[PC]Wolfenstein: Enemy Territory - deel 12

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste
Acties:
  • 14.464 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AdrianP schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 23:14:
Close / normal combat
Sens: 1.1
Fov: 110
Crosshair: little
Crosshair Health: On
Drawgun: 1

Long distance:
Sens: 0.9
Fov: 90
Crosshair: tiny
Crosshair Health: On
Drawgun: 1

Logitech MX518
Icemat
op hoeveel dpi? :>

ik speel namelijk altijd met 1.2 op 800dpi :) change nooit wat aan mn fov etc. (110)
cg_drawCrosshair "5"
cg_crosshairSize "35"
crosshair health off :Y)
r_mode 6 @ r_displayrefresh 100
met cl_maxpackets 100 :)

edit: oh ook nog met com_maxfps 100 :9

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2006 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shameblaster schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 10:58:
Kspeel nu af en toe weer de SP van rtcw, en ja fueldump is daarop gebaseerd.
Dat level waarbij je start in het bos, en stil mensen moet omleggen zodat het alarm niet afgaat ( sten )
Mission 3, Level 1: Forest Compound
[afbeelding]

zitten zo veel stukken uit fueldump in : )

aleen is de Sp makkelijk als je tijdje MP speelt
Daar zat ik ook aan te denken. Zou je trouwens je savegame vanaf daar kunnen uploaden ergens. Ik wil ook graag weer opnieuw spelen, maar zodra ik aan die zombies denk uit het 2e level heb ik al geen zin meer. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ryan666 schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 03:57:
[...]

Wat is jouw sens dan wel niet? als ik op mijn icemat over hele breedte ga, draai ik mss 1x 200 graden :D
Ryan666, beter lezen.. kijk
Verwijderd schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 18:27:
razer diamondback
steelpad 4d

ingame 4.47
windows: 8-9 (razer driver) on the fly uit natuurlijk

Als ik op m'n 4d matje van links naar rechts ga met de muis maak ik ong. 4,5 x 360 graden ingame :9
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan ook gewoon even cheat mode inschakelen en de juiste code + mapname invoeren (uit me hoofd weet ik het niet meer maar je kan het hier vinden: gamewinners)

Ik haatte al die klote mummies (nu nog steeds trouwens :P ). Vooral die mummies die je verblinden en de vlammende mummies. Vooral het einde was gaar met die über mummies en überzombie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wuKas, chamire & overboost (ik) zoeken een 6on6 team om Summercup mee te veroveren, oud 141 gaat niet door, dus ja :P.
Mocht er nog enig goeds rondlopen.. Let me know..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h3ll
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
oh ja sorry t was al laat xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer is die Summercup ook alweer? Want het zal wel zo zijn dat waarschijnlijk de helft van me clan op vakantie is op dat moment (de eene helft gaat in de eerdere deel van de vakantie op vakantie en de andere helft in een wat latere deel). Misschien dat ik dan wel zin en tijd heb om wellicht mee te spelen. Ik speel alweer redelijk op mijn niveau (ik kan beter maar iedere keer als ik weer op echte top niveau ga spelen gebeurt iets waardoor ik eht of een tijdje neit kan spelen of heel weinig).Anders moeten we gewoon een keer afspreken dat we met z`n allen gaan spelen. Ik ga 10 juli op vakantie en ben dat 2 tot 3 weken weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of het al langs is gekomen maar:
De badgerbil panzer/lowgrav server gaat eind deze maand weg, als |RR|clanlid vind ik het wel jammer.

weet iemand nog andere soortgelijke servers??
want ik kan geen panzerservers vinden, vindt het namelijk wel leuk om te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ril al bij het woord panzer......maar ik geloof dat er niet zo veel panzer servers zijn. Ik kom ze iig nooit tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 17:20:
wuKas, chamire & overboost (ik) zoeken een 6on6 team om Summercup mee te veroveren, oud 141 gaat niet door, dus ja :P.
Mocht er nog enig goeds rondlopen.. Let me know..
ik dacht dat wukas gekapt was met "ET in clanverband" ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:12

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Topicstarter
Panzer FTW! \o/
Ik mag graag mensen uit de tent lokken met de panzer, iedereen begint te schelden etc. etc. Illegal_Alien is volgens mij één van de betere panzerfaustschieter hier.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Panzer kan soms wel leuk zijn, mits je meer mannen killed, ipv 1 man en ook nog is vaporizen ;|
Aleen als die tegen jou gebruikt wordt is het wat minder :P

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hieronymus
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Wat spelen jullie nu eigenlijk, 2.55 of 2.60? Want ik speel het ook sinds een paar maanden, en speel voornamelijk op 2.55 :P

So now, less than five years later, you can go up on a steep hill in Las Vegas and look West, and with the right kind of eyes you can almost see the high-water mark — that place where the wave finally broke and rolled back.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Topicstarter
Ik speel gewoon op 2.60. Mag ET graag up to date houden en speel liever niet met oudere versies.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Outerspace schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 11:49:
Panzer FTW! \o/
Ik mag graag mensen uit de tent lokken met de panzer, iedereen begint te schelden etc. etc. Illegal_Alien is volgens mij één van de betere panzerfaustschieter hier.
Mjah ik panzer grotendeels idd voor de reacties :) Ben tijdje uit ET geweest dus ben wat stroef geworden maar dat komt wel weer terug :)

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Illegal_Alien schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 13:30:
[...]

Mjah ik panzer grotendeels idd voor de reacties :) Ben tijdje uit ET geweest dus ben wat stroef geworden maar dat komt wel weer terug :)
Ik bedenk me wel een 2e keer of ik een pub join waar illegal aan het panzeren is.. panzers zijn vervelend maar illegal + panzer is voor veel mensen /disconnect. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan wil ik weleens tegen illegal spelen. Ik ben weer op het niveau dat ik panzern00bs dood schiet voordat de panzer is afgeschoten en vaak ontwijk ik ze ook weer.

Maar ik vind nog steeds dat we eens met z`n allen meoten afspreken en gaan ET-en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy
  • Laatst online: 08-09 12:50

Shaggy

Misantroop pur sang

Verwijderd schreef op zondag 25 juni 2006 @ 16:32:
Dan wil ik weleens tegen illegal spelen. Ik ben weer op het niveau dat ik panzern00bs dood schiet voordat de panzer is afgeschoten en vaak ontwijk ik ze ook weer.

Maar ik vind nog steeds dat we eens met z`n allen moeten afspreken en gaan ET-en.
Ehh, Geloof mij maar. Dat wil je niet....

