[PC]Wolfenstein: Enemy Territory - deel 12

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 14.305 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piels
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-09-2024
Als je niets om overzicht geeft wel ja.

Windows Phone Apps: Belstatus, Pinautomaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23-06-2012
Speelt hier ooit iemand op de servers van Rainhosting ? {AR}
2.55 of 2.60

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-04 18:11

Shaggy

Misantroop pur sang

Ik heb ook maar 1 autoexec.cfg die ik al jaren gebruik en steeds licht aanpas. Er handig ook voor lan party's. USB stickje met je autoexec.cfg erop, en klaar, lekker spelen met je eigen config.

En 4 configs voor dat? Schrijf alles toch gewoon in 1 cfg. ben je meteen klaar.

Making an ass of myself since the 70's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08-2017

RRR

goR

Anoniem: 102314 schreef op maandag 19 juni 2006 @ 17:45:
[...]

ik kopieer mijn etconfig en bewaar deze? lijkt me veel makkelijker ;)
Als je geen scripts gebruikt maakt het weinig uit natuurlijk, anders zul je het toch iets uitgebreider aan moeten pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149210

Ik gebruik altijd me eigen ETconfig. Maar omdat me ETconfig vrij standaard is pak ik af en toe gewoon een nieuwe en pas ik hem meer aan. Binnenkort ga ik wel lekker sleutelen zodat ik wat soepeler kan spelen en nog wat harder kan ownen >:).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piels
shaggy8675 schreef op maandag 19 juni 2006 @ 17:49:
Ik heb ook maar 1 autoexec.cfg die ik al jaren gebruik en steeds licht aanpas. Er handig ook voor lan party's. USB stickje met je autoexec.cfg erop, en klaar, lekker spelen met je eigen config.

En 4 configs voor dat? Schrijf alles toch gewoon in 1 cfg. ben je meteen klaar.
*zucht*
Hiermee ben ik toch ook meteen klaar?
/exec autoexec.cfg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja, als je vervolgens in je autoexec.cfg zet dat je die configs moet laden. Maar wat makkelijker is, is alles in je ETconfig en autoexec bestand staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102314

RRR schreef op maandag 19 juni 2006 @ 18:38:
[...]

Als je geen scripts gebruikt maakt het weinig uit natuurlijk, anders zul je het toch iets uitgebreider aan moeten pakken.
wat versta jij onder scripts?
ik heb alles wat ik nodig heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piels
Anoniem: 149210 schreef op maandag 19 juni 2006 @ 20:01:
Ja, als je vervolgens in je autoexec.cfg zet dat je die configs moet laden. Maar wat makkelijker is, is alles in je ETconfig en autoexec bestand staat.
Maar is het overzichtelijker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja, als je er alinea's erin maakt kan het overzichtelijk zijn. Ok, overzichtelijkER niet maar wel EVEN overzichtelijk. Het scheelt ook gewoon weer wat werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRR

RRR

goR

Anoniem: 102314 schreef op maandag 19 juni 2006 @ 21:56:
[...]wat versta jij onder scripts?
ik heb alles wat ik nodig heb?
In mijn autoexec heb ik scripts om bijvoorbeeld een spawnpunt te selecteren met mijn numerieke toetsenbord, een field-of-view script, een script waarmee ik hitsounds toggle om de pickup bug te omzeilen etc. Deze dingen werken niet met een kopie van de etconfig.cfg file maar maken het spelen wel makkelijker/aangenamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het mekkelijkst is alles in je ETconfig en autoexec bestand te hebben staan. Ik hbe op dit moment alleen wat vsay binds erin staan maar ik ga er binnenkort aan sleutelen (FPS, weet ik veel wat nog meer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [ash]
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-04 18:06

[ash]

Cookies :9

Mijn visie op configs is eigenlijk heel simpel, alles wat anders is als, of niet voorkomt in de default ET config plaats ik in een eigen config. Eventueel opgesplitst in een aantal configs om het overzichtelijk en makkelijk aanpasbaar te maken. Het heeft namelijk totaal geen nut om cvars op te nemen die je toch niet aanpast ten opzichte van de default ET config.

Zo gebruik ik 1 config voor gamesettings, 1 voor grafische settings en 1 voor scripts. Op deze manier werk ik zelf het lekkerst en heb ik nog nooit problemen met mijn configs gehad. En dat kan ik niet van iedereen zeggen waarmee ik heb gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Weet iemand nog een middelgoede clan voor mij? Ik speel pas 3 dagen ET, maar moet zeggen dat het toch niet echt leuk is om in een 'gewone vaste server' te spelen. Ik speel liever wat in clanverband. De clan moet niet enorm hoge eisen stellen, maar ik kan het al wel behoorlijk.. Ook moet hij dus niet te slecht zijn zodat ik volgende week alweer naar een andere clan op zoek ben omdat ik 'te goed' ben, wat ik dus bij CoD2 had :Z

Ik weet niet of het van belang is, maar ik speel het liefst engineer. Ik zou mijn god niet weten wat het (precieze) verschil tussen ETpub en ETpro is, dus als iemand dat kan uitleggen kan ik ook zeggen welke ik prefereer _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piels
rofl
Je speelt 3 dagen en je wilt een med clan?

