Ja ik dacht zelf dat mijn spelers vrij scherp geprijsd waren, maar op drie spelers zijn mensen die ze graag wilden hebben al overboden! Alleen mijn 2 19 jarige uitmuntende defs met goed passen is nog niet op geboden!Pewwy schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 08:32:
Ik zag het vanochtend, beetje pijnlijk, maar dat is het risico van het vak
Ik was overigens al overboden op 1 speler
Verwijderd
ik bied ook nooit op trainees die nog moeten spelen of aan het spelen zijn.
bij gewone spelers kan het nog, maar liever ook niet.
@anz ghost: standaard prijs tegenwoordig. kijk ook maar eens naar de data van die oudere transfers. dat is nog van een tijd terug waarschijnlijk.
@anz ghost: standaard prijs tegenwoordig. kijk ook maar eens naar de data van die oudere transfers. dat is nog van een tijd terug waarschijnlijk.
Naprater!Verwijderd schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 10:50:
ik bied ook nooit op trainees die nog moeten spelen of aan het spelen zijn.
21-06-2006 Berliner Wölfe FC ASN 653 005 € 4 280
13-05-2006 kodeljevo Berliner Wölfe 1 150 000 € 5 230
06-03-2006 Jordgubbarna Uni kodeljevo 1 020 000 € 4 420
27-03-2005 Fc Mamuska Jordgubbarna Uni 980 000 € 3 560
de laatste zit een maandje tussen met mijn aankoopen, misschien is die speler aangekocht door 2 sukkels destijds
Het ging mij ook om de ervaring en de leefdtijd, zo kan hij makkelijk nog 2 seizoenen mee in mijn compo en mss nog de 6e?
en zo niet probeer ik hem wel te slijten voor 1 milj
13-05-2006 kodeljevo Berliner Wölfe 1 150 000 € 5 230
06-03-2006 Jordgubbarna Uni kodeljevo 1 020 000 € 4 420
27-03-2005 Fc Mamuska Jordgubbarna Uni 980 000 € 3 560
de laatste zit een maandje tussen met mijn aankoopen, misschien is die speler aangekocht door 2 sukkels destijds

Het ging mij ook om de ervaring en de leefdtijd, zo kan hij makkelijk nog 2 seizoenen mee in mijn compo en mss nog de 6e?
[ Voor 29% gewijzigd door _AzN_GhOsT op 22-06-2006 12:41 ]
Athlon X2 3600+ Brisbane 2x512kb @ 2850Mhz | Asus M2A-VM HDMI | 2048mb DDR2 667Mhz |
Die veranderingen voor volgend seizoen maken het er ook niet leuker op zeg. Als stamina vanzelf afneemt, wordt iedereen eigenlijk gedwongen in het tussenseizoen stamina te verdedigen. Nu kan je misschien nog een bijstat bijschaven, maar dat zit er nu dus niet meer in. Zo worden dus de PM trainers, die toch al stamina trainden, feitelijk bevoordeeld t.o.v. de huidige situatie. En het is niet zo alsof die het niet al makkelijk genoeg hadden ofzo.
[/rant]
[/rant]
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Goh, die conclusie trok ik gisteren ook
Maar ik ben het dus 100% met je eens. Hattrick wordt er voor de niet standaard trainers een stuk minder leuk op.
Verwijderd
*proest* mijn god... lees je je post wel voordat je op versturen drukt? mijn god....Pewwy schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 14:51:
Goh, die conclusie trok ik gisteren ookMaar ik ben het dus 100% met je eens. Hattrick wordt er voor de niet standaard trainers een stuk minder leuk op.
@cup: wanneer worden de schema's bekend? nouja ik zal wel weer bij pewwy en damien zitten zoals de voorgaande 6 edities
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2006 14:58 ]
Hahaha nee heb al wat geld geschoven naar de organisatie, ik zit in een hele zwakke poelVerwijderd schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 14:57:
[...]
*proest* mijn god... lees je je post wel voordat je op versturen drukt? mijn god....
@cup: wanneer worden de schema's bekend? nouja ik zal wel weer bij pewwy en damien zitten zoals de voorgaande 6 edities
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Verwijderd
Ik moet ook wat geld gaan schuiven denk ik. Dacht ff niet na toen ik een wedstrijd accepteerde vanmorgen.Damien2004 schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 15:35:
[...]
Hahaha nee heb al wat geld geschoven naar de organisatie, ik zit in een hele zwakke poelPoel des Mickey Mouse een soort poultje wat Duitsenland had
Ik wilde jullie ff ziekenVerwijderd schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 14:57:
[...]
*proest* mijn god... lees je je post wel voordat je op versturen drukt? mijn god....
Ik vind het overigens wel zonde, straks traint iedereen pm, ik heb die conditie werkelijk nergens voor nodig en gebruik het tussenseizoen het liefst voor een weekje passen of een week trainen van 5 spelers.
[ Voor 32% gewijzigd door Pewwy op 22-06-2006 18:52 ]
Verwijderd
Leveren jouw verdedigers toch weer meer op als iedereen pm traint. Zo dus elk nadeel hebt weer een voordeel.Pewwy schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 18:02:
[...]
