Ja? Vertel?Verwijderd schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 23:04:
[...]
current lineup:
Efax
perfo
ZaK-
need i say more?
de community overleeft het wel als alle hackers eruit gaan. als dat niet zo is zijn er wel heel erg veel. Mensen met sporen van cheats hebben niet bewezen gecheat te hebben en hoeven er niet uit, gewoon je straf accepteren wat dus 3 maanden ban is. Ik blijf er echter bij dat je nooit zulke meldingen krijgt als je niks uitspookt, of je moet op hele rare server spelen met allowdownload aan. Maar dan ben je gewoon dom
als iemand echt bewezen gecheat heeft dan moet hij voor altijd geband worden, al is het alleen maar om andere mensen van de verleiding af te houden ook te cheaten. De community overleeft dat wel, als dat niet zo is is de community heel erg ziek.
Verder snap ik best dat jij het niet merkt, het is heel simpel te verbergen, huminized aim enzo. Nog mooier is dat aim-assist, waar je gewoon zelf moet aimen maar je er een paar % acc bij krijgt, dat is helemaal niet te zien. Ook kan het zijn dat hij het alleen gebruikt heeft waar je niet bij was. Maakt allemaal niet uit, het zou nog steeds kunnen betekenen dat hij heeft gecheat. Iig zijn er sporen van. Bovendien is het vrij recent en ook meerdere malen. Als het nou 1x lang geleden was was het ook al een ander verhaal.
Over schijn tegen hebben gesproken, die 3 samen is gewoon een grap. Dat die efax nog leeft, dacht dat ie ook al lang gepakt was. Zijn dat niet 3 spelers uit intense ofzo, waar we een tijd geleden een discussie over hadden? Daar zaten iig zeker cheaters bij, kweet alleen niet of hun dat waren. Ik zie dat de xfire post waar het bewijs tegen efax op zou staan niet meer te lezen is, wss de reden dat hij terug is
als iemand echt bewezen gecheat heeft dan moet hij voor altijd geband worden, al is het alleen maar om andere mensen van de verleiding af te houden ook te cheaten. De community overleeft dat wel, als dat niet zo is is de community heel erg ziek.
Verder snap ik best dat jij het niet merkt, het is heel simpel te verbergen, huminized aim enzo. Nog mooier is dat aim-assist, waar je gewoon zelf moet aimen maar je er een paar % acc bij krijgt, dat is helemaal niet te zien. Ook kan het zijn dat hij het alleen gebruikt heeft waar je niet bij was. Maakt allemaal niet uit, het zou nog steeds kunnen betekenen dat hij heeft gecheat. Iig zijn er sporen van. Bovendien is het vrij recent en ook meerdere malen. Als het nou 1x lang geleden was was het ook al een ander verhaal.
Over schijn tegen hebben gesproken, die 3 samen is gewoon een grap. Dat die efax nog leeft, dacht dat ie ook al lang gepakt was. Zijn dat niet 3 spelers uit intense ofzo, waar we een tijd geleden een discussie over hadden? Daar zaten iig zeker cheaters bij, kweet alleen niet of hun dat waren. Ik zie dat de xfire post waar het bewijs tegen efax op zou staan niet meer te lezen is, wss de reden dat hij terug is
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Kan alleen over efax praten, heb een lange tijd terug met hem gespeeld voor een half jaar ongeveer, en toen was het ook al een goeie speler. Maar zijn er meerdere sporen van cheats maar geen hard bewijs en is dat te zien op yawn en dat soort stuff, vind ik een 3 maanden ban helemaal geen gek idee. Alleen is in ET het zo makkelijk om gewoon onder andere naam verder te spelen. Dat is grootste probleem. ETPro guid is een systeem met veel leks, alleen een andere hdd die amper iets kosten tegenwoordig, en je hebt nieuwe guid, zelfs na een zware crash en herinstalatie had ik keer opeens een nieuwe etpro guid. Terwijl er niks aan men hdd's of hardware veranderd was.ph4ge schreef op woensdag 08 november 2006 @ 12:49:
de community overleeft het wel als alle hackers eruit gaan. als dat niet zo is zijn er wel heel erg veel. Mensen met sporen van cheats hebben niet bewezen gecheat te hebben en hoeven er niet uit, gewoon je straf accepteren wat dus 3 maanden ban is. Ik blijf er echter bij dat je nooit zulke meldingen krijgt als je niks uitspookt, of je moet op hele rare server spelen met allowdownload aan. Maar dan ben je gewoon dom![]()
[ Voor 8% gewijzigd door Zenix op 08-11-2006 15:33 ]
Efax is nooit weggeweest maargoed, dat 'bewijs' idd, lean wat je niet in wolfcam zag en hij zogenaamd door een muur zou kijken. Was trouwens ook een filmpje van zak en mij bij (zak heeft btw nooit in intense gezeten), maar die filmpjes waren de grootste onzin ooit.ph4ge schreef op woensdag 08 november 2006 @ 12:49:
Ik zie dat de xfire post waar het bewijs tegen efax op zou staan niet meer te lezen is, wss de reden dat hij terug is
Vooral die van mijzelf, kon me erom dood lachen. Eerste stukje was in adlernest de trap op naar axis spawn, n teammate wordt daar neergeschoten, zegt dat dus ik ren die trap op en schiet op de gast die mijn teammate neerschoot. Hier was overigens geen geluid bij, terwijl ik die kerel degelijk zelf ook goed kon horen. Tweede gedeelte was bij de cp, axis gastje achter dat muurtje dwars tegenover de cp, zijn knie stak uit, hier heb ik dus meteen op geschoten waardoor het nog eens 'OMG HACKS!' was.
Sommige bewijzen zijn gewoon oerdom en geeft alleen maar een gedachte van 'het is een cheater', wat overigens sowieso veel op xfire voorkomt.
Verwijderd
ik denk niet dat ph4ge iemand van cheaten zou beschuldigen als je een "knietje" om het hoekje zou zien.. en daarnaast zijn er idd veel momenten bij alle "verdachte" spelers die door "lotto, comms, luck, whatever" (om ph4ge even te quoten) zijn te verklaren.. Wat daarintegen dan wel weer vreemd is is dat er bij sommige spelers wel 10 - 20 van die "lottocommsluckwhatever" momenten per map zijn.. en DAT maakt hun verdacht..Ryan666 schreef op woensdag 08 november 2006 @ 23:50:
[...]
Efax is nooit weggeweest maargoed, dat 'bewijs' idd, lean wat je niet in wolfcam zag en hij zogenaamd door een muur zou kijken. Was trouwens ook een filmpje van zak en mij bij (zak heeft btw nooit in intense gezeten), maar die filmpjes waren de grootste onzin ooit.
Vooral die van mijzelf, kon me erom dood lachen. Eerste stukje was in adlernest de trap op naar axis spawn, n teammate wordt daar neergeschoten, zegt dat dus ik ren die trap op en schiet op de gast die mijn teammate neerschoot. Hier was overigens geen geluid bij, terwijl ik die kerel degelijk zelf ook goed kon horen. Tweede gedeelte was bij de cp, axis gastje achter dat muurtje dwars tegenover de cp, zijn knie stak uit, hier heb ik dus meteen op geschoten waardoor het nog eens 'OMG HACKS!' was.
Sommige bewijzen zijn gewoon oerdom en geeft alleen maar een gedachte van 'het is een cheater', wat overigens sowieso veel op xfire voorkomt.
trouwens net nog ff tegen perfo, zak en andy (?) gespeeld in 3o3.. gold verloren, frost gewonnen.. je had ze moeten horen na afloop..
