Gisteren was mij trouwens iets opgevallen. Ik was samen met Eduart aan het spelen, was er 1 gast in de server met een ping rond de 30. Maar iedere keer als hij in battle kwam schoot zijn ping naar de 180. Een keer kan gebeuren, maar dit gebeurde bij iedere battle van hem.
die Einstein-types zijn allemaal geniaal geworden zonder op een onbewoond eiland te zitten, maarja, ik houd mijn mond ook wel weerTheZeroorez schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 16:56:
[...]
Maar gaan jullie maar weer verder met de ontopic discussie, dan houd ik m'n mond wel weer..

Doe dat maar, het was namelijk een [b]voorbeeld[b] ;+
Maar ik vind 't ook altijd rete irritant als er een ventje met een superhoge ping in een gangetje voor me gaat lopen, ofzo, vooral als er dan ook een achter je loopt en er aan de andere kant een tegenstander staat te schieten
Maar ik vind 't ook altijd rete irritant als er een ventje met een superhoge ping in een gangetje voor me gaat lopen, ofzo, vooral als er dan ook een achter je loopt en er aan de andere kant een tegenstander staat te schieten

Alles met een slechte connectie en boven 90 ping mag van mij weg.
Dit is 1 van de weinige games waar ping veel uitmaakt. Iemand die aan 100 ping gewend is, heeft altijd een voordeel. En iedereen met lagere maxpackets dan 100 en rate 25000, mag van mij ook weg. En ik vind het ook stom om alles te syncroniseren dus fps 76 hz 76 maxpackets 76. Je maakt mij niet wijs dat die maxpackets 76 echt veel uitmaakt met 100. Ik speel op de meest eerlijke manier voor men tegenstanders. Heb goed internet, geen laggie pc, alle netsettings op max.
Dit is 1 van de weinige games waar ping veel uitmaakt. Iemand die aan 100 ping gewend is, heeft altijd een voordeel. En iedereen met lagere maxpackets dan 100 en rate 25000, mag van mij ook weg. En ik vind het ook stom om alles te syncroniseren dus fps 76 hz 76 maxpackets 76. Je maakt mij niet wijs dat die maxpackets 76 echt veel uitmaakt met 100. Ik speel op de meest eerlijke manier voor men tegenstanders. Heb goed internet, geen laggie pc, alle netsettings op max.
[ Voor 78% gewijzigd door Zenix op 15-08-2006 14:41 ]
Je moet je FPS altijd hoger zetten, met rook bijvoorbeeld zal deze droppen, en krijg je lags. Als je FPS hoger is merk je daar weinig van.. 
Maar ik speel FPS @ 90, en meestal is m'n ping < 60..
Maar ik speel FPS @ 90, en meestal is m'n ping < 60..
Verwijderd
@ Erazzzer Dit kan dus wel, dit is mij ook wel vaker overkomen. Zodra ik in gevecht ging schoot mijn ping omhoog.
Ik ehb zelfs een tijd lang gehad dat minj verbinding nog onstabieler was dan nu. Ik had zelfs 1x een ping van 700 (en dan de hele middag) en nog ownde ik
. Tegenwoordig ben ik het wel gewend om tussen de 100 en 200 te gamen (al vind ik het heerlijk om tussen de 30 en 50 te zitten, gebeurt zelfs af en toe
). Ik kan zelfs met een ping van 300 nog redelijk gamen. Wat ik irritanter vind is als ik opeens lag over mijn verbinding heb of packetloss....(komt veel voor bij wifi) Ik merk het ook bij TeamSpeak, heb ik altijd wel packetloss terwijl toen ik nog gewoon een draadje had liggen er geen last van had.
BTW over TS (TeamSpeak) gesproken: kunnen we daar niet een klein stukje over schrijven in de TS (Topic Start)? Desnoods schrijf ik het wel.
Ik ehb zelfs een tijd lang gehad dat minj verbinding nog onstabieler was dan nu. Ik had zelfs 1x een ping van 700 (en dan de hele middag) en nog ownde ik

BTW over TS (TeamSpeak) gesproken: kunnen we daar niet een klein stukje over schrijven in de TS (Topic Start)? Desnoods schrijf ik het wel.
Je begrijpt hopelijk wel dat het voor gamers die wél een fatsoenlijke ping hebben vrij irritant is als de een normaal loopt, en de ander met schokken van 20m. vooruit schiet? Het is dan namelijk erg lastig lopen in een groepje, en ook aimen gaat dan niet lekker.Verwijderd schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 15:04:
Ik ehb zelfs een tijd lang gehad dat minj verbinding nog onstabieler was dan nu. Ik had zelfs 1x een ping van 700 (en dan de hele middag) en nog ownde ik. Tegenwoordig ben ik het wel gewend om tussen de 100 en 200 te gamen (al vind ik het heerlijk om tussen de 30 en 50 te zitten, gebeurt zelfs af en toe
). Ik kan zelfs met een ping van 300 nog redelijk gamen.
Ja, maar dat heb je meestal alleen op noob publics. Dat zijn laggers die ook nog niks van, netsettings weten. Of servers waar geen antilag is. Ik heb zelf rond de 30-50 ping meestal in sweden, finland,belgie,duitsland,nederland,oostenrijk. Wat verder dan gaat het pas echt omhoog. En die ping counter in ET zegt ook niet zo heelveel. Iemand met slechte netsettings en goede connectie. 10-30. Iemand met goeie connectie en goeie netsettings heeft automatisch hoger. 30-50.TheZeroorez schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 15:06:
[...]
Je begrijpt hopelijk wel dat het voor gamers die wél een fatsoenlijke ping hebben vrij irritant is als de een normaal loopt, en de ander met schokken van 20m. vooruit schiet? Het is dan namelijk erg lastig lopen in een groepje, en ook aimen gaat dan niet lekker.
Verwijderd
ik kan het verkeerd hebben maar volgens mij, als je alle netsettings optimaal hebt staan en een stabiele internet verbinding hebt, is de ping strak 48 (op server in ned en omstreken). En ben het verder helemaal met jou eens zenix over dat je zei dat mensen die knoeien met hun netsettings etc gewoon op moeten rotten.. ken je de clan V! (verdiend!) trouwens? die hebben het ook wel "leuk" opgelost.. met een script oid veranderen ze telkens hun maxpackets van 42 naar 68 en weer terug etc etc.. volgens clanbase is dit verboden btw (netsettings misbruiken om lag te creeren oid, ask infinZenix schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 17:03:
[...]