Ik vind het overigens wel zonde, straks traint iedereen pm, ik heb die conditie werkelijk nergens voor nodig en gebruik het tussenseizoen het liefst voor een weekje passen of een week trainen van 5 spelers.
TSI: 400 (+3170/-2770)
Verdedigen: 1 (+1/-)
Vorm: -1 (+5/-6) Pijnlijk, na een fijne update vorige week zijn zowel mijn beste spits als mijn beste mid gedaald.
Verdedigen: 1 (+1/-)
Vorm: -1 (+5/-6) Pijnlijk, na een fijne update vorige week zijn zowel mijn beste spits als mijn beste mid gedaald.
Verwijderd
TSI: 1270 (+1520/-250)
Vorm: 2 (+6/-4)
Middenveld: 2 (+2/-)
Ervaring: 1 (+1/-)
17 jarige naar goed en 19 jarige naar formidabel
Heb nu 3 formidabele mids
Gaat de goede kant op. Kan ik volgend seizoen eindelijk mijn andere linies gaan versterken. Zal ik nodig hebben om in de 7e te overleven!
Vorm: 2 (+6/-4)
Middenveld: 2 (+2/-)
17 jarige naar goed en 19 jarige naar formidabel
Heb nu 3 formidabele mids
TU:
Heb ff geen tooltje bij de hand.
Als ik zo ff kijk ziet de vorm er wel oke uit.
En keepen +1 (18 jarig naar formidabel)
Heb ff geen tooltje bij de hand.
Als ik zo ff kijk ziet de vorm er wel oke uit.
En keepen +1 (18 jarig naar formidabel)
vorm: +4 / -5
tsi: +930 / -280
geen pops grmbll, maar wel een verdedigende aanvaller die nu "omgebouwd" is tot mid.
@ GoT-Cup: fijn, weer zo'n onmogelijke groepsindeling.
tsi: +930 / -280
geen pops grmbll, maar wel een verdedigende aanvaller die nu "omgebouwd" is tot mid.
[ Voor 24% gewijzigd door lameeuw op 23-06-2006 09:14 ]
☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420
Is GoT-cup indeling klaar? Ff kijken...
He, met een beetje geluk kan ik tweede worden.
Verwijderd
TSI: +80 (+2460/-2380)
Vorm: -7 (+4/-11)
PM: +1 (Reserve vleugelspeler naar matig)
Zit bij Wub in de poule
Vorm: -7 (+4/-11)
PM: +1 (Reserve vleugelspeler naar matig)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2006 09:32 ]
Verwijderd
Leuke GoT cup indeling. Maakt weer weinig kans op de 2e ronde.
Alhoewel....
Ik moet de komende 2 wedstrijden tegen bots dus zou m'n A en B team kunnen wisselen
Ik zie wel. Vorige edite heb ik kunnen stunten tegen H3!N. Misschien zit dat er weer in.
Alhoewel....
Ik moet de komende 2 wedstrijden tegen bots dus zou m'n A en B team kunnen wisselen
Ik zie wel. Vorige edite heb ik kunnen stunten tegen H3!N. Misschien zit dat er weer in.
Vorm: +3/-5
Def: +2 (20j wonderbaarlijk, 20j wereldklasse, loopt gewoon 1 hele skill achter door blessures
)
Def: +2 (20j wonderbaarlijk, 20j wereldklasse, loopt gewoon 1 hele skill achter door blessures

Def +3 (wereldklasse 21jr, die ik zelf hou, Klaverjasser naar goed def en een opa mid naar matig def).
Zo tegen 12u nog twee 17 jarige pm trainees scoren binnen de 2.2mill, moet lukken! Heb ik daarna nog ongeveer 1,5mill over voor die halve trainingsplaatsen. Ik ga op de zondag niet met 17 jarige stumperds spelen op die wing posities natuurlijk, dus misschien 1 leuke winger voor halen van 19 of zo? Wat voor stats zou die moeten hebben? uitmuntend wing en redelijk pm of zo? Of heeft hij ook perse passen nodig?
Zo tegen 12u nog twee 17 jarige pm trainees scoren binnen de 2.2mill, moet lukken! Heb ik daarna nog ongeveer 1,5mill over voor die halve trainingsplaatsen. Ik ga op de zondag niet met 17 jarige stumperds spelen op die wing posities natuurlijk, dus misschien 1 leuke winger voor halen van 19 of zo? Wat voor stats zou die moeten hebben? uitmuntend wing en redelijk pm of zo? Of heeft hij ook perse passen nodig?
hey niet zo'n grote mond heOsseMaarten schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 09:26:
Is GoT-cup indeling klaar? Ff kijken...
je word gewoon derde achter mij
TSI: 16430 (+19200/-2770)
Middenveld: 3 (+3/-)
Vorm: -6 (+6/-12)
Twee spelers uit mijn a-team die nu weg moeten (reusachtig pm) volgens mij, thuis even kijken wat ik er precies mee doe want ik heb toch geen geld om voor woensdag nog twee nieuwe trainees te halen
Middenveld: 3 (+3/-)
Vorm: -6 (+6/-12)
Twee spelers uit mijn a-team die nu weg moeten (reusachtig pm) volgens mij, thuis even kijken wat ik er precies mee doe want ik heb toch geen geld om voor woensdag nog twee nieuwe trainees te halen
[ Voor 3% gewijzigd door Marzman op 23-06-2006 10:27 ]
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Gaat je midrating wel behoorlijk omlaag zeker als je die verkoopt? Of heb je een leuke backup klaarstaan?
