[PC]Wolfenstein: Enemy Territory - deel 12

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:
  • 14.470 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexji
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 12:12
Roeligan schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 13:35:
De laatste keer dat [eLiTe] op CZ was is er wel degelijk ge-ET-ed. Dat was nl. precies de periode dat we ET gingen spelen naast UT2k3 :P .

Ik heb een WoW-dip dus kom deze week wel weer ff ET-en.. kijken of het nog wil lukken :/ of toch maar weer CS: S-en :+ nehh
heh, daarom ben ik juist weer begonnen, wow account snel weggedaan voor 100 euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:18
Roeligan schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 13:35:
De laatste keer dat [eLiTe] op CZ was is er wel degelijk ge-ET-ed. Dat was nl. precies de periode dat we ET gingen spelen naast UT2k3 :P .

Ik heb een WoW-dip dus kom deze week wel weer ff ET-en.. kijken of het nog wil lukken :/ of toch maar weer CS: S-en :+ nehh
Maar ik vraag me af hoeveel andere ET spelers er zullen rondlopen.

They who buy the dip, deserves the rip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firedre
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06:10
Verwijderd schreef op maandag 10 juli 2006 @ 01:24:
[...]

efterlyst, bio, fdnl.. als je daar mee kan komen iig :9

en niet zeuren van "het zijn alleen maar medics" want ja, medic is nou eenmaal de sterkste klasse en dus zie je die daar veel ja :)
Thx!

Fdnl, gister gespeeld, kon prima meekomen :9
Totdat ik een andere map moest downen met 10 kb/s :/

Enne, zeuren over medic's...

Ik heet geen Duc hoor O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09:03
haha ik moest echt lachen om die rvn op xfire ( http://www.xfire.be/?x=forum&mode=viewthread&id=1528 ). dat was toch die gast die maanden volhield onterecht te zijn geband ? en nu blijkt hij dus invoke op zn pc te hebben staan. grappig ook dat ook hij in intense zit en ook een cbadmin is :+

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-09-2023
Ik checkte voor de grap eens mijn eigen YAWN info:
http://www.yawn.be/findPl...d=&etproGuid=&gamecode=ET
Nu zie ik dat sinds een bepaalde datum m'n ETPRO guid opeens is veranderd?! Maar ik heb al in tijden geen nieuwe hardware of software installatie gedaan. Net ingame gecheckt en mijn guid is idd anders dan ik op clanbase heb staan.

Gelukkig dat blijkbaar nog niemand het gemerkt heeft, want anders kan voor elke match sinds die datum een forfeit worden aangevraagd :( Nu heb ik ook mijn punkbuster guid op clanbase staan, en die kan niet veranderen, dus op zich zit ik nog safe, maar toch, erg vervelend dat zomaar je guid kan veranderen.
(misschien dat ik op een server gespeeld heb met andere etpro versie oid? Geen idee wat er zo bijzonder op de datum was. Of misschien was het die datum waarop er een nieuwe punkbuster versie kwam waarbij iedereen een keer gekickt werd?)

UPDATE: dit is blijkbaar mijn allereerste ETPRO guid:
11 Jul 2006 21:15 ED6744E5632BC1A815D10A2668886E8FF735A35A Discovered that I had a new ETPRO guid since 2006/06/21.
8 Sep 2005 23:30 7CD3164181712d16a01E935DE19D8688B3C88711 Replaced punkbuster guid by etpro guid.
3 Dec 2004 20:27 ED6744E5632BC1A815D10A2668886E8FF735A35A First guid.
Blijkbaar is het GUID mechanism in ETPRO aangepast?

[ Voor 61% gewijzigd door Infinitive op 11-07-2006 21:10 ]

putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:11

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Topicstarter
Volgens mij heb ik mijn guid al jaren ongewijzigd zelfs met de laatste verandering (die iedereen met CB moest aanpassen) :X Nu weet ik alleen niet meer wat mijn wachtwoord etc etc is van CB :+

Hmm, ik zal maar eens kijken hoe ik dat ga oplossen.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h3ll
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
ph4ge schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 20:58:
haha ik moest echt lachen om die rvn op xfire ( http://www.xfire.be/?x=forum&mode=viewthread&id=1528 ). dat was toch die gast die maanden volhield onterecht te zijn geband ? en nu blijkt hij dus invoke op zn pc te hebben staan. grappig ook dat ook hij in intense zit en ook een cbadmin is :+
in intense zat en nooit meegespeeld heeft bedoel je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Infinitive schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 21:04:
Ik checkte voor de grap eens mijn eigen YAWN info:
http://www.yawn.be/findPl...d=&etproGuid=&gamecode=ET
Nu zie ik dat sinds een bepaalde datum m'n ETPRO guid opeens is veranderd?! Maar ik heb al in tijden geen nieuwe hardware of software installatie gedaan. Net ingame gecheckt en mijn guid is idd anders dan ik op clanbase heb staan.

Gelukkig dat blijkbaar nog niemand het gemerkt heeft, want anders kan voor elke match sinds die datum een forfeit worden aangevraagd :( Nu heb ik ook mijn punkbuster guid op clanbase staan, en die kan niet veranderen, dus op zich zit ik nog safe, maar toch, erg vervelend dat zomaar je guid kan veranderen.
(misschien dat ik op een server gespeeld heb met andere etpro versie oid? Geen idee wat er zo bijzonder op de datum was. Of misschien was het die datum waarop er een nieuwe punkbuster versie kwam waarbij iedereen een keer gekickt werd?)

UPDATE: dit is blijkbaar mijn allereerste ETPRO guid:

[...]