Verwijderd schreef op donderdag 09 november 2006 @ 21:26:
trouwens net nog ff tegen perfo, zak en andy (?) gespeeld in 3o3.. gold verloren, frost gewonnen.. je had ze moeten horen na afloop..
Iemand die niet tegen z'n verlies kan is dus een grote ...http://en.wikipedia.org/wiki/Noob:
Newbs are simply newcomers—noob and n00b, on the other hand, generally mean someone who is obnoxious, annoying, or breaks the rules or cannot play effectively; whether they are actual newcomers or not is mostly irrelevant
...
In gaming, noobs tend to exhibit one or more of the following behaviors:
• Poor sportsmanship: noobs might communicate explicit/racial/prejudicial comments to the victorious parties, in situations where the newbies lose.
[ Voor 15% gewijzigd door Infinitive op 09-11-2006 21:50 ]
putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]
Verwijderd
Tja, ik vind dat mensen te snel zeggen dat iemand cheat. Ik heb weleens gehad dat ik gekicked werd wegens cheaten op een server terwijl ik dat nooit van me leven zal doen
. Hun "bewijs" was dat ik mensen kon dood schieten terwijl het onmogelijk zou moeten zijn(terwijl er een helm of arm uitstak bij een muur), vrij goede acuracy had (soms zit ik weleens tegen de 50% met een mp40/thompson als ik echt een hele goede dag heb), mensen snel kon vinden alleen omdat iemand de posities melden via TeamSpeak, etc. Nou zeg ik niet dat dit zo vaak voorkomt (is weer een tijdje geleden) en de laatste weken sowieso niet aangezien ik even geen ET speel totdat ik me netwerk in orde heb. Maar wat ik hier dus mee wil zeggen is dat je soms gewoon echt lucky bent (soms dagen achter elkaar). En natuurlijk heb je nog de gasten die zich suf trainen.
BTW nog een goede kick verhaal
, ik werd gekicked omdat ik minimaal constant 60 kills had met snipen op een fueldump only server. Die gasten liepen gewoon dwars over het veld zodat ik makkelijk op hun hoofd kon richten...
BTW nog een goede kick verhaal
Verwijderd
Best goed van je, maar dat is dus niet waar het over gaat. Die ventrilo/teamspeak momenten wordt rekening mee gehouden. Het gaat juist om de momenten die dan overblijven.
Even wat anders... rtcw 2, wanneer komt die nou?
eind 2007 op xbox 360, half jaartje later op de PCPiels schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 09:34:
Even wat anders... rtcw 2, wanneer komt die nou?
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Verwijderd
Nu breekt mijn klomp. Heb een Dell Inspiron met T7200 (2Ghz), 2GB 667Mhz geheugen en 7900GS. Probeerde ET te spelen op 1280x1024. Enorme framedrops? Hoe is dit in godsnaam mogelijk? Hij hing aan de adapter dus de 7900gs presteert maximaal.
Verwijderd
Ik meen wel vaker te lezen dat Core2Duo systemen (dus mss ook wel Core Duo) last hebben van framedrops met ET
. Ik zelf heb geen idee wat het kan zijn maar ik heb dan ook al een paar jaar geen Intel meer aangeraakt (behalve dan om aan me muur te hangen).
Ik snap wel dat met zulke belangrijke matches wel ietsje beter nagedacht wordt over zulke momenten maar wat ik probeer aan te tonen is dat mensen te snel roepen dat iemand cheat. Ik bedoel ik ben daarvoor weleens gekicked terwijl ik dan nog niet eens zo goed ben (ok, ik ga mezelf niet middelmatig noemen maar zo goed ben ik nou ook weer niet).

Ik snap wel dat met zulke belangrijke matches wel ietsje beter nagedacht wordt over zulke momenten maar wat ik probeer aan te tonen is dat mensen te snel roepen dat iemand cheat. Ik bedoel ik ben daarvoor weleens gekicked terwijl ik dan nog niet eens zo goed ben (ok, ik ga mezelf niet middelmatig noemen maar zo goed ben ik nou ook weer niet).
Raar, maar veel mensen hebben problemen met ET en dell laptops volgens mij...-Daniël- schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 15:41:
Nu breekt mijn klomp. Heb een Dell Inspiron met T7200 (2Ghz), 2GB 667Mhz geheugen en 7900GS. Probeerde ET te spelen op 1280x1024. Enorme framedrops? Hoe is dit in godsnaam mogelijk? Hij hing aan de adapter dus de 7900gs presteert maximaal.
en EvilGhost, de servers waar jij speelt wordt iedereen die kan schieten als cheater gezien volgens mij... Ga maar eens op telenet spelen, daar noemen ze je dan lowskill
Of everlyst/FDNL/BIOZenix schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 18:28:
[...]
Raar, maar veel mensen hebben problemen met ET en dell laptops volgens mij...
en EvilGhost, de servers waar jij speelt wordt iedereen die kan schieten als cheater gezien volgens mij... Ga maar eens op telenet spelen, daar noemen ze je dan lowskillMaar helaas daar draaid dan ook geen fueldump.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
2007 alweerph4ge schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 14:37:
[...]
eind 2007 op xbox 360, half jaartje later op de PC

Nah, laat ze er maar flink wat tijd/werk insteken : )
Cons:::BB4E
FDNL is al bijhoorlijke tijd niks meer.Outerspace schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 18:31:
[...]
Of everlyst/FDNL/BIODan ben je idd lowskilled
Telenet zijn enigste servers die in NL van goed nivo zijn.
Efterlyst en bio zijn soms beter, maarja ze zijn niet gehost in nederland. En ik speel toch liever met nederlanders en belgen samen.
Mjah, FDNL.
We zijn FDNL toen weer begonnen, en daarbij de public weer omhoog, ander IP though, weinig mensen weten hem, dus hij zit ook haast nooit meer vol.
Maar we zijn nu bij fdnl weg en zijn nu BANGELIJK! :<
kregen dus eigenlijk niks van fdnl, moesten servers & vent zelf regelen
Pub blijft gewoon draaien.
We zijn FDNL toen weer begonnen, en daarbij de public weer omhoog, ander IP though, weinig mensen weten hem, dus hij zit ook haast nooit meer vol.
Maar we zijn nu bij fdnl weg en zijn nu BANGELIJK! :<
kregen dus eigenlijk niks van fdnl, moesten servers & vent zelf regelen
Pub blijft gewoon draaien.
[ Voor 13% gewijzigd door Alexji op 10-11-2006 23:38 ]
Verwijderd
Probleem was altijd als ik op die servers kwam dan was er niemand
, maarja binnenkort wanneer mijn kabeltjes klaar zijn (ik ben nog steeds niet klaar...) ga ik weer eens flink ET-en.

..En het PvA.. 
Maargoed, ik speel de laatste tijd weinig ET meer.. het is echt zo'n spel waar ik steeds weer op terug val, als ik niets anders te spelen heb

Maargoed, ik speel de laatste tijd weinig ET meer.. het is echt zo'n spel waar ik steeds weer op terug val, als ik niets anders te spelen heb
Op BiO niemand? Daar geloof ik geen ruk vanVerwijderd schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 09:10:
Probleem was altijd als ik op die servers kwam dan was er niemand, maarja binnenkort wanneer mijn kabeltjes klaar zijn (ik ben nog steeds niet klaar...) ga ik weer eens flink ET-en.
