[PC]Wolfenstein: Enemy Territory - deel 12

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste
Acties:
  • 14.472 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h3ll
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
@ ph4ge; ik heb eens 2.6.75 ofzoiets gehad (not sure, zit nu niet @ die pc waar ik alle stuff op heb staan), maar toen kwam 3.8 ofzo? en ik had het idee dat die wat minder stabiel waren, merkte het ook als ik minimizer gebruikte en dan terug ingame ging. (heb het hier over omega btw)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendaco
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16-09 11:36

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

owkee 2 min gewacht ;)

Ik begin een beetje uitgekeken te raken op ET, speel t nu bijna 2 jaartjes en dan ook vrijwel alleen maar ET geen andere games.

Maargoed het wordt op een gegeven moment allemaal een beetje van hetzelfde, speel eigenlijk alleen maar pubs (zit toevallig ook bij een community) maar wars trekken me ook niet echt, 1x gespeelt en viel een beetje tegen maar dat kan ook komen omdat we met een klein groepje zonder onderlinge oefening/overleg ingingen :P

De admin bitch uithangen is dan nog wel eens leuk B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pendaco schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 11:40:
[...]

owkee 2 min gewacht ;)

Ik begin een beetje uitgekeken te raken op ET, speel t nu bijna 2 jaartjes en dan ook vrijwel alleen maar ET geen andere games.

Maargoed het wordt op een gegeven moment allemaal een beetje van hetzelfde, speel eigenlijk alleen maar pubs (zit toevallig ook bij een community) maar wars trekken me ook niet echt, 1x gespeelt en viel een beetje tegen maar dat kan ook komen omdat we met een klein groepje zonder onderlinge oefening/overleg ingingen :P

De admin bitch uithangen is dan nog wel eens leuk B)
mja, wat je kan proberen om eens wat meer wars te spelen is op irc in een gather channel te gaan, bv #et.gather. Hier kun je je "inschrijven" en bij genoeg mensen wordt er gespeeld. Kijk anders eens bij #et.merc waar je jezelf kan aanbieden als invaller bij praccies. Zo kun je toch een beetje gewend raken aan wars spelen. Dit is namelijk, indien het goed gebeurt, juist een van de sterkere punten van ET.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08:13
Verwijderd schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 12:18:
[...]

mja, wat je kan proberen om eens wat meer wars te spelen is op irc in een gather channel te gaan, bv #et.gather. Hier kun je je "inschrijven" en bij genoeg mensen wordt er gespeeld. Kijk anders eens bij #et.merc waar je jezelf kan aanbieden als invaller bij praccies. Zo kun je toch een beetje gewend raken aan wars spelen. Dit is namelijk, indien het goed gebeurt, juist een van de sterkere punten van ET.
ja of misschien mag je wel eens met reaper mee doen als je het lief vraagt! maar hij heeft zoals altijd helemaal gelijk, pubben is niks voor ET, zo is het spel ook echt niet bedoeld. wars zijn vele malen intenser en veel meer variatie. een beetje taktieken maken en communiceren voegen ook heel veel toe, vooral als je jaren lang een paar keer in de week met de zelfde lui speelt ;)

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 03:56

Zenix

BOE!

ph4ge schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 13:09:
[...]

ja of misschien mag je wel eens met reaper mee doen als je het lief vraagt! maar hij heeft zoals altijd helemaal gelijk, pubben is niks voor ET, zo is het spel ook echt niet bedoeld. wars zijn vele malen intenser en veel meer variatie. een beetje taktieken maken en communiceren voegen ook heel veel toe, vooral als je jaren lang een paar keer in de week met de zelfde lui speelt ;)
En het vereist ook een andere manier van spelen. En veel meer concentratie. Een paar uur clanwarren is mentaal en lichamelijk ook zwaarder dan een paar uur pubben. Vooral als je op een redelijk nivo zit. Omdat je op public tijd hebt om te ontspannen en te relaxen moet je in een clanwar hele tijd met 100% concentratie spelen en met volle overtuiging. En het is natuurlijk veel leuker, je moet het zien als voetbal. Trainingen zijn leuk met partijtjes. Maar een echte voetbal wedstrijd tegen een andere club is veel leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zenix schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 13:33:
[...]

En het vereist ook een andere manier van spelen. En veel meer concentratie. Een paar uur clanwarren is mentaal en lichamelijk ook zwaarder dan een paar uur pubben. Vooral als je op een redelijk nivo zit. Omdat je op public tijd hebt om te ontspannen en te relaxen moet je in een clanwar hele tijd met 100% concentratie spelen en met volle overtuiging. En het is natuurlijk veel leuker, je moet het zien als voetbal. Trainingen zijn leuk met partijtjes. Maar een echte voetbal wedstrijd tegen een andere club is veel leuker.
Ik vond juist trainen leuker dan de wedstrijd zelf.. maar in het geval van ET heb je idd gelijk. Ik speel 50% pub 50% war omdat we niet altijd genoeg mensen hebben en ik toch ff wil knallen. Vaak ben ik ook zo weer vertrokken op publics.. reaper, ph4ge, 3o3? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind beide wel leuk. Maar pub ligt er echt maar aan op welke server je zit, wat voor mensen er spelen, hoeveel mensen etc.

Ik heb het een paar keer geprobeerd op die gather channels voor ET maar toen was het niet gelukt. Ik heb nu meer wars gespeeld doordat ik tijdens het pubben voor een war werd gevraagd dan via irc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Na jaren lange game verslaving aan ET wil ik weer eens gaan beginnen. ET + patch 2.60 heb ik en nu wil ik graag weer op een ET Pro server en mijn ET ook op Pro zetten.

