Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 50 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.747 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TSI: +3140/-450
VORM: +6/-4
PM: +0

Dus is eigenlijk een niets zeggende update.

Edit:

@ Quintus: Het is vroeg !!!!! :O :O :O :O

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2006 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09:38

Quintus

Eg wel! Dus....

^^^^^^^^^
Rare TSI en vorm heb jij B)

@ TU

PM +2 (Skilltrade 17jr naar goed (red passen) en trainee naar wereldklasse)
Vorm +12/(toek coach -2)
TSI + ?

Lekkel lekkel, al heeft het pas nut als we zondag gaan winnen. Het seizoen is anders zo goed als afgelopen.
Van de week eens zien of ik die 2 skilltrades de deur uit kan krijgen voor een leuk prijsje om daar een nieuwe trainee van de shoppen.

[ Voor 7% gewijzigd door Quintus op 30-06-2006 09:21 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
Vorm: +8/-4
Def: +1 (19j briljant)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Comparing Matchround 10 with 9
General infoSkill changes: 3/0 => +3
Form ups/downs: 2/6 => -4
TSI: 2160/340 => +1820

Maar wat vooral interessant is
Gerardus Jansse (98299825)
TSI=6 700 (+690), 18 years, solid (+1) form
Has disastrous experience and poor leadership.

Stamina: solid Goaltending: disastrous
Playmaking: formidable (+1) Passing: passable
Winger: passable Defending: passable
Scoring: weak Set Pieces: disastrous

Wat kan hij nu opleveren? TL vergelijking geeft voor spelers met lagere TSI (rond 4000-4500) 2.2 miljoen. IK heb hem gekocht voor iets meer dan 1miljoen. Ben, zo als gewoonlijk, getriggered om hem te verkopen. Wat denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:24
TU: PM +0 (had uiteraard niets verwacht :P ) Vorm van mijn verdediging blijft kwakkelen helaas...spitsen zijn al wel hele seizoen in goed vorm gelukkig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:36
Scoren + 1. 18-jarige (mijn prachtige talent Quint) naar briljant. Iemand interesse? 1.75M mag je hem hebben. En tevens is het ietwat vreemd dat ik nog steeds kan hattricken...

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Sandyman538 schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 10:30:
Scoren + 1. 18-jarige (mijn prachtige talent Quint) naar briljant. Iemand interesse? 1.75M mag je hem hebben. En tevens is het ietwat vreemd dat ik nog steeds kan hattricken...
Waarom is dat vreemd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
de site zou er tussen 9:00 en 15:00 uitliggen vandaag ;)

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Eigenlijk wel raar dat de geplande downtimes niet bij supporter opgeteld worden, zeker gezien deze planning:
30-06-2006 om 09:00 voor 360 minuten.
03-07-2006 om 10:30 voor 90 minuten.
04-07-2006 om 06:00 voor 480 minuten.
15.5 uur downtime in een tijdsbestek van 5 dagen... Nougoed, het zal de snelheid hopelijk ten goede komen, maar ik vrees dat dit gewoon alleen de installatie is van de nieuwe match-engine die vorige week gecrasht was ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
naja als het er net zo uitligt als dat het er nu uitligt maak ik me er niet zo druk over :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Wybo schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 10:41:
de site zou er tussen 9:00 en 15:00 uitliggen vandaag ;)
Daarom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Joss schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 11:00:
Eigenlijk wel raar dat de geplande downtimes niet bij supporter opgeteld worden, zeker gezien deze planning:
30-06-2006 om 09:00 voor 360 minuten.
03-07-2006 om 10:30 voor 90 minuten.
04-07-2006 om 06:00 voor 480 minuten.
15.5 uur downtime in een tijdsbestek van 5 dagen... Nougoed, het zal de snelheid hopelijk ten goede komen, maar ik vrees dat dit gewoon alleen de installatie is van de nieuwe match-engine die vorige week gecrasht was ofzo
En dat is dan weer helemaal niet raar.

Ik quote van de hattrick site.

Maandelijks uptime-verslag

Iedere maand rapporteren we een evaluatie van de performance van de Hattrick-site. Hoewel Supporters niet echt betalen om aan dit spel mee te doen, willen we toch laten zien dat het onze ambitie is om de site voor onze gebruikers op elk gewenst moment aan de praat te houden. Als uitdrukking daarvan wordt je Supporterschap aan het eind van elke maand verlengd met dezelfde tijd dat de site ongepland heeft platgelegen in de voorafgaande maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
mwah... ik zou persoonlijk ook denken 'doe dan gewoon alle keren dat je er uit ligt erbij optellen' maar ja dat is een keuze van de HT's. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Wybo schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 11:51:
mwah... ik zou persoonlijk ook denken 'doe dan gewoon alle keren dat je er uit ligt erbij optellen' maar ja dat is een keuze van de HT's. :)
Precies. Ik weet ook wel dat het zo in de regels staat, anders had ik het niet gezegd. Maar ik vind het een beetje raar als de site er er 3/4e dag op 4 dagen eruit ligt. Ik denk ook dat die downtime van vandaag gewoon verschoven wordt en dat we straks met de gebakken peren zitten, maar dat is maar denken :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09:38

Quintus

Eg wel! Dus....

Ze gooien de site er vast zondagavond van 18.00 tot 24.00 uuit ;)

Edit: En toen lag ie nu al plat

[ Voor 22% gewijzigd door Quintus op 30-06-2006 12:27 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kut TU...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was Bubba wat minder vriendelijk voor je deze week? O-)

Hein, kijk even een aantal posten boven deze. Wat denk jij, als pm-trainer, dat mijn 18j talentje kan opleveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 12:39:
[...]

Was Bubba wat minder vriendelijk voor je deze week? O-)

Hein, kijk even een aantal posten boven deze. Wat denk jij, als pm-trainer, dat mijn 18j talentje kan opleveren?
tsja... ik gok 2m. ik zou hem lekker doortrainen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Joss schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 11:53:
[...]