[ Voor 6% gewijzigd door h3ll op 11-11-2006 19:06 ]
BiO is bijna altijd vol, ik denk dat hij ook op FDNL doelt
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Verwijderd
idd.. daar zitten ze 24/7.. heb wel 's om 6-7 uur 's ochtends daar gegamed.. zaten gewoon nog wel stuk of 10Outerspace schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 19:08:
BiO is bijna altijd vol, ik denk dat hij ook op FDNL doelt
Ja dat is zo jammer aan de ET community, van die gewoontedieren. Ze willen wel een paar minuten in de wacht staan, maar om even op de FDNL server een paar minuutjes te zitten om te zorgen dat ie volkomt kan niet. Als ik er met wat anderen een tijdje opzit is ie zo weer vol. We updaten de servers ook regelmatig qua nieuwe maps en cfgs dus.Verwijderd schreef op zondag 12 november 2006 @ 00:03:
[...]
idd.. daar zitten ze 24/7.. heb wel 's om 6-7 uur 's ochtends daar gegamed.. zaten gewoon nog wel stuk of 10
Verwijderd
Ik kan me niet eens herinderen wanneer de laatste keer was dat ik op BiO zat
.
Helaas kan ik niet 24/7 gamen. Moet ook nog naar school en slapen....
Heel veel van de populaire servers lijken wel uit te sterven. Je houdt steeds minder populaire high skilled servers over.
Jij met je PvA.....ik ben er toch al mee begonnen.
Helaas kan ik niet 24/7 gamen. Moet ook nog naar school en slapen....
Heel veel van de populaire servers lijken wel uit te sterven. Je houdt steeds minder populaire high skilled servers over.
Jij met je PvA.....ik ben er toch al mee begonnen.
Nee duh, gamers zijn lui, ze willen op servers spelen waar t liefst al n man (of meer dan) 12 mensen zitten, en niet wachten op mensen om een lege pub te vullen.Alexji schreef op zondag 12 november 2006 @ 00:10:
[...]
Ja dat is zo jammer aan de ET community, van die gewoontedieren. Ze willen wel een paar minuten in de wacht staan, maar om even op de FDNL server een paar minuutjes te zitten om te zorgen dat ie volkomt kan niet. Als ik er met wat anderen een tijdje opzit is ie zo weer vol. We updaten de servers ook regelmatig qua nieuwe maps en cfgs dus.
Precieze reden waarom ik geen pubs meer online heb
@ EvilGhost: Welke 'populaire' servers bedoel jij dan ?! Efterlyst vind ik een redelijke server, en die zit wel vaak vol hoor (boeje kheb toch private pass \o/)
En btw; aan je posts te zien heb ik het idee dat jij jezelf best wel skilled vindt, wanneer en op welke servers kan ik jou eens vinden dan?
[ Voor 17% gewijzigd door h3ll op 13-11-2006 14:09 ]
Volgens mij speel ik wel eens tegen jou op Bio Ryan.
Onder welke naam speel je?
Onder welke naam speel je?
Verwijderd
Laatste weken niet meer
. Zodra ik me entwerk in orde heb ga ik weer beginnen. En ik vind mezelf wel skilled maar ik vermoed dat er hier een aantal gasten zijn die me wel zullen ownen
. Maar zoals ik al eerder zei: ik ben nou ook weer niet een middelmatige speler.

Verwijderd
Kijk nou, nog een Ryan?
Maar laten we alsjeblieft niet die kant op gaan wie wie kan ownen. Niet echt interressant namelijk.
Maar laten we alsjeblieft niet die kant op gaan wie wie kan ownen. Niet echt interressant namelijk.
De vraag was eigenlijk, op welke servers speel je?Verwijderd schreef op maandag 13 november 2006 @ 17:09:
Laatste weken niet meer. Zodra ik me entwerk in orde heb ga ik weer beginnen. En ik vind mezelf wel skilled maar ik vermoed dat er hier een aantal gasten zijn die me wel zullen ownen
. Maar zoals ik al eerder zei: ik ben nou ook weer niet een middelmatige speler.
Verwijderd
Ik wilz elf ook weer gaan spelen, alleen ben opzoek naar beetje relaxde nederlandse server.
Jullie miss een idee? Graag eentje die na 10e niet leeg loopt
telenet, die is wel tot 2uur snachts vol minimaal.Verwijderd schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 19:00:
Ik wilz elf ook weer gaan spelen, alleen ben opzoek naar beetje relaxde nederlandse server.
Als je rustig wil spelen kan ik je Dutchbat ook wel aanraden. Die begint pas na 21.00 te levenVerwijderd schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 19:00:
Making an ass of myself since the 70's
Mwah, om 19:30 begint het wel te spelen hoor, en in het weekend..shaggy8675 schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 19:11:
[...]
Als je rustig wil spelen kan ik je Dutchbat ook wel aanraden. Die begint pas na 21.00 te leven
(iig, zo was het een paar weken geleden nog..)
Ja maar ik join pas na 21.00hr, dan word het pas leukTheZeroorez schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 19:25:
[...]
Mwah, om 19:30 begint het wel te spelen hoor, en in het weekend..
(iig, zo was het een paar weken geleden nog..)
Nee, vind dat best wel een fijne maar vooral leuke server. Geen übber shooters, maar gewoon gemiddeld. Maar altijd erg gezellig onderling, dat vind ik wel belangrijk aan een pub.
Inderdaad, weinig gezeik daar, chille mensen.
Soms zit er alleen een zwaar irritant figuur te campen met machinegun/panzer ofzo, maar 'n airstrike wil vaak wel helpen
Nee, de teams gaan daar vaak gelijk op, en iedereen is rustig
Soms zit er alleen een zwaar irritant figuur te campen met machinegun/panzer ofzo, maar 'n airstrike wil vaak wel helpen
Nee, de teams gaan daar vaak gelijk op, en iedereen is rustig
Verwijderd
i agree.. laatst nog met erazzzer en eduart paar uur achter elkaar daar gezetenshaggy8675 schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 19:31:
[...]
Ja maar ik join pas na 21.00hr, dan word het pas leuk
Nee, vind dat best wel een fijne maar vooral leuke server. Geen übber shooters, maar gewoon gemiddeld. Maar altijd erg gezellig onderling, dat vind ik wel belangrijk aan een pub.
Das de reden dat ik niet op zon server kom. Haat van die servers met allemaal van dat soort regeltjes.Verwijderd schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 20:28:
[...]
i agree.. laatst nog met erazzzer en eduart paar uur achter elkaar daar gezetenWat ik wel jammer vind is die "no selfkill in battle" regel.. wie bepaald nou wat in battle is? en it's in the game.. verder wel ok server
Gelukkig haten de mensen op die servers de luitjes die zichzelf geweldig voelenZenix schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 22:45:
[...]
Das de reden dat ik niet op zon server kom. Haat van die servers met allemaal van dat soort regeltjes.
Zo is iedereen blij
Weiger jij ook te spelen dan als de tegenstander @ braun/frostbite zegt: NO SIDE!!1111oneone?Zenix schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 22:45:
[...]
Das de reden dat ik niet op zon server kom. Haat van die servers met allemaal van dat soort regeltjes.
Ik probeer hier niet het pub 'regeltje' te verdedigen maar gewoon een nieuwe discussie te starten
They who buy the dip, deserves the rip.
Ja, wat Danjel zegt klopt wel: op pubs kan je wel regeltjes hebben, maar tijdens practice matches wordt nog veel harder gezeurd. "no side" in braundorf en frostbite. En vervolgens helemaal door het lint gaan als wij in de laatste fase van de aanval wel van de "side" gebruik maken. Ook opvallend is dat de laatste tijd spelers lopen te klagen over goldrush omdat deze te groot zou zijn, terwijl dit al jaren een standaard 3on3 map is...
Ik heb dan ook het vermoeden dat de trend in de 3on3 is om met zoveel mogelijk lotto te spelen, zodat je geen teamplay hoeft te hebben, alleen maar lagger-skilled spelers...
