Voor de tweede week op rij 1-1 gespeeld door vol op de counter te gokken (jaja, ik ben het verdedigen nog niet verleerd
). Helaas sprokkelen al mijn concurrenten ook punten bijelkaar en ben ik met 11 punten maar 1 punt van degradatie verwijderd (alsmede 2 punten van de derde plek). Ik moet nog uit tegen mijn direkte degradatie concurrent en die zal ik minimaal moeten gelijkspelen. Helaas keldert mijn vorm al vanaf het begin van het seizoen, dus dat wordt nog maar afwachten
Verwijderd
Langzaam wordt er toegeleefd naar de topper in ronde 13; veel piccen en nog wat skilltraden, zodat er vlak voor die match nog een mooie opa het veld kan betreden. Ik heb hier even geen access tot de HT site, maar promotie wordt toch bepaald op puntenaantal en dan doelsaldo? Is dat het geval dan kan ik gewoon de topper verliezen, mijn doelsaldo is +8 en ik ga echt niet met 8-0 de boot in.
PS Derekz en Flipmode, feel free to check. Ze staan (17y, goed pm, red def (+2)) op de lijst voor vanavond.

PS Derekz en Flipmode, feel free to check. Ze staan (17y, goed pm, red def (+2)) op de lijst voor vanavond.

bah, ik speelde toch echt PIC en nog steeds staat mn TS op woedend :I (net als voor de wedstrijd). hij hoort toch altijd 2 niveau's te stijgen?
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Verwijderd
En vorige week nog glashard beweren met droge ogen dat je niet in de Micky compo zatJoss schreef op zondag 25 juni 2006 @ 20:50:
Out of the blue een WO gekregen. 5-0 dus
Ik heb weer eens gewonnen voor de verandering. Terecht ook, maarja dat is niet altijd het criterium bij de ME...
Hatstat record van 210 en 50,5* jeuj! en de vorm is niet eens echt goed.
De nummer 1 verloor van de nummer 5 en nummer 2 speelde gelijk tegen nummer 8 en ik won van nummer 3 en sta nog steeds 4e. Oftewel iedereen kan nog steeds kampioen worden, maar ik heb nog maar 1 echt zware wedstrijd. De rest moet ik kunnen winnen. De anderen moeten allemaal nog tegen mekaar
Wel spannend zo...
Nooit gezegd H3!N, nooit gezegd.... Bovendien zeg ik out of the blue... oftewel die gast is het gewoon echt vergeten want hij had zaterdag (en vrijdag en donderdag) nog ingelogdVerwijderd schreef op maandag 26 juni 2006 @ 12:11:
[...]
En vorige week nog glashard beweren met droge ogen dat je niet in de Micky compo zat![]()
Ik heb weer eens gewonnen voor de verandering. Terecht ook, maarja dat is niet altijd het criterium bij de ME...
Hatstat record van 210 en 50,5* jeuj! en de vorm is niet eens echt goed.
De nummer 1 verloor van de nummer 5 en nummer 2 speelde gelijk tegen nummer 8 en ik won van nummer 3 en sta nog steeds 4e. Oftewel iedereen kan nog steeds kampioen worden, maar ik heb nog maar 1 echt zware wedstrijd. De rest moet ik kunnen winnen. De anderen moeten allemaal nog tegen mekaar
Wel spannend zo...
Nee hij stijgt met ongeveer 1/3 van het totaal. Dus van laag woedend naar hoog woedend in jouw geval.ph4ge schreef op maandag 26 juni 2006 @ 11:56:
bah, ik speelde toch echt PIC en nog steeds staat mn TS op woedend :I (net als voor de wedstrijd). hij hoort toch altijd 2 niveau's te stijgen?
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Verwijderd
niet zo serieus worden ineens. ik zit je maar een beetje te stangen. wel jammer dat je niet gepicced hebt danJoss schreef op maandag 26 juni 2006 @ 12:18:
[...]
Nooit gezegd H3!N, nooit gezegd.... Bovendien zeg ik out of the blue... oftewel die gast is het gewoon echt vergeten want hij had zaterdag (en vrijdag en donderdag) nog ingelogd
Verwijderd
hangt ook af van je leiderschap van je coachWybo schreef op maandag 26 juni 2006 @ 12:21:
[...]