Ik ben er inmiddels 2 jaar uit en ben ff kwijt hoe dat allemaal ging met ET en welke servers er allemaal waren etc.

Mijn 5.1 geluidsset wil ik nu ook kunnen gaan gebruiken en graag de resolutie op 1280*720 willen zetten wat volgens mij standaard niet kan.

Er is echt een hoop veranderd sinds dat ik de laatste keren heb gespeeld.
Dus alle help is welkom. :P

Ps mijn nickname was P5R en vorig jaar speelde ik 2 weken in de zomervakantie als Joopieboy.
Wie kent mij nog?

[ Voor 3% gewijzigd door Joopieboy op 10-09-2006 10:16 ]

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joopieboy schreef op zondag 10 september 2006 @ 10:14:
Na jaren lange game verslaving aan ET wil ik weer eens gaan beginnen. ET + patch 2.60 heb ik en nu wil ik graag weer op een ET Pro server en mijn ET ook op Pro zetten.

Ik ben er inmiddels 2 jaar uit en ben ff kwijt hoe dat allemaal ging met ET en welke servers er allemaal waren etc.

Mijn 5.1 geluidsset wil ik nu ook kunnen gaan gebruiken en graag de resolutie op 1280*720 willen zetten wat volgens mij standaard niet kan.

Er is echt een hoop veranderd sinds dat ik de laatste keren heb gespeeld.
Dus alle help is welkom. :P

Ps mijn nickname was P5R en vorig jaar speelde ik 2 weken in de zomervakantie als Joopieboy.
Wie kent mij nog?
Ik denk dat alle antwoorden op jouw vragen in de startpost verwerkt zijn :) gl & hf!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

thnx, kzal eert es beter lezen voordat ik wat doe :P

Het leven is te kort om geduld te hebben!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-09 18:43

Snippertje

Light up your life

Ik ben 3 maanden even gestopt met ET, nu heb ik als probleem dat ETPRO niet meer tegelijk met ET wil opstarten. Ik heb achter me snelkoppeling set fs_game etpro gezet, maar hij start niet tegelijk op. Als ik dan bij mods ETpro klik start die wel, maar als ik dan bij taskmanager kijk heb ik 2xET.exe die allebei 50%cpu innemen, hierdoor heb ik maar 50fps ofzo. Als ik er dan 1 sluit is het weer goed, maar dit is nogal omslachtig. Ik wil het in 1x goed! Kan iemand me helpen?

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

• [ash]
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-04 18:06

[ash]

Cookies :9

Razor.Timo schreef op woensdag 13 september 2006 @ 15:34:
Ik ben 3 maanden even gestopt met ET, nu heb ik als probleem dat ETPRO niet meer tegelijk met ET wil opstarten. Ik heb achter me snelkoppeling set fs_game etpro gezet, maar hij start niet tegelijk op. Als ik dan bij mods ETpro klik start die wel, maar als ik dan bij taskmanager kijk heb ik 2xET.exe die allebei 50%cpu innemen, hierdoor heb ik maar 50fps ofzo. Als ik er dan 1 sluit is het weer goed, maar dit is nogal omslachtig. Ik wil het in 1x goed! Kan iemand me helpen?
heb je wel er wel een plusje voor staan?
code:
1
+set fs_game etpro

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

[ash] schreef op woensdag 13 september 2006 @ 15:40:
[...]

heb je wel er wel een plusje voor staan?
code:
1
+set fs_game etpro
Had ik nog niet, maar net gedaan en helpt niet. Dat 2x ET.exe gebeurt trouwens meteen al...

• Zenix

Zenix

BOE!

Razor.Timo schreef op woensdag 13 september 2006 @ 15:44:
[...]

Had ik nog niet, maar net gedaan en helpt niet. Dat 2x ET.exe gebeurt trouwens meteen al...
Nog nooit zo n probleem gehad.

ik heb het gewoon zo.

...\ET.exe +set fs_game etpro

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Nog gaarder is dat als ik ET afsluit die andere ET.exe aan blijft 8)7 Ik install zo meteen even ET opnieuw kijken of het dan weg is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Werkt Enemy Territory eigenlijk onder vista?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-09-2023
Ik zie geen reden waarom dat niet zou werken. De quake engine heeft niet zoveel afhankelijkheden t.o.v. het besturingssysteem (hoofdzakelijk afhankelijk van opengl). Hooguit dat punkbuster in de weg zit, maar ik ga er vanuit dat punkbuster al wel vista ready zal zijn.

putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerNummer
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Infinitive schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 17:59:
Ik zie geen reden waarom dat niet zou werken. De quake engine heeft niet zoveel afhankelijkheden t.o.v. het besturingssysteem (hoofdzakelijk afhankelijk van opengl). Hooguit dat punkbuster in de weg zit, maar ik ga er vanuit dat punkbuster al wel vista ready zal zijn.
http://www.extremetech.com/article2/0,1697,1968998,00.asp

Ja PB is Vista ready.

http://help.lockergnome.c...ws-Vista-ftopict7164.html

Maar alleen voor sommige spellen.

[edit] per ongelijk op post geklikt.

Ik ken eigenlijk nietmand die Vista op ET draait op heel XFire.be :x

Ik denk dat dit komt omdat de pre-RC1 echt slecht was met spellen.