Ik kan de meesten wel hebben in-game, maar IA als tegenstander met panzer is erg...ehh "lastig" zullen we maar zeggen :)
Dat hebben in het verleden ook vele mensen ondervonden, ook mensen uit superieure clans })

Panzer Airlines kicks ass _/-\o_

Making an ass of myself since the 70's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shaggy8675 schreef op zondag 25 juni 2006 @ 17:46:
[...]

Ehh, Geloof mij maar. Dat wil je niet....

Ik kan de meesten wel hebben in-game, maar IA als tegenstander met panzer is erg...ehh "lastig" zullen we maar zeggen :)
Dat hebben in het verleden ook vele mensen ondervonden, ook mensen uit superieure clans })

Panzer Airlines kicks ass _/-\o_
i'm with stupid, ik kan zelf ook een aardig potje knallen en heb de panzernubs ook vaak te pakken, maar er komen mij weer vervelende herinneringen teboven van een bepaalde "panzer airlines" bind afkomstig van IA die altijd na een vervelende piiiiiiep tevoorschijn kwam :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 03:56

Zenix

BOE!

Verwijderd schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 00:10:
[...]

ik dacht dat wukas gekapt was met "ET in clanverband" ?
wukas kan je niet vertrouwen.

Panzer speel ik ook graag, vooral op de meer skilled publics ( telenet daar staat panzer aan ) dan krijg je een hoop whine tegen je kop aan. Dat is best grappig. Op ice haal ik meestal 200+ acc daar is panzeren heerlijk. En lekker af en toe riflen en spammen is ook leuk.

[ Voor 15% gewijzigd door Zenix op 25-06-2006 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendaco
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21:32

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Aaah alweer een nieuw topic, vroeg me al af waarom t et topic niet meer in mn myreact terugkwam, na deze post dus weer wel. ;)

Zelf speel ik veel et pub op een aantal vaste servers (zit daar ook in die community), waar ze een handig levelsysteem hanteren. Zodoende heb ik adminrechten op een aantal van die servers, wat ik zelf wel leuk vind om te doen :P

Trouwens over de startpost, ik had daar een keer Rosebud aangedragen, welke er ook nog steeds in staat maarrr.. deze server is helaas een maandje geleden uit de lucht gegaan :'(
wel jammer maar dr zijn natuurlijk nog genoeg andere leuke servers 8)

Hoe gaat t trouwens met xs4all, ik heb die 2 servers allebei in mn xfire staan maar zie daar echt nooit meer iemand inzitten.
Heb daar toen nog leuk gespeeld samen met erazzzer en de meisjes van ggw :Y)

edit:
oow en die regel in de sp over selfkill > met forcetapout heeft echt totaal geen zin aangezien je altijd al standaard wordt 'uitgetapt'
Tenminste ik heb t nooit anders gezien.

[ Voor 11% gewijzigd door Pendaco op 25-06-2006 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zenix schreef op zondag 25 juni 2006 @ 19:42:
[...]

Waar slaat dat nou weer op 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gebruiken jullie trouwens Xfire?

Bij mij is het vaak voorgekomen dat je juist niet automatisch uitgetapt wordt.

Wat trouwens ook leuke servers zijn zijn de Arena51 servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Topicstarter
Pendaco schreef op zondag 25 juni 2006 @ 19:52:
edit:
oow en die regel in de sp over selfkill > met forcetapout heeft echt totaal geen zin aangezien je altijd al standaard wordt 'uitgetapt'
Tenminste ik heb t nooit anders gezien.
Mja, dat zei ik eerst ook :P Maaarrrrrr Infinitive zei dat het echt helpt, dus dan zal het ook vast wel zo zijn :) Anders zou hij het niet beweren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 25 juni 2006 @ 20:20:
[...]

Waarschijnlijk zal hij wel weer begonnen zijn.. :?
Verwijderd schreef op zondag 25 juni 2006 @ 20:34:

En ja, ik gebruik Xfire ja, weet niet hoe het met de anderen zit.. (quoptimus in Xfire..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb altijd met /kill dat hij niet uittapt :/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 25 juni 2006 @ 21:50:
Ik heb altijd met /kill dat hij niet uittapt :/.
/bind knop "kill; forcetapout"

of de optie auto tap aanvinken in het etpro menu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Ik speelde meer als een jaar gelede dit spel, word er nu nog veel gespeeld? Dus dat er nog veel mensen online zijn? Anders zoek ik een ander spel om te gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

darkdesign schreef op zondag 25 juni 2006 @ 21:56:
Ik speelde meer als een jaar gelede dit spel, word er nu nog veel gespeeld? Dus dat er nog veel mensen online zijn? Anders zoek ik een ander spel om te gaan doen.
druk voor de grap eens op refresh list in ET server browser :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy

Shaggy

Misantroop pur sang

Verwijderd schreef op zondag 25 juni 2006 @ 20:34:

Ik ben ook regelmatig op 1 van die 2500 Arena servers te vinden. Shaggy8675 @ X-Fire.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shaggy8675 schreef op zondag 25 juni 2006 @ 23:43:
[...]

Ik ben ook regelmatig op 1 van die 2500 Arena servers te vinden. Shaggy8675 @ X-Fire.
hoe kunnen jullie toch overweg met die lag man :'(
ik kan daar echt niet tegen :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

Verwijderd schreef op zondag 25 juni 2006 @ 20:20:
[...]

Dat is mijn mening.

Maar arena servers heb ik geen extra lag hoor, alleen de spelers waar je tegen speeld laggen wel meer.

[ Voor 24% gewijzigd door Zenix op 26-06-2006 04:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zenix schreef op zondag 25 juni 2006 @ 19:42:
[...]

Waar je dit vandaan haalt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-09-2023
Outerspace schreef op zondag 25 juni 2006 @ 20:58:
[...]

Mja, dat zei ik eerst ook :P Maaarrrrrr Infinitive zei dat het echt helpt, dus dan zal het ook vast wel zo zijn :) Anders zou hij het niet beweren.
:) De reden daarvoor is dat je met een /kill niet uittapt als je wel dood bent maar nog wel revivable. Tijdens 3on3-tjes is het gebruikelijk om net voor spawn naar de tegenstander te rushen en op een halve seconde voor spawn te selfkillen. Als je dan net op het moment dat je selfkilled neergeschoten wordt, mis je je spawn, en dat is natuurlijk niet de bedoeling. Vandaar de forcetapout: dan weet je zeker dat als je selfkilled dat je hoe dan ook direct naar limbo gaat.

