[PC]Wolfenstein: Enemy Territory - deel 12

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste
Acties:
  • 14.479 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imhotep
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-10 10:13

Imhotep

The Dark Side

Dag mensen

Ik zie steeds meer mensen van deze groep op DB spelen 8)
Wordt er trouwens nog regelmatig wars uitgevochten? of staat dat steeds meer op een laag pitje?

Wij (p0w) hebben eigenlijk net weer wat plannen om daar weer mee te beginnen, is voor ons ondertussen al bijna een jaar terug sinds we een war hebben gespeeld :X

Still King

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:34
Gister weer een offi 3o3 gehad (eerste met de nieuwe naam FEB). 4-2 gewonnen. Maar echt ladder wars spelen we weinig. We zijn daarom ook opzoek naar wat cups.

They who buy the dip, deserves the rip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-10 09:15
ik begin net aan ET. ben benieuwd of ik er iets van bak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
snap er geen drol van ;)

tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online

Coldcat

HODL

Loop met de menigte mee en schiet op je tegenstanders. Dan wordt het spel je vanzelf duidelijk en zul je steeds meer functies herkennen denk ik.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-10 16:05
lees de handleiding

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Uninstall het :)

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 28-09 14:23

Shaggy

Misantroop pur sang

Speel een keer samen met mij, heb er nog nooit iets van gesnapt en raak alleen maar team-mates... Überhaupt snap ik van heel het leven niks.. maar ja, wie wel???

:P

Making an ass of myself since the 70's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-10 17:45

Jazzper

BB4E^Guerilla

jongens wat zijn we weer aardig haha

start hier:
http://4newbies.planetwolfenstein.gamespy.com/

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind dat je gewoon eerst de manual moet lezen en dan de Topic Start en DAN vragen mag stellen....Daarin wordt meteen ook alles uitgelegd (al heb ik al spelend geleerd, maar absoluut nooit wat hoeven vragen).

Ladders wordt hier idd weinig aangedaan en er zijn weinig cups. Ik zelf speel nu geen ET totdat ik mijn netwerkje helemaal in orde heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Imhotep schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 14:09:
Dag mensen

Ik zie steeds meer mensen van deze groep op DB spelen 8)
Wordt er trouwens nog regelmatig wars uitgevochten? of staat dat steeds meer op een laag pitje?

Wij (p0w) hebben eigenlijk net weer wat plannen om daar weer mee te beginnen, is voor ons ondertussen al bijna een jaar terug sinds we een war hebben gespeeld :X
Mjah daar zie ik je ook regelmatig, en krijg ook regelmatig paar verwensingen naar me toe. :'( Snap alleen niet waarom. >:)

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Illegal_Alien schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 13:30:
[...]

Mjah ik panzer grotendeels idd voor de reacties :) Ben tijdje uit ET geweest dus ben wat stroef geworden maar dat komt wel weer terug :)
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:48

Zenix

BOE!

Verwijderd schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 20:19:
Ik vind dat je gewoon eerst de manual moet lezen en dan de Topic Start en DAN vragen mag stellen....Daarin wordt meteen ook alles uitgelegd (al heb ik al spelend geleerd, maar absoluut nooit wat hoeven vragen).

Ladders wordt hier idd weinig aangedaan en er zijn weinig cups. Ik zelf speel nu geen ET totdat ik mijn netwerkje helemaal in orde heb.
Zijn heeelveeeel cups hoor.
Elke week wel paar.

alleen dan wel 5on5 of 6on6. Geen 3on3, omdat het minder populair is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05-10 14:19
Ik hou niet zo van clans; en ben in ET meer een ''loner'', zijn er dan ook toernooien voor 1vs1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

jazeker

clanbase 1on1 ladder bv

maar goed daaaar heb ik dan weer geen lol aan
ieder zijn meug :p

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Silent Thunder schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 19:26:
Ik hou niet zo van clans; en ben in ET meer een ''loner'', zijn er dan ook toernooien voor 1vs1?
ET is een teambased shooter, 1vs1 doe je maar in quake imo. 1vs1 toernooitje is er trouwens wel. Maar ET is puur voor teams, en teams bestaan alleen in clans, niet op publics.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
Linkje van de patch is dood.
Ook mis ik een linkje naar een vorige patch want je hebt niks aan patch 2.60(b) zonder die vorige patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik draai ET op Ubuntu Linux, alles gaat goed, behalve als ik iets probeer te typen. Ik speel nooit op fullscreen, maar wanneer ik iets typ in console of via T, dan springt mijn scherm soms weer naar full screen. Hebben meer mensen dit probleem en misschien een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

ja in je console staat dan rechts onder een language toggle. Kun je kiezen voor NL of EN
dat is het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jazzper schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 12:47:
ja in je console staat dan rechts onder een language toggle. Kun je kiezen voor NL of EN
dat is het
Is dat een reply op mijn vraag? Ik zie die toggle niet. Rechtsonder staat alleen ET 2.60 bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

ja dat is een reply op je vraag.

het is een bekend probleem. In mijn clan alleen al diverse mensen. Als je dan uit de console klapte naar het spel weer bleek dat bij die taalsetting te zijn. Kan het zo niet beter omschrijven en is ook al weer tijd terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:29

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Topicstarter
Danjel schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 21:41:
Linkje van de patch is dood.
Ook mis ik een linkje naar een vorige patch want je hebt niks aan patch 2.60(b) zonder die vorige patch.
Ik zal er thuis even naar kijken :) Ben op dit moment op school, dus weinig tijd voor GoT ;)
Ook ik ben even uit de roulatie wat ET betreft. Ben nu fervent CSS speler, hopelijk zwakt dat een beetje af :P

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jazzper schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 13:12:
ja dat is een reply op je vraag.

het is een bekend probleem. In mijn clan alleen al diverse mensen. Als je dan uit de console klapte naar het spel weer bleek dat bij die taalsetting te zijn. Kan het zo niet beter omschrijven en is ook al weer tijd terug.
Maar waar vind ik die taalinstelling dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

voor de server admins en supplydepot2 fans er is nieuwe versie van supplydepot2

http://www.xfire.be/?x=news&mode=item&id=2565

[ Voor 21% gewijzigd door Zenix op 16-10-2006 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h3ll
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Omg mize gepakt voor wallhack, ik wil het niet geloven :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

en mize is? (eh niet verkeerd opvatten die opmerking ;) ken hem echt niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexji
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11:07
Jazzper schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 17:31:
der is wel een duidelijk verschil tussen wat hier zit en op crossfire(med+!111oneelevenelftwee211)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
Alexji schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 17:40:
[...]

