Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 50 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.746 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Agreeability BuyingSelling
Popular guy 0%26%
Sympathetic guy 0%18%
Pleasant guy 25%15%
Controversial person 55%0%
Nasty fellow 79%0%

Aldus de wiki. Dus als je een populair persoon koopt krijg je geen TS-Drop. De percentages zijn natuurlijk de kans dat je een daling krijgt.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2006 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 03 juli 2006 @ 15:24:
Verder staan er 3 spelers op scherp wat gele kaarten betreft. Kom je op een totaal van 15 gele kaarten en 2 directe rode kaarten. Kan iemand hier nog overheen?
mijn team heeft momenteel 2 rode kaarten en 17 gele kaarten.

mijn divisie (VI.193) is zowiezo een beetje aan de hoge kant qua kaarten. 87 keer geel en 9 keer rood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 11:08:
[...]

87 keer geel en 9 keer rood
Ivanov ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik lees ineens dat enkelen overstappen naar PM trainen en dan oude trainees gaan halen zonder bijstats. ik vind het allemaal prima, maar ik wil niemand zometeen horen dat ze niet veel opleveren hé? :) Dat geef ik je namelijk nu al even op een preseteerblaadje. Ik zou echt voor die bijstats gaan en 17 jaar. Ok je team maakt een vrijeval in ratings, maar over 2 seizoenen heb je in ieder geval geld.

Of een mix kan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze beste man is volgens mij idd vaste fluiter in mijn divisie (heb al een keer 4 keer geel en 1 keer rood gekregen in 1 wedstrijd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08:40

Flipm0de

geen

Verwijderd schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 11:25:
ik lees ineens dat enkelen overstappen naar PM trainen en dan oude trainees gaan halen zonder bijstats. ik vind het allemaal prima, maar ik wil niemand zometeen horen dat ze niet veel opleveren hé? :) Dat geef ik je namelijk nu al even op een preseteerblaadje. Ik zou echt voor die bijstats gaan en 17 jaar. Ok je team maakt een vrijeval in ratings, maar over 2 seizoenen heb je in ieder geval geld.

Of een mix kan ook.
ik haal ze nu met 17 goed/redelijk of redelijk/redelijk
voor spelers die er meteen moeten staan heb ik echt geen geld voor bijstats, dan zit je met formidabel/redelijk 19jr al over de miljoen

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een 17 goed/redelijk zit je ook al snel tegen het miljoen aan. althans hoog goed. trouwens passen levert veel meer op bij mids(kost ook stukken meer), maar toch is een mid met def ook wel handig erbij. 2x passen en 1x def heb ik nu in beide teams.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2006 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 12:10:
een 17 goed/redelijk zit je ook al snel tegen het miljoen aan. althans hoog goed. trouwens passen levert veel meer op bij mids(kost ook stukken meer), maar toch is een mid met def ook wel handig erbij. 2x passen en 1x def heb ik nu in beide teams.[/quote]

die markt (goed pm, met goed def) is echt drama op dit moment. Een 17 jarige spelert voor slecht 100K meer dan zijn 18 jarige equivalent. PIEP!!!!!

Voor 185K verkocht:
Roberto Atzeni
TSI=1250, 18 years, passable form
Stamina: inadequate Goaltending: disastrous
Playmaking: solid Passing: poor
Winger: wretched Defending: solid
Scoring: poor Set Pieces: weak

voor 285K verkocht:
Per Olsen
TSI=870, 17 years, weak form
Stamina: poor Goaltending: disastrous
Playmaking: solid Passing: weak
Scoring: wretched Set Pieces: wretch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de

Flipm0de

geen

Verwijderd schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 12:42:
[quote]Verwijderd schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 12:10:
een 17 goed/redelijk zit je ook al snel tegen het miljoen aan. althans hoog goed. trouwens passen levert veel meer op bij mids(kost ook stukken meer), maar toch is een mid met def ook wel handig erbij. 2x passen en 1x def heb ik nu in beide teams.[/quote]

die markt (goed pm, met goed def) is echt drama op dit moment. Een 17 jarige spelert voor slecht 100K meer dan zijn 18 jarige equivalent. PIEP!!!!!

Voor 185K verkocht:
Roberto Atzeni
TSI=1250, 18 years, passable form
Stamina: inadequate Goaltending: disastrous
Playmaking: solid Passing: poor
Scoring: poor Set Pieces: weak

voor 285K verkocht:
Per Olsen
TSI=870, 17 years, weak form
Stamina: poor Goaltending: disastrous
Playmaking: solid Passing: weak
Scoring: wretched Set Pieces: wretch
wow, ik ga meteen ff kijken. _/-\o_ Maar kan ook komen doordat de site zo traag was daarnet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-09 18:57
Ik heb zoals H3!N aangaf een mix gedaan. 3x 17jr goed/redelijk en 3x 19jr uitmuntend zonder bijstats. Waarom 19jr uitmuntend? Dan haal ik nog een redelijk middenveld en degradeer ik volgend seizoen niet meteen. :P Dat ze over twee seizoenen niet zoveel opleveren maakt niet uit, ze hebben me ook niet veel gekost (ongeveer 800k max). De 17 jarigen heb ik max halverwege goed gekocht anders werd het steeds al snel 1.2mill voor een trainee en dat had ik niet. Nou ja had ik wel maar wilde ook nog een keeper kopen en die heeft me ook 2mill gekost. Was wel een leuk weekje tijdens die switch...lekker veel shoppen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flipm0de schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 14:23:
[...]

wow, ik ga meteen ff kijken. _/-\o_ Maar kan ook komen doordat de site zo traag was daarnet
Dat is het hem nu juist. Ik had daar goed op gelet en de 2 spelerts gisterenavond af laten lopen en toen was de site al uren weer online. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik koop eigenlijk altijd volgens een vast ritueel qua trainees (train dus pm).

Basis:
een spelmaker, dus met redelijk passen en technisch als specialiteit
een stofzuiger, dus met redelijk verdedigen en krachtig als specialiteit
een diepgaande kerel, met matig/matig of redelijk/redelijk voor beiden en snel als specialiteit

De diepgaande zet ik dan als op de plek van de verdediging als "extra middenvelder" zodat er geen stats verloren gaan, en de spelmaker centraal op het middenveld aanvallend en de stofzuiger centraal op het middenveld verdedigend. Zo benut je iedereen op zijn kwaliteiten en gebruik je niemand verkeerd waardoor je hem niet optimaal benut.