Verwijderd
TSI: 2110 (+2310/-200)
Verdedigen: 2 20J uitmuntend + 20J Formidabel. De laatste gaat eruit en koop ik een nieuwe trainee voor.
Vorm: 5 (+7/-2)
Verdedigen: 2 20J uitmuntend + 20J Formidabel. De laatste gaat eruit en koop ik een nieuwe trainee voor.
Vorm: 5 (+7/-2)
Hier verwacht ik een paar van smileys in deze categorielameeuw schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 09:04:
Er zit meer vrije tijd in dan jij denkt, en de indeling is grotendeels at random, mijn eigen poule uitgezonderd uiteraard.
Verder 3 spelers omhoog, 1 buitenaards 1 bovennatuurlijk en 1 briljant. Dus als iemand nog wat bovennatuurlijks zoekt, voor het schappelijke bedrag van 3.1 Miljoen.....
[ Voor 21% gewijzigd door Sandyman538 op 23-06-2006 11:00 ]
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Mjah, het is en blijft een onmogelijke groepsindelingSandyman538 schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 11:00:
[...]
Hier verwacht ik een paar van smileys in deze categorie
Er zit meer vrije tijd in dan jij denkt, en de indeling is grotendeels at random, mijn eigen poule uitgezonderd uiteraard.
Weer geen enkele kans een ronde verder te komen..... dit is niet eerlijk want zij spelen hoger en ik nog niet zo lang en en en en en en ......................
Niet zo zeiken meeuwtje!
Zorg maar gewoon dat je team eens een keer wat beter wordt ipv steeds opnieuw te beginnen!
Zo volgende laag goed pm trainee gekocht:
Rafa Laserna (119927275)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Nationaliteit: España
Total Skill Index (TSI): 790
Loon: 620 €/week
Eigenaar: Los Cosos F.C.
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
Best leuk toch? Laag goed, maar dat was ook de bedoeling.
Ik ga weer verder shoppen! 1 17 jarige te gaan nog.
EDIT:
Rafael Freire (120032206)
Een populair persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: Portugal
Total Skill Index (TSI): 1 350
Loon: 660 €/week
Eigenaar: el gordon
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak
Ik heb mijn 6pm trainees binnen, goedkoper dan ik dacht, dus heb nu nog aardig wat geld over om die halve plaatsen op te vullen, een winger of keeper kopen en een reserve opa verdediger (al koop ik die pas als ik een blessure heb van 1 van mijn basis defs).
* -TheNose- is er erg blij mee! Nu maar kijken hoe verbaasd mijn tegenstander van zondag is als ik niet counter!
Zo volgende laag goed pm trainee gekocht:
Rafa Laserna (119927275)
Een controversieel persoon die kalm en eerlijk is.
Nationaliteit: España
Total Skill Index (TSI): 790
Loon: 620 €/week
Eigenaar: Los Cosos F.C.
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
Best leuk toch? Laag goed, maar dat was ook de bedoeling.
Ik ga weer verder shoppen! 1 17 jarige te gaan nog.
EDIT:
Rafael Freire (120032206)
Een populair persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: Portugal
Total Skill Index (TSI): 1 350
Eigenaar: el gordon
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak
Ik heb mijn 6pm trainees binnen, goedkoper dan ik dacht, dus heb nu nog aardig wat geld over om die halve plaatsen op te vullen, een winger of keeper kopen en een reserve opa verdediger (al koop ik die pas als ik een blessure heb van 1 van mijn basis defs).
* -TheNose- is er erg blij mee! Nu maar kijken hoe verbaasd mijn tegenstander van zondag is als ik niet counter!
[ Voor 36% gewijzigd door -TheNose- op 23-06-2006 11:46 ]
Het gaat behoorlijk omlaag dan inderdaad, ik heb er dan nog eentje die ook bijna reusachtig is en een paar die er een paar niveaus onder zitten-CKY2K- schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 10:28:
Gaat je midrating wel behoorlijk omlaag zeker als je die verkoopt? Of heb je een leuke backup klaarstaan?
/▌
Verwijderd
niks mis met die indeling! toppie sandy 
afzetter. voor 2,5m haal er al 1Verder 3 spelers omhoog, 1 buitenaards 1 bovennatuurlijk en 1 briljant. Dus als iemand nog wat bovennatuurlijks zoekt, voor het schappelijke bedrag van 3.1 Miljoen.....