Mocht je een clan willen, dan kun je het beste IRC kanalen gaan spammen of pubs gaan spammen, denk dat je hier weinig succes zult hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Laatst online: 00:24

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Topicstarter
Helemaal met ^^^^ eens.
Je kan beter beginnen met een low ranked clan. Die zul je vast wel tegenkomen op IRC op de desbetreffende kanalen. En de vergelijking van ETpro en ETpub staan in het vorige topic :)

* Outerspace moet nog steeds een poos wachten op een nieuwe HD :(

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Dan blijf ik lekker clanloos spelen.. Zoek gewoon een leuke server op waar ik dan altijd een beetje rond ga hangen B)

edit:
En jullie hebben gelijk, ET is een iets 'professioneler' spel dan CoD bijvoorbeeld, dus ipv een high-ranked clan wat ik daar wel eens deed moet ik niet op zoek gaan naar een med, maar een low inderdaad :p

[ Voor 49% gewijzigd door TheZeroorez op 20-06-2006 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piels
Ik zat gister nog op een pub die wat mensen vroeg voor een clan.

Ik quote:
Wie wil mijn clan joinen? Je mag je eigen kleuren uitkiezen voor je tag!
:D

@Outerspace, wat heb je besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Topicstarter
AdrianP schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 09:20:
Ik zat gister nog op een pub die wat mensen vroeg voor een clan.

Ik quote:

[...]

:D
:D Wij (eLiTe) hebben voorlopig helemaal geen nieuwe members meer. Op zich wel jammer, want nu de vakanties er aan beginnen te komen, zakt de ET scene een beetje in :/ Hoop zelf dat de Summercup erg veel mensen gaat aantrekken dit jaar, vond het vorig jaar (of was dat het jaar ervoor) erg leuk om te bespelen.
@Outerspace, wat heb je besteld?
offtopic:
Nog niets, stufi is nog niet binnen

[ Voor 14% gewijzigd door Outerspace op 20-06-2006 09:28 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piels
Summercup leeft altijd wel vind ik.
Vorig jaar hadden we zelfs summercup gewonnen :) 4de div weleens waar, maar goed. Daarna opencup in de halve finale eruit :(

Maar het is net wat je zegt, je kunt merken dat er mensen op vakantie gaan.

offtopic:
Maar je hebt toch al iets besteld aangezien er iets nog niet binnen is? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Topicstarter
AdrianP schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 09:47:
Vorig jaar hadden we zelfs summercup gewonnen :) 4de div weleens waar, maar goed. Daarna opencup in de halve finale eruit :(

Maar het is net wat je zegt, je kunt merken dat er mensen op vakantie gaan.

offtopic:
Maar je hebt toch al iets besteld aangezien er iets nog niet binnen is? :)
Ik zou niet eens weten welke divisie we hebben gespeeld vorig jaar :D 'k Weet wel dat Mielll en Infinitive meededen, en dat we altijd een leuk groepje hadden voordat ze met Danjel met Monad begonnen :( :P
Ben wel benieuwd wat Morax met zijn revive van DGL wil gaan bereiken, en wat daar uit gaat rollen. Heb destijds ook meegedaan aan DGL en het waren wel leuke teams.

offtopic:
nee, ik heb nog niets besteld. Wel een oude schijf RMA gedaan, maar daarvoor moet ik nog het een en ander regelen. En ik ga waarschijnlijk een seagate bestellen of een hitachi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:04
Outerspace schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 10:04:
[...]

Ik zou niet eens weten welke divisie we hebben gespeeld vorig jaar :D 'k Weet wel dat Mielll en Infinitive meededen, en dat we altijd een leuk groepje hadden voordat ze met Danjel met Monad begonnen :( :P
rofl ^^

Maarum ik had het er laatst over met m'n buurjongen die UT99/2k4 speelt, is de SC een hosted cup of een "gewone" OC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Topicstarter
Ik denk zelf dat het een OC is, aangezien de SpringCup dat ook is :)
Zie ook http://www.clanbase.com/news_league.php?lid=2504

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
Ja duh! Dat wisten we nog niet hoor... Buurjongen zegt namelijk dat de SC een hosted cup is IPV een "gewone" OC.

[ Voor 18% gewijzigd door Danjel op 20-06-2006 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Topicstarter
Danjel schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 11:16:
Ja duh! Dat wisten we nog niet hoor... Buurjongen zegt namelijk dat de SC een hosted cup is IPV een "gewone" OC.
rustig Danjel, zo opgefokt hoeft het nou ook weer niet :>
Sja, dan moet je wachten als daar ergens een topic wordt geopend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
Outerspace schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 11:18:
[...]

rustig Danjel, zo opgefokt hoeft het nou ook weer niet :>
Sja, dan moet je wachten als daar ergens een topic wordt geopend :)
offtopic:
Ehm? Ik ben helemaal niet opgefokt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:13

Zenix

BOE!

Danjel schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 11:16:
Summercup is summercup, is geen oc en ook geen hosted cup. In summercup krijg je geen medailes vaak als je een divisie wint, nieuwe mappen worden ook vaak uitgeprobeerd etc. En het is minder serieus En er doen minder clans mee, en ook eventuele eurocup clans doen mee met summercup want er is geen EC. Er is op dit moment ook een cup die gehost wordt door een stel polen die summercup heet, maar dat is niet de officeele summercup van CB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
Hm, dan vraag ik me af hoe hij erbij komt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piels
Maar jij toch ook, aangezien jij dacht dat het een OC was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Topicstarter
Ik dacht inderdaad dat het een OC zou zijn, aangezien de SpringCup ook een OC is. Daar baseer ik dus mijn mening op :) Maar je merkt vanzelf wel wat het uiteindelijk is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

Outerspace schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 13:32:
Ik dacht inderdaad dat het een OC zou zijn, aangezien de SpringCup ook een OC is. Daar baseer ik dus mijn mening op :) Maar je merkt vanzelf wel wat het uiteindelijk is ;)
spring is een aanduiding

