Je hebt het toevallig tegen de leader van fayntic, aangenaam ik ben h3ll, en tbfh cheaten wij niet.
Ik ben zovaak beschuldigd van hacks, perfo ook, maar of je het gelooft of niet, wij hacken allebei niet
En dat ot_logo bij zak, vertel jij mij eens wat dat betekent? En je hebt zeker geen ervaring met kleine broertjes (nu komt zeker het kutsmoes verhaal weer).
En etmain is idd geen etpro, dat crushr.dll wat er staat, werkt NIET bij etpro.
Btw, perfo speelt al 3 jaar, geef mij eens een bewijs dat die spelers toen net gebanned waren? En in 2004 toen ik begon met spelen, was perfo nog lowskilled en heb ik hem steeds beter zien worden, dus hij kwam echt niet zo 'opeens' opdagen hoor. Toen hij in DeW zat (jaar of 2 geleden denk ik) was hij low, even erna kwam fubar waar het al beter met hem ging, en toen ie naar het oh zo beruchte intense ging (efax, boog, perfo, nikoz etc etc), ging het nog beter, dit kwam niet door hacks en ook niet door dag en nacht spelen (jaha onze perfo doet ook nog het gymnasium \o/), maar door ervaring en met steeds betere mensen te gaan spelen.
Ohja groeten van perfo aan jou btw:
(@cdap|perfo) a) wat maakt het uit dat ik met mensen heb gespeeld die gepakt zijn op cheaten? Qyz is idd gepakt op "hax" in rtcw maar hij is echt niet zo'n idioot dat hij met een of andere bot gaat spelen die zo'n domme cvar geeft. Al mijn exclans bevatten cheaters, dat is ook niet waar, waar rook is is vuur om even je gezegde af te maken. Staat deze toevallig tussen de nietszeggende spreekwoorden?
http://home.iae.nl/users/verriet/ferry/vns/niets1.htm
(@cdap|perfo) b) Kom jij even met concreet bewijs dat ik hetzelfde ip heb als lucifer/copkiller weet ik veel wie. Ik ken die gasten alleen maar van naam, verder weet ik megod niet wie het zijn. Het slaat gewoon nergens op dat jij met een of andere rukargument komt dat je uit de put hebt gevist met je stokje
(@cdap|perfo) Verder speel ik al veel langer ET dan dat jij mij wss van naam kent dus daar moet je al helemaal niet over oordelen, ik ben pas echt competitief begonnen ongeveer 2 jaar geleden in DeW
(@cdap|perfo) Maar het lijkt mij maar beter dat onze masterbuster ph4ge doorgaat met zoeken en hopelijk eindelijk eens wat vindt, want dan heeft dit ook nog eens wat opgeleverd. adieu
Nu ik weer, btw
perfo zit in team nederland, nu cb terug is naar 6on6!
[
Voor 111% gewijzigd door
h3ll op 05-11-2006 01:16
]