der is wel een duidelijk verschil tussen wat hier zit en op crossfire(med+!111oneelevenelftwee211)
Wat doe jij hier dan? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo ver ik weet kan je 2.60 instaleren zonder een vorige patch.....(tenminste zo doe ik het al tijden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en Alexji is.... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
Verwijderd schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 20:57:
Zo ver ik weet kan je 2.60 instaleren zonder een vorige patch.....(tenminste zo doe ik het al tijden)
ik heb de 2.60 ook gewoon geinstalleerd op een kale ET. het gaat me nu al wat beter af :)

Moet alleen nog even doorkrijgen hoe de objectives te pakken zijn. ik mis het overzicht zo nu en dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

Ryan666 schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 17:27:
Omg mize gepakt voor wallhack, ik wil het niet geloven :(
Hij was nogal verslaafd, hij heeft wel 10x gezegt ofzo tegen mij dat ie ging stoppen.
Maar hij kon het nooit. Dus misschien helpt dit hem wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon9114
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08-08 17:58
hoe kan ik mijn fps zien in game ?
want als ik een bepaalde kant op kijk dan krijg ik allemaal raare grijze strepen in het beeld 8)7
zo kan ik niet fatsoenlijk spelen :(

[ Voor 66% gewijzigd door dragon9114 op 18-10-2006 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
dragon9114 schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 16:50:
hoe kan ik mijn fps zien in game ?
Ingame op ~ duwen, dan '/cg_drawfps 1' tikken :)
want als ik een bepaalde kant op kijk dan krijg ik allemaal raare grijze strepen in het beeld 8)7
zo kan ik niet fatsoenlijk spelen :(
Overgeklokt? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon9114
ja, maar ik heb dit probleem alleen bij ET de rest van de games die ik heb doen het wel normaal :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
dragon9114 schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 16:56:
[...]

ja, maar ik heb dit probleem alleen bij ET de rest van de games die ik heb doen het wel normaal :S
Dat je benchmarks en andere games normaal lopen zegt echt niets. Ik heb zelf ook een keer na 2 weken pas artifacts gezien..

Kijk anders eens wat er gebeurt zonder overklok.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon9114
ik krijg die strepen pas bij 90fps dus het kan zijn dat het aan het beeldschrem ligt want als ik een screenshot maak zie je er niks van.
hoe kan ik de fps locken op 80 fps ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
In de console: '/com_maxfps 80'

Doe dan ook meteen: '/cl_maxpackets 80'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon9114
zodra ik max fps op 80 zet en ik krijg 80 pfs dan krijg ik die strepen weer :S dus heb ik de max fps verhoogt naar 150 en nu heb ik geen problemen meer :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h3ll
  • Niet online
Heb je een TFT?

een vriend van me heeft een oude Dell TFT van 22ms ofzo en die krijgt ook altijd strepen in zn beeld en het lijkt gewoon als hij frames mist, bij hogere fps wordt dit allemaal minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen die freezing problemen hebben/hadden met ET.. click!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-10 22:29

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Ik heb laatst ook even opeen samsung 940BF gespeelt, daar op had ik ook last van strepen.
Net of Vsync aan stond. Ik heb m'n FPS op 76 gecapped, de monitor stond volgens mij op 75Hz.
Binnenkort maar eens proberen met een hogere FPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piels
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-08 15:44
Is dat niet Ghosting wat jij bedoelt?

Windows Phone Apps: Belstatus, Pinautomaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, dat is ghosting wat Ryan zegt. Hhmz, ik heb geen idee wat het is. Ik zelf heb geen LCD (19" CRT Iiyama Vision Master 1451) maar me vader wel en daar had ik nooit strepen op. Al was dat wel met v1.2 van ET. Misschien is het een instelling of versie van ET? (of wellicht gewoon bepaalde monitoren, net zoiets dat heel veel LCD tv's het probleem hebben dat het beeld gaat trillen bij videorecorders)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h3ll
  • Niet online
Jazzper schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 17:31:
Gozer van Team Nederland en clans als remedium enzo, hij zei dattie wallhack gebruikte omdat de enige manier waarmee hij zou kunnen stoppen met ET zou zijn als hij gebanned wordt voor cheaten, maarja nog niet gebanned geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
  • Laatst online: 25-09-2023
Coenen schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 15:41:
Ik heb laatst ook even opeen samsung 940BF gespeelt, daar op had ik ook last van strepen.
Net of Vsync aan stond. Ik heb m'n FPS op 76 gecapped, de monitor stond volgens mij op 75Hz.
Binnenkort maar eens proberen met een hogere FPS.
Met dat soort instellingen moet je juist vsync aan hebben: met een fps die ongeveer hetzelfde is als de refreshrate dan heb je zonder vsync het probleem dat voor een gedeelte van het scherm een oud frame gebruikt wordt en voor een ander gedeelte van het scherm een nieuw frame. de verschillen bij deze lage framerates zijn al snel een paar pixels, zodat je het kan zien. Bij een framerate die een stuk hoger is dat je refreshrate heb je dit probleem niet zo erg (omdat de verschillen tussen twee frames kleiner zijn). Vsync inschakelen lost dit probleem op (ten koste van performance).

putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

ik volg de scene en team-nl al anderhalf jaar niet meer. Xfire ben ik afgehaakt toen team-nl alleen nog maar uit 2 of 3 clans bestond met de grootst schreeuwende pubertjes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

Jazzper schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 23:36:
ik volg de scene en team-nl al anderhalf jaar niet meer. Xfire ben ik afgehaakt toen team-nl alleen nog maar uit 2 of 3 clans bestond met de grootst schreeuwende pubertjes ;)
Die schreeuwende pubers, hebben wel de NC gewonnen van de duitsers. Wat een nederlands NC team nooit gelukt is.
En laatste anderhalf jaar bestond team-nl totaal niet uit 2-3 clans. Juist een hele mix.

[ Voor 4% gewijzigd door Zenix op 22-10-2006 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Zenix schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 21:39:
[...]

Die schreeuwende pubers, hebben wel de NC gewonnen van de duitsers. Wat een nederlands NC team nooit gelukt is.
En laatste anderhalf jaar bestond team-nl totaal niet uit 2-3 clans. Juist een hele mix.
wel jammer dat er een aantal cheaters"online-only" spelers voor nodig waren. ;) maar hopen trouwens dat CB de NC winst niet alsnog aan de Duitsers toekent omdat mize nu gepakt is, volgens cb policy zou dat moeten gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

ph4ge schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 10:46:
[...]

wel jammer dat er een aantal cheaters"online-only" spelers voor nodig waren. ;) maar hopen trouwens dat CB de NC winst niet alsnog aan de Duitsers toekent omdat mize nu gepakt is, volgens cb policy zou dat moeten gebeuren.
Dat zou onterecht zijn want het grooste deel van de NC speelde mize niet mee, en hij cheatte toen niet. Duizenden mensen keken op ETTV en die hebben geen cheat gezien. Ook mize woont in hetzelfde dorp als mij dus ik weet waar ik over praat, en ik ken hem al een aantal jaar. Hij is gewoon uberverslaafd,. Hij heeft tegen mij wel 4-5 x gezegt dat ie ging stoppen maar dat lukte hem elke keer niet. Hij is nog niet eens gebannen volgens mij, de snelheid van CB.....