Nee hij stijgt met ongeveer 1/3 van het totaal. Dus van laag woedend naar hoog woedend in jouw geval.
nope, die gaat alleen over de lijn naar bedaard bij de dagelijkse update.H2opoloër schreef op maandag 26 juni 2006 @ 12:41:
[...]
hangt ook af van je leiderschap van je coach
De stijging bij PIC en de daling bij MOTS zijn harde waardes.
Verwijderd
Er was ooit een manager die bekend stond als de clown-slasher. Misschien kan er iemand zich met liggende gelden opwerpen als de Figo-slasher?
Verwijderd
wat additionele info:Wybo schreef op maandag 26 juni 2006 @ 13:35:
[...]
nope, die gaat alleen over de lijn naar bedaard bij de dagelijkse update.
De stijging bij PIC en de daling bij MOTS zijn harde waardes.
Na een PIC stijgt je niveau niet 2 levels, maar:
TS na wedstrijd = TS voor wedstrijd * 1,33
Dus bij een heel laag niveau kan het voorkomen dat je zelf optisch geen stijging waarneemt.
Voor MOTS:
TS na wedstrijd = TS voor wedstrijd / 2
met als harde bovengrens laag 'paradijs op aarde' (dit geldt niet voor nationale teams)
ja precies... als ik het had geweten heVerwijderd schreef op maandag 26 juni 2006 @ 12:34:
[...]
niet zo serieus worden ineens. ik zit je maar een beetje te stangen. wel jammer dat je niet gepicced hebt dan
als woedend = 3, dan 3*1,33 = 4. bovendien stond hij al 2 weken op woedend dus neem ik aan dat het hoog woedend wasVerwijderd schreef op maandag 26 juni 2006 @ 14:45:
[...]
wat additionele info:
Na een PIC stijgt je niveau niet 2 levels, maar:
TS na wedstrijd = TS voor wedstrijd * 1,33
Dus bij een heel laag niveau kan het voorkomen dat je zelf optisch geen stijging waarneemt.
Voor MOTS:
TS na wedstrijd = TS voor wedstrijd / 2
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Tsja, shit happens 
Kansen op het kampioenschap zijn gisteren vergooid
Ik ga lekker zorgen dat mijn defjes volgend seizoen wat beter zijn, de laatste tijd krijg ik veel te veel doelpunten tegen
Kansen op het kampioenschap zijn gisteren vergooid
Verwijderd
dan ga je toch gewoon met nog meer verdedigers spelen! 6-2-2 en 7-2-1 worden het helemaal deze zomer! train je ook meer spelers! w00!
Het trainen van die gasten met zo'n opstelling gaat niet...de opstelling zelf uiteraard wel
Verwijderd
`Zo mijn kale 20J formidable verdediger verkocht voor 400k. (heel kaal).
En de volgende speler er voor teruggekocht voor 500k.
geen slechte deal al zeg ik het zelf
(Jammer dat het een portugees is)
André Aranda (81652423)
19 years, inadequate form, healthy
A pleasant guy who is balanced and upright.
Has disastrous experience and weak leadership abilities.
Nationality: Portugal
Total Skill Index (TSI): 3 280
Wage: 1 056 €/week including 20% Bonus
Owner: De Absurdoz
Warnings: 1
Injuries: Healthy
Stamina: excellent Goalkeeping: disastrous
Playmaking: wretched Passing: passable
Winger: weak Defending: formidable
Scoring: wretched Set Pieces: inadequate
Edit:
Net een 18J formidable verdediger gezien met redelijk passen die verkocht werd voor 460k. Het is dat ik geen geld had,,,, gaat echt nergens meer over.
En de volgende speler er voor teruggekocht voor 500k.
geen slechte deal al zeg ik het zelf
André Aranda (81652423)
19 years, inadequate form, healthy
A pleasant guy who is balanced and upright.
Has disastrous experience and weak leadership abilities.
Nationality: Portugal
Total Skill Index (TSI): 3 280
Wage: 1 056 €/week including 20% Bonus
Owner: De Absurdoz
Warnings: 1
Injuries: Healthy
Stamina: excellent Goalkeeping: disastrous
Playmaking: wretched Passing: passable
Winger: weak Defending: formidable
Scoring: wretched Set Pieces: inadequate
Edit:
Net een 18J formidable verdediger gezien met redelijk passen die verkocht werd voor 460k. Het is dat ik geen geld had,,,, gaat echt nergens meer over.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2006 19:35 ]
@cupgeitje, mijn tegenstander heeft nog niet geaccepteerd. Kan ik morgen na 17:00 iemand anders uitdagen en 3 punten alvast hebben
?
