☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Ach ja, ik zal me er maar bij moeten neerleggenPewwy schreef op zondag 16 juli 2006 @ 22:14:
[...]
Zat ff scheel te kijken, sowwy. Dan zal er wel geloot zijn ofzo.
OsseMaarten schreef op zondag 16 juli 2006 @ 21:57:
[...]
F.C. HCP 3 2 0 1 13 3 6
E.V.V. Phenix 3 2 0 1 9 6 6
Forza Oss 3 2 0 1 10 7 6
had zelfde punten doelsaldo als E.V.V en mag niet door
wat dachten jullie van onderling resultaatPewwy schreef op zondag 16 juli 2006 @ 22:14:
[...]
Zat ff scheel te kijken, sowwy. Dan zal er wel geloot zijn ofzo.
bovendien is de laatse poulewedstrijd verneukt omdat ik tegen het volledige a-team van hcp speelde.
en je mag gewoon Phenix zeggen
[ Voor 8% gewijzigd door odan op 16-07-2006 22:53 ]
Anoniem: 36141
De nummers 1 en 2 moeten de rest wel met hun C team spelen wil ik nog promotie kans maken, dus voor het eerst in mijn Hattrick carriere sluit ik een (volledig) seizoen niet af met een kampioenschap!
Waarschijnlijk loopt de helft van mn supporters gelijk weg, want zo'n saaie 3e plek zijn ze natuurlijk niet gewend...
Anoniem: 129220
Anoniem: 7533
[edit] mijn tegenstander heeft nog steeds de uitdaging aangenomen. Ik wacht tot morgen. Als ie het dinsdag ochtend niet heeft geaccepteerd regel ik een andere en ga ik lekker door.
[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 7533 op 17-07-2006 01:50 ]
Tja, weet niet wat voorgaat. Saldo of onderling resultaat, maar ja, succes verder. Jij komt toch verder dan ik....odan schreef op zondag 16 juli 2006 @ 22:51:
[...]
[...]
wat dachten jullie van onderling resultaat![]()
bovendien is de laatse poulewedstrijd verneukt omdat ik tegen het volledige a-team van hcp speelde.
en je mag gewoon Phenix zeggenE.V.V. staat voor enschedese voetbal vereniging.
saldo eerst daarna onderling maar saldo is beide +3OsseMaarten schreef op maandag 17 juli 2006 @ 00:39:
[...]
Tja, weet niet wat voorgaat. Saldo of onderling resultaat, maar ja, succes verder. Jij komt toch verder dan ik....
ik zal mijn best doen en als ik de cup win kun je altijd nog zeggen ik heb van de kampioen verloren
Anoniem: 80662

Anoniem: 143997
Wat zouden jullie doen? Opgaan naar IV en de uitdaging aangaan om niet te degraderen? of lekker in V blijven en met 1ne vinger in de neus opnieuw kampioen worden?
Ik dacht eerder het 2de, maar ik heb de IV eens bekeken en er zijn toch per reeks altijd een 2 tot 4 ploegen die ik aan zou moeten kunnen.
Ik twijfel vooral omdat ik van training ga overstappen, namelijk van scoren naar passen. Wat ik dus zal moeten doen is iets meer in mijn A ploeg investeren dan in mijn B ploeg. Dit was normaal wel niet de bedoeling, ma als ik naar IV ga dan ga ik wel om te blijven.
Langs de andere kant ga ik wel een mooi middenveld kunnen halen vermits ik een goed/goed coach heb vanaf volgend seizoen. Ik haal nu +- 215 htratings als ik deftige vorm heb, en na wat aankopen zou ik al zeker aan +-225 moeten zitten.
Wat zouden jullie doen? Ik denk da ik er gewoon 100% voor ga gaan en het lot laat beslissen. 2 vrij goeie midds van mij hebben 2 geel kaarten dus dat kan ook nog invloed hebben op resultaten. In ieder geval zou ik zondag moeten winnen, en laatste match speel ik thuis tegen de laatste
Anoniem: 26445
Ik had het betere van het spel de eerste helft met 2 kansen tegen geen kans voor hem. Er zat gewoon drugs in de thee die ze in de rust serveerde, want na de rust was het 4 kansen voor hun en geen voor mij. Altijd riskant uitspelen je weet nooit was ze in je thee doen.