Precies. Ik weet ook wel dat het zo in de regels staat, anders had ik het niet gezegd. Maar ik vind het een beetje raar als de site er er 3/4e dag op 4 dagen eruit ligt. Ik denk ook dat die downtime van vandaag gewoon verschoven wordt en dat we straks met de gebakken peren zitten, maar dat is maar denken :9
Vroeger kreeg je geen minuut supporter time vergoed. Dus ik denk dat we op deze manier een goed end in de richting zijn. 3/4 dag op 4 dagen klinkt nogal veel, maar als er voor de rest van de maand niks geplanned staat vind ik het reuze meevallen. Verder vind ik de hattrick site de afgelopen tijd (half jaar) super stabiel, snel en heerlijk om op te werken. Dat is 'vroegah' wel anders geweest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Daar ben ik het overigens wel mee eens hoor. Al blijf ik erbij dat het meer userfriendly was geweets om gewoon alle downtime als extra te geven. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat ze daar daadwerkelijk scade van zouden ondervinden, en zoals je ziet zou het een groot stuk goodwill kweken bij users als Joss en ondergetekende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Sandyman538 schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 12:58:
[...]

Vroeger kreeg je geen minuut supporter time vergoed. Dus ik denk dat we op deze manier een goed end in de richting zijn. 3/4 dag op 4 dagen klinkt nogal veel, maar als er voor de rest van de maand niks geplanned staat vind ik het reuze meevallen. Verder vind ik de hattrick site de afgelopen tijd (half jaar) super stabiel, snel en heerlijk om op te werken. Dat is 'vroegah' wel anders geweest...
Inderdaad, ik kan me tijden herinneren dat je bijna niet naar wedstrijdverslagen kon kijken. Dat is nu gelukkig niet meer het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mensen loop niet zo te janken en get a life... of een baan ofzo. ht ligt eruit en iedereen hier is meteen depressief ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-09 17:44

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Oh, lag het eruit ? niks van gezien, zal wel het voordeel zijn van moeten werken, je gaat weg als het nog werkt en je komt thuis als het weer werkt :p

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat hoop je dan maar natuurlijk. Maar kijk zo af en toe even of er nog wat gebeurt is, maar word er niet echt depresief van als het er uit ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Goede deal gemaakt. Mijn bovennatuurlijk aanvaller verkocht voor 2.75 miljoen en daar een reusachtige voor terug gekocht voor 2.4 miljoen... Waar gaat het heen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:17

Flipm0de

geen

ik speel nu in de 7e. De nr 1 heeft een redelijk - midd. Nu wil ik volgend seizoen PM gaan trainen, zou formidabel/matig 19 jr genoeg zijn om mee te kunnen, als ik daar 3 van haal voor de zondag? Of moet ik al op uitmuntend/matig gaan zitten?

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Over marktinstorting gesproken, de middenvelders zijn ook aan de beurt geloof ik?

Ik heb mn bovennatuurlijk verdediger verkocht voor 2.150.000 en heb een bovennatuurlijk middenvelder terug gekocht voor hetzelfde bedrag. Ok, zonder passen, maar mij boeien die bijstats niet heel veel tenzij ik de persoon nog moet trainen....
Ik kan me herinneren dat een wereldklasse middenvelder een maand of 2/3 geleden nog 2.8mil kostte :X
en ohja, helemaal vergeten hier te zeggen: ik ben geslaagd voor mn gymnasium :9

[ Voor 13% gewijzigd door Joss op 01-07-2006 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Joss schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 18:41:
Over marktinstorting gesproken, de middenvelders zijn ook aan de beurt geloof ik?

Ik heb mn bovennatuurlijk verdediger verkocht voor 2.150.000 en heb een bovennatuurlijk middenvelder terug gekocht voor hetzelfde bedrag. Ok, zonder passen, maar mij boeien die bijstats niet heel veel tenzij ik de persoon nog moet trainen....
Ik kan me herinneren dat een wereldklasse middenvelder een maand of 2/3 geleden nog 2.8mil kostte :X
Ja volgens mij stort de middenvelder markt ook ietwat in. Zelf ook een bovennatuurlijke gehaald van de week voor 2.1 miljoen. en natuurlijk gefeliciteerd met je gymnasium ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Sandyman538 schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 18:56:
[...]

Ja volgens mij stort de middenvelder markt ook ietwat in. Zelf ook een bovennatuurlijke gehaald van de week voor 2.1 miljoen. en natuurlijk gefeliciteerd met je gymnasium ;)
Kon niet uitblijven toch dat de midmarkt ook instort, was al raar dat die zo hoog bleef. Maar de mids blijven voorlopig wel met voorsprong de duurste spelers (Op keepers na dan, maar das logisch ;) ).

@Flipmode...ik zou voor uitmuntend zonder bijstats gaan, kost je ongeveer 900k per speler...kijk maar in mijn transfergeschiedenis, ik heb die overstap net gemaakt! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Euhmmm, ietwat ingestort ?? zeker op het niveau tot en met formidabel is het kloten, daarboven zakt het ook hard in nu vind ik. Ik heb begin dit seizoen een 18 jaar hoog goed PM gehaald, zit nu tegen formidabel aan (hoog uitstekend) en levert hooguit een ton meer op dan toen inkoop (als ik dat al haal). Natuurlijk zitten deze spelers nog net niet op dat niveau hoger, maar mid uitstekend is geen fuck meer waard, alleen als je goeie bijstats hebt natuurlijk, maar dat is altijd al zo geweest.... Voor een lager spelende PM trainer is de markt alleen maar oninteressanter geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
lameeuw schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 21:38:
[...]