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Ja ik heb het gezien en je kunt een andere wedstrijd regelen. Voortaan even via HT-mail, is iets makkelijker, anders werk ik op 3 fronten.Damien2004 schreef op maandag 26 juni 2006 @ 23:06:
@cupgeitje, mijn tegenstander heeft nog niet geaccepteerd. Kan ik morgen na 17:00 iemand anders uitdagen en 3 punten alvast hebben?
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Mijn excusses cupgeitjeSandyman538 schreef op maandag 26 juni 2006 @ 23:49:
[...]
Ja ik heb het gezien en je kunt een andere wedstrijd regelen. Voortaan even via HT-mail, is iets makkelijker, anders werk ik op 3 fronten.
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
je berekening klopt nietph4ge schreef op maandag 26 juni 2006 @ 15:20:
[...]
als woedend = 3, dan 3*1,33 = 4. bovendien stond hij al 2 weken op woedend dus neem ik aan dat het hoog woedend was. van laag woedend naar hoog woedend is altijd minder dan *1,33
woedend 2-3
moorddadig 1-2
als in de Koude Oorlog 0-1
Wat is de leiderschap van je coach? (alles onder matig leiderschap kost echt heel veel tijd om ook maar een beetje te stijgen)
[ Voor 10% gewijzigd door ArthurMorgan op 27-06-2006 08:56 ]
Mensen ik zit met een dilema 
Een ieder weet van mijn Plan ©. Ik ben nu in het eerste seizoen en zoals verwacht heb ik het lastig in de VI omdat ik middenveld te kort komt. De kans is er om dus erin te blijven alleen is de vraag of dat wel handig is.
Nadelen zijn toch zeker je supporters en daardoor een gebrek aan inkomsten. Als ik degradeer en 2 seizoenen 3de word dan verdien ik beter dan als ik in de VI 2 seizoenen 6de word.
Is het niet verstandiger gewoon een stapje terug te doen in dit geval? Puur kijkend naar inkomsten?
Ander voordeel is ook eerder thuis wedstrijden in de beker
Een ieder weet van mijn Plan ©. Ik ben nu in het eerste seizoen en zoals verwacht heb ik het lastig in de VI omdat ik middenveld te kort komt. De kans is er om dus erin te blijven alleen is de vraag of dat wel handig is.
Nadelen zijn toch zeker je supporters en daardoor een gebrek aan inkomsten. Als ik degradeer en 2 seizoenen 3de word dan verdien ik beter dan als ik in de VI 2 seizoenen 6de word.
Is het niet verstandiger gewoon een stapje terug te doen in dit geval? Puur kijkend naar inkomsten?
Ander voordeel is ook eerder thuis wedstrijden in de beker
Maar juist die matchengine is toch altijd tegen je?Joss schreef op maandag 26 juni 2006 @ 15:17:
[...]
ja precies... als ik het had geweten he. Maarja heb mn TS toch niet meer nodig dit seizoen. 8 punten voor, geen concurrentie. Alleen de matchengine kan me verslaan...
Verwijderd
pewwy.... ZUCHT!Pewwy schreef op maandag 26 juni 2006 @ 18:22:
Het trainen van die gasten met zo'n opstelling gaat niet...de opstelling zelf uiteraard wel
@damien: je lijkt wel een ambtenaar man. gewoon met oogkleppen op je plannen doorvoeren terwijl je weet dat het nooit gaat werken en leidt tot zware verliezen.
Wees een man gooi je plan door de shredder en ga weer lekker pm trainen. mooi geweest nu
Was altijd ja, dit seizoen nog niet echt-CKY2K- schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 09:47:
[...]
Maar juist die matchengine is toch altijd tegen je?
HeheheVerwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 12:32:
[...]
pewwy.... ZUCHT!
@damien: je lijkt wel een ambtenaar man. gewoon met oogkleppen op je plannen doorvoeren terwijl je weet dat het nooit gaat werken en leidt tot zware verliezen.
Wees een man gooi je plan door de shredder en ga weer lekker pm trainen. mooi geweest nu
Nou ik kijk het nog even 1 seizoen aan
Verwijderd
Ach ja ik verveelde me een beetje en dan ga je natuurlijk niet voor de makkelijke weg. Maar ga maar eens proberen nog wat werk te verzetten anders lijkt het echt of ik niets doe.