Zal ik zeggen dat het door jullie komt?Verzonden 2006-07-16 23:05:00
Van joost1969
Onderwerp respect
Ralf,
Tegn Warlam heb je gePICt, gok ik.
Hoe is het je gelukt om in zo'n korte tijd zo'n sterk team samen te stellen? Ervaring? Veel tijdsinvestering? Veel HT-vrienden met goede adviezen? Je transfergeschiedenis is imposant. In divisie VII zul je met jouw stats zeker niet 1-2-3 degraderen. Respect!
HODL
zijn inderdaad leuke berichtenRalphie schreef op maandag 17 juli 2006 @ 09:46:
Altijd leuk dit soort berichten in je postbus:
[...]
Zal ik zeggen dat het door jullie komt?
Nou, kampioenschap is binnen maar wat een ruk middenveld zeg. In plaats van een extra boost door MOTS leek het echt compleet nergens op. In plaats van een slecht laag mid werd het een waardeloos hoog, zelfs een niveau lager dan de tegenstander
Nou jah, ik kan me concentreren op volgend seizoen. Deze week nog PM training, dan 2 weken conditie en misschien nog 2 weken passen erachter aan.
☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420
Anoniem: 167922
1-0,1-1,1-2,2-2,3-2
rust
3-3,3-4,3-5,4-5
Ben nu officieus kampioen. 6 punten voor en doelsaldo is +20 beter dan de nr.2.
Zondag moet ik uit tegen de nr.2. Gelijkspel is genoeg om echt kampioen te worden.
Ik heb all-offense gespeeld. Is me toch niet zo goed bevallen. Is wel goed als je duidelijk sterker bent dan je tegenstander.
Achja, weer wat geleerd. En een leuke spannende wedstrijd gehad
Ik vind, en ik heb het zelf al keer gehad, als je zelf niet goed kan beredeneren wat je moet doen (teveel min en pluspunten en dergelijk, teveel dingen waar je totaal geen invloed op hebt) dat je dan gewoon moet gaan voor die banaan, en moet promoveren en zien waar het schip strand!
Ik voelde me moreel verplicht om zo goed mogelijk te spelen en voor het hoogst mogelijke te gaan.
Tis trouwens erg goed afgelopen voor mij.. 1ste seizoen in VI 6e met 1 punt meer als 7e, 2e seizoen 4e, 3e seizoen kampioen! (toen weer 5e maar da maakt nie uit!)
Succes!
Actions speak louder than words
hij heeft het over de IV oftewel de 4e divisiebolluserectus schreef op maandag 17 juli 2006 @ 10:41:
@dreyners
Ik vind, en ik heb het zelf al keer gehad, als je zelf niet goed kan berederen wat je moet doen (teveel min en pluspunten en dergelijk, teveel dingen waar je totaal geen invloed op hebt) dat je dan gewoon moet gaan voor die banaan, en moet promoveren en zien waar het schip strand!
Ik voelde me moreel verplicht om zo goed mogelijk te spelen en voor het hoogst mogelijke te gaan.
Tis trouwens erg goed afgelopen voor mij.. 1ste seizoen in VI 6e met 1 punt meer als 7e, 2e seizoen 4e, 3e seizoen kampioen! (toen weer 5e maar da maakt nie uit!)
Succes!
Waarom krijg ik 0%, en waarom staat het er tussen als ik toch nix krijg? Iemand hier die dat weet?Guillaume Saint-Marc 19-07-2006 om 22:19 0.0 €
Vorige club Vorige club: 0% (0.0 €)
[ Voor 3% gewijzigd door majoh op 17-07-2006 13:15 ]
Ik wens hem hierbij veel succes en natuurlijk veel wijsheid
Bla bla
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Hij heeft ooit voor jou gespeeld, daarom krijg je geld. Dat bedrag is nu nog 0, omdat er nog niet op hem geboden is.OsseMaarten schreef op maandag 17 juli 2006 @ 13:15:
[...]
Waarom krijg ik 0%, en waarom staat het er tussen als ik toch nix krijg? Iemand hier die dat weet?
