2.55 of 2.60
*Don_holio
En 4 configs voor dat? Schrijf alles toch gewoon in 1 cfg. ben je meteen klaar.
Making an ass of myself since the 70's
Als je geen scripts gebruikt maakt het weinig uit natuurlijk, anders zul je het toch iets uitgebreider aan moeten pakken.Anoniem: 102314 schreef op maandag 19 juni 2006 @ 17:45:
[...]
ik kopieer mijn etconfig en bewaar deze? lijkt me veel makkelijker
Anoniem: 149210
*zucht*shaggy8675 schreef op maandag 19 juni 2006 @ 17:49:
Ik heb ook maar 1 autoexec.cfg die ik al jaren gebruik en steeds licht aanpas. Er handig ook voor lan party's. USB stickje met je autoexec.cfg erop, en klaar, lekker spelen met je eigen config.
En 4 configs voor dat? Schrijf alles toch gewoon in 1 cfg. ben je meteen klaar.
Hiermee ben ik toch ook meteen klaar?
/exec autoexec.cfg
Anoniem: 102314
wat versta jij onder scripts?RRR schreef op maandag 19 juni 2006 @ 18:38:
[...]
Als je geen scripts gebruikt maakt het weinig uit natuurlijk, anders zul je het toch iets uitgebreider aan moeten pakken.
ik heb alles wat ik nodig heb?
Maar is het overzichtelijker?Anoniem: 149210 schreef op maandag 19 juni 2006 @ 20:01:
Ja, als je vervolgens in je autoexec.cfg zet dat je die configs moet laden. Maar wat makkelijker is, is alles in je ETconfig en autoexec bestand staat.
In mijn autoexec heb ik scripts om bijvoorbeeld een spawnpunt te selecteren met mijn numerieke toetsenbord, een field-of-view script, een script waarmee ik hitsounds toggle om de pickup bug te omzeilen etc. Deze dingen werken niet met een kopie van de etconfig.cfg file maar maken het spelen wel makkelijker/aangenamer.Anoniem: 102314 schreef op maandag 19 juni 2006 @ 21:56:
[...]wat versta jij onder scripts?
ik heb alles wat ik nodig heb?
Zo gebruik ik 1 config voor gamesettings, 1 voor grafische settings en 1 voor scripts. Op deze manier werk ik zelf het lekkerst en heb ik nog nooit problemen met mijn configs gehad. En dat kan ik niet van iedereen zeggen waarmee ik heb gespeeld.

Ik weet niet of het van belang is, maar ik speel het liefst engineer. Ik zou mijn god niet weten wat het (precieze) verschil tussen ETpub en ETpro is, dus als iemand dat kan uitleggen kan ik ook zeggen welke ik prefereer
Je speelt 3 dagen en je wilt een med clan?
Mocht je een clan willen, dan kun je het beste IRC kanalen gaan spammen of pubs gaan spammen, denk dat je hier weinig succes zult hebben.
Je kan beter beginnen met een low ranked clan. Die zul je vast wel tegenkomen op IRC op de desbetreffende kanalen. En de vergelijking van ETpro en ETpub staan in het vorige topic
* Outerspace moet nog steeds een poos wachten op een nieuwe HD
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
En jullie hebben gelijk, ET is een iets 'professioneler' spel dan CoD bijvoorbeeld, dus ipv een high-ranked clan wat ik daar wel eens deed moet ik niet op zoek gaan naar een med, maar een low inderdaad
[ Voor 49% gewijzigd door TheZeroorez op 20-06-2006 09:22 ]
Ik quote:
Wie wil mijn clan joinen? Je mag je eigen kleuren uitkiezen voor je tag!
@Outerspace, wat heb je besteld?
AdrianP schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 09:20:
Ik zat gister nog op een pub die wat mensen vroeg voor een clan.
Ik quote:
[...]

@Outerspace, wat heb je besteld?
Nog niets, stufi is nog niet binnen
[ Voor 14% gewijzigd door Outerspace op 20-06-2006 09:28 ]
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Vorig jaar hadden we zelfs summercup gewonnen
Maar het is net wat je zegt, je kunt merken dat er mensen op vakantie gaan.
Maar je hebt toch al iets besteld aangezien er iets nog niet binnen is?