[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2006 12:07 ]
Vraagje aan een ieder hier.... Ik heb mijn 6 pm trainees gekocht (3x 17 en 3x 19), die hebben jullie langs zien komen. Met een beetje geluk heb ik zondag nog eens 2mill te besteden (moet nog een paar spelers verkopen en heb nog 700k in cash nu). De wing trainingsplaatsen zijn nu nog niet bezet, dus ik dacht aangezien ik geen wingers heb ik misschien 1 vette winger (uitmuntend met goed pm bijv) of twee leuke wingers (formidabel met redelijk pm en redelijk passen) zou kopen voor mijn a team....op de twee wingplaatsen voor de woensdag komen dan twee stumperts (17 jaar redelijk pm of zo) om die plaatsen ook maar te benutten...hoe denk jullie hierover?
Edit: zie nu net dat formidabel wing met redelijk pos en redelijk passen al 1.5mill kost! Hmmm
Edit: zie nu net dat formidabel wing met redelijk pos en redelijk passen al 1.5mill kost! Hmmm
[ Voor 8% gewijzigd door -TheNose- op 23-06-2006 12:27 ]
Verwijderd
ik zei het je toch
wingers zijn opzich niet zo duur, maar met passen en vooral pm erbij ineens wel weer erg.
Voor dat geld mag je mijn reusachtig pm ook hebben (ik denk dat je wat aan de dure kant bent inddSandyman538 schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 11:00:
[...]
Verder 3 spelers omhoog, 1 buitenaards 1 bovennatuurlijk en 1 briljant. Dus als iemand nog wat bovennatuurlijks zoekt, voor het schappelijke bedrag van 3.1 Miljoen.....
/▌
Tsja maar wat is dan wijsheid? 1 zo'n winger kopen (uitmuntend met redelijk passen en redelijk pm, moet dan wel lukken) En dan nog twee stumperts voor de woensdagen 17 jr redelijk pm en max matig passen? (of misschien wel zonder bijstats) en dan mijn andere wing positie op de zondag door een van de twee opa wingers in laten vullen? Of twee x stumpert kopen, een vette keeper (briljant) en met mijn twee opa wingers spelen...? Moeilijk moeilijk.Verwijderd schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 13:13:
ik zei het je tochwingers zijn opzich niet zo duur, maar met passen en vooral pm erbij ineens wel weer erg.
Zondag speel ik waarschijnlijk nog 4-4-2 aangezien ik dan een koper heb voor mijn laatste def...heb ik ook geen verwarring met 3-5-2!
EDIT: Aaaah opeens een extra balk met google ads onder mijn post! Waar gaat het heen met GOT?

[ Voor 7% gewijzigd door -TheNose- op 23-06-2006 13:55 ]
Verwijderd
OK, 2 weken defense getreend getraind en 6 poppers. Geen slecht resultaat al zeg ik zelf. Ben wel benieuwd of die goed pm/def combi nou echt wat extra's op gaat leveren op de transfermarkt.
Dan ga ik nu weer lekker terug naar PM-trening training. Is maar beter ook want mijn ratings waren drama de laatste weken.
zo beter?
Dan ga ik nu weer lekker terug naar PM-trening training. Is maar beter ook want mijn ratings waren drama de laatste weken.
zo beter?
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2006 15:26 ]
Offtopic: Sorry hoor maar trenen?Verwijderd schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 14:11:
OK, 2 weken defense getreend en 6 poppers. Geen slecht resultaat al zeg ik zelf. Ben wel benieuwd of die goed pm/def combi nou echt wat extra's op gaat leveren op de transfermarkt.
Dan ga ik nu weer lekker terug naar PM-trening. Is maar beter ook want mijn ratings waren drama de laatste weken.

Verwijderd
MSN wat is dat? Is intern voetbalgrapje, dat al gemaakt werd toen MSN nog niet bestond. Maar om het helemaal offtopic te houden:-CKY2K- schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 14:38:
[...]
Offtopic: Sorry hoor maar trenen?Leve msn zullen we maar zeggen?
Pipo pipo wat een klasse
Weer liet ik mij door jou verrassen
Altijd dat eewige gezeik over jouw spel
Je speelt te weinig over en bent eerder traag dan snel
Maar scoren doe je altijd en overal
90 minuten kun jij wachten op die ene knal
In Nederland wil men graag voetballers zien
Maar eindigt ieder WK weer in gegrien
9 juli zal jij zeker weer scoren
Helaas wil geen Nederlander dat horen
Iemand nog interesse in een 17 jarige goed pm, hoog def (+2). Hij moet nu toch echt een keer poppen op def. Ik zal hem woensdag wel op een defense plek laten trainen.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2006 15:25 ]
Verwijderd
Op welk niveau zit zijn defendskill dan als hij popt?
Anders heb ik wel interesse. Heb voor zondag of woensdag een nieuwe trainee nodig.
Anders heb ik wel interesse. Heb voor zondag of woensdag een nieuwe trainee nodig.
ik ook wel, heb echter alleen financieen als mijn uitstekend def/ goed passen wordt verkocht.Verwijderd schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 15:41:
flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!