Blijkbaar is het GUID mechanism in ETPRO aangepast?
Zou goed kunnen, op yawn.be kon ik mij eigen nooit vinden, maar nu opeens wel met namen die ik al een jaar niet meer gebruikt heb :X

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08-2017

RRR

goR

Een boel interessante dingen gaande op xfire.be. Dit bijvoorbeeld. Nog mensen die daarbij zullen zijn als toeschouwer dan wel speler?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
RRR schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 07:47:
Een boel interessante dingen gaande op xfire.be. Dit bijvoorbeeld. Nog mensen die daarbij zullen zijn als toeschouwer dan wel speler?
ja daar ga ik zeker naar toe! wie had dat gedacht dat TGS nog eens vol zou zitten met ET gamers. heel misschien krijg ik zelfs wel de kans om te spelen :o)

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ph4ge schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 11:37:
[...]

ja daar ga ik zeker naar toe! wie had dat gedacht dat TGS nog eens vol zou zitten met ET gamers. heel misschien krijg ik zelfs wel de kans om te spelen :o)
mjah, zal wel weer alleen maar 6o6 zijn :r

mij niet gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRR

RRR

goR

Vergeet niet dat dit een ontmoetingsplek wordt voor heel veel ET spelers en niet alleen uit Nederland. 3on3 of 6on6 doet er dan vrij weinig toe volgens mij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
ja bovendien kunnen er maar 8 ET teams meedoen :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
Dat vind ik dan weer jammer dat er maar 8 teams mee doen. En geloof me, dat zal echt geen 3o3 zijn zoals mielll al zei. Mij dus ook niet gezien. Laat ze maar van te voren wat groep fasen doen (Zodat er dus meer clans dan die 8 kans hebben om er aan mee te doen.) en dan de rest daar op zo'n LAN spelen incl prijzen pot. En dan ook ff een 3o3 Cupje erbij vind ik (maar dan moet die noor wel uit noorwegen hierheen komen :P).
ph4ge schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 11:37:
[...]
heel misschien krijg ik zelfs wel de kans om te spelen :o
How come?

[ Voor 19% gewijzigd door Danjel op 14-07-2006 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RRR schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 12:26:
Vergeet niet dat dit een ontmoetingsplek wordt voor heel veel ET spelers en niet alleen uit Nederland. 3on3 of 6on6 doet er dan vrij weinig toe volgens mij. :)
mjah volgens jou.. volgens mij niet, ik ga daar niet naar toe om te kijken maar wil dan ook mee doen . Maarja 6o6 :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ph4ge schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 20:58:
jij kan ook nooit stoppen met zeiken he?
ik heb ook hax op mijn pc staan, maar gebruik ik ze? nee.
(het zijn etpub hax, maar toch :p )

zowieso speelde rvn nooit mee aangezien hij een hw ban had en niet kon spelen. (die ban is overigens al deleted en dat zal echt wel een reden gehad hebben)

misschien ben je gewoon jaloers dat je niet in intense zat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eventjes World of Warcraft aan de kant gezet en het teamspel weer opgepakt.. Een team vol met duitsers verslagen gister lol
Weet niet of ik er nou weer aan moet beginnen mar ik waag het ._.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Answer
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 29-10-2024
Ik ben ook even gestopt met World of Warcraft. Misschien voorgoed maar daar denk ik nog wel
even over na. Ik was eigenlijk begonnen met WoW omdat ET best wel kut liep.. Fps niet eens stable op 43. Maar ik kwam vorige week het config van Miel tegen in dit forum en nu heb ik wel 60fps stable _/-\o_

Nog steeds niet echt geweldig maar goed, over 5 maanden een nieuwe pc :)

XPS 9500 | Sony A7RIII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07 11:37

Roeligan

Feyenoord

Dus nog meer verveelde WoW-ers :P

Ik blijf wel WoW spelen, maar wil af en toe ook nog ff ET oppakken. Al zeg ik dat al een week, maar heb geen PC aangeraakt 's avonds ....... >>>> bier FTW!!!

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben dus niet verveeld met WoW maar ik help nu een vriend en nieuwe vrienden :)

..

Dwergjes :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
* Infinitive stuurt ovrb naar de onlangs geopende games-afkick-kliniek voor een cursus "hoe stop ik met WoW" met tijdelijk een gratis "hoe start ik met ET voor noobies" :)

Er is ook nog een IRC channel @ quakenet: #got-et. Ik zie daar nooit niemand. Voor sommige chatters hier is dat een plaats om rond te hangen ;)

[ Voor 36% gewijzigd door Infinitive op 18-07-2006 12:06 ]

putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Infinitive schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 12:03:
* Infinitive stuurt ovrb naar de onlangs geopende games-afkick-kliniek voor een cursus "hoe stop ik met WoW" met tijdelijk een gratis "hoe start ik met ET voor noobies" :)

Er is ook nog een IRC channel @ quakenet: #got-et. Ik zie daar nooit niemand. Voor sommige chatters hier is dat een plaats om rond te hangen ;)
Laat mij lekker door gaan met Warcraft want dat is het enige spel waar ik lol in heb :)
IRC heb ik niet op het werk, en ik forumscout al overmatig o_o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
Verwijderd schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 12:59:
[...]

Laat mij lekker door gaan met Warcraft want dat is het enige spel waar ik lol in heb :)
IRC heb ik niet op het werk, en ik forumscout al overmatig o_o
ET is idd een saai spel, steeds hetzelfde :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dood hier :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer
  • Laatst online: 10:31

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Nou, het cheaterfestijn op Arena is weer begonnen. Laatste dagen weer veel cheaters met vandaag weer het kopstuk. Ene Black, hele tijd als iemand specte aimbot uit, zogauw iedereen weer joinde ging de bot weer aan. Iedereen wist dat hij cheatte, ook de eigen teammates, maar kicken, ho maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erazzzer schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 01:19:
Nou, het cheaterfestijn op Arena is weer begonnen. Laatste dagen weer veel cheaters met vandaag weer het kopstuk. Ene Black, hele tijd als iemand specte aimbot uit, zogauw iedereen weer joinde ging de bot weer aan. Iedereen wist dat hij cheatte, ook de eigen teammates, maar kicken, ho maar.
Dan moet je ook niet naar arena gaan mijn jongen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erazzzer schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 01:19:
Kan je wel eindeloos klagen maar disconnecten en een andere server zoeken is altijd beter ._.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leet hoor ovrb om precies op die tijd te posten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 15:14:
[...]

leet hoor ovrb om precies op die tijd te posten ;)
LOL dat was dus niet me bedoeling maar wel vet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Youri Carma
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 24-10-2008

Youri Carma

Hoe kom ik van Tweakerz af?