Ik zou niet eens weten welke divisie we hebben gespeeld vorig jaarAdrianP schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 09:47:
Summercup leeft altijd wel vind ik.
Vorig jaar hadden we zelfs summercup gewonnen4de div weleens waar, maar goed. Daarna opencup in de halve finale eruit
Maar het is net wat je zegt, je kunt merken dat er mensen op vakantie gaan.
offtopic:
Maar je hebt toch al iets besteld aangezien er iets nog niet binnen is?
Ben wel benieuwd wat Morax met zijn revive van DGL wil gaan bereiken, en wat daar uit gaat rollen. Heb destijds ook meegedaan aan DGL en het waren wel leuke teams.
nee, ik heb nog niets besteld. Wel een oude schijf RMA gedaan, maar daarvoor moet ik nog het een en ander regelen. En ik ga waarschijnlijk een seagate bestellen of een hitachi
rofl ^^Outerspace schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 10:04:
[...]
Ik zou niet eens weten welke divisie we hebben gespeeld vorig jaar'k Weet wel dat Mielll en Infinitive meededen, en dat we altijd een leuk groepje hadden voordat ze met Danjel met Monad begonnen
![]()
Maarum ik had het er laatst over met m'n buurjongen die UT99/2k4 speelt, is de SC een hosted cup of een "gewone" OC?
Zie ook http://www.clanbase.com/news_league.php?lid=2504
[ Voor 18% gewijzigd door Danjel op 20-06-2006 11:16 ]
rustig Danjel, zo opgefokt hoeft het nou ook weer nietDanjel schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 11:16:
Ja duh! Dat wisten we nog niet hoor... Buurjongen zegt namelijk dat de SC een hosted cup is IPV een "gewone" OC.
Sja, dan moet je wachten als daar ergens een topic wordt geopend
Outerspace schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 11:18:
[...]
rustig Danjel, zo opgefokt hoeft het nou ook weer niet
Sja, dan moet je wachten als daar ergens een topic wordt geopend
Ehm? Ik ben helemaal niet opgefokt
Summercup is summercup, is geen oc en ook geen hosted cup. In summercup krijg je geen medailes vaak als je een divisie wint, nieuwe mappen worden ook vaak uitgeprobeerd etc. En het is minder serieus En er doen minder clans mee, en ook eventuele eurocup clans doen mee met summercup want er is geen EC. Er is op dit moment ook een cup die gehost wordt door een stel polen die summercup heet, maar dat is niet de officeele summercup van CB.Danjel schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 11:16:
Ja duh! Dat wisten we nog niet hoor... Buurjongen zegt namelijk dat de SC een hosted cup is IPV een "gewone" OC.
spring is een aanduidingOuterspace schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 13:32:
Ik dacht inderdaad dat het een OC zou zijn, aangezien de SpringCup ook een OC is. Daar baseer ik dus mijn mening opMaar je merkt vanzelf wel wat het uiteindelijk is
ET 6v6 OpenCup Spring 2006 heet ie.
en op het einde van 2006 Bijvoorbeeld ET 6v6 OpenCup Fall 2006.
Maar de summercup van 2005 heette zo, ET SW SummerCup 2005
Daaraan zie je dat het geen opencup is. Er komt namelijk ook op clanbase een extra menu bij voor summercups, dus het komt niet onder opencup te staan. En bij opencups is tegelijk altijd een Eurocup, wat bij de summercup ook niet het geval is.
yago schreef op maandag 19 juni 2006 @ 17:48:
Speelt hier ooit iemand op de servers van Rainhosting ? {AR}
2.55 of 2.60
*Don_holio
Om even antwoord te geven op je vraag:
Nee, ik heb daar nog nooit gespeeld
En bedankt voor de uitleg Zenix
nee, ik pub zelden.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
klik
spawnscript -> in mn etconfigRRR schreef op maandag 19 juni 2006 @ 23:25:
In mijn autoexec heb ik scripts om bijvoorbeeld een spawnpunt te selecteren met mijn numerieke toetsenbord, een field-of-view script, een script waarmee ik hitsounds toggle om de pickup bug te omzeilen etc. Deze dingen werken niet met een kopie van de etconfig.cfg file maar maken het spelen wel makkelijker/aangenamer.
fovscript -> nutteloos
hitsounds script -> wtf moet je daar mee?
en werkt allemaa WEL met een kopie van je etconfig....
