvanger kan stoppen. Je hebt dan 2 maanden alle zenders gratis. Zorg ervoor dat je dan bij home je aanvraag doet anders heb je na 2 maanden niks.
2 weken bedoel je voor alles wegvalt. Na het registreren geeft @home je nog wat updates om nog een paar weken te kijken.

[ Voor 10% gewijzigd door Mentalist op 11-07-2007 01:34 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 13 Laatste