Edit:
ahh laat maar er staat 0%, dat is wel vreemd
[ Voor 9% gewijzigd door Ralphie op 17-07-2006 13:37 ]
HODL
maar alle vorige clubspelers krijg je dus te zien.Vorige-clubgeld
0 wedstrijd(en) 0%
1 wedstrijd(en) 0.25%
2 wedstrijd(en) 0.5%
3 wedstrijd(en) 1.0%
4 wedstrijd(en) 1.5%
5 wedstrijd(en) 2.0%
7 wedstrijd(en) 2.5%
10 wedstrijd(en) 3.0%
20 wedstrijd(en) 3.5%
40 wedstrijd(en) 4.0%
(en het gaat om het aantal wedstrijden dat hij voor jou gespeeld heeft)
[ Voor 13% gewijzigd door ArthurMorgan op 17-07-2006 13:43 ]
And that’s the bottom line cause Stone Cold said so
Ik kreeg dit soort berichten toen ik mn team net had. Dat waren toen spelers die door de vorige eigenaar verkocht waren.OsseMaarten schreef op maandag 17 juli 2006 @ 13:15:
[...]
Waarom krijg ik 0%, en waarom staat het er tussen als ik toch nix krijg? Iemand hier die dat weet?
Diego Sinagra [playerid=112877749]
18 jaar, matig in vorm, gezond
Een gemeen persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Nationaliteit: Argentina
Total Skill Index (TSI): 1 890
Eigenaar: FC Railrunner
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: formidabel Passen: waardeloos
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak
Goed, vorm en conditie werkend niet echt mee, maar 4 ton lijkt me toch redelijk ?? Of ben ik nou gek (en de eerste die beweert dat ik niet gek ben is het zelf net zo hard
[ Voor 10% gewijzigd door lameeuw op 17-07-2006 19:43 ]
Ik heb niet zo op gemene personenlameeuw schreef op maandag 17 juli 2006 @ 19:42:
ff een transfervraagje, ik heb een spelert op de lijst geflikkerd die om en nabij de 4 ton zou moeten kunnen opbrengen (voor mij heeeeeeel veeeeeeel centjes) maar nou heb ik al iets van 5 berichten in me postbusje (terwijl ik een sticker heb dat ik geen spam wil
![]()
) dat als ik hem voor een ton minder neerzet deze of gene wel een bod wil uitbrengen. Duzzz mijn vraag is of ik met een vraagprijs van 4 ton nou echt veel te hoog zit met de volgende spelert:
Diego Sinagra [playerid=112877749]
18 jaar, matig in vorm, gezond
Een gemeen persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Nationaliteit: Argentina
Total Skill Index (TSI): 1 890
Eigenaar: FC Railrunner
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: formidabel Passen: waardeloos
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak
Goed, vorm en conditie werkend niet echt mee, maar 4 ton lijkt me toch redelijk ?? Of ben ik nou gek (en de eerste die beweert dat ik niet gek ben is het zelf net zo hard)
Dat lijkt hier ook het geval te zijn, tnx. Wist niet dat die dan getoond werden.Anoniem: 80662 schreef op maandag 17 juli 2006 @ 17:06:
[...]
Ik kreeg dit soort berichten toen ik mn team net had. Dat waren toen spelers die door de vorige eigenaar verkocht waren.
Mjah, gemene personen.... ik heb er een stuk of 6 van rondlopenAnoniem: 80662 schreef op maandag 17 juli 2006 @ 20:09:
[...]
Ik heb niet zo op gemene personen, 4 ton is misschien een tikkie aan de hoge kant omdat het einde van het seizoen nadert maar volgens mij moet je hem er wel voor kwijt raken. Matig conditie is niet echt een probleem voor een 18 jarige. Na het tussenseizoen zit tie op goed.
Gisteren trouwens kampioen geworden:
1. FC Bal op het Dak : 12 58 - 7 36
2. FC Follow your Drea 12 35 - 23 28
Heb de nummer 2 met 1-7 verslagen. Speelde voor de zekerheid maar MOTS omdat ik geen enkel risico wilde nemen. Haalde een nieuw hatstatrecord met 132 (vorige was 131, maar mijn beste mid is geblesseerd). Kwam zelfs nog met 1-0 achter en zag de bui alweer hangen, maar gelukkig werd dat ruimschoots rechtgetrokken.
Volgend jaar in de VII. Zal wel heel erg zwaar worden met mijn team, maar hopen op een league waar ik lekker mee kan doen. En dan langzaam mijn team maar eens opbouwen om naar de echte divisies te kunnen gaan.