Ja, maar dat heb je meestal alleen op noob publics. Dat zijn laggers die ook nog niks van, netsettings weten. Of servers waar geen antilag is. Ik heb zelf rond de 30-50 ping meestal in sweden, finland,belgie,duitsland,nederland,oostenrijk. Wat verder dan gaat het pas echt omhoog. En die ping counter in ET zegt ook niet zo heelveel. Iemand met slechte netsettings en goede connectie. 10-30. Iemand met goeie connectie en goeie netsettings heeft automatisch hoger. 30-50.
Verwijderd schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 17:52:
ken je de clan V! (verdiend!) trouwens? die hebben het ook wel "leuk" opgelost.. met een script oid veranderen ze telkens hun maxpackets van 42 naar 68 en weer terug etc etc.. volgens clanbase is dit verboden btw (netsettings misbruiken om lag te creeren oid, ask infin)
Nu moet ik wel zeggen dat dit alleen in de cup-regels staat. Deze regel staat niet in de ladder regels. Het is in ladder matches dus toegestaan om expres gebruik te maken van lag, vreemd genoeg! Dus installeer die netlimiter, bittorrent, etc maar.7. Following tactics are to be considered illegal:
using any tactic that causes you to "lag" or "teleport" or "simulated packet loss" meddling with the video card to go against any of the pb settings. This includes the use of inadequate MAXRATE settings to cause lag.
Tja, wel zielig dat die gasten van V! lag-scripts nodig hebben om te kunnen winnen...
putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]
Beste tweakers,
Ik kamp al een tijdje met een groot bij ET. Toen ik een paar jaar geleden begon met mijn geforce 5200 was er niks aan de hand. Het spel draaide met een zeer degelijke FPS en was goed speelbaar. Maar toen kocht ik een nieuwe videokaart; een 6800 gt. Toen draaide hij gewoonweg perfect! Maar toen nam mijn interesse voor ET ook geleidelijk af en speelde ik het op een gegeven moment niet meer. Een paar maand geleden kreeg ik opeens weer zin om ET te gaan spelen en tot mij grote schrik was de FPS dramatisch laag. Als er veel 'poppetjes' op mijn scherm kwamen daalde mijn FPS naar 10 - 15. Als er niemand in beeld was ongeveer 25 - 30. Oftewel: onspeelbaar! Met andere games zoals bf2 heb ik geen enkel probleem. Ik zou mijn god niet weten wat ik veranderd heb.
Een reinstall heb ik meerdere malen geprobeerd en resolutie lager zetten helpt ook niet..
Mijn pc: 2.8 ghz, 1024 mb RAM, geforce 6800 gt
Kan iemand mij aub helpen?
Ik kamp al een tijdje met een groot bij ET. Toen ik een paar jaar geleden begon met mijn geforce 5200 was er niks aan de hand. Het spel draaide met een zeer degelijke FPS en was goed speelbaar. Maar toen kocht ik een nieuwe videokaart; een 6800 gt. Toen draaide hij gewoonweg perfect! Maar toen nam mijn interesse voor ET ook geleidelijk af en speelde ik het op een gegeven moment niet meer. Een paar maand geleden kreeg ik opeens weer zin om ET te gaan spelen en tot mij grote schrik was de FPS dramatisch laag. Als er veel 'poppetjes' op mijn scherm kwamen daalde mijn FPS naar 10 - 15. Als er niemand in beeld was ongeveer 25 - 30. Oftewel: onspeelbaar! Met andere games zoals bf2 heb ik geen enkel probleem. Ik zou mijn god niet weten wat ik veranderd heb.
Een reinstall heb ik meerdere malen geprobeerd en resolutie lager zetten helpt ook niet..
Mijn pc: 2.8 ghz, 1024 mb RAM, geforce 6800 gt
Kan iemand mij aub helpen?
Tja.. Als ik teammates zie die schokken alsof ze op een Commodore 64 spelen knife ik ze gewoon (speel op publics), en krijgen ze van mij een 'manage your ping' mededeling met een kick, die vaak doorgevoerd wordtInfinitive schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 18:21:
[...]
[...]
Nu moet ik wel zeggen dat dit alleen in de cup-regels staat. Deze regel staat niet in de ladder regels. Het is in ladder matches dus toegestaan om expres gebruik te maken van lag, vreemd genoeg! Dus installeer die netlimiter, bittorrent, etc maar.
Tja, wel zielig dat die gasten van V! lag-scripts nodig hebben om te kunnen winnen...
Ja bij mij meestal ook 48, alleen in nederland/belgie stukje lager.Verwijderd schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 17:52:
[...]
ik kan het verkeerd hebben maar volgens mij, als je alle netsettings optimaal hebt staan en een stabiele internet verbinding hebt, is de ping strak 48 (op server in ned en omstreken). En ben het verder helemaal met jou eens zenix over dat je zei dat mensen die knoeien met hun netsettings etc gewoon op moeten rotten.. ken je de clan V! (verdiend!) trouwens? die hebben het ook wel "leuk" opgelost.. met een script oid veranderen ze telkens hun maxpackets van 42 naar 68 en weer terug etc etc.. volgens clanbase is dit verboden btw (netsettings misbruiken om lag te creeren oid, ask infin)
Ik ken verdiend wel, vooral als RTCW clan. Ik weet een oude clanmaat bullvox speelde ook een tijdje terug 3on3 tegen hun en werdt ie helemaal afgemaakt. Maarja, dat is gewoon triest als je dat gebruikt. Is hetzelfde als cheaten in mijn ogen.
Verwijderd
Ik heb vandaag eindelijk weer eens ET gespeeld en ik was best weinig aan het laggen. Het was op een nederlandse server. Ping varieerd tussen de 30 en 50. Helaas gaf mijn lagometer aan dat het neit geweldig was maar niemand (dus ook ik) had er last van. Overigens heb ik eht soort lag dat alleen ik er last van heb. Vaak is het dat ik weg duik achter iets en dat ik dan een paar meter terug opeens dood lig.