Euhmmm, ietwat ingestort ?? zeker op het niveau tot en met formidabel is het kloten, daarboven zakt het ook hard in nu vind ik. Ik heb begin dit seizoen een 18 jaar hoog goed PM gehaald, zit nu tegen formidabel aan (hoog uitstekend) en levert hooguit een ton meer op dan toen inkoop (als ik dat al haal). Natuurlijk zitten deze spelers nog net niet op dat niveau hoger, maar mid uitstekend is geen fuck meer waard, alleen als je goeie bijstats hebt natuurlijk, maar dat is altijd al zo geweest.... Voor een lager spelende PM trainer is de markt alleen maar oninteressanter geworden.
Eindelijk...

Voor een scoren en verdedigen trainer was dit namelijk al lang zo :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy

De waarde van mijn wonderbaarlijk mid is ook niet zo heel fijn meer :( Ach ja. Over 2 seizoenen gaan er weer een paar defjes uit en dan kan ik weer fijn inkopen doen.

Gefeliciteerd met je gym, wat ga je nu doen :?

[ Voor 4% gewijzigd door Pewwy op 02-07-2006 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Sandyman538 schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 23:02:
[...]

Eindelijk...

Voor een scoren en verdedigen trainer was dit namelijk al lang zo :(
Inderdaad, mijn team is door al die fijne dalingen overigens al 3 seizoenen hetzelfde waard, schiet weinig op zo (ongeveer 20M).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Pewwy schreef op zondag 02 juli 2006 @ 09:20:
[...]

De waarde van mijn wonderbaarlijk mid is ook niet zo heel fijn meer :( Ach ja. Over 2 seizoenen gaan er weer een paar defjes uit en dan kan ik weer fijn inkopen doen.

Gefeliciteerd met je gym, wat ga je nu doen :?
De zoveelste 19j YP zonder stats :9
ik ga TU in eindhoven doen, werktuigbouwkunde, met als doel de autosport :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met het oog op handhaving wil ik vanavond inkopen doen en zet ik twee luitjes op de tl, nou is mijn vraag of iemand hier met een flinke bankrekening alvast het openingsbod zou willen bieden zodat ik nu inkopen kan doen voor vanavond. Ze lopen af op woensdag:

Rudie Oosterloo (42007683)
TSI = 29 070 , 23 years, passable form
Has weak experience and weak leadership abilities

Stamina: excellent Keeper: disastrous
Playmaking: passable Passing: solid
Winger: poor Defending: poor
Scoring: magnificent Set pieces: poor

openingsbod 2 miljoen

Maikel Peletier (56681559)
TSI = 50 600 , 21 years, weak form
Has poor experience and weak leadership abilities [Unpredictable]

Playmaking: titanic Passing: inadequate
Winger: inadequate Defending: inadequate
Scoring: poor Set pieces: weak

openingsbods 3 miljoen

Ze zullen gezien het tijdstip in het seizoen niet voor de volle buit weggaan, maargoed ik heb geen keus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Kijk, ik ben echt niet te beroerd om een openingsbod te doen als je spelers ver onder hun verkoopprijs er op zet, maar een wonderbaarlijk spits voor 2 miljoen. Ik ben bang dat je hem daar niet voor kwijt raakt. Ik heb gisteren een reusachtige gekocht voor 2.4 miljoen. Dus je bent hartstikke knetter gek als je een wonderbaarlijke voor zo'n bedrag haalt. Misschien zijn er mensen die het willen betalen hoor, maar ik dus niet.

Het zelfde geldt voor je reusachtige middenvelder. 3 miljoen komt akelijk dicht in de buurt van de verkoopprijs (als je hem er al voor kwijt raakt).

Mijn punt en vraag aan een ieder die vraagt om een openingsbod hier op GoT, zorg er voor dat je speler dan echt een miljoen onder de normale verkoopprijs op de lijst staat. Anders vind ik het namelijk gewoon een transferad (niet dat ik daar moeite mee heb, maar zeg dat dan en vraag niet om een openingsbod). Misschien ben ik de enige die dit vind hoor, laat je stem maar horen.

Ik heb er al vaker aan gedacht om dit te posten, dus neem het niet persoonlijk op dat ik het nu bij jou post doe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Het is naar mijn inzien gewoon een transferadd. Voor een openings-bod aanvraag zou je namelijk niet alle gegevens erbij zetten (+ de al eerder genoemde reden). En wellicht nog een reden om zo te denken is dat we de betreffende persoon hier amper op het forum zien langskomen.
Maar goed, dat is mijn gedachtegang ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sandyman538 schreef op zondag 02 juli 2006 @ 15:27:
[...]

Kijk, ik ben echt niet te beroerd om een openingsbod te doen als je spelers ver onder hun verkoopprijs er op zet, maar een wonderbaarlijk spits voor 2 miljoen. Ik ben bang dat je hem daar niet voor kwijt raakt. Ik heb gisteren een reusachtige gekocht voor 2.4 miljoen. Dus je bent hartstikke knetter gek als je een wonderbaarlijke voor zo'n bedrag haalt. Misschien zijn er mensen die het willen betalen hoor, maar ik dus niet.

Het zelfde geldt voor je reusachtige middenvelder. 3 miljoen komt akelijk dicht in de buurt van de verkoopprijs (als je hem er al voor kwijt raakt).

Mijn punt en vraag aan een ieder die vraagt om een openingsbod hier op GoT, zorg er voor dat je speler dan echt een miljoen onder de normale verkoopprijs op de lijst staat. Anders vind ik het namelijk gewoon een transferad (niet dat ik daar moeite mee heb, maar zeg dat dan en vraag niet om een openingsbod). Misschien ben ik de enige die dit vind hoor, laat je stem maar horen.