[ Voor 13% gewijzigd door TweakerNummer op 15-09-2006 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09:11
voor de mensen met nvidia driver problemen in de command map (dat bepaalde icoontjes niet worden weergegeven):
http://www.xfire.be/?x=news&mode=item&id=2463

They who buy the dip, deserves the rip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vraag me af hoe snel servers daarop overstappen. Ik heb namelijk geen zin om op 2 servers etpro 3.2.6 te kunnen spelen en op de rest nog problemen met de command map

Binnenkort kan ik zien wat een amd x2 3800 doet in combinatie met ET. Op dit moment ben ik nog aan het overklokken (ik zit al op de 2.7Ghz).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

Verwijderd schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 16:52:
Ik vraag me af hoe snel servers daarop overstappen. Ik heb namelijk geen zin om op 2 servers etpro 3.2.6 te kunnen spelen en op de rest nog problemen met de command map

Binnenkort kan ik zien wat een amd x2 3800 doet in combinatie met ET. Op dit moment ben ik nog aan het overklokken (ik zit al op de 2.7Ghz).
hoezo niet, paar icoontjes mis je toch niet. met spawnpoint script is het easy.

[ Voor 8% gewijzigd door Zenix op 19-09-2006 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
Command map. Daarmee bedoel ik dus niet het limbo menu...
Ik weet niet of dat probleem zich ook voordoet in het limbo. Maar ik gebruik regelmatig de command map om bepaalde dingen zoals barriers/command posts te bekijken. Of ie nog stuk moet of what ever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ook het Limbo deed het niet. Ze zullen samen verkeerd gegaan zijn, en samen gefixt zijn :)

Die nieuwe Goldrush.. geen idee wat ik daarvan verwachten moet? Het is een enorme chaos normaal, maar het heeft wel iets... gaan we nu alleen maar goud jatten? Dat deel vond ik altijd 't minst leuke.. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goldrush is op een of andere manier een leuke map maar aan de andere kant als je erover na gaat denken wat je er leuk van vind kan je haast niks bedenken (behalve het feit dat het leuk is als je daar ook echt als team speelt, dan is het een hele leuke map).

Command map is ook handig als je medic bent want dan zie je toch sneller of er iemand dicht bij je ligt die gerevived kan worden en er zijn nog een aantal dingen te bedenken. Maargoed voorlopig blijf ik dan gewoon bij 84.21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Danjel schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 12:24:
voor de mensen met nvidia driver problemen in de command map (dat bepaalde icoontjes niet worden weergegeven):
http://www.xfire.be/?x=news&mode=item&id=2463
Idd heb ik dat prob sinds een tijd, limbo+command map is nogal kaal :P
Helaas is de bovenstaande link dood..of zo drukbezet dat ik er momenteel niet bij kan.
Kan misschien iemand aangeven of ik een driver moet updaten of wat er gemod moet worden ;)

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Dat was een linkje naar ETpro 3.2.6 (of hoe ver de nummering dan ook is)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
2Dutch schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 21:45:
Idd heb ik dat prob sinds een tijd, limbo+command map is nogal kaal :P
Helaas is de bovenstaande link dood..of zo drukbezet dat ik er momenteel niet bij kan.
Kan misschien iemand aangeven of ik een driver moet updaten of wat er gemod moet worden ;)
Helaas, daar heb je pas wat aan zodra de public servers naar deze mod switchen. Bovendien zul je ET ook moeten patchen naar 2.60b. Op dit moment draaien de meeste publics (die ik ken iig) nog steeds 2.60 met de oude etpro. Daar zal t.z.t. ook wel verandering in komen.

En hoort het probleem met icoontjes e.d. niet door nvidia opgelost te worden i.p.v. een work-around in etpro?

[edit]zooo dat ging best snel:
To make use of the newly added ETPro 3.2.6 features and bug fixes, ClanBase Enemy Territory will now force ETPro 3.2.6 in all upcoming cups and current ladders.

[ Voor 20% gewijzigd door Infinitive op 19-09-2006 22:29 ]

putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]

Verwijderd

Eigenlijk wel maar ik vermoed dat hun focus op andere games ligt zoals GRAW, FEAR, CoD2 en andere zeer populaire en vrij nieuwe games. De vraag is natuurlijk ook of er wel een topic over te vinden is op het forum van Nvidia.

• TheZeroorez
  • Niet online
Maar F.E.A.R, GRAW, en CoD2 worden niet zoveel professioneel gespeeld ;)

Verwijderd

BTW het zal nog even duren voordat veel servers over zullen stappen op 3.2.6 aangezien die nog in beta fase is. Op dit moment zitten ze bij beta 2.

Ik zal morgen eens kijken of er een topic over is op het forum van Nvidia.