Lol? 2270 voor iemand van 17 is niet laag hoorVerwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 18:49:
waarom is ie zo goed? zijn loon en tsi zijn erg laag.
wat waren die stats?
Zijn er hier mensen die Spaans kunnen omgooien naar Nederlands ?? Ik heb een HT-mailtje ontvangen van een spaanse HT-er met als onderwerp de naam van 1 van mijn spelers (spaans jah
). Echter aangezien mijn Spaans NIET echt je van het is..... snap ik er geen kl*ten van behalve het laatste woord: Gracias 
Inhoud van het bericht:
Hola, este jugador estubo mucho tiempo en mi club y me gustaria que formasa parte del salón de la fama, me gustaria que cuando ya no cuentes con el me lo vendas y asi pueda recuperarlo.
Het woord Gracias heb ik maar weggelaten, dat snap ik dus nog wel. Iemand ??
Inhoud van het bericht:
Hola, este jugador estubo mucho tiempo en mi club y me gustaria que formasa parte del salón de la fama, me gustaria que cuando ya no cuentes con el me lo vendas y asi pueda recuperarlo.
☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420
Verwijderd

Volgensmij wiltie een speler van jou hebben die al een tijdje bij hem heeft gespeeld voor in zijn hall-of-fame.lameeuw schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 18:58:
Zijn er hier mensen die Spaans kunnen omgooien naar Nederlands ?? Ik heb een HT-mailtje ontvangen van een spaanse HT-er met als onderwerp de naam van 1 van mijn spelers (spaans jah). Echter aangezien mijn Spaans NIET echt je van het is..... snap ik er geen kl*ten van behalve het laatste woord: Gracias
Inhoud van het bericht:
Verwijderd
ik heb ze stukken hoger lopen. dan moet ik die ook maar even voor de u20 aanmeldenJoss schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 18:53:
[...]
Lol? 2270 voor iemand van 17 is niet laag hoorEn zn loon is ook niet laag, want 880 betekend gewoon dattie aan het begin van het seizoen het hoogst mogelijke uitstekend was...
Hmmm, vreemd spul die spanjaardenJoss schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 19:07:
[...]
Volgensmij wiltie een speler van jou hebben die al een tijdje bij hem heeft gespeeld voor in zijn hall-of-fame.
Verwijderd
Idd hij wil de speler terug wanneer jij hem niet meer nodig hebt zodat hij die speler bij zijn hall of fame kan zetten.lameeuw schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 19:13:
[...]
Hmmm, vreemd spul die spanjaardenIs de eerste keer dat ik zoiets zie / hoor. Speler gaat overigens nog niet weg, is nog goed genoeg voor m'n B-team. Daarnaast, mocht het zo zijn, de transfervergelijking geeft een dusdanig laag bedrag weer..... Tuurlijk, zal er niet hoger op worden, maar dan moet ik wat nieuws zoeken en daar heb ik geen zin in / geen centen voor. Eerst maar eens zien wattie in het engels terugbericht, zien we dan wel verder.
Laat zien, die 17 jarige verdedigers van jeVerwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 19:10:
[...]
ik heb ze stukken hoger lopen. dan moet ik die ook maar even voor de u20 aanmelden
geen appels met peren vergelijken
[ Voor 10% gewijzigd door Joss op 27-06-2006 19:27 ]
Verwijderd
toen ik hem pullde was hij uitstekend verdedigen + redelijk passenVerwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 18:49:
waarom is ie zo goed? zijn loon en tsi zijn erg laag.
wat waren die stats?
hij is nu d8 ik formidabel +2
oja en waarom 17/18j lees ff de forums op ht
Verwijderd
ok dat is wel vet ja. maar verdedigers hebben vaak minder tsi inderdaadH2opoloër schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 19:30:
[...]
toen ik hem pullde was hij uitstekend verdedigen + redelijk passen
hij is nu d8 ik formidabel +2
oja en waarom 17/18j lees ff de forums op ht
@joss ik train geen verdedigers
Verwijderd
Waar was je met de bidwar?Wceend schreef op zondag 25 juni 2006 @ 10:50:
[...]
Laat even weten wanneer hij de TL op gaat ik wil wel bieden.