Bovendien, bij "wegvlieg-deaths" bij explosies zoals granaten of panzers, duurt het soms wel een seconde voordat je met "jump" kan uittappen. Via forcetapout heb je die restrictie niet.

putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-09 18:54
is het trouwens mogelijk om niet uit te tappen als je op jump drukt? ik gebruik altijd mn /kill knop om uit te tappen, maar ik heb nog wel eens dat ik net wil springen als ik wordt gekilld, en dus gelijk gegibd ben :s.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja, ik dat ik forcetapout bij moet schrijven. Dat gebruik ik ook altijd maar ik bedoelde dat dat niet gebeurde tenzij ik forcetapout gebruik.

Ik heb geen lag op de Arena51 servers hoor. Ik geloof dat ze ongeveer 15 servers hebben 8)7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h3ll
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 26 juni 2006 @ 13:15:
ja, ik dat ik forcetapout bij moet schrijven. Dat gebruik ik ook altijd maar ik bedoelde dat dat niet gebeurde tenzij ik forcetapout gebruik.

Ik heb geen lag op de Arena51 servers hoor. Ik geloof dat ze ongeveer 15 servers hebben 8)7.
Doe maar het dubbele :)

K speel bijna niet meer op publics, alleen nog maar 3on3 en 6on6...

en wuKaS kun je zeker wel vertrouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zenix schreef op maandag 26 juni 2006 @ 04:31:
[...]

Dat is mijn mening.

Maar arena servers heb ik geen extra lag hoor, alleen de spelers waar je tegen speeld laggen wel meer.
Euh op arena laggen de servers zelf, niet de spelers ;)

soms krijgt de hele server opeens 999 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

arena servers :r

leuk, temple, carnage en weet ik veel wat voor andere :r mappen.. een 1o1 map waar je met 30 spelers op zit met de panzer/fdops "restricties" van arena.. grotere spamfestijn kun je niet tegenkomen met ET

doe mij ook maar 3o3tjes, jammer dat we er niet vaak 3 hebben.. daarom dan maar fdnl/efter/bio :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 juni 2006 @ 15:14:

leuk, temple, carnage en weet ik veel wat voor andere :r mappen.. een 1o1 map waar je met 30 spelers op zit met de panzer/fdops "restricties" van arena.. grotere spamfestijn kun je niet tegenkomen met ET

doe mij ook maar 3o3tjes, jammer dat we er niet vaak 3 hebben.. daarom dan maar fdnl/efter/bio :)
Spam is leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

Ja spammen vind ik af en toe ook wel leuk. En veel vrienden van mij spelen ook arena dus kom ik ook weleens. Maar als ik serieuzer wil spelen ga ik wel naar andere server ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SysRq
  • Laatst online: 22:26
hmm, ik ben sinds kort weer eens met et aan de gang gegaan, maar ik mis nog een aantal scripts. Ik heb al een tijdje lopen zoeken maar ik mis er nog twee:

1. Als je op de middelste muisknop drukt wordt de crosshair (de stip dus) 2x zo klein. Is wel handig bij afstandsschoten.
2. De recoil van de fg42 verminderen. Er staat me iets bij dat daar iets voor was. :? Maar ik kan deze ook volledig mis hebben hoor. :)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag had ik wel wat problemen. Hadden we af en toe opeens allemaal 999. En soms enkele spelers die dan langere tijd 999 hadden maar nog wel andere spelers zagen bewegen maar haperig en zelf niks konden doen (ik ook).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SysRq schreef op maandag 26 juni 2006 @ 15:51:
hmm, ik ben sinds kort weer eens met et aan de gang gegaan, maar ik mis nog een aantal scripts. Ik heb al een tijdje lopen zoeken maar ik mis er nog twee:

1. Als je op de middelste muisknop drukt wordt de crosshair (de stip dus) 2x zo klein. Is wel handig bij afstandsschoten.
2. De recoil van de fg42 verminderen. Er staat me iets bij dat daar iets voor was. :? Maar ik kan deze ook volledig mis hebben hoor. :)
1:
code:
1
2
3
4
bind mouse3 vstr xhswitch
set xhswitch1 "cg_crosshairsize 48; vstr xhswitch2"
set xhswitch2 "cg_crosshairsize 24; vstr xhswitch1"
set xhswitch vstr xhswitch1

2: Kan niet, FG42 heeft geen recoil!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h3ll
  • Niet online
Hij bedoelt wss die andere snipergun, maar volgens mij werkt dat script niet meer sinds 2.60, heb het in het begin geprobeerd en kreeg steeds 'unknown command "lookdown"'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 17:02

We zijn er mee bezig, maar het beheer van de Arena51 servers werkt niet echt mee. De betreffende persoon (x9ldin) die over alle A51 servers gaat (ook die van andere spellen) doet geen ene moer voor spellen die hij zelf niet speelt. Dat was ook mede de reden dat de servers zo lang geen admins hadden. Pas ongeveer een half jaar geleden hebben ze het aangedurft iemand een semi-admin password te geven :X

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn.....ik zou wel 1 van die servers willen beheren :*). Wat leuke campaigns opgooien (over het algemeen is hij nu ook wel leuk), wat betere instellingen en gewoon veel opletten of alels wel naar behoren vergaat.

Ik merk wel als je veel ET speelt dat langzaam je UT skills ook vooruit gaan. Dit komt omdat UT vooral draait om aimen en daar oefen je ongeloofelijk mee met ET.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
Verwijderd schreef op maandag 26 juni 2006 @ 21:38:
Ik merk wel als je veel ET speelt dat langzaam je UT skills ook vooruit gaan. Dit komt omdat UT vooral draait om aimen en daar oefen je ongeloofelijk mee met ET.
Daar ben ik het niet mee eens. UT normal weapons is voornamelijk projectielen en daarvoor moet je een doelwit "leaden" en niet "tracken" zoals bij ET. Bij UT instagib is dat wel zo, maar daar komt het meer op timing dan op aim aan. Het is zelfs zo dat de echt goede spelers bijna niet eens richten, ze springen door het level heen en schieten op het moment dat iemand door de cursor loopt.

Dus wat dat betreft zijn UT en ET twee werelden apart :)

putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy

Shaggy

Misantroop pur sang

Ik moet idd zeggen dat de Arena servers heel af en toe wel eens een ref/admin kunnen gebruiken.
Vaak laat in de avond/nacht komen er wel eens multi-hackers bij die erg moeilijk weg te voten zijn. Of somige andere sfeerverziekende figuren.