@ Deruxian Valt wel mee te spelen hoor (10 FPS). Ik heb net dus op 5 à 15 FPS gespeelt in combat (buiten gevechten varieerde het tussen 20 en 30). Dit is op een AMD XP @ 1208Mhz en Radeon 9600SE. En het waren geen n00bs die op die server speelden (ok, op een enkele na) en toch ownde ik heerlijk (over de 60 kills bijvoorbeeld op Fueldump). Radar was natuurlijk wel wat dramatischer. Soms dropte me FPS naar 2 à 5 FPS.
Ik haat mensen die expres lag creëren. Ik probeer van alles om juist zo min mogelijk lag te hebben omdat ik daar af en toe veel last van heb en andere mensen profiteren er ondertussen ervan om juist lag te creëren. Ik vind daar dus niks aan (met lag spelen), geef mij maar een goed verbinding, dat is veel leuker en lekkerder spelen.
@ Deruxian Valt wel mee te spelen hoor (10 FPS). Ik heb net dus op 5 à 15 FPS gespeelt in combat (buiten gevechten varieerde het tussen 20 en 30). Dit is op een AMD XP @ 1208Mhz en Radeon 9600SE. En het waren geen n00bs die op die server speelden (ok, op een enkele na) en toch ownde ik heerlijk (over de 60 kills bijvoorbeeld op Fueldump). Radar was natuurlijk wel wat dramatischer. Soms dropte me FPS naar 2 à 5 FPS.
Ik haat mensen die expres lag creëren. Ik probeer van alles om juist zo min mogelijk lag te hebben omdat ik daar af en toe veel last van heb en andere mensen profiteren er ondertussen ervan om juist lag te creëren. Ik vind daar dus niks aan (met lag spelen), geef mij maar een goed verbinding, dat is veel leuker en lekkerder spelen.
Verwijderd
jij bent het duidelijk niet gewend om met +76 fps te gamen.. 10fpsVerwijderd schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 00:27:
....
...

edit: En deruxian, ik heb geen flauw id
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2006 01:15 ]
Verwijderd
Ik ben dat wel gewend. Om me game rig game ik bijna locked 90 (moet ik eens goed instellen) maar de graka daarvan is op RMA.
BTW ik zie nooit iemand op IRC, zo wordt het ook moeilijk om ooit wat af te spreken
.
BTW ik zie nooit iemand op IRC, zo wordt het ook moeilijk om ooit wat af te spreken
Mja, aan 125 heb je vrij weinig, aangezien hij vanaf 100/90 ook nooit naar de <75 zal droppen, en jouw moditor nooit meer dan 80Hz aan kanVerwijderd schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 01:04:
[...]
jij bent het duidelijk niet gewend om met +76 fps te gamen.. 10fpslaat staan 2 a 5
mijn vid kaart is niet helemaal top meer, haal net geen 125 stabiel meer op grote stukken. Dit zorgt er zeker wel voor dat ik minder lekker speel, zet 'm dan ook altijd terug naar 76..
edit: En deruxian, ik heb geen flauw id
Ik vind wel dat je echt de de pan uit owned hoor. 60 kills op etpub? De nieuwe FonzVerwijderd schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 00:27:
Ik heb vandaag eindelijk weer eens ET gespeeld en ik was best weinig aan het laggen. Het was op een nederlandse server. Ping varieerd tussen de 30 en 50. Helaas gaf mijn lagometer aan dat het neit geweldig was maar niemand (dus ook ik) had er last van. Overigens heb ik eht soort lag dat alleen ik er last van heb. Vaak is het dat ik weg duik achter iets en dat ik dan een paar meter terug opeens dood lig.
ohja als je wat gotters wilt ontmoeten die et spelen join dan #[FEB].et en nog een aantal kanalen, daar zit mielll olly infinitive chuckie en ik als trouwe idler. In #lethalfraction zitten ook aantal GoTTers. Alleen die zijn niet zo heel erg actief in dit ET forum. En ik zelf zit in channel in men sig
In ET werkt 125 wel beter. En er zijn dus wel degelijk monitors die hogere Hz aankunnen 100 of hoger.TheZeroorez schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 13:43:
[...]
Mja, aan 125 heb je vrij weinig, aangezien hij vanaf 100/90 ook nooit naar de <75 zal droppen, en jouw moditor nooit meer dan 80Hz aan kan
Ik zelf heb altijd 125, stabiel. Op elke map. Geen biezondere pc totaal niet, check specs.
[ Voor 13% gewijzigd door Zenix op 16-08-2006 15:11 ]
ik heb het gister weer eens geprobeerd en had 89/90fps ik wil wel wat hoger alleen er staat wel dat je fps kan locken maar ik zie niet hoe. ook wil ik wel eens een config van iemand gebruiken, waar kun je goede configs downloaden? voro de rest blijft enemy territory een top spel alleen jammer dat sommige servers nog steeds niet de nieuwe patch gebruiken.
Heel veel lurken, heel weinig posten..
Configs kan je vinden doormiddel van Google. Of door profielen te bekijken op www.xfire.be, daar zijn veel goede et spelers die ook hun config online hebben. Je lockt je fps met /com_maxfps 125 bijvoorbeeld. En speel op fdnl,telenet,efterlyst,bio die hebben wel zeker patch. Dat zijn wat meer skilled servers. In begin wordt je daar misschien compleet afgemaakt, maar als je wat beter wilt worden. Dan moet je daar gaan spelen. Ips staan in de startpost.SPEEDDRAGON schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 16:51:
ik heb het gister weer eens geprobeerd en had 89/90fps ik wil wel wat hoger alleen er staat wel dat je fps kan locken maar ik zie niet hoe. ook wil ik wel eens een config van iemand gebruiken, waar kun je goede configs downloaden? voro de rest blijft enemy territory een top spel alleen jammer dat sommige servers nog steeds niet de nieuwe patch gebruiken.
Veel suc6
HAHAHAhA laat me niet lachen man, daar geloof ik nou eens helemaal niks van xD Dan kun je niet eens meer lopen ofzo.Verwijderd schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 00:27:
Soms dropte me FPS naar 2 à 5 FPS.
@ Netsettings: idd, ik heb n servertje in NL waar ik rond de 35-40 ping haal, en op mn dedicated in duitsland (waar ook ettv op draait) ALTIJD strak 48 :]
Verwijderd
mijn monitor kan geen 80hz aan? 85hz hier m8TheZeroorez schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 13:43:
[...]