Reserve:
hetzelfde uiteraard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 16:13:
Ik koop eigenlijk altijd volgens een vast ritueel qua trainees (train dus pm).

Basis:
een spelmaker, dus met redelijk passen en technisch als specialiteit
een stofzuiger, dus met redelijk verdedigen en krachtig als specialiteit
een diepgaande kerel, met matig/matig of redelijk/redelijk voor beiden en snel als specialiteit

De diepgaande zet ik dan als op de plek van de verdediging als "extra middenvelder" zodat er geen stats verloren gaan, en de spelmaker centraal op het middenveld aanvallend en de stofzuiger centraal op het middenveld verdedigend. Zo benut je iedereen op zijn kwaliteiten en gebruik je niemand verkeerd waardoor je hem niet optimaal benut.

Reserve:
hetzelfde uiteraard
Prachtig idee, ben alleen zelf een beetje bang dat dit teveel naar de realiteit riekt en dat Hattrick nou net niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Daar ben ik ook bang voor, ik stel liever aanvallende mids op trouwens om mijn aanval te boosten, mijn verdediging is goed zat als ex def trainer. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 17:07:
[...]

Prachtig idee, ben alleen zelf een beetje bang dat dit teveel naar de realiteit riekt en dat Hattrick nou net niet...
Haha, ow dat zal best idd, maar veel last heb je er niet van om het wel te doen :9

Het verhoogt het spelplezier bij mij iig, voor zover dat mogelijk is dan. Zo doe ik dat ook op overige posities trouwens, verdedigers met koppen als specialiteit zodat ze én goed verdedigen én bij dode spelmomenten zowel verdedigend als aanvallend een meerwaarde zijn (heb een goddelijk SP-er in de selectie namelijk), vleugels met snel als specialiteit zodat ze lekker kunnen rennen en die bal voorgeven naar of mijn spits die koppen als specialiteit heeft, en mist hij hem dan valt hij voor de voeten van mijn technische spits, die kapt dan vervolgens wat uitkomende verdedigers uit en rost hem dan alsnog in de kruizing...

okok ik sla door :D

Maar zoals je ziet, het verhoogt het spelplezier :*) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:16
-CKY2K- schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 18:22:
Daar ben ik ook bang voor, ik stel liever aanvallende mids op trouwens om mijn aanval te boosten, mijn verdediging is goed zat als ex def trainer. :P
Haha, dat zegt niks, ik heb ook nog maar 1 wonderbaarlijk, 1 uitmuntend en 3 uitstekende verdedigers over na mijn switch naar vleugel (en die uitmuntend en uitstekends hebben ook nog eens hoger vleugelspel dan verdedigen ondertussen ;)) Ik kom er nu achter dat ik misschien nog een verdedigertje had moeten houden (mijn wonderbaarlijk is hoog +5 geblesseerd :()

[ Voor 12% gewijzigd door Coca-Cola op 04-07-2006 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de

Flipm0de

geen

nu een paar spelers gekocht:

Carlos Miguel Filho
TSI = 1 320, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider [Krachtig]

Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: matig
Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht
Scoren: matig Spelhervatting: waardeloos

Domas Buryjus
TSI = 1 570, 18 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider

Positiespel: formidabel Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak

Mierko Vázquez
TSI = 820, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider

Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: redelijk
Vleugelspel: matig Verdedigen: waardeloos
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht

en deze heb ik maar weer tekoop gezet: 8)7
Malte Liljenhult
TSI = 550, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider

Positiespel: redelijk Passen: slecht
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos

nu even wachten tot donderdag tot hopenlijk al me defs eruit gaan !!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Antonio Ron
22 jaar, waardeloos in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft slecht ervaring en is een waardeloos leider.

Specialiteit: Technisch

Nationaliteit: España
Total Skill Index (TSI): 14 620
Loon: 11 688 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Wodka United

Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: wereldklasse Passen: waardeloos
Scoren: matig Spelhervatting: zwak

1.65 miljoen :D (ja ok, crap vorm, maar wat een prijs :D )

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wybo schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 23:32:
Antonio Ron

Waarom koop je dat soort gasten? Koop dan een briljant met goede bijstats :/
Niet blind staren op enkel de hoofstad en daar zo hoog mogelijk voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Wybo schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 23:32:
Antonio Ron

:( Zulke gasten heb ik dus te koop (3, 2 van 22, 1 van 20) staan :D
[edit]Nou ja, te koop. Moet ze kwijt. Ga ze natuurlijk niet tegelijk te koop zetten (dan concurren ze met elkaar :))

[ Voor 10% gewijzigd door Marzman op 04-07-2006 23:47 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik weet niet waarom je dat scoren arceert, maar daar wordt ie niet beter of duurder van. wel een belachelijke prijs, maarja dan moet je hem er ook maar niet voor die prijs op zetten. en nogmaals mids zonder bijstats zijn niet zo duur, nooit geweest ook.

voorbeeld: HAM geeft 3,6m aan voor een 21 jr wereldklasse met redelijk passen. zo zie je maar dat je bijna 1-1,5m extra vangt voor dat passen. hoewel deze kerel in mijn ogen toch wel 2,5m waard was maarja... koopjes heb je er altijd tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:16
Verwijderd schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 23:43:
[...]

Waarom koop je dat soort gasten? Koop dan een briljant met goede bijstats :/
Niet blind staren op enkel de hoofstad en daar zo hoog mogelijk voor.
Wat doet dat goed passen in godsnaam dat het meer waard is dan 2 skilllevels PM meer. Dat goed passen draagt misschien 2 sublevels bij aan je centrale aanval, maar die 2 levels PM zorgen dat je gewoon een stuk beter middenveld hebt.
Ik ben ook helemaal voor bijstats, maat ik heb het idee dat de meeste mensen zich er een beetje blind op staren... ik bedoel, 1.6 miljoen meer waard met redelijk passen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik arceer niks, dat doet foxtrick :)

de reden waarom ik deze gast kocht en niet een met bijstats is dat de prijs van deze gewoon beter was dan gasten met bijstats. Daarnaast moet mijn middenveld omhoog. En daar heb ik nu eenmaal meer PM voor nodig. En tot slot ben ik van mening dat 1 kale speler prima is, vanwege het feit dat je een 'extra inner' nodig hebt, en dat bijstats op die positie er iets minder toe doen.