ET 6v6 OpenCup Spring 2006 heet ie.
en op het einde van 2006 Bijvoorbeeld ET 6v6 OpenCup Fall 2006.
Maar de summercup van 2005 heette zo, ET SW SummerCup 2005
Daaraan zie je dat het geen opencup is. Er komt namelijk ook op clanbase een extra menu bij voor summercups, dus het komt niet onder opencup te staan. En bij opencups is tegelijk altijd een Eurocup, wat bij de summercup ook niet het geval is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23-06-2012
Niemand?
yago schreef op maandag 19 juni 2006 @ 17:48:
Speelt hier ooit iemand op de servers van Rainhosting ? {AR}
2.55 of 2.60

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Topicstarter
Om even antwoord te geven op je vraag:
Nee, ik heb daar nog nooit gespeeld :)

En bedankt voor de uitleg Zenix :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18-05 22:36
nee, ik pub zelden.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Misschien leuk voor ovrboost om te weten (not :p)
klik
RRR schreef op maandag 19 juni 2006 @ 23:25:
In mijn autoexec heb ik scripts om bijvoorbeeld een spawnpunt te selecteren met mijn numerieke toetsenbord, een field-of-view script, een script waarmee ik hitsounds toggle om de pickup bug te omzeilen etc. Deze dingen werken niet met een kopie van de etconfig.cfg file maar maken het spelen wel makkelijker/aangenamer.
spawnscript -> in mn etconfig
fovscript -> nutteloos
hitsounds script -> wtf moet je daar mee?
en werkt allemaa WEL met een kopie van je etconfig....

[ Voor 73% gewijzigd door Anoniem: 102314 op 21-06-2006 00:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:49
Outerspace schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 10:04:
[...]

Ben wel benieuwd wat Morax met zijn revive van DGL wil gaan bereiken, en wat daar uit gaat rollen. Heb destijds ook meegedaan aan DGL en het waren wel leuke teams.

offtopic:
nee, ik heb nog niets besteld. Wel een oude schijf RMA gedaan, maar daarvoor moet ik nog het een en ander regelen. En ik ga waarschijnlijk een seagate bestellen of een hitachi :)
De bedoeling is in ieder geval om een aantal gezellige clans te verzamelen om daar een cup mee te spelen. Voorop staat iig de fun met zijn allen, en niet het event op zich :)

De details van het hoe of wat moeten in ieder geval nog uitgewerkt worden, maar suggesties zijn altijd welkom. Als iemand nog goede ideeën oid heeft zal ik er zeker naar kijken en misschien gebruiken (indien haalbaar) :)

[ Voor 12% gewijzigd door Morax op 21-06-2006 00:29 ]

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
  • Laatst online: 25-09-2023
Anoniem: 102314 schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 00:24:
klik
Niet echt nee, allemaal onbekende spelers :)

Maar ik word telkens beter in het uitschelden van laggers, dus bring 'm on :P

[ Voor 97% gewijzigd door Infinitive op 21-06-2006 00:29 ]

putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Infinitive schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 00:28:
[...]

Niet echt nee, allemaal onbekende spelers :)

Maar ik word telkens beter in het uitschelden van laggers, dus bring 'm on :P
het ging dus om de naam van dat squad ;)

(heet dus overboost)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
Oh, das kut ja :P

edit:

Ik moet soms wel lachen om die reacties hoor op xfire... sjonge jonge :P

[ Voor 74% gewijzigd door Danjel op 21-06-2006 00:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
http://www.xfire.be/?x=news&mode=item&id=2159

overboost joint mgc :). trouwens volgens mij zijn ze niet lowskilled, lijkt me med ofzo. maarja met die israelische laggers weet je het nooit :). het is altijd een verademing tegen benelux speler te spelen

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h3ll
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
klik

[...]

fovscript -> nutteloos
Ma jij bent ook een noeb die gewoon overal 'spawnpoint 1' gebruikt, en je hebt voor elke class n andeere toets ofzo :P

k heb n dir met maps, met autoexec_mapnaam.cfg voor spawnpoints en timerstuff enzo, een spawntimer voor het team (die telt niet af), volumescript, classscript, namescript, binds, autoexec met vga settings en stuff, en dat was het wel zo'n beetje :P

<3 gele haas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ryan666 schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 02:19:
[...]

Ma jij bent ook een noeb die gewoon overal 'spawnpoint 1' gebruikt, en je hebt voor elke class n andeere toets ofzo :P

k heb n dir met maps, met autoexec_mapnaam.cfg voor spawnpoints en timerstuff enzo, een spawntimer voor het team (die telt niet af), volumescript, classscript, namescript, binds, autoexec met vga settings en stuff, en dat was het wel zo'n beetje :P

<3 gele haas
kp_1 = spawnpoint1?

en ik heb losse toetsen voor classes ja? switcht een stuk sneller -> ben altijd eerst panzer/medic en dan engi...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piels
Ryan666 schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 02:19:
[...]
Spawntimer voor het team?

edit:
Hoet heet het nummer dat de volgende stukjes bevat:

it's 10% luck
20% skills

Het wordt vaak gebruikt in frag movies..