Ik geb een fotocollage gemaakt van ET aan de hand van mijn ervaring en feeling van de game en zijn omgeving.

Wolf ET Fotocollage

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v393/youricarma/Wolf%20ET%20The%20Picture%20Story/RCWolfensteinArmyRangerBlazkowic-21.jpg

Werkt het best door steeds "next" te drukken (helemaal rechtsonder).

Ben benieuwd wat jullie er van vinden?

[ Voor 30% gewijzigd door Youri Carma op 24-07-2006 16:29 ]

Has Balls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij een aantal foto's kan ik me er wel in vinden ja. Zitten trouwens mooie foto's tussen :)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2006 01:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben weer terug van vakantie :*) , helaas is de video kaart op RMA van me game rig en zit ik nu weer op me oude pc. Wellicht dat ik toch ET ga spelen op me oude pc.

Het zijn mooie foto's maar wat hebben ze te maken met ET?

Wat betreft IRC.....ik kom er af en toe op maar dan is er weer niemand dus gooi ik mIRC weer dicht en ga ik UT2004 of ET spelen. En als er al iemand is reageert hij niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 14:14:
Het zijn mooie foto's maar wat hebben ze te maken met ET?
Ik geb een fotocollage gemaakt van ET aan de hand van mijn ervaring en feeling van de game en zijn omgeving.
Dus stel je voor, iemand is heel creatief en kan a.d.h.v deze foto's een map maken ;) Dat zou een leuk ding zijn natuurlijk.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRR

RRR

goR

Cathedral bedoel je? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In een aantal fotos kan ik me ook wel vinden,
maar ik snap niet wat je met die bliksem i.c.m ET bedoeld? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, aan de andere kant ik krijg het gevoel dat je beter even Brothers in Arms o.i.d. kan spelen en dat je dan meer inspiratie hebt :/ , maar dat geldt natuurlijk voor mij en dat hoeft voor een ander niet zo te zijn. (en nee, ik bedoel dan niet een directe kopie van het spel vervolgens)

Mijn game rig is nu offline en dat gaat nog minstens een maand duren helaas. Ik had me oude pc antuurlijk nog altijd en ik probeerde daarop te gamen met bij behorende rand apparatuur.....ik heb de rand apparatuur snel omgewisseld. Ik kon er echt niet op gamen. Ik heb het gevoel dat ik alleen nog kan gamen met dit ding. Hoeveel een muis kan uitmaken :|.

Op radar heb je bliksem :P , maar ik denk dat je dan geen 1000x plaatjes nodig hebt van bliksem. Maar het blijven mooie foto's ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FPS spelen met een trackball, wtf? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 18:52:
FPS spelen met een trackball, wtf? :X
Zo zat ik eerst ook te denken... :D Ik zou totaal niet kunnen spelen met een trackball. Het om je heen draaien zal wl sneller gaan, maar toch vind ik het totaal niet functioneel met een FPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Dan zit je met dat vage ding heen en weer te raggen > WTF :? Hij doet 't nie??

Maarja, zulk soort ongein heb ik altijd als ik eens ergens kom waar een trackball staat :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheZeroorez schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 20:14:
Dan zit je met dat vage ding heen en weer te raggen > WTF :? Hij doet 't nie??

Maarja, zulk soort ongein heb ik altijd als ik eens ergens kom waar een trackball staat :/
tja dat komt omdat je aan een muis gewend bent ;)

overigens lijkt me dat een trackbal wel beter voor je pols is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
Ik heb tijden met een trackball gespeelt. Echt niks mis mee als je er een beetje mee om kan gaan. Overigens speel ik nu wel gewoon met een razer muis.

Maar het is zeker wel goed te doen als je ermee om kan gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb maanden gekloot met me muis en me settings in et
maar op een gegeven moment kom je erachter dat wat men je allemaal aanbiedt en het advies wat je krijgt niet altijd goed is
want kom nu pas weer achter dat ik veel beter aim op 100 hz (ps/2 in plaats van usb)

denk enige wat echt fijn is om te gamen is dit
Afbeeldingslocatie: http://www.mrgadget.com.au/catalog/images/belkin_nostromo_speedpad_n52.gif

rest maakt niet uit denk ik zolang je muis soepel reageert en alles goed stabiel is dan maakt het niet uit wat je hebt in et denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
Oh je denkt dat het een fijn ding is? :+

Ik vind mn oude toetsenbordje echt fijn gamen en dat is persoonlijk en voor mij kan er geen enkele gamepad tegen op. Ik heb verschillene geprobeert maar ik vind het niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix
  • Laatst online: 14-09 03:56

Zenix

BOE!

Verwijderd schreef op zondag 30 juli 2006 @ 07:35:
ik heb maanden gekloot met me muis en me settings in et
maar op een gegeven moment kom je erachter dat wat men je allemaal aanbiedt en het advies wat je krijgt niet altijd goed is
want kom nu pas weer achter dat ik veel beter aim op 100 hz (ps/2 in plaats van usb)

denk enige wat echt fijn is om te gamen is dit
[afbeelding]

rest maakt niet uit denk ik zolang je muis soepel reageert en alles goed stabiel is dan maakt het niet uit wat je hebt in et denk ik
ps/2 geeft bij mij ook een ander gevoel dan usb. Dus je moet idd zien welke interface je het fijnste vind. Met sommige muizen vind ik ps/2 fijner, zoals men mx310. Maar met mijn copperhead vind ik usb weer fijner.

[ Voor 7% gewijzigd door Zenix op 30-07-2006 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy
  • Laatst online: 15-09 16:44

Shaggy

Misantroop pur sang

offtopic:
Wie gaat er mee DM? zeker gezien zaken als offtopic gepraat, afspraken etc. Perfect voor het niet onnodig vervuilen van dit topic.

