Inderdaad Hein slaat de bal mis
Plan is zo => budget om en bij de 20 miljoen(ik speel 3 4 3 met 1ne winger) en ik train passen.
Ik koop allemaal spelers met matig/redelijk passen(wrsch midds matig, aanvallers redelijk)
A ploeg
3 belgische midds hoofdstat bovennatuurlijk van 21 jaar(loon wat beperken).
3 wereldklasse spitsen van 21 jaar.
1 uitmuntende/briljante winger met iets of wat pm 19 jaar.
B ploeg
1ne briljante midd 19 jaar(In eerste fase van passen training ga ik nog met 2 A midds spelen in de beker tot ik er uit lig, daarna koop ik 2 formi midds bij voor rest vh seizoen).
3 uitmuntende aanvallers van 19 jaar.
1 uitmuntende/briljante winger met iets of wat pm 19 jaar.
ik begin dus met 12 spelers te trainen, en als ik uit beker lig hoop ik er 15 te kunnen trainen in een 2 5 -3 opstelling(alleen tijdens friendly).
Seizoen na seizoen kan ik beetje opbouwen tot ik een B ploeg heb met allemaal wonderbaarlijke spelers(om passen mee te trainen), loon valt goed mee, en om die te verkopen denk ik dat dat op dit moment het beste is/meeste opbrengt.
midds brengen wel pak meer op dan spitsen als ze formi passen of meer hebben ma ik ga 3 4 3 blijven spelen dus moet het maar zo.
Ik train ze allemaal door tot minimum formidabel. A ploeg spelers blijven eventueel tot ze nog hoger zijn, zal afhangen van hoe de reeks is waar ik in zit.
Voorlopig heb ik niet echt betere midds nodig mits ik volgend seizoen ook met een goed/goed trainer ga zitten en gans het seizoen kan picen, en in mijn huidige reeks zou ik dan los kampioen moeten kunnen spelen.
De bedragen die voor spelers met hoge bijstats worden betaald zijn voor midds vrij hoog, en ik vermoed dat alleen multiskilled spelers veel gaan opbrengen in de toekomst. Mischien kan ik mij ooit aanbieden om een speler van de nationale ploeg door te trainen in passen.
Maja anyway, iemand ervaring met lange termijn passentraining? Ik zie het als het GAT in de markt, en het zal mij in ieder geval meer opbrengen dan scoren training. PM training was leuk, ma werd saai. Spitsen trainen heeft mij promotie opgebracht uit VI en in V sta ik nu eerste in mijn eerste seizoen met 5 punten los.
Gelijk de situatie nu is(tot formi passen trainen)
=> uitmuntende spits aankoop 1 miljoen, verkoop 1.6 - 2 miljoen.
=> bovennatuurlijke midd aankoop 2.2 - 2.8 miljoen , verkoop soms 4, heb al 5 miljoen gezien(bij hoger dan formi).
=> wingers, nog nie echt onderzocht, ma passen zal wel zowiezo opbrengen zeker in combi met redelijk/goed pm
Dusja op naar eerste klasse zou ik zeggen

En laat ons niet vergeten wat de invloed gaat zijn op aanvallende ratings
Iemand opmerkingen/tips?
[
Voor 4% gewijzigd door
Verwijderd op 06-07-2006 22:43
]