[ Voor 16% gewijzigd door Piels op 21-06-2006 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107327

even gegoogled: Remember The Name
Artist(Band):Fort Minor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piels
Kon zelf niets vinden met google

Vanavond even downloaden. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRR

RRR

goR

fovscript -> nutteloos
Ik bedoelde een kale kopie van de etconfig.cfg :) En over het hitsound script, dat is om een etpro bug te omzeilen die ervoor zorgt dat je met cg_autoaction 9 niets op kan pakken. Om een onduidelijke reden wordt dit verholpen door het aan en weer uitzetten van de hitsounds, en elke keer als een nieuwe map start weer het menu openen wordt je ook snel zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piels
Hebben jullie trouwens ook last van PB screenshots ingame?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heel soms heb ik dat alleen dan gaat het ook opeens weer over :?.

@ Spankydroid Gatver.....jij bent weleens panzer...... :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Laatst online: 03:22

13art

Moderator Mobile
Waar ik trouwens een hekel aan heb ik mensen die zichzelf killen op het moment dat het eruit ziet dat ze een 1 op 1 oid niet kunnen winnen. vind het behoorlijk zwak :(

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
AdrianP schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 12:28:
Hebben jullie trouwens ook last van PB screenshots ingame?
Ik heb er ontzettend veel last van. Wordt daar uberhaupt nog iets aangedaan door PB?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161226

AdrianP schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 09:47:
Vorig jaar hadden we zelfs summercup gewonnen :)
Zeg zeg nou moet je niet opscheppen! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
DjWannaB2002 schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 13:20:
Waar ik trouwens een hekel aan heb ik mensen die zichzelf killen op het moment dat het eruit ziet dat ze een 1 op 1 oid niet kunnen winnen. vind het behoorlijk zwak :(
pff daar hebben we het al 100x over gehad hier. komt er meestal op neer dat iemand geen kogels heeft, of niet zn spawn wil missen. bovendien moet je blij zijn met een selfkill van je tegenstander omdat je dat kogels spaart en je weet zeker dat hij niet gerevived kan worden. begin niet over xp of stats daar houd ik niet van, kijk dan maar naar damage given als je daar om geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60403

Ik heb net voor Quake 3/ET een gamma-toggle scriptje geschreven (tusssen 0.7-2.5). Ik dacht, misschien kan iemand anders het ook gebruiken...

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
seta r_gamma "1.5"
bind [ "vstr gammadown"
bind ] "vstr gammaup"

set gamma0 "set r_gamma 0.7; echo ^7Gamma ^10.7; set gammaup vstr gamma1; set gammadown vstr gamma0"
set gamma1 "set r_gamma 0.9; echo ^7Gamma ^10.9; set gammaup vstr gamma2; set gammadown vstr gamma0"
set gamma2 "set r_gamma 1.1; echo ^7Gamma ^11.1; set gammaup vstr gamma3; set gammadown vstr gamma1"
set gamma3 "set r_gamma 1.3; echo ^7Gamma ^11.3; set gammaup vstr gamma4; set gammadown vstr gamma2"
set gamma4 "set r_gamma 1.5; echo ^7Gamma ^11.5; set gammaup vstr gamma5; set gammadown vstr gamma3"
set gamma5 "set r_gamma 1.7; echo ^7Gamma ^11.7; set gammaup vstr gamma6; set gammadown vstr gamma4"
set gamma6 "set r_gamma 1.9; echo ^7Gamma ^11.9; set gammaup vstr gamma7; set gammadown vstr gamma5"
set gamma7 "set r_gamma 2.1; echo ^7Gamma ^12.1; set gammaup vstr gamma8; set gammadown vstr gamma6"
set gamma8 "set r_gamma 2.3; echo ^7Gamma ^12.3; set gammaup vstr gamma9; set gammadown vstr gamma7"
set gamma9 "set r_gamma 2.5; echo ^7Gamma ^10.5; set gammaup vstr gamma9; set gammadown vstr gamma8"
set gammadown "vstr gamma3"
set gammaup "vstr gamma5"

Ik heb vaak het probleem dat mijn gamma wordt gereset, dit komt door dual monitor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat je ook kan doen is in de driver instellen welke brightness/gamma je wilt hebben en hij houdt dat dan ook vast (werkt bij zowel ati als nvidia, weet alleen niet of dat ook zo is bij dual screen setups maar lijkt me wel).

En gaan we het nou alweer over selfkill hebben. Daar hebben we het nu minstens 1000x over gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piels
Anoniem: 161226 schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 13:59:
[...]

Zeg zeg nou moet je niet opscheppen! :P
Wacht maar tot ik screenshot ga posten van mij skills :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy

Shaggy

Misantroop pur sang

AdrianP schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 19:02:
[...]

Wacht maar tot ik screenshot ga posten van mij skills :+
Ok Anoniem: 42423 :O :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116063

Hoi,

ik speel dit spel sinds kort weer (1,5 jaar tussenuit geweest).
alleen nu word ik dus grof ingemaakt.

wat zijn jullie instellingen qua crosshair groote, etc.

en de sensitivy van de mouse? ik had die erst op 24 (of 14) meen ik. alleen dan draai ik te snel.
wat houdt smooth mouse eigenlijk in?

Ik speel nu met tiny crosshair, die niet pulsed of kleur geeft etc. redelijk doorzichtig en met een simpele sky zonder details. alleen de sensivity weet ik niet wat ik moet pakken, iemand ideen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
Sens? Welke jij het lekkerst vindt. Ik vind een high sens lekker, infinitive is geloof ik van de low sens maar wijzigd dat elke dag geloof ik. Mielll is bijv ook iemand van de ultra high sens.

Oftewel ga voor jezelf kijken wat JIJ het lekkerst vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
raziel helpt je opweg naar een goeie aim, download dit: http://www.swertcw.com/default.php?c=download&id=493

ik weet niet of er over een xhair wordt gesproken, maar ik zou zeggen zo klein mogelijk met een fel kleurtje, veel gebruiken een rood stipje, zelf heb ik een iets grotere.