Ik heb geen commentasar op de OP hoor, die is prachtig, wel op die 1000 en 1 plannen van je die nooit gaan lukkenDamien2004 schreef op maandag 17 juli 2006 @ 13:26:
Zo, ik heb zo juist de code van de OP naar Sandyman gestuurdVanaf nu zal hij de OP verzorgen voor de fed.
Ik wens hem hierbij veel succes en natuurlijk veel wijsheidhehe
Bla blaMaak er maar wat moois van en vergeet niet het commentaar van H3!N te ignorren
Als Hein zegt dat het niks is dan is het prima!
[ Voor 5% gewijzigd door Joss op 18-07-2006 14:09 ]
Zit net even op de transferlijst te kijken en zie daar een speler staan die ik graag zou willen hebben, maar werkelijk bijna voor de meeste onbetaalbaar zal zijn.
Sam Pietersma (15950208)
Conditie: uitstekend
Positiespel: wonderbaarlijk
Passen: uitstekend
Vleugelspel: reusachtig
Spelhervatting: uitmuntend
[ Voor 55% gewijzigd door Anoniem: 26445 op 18-07-2006 16:36 ]
Hehe nee hoor heintje respectAnoniem: 7533 schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 00:19:
[...]
Ik heb geen commentasar op de OP hoor, die is prachtig, wel op die 1000 en 1 plannen van je die nooit gaan lukkenIk probeer je dus alleen maar te helpen damientje!
Maar is natuurlijk allemaal een
Zo nu genoeg geslijmt terug naar de orde van de dag
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Anoniem: 135680
kzie dat ik zondag mooi gewonnen heb
en concurent heeft met mazzel gelijk gespeelt. Nu zondag winnen en ik ben er dus wel en heb ik mijn 4de kampioenschap achter elkaar van IX--->V
maarja het wordt denk ik wel direct degradere. mijn standpunt word dus niet degraderen
aju maar weer
Anoniem: 112223
Is zo'n multiskill trainingsprogramma/ plan 3451 niet wat voor jou? Schijnt in de mode te zijn tegenwoordig.Damien2004 schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 17:33:
[...]
Hehe nee hoor heintje respectbtw je zal wel blij zijn te horen dat ik een zwak punt in mijn plan heb gevonden
Althans ik ben er nog mee bezig maar ik denk toch echt dat het niet iets gaat worden voor de lange termijn. Probleem is gewoon dat het middenveld te belangrijk is. Kan er niet omheen en 3 mids is te weinig voor een heel seizoen + beker wedstrijden. Ik ga er nog even goed over na denken hoe ik dit gaat oplossen maar nu ik ook coaches verhandel denk ik dat ik daarmee genoeg centjes verdien om dus betere spelers te kopen zonder veel trainees te verkopen of te wachten op de verkoop van trainees
Maar is natuurlijk allemaal eenje he van mij
Ik waardeer je hulp zeker! Zonder jou hulp (in den beginnen) had ik niet zo ver gekomen
![]()
Zo nu genoeg geslijmt terug naar de orde van de dag
Heb je hier meer info over?Anoniem: 112223 schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 18:55:
[...]
Is zo'n multiskill trainingsprogramma/ plan 3451 niet wat voor jou? Schijnt in de mode te zijn tegenwoordig.
DiedX supports the Roland™, Sound Blaster™ and Ad Lib™ sound cards
Is dat je eerst op bijv. eerst vleugelspel traint, en vervolgens op middenveld. Je krijgt zo multiskill spelers.
Moet je wel allemaal 17jarigen hebben wil je optimaal trainen.Anoniem: 112223 schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 20:06:
[...]
Is dat je eerst op bijv. eerst vleugelspel traint, en vervolgens op middenveld. Je krijgt zo multiskill spelers.
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
DiedX supports the Roland™, Sound Blaster™ and Ad Lib™ sound cards
Ik heb zitten

Dinther United (145473)
@damien: das mooi dat je het zo waardeerd. ik ben altijd van de directe communicatie. dus als ik een plan zie waarvan ik denk 'dit wordt niks' dan zeg ik dat in plaats van 'ja goed idee moet je doen!'