[ Voor 4% gewijzigd door Zenix op 24-10-2006 00:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavius
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 25-02-2024
Ik ben met een aantal huisgenoten aan het spelen met een oude server. We hebben hem opgebouwd uit weggegooide onderdelen. :+ Het bakbeest beschikt over twee p3's op 650 MHz en heeft (slechts) ~490Mb RAM.
Nu, wij spelen graag een potje ET en het idee was geboren om eens te gaan kijken of onze (tot dusver werkloze) server in staat zou zijn om dedicated ET te hosten. Na veel gegoogle en doorlezen van guides lijkt het erop dat een server voor 20 man (ons streef aantal) opzich wel mogelijk moet zijn.
Volgens een guide van jolt kom ik aan de volgende getallen:

30MHz per player slot x20 = 600 MHz (ruwe duimregel natuurlijk)
72Mb hunkmegs per player slot x20 = 144 MB, of 128 hunkmegs per player slot x20 = 256MB
sv_maxrate 16000 voor 20 players = 320KB/s (wij hebben orange 20000/1024)

Enfin, het zou moeten gaan, net an. :/ Op papier dan.
Mijn vraag aan jullie: hoe realistisch is dit?
Daarnaast kan ik niet echt een duidelijk antwoord vinden of de 2e P3 nu nog een substantieel voordeel kan leveren. Ik weet dat de SMP niet werkt in ET, maar valt er winst te behalen door (bijvoorbeeld) te goochelen met processor affinity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij is 20*72 nog altijd 1440, dus die rekensom gaat niet op.
Daarnaast is 320Kb/s > 1024Mbit upload. 1024/8 = 128 Kb/s
Als ik het dan zo zie ga je het niet redden. Natuurlijk kan ik het ook mis hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09-10 21:03
Wij hebben ooit een server gehad op een Athlon 1600+ met volgens mij 256MB in canada door een van onze clanmembers toen. De connectie weet ik niet meer precies,maar zn upload was geloof ik 784Kb/s, dus nog trager dan dat van jou. We hadden 14 slots en mn ping was rond de 150-200 (canada is ook nog wel ver, USA servers had ik vaak ook al 150). Het lagde wel redelijk maar door antilag was het te overleven! Ons voordeel is dat we een funclan hadden met zo'n 40-50 leden toen waarbij we ok nog eens minstens 50 vaste public players hadden, en dat met een 14slot server :) . Ooit moest ik (zelfs al had ik private slot pass) nog 30 minyten wachten. Niemand klaagde echt over de lag aangezien we veel lol op de server hadden.

Moraal van het verhaal: Tis mogelijk met die connectie en volgens de calculator dus ook met de CPU. Zorg gewoon dat je mensen kunt trekken naar je server door er lol te hebben, dan gaat het zeker lukken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavius
quote: ChrisClio
Daarnaast is 320Kb/s > 1024Mbit upload. 1024/8 = 128 Kb/s
Ok 8)7 goed punt, die heb ik over het hoofd gezien. de 144 klopt wel denk ik, de hunkmegs zijn in megabits, geheugen in megabyte (afaik!).
De connectie is dus wel degelijk een probleem, volgens de som zou het toerrijkend zijn voor 8 man. Wel erg weinig voor ET als je het mij vraagt. Meer kan natuurlijk wel, maar dat gaat dan sterk ten koste van de ping/packetloss.
quote: GremliN-Online
De connectie weet ik niet meer precies,maar zn upload was geloof ik 784Kb/s, dus nog trager dan dat van jou. We hadden 14 slots en mn ping was rond de 150-200 (canada is ook nog wel ver, USA servers had ik vaak ook al 150). Het lagde wel redelijk maar door antilag was het te overleven!
Tsja, dat het kan (proppen of lage maxrate) blijkt dus wel, maar het is niet echt duidelijk of die lag nou komt van de zeelijn, of dat zijn connectie dat veroorzaakt.
We zullen eens kijken tot hoever we het nog acceptabel kunnen pushen.
quote: GremliN-Online
Zorg gewoon dat je mensen kunt trekken naar je server door er lol te hebben, dan gaat het zeker lukken!
Toch, het moet wel héél leuk zijn als voordat mensen genoegen gaan nemen met 150ms ping. Ik ben met je eens dat fun een heel belangrijke, zoniet dé belangrijkste factor is die een server een succes maakt, maar als ik alleen maar met de flame kan vanwege de lag komt dat mijn plezier niet ten goede.

Ps, iemand die iets weet over smp, of affinity gains in ET, in andere woorden, heb ik wat aan de dual?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

Clavius schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 15:25:
[...]

Ok 8)7 goed punt, die heb ik over het hoofd gezien. de 144 klopt wel denk ik, de hunkmegs zijn in megabits, geheugen in megabyte (afaik!).
De connectie is dus wel degelijk een probleem, volgens de som zou het toerrijkend zijn voor 8 man. Wel erg weinig voor ET als je het mij vraagt. Meer kan natuurlijk wel, maar dat gaat dan sterk ten koste van de ping/packetloss.

[...]

Tsja, dat het kan (proppen of lage maxrate) blijkt dus wel, maar het is niet echt duidelijk of die lag nou komt van de zeelijn, of dat zijn connectie dat veroorzaakt.
We zullen eens kijken tot hoever we het nog acceptabel kunnen pushen.

[...]
Toch, het moet wel héél leuk zijn als voordat mensen genoegen gaan nemen met 150ms ping. Ik ben met je eens dat fun een heel belangrijke, zoniet dé belangrijkste factor is die een server een succes maakt, maar als ik alleen maar met de flame kan vanwege de lag komt dat mijn plezier niet ten goede.

Ps, iemand die iets weet over smp, of affinity gains in ET, in andere woorden, heb ik wat aan de dual?
Die 8 man op die verbinding is nog optimistisch. Je mag al blij zijn als je niet lagged met 4. Het is niet de moeite om er tijd in te steken als je beetje goeie server wil.