/edit: sowieso kijk ik niet naar zo hoog mogelijk hoofdstat, maar naar hoog mogelijk hoofdstat met beetje normaal loon :)

bijstats ja, maar dan wel formi of hoger passen of zo. Want ik snap niet waarom men wel wereldklasse hoofdstat wil en dan opeens matig passen als bijstat ziet. Op dat niveau met die ratings is dat gewoon onzin IMHO.

[ Voor 33% gewijzigd door ArthurMorgan op 05-07-2006 07:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wens je veel succes met het aanschaffen van een reusachtig pm met wonderbaarlijk passen. laat je me even weten hoe duur ie was? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
haha LOL :)

dat zijn qua aanschafprijzen weer erg dure spelers, maar als je vervolgens naar de prestaties en het loon kijkt zijn ze erg interessant hoor. (al zal je als je niet eeuwig wilt zoeken ws genoegen moeten nemen met uitmuntend passen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Wybo schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 07:55:

de reden waarom ik deze gast kocht en niet een met bijstats is dat de prijs van deze gewoon beter was dan gasten met bijstats. Daarnaast moet mijn middenveld omhoog. En daar heb ik nu eenmaal meer PM voor nodig. En tot slot ben ik van mening dat 1 kale speler prima is, vanwege het feit dat je een 'extra inner' nodig hebt, en dat bijstats op die positie er iets minder toe doen.

/edit: sowieso kijk ik niet naar zo hoog mogelijk hoofdstat, maar naar hoog mogelijk hoofdstat met beetje normaal loon :)

bijstats ja, maar dan wel formi of hoger passen of zo. Want ik snap niet waarom men wel wereldklasse hoofdstat wil en dan opeens matig passen als bijstat ziet. Op dat niveau met die ratings is dat gewoon onzin IMHO.
Je hebt wel een punt mbt die matige bijstats, maar vanaf redelijk merk je toch wel een duidelijke toevoeging hoor, is ook wat H3!N aangaf.

@H3!N: heb je in HAM wel staan dat hij de TPE neemt van de laatste 21 dagen? ;)

Ik hoop mijn mids zonder bijstats over twee seizoen voor het dubbele te verkopen als waar ik ze voor gehaald heb en als ik dat zo lees moet dat wel lukken, zelfs voor deze belachelijke prijs! :)

Vanmiddag een oefenpotje tegen dhr R Koeman, hoop dat we elkaar heel laten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
tuurlijk merk je een toevoeging. Maar wat ik bedoel is, van matig laag aanval naar matig zeer hoog aanval is handig. Maar om veel geld te betalen van uitstekend laag naar uitstekend zeer hoog is best wel zonde van je geld.
HT draait niet om bruto verhoging maar om de verhoudingen. (Waarbij ik wel aanteken dat er voor passen ws wel ergens een verborgen scoorfunctie is, maar ik heb wel het gevoel dat dat vooral voor spitsen geldt....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wybo schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 07:55:

Ik koop bijstats voor pm trainees altijd op redelijk (hoger kan ik nog niet betalen). Maar voor zo'n "extra middenvelder" koop ik bv redelijk (passen) en redelijk (verdedigen) als bijstats, of matig/matig. Dat verschil merk je wel in vergelijking met waardeloos/rampzalig denk ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Coca-Cola schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 21:12:
[...]

Haha, dat zegt niks, ik heb ook nog maar 1 wonderbaarlijk, 1 uitmuntend en 3 uitstekende verdedigers over na mijn switch naar vleugel (en die uitmuntend en uitstekends hebben ook nog eens hoger vleugelspel dan verdedigen ondertussen ;)) Ik kom er nu achter dat ik misschien nog een verdedigertje had moeten houden (mijn wonderbaarlijk is hoog +5 geblesseerd :()
Tsja verschil moet er zijn he? Ik heb 3 wereldklasse defs rondlopen nu. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Ik zorg dat ik over drie seizoenen ook 3 wereldklasse of bovennatuurlijk defs met uistekend passen heb. Daarna kan de boel in de verkoop en ga ik spitsen trainen in een counteropstelling :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja pewwy ga jij maar lekker counter 5-2-3 ofzo spelen. god wat hoop ik bij jou in de compo te komen. 6 rijsttafels. ik ga ze nu al bestellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de

Flipm0de

geen

is er nog iemand op zoek naar defs of wingers?
me halve team staat te koop, sommige voor lage prijzen anderen weer tegen de marktprijs aan.

Heb weer wat financieen nodig om verder te shoppen.

teamid (769777)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Flipm0de schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 14:26:
is er nog iemand op zoek naar defs of wingers?
me halve team staat te koop, sommige voor lage prijzen anderen weer tegen de marktprijs aan.

Heb weer wat financieen nodig om verder te shoppen.

teamid (769777)
Al je spelers tegelijk te koop zetten? Dat zou ik nooit doen, dan concurreren ze met elkaar op de TL markt.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Verwijderd schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 14:09:
ja pewwy ga jij maar lekker counter 5-2-3 ofzo spelen. god wat hoop ik bij jou in de compo te komen. 6 rijsttafels. ik ga ze nu al bestellen!
Ik heb helemaal geen 5 defs meer nodig dan. 4-3-3 is al een goede optie :) En dan nog, ook met 5-2-3 win ik van je ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Marzman schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 16:29:
[...]

Al je spelers tegelijk te koop zetten? Dat zou ik nooit doen, dan concurreren ze met elkaar op de TL markt.
Valt erg mee hoor Marz, zijn vaak niet dezelfde spelers! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pewwy schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 16:33:
[...]