Zo ben ik in den beginne altijd de botte lul en later gewaardeerd door mijn eerlijkheid
Zo stukje diepgang hier op dit forum....
Ik zou als ik ga overstappen denk ik passen trainen. Aangezien men voor bijstats heel veel neerlegd. 3-5-2 op zondag en 2-5-3 op woensdag. probleem is dat je minimaal 10-15m nodig heb om goeie jonge spelers te kopen die een fatsoenlijke hoofdskill hebben en dus minimaal matig/redelijk passen. Even sparen dus nog...
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 7533 op 19-07-2006 13:55 ]
Hmm tevens word conditie ook steeds belangrijker. Misschien dat dat nog een effect gaat hebben op de transfermarkt.Anoniem: 7533 schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 13:55:
grieks avontuur? doe je het wel veilig schat?
@damien: das mooi dat je het zo waardeerd. ik ben altijd van de directe communicatie. dus als ik een plan zie waarvan ik denk 'dit wordt niks' dan zeg ik dat in plaats van 'ja goed idee moet je doen!'
Zo ben ik in den beginne altijd de botte lul en later gewaardeerd door mijn eerlijkheid
Zo stukje diepgang hier op dit forum....
Ik zou als ik ga overstappen denk ik passen trainen. Aangezien men voor bijstats heel veel neerlegd. 3-5-2 op zondag en 2-5-3 op woensdag. probleem is dat je minimaal 10-15m nodig heb om goeie jonge spelers te kopen die een fatsoenlijke hoofdskill hebben en dus minimaal matig/redelijk passen. Even sparen dus nog...
edit: Passen is wel 5,5 weken he
Passen is idd er belangrijk, makkelijk te trainen en snel en je traint natuurlijk gelijk 10 spelers. En op wat voor termijn zou je ze dan verkopen?
Als je ze op matig/redelijk koopt dan zijn ze als je ze 2 jaar traint onbetaalbaar
[ Voor 13% gewijzigd door Swanfield op 19-07-2006 15:06 ]
als je bv een 19 jarige wonderbaarlijke spits of winger optraint van goed naar wonderbaarlijk passen ofzo gaat ie redelijke munten opleveren.
je traint trouwens woensdag 2+3+3=6 en zondag 2+3+2=7 dus 13 spelers in totaal. geen 10
[edit]
volgens mij is mijn opstelling voor vandaag redelijk gaar wel mijn trainees maar verder geloof ik maar 1 spits en 1 winger ofzo... nouja altijd spannend
ik wilde een extra b-team spits halen, maar die knakkert bood de hele tijd dus toen de deadline gepasseerd was, kon ik mijn opstelling niet meer wijzigen.. zucht...
Je hebt 4 wedstrijd(en) gekozen
[Uitbreiden!] Pewwy United - Wubmastert 0 - 0 (9 minuten voor de aftrap)
[Uitbreiden!] F.C. HCP - BeerZ United 0 - 0 (9 minuten voor de aftrap)
[Uitbreiden!] FC-Utrèg waor - E.V.V. Phenix 0 - 0 (9 minuten voor de aftrap)
[Sluiten!] F.C. GoT - Swanfield United 0 - 0 (9 minuten voor de aftrap)
[ Voor 82% gewijzigd door Anoniem: 7533 op 19-07-2006 16:55 ]
Eeehm, doe die berekening nog eensAnoniem: 7533 schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 16:33:
je traint trouwens woensdag 2+3+3=6 en zondag 2+3+2=7 dus 13 spelers in totaal. geen 10
Nouja nog even over na denken
De GoT cup zie ik aan mijn neus voorbij gaan. Te sterke tegenstanders
mijn spelers zijn echt absoluut niet doeltreffend. het percentage afronden bij al mijn spelers is bedroevend laag. hoe komt dat toch? mijn spits heeft zelfs maar 39%!!!!
Pewwy United - Wubmastert 1 - 2
F.C. HCP - BeerZ United 2 - 3
FC-Utrèg waor - E.V.V. Phenix 7 - 0
F.C. GoT - Swanfield United 5 - 0
Ik speel gewoon met B-team en win 5-0Anoniem: 7533 schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 18:55:
ik zie dat een aantal teams lekker met hun a-team spelennou zoveel is het me niet waard hoor allemaal. ik moet nog voor het kampioenschap gaan
cup is puur fun.