Ik heb dan ook het vermoeden dat de trend in de 3on3 is om met zoveel mogelijk lotto te spelen, zodat je geen teamplay hoeft te hebben, alleen maar lagger-skilled spelers...
putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]
no side vind ik een goeie regel, die maps zijn echt voor 6v6 gemaakt, in 3v3 valt dat nooit te verdedigen als je met side speelt. eigenlijk zou er gewoon een braundorf_3v3 gemaakt moeten worden, maar wat mij betreft werkt dit ook. ik weet echter niet hoe 3v3 cups hier tegenaan kijken (die speel ik niet
)
Verwijderd
Ja ph4ge op braundorf_b4 zal het wel enige uitkomst zijn (al is het gewoon nadelig om via side te gaan op deze map in 3o3). Daarnaast kun je side ook gewoon helemaal weg denken. Op frost ligt dit iets anders.. Geen side betekend dan toch ook voor de axis geen sideph4ge schreef op woensdag 15 november 2006 @ 12:36:
no side vind ik een goeie regel, die maps zijn echt voor 6v6 gemaakt, in 3v3 valt dat nooit te verdedigen als je met side speelt. eigenlijk zou er gewoon een braundorf_3v3 gemaakt moeten worden, maar wat mij betreft werkt dit ook. ik weet echter niet hoe 3v3 cups hier tegenaan kijken (die speel ik niet)
Ja, dat vind ik zo idioot. In Officeele clanwars is dat toch ook niet zo?Danjel schreef op woensdag 15 november 2006 @ 07:17:
[...]
Weiger jij ook te spelen dan als de tegenstander @ braun/frostbite zegt: NO SIDE!!1111oneone?
Ik probeer hier niet het pub 'regeltje' te verdedigen maar gewoon een nieuwe discussie te starten
En in 6on6 toch ook niet? Je moet gewoon meer improviseren en anders verdedigen en spelen in 3on3. Dat het wat moelijker dan wordt... tja dan moet je maar die maps niet in 3on3 spelen. Of een ander formaat gaan spelen. Toen ik nog heel actief 3on3 speelde, had je ook maps zoals radar / battery waar in principe hetzelfde was, zoals radar defence. Moet je ook 2 spawns ver uit elkaar verdedigen. Maar we kregen toch voor elkaar om redelijk vaak een full hold te halen daar. Gewoon door goeie maar wel aparte tax.
Frostbite gedeelte ben ik helemaal mee eens. En het is dan trouwens te makkelijk te verdedigen die cp / en onderste gedeelte. Dan heb je amper mogelijkheden, met braundorf kan je zonder side beter aanvallen dan frostbite zonder side. En het is wel grappig dat juist 6on6 spelers dat altijd willen omdat ze gewoon niet tijd in 3on3 tax willen steken.Verwijderd schreef op woensdag 15 november 2006 @ 13:18:
[...]
Ja ph4ge op braundorf_b4 zal het wel enige uitkomst zijn (al is het gewoon nadelig om via side te gaan op deze map in 3o3). Daarnaast kun je side ook gewoon helemaal weg denken. Op frost ligt dit iets anders.. Geen side betekend dan toch ook voor de axis geen side. Wij gebruiken dan side niet in de begin fase van de map maar als het ons uit komt wel in de eind fase.. ik vind het iig gewoon weer bullshit, zo is de map nou eenmaal en jij mag er ook gebruik/misbruik van maken.
[ Voor 42% gewijzigd door Zenix op 15-11-2006 13:31 ]
Hou het gezellig en nuttig voor elkaar.Erazzzer schreef op woensdag 15 november 2006 @ 00:31:
[...]
Gelukkig haten de mensen op die servers de luitjes die zichzelf geweldig voelen
Zo is iedereen blij
Dus geen offtopic geblaat, slow-chat, flames of erger.
Lees de topic warning nog maar een keer erazzer en kom dan weer terug, dit zie ik puur als flame. Ik zeg helemaal nergens dat ik mij geweldig voel, maar ik heb geen zin om van een server gekickt te worden als ik uit een reflex op mijn selfkill button druk, mielll kan dat denk ik wel beaamen. Als je 2 jaar ET speelt in competitie zit zoiets in je gebakken, en ik ga echt geen unbind selfkill doen, op zo n laggy server waar amper 10 man zitten. ( ja ik keek echt gister even of er veel mensen zaten na 21:00 ) Ik was er 2 min en de server ging helemaal 999.
oops dubbelpost
[ Voor 1% gewijzigd door Zenix op 15-11-2006 13:36 . Reden: dubbelpost =( ]
klopt, vind 3v3 leuk als ik niets beters te doen heb, maar omdat het toch meestal wordt beslist door een luckynade vind ik het niet de moeite tax te maken. bovendien speel ik toch zelden 2x achter elkaar met de zelfde mensen 3v3. Maar laat dit niet in een discussie vernaderen van 6v6 tegen 3v3 :-)Zenix schreef op woensdag 15 november 2006 @ 13:26:
Frostbite gedeelte ben ik helemaal mee eens. En het is dan trouwens te makkelijk te verdedigen die cp / en onderste gedeelte. Dan heb je amper mogelijkheden, met braundorf kan je zonder side beter aanvallen dan frostbite zonder side. En het is wel grappig dat juist 6on6 spelers dat altijd willen omdat ze gewoon niet tijd in 3on3 tax willen steken.
Ja ik snap het ook goed uit jouw oogpunt, ik speel nu ook meer 6on6, en amper 3on3. Beide formaats hebben hun nadelen en voordelen. En leuke en minder leuke kantenph4ge schreef op woensdag 15 november 2006 @ 13:39:
[...]
klopt, vind 3v3 leuk als ik niets beters te doen heb, maar omdat het toch meestal wordt beslist door een luckynade vind ik het niet de moeite tax te maken. bovendien speel ik toch zelden 2x achter elkaar met de zelfde mensen 3v3. Maar laat dit niet in een discussie vernaderen van 6v6 tegen 3v3 :-)
Verwijderd
imo als je 6o6 met 3o3 gaat vergelijken dan komt 6o6 meer op tax en 3o3 meer op skill neer.. ik speel beide op ong. zelfde niveau maar bij 3o3 heb ik veel meer moeite om een 1o1 te winnen dan bij 6o6Zenix schreef op woensdag 15 november 2006 @ 13:41:
[...]
Ja ik snap het ook goed uit jouw oogpunt, ik speel nu ook meer 6on6, en amper 3on3. Beide formaats hebben hun nadelen en voordelen. En leuke en minder leuke kanten
1on1 is overal hetzelfde, maar klopt in 3on3 raak je sneller op elkaar ingespeeld, kost minder tijd om echt een team te worden. En je hoeft ook maar tax voor 3 man te bedenken, en je hoeft niet na te denken over de spam wapens. In 3on3 heb je meer SMG battles ook, maar dat betekend niet dat het ook meer skilled is.Verwijderd schreef op woensdag 15 november 2006 @ 16:06:
[...]
imo als je 6o6 met 3o3 gaat vergelijken dan komt 6o6 meer op tax en 3o3 meer op skill neer.. ik speel beide op ong. zelfde niveau maar bij 3o3 heb ik veel meer moeite om een 1o1 te winnen dan bij 6o6
[ Voor 8% gewijzigd door Zenix op 15-11-2006 18:22 ]
Verwijderd
In 3o3 komt het meer op je individuele "krachten" aan. Inzicht, maar vooral aim. Ik denk dat Miel dat bedoelde met skill. In 6o6 kun je vertrouwen op een goed crossfire en backup, in 3o3 hoef je dat niet snel te verwachten (hoewel het natuurlijk wel kan) Ook omdat er geen spamwapens inzitten kun je andere posities innemen, waardoor het weer meer op aim aankomt.