[ Voor 73% gewijzigd door Anoniem: 102314 op 21-06-2006 00:28 ]
De bedoeling is in ieder geval om een aantal gezellige clans te verzamelen om daar een cup mee te spelen. Voorop staat iig de fun met zijn allen, en niet het event op zichOuterspace schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 10:04:
[...]
Ik zou niet eens weten welke divisie we hebben gespeeld vorig jaar'k Weet wel dat Mielll en Infinitive meededen, en dat we altijd een leuk groepje hadden voordat ze met Danjel met Monad begonnen
![]()
![]()
Ben wel benieuwd wat Morax met zijn revive van DGL wil gaan bereiken, en wat daar uit gaat rollen. Heb destijds ook meegedaan aan DGL en het waren wel leuke teams.
offtopic:
nee, ik heb nog niets besteld. Wel een oude schijf RMA gedaan, maar daarvoor moet ik nog het een en ander regelen. En ik ga waarschijnlijk een seagate bestellen of een hitachi
De details van het hoe of wat moeten in ieder geval nog uitgewerkt worden, maar suggesties zijn altijd welkom. Als iemand nog goede ideeën oid heeft zal ik er zeker naar kijken en misschien gebruiken (indien haalbaar)
[ Voor 12% gewijzigd door Morax op 21-06-2006 00:29 ]
What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!
Niet echt nee, allemaal onbekende spelersAnoniem: 102314 schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 00:24:
Misschien leuk voor ovrboost om te weten (not)
klik
Maar ik word telkens beter in het uitschelden van laggers, dus bring 'm on
[ Voor 97% gewijzigd door Infinitive op 21-06-2006 00:29 ]
putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]
het ging dus om de naam van dat squadInfinitive schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 00:28:
[...]
Niet echt nee, allemaal onbekende spelers
Maar ik word telkens beter in het uitschelden van laggers, dus bring 'm on
(heet dus overboost)
Ik moet soms wel lachen om die reacties hoor op xfire... sjonge jonge
[ Voor 74% gewijzigd door Danjel op 21-06-2006 00:44 ]
overboost joint mgc
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Ma jij bent ook een noeb die gewoon overal 'spawnpoint 1' gebruikt, en je hebt voor elke class n andeere toets ofzoAnoniem: 102314 schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 00:24:
Misschien leuk voor ovrboost om te weten (not)
klik
[...]
spawnscript -> in mn etconfig
fovscript -> nutteloos
k heb n dir met maps, met autoexec_mapnaam.cfg voor spawnpoints en timerstuff enzo, een spawntimer voor het team (die telt niet af), volumescript, classscript, namescript, binds, autoexec met vga settings en stuff, en dat was het wel zo'n beetje

kp_1 = spawnpoint1?Ryan666 schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 02:19:
[...]
Ma jij bent ook een noeb die gewoon overal 'spawnpoint 1' gebruikt, en je hebt voor elke class n andeere toets ofzo
k heb n dir met maps, met autoexec_mapnaam.cfg voor spawnpoints en timerstuff enzo, een spawntimer voor het team (die telt niet af), volumescript, classscript, namescript, binds, autoexec met vga settings en stuff, en dat was het wel zo'n beetje
gele haas
en ik heb losse toetsen voor classes ja? switcht een stuk sneller -> ben altijd eerst panzer/medic en dan engi...
Spawntimer voor het team?Ryan666 schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 02:19:
[...]
edit:
Hoet heet het nummer dat de volgende stukjes bevat:
it's 10% luck
20% skills
Het wordt vaak gebruikt in frag movies..
[ Voor 16% gewijzigd door Piels op 21-06-2006 11:21 ]
Vanavond even downloaden.
Ik bedoelde een kale kopie van de etconfig.cfgAnoniem: 102314 schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 00:24:
spawnscript -> in mn etconfig
fovscript -> nutteloos
@ Spankydroid Gatver.....jij bent weleens panzer......

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Ik heb er ontzettend veel last van. Wordt daar uberhaupt nog iets aangedaan door PB?AdrianP schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 12:28:
Hebben jullie trouwens ook last van PB screenshots ingame?