Verwijderd
ook goed. Gaat om deze 2 spelers:Verwijderd schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 15:41:
Santi de la Guardia
TSI=1450, 17 years, solid form
Has disastrous experience and weak leadership abilities
Stamina: inadequate Goaltending: disastrous
Playmaking: solid Passing: disastrous
Winger: poor Defending: passable
Scoring: inadequate Set Pieces: poor
Hendrik Drahe
TSI=1370, 17 years, passable form
Has disastrous experience and wretched leadership abilities
Stamina: weak Goaltending: disastrous
Playmaking: solid Passing: disastrous
Winger: weak Defending: passable
Scoring: weak Set Pieces: wretched
stuur maar een HT mailtje om het rond te breien
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2006 15:47 ]
Verwijderd
he daar is Hein de man die al jaren in de VIe meedoet om de altijd interessante 3e plek.Verwijderd schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 16:08:
er worden hier weer lucratieve deals gesloten zie ik...
en ja dat is zeer cynisch

Verwijderd schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 16:13:
[...]
he daar is Hein de man die al jaren in de VIe meedoet om de altijd interessante 3e plek.

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!
Verwijderd
Nog 2 seizoenen Heintje, zitten we allebei in de VIe of ben jij dan al (eindelijk) gepromoveerd?Verwijderd schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 16:21:
zorg nou eerst maar eens dat je er komt zonder weer direct te degraderen
On a serious note: ik denk dat het volgend seizoen een tussenseizoen wordt om inderdaad niet meteen er weer uit te kukelen.
Verwijderd
ik zou allang gepromoveerd kunnen zijn als er niet elk seizoen sterke V'ers degraderen naar mijn compo. de theorie voor sterke teams die promoveren komen zwakke teams in de plaats is dus echt zwaar gelul.
aan de andere kant heb ik de V nog niks te zoeken. ik zit wel prima zo hoor. mijn dag komt nog wel
rustig verder bouwen aan mijn team. Wellicht denk je dat iedereen na 2 seizoenen VI al naar de V gaat, maar dan ga je ook weer HEEL hard terug
aan de andere kant heb ik de V nog niks te zoeken. ik zit wel prima zo hoor. mijn dag komt nog wel
Verwijderd
Piepmodus/AAN
[quote]Verwijderd schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 16:31:
ik zou allang gepromoveerd kunnen zijn als er niet elk seizoen sterke V'ers degraderen naar mijn compo. de theorie voor sterke teams die promoveren komen zwakke teams in de plaats is dus echt zwaar gelul.
quote]
Piepmodus/UIT
Ik dacht dat jij voor 020 was en niet voor 040
[quote]Verwijderd schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 16:31:
quote]
Piepmodus/UIT
Ik dacht dat jij voor 020 was en niet voor 040

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2006 16:37 ]
Verwijderd
zucht....
met mensen die zich verlagen tot dit uiterst treurige en bedenkelijke niveau communiceer ik niet.
AF! Allebei in je mand! En nu weer lief doen!
Ik probeer in ieder geval geen formidabele spelers voor 2.5 miljoen te verkopen zoals jijVerwijderd schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 12:06:
niks mis met die indeling! toppie sandy
[...]
afzetter. voor 2,5m haal er al 1
Mensen ik denk dat ik maar een uitmuntende of briljante keeper ga halen en dan van de rest van het geld een beetje ga skilltraden op de woensdag-wingplaatsen, kijken hoe dat gaat werken! Mijn keeper moet beter omdat ik nog weleens een vrije trap om mijn oren krijg tegen mijn goed keeper!
Die goede winger ga ik wel voor sparen dan!
Die goede winger ga ik wel voor sparen dan!
Verwijderd
Weet iemand het beste moment om nieuwe spelers te kopen? Ik ben nog niet zo lang bezig en dan kosten spelers weinig en er wordt steeds over mij heen geboden en dat is wel irritant.
Verwijderd
Maakt helemaal niks uit. Er zijn altijd wel minimaal 30.000 mensen online. Wanneer het bedrag van de speler waarop je biedt niet hoog genoeg is zal je altijd worden overboden.Verwijderd schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 17:46:
Weet iemand het beste moment om nieuwe spelers te kopen? Ik ben nog niet zo lang bezig en dan kosten spelers weinig en er wordt steeds over mij heen geboden en dat is wel irritant.
Tip: online zijn tijdens het aflopen van de transferVerwijderd schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 18:05:
[...]
Maakt helemaal niks uit. Er zijn altijd wel minimaal 30.000 mensen online. Wanneer het bedrag van de speler waarop je biedt niet hoog genoeg is zal je altijd worden overboden.
Zo geld moet rollen! Dit was een leuk weekje zeg! Ruim 5mill uit mogen geven! 
Laatste aankoop, dan ga ik me in de tsi waardes van PM spelers verdiepen zodat ik wat spelertjes kan gaan skilltraden op de wingplaatsen op de woensdag!
Yongyut Chumsai (82550755)
20 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die opvliegend en oneerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: Prathet Thai
Total Skill Index (TSI): 18 110
Loon: 6 340 €/week
Eigenaar: 601 JARIRIS
Conditie: rampzalig Keepen: briljant
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: rampzalig
Scoren: waardeloos Spelhervatting: rampzalig
Laatste aankoop, dan ga ik me in de tsi waardes van PM spelers verdiepen zodat ik wat spelertjes kan gaan skilltraden op de wingplaatsen op de woensdag!