• TheZeroorez
  • Niet online
Lees jij wel? Ik heb hier de link naar dat bericht, en boven jouw post quote Infinitive dat clanbase over gaat ;)

http://xfire.lk2.de/?x=news&mode=item&id=2463

• ph4ge
http://www.crossfire.nu/?x=news&mode=item&id=2472

zoals verwacht is het nu zo ver, het oude 6v6 model wordt vervangen door 5v5. ik ben benieuwd hoe groot de impact zal zijn op de community, gelukkig was FAC al voorbereid.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• [ash]

[ash]

Het is officieel, cb gaat over op etpro 3.2.6.
http://www.clanbase.com/news.php?nid=226729

Verwijderd

ph4ge schreef op woensdag 20 september 2006 @ 21:06:

zoals verwacht is het nu zo ver, het oude 6v6 model wordt vervangen door 5v5. ik ben benieuwd hoe groot de impact zal zijn op de community, gelukkig was FAC al voorbereid.
Alleen nog geen announcement op cb en wl zelf, dus best kans dat het een hoax is. Wel een geslaagde gezien alle reacties :)

Verwijderd

ph4ge schreef op woensdag 20 september 2006 @ 21:06:

Kijk op xfire naar de impact.. wat een zeurende community dit zeg.. maarja, is te verwachten met een gemiddelde leeftijd van 15-16 :)

Wat is nou de moeite om 1 man op de reserve bank te zetten en te gaan met 5 man? De toekomst ziet er (blijkbaar) beter uit voor ET met 5v5 cups.. so be it, ik speelt toch alleen maar 3o3 :P

• ph4ge
Verwijderd schreef op woensdag 20 september 2006 @ 22:37:
[...]

Alleen nog geen announcement op cb en wl zelf, dus best kans dat het een hoax is. Wel een geslaagde gezien alle reacties :)
het staat wel in de topics op quakenet dus het zal wel geen hoax zijn. ik vind het opzich totaal geen probleem, alleen was het erg fijn geweest als deze beslissing 2 maanden eerder was genomen. in de zomer ligt toch alles stil en daarna worden teams weer opgebouwd. een hoop teams zijn nu net samen en moeten dan ineens mensen teleurstellen. Ook vind ik het jammer omdat 6v6 toch wel iets onderscheidends was tov andere games.

maar toch denk ik dat 5v5 niet zo'n groot probleem zal worden als iedereen denkt, iedereen lult elkaar maar na. we hebben het gezien met andere grote veranderingen, eerst iedereen tegen en dan langzaam slaat het om. als straks de mystics en de tekoa's er achter gaan staan is het geen probleem meer.

• Danjel
Dat betekent ook etpro 2.60b derop?

• TheZeroorez
  • Niet online
Danjel schreef op donderdag 21 september 2006 @ 10:28:
[...]

Dat betekent ook etpro 2.60b derop?
ET 2.60b en ETpro 3.2.6 ja :)

Verwijderd

Leuk dat bericht maar op het forum van ETPro zelf staat dat ETPro 3.2.6 nog in beta fase is. Het is daarom ook niet verwonderlijk dat 3.2.6 nog niet in de download lijst staat op de site van ETPro.

• [ash]

[ash]

Het staat alleen nog niet op de frontpage, maar wel degelijk in het forum. Kijk zelf maar http://bani.anime.net/banimod/forums/viewtopic.php?t=6587
Ik zie namelijk nergens dat het om een beta gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn fout, hij is idd een paar dagen geleden gereleased. Ik geloof dat hij 19-09-06 is gereleased. Ik kon alleen dingen vinden over 3.2.6 beta1 en 2.

BTW ligt het nou aan m'n graka of meer aan me cpu dat me FPS meestal tussen de 80 en 90 zit? Al is het op de drukste momenten wel weer 60. Me graka is een 7600GT momenteel @ 600/1600 en cpu een x2 3800 @ 2.7Ghz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [ash]

[ash]

De quake3 engine doet in verhouding meer met je cpu dan met je grafische kaart. Welke resolutie draai je? En hoe heb je de instelling van ET staan? default of een eigen config?

Verwijderd

Ik weet dat het in verhouding meer leunt op de cpu. Ik draai 1280x1024 dus het leunt sowieso zwaarder op de graka dan met een lagere resolutie (heel veel mensen draaien de standaard 800x600 vanwege dat resolutie probleempje of draaien 1024x768 :/ ). Ik draai nog default config omdat ik nog niet tijd heb gehad om een eigen config te schrijven.

Wat ik erg jammer vind is dat al die games geen dual core gebruiken (op enkele na met een multi-thread patch en de games die nog komen). Anders zou ET met een simpele dualcore waarschijnlijk al vrij snel boven de 100 FPS blijven.

• Danjel
Verwijderd schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 12:02:
Ik weet dat het in verhouding meer leunt op de cpu. Ik draai 1280x1024 dus het leunt sowieso zwaarder op de graka dan met een lagere resolutie (heel veel mensen draaien de standaard 800x600 vanwege dat resolutie probleempje of draaien 1024x768 :/ ). Ik draai nog default config omdat ik nog niet tijd heb gehad om een eigen config te schrijven.

Wat ik erg jammer vind is dat al die games geen dual core gebruiken (op enkele na met een multi-thread patch en de games die nog komen). Anders zou ET met een simpele dualcore waarschijnlijk al vrij snel boven de 100 FPS blijven.
Hier draait ET anders met een P4 2.8Ghz en een 6800GS zowieso altijd boven de 100 fps (stabiel 125 zelfs). Dus een dualcore voor ET is een beetje overbodig denk ik.

• TheZeroorez
  • Niet online
Je kunt ET desnoods een eigen core toewijzen, geen patch voor nodig ;)

• Zenix

Zenix

BOE!

Danjel schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 13:09:
[...]

Hier draait ET anders met een P4 2.8Ghz en een 6800GS zowieso altijd boven de 100 fps (stabiel 125 zelfs). Dus een dualcore voor ET is een beetje overbodig denk ik.
Ja zelfs met een pc van 2 jaar terug kan je 125FPS stabiel halen met ET als je weet wat je doet.
Mij lukte het al met een 2200+ 9600pro en 512mb ram. Alleen radar niet.