[ Voor 3% gewijzigd door Zenix op 24-10-2006 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavius
Zenix schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 15:27:
Die 8 man op die verbinding is nog optimistisch. Je mag al blij zijn als je niet lagged met 4. Het is niet de moeite om er tijd in te steken als je beetje goeie server wil.
Tsja, ik ben bang dat je gelijk hebt. Heb je hier ervaring mee? Volgens de guide van jolt hebben players onder de 20 stuks een upload van 16kb/s nodig. Dan kom ik tot 8.
Enfin, het maakt ook niet echt uit of het er nou 4 of 8 zijn, het is uberhaupt veel te weinig.
Toch wel jammer, heb je zon 20mbit pijp, zit er zon lullige upload aanvast. :| Ik denk dat het nog wel leuk is om hardwarematig te kijken wat hij trekt, maar verder zal het bij een lan blijven ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cramthabam
  • Laatst online: 12-09 09:32

Cramthabam

Leef en laat leven

Hoe kun je eigenlijk de download snelheid van de maps instellen?
Ik zat van het weekend op een lan ik dacht mooi de rest even et laten meedoen. Ik had gewoon een host gemaakt op mijn linux bak. De download snelheid in de interface op 999999 gezet. Toch ging het downloaden maar met 30kb max. Het netwerk deed het verder wel normaal want de install files had ik ook geshared en die gingen met 5 tot 7mb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavius
Cramthabam schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 16:22:
Hoe kun je eigenlijk de download snelheid van de maps instellen?
Ik zat van het weekend op een lan ik dacht mooi de rest even et laten meedoen. Ik had gewoon een host gemaakt op mijn linux bak. De download snelheid in de interface op 999999 gezet. Toch ging het downloaden maar met 30kb max. Het netwerk deed het verder wel normaal want de install files had ik ook geshared en die gingen met 5 tot 7mb.
Das een foutje in ET, de client dl snelheid van de server af is maxed op een paar kb/s. Je kunt daarintegen de locatie instellen waarvan de maps opgehaald moeten worden (normaal een web server) dit zal je waarschijnlijk ook wel naar een lokaal adres kunnen ombutten.
Voor info: http://www.rtcw.jolt.co.u...e/redirect_downloads.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

iemand enig idee wat er met FAC gebeurt is? Op de hernieuwde clanpage staan alleen maar 'nieuwe' namen en amper nog oldskool FACcers en FAC is v55 aldus clanbase? vaaaaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piels
Er zijn wat mensen weg bij FAC. Sommige zijn een nieuwe clan gestart overgegaan in een nieuwe clan met o.a. Swas, Darky, Miell, Mauzer als ik me niet vergis :)

Weet niet meer hoe de clan heet, moet je even op #swas kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Jazzper schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 13:35:
iemand enig idee wat er met FAC gebeurt is? Op de hernieuwde clanpage staan alleen maar 'nieuwe' namen en amper nog oldskool FACcers en FAC is v55 aldus clanbase? vaaaaag
intern wat problemen, toen kwam het er op neer dat rvh en ik stopte. uiteindelijk is fac toen doodgegaan. ondertussen zijn rvh en ik een nieuwe clan gaan opzetten met een hoop out faccers, #possidere. het gaat er vooral om dat we weer wat serieuzer spelen, en geen lijsten mensen hebben die je een half jaar niet ziet en dan ineens weer mee moeten doen. nu mikken we gewoon op een 6 man lineup met 2 backups, iets wat we met fac nooit konden behalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

IC
maar no offence verder maar waarom dan niet een nieuwe clan ipv doorstart? Er zit niemand bij van de oude RTCW jaren bv (mauzer misschien), dit lijkt meer een hostile take-over ;)
maar goed, veel succes iig!
Species ook pleite btw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jellerbert
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 01-09 01:03
Ik heb een hele tijd een server gedraait, met een upload van 412Kbps... Tot 7 man liep dat echt perfect en zonder lag! De server draaide op een p4 2,6 ghz.

Als ik jou was zou ik het gewoon proberen!! Ik rekende iets meer dan 5 kbps per slot en dat klopte best heel aardig. :P

Ga naar www.jellerbert.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Jazzper schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 15:47:
IC
maar no offence verder maar waarom dan niet een nieuwe clan ipv doorstart? Er zit niemand bij van de oude RTCW jaren bv (mauzer misschien), dit lijkt meer een hostile take-over ;)
maar goed, veel succes iig!
Species ook pleite btw?
Ach tis maar net wat je oldschool vind, ik zat er ook anderhalf jaar, en de meeste spelers nog langer. sps was 1 van de redenen dat wij weg gingen en aangezien hij cl was kunnen we dan moeilijk onder FAC een doorstart maken. Sowieso wilde we geen doorstart, omdat je dan weer zit met allemaal mensen die eens per maand online zijn en dan ineens mee moeten spelen. Bovendien wilde we serieuzer spelen en dat ging op deze manier niet. We wilde me een schone lei beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piels
ph4ge schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 11:06:
[...]
Bovendien wilde we serieuzer spelen en dat ging op deze manier niet.
o'rly, what about Swas? :+

[ Voor 4% gewijzigd door Piels op 26-10-2006 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet maar ik heb weleens 4 man gehad op een ET server met een 1MB uplink en dat nog eens met WiFi. Natuurlijk is dat wel veel minder. Ook is het me gelukt om via dezelfde lijn een 4 man UT2004 server te draaien met nog eens 12 bots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 19:12:
Ik weet niet maar ik heb weleens 4 man gehad op een ET server met een 1MB uplink en dat nog eens met WiFi. Natuurlijk is dat wel veel minder. Ook is het me gelukt om via dezelfde lijn een 4 man UT2004 server te draaien met nog eens 12 bots.
1MB, da's niet niets voor 4 man.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat weet ik, maar ik meld gewoon mijn ervaring. Ik denk dat 8 man op een beetje goede (oftewel dat hij dat ook echt haalt) 1MB uplink moet lukken, daarboven denk ik niet.

Edit: He Zeroorez, jij zit toch ook bij het Need For Tweaking/Tweaking For Speed/GoTRacing/verzin nog eens een naam project :P?

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2006 08:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h3ll
  • Niet online
ph4ge schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 10:46:
[...]

Onzin, jij bent zeker ook eentje die denkt dat mize altijd gehackt heeft ofzo? Misschien staat het dan wel in de policy maar ik verwacht niet dat het gebeurt. Als toen al sprake was van hacks hadden ze dat toen wel gecontroleerd en gaa nze niet de hele scene n paar maanden terugdraaien..

