[PC]Wolfenstein: Enemy Territory - deel 12

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 14.467 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h3ll
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 11:02:
@ Ryan666 Kan je voortaan ietsje duidelijker schrijven....ik begrijp het wel maar het kost toch wat meer moeite.......

Ik ben wel een rambomedic maar ik heal en revive mensen als ik dat kan. Maar ik geloof dat je dan eigenlijk geen rambomedic meer bent :P. Ik hou ervan om met een team heerlijk samen te spelen en als een echt team door de objectives te gaan.

Sinds wanneer zit je niet in de zogenaamde "scene" als je nog niet zo vaak wars hebt gespeeld..... En al die blabla over de ET "scene", als je in een clan zit, wel wars hebt gespeeld en meer gaat spelen, veel over ET weet en veel ET speelt vind ik dat je ook in de ET scene zit....
Maar kunnen we gewoon ophouden over de ET "scene".

En ik kan heus wel spelen met lage skills (dan bedoel ik de skills die te maken hebben met XP, niet dat ik lage skills heb :P ) alleen het speelt gewoon fijner om met wat snellere reload te hebben.

@ Illegal Ik ben het met je eens. Originele mappen aanpassen is "not done". Alle mappen die alter aangepast zijn, zijn eigenlijk een beetje verneukt......
Ik was toen een beetje stoned jah, maar ik heb zelfs nu in de frisse morgen nergens last van :?
En met 'de scene' weet iedereen dat mensen eerst altijd pubspelers zijn, maar als ze eenmaal wars spelen veranderd hun kijk op XP en pubs en 'snellere reload' bijv. echt wel.. Als je n war hebt, heeft iedereen dezelfde reload snelheid dus wat is er dan mis mee....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 03:56

Zenix

BOE!

Verwijderd schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 11:02:
@ Ryan666 Kan je voortaan ietsje duidelijker schrijven....ik begrijp het wel maar het kost toch wat meer moeite.......

Ik ben wel een rambomedic maar ik heal en revive mensen als ik dat kan. Maar ik geloof dat je dan eigenlijk geen rambomedic meer bent :P. Ik hou ervan om met een team heerlijk samen te spelen en als een echt team door de objectives te gaan.

Sinds wanneer zit je niet in de zogenaamde "scene" als je nog niet zo vaak wars hebt gespeeld..... En al die blabla over de ET "scene", als je in een clan zit, wel wars hebt gespeeld en meer gaat spelen, veel over ET weet en veel ET speelt vind ik dat je ook in de ET scene zit....
Maar kunnen we gewoon ophouden over de ET "scene".

En ik kan heus wel spelen met lage skills (dan bedoel ik de skills die te maken hebben met XP, niet dat ik lage skills heb :P ) alleen het speelt gewoon fijner om met wat snellere reload te hebben.

@ Illegal Ik ben het met je eens. Originele mappen aanpassen is "not done". Alle mappen die alter aangepast zijn, zijn eigenlijk een beetje verneukt......
Dat over de objectives gaan als team, op een public heb je nooit een echt team. Met clanwar wel dat is veel leuker en kan je het beter uitvoeren. En over de scene, jij zit gewoon in ander soort et scene als de meesten hier. De meesten hier spelen competitie. Orginele mappen aanpassen is het beste wat er kan gebeuren. Goldrush duurd geen uur meer in clanwar maar meestal 20mins. Oasis aanpassen heeft weinig uitgemaakt. Maar gelukkig wordt die ook niet meer in competitie verband gespeeld, op pub is die map wel weer leuk als axis zijnde. Railgun mag van mij ook wel aangepast worden. Geen sneeuw maar een zomer editie, en de eerste spawn een stuk naar voren geschoven zodat je niet eerst een kilometer moet lopen voordat je bij de switch/depot yard bent. Dan is die map ook weer klaar voor de competitie. Maar ik was ook op dat punt waar jij nou bent, prachtig pubs en objective doen enzo. Is leuk, maar ik had gelukkig vrienden die ook competitie speelden. En nu ik dat al 2 half jaar doe, weet je pas echt hoe leuk ET kan zijn. Met een goeie clan winnen van een goeie clan, dat geeft een beter goed gevoel dan winnen op een pub. En zeker ook als je dan ook nog ETTV hebt.

[ Voor 4% gewijzigd door Zenix op 01-07-2006 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vaak speel ik ook wel met wat clanmates op een pub maar dan merk ik altijd weer dat ik me irriteer aan gasten die alleen aan hun zelf denken terwijl jij dan met je clanmates heerlijk samen speelt maar constant net niet ver genoeg kan door stoten omdat je geen hulp krijgt.

Er is een ETPro script waardoor er 6 mensen kunnen spawnen in de tower in railgun. Als dat kan verandert worden in meer dan denk ik dat railgun al een stuk leuker wordt. Oasis vind ik zelf in wars ook niet leuk (dan is het echt über saai).

Maar wanneer gaat iedereen op vakantie? Ik heb straks helaas een ET break van 3 weken, aan de andere kant wel weer lekker zon en dat soort dingen. Het nadeel van vakantie is dat je gelijk weer wat slechter speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

Verwijderd schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 16:40:
Vaak speel ik ook wel met wat clanmates op een pub maar dan merk ik altijd weer dat ik me irriteer aan gasten die alleen aan hun zelf denken terwijl jij dan met je clanmates heerlijk samen speelt maar constant net niet ver genoeg kan door stoten omdat je geen hulp krijgt.

Er is een ETPro script waardoor er 6 mensen kunnen spawnen in de tower in railgun. Als dat kan verandert worden in meer dan denk ik dat railgun al een stuk leuker wordt. Oasis vind ik zelf in wars ook niet leuk (dan is het echt über saai).

Maar wanneer gaat iedereen op vakantie? Ik heb straks helaas een ET break van 3 weken, aan de andere kant wel weer lekker zon en dat soort dingen. Het nadeel van vakantie is dat je gelijk weer wat slechter speelt.
Jap, daarom is clanwars beter niemand die voor zichzelf speeld. Op public speel ik ook alleen voor mezelf. Omdat mijn team mates dat namelijk ook allemaal doen :P Als ik een maand geen ET speel wordt ik niet slechter, moet alleen ff men reflexes terug krijgen, maar na 2 uurtjes spelen speel ik weer zoals gewoonlijk. ET is net als fietsen voor mij, je verleerd het nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-09-2023
Zenix schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 19:57:
[...]