Ja ik snap wat ie bedoelt, in 3on3 komt het voor mij ook meer op teamplay aan. En niet op crossfire. Maar iemand die heel goed kan riflen, vind ik net zo skilled als iemand die goed schiet. En hetzelfde met een panzer die veel multikills maakt, ik vind dat wel skilled. Want je moet er over nadenken, goed timen, en oefenen en inzicht hebben. Dat zijn geen dingen die met aim te maken hebben. Maar daar moet je wel een goeie speler voor zijn. Dus dat 3on3 meer skilled is dan 6on6 ben ik niet mee eens. Daarvoor is het te verschillend en kan je ze niet vergelijken, voor mensen die puur smg leuk vinden. Is 3on3 leuker, maar ik zelf speel alles graag.Verwijderd schreef op donderdag 16 november 2006 @ 12:07:
In 3o3 komt het meer op je individuele "krachten" aan. Inzicht, maar vooral aim. Ik denk dat Miel dat bedoelde met skill. In 6o6 kun je vertrouwen op een goed crossfire en backup, in 3o3 hoef je dat niet snel te verwachten (hoewel het natuurlijk wel kan) Ook omdat er geen spamwapens inzitten kun je andere posities innemen, waardoor het weer meer op aim aankomt.
[ Voor 0% gewijzigd door Zenix op 16-11-2006 13:33 . Reden: zpelfout ]
Idd! En ik snap niet waar het vandaan komt... Is der 1 mafkees geweest die dacht: Hey, laten we eens zonder side spelen. Goh dit is toch een stuk makkelijker. Laten we het vooral dan bij elke match roepen. Misschien werkt het!Zenix schreef op woensdag 15 november 2006 @ 13:26:
[...]
Ja, dat vind ik zo idioot. In Officeele clanwars is dat toch ook niet zo?
En in 6on6 toch ook niet?
Nou gebeurt dit sinds kort ook met gr_te. Der is 1tje die zegt: no gr_te pls. De tegenstander vind het oke oid, en ineens roept iedereen het... Terwijl het een echte official 3v3 map is.
Daar was toch een spreekwoord voor? Iets met schapen?
nee het komt gewoon omdat die maps voor 6v6 zijn gemaakt en niet voor 3v3, dus daarom werken ze niet goed. zonder side werken ze beter, zoals al eerder naar voren is gekomen
Verwijderd
en een dam als ik het goed heb.. maar idd, erg jammer allemaal. Gelukkig kunnen ze het niet roepen in officiele matches.Danjel schreef op donderdag 16 november 2006 @ 17:38:
[...]
Idd! En ik snap niet waar het vandaan komt... Is der 1 mafkees geweest die dacht: Hey, laten we eens zonder side spelen. Goh dit is toch een stuk makkelijker. Laten we het vooral dan bij elke match roepen. Misschien werkt het!
Nou gebeurt dit sinds kort ook met gr_te. Der is 1tje die zegt: no gr_te pls. De tegenstander vind het oke oid, en ineens roept iedereen het... Terwijl het een echte official 3v3 map is.
Daar was toch een spreekwoord voor? Iets met schapen?
En zenix, wat reaper al zei, ik doelde meer op aim. Tenminste zo ervaar ik het. En idd, iemand die goed is met panzer of rifle is goud waard. Ik kan zelf redelijk met rifle overweg maar panzer zeker weten niet. Tenzij ik voor de tk's ga.
Sorry maar dat is niet naar voren gekomen. Ik vind het onzin en zoals ik al eerder zei, beide teams kunnen er toch gebruik van maken? Ja frost is met 3o3 een lotto map, en ja je hebt gelijk dat als side niet gebruikt wordt dan speelt dat lekkerder op frost. Maar zo is de map nu eenmaal. Dit komt een beetje in het straatje van "geen selfkill in battle". Wie bepaald wat in battle is? Wie bepaald wat nou precies side is? Mag axis WEL side maar allies niet?ph4ge schreef op donderdag 16 november 2006 @ 18:16:
nee het komt gewoon omdat die maps voor 6v6 zijn gemaakt en niet voor 3v3, dus daarom werken ze niet goed. zonder side werken ze beter, zoals al eerder naar voren is gekomen
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2006 18:22 ]
je geeft het zelf aan, de maps zijn eigenlijk niet geschikt. een simpele afspraak en het is ineens een stuk lekkerder. Ja beide teams kunnen er gebruik van maken... of allebei niet als dat lekkerder is
. Maar in princiepe ben ik het met je eens, die regeltjes zijn een beetje raar. Iemand met een klein beetje verstand van mapping zou eigenlijk ff een 3v3 versie moeten maken. Maar helaas, 3v3 boeit ze zeker niet
. Zijn er eigenlijk ooit maps gemaakt puur gericht op 3v3 (behalve silly_ctf
)?
Verwijderd
ik geef idd aan dat frost niet geschikt is voor 3o3. Wat ik probeer duidelijk te maken is dat zo'n "simpele afspraak" niet gaat werken.ph4ge schreef op donderdag 16 november 2006 @ 18:36:
je geeft het zelf aan, de maps zijn eigenlijk niet geschikt. een simpele afspraak en het is ineens een stuk lekkerder. Ja beide teams kunnen er gebruik van maken... of allebei niet als dat lekkerder is. Maar in princiepe ben ik het met je eens, die regeltjes zijn een beetje raar. Iemand met een klein beetje verstand van mapping zou eigenlijk ff een 3v3 versie moeten maken. Maar helaas, 3v3 boeit ze zeker niet
. Zijn er eigenlijk ooit maps gemaakt puur gericht op 3v3 (behalve silly_ctf
)?
En ja we kunnen er gebruik van maken, of niet. Wij gebruiken op frost side NIET als we in de eerste fase niet via side gaan. Als we de docs hebben en via side kunnen gaan we gewoon side, doet axis toch ook? Idd, lastige situatie.. want axis kan het niet anders verdedigen. Dus zeg ik gewoon, geen bullshit met side wel of niet.
Verwijderd
Als je niet afspreekt dat je side dus niet gaat gebruiken, dan scheelt dat een fase. Je bent dan sneller verplicht om terug te trekken naar of de docs of de bunker controls. Het heeft nl geen zin om op braundorf de maingate te dekken als ze ook via achter kunnen komen (en ik weet ook wel dat je pas terug kunt gaan wanneer je hoort dat ze side planten etc etc)
Punt is wel duidelijk denk ik
Punt is wel duidelijk denk ik
Zoiezo vind ik het erg jammer dat radar er niet meer is als 3on3 map. Is eigelijk hetzelfde principe als frostbite, maar ik vind radar toch wat leuker. Frostbite wordt beslist door 1 moment, op radar heb je 2 x een doc run dus toch wat minder lotto.
[ Voor 24% gewijzigd door Zenix op 17-11-2006 00:24 ]
Mja dat is dus wat wij laatst hadden op frostbite, tegenstander roept voor de match start: No side!!Verwijderd schreef op donderdag 16 november 2006 @ 18:16:
Sorry maar dat is niet naar voren gekomen. Ik vind het onzin en zoals ik al eerder zei, beide teams kunnen er toch gebruik van maken? Ja frost is met 3o3 een lotto map, en ja je hebt gelijk dat als side niet gebruikt wordt dan speelt dat lekkerder op frost. Maar zo is de map nu eenmaal. Dit komt een beetje in het straatje van "geen selfkill in battle". Wie bepaald wat in battle is? Wie bepaald wat nou precies side is? Mag axis WEL side maar allies niet?
Nu reageren wij daar meestal niet op, en gebruiken wij side sowieso al niet.