Bemerk ik daar dat je je alvast indekt voor je komende wedstrijd?Anoniem: 7533 schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 18:55:
ik zie dat een aantal teams lekker met hun a-team spelennou zoveel is het me niet waard hoor allemaal. ik moet nog voor het kampioenschap gaan
cup is puur fun.
Anoniem: 125165
Mensen: die kampioenschappen en de beker kunnen me gestolen worden...
De Got Cup.. enige dat telt!
Gabriel Burda (57137042)
21 jaar, matig in vorm, gezond
Een controversieel persoon die rustig en oprecht is.
Hij heeft slecht ervaring en is een rampzalig leider.
Specialiteit: Technisch
Nationaliteit: Polska
Total Skill Index (TSI): 11 050
Loon: 10 320 €/week inclusief een 20% bonus
Verdedigen: wereldklasse
1.6m
De Kwart finales zijn gespeeld!
De uitslagen:
Pewwy United - Wubmastert 1 - 2
F.C. HCP - BeerZ United 2 - 3
FC-Utrèg waor - E.V.V. Phenix 7 - 0
F.C. GoT - Swanfield United 5 - 0
De halve finales zullen volgende week woensdag (26 juli) gespeeld worden.
De wedstrijden:
FC-Utrèg waor - F.C. GoT
BeerZ United - Wubmastert
Uitdagen met bekerregels
0-8?Anoniem: 7533 schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 10:31:
aah lekker wuppie vernederen met een nulletje of 8
Anoniem: 143997
nee dan zou ik ook voor echt hoge pass skills gaan. dan maken je spelers echt het verschil. is dan wel een beetje voor de 'elite' aangezien het grof geld gaat kosten
als je bv een 19 jarige wonderbaarlijke spits of winger optraint van goed naar wonderbaarlijk passen ofzo gaat ie redelijke munten opleveren.
Hehe, zo ga ik het waarschijnlijk ook doen, ik zal je achter 2 seizoen wel laten weten wat het opgebracht heeft
ik ga dus in normale omstandigheden 14 spelers week proberen te trainen, en als ik uit de beker lig ga ik voor 15 spelers(2 5 3 ). Ik ben zelfs aant overwegen om mijn wingers dan gewoon te vervangen door middenvelders, en die dan op wing laten spelen, brengt volgens mij meer op dan die wingers.
Maja we zullen wel zien. Eerst maken dat ik nu mijn rechtstreeks promotie naar IV niet mis.
edit: Zijn er nog mensen die tegen een kwart finalist van de GoT cup willen spelen??
[ Voor 28% gewijzigd door Swanfield op 20-07-2006 13:43 ]
Ah! Eindelijk weer eens tegen PewwyPewwy schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 14:05:
Heb je uitgedaagd...
Mooi! Nou ik kijk er al naar uit
Even weer een "domme" vraag, tevens weet ik dat ik hem vaker heb gesteld maar wat kost nu een mid met redelijk/redelijk of redelijk/goed aan het begin van het jaar? Toch 100.000 en 400.000 ?
En een goed/redelijk kost toch ongeveer 1 mil ofzo?
lieve damien de leeftijd is 'nogal' van belang bij de prijs. dus gaarne even erbij vermelden hoe oud je beoogde mid is. een 17 jarige redelijk(hoog)/goed passen begin seizoen is ook makkelijk 1m als je mazzel hebt. waarschijnlijk wel 1,5Damien2004 schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 14:13:
[...]
Ah! Eindelijk weer eens tegen Pewwy
Mooi! Nou ik kijk er al naar uit
Even weer een "domme" vraag, tevens weet ik dat ik hem vaker heb gesteld maar wat kost nu een mid met redelijk/redelijk of redelijk/goed aan het begin van het jaar? Toch 100.000 en 400.000 ?
En een goed/redelijk kost toch ongeveer 1 mil ofzo?
Bedoelde idd 17 jaarAnoniem: 7533 schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 14:19:
[...]
lieve damien de leeftijd is 'nogal' van belang bij de prijs. dus gaarne even erbij vermelden hoe oud je beoogde mid is. een 17 jarige redelijk(hoog)/goed passen begin seizoen is ook makkelijk 1m als je mazzel hebt. waarschijnlijk wel 1,5
Hmm best duur....zal eens kijken. Ik denk er toch zwaar over na om terug te gaan naar Mids trainen. Ik vind scoren maar niks en het middenveld is te belangrijk
Ik zit ook al over de 1400 supporters in de 7de divisie. Volgens mij is dat best veel. Mijn stadion is nog steeds veel te klein.