Jap, daarom is clanwars beter niemand die voor zichzelf speelt. Op public speel ik ook alleen voor mezelf. Omdat mijn team mates dat namelijk ook allemaal doen :P Als ik een maand geen ET speel wordt ik niet slechter, moet alleen ff men reflexes terug krijgen, maar na 2 uurtjes spelen speel ik weer zoals gewoonlijk. ET is net als fietsen voor mij, je verleert het nooit.
Toch vind ik de vrijheid die pubben geeft ook wel aangenaam. Bij wars voel ik me niet vrij om te doen en laten wat ik zelf wil.

Nu zie ik wel verschil tussen publics: op een public met alleen maar warspelers zoals efterlyst, bio of fdnl, vind ik het heel saai om op te spelen. Steeds maar met z'n allen door een raampje schieten totdat er eens iemand neervalt. Je wordt wel weer goed gerevived dus dat is weer een goed punt. Maar dat speel ik liever op een mengelmoesspelerserver, want daar kan ik vrij rondlopen met om de minuut een panzer voor je voeten moet je maar voor lief nemen.

putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

Infinitive schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 21:46:
[...]

Toch vind ik de vrijheid die pubben geeft ook wel aangenaam. Bij wars voel ik me niet vrij om te doen en laten wat ik zelf wil.

Nu zie ik wel verschil tussen publics: op een public met alleen maar warspelers zoals efterlyst, bio of fdnl, vind ik het heel saai om op te spelen. Steeds maar met z'n allen door een raampje schieten totdat er eens iemand neervalt. Je wordt wel weer goed gerevived dus dat is weer een goed punt. Maar dat speel ik liever op een mengelmoesspelerserver, want daar kan ik vrij rondlopen met om de minuut een panzer voor je voeten moet je maar voor lief nemen.
Ja dat probleem heb ik niet, ik ben vrij in men spel. Omdat ik clanleader ben :+ Dus de mensen luisteren naar mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h3ll
  • Niet online
Als je weet waar welke persoon in je clan goed in is, kun je hem ook n plekje/taak geven waar hij vrij in kan zijn

edit: @ Ed: is dit de inactiefheid van HP waar je me vorig jaar ofzo over verteld hebt? :x

[ Voor 31% gewijzigd door h3ll op 02-07-2006 01:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

Ryan666 schreef op zondag 02 juli 2006 @ 01:22:
Als je weet waar welke persoon in je clan goed in is, kun je hem ook n plekje/taak geven waar hij vrij in kan zijn

edit: @ Ed: is dit de inactiefheid van HP waar je me vorig jaar ofzo over verteld hebt? :x
Ja, in verdediging zeg ik gewoon wat ze moeten verdedigen en waar ongeveer, de rest mogen ze zelf invullen, ook als ze samen moeten spelen, moeten ze zelf afspreken met elkaar wat ze gaan doen. En ik vraag meestal waar ze liefste spelen en probeer ik zoveel mensen tevreden te stellen met hun positie, maar das natuurlijk niet altijd mogelijk.

En ja we zijn nu volledig inactief, we zijn inactief gegaan omdat er weer belangrijke speler WoW ging spelen, en het wk toch kwam, en veel mensen gingen vakantie. Denk dat we na augustus weer gaan beginnen. Heb wel al 4 spelers die dan ook weer willen. We zullen dan ook weer voornamelijk een nederlands team zijn. Misschien met 1-2 belgen. Zal er ook aan liggen hoe de competief et scene de komende maanden zich ontwikkeld. En hoe het zit met de cheaters.

[ Voor 8% gewijzigd door Zenix op 02-07-2006 01:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h3ll
  • Niet online
Ah zo ja, wel jammer, 1e div OC, maargoed. Rezta heeft n tijdje bij ons meegedaan maar hij merkte toch dat zijn skill wat hoger lag :P

En over de competitieve ET scene, mja kweenie.. K hoop dat er nog wel een mooie Nationscup aankomt, want volgens CB gaat ET ook nogal dood, vind het zwaar jammer persoonlijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff iets duidelijk maken:

clan-war spelers spelen zowieso rambo medic op een pub aangezien dat een soort van vakantie is,

aangezien ze tijdens een clanwar samenwerken en je nogal noob overkomt om dit ook op een pub te doen + het is saai 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Op een pub vind ik het heerlijko m als medic of fops voor de frags te gaan, dan is de obj zelfs soms storend.
Als er iemand dood neervalt prik ik hem wel, maar loop niet mee naar de obj ( of er moet nog 1 min te spelen zijn)

Soms zijn ook maps al na 2min afgelopen ( tc base ) enzo.

Maar het licht er ook maar net aan op welke pub je komt

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Achja, bij mij is het zo tijdens de objectives frag ik enorm veel omdat ze allemaal de objectives aan het verdedigen zijn :P. En als verdediging komen ze wel naar je toe (maar vaak ga ik toch naar ze op zoek :P )

Mijn clan is op dit moment ook behoorlijk inactief maar dat komt door de vakantie en vlak daarvoor hadden we allemaal toetsweek/examens. Voor ons geldt ook dat we waarschijnlijk weer vanaf augustus actief zijn (ik speel op dit moment ook veel UT2004 samen met 2 clanmates omdat we nu niet meer aan wars gaan beginnen).

Edit: Bij mij is het ook wel zo dat ik eht nooit verleer en dat ik gewoon weer eve moet inkomen alleen ik speel dan toch op een iets lager niveau. Dat had ik vorig jaar: met snipen op fueldump haalde ik bijvoorbeeld minimaal 60 kills maar na de vakantie lukte me dat niet meer (wel af en toe maar niet altijd).

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2006 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:39
Een tijd terug (jaar of 2,5)ben ik van ET naar DoD over gestapt. Ik ga de draad nu weer is oppakken met ET. DoD community begint langzaam uit te sterven helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Miki schreef op zondag 02 juli 2006 @ 15:42:
Een tijd terug (jaar of 2,5)ben ik van ET naar DoD over gestapt. Ik ga de draad nu weer is oppakken met ET. DoD community begint langzaam uit te sterven helaas.
overloper! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor mijn gevoel is de ET community nu ook een beetje aan het terug lopen. Nog niet zo heel erg (er komen nog steeds mensen die het voor het eerst spelen). Ik denk doordat het gratis is en dat je het op bijna alle computers kan draaien zonder dat het toch erg lelijk is (en op systemen van nu ziet het er nog redelijk uit, kan natuurlijk niet op tegen Fear of Quake 4 :P ) dat het toch nog erg veel gespeeld wordt door nieuwe members en oude. En natuurlijk omdat het een geweldige game is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Imo zijn er geen games die de gameplay van ET overtreffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy
  • Laatst online: 16:44

Shaggy

Misantroop pur sang

Het enigste spel wat erbij in de buurt komt zal RTCW/MP zijn of Counter Strike: Source.