Verwijderd

Ik bedoel dan ook met alle settings op max. Anders had ik ook met gemak de 150 kunnen halen :+.

Je kan wel een core aan ET toewijzen maar dat is nog altijd langzamer dan 2 cores (ok, misschien effectief een anderhalve). Maar ET draait toch al vlot genoeg (wat dacht je dan met de Quake 3 engine).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

Verwijderd schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 22:25:
Ik bedoel dan ook met alle settings op max. Anders had ik ook met gemak de 150 kunnen halen :+.

Je kan wel een core aan ET toewijzen maar dat is nog altijd langzamer dan 2 cores (ok, misschien effectief een anderhalve). Maar ET draait toch al vlot genoeg (wat dacht je dan met de Quake 3 engine).
Ik heb het ook over alle settings op max, zoiezo ET op max of minimum maakt bij mij bijna niks uit. Kwa fps, misschien max 5fps verschil.

[ Voor 3% gewijzigd door Zenix op 24-09-2006 03:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
bah waar hebben we het over, ik haal met mn p4 1800+ ati 9000 stabiel 60 ben ik tevreden mee. we zouden moeten whinen over 5v5 enzo, dat doet elke ET speler tegenwoordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Even een vraag, zal vast wel dom zijn enzo.. NOU EN :+

Ik zie regelmatig mensen met gekleurde letters achter hun naam. Bij sommigen is het alleen een 'B', maar bij anderen een hele rij met verschillende letters. Kan iemand mij vertellen waar deze voor staan? Google weet weinig, maar ik zou dan ook niet weten wat hiervoor een goede zoekterm is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Laatst online: 08:44

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Topicstarter
Volgens mij kan je dat zien wat bepaalde mensen voor rankings hebben ;) Volgens mij als je veelal medic bent, krijg je een H te zien in een bepaalde kleur.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Kijk dit dan _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Topicstarter
Hahaha, die hadden tijd te veel :D

Nu zat ik even verder te kijken en dan stuit ik op dit filmpje. Je ziet die persoon op een gegeven moment op de berg staan ingezoomd op de andere kant van de kaart, en plots zie ik daar een rose dot in het scherm. Deze blijft staan terwijl hij uitzoomt en schiet dan? Is dat iets als een aimbot oid?

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
De nieuwe ETpro schijnt een crosshair te hebben die kan verkleuren enzo, misschiend dat dit tijdens de bèta fase was? Het lijkt in ieder geval meer op een soort aimhulp ja :/

Iemand nog een leuke low skilled clan trouwens? Of een goede pub? Ik speelde veel op Dutchbat, maar daar wordt de laatste weken enorm veel gespawnkilled en arty gebruikt op plaatsen waar het niet mag :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
TheZeroorez schreef op zondag 24 september 2006 @ 16:43:
De nieuwe ETpro schijnt een crosshair te hebben die kan verkleuren enzo, misschiend dat dit tijdens de bèta fase was? Het lijkt in ieder geval meer op een soort aimhulp ja :/
Dit was niet tijdens de beta fase aangezien je nog hitsounds hoort bij panzer. Dat is allang uitgezet.

Maar weet iemand nog goeie/leuke 3v3 cups? Want ik wil wel es wat anders dan clanbase... En ladder.. tja :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat filmpje HQWolf heb ik al zo`n 2 en een half jaar op me HDD staan. Wel vet filmpje (wat dacht je van het medic stukje en covert ops :9 ).

Hoezo whinen over 5 spelers ipv 6? Ik denk dat je dan mooi 1 reserve speler hebt. Al zal je dan wel een iets andere tactiek moeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-09 16:44

Shaggy

Misantroop pur sang

Ik wou daarnet een Arena51 server joinen, maar dat lukt niet meer...

Moest versie 3.2.6 downloaden, ging prima, maar krijg dan bij elke connect de melding "Incorrect ET.exe version"

Wie weet wat dit kan zijn?

Making an ass of myself since the 70's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
ik neem aan dat de server 2.60 of 2.60b draait en dat jij een andere versie gebruikt :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Server draait 2.60b. ETPro 3.2.6 draait namelijk alleen op 2.60b en niet op 2.60. Ik neem aan dat ondertussen de meeste servers over zullen gaan stappen op 2.60b dus het zal handig zijn om ook maar eens daarop over te stappen.

• blup
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-09 19:08
Sinds mn E6600 draait ET bij mij op 5fps. :\

Verwijderd

blup schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 01:17:
:o

Daar is iets goed mis dan :)
shaggy8675 schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 20:53:
Ik wou daarnet een Arena51 server joinen, maar dat lukt niet meer...

Moest versie 3.2.6 downloaden, ging prima, maar krijg dan bij elke connect de melding "Incorrect ET.exe version"

Wie weet wat dit kan zijn?
Download de nieuwe patch en copy de twee bestanden (et.exe en etded.exe) over de oude heen.. en klaar is shaggy

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2006 11:17 ]

Verwijderd

Dat is vaag :?. Heb je windows al opnieuw geinstaleerd? Heb je ET al opnieuw geinstaleerd?

• TheZeroorez
  • Niet online
blup schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 01:17:
Heb je Windows opnieuw geïnstalleerd?
Staat dat idling-ding wel uit? Heb je de juiste drivers wel? Wat doen je andere processen? Heb je al com_maxfps xxx (met het aantal gewenste FPS op de x'en) in je console ingevoerd?