[ Voor 41% gewijzigd door Anoniem: 129220 op 20-07-2006 15:23 ]
kun je nagaan wat goed(hoog) redelijk kost. gaan richting 2-2,5m begin seizoen.Damien2004 schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 14:25:
[...]
Bedoelde idd 17 jaar![]()
Hmm best duur....zal eens kijken. Ik denk er toch zwaar over na om terug te gaan naar Mids trainen. Ik vind scoren maar niks en het middenveld is te belangrijkMaarja zal wel wat moeten verpatsen
ga je weer terug naar pm? hehe het begint wel een soort soap te worden omtrent je team cq training hé?
Bij 4-4-2 zou ik gaan voor een aanvallendeAnoniem: 112223 schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 21:21:
2x 4-4-2 + eerste wedstrijd PIC en coachwissel (redelijk leiderschap). Moet m'n team naar de 2e plek brengen. Weet alleen nog niet of een neutrale of een verdedigende coach het beste is.
Die 4-4-2 is slechts tijdelijk. Na m'n promotie (ja die komt er (hopelijk)), ga ik snel weer terug naar het vertrouwde 5-3-2 of 5-4-1. Dan is een verdedigende ook wel leuk...Joss schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 21:26:
[...]
Bij 4-4-2 zou ik gaan voor een aanvallendeJe verdediging is niet zo heel belangrijk en het verschil is echt maar minimaal
ja dat zie ik ook, maar ja tijdens de vakantie kost het me al genoeg moeite om op tijd mijn GoT uitdagingen aan te nemen. Daarnaast is mijn seizoen al naar de knoppen. Ik wordt weer geen kampioen, maar 3e. Dus daar heb ik niks meer te verliezen.Anoniem: 7533 schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 18:55:
cup is puur fun.
jaja goh goh,heb even geen inspiratie
TSI: 430 (+3860/-3430)
Vorm: -9 (+1/-10)
Vorm +5 / -7
TSI een beetje erbij (300 ofzow)
PM +3
en aangezien het kampioenschap binnen is gaan we nu maar eens wat aan de conditie doen want die lijkt helemaal nergens naar
Wel lekker trouwens, beide spelers hebben maar 1 keertje getrained
Edit:
Denk al dat ik het weet. Speler was nog niet toegevoegd in HAM als speler, nu is hij direct toegevoegd met zijn nieuwe pop, dan moet ie ook maar niet zo snel stijgen
[ Voor 31% gewijzigd door Ralphie op 21-07-2006 09:40 ]
HODL
TSI: +2890/-650
PM: +0
Eigenlijk weinig bijzonders, maar ja ben al blij dat de vorm niet daalt.
Anoniem: 147312
hoeveel kan ik ongeveer vangen voor deze speler:
Charles Jean-Pierre (89363993)
26 jaar, slecht in vorm, gezond
Een populair persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft slecht ervaring en is een matig leider.
Specialiteit: Snel
Nationaliteit: flag België
Total Skill Index (TSI): 750
Loon: 816 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: FC Inventuras
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: matig Verdedigen: goed
Scoren: rampzalig Spelhervatting: slecht
TU: PM+3
Tony Eriksson
17 jaar, goed in vorm, gezond
Nationaliteit: Sverige
Total Skill Index (TSI): 3 850
Loon: 1 008 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: BeerZ United
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: zwak
Positiespel: formidabel
Passen: redelijk
woei! wat zal het zijn? 3m msch 4? zelfs.... naa ik hou hem nog even.
jammer dat het een zweed is, als ie van een klein land was zat ie wel in u20.
[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 7533 op 21-07-2006 11:33 ]
DEF + 4 (woehoe!). Vorm en TSI ziet er op het eerste oog ook goed uit. Vanavond thuis HAM maar even checken voor de zekerheid.
Integratie ontwikkelaars hier melden! http://www.whitehorses.nl
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."