Voor de rest idd erg weinig. Dat is denk ik ook de charme van het spel. En tevens een ding waardoor het spel nog steeds niet achterhaald is, buiten eventuele graphics.

Als ze hier straks een Direct-X 10 versie van maken met een nieuwe engine... Instant wereldhit.

Making an ass of myself since the 70's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wellicht dat Enemy Territory - Quake Wars een waardige opvolger wordt (ok, niet direct een echte opvolger, maar is lichtjes gebaseerd op ET en Quake 2). Maar iedereen zegt dat het een BF2 killer wordt en dat is een hele andere genre dus dat belooft niet meteen heel veel goeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:25
mwah als je tot nu toe alle previews e.d. leest en de screenshots bekijkt dan is het gewoon een BF2 killer.
Meer erover in het ET QW topic waar een leuke discussie staat of QW nu wel of niet de naam ET verdient. :P

They who buy the dip, deserves the rip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 02 juli 2006 @ 23:10:
Wellicht dat Enemy Territory - Quake Wars een waardige opvolger wordt (ok, niet direct een echte opvolger, maar is lichtjes gebaseerd op ET en Quake 2). Maar iedereen zegt dat het een BF2 killer wordt en dat is een hele andere genre dus dat belooft niet meteen heel veel goeds.
ET:QW is geen RTCW:ET!!!
het is totaal een ander spel!

daarintegen word RTCW2 wel een ET look a like dus ik kan eigenlijk niet wachten tot het uit komt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 03 juli 2006 @ 01:51:
[...]

ET:QW is geen RTCW:ET!!!
het is totaal een ander spel!

daarintegen word RTCW2 wel een ET look a like dus ik kan eigenlijk niet wachten tot het uit komt _/-\o_
same here.. en QW ga ik wel ff proberen, net als dat ik BF2 heb gekocht die nu langzamerhand wegrot op het oude games plankje :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
Is RTCW2 in ontwikkeling, of wordt daar pas na QW aan gewerkt?

putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb niet gezegd dat ET:QW RTCW:ET is. Ik zei dat het misschien een goede opvolger wordt (je weet wel, vervanger, ik bedoel niet dat het een opvolger is in de zin van hij gaat door waar ET is gebleven). Maar zoals ik al zei wellicht wordt het gewoon een BF2 kilelr maar geen spel in echte ET sfeer. Aan de andere kant ze hebben dezelfde dingen gepakt als bij ET en daarop verder gegaan. Ik denk dat ik hem wel koop en kijk hoe leuk/goed het spel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Infinitive schreef op maandag 03 juli 2006 @ 09:04:
Is RTCW2 in ontwikkeling, of wordt daar pas na QW aan gewerkt?
Is al in ontwikkeling, is zelfs al filmpje van ( aankondiging )
Kzag zelfs laatste een aankondiging dat het eind novermber uitkomt.
bron

Dus hoop daarop : ) maar zal wel eerst voor die 360 |:( uitkomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ID Software is niet zo`n uitgever waar alles eerst op de 360 en andere consoles op meot uitkomen en later de pc. Gelukkig zijn er nog studios die of alleen voor de pc games ontwikkelen of pc en een adnere console maar dat de pc wel meteen aan bod komt. Alleen ik mag hopen dat we niet weer voor de helft van de tijd de hele tijd tegen mummies zitten te vechten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 03 juli 2006 @ 16:59:
ID Software is niet zo`n uitgever waar alles eerst op de 360 en andere consoles op meot uitkomen en later de pc. Gelukkig zijn er nog studios die of alleen voor de pc games ontwikkelen of pc en een adnere console maar dat de pc wel meteen aan bod komt. Alleen ik mag hopen dat we niet weer voor de helft van de tijd de hele tijd tegen mummies zitten te vechten....
nu praat je over de singleplayer optie.. die boeit mij (net als vele hier) niet zo. Hoop dat ze veel aandacht besteden aan multiplayer maps etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ph4ge schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 16:28:
volgens mij hebben we het hier ook wel eens over intense gehad, die clan met snoozer en of ze nu wel of geen cheaters waren. Ene resku, een Nederlander die onder andere in intense/hardgaming zat is nu gepakt, http://www.xfire.be/?x=forum&mode=viewthread&id=1426 . Die nieuwe update van pb is wel leuk, hoewel hij niet automatisch cheaters detect en kickt zorgt hij er iig voor dat ze op de pbss te zien zijn. Voor zover ik kan zien zijn er op dit moment geen public (wall)hacks die niet op pbss te zien zijn.

Oja, 2,5 jaar lid van de ETscene. In mijn ogen zit je niet in "de scene" als je alleen maar public hebt gespeeld.
ach ja er moet weer eens iemand wakker gemaakt worden zie ik dus daar gaan we dan :p

die nieuwe update van punkbuster heeft echt niks geholpen.
het enige wat moeilijker zou moeten zijn is het faken van een pbss maar dat is helaas dus niet zo.

al die gasten die gepakt zijn sinds de update gebruikten een hack die niet eens een pbss blocker heeft (best dom vooral als je geen guidspoofer hebt ...vragen om gepakt te worden meer kun je het niet noemen)

hax zijn zo ver dat wat op een pbss komt door jou bepaald wordt: de guid, naam en de gamescreenshot.
ik snap eerlijk gezegd niet waarom clanbase nog steeds mensen banned door pbss.
waarschijnlijk worden ze pas wakker over maandje of 2 en merken ze dat ze een hoop mensen hebben gebanned die onschuldig zijn (dit heeft niks met rsq te maken btw ..hij is gewoon niet zo slim)

een mooi voorbeeldje: ik vind je maar een eikeltje en ik heb die hack ...ff cheaten maak wat pbss met jou informatie erop, post het op xfire, zet mooi even erbij in welke clans je speelt voor clanbase en je bent zo banned aangezien clanbase nog steeds NIET wilt geloven dat dit kan :[

anyway.... kwam hier voor hulp aangezien mijn google skills niet zo goed zijn als ik dacht :[
ik wil mijn mx510 op 400 dpi met mouseware (zonder mouseware heb je 400dpi en met wordt het 800dpi vandaar)

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik geloof niet dat dit het juiste topic is om dingen te vragen over een logitech mx510 ;) .