Anoniem: 161226
Zeg zeg nou moet je niet opscheppen!AdrianP schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 09:47:
Summercup leeft altijd wel vind ik.
Vorig jaar hadden we zelfs summercup gewonnen
pff daar hebben we het al 100x over gehad hier. komt er meestal op neer dat iemand geen kogels heeft, of niet zn spawn wil missen. bovendien moet je blij zijn met een selfkill van je tegenstander omdat je dat kogels spaart en je weet zeker dat hij niet gerevived kan worden. begin niet over xp of stats daar houd ik niet van, kijk dan maar naar damage given als je daar om geeft.DjWannaB2002 schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 13:20:
Waar ik trouwens een hekel aan heb ik mensen die zichzelf killen op het moment dat het eruit ziet dat ze een 1 op 1 oid niet kunnen winnen. vind het behoorlijk zwak
Anoniem: 60403
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
| seta r_gamma "1.5" bind [ "vstr gammadown" bind ] "vstr gammaup" set gamma0 "set r_gamma 0.7; echo ^7Gamma ^10.7; set gammaup vstr gamma1; set gammadown vstr gamma0" set gamma1 "set r_gamma 0.9; echo ^7Gamma ^10.9; set gammaup vstr gamma2; set gammadown vstr gamma0" set gamma2 "set r_gamma 1.1; echo ^7Gamma ^11.1; set gammaup vstr gamma3; set gammadown vstr gamma1" set gamma3 "set r_gamma 1.3; echo ^7Gamma ^11.3; set gammaup vstr gamma4; set gammadown vstr gamma2" set gamma4 "set r_gamma 1.5; echo ^7Gamma ^11.5; set gammaup vstr gamma5; set gammadown vstr gamma3" set gamma5 "set r_gamma 1.7; echo ^7Gamma ^11.7; set gammaup vstr gamma6; set gammadown vstr gamma4" set gamma6 "set r_gamma 1.9; echo ^7Gamma ^11.9; set gammaup vstr gamma7; set gammadown vstr gamma5" set gamma7 "set r_gamma 2.1; echo ^7Gamma ^12.1; set gammaup vstr gamma8; set gammadown vstr gamma6" set gamma8 "set r_gamma 2.3; echo ^7Gamma ^12.3; set gammaup vstr gamma9; set gammadown vstr gamma7" set gamma9 "set r_gamma 2.5; echo ^7Gamma ^10.5; set gammaup vstr gamma9; set gammadown vstr gamma8" set gammadown "vstr gamma3" set gammaup "vstr gamma5" |
Ik heb vaak het probleem dat mijn gamma wordt gereset, dit komt door dual monitor
En gaan we het nou alweer over selfkill hebben. Daar hebben we het nu minstens 1000x over gehad.
Wacht maar tot ik screenshot ga posten van mij skillsAnoniem: 161226 schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 13:59:
[...]
Zeg zeg nou moet je niet opscheppen!
Ok Anoniem: 42423AdrianP schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 19:02:
[...]
Wacht maar tot ik screenshot ga posten van mij skills

Anoniem: 116063
ik speel dit spel sinds kort weer (1,5 jaar tussenuit geweest).
alleen nu word ik dus grof ingemaakt.
wat zijn jullie instellingen qua crosshair groote, etc.
en de sensitivy van de mouse? ik had die erst op 24 (of 14) meen ik. alleen dan draai ik te snel.
wat houdt smooth mouse eigenlijk in?
Ik speel nu met tiny crosshair, die niet pulsed of kleur geeft etc. redelijk doorzichtig en met een simpele sky zonder details. alleen de sensivity weet ik niet wat ik moet pakken, iemand ideen?
Oftewel ga voor jezelf kijken wat JIJ het lekkerst vindt.
ik weet niet of er over een xhair wordt gesproken, maar ik zou zeggen zo klein mogelijk met een fel kleurtje, veel gebruiken een rood stipje, zelf heb ik een iets grotere.
"seta r_ignorehwgamma "1" " fixed het probleem dat je gamma steeds verandert.
[ Voor 14% gewijzigd door ph4ge op 21-06-2006 20:45 ]
low sense: goed voor lange afstand of een enkele tegenstander, goed voor veel bodyshotsDanjel schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 20:37:
Sens? Welke jij het lekkerst vindt. Ik vind een high sens lekker, infinitive is geloof ik van de low sens maar wijzigd dat elke dag geloof ik. Mielll is bijv ook iemand van de ultra high sens.