Hij is eruit voor 219k
Edit:
Ik train nu al 2 seizoenen met een redelijke coach. Ik wil overstappen naar een goed coach. Ik zit in de 7ende en ben niet echt van plan te promoveren, omdat ik nog weinig in de 6de te zoeken heb.
Maakt de leiderschap nog wat uit als je toch niet percee hoeft te winnen om erin te blijven?
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2006 11:46 ]
Nee.Verwijderd schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 11:29:
[...]
Waar was je met de bidwar?
Hij is eruit voor 219k
Edit:
Ik train nu al 2 seizoenen met een redelijke coach. Ik wil overstappen naar een goed coach. Ik zit in de 7ende en ben niet echt van plan te promoveren, omdat ik nog weinig in de 6de te zoeken heb.
Maakt de leiderschap nog wat uit als je toch niet percee hoeft te winnen om erin te blijven?
Als winnen en TS niet boeit omdat je simpel in de divisie wilt blijven en dan kost weinig moeite, dan zou je kunnen gaan voor een goed slecht coach.
Heb je in de planning volgend seizoen wel te promoveren en gaat dat je moeilijker lukken dan zou ik overwegen een goed coach met hoger leiderschap te nemen.
Ik vind wel dat zou gauw je een goed coach KUNT aanschaffen je het moet doen. Alles eronder is naar mijn bescheiden mening KAPITAALVERNIETIGING
Dus gewoon een goed coach halen en ff bedenken of je dat leiderschap nodig hebt.
[ Voor 10% gewijzigd door Quintus op 28-06-2006 11:54 ]
Unknown
Verwijderd
Volgend siezoen hoef ik ook nog niet percee te promoveren. Ik bouw liever nog wat aan mijn team en dan kan ik de overstap het seizoen erop maken.Quintus schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 11:51:
[...]
Als winnen en TS niet boeit omdat je simpel in de divisie wilt blijven en dan kost weinig moeite, dan zou je kunnen gaan voor een goed slecht coach.
Heb je in de planning volgend seizoen wel te promoveren en dat je moeilijker lukt dan zou ik overwegen een goed coach met hoger leiderschap te nemen.
Ik vind wel dat zou gauw je een goed coach KUNT aanschaffen je het moet doen. Alles eronder is naar mijn bescheiden mening KAPITAALVERNIETIGING![]()
Dus gewoon een goed coach halen en ff bedenken of je dat leiderschap nodig hebt.
Dan ga ik nu maar een goed coach nemen met slecht LS. Ik heb al een toekomstig coach in mijn team dus die promoveer ik over anderhalf jaar wel naar goed coach met matig LS.
Bedankt.
Verwijderd
Gotcup staat op het punt van beginnen. Iedereen die mee doet succes en iedereen die niet mee doet volgend seizoen better
.
Ben geheel kansloos in mijn poule, maar het gaat om de fun
Ben geheel kansloos in mijn poule, maar het gaat om de fun
Mjah, ook vanuut Grunn iedereen succes in de GoT-Cup, zal wel niks worden weer voor mij, maar da boeit nie
Ik had graag mee willen bieden maar sommige mensen werken overdagVerwijderd schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 11:29:
[...]
Waar was je met de bidwar?
Hij is eruit voor 219k
Verwijderd
hey! mijn keepert! potverdrie....lameeuw schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 17:15:
Mjah, ook vanuut Grunn iedereen succes in de GoT-Cup, zal wel niks worden weer voor mij, maar da boeit nie
Oeps..... ik zie het nu, 2 weekjes weg.... nou jah, hij was toch aan vakantie toe denk ik dan maar
Nou jah, het is bij 0-3 voor H3!N gebleven, valt me nog alles mee moet ik zeggen
Oei, zelf 1-1 gespeeld tegen een IX team. 35.5* tegen 24* en 141 tegen 87 hatstats. Gelukkig is het een friendly, anders had ik hier mijn gal even kunnen spugen
Weliswaar niet in de GoT-Cup maar een "friendly", maar mijn 2e keeper ligt er ook 4 weken uit.
1-5 ingemaakt in cup, ga niet echt verder komen hier dus...
[ Voor 9% gewijzigd door majoh op 28-06-2006 20:28 ]
Verwijderd
ja ach hopelijk zondag een pleister, anders haal ik een reserve keeper die heb ik namelijk niet. heb alleen niet echt geld nu.lameeuw schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 19:53:
[...]