Mij boeit zowel single player als multiplayer. Eigenlijk moet ik nog eens een keer multiplayer eens spelen van RTCW aangezien ik die nog nooit heb gespeeld maargoed......Ik hoop dat de multiplayer gewoon wordt zoals in ET maar dan wat uitgebreider met objectives etc. (en een veel betere manier tegen cheaters dan dat klote punkbuster....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
Je kan veel hacken, je kan veel faken, maar er zijn grenzen. En als Punkbuster gemaakt is zoals ik denk, dan kan je jezelf wel een andere GUID geven, maar niet zelf bepalen hoe die GUID eruit ziet. Ofwel, stel dat ik flink wil cheaten zonder teveel op te vallen, dan kan ik niet even de GUID van iemand van intense-esports aannemen. Als dit wel kan, dan is de architectuur van punkbuster niet goed en kunnen ze mij voor advies inhuren om hun software te verbeteren O-)

Want hoe werkt het dan:
1. De punkbuster client genereert een token. Oude versies van punkbuster genereerden per installatie een random token en sloegen dit in de configuratie op. Met een config-setting kon je een nieuwe token laten genereren. Huidige versies van punkbuster genereren deze token aan de hand van serial-nummers in onderdelen van je hardware. Je kan dit token ook niet meer veranderen tenzij je hardware aanpast of een hack gebruikt.
2. De client stuurt alleen dit token naar de punkbuster server. De punkbuster server gooit er een niet inverteerbare berekening op los (i.e. een hash oid) en daaruit komt een punkbusterguid uit.
3. Zowel de client als server krijgen de guid.

Er zijn een aantal cruciale eigenschappen:
1) gegeven dezelfde token komt er altijd dezelfde guid uit
2) als je de guid hebt kan je het token niet binnen een aantal honderden jaren bepalen (een niet-inverteerbare berekening als een hash heeft deze eigenschap)
3) het token wordt alleen gecommuniceerd tussen client en punkbuster.

Met een hack kan je alleen het token aanpassen naar een willekeurige waarde. De punkbuster GUID zelf kan je niet aanpassen, want die krijg je gewoon toegewezen en als je die aanpast krijg je een "guid mismatch" tussen client en server.

Om de GUID van iemand anders aan te nemen, moet je zijn token weten. Maar dat is een geheim tussen de speler en punkbuster dus dat kan je niet weten.

Naast punkbuster GUIDs heb je ook nog Etpro GUIDs. Ik weet niet precies hoe die werken, maar ik verwacht dat deze wel client-side gegenereerd worden en deze zou je dus wel kunnen faken.

Maar nogmaals: punkbuster screenshot + Yawn-link met Punkbuster GUID van iemand op clanbase is genoeg bewijs. Je hoeft echter je punkbuster GUID niet op clanbase te zetten (ETPRO guid wel), maar je kan aan het spelhistorie van iemand met die punkbuster GUID wel afleiden wie het is en anders de verdachte uitdagen voor een praccy en dan een \pb_guids doen. Iemand die elke match een andere punkbuster guid heeft kan je bij voorbaat al bannen.

[ Voor 5% gewijzigd door Infinitive op 04-07-2006 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Nerve gaat de MP doen van rtcw2 dus moet wel goed komen :)
Hebben ook de MP gedaan van RTCW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:13
Verwijderd schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 08:37:
[...]

ach ja er moet weer eens iemand wakker gemaakt worden zie ik dus daar gaan we dan :p

die nieuwe update van punkbuster heeft echt niks geholpen.
het enige wat moeilijker zou moeten zijn is het faken van een pbss maar dat is helaas dus niet zo.

al die gasten die gepakt zijn sinds de update gebruikten een hack die niet eens een pbss blocker heeft (best dom vooral als je geen guidspoofer hebt ...vragen om gepakt te worden meer kun je het niet noemen)

hax zijn zo ver dat wat op een pbss komt door jou bepaald wordt: de guid, naam en de gamescreenshot.
waarschijnlijk worden ze pas wakker over maandje of 2 en merken ze dat ze een hoop mensen hebben gebanned die onschuldig zijn (dit heeft niks met rsq te maken btw ..hij is gewoon niet zo slim)
Even niet zo bijdehand doen he, die nieuwe update van pb heeft zeker wel geholpen. Er is op dit moment geen public hack die de huidige pbss feature kan omzijlen. Pb ziet de client niet als hack, maar op de pbss is wel wat te zien, bovendien is de pbss geupdate waardoor je er veel meer per match kan maken zonder lag. Natuuurlijk er bestaan vast wel geavenceerde hacks die de nieuwe pbss feature kunnen omzijlen, maar daar moet je voor betalen die zijn niet openbaar. Iedereen die wilde hacken kon hacks gewoon gratis van elite coders downloaden zonder dat er ooit iets door pb gezien werd, maar dat kan nu iig niet meer. (er zijn vast andere bronnen van cheats, maar die zijn niet zo makkelijk te vinden).

over de pbguid is het zoals eerder werd gepost, het is vrij simpel een nieuwe te krijgen, maar je kan bijna onmogelijk zelf kiezen welke je wilt (iig niet met public software). ETpro guid werkt anders, daar kan het al wel met public software.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h3ll
  • Niet online
Mensen die met hun orig. pb guid en etpro guid (EN OOK NOG ZO DOM OM HUN ECHTE NAAM TE GEBRUIKEN) gaan cheaten, zijn gewoon fucking dom :)

Als ik mn ET dir zou kopieren, mn herkenbare binds eruit zou halen, nieuwe pb guid, nieuwe etpro guid, nieuwe nick, niemand zou dan ooit herkennen dat ik het ben, want hoe groot is de kans dat een admin mij herkent door mn IP ? En al zou die dat zien, mss zou het wel een van mn 2 broertjes zijn, die ook ET spelen...

En als iemand zou zien dat ik hack (bijv door pb screenshots) krijg ik mss n ban op etpro guid enzo, maar dan neem je gewoon weer een nieuwe etpro guid + pb guid, nieuwe nick, en je gaat weer verder :/
Krijg je ook nog zo'n heel levensverhaal op xfire.be erbij, zo van 'cheater busted... no yawn' liek wtf care?!

Maja goed ik hoop dat jullie snappen dat dit maar n voorbeeld was :)

[ Voor 84% gewijzigd door h3ll op 04-07-2006 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ryan666 schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 13:02:
Mensen die met hun orig. pb guid en etpro guid (EN OOK NOG ZO DOM OM HUN ECHTE NAAM TE GEBRUIKEN) gaan cheaten, zijn gewoon fucking dom :)

Als ik mn ET dir zou kopieren, mn herkenbare binds eruit zou halen, nieuwe pb guid, nieuwe etpro guid, nieuwe nick, niemand zou dan ooit herkennen dat ik het ben, want hoe groot is de kans dat een admin mij herkent door mn IP ? En al zou die dat zien, mss zou het wel een van mn 2 broertjes zijn, die ook ET spelen...