Ik wil er wel 1tje aanmaken. maar wil ik wel even weten wie erbij willen graag

Making an ass of myself since the 70's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Topicstarter
Op zich wel handig ja, maar dan moet je dat dus in één keer gaan doen. Dus als iemand daarbij wil zitten, moet hij/zij dat wel even vermelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 17:02
Stop mij er ook maar bij dan :)

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Wat ik me nu ineens bedenk over die foto's.. :)

Iedereen liep wel te blaten dat er bijna geen bliksem in voorkomt, maar wel in de foto's.. nou.. :9

Kijk eens goed naar de achtergrond als ET net opgestart is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheZeroorez schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 13:06:
Wat ik me nu ineens bedenk over die foto's.. :)

Iedereen liep wel te blaten dat er bijna geen bliksem in voorkomt, maar wel in de foto's.. nou.. :9

Kijk eens goed naar de achtergrond als ET net opgestart is :+
daar let ik niet op 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shaggy8675 schreef op maandag 31 juli 2006 @ 21:28:
offtopic:
Wie gaat er mee DM? zeker gezien zaken als offtopic gepraat, afspraken etc. Perfect voor het niet onnodig vervuilen van dit topic.

Ik wil er wel 1tje aanmaken. maar wil ik wel even weten wie erbij willen graag
:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy

Shaggy

Misantroop pur sang

Ja, schieten kan je wel. Maar daarbuiten word het moeilijk hé :P ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Wat mij opvalt we spelen nu weer wat warretjes, als je bijv een 3on3 zoekt

zie je 3on3 low, die ons helemaal kapot knallen.
Of ook een 3on3 low die écht low zijn,
Pak je een keer een 3on3 med , pakken wij ze in,

Die skills waarmee sommigen "adverteren" :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shameblaster schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 11:50:

3on3 / med have server / msg fntc^spNk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het ligt er ook aan welke trackbal je gebruikt. Ik gebruik bijvoorbeeld de variant waar je gebruik maakt van je hele hand. Je hebt ook trackballen (grappig woord :P ) die gewoon een muis zijn en dat je dan alleen nog een bal met je duim hoeft te bewegen (vind ik overigens niet zo fijn, net als sms-en op een mobiel wat wel gaat maar toch erg vervelend kan zijn voor je duim). De trackbal die ik gebruik staat ook bekend als de beste trackbal ooit gemaakt. De serie bestaat nog wel maar de opvolger ervan is een jaar geleden uit de handel gehaald (heb hier nog 2 van liggen) en was slechter dan de orginele. Daarvan is ook nog een opvolger maar die lijkt me wel weer beter dan zijn voorganger (ga ik nog een keer kopen).

@ Spankydroid Een trackbal is idd beter voor je pols, als ik een gewone muis gebruik merk ik altijd dat er dan toch ontzettend veel spanning eigenlijk op je pols staat. overigens is het ook erg relaxed omdat het een natuurlijke houding is van je hand en je arm. Lig je onder arm en hand gewoon op tafel (zoals je je arm en hand ook op je toetsenbord hebt zitten) en dan zal je merken dat je hand de neiging heeft om heel klein beetje bol te staan. Eigenlijk maakt deze trackbal daar gebruik van.

@ Outerspace Waarom vind je een trackbal niet functioneel in een FPS? Het systeem is wonderbaarlijk genoeg super precies. Je kan er beter mee photoshoppen dan met een gewone muis (als je echt goed wilt photoshoppen zal je toch zo`n tableau moeten hebben) en als ik echt me best doe dan kan ik bijna per pixel bewegen op een resolutie van 1280x1024. En rondjes draaien is best lachen. Had ik een keer op een Lan party: liepen ze allemaal te zeiken dat ik allemaal rondjes om ze liep. Ik kan echt heerlijk rondjes lopen en ik kan super snel draaien (inprincipe hoef ik alleen een draai eraan te geven en op tijd de bal te stoppen :P , of gewoon niet te harde draai eraan geven).

Even een korte samenvatting: Het is heelrijk voor je pols en eigenlijk heel je arm en hand omdat het een natuurlijke houding is en als je er aan gewend bent (ik ben dat, ik heb dat ding sinds bijna het begin dat ze verkocht werden (ze=die ik dus heb) en dat is zo`n 8 à 9 jaar geleden en ik ben 14. You do the math :9 ) dan kan je er super goed mee aimen.

Er zijn ook clans die hebben dan een low skill squad en een betere....als ze je niet kennen dan komt er automatisch een war met de betere squad.
Een keer had ik gewoon zin in een war dus ik keek gewoon naar een clan, had ik een war met een clan geregeld bleken ze 1 van de beste van nederland te zijn (niet de allerbeste)....toen zijn we wel ingemaakt :P (maar toen speelde we wel slechter :/ , mss nog een keer proberen :P ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

Verwijderd schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 08:29:
het grote evilghost trackball verhaal
trackball is nooit zo goed als een echte gamersmuis. Je kan er goed mee bewegen zoals jezelf al zegt. Maar echt op hoog nivo schieten niet. En welke clan was dat die de beste was?
shameblaster schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 11:50:

is met 3on3 erg vaak zo omdat het vaak mixes zijn. Dan heeft diegene ook geen idee hoe goed ze nou zijn.

[ Voor 122% gewijzigd door Zenix op 05-08-2006 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
Toch zou ik een trackball niet zo snel als inferieur willen afschuiven. Met het een keertje aanraken van een trackball kan je niet zeggen dat het slechter is dan een muis. De eerste keer dat je een muis aanraakt, zat je er waarschijnlijk ook mee te stuntelen. Ik denk dat je met een goede trackball en met veel ervaring er net zo goed mee kan gamen, en het zou me niets verbazen dat je er zelfs beter mee kan spelen dan met een muis, ondanks dat mijn gevoel zegt dat het niet waar kan zijn.

Aimen is een balans tussen nauwkeurigheid en snelheid. Beide aspected werken elkaar tegen, maar een goed stuk hardware helpt je om dat effect te dempen. Dat een trackball goede nauwkeurigheid kan bieden weet ik uit ervaring, maar in hoeverre het schaalt m.b.t. snelheid kan ik weinig over zeggen.

Persoonlijk ben ik benieuwd in hoeverre een tableau te gebruiken is in FPS games. Een goed tableau is heer en meester op het gebied van nauwkeurigheid, maar ik verwacht dat het slecht presteert op het gebied van snelheid, hoewel ik daar ook andere verhalen over gehoord heb. Helaas kost een goed tableau teveel geld om het uit te proberen (aan zo'n trust dingetje heb je geen drol), maar misschien dat ik er ooit nog wel een koop omdat ik voor m'n werk/studie wel kan gebruiken.