"seta r_ignorehwgamma "1" " fixed het probleem dat je gamma steeds verandert.

[ Voor 14% gewijzigd door ph4ge op 21-06-2006 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
Danjel schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 20:37:
Sens? Welke jij het lekkerst vindt. Ik vind een high sens lekker, infinitive is geloof ik van de low sens maar wijzigd dat elke dag geloof ik. Mielll is bijv ook iemand van de ultra high sens.

Oftewel ga voor jezelf kijken wat JIJ het lekkerst vindt.
low sense: goed voor lange afstand of een enkele tegenstander, goed voor veel bodyshots
high sense: beter voor many vs many of 1vs1 tegen een warper, goed voor veel headshots

Mja, mijn sensitivity hangt van de situatie af:
- ut2004 gespeeld: paar punten sensitivity erbij omdat ut2004 wat rommelt met de mousedrivers oid
- korte mouwen shirt aan: wat bij sensitivity erbij want dan blijk ik met m'n armen aan m'n bureau/muismat plakken dus kan niet zo makkelijk bewegen
- temperatuur: als het warm is dan komt er wat zweet op m'n muismat, daardoor slipt m'n muis over m'n icemat en moet ik wat punten sensitivity eraf halen om te compenseren
- hoeveelheid stof op de icemat / hoe soepel beweegt de muis vandaag weer (verschilt per dag). Het is een beetje jammer dat de "grip" van de icemat nogal verschilt per dag, idem voor de voetjes van de muis (de ene dag kan je pixels aanwijzen, de andere dag is de kleinste afstand blokjes van 10 pixels). Een muismat als de icemat is veel beter dan geen, maar toch moet er iets beters te vinden zijn.
- ben ik tijdens m'n werk veel met muis of toetsenbord bezig geweest: moe, dus wat sensivity erbij
- heb ik even op een public gespeeld: beetje beweging van de armen gehad, dus de sensivity kan weer omlaag; heb ik nog niet gespeeld: sensitivity omhoog want dan gaat het nog niet zo soepel

Over het algemeen geldt: zolang ik met mijn muisinstellingen tussen de sens 2 (halve muismat ~ 130 graden rotatie) en 8 (halve muismat ~ 280 graden rotatie) blijf, dan kan ik een aardig potje spelen.

[ Voor 18% gewijzigd door Infinitive op 21-06-2006 21:02 ]

putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piels
Close / normal combat
Sens: 1.1
Fov: 110
Crosshair: little
Crosshair Health: On
Drawgun: 1

Long distance:
Sens: 0.9
Fov: 90
Crosshair: tiny
Crosshair Health: On
Drawgun: 1

Logitech MX518
Icemat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocdaan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-05 07:40

ocdaan

Niet zo zeuren jongens!

Hey NinTeNdO_FrEaK,

Thanx, dat filmpje is echt te grappig ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
ph4ge schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 14:51:
[...]

pff daar hebben we het al 100x over gehad hier. komt er meestal op neer dat iemand geen kogels heeft, of niet zn spawn wil missen. bovendien moet je blij zijn met een selfkill van je tegenstander omdat je dat kogels spaart en je weet zeker dat hij niet gerevived kan worden. begin niet over xp of stats daar houd ik niet van, kijk dan maar naar damage given als je daar om geeft.
Je hoort mij ook echt niet over xp of stats praten. Maar vind het gewoon zwak als je in een 1 op 1 combat bent en die ander lijkt te verliezen dat hij dan zichzelf killt. Mij maakt die xp, kogels of wat dan ook echt niet uit, gaat me gewoon om het principe. Als je idd je spawn mist, of je hebt geen kogels meer en je bent niet in een 1 op 1 combat dan heb ik er ook totaal geen moeite mee, maar anders wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
Ik heb ook een tijd een IceMat gehad, totdat ik mijn muis eens probeerde op een Steelpad. Het eerste wat ik toen (was op CampZone 2004) gedaan heb is naar de Steelpad stand gelopen en een Steelpad 4D gehaald. Steelpad is imho veel beter dan een icemat (met van die gare teflon die je elke maand moet vervangen :/ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h3ll
  • Niet online
Morax schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 01:56:
[...]

Ik heb ook een tijd een IceMat gehad, totdat ik mijn muis eens probeerde op een Steelpad. Het eerste wat ik toen (was op CampZone 2004) gedaan heb is naar de Steelpad stand gelopen en een Steelpad 4D gehaald. Steelpad is imho veel beter dan een icemat (met van die gare teflon die je elke maand moet vervangen :/ )
EENS!!!!!!!!!!!!!!!!

Bah die icemat, ik zou hem zo doormidden kunnen slaan.....
Had het er vandaag toevallig nog over, ik heb ook een mx518 + icemat2, maar ik ga een qck+ halen :)

en over pb_sv_ss : hoe f*cking irritant, kun je wel vaak n map/war door verliezen gvd !, Bijv: pb screenshot wordt gemaakt, ik hang in de lucht *lag*, en als je teammates dan ook net ff pech hebben, kan dat wel lucky voor de tegenstander zijn, vooral in een 3on3!
Hoe irritant ........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piels
Welke teflon laag?