Mja, aan 125 heb je vrij weinig, aangezien hij vanaf 100/90 ook nooit naar de <75 zal droppen, en jouw moditor nooit meer dan 80Hz aan kan
Verwijderd
idd.Ryan666 schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 18:12:
[...]
HAHAHAhA laat me niet lachen man, daar geloof ik nou eens helemaal niks van xD Dan kun je niet eens meer lopen ofzo.
@ Netsettings: idd, ik heb n servertje in NL waar ik rond de 35-40 ping haal, en op mn dedicated in duitsland (waar ook ettv op draait) ALTIJD strak 48 :]
ik geloof overigens ook niet dat je 700ping stabiel had want dan kan je niet meer bewegen...
Volgens mij kan het wel hoor, als je aan het 'ghosten' bentVerwijderd schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 18:18:
[...]
idd.
ik geloof overigens ook niet dat je 700ping stabiel had want dan kan je niet meer bewegen...
Als jij strak 85fps haalt en je monitor dat ook, dan zou je moeten kijken of je dat kan syncen. Want dat is dus de reden dat ik em lock op 125.Verwijderd schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 18:15:
[...]
mijn monitor kan geen 80hz aan? 85hz hier m8maar dan nog, je hebt gelijk.. ik zet 'm gewoon voortaan vast op 85
They who buy the dip, deserves the rip.
Die 80 was dus maar een voorbeeld, maar het was idd verkeerd neergeplempt. Zet wel ff 'cg_drawfps' op '1' en check of hij wel netjes 85 blijft, hij kan namelijk best weleens inzakken. Als hij dit doet, moet je hem dus iets hoger zetten. Mijn monitor doet 1280*960 @ 72HZ, dus ik heb 'm op 90 wat prima is...Verwijderd schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 18:15:
[...]
mijn monitor kan geen 80hz aan? 85hz hier m8maar dan nog, je hebt gelijk.. ik zet 'm gewoon voortaan vast op 85
Verwijderd
hmm ik heb tegenwoordig fps locked op 76,
dit omdat ik dan veel minder recoil heb met pistol...
dit overigens wel op een 100hz scherm
maar het speelt wel fijn
dit omdat ik dan veel minder recoil heb met pistol...
dit overigens wel op een 100hz scherm

maar het speelt wel fijn
Verwijderd
drawfps altijd al aan staan, daarom zie ik ook dat ik 'm wel kan locken op 90 en lager omdat de framedrops met 125 niet daaronder komenTheZeroorez schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 20:10:
[...]
Die 80 was dus maar een voorbeeld, maar het was idd verkeerd neergeplempt. Zet wel ff 'cg_drawfps' op '1' en check of hij wel netjes 85 blijft, hij kan namelijk best weleens inzakken. Als hij dit doet, moet je hem dus iets hoger zetten. Mijn monitor doet 1280*960 @ 72HZ, dus ik heb 'm op 90 wat prima is...
Verwijderd
Ja, nou zie ik hier wat gepraat over fps die je hoger moet zetten als je fps drops hebt...ik zou juist zeggen zet je fps lager zodat ie stabieler blijft. Dus als je 90 stabiel hebt, lock em dan op 76.
Mja, op laggy public servers schommelt mijn fps tussen 50-70 in open ruimten, en 100-200 indoors met alleen een paar tegenstanders. Gedurende 3on3 wars zie ik dat ik in het grootste gedeelte van een map 200 fps of hoger kan halen, met af een toe een drop naar de 100. Op de resolutie dat ik speel kan ik 100 refresh halen, dus ik kan in principe com_maxfps 100, r_displayRefresh 100 doen.
Er is echter een probleem met de aanmax "max fps gelijk aan display refresh". Als je fps in de buurt van je display refresh komt, dan krijg je een raar effect op het scherm. De technische term ben ik even kwijt, maar het lijkt wel alsof er een soort van golfbeweging in je beeld zit. Dit is prima theoretisch te verklaren, maar daar zal ik jullie niet mee lastig vallen. De oplossing in dit geval is het inschakelen van "vertical sync", door dat bij je videokaart drivers op on/application controlled te hebben staan, en ingame "r_swapInterval 1" te kiezen.
Maar... helaas heeft deze optie het gevolg dat je fps instabiel wordt en soms ook een soort van lag veroorzaakt...
ofwel misschien gewoon tijd voor rtcw 2 op de doom engine met een ingebouwde com_maxfps van 60
Er is echter een probleem met de aanmax "max fps gelijk aan display refresh". Als je fps in de buurt van je display refresh komt, dan krijg je een raar effect op het scherm. De technische term ben ik even kwijt, maar het lijkt wel alsof er een soort van golfbeweging in je beeld zit. Dit is prima theoretisch te verklaren, maar daar zal ik jullie niet mee lastig vallen. De oplossing in dit geval is het inschakelen van "vertical sync", door dat bij je videokaart drivers op on/application controlled te hebben staan, en ingame "r_swapInterval 1" te kiezen.
Maar... helaas heeft deze optie het gevolg dat je fps instabiel wordt en soms ook een soort van lag veroorzaakt...
ofwel misschien gewoon tijd voor rtcw 2 op de doom engine met een ingebouwde com_maxfps van 60
[ Voor 4% gewijzigd door Infinitive op 17-08-2006 09:40 ]
putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]
Irritant dat de laatste tijd zoveel bots op publicservers meespelen.
Voor een bot zijn ze best geavanceerd; maar nog steeds erg dom
[ Voor 7% gewijzigd door Silent Thunder op 17-08-2006 09:56 ]
inteferentie?
moire patronen?
zou kunnen idd.
moire patronen?
zou kunnen idd.
webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl
Tja.. sommigen zijn heel dom en lopen een beetje lomp rond in groepjes.. (eens in een server gespeeld waar alle allies bots waren..) Dan werd je gewoon soldier met een mobile dinges (miterailleur) en ging je vlak voor hun deur liggen. Geen een die eraan dacht dat ze de volgende keer misschien beter een granaat konden gooien voordat ze met z'n allen klem in de deur gingen hangen..Silent Thunder schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 09:55:
Irritant dat de laatste tijd zoveel bots op publicservers meespelen.