[ Voor 5% gewijzigd door TheZeroorez op 30-09-2006 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is niet de bedoeling om servers te spammen

[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2006 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Topicstarter
Jammer dat je het moet spammen, je had het ook gewoon kunnen vragen natuurlijk zodat ik de BB4E server in de startpost kan plaatsen ;)
Verwijderd schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 11:18:
Dat is vaag :?. Heb je windows al opnieuw geinstaleerd? Heb je ET al opnieuw geinstaleerd?
idd, en kopieer de mappen voor de zekerheid en je configs ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mwha niet echt spam imo meer een notice las dat er naar server ip's werd gevraagd en omdat wij ook net over zijn naar 3.2.6 vandaar.
Verder raad ik jullie Patch selector aan zodat je nooit problemen hebt met 2.60 & 2.60B gevallen

Maar mijn excuses mocht dit als spam overkomen Outerspace wist ook niet dat jij de startpost kon editten.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2006 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thnx Terr voor de geweldige text (edit) tis hier nog steeds niks verandert :P

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2006 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Topicstarter
Ik heb je server in de startpost gezet ;) Wel de 3.2.6 server, aangezien binnenkort (hopelijk binnen een aantal maanden) alles overgaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Komt wel lekker uit dat ik nu, precies nu WolfET in de 'overgang' ( >:) ) zit, verslaafd ben aan een zut aan andere games :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy

Shaggy

Misantroop pur sang

Even een vraagje, hoe kan ik autoscreenshot automatisch laten opstarten?( heb er nog nooit mee gewerkt dus... ) dit is toch zo dat ie aan het einde van elke map een screentje maakt van je score oid?

En ik heb hetvolgende probleem. Als ik ven een server iets moet downloaden qua maps oid kom ik nooit boven de 12Kb/sec uit? Iedereen draait lekker 500Kb/s+ en ik doe er 10 minuten over om een mapje te downen.
Hoe kan ik dit verbeteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Topicstarter
shaggy8675 schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 20:28:
Even een vraagje, hoe kan ik autoscreenshot automatisch laten opstarten?( heb er nog nooit mee gewerkt dus... ) dit is toch zo dat ie aan het einde van elke map een screentje maakt van je score oid?

En ik heb hetvolgende probleem. Als ik ven een server iets moet downloaden qua maps oid kom ik nooit boven de 12Kb/sec uit? Iedereen draait lekker 500Kb/s+ en ik doe er 10 minuten over om een mapje te downen.
Hoe kan ik dit verbeteren?
Heb je de FTP / HTTP / Download file from server ook aanstaan? Toevallig andere programma's zoals Netlimiter op de achtergrond draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
je kan beter helemaal niks van server downloaden, wie weet wat voor rotzooi je binnen haalt. zorg gewoon dat je de maps die je kan verwachten elders download.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [ash]

[ash]

ph4ge schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 22:24:
je kan beter helemaal niks van server downloaden, wie weet wat voor rotzooi je binnen haalt. zorg gewoon dat je de maps die je kan verwachten elders download.
Helemaal mee eens.
Verder kan je die screenshots regelen met cg_autoaction. Dit is een bitwise veld, je kan verschillende combinaties maken door de waarden op te tellen.
code:
1
2
3
1 - Start a demo at the start of the round
2 - Take a screenshot at the end of the round
4 - Save game stats to a file at the end of the round

In etpro zitten volgens wel meer opties, omdat er een bug is gemeld waarbij hitsound en antilag niet goed zouden werken als cg_autoaction op 8 op hoger zou staan. Wat die opties zijn weet ik alleen niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

Outerspace schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 22:19:
[...]

Heb je de FTP / HTTP / Download file from server ook aanstaan? Toevallig andere programma's zoals Netlimiter op de achtergrond draaien?
En niet te vergeten de server moet dat ook aan hebben. Meesten servers download je 12kb\s, servers die goed geconfigureerd zijn meestal sneller door ftp of http.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het irritante is ook vaak dat je vaak doorgestuurd wordt naar een of andere vage FTP server of website.

Op dit moment zit ik ook meer andere games dan ET te spelen. Al wacht ik gewoon even met ET totdat ik al me cat6 kabeltjes hier heb liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanL
  • Laatst online: 26-06 22:08
Ik speel de laaste tijd weer Enemy Teritory. Ik heb het nu het probleem dat ET mijn favoriten servers die ik aanvink niet onthoud. Weet iemand wat ik daar mee aan moet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

kinderachtig om Ant zijn enthousiasme over de server met jullie te delen af te fikken als spam, maar goed, nevermind.

Stephan, niet dé oplossing maar volgens mij een meer dan fijne workaround: gebruikt toch ASE, Pathfinder of desnoods Xfire ipv die ingame browser. Is echt lekker werken hoor!

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Topicstarter
Jazzper schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 09:49:
kinderachtig om Ant zijn enthousiasme over de server met jullie te delen af te fikken als spam, maar goed, nevermind.

Stephan, niet dé oplossing maar volgens mij een meer dan fijne workaround: gebruikt toch ASE, Pathfinder of desnoods Xfire ipv die ingame browser. Is echt lekker werken hoor!
Ik vind het niet kinderachtig, je weet zelf ook wel dat het niet hoort Jazzper ;)
Anyhoe, de ingame browser zuigt bigtime. Ik gebruik zelf altijd of HLSW of Xfire, dat werkt vele malen fijner :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

offtopic:
nou ja, kijk laten we eerlijk zijn, dit is een klein wereldje (de nog spelende ET-ers en dan nog GoTters ook). We gaan al jaren met elkaar mee. BB4E is nou niet bepaald onbekend. Als wij het leuk vinden om jullie op onze servers te zien en jullie daarvoor uitnodigen is dat toch niet spam? Het zou wat anders zijn als een commerciele gameserverhoster hier ineens post. Maar goed als jij dat anders ziet, wat jij wil..