Ik heb er al vaker aan gedacht om dit te posten, dus neem het niet persoonlijk op dat ik het nu bij jou post doe :)
Sorry hoor :P

Ik heb die spits voor 3.3 gekocht, en die middenvelder moet normaal gesproken 4 opleveren
(heb er althans al eens eerder zo'n soortgelijke speler voor 4 verkocht)

Dus ik heb het daarop afgestemd, maargoed blijkbaar niet goed genoeg nu ik zelf ook ff wat research heb gedaan :X

Ik ga er trouwens wel vanuit dat ik beiden gasten kwijt ben, alleen snap ik inderdaad dat je hier geen openingsbod op wil doen :)

En het is echt niet zo dat ik mij hier nooit vertoon en nu ff gebruik wil maken om mijn spelers te promoten, kijk daarvoor maar in mijn postgeschiedenis. Hiermee wil ik niet zeggen dat ik dagelijks post, maar ik ken de regeltjes wel hoor B)

Nou, vanavond winnen zal iig wel niet lukken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Sandyman538 schreef op zondag 02 juli 2006 @ 15:27:
[...]

Ik ben voor het vragen van openingsboden met ongeveer 5 ton onder de marktwaarde :) Dat moet lukken lijkt me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pewwy schreef op zondag 02 juli 2006 @ 17:30:
[...]

Ik ben voor het vragen van openingsboden met ongeveer 5 ton onder de marktwaarde :) Dat moet lukken lijkt me
Dan doe ik het goed, want het openingsbod is bij de spits 1.3 miljoen onder de marktwaarde en bij de middenvelder 1.4 miljoen onder de marktwaarde. Althans, wat HO aangeeft als marktwaarde, tot nu toe heb ik daar geen last mee gehad oid.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2006 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Verwijderd schreef op zondag 02 juli 2006 @ 18:08:
[...]

Dan doe ik het goed, want het openingsbod is bij de spits 1.3 miljoen onder de marktwaarde
En zoals ik hierboven al heb geschreven klopt dat niet. Ik heb (ik herhaal het nog maar eens) gisteren een reusachtig spits gehaald voor 2.4 miljoen. Dat is 3 stappen beter dan jou wonderbaarlijk spits, dus ga dan niet vertellen dat op dit moment de marktwaarde van een wonderbaarlijke aanvaller op 3.3 miljoen ligt. Daar wringt de kous een beetje. Ik weet het, ik zou het zelf ook graag anders zien, maar heb van de week mijn buitenaards spits ook voor minder dan 3 miljoen de deur uit gedaan. De prijzen zijn niet meer zoals vroeger...

Maar zoals joss hierboven ook al zegt, het is meer een transferad, en daar heb ik op zich geen problemen mee zolang het niet de spuigaten uitloopt (lees 4 transferads per pagina).

[ Voor 12% gewijzigd door Sandyman538 op 02-07-2006 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sandyman538 schreef op zondag 02 juli 2006 @ 18:51:
[...]

En zoals ik hierboven al heb geschreven klopt dat niet. Ik heb (ik herhaal het nog maar eens) gisteren een reusachtig spits gehaald voor 2.4 miljoen. Dat is 3 stappen beter dan jou wonderbaarlijk spits, dus ga dan niet vertellen dat op dit moment de marktwaarde van een wonderbaarlijke aanvaller op 3.3 miljoen ligt. Daar wringt de kous een beetje. Ik weet het, ik zou het zelf ook graag anders zien, maar heb van de week mijn buitenaards spits ook voor minder dan 3 miljoen de deur uit gedaan. De prijzen zijn niet meer zoals vroeger...

Maar zoals joss hierboven ook al zegt, het is meer een transferad, en daar heb ik op zich geen problemen mee zolang het niet de spuigaten uitloopt (lees 4 transferads per pagina).
Wat waren de bijstats dan? Deze heeft solid passen en passable PM, + weak experience.
Dat telt ook mee, maargoed we zullen het even afwachten.
Het is inderdaad niet de beste tijd van het seizoen om te verkopen, maargoed ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Verwijderd schreef op zondag 02 juli 2006 @ 19:21:
[...]
Wat waren de bijstats dan? Deze heeft solid passen en passable PM, + weak experience.
Dat telt ook mee, maargoed we zullen het even afwachten.
Het is inderdaad niet de beste tijd van het seizoen om te verkopen, maargoed ik ben benieuwd.
Als je je vraagprijzen blijft baseren op HattrickOrganizer dan doe iets niet goed. Ik heb verschillende mids die dus volgens HO op 4 ton staan maar op hattrick maar amper 1 ton doen. Ik zou wat meer naar de transfervergelijking kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lameeuw schreef op zondag 02 juli 2006 @ 19:31:
[...]

Als je je vraagprijzen blijft baseren op HattrickOrganizer dan doe iets niet goed. Ik heb verschillende mids die dus volgens HO op 4 ton staan maar op hattrick maar amper 1 ton doen. Ik zou wat meer naar de transfervergelijking kijken.
Snap ik, dan kom ik bij de spits ook ongeveer uit op HO (ietsjes minder). Bij de middenvelder inderdaad minder, maar dat ligt puur aan de tijd van het seizoen. Wel 'ruim' boven het openingsbod overigens.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2006 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Verwijderd schreef op zondag 02 juli 2006 @ 19:21:
[...]
Het ligt niet aan de tijd van het seizoen, maar de algehele malaise die de transferlijst dit hele seizoen al in zijn greep heeft. Als je nooit op de transferlijst kijkt, behalve als je spelers verkoopt, ben je niet op de hoogte van zulke zaken. Maar het zal je toch niet ontgaan zijn dat iedereen hier op het forum (en heel hattrick minnend Nederland) dat alle transferprijzen erg laag zijn. 3 seizoenen geleden heb ik een bovennatuurlijke middenvelder gehaald voor 4.7 miljoen, wat toen echt een koopje was. Van de week heb ik er 1 gehaald voor 2.1 miljoen. Dat is marktwerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sandyman538 schreef op zondag 02 juli 2006 @ 20:04:
[...]