Ik heb helemaal geen 5 defs meer nodig dan. 4-3-3 is al een goede optie :) En dan nog, ook met 5-2-3 win ik van je ;)
Ik wens je nogmaals veel succes en ik kom graag bij je in de compo met zulke taktieken. Toch minimaal 6 punten per seizoen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarinsarin
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-03 14:03
hee, ik heb al een paar 5-2-3 overwinningen in de zak dit seizoen ja
(waaronder een met 1,5% BB)
maar ja, dan zal het natuurlijk wel weer aan mijn tegenstanders liggen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 02 juli 2006 @ 15:13:
Met het oog op handhaving wil ik vanavond inkopen doen en zet ik twee luitjes op de tl, nou is mijn vraag of iemand hier met een flinke bankrekening alvast het openingsbod zou willen bieden zodat ik nu inkopen kan doen voor vanavond. Ze lopen af op woensdag:

Rudie Oosterloo (42007683)
TSI = 29 070 , 23 years, passable form
Has weak experience and weak leadership abilities

Stamina: excellent Keeper: disastrous
Playmaking: passable Passing: solid
Winger: poor Defending: poor
Scoring: magnificent Set pieces: poor

openingsbod 2 miljoen

Maikel Peletier (56681559)
TSI = 50 600 , 21 years, weak form
Has poor experience and weak leadership abilities [Unpredictable]

Stamina: excellent Keeper: disastrous
Playmaking: titanic Passing: inadequate
Winger: inadequate Defending: inadequate
Scoring: poor Set pieces: weak

openingsbods 3 miljoen

Ze zullen gezien het tijdstip in het seizoen niet voor de volle buit weggaan, maargoed ik heb geen keus.
Had ik toch mooi ff gelijk dat ze wel verkocht zouden worden >:)

Respectievelijk voor 2 081 000 € en 3 000 000 € :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 17:45:
[...]

Had ik toch mooi ff gelijk dat ze wel verkocht zouden worden >:)

Respectievelijk voor 2 081 000 € en 3 000 000 € :+
Het enige wat ik daarop kan zeggen is dat je domme bieders had, aangezien ze voor zoveel geld een veel betere speler hadden kunnen kopen. Ik gooi het op geluk. Daag :)

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Mocht er iemand een openingsbod hebben geplaatst dan was hij mogelijk de lul geweest. Dat was het punt dat eerder gemaakt werd. Een openingsbod moet niet het eindbod zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door Pewwy op 05-07-2006 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:31
Hey, hoe zit het nou met het trainen.

Een traningsweek is van zondag tot en met vrijdag (eerst wedstrijd, dan oefen, dan update op vrijdag.

Of van maandag tot zondag (eerst oefen, dan update op vrijdag, dan wedstrijd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Laatst online: 16-09 17:44

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Mich schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 18:10:
Hey, hoe zit het nou met het trainen.

Een traningsweek is van zondag tot en met vrijdag (eerst wedstrijd, dan oefen, dan update op vrijdag.

Of van maandag tot zondag (eerst oefen, dan update op vrijdag, dan wedstrijd)
Ik dacht de eerste optie die je aangeeft. Maar wat boeit dat verder eigenlijk ?? Gewoon op je trainingsplaatsen verschillende spelers neerzetten op woensdag en zondag en dan krijgen ze netjes training.

van de hattrick site:

Elke week kun je kiezen wat je wilt trainen. Het effect van de wekelijkse training zal altijd blijken in de nacht van donderdag op vrijdag, dus je moet je trainingsorder voor die tijd veranderen als je dat zou willen.

dus lijkt me inderdaad van zondag tot en met vrijdag ;)

[ Voor 23% gewijzigd door lameeuw op 05-07-2006 18:23 ]

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sandyman538 schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 17:56:
[...]

Het enige wat ik daarop kan zeggen is dat je domme bieders had, aangezien ze voor zoveel geld een veel betere speler hadden kunnen kopen. Ik gooi het op geluk. Daag :)
Nounou, jij bent aardig. Ken zeker niet tegen het warme weer :P

Doe maar rustig hoor, ik kan achteraf niets anders dan jullie (en jou voorop :Y) ) gelijk geven. Al had ik gedacht dat die spits er wel voor meer zou uit gaan (2.5 ofzo) nadat ik zag dat gister en eergister minder goede spitsen (in tsi dan, want wel zelfde stats) er voor meer uitgingen. Maargoed 3uur 's middags is ook niet de beste tijd doordeweeks :) Die middenvelder had ik niet eens op gerekend, hij was dan ook precies geboden op het moment dat hij afliep :D

Wat een bagger transfermarkt dan zeg :/ Maargoed, andersom met inkopen heb je daar ook weer profijt van dus wat dat betreft trekt zich dat weer weer in balans (hoop ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
Verwijderd schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 18:27:
[...]
Nounou, jij bent aardig. Ken zeker niet tegen het warme weer :P

Doe maar rustig hoor, ik kan achteraf niets anders dan jullie (en jou voorop :Y) ) gelijk geven. Al had ik gedacht dat die spits er wel voor meer zou uit gaan (2.5 ofzo) nadat ik zag dat gister en eergister minder goede spitsen (in tsi dan, want wel zelfde stats) er voor meer uitgingen. Maargoed 3uur 's middags is ook niet de beste tijd doordeweeks :) Die middenvelder had ik niet eens op gerekend, hij was dan ook precies geboden op het moment dat hij afliep :D

Wat een bagger transfermarkt dan zeg :/ Maargoed, andersom met inkopen heb je daar ook weer profijt van dus wat dat betreft trekt zich dat weer weer in balans (hoop ik).
Tis alleen wel dat de trainers verlies draaien. Reken maar eens uit wat je kwijt bent aan loon voor je spelers, zoveel winst draai je dan echt niet meer als je 3/4 seizoenen zo'n ventje door traint :/ Kan je bijna net zo goed niet trainen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 18:36:
[...]