Maar dan zodra wij de docs hadden, toe waren hun natuurlijk via side gegaan. Maar ik vind dat als je zegt no-side, dat je dan zelf ook niet side moet gaan, want anders is het niet te doen vind ik. Als axis zich eenmaal goed heeft zitten @ de radio dan is er bijna gaan doorkomen meer aan. + dat hun gewoon vanuit spawn der heel snel zijn via side.
Wat vinden jullie hiervan? Iedereen mag side, of alleen axis of gewoon helemaal niet?
Poll: Wie mag er wel/niet side @ frostbite?
• Iedereen mag side
• Alleen axis
• Helemaal niemand!
Ook een poll maken? Klik hier
frostbite zou voor 3v3 net een kleine aanpassing moeten hebben, dat axis wel via side terug kunnen vallen naar de objective, maar allies niet via side aanvallen. maar ik ben het er mee eens dat dit soort regeltjes stom zijn (dus is 3v3 stom
)
Verwijderd
phage, stfu over 3v3, niet alles wat jij niet kan is stom
Ik heb nog wel wat logjes om dat te bekrachtigen
Ik heb nog wel wat logjes om dat te bekrachtigen
Verwijderd
Ik speel graag beide. Bij 3on3 komt het idd veel neer op skills maar ik vind dat 6on6 meer op teamwork leunt. Bij 6on6 moet je gewoon beter rekening houden met meer mensen en dus ook meer kanten vanwaar je aangevallen kan worden. Natuurlijk is het bij 3on3 weer zo dat er een aantal maps zijn waarbij je eigenlijk gewoon mensen tekort komt. Ik vind 6on6 ook veel gezelliger
(meestal tenminste).
3on3 is ook erg teamplay afhankelijk. Goeie teamplay in 3on3 wint het meestal van de betere aimende tegenstanders.Verwijderd schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 17:50:
Ik speel graag beide. Bij 3on3 komt het idd veel neer op skills maar ik vind dat 6on6 meer op teamwork leunt. Bij 6on6 moet je gewoon beter rekening houden met meer mensen en dus ook meer kanten vanwaar je aangevallen kan worden. Natuurlijk is het bij 3on3 weer zo dat er een aantal maps zijn waarbij je eigenlijk gewoon mensen tekort komt. Ik vind 6on6 ook veel gezelliger(meestal tenminste).
Verwijderd
Hallo allemaal,
het volgende heeft niets te maken met de huidige discussie maar met mijn probleem.
Wanneer ik het spel speel komt er een moment dat de speciale leestekens niet meer overeenkomen met de layout van het keyboard. ( ? bv zit dan onder_ ) . Na verloop van tijd is alles weer normaal.
Een erg frustrerend verschijnsel, vooral omdat ik me op deze manier via de chat 'slecht' kan uitdrukken
. Heeft iemand enig idee hoe dit komt en wat er aan te doen is? (Vanwege mijn favoriete pubs speel ik nog steeds oer-etmain
) Alvast bedankt!
Twirre
het volgende heeft niets te maken met de huidige discussie maar met mijn probleem.
Wanneer ik het spel speel komt er een moment dat de speciale leestekens niet meer overeenkomen met de layout van het keyboard. ( ? bv zit dan onder_ ) . Na verloop van tijd is alles weer normaal.
Een erg frustrerend verschijnsel, vooral omdat ik me op deze manier via de chat 'slecht' kan uitdrukken
Twirre
Weet je zeker dat het wel aan ET ligt? In Windows XP kan je namelijk 'gemakkelijk' switchen naar een andere taal/toetsenbord instelling.Verwijderd schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 21:44:
Hallo allemaal,
Een erg frustrerend verschijnsel, vooral omdat ik me op deze manier via de chat 'slecht' kan uitdrukken. Heeft iemand enig idee hoe dit komt en wat er aan te doen is? (Vanwege mijn favoriete pubs speel ik nog steeds oer-etmain
) Alvast bedankt!
Twirre
Verwijderd
Klinkt als een goede tip hehe. Ga het gelijk uitproberen door shortcuts voor instellingen in windows uit te schakelen. Had al een tool voor de windows-toetsen. Alvast bedankt!Outerspace schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 22:04:
[...]
Weet je zeker dat het wel aan ET ligt? In Windows XP kan je namelijk 'gemakkelijk' switchen naar een andere taal/toetsenbord instelling.
ctrl+shift of alt+shift was dat toch? Heeft verder niks met ET te maken...
alt+shift dacht ik, maar ik druk meestal ctr+shift+alt, dat werkt altijdDanjel schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 23:47:
ctrl+shift of alt+shift was dat toch? Heeft verder niks met ET te maken...
3v3 heeft trouwens minder met teamplay te maken dan 6v6, als je het in 3v3 een keer op je heupen krijgt en je maakt en 2 man kill, is het (de fase) in princiepe al afgelopen.
Verwijderd
het is ctrl shift.. heb het zelf ook vaak, zeer irritantph4ge schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 12:28:
[...]
alt+shift dacht ik, maar ik druk meestal ctr+shift+alt, dat werkt altijdHet heeft wel indirect met ET te maken, het kan zijn dat je tijdens het spelen rare toetsencombi's ingedrukt houd, waardoor windows gek gaat doen.
3v3 heeft trouwens minder met teamplay te maken dan 6v6, als je het in 3v3 een keer op je heupen krijgt en je maakt en 2 man kill, is het (de fase) in princiepe al afgelopen.
en idd bij 6o6 ligt de nadruk meer op teamplay zoals ik al aangaf.. Als JOUW team 2 man verliest in een 3o3 ben je die fase ook meestal al kwijt..
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2006 13:43 ]
Ik ben op zoek, naar een goede (zoniet de beste) configuratie voor mijn et. Iemand die een goede heeft?
Dat is een beetje lastig aangezien dat voornamelijk afhankelijk is van je persoonlijke voorkeuren. Eventueel kan je op www.xfire.be wat configs van wat spelers bekijken. Kijk uit bij het klakkeloos kopieren van configs van een ander, voordat je een config kopiert met cheat-cvars.
Het is inderdaad heel moeilijk te zeggen.. Eerst speelde ik met een grote, pulsende crosshair, nu speel ik zonder gun en met een dik, zwart stipje als crosshair. Text e.d. heb ik kleiner gezet, en wat van die licht-effecten aangepast. Verder staat sneeuw e.d. uit.
Voor de rest zijn het meer performance-instellingen. Iemand met een high-end systeem zal niet dezelfde cfg kunnen gebruiken als iemand met 'n ATi 8000 series, bijvoorbeeld..
Voor de rest zijn het meer performance-instellingen. Iemand met een high-end systeem zal niet dezelfde cfg kunnen gebruiken als iemand met 'n ATi 8000 series, bijvoorbeeld..
Ben benieuwd of dat laatste uberhaupt voorkomt. Want dan ben je wel heeeeel erg dom.Infinitive schreef op zondag 19 november 2006 @ 21:13:
Dat is een beetje lastig aangezien dat voornamelijk afhankelijk is van je persoonlijke voorkeuren. Eventueel kan je op www.xfire.be wat configs van wat spelers bekijken. Kijk uit bij het klakkeloos kopieren van configs van een ander, voordat je een config kopiert met cheat-cvars.
Het is vooral voor licht-effecten, en grafische prestatie dat ik naar een configuratie op zoek ben. De hud enzo, kies ik toch zelf ...
Dat zal je dan echt zelf moeten opzoeken. Je zou verder een cfg kunnen maken, linkje staat wel in de startpost.