Het ligt niet aan de tijd van het seizoen, maar de algehele malaise die de transferlijst dit hele seizoen al in zijn greep heeft. Als je nooit op de transferlijst kijkt, behalve als je spelers verkoopt, ben je niet op de hoogte van zulke zaken. Maar het zal je toch niet ontgaan zijn dat iedereen hier op het forum (en heel hattrick minnend Nederland) dat alle transferprijzen erg laag zijn. 3 seizoenen geleden heb ik een bovennatuurlijke middenvelder gehaald voor 4.7 miljoen, wat toen echt een koopje was. Van de week heb ik er 1 gehaald voor 2.1 miljoen. Dat is marktwerking.
Hmhm, i know, maar dan nog was begin van het seizoen de beste tijd :P

Ach, het wordt er zo wel interessanter op, je moet veel meer 'nadenken' bij je beleid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 02 juli 2006 @ 20:10:
[...]
Hmhm, i know, maar dan nog was begin van het seizoen de beste tijd :P

Ach, het wordt er zo wel interessanter op, je moet veel meer 'nadenken' bij je beleid.
Idd
Mijn voorspelling is dat 21/20 jarigen middenvelders die "afgetraind" (inclusief conditie) zijn in prijs zullen stijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Aftrainen is er niet meer bij als conditie in kan zakken lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Aaargh, mijn bijna briljante 18 jarige def er met +4 af :( Kutspel... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homerius
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:10
Sinds wanneer worden m'n wedstrijden gefloten door buitenlanders?:
De wedstrijd leek te ontsporen. De Russische scheidsrechter kon de zaak nauwelijks meer in de hand houden en begon met kaarten te strooien. Buitenspelstaanwewe-speler Santi López Murphy was daar het slachtoffer van toen hij in de 70e minuut na een onschuldige overtreding zijn tweede gele kaart opliep en kon vertrekken.
Ik sta 4-0 voor, en nu m'n tegenstander met 10 man is, kan het niet meer misgaan. Nu nog hopen dat m'n enige echte concurrent op 1-1 blijft hangen, en dan is 't kampioenschap zga zeker :)

Edit: 7-1 gewonnen, concurrent heeft met 2-1 verloren. Spannend seizoen weer :(

[ Voor 12% gewijzigd door Homerius op 02-07-2006 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Zou de slechte markt niet ook met de zomer te maken kunnen hebben? Spelers blijven hun spelers wel aanbieden natuurlijk als ze stijgen in skill, maar met dit mooie weer kan ik me voorstellen dat er minder mensen op hattrick naar versterking zitten te zoeken.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Marzman schreef op zondag 02 juli 2006 @ 22:05:
Zou de slechte markt niet ook met de zomer te maken kunnen hebben? Spelers blijven hun spelers wel aanbieden natuurlijk als ze stijgen in skill, maar met dit mooie weer kan ik me voorstellen dat er minder mensen op hattrick naar versterking zitten te zoeken.
Het is niet in de hele wereld zomer ;)

Top weer, die verwijzing naar die Rus :)

[ Voor 6% gewijzigd door Pewwy op 02-07-2006 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Ze moeten ook altijd tegen mij motsen... Maargoed, het is pas het eerste puntverlies van het seizoen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Pewwy schreef op zondag 02 juli 2006 @ 22:07:
[...]

Het is niet in de hele wereld zomer ;)

Top weer, die verwijzing naar die Rus :)
Nee, maar wel in de landen waar de meeste hattrickers zitten toch?

Ik heb spijt dat ik mijn middenvelders niet een niveau lager heb verkocht, kreeg er toen al tegen de 3 mln voor en nu (zijn reusachtig) 2,5 mln (en daar heb ik er nu 3 van, had toen verwacht dat ze 3,5 mln op zouden brengen). Schiet niet op zo.

[ Voor 34% gewijzigd door Marzman op 02-07-2006 22:48 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de

Flipm0de

geen

hoe is it mogelijk???

MatchID: 78170789

tegen een SH trainer !! Het is gewoon de schuld van die Rus he 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Ehm, je krijgt 3 penalties tegen tegen een SH trainer...redelijk dodelijk lijkt me dat dan. ;)
En je aanval is te zwak voor een counterploeg!

Zelf weer makkelijk gewonnen van 1 van de twee verschrikkelijk slechte teams in mijn compo. :P
Volgende week ben ik kansloos en daarna nog een paar leuke potjes...eens kijken of ik die tweede plek kan vasthouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van het weekend met 3-2 gewonnen en hou daarmee de optie open om nog te kunnen stijgen. Het verschil met de nummer 4 is 3 punten en de nummer 5 staat met 4 punten voor. Jammer genoeg wel mijn beste verdedgier eraf met +2 en vervolgens zijn vervanger ook met +1. Had nog een verdediger met +1 staan dus zit op het moment dun in mijn verdedigers. Heb even een aantal extra dokters aangenomen om de boel voor zondag weer fit te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Gisteren 4-0 gewonnen tegen de onderste, volgende week tegen de nummer 1 die 5 punten los staat. Vooral de strijd om plek 2-4 ligt open, de rest lijkt beslist. Aangezien er voor mij niets meer in zit maakt het me weinig uit of ik 2e of 4e wordt, dus ik ga het lekker rustig aan doen met het team :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de 3de keer op rij punten gepakt van de nr2. Ditmaal met 2-1 gewonnen met mijn 4-3-3 tactiek.

Degradatie is geen optie meer.

Wel klote dat er een trainee uit is met +5 :S

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2006 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-09 22:49
http://netherlands.alltid...ue/153005/matchflaxx.html

Klaagt dat de Sokjes 3x op deze pagina staat :<

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Mensen als er iemand nog opzoek is naar een coach :) Ik verpats ze vanaf nu ;) Ze gaan ook op bestelling ;)

Hehe

Effe wat reclame voor mijn nieuwe bezigheidje binnen HT :) Je moet wat vind ik hehe.