Heb ooit idd maar 1 iemand zien inloggen als semi-admin. Maar die deed niks haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

shaggy8675 schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 00:53:
Ik moet idd zeggen dat de Arena servers heel af en toe wel eens een ref/admin kunnen gebruiken.
Vaak laat in de avond/nacht komen er wel eens multi-hackers bij die erg moeilijk weg te voten zijn. Of somige andere sfeerverziekende figuren.

Heb ooit idd maar 1 iemand zien inloggen als semi-admin. Maar die deed niks haha.
Was in iedergeval wel were even leuk raggen op die Klets server :P Vond je ook niet Shaggy? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h3ll
  • Niet online
shaggy8675 schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 00:53:

True, die zitten daar imo alleen voor 'de status' ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
haha de status van semi admin op een of andere lowskilled publicserver, tis maar waar je trots op bent. sorry hoor maar skynet is echt het laagste van het laagste niveau, daar kom ik echt niet meer. speel ik nog een stuk liever op fdnl/telenet als ik wil pubben.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Choxo
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-11-2023

Choxo

n\o/ne

Weet er iemand of het mogelijk is om via een wireless netwerk te fraggen?
Ik probeer zo af en toe eens pauze te nemen en wat te fraggen, maar ik ben bijna
onmiddellijk weer van de servers af door vlagenvan Connection Interrupted die fatsoenlijk
spelen onmogelijk maken...

Ik zit achter een netgear 54mb/s router...

Dank bij voorbaat!

×××

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
Helaas, draadloos netwerk en gaming is een kansloze combinatie. Zelfs als je met je ontvanger een meter van het accesspoint vandaan staat. Daar valt niets tegen te doen, op het leggen van een kabel na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SysRq
Infinitive schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 13:41:
Helaas, draadloos netwerk en gaming is een kansloze combinatie. Zelfs als je met je ontvanger een meter van het accesspoint vandaan staat. Daar valt niets tegen te doen, op het leggen van een kabel na.
:? Volgens mij is het behoorlijk goed te doen hoor... ik heb een hele tijd draadloos gespeeld, geen last van vertragingen. Voor de zekerheid had ik een aantal pingtesten uit laten voeren door heel nederland, ik bleef ruim onder de 40ms.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h3ll
  • Niet online
SysRq schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 13:51:
[...]

:? Volgens mij is het behoorlijk goed te doen hoor... ik heb een hele tijd draadloos gespeeld, geen last van vertragingen. Voor de zekerheid had ik een aantal pingtesten uit laten voeren door heel nederland, ik bleef ruim onder de 40ms.
Bij ons was er altijd heel toevallig eentje die nooit clanbase kon spelen als het erop aan kwam, omdat zn internet wegviel en vaak gewoon 'awaiting connection' kreeg ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SysRq
Mja, dat ligt dan meer aan de stabiliteit van de verbinding, niet aan de lag o.i.d. toch?

Als je gebruik maakt van recente apparatuur moet het volgens mij geen enkel probleem zijn. :)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy

Shaggy

Misantroop pur sang

Choxo schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 13:03:
Weet er iemand of het mogelijk is om via een wireless netwerk te fraggen?
Ik probeer zo af en toe eens pauze te nemen en wat te fraggen, maar ik ben bijna
onmiddellijk weer van de servers af door vlagenvan Connection Interrupted die fatsoenlijk
spelen onmogelijk maken...

Ik zit achter een netgear 54mb/s router...

Dank bij voorbaat!
Ik heb reeds jaren een WLAN, maar als ik ga spelen prik ik altijd een kabeltje in de router.
Een WLAN is gewoon niet stabiel genoeg om mee te kunnen gamen. Vaak spikes of lag. Dat kan je niet hebben in een spel als ET of bijv. CS:S

Dus, alles kan je met een draadloos geheel behalve betrouwbaar gamen. Helaas maar het is zo de snelheden zijn gewoon te variabel en onstabiel.
Illegal_Alien schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 02:03:
[...]

Was in iedergeval wel were even leuk raggen op die Klets server :P Vond je ook niet Shaggy? :)
Idd. Wat kunnen mensen toch zeuren als je in Battery als Axis met 2 panzers de spawn bestookttdd :P

Hehe, idd wel leuk gister, alleen moet ik de multi-kills van 3 en meer personen beter onder de knie krijgen ben ik bang.

Ach en wat betreft de low-skill op veel pubs...tjsa. Ik speel graag op bijv. Klets, Arena etc. juist vanwege de grootte diversiteid van spelers. Van totale n00b tot high skilled. Dat vind ik fijn spelen en word er veel impulsiever door. Als je op top servers speelt gaat je nivo idd vaak mee omhoog, maar ik vind juist de wisselwerking wel leuk. Je weet nooit wat er tegenover je staat.

Als ik echt voor skill en winnen ga spelen doe ik wel een war, voor de rest is een gezellige pub mijn perfecte speelterein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mithras
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Maar er zijn toch geen echte n00b servers? Ik speel het nu pas, en niet echt fanatiek. Daarom vind ik het ook wel leuk om op servers te spelen die een XP-save hebben van 24h ofzo. Dan ben ik tenminste niet een half uur bezig om eerst een paar lvl's te behalen in light weapons bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy

Shaggy

Misantroop pur sang

Mithras86 schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 18:01:
Maar er zijn toch geen echte n00b servers? Ik speel het nu pas, en niet echt fanatiek. Daarom vind ik het ook wel leuk om op servers te spelen die een XP-save hebben van 24h ofzo. Dan ben ik tenminste niet een half uur bezig om eerst een paar lvl's te behalen in light weapons bijvoorbeeld.
Echte n00b servers zijn er zat hoor. /me Shaggy mompelt iets van Utrecht server...

Maar ja, XP save... Xp Save is handig als je zoals ik bijv. op vaste tijdenje honden moet uitlaten, en niet wilt dat als je na 15 minuten weer connect je alle je XP kwijt bent. Maar 24hr...nee. Dat is juist de bedoeling van ET. spelen om zodoende een hogere rang te halen en zaken vlugger/beter te kunnen doen voor jezelf en je team.

Daarom vind ik servers die 1maand xp save doen echt absurd. Mensen met 15.000XP, full General etc. Dan heb je toch niks meer om voor te spelen. Hetzelfde als Clanbase cfg. Vind het jammer/waardeloos dat je geen promotie meer kan maken, dit terwijl het juist in de essentie van het spel hoort...