Ik heb hem de IceMat 2 nu bijna een jaar, ben er nog steeds tevreden over...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Ik denk dat ze doelen op de teflon 'pootjes' van je muis die er erg snel kapot van gaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
Mja ik was ook tevreden over m'n icemat totdat ik de steelpad s&s mocht proberen (ff lenen bij de buren) damn wat een verschil. Ik heb er meteen een gekocht en ik kreeg vannochtend een mailtje dat m'n betaling binnen is, dus nog ff afwachten. Ik had ook een kleine review/mening geschreven in: Welke muis(mat) gebruik jij?.

Ik kan iig niet wachten totdat m'n steelpadje binnen is :P
DjWannaB2002 schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 01:36:
[...]

Je hoort mij ook echt niet over xp of stats praten. Maar vind het gewoon zwak als je in een 1 op 1 combat bent en die ander lijkt te verliezen dat hij dan zichzelf killt. Mij maakt die xp, kogels of wat dan ook echt niet uit, gaat me gewoon om het princiepe. Als je idd je spawn mist, of je hebt geen kogels meer en je bent niet in een 1 op 1 combat dan heb ik er ook totaal geen moeite mee, maar anders wel.
Je tijd komt nog wel ;)

[ Voor 39% gewijzigd door Danjel op 22-06-2006 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piels
DjWannaB2002 schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 01:36:
[...]
Je hoort mij ook echt niet over xp of stats praten. Maar vind het gewoon zwak als je in een 1 op 1 combat bent en die ander lijkt te verliezen dat hij dan zichzelf killt. Mij maakt die xp, kogels of wat dan ook echt niet uit, gaat me gewoon om het princiepe. Als je idd je spawn mist, of je hebt geen kogels meer en je bent niet in een 1 op 1 combat dan heb ik er ook totaal geen moeite mee, maar anders wel.
Blijkbaar gaat het je wel om XP en stats. Dus wat is nu eigenlijk je principe?
TheZeroorez schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 09:36:
Ik denk dat ze doelen op de teflon 'pootjes' van je muis die er erg snel kapot van gaan..
Die skates die erbij zitten?
Bij mij zitten ze er nog steeds onder, en weinig beschadiging te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
AdrianP schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 10:34:

Als het me wel daarom zou gaan, dan zou ik beter kunnen stoppen met het hele spel want ben er toch niet goed in. Verder kijk ik echt nooit naar de stats en soms naar XP, maar bij mij staat de lol gewoon voorop.

Maar goed om verder welles niettes spelletje te voorkomen. Ik heb mn standpunt neergezet, jij die van jouw. Klaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piels
Selfkilling is gewoon een feature in rtcw:et.

Als je er niet tegen kunt..

Maar goed. Case closed :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Laatst online: 12-02 20:38

shameblaster

BB4E^Cons

AdrianP schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 12:14:
Selfkilling is gewoon een feature in rtcw:et.

Als je er niet tegen kunt..

Maar goed. Case closed :>
Hoort derbij he : )

of niet Erazzzer :>

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Topicstarter
Erazzzer is een n00b :P
Selfkilling ja.... in welke delen van onze 12 delig bestaan hebben we het er niet over gehad :Y)
* Outerspace vind het nu wel kunnen aangezien ik het ook doe :P

En ik hoop dat er weer eens leuke maps gaan uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h3ll
  • Niet online
AdrianP schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 10:34:
[...]

[...]

Die skates die erbij zitten?
Bij mij zitten ze er nog steeds onder, en weinig beschadiging te zien.
Hmm dat snap ik niet, ik heb dat hele stukje al opgeknipt en verbruikt, en die icemat moet ik elke dag schoonmaken door alle stof enzo wat dat ding opvangt, dit merk ik meteen als ie begint te schuren :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Of gebruik een trackbal zoals ik doe! Heerlijk: geen last van muismatten en om de paar weken wip je even de bal eruit haal je wat stof eruit, blaas je wat en alles is weer goed.
Ik gebruik alleen dit: Logitech Trackman® Marble FX
Hij is nu in gebruik voor zo`n 8 à 9 jaar en werkt nog perfect. Kan je ook heerlijk rondjes draaien om enemies.

Kunnen we alsjeblieft ophouden over selfkill.........om de 10 pagina's gaat het weer over selfkill......mijn mening: alleen doen als je niet in een gevecht zit (pub) of als je in een war speelt.

Meestal heb ik de sense rond de 5 zitten. Soms zet ik hem anders maar ik ga nooit verder dan 4~6.
Achja......ik own keihard op longrange combat en als ik me dag een beetje heb speel ik op close-2-close combat ook goed. Op longrange doe ik het altijd wel goed >:) (natuurlijk zijn er gasten die beter zijn dan ik, dat ontken ik niet, ik wil niet overkomen als Fonz).

Even over die Fonz.....hij heeft in zijn sig een screenshot staan dat hij een keer 200 kills had.....dat is me ook een keer gelukt. En zo te zien op dezelfde manier als hij het deed. Superveel kills maken met submachinegun en nog veel meer met arty en support fire >:).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
Ryan666 schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 13:13:
[...]

Hmm dat snap ik niet, ik heb dat hele stukje al opgeknipt en verbruikt, en die icemat moet ik elke dag schoonmaken door alle stof enzo wat dat ding opvangt, dit merk ik meteen als ie begint te schuren :x
Dat schuren kreeg ik altijd kippenvel van, man wat een kutgevoel was dat :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piels
Stukje opgeknipt?
Kreeg er gewoon kant en klare skates bij.

@Outerspace
Ik vind Frostbite en Aldernest wel een aanwinst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer
  • Laatst online: 19-05 17:13

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Hoor ik hier selfkill? :P

In pubs is het gewoon uiterst lame. Daarom vind ik een adminmod die iemand kickt na 3 selfkills geweldig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Topicstarter
AdrianP schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 14:04:
Stukje opgeknipt?
Kreeg er gewoon kant en klare skates bij.