Tis alleen wel dat de trainers verlies draaien. Reken maar eens uit wat je kwijt bent aan loon voor je spelers, zoveel winst draai je dan echt niet meer als je 3/4 seizoenen zo'n ventje door traint :/ Kan je bijna net zo goed niet trainen :9
Het duurt allemaal even wat langer inderdaad, maar dat maakt het wel interessanter in mijn ogen. Fout beleid wordt dan ook direct afgestraft en kan je weer seizoenen laten achterlopen op de weg naar de Eredivisie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Kheb even een snelle berekening gemaakt van een voorbeeldspeler van mij... het valt op zich nog wel mee wat voor winst je draait over een speler, gekocht op 17 jarige leeftijd aan het begin, verkocht op 21 jarige leeftijd helft van het seizoen net na poppen:

Gekocht: 165000
17j - 16*960= 15360
18j - 16*1944= 31104
19j - 16*3120= 49920
20j - 16*7752= 124032
21j - 8*14088= 112704
Totale kosten: 498120

Verkocht: 2125000
Winst: 1626880

Het zijn alleen geen miljoenen winst meer per seizoen natuurlijk, maargoed. Zolang het winst is van boven de mil zal je me niet meer horen klagen :X

[ Voor 3% gewijzigd door Joss op 05-07-2006 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Zo, en in ieder geval weer een puntje gehaald in de GoT-Cup :p Valt me alles mee tot nu toe, had wel een aframmeling verwacht ondertussen. Nou jah, dan maar volgende week tegen Santo Boma :p

Nu nog ff HO aan de praat zetten in Suse en ik kan weer verder werken aan het teampje :)

[ Voor 20% gewijzigd door lameeuw op 05-07-2006 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
0-4 tegen een team uit de V op counter :) Volgens mij wint iedereen van mijn team Hein ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Hmmm dhr R Koeman heeft 1 van mijn defs eraf getrapt met +3...en had nog geen reserve def in dienst. Ga maar naar een opa reserve op zoek...iemand suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met 6-0 verloren van Wubmastert. Had eigenlijk ook niets anders verwacht, maar waarom moet hij mijn reserve keeper er nou voor 1 week afschoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online
* * * GoT Cup * * *

De standen van de 2e ronde van de GoT Cup zijn weer bijgewerkt, en uiteraard te bewonderen op http://gottrick.bitxs.com. Hulde aan iedereen dat alle wedstrijden doorgang hebben kunnen vinden en er geen enkele walk-over heeft plaatsgevonden! Super. _/-\o_

* * * GoT Cup * * *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik realiseer me bij het zijn van de stand pas dat ik ben uitgeschakkeld met 0 doelpunten voor en 9 tegen, maar ja wat wil je ook als je in een poule zit met 2 veel sterkere tegenstanders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pewwy schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 19:27:
0-4 tegen een team uit de V op counter :) Volgens mij wint iedereen van mijn team Hein ;)
aggut pewwy wint ook een keer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Hmm 1 van mijn wingers is geschorst zondag en aangezien ik geen vervanging heb voor deze opa wordt het maar weer een keer 4-4-2 met 1 van mijn woensdag trainees als aanvallende def, eens in HAM kijken vanavond wat voor mid ik dan haal... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm wub heeft duidelijk de beste ratings. was dat je b-team? anders kan je die beker nu wel aan hem geven :)

[edit]

ik heb nog 1m op de bank en ik speel zondag thuis (vol huis). ik wil graag een betere def kopen.
wie wil even een bod doen op een def van mij? 27jr uitmuntend def, redelijk EXP en haalt 5* in goeie vorm. Wat is een redelijk openeningsbod? 850k?

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2006 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na enkele seizoenen PM en 3 seizoenen scoren ga ik nu overstappen naar passen trainen :)

Moet veel geld mee te verdienen zijn, je koopt ze met matig/redelijk passen aan en verkoopt ze op formidabel. Vooral midds brengen veel op. Spitsen iets minder.

In mijn eerste seizoen in V sta ik nog steeds eerste met 5 punten voorsprong(wel een gemiddelde reeks, niet echt topper). Wie weet rechtstreeks naar IV als het er in zit, ma ik zit nu in een ideale reeks om een trainingoverstap te maken, we zullen zien wat het einde van het seizoen brengt.

Is er iemand die ook met passen bezig is? Ik ga ze proberen matig/redelijk aan te kopen. kga 3 bovennatuurlijke midds kopen van 21 jaar, 1 briljante van 19, kga 3 spitsen houden(wereldklasse scoren alle 3 dacht ik, van 21 jaar), en 3 uitmuntende spitsen van 19 jaar met matig/redelijk passen(voor eerste matchen beker tot toppers komen, en als ik er uit lig).
De 2 wingers worden ook vervangen door jongere spelers(ik speel 3 4 3 met 1ne winger).

Dus ik zou tot ik uit de beker lig in mijn eerste passen seizoen 12 spelers trainen(want ik heb nog nie genoeg geld om 2 extra bovennatuurlijke midds te kopen voor beker). En als ik uit beker lig koop ik mij 2 extra briljante midds die ik dan telkens nog een dik half seizoen verder train, en ga ik wrsch 2 5 3 spelen in friendlys(wrsch nog ergens enne speler kopen, of verdediger mee laten spelen op middenveld)

Wat denken jullie? :)

Binnen 2 seizoenen zeker naar IV, kan daar het geld goed gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lameeuw schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 19:20:
Zo, en in ieder geval weer een puntje gehaald in de GoT-Cup :p Valt me alles mee tot nu toe, had wel een aframmeling verwacht ondertussen. Nou jah, dan maar volgende week tegen Santo Boma :p
U vraagt om een aframmeling >:) Kan geregeld worden hoor.
Moet je wel even een feestopstelling maken, want zoveel verschil zit er niet tussen onze teams :) Ik ben ook maar een omhoog gevallen VIII speler. Vorig seizoen met veel geluk 2e geworden in de XI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de

Flipm0de

geen

zo het geld stroomt binnen,

heb 3 17jr midds gekocht met goed PM/ redelijk passen.

2 18jarige formidabele PM/ matig passen. Maar als alles goed gaat kan ik misschien toch voor formidabel/redelijk gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Flipm0de schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 18:14:
zo het geld stroomt binnen,

heb 3 17jr midds gekocht met goed PM/ redelijk passen.

2 18jarige formidabele PM/ matig passen. Maar als alles goed gaat kan ik misschien toch voor formidabel/redelijk gaan.
Klinkt eerder alsof het geld eruit gestroomd is dan :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 12:45:
Na enkele seizoenen PM en 3 seizoenen scoren ga ik nu overstappen naar passen trainen :)

Moet veel geld mee te verdienen zijn, je koopt ze met matig/redelijk passen aan en verkoopt ze op formidabel. Vooral midds brengen veel op. Spitsen iets minder.

In mijn eerste seizoen in V sta ik nog steeds eerste met 5 punten voorsprong(wel een gemiddelde reeks, niet echt topper). Wie weet rechtstreeks naar IV als het er in zit, ma ik zit nu in een ideale reeks om een trainingoverstap te maken, we zullen zien wat het einde van het seizoen brengt.