Maar soms speelt er één mee, en dan own jij een speler, en komt hij langsrennen, draait 'ie zich om en geeft 'ie je 3 kogels in je kop

Enige voordeel is dat bots gehoorzaam zijn als je iets van ze moet, bijv. een revive/health of ammo. Je roept en dan komen ze meestal wel; bij iemand anders moet je maar afwachten of ze zin hebben om gehoor te geven aan je oproep
Verwijderd
Helaas moet je idd afwachten of je teammate zo aardig is. Had ik een keer op een pub: Ik speelde daar met een paar clanmates en ik was nog de enige levende van axis. Een clanmate van mij kon nog gerevived worden maar aangezien ik geen medic was had dat geen zin. Ik had hem dus lekker zitten knifen
(terwijl heel minj team dat kon zien....)
.
Eerljik gezegd heb ik tot nu toe nog nooit zitten rommelen aan FPS en ik doe dat wel wanneer ik wel weer op me game rig zit.
Eerljik gezegd heb ik tot nu toe nog nooit zitten rommelen aan FPS en ik doe dat wel wanneer ik wel weer op me game rig zit.
Ik heb het nog nergens hier kunnen vinden, dus misschien brengt een klein vraagje hier wel uitkomst. In Windows speel ik redelijk veel ET aan hand van de bekende Patch selector en minimizer. Gemak dient de mens 
Nu heb in mn Linux installatie het voor elkaar gekregen om het spel goed te draaien etc. Geen problemen daar. Alleen......ik mis nu nog een patchselector en een minimizer.
Ik had al een paar dingen gevonden en geprobeerd maar mochten nie baten, zoals voor minimizer: ET switch, 2 verschillende versies maar maar gebruikte key combo's leveren nix op, ik blijf in het game scherm.
En zover ik kan zien voor de patchselector.........ik vind alleen maar versies die kunnen switchen tussen versie 1.02 en 2.60. Nu draaien de servers waar ik speel geen v1.02 (=2.56). Dus hebben die geen zin.
Heeft iemand suggesties toevallig? Of zitten er hier weinig mensen met ET op Linux?
Nu heb in mn Linux installatie het voor elkaar gekregen om het spel goed te draaien etc. Geen problemen daar. Alleen......ik mis nu nog een patchselector en een minimizer.
Ik had al een paar dingen gevonden en geprobeerd maar mochten nie baten, zoals voor minimizer: ET switch, 2 verschillende versies maar maar gebruikte key combo's leveren nix op, ik blijf in het game scherm.
En zover ik kan zien voor de patchselector.........ik vind alleen maar versies die kunnen switchen tussen versie 1.02 en 2.60. Nu draaien de servers waar ik speel geen v1.02 (=2.56). Dus hebben die geen zin.
Heeft iemand suggesties toevallig? Of zitten er hier weinig mensen met ET op Linux?
Evil in general does not sleep, and therefore doesn't see why anyone else should. | There is no "i" in denial. | There is no "i" in TEAM, but there is ME!
Waarom gebruik je nog steeds de oude versie 2.56? Ik zou gewoon compleet updaten naar 2.60
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Het clannetje waar ik in zit draait 1 2.55 server en 1 2.60 server. Ik wil graag beide kunnen gebruikenOuterspace schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 19:48:
Waarom gebruik je nog steeds de oude versie 2.56? Ik zou gewoon compleet updaten naar 2.60
Evil in general does not sleep, and therefore doesn't see why anyone else should. | There is no "i" in denial. | There is no "i" in TEAM, but there is ME!
Ik kan je er eigenlijk niet mee helpen, heb zelf de ballen verstand van Linux dus ook niet van ET icm Linux
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Helaas. Misschien iemand anders dan?Outerspace schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 19:54:
Ik kan je er eigenlijk niet mee helpen, heb zelf de ballen verstand van Linux dus ook niet van ET icm Linux
Je kan ET twee keer installeren, met de verschillende patches, en dan kijken welke bestanden verschillen. Dan kan je je eigen patch-selector maken door deze bestanden een andere naam te geven.
Deze bestanden een andere naam geven en in een shell scriptje wat copy-opdrachten zetten. Is misschien een uurtje werk, maar dan heb je ook wat
Deze bestanden een andere naam geven en in een shell scriptje wat copy-opdrachten zetten. Is misschien een uurtje werk, maar dan heb je ook wat
Dat is op zich een optie, die ik echter wel als laatste redmiddel gebruikInfinitive schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 20:25:
Je kan ET twee keer installeren, met de verschillende patches, en dan kijken welke bestanden verschillen. Dan kan je je eigen patch-selector maken door deze bestanden een andere naam te geven.
Is makkelijker oplossing die clanserver naar 2.60b laten upgraden.Theimon2 schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 21:06:
[...]
Dat is op zich een optie, die ik echter wel als laatste redmiddel gebruikIk bedoel.............als er een makkelijkere manier is.....hoor ik het natuurlijk ook graag. Neem m wel ff mee, thx.
^^ inderdaad. Je kan moeilijk gaan doen, maar vraag of de server naar 2.60 kan is het makkelijkste. Ik speel zelf ook (alleen maar) onder Linux, en daar zijn gewoon veel minder utilities voor. Helaas, maar het zij zo... (gelukkig wordt support voor Linux games wel steeds beter
)
Mja Zenix, ik heb het nie voor het zeggen
Kan ook wel alleen maar 2.60 spelen maar ja, soms zie je ook mensen op de 2.55 dus daar wil je ook wel eens spelen, beide zijn redelijk goed bezocht. Ik probeer nog wel wat te vinden. Ik was nog nie het bordje "einde internet, 100m" tegengekomen dus er zal vast wel iets wezen.
Misschien dat Kogelvis hier een oplossing voor heft, die draait al eeuwn ET onder Linux (Skweed toch ook:? )Theimon2 schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 21:06:
[...]
Dat is op zich een optie, die ik echter wel als laatste redmiddel gebruikIk bedoel.............als er een makkelijkere manier is.....hoor ik het natuurlijk ook graag. Neem m wel ff mee, thx.
Ik zal hem vanmiddag eens een schjop deze thread opgeven.
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814
Verwijderd
Ik speel ET op mijn Ubuntu Linux en tot nog toe werkt alles goed. Ik heb alleen een probleempje met de ingestelde resolutie. Ik wil niet op fullscreen spelen en heb een resolutie ingesteld van 1024x768, maar telkens als ik het spel opnieuw opstart, staat die weer op 800x600. Weet iemand hoe dit komt?