Oeps..... ik zie het nu, 2 weekjes weg.... nou jah, hij was toch aan vakantie toe denk ik dan maar
Nou jah, het is bij 0-3 voor H3!N gebleven, valt me nog alles mee moet ik zeggenen voor je keepert, sorry, ik had m'n spelers nog zo gewaarschuwd niet naar de beelden Nederland-Portugal te kijken.....
0-3 is inderdaad een zeer zuinige uitslag
3-0 tegen Watson Wunderers
Nu op naar VanOnderen
Nu op naar VanOnderen
Integratie ontwikkelaars hier melden! http://www.whitehorses.nl
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Grrr... 2-0 verloren tegen een counter-ploeg, 't moet niet erger worden 
Maja, volgende week beter, en ik heb altijd de gewone competitie nog
Jemig, ik kan ook nooit een groep krijgen zonder H3!N, Pewwy of een andere topper zoals Wub ofzo.... Sta ik grmblll alweer laatste in me groepBrainpower schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 23:19:
Alle standen zijn geupdate.
Zie http://gottrick.bitxs.com voor de laatste standen en uitslagen
Volgend seizoen maar echt eens aan m'n team gaan werken. Kampioenschap is al zeker , nog 3 wedstrijden thuis en als die enigszins zijn uitverkocht maak ik winst..... nieuwe spits, nieuwe defs en de mids moeten komen uit de training. Probleem is dus het mid gedeelte, zijn nu 3 x 18 en 3 x 19 jaar (met zonder bijstats zoals m'n dochters het graag uitspreken
Het is dat ik niet wakker was toen ik de opstelling maakte, want ik heb die counter helemaal niet nodig gehadHomerius schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 23:48:
Grrr... 2-0 verloren tegen een counter-ploeg, 't moet niet erger worden
Verwijderd
Ja, dit keer let ik wel op, dus geen WO!Gabberhead schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 23:04:
3-0 tegen Watson Wunderers![]()
Nu op naar VanOnderen
Verwijderd
PatserPewwy schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 07:10:
[...]
Het is dat ik niet wakker was toen ik de opstelling maakte, want ik heb die counter helemaal niet nodig gehadAnders was het natuurlijk gewoon 4 of 5-0 geworden
Gewoon met 3-0 verloren en al de uitdaging de deur uit gedaan voor mijn volgende nederlaag. We gaan volgende week eens kijken of we de schade beperkt kunnen houden tegen Wub.
Verwijderd
Ik zou voor de spitsen gaan. Er wordt hier beweerd dat als je twee linies beheerst dat je normaal gesproken wint. Dus jij als PM trainer zou meer balbezit moeten hebben. Als je dan meer kansen hebt, dan wil je ze natuurlijk afmaken!lameeuw schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 01:40:
[...]
Jemig, ik kan ook nooit een groep krijgen zonder H3!N, Pewwy of een andere topper zoals Wub ofzo.... Sta ik grmblll alweer laatste in me groep![]()
Wat is interessanter voor een PM-trainer, uitsteekbaar verdedigers of uitsteekbaar aanvallers ?? (uitsteekbaar is dan wel het minimum, leeftijd kijk ik op die posities niet naar maar zijn over het algemeen wel errug jong bij mij). Mids gaan zeker de 18 jarigen naar formidabelbaar PM dit seizoen.
Verwijderd
Dat is je bovenlip ;-) maar wie weet. Ik word wel vaker hard genaaid door de ME dus allles is mogeljik 
Kan iemand een bod doen op mijn winger? Of is ie een beetje aan de hoge kant? De TL geeft amper vergelijking(op deze jonge leeftijd). Ik vind het niet een hele gekke prijs. 1,5m
Ingus Elmanis (69506411)
20 jaar, goed in vorm, gezond
Conditie: uitstekend
Positiespel: matig
Passen: goed
Vleugelspel: formidabel
Kan iemand een bod doen op mijn winger? Of is ie een beetje aan de hoge kant? De TL geeft amper vergelijking(op deze jonge leeftijd). Ik vind het niet een hele gekke prijs. 1,5m
Ingus Elmanis (69506411)
* Joss pinkt een traantje weg.