Yongyut Chumsai (82550755)
20 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die opvliegend en oneerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: Prathet Thai
Total Skill Index (TSI): 18 110
Loon: 6 340 €/week
Eigenaar: 601 JARIRIS
Conditie: rampzalig Keepen: briljant
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: rampzalig
Scoren: waardeloos Spelhervatting: rampzalig
iemand nog een Mickey Mouse competitie zien ?? Moet je die van mij eens kijken 
1. FC Railrunner 8 42 - 2 (+40) 24
2. Team GO AHEAD EAGLE 8 35 - 10 (+25) 18
3. VV Snoekduik 8 21 - 14 (+7) 13
4. JaCcODiNho's 8 14 - 15 (-1) 13 BOT TEAM
5. afc-maarssen 8 12 - 20 (-8) 10 BOT TEAM
6. Scheemde boys 8 11 - 14 (-3) 9 BOT TEAM
7. Sparta Limburg 8 12 - 32 (-20) 7 BOT TEAM
8. FC~BARCA 8 0 - 40 (-40) 0 WO TEAM (logt in af en toe maar geen opstelling)
Ik heb mezelf maar tot kampioen uitgeroepen, beetje vroeg maar helaas is het seizoen al voorbij..... kloten compo
1. FC Railrunner 8 42 - 2 (+40) 24
2. Team GO AHEAD EAGLE 8 35 - 10 (+25) 18
3. VV Snoekduik 8 21 - 14 (+7) 13
4. JaCcODiNho's 8 14 - 15 (-1) 13 BOT TEAM
5. afc-maarssen 8 12 - 20 (-8) 10 BOT TEAM
6. Scheemde boys 8 11 - 14 (-3) 9 BOT TEAM
7. Sparta Limburg 8 12 - 32 (-20) 7 BOT TEAM
8. FC~BARCA 8 0 - 40 (-40) 0 WO TEAM (logt in af en toe maar geen opstelling)
Ik heb mezelf maar tot kampioen uitgeroepen, beetje vroeg maar helaas is het seizoen al voorbij..... kloten compo
Verwijderd
Ik heb ook zo'n competitie, zit jij ook in de negende?lameeuw schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 19:51:
iemand nog een Mickey Mouse competitie zien ?? Moet je die van mij eens kijken
Die 2 goals tegen... over het hele seizoen had ik eerst 10 ingecalculeerd uitgaande van zich verbeterende teams, maar die calculatie is al bijgesteld naar 5 
Ik zit idd in een 9e div: IX.1993 en ik kan niet zeggen dat ik er vrolijker van geworden ben, de IX.1993 staat op P1500 ongeveer van alle IX. Ofwel een slappe hap
Ik zit idd in een 9e div: IX.1993 en ik kan niet zeggen dat ik er vrolijker van geworden ben, de IX.1993 staat op P1500 ongeveer van alle IX. Ofwel een slappe hap
Verwijderd
moet je eens kijke hoe laag mijn VI. 10 staat
ik kan nu wel 4x achter elkaar kampioen worden maar promoveren wil ik niet!
Echt een "Ik speel in de zesde maar het niveau is achtste" divisieH2opoloër schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 21:27:
moet je eens kijke hoe laag mijn VI. 10 staat![]()
@ H3!N
Sommigen snappen gewoon niet dat er ook "Ik speel in de zesde maar het niveau is vijfde of vierde" divisies zijn
@ Capelle
Skilltraden op de vleugels (in b team) heeft het meest rendement als je het eenmaal doorhebt.
Ga je er "wingers" trainen op pm dan zijn goed vleugelspel redelijk positiespel vrij goedkoop in aanschaf voor in het bteam.
In het ateam zijn geef ik zelf de voorkeur aan minimaal uitmuntend wing en redelijk positiespel. Ook nog passen erbij is veel te duur.
[ Voor 11% gewijzigd door Quintus op 23-06-2006 23:53 ]
Unknown
Thx Quintus, dat eenmaal doorhebben is ook een kwestie van goed TSI/loon vergelijken he? Moet best te doen zijn, je moet het een keer leren toch? Doe ik dat met kale redelijk pm-ers dan zal ik me er financieel geen buil aan vallen. In mijn A-team wilde ik inderdaad minimaal uitmuntend wing en daar kon ik er geen twee van betalen....dus is het een nieuwe keeper geworden die al twee seizoenen op mijn verlanglijstje stond!Quintus schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 23:50:
[...]
Echt een "Ik speel in de zesde maar het niveau is achtste" divisie![]()
@ H3!N
Sommigen snappen gewoon niet dat er ook "Ik speel in de zesde maar het niveau is vijfde of vierde" divisies zijn
@ Capelle
Skilltraden op de vleugels (in b team) heeft het meest rendement als je het eenmaal doorhebt.
Ga je er "wingers" trainen op pm dan zijn goed vleugelspel redelijk positiespel vrij goedkoop in aanschaf voor in het bteam.
In het ateam zijn geef ik zelf de voorkeur aan minimaal uitmuntend wing en redelijk positiespel. Ook nog passen erbij is veel te duur.
Verwijderd
3,5 sandy wel erbij blijven hé? en ik heb hem nog verkocht ook!Sandyman538 schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 17:30:
[...]