Ach ja... can't have it both ways... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
XP hoort helemaal niet bij het spel, het is totaal onbelangrijk en oneerlijk. omdat iemand langer op de server zit te spelen zou hij voordelen moeten hebben? zoals bv elke 2 seconden een panzer kunnen schieten, is dat leuk? of een oneindige stapel packs kunnen neerleggen, nee dat is echt niks. De war cfg's zijn samengesteld door hele communities die het spel vaak spelen en weten waar het in de kern om gaat, zo snel mogelijk objectives halen door midden van teamplay en individuele classe, geen oneerlijke voordelen zoals XP. Bovendien is ET een shooter geen RPG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

ph4ge schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 23:08:
XP hoort helemaal niet bij het spel, het is totaal onbelangrijk en oneerlijk. omdat iemand langer op de server zit te spelen zou hij voordelen moeten hebben? zoals bv elke 2 seconden een panzer kunnen schieten, is dat leuk? of een oneindige stapel packs kunnen neerleggen, nee dat is echt niks. De war cfg's zijn samengesteld door hele communities die het spel vaak spelen en weten waar het in de kern om gaat, zo snel mogelijk objectives halen door midden van teamplay en individuele classe, geen oneerlijke voordelen zoals XP. Bovendien is ET een shooter geen RPG.
Bij ET hoort de XP, anders ga je maar weer RTCW Multiplayer spelen, of CS of whatever :) XP maakt ET hoe het hoort te zijn en zoals het spel is. XP maakt het spel juist; dat maakte ET zo uniek. (Heb in iedergeval geen spel gezien die dat mooi combineerde)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy

Shaggy

Misantroop pur sang

ph4ge schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 23:08:
Ik denk dat je twee zaken door elkaar haalt hier.

XP/promotie is een essentieel onderdeel van ET. Anders hadden ze het er nooit ingebouwd. Dat mensen dit als nadelig/lastig of juist handig ervaren is iets totaal anders. Het verkrijgen van XP op pubs is juist datgene wat veel pubspelers aantrekt. Ik heb zelden gezien dat pub spelers gezamelijk voor de objectives gaan, terwijl 90% wel op de eerste plaats van de ranglijst wil staan.
Dat is de essentie van public ET. XP hoeren, rang hoeren of wat je maar wilt.
Het feit dat iemand die al 6 maps bezig is meer XP heeft, doet daar niet toe. Als de campain cycle opnieuw begint staat iedereen op nul en heeft een ieder dezelfde kansen. Bij elke normale mapcycle van 3-6 of 10 maps bijv. spelen de meeste, of wachten de meeste op de nieuwe cycle. Dit zodat ze zich van 0 af aan met de rest kunnen meten qua "skills"

XP is hierbij een essentieel gedeelte van het spel.

Ga je in offi. wars kijken... Tsja wat is er mis met XP/promotie door XP? Iedereen begint op 0 Iemand die beter of sterker is zal zich zo sneller ontwikkelen en dus een grotere kans krijgen op winst. Maar dit geld voor iedereen die meespeelt.

Idd zijn de objectives hierbij primair, maar als men dit ( voor bijde zijden ) kan verbeteren door rangpromotie/XP is de uitdaging des te groter lijkt me.

Xp is hierin geen oneerlijk voordeel voor niemand, aangezien in een war iedereen op 0 begint. Dat is gewoon het verschil tussen sterke en zwakkere spelers. Dit hoor gewoon bij ET bij.

Dat mensen het niet leuk vinden, dat staat hier helemaal los van. Zoals IA hierboven al zij, zoek dan een ander spel die deze methode niet gebruikt.

Ik vind het jammer dat men bij CB niet dezelfde mening is toebedeeld, wan tmet de oude situatie was het spelen veel leuker vind ik persoonlijk. XP zit nu eenmaal verweven in ET en heeft daarin zijn functie. Leuk of niet dat is het spel :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h3ll
  • Niet online
Zoals ik als zei, clanspelers en pubbers, typische clanspeler reactie van ph4ge :D

Dat in CB configs en alle andere war configs geen promotie komt, vind ik mooi.

[ Voor 34% gewijzigd door h3ll op 28-06-2006 04:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piels
  • Laatst online: 25-08 15:44
shaggy8675 schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 00:15:
[...]
Ga je in offi. wars kijken... Tsja wat is er mis met XP/promotie door XP? Iedereen begint op 0 Iemand die beter of sterker is zal zich zo sneller ontwikkelen en dus een grotere kans krijgen op winst. Maar dit geld voor iedereen die meespeelt.

Idd zijn de objectives hierbij primair, maar als men dit ( voor bijde zijden ) kan verbeteren door rangpromotie/XP is de uitdaging des te groter lijkt me.
Bij wars is het zelfs zo dat je vaker niet kunt promoveren. Je bent light weapon lvl1, thats it.

Windows Phone Apps: Belstatus, Pinautomaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of het mogelijk is om 5.1 geluid in ET te krijgen?

edit: ik heb s_channels wel al gevonden, maar als ik deze hoger dan 2 zet, dan heb ik helemaal geen geluid meer.

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2006 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik game op WLAN, maar ik zeg je blijf alsjeblieft op gewoon een draadje. Zelfs met de juiste apparatuur is het nog bagger. Bij mij was het eerst ook zo dat je bij mij er nooit kon op vertrouwen of ik bij de war wel was of niet. En dat was erg vervelend aangezien ik de lead ben.... Helaas woon in nog bij me ouders en die hebben liever geen kabels door het huis heen en de enige manier om het netjes te doen is door wat beton heen te boren....

Ik vind dat XP er gewoon bij hoort. Ik kijk wel naar XP maar ik ga toch altijd voor de objectives net als de rest van mijn clan doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piels
Ook op pub?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
XP zat bij ET toen het uitkwam ja, maar het spel was toen ver van perfect. We spelen toch ook geen ETmain meer ? Dus omdat het bij de release van ET zat en het daarom bij het spel hoort vind ik totaal geen argument.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ph4ge schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 13:20:
XP zat bij ET toen het uitkwam ja, maar het spel was toen ver van perfect. We spelen toch ook geen ETmain meer ? Dus omdat het bij de release van ET zat en het daarom bij het spel hoort vind ik totaal geen argument.
i'm with stupid.. alleen op publics zijn sommige promoties toch wel lekker hoor, afgezien van de 10 panzers per minuut kunnen schieten en medics die op gegeven moment 800hp hebben.. maar als je ff lekker aan het riflenaden bent zijn 8 nades toch wel erg lekker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het zijn 9 nades.....8 reserve en 1 zit op je rifle...