Ohja gisteren schaamteloos verloren met 3-4 en de VII komt nu nog dichterbij. Denk dat ik met 1 overwinning wel voldoende heb om in de VI te blijven maar dan moet de nummer 7 niet meer dan 3 punten halen in de laatste wedstrijden :) Daarnaast zal het erg moeilijk worden voor mij vrees ik als ik in de VI blijf maarja :)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Nou, en weer 3 punten..... :O nog 4 wedstrijden waarvan 3 thuis dus dat is een leuke afsluiter (hoop ik dan maar :p) Nog 3 botjes en de nummer 2 wachten op een pak rammel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lameeuw schreef op maandag 03 juli 2006 @ 11:32:
Nou, en weer 3 punten..... :O nog 4 wedstrijden waarvan 3 thuis dus dat is een leuke afsluiter (hoop ik dan maar :p) Nog 3 botjes en de nummer 2 wachten op een pak rammel.
pas op voor hoogmoed enzo :Z

Volgend seizoen hopelijk een grotere uitdaging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoogmoed komt voor de titel was het toch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat nou de pm markt is ingestort. een uitmuntende verkocht voor 2m ;)

je moet het wel goed aanpakken he? en mids zonder bijstats hebben nooit echt veel gekost. door de bijstats worden ze duur. mids trainen zonder bijstats is dom dus :)

gister riskant met een picje gewonnen, maar toch wel verdiend denk ik. kampioenschap is weer in zicht.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2006 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op maandag 03 juli 2006 @ 14:05:
wat nou de pm markt is ingestort. een uitmuntende verkocht voor 2m ;)

je moet het wel goed aanpakken he? en mids zonder bijstats hebben nooit echt veel gekost. door de bijstats worden ze duur. mids trainen zonder bijstats is dom dus :)

gister riskant met een picje gewonnen, maar toch wel verdiend denk ik. kampioenschap is weer in zicht.[/quote]

Inderdaad, bijstats zijn cruciaal voor lange termijn trainees. Voor een day/skilltrade wil ik nog wel eens kiezen voor een kale pm-er.

Begin trouwens nou niet weer over dat kampioenschap; wordt namelijk weer zo'n teleurstelling als je moet bukken voor Bubba _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2006 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister 2-2 gespeeld tegen de nr. 2 (sta gelijk met em) met al in de beginfase een rode kaart voor m'n verdediger. Voor de volgende belangrijke wedstrijd tegen de nr. 1 is zowel m'n beste verdediger en mijn beste middenvelder geschorst. Verder staan er 3 spelers op scherp wat gele kaarten betreft. Kom je op een totaal van 15 gele kaarten en 2 directe rode kaarten. Kan iemand hier nog overheen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens alltid maar twee binnen de hele federatie en de teamnamen zeggen me zo even niets. (Sorry als ik nu iemand heb beledigd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op maandag 03 juli 2006 @ 15:44:
Volgens alltid maar twee binnen de hele federatie en de teamnamen zeggen me zo even niets. (Sorry als ik nu iemand heb beledigd)
Bij de "meeste kaarten van GoT" zeggen 2 vd 10 teams mij eerlijk gezegd slechts wat, zegt genoeg :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Ik moet nog een paar teams toevoegen van de week, dus misschien ken je er binnenkort helemaal geen meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nobel streven Pewwy, maar de vraag is of dat een goed teken is. Ach wat ook. Hoe meer zielen hoe meer vreugde of zo iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op maandag 03 juli 2006 @ 15:56:
[...]

Bij de "meeste kaarten van GoT" zeggen 2 vd 10 teams mij eerlijk gezegd slechts wat, zegt genoeg :9
Ik kom toch nog tot 4, maar daar zitten dan ook 2 bij die ik alleen in de GOT-cup voorbij heb zien komen.

Misschien iets te veel gefeest na het behalen van je examens. Gefeliciteerd nog trouwens :P

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2006 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Danku danku...
We zullen de 1e tien eens bekijken/pakken:
1. vvPEM VI.476
2. Bronder United VI.971
3. Furious Falcon United VI.667
4. SC Amsreiw VI.857
5. VV Kloetinge VI.757
6. Wappie VI.182
7. vv onb VI.138
8. A2 United VI.894
9. Heracles1803 VI.293
10. CoB United VI.15

Ik ken er dus drie van, GoT cup doe ik niet aan :9 . De rest is mij dus echt volledig onbekend, er zullen er vast één of twee meer nog op dit forum af en toe posten, maar... nee, ken ze echt niet :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat zijn de meeste kaarten van Got in de VI-divisie :P Dit zijn ze voor de hele federatie ;)

1. vvPEM VI.476
2. De Watergeuzen VII.874
3. Doesburg VII.413
4. truStopia Ballers VII.993
5. Bronder United VI.971
6. Furious Falcon United VI.667
7. VanOnderen VII.575
8. SC Amsreiw VI.857
9. VV Kloetinge VI.757
10. Wappie VI.182

[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2006 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op maandag 03 juli 2006 @ 16:40:
Dat zijn de meeste kaarten van Got in de VI-divisie :P Dit zijn ze voor de hele federatie ;)

1. vvPEM VI.476
3. Doesburg VII.413
5. Bronder United VI.971
7. VanOnderen VII.575
8. SC Amsreiw VI.857
9. VV Kloetinge VI.757
10. Wappie VI.182
Ik dacht al, ik ken er ineens 3 :9 Maargoed, hetzelfde geldt; ken alleen FFU en SC Ams.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Verwijderd schreef op maandag 03 juli 2006 @ 11:54:
[...]

pas op voor hoogmoed enzo :Z

Volgend seizoen hopelijk een grotere uitdaging
Mwah, ik plaats dit soort dingen niet als ik wel heel erg zeker ben van mijn zaak. Ik heb alles gewonnen, een doelsaldo van + 50..... kan niet veel mis meer gaan denk ik zo

T.a.v. de kaarten heb ik "al" 3 keer geel :p staat vooralsnog maar 1 onder me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op maandag 03 juli 2006 @ 16:42:
[...]