@Outerspace
Ik vind Frostbite en Aldernest wel een aanwinst.
Frostbite zegt mij zo niets, maar Aldernest bestaat al weer een poosje. Het is ook een leuk level trouwens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik vind geen enkele map zo goed als de originele 6 mappen. Verder komen Caen en Venice behoorlijk in de buurt van het niveau. Verder vind ik het allemaal bagger.

Om te bedenken dat Fueldump gebaseerd is op 1 van de slechste mappen van RTCW 8)7.

Maar die trackball van mij is echt heerlijk. Qua precisie kan hij gewoon mee komen met alle muizen van tegenwoordig. Niet slecht voor een muis (Ok, eigenlijk Trackball, een muis kan je het niet meer noemen) die 9 jaar oud is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

Anoniem: 149210 schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 14:44:
Ik vind geen enkele map zo goed als de originele 6 mappen. Verder komen Caen en Venice behoorlijk in de buurt van het niveau. Verder vind ik het allemaal bagger.

Om te bedenken dat Fueldump gebaseerd is op 1 van de slechste mappen van RTCW 8)7.

Maar die trackball van mij is echt heerlijk. Qua precisie kan hij gewoon mee komen met alle muizen van tegenwoordig. Niet slecht voor een muis (Ok, eigenlijk Trackball, een muis kan je het niet meer noemen) die 9 jaar oud is.
Op welke RTCW map is fueldump gebaseerd dan. Caen & Venice zijn in mijn optiek de slechtste ET maps. Het enigste doel wat je daar hebt is spammen. Van de orginele 6 maps, is alleen radar standaard goed. Meer niet. Maar voor iemand die public speeld is grote/lange/spammap misschien wel leuk omdat je dan veel kills kan halen. Alleen als je het echt gaat spelen merk je vanzelf dat die mappen veel nadelen hebben. Voor mij zijn dat de routes, op cean heb je in principe 2 routes naar de objective. Dat is dus te makkelijk te verdedigen. En niet te vergeten dat je eerst een kilometer moet lopen voordat je een keer bij die 2 routes komt. En dan Venice, weer teveel geloop en te weinig gefrag. Je bent 1/4 van je tijd bezig met lopen, en met al die barriers slome tanks en boten, is met paar fieldopsen veel nades. Makkelijk te verdedigen.

[ Voor 35% gewijzigd door Zenix op 22-06-2006 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En daar moet je dus weer je strategie op aan passen. Een paar frag medics kunnen veel makkelijker door de linie heen komen. Ik geef je wel gelijk dat het te lang lopen is (dat zijn de andelen van die mappen).

Ik weet niet meer van welke map Fueldump komt maar dat heb ik meerdere malen op plekken gelezen :? (ik heb zelf nooit RTCW online gespeeld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
voor pubs zullen venice en cean helemaal geweldig zijn. Maar voor in wars echt niet :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161226

Zenix schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 15:01:
[...]

Op welke RTCW map is fueldump gebaseerd dan.
Assault is vergelijkbaar

1 verplichte objective, en meerdere optionele objectives, die allemaal opgeblazen moeten worden, het is een grote map, en axis kan ernstig in voordeel zijn.

Alleen mis je dan de tank :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Volgens mij is fuel gebaseerd op een level uit de single player van RTCW. De orginele maps zijn gewoon niet echt ontworpen (goed getest) voor een 6v6. Kwa gameplay is Radar erg goed, maar daar is FPS weer het grote probleem, helemaal met default cfg (5fps ofzo). Fueldump was gewoon onspeelbaar, je kan nooit druk zetten als je helemaal van achter moet komen in de laatste fase :s. Oasis was alleen maar te winnen met een uberspawnkill, die dan weer niet al te lastig was om te doen. Zelfde geld voor Grush, alleen die is helemaal belachelijk met die langzame tank en al die barriers. Met een paar goeie fieldops (lvl 4 default cfg) kon je de tank eeuwig spammen. Ook de enige oplossing die spawnkill, die ook makkelijk was om uit te voeren. Orginele Battery was ook helemaal niet te doen, maar met de aanpassingen zoals die nu zijn doorgevoerd kan het best eens een goeie map worden. SD2 en Frostbite zijn gewoon perfecte maps, hoewel er weinig tactische mogelijkheden zijn, in de aanval wel trouwens. Adler vind ik niks, ook maar 2 routes, en "de map speelt niet leuk".

De hele tijd van sens wisselen zou ik helemaal niet aanraden, je moet juist zorgen dat je 100% gewend ben aan 1 waarde. Het vermelden van je ingame sens is trouwens onzin, aangezien je windows/drivers ook van invloed zijn op de daadwerkelijke sens, net zoals fov.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Drivers = standaard
Over het algemeen heb ik de sense gewoon op de standaard 5 staan maar soms moet ik de sense hoger of lager zetten. Maar over het algemeen speel ik met 5.
Maar ik denk dat de gebruikte muis/trackball van meer invloed is dan de drivers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155199

razer diamondback
steelpad 4d

ingame 4.47
windows: 8-9 (razer driver) on the fly uit natuurlijk

Als ik op m'n 4d matje van links naar rechts ga met de muis maak ik ong. 4,5 x 360 graden ingame :9

morax heeft mij aangeraden een steelpad aan te schaffen (had nog geen mat) en kan hem niet vaak genoeg bedanken daarvoor _/-\o_ _/-\o_

ohw en frostbite en adlernest zijn echt super mappen als je ze eindelijk eens met strakke tacts leert spelen :) en de orginele maps zijn echt niet allemaal goed (railgun, fueldump :r )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
???? S&S toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy

Shaggy

Misantroop pur sang

Ik ben nu al een tijd ocvergestapt van de Icemat 2 op de huidigeSteelpad S&S ( SK ) en moet zeggen dat hij mer erg goed bevalt. Hij is lichter, minder lawaai/gekras HIJ BREEKT NIET als je hem laat vallen 8)7 en is toch hard genoeg/stevig in vergelijk met de Icemat 2.