Ik vind XP heerlijk. Maar ik heb dan ook nog niet veel wars gespeeld dus ik kan best weleens de mening krijgen dat je bij wars gene XP horot te krijgen. Aan de andere kant er is geen nadeel als je XP gebruikt bij wars. Iedereen start op hetzelfde moment. En ik zit er niet te wachten om nou met level 1 of 0 light weapons te gamen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piels
Verwijderd schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 22:22:
En ik zit er niet te wachten om nou met level 1 of 0 light weapons te gamen....
Daarom speel je ook geen wars..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

Verwijderd schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 22:22:
Het zijn 9 nades.....8 reserve en 1 zit op je rifle...

Ik vind XP heerlijk. Maar ik heb dan ook nog niet veel wars gespeeld dus ik kan best weleens de mening krijgen dat je bij wars gene XP horot te krijgen. Aan de andere kant er is geen nadeel als je XP gebruikt bij wars. Iedereen start op hetzelfde moment. En ik zit er niet te wachten om nou met level 1 of 0 light weapons te gamen....
Kan wel zo zijn dat iedereen start op hetzelfde moment, maar verdediging heeft altijd het voordeel dus die krijgt sneller upgrades. Daarom is het ook niet meer in clanwars. Want op die manier wordt het voor de aanval alleen maar moelijker om aan te vallen.

op pub is het dan weer wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaar dat ik al zei dat ik eerst wat meer wars moet spelen voordat ik echt een oordeel voor wars kan vellen. Op pubs is XP onmisbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 23:18:
Vandaar dat ik al zei dat ik eerst wat meer wars moet spelen voordat ik echt een oordeel voor wars kan vellen. Op pubs is XP onmisbaar.
is een goede aim niet belangrijker dan veel xp op een pub?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
Het lijkt me eerder dat XP op pubs een extra element is wat het pubben nou juist veel leuker maakt, dan dat het onmisbaar is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat zonder XP dat ET heel wat minder leuk zou geweest zijn en dat de community nooit zo groot was geweest. Maarja dit weten we niet zeker.

@ Spankydroid Ik heb over spelelementen. Jij hebt het over hoe geskilled je bent....... Trouwens bij UT maakt het vooral uit welk wapen je gebruikt hoeveel ET helpt bij het aimen. Bij sniper of Instagib en van die leuke Shock Combo's (heerlijk zijn die >:) ) moet je juist wel goed aimen en daar helpt ET behoorlijk mee (nou ja....helpen.....je erin trainen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
Zenix schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 22:51:
[...]
Kan wel zo zijn dat iedereen start op hetzelfde moment, maar verdediging heeft altijd het voordeel dus die krijgt sneller upgrades. Daarom is het ook niet meer in clanwars. Want op die manier wordt het voor de aanval alleen maar moelijker om aan te vallen.
Op pubs geldt dat ook wel een beetje. Wanneer bijv. Battery de eerste map is van de campaign, dan heb je meteen in de volgende maps allemaal axis fieldopsen en panzers met level 3 of 4 rondlopen. Zit de map laat in de campaign dan hebben beide teams al een paar man met level 3 of 4 en is die map niet meer speelbaar voor allies. Slechte map? Niet slecht, zeker niet, het idee van die map is super: bestormen van een strandje is oorlogvoering ten top. Alleen is de bijbehorende en logische onbalans vervelend in multiplayer omdat je als speler gelijke kansen wilt hebben en dat is niet het geval. Je kan ook nooit gelijke kansen hebben in een spel met aanvallers/verdedigers en al helemaal niet omdat je ook nog afhankelijk bent van teammates.

Wat betreft XP: dat is maar goed dat het voor wars uit het spel gehaald is. Er is al een onbalans tussen aanvaller en verdediger en XP versterkt dit alleen maar voor de verdedigers. Maar wat mij betreft zouden er best (evt. optionele) objectives mogen zijn die de aanvaller of verdediger level-upgrades oplevert. Bijvoorbeeld een extra ammopakje voor de aanvaller nadat de main-entrance is opgeblazen in de map Radar. Of het concept commandpost wat verder uitbuiten, wat speltechnisch gezien is dat een geniaal concept: een soort van optioneel objective wat je bonussen geeft, maar toch niet noodzakelijk is.

[ Voor 6% gewijzigd door Infinitive op 29-06-2006 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enermax
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07:38
Wanneer bij axis in battery iedereen field of panser is, wals je de volgende maps als experienced medic er wel over heen. >:)
Wat betreft XP: dat is maar goed dat het voor wars uit het spel gehaald is. Er is al een onbalans tussen aanvaller en verdediger en XP versterkt dit alleen maar voor de verdedigers
Je kan toch ook de XP na iedere map resetten. En dan doe je de map nog eens maar dan switch je teams.

[ Voor 56% gewijzigd door enermax op 29-06-2006 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:27
enermax schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 10:16:
[...]

Je kan toch ook de XP na iedere map resetten. En dan doe je de map nog eens maar dan switch je teams.
Daar gaat het niet om. Als je in het begin veel XP weet te halen bij je eerste defence (bv de tank op goldrush) en die wordt na 5 minuten gejat. Dan heeft axis over het algemeen meer XP en dus ook upgrades in hun voordeel. En dan wordt het dus alleen maar moeilijker voor allied. Dat is nu in wars (gelukkig) niet meer zo.

[ Voor 6% gewijzigd door Danjel op 29-06-2006 18:57 ]

They who buy the dip, deserves the rip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
Yep, Chuckie neemt me de woorden uit de mond. Mijn persoonlijke mening is zelfs dat de allies voordelen moeten krijgen naarmate er meer tijd verstrijkt, maar dat deze voordelen ook weer door wat moeite van de Axis site teniet kunnen worden gedaan. Dus als Axis alleen maar verdedigt, dat dan allies met de tijd beter worden, maar dat de Axis ook voor bepaalde objectives kunnen gaan om dit tegen te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goldrush is sowieso een map dat bijna altijd door axis wordt gewonnen. Heel vaak is het zo ondanks door het XP systeem dat seawall battery vaker door allied wordt gewonnen dan door axis (maar dat komt vaak door de lompe teammates die op het strand gaan lopen of het achterdeurtje constant openen.....). Bij Goldrush moet je eerst de tank pakken en die staat dan al naast de spawn van axis. Vervolgens moet je voorbij 2 barriers, dan nog de crates pakken maar allied moet hardstikke ver lopen vanuit de spawn en axis spawnt er practisch naast. En zelfs dan moet die truck nog helemaal naar de eerste allied spawn (ik heb weleens met een team de truck 20 minuten vast gehouden als axis zijnde en we wonnen ook nog :P ).