Weet je wat ik zo zielig vind aan die kl*te community? Dat IEDEREEN jaloers is op elkaar, iedereen wil elkaar maar busted hebben op hacks, ja ook jij ph4ge want ik heb je vaker over perfo horen zeuren en ik weet dat jij niet wachten kan tot hij gepakt wordt.
'he always hacked' zeggen mensen bijvoorbeeld over mize. Onzin, die mensen zeggen dat omdat ze harstikke jaloers zijn en dan in hun denkwereldje eindelijk een excuus hebben waarom ze geownd werden.

@ dat dedicated server gedoe;

houd er rekening mee dat ET niks aan multi-cpu's heeft, en die 144MB hunk is wat veel voor 20 man
mij is altijd verteld 48+(0.8*slots), op mijn 30 slots server gebruik ik dus 72MB hunk, dit loopt zonder problemen.

[ Voor 36% gewijzigd door h3ll op 02-11-2006 00:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Ryan666 schreef op woensdag 01 november 2006 @ 17:29:
[...]

Onzin, jij bent zeker ook eentje die denkt dat mize altijd gehackt heeft ofzo? Misschien staat het dan wel in de policy maar ik verwacht niet dat het gebeurt. Als toen al sprake was van hacks hadden ze dat toen wel gecontroleerd en gaa nze niet de hele scene n paar maanden terugdraaien..

Weet je wat ik zo zielig vind aan die kl*te community? Dat IEDEREEN jaloers is op elkaar, iedereen wil elkaar maar busted hebben op hacks, ja ook jij ph4ge want ik heb je vaker over perfo horen zeuren en ik weet dat jij niet wachten kan tot hij gepakt wordt.
'he always hacked' zeggen mensen bijvoorbeeld over mize. Onzin, die mensen zeggen dat omdat ze harstikke jaloers zijn en dan in hun denkwereldje eindelijk een excuus hebben waarom ze geownd werden.
waar heb jij het over met je jaloers? zou ik jaloers moeten zijn omdat anderen nou eenmaal veel meer ET spelen en daarom beter zijn? slaat helemaal nergens op, ik speelde niet voor niks in "funclan" FAC en nu iets serieuzer in possidere maar nog steeds niet als doel om EC te winnen ofzo, het gaat mij puur om de fun. Als ik dan bedenk dat alleen op onze server de afgelopen 2 weken al 4 cheaters met waterdicht bewijs hebben gepakt en minstens net zovaak tegen zo goed als solid bewijs dan weet je dat heel de scene er vol mee zit, en dat verpest het spel, daar ken ik niet tegen.

Mize heeft gehacked, met een kut smoes, dat staat vast. Hij had een undetected hack, als hij nou een duidelijke detected hack had was zijn verhaal al een stuk geloofwaardiger, bovendien speelt hij nog gewoon. Ik weet niet of Mize hackte in team-nl, ik weet alleen dat hij altijd al heel erg de schijn tegen had, en ook niet kwam opdagen op lans, net als fost die helemaal een kutsmoes had. Maakt ook allemaal niet uit, CB is toch zo goed als dood op dit moment.

Bij perfo precies het zelfde, meneer de cheatbuster die altijd met Qyz speelt, die gepakt is met hacks op RTCW en daar destijds ook om geband is, maar dat maakt hem niks uit. Ook speelt perfo met fayntic of hoe die clan ook heet, waar ook speler zitten die toegeven te hacken (etmain is geen etpro, yeah right!). Bovendien staat yawn vol met vermeldingen over hun. Yawn staat ook helemaal vol met rode driehoekjes, maar ook dat maakt de cheatbuster niet uit. Of het feit dat al zn exclans vol zaten met cheaters. Waar rook is...

Ze hebben gewoon heel erg de schijn tegen. Ik vind het ook heel toevallig dat perfo de zelfde ip heeft als lucifer/krypto/copkiller, bovendien exact de zelfde leeftijd, die nicks zullen de oldschoolspelers wel bekend in de oren klinken. Verder begon perfo met spelen vlak na dat die lui geband zijn. Al met al zit er op zn minst een luchtje aan. Het is gewoon allemaal heel verdacht, maar ik weet niet of hij cheat, kan mij ook weinig schelen of een 14 jarig pikkie dag en nacht speelt om in een paar maanden tijd heel goed te worden of dat hij hacks gebruikt.

Die Belg, zeto ofzo, iedereen weet dat ie cheat, maar die speelt ook rustig door op hoog niveau. Lijkt juist alsof dat niemand kan schelen.

[ Voor 5% gewijzigd door ph4ge op 02-11-2006 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Topicstarter
Duidelijk verhaal :) Zelf heb ik de mening dat cheaters hardwarebans moeten krijgen, zelfs bij het 'testen' van een hack.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
Outerspace schreef op donderdag 02 november 2006 @ 13:38:
Duidelijk verhaal :) Zelf heb ik de mening dat cheaters hardwarebans moeten krijgen, zelfs bij het 'testen' van een hack.
Nou liever geen bans bij het testen hacks. Want hacks zullen ongetwijfeld ook getest worden door de gene die kunnen bannen. Zou zonde zijn als hun ook worden gebanned.

Het testen van hacks door ET spelers zelf die geen rechten hebben tot bannen zouden het niet moeten doen. Want zo wek je natuurlijk ook argwaan als er bijv. ineens een rood driehoekje achter hun naam/guid staat op yawn.

Dus ik zou zeggen zet de pb screenshots aan op je server en record demos en bekijk na je matches (als het verdacht aanvoelt (DOH!)) je demos met wolfcam.
En als je eentje tegenkomt meteen melden op xfire/clanbase forum/weetkveel waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

Danjel schreef op donderdag 02 november 2006 @ 14:30:
[...]

Nou liever geen bans bij het testen hacks. Want hacks zullen ongetwijfeld ook getest worden door de gene die kunnen bannen. Zou zonde zijn als hun ook worden gebanned.

Het testen van hacks door ET spelers zelf die geen rechten hebben tot bannen zouden het niet moeten doen. Want zo wek je natuurlijk ook argwaan als er bijv. ineens een rood driehoekje achter hun naam/guid staat op yawn.

Dus ik zou zeggen zet de pb screenshots aan op je server en record demos en bekijk na je matches (als het verdacht aanvoelt (DOH!)) je demos met wolfcam.
En als je eentje tegenkomt meteen melden op xfire/clanbase forum/weetkveel waar.
Inderdaad, niet testen als speler. Als je een hack vind stuur het dan gewoon op naar Punkbuster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Topicstarter
Danjel schreef op donderdag 02 november 2006 @ 14:30:
[...]