Ik probeer in ieder geval geen formidabele spelers voor 2.5 miljoen te verkopen zoals jij
@pm trainen op de wing. tot nu toe nog niet echt het volle rendement eruit gehaald. wingers die en goed zijn en ook nog pm hebben zijn erg duur. ga je al gauw naar de 3m per stuk.
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2006 11:08 ]
Worden daarna nog wel veel meer waard!Verwijderd schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 11:05:
[...]
3,5 sandy wel erbij blijven hé? en ik heb hem nog verkocht ook!
@pm trainen op de wing. tot nu toe nog niet echt het volle rendement eruit gehaald. wingers die en goed zijn en ook nog pm hebben zijn erg duur. ga je al gauw naar de 3m per stuk.
Ik heb een probleempje mensen! In al mijn koopdrift kom ik nu op -600k uit voor de update zondag. Zondagavond komt er wel weer 1.1mill binnen, maar hoe zit het dan met inloggen en zo komende week?
Is dat nog steeds zo? Was toch iets aangepast pas? 5x zal heel zwaar worden idd!Pewwy schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 16:18:
5 keer geloof ik, dat gaat zwaar worden.
Verwijderd
Klopt. Rechtstreeks uit het achtergrond verhaal van Hattrick zelf. Dus je kan inloggen wat je wilt-CKY2K- schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 16:21:
[...]
Is dat nog steeds zo? Was toch iets aangepast pas? 5x zal heel zwaar worden idd!
Het onnodig ingewikkelde faillissementssysteem wordt hervormd: iedereen heeft in geval van financiële problemen twee weken de tijd om weer een economisch gezonde situatie te bereiken, zonder login-beperkingen. De 5-logins-regel is geschrapt.
Ik ook! Thx! Dan hoef ik me nergens druk om te maken!
Verwijderd
dat valt reuze mee. je koopt ze op 19/20 jaar en het duurt gemiddeld een seizoen voor een pop ofzo. tegen die tijd zijn ze alweer flink ouder en per saldo levert het dus weinig op.
maar zoals ik al zei. pm bij wingers zie ik als bonus en niet als inkomsten. leuk om een paar tonnetjes per jaar te pakken, maar rijk wordt je er niet van.
Daarom loont skilltraden ook beter, dan kan zo een paar tonnetjes per week zijn.Verwijderd schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 18:55:
[...]
dat valt reuze mee. je koopt ze op 19/20 jaar en het duurt gemiddeld een seizoen voor een pop ofzo. tegen die tijd zijn ze alweer flink ouder en per saldo levert het dus weinig op.
maar zoals ik al zei. pm bij wingers zie ik als bonus en niet als inkomsten. leuk om een paar tonnetjes per jaar te pakken, maar rijk wordt je er niet van.
Unknown
Skilltraden ga ik ook mee beginnen, maar dan wel op de woensdagen...op de zondagen zou ik liever een winger trainen omdat ik dan met die winger ook gelijk mijn aanval versterkQuintus schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 20:00:
[...]
Daarom loont skilltraden ook beter, dan kan zo een paar tonnetjes per week zijn.
Ik ga van de week maareens verdiepen in TSI en lonen en zo.
Verwijderd
Sexy YP midden in de nacht:
Henko Groenewoud (120944025)
18 (jammer) years, passable form, healthy
Has disastrous experience and solid leadership abilities.
Speciality: Head
Total Skill Index (TSI): 1 800
Wage: 800 €/week
Stamina: inadequate Goalkeeping: disastrous
Playmaking: weak Passing: solid
Winger: solid Defending: poor
Scoring: wretched Set Pieces: wretched
Speciality: Head
Total Skill Index (TSI): 1 800
Wage: 800 €/week
Stamina: inadequate Goalkeeping: disastrous
Playmaking: weak Passing: solid
Winger: solid Defending: poor
Scoring: wretched Set Pieces: wretched
Nou, das stevig beter dan mijn YP, die was dan weliswaar 17, maar kwam niet verder dan slecht keepen en TSI 150 ongeveer.
AAArrggghhhh
YP had slechter gekund!
Dorian Heide (120970569)
Een aangenaam persoon die temperamentvol en berucht is.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 950
Eigenaar: SC Capelle
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: redelijk
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: redelijk
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
Toch weer zo'n 40k of zo.
Gelukkig vanavond alweer op +600k!Er dreigt faillissement!!!
Je club staat op het randje van faillissement, want je hebt de toegestane schuldenlimiet (500 000 €) overschreden. Je hebt nu 2 weken de tijd om dit ongedaan te maken en weer onder de limiet te komen. Dringend advies: regel het zo snel mogelijk!
Als je er niet in slaagt om je schuld naar behoren te verkleinen, wordt je team gelockt en zal eventueel een andere manager jouw plek in Hattrick overnemen. Hou in de gaten dat je financiële overzicht maar eens in de week wordt geüpdatet, zodat deze waarschuwing ook geldig blijft als je boven de limiet zit voordat de wekelijkse update is geweest.
Dus, nogmaals: begin nu meteen spelers te verkopen en de kosten te drukken, of je raakt je club kwijt!