Het probleem is als die mappen aangepast worden zodat ze eerlijker worden wordt het vaak gay gedaan en absoluut niet in ET sfeer (ik bedoel of het een paar hobbyisten zijn of het team dat het spel gemaakt heeft is een groot verschil).

En over XP kunnen we lang discussiëren want het sowieso oneerlijk. Iedereen heeft verschillende hardware, andere latencies, andere internetsnelheden, softwarematig is het ook altijd anders en de mappen zijn ook niet volledig gebalanceerd. Wat ik al helemaal haat is als je op een server zit die de originele garand gebruikt. Ik snap niet dat ze op dat gebied (de makers) dan opeens wel wat realistischer doen. Ik bedoel haast geen enkel wapen is ongeveer zoals het in het echt is maar alles is gebalanceerd (wat ik opzich helemaal niet erg vind) behalve de garand tegenover de k43 (heette die niet eigenlijk Gewehr 43???).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat ben ik niet helemaal met jouw eens over die 2 mappen evilghost.. Of praat je nu vanuit pub oogpunt? want met wars moet ik zeggen dat gr_te wel 10x beter is dan de originele.. wat je zelf zegt, de spawns..daar zijn dus maatregelen getroffen. Als axis zijnde is het nu juist soms moeilijker dan als allies zijnde. en met de map battery heb ik weinig ervaring.. maar de ervaring die ik ermee heb is dat het voor axis wel aardig gemakkelijk te verdedigen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h3ll
  • Niet online
Ja idd, speel eens de competitie mappen in war configs en verander dan je post eens :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:27
Dat evilghost vanuit een pub oogpunt kijkt is wel duidelijk aangezien hij praat over dat axis altijd wint op goldrush. :P

They who buy the dip, deserves the rip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firedre
  • Nu online
Ah, het leeft weer...

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bedoel je nou jezelf of... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h3ll
  • Niet online
Danjel schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 23:06:
Dat evilghost vanuit een pub oogpunt kijkt is wel duidelijk aangezien hij praat over dat axis altijd wint op goldrush. :P
Naja snap niet waarom hij de ene keer zegt 'ik moet meer wars spelen' en dan opeens 'ik zit er niet op te wachten om met light weapons lvl 1 of 0 te spelen'

Krijg beetje indruk dattie nog niet echt lang in de et scene zit ;p

k speel zelf btw nooit meer pubs, alleen nog maar wars :]

too bad dat we dan zelfs nog tegen sleeperz in opencup verliezen ..

[ Voor 27% gewijzigd door h3ll op 30-06-2006 03:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 09:38:
@ Spankydroid Ik heb over spelelementen. Jij hebt het over hoe geskilled je bent....... Trouwens bij UT maakt het vooral uit welk wapen je gebruikt hoeveel ET helpt bij het aimen. Bij sniper of Instagib en van die leuke Shock Combo's (heerlijk zijn die >:) ) moet je juist wel goed aimen en daar helpt ET behoorlijk mee (nou ja....helpen.....je erin trainen).
volgens mij snap je niks van configs of wel ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2006 03:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jawel, ik snap er veel van (OK, ik weet niet zoveel commands uit m'n hoofd, maar dan kan ik er nog wel veel over weten). Ik snap niet waarom je opeens over configs hebt. En ik had het niet over VEEL XP, maar gewoon het XP systeem in het algemeen.

En ik zit wel degelijk lang in het ET scene (tenminste als je 2 jaar en 3 maanden lang vind). Ik heb alleen nog niet veel wars gespeeld en waarom ik zeg dat ik niet echt zit te wachten op level 0 of 1 light weapons is de zeer weinige ammo van level 0 en trage reload van beide. Dat kan ik toch wel zeggen zelfs al moet ik nog meer wars spelen... In pubs maak je namelijk ook in het begin van een XP reset dat je eerst door level 0 en 1 light weapons moet gaan.

Ik vind het zwaar overdreven over medics met 800 hp en panzers die 400x afgeschoten worden (ok, ik vind wel dat soldier gewoon een langere recharge time nodig heeft, soldier heeft namelijk de allerlaagste recharge time). Medics hebben misschien wel veel HP maar dat ligt aan de klasse en alle andere klasse zitten daar maar net onder. Wat de medic dan weer als nadeel heeft is dat je als medic zijnde minder ammo hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

Verwijderd schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 09:23:
[...]
en panzers die 400x afgeschoten worden (ok, ik vind wel dat soldier gewoon een langere recharge time nodig heeft, soldier heeft namelijk de allerlaagste recharge time). [...]
Je vergeet dat ene soldier weer niet direct kan schieten met een panzer ;) In de tijd dat dat ding *beeeeeeep* zegt kan je hem nog altijd afschieten. Een engeneer kan een rifle direct afschieten zonder 1 a 2 seconde "oplaadtijd".

En over de medics: Die moeten wat meer hun taak doen op pubs net als FO`s hun hebben een ondersteunende taak.

Medic + Fo; Ondersteunende taak aan de overige mensen
Engeneer: Objective`s + Back-up van Medics en Fo`s
Covertops: Doet waar die voor is; pakjes jatten en deurtjes openen die niet open gaan :P
Soldier: Heavy weapon defence / offence i.s.m. de FO`s Medics en Engeneers.

* Illegal_Alien word altijd gek van de rambomedics :X
Jawel, ik snap er veel van (OK, ik weet niet zoveel commands uit m'n hoofd, maar dan kan ik er nog wel veel over weten). Ik snap niet waarom je opeens over configs hebt. En ik had het niet over VEEL XP, maar gewoon het XP systeem in het algemeen.
Ze hebben het over de configs van de Warserver, een server kan je configureren met .cfg files. Zo kan je bijvoorbeeld instellen dat je na 1 XP al lvl1 light weapons heb o.i.d. Dus niet de configs die jij, ik en andere mensen gebruiken op hun eigen ET :)

En ikzelf vind persoonlijk het aanpassen van orginele mappen "not-done" maak dan een kloon die ongeveer hetzelfde doet maar pas niet een orginele map aan. :)

[ Voor 30% gewijzigd door Illegal_Alien op 30-06-2006 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Rambomedics? Zeker van die gasten die altijd medic zijn om enkel hunzelf te healen? Ja.. die haat ik ook ja :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h3ll
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 09:23:

En ik zit wel degelijk lang in het ET scene (tenminste als je 2 jaar en 3 maanden lang vind). Ik heb alleen nog niet veel wars gespeeld en waarom ik zeg dat ik niet echt zit te wachten op level 0 of 1 light weapons is de zeer weinige ammo van level 0 en trage reload van beide. Dat kan ik toch wel zeggen zelfs al moet ik nog meer wars spelen... In pubs maak je namelijk ook in het begin van een XP reset dat je eerst door level 0 en 1 light weapons moet gaan.