Dat komt doordat ET dan bij het afsluiten vergeet een .pid bestandje te deleten waardoor die bij de volgende keer opstarten niet de goede settings overneemt. Een makkelijke is ff een nieuw textbestandje maken en daar het volgende inzetten:
Het bestandje sla je op als autoexec.cfg en gooi je in je etmain folder. Als ET dan opstart pakt ie die settings altijd.
code:
1
2
3
| seta r_mode -1 seta r_customwidth 1024 seta r_customheight 768 |
Het bestandje sla je op als autoexec.cfg en gooi je in je etmain folder. Als ET dan opstart pakt ie die settings altijd.
of alleen:Theimon2 schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 11:18:
Dat komt doordat ET dan bij het afsluiten vergeet een .pid bestandje te deleten waardoor die bij de volgende keer opstarten niet de goede settings overneemt. Een makkelijke is ff een nieuw textbestandje maken en daar het volgende inzetten:
code:
1 2 3 seta r_mode -1 seta r_customwidth 1024 seta r_customheight 768
code:
1
| seta r_mode 6 |
in een autoexec.cfg.
Tot slot kan je ook nog ET opstarten met als commandline parameter:+set r_mode 6
Met de ET-pro mod, krijg je dan zoiets als:
code:
1
| /usr/bin/et-x86 +set fs_game etpro +set r_mode 6 |
Theimon2, bespaar jezelf een hoop ellende en installeer ET gewoon tweemaal en run de versie die je nodig hebt. Als je alle maps en pk3 zut in je ~/.etwolf/etmain gooit kan je voor de rest een kale ET install gebruiken, neemt die dubbele installatie ook niet zoveel ruimte in beslag.
Verwijderd
Misschien wordt 2.56 redelijk gebruikt maar bijna alles zit op 2.60 hoor.
Eigenlijk kan je 2 dingen doen:
a) @ ET installs draaien
b) gewoon 2.60 draaien
Eigenlijk kan je 2 dingen doen:
a) @ ET installs draaien
b) gewoon 2.60 draaien
Verwijderd
Theimon, download gewoon een patchselector. Dan kan je switchen tussen welke patch je wilt gebruken zonder 2 installs nodig te zijn....
Google is ur friend
Google is ur friend
Dat is dus het probleemVerwijderd schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 13:31:
Theimon, download gewoon een patchselector. Dan kan je switchen tussen welke patch je wilt gebruken zonder 2 installs nodig te zijn....
Google is ur friend
Met credits aan #fayntic als eternal zich aan ze woord houdtVerwijderd schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 12:21:
one4one movie later deze week uit, omg ;D
Verwijderd
open de .bat file eens in een editor,Theimon2 schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 20:09:
[...]
Dat is dus het probleemVoor de versies die de clan ondersteunen kan ik dus geen patchselector vinden. Het wordt dan idd 2 installs ben ik bang, iedereen wel bedankt voor het meedenken
en tjek welke bestandjes hij kopieert...
dit kan je handmatig doen
Er zit geen .bat in een Linux patch selector..................Verwijderd schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 01:38:
[...]
open de .bat file eens in een editor,
en tjek welke bestandjes hij kopieert...
dit kan je handmatig doen
Verwijderd
Linux werkt sowieso anders (qua bestandssysteem maar ook de ET client voor Linux).
Een beetje vreemd, de laatste tijd als ik gewoon op een pub speel wordt ik cosntant om een scrim gevraagd
.
Een beetje vreemd, de laatste tijd als ik gewoon op een pub speel wordt ik cosntant om een scrim gevraagd

Heb ik ook vaker als ik op Skynet / Arena51 speelVerwijderd schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 17:41:
Linux werkt sowieso anders (qua bestandssysteem maar ook de ET client voor Linux).
Een beetje vreemd, de laatste tijd als ik gewoon op een pub speel wordt ik cosntant om een scrim gevraagd.
Verwijderd
het gaat hier ook over een windows patch selectorTheimon2 schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 09:52:
[...]
Er zit geen .bat in een Linux patch selector..................
Verwijderd
Hij bedoelt: kijk in een windows patchselector welke files hij allemaal nodig heeft voor bepaalde versies en maak zelf vervolgens een script voor in linux om hetzelfde te doen. Maar ik geloof dat de linux client ietsje anders was dan de windows versie. Correct me if I'm wrong.
Wat is het precies? Voordat ik zoveel ga downloaden en het iets is dat ik toch nooit ga gebruiken..

Verwijderd
fragmovie starring ovrboost&coTheZeroorez schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 19:44:
Wat is het precies? Voordat ik zoveel ga downloaden en het iets is dat ik toch nooit ga gebruiken..
Om eerlijk te zijn is het weer een movie waar er al 10000 eerder van gemaakt zijn, de frags zijn wel oke maar niet echt bijzonder meer want iedereen heeft wel zulke frags in z'n movie. Maar desondanks wel mooi bewerkt met een mooi intro (hoewel de originaliteit er wel vannaf is vind ik).
ik vond de frags wel goed. Veel hs, en de meesten tegenstanders schoten tenminste terug. Dat is voor mij het enigste verschil met andere.Danjel schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 01:23:
Om eerlijk te zijn is het weer een movie waar er al 10000 eerder van gemaakt zijn, de frags zijn wel oke maar niet echt bijzonder meer want iedereen heeft wel zulke frags in z'n movie. Maar desondanks wel mooi bewerkt met een mooi intro (hoewel de originaliteit er wel vannaf is vind ik).
Ik denk dat als je een wat originelere fragmovie wilt maken, dat je dan een soort van team-play movie moet maken waarin niet zozeer de frags maar de samenwerking en timing centraal staan.
Verwijderd
indd infinitive, die frags hebben we nu wel een keer gezien.. het is moeilijk om nu nog de kijker te vermaken met mooie frags. Desondanks vond ik het wel een mooie movie, mooie frags (ook gezien hun tegenstanders) en vond de opzet leuk bedacht. Ook grafisch zag het er gelikt uit.. 8.5/10
Die modus operandi movie zoiets bedoel je? Daarin zie je de teamplay voornamelijk.Infinitive schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 13:14:
Ik denk dat als je een wat originelere fragmovie wilt maken, dat je dan een soort van team-play movie moet maken waarin niet zozeer de frags maar de samenwerking en timing centraal staan.