inniboys (208650) Owner: Ingrid Snelodan schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 15:32:
ff een cheater aangemeld. want de transfer van deze speler: Wim van Osch (11518740) zit toch iets niet helemaal lekkers aan
sv geinoord3 (143821) Owner: Barry Snel
Allebei uit utrecht. Valt niet op gelukkig
Als je naar de namen van de eigenaren kijkt....... Ingrid Snel en Barry Snel......... Snel wegwezenodan schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 15:32:
ff een cheater aangemeld. want de transfer van deze speler: Wim van Osch (11518740) zit toch iets niet helemaal lekkers aan
Owkeej, spuit 12
[ Voor 3% gewijzigd door lameeuw op 21-07-2006 15:53 ]
Gewoon die hamupdate er overheen gooien (staat op de hamwebsite) en het werkt weerAnoniem: 7533 schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 14:59:
ham heeft een nieuwe versie en nu kan ik niet meer mijn teamupdatenboehoe
/▌
ik heb nu eventjes HO gedownload, maar die leeft nog in het stenentijdperk qua marktwaardes. team is ineens 2x zoveel waard
ik gooi trouwens die trainee gewoon voor 3.5 of 4m op de TL. kijken wat ie doet
[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 7533 op 21-07-2006 18:42 ]
Mijn versie is ook niet 100 % legaal, maar die update werkt er gewoon op. Maar misschien moet ik ham ook eens gaan aanschaffen, als je iets al zo lang gebruikt mag dat inderdaad wel eensAnoniem: 7533 schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 18:41:
helaas ik had een euh iets minder legale ham versieinmiddels heb ik even een accountje gekocht bij loke software dus ik ben in afwachting van mijn serial. €10 voor een lifetime account is te overzien. eigenlijk nooit meer aangedacht om te doen nadat ie niet meer gratis was... tot nu
ik heb nu eventjes HO gedownload, maar die leeft nog in het stenentijdperk qua marktwaardes. team is ineens 2x zoveel waardKan ik trouwens ergens nog de oude ratings instellen. die nieuwe ratings blijf ik gewoon niks vinden...
/▌
Die transferwaardes in HO moet je inderdaad gewoon links laten liggen, dat slaat werkelijk nergens opAnoniem: 7533 schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 18:41:
ik heb nu eventjes HO gedownload, maar die leeft nog in het stenentijdperk qua marktwaardes. team is ineens 2x zoveel waardKan ik trouwens ergens nog de oude ratings instellen. die nieuwe ratings blijf ik gewoon niks vinden...
ik vind HO niet echt handig het is te uitgebreid en daardoor onoverzichtelijk. ik hoef al die tools niet. ik kan die line up zelf wel verzinnen
[ Voor 108% gewijzigd door Anoniem: 7533 op 22-07-2006 11:33 ]
Die tony raakte je een paar weken geleden voor 2,5M nog niet kwijt, dus nu probeer je het voor 3,25M?? Volgens mij gaat dat je niet lukken aan het einde van het seizoen, ander heb je aardig wat mazzel.Anoniem: 7533 schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 19:37:
HO zegt dat mijn bov.nat spits 3,7m waard is hehe nou trek er maar 1,5m vanaf
ik vind HO niet echt handig het is te uitgebreid en daardoor onoverzichtelijk. ik hoef al die tools niet. ik kan die line up zelf wel verzinnen
transfer-ad
niet heel goedkoop, maar ze zijn zeker een hele hoop geld waard.
Vind HO juist wel erg goed, alleen bij FTW rekent HO te veel voor de vleugelaanval.Anoniem: 7533 schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 19:37:
HO zegt dat mijn bov.nat spits 3,7m waard is hehe nou trek er maar 1,5m vanaf
Ben net terug uit het te warme Turkije. Nu zo brak als wat omdat ik een nacht heb overgeslagen, en ga nu even een nieuw deeltje openen. MomentDamien2004 schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 13:30:
Het is tijd voor het volgende deelIk weet niet of Sandyman er is>?? Ik moet dan namelijk even een slotje er op knallen op deze.
edit: Zijn er nog mensen die tegen een kwart finalist van de GoT cup willen spelen??
En hier verder!
[ Voor 9% gewijzigd door Sandyman538 op 22-07-2006 15:14 ]
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Dit topic is gesloten.