En als iemand zou zien dat ik hack (bijv door pb screenshots) krijg ik mss n ban op etpro guid enzo, maar dan neem je gewoon weer een nieuwe etpro guid + pb guid, nieuwe nick, en je gaat weer verder :/
Krijg je ook nog zo'n heel levensverhaal op xfire.be erbij, zo van 'cheater busted... no yawn' liek wtf care?!

Maja goed ik hoop dat jullie snappen dat dit maar n voorbeeld was :)
zo kwam het niet over ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pb werkt redelijk maar niet goed genoeg. Vaak wordt je onterecht gekicked en mensen die wel cheaten worden nooit gekicked.....Altijd als ik problemen heb met ET dan is het meestal Punkbuster die vervelend doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 22:13:
pb werkt redelijk maar niet goed genoeg. Vaak wordt je onterecht gekicked en mensen die wel cheaten worden nooit gekicked.....Altijd als ik problemen heb met ET dan is het meestal Punkbuster die vervelend doet.
word jij onterecht gekickt door pb...?
dat heb ik nog nooit gezien tbh 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
Verwijderd schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 23:13:
[...]

Mompelt iets met PB updaten en/of pb_security 0 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h3ll
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 23:13:
[...]

Mss heb je je ogen in je reet zitten ofzo, maar je wil me niet vertellen dat jij dat niet gezien hebt na die laatste PB update?
Dat iedereen de eerste keer na die update n warning kreeg van PB, en dat er mensen gekicked werden? is ook vaak genoeg op ventrilo gebruld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

Ryan666 schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 03:32:
[...]

Mss heb je je ogen in je reet zitten ofzo, maar je wil me niet vertellen dat jij dat niet gezien hebt na die laatste PB update?
Dat iedereen de eerste keer na die update n warning kreeg van PB, en dat er mensen gekicked werden? is ook vaak genoeg op ventrilo gebruld..
Ik zie zo n smilie bij spanky en ik dacht aan sarcasme :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand mompelt hier dat hij dan wel de laatste versie van PB heeft........En vaak is het zo dat ik dan op haast geen server kan of de helft ofzo iets vaags (soms ook gewoon 1 server...). Rebooten, router rebooten, eigenljik alles werkt gewoon niet. En als ik de volgende dag weer ga spelen dan werkt het weer goed...... Maar het is ALTIJD PunkBuster die moeilijk doet op die momenten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Verwijderd schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 16:40:
Dat heb ik nou ook! Heb in een grijs verleden in een clannetje gezeten en dat was best wel okee: alles overleggen en goed uitdenken, met elkaar alles doen, zorgen dat je je eigen taak goed uitvoert. Maar op pubs heb je dat 9/10 keer dus niet, waar ik dus zelf ook niet van gecharmeerd ben. Maar als je even een keertje wat servers afgaat kom je vanzelf eentje tegen waar de mensen wel leuk als team samenwerken. Heb dat zelf veel op Duitse servers, die spelers daar zijn (kan toeval zijn natuurlijk) wat minder arrogant :P En het mag af en toe ook lekker een ongeorganiseerde funboel zijn, je moet wel af en toe lachen :P

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 08:37:
[...]

een mooi voorbeeldje: ik vind je maar een eikeltje en ik heb die hack ...ff cheaten maak wat pbss met jou informatie erop, post het op xfire, zet mooi even erbij in welke clans je speelt voor clanbase en je bent zo banned aangezien clanbase nog steeds NIET wilt geloven dat dit kan :[
Goh toch vreemd hoe ik als normale, eerlijke speler zo weinig verstand heb van hacks. Je noemt dingen waarvan ik niet eens wist dat ze bestaan tbh. Of moet ik nu ook uitkijken dat "iemand" mijn guid gaat gebruiken omdat ik nu iets gezegd heb.

Sorry hoor, maar het gaat er bij mij niet in dat een eerlijke speler zo veel van cheaten weet (en ik heb even rondgevraagd) Waarnaast ook nog eens de "cheaterclan" weer tevoorschijn komt. In het engels zou zo iets reasonable doubt heten, de schijn heb je tegen.
n/o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

't Is weer klaagtijd voor mij :D

[+whine]
Nou mix ik af en toe met wukas wat af met wat andere hollandsche spelers, toch komt het er altijd op neer dat we tegen polski gassies moeten spelen :p waarom is het zo onmogelijk om tegen hun te spelen op een fatsoenlijke wijze? De ene keer zijn ze gewoon zielig bezig (opzettelijk maxpackets verlagen) of dan zijn het leuke spelers enzo maar dan is het gewoon dat je ze moeilijk kan raken, ook al hebben ze hun settings voluit, kek
[-whine]

Uiteindelijk zeg ik toch weer dat ik kap en smijt ik ET van me ploeter af en dan komt het er weer op neer dat die verslaving terug komt, staat ET er op een magische wijze weer op, zit ik weer te gamen met een gevoel van.. Hey weer poolse gangsters! Blargh :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexji
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 12:12
Verwijderd schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 14:19:
't Is weer klaagtijd voor mij :D

[+whine]
Nou mix ik af en toe met wukas wat af met wat andere hollandsche spelers, toch komt het er altijd op neer dat we tegen polski gassies moeten spelen :p waarom is het zo onmogelijk om tegen hun te spelen op een fatsoenlijke wijze? De ene keer zijn ze gewoon zielig bezig (opzettelijk maxpackets verlagen) of dan zijn het leuke spelers enzo maar dan is het gewoon dat je ze moeilijk kan raken, ook al hebben ze hun settings voluit, kek
[-whine]

Uiteindelijk zeg ik toch weer dat ik kap en smijt ik ET van me ploeter af en dan komt het er weer op neer dat die verslaving terug komt, staat ET er op een magische wijze weer op, zit ik weer te gamen met een gevoel van.. Hey weer poolse gangsters! Blargh :(
De snelheid van hun verbinding is opzich wel goed, maar de kwaliteit is pruts, zodat er veel packets wegvallen. Maar AzA kan er ook wat van met zn crouchscriptje

<- hkrep :<

En we hebben Mztik weer aan het spelen!

[ Voor 3% gewijzigd door Alexji op 05-07-2006 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h3ll
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 13:43:
[...]

Goh toch vreemd hoe ik als normale, eerlijke speler zo weinig verstand heb van hacks. Je noemt dingen waarvan ik niet eens wist dat ze bestaan tbh. Of moet ik nu ook uitkijken dat "iemand" mijn guid gaat gebruiken omdat ik nu iets gezegd heb.