YP had slechter gekund!
Dorian Heide (120970569)
Onder een rots geleefd? Hier kan je gewoon 150k voor krijgen hoor-CKY2K- schreef op zondag 25 juni 2006 @ 09:53:
AAArrggghhhh
[...]
Gelukkig vanavond alweer op +600k!![]()
YP had slechter gekund!
Dorian Heide (120970569)
Mijn yp heeft alleen zwak conditie, matig pm. Ik probeer hem wel te verkopen, misschien hapt er iemand
/▌
Laat even weten wanneer hij de TL op gaat ik wil wel bieden.Verwijderd schreef op zondag 25 juni 2006 @ 03:16:
Sexy YP midden in de nacht:
Verwijderd
Hij staat erop voor 0€Wceend schreef op zondag 25 juni 2006 @ 10:50:
[...]
Laat even weten wanneer hij de TL op gaat ik wil wel bieden.
Verwijderd
YP:
Jason de Jager (120996529)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 3 780
Loon: 2 860 €/week
Keepen: goed
Dat is weer 100k, gaat goed dit seizoen met de keepers
Jason de Jager (120996529)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 3 780
Loon: 2 860 €/week
Keepen: goed
Dat is weer 100k, gaat goed dit seizoen met de keepers
HAM geeft 40k aan...zit er meestal niet al te ver naast.Joss schreef op zondag 25 juni 2006 @ 10:35:
[...]
Onder een rots geleefd? Hier kan je gewoon 150k voor krijgen hoor
Hmm, redelijk mid. Beste pull van dit seizoen, maar toch bevalt het weinig.
Wel een heerlijke naam weer :):
Bo Strohalm (120972101)
Een sympathiek persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een goed leider.
Specialiteit: Koppen
TSI: 340
Loon: 560 €/week
Conditie: matig
Positiespel: redelijk
Passen: waardeloos
Vleugelspel: zwak
Wel een heerlijke naam weer :):
Bo Strohalm (120972101)
Een sympathiek persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een goed leider.
Specialiteit: Koppen
TSI: 340
Loon: 560 €/week
Conditie: matig
Positiespel: redelijk
Passen: waardeloos
Vleugelspel: zwak
Zo 1-0 voor en 55% balbezit....leuk potje zo.
1-0 achter, met 54 procent balbezit. Mijn tegenstander had dit nog veel makkelijker kunnen winnen, maar hij besloot te counteren (hij heeft schijnbaar niet gezien dat mijn twee beste middenvelders rood hadden en hij een beter middenveld kon halen als ik).
/▌
Heerlijke Mickey Mouse compo
4-0 bij rust, 62 % balbezit en voor het eerst een uitverkocht huis
Iets meer dan 81k kaartverkoop dus voor het eerst winst over 2 weken genomen 
En nu Por-Ned volgen
En nu Por-Ned volgen
1-0 achter tegen een veel zwakker team. Hopelijk scoor ik nog een paar keer.
edit: 2-0 achter schiet mij maar lek
edit: 2-0 achter schiet mij maar lek
[ Voor 21% gewijzigd door Wceend op 25-06-2006 21:11 ]
Kansloos aan het verliezen. 0-2 voor, nu 4-2 achter. Kut ME af en toe
2-0 achter nu. (en terwijl ik deze reply type 3-0, 4-0
) Jammer, als ik niet twee rode kaarten had gehad had ik een veel beter middenveld en kon ik hem makkelijk hebben. Nou ja, kan ik die middenvelders meteen met een gerust hart verkopen want kampioenschap is hiermee meteen verkeken.
/▌
Zo mijn eerste wedstrijd als PM trainer: 1-0 beide helften meer balbezit. Tweede helft helemaal duidelijk verschil, maar mijn tegenstander kreeg rood.
Ik ben blij, nu NL nog tegen tien man!
Ik had 1-2 voorspelt na 1-0 achterstand voor NL, dus komt goed (heb tot nu toe alle wedstrijden van NL goed iig
)
Verwijderd
0-4 gewonnen met pic, sterren record van 49
en 188 ratings pic+uit dus we zijn klaar voor de moeilijke wedstrijden over 2 week
oja eerste speler van 6 ster
en 188 ratings pic+uit dus we zijn klaar voor de moeilijke wedstrijden over 2 week
oja eerste speler van 6 ster
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2006 21:53 ]
Nou, 7-1 winst, WEER een tegen goal grmblll, laag sterrengehalte zal ik maar zeggen, dus ik neit helemaal tevreden.
Verwijderd
Met 4-0 verloren. De doelpunten vielen binnen een kwartier (61,74,75,76 minuut). Middenveld kwam ik gewoon te kort.
Verwijderd
Weer 0-0 gespeeld met PIC. Heb al 5 keer gescoord in 9 duels en 9 doelpunten tegen.
Wel weer een record. 37* en 150 Hatstats.
Wel weer een record. 37* en 150 Hatstats.
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2006 00:08 ]
RIP Nederland...eigen schuld...zoveel kansen en dan niet kunnen scoren...de FIFA engine was tegen ons vandaag.
Dit topic is gesloten.