Is er iemand die ook met passen bezig is? Ik ga ze proberen matig/redelijk aan te kopen. kga 3 bovennatuurlijke midds kopen van 21 jaar, 1 briljante van 19, kga 3 spitsen houden(wereldklasse scoren alle 3 dacht ik, van 21 jaar), en 3 uitmuntende spitsen van 19 jaar met matig/redelijk passen(voor eerste matchen beker tot toppers komen, en als ik er uit lig).
De 2 wingers worden ook vervangen door jongere spelers(ik speel 3 4 3 met 1ne winger).

Dus ik zou tot ik uit de beker lig in mijn eerste passen seizoen 12 spelers trainen(want ik heb nog nie genoeg geld om 2 extra bovennatuurlijke midds te kopen voor beker). En als ik uit beker lig koop ik mij 2 extra briljante midds die ik dan telkens nog een dik half seizoen verder train, en ga ik wrsch 2 5 3 spelen in friendlys(wrsch nog ergens enne speler kopen, of verdediger mee laten spelen op middenveld)

Wat denken jullie? :)

Binnen 2 seizoenen zeker naar IV, kan daar het geld goed gebruiken :)
ja ik zou enorm staan te springen om 18-19 jarigen met matig pm en formidabel passen. waar kan ik die order paatsen? koop dan GOEIE trainees met goed pm en goed passen en train die op tot uitmuntend en die na een seizoen verpatsen. dat levert nog iets op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de

Flipm0de

geen

Joss schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 18:15:
[...]

Klinkt eerder alsof het geld eruit gestroomd is dan :9
ja dat ook, maar gelukkig is er meer binnengekomen.

Hebben de PM trainers nog tips over wat te doen met de winger trainingsplekken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Verwijderd schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 18:24:
[...]

ja ik zou enorm staan te springen om 18-19 jarigen met matig pm en formidabel passen. waar kan ik die order paatsen? koop dan GOEIE trainees met goed pm en goed passen en train die op tot uitmuntend en die na een seizoen verpatsen. dat levert nog iets op.
Volgens mij begrijp jij hem verkeerd. Je gaat echt geen trainees met matig pm kopen als je in V speelt (hij heeft het over matig/redelijk passen)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Verwijderd schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 13:38:
[...]

U vraagt om een aframmeling >:) Kan geregeld worden hoor.
Moet je wel even een feestopstelling maken, want zoveel verschil zit er niet tussen onze teams :) Ik ben ook maar een omhoog gevallen VIII speler. Vorig seizoen met veel geluk 2e geworden in de XI
Er zit inderdaad minder verschil in dan ik eerst dacht. Je mid is wel beter (waardeloos hoog / zeer hoog tegen waardeloos laag). Mijn verdediging lijkt ietwat hoger te zitten dan de jouwe en de aanval spant erom. Nou jah, we zullen zien hoe of wat, maar een circusopstelling hoef je niet te verwachten :p Mijn eerste keeper speelt gewoon (die heeft gisteren veel balletjes gepakt dus die mag nog ff blijven :p) en voor de rest alleen nog een def uit het A-team omdat ik maar 5 defs heb. Voor de rest hetzelfde zootje ongeregeld als altijd op de woensdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flipm0de schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 18:25:
[...]

ja dat ook, maar gelukkig is er meer binnengekomen.

Hebben de PM trainers nog tips over wat te doen met de winger trainingsplekken?
skilltrade

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2006 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de

Flipm0de

geen

hmmm, dat is misschien voor de toekomst een goeie optie, maar ik heb nu totaal geen ervaring met wingers en PM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik bedoel op woensdag gewoon skilltrades voor pm op de vleugel zetten zodat ze 50% training krijgen en voor op zondag gewoon vleugels kopen om te trainen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marzman schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 18:27:
[...]

Volgens mij begrijp jij hem verkeerd. Je gaat echt geen trainees met matig pm kopen als je in V speelt (hij heeft het over matig/redelijk passen)
Inderdaad Hein slaat de bal mis :)

Plan is zo => budget om en bij de 20 miljoen(ik speel 3 4 3 met 1ne winger) en ik train passen.

Ik koop allemaal spelers met matig/redelijk passen(wrsch midds matig, aanvallers redelijk)

A ploeg

3 belgische midds hoofdstat bovennatuurlijk van 21 jaar(loon wat beperken).
3 wereldklasse spitsen van 21 jaar.
1 uitmuntende/briljante winger met iets of wat pm 19 jaar.

B ploeg

1ne briljante midd 19 jaar(In eerste fase van passen training ga ik nog met 2 A midds spelen in de beker tot ik er uit lig, daarna koop ik 2 formi midds bij voor rest vh seizoen).
3 uitmuntende aanvallers van 19 jaar.
1 uitmuntende/briljante winger met iets of wat pm 19 jaar.

ik begin dus met 12 spelers te trainen, en als ik uit beker lig hoop ik er 15 te kunnen trainen in een 2 5 -3 opstelling(alleen tijdens friendly).

Seizoen na seizoen kan ik beetje opbouwen tot ik een B ploeg heb met allemaal wonderbaarlijke spelers(om passen mee te trainen), loon valt goed mee, en om die te verkopen denk ik dat dat op dit moment het beste is/meeste opbrengt.

midds brengen wel pak meer op dan spitsen als ze formi passen of meer hebben ma ik ga 3 4 3 blijven spelen dus moet het maar zo.

Ik train ze allemaal door tot minimum formidabel. A ploeg spelers blijven eventueel tot ze nog hoger zijn, zal afhangen van hoe de reeks is waar ik in zit.

Voorlopig heb ik niet echt betere midds nodig mits ik volgend seizoen ook met een goed/goed trainer ga zitten en gans het seizoen kan picen, en in mijn huidige reeks zou ik dan los kampioen moeten kunnen spelen.

De bedragen die voor spelers met hoge bijstats worden betaald zijn voor midds vrij hoog, en ik vermoed dat alleen multiskilled spelers veel gaan opbrengen in de toekomst. Mischien kan ik mij ooit aanbieden om een speler van de nationale ploeg door te trainen in passen.

