Ik was toen een beetje stoned jah, maar ik heb zelfs nu in de frisse morgen nergens last vanVerwijderd schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 11:02:
@ Ryan666 Kan je voortaan ietsje duidelijker schrijven....ik begrijp het wel maar het kost toch wat meer moeite.......
Ik ben wel een rambomedic maar ik heal en revive mensen als ik dat kan. Maar ik geloof dat je dan eigenlijk geen rambomedic meer bent. Ik hou ervan om met een team heerlijk samen te spelen en als een echt team door de objectives te gaan.
Sinds wanneer zit je niet in de zogenaamde "scene" als je nog niet zo vaak wars hebt gespeeld..... En al die blabla over de ET "scene", als je in een clan zit, wel wars hebt gespeeld en meer gaat spelen, veel over ET weet en veel ET speelt vind ik dat je ook in de ET scene zit....
Maar kunnen we gewoon ophouden over de ET "scene".
En ik kan heus wel spelen met lage skills (dan bedoel ik de skills die te maken hebben met XP, niet dat ik lage skills heb) alleen het speelt gewoon fijner om met wat snellere reload te hebben.
@ Illegal Ik ben het met je eens. Originele mappen aanpassen is "not done". Alle mappen die alter aangepast zijn, zijn eigenlijk een beetje verneukt......
En met 'de scene' weet iedereen dat mensen eerst altijd pubspelers zijn, maar als ze eenmaal wars spelen veranderd hun kijk op XP en pubs en 'snellere reload' bijv. echt wel.. Als je n war hebt, heeft iedereen dezelfde reload snelheid dus wat is er dan mis mee....