Waarom zou je een hack willen testen ;) Dat is al fout! Als je zonodig wil testen, maak een LAN, start een server, schakel PB uit en trek je internetkabel eruit en voila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap eigenlijk sowieso niet waarom mensen cheaten, er is helemaal niks aan en wordt niet beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h3ll
  • Niet online
Je hebt het toevallig tegen de leader van fayntic, aangenaam ik ben h3ll, en tbfh cheaten wij niet.
Ik ben zovaak beschuldigd van hacks, perfo ook, maar of je het gelooft of niet, wij hacken allebei niet ;)

En dat ot_logo bij zak, vertel jij mij eens wat dat betekent? En je hebt zeker geen ervaring met kleine broertjes (nu komt zeker het kutsmoes verhaal weer).
En etmain is idd geen etpro, dat crushr.dll wat er staat, werkt NIET bij etpro.

Btw, perfo speelt al 3 jaar, geef mij eens een bewijs dat die spelers toen net gebanned waren? En in 2004 toen ik begon met spelen, was perfo nog lowskilled en heb ik hem steeds beter zien worden, dus hij kwam echt niet zo 'opeens' opdagen hoor. Toen hij in DeW zat (jaar of 2 geleden denk ik) was hij low, even erna kwam fubar waar het al beter met hem ging, en toen ie naar het oh zo beruchte intense ging (efax, boog, perfo, nikoz etc etc), ging het nog beter, dit kwam niet door hacks en ook niet door dag en nacht spelen (jaha onze perfo doet ook nog het gymnasium \o/), maar door ervaring en met steeds betere mensen te gaan spelen.

Ohja groeten van perfo aan jou btw:

(@cdap|perfo) a) wat maakt het uit dat ik met mensen heb gespeeld die gepakt zijn op cheaten? Qyz is idd gepakt op "hax" in rtcw maar hij is echt niet zo'n idioot dat hij met een of andere bot gaat spelen die zo'n domme cvar geeft. Al mijn exclans bevatten cheaters, dat is ook niet waar, waar rook is is vuur om even je gezegde af te maken. Staat deze toevallig tussen de nietszeggende spreekwoorden? http://home.iae.nl/users/verriet/ferry/vns/niets1.htm
(@cdap|perfo) b) Kom jij even met concreet bewijs dat ik hetzelfde ip heb als lucifer/copkiller weet ik veel wie. Ik ken die gasten alleen maar van naam, verder weet ik megod niet wie het zijn. Het slaat gewoon nergens op dat jij met een of andere rukargument komt dat je uit de put hebt gevist met je stokje
(@cdap|perfo) Verder speel ik al veel langer ET dan dat jij mij wss van naam kent dus daar moet je al helemaal niet over oordelen, ik ben pas echt competitief begonnen ongeveer 2 jaar geleden in DeW
(@cdap|perfo) Maar het lijkt mij maar beter dat onze masterbuster ph4ge doorgaat met zoeken en hopelijk eindelijk eens wat vindt, want dan heeft dit ook nog eens wat opgeleverd. adieu

Nu ik weer, btw perfo zit in team nederland, nu cb terug is naar 6on6!

[ Voor 111% gewijzigd door h3ll op 05-11-2006 01:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ryan666 schreef op zondag 05 november 2006 @ 00:57:
[...]

Blablabla

<16jarige aan de praat>
blablabla
</16jarige aan de praat>

blablabla
dank u voor de aandacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h3ll
  • Niet online
En jij noemt een 16jarige ook nog U ? zozo wat een fatsoen zeg :)
Mgoed ik neem aan dat je gewoon niks te zeggen hebt op mijn post

ps; 15 is perfo jaa, ook niks nuttigs te zeggen op zijn gedeelte, want hij is natuurlijk een cheater en liegt alleen maar!
ohja ik was vergeten dat ph4ge nog wat vriendjes hier had

[ Voor 23% gewijzigd door h3ll op 05-11-2006 03:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chello200
  • Laatst online: 27-11-2022
Ik speel momenteel de noquarter mod op SNL servers. Bevalt me uitstekend ! Wel goed dat ze de guided panzer eruit hebben gehaald. Sloeg echt nergens op.

dikzak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ryan666 schreef op zondag 05 november 2006 @ 03:18:
[...]

En jij noemt een 16jarige ook nog U ? zozo wat een fatsoen zeg :)
Mgoed ik neem aan dat je gewoon niks te zeggen hebt op mijn post

ps; 15 is perfo jaa, ook niks nuttigs te zeggen op zijn gedeelte, want hij is natuurlijk een cheater en liegt alleen maar!
ohja ik was vergeten dat ph4ge nog wat vriendjes hier had
ten eerste, dit heeft niks met ph4ge te maken, heb gewoon een hekel aan perfo.. ten tweede kan het me niks schelen hoe oud hij is.. 15/16 who cares, blijft een *knip.. en ten derde, dank u voor de aandacht was meer bedoeld voor de mensen die hier komen om jouw geweldige post te lezen over perfo, onze team-nl player.. and we are o so proud!!

[ Voor 1% gewijzigd door Crash op 06-11-2006 17:04 . Reden: let een beetje op je taalgebruik :{ ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Mielll, mag ik je wijzen op de registratievoorwaarden van GoT, met daarbij de nettiquette? Ook staat er een mooie waarschuwing onderaan dit topic, da's allemaal niet voor niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-10 20:32
Willen de heren het gezellig houden of moet er wederom met de botte bijl ingegrepen worden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Ryan666 schreef op zondag 05 november 2006 @ 00:57:
[...]
Je hebt het toevallig tegen de leader van fayntic, aangenaam ik ben h3ll, en tbfh cheaten wij niet.
Ik ben zovaak beschuldigd van hacks, perfo ook, maar of je het gelooft of niet, wij hacken allebei niet ;)
paar regels later zeg je dat je crushr.dll hebt gebruikt en ook weet dat het niet op etpro werkt, nogmaals maakt niet uit welke mod (maakt niet uit welk mp spel zelfs), cheat is cheat. kleine broertje zal wel, het is jouw pc en een simpel ww voorkomt dat je broertje eraan zit.

verder beschuldig ik niemand van cheats, zoals ik al zei, het kan me bar weinig schelen of iemand de hele dag gamed en daardoor goed wordt of dat hij iets gebruikt. Maar die settings kan je uberhaupt alleen maar invoeren als je iets met je ET uitspookt, anders krijg je gewoon invalid command. Bovendien vergeet je dat er ook een melding van ethook.dll, en je weet vast wel wat dat is.