Maja anyway, iemand ervaring met lange termijn passentraining? Ik zie het als het GAT in de markt, en het zal mij in ieder geval meer opbrengen dan scoren training. PM training was leuk, ma werd saai. Spitsen trainen heeft mij promotie opgebracht uit VI en in V sta ik nu eerste in mijn eerste seizoen met 5 punten los.

Gelijk de situatie nu is(tot formi passen trainen)
=> uitmuntende spits aankoop 1 miljoen, verkoop 1.6 - 2 miljoen.

=> bovennatuurlijke midd aankoop 2.2 - 2.8 miljoen , verkoop soms 4, heb al 5 miljoen gezien(bij hoger dan formi).

=> wingers, nog nie echt onderzocht, ma passen zal wel zowiezo opbrengen zeker in combi met redelijk/goed pm

Dusja op naar eerste klasse zou ik zeggen ;) En laat ons niet vergeten wat de invloed gaat zijn op aanvallende ratings ;)

Iemand opmerkingen/tips?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2006 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

my bad :)

klinkt goed inderdaad. passen trainen heeft timberteam een tijd gedaan geloof ik, maar of ie nog actief is weet ik niet. ik zou alleen wel 2-5-3 spelen in de friendly's uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TSI: +4090/-1680
Vorm: +10/-2
PM: +1 (20 jaar naar uitmuntend)
Ervaring: +1 (19 mid naar waardeloos)

Ben best happy met deze TU zo mag hij best elke week zijn :9

Mijn coach is wel gedaalt van waardeloos keepen naar rampzalig.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2006 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

TU van niks.

Vorm +5 / -4 alle minnetjes op het middenveld van mijn A-team grmbll
TSI +1200 / -120

geen pops, maar die komen volgende week dan vast wel :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
WTF? Mijn A-team blijft maar dalen in vorm! :( Is gewoon een kwestie van pech hebben toch? Ik train 100%, spelen doen ze aangezien het A-spelers zijn. Vorig seizoen goede vorm gehad, dit seizoen slechte vorm. Weet nu wel dat ik kansloos ben zondag. :(

Btw: HAM geeft voor 19 jarige mids 9.6 weken training per skill aan en voor 17 jarige mids 8 weken. Dit is toch korter met een goed coach?

[ Voor 23% gewijzigd door -TheNose- op 07-07-2006 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online

Shabbaman

Got love?

Volgens mij wordt er uitgegaan van een goed coach, en duurt het een week langer met een redelijk coach.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja 7 weken met een goed coach en 9 assistentrainers en uiteraard geen blessures enzo.
was helemaal vergeten mijn TU te checken :)

TU:
Vorm +5 / -3
TSO +10.010 / - 1.050

heel spannend dus... *rolleyes* wel lekker veel tsi erbij maarja... ik heb liever pops :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
-CKY2K- schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 09:25:
Btw: HAM geeft voor 19 jarige mids 9.6 weken training per skill aan en voor 17 jarige mids 8 weken. Dit is toch korter met een goed coach?
Ik dacht altijd 7 :?

Ik had +2 op verdedigen vandaag, voor de rest weinig boeiends. Mijn 50 doktoren hebben in ieder geval weinig nut gehad, want mijn def staat nog steeds op +2 :( Ik heb overigens geen supperters mooddrop gehad nadat ik maandag die doktoren aan heb genomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Verwijderd schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 10:08:
ja 7 weken met een goed coach en 9 assistentrainers en uiteraard geen blessures enzo.
was helemaal vergeten mijn TU te checken :)

TU:
Vorm +5 / -3
TSO +10.010 / - 1.050

heel spannend dus... *rolleyes* wel lekker veel tsi erbij maarja... ik heb liever pops :)
9 Assistent trainers :? Waarom geen 10?

Ik heb al een paar weken geen keeperstrainer meer en dat bevalt best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

doe jij er lekker 10 pewwy :) mijn keeper moet ook een beetje vorm hebben he?

en die mooddrop komt vanzelf. wacht maar :) ik doe het trouwens niet meer meer dan 10 docs. lopen teveel supporters weg(vooral in combinatie met wedstrijden verliezen ook nog).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Verwijderd schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 10:56:

en die mooddrop komt vanzelf. wacht maar :) ik doe het trouwens niet meer meer dan 10 docs. lopen teveel supporters weg(vooral in combinatie met wedstrijden verliezen ook nog).
Normaal lopen ze ook weg, maar tot vandaag is er niets gebeurd. Nu kunnen ze weg zonder drop, dus dat is wel lekker.

Mijn keeper heeft overigens genoeg vorm. Uit een discussie in een verdedigersforum bleek dat er een aantal mensen zonder keeperstrainer rondliepen. Bij geen van deze mensen had de keeper slechte vorm.

[ Voor 11% gewijzigd door Pewwy op 07-07-2006 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm zou kunnen, maar ik neem de gok niet. ik betwijfel ook of die ene extra assistent echt heel veel zoden zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Kan ik ook nog weinig over zeggen, maar die keeperstrainer lijkt ook 0 nut te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Jup naar aanleiding van die discussie waar Pewwy op doeld heb ik ook 10 assistent trainers en 0 keepertrainers en de vorm van mijn keepers stijgt zelfs! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie ook op sommige sites 7,5 staan dus denk dat het per speler kan verschillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-CKY2K- schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 11:33:
Jup naar aanleiding van die discussie waar Pewwy op doeld heb ik ook 10 assistent trainers en 0 keepertrainers en de vorm van mijn keepers stijgt zelfs! :P
ja dat is mooi, maar je kan er natuurlijk alleen iets zinnigs over zeggen als je dit een aantal seizoenen doet en het bijhoudt. De vorm kan altijd stijgen ook al heb je geen coach bij wijze van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de

Flipm0de

geen

heb nu 1,5 miljoen op de bank staan, als het goed is komt er nog 0,5 miljoen binnen vanmiddag.
Moet dan toch echt iets betere trainees kopen. Heb nu (voor de zondag) 2 18jr formidabel PM en 19jr uitmuntend/matig def.
Ben wel een beetje aan het zoeken op de TL, maar er is gewoon niet veel keus meer, 18jr formidabel/redelijk of 19jr uitmuntend/matig. En als ze er zijn staan ze wel voor hele hoge bedragen waarvoor ze toch niet weggaan.
Nog iemand tips? _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
  • Laatst online: 16-09 09:54
Redelijke update:

TSI +3740/-1190 +2550
Vorm +5/-7 -2 meeste B spelers
Vleugelspel +2 mijn nieuwe briljante middenvelder naar slecht vleugelspel en mijn beste trainee naar briljant vleugel mijn eerste briljant trainee :)

owja nog een mid +1 ervaring
helaas geen skilltrade stijgingen deze week.