[ Voor 51% gewijzigd door Infinitive op 05-08-2006 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shaggy8675 schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 09:28:
[...]

Ja, schieten kan je wel. Maar daarbuiten word het moeilijk hé :P ;)
Het spijt me, ik kan over ET mee praten omdat ik het spel leuk vindt, en kan nog 's wat posten of chatten maar weet ik veel meer dan dat, nee, hou ik me niet mee bezig ;) maar nu heb ik nog steeds geen flauw id wat DM is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07 11:37

Roeligan

Feyenoord

Infinitive schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 13:08:
Toch zou ik een trackball niet zo snel als inferieur willen afschuiven. Met het een keertje aanraken van een trackball kan je niet zeggen dat het slechter is dan een muis. De eerste keer dat je een muis aanraakt, zat je er waarschijnlijk ook mee te stuntelen. Ik denk dat je met een goede trackball en met veel ervaring er net zo goed mee kan gamen, en het zou me niets verbazen dat je er zelfs beter mee kan spelen dan met een muis, ondanks dat mijn gevoel zegt dat het niet waar kan zijn.

Aimen is een balans tussen nauwkeurigheid en snelheid. Beide aspected werken elkaar tegen, maar een goed stuk hardware helpt je om dat effect te dempen. Dat een trackball goede nauwkeurigheid kan bieden weet ik uit ervaring, maar in hoeverre het schaalt m.b.t. snelheid kan ik weinig over zeggen.

Persoonlijk ben ik benieuwd in hoeverre een tableau te gebruiken is in FPS games. Een goed tableau is heer en meester op het gebied van nauwkeurigheid, maar ik verwacht dat het slecht presteert op het gebied van snelheid, hoewel ik daar ook andere verhalen over gehoord heb. Helaas kost een goed tableau teveel geld om het uit te proberen (aan zo'n trust dingetje heb je geen drol), maar misschien dat ik er ooit nog wel een koop omdat ik voor m'n werk/studie wel kan gebruiken.
Ik heb op de zaak een trackball, qua werken gaat dat ok... maar ik heb er ook mee gegamed en dat ging voor geen meter. Als ik een 180 draai wil doen gaat dat met de muis omdat ik mijn arm in een rechte lijk van de ene naar de andere kant ga, met een trackball is dat een stuk lastiger. (je duim staat onder een hoek als je de bal vasthebt)

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy

Shaggy

Misantroop pur sang

Verwijderd schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 14:54:
[...]

Het spijt me, ik kan over ET mee praten omdat ik het spel leuk vindt, en kan nog 's wat posten of chatten maar weet ik veel meer dan dat, nee, hou ik me niet mee bezig ;) maar nu heb ik nog steeds geen flauw id wat DM is :P
Kijk hier maar eens: React 1.9.4 forumupgrade maandag 31/07
DM = Direct Messagingnggn..

Kan erg handig zijn hier, zeker ivm het verleden van de posthistorie problemen in dit topic.

Nu is het veel gemakkelijker om offtopic zaken te bespreken, of afspraken te maken met DM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shaggy8675 schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 17:50:
[...]

Kijk hier maar eens: React 1.9.4 forumupgrade maandag 31/07
DM = Direct Messagingnggn..

Kan erg handig zijn hier, zeker ivm het verleden van de posthistorie problemen in dit topic.

Nu is het veel gemakkelijker om offtopic zaken te bespreken, of afspraken te maken met DM.
kijk, weer wat geleerd..

Back on topic, of iig et gerelateerde zaken :)

aankomende zondag 19:30 cb OC 3on3 finale Monad vs Shaisse.machine.. als het goed is met ettv. Waarschijnlijk wordt het een kut match aangezien shaisse niet zo vriendelijk wou zijn om de match te verzetten (wat de admins wel ok vonden). Infinitive is net terug na 2 weken vakantie, Chuckie is nog een week weg en Olly komt speciaal een dag eerder dan geplanned terug zodat we toch nog een derde speler hebben..

Ich esse Shaisse am früstuck!! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

Verwijderd schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 20:02:
[...]

kijk, weer wat geleerd..

Back on topic, of iig et gerelateerde zaken :)

aankomende zondag 19:30 cb OC 3on3 finale Monad vs Shaisse.machine.. als het goed is met ettv. Waarschijnlijk wordt het een kut match aangezien shaisse niet zo vriendelijk wou zijn om de match te verzetten (wat de admins wel ok vonden). Infinitive is net terug na 2 weken vakantie, Chuckie is nog een week weg en Olly komt speciaal een dag eerder dan geplanned terug zodat we toch nog een derde speler hebben..

Ich esse Shaisse am früstuck!! :9
ok, veel suc6! En vooral laat die tegenstander maar lekker zeuren. Teamchats only en gaan.

en als je nog 3de nodig heb. Ik heb ook in 2004 in de eerste 3on3 summercup de third league gewonnen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zenix schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 00:44:
[...]

ok, veel suc6! En vooral laat die tegenstander maar lekker zeuren. Teamchats only en gaan.

en als je nog 3de nodig heb. Ik heb ook in 2004 in de eerste 3on3 summercup de third league gewonnen :+
denk niet dat dat mogelijk is zenix :9 maar ik denk dat we nog wel een kans maken gezien wij onze thuis map erin hebben 8)

btw denk dat third league toen iets anders was, hebben nu tegenstanders als Warriors of Wolfenstein en Bahurwa.. pittig :9 (Monad vs WoW in de voorronde was beste ET match die ik ooit gespeeld heb in deze 3jaar :) )

2e edit (:/): Heb jij nog aan oc 3o3 mee gedaan ofniet?