Ik was van plan mn speler (Niklas Davidsson) na 100 wedstrijden in de hall of fame te zetten. Gisteren werd dat feestje bruut verstoord toen hij op 36 jarige leeftijd met 97 wedstrijden voor Strijen achter zijn kiezen van het veld werd gebeukt.
Ik was van plan mn speler (Niklas Davidsson) na 100 wedstrijden in de hall of fame te zetten. Gisteren werd dat feestje bruut verstoord toen hij op 36 jarige leeftijd met 97 wedstrijden voor Strijen achter zijn kiezen van het veld werd gebeukt.
Ja maar niet met 100 wedstrijden gespeeld. Beetje gevoel voor sentiment heinVerwijderd schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 11:39:
kan ie toch alsnog in de HoF ?
Hoe lang duurt zijn blessure dan? Ik heb ook een 36 jarige met een blessure gehad en die werd nog gewoon (nouja, duurde wel langer natuurlijkJoss schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 11:36:
* Joss pinkt een traantje weg.
[ Voor 6% gewijzigd door Marzman op 29-06-2006 11:52 ]
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Khad gisteren meteen 10 doktoren aangenomen (aangezien een trainee ook geblesseerd was), maar de +1 is vandaag veranderd in een +2, dus vandaar maar meteen in de HoF gedaan vandaag, dan bespaar ik hem verder leed...Marzman schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 11:52:
[...]
Hoe lang duurt zijn blessure dan? Ik heb ook een 36 jarige met een blessure gehad en die werd nog gewoon (nouja, duurde wel langer natuurlijk) beter.
Hm. Wat gebeurd er eigenlijk als je een geblesseerde speler gewoon op probeert te stellen dan?
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Verwijderd
Word hij gelijk aan het begin van de wedstrijd vervangen door een reserve. Zijn die er totaal niet dan speel je gewoon met 10 man.Shabbaman schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 13:41:
Hm. Wat gebeurd er eigenlijk als je een geblesseerde speler gewoon op probeert te stellen dan?
Gelijk aan het begin, of voor het begin? Zal het laatste wel zijn, anders zou je op die manier toch nog aan de 100 kunnen komen. Haha!
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Verwijderd
Ok laten we het dan maar op de warming-up houden.Shabbaman schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 14:40:
Gelijk aan het begin, of voor het begin? Zal het laatste wel zijn, anders zou je op die manier toch nog aan de 100 kunnen komen. Haha!
Verwijderd
Even een vraagje over de GoT cup.
Hoeveel teams gaan er per groep door naar de finale ronde?
@H3!n - LEES DIT NIET
Als het er maar één is, dan kan ik mijn 'strategie' aanpassen aangezien ik zondag tegen een bot speel.
@H3!n - LEES DIT NIET
Als het er maar één is, dan kan ik mijn 'strategie' aanpassen aangezien ik zondag tegen een bot speel.
Zal ik je voor de zekerheid maar vast uitdagen, dan wordt je er nog een keer aan herinnerdVerwijderd schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 08:33:
[...]
Ja, dit keer let ik wel op, dus geen WO!
Integratie ontwikkelaars hier melden! http://www.whitehorses.nl
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
Staat gewoon op de site van de GoT Cup http://gottrick.bitxs.com.Verwijderd schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 15:39:
Dan ga je naar 'GoT Cup' dan naar 'regels' en dan quote ik:
"Dit seizoen proberen we 8 poules van 4 te maken. Alle groepswinnaars gaan door naar de kwartfinale. Mochten er minder dan 8 poules zijn dan wordt het achttal dat doorgaat naar de kwartfinales aangevuld met de beste ploegen die geëindigd zijn op de 2e plaats.
Zoals je op dezelfde site kunt zien zijn er 7 poules. Dus alle groepswinnaars gaan door en de beste nummer 2. Lui zijn is een vak
Verwijderd
kom maar op met dat a-team.... en haal alvast een aantal dokters in huis ;-)Verwijderd schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 15:39:
@H3!n - LEES DIT NIET![]()
Ik vind het te duur maar jij zal wel de mazzel hebben het er voor te krijgen. Meer als een miljoen is hij niet waard in mijn ogen.Verwijderd schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 11:10:
Ingus Elmanis (69506411)
Verwijderd
Tja... maar dit is makkelijkerSandyman538 schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 16:27:
[...]
Staat gewoon op de site van de GoT Cup http://gottrick.bitxs.com.