Oftewel ga voor jezelf kijken wat JIJ het lekkerst vindt.
high sense: beter voor many vs many of 1vs1 tegen een warper, goed voor veel headshots
Mja, mijn sensitivity hangt van de situatie af:
- ut2004 gespeeld: paar punten sensitivity erbij omdat ut2004 wat rommelt met de mousedrivers oid
- korte mouwen shirt aan: wat bij sensitivity erbij want dan blijk ik met m'n armen aan m'n bureau/muismat plakken dus kan niet zo makkelijk bewegen
- temperatuur: als het warm is dan komt er wat zweet op m'n muismat, daardoor slipt m'n muis over m'n icemat en moet ik wat punten sensitivity eraf halen om te compenseren
- hoeveelheid stof op de icemat / hoe soepel beweegt de muis vandaag weer (verschilt per dag). Het is een beetje jammer dat de "grip" van de icemat nogal verschilt per dag, idem voor de voetjes van de muis (de ene dag kan je pixels aanwijzen, de andere dag is de kleinste afstand blokjes van 10 pixels). Een muismat als de icemat is veel beter dan geen, maar toch moet er iets beters te vinden zijn.
- ben ik tijdens m'n werk veel met muis of toetsenbord bezig geweest: moe, dus wat sensivity erbij
- heb ik even op een public gespeeld: beetje beweging van de armen gehad, dus de sensivity kan weer omlaag; heb ik nog niet gespeeld: sensitivity omhoog want dan gaat het nog niet zo soepel
Over het algemeen geldt: zolang ik met mijn muisinstellingen tussen de sens 2 (halve muismat ~ 130 graden rotatie) en 8 (halve muismat ~ 280 graden rotatie) blijf, dan kan ik een aardig potje spelen.
[ Voor 18% gewijzigd door Infinitive op 21-06-2006 21:02 ]
putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]
Sens: 1.1
Fov: 110
Crosshair: little
Crosshair Health: On
Drawgun: 1
Long distance:
Sens: 0.9
Fov: 90
Crosshair: tiny
Crosshair Health: On
Drawgun: 1
Logitech MX518
Icemat
Thanx, dat filmpje is echt te grappig ;-)
Je hoort mij ook echt niet over xp of stats praten. Maar vind het gewoon zwak als je in een 1 op 1 combat bent en die ander lijkt te verliezen dat hij dan zichzelf killt. Mij maakt die xp, kogels of wat dan ook echt niet uit, gaat me gewoon om het principe. Als je idd je spawn mist, of je hebt geen kogels meer en je bent niet in een 1 op 1 combat dan heb ik er ook totaal geen moeite mee, maar anders wel.ph4ge schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 14:51:
[...]
pff daar hebben we het al 100x over gehad hier. komt er meestal op neer dat iemand geen kogels heeft, of niet zn spawn wil missen. bovendien moet je blij zijn met een selfkill van je tegenstander omdat je dat kogels spaart en je weet zeker dat hij niet gerevived kan worden. begin niet over xp of stats daar houd ik niet van, kijk dan maar naar damage given als je daar om geeft.
Ik heb ook een tijd een IceMat gehad, totdat ik mijn muis eens probeerde op een Steelpad. Het eerste wat ik toen (was op CampZone 2004) gedaan heb is naar de Steelpad stand gelopen en een Steelpad 4D gehaald. Steelpad is imho veel beter dan een icemat (met van die gare teflon die je elke maand moet vervangen

EENS!!!!!!!!!!!!!!!!Morax schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 01:56:
[...]
Ik heb ook een tijd een IceMat gehad, totdat ik mijn muis eens probeerde op een Steelpad. Het eerste wat ik toen (was op CampZone 2004) gedaan heb is naar de Steelpad stand gelopen en een Steelpad 4D gehaald. Steelpad is imho veel beter dan een icemat (met van die gare teflon die je elke maand moet vervangen)
Bah die icemat, ik zou hem zo doormidden kunnen slaan.....