Sorry hoor, maar het gaat er bij mij niet in dat een eerlijke speler zo veel van cheaten weet (en ik heb even rondgevraagd) Waarnaast ook nog eens de "cheaterclan" weer tevoorschijn komt. In het engels zou zo iets reasonable doubt heten, de schijn heb je tegen.
n/o
ach, dat is dat groepje van fac en aanhangselen, die mensen die jullie qua skill voorbij zijn voor cheaters uitmaken :)
ik heb nog nooit gecheat, maar ik lees er genoeg over en hoor er genoeg van, ga je nu ook twijfelen of ik wel clean ben ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponz
  • Niet online

Sponz

nul nest parfait saif moi

Waarom duurt dat 'awaiting challenge' tegenwoordig zo lang, ik zit al snel een minuut te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h3ll
  • Niet online
Sponz schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 15:32:
Waarom duurt dat 'awaiting challenge' tegenwoordig zo lang, ik zit al snel een minuut te wachten.
En wat is je ping dan als je in die server zit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponz
  • Niet online

Sponz

Ryan666 schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 15:38:
[...]

En wat is je ping dan als je in die server zit ?
Ik pak de bovenste servers, je weet wel, die met pings van onder de 30 ms, tijdens het spelen ook nergens last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AleXnl schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 15:01:
[...]

De snelheid van hun verbinding is opzich wel goed, maar de kwaliteit is pruts, zodat er veel packets wegvallen. Maar AzA kan er ook wat van met zn crouchscriptje

<- hkrep :<

En we hebben Mztik weer aan het spelen!
Het is niet zo zeer het crouchen waar ik me aan irriteer maar de kwaliteit van de verbinding :P
Dat je hkrep ben weet ik :P
Mztik is ook een lagger.. }:O (tauren shaman lol)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2006 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h3ll
  • Niet online
Sponz schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 15:51:
[...]

Ik pak de bovenste servers, je weet wel, die met pings van onder de 30 ms, tijdens het spelen ook nergens last van.
Raar, mss overbodige pk3 files en/of slechte routing ? trace die server eens

[ Voor 4% gewijzigd door h3ll op 05-07-2006 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 17:02
Ryan666 schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 15:53:
[...]

Raar, mss overbodige pk3 files en/of slechte routing ? trace die server eens
Slechte routing zou je ook terug moeten zien in je ping dan ;)

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ligt aan de server waar je speelt :)
of probeer eens /timescale 1 of als je dat al hebt /timescale 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponz
  • Niet online

Sponz

Thx, en zal ook es een verse install doen, de huidige aardig vol gebaggerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
Weet iemand hoe je die icoontjes in je map (en in de limbo map) weer terug kan krijgen? Bij mij zijn ze op vreemde wijze ineens weg. Iemand een idee wat ik maak er graag gebruik van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
Danjel schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 17:23:
Weet iemand hoe je die icoontjes in je map (en in de limbo map) weer terug kan krijgen? Bij mij zijn ze op vreemde wijze ineens weg. Iemand een idee wat ik maak er graag gebruik van.
Hmmm, ik heb hetzelfde probleem sinds vandaag. Ik vermoed overigens dat het te maken heeft me de nieuwste Nvidia Video Drivers. Heb jij toevallig ook pas geupgrade naar versie 91.31? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ryan666 schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 15:30:
[...]

ach, dat is dat groepje van fac en aanhangselen, die mensen die jullie qua skill voorbij zijn voor cheaters uitmaken :)
ik heb nog nooit gecheat, maar ik lees er genoeg over en hoor er genoeg van, ga je nu ook twijfelen of ik wel clean ben ?
Sorry schat, maar ik heb nog nooit iemand publiekelijk voor cheater uitgemaakt, ook nu niet. Ik heb alleen wel genoeg warretjes gespeeld om te weten of iemand goed is of dat er meer achter zit. Maar als, zoals jij weet, punkbuster screenshots te faken zijn zal dat niet te bewijzen zijn.

kusje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Ryan666 schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 15:30:
[...]
waar slaat dit nou op, ik denk niet dat wij ooit iemand hebben beschuldigd. wat chris zegt is waar, wij speelden jaren geleden al op een niveau en hebben (in het verleden) tegen mening EC clan gespeeld, dan voel je soms wel dat zaken niet kloppen, en heel vaak blijkt dat gevoel te kloppen als je dan met wolfcam terug kijkt of en pbss ziet. ik denk niet dat wij iets over faynatic of hoe ze ook mogen heten hebben gezegd, persoonlijk heb ik 1x tegen ze gespeeld in een mixje, afgezien van de enorme hoeveelheid globalchat was ik niet onder de indruk. ik weet wel dat een aantal van hun in intense hebben gespeeld en dat was wel een duidelijke cheaterclan, zeer recent is er iemand van hun gepakt en dat snoozer heeft gehackt is ook geen geheim. als je ze dan nog verdedigd heb je de schijn tegen, maar ik denk niet dat iemand van fac ze beschuldigd heeft, graag zou ik een link zien waar dat gebeurd is.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h3ll
  • Niet online
ph4ge schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 18:16:
[...]

waar slaat dit nou op, ik denk niet dat wij ooit iemand hebben beschuldigd. wat chris zegt is waar, wij speelden jaren geleden al op een niveau en hebben (in het verleden) tegen mening EC clan gespeeld, dan voel je soms wel dat zaken niet kloppen, en heel vaak blijkt dat gevoel te kloppen als je dan met wolfcam terug kijkt of en pbss ziet. ik denk niet dat wij iets over faynatic of hoe ze ook mogen heten hebben gezegd, persoonlijk heb ik 1x tegen ze gespeeld in een mixje, afgezien van de enorme hoeveelheid globalchat was ik niet onder de indruk. ik weet wel dat een aantal van hun in intense hebben gespeeld en dat was wel een duidelijke cheaterclan, zeer recent is er iemand van hun gepakt en dat snoozer heeft gehackt is ook geen geheim. als je ze dan nog verdedigd heb je de schijn tegen, maar ik denk niet dat iemand van fac ze beschuldigd heeft, graag zou ik een link zien waar dat gebeurd is.
ik ken boogie, perfo en efax al stukkkkkkkkkkken langer dan intense, lang genoeg om te kunnen zeggen dat ze niet cheaten, krijg er zowiezo langzaam de schijt van, op xfire komt weet ik niet hoevaak langs 'fayntic is a cheaterclan', als ik zelf gewoon weet dat het NIET zo is, wil dat dan zeggen dat de mensen die zeggen dat het WEL zo is dom zijn, of dat ik lieg.
Ik ga voor het eerste.

edit: oja, die 'cheaters' uit intense, waren wat random mensen, de 'kern', dus die gasten van DeW daarvoor, zijn gewoon harstikke clean.