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Jazzper Ik heb de orginele post niet gezien dus ik kan er niks over zeggen....

Ik weet niet maar ik heb meer het gevoel dat de wereld van ET gewoon 2 groepen heeft. Pubbers en gasten die wars spelen en soms zijn er een paar die beiden doen (zoals ik). Wat ik merk is dat iedereen die veel wars spelen of met ET kappen of meer pub gaan spelen. Is er iemand het met me eens?

Edit: @ Jazzper sorry ik zie nu zelf dat het een beetje vaag is....ik hbe me post nu even aangepast

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2006 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

eh.. ik ben je kwijt vanaf ik...
(waar sluit dit aan bij de postjes bedoel ik ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h3ll
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 15:17:
@ Jazzper Ik heb de orginele post niet gezien dus ik kan er niks over zeggen....

Ik weet niet maar ik heb meer het gevoel dat de wereld van ET gewoon 2 groepen heeft. Pubbers en gasten die wars spelen en soms zijn er een paar die beiden doen (zoals ik). Wat ik merk is dat iedereen die veel wars spelen of met ET kappen of meer pub gaan spelen. Is er iemand het met me eens?

Edit: @ Jazzper sorry ik zie nu zelf dat het een beetje vaag is....ik hbe me post nu even aangepast
gheh, ik ben sinds eind augustus gestopt, maar dat kwam door verhuizing. Woon nu tijdelijk bij een kennis met mn ma en broertjes, maar als we rond november weer een eigen huisje hebben ben ik van plan weer wartjes enzo te gaan spelen =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nog bezig met een cat6 netwerk aan te leggen. Zodra alles ligt ga ik weer meer ET spelen. Via draadloos netwerk word ik alleen maar meer gefrustreerd terwijl ik normaal gesproken ET speel voor ontspanning......(BTW wat zijn die stekkers klote om erop te zetten......)

Wat ik wel merk is dat sommige spellen meer lag gevoelig zijn dan andere. Bij ET merk je het bijvoorbeeld heel erg maar met UT kan je met toch redelijk wat lag spelen. En de soort lag maakt natuurlijk ook uit. Als je haperingen hebt is dat veel irritanter dan wanneer je verbinding gewoon een tijdje een beetje traag is (ik heb weleens kunnen ownen met een hele map met een ping van 700).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Mja, ET is een enorm snel spel, wat op erg hoog niveau gespeeld wordt. Als jij 2 sec niet kunt schieten, ben je al dood. Bij UT, heb je net iets meer tijd om te overleven enzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
dat is niet waar: bij UT instagib kan je prima spelen met een ping tot 40, maar na 40 gaat het bergafwaards en met een ping groter dan 60 kan je eigenlijk al niet fatsoendelijk meer spelen. Het verschil tussen UT en ET is dat in UT je schiet zodra de server jouw pakketje heeft ontvangen. Dit is dus een tijdje later dan jij zelf op het scherm ziet. In de tussentijd beweegt de tegenstander ook, wat met de snelheid van UT veel kan schelen. Bovendien heeft dit bij een instabiele ping/packetloss een onvoorspelbaar effect, zodat het je echt een handicap geeft. ET daarentegen schiet met terugwerkende kracht, dus in feite op het moment dat jij op het knopje drukt. Daardoor kan je veel lag op je upload hebben zonder dat je er zelf veel van zult merken.

Het gevolg: maar weinig laggende spelers in unreal tournament (hooguit dat sommige spelers een toggle hebben die ze gebruiken zodra ze de vlag hebben). In tegenstelling tot ET zul je geen estonians of polen in het UT landschap tegenkomen.

[ Voor 4% gewijzigd door Infinitive op 08-10-2006 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit klopt wel weer. Maar kleinere verschillen in ping bij UT hebben imo minder effect als je sowieso gamed op een lage ping. Bij UT is een echt hoge ping natuurlijk weer veel erger dan bij ET alleen bij ET merk je kleinere verschillen (oftewel, je gaat bijvoorbeeld van 40ms naar 45ms en dan weer naar 30) weer beter dan met UT.

Ik zou niet zeggen dat ET een sneller spel is (in UT gaat alles veel sneller dan bij ET) maar eerder meer lag gevoelig. Wellicht dat het netwerk/internet protocol van UT gewoon beter geschreven is dan die van ET.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

Verwijderd schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 16:18:
Dit klopt wel weer. Maar kleinere verschillen in ping bij UT hebben imo minder effect als je sowieso gamed op een lage ping. Bij UT is een echt hoge ping natuurlijk weer veel erger dan bij ET alleen bij ET merk je kleinere verschillen (oftewel, je gaat bijvoorbeeld van 40ms naar 45ms en dan weer naar 30) weer beter dan met UT.

Ik zou niet zeggen dat ET een sneller spel is (in UT gaat alles veel sneller dan bij ET) maar eerder meer lag gevoelig. Wellicht dat het netwerk/internet protocol van UT gewoon beter geschreven is dan die van ET.
Die ping meter in ET is niet accuraat.
En et netcode is wel goed, veel beter dan sommige andere games. Maar het heeft wel paar bugs, maar geen 1 netcode is perfect voor iedereen.
Zoals inf al zegt, zonder die netcode had je geen polen etc.
In RTCW zag je ze dus helemaal niet omdat daar pas een slechte netcode inzat.