Had het er vandaag toevallig nog over, ik heb ook een mx518 + icemat2, maar ik ga een qck+ halen
en over pb_sv_ss : hoe f*cking irritant, kun je wel vaak n map/war door verliezen gvd !, Bijv: pb screenshot wordt gemaakt, ik hang in de lucht *lag*, en als je teammates dan ook net ff pech hebben, kan dat wel lucky voor de tegenstander zijn, vooral in een 3on3!
Hoe irritant ........
Ik heb hem de IceMat 2 nu bijna een jaar, ben er nog steeds tevreden over...
Ik kan iig niet wachten totdat m'n steelpadje binnen is
Je tijd komt nog welDjWannaB2002 schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 01:36:
[...]
Je hoort mij ook echt niet over xp of stats praten. Maar vind het gewoon zwak als je in een 1 op 1 combat bent en die ander lijkt te verliezen dat hij dan zichzelf killt. Mij maakt die xp, kogels of wat dan ook echt niet uit, gaat me gewoon om het princiepe. Als je idd je spawn mist, of je hebt geen kogels meer en je bent niet in een 1 op 1 combat dan heb ik er ook totaal geen moeite mee, maar anders wel.
[ Voor 39% gewijzigd door Danjel op 22-06-2006 10:11 ]
Blijkbaar gaat het je wel om XP en stats. Dus wat is nu eigenlijk je principe?DjWannaB2002 schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 01:36:
[...]
Je hoort mij ook echt niet over xp of stats praten. Maar vind het gewoon zwak als je in een 1 op 1 combat bent en die ander lijkt te verliezen dat hij dan zichzelf killt. Mij maakt die xp, kogels of wat dan ook echt niet uit, gaat me gewoon om het princiepe. Als je idd je spawn mist, of je hebt geen kogels meer en je bent niet in een 1 op 1 combat dan heb ik er ook totaal geen moeite mee, maar anders wel.
Die skates die erbij zitten?TheZeroorez schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 09:36:
Ik denk dat ze doelen op de teflon 'pootjes' van je muis die er erg snel kapot van gaan..
Bij mij zitten ze er nog steeds onder, en weinig beschadiging te zien.
Als het me wel daarom zou gaan, dan zou ik beter kunnen stoppen met het hele spel want ben er toch niet goed in. Verder kijk ik echt nooit naar de stats en soms naar XP, maar bij mij staat de lol gewoon voorop.AdrianP schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 10:34:
Blijkbaar gaat het je wel om XP en stats. Dus wat is nu eigenlijk je principe?
Maar goed om verder welles niettes spelletje te voorkomen. Ik heb mn standpunt neergezet, jij die van jouw. Klaar!
Als je er niet tegen kunt..
Maar goed. Case closed
Hoort derbij he : )AdrianP schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 12:14:
Selfkilling is gewoon een feature in rtcw:et.
Als je er niet tegen kunt..
Maar goed. Case closed
of niet Erazzzer
Cons:::BB4E
Selfkilling ja.... in welke delen van onze 12 delig bestaan hebben we het er niet over gehad
* Outerspace vind het nu wel kunnen aangezien ik het ook doe
En ik hoop dat er weer eens leuke maps gaan uitkomen.
Hmm dat snap ik niet, ik heb dat hele stukje al opgeknipt en verbruikt, en die icemat moet ik elke dag schoonmaken door alle stof enzo wat dat ding opvangt, dit merk ik meteen als ie begint te schuren :xAdrianP schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 10:34:
[...]
Blijkbaar gaat het je wel om XP en stats. Dus wat is nu eigenlijk je principe?
[...]
Die skates die erbij zitten?
Bij mij zitten ze er nog steeds onder, en weinig beschadiging te zien.
Ik gebruik alleen dit: Logitech Trackman® Marble FX
Hij is nu in gebruik voor zo`n 8 à 9 jaar en werkt nog perfect. Kan je ook heerlijk rondjes draaien om enemies.
Kunnen we alsjeblieft ophouden over selfkill.........om de 10 pagina's gaat het weer over selfkill......mijn mening: alleen doen als je niet in een gevecht zit (pub) of als je in een war speelt.
Meestal heb ik de sense rond de 5 zitten. Soms zet ik hem anders maar ik ga nooit verder dan 4~6.