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2006 01:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

Verwijderd schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 01:55:
[...]

denk niet dat dat mogelijk is zenix :9 maar ik denk dat we nog wel een kans maken gezien wij onze thuis map erin hebben 8)

btw denk dat third league toen iets anders was, hebben nu tegenstanders als Warriors of Wolfenstein en Bahurwa.. pittig :9 (Monad vs WoW in de voorronde was beste ET match die ik ooit gespeeld heb in deze 3jaar :) )

2e edit (:/): Heb jij nog aan oc 3o3 mee gedaan ofniet?
onze tegenstanders waren toen ook niet mals. Omdat nieuwe cup waren veel teams misplaats. Oa toen tegen dhb met neglect,rivo,aequitas. En daarna tegen S3 black die 2de toen op EU 3on3 ladder stonden en dag voor onze match gelijk speelden tegen DSky. Dus dat was ook goed nivo voor toen. En het was hyperion zijn eerste cup wij speelden toen met aemkei,rezta,ik. Is nu alweer 2 jaar geleden. Maar als je van WoW wint dat is gewoon goed. Die gasten hebben moelijke connecties en een goeie aim. Bahurwa is goeie 3on3 clan, maar wow enzo rate ik stuk hoger. Ik hoop dat er weer een nederlands team een league wint is alweer even geleden. Dus nogmaals veel suc6

http://www.xfire.be/?x=users&mode=view&pid=657
dit is alles waar ik aan heb meegedaan met een beetje suc6. Niks groots maar wel leuke dingen. Vooral eerste benelux was ik erg blij mee want dat was in de tijd dat benelux ladder net zo actief was als eu ladder nu. Daarom vind ik het ook zo jammer dat het nu niks meer voorsteld.

[ Voor 13% gewijzigd door Zenix op 06-08-2006 02:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roeligan schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 15:19:
[...]

Ik heb op de zaak een trackball, qua werken gaat dat ok... maar ik heb er ook mee gegamed en dat ging voor geen meter. Als ik een 180 draai wil doen gaat dat met de muis omdat ik mijn arm in een rechte lijk van de ene naar de andere kant ga, met een trackball is dat een stuk lastiger. (je duim staat onder een hoek als je de bal vasthebt)
Komt omdat jij werkt met de duim-trackbal variant (ik zal het zo maar noemen :P , ik geloof dat ze officieel Trackman Wheel heten), ik heb er één van de Trackman Marble FX serie (de aller eerste). Je hebt ook nog een Marble serie die voor zowel linkshandige als rechtshandige is. Degene die ik heb kan je met bijna heel je hand bedienen en kan je afwisselen met je vingers. Dit houdt in dat als je er echt aan gewend bent dat je onafgebroken kan draaien. Ik heb zeer veel moeite om tegenwoordig zonder weer even te oefenen met een gewone muis om daarmee te gamen (lukt wel, gaat wel lastiger, maar binnen een paar dagen gaat het wel weer lekker). Het nadeel is tegenwoordig kan ik alleen nog maar goed kan gamen met de dure muizen (kan ook wel met de goedkope maar dat gaat bagger).

@ Infinitive (en voor iedereen eigenlijk) Als je er flink mee geoefend mee hebt dan kan je er heerlijk mee gamen. Ik kan ook goed gamen met een gewone maar tegenwoordig kom ik alleen in de buurt van de prestaties van me trackbal met de duurdere muizen (maar die trackbal toendertijd was een van de duurste trackballen (blijf het een grappig woord vinden :P ) en muizen, in het begin kostte het geloof ik 250 dollar. Gelukkig werd het daarna binnen 2 maanden ofzo iets 100 dollar. Is zijn geld wel waard zolang hij meegaat.). Btw als je een trackbal koopt ben je snel al zo`n 50 à 60 euro kwijt. Diegene die ik nog heb is helaas alleen nog tweedehands te krijgen en wel voor bedragen van 200 dollar!

Maar welke toernooien zijn nou eigenlijk nog interresant in ET?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 21:12:
[...]

Het trackbalverhaal.... bla

Maar welke toernooien zijn nou eigenlijk nog interresant in ET?
Quakecon.. en verder is het leuk om cupjes mee te doen op cb imo. we hebben trouwens verloren en zijn 2e geworden (wat eigelijk wel te verwachten was.. ) jammer. Dit is trouwens het einde van monad, gaan nu fuseren (jazekers..) met [FEB].. dus perform & idle :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h3ll
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 01:40:
[...]

Quakecon.. en verder is het leuk om cupjes mee te doen op cb imo. we hebben trouwens verloren en zijn 2e geworden (wat eigelijk wel te verwachten was.. ) jammer. Dit is trouwens het einde van monad, gaan nu fuseren (jazekers..) met [FEB].. dus perform & idle :9
qcon dit jaar interessant, sure, lol @ amerikaanse skill :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexji
Ryan666 schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 01:53:
[...]

qcon dit jaar interessant, sure, lol @ amerikaanse skill :P
respect voor Evil Tweety though.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h3ll
  • Niet online
AleXnl schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 02:54:
[...]

respect voor Evil Tweety though.
idd, zag je z'n 'ik kom van 5 meter ver aangelopen, prik mn spuitje mis' revive niet gezien @ radar bij idle vs dfn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
Dit is trouwens het einde van monad, gaan nu fuseren (jazekers..) met [FEB].. dus perform & idle :9
Fuseren is een groot woord, want het is in feite alleen een naamsverandering ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ryan666 schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 04:46:
[...]

idd, zag je z'n 'ik kom van 5 meter ver aangelopen, prik mn spuitje mis' revive niet gezien @ radar bij idle vs dfn?
Als ik eerlijk moet zijn vind ik dit een beetje vaag verhaal :? , bedoel je dat hij mis prikte ofzo?

BTW even genoeg over trackballen (blijf het grappig vinden :X ), ik vind dat het heerlijk gamed en jullie kunnen niet oordelen omdat jullie er nooit langdurig mee gegamed hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

[...]

Jammer man, Quakecon is het grootste toernooi de laatste 2 jaren als je over geld praat ( 15.000$). En binnekort de xfire LAN in rotterdam waar je als team 3000 euro kan winnen. Maar voor de meesten in dit topic is dat niet aan de orde. En is het vooral opencups en #ET-cup. En natuurlijk nog honderden van die andere cups.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
Op www.xfire.be zie je regelmatig aankondigingen van cups, voor de mensen die veel tijd over hebben.