Verder heb ik perfo zelf er al eens mee geconfronteerd, toen zei hij dat hij ze wel degelijk kende en dat ze bij hem in de wijk wonen. Ik zal eens kijken of ik de log kan vinden, maar weet niet of ik logs van meer dan een jaar our heb. Maar dan nog, i dont care.
(@cdap|perfo) a) wat maakt het uit dat ik met mensen heb gespeeld die gepakt zijn op cheaten? Qyz is idd gepakt op "hax"
goed, geeft ie toe. snapt niet dat ie aan de ene kant cheats bust aan de andere kant met hem blijft spelen.
(@cdap|perfo) b) Kom jij even met concreet bewijs dat ik hetzelfde ip heb als lucifer/copkiller weet ik veel wie.
destijds was het zo op mirc te zien, maar nu is dat onmogelijk, al is het alleen maar omdat ie wss een ander ip heeft ondertussen.
(@cdap|perfo) Maar het lijkt mij maar beter dat onze masterbuster ph4ge doorgaat met zoeken en hopelijk eindelijk eens wat vindt, want dan heeft dit ook nog eens wat opgeleverd. adieu
ik hoef niet door te gaan met zoeken, ik heb nog nooit gezocht. destijds kreeg ik het doorgespeeld van iemand die in phero zat bij die gasten. maar kon me weinig schelen. net zoals het me niks kan schelen dat hij in teamnl speelt, hij doet zn best maar. hopelijk kunnen ze nu dan een schone titel pakken. enige reden dat cb de titel van vorig seizoen niet afneemt is omdat ze op het moment niet nog meer negatieve publiciteit kunnen gebruiken.

doe hem de groeten terug, ik ken hem verder niet en heb daar ook de behoefte niet aan. ik beschuldig hem niet en heb dat ook nooit gedaan, vind het wel komisch dat dat zo wordt opgevat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

phero/lucifer/copkiller... rrrr... the good old times. Als je bewijzen tegen phero en lucifer wilt hebben we bij BB4E nog wel een vuistdik digitaal rapport... copkiller heb ik alleen zijdelings mee gekregen. Was die niet van MAZZ? Dat was in ieder geval ook zo'n heel jank broertjes verhaal.

[ Voor 11% gewijzigd door Jazzper op 06-11-2006 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

Jazzper schreef op maandag 06 november 2006 @ 00:03:
phero/lucifer/copkiller... rrrr... the good old times. Als je bewijzen tegen phero en lucifer wilt hebben we bij BB4E nog wel een vuistdik digitaal rapport... copkiller heb ik alleen zijdelings mee gekregen. Was die niet van MAZZ? Dat was in ieder geval ook zo'n heel jank broertjes verhaal.
Je vergeet de befaamde krypto!

Maar ik vind het overigens geheel terrecht dat de titel van Team NL blijft bestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
uit de CB Cheating and abuse policy http://www.clanbase.com/cheating.php?
Cheating (aimbot, wallhack, spiked models, ...): permanent ban for the player, removal of the clan from the cup or ladder the match was for. Since the player will be assumed to have cheated in all matches he has played, all results of matches he participated in will be changed to forfeit losses for his clans. If there are three or more such matches in the same ladder with the same clan, that clan is removed from the ladder. Two forfeit losses in the same cup always lead to removal from the cup.
lijkt me duidelijk, je kan een andere mening hebben, maar regels zijn regels.
Traces of cheats (e.g. variable settings) without actual cheating: 1-season cup ban + 3-month ladder ban for the player, forfeit loss for the clan.
voor al die mensen met een rood tekentje achter hun naam op yawn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexji
  • Laatst online: 11:07
[b][message=26795009,noline]ph4ge schreef op maandag 06 november 2006 @ 14:15[/
Ja, iedereen zegt dan van, ja kwam door iemand anders zn config, gedownload van een pub. Ik geloof er niks meer van, als ik wil kan ik undetected hax binnen enkele minuten hebben draaien.
Die ZaK vertrouw ik ook niet, en niet alleen door wat er op yawn staat, ook verhalen van anderen.Speel ook het liefst niet tegen Nederlanders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
copkiller, die ken ik zelfs nog :D
die gast was zo slecht dat hij me met zn cheats nog niet aankon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
die verhalen dat je het van een server zou krijgen doormiddel van een cfg die je download kan helemaal niet, je krijgt dan "invalid command", verder gebeurd er niks. als je het intypt krijg je ook invalid command. de enige manier dat je dat niet krijgt is als je geen schone ET draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendaco
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17:43

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Wat vinden jullie trouwens van aangepaste skinpacks?
Dus een overduidelijke color overlay (bijv. rood & groen/blauw).

Theoretisch gezien valt het niet onder de noemer 'cheaten' maar aangezien
videokaart hacks niet (algemeen) zijn toegestaan zou dit er ook onder moeten vallen.

Ben wel benieuwd hoe jullie hierover denken, ik gebruik ze zelf namelijk niet
(zal ze ook nooit gebruiken ook) maar ken wel een aantal mensen die ze gebruiken.

Als ik deze personen over hun zogenoemde 'skills' hoor praten opscheppen voel ik
bij mij al meteen een (sarcastisch) binnenpretje opkomen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

lijkt mij nogal een cheat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
Pendaco schreef op maandag 06 november 2006 @ 19:54:
Wat vinden jullie trouwens van aangepaste skinpacks?
Dus een overduidelijke color overlay (bijv. rood & groen/blauw).
Skinpacks kan je alleen draaien als deze op de server geinstalleerd zijn. Zo niet, dan ben je aan het cheaten, want op een sv_pure server worden er alleen maar files ingeladen die ook precies zo op de server staan. Echter, geen idee of de eigennaar van de server er wel vals mee kan spelen door stiekem alternatieve skins op zijn server te plaatsen (dat gaat volgens mij niet op in ET).

putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Inderdaad, alles wat niet in het spel hoort, of niet op de server staat.. is not done.

In Warsow bijvoorbeeld, kun je het zelf instellen.. Daar heb ik dan ook m'n tegenstanders helemaal wit gloeiend gemaakt, zodat ze extra opvallen.. Maarja, het zit in de opties/instellingen, dus mag.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
je kan het niet zomaar toepassen op elke server, vind je een manier om dit toch te doen is het een cheat. als je je eigen servertje draait en je zet skinpacks daarop is dat niet zo'n probleem (als het geen matchserver is, maar dat kan denk ik ook niet met een matchserver).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

ph4ge schreef op maandag 06 november 2006 @ 14:15:
uit de CB Cheating and abuse policy http://www.clanbase.com/cheating.php?

[...]

lijkt me duidelijk, je kan een andere mening hebben, maar regels zijn regels.

[...]