[ Voor 4% gewijzigd door Zenix op 09-10-2006 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo.

ik heb nog een vraag over scripts ik snap hier letterlijk de ballen van ik speel al een jaartje of 2 en nog nooit in aanraking geweest met scripts wel vond ik altijd dat er mensen waren die altijd zuiver schoten op mij hahah waarschijndelijk is dat een script gast geweest maar me echte vraag is kan iemand uit leggen welke script/s ik daar voor nodig heb en hoe ik ze installeer lijkt me leuk om is tetesten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

scripts hebben weinig met goede aim te maken hoor ;)
je kan wel bv denken aan
1. trek je verrekijker
2. roep een airstrike
3. roep: "fire in the hole"

en dat dan automatisch. Dat zijn meer scripts. Zo gebruik ik zelf bv een zoomscript zodat ik op alle wapens kan zoomen (ding verandert mijn fov en mijn mousesensitivity) en een volume script waarmee ik het volume hard of zacht kan zetten.

Iets anders. Misschien ook wel interessant voor jullie is het volgende:
\[Win/MAC/Linux] True Combat: Elite, a realism shooter

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h3ll
  • Niet online
Jazzper schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 15:00:
scripts hebben weinig met goede aim te maken hoor ;)
je kan wel bv denken aan
1. trek je verrekijker
2. roep een airstrike
3. roep: "fire in the hole"

en dat dan automatisch. Dat zijn meer scripts. Zo gebruik ik zelf bv een zoomscript zodat ik op alle wapens kan zoomen (ding verandert mijn fov en mijn mousesensitivity) en een volume script waarmee ik het volume hard of zacht kan zetten.

Iets anders. Misschien ook wel interessant voor jullie is het volgende:
\[Win/MAC/Linux] True Combat: Elite, a realism shooter

:)
Nee thnx, ik heb gezworen bij ET en ga alleen w8en op RTCW2 :P

Overloper :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

als proud BB4E member van het eerste uur ben ik zeker geen overloper. Hoogstens een 'erbij-loper' ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy

Shaggy

Misantroop pur sang

Ik loop helaas overal achteraan....

Maar ET blijft :)

Daar kan niets anders tegenop _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shaggy8675 schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 18:22:
Ik loop helaas overal achteraan....

Maar ET blijft :)

Daar kan niets anders tegenop _/-\o_
tot nu toe niets nee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat van True Combat: Elite heb ik al wel eens eerder gemeld en heeft een tijdje in de TS gestaan maar zo te zien is het weg gehaald. Ik vind TC:E niet zo geweldig maar ik hou niet van CS, TC:E en andere erg realistische shooters. Het is gewoon niet mijn ding (UT, ET, CoD zijn veel meer mijn ding).

Ik wacht op ET: QW en RTCW2 (al zit ik meer te wachten op RTCW2). Owja, en natuurlijk C&C 3 en UT2007.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Verwijderd schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 21:06:
Dat van True Combat: Elite heb ik al wel eens eerder gemeld en heeft een tijdje in de TS gestaan maar zo te zien is het weg gehaald. Ik vind TC:E niet zo geweldig maar ik hou niet van CS, TC:E en andere erg realistische shooters. Het is gewoon niet mijn ding (UT, ET, CoD zijn veel meer mijn ding).

Ik wacht op ET: QW en RTCW2 (al zit ik meer te wachten op RTCW2). Owja, en natuurlijk C&C 3 en UT2007.
RTCW2 mag van mijn ook asap uitkomen..hoor dr helaas maar weinig over :/
Hoe weet je btw dat je een game echt leuk vindt? Door dr 99% van de tijd ontiegelijk slecht in te wezen.. en toch een berg lol te hebben :P (I love German servers :P )

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

jullie lopen wel heel erg achter volgens mij is dat tce al een jaar ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

bestaat al langer dan een jaar. Ik speel het ook al langer dan een jaar en in clanverband. Het is nu gewoon een 'hot' omdat er een major upgrade uitgekomen is en ik dat een mooie gelegenheid vond het hier even onder de aandacht te brengen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07 11:37

Roeligan

Feyenoord

Ik heb TC: E gespeeld toen het net uitkwam, maar vondt het nogal buggy/crap spelen. Op zich was het thema wel leuk (speel ook CS: S).

Toch blijft ET leuk, zoals mijn clanmaten van de week al zagen ben ook ik weer eens te bewonderen in ET land (WoW gaat af en toe wel eens vervelen ;) )

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendaco
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16-09 11:36

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

jaja ik speel t ook nog steeds, vindt het alleen jammer dat er niet zoveel custom maps meer uitkomen naar mijn idee, kan t ook fout hebben natuurlijk.

Hebben jullie trouwens al de nieuwe noquarter mod gespeeld?
ET NoQuarter Mod Info

volgens mij bestond er al wel langer zo'n soort mod maar had t nooit eerder gespeeld en moet zeggen dat de nieuwe wapens (bovenop de oude) en nieuwe animaties (pronen, doodgaan enz.) toch wel leuke toevoegingen zijn.

Enige nadeel is dat de mod nog vol met kleine bugs zit, vage spawntimers, laadbalken die constant vol blijven enz enz.
Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het gezellig en nuttig voor elkaar.
Dus geen offtopic geblaat, slow-chat, flames of erger.