Erg fijn ET'en met dit matje en de oude vertrouwde MX5XX

Gebruik geen Logitech drivers ivm binden knoppen sens is iets sneller als standaart, niet heel veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy

Shaggy

Misantroop pur sang

Wie heeft er nog een linkje naar een paar ET fragmovies? Ik ben bijna alles kwijt qua movies en links door een hdd crash.
Ik heb er een paar leuke nodig voor op de portable mediaspeler te zetten. Je krijgt mensen met geen mogelijkheid uitgelegd wat ET nu eigenlijk is. Met wat fragmovies moet dit wel wat better lukken ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Shaggy op 22-06-2006 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

4d...

(danjel gaat nu zijn bestelling aanpassen? O-) :9 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
Anoniem: 155199 schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 21:27:
[...]

4d...

(danjel gaat nu zijn bestelling aanpassen? O-) :9 )
Neuh want olly heeft wel een S&S en ik heb ook gespeelt op een S&S dus ik weet zeker dat ik een S&S moet hebben.

(een S&S dus ja... :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
shaggy8675 schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 21:18:
Wie heeft er nog een linkje naar een paar ET fragmovies? Ik ben bijna alles kwijt qua movies en links door een hdd crash.
Ik heb er een paar leuke nodig voor op de portable mediaspeler te zetten. Je krijgt mensen met geen mogelijkheid uitgelegd wat ET nu eigenlijk is. Met wat fragmovies moet dit wel wat better lukken ;)
http://www.swertcw.com/default.php?c=files&p=movies
altijd leuk om te kijken: Iratus 1 & 2 van Raziel, heroine (van clanless gaming), etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mjah boeiend eigelijk ook, de S&S is alleen wat groter en verder geen verschil. Aangezien ik toch maar 10% van mijn mat in gebruik heb was dat overbodig voor mij :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb ook nog ergens een real life ET movie. Ik geloof dat dit hem is: Klik!
Deze is echt vet! Vroeger stond hij ook op enemy-territory.com maar ze hebben daar een flinke schoonmaak gehouden en nu hebben ze haast niks meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
Anoniem: 155199 schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 21:35:
Mjah boeiend eigelijk ook, de S&S is alleen wat groter en verder geen verschil. Aangezien ik toch maar 10% van mijn mat in gebruik heb was dat overbodig voor mij :9
S&S is groter en geen verschil? Ik dacht dat het hele oppervlak anders was. Maar ik denk dat we nu tever offtopic gaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h3ll
  • Niet online
Anoniem: 155199 schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 18:27:
Als ik op m'n 4d matje van links naar rechts ga met de muis maak ik ong. 4,5 x 360 graden ingame :9
Wat is jouw sens dan wel niet? als ik op mijn icemat over hele breedte ga, draai ik mss 1x 200 graden :D

Ennieweej: adlernest is nog niet zo oud hoor, vooral de final niet.. ik ken trouwens de maker van adlernest, en hij is sinds b7 ofzo volgens mij alweer bezig een een nieuwe map, hopen dat er weer een leuke verschijnt.. :)

Standaard mappen vind ik echt geen bal aan, op radar na, en battery valt ook nog wel te doen :)
Verder, braundorf, adlernest, sw_goldrush_te, frostbite en supply steeds iets minder, zijn mappen die ik graag speel.. Ongeveer de CB OC mappen dus :)

Volgt er iemand de eurocup ? Tis jammer dat ik pas sinds de helft van de EC ofzo mijn dedicated server had, anders had ik alle EC wars kunnen broadcasten, of kunnen recorden :(

oja, voor misschien de geinteresseerden, naast mijn 125 ettv slots (ettv.fayntic.com:27960) draai ik nu ook een 15 slots (10 private slots) 'Replay @ Request' server, hier kunnen mensen een replay voor requesten (die op http://ettvwebifc.purefragging.com/demolist.txt staat), en dan speel ik hem af, of plaats ik hem in queue (als er al meer requests zijn geplaatst) zodat je deze kan bekijken op ettv.fayntic.com:27970. het private pass hiervoor is ettv4you :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb het dan makkelijker. Ik geef een draai aan me trackball en hij draait vanzelf wel 360 graden of meer. En ik stop hem wanneer ik niet meer hoef te draaien 8).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Laatst online: 12-02 20:38

shameblaster

BB4E^Cons

Kspeel nu af en toe weer de SP van rtcw, en ja fueldump is daarop gebaseerd.
Dat level waarbij je start in het bos, en stil mensen moet omleggen zodat het alarm niet afgaat ( sten )
Mission 3, Level 1: Forest Compound
Afbeeldingslocatie: http://www.planetwolfenstein.com/sp/walk/walk_imgs/m3l1-3a.jpg

zitten zo veel stukken uit fueldump in : )

aleen is de Sp makkelijk als je tijdje MP speelt

Cons:::BB4E

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het gezellig en nuttig voor elkaar.
Dus geen offtopic geblaat, slow-chat, flames of erger.