Ik dacht al, ik ken er ineens 3 :9 Maargoed, hetzelfde geldt; ken alleen FFU en SC Ams.
Die andere twee zijn volgens mij vaker hier op het forum te vinden, maar daar kan ik me natuurlijk in vergissen :9 . Ze zijn allebei in ieder geval in dit topic te vinden.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2006 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Verwijderd schreef op maandag 03 juli 2006 @ 16:13:
Nobel streven Pewwy, maar de vraag is of dat een goed teken is. Ach wat ook. Hoe meer zielen hoe meer vreugde of zo iets.
Tsja, we kunnen natuurlijk altijd een losse page aanmaken met GoT bezoekers :) Lijkt me wel leuk eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralphie
  • Laatst online: 17-09 14:43
Kan je mij ook toevoegen aan je lijstje Pewwy? Hoe meer stats hoe beter :)

HODL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Pewwy schreef op maandag 03 juli 2006 @ 17:12:
[...]

Tsja, we kunnen natuurlijk altijd een losse page aanmaken met GoT bezoekers :) Lijkt me wel leuk eigenlijk.
is idd wel een leuk idee. Mocht je er hulp bij nodig hebben laat maar weten ;) ben bijna iedere ochtend vrij dus kan wel wat tijd investeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 02 juli 2006 @ 15:13:
Met het oog op handhaving wil ik vanavond inkopen doen en zet ik twee luitjes op de tl, nou is mijn vraag of iemand hier met een flinke bankrekening alvast het openingsbod zou willen bieden zodat ik nu inkopen kan doen voor vanavond. Ze lopen af op woensdag:

Rudie Oosterloo (42007683)
TSI = 29 070 , 23 years, passable form
Has weak experience and weak leadership abilities

Playmaking: passable Passing: solid
Winger: poor Defending: poor
Scoring: magnificent Set pieces: poor

openingsbod 2 miljoen
Niemand wil dus een openingsbod doen op deze gast? :/

50204729 datum: 02-07-2006 - TSI 20 030, verkocht voor 2 654 000 €
39867122 datum: 01-07-2006 - TSI 20 970, verkocht voor 2 245 000 €

Om nog maar eens aan te geven dat ik niet alleen 'enkel een magnificent spits' heb, maar ook een kerel met goede bijstats. Ze verkopen dus wel degelijk, en ik zou graag een speler kopen vanavond/morgenochtend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Wil je nog een keer een add plaatsen? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op maandag 03 juli 2006 @ 19:07:
Wil je nog een keer een add plaatsen? :/
Overdrijf niet zo joh, het is een vragen om wat hulp en ik kom met goede argumenten.
Die middenvelder kan ik jullie kritiek begrijpen, dus die noem ik ook niet, maar de spits is niets mis mee. Dan hoef je niet meteen zo kinderachtig te gaan doen en mij neer te zetten als een kneus die enkel misbruik komt maken van dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Als je een openingsbod wil, dan zet je het id neer en vraag je om een openingsbod. Dan hoef je verder niet iedereen hier lastig te vallen met jouw probleem, zeker niet 2 tot 3 keer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik voel liefde mensen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op maandag 03 juli 2006 @ 19:12:
Als je een openingsbod wil, dan zet je het id neer en vraag je om een openingsbod. Dan hoef je verder niet iedereen hier lastig te vallen met jouw probleem, zeker niet 2 tot 3 keer...
Ok, ik wist inderdaad niet dat je geen stats mocht plaatsen. Sorry daarvoor dan, want het is inderdaad niet de bedoeling om hier spelers te promoten van mijn kant :)

Maargoed, 'lastig vallen', omdat er gister wat onduidelijk ontstond en ik vandaag zag dat hij dus wel te koop staat ruim (nouja, iig eronder :+ ) de verkoopprijs, denk ik ik kom nog ff met wat argumenten zodat men het laatste beetje twijfel weg kan nemen en mij wil helpen.

Maargoed, sorry heur :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Mooi he... op zo'n mooie zomerdag :) Wat is die liefde toch mooi...
No hard feelings verder, ik ben alleen niet zo pro-scrollen :9
Ik dacht dat er wel wat minder mensjes zouden zitten met dit lekkere weer, maar valt toch weer vies tegen om een goeie daytrade te kopen :/

[ Voor 10% gewijzigd door Joss op 03-07-2006 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op maandag 03 juli 2006 @ 19:17:
[...]

Mooi he... op zo'n mooie zomerdag :) Wat is die liefde toch mooi...
No hard feelings verder, ik ben alleen niet zo pro-scrollen :9
Ik dacht dat er wel wat minder mensjes zouden zitten met dit lekkere weer, maar valt toch weer vies tegen om een goeie daytrade te kopen :/
Ok, mooi.
Gister trouwens niet eens verloren, al lijkt degradatie door het gelijke spel wel onafwendbaar.
Krijgt H3!N toch nog gelijk (weetniet of iemand het überhaupt nog weet), en ben ik niet goed genoeg voor de V, al heb ik mij het eerste jaar wel weten te handhaven :P Ik moet daar dan ook wel eerlijk bij zeggen dat dat meer lag aan het feit dat ik twee counterteams in de leaque had en één team echt ontzettend aan het kutten was. Ik ben overall gewoon niet goed genoeg, maar daar komt vanaf seizoen 21 (kut lange termijnspel :O :+ ) verandering in. Tot die tijd lekker bakken in de VI en voor de beker gaan 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op maandag 03 juli 2006 @ 19:22:
[...]
Ok, mooi.
Gister trouwens niet eens verloren, al lijkt degradatie door het gelijke spel wel onafwendbaar.
Krijgt H3!N toch nog gelijk (weetniet of iemand het überhaupt nog weet), en ben ik niet goed genoeg voor de V, al heb ik mij het eerste jaar wel weten te handhaven :P Ik moet daar dan ook wel eerlijk bij zeggen dat dat meer lag aan het feit dat ik twee counterteams in de leaque had en één team echt ontzettend aan het kutten was. Ik ben overall gewoon niet goed genoeg, maar daar komt vanaf seizoen 21 (kut lange termijnspel :O :+ ) verandering in. Tot die tijd lekker bakken in de VI en voor de beker gaan 8)
Ik had het ook wel een beetje voorspeld... heb je namelijk vorig seizoen wel redelijk gevolgd omdat iemand die ik ken (DWFC) bij jou in de divisie zat. Die was toen inderdaad net een jaar counterploeg, terwijl hij zeker 4e had kunnen worden alstie gewoon 442 of 352 had gedaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op maandag 03 juli 2006 @ 19:33:
[...]