Ik vind het zwaar overdreven over medics met 800 hp en panzers die 400x afgeschoten worden (ok, ik vind wel dat soldier gewoon een langere recharge time nodig heeft, soldier heeft namelijk de allerlaagste recharge time). Medics hebben misschien wel veel HP maar dat ligt aan de klasse en alle andere klasse zitten daar maar net onder. Wat de medic dan weer als nadeel heeft is dat je als medic zijnde minder ammo hebt.
Daarom moet jij idd eens wat meer wars spelen, dan zul je zien dat er in ET wel meer zit dan panzeren, medics met veel hp en die stuff. Als jij dan n goed team hebt zit je niet gauw zonder ammo en trage reload??? Switchen naar colt/luger man !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
volgens mij hebben we het hier ook wel eens over intense gehad, die clan met snoozer en of ze nu wel of geen cheaters waren. Ene resku, een Nederlander die onder andere in intense/hardgaming zat is nu gepakt, http://www.xfire.be/?x=forum&mode=viewthread&id=1426 . Die nieuwe update van pb is wel leuk, hoewel hij niet automatisch cheaters detect en kickt zorgt hij er iig voor dat ze op de pbss te zien zijn. Voor zover ik kan zien zijn er op dit moment geen public (wall)hacks die niet op pbss te zien zijn.

Oja, 2,5 jaar lid van de ETscene. In mijn ogen zit je niet in "de scene" als je alleen maar public hebt gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firedre
  • Nu online
Hehe,

Nee bedoel dit topic, lees wel mee maar post weinig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
Illegal_Alien schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 12:04:
[...]

Je vergeet dat ene soldier weer niet direct kan schieten met een panzer ;) In de tijd dat dat ding *beeeeeeep* zegt kan je hem nog altijd afschieten. Een engeneer kan een rifle direct afschieten zonder 1 a 2 seconde "oplaadtijd".

En over de medics: Die moeten wat meer hun taak doen op pubs net als FO`s hun hebben een ondersteunende taak.

Medic + Fo; Ondersteunende taak aan de overige mensen
Engeneer: Objective`s + Back-up van Medics en Fo`s
Covertops: Doet waar die voor is; pakjes jatten en deurtjes openen die niet open gaan :P
Soldier: Heavy weapon defence / offence i.s.m. de FO`s Medics en Engeneers.

* Illegal_Alien word altijd gek van de rambomedics :X

[...]

Ze hebben het over de configs van de Warserver, een server kan je configureren met .cfg files. Zo kan je bijvoorbeeld instellen dat je na 1 XP al lvl1 light weapons heb o.i.d. Dus niet de configs die jij, ik en andere mensen gebruiken op hun eigen ET :)

En ikzelf vind persoonlijk het aanpassen van orginele mappen "not-done" maak dan een kloon die ongeveer hetzelfde doet maar pas niet een orginele map aan. :)
Ik ben ook altijd een "rambomedic", maar ik probeer ook altijd zoveel mogelijk te reviven/healen waar mogelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ph4ge schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 16:28:
Oja, 2,5 jaar lid van de ETscene. In mijn ogen zit je niet in "de scene" als je alleen maar public hebt gespeeld.
zonder account op xfire.be ook niet volgens mij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy

Shaggy

Misantroop pur sang

Jongens ga mekaar nou niet zitten opnaaien wie "in the scene" zit of niet. Laat elkaar in de waarde.

Je hebt nou eenmaal pubbers, war spelers en 50/50.

Maar ja, wat weet ik ervan... Ik heb toch geen account bij Xfire.be of wat voor site dan ook... en ben dus niet en nooit bekend geweest in "da Scene" :X

Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg, en vecht dat soort dingen lekker op een server uit aub

[ Voor 11% gewijzigd door Shaggy op 30-06-2006 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h3ll
  • Niet online
ph4ge schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 16:28:
volgens mij hebben we het hier ook wel eens over intense gehad, die clan met snoozer en of ze nu wel of geen cheaters waren. Ene resku, een Nederlander die onder andere in intense/hardgaming zat is nu gepakt, http://www.xfire.be/?x=forum&mode=viewthread&id=1426 . Die nieuwe update van pb is wel leuk, hoewel hij niet automatisch cheaters detect en kickt zorgt hij er iig voor dat ze op de pbss te zien zijn. Voor zover ik kan zien zijn er op dit moment geen public (wall)hacks die niet op pbss te zien zijn.

tis resqi, en niet resku.

Ben er niet zeker van dat rampo en resq al zolang met hax spelen, maar laatst toen spanky in n 3on3 n 3killer op resqi en consorten had, was resqi zelf degene die riep HAX HAX !!!
Oja en rampo...... HOE F**K#NG Triest omfg. Hij neemt van vlm op ventrilo op dat vlm zegt 'ik heb wel ooit eens hax gebruikt' en nu haxxed ie zelf en laat zich ermee pakken, *LoL*

resqi is beeteewee uit intense gekicked hoor, en intense > cheaters. resqi was n noob, daarom gekicked (thnx perfo sjatje)

[ Voor 14% gewijzigd door h3ll op 30-06-2006 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Ryan666 Kan je voortaan ietsje duidelijker schrijven....ik begrijp het wel maar het kost toch wat meer moeite.......

Ik ben wel een rambomedic maar ik heal en revive mensen als ik dat kan. Maar ik geloof dat je dan eigenlijk geen rambomedic meer bent :P. Ik hou ervan om met een team heerlijk samen te spelen en als een echt team door de objectives te gaan.

Sinds wanneer zit je niet in de zogenaamde "scene" als je nog niet zo vaak wars hebt gespeeld..... En al die blabla over de ET "scene", als je in een clan zit, wel wars hebt gespeeld en meer gaat spelen, veel over ET weet en veel ET speelt vind ik dat je ook in de ET scene zit....
Maar kunnen we gewoon ophouden over de ET "scene".

En ik kan heus wel spelen met lage skills (dan bedoel ik de skills die te maken hebben met XP, niet dat ik lage skills heb :P ) alleen het speelt gewoon fijner om met wat snellere reload te hebben.

@ Illegal Ik ben het met je eens. Originele mappen aanpassen is "not done". Alle mappen die alter aangepast zijn, zijn eigenlijk een beetje verneukt......
Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het gezellig en nuttig voor elkaar.
Dus geen offtopic geblaat, slow-chat, flames of erger.