Ggrr, en bij mij doet ie het weer eens niet. File corrupt zegt Winrar...ook na 20 x downen..ach ja. Neem ik mezelf wel op tegen Boten Anna....
Making an ass of myself since the 70's
Toevallig die firewall die bij jouw mobo (waar een Nvidea chipset op zit..) zat aan staan? Die zorgt daarvoor..
Nee, die is het niet. Heeft ie wel vaker last van. Ochtend lijkt wel
Verwijderd
Vaag probleem
. Ik heb nu het probleem dat ik op dit moment geen cpu, mobo en graka heb. Graka krijg ik binnenkort (RMA) maar mobo en cpu moet ik nog kopen (en het wordt s939, vanwege het geheugen)).
Was wel leuk: zat ik eerst op een server met 2 clanmates waar je geen panzer mocht gebruiken. Dus we dachten leuk te zijn en met z`n drieën een panzer te nemen (er was niet eens heavy weapon restrictions...). *overigens wel 1 van de weinige keren dat ik een panzer heb gebruikt. Toen ownde we verschikkelijk goed en wat waren al die gasten toch kwaad
. Uiteindelijk vertrok bijna iedereen
(op een paar enkelen na).
Was wel leuk: zat ik eerst op een server met 2 clanmates waar je geen panzer mocht gebruiken. Dus we dachten leuk te zijn en met z`n drieën een panzer te nemen (er was niet eens heavy weapon restrictions...). *overigens wel 1 van de weinige keren dat ik een panzer heb gebruikt. Toen ownde we verschikkelijk goed en wat waren al die gasten toch kwaad

Meestal als ik met red & lollie speel. Vertrekt ook iedereen, alleen hebben we daar geen panzers voor nodigVerwijderd schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 17:53:
Vaag probleem. Ik heb nu het probleem dat ik op dit moment geen cpu, mobo en graka heb. Graka krijg ik binnenkort (RMA) maar mobo en cpu moet ik nog kopen (en het wordt s939, vanwege het geheugen)).
Was wel leuk: zat ik eerst op een server met 2 clanmates waar je geen panzer mocht gebruiken. Dus we dachten leuk te zijn en met z`n drieën een panzer te nemen (er was niet eens heavy weapon restrictions...). *overigens wel 1 van de weinige keren dat ik een panzer heb gebruikt. Toen ownde we verschikkelijk goed en wat waren al die gasten toch kwaad. Uiteindelijk vertrok bijna iedereen
(op een paar enkelen na).
Als iemand met een aimbot aan speelt dan verlaat niemand de server en kickvotes werken ook niet. Als er dus spelers met hoge efficiency op een server aanwezig zijn, dan wordt dat blijkbaar geaccepteerd. Dan blijft er nog maar een mogelijkheid over: dat je teammates als een gek de server verlaten als jullie spelen. Dus zegt wel iets negatiefs over jullie prestaties op een serverZenix schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 18:18:
Meestal als ik met red & lollie speel. Vertrekt ook iedereen, alleen hebben we daar geen panzers voor nodig
[ Voor 18% gewijzigd door Infinitive op 31-08-2006 16:51 ]
Touché
bijna xfire lan
wie komen er allemaal en wie gaan er zaterdagavond mee stappen?
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Als er 3on3 zou worden gespeelt was ik er misschien wel heen gegaan, anders niet.
Verwijderd
sameDanjel schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 01:18:
Als er 3on3 zou worden gespeelt was ik er misschien wel heen gegaan, anders niet.
Doe ze de groeten van meZenix schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 18:18:
[...]
Meestal als ik met red & lollie speel. Vertrekt ook iedereen, alleen hebben we daar geen panzers voor nodig
hoezo, 3v3 kijken is toch nog saaier dan 6v6? bovendien denk ik zelf ook niet veel games te gaan kijken, ik ben eerder benieuwd welk gezicht er achter welke nick zit.Danjel schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 01:18:
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Het is niet leuker. Jij vindt het leuker. Ik vind 3v3 veel intressanter dan 6v6. Puur omdat ik 6v6 zo massaal vind.ph4ge schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 15:50:
[...]
hoezo, 3v3 kijken is toch nog saaier dan 6v6? bovendien denk ik zelf ook niet veel games te gaan kijken, ik ben eerder benieuwd welk gezicht er achter welke nick zit.
Bij 6v6 gaat alles sneller, je moet op meer mensen letten, andere wapens dus altijd andere manier van aanval en verdedigen. Natuurlijk vinden sommige mensen 3v3 leuker en anderen vinden 6on6 gewoon leuker. Mijzelf maakt het niet zo uit, maar of ik wel of niet een 3v3 speel met mensen uit mijn clan, bepaal ik aan de hand van de mensen die meedoen. Een 3v3 wil ik altijd serieus spelen, ook al is het een prac, maar een 6v6 kan ik gewoon spelen en ondertussen gewoon een beetje liggen kutten
Verwijderd
Bij 6v6 heb je hele andere tactieken (nou ja......de tegenstanders verrot schieten is nooit anders
) dan bij 3v3. Komt omdat je bij 6v6 meer mensen hebt waardoor je je team bijvoorbeeld makkelijker kan opsplitsen en meer variatie in klassen en wapens kan gebruiken. Ik zelf vind beide leuk.
Ik merk wel dat je op pubs eigenlijk niet meer dan 20 spelers moet hebben om het leuk te houden. Ik zelf vind het leukst om meer op 16 speler servers te spelen. Met 16 spelers is het vaak ook wat gezelliger dan wanneer je op die vage 40 speler servers zit (of wat dacht je van de 64 man server "Utrecht [NL]").
Ik merk wel dat je op pubs eigenlijk niet meer dan 20 spelers moet hebben om het leuk te houden. Ik zelf vind het leukst om meer op 16 speler servers te spelen. Met 16 spelers is het vaak ook wat gezelliger dan wanneer je op die vage 40 speler servers zit (of wat dacht je van de 64 man server "Utrecht [NL]").