Ik heb hier een cfg gemaakt: http://www.repsej.com/etconfig. Nu ben ik niet echt tevreden van het resultaat en zou ik het willen annuleren. Ik heb het bestandje verwijderd, maar het blijft nog altijd opgeslaan. Ik heb ook mijn profiel eens herladen, en het probleem blijft. Iemand die weet hoe je dit moet oplossen?
wat wil je, een default config ?! zoja, gewoon de default config laden, of je oude config laden.F e r o x schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 16:14:
Ik heb hier een cfg gemaakt: http://www.repsej.com/etconfig. Nu ben ik niet echt tevreden van het resultaat en zou ik het willen annuleren. Ik heb het bestandje verwijderd, maar het blijft nog altijd opgeslaan. Ik heb ook mijn profiel eens herladen, en het probleem blijft. Iemand die weet hoe je dit moet oplossen?
Misschien helpt het verwijderen van etconfig.cfg?
Deze vindt je op meerdere plekken terug:
- in etmain
- in alle directories van de mods die je geinstalleerd hebt zoals etpro
- in je profile\profilename directory
Deze vindt je op meerdere plekken terug:
- in etmain
- in alle directories van de mods die je geinstalleerd hebt zoals etpro
- in je profile\profilename directory
[ Voor 63% gewijzigd door [ash] op 23-11-2006 23:14 ]
OC groups online. wij beginnen ons avontuur voor de verandering eens in de 6e divisie, ik ben benieuwd of we daar voor een verassing kunnen zorgen
Ik weet het, ze zijn zo bar slecht altijd in groepen maken.ph4ge schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 18:20:
OC groups online. wij beginnen ons avontuur voor de verandering eens in de 6e divisie, ik ben benieuwd of we daar voor een verassing kunnen zorgen
Ja, had niet goed opgelet en zijn bericht op de volgende pagina niet gelezen. Ik wil inderderdaad de default config herladen.Danjel schreef op donderdag 23 november 2006 @ 20:34:
Wat ph4ge zegt lijkt me duidelijk genoeg tbh...
Verwijderd
etconfig.cfg verwijderen should do the trick. Er is al aangegeven waar het staat.
Ligt het nou aan mij of is de ET community nu echt aan het dood gaan? Het loopt nog wel maar het lijkt wel een langzame dood...
Ligt het nou aan mij of is de ET community nu echt aan het dood gaan? Het loopt nog wel maar het lijkt wel een langzame dood...
Dat is ook niet heel verwonderlijk.Verwijderd schreef op woensdag 29 november 2006 @ 19:21:
Het spel is in game termen al hoogbejaard. Veel gamers gaan verder met modernere/andere spellen en door het gebrek aan support van bijv. punkbuster etc. vieren cheaters hoogtij...
Diegene die nu nog spelen zijn de echte fans en fanatiekelingen van de gameplay van ET en de daarbij behorende scene/vriendenclub/clan. Je ziet vaak snel genoeg dat iemand een newbie is in het spel ofdat die persoon erg jong is. Als ik zo eens rondkijk is de gemiddelde leeftijd van echte ET spelers ook eerder 30+ dan 16+....
Maar ja, hoe het ook zij, ik blijf het er spelen. Ik heb nog steeds geen enkele game gevonden met deze specifieke gameplay.
Ik ben zo eentje die er weer een beetje is uitgegroeidshaggy8675 schreef op woensdag 29 november 2006 @ 19:50:
[...]
Dat is ook niet heel verwonderlijk.
Het spel is in game termen al hoogbejaard. Veel gamers gaan verder met modernere/andere spellen en door het gebrek aan support van bijv. punkbuster etc. vieren cheaters hoogtij...
Diegene die nu nog spelen zijn de echte fans en fanatiekelingen van de gameplay van ET en de daarbij behorende scene/vriendenclub/clan. Je ziet vaak snel genoeg dat iemand een newbie is in het spel ofdat die persoon erg jong is. Als ik zo eens rondkijk is de gemiddelde leeftijd van echte ET spelers ook eerder 30+ dan 16+....
Maar ja, hoe het ook zij, ik blijf het er spelen. Ik heb nog steeds geen enkele game gevonden met deze specifieke gameplay.

90%Zenix schreef op woensdag 29 november 2006 @ 20:48:
[...]
nou 90% is tussen 15-20 jaar. En het spel is ietsjes minder geworden vooral kwa nivo, maar dat het dood aan het gaan is, zover is het nog lang niet. Kijk maar naar clanbase opencup, net zoveel signups als de opencups ervoor.
[ Voor 18% gewijzigd door Outerspace op 29-11-2006 20:50 ]
nou 90% is tussen 15-20 jaar. En het spel is ietsjes minder geworden vooral kwa nivo, maar dat het dood aan het gaan is, zover is het nog lang niet. Kijk maar naar clanbase opencup, net zoveel signups als de opencups ervoor.shaggy8675 schreef op woensdag 29 november 2006 @ 19:50:
[...]
Dat is ook niet heel verwonderlijk.
Er is geen enkel spel imo dat de specifieke feel van ET benadert. Het speelt zo vlot en lekker weg. Vele shooters hebben iets 'kunstmatig' in hun besturing. Ik weet niet juist wat het is. Maar bij ET heb je het gevoel dat je 100% in control bent van je personage. Heel directe aansturing enzo, heel responsief. Bij moderne shooters heb ik dat minder. Jammer.
Verwijderd
preciesHurtebise schreef op woensdag 29 november 2006 @ 21:28:
Er is geen enkel spel imo dat de specifieke feel van ET benadert. Het speelt zo vlot en lekker weg. Vele shooters hebben iets 'kunstmatig' in hun besturing. Ik weet niet juist wat het is. Maar bij ET heb je het gevoel dat je 100% in control bent van je personage. Heel directe aansturing enzo, heel responsief. Bij moderne shooters heb ik dat minder. Jammer.
Dat vind ik bij ET juist niet. Bij unreal tournament (op servers met lage ping en de goeie oude quake 1 en 3) wel, maar bij ET voelt de besturing af en toe belabberd aan. Maar ik geef toe, toch nog een heel stuk beter dan bij andere spellen. Zo speelde ik laatst wat "Area 51" en "FEAR". Heb je hele vette wapens, maar schieten niet echt lekker (waarschijnlijk doordat ook je cursor enorm groot wordt tijdens het schieten zodat je niet meer nauwkeurig kan mikken).Hurtebise schreef op woensdag 29 november 2006 @ 21:28:
ET heeft een vrij snelle gameplay, sneller dan de meeste shooters maar niet zo onrealistisch als bv UT, teamplay heeft een erg belangrijke rol, maar individueel kan je het verschil maken. Verder geen bijzondere wapens, in princiepe heeft iedereen het zelfde wapen (met uitzonderingen daar gelaten). Tel daar de community (niet positief an sich maar wel positieve elementen zoals got;) ), beperkte systeemeisen, gratis en weet ik al niet bij op, en er is gewoon geen spel wat kan toppen voor mij. CS(
) vind ik gewoon saai, andere shooters mis ik het teamplay of is het te onrealistisch. Grote namen als BF kunnen niet toppen aan ET, voertuigen zijn kut
. Gewoon met zn 6 tegen 6, iedereen gelijk en gaan met die banaan. Jammer van het extreem gebrekkige en totaal achterhaalde anti-cheat systeem, en het feit dat er geen manier is mensen te bannen (je hoeft geen cdkey te kopen, en guids zijn te spoofen/veranderen). Ook komt daar bij dat een groot gedeelte van de community geen probleem heeft met (ex)cheaters.
Ik zou graag een muisknop binden zodat hij 2 functies heeft. Als wapenbank 3 (mp40/thomson) geactiveerd is, moet hij wapenbank 2 activeren (colt/luger), en anders omgekeerd. Van 2 naar 3 dus. Iemand die weet hoe dit te doen valt?