Achja......ik own keihard op longrange combat en als ik me dag een beetje heb speel ik op close-2-close combat ook goed. Op longrange doe ik het altijd wel goed
Even over die Fonz.....hij heeft in zijn sig een screenshot staan dat hij een keer 200 kills had.....dat is me ook een keer gelukt. En zo te zien op dezelfde manier als hij het deed. Superveel kills maken met submachinegun en nog veel meer met arty en support fire
Dat schuren kreeg ik altijd kippenvel van, man wat een kutgevoel was datRyan666 schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 13:13:
[...]
Hmm dat snap ik niet, ik heb dat hele stukje al opgeknipt en verbruikt, en die icemat moet ik elke dag schoonmaken door alle stof enzo wat dat ding opvangt, dit merk ik meteen als ie begint te schuren :x

Kreeg er gewoon kant en klare skates bij.
@Outerspace
Ik vind Frostbite en Aldernest wel een aanwinst.
In pubs is het gewoon uiterst lame. Daarom vind ik een adminmod die iemand kickt na 3 selfkills geweldig..
Frostbite zegt mij zo niets, maar Aldernest bestaat al weer een poosje. Het is ook een leuk level trouwensAdrianP schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 14:04:
Stukje opgeknipt?
Kreeg er gewoon kant en klare skates bij.
@Outerspace
Ik vind Frostbite en Aldernest wel een aanwinst.
Om te bedenken dat Fueldump gebaseerd is op 1 van de slechste mappen van RTCW

Maar die trackball van mij is echt heerlijk. Qua precisie kan hij gewoon mee komen met alle muizen van tegenwoordig. Niet slecht voor een muis (Ok, eigenlijk Trackball, een muis kan je het niet meer noemen) die 9 jaar oud is.
Op welke RTCW map is fueldump gebaseerd dan. Caen & Venice zijn in mijn optiek de slechtste ET maps. Het enigste doel wat je daar hebt is spammen. Van de orginele 6 maps, is alleen radar standaard goed. Meer niet. Maar voor iemand die public speeld is grote/lange/spammap misschien wel leuk omdat je dan veel kills kan halen. Alleen als je het echt gaat spelen merk je vanzelf dat die mappen veel nadelen hebben. Voor mij zijn dat de routes, op cean heb je in principe 2 routes naar de objective. Dat is dus te makkelijk te verdedigen. En niet te vergeten dat je eerst een kilometer moet lopen voordat je een keer bij die 2 routes komt. En dan Venice, weer teveel geloop en te weinig gefrag. Je bent 1/4 van je tijd bezig met lopen, en met al die barriers slome tanks en boten, is met paar fieldopsen veel nades. Makkelijk te verdedigen.Anoniem: 149210 schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 14:44:
Ik vind geen enkele map zo goed als de originele 6 mappen. Verder komen Caen en Venice behoorlijk in de buurt van het niveau. Verder vind ik het allemaal bagger.
Om te bedenken dat Fueldump gebaseerd is op 1 van de slechste mappen van RTCW.
Maar die trackball van mij is echt heerlijk. Qua precisie kan hij gewoon mee komen met alle muizen van tegenwoordig. Niet slecht voor een muis (Ok, eigenlijk Trackball, een muis kan je het niet meer noemen) die 9 jaar oud is.
[ Voor 35% gewijzigd door Zenix op 22-06-2006 15:07 ]
Ik weet niet meer van welke map Fueldump komt maar dat heb ik meerdere malen op plekken gelezen
Anoniem: 161226
Assault is vergelijkbaar
1 verplichte objective, en meerdere optionele objectives, die allemaal opgeblazen moeten worden, het is een grote map, en axis kan ernstig in voordeel zijn.
Alleen mis je dan de tank
De hele tijd van sens wisselen zou ik helemaal niet aanraden, je moet juist zorgen dat je 100% gewend ben aan 1 waarde. Het vermelden van je ingame sens is trouwens onzin, aangezien je windows/drivers ook van invloed zijn op de daadwerkelijke sens, net zoals fov.
Over het algemeen heb ik de sense gewoon op de standaard 5 staan maar soms moet ik de sense hoger of lager zetten. Maar over het algemeen speel ik met 5.
Maar ik denk dat de gebruikte muis/trackball van meer invloed is dan de drivers.