Maja goed, genoeg geluld over cheaten, geen zin erin dat dit topic weer dicht moet..

[ Voor 11% gewijzigd door h3ll op 05-07-2006 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
Morax schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 17:27:
[...]

Hmmm, ik heb hetzelfde probleem sinds vandaag. Ik vermoed overigens dat het te maken heeft me de nieuwste Nvidia Video Drivers. Heb jij toevallig ook pas geupgrade naar versie 91.31? :)
Yups. Straks ff oudere versie proberen dus.

edit:

fixed met oude drivers

[ Voor 6% gewijzigd door Danjel op 05-07-2006 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morax schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 17:27:
[...]

ik ook 8)7
heb dit al een hele tijd.

maar soms staan ze er zo ineens weer :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
Ja, ff een oudere driver pakken dan doet ie het dus weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speelde eerst een war toen zag ik al dat hun max packets super laag was zodat ze harstikke moeilijk te raken waren. Weten ze precies wanneer jij om een hoekje komt zelfs als we geen geluid maken. En ze maken voor 8/10 een hs....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

Verwijderd schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 11:51:
Ik speelde eerst een war toen zag ik al dat hun max packets super laag was zodat ze harstikke moeilijk te raken waren. Weten ze precies wanneer jij om een hoekje komt zelfs als we geen geluid maken. En ze maken voor 8/10 een hs....
wat is super laag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind kennis over dingen waarover je praat heel belangrijk vandaar dat ik me verdiep in "onbekende" onderwerpen.

dat zouden meer mensen moeten doen :]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vraaag
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Die link van ETminimiser werkt niet meer en bij google kan ik ook niet vinden, dus kan iemand me een link geven of iets anders want het lijkt me wel heeeel handig, alvast bedankt.. :) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Vraaag schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 20:24:
Die link van ETminimiser werkt niet meer en bij google kan ik ook niet vinden, dus kan iemand me een link geven of iets anders want het lijkt me wel heeeel handig, alvast bedankt.. :) :P
even zoeken op www.enemy-territory.com of me ff slappen op irc dan stuur ik hem je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:42

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Topicstarter
Fixed in de topicstart :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een veel fijnere minimizer :) werkt voor veel meer games dan ET.

link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:42

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 02:04:
ik heb een veel fijnere minimizer :) werkt voor veel meer games dan ET.

link
Hmm, dat werkt blijkbaar voor Quake III engine games waar ET ook onder valt. Sja, ik zal hem vanmiddag wel even in de startpost verwerken :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
For your info:

http://www.xfire.be/?x=news&mode=item&id=2200
XonX-Network is proud to present you with their public server
...
-Knockback is disabled
-Spread has been reduced
-Helmet protection is disabled
-All heavy weapons are disabled including rifle grenades and mines
...
Server address: 85.17.39.194
Of het een beetje leuk spelen is, geen idee, nog niet uitgeprobeerd. De doelgroep voor deze server zal het spelen erop wel saai maken. In plaats van objective hadden ze denk ik beter voor (team)deathmatch met random spawns kunnen kiezen.

[ Voor 31% gewijzigd door Infinitive op 07-07-2006 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vraaag
  • Niet online
bedankt voor die minimiser, ff kijken of t werkt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vraaag
  • Niet online
Huh? ik ging net weer even ET spelen en dat loading balkje duurde gewoon 10 minuten:S terwijl t normaal niet een 10 seconden duurt, dit is echt heeel raar.. iemand weet hoe het komt? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraaag schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 15:10:
Huh? ik ging net weer even ET spelen en dat loading balkje duurde gewoon 10 minuten:S terwijl t normaal niet een 10 seconden duurt, dit is echt heeel raar.. iemand weet hoe het komt? :P
te weinig geheugen vrij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
Infinitive schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 08:59:
For your info:

http://www.xfire.be/?x=news&mode=item&id=2200

[...]

Of het een beetje leuk spelen is, geen idee, nog niet uitgeprobeerd. De doelgroep voor deze server zal het spelen erop wel saai maken. In plaats van objective hadden ze denk ik beter voor (team)deathmatch met random spawns kunnen kiezen.
Leuk als je eraan gaat wennen en dan weer een war oid gaat spelen. Totaal anders dus. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
Dan realiseer je je dus hoe slecht ET eigenlijk is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
Infinitive schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 18:41:
Dan realiseer je je dus hoe slecht ET eigenlijk is ;)
Of hoe slecht publics wel niet zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
Danjel schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 01:48:
[...]

Of hoe slecht publics wel niet zijn :+
Nu heb ik op zich gisterenavond best wel plezier op een public gehad, samen met Mielll. Ik allemaal selfkillen vlak voor Mielll zijn neus, niks aan de hand, maar toen deed Mielll het een keertje, werd hij meteen gekickt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
Ja dat zeg ik, pubs zijn slecht. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Infinitive schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 11:41:
[...]
Nu heb ik op zich gisterenavond best wel plezier op een public gehad, samen met Mielll. Ik allemaal selfkillen vlak voor Mielll zijn neus, niks aan de hand, maar toen deed Mielll het een keertje, werd hij meteen gekickt :P
Ja wat een kneus ofniet dan? ik hield me al 5-6 mappen aan die achterlijke regeltjes daar en doe 1x een selfkill omdat ik het zat was om door een panzer afgeschoten te worden.. 2 min. na mijn selfkill werd ik gekicked. Dat bedoel ik dus met die nub pubs, geen ene fuck aan..
zat vanmorgen nog weer ff op een arena51 server. Ik was lekker aan het rondknallen en na enkele minuten waren ze bijna allemaal over gegaan naar panzer (2x) en riflenade (3x) of fdops. De laatste 10 speelminuten waren het alleen maar panzers, riflers en fdops met spam op spawngebied :P
Achja, dat weet je van te voren als je zo'n server joined, dus heb maar niet gewhined ^^

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2006 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

Verwijderd schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 13:46:
[...]

Ja wat een kneus ofniet dan? ik hield me al 5-6 mappen aan die achterlijke regeltjes daar en doe 1x een selfkill omdat ik het zat was om door een panzer afgeschoten te worden.. 2 min. na mijn selfkill werd ik gekicked. Dat bedoel ik dus met die nub pubs, geen ene fuck aan..
zat vanmorgen nog weer ff op een arena51 server. Ik was lekker aan het rondknallen en na enkele minuten waren ze bijna allemaal over gegaan naar panzer (2x) en riflenade (3x) of fdops. De laatste 10 speelminuten waren het alleen maar panzers, riflers en fdops met spam op spawngebied :P
Achja, dat weet je van te voren als je zo'n server joined, dus heb maar niet gewhined ^^
Noobservers met regels & admins, dat is het ergste wat er is. Noobservers zonder regels & admins zijn al een heel stuk beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firedre
  • Laatst online: 20:11
Verwijderd schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 13:46:
[...]