Bovendien zijn er ook nog diverse fun-cups, zoals een 1vs1 rifle ( :X ), of een blind-date cup ( :o )

[ Voor 10% gewijzigd door Infinitive op 07-08-2006 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

Infinitive schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 15:20:
Op www.xfire.be zie je regelmatig aankondigingen van cups, voor de mensen die veel tijd over hebben.

Bovendien zijn er ook nog diverse fun-cups, zoals een 1vs1 rifle ( :X ), of een blind-date cup ( :o )
En ook een base-race cup!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h3ll
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 14:08:
[...]

Als ik eerlijk moet zijn vind ik dit een beetje vaag verhaal :? , bedoel je dat hij mis prikte ofzo?

BTW even genoeg over trackballen (blijf het grappig vinden :X ), ik vind dat het heerlijk gamed en jullie kunnen niet oordelen omdat jullie er nooit langdurig mee gegamed hebben
jup, maar ok n misprik kan gebeuren jah, maar die van hem was toch echt te erg voor woorden :P

@ Zenix: Klopt, maar als ik Night moet geloven heeft ie t geld van vorig jaar nooit gekregen.

Heh nu ik Infinitive n 3on3 op mn serv zie spelen d8 ik weer ff aan GoT en wat ik wou vragen..

Ik heb een MX518 op een DFI NF4 Ultra-d moederbordje, op usb ofcourse..
Usb heb ik op 500hz laten lopen (zou niks uit moeten maken want daar loopt een G5 standaard op)
Probleem is nu dat mn muis soms na een random tijd gewoon ff freezed voor 5 seconden, best wel irritant dus. Tot ik de drivers opnieuw geinstalleerd heb, freezede hij gewoon waardoor ik de USB stekker eruit en weer erin moest doen zodat hij het weer deed. Heb ook al andere muizen geprobeerd maar ook die freezen :(

Verschrikkelijk als je infight bent, vooral in n war :(
Iemand enig idee/hulp/oplossingen? Thnx

edit: oja 't gebeurt ook gewoon in windows..

[ Voor 36% gewijzigd door h3ll op 09-08-2006 00:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
Ryan666 schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 15:34:
Usb heb ik op 500hz laten lopen (zou niks uit moeten maken want daar loopt een G5 standaard op)
Probleem is nu dat mn muis soms na een random tijd gewoon ff freezed voor 5 seconden, best wel irritant dus. Tot ik de drivers opnieuw geinstalleerd heb, freezede hij gewoon waardoor ik de USB stekker eruit en weer erin moest doen zodat hij het weer deed. Heb ook al andere muizen geprobeerd maar ook die freezen :(
je zou in safe-mode de usbport.sys kunnen vervangen door degene van je windows cd vandaan.
Daarna je logitech drivers uninstallen en muis ontpluggen. Dan kan je via je toetsenbord even in apparaatbeheer kijken of alle muis-gerelateerde zaken weg zijn (HID-mouse e.d.). Vervolgens de drivers van je muis installeren volgens de procedure van logitech (waarschijnlijk software eerst, en dan de muis inprikken, moet op zich niet al teveel uitmaken).

Zo niet, dan wordt het wat lastiger. In dat geval kan ik je aanraden om een topic aan te maken in een van de gespecialiseerde subforumes, daar krijg je denk ik betere feedback dan in het ET-topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

Ryan666 schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 15:34:
[...]

jup, maar ok n misprik kan gebeuren jah, maar die van hem was toch echt te erg voor woorden :P

@ Zenix: Klopt, maar als ik Night moet geloven heeft ie t geld van vorig jaar nooit gekregen.

Heh nu ik Infinitive n 3on3 op mn serv zie spelen d8 ik weer ff aan GoT en wat ik wou vragen..

Verschrikkelijk als je infight bent, vooral in n war :(
Iemand enig idee/hulp/oplossingen? Thnx

edit: oja 't gebeurt ook gewoon in windows..
Op welke manier freezed die dan? Gaat USB aan en uit? Ik heb iig met mijn nforce 2 bord afgelopen 2 jaar zo n 5 muizen erdoorheen gejaagd. Gingen allemaal harstikke dood :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h3ll
  • Niet online
@ Infinitive; thnx heb het ff naar n .txt'tje weggeschreven :)

@ Ed; De muis freezed, verder heb ik geen vaste apparaten op USB maar MP3 spelertje werkt wel gewoon, gewoon onder het gamen of in windows hangt hij ff 5 seconden vast, soms gewoon 3x binnen een minuut en dan weer n uur niet ofzo..

Mja goed heb vanacht windows opnieuw geinstalleerd en heb nog geen freeze gehad (vast nadat ik dit typ dat ik n freeze krijg :P).. Systeem was zowiezo gaar, als ik systeminfo op mIRC deed, hing alles vast :P Was eerste installatie sinds ik dit systeem heb gebouwd dusja..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Bij mij loopt enemy territory altijd vast icm met een programma dat java gebruikt, zowel als ik of limewire of bittorrent aan heb (niks downloaden gewoon alleen aan) wilt enemy territory niet opstarten, en blijft hij in dat opstart scherm starten. Zodra ik via taakbeheer dan limwire afsluit start hij meteen wel op. =/ ik heb hier nog niks over kunnen vinden op google. Nieuwe install windows, drivers enzo helpt niks!

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexji
NinTeNdO_FrEaK schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 21:41:
Bij mij loopt enemy territory altijd vast icm met een programma dat java gebruikt, zowel als ik of limewire of bittorrent aan heb (niks downloaden gewoon alleen aan) wilt enemy territory niet opstarten, en blijft hij in dat opstart scherm starten. Zodra ik via taakbeheer dan limwire afsluit start hij meteen wel op. =/ ik heb hier nog niks over kunnen vinden op google. Nieuwe install windows, drivers enzo helpt niks!
netlimiter werkt ook hoor ^^

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
HM dat helpt dus niks, hij loopt al vast ook al laat ik limewire geen eens connecten met het internet, het zit hem echt in die java zooi.