Script maken.F e r o x schreef op donderdag 30 november 2006 @ 20:04:
Ik zou graag een muisknop binden zodat hij 2 functies heeft. Als wapenbank 3 (mp40/thomson) geactiveerd is, moet hij wapenbank 2 activeren (colt/luger), en anders omgekeerd. Van 2 naar 3 dus. Iemand die weet hoe dit te doen valt?
set weap3 "weaponbank 3;set mouseweap vstr weap2"
set weap2 "weaponbank 2;set mouseweap vstr weap3"
set mouseweap vstr weap3
en dan
bind mouse3 vstr mouseweap
Je kan natuurlijk ook ff in de startpost kijken onder de ergens bij eigen config, of script hoe je nog meer kan doen
Verwijderd
Misschien dat Enemy Territory - Quake Wars ook de feel van ET zal benaderen/verbeteren. Het coole van ET is dat het redelijk realistisch is maar niet te, snelle gameplay heeft en dat er een grote nadruk op teamwork is. Ik raak bijvoorbeeld helemaal uit me ritme bij CS gewoon omdat het een hele andere manier van spelen is. BF vind ik trouwens ook niks (belabberde gameplay, besturing en om nog maar te zwijgen over de bugs, alleen BF 1942 was nog ok). Ik heb ook nog nooit een spel gespeeld dat ook maar een beetje lijkt op ET. Enige wat enigzins erop lijkt is assault van UT '04 en als dat het meest op ET lijkt
.

quake wars is een totaal ander genre.Verwijderd schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 19:56:
Misschien dat Enemy Territory - Quake Wars ook de feel van ET zal benaderen/verbeteren. Het coole van ET is dat het redelijk realistisch is maar niet te, snelle gameplay heeft en dat er een grote nadruk op teamwork is. Ik raak bijvoorbeeld helemaal uit me ritme bij CS gewoon omdat het een hele andere manier van spelen is. BF vind ik trouwens ook niks (belabberde gameplay, besturing en om nog maar te zwijgen over de bugs, alleen BF 1942 was nog ok). Ik heb ook nog nooit een spel gespeeld dat ook maar een beetje lijkt op ET. Enige wat enigzins erop lijkt is assault van UT '04 en als dat het meest op ET lijkt.
ik zit net op xfire te lezen dat er toch een hoop potentie is om ook als 6v6 game te spelen. op eerste gezicht lijkt het me ook niets, maar bij nader inzien heb ik toch hoop. zo kan je met enkele cvars makkelijk het aantal/soorten voertuigen per map in stellen en ook wapens e.d. zijn makkelijk aan te passen. er zal denk ik dus wel wat mod werk nodig zijn om het echt de ET feel te geven.Danjel schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 21:07:
Idd, Quake wars is BF met de naam van enemy territory...
offtopic:
zenix: geen hp in OC ?
Ja, dat klopt wel. Maar het beste is dat het gewoon gelijk een goed spel is vanaf het begin zonder teveel te modden. Vind ikph4ge schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 13:37:
[...]
ik zit net op xfire te lezen dat er toch een hoop potentie is om ook als 6v6 game te spelen. op eerste gezicht lijkt het me ook niets, maar bij nader inzien heb ik toch hoop. zo kan je met enkele cvars makkelijk het aantal/soorten voertuigen per map in stellen en ook wapens e.d. zijn makkelijk aan te passen. er zal denk ik dus wel wat mod werk nodig zijn om het echt de ET feel te geven.
offtopic:
offtopic:
ben teveel ziek om nu cl te zijn en ik lig begin volgend jaar lange tijd in amc voor zware operatie (dikke darm/endeldarm gaan eruit). Maar als ik helemaal beter ben komen we wel weer terug
ben teveel ziek om nu cl te zijn en ik lig begin volgend jaar lange tijd in amc voor zware operatie (dikke darm/endeldarm gaan eruit). Maar als ik helemaal beter ben komen we wel weer terug
[ Voor 3% gewijzigd door Zenix op 02-12-2006 14:26 ]
beterschapZenix schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 14:24:
offtopic:

Oke na een jaar ofzo uit de de scene te zijn geweest heb ik ET maar weer eens opgepakt, het is en blijft toch een van de beste online shooters die er zijn. Maar ik heb ff een paar puntjes waar ik helemaal gek van wordt. hopelijk dat jullie me daarmee kunnen helpen
1) Hoe is die game in breedbeeld te spelen zonder dat je gekickt wordt via punkbuster, want mun nieuwe systeem (laptop) heeft nu eenmaal een breedbeeld scherm(1024x768 ziet er gewoon niet uit) en vaak als je zelf iets in de config veranderd doet het spel het niet goed meer online.
2) Weet iemand hier een paar goede servers om op te spelen? Ik erger me verschrikkelijk (jah echt heeeel erg) aan alle k*t servers vandaag de dag, elke server heeft wel een of andere verschrikkelijke mod/costom maps runnen.
mijn eisen voor een server.
- ETPro
- als het effe kan geen crap die je moet downloaden zoals costum skins, plaatjes, soundpacks enz.
- GEEN costum maps, op TC base Venice en Caen na
- GEEN xp safe, dan is het gewoon geen ET meer, zit altijd wel zo'n freak op met 20 000xp ofzo
- Het liefst obj of een korte campain( 3/4 map cyclus)
dus kom maar op met die IP adresjes
.
Want na jarenlang verslaaft te zijn aan ET(daarvoor nog gewoon RTCW) moet ik het gewoon weer spelen, maar het is me gewoon niet gelukt om een fatsoenlijke server te vinden via de ingame server browser, wat ik zeer jammer vind.
1) Hoe is die game in breedbeeld te spelen zonder dat je gekickt wordt via punkbuster, want mun nieuwe systeem (laptop) heeft nu eenmaal een breedbeeld scherm(1024x768 ziet er gewoon niet uit) en vaak als je zelf iets in de config veranderd doet het spel het niet goed meer online.
2) Weet iemand hier een paar goede servers om op te spelen? Ik erger me verschrikkelijk (jah echt heeeel erg) aan alle k*t servers vandaag de dag, elke server heeft wel een of andere verschrikkelijke mod/costom maps runnen.
- ETPro
- als het effe kan geen crap die je moet downloaden zoals costum skins, plaatjes, soundpacks enz.
- GEEN costum maps, op TC base Venice en Caen na
- GEEN xp safe, dan is het gewoon geen ET meer, zit altijd wel zo'n freak op met 20 000xp ofzo
- Het liefst obj of een korte campain( 3/4 map cyclus)
dus kom maar op met die IP adresjes
Want na jarenlang verslaaft te zijn aan ET(daarvoor nog gewoon RTCW) moet ik het gewoon weer spelen, maar het is me gewoon niet gelukt om een fatsoenlijke server te vinden via de ingame server browser, wat ik zeer jammer vind.
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic" - Arthur C. Clark
DunnoMenN schreef op zondag 03 december 2006 @ 22:07:
Oke na een jaar ofzo uit de de scene te zijn geweest heb ik ET maar weer eens opgepakt, het is en blijft toch een van de beste online shooters die er zijn. Maar ik heb ff een paar puntjes waar ik helemaal gek van wordt. hopelijk dat jullie me daarmee kunnen helpen
Zie de topicstart, en kijk anders naar xfire. Handige non-ingame browser voor meerdere games2) Weet iemand hier een paar goede servers om op te spelen? Ik erger me verschrikkelijk (jah echt heeeel erg) aan alle k*t servers vandaag de dag, elke server heeft wel een of andere verschrikkelijke mod/costom maps runnen.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Hou het gezellig en nuttig voor elkaar.