@ damien / zoldermus
hoe staat het met de database?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

17 jarige goed/redelijk? oudere trainees kopen levert gewoon veel minder op. tenzij je een goeie pm'er nodig hebt omdat je anders te weinig mid overhoudt en de opvolging nog niet goed genoeg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de

Flipm0de

geen

Verwijderd schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 12:06:
17 jarige goed/redelijk? oudere trainees kopen levert gewoon veel minder op. tenzij je een goeie pm'er nodig hebt omdat je anders te weinig mid overhoudt en de opvolging nog niet goed genoeg is.
ik heb voor de woensdag op jullie advies wel 17jr goed/redelijke spelers gekocht. Maar om op zondag niet alles te verliezen moet ik toch een slecht++ midd kunnen halen. Met 17jr en goed/redelijk wordt ik dan helemaal overlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TSI: 2110 (+2220/-110)
Vorm: 7 (+9/-2)
Ervaring: 1 (+1/-)

Goede TU.

Geen pops, maar al m'n A spelers hebben nu minimaal goede vorm :Y)
Niet dat het nodig is in mijn compo maar het is toch leuk.

Ik ben de enige die een trainingsprogramma heeft. En echt spraakzaam zijn ze ook niet. Ik heb een paar topics gestart in het competitieforum. Slecht één heeft er gereageerd!

Hopen dat ik volgend seizoen in een gezellige niet te sterke VII terecht kom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Vorm: +5/-3
Def: +2 (17j goed, 17j uitstekend, beide skilltrades)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrumpyGamerDad
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-08 08:11
Wat trainen jullie eigenlijk,

ik ben pas begonnen en bij mij gaat alles steeds verder terug.
Ik heb nu een matige coach en 6 ass.
en 1 keepertrainer.

Wat moet ik doen om alles een beetje omhoog te krijgen???
ik train op dit moment 100% PM.

http://youtube.com/c/Mikesgameworld | Blizzard addict | Gamer pur sang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je net begonnen bent kon je het beste een redelijk coach kopen.
verder als je pm traint moet je zorgen dat je spelers hebt 6 trainiers die max 18j zijn en minstens redelijk pm dan stel je 3 op het middenveld op op woensdag en 3 andere op woensdag. En je kan nog 4 vleugelspelers kopen om die voor 50% pm te laten traine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 10:56:
Ik doe lekker ook 10 assistenten en geen keeperstrainers. Op 4 maart j.l. heb ik de keepertrainer ontslagen en de extra assistent aangenomen. Op 4 maart was de vorm van mijn keeper matig. Nadat ik hem ontslagen heb, heeft de vorm van de keeper geschommeld tussen redelijk en goed. Dus na 4 maart is het nooit meer matig geweest. Ik weet het, het zijn maar 3 maanden irl ;) waarin ik het getest heb, maar dit zegt voor mij in ieder geval genoeg. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wceend schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 12:04:
Redelijke update:

TSI +3740/-1190 +2550
Vorm +5/-7 -2 meeste B spelers
Vleugelspel +2 mijn nieuwe briljante middenvelder naar slecht vleugelspel en mijn beste trainee naar briljant vleugel mijn eerste briljant trainee :)

owja nog een mid +1 ervaring
helaas geen skilltrade stijgingen deze week.

@ damien / zoldermus
hoe staat het met de database?
Goed, er kan data ingevoerd worden wat goed werkt, ik moet nog een zoekschermpje bouwen. Dat had ik afgelopen week willen doen, maar t'was net iets te warm op zolder (ook op andere plekken btw) daarvoor...

Ik stuur je wel ff een PM met wat gegevens om bij de db te komen.

Mijn TU:
+4 PM, 1 klaverjasser en 1 speler die ik gisteravond gekocht had is direct gepopt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online
TU:

SP +17 :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Hoeveel man heb je rondlopen met je SP training dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt natuurlijk ook weer mensen die het moeten overdrijven. :+

Goed bezig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Heb ik iets gemist? Sinds wanneer train je sp? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online
Pewwy schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 14:54:
Hoeveel man heb je rondlopen met je SP training dan?
46 om precies te zijn. Komen nog een paar bij hoor :)
-CKY2K- schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 15:59:
[...]

Heb ik iets gemist? Sinds wanneer train je sp? :)
Sinds vandaag om precies te zijn. Ik was het helemaal zat dat scoren trainen. Het ging allemaal wel lekker, maar de motivatie (wat ik hier wel meer hoor op het forum) nam allemaal wat af. Het raakt in een soort sleur hè... Dus toen dacht ik 'we gaan het helemaal anders doen'. Even gecheckt wat weinig getraind werd, en toen heb ik afgelopen week de overstap gemaakt. Kijken of ik hiermee de lol er weer wat in kan houden (en ik heb heel wat lol al gehad afgelopen week op de transferlijst ;) ).

/edit

Grappig, ik sta ook in het lijstje met meest gekochte spelers van Nederland. Op plaats 10 om precies te zijn :)
En ook nog in het lijstje met grootste uitgever, wat een lol :p

[ Voor 14% gewijzigd door Sandyman538 op 07-07-2006 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sandyman538 schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 16:28:
[...]

[...]

Sinds vandaag om precies te zijn. Ik was het helemaal zat dat scoren trainen. Het ging allemaal wel lekker, maar de motivatie (wat ik hier wel meer hoor op het forum) nam allemaal wat af. Het raakt in een soort sleur hè... Dus toen dacht ik 'we gaan het helemaal anders doen'. Even gecheckt wat weinig getraind werd, en toen heb ik afgelopen week de overstap gemaakt. Kijken of ik hiermee de lol er weer wat in kan houden (en ik heb heel wat lol al gehad afgelopen week op de transferlijst ;) ).

/edit

Grappig, ik sta ook in het lijstje met meest gekochte spelers