3v3, is relaxder spelen ( omdat je gewoon minder moet afschieten en minder chaos). Makkelijker om goed in te worden, makkelijker om een clan in te maken. Geen spam. Nadelen zijn, sommigen mensen vinden het niet leuk om te kijken. Of ze missen dingen zoals een rifle, of ze vinden 3v3 mappen niet leuk. En het is minder bekend dan 6v6 en krijgt minder aandacht.Verwijderd schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 13:16:
Bij 6v6 heb je hele andere tactieken (nou ja......de tegenstanders verrot schieten is nooit anders) dan bij 3v3. Komt omdat je bij 6v6 meer mensen hebt waardoor je je team bijvoorbeeld makkelijker kan opsplitsen en meer variatie in klassen en wapens kan gebruiken. Ik zelf vind beide leuk.
6v6 is moelijker. Het is moelijker om er goed in te worden als team, en het is moelijk om er een goeie clan in te maken. En natuurlijk spam waar ook mee om moet gaan. Maar dat 'moelijke' maakt het tegelijk ook een uitdaging en interresant. En natuurlijk is 6v6 bekender en heeft de meeste cups en aandacht.
Ze hebben allebei voordelen en nadelen. Ik heb zelf allebei veel gespeeld. Ook als je een 6v6 clan wilt oprichten is het slim om te beginnen als 3v3 clan. Want dan kan je iig al met 3 spelers goed worden en teamplay opbouwen. Dan is het makkelijker om te switchen naar 6v6.
3on3 heeft een grotere lotto-factor dan 6on6. Een paar headshots, een lucky nade en een ongunstige spawn bepalen winst of verlies. Met goede gezamelijke timing en positiespel kan je als verdediger deze lotto-factor verlagen. Speel et_beach tegen #[feb].et en vervolgens sw_goldrush_te en je zult zien wat het verschil is tussen teamplay en geen teamplay
Maat van me (nickname Tekoa) is daar heen. Is toch in Rotterdam bij de blaak ergens???ph4ge schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 00:42:
bijna xfire lanwie komen er allemaal en wie gaan er zaterdagavond mee stappen?
Hij kon met ze clan geloof 1500 euro winnen voor ET? Duurt tot morgen begon vandaag?
Verwijderd
/me totally agrees (as usual)Infinitive schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 17:59:
3on3 heeft een grotere lotto-factor dan 6on6. Een paar headshots, een lucky nade en een ongunstige spawn bepalen winst of verlies. Met goede gezamelijke timing en positiespel kan je als verdediger deze lotto-factor verlagen. Speel et_beach tegen #[feb].et en vervolgens sw_goldrush_te en je zult zien wat het verschil is tussen teamplay en geen teamplay
Vanmiddag is de finale om 17:00 ja. Tekoa staat iig in de finale (met idle (like duh!)). En hun zullen ook wel winnen. Ik vraag me altijd af wat er gedaan wordt met het prijzen geld. Wordt dat verdeeld over de spelers die hebben gespeelt of...?PacinoAllstars schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 18:23:
[...]
Maat van me (nickname Tekoa) is daar heen. Is toch in Rotterdam bij de blaak ergens???
Hij kon met ze clan geloof 1500 euro winnen voor ET? Duurt tot morgen begon vandaag?
Ik denk dat een deel voor 'het onderoud van de clan' gebruikt wordt, inschrijven op wedstrijden, etc. Het andere deel zal wel onder de spelers verdeeld worden denk ik ja..
Welke nvidia drivers kan ik het beste voor ET gebruiken?
91.47 zijn volgens mij de laatste. Met 91.31 waren hier wat problemen.
91.47 zijn volgens mij de laatste. Met 91.31 waren hier wat problemen.
Ik heb gewoon 84.21 en alles werkt prima.
91.47 is de laatste stable, ik ga maar eens updaten..
Ik draai eigenlijk overal waar ik bèta van kan krijgen bèta, aan alpha doe ik niet. M'n OS en drivers echter, zijn lekker finals
91.47 is de laatste stable, ik ga maar eens updaten..
Ik draai eigenlijk overal waar ik bèta van kan krijgen bèta, aan alpha doe ik niet. M'n OS en drivers echter, zijn lekker finals
[ Voor 68% gewijzigd door TheZeroorez op 03-09-2006 19:17 ]
Laatste nvidia drivers geven nog steeds niet de map correct weer. Ik blijf voorlopig nog @ 84.37
Map gebruik ik toch nauwelijks moet ik zeggen.. Ik heb nu trouwens 91.47, ik ga zometeen even ET'en 
De map onder de 'G' en die in de Limbo geven inderdaad geen icoontjes weer.. best wel irritant ja..
De map onder de 'G' en die in de Limbo geven inderdaad geen icoontjes weer.. best wel irritant ja..

[ Voor 34% gewijzigd door TheZeroorez op 03-09-2006 20:25 ]
nu we het toch over drivers hebben, wat is het beste voor ATI kaarten? ik gebruik de meest recente omega.
Mwah zolang je er geen problemen mee hebt + accepteerbare fps dan zou ik er niet mee gaan klooien als ik jou was. 
Maarum ph4ge, jij was toch naar die xfire lan geweest in rotterdam? Hoe was het? Want de foto's die ik heb gezien ziet het er allemaal maar vaag en klein uit.
Maarum ph4ge, jij was toch naar die xfire lan geweest in rotterdam? Hoe was het? Want de foto's die ik heb gezien ziet het er allemaal maar vaag en klein uit.
nouja, ik haal 60 fps stabiel met super getweakde cfgDanjel schreef op zondag 03 september 2006 @ 22:44:
Mwah zolang je er geen problemen mee hebt + accepteerbare fps dan zou ik er niet mee gaan klooien als ik jou was.
die lan, tja je zegt het. TGS is klein, dat wist ik al ik was er vaker geweest. Ik ben alleen zaterdags geweest, het was leuk om al die "goede" spelers eens in het echt in actie te zien en om de comms en dergelijke te horen. verder vond ik dat er maar weinig specs waren, en die specs die er waren kende ik niet echt, kheb maar een paar voor mij persoonlijk bekende spelers gezien. Wel leuk gebabbeld en mooie matches gezien, maar echt bijzonder was het niet.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Hou het gezellig en nuttig voor elkaar.
Dus geen offtopic geblaat, slow-chat, flames of erger.
Dus geen offtopic geblaat, slow-chat, flames of erger.