Dat gaat niet op he,

dat zou bijvoorbeeld ook betekenen. Dat alle matches die MAZZ heeft gespeeld vanaf begin met copkiller. Ook allemaal forfeits zouden moeten zijn bijvoorbeeld, zo kan je wel doorgaan. En NC is een cup die allang is afgesloten voor aantal maanden. Als iemand nou van team duitsland over jaar wordt gepakt zou dan bijvoorbeeld NL de titel moeten terugkrijgen als NL hem nu verliest? Zo gaat dat gewoon niet dat is niet praktisch, en er is geen enkel bewijs dat ie daar cheatte, dus al totaal geen reden om het zoiezo over de titel afpakken van NL te hebben. Hij is nog niet eens gebannen van Clanbase, laat staan dat die titel ooit afgepakt wordt. Als we nu bijv erachter kwamen dat Night, heeft gecheat gisteren in een offi, zal hij dan alles wat ie ooit heeft gewonnen moeten inleveren inclusief geld? Zulke dingen werken gewoon niet en zijn niet logisch.

[ Voor 9% gewijzigd door Zenix op 07-11-2006 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
volgens mij bestond die CB policy niet op deze manier in de tijd van mazz, bovendien speelde die vooral ladder matches enzo, ook is er nergens te achterhalen welke matches hij meedeed. ik denk ook niet CB de NC titel weg zal nemen, maar dat betekent dus dat CB zn eigen beleid niet uitvoert. Zou Team-Duitsland er echt werk van maken zou het ze wss wel lukken.

sowieso doet CB sinds "razzgate" weinig tot niks meer tegen cheaters, zelfs kant en klare zaken doen ze niks mee. het is in handen van teams die tegen een team moeten met een bekende hacker, uitslag niet accepteren --> matchconflict --> bewijzen dat er sprake is van cheats, dan pas zal CB handelen (hoop ik).

Verder lijkt CB sowieso in hibernation, zolang wachten met OC/EC (de "fall" is alweer bijna voorbij en inschrijvingen zijn net open). Ook dat 5v5/6v6 is door CB heel raar aangepakt. nee, van CB moeten we het op het moment zeker niet hebben, CB was al ver van perfect, maar nu lijkt het helemaal nergens op.

Ik denk als wij voor de OC tegen een clan moeten spelen met een hoop aantekeningen op sites als pbbans.com, dat wij er zeker werk van gaan maken, en zoals duidelijk te lezen is zullen wij gelijk krijgen. Daarom vind ik het zo raar dat er zoveel clans zijn die zulk soort spelers blijft verdedigen. Als je zo graag samen speelt, accepteer dan die ban van 3 maanden, had je het in de zomer gedaan was je er nu al vanaf geweest. Zelf hebben we het ook een keer zo aan moeten pakken, alleen CB reageerde helemaal niet toen we 1 van onze eigen spelers aangaven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
ph4ge schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 00:10:
je kan het niet zomaar toepassen op elke server, vind je een manier om dit toch te doen is het een cheat. als je je eigen servertje draait en je zet skinpacks daarop is dat niet zo'n probleem (als het geen matchserver is, maar dat kan denk ik ook niet met een matchserver).
Ik denk dat je nog verbaast staat te kijken als je weet hoeveel je kan doen met je eigen server. Vooral omdat er allerlei nieuwe configs gebruikt worden (cb, crossfire) waarvan de checksum niet hardcoded in etpro staat, zodat je eigenlijk nooit zeker weet of het wel de echte config is of een aangepaste config met toevallig dezelfde naam.

Om een voorbeeld te noemen: een tijdje geleden speelden wij op een private server van morrigue, tegen iemand met een guid van morrigue en nog twee andere boefjes. Wat bleek namelijk: ze hadden cheat-mode aangezet maar wel een officiele config geladen en zaten vrolijk te noclippen gedurende de match. Het is dat een teamgenoot van ons bij de enemy spawn achter een kistje zat en plotsklaps de spawner voorbij zag vliegen, dat we pas wisten dat er iets met die speler niet pluis was, maar we wisten toen niet precies wat er aan de hand was. Later bij het afspelen van de demos konden we vanuit andere gezichtspunten kijken en zagen we dat ze vrijwel continue aan het noclippen waren (zonder dat we dat konden zien). Helaas dat clanbase er geen werk van wilde maken (cheaten via cheats is blijkbaar niet cheaten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h3ll
  • Niet online
ph4ge schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 14:54:
Ik denk als wij voor de OC tegen een clan moeten spelen met een hoop aantekeningen op sites als pbbans.com, dat wij er zeker werk van gaan maken, en zoals duidelijk te lezen is zullen wij gelijk krijgen. Daarom vind ik het zo raar dat er zoveel clans zijn die zulk soort spelers blijft verdedigen. Als je zo graag samen speelt, accepteer dan die ban van 3 maanden, had je het in de zomer gedaan was je er nu al vanaf geweest. Zelf hebben we het ook een keer zo aan moeten pakken, alleen CB reageerde helemaal niet toen we 1 van onze eigen spelers aangaven.
Als je toch zelf gewoon merkt dat de spelers waar je mee samen speelt niet hacken, waarom zou je ze dan niet verdedigen?
Bij ZaK- staat pb hack, hoe hij eraan komt weet ik niet, same @ ot_logo. Maar ik merk toch wel aan ZaK- dat hij niet hackt, want ik speel er lang genoeg voor met hem samen, zou hij dan gebanned moeten worden omdat jij vindt 'eens een hacker, altijd een hacker' en vanwege die pb hack? Als je de community dood wil hebben zouden er idd meer mensen als jij moeten zijn.

[ Voor 11% gewijzigd door h3ll op 07-11-2006 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
  • Nu online
ph4ge schreef op maandag 06 november 2006 @ 16:08:
die verhalen dat je het van een server zou krijgen doormiddel van een cfg die je download kan helemaal niet, je krijgt dan "invalid command", verder gebeurd er niks. als je het intypt krijg je ook invalid command. de enige manier dat je dat niet krijgt is als je geen schone ET draait.
en als je er "set" voorzet? Want dan maak je zelf een var. Dus bijv /set sol_respawn 1 ?

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ryan666 schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 22:37:
[...]

Als je toch zelf gewoon merkt dat de spelers waar je mee samen speelt niet hacken, waarom zou je ze dan niet verdedigen?
Bij ZaK- staat pb hack, hoe hij eraan komt weet ik niet, same @ ot_logo. Maar ik merk toch wel aan ZaK- dat hij niet hackt, want ik speel er lang genoeg voor met hem samen, zou hij dan gebanned moeten worden omdat jij vindt 'eens een hacker, altijd een hacker' en vanwege die pb hack? Als je de community dood wil hebben zouden er idd meer mensen als jij moeten zijn.
current lineup:

Efax
perfo
ZaK-

need i say more? :P
Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het gezellig en nuttig voor elkaar.
Dus geen offtopic geblaat, slow-chat, flames of erger.