Ps4/switch gamer

• h3ll
  • Niet online
NinTeNdO_FrEaK schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 21:41:
Als ik aan het downloaden ben met Newsleecher dan crasht ET :P

Verwijderd

ff gechekd in je profile maar was iets te lui om je mailtje te sturen (outerspace)

• [url=http://www.rtcw.jolt.co.uk/content/faq/enemyterritory_faq.htmlOfficiele manual[/url]

zou je dat kunnen fixen in links @ main page
aangezien dit een van de belangrijkste sites is als je begint met et

• Outerspace

Outerspace

Topicstarter
Ik heb het gefixt :) Tevens het een en ander getweaked aan de startpost ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 04:35:
ff gechekd in je profile maar was iets te lui om je mailtje te sturen (outerspace)

• [url=http://www.rtcw.jolt.co.uk/content/faq/enemyterritory_faq.htmlOfficiele manual[/url]

zou je dat kunnen fixen in links @ main page
aangezien dit een van de belangrijkste sites is als je begint met et
heb jij wel nodig eh ngr ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol, maar ik zou gewoon een topic aan maken voor je muis problemen. Ik had eerst ook problemen met ET maar ik moest om een vage reden gewoon een bios update voor me mobo doen (die daarvoor het heel lang gedaan heeft).

@ Outerspace in de TS staat dat Beach 1 van de meest populaire maps is maar dat is tegenwoordig niet meer (gelukkig maar) en Omnibot staat 2x in de admin mods. Verder heb ik op dit moment niks aan te merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 23:18:
lol, maar ik zou gewoon een topic aan maken voor je muis problemen. Ik had eerst ook problemen met ET maar ik moest om een vage reden gewoon een bios update voor me mobo doen (die daarvoor het heel lang gedaan heeft).

@ Outerspace in de TS staat dat Beach 1 van de meest populaire maps is maar dat is tegenwoordig niet meer (gelukkig maar) en Omnibot staat 2x in de admin mods. Verder heb ik op dit moment niks aan te merken.
wat is er mis met beach? 8)7

en omnibot kunnen ze net zo goed verwijderen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h3ll
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 23:18:

Ja true moet ik eens kijken, wat voor mobo heb je dan?
Kheb die bios 3 maanden geleden updated ofzo en daarna pas die 500hz patch gebruikt, en sinds ik terug van vakantie kom (stroom was eruit toen ik weg was) begon ie opeens zo raar te doen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ryan666 schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 03:55:
[...]

Ja true moet ik eens kijken, wat voor mobo heb je dan?
Kheb die bios 3 maanden geleden updated ofzo en daarna pas die 500hz patch gebruikt, en sinds ik terug van vakantie kom (stroom was eruit toen ik weg was) begon ie opeens zo raar te doen :S
stroom eraf kan om de een of andere reden ook rare dingen doen hoor :s
/me kijkt naar zijn moeder @ stoppenkast ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
hallo, ik speel nu ook rtcw:et en het is COOL! _/-\o_
alleen heb ik dat het een beetje sloom laadt, en dan word ik gekicked als ik er bijna in zit :(
en dat is niet cool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wimjongil schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 20:33:
hallo, ik speel nu ook rtcw:et en het is COOL! _/-\o_
alleen heb ik dat het een beetje sloom laadt, en dan word ik gekicked als ik er bijna in zit :(
en dat is niet cool
je hebt waarschijnlijk te weinig geheugen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 23:47:
[...]

je hebt waarschijnlijk te weinig geheugen :)
bedoel je z'n pc of...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:9
misschien beide >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
in mijn pc kan ik inderdaad te weinig geheugen hebben, maar in jouw profiel zie ik dat jij geeneens een opleiding hebt gedaan.... met vwo moet ik toch wel enig geheugen hebben - dat lijkt me althans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Geheugen heb je niet nodig om VWO te doen, ook krijg je het er niet van. Denkvermogen, dat heb je nodig.

Als eenofander Einstein-type al z'n hele leven op een onbewoond eiland woont, en niets weet, maakt dat hem nog niet dommer dan een 5-jarige die weet hoe je schrijven moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Afbeeldingslocatie: http://images.fok.nl/s/emo.gif

Ik zat net ff in mijn ET pro dir te kijke, duurde lang om te openen, maar daar staan 100en files in van:
cvar_backup.cfg :o
Is dat normaal ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
Zo'n backup-cvar bestand wordt gemaakt als een server andere waarden voor de cvars in je config forceert (als je cvar backup aan hebt staan). Een voorbeeld is r_foilage 0 voor het weghalen van gras in radar. Voor clanwar configs wordt deze volgens mij gefoceerd op 1, terwijl sommige publics juist weer de waarde 0 forceren. Als in jouw config deze op een andere waarde zit, dan wordt deze waarde aangepast, en de oorspronkelijke waarde in het backup bestand geplaatst.

Als als je config instellingen in een autoexec.cfg zitten, dan kan je die cvar backups negeren. Ik heb het zelfs uitstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
TheZeroorez schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 13:54:
Geheugen heb je niet nodig om VWO te doen, ook krijg je het er niet van. Denkvermogen, dat heb je nodig.

Als eenofander Einstein-type al z'n hele leven op een onbewoond eiland woont, en niets weet, maakt dat hem nog niet dommer dan een 5-jarige die weet hoe je schrijven moet.
Hm, dan niet, maar ik heb nog wel genoeg geheugen, zodat ik weet dat mij ooit verteld is dat Einstein niet op een onbewoond eiland geleefd heeft. Dus ik denk dat het met MIJN geheugen ok is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
TheZeroorez schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 13:54:
Als eenofander Einstein-type al z'n hele leven op een onbewoond eiland woont,
;)

Maar gaan jullie maar weer verder met de ontopic discussie, dan houd ik m'n mond wel weer.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexji
TheZeroorez schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 16:56:
[...]

;)

Maar gaan jullie maar weer verder met de ontopic discussie, dan houd ik m'n mond wel weer.. :+
In ET zijn er teveel laggers die zichzelf highskill noemen.

discuss.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy

Shaggy

Misantroop pur sang

Natuurlijke lag, ok jammer. Pingneukers met perfecte pings van 100.... :r

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het gezellig en nuttig voor elkaar.
Dus geen offtopic geblaat, slow-chat, flames of erger.