Vind dutchbat toch wel 10 X beter als bv skyslet.

1 panzer per team, en veel minder arty, en als hun regel is; geen sellfkill in battle so be it?

Elite lijkt wel steeds beter te worden :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Firedre schreef op zondag 09 juli 2006 @ 00:11:
[...]

1 panzer per team, en veel minder arty, en als hun regel is; geen sellfkill in battle so be it?

mjah ben gewend om veel te selfkillen met ET. Maar als ik dan 20x afgeschoten word door een panzer en me gewoon aan de "niet selfkillen in battle" regel hou en dan de 21e x hoor ik weer die piiiiiiiep in m'n rug, selfkill.. en dan ineens *kick*.. vind ik dat niet echt netjes.. infin selfkilled toch ook 10 x recht voor m'n neus? :o

nouja, zal wel machtsgeil zijn ofzo.. ik kom er iig niet meer terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
Dat soort servers komt me bekend voor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h3ll
  • Niet online
[...]

True, maar het erge eraan is dat als jij probeert redenen te geven waarom selfkillen niet erg is, wordt er meteen door hun gedaan alsof zij de pro der pro's zijn, waardoor je merkt dat het n funclan is die alles doet om aan XP te komen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
masterserver ligt eruit? kan geen serverlijst meer ophalen iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rev! schreef op zondag 09 juli 2006 @ 03:57:
masterserver ligt eruit? kan geen serverlijst meer ophalen iig
heb je hem niet op "LAN" staan? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firedre
  • Laatst online: 20:11
Verwijderd schreef op zondag 09 juli 2006 @ 01:26:
[...]

mjah ben gewend om veel te selfkillen met ET. Maar als ik dan 20x afgeschoten word door een panzer en me gewoon aan de "niet selfkillen in battle" regel hou en dan de 21e x hoor ik weer die piiiiiiiep in m'n rug, selfkill.. en dan ineens *kick*.. vind ik dat niet echt netjes.. infin selfkilled toch ook 10 x recht voor m'n neus? :o

nouja, zal wel machtsgeil zijn ofzo.. ik kom er iig niet meer terug
Dat snap ik ook, en gelijk heb je...

Maar wat zijn dan wel 'lekkere' Pub's ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
ETpro clanservers die geen lock hebben :)

Ik zit nu een paar dagen in de KTA (Kill them all) server, en die is wel relaxed moet ik zeggen :) (Alleen vandaag was er een of andere admin die de hele tijd artilleries aan het oproepen was, en we speelden met 54 mensen, dus dat was niet zo leuk..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

[...]

Kijk dat bedoel ik, noobservers met admins & regels zijn sucky. Ik weet nog wel dat ik met redneck daar die admins ging zieken. Oh wat hebben we toch gelachen. ze werden helemaal gek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Firedre schreef op zondag 09 juli 2006 @ 18:24:
[...]

Dat snap ik ook, en gelijk heb je...

Maar wat zijn dan wel 'lekkere' Pub's ?
efterlyst, bio, fdnl.. als je daar mee kan komen iig :9

en niet zeuren van "het zijn alleen maar medics" want ja, medic is nou eenmaal de sterkste klasse en dus zie je die daar veel ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
ETmain 64 man server met default cfg, dan realiseer je je pas hoe slecht ET is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
ph4ge schreef op maandag 10 juli 2006 @ 01:31:
ETmain 64 man server met default cfg, dan realiseer je je pas hoe slecht ET is dat ET daar niet voor ontworpen/gemaakt is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h3ll
  • Niet online
ph4ge schreef op maandag 10 juli 2006 @ 01:31:
ETmain 64 man server met default cfg, dan realiseer je je pas hoe slecht ET is :)
True, hoelang duurt het dan wel niet voordat alles is bijgewerkt als je TAB inhoudt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
Lekker boeiend ook. pubs = bleh. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
Op zich wel jammer dat de CB ET 3on3 spring-cup wat uitloop heeft. Want nu we de halve finale bereikt hebben moeten we denk ik gegarandeerd nog 2 matches spelen? Want zelfs als we de volgede match verliezen, dan moet er nog een match gespeeld worden voor de 3e plek. Maar eind volgende week ga ik op vakantie :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
err Infin, meld dat ff. Ik ben namelijk de 21e juli weg (campzone!!).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Danjel schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 11:01:
err Infin, meld dat ff. Ik ben namelijk de 21e juli weg (campzone!!).
euhm, op campzone heb je toch nog veel meer nerds en internet?? m.a.w. Je kan wel? : :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
Ja op campzone heb je internet... NOT. Het is best wel afgelegen van de echte bewoonde wereld. Der is 8mbit ofzo vrij voor 2250 man, en alleen een aantal poortjes staan open. Dat is voor email en irc geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexji
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 12:12
Danjel schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 12:13:
Ja op campzone heb je internet... NOT. Het is best wel afgelegen van de echte bewoonde wereld. Der is 8mbit ofzo vrij voor 2250 man, en alleen een aantal poortjes staan open. Dat is voor email en irc geloof ik.
helaas ja, ik ga ook als ET speler, hoop dat er tenminste wat mensen rondlopen die het spel boven alleen pubben begrijpen, paar mixed 3on3s ofzo, verder weinig interressante compos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
Mwah, ik ben benieuwd of een 3o3 mixje eruit zal komen, maar als ie er is ben ik zeker van de partij. En ET is zowieso heeel weinig gespeelt op LANs, komt denk ik omdat het te moeilijk is om ff te gaan spelen. UT is schieten en dood gaan. Soms nog een vlaggetje pakken. Zover ik weet is cs(s) ook alleen maar schieten en dood gaan. ET is wat dat betreft dus wel een moeilijker spel dan de meeste andere games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07 11:37

Roeligan

Feyenoord

De laatste keer dat [eLiTe] op CZ was is er wel degelijk ge-ET-ed. Dat was nl. precies de periode dat we ET gingen spelen naast UT2k3 :P .

Ik heb een WoW-dip dus kom deze week wel weer ff ET-en.. kijken of het nog wil lukken :/ of toch maar weer CS: S-en :+ nehh

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het gezellig en nuttig voor elkaar.
Dus geen offtopic geblaat, slow-chat, flames of erger.