Dan ga je naar 'GoT Cup' dan naar 'regels' en dan quote ik:
"Dit seizoen proberen we 8 poules van 4 te maken. Alle groepswinnaars gaan door naar de kwartfinale. Mochten er minder dan 8 poules zijn dan wordt het achttal dat doorgaat naar de kwartfinales aangevuld met de beste ploegen die geëindigd zijn op de 2e plaats.
Zoals je op dezelfde site kunt zien zijn er 7 poules. Dus alle groepswinnaars gaan door en de beste nummer 2. Lui zijn is een vak
Verwijderd
Hehe.... De mess.. ehh noppen worden geslepenVerwijderd schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 17:03:
[...]
kom maar op met dat a-team.... en haal alvast een aantal dokters in huis ;-)
Verwijderd
Hehe ja das klote. Hij haalt 3 sterren als offensive winger zag ik net.Wceend schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 17:57:
[...]
Ik had graag mee willen bieden maar sommige mensen werken overdag
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2006 19:20 ]
Hmm had mijn A-spitsen in mijn friendly opgesteld...haalde toch uitstekend (laag) centrale aanval.
Mijn jeugdpull bracht nog 120 360euro op!
Mijn jeugdpull bracht nog 120 360euro op!
Ja, maar wordt ook een stuk minder gewaardeerd in deze fed.
Verwijderd
oh dar zeker wel, maar 1,5m is msch een beetje hoog. 1.2/1.3 is ie zeker waard...Wceend schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 18:39:
[...]
Ik vind het te duur maar jij zal wel de mazzel hebben het er voor te krijgen. Meer als een miljoen is hij niet waard in mijn ogen.
mijn oude midje gaat er ook voor 2m. helaas door blessures bijna 2 niveau's minder dan gelpaned,maarja uitstkend passen maakt weer een hoop goed.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2006 02:59 ]
En weer een briljant defje erbij van 19 
TSI: 5150 (+5810/-660)
Verdedigen: 1 (+1/-)
Vorm: 2 (+6/-4)
TSI: 5150 (+5810/-660)
Verdedigen: 1 (+1/-)
Vorm: 2 (+6/-4)
Verwijderd
Weet ik wel, maar ja..... ik zal het (proberen) niet meer te doenSandyman538 schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 00:12:
[...]
Ja, maar wordt ook een stuk minder gewaardeerd in deze fed.

Verwijderd
Even snel voor de grote upgrade m'n trainingsupdate opgehaald.
TSI: 2090 (+2170/-80)
Vorm: 5 (+7/-2)
Ervaring: 1 (+1/-)
Middenveld: 2 (+2/-)
Basisspeler in vorm gezakt (uitstekend -> goed) De andere is een b-speler
En eindelijk m'n keeper gepopt naar waardeloos PM.
Eigenlijk wel een goede update dus
TSI: 2090 (+2170/-80)
Vorm: 5 (+7/-2)
Ervaring: 1 (+1/-)
Middenveld: 2 (+2/-)
Basisspeler in vorm gezakt (uitstekend -> goed) De andere is een b-speler
En eindelijk m'n keeper gepopt naar waardeloos PM.

Eigenlijk wel een goede update dus
Nou, geen al te slechte TU deze ronde 
PM + 2 (winger naar matig, voorlaatste mid naar uitstekend)
Vorm + 7 / - 4
TSI: +1080 / -370
PM + 2 (winger naar matig, voorlaatste mid naar uitstekend)
Vorm + 7 / - 4
TSI: +1080 / -370
TSI: 14810 (+15730/-920)
Form: 0 (+6/-6)
Playmaking: 3 (+3/-)
Weer pm +3 (vorige week ook al
)
Form: 0 (+6/-6)
Playmaking: 3 (+3/-)
Weer pm +3 (vorige week ook al
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Eindelijk weer een beetje een redelijkt TU:
Wing: +1 (18 jaar uitstekend wing, uitstekend verdedigen)
Vorm: +6/-1
Komende zondag een zeer belangrijke wedstrijd, ik moet puntjes blijven pakken anders wordt et alsnog degradatie
Wing: +1 (18 jaar uitstekend wing, uitstekend verdedigen)
Vorm: +6/-1
Komende zondag een zeer belangrijke wedstrijd, ik moet puntjes blijven pakken anders wordt et alsnog degradatie
Dit topic is gesloten.