Anoniem: 155199
steelpad 4d
ingame 4.47
windows: 8-9 (razer driver) on the fly uit natuurlijk
Als ik op m'n 4d matje van links naar rechts ga met de muis maak ik ong. 4,5 x 360 graden ingame
morax heeft mij aangeraden een steelpad aan te schaffen (had nog geen mat) en kan hem niet vaak genoeg bedanken daarvoor
ohw en frostbite en adlernest zijn echt super mappen als je ze eindelijk eens met strakke tacts leert spelen

Erg fijn ET'en met dit matje en de oude vertrouwde MX5XX
Gebruik geen Logitech drivers ivm binden knoppen sens is iets sneller als standaart, niet heel veel.
Ik heb er een paar leuke nodig voor op de portable mediaspeler te zetten. Je krijgt mensen met geen mogelijkheid uitgelegd wat ET nu eigenlijk is. Met wat fragmovies moet dit wel wat better lukken
[ Voor 5% gewijzigd door Shaggy op 22-06-2006 21:21 ]
Neuh want olly heeft wel een S&S en ik heb ook gespeelt op een S&S dus ik weet zeker dat ik een S&S moet hebben.Anoniem: 155199 schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 21:27:
[...]
4d...
(danjel gaat nu zijn bestelling aanpassen?![]()
)
(een S&S dus ja...
http://www.swertcw.com/default.php?c=files&p=moviesshaggy8675 schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 21:18:
Wie heeft er nog een linkje naar een paar ET fragmovies? Ik ben bijna alles kwijt qua movies en links door een hdd crash.
Ik heb er een paar leuke nodig voor op de portable mediaspeler te zetten. Je krijgt mensen met geen mogelijkheid uitgelegd wat ET nu eigenlijk is. Met wat fragmovies moet dit wel wat better lukken
altijd leuk om te kijken: Iratus 1 & 2 van Raziel, heroine (van clanless gaming), etc.
Anoniem: 155199
Deze is echt vet! Vroeger stond hij ook op enemy-territory.com maar ze hebben daar een flinke schoonmaak gehouden en nu hebben ze haast niks meer.
S&S is groter en geen verschil? Ik dacht dat het hele oppervlak anders was. Maar ik denk dat we nu tever offtopic gaanAnoniem: 155199 schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 21:35:
Mjah boeiend eigelijk ook, de S&S is alleen wat groter en verder geen verschil. Aangezien ik toch maar 10% van mijn mat in gebruik heb was dat overbodig voor mij
Wat is jouw sens dan wel niet? als ik op mijn icemat over hele breedte ga, draai ik mss 1x 200 gradenAnoniem: 155199 schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 18:27:
Als ik op m'n 4d matje van links naar rechts ga met de muis maak ik ong. 4,5 x 360 graden ingame
Ennieweej: adlernest is nog niet zo oud hoor, vooral de final niet.. ik ken trouwens de maker van adlernest, en hij is sinds b7 ofzo volgens mij alweer bezig een een nieuwe map, hopen dat er weer een leuke verschijnt..
Standaard mappen vind ik echt geen bal aan, op radar na, en battery valt ook nog wel te doen
Verder, braundorf, adlernest, sw_goldrush_te, frostbite en supply steeds iets minder, zijn mappen die ik graag speel.. Ongeveer de CB OC mappen dus
Volgt er iemand de eurocup ? Tis jammer dat ik pas sinds de helft van de EC ofzo mijn dedicated server had, anders had ik alle EC wars kunnen broadcasten, of kunnen recorden
oja, voor misschien de geinteresseerden, naast mijn 125 ettv slots (ettv.fayntic.com:27960) draai ik nu ook een 15 slots (10 private slots) 'Replay @ Request' server, hier kunnen mensen een replay voor requesten (die op http://ettvwebifc.purefragging.com/demolist.txt staat), en dan speel ik hem af, of plaats ik hem in queue (als er al meer requests zijn geplaatst) zodat je deze kan bekijken op ettv.fayntic.com:27970. het private pass hiervoor is ettv4you
Dat level waarbij je start in het bos, en stil mensen moet omleggen zodat het alarm niet afgaat ( sten )
Mission 3, Level 1: Forest Compound

zitten zo veel stukken uit fueldump in : )
aleen is de Sp makkelijk als je tijdje MP speelt
Cons:::BB4E
Dit topic is gesloten.
Dus geen offtopic geblaat, slow-chat, flames of erger.