Ik had het ook wel een beetje voorspeld... heb je namelijk vorig seizoen wel redelijk gevolgd omdat iemand die ik ken (DWFC) bij jou in de divisie zat. Die was toen inderdaad net een jaar counterploeg, terwijl hij zeker 4e had kunnen worden alstie gewoon 442 of 352 had gedaan...
Haha, toevallig. Klopt idd, wat een team had die gast. Maargoed, voor hem was het meer een uitdaging denk ik om is wat anders te proberen? (counteren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op maandag 03 juli 2006 @ 19:34:
[...]

Haha, toevallig. Klopt idd, wat een team had die gast. Maargoed, voor hem was het meer een uitdaging denk ik om is wat anders te proberen? (counteren).
Neenee, hij was er heilig van overtuigd dat dat zijn enige kans op lijfsbehoud was. Ik heb het hem heel vaak afgeraden, want met zn team kontie gewoon 4e worden zoals ik al zei. Maarja, eigenwijs he :9 . Nu istie na 5 slechte wedstrijden in de VI op mijn zoveelste aanraden toch maar weer afgestapt van het counteren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op maandag 03 juli 2006 @ 19:37:
[...]

Neenee, hij was er heilig van overtuigd dat dat zijn enige kans op lijfsbehoud was. Ik heb het hem heel vaak afgeraden, want met zn team kontie gewoon 4e worden zoals ik al zei. Maarja, eigenwijs he :9 . Nu istie na 5 slechte wedstrijden in de VI op mijn zoveelste aanraden toch maar weer afgestapt van het counteren :P
Hehe >:)

Ach, ik blijf PM trainen tot mijn team overall compleet is, dan spreek ik over alles bezet met minimaal world class + bijstats (seizoen 21), let vooral op het woordje minimaal 8)

Daarna denk ik dat ik 6 vet goede trainees koop, daarvan 3 zelf zal behouden en dan overstap op spitsen trainen ofzo. Maarja, dat duurt nog zooo lang :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de

Flipm0de

geen

ben na het debacel van gisteren overgestapt op PM. Twijfel of ik 18jr formidabel moet kopen of 19 uitmuntend.

Heb trouwens ook nog een paar goeie defs in de aanbieding

teamid: (769777)

wat vinden de defproffs van deze def:

21 jaar, zwak in vorm, gezond

Total Skill Index (TSI): 11 110
Loon: 4 296 €/week inclusief een 20% bonus

Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: briljant
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos

kan deze nog met 1 of 2 weken poppen? ik heb niks bijgehouden 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door Flipm0de op 03-07-2006 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flipm0de schreef op maandag 03 juli 2006 @ 21:28:
ben na het debacel van gisteren overgestapt op PM. Twijfel of ik 18jr formidabel moet kopen of 19 uitmuntend.
18 jaar formidabel zou ik dan doen, kunnen ze op hun 19e nog 2x stijgen (7 weken per stijging t/m 19).

Koop je 19jaar uitmuntend, dan zijn ze bij het begin van hun 20ste nog soweiso uitmuntend...
Koop je 18jaar formidabel, dan zijn ze bij het begin van hun 20ste sowieso al briljant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 03 juli 2006 @ 16:40:

1. vvPEM VI.476
3. Doesburg VII.413
5. Bronder United VI.971
7. VanOnderen VII.575
8. SC Amsreiw VI.857
9. VV Kloetinge VI.757
10. Wappie VI.182
Hee ik sta in de top tien :(. Komende zondag mis ik 2 spelers vanwege een rode kaart...

En idd ik post niet veel, maar ik post wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flipm0de schreef op maandag 03 juli 2006 @ 21:28:
als ik jouw was zou ik spelers doen met bijstats. Daarmee haal je het meeste winst

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2006 22:46 . Reden: verxde quote ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand zin in een Friendly?

1008187 add me :)

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2006 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dubbelpost

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2006 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de

Flipm0de

geen

H2opoloër schreef op maandag 03 juli 2006 @ 22:45:
[...]

als ik jouw was zou ik spelers doen met bijstats. Daarmee haal je het meeste winst
heb ik geen geld voor denk ik, ik weet niet preceis hoeveel me defs gaan opbrengen, moet 6trainees kopen en ook nog wingers.

net een 1e PM gekocht met:
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.

maar de teamgeest is gedaald? ik dacht dat dit alleen kon als je een gemeen ofzo haalde?

[ Voor 29% gewijzigd door Flipm0de op 03-07-2006 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Flipm0de schreef op maandag 03 juli 2006 @ 22:50:
[...]

heb ik geen geld voor denk ik, ik weet niet preceis hoeveel me defs gaan opbrengen, moet 6trainees kopen en ook nog wingers.

net een 1e PM gekocht met:
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.

maar de teamgeest is gedaald? ik dacht dat dit alleen kon als je een gemeen ofzo haalde?
Nee. Teamgeest kan altijd dalen, zelfs met een populair persoon. De kans is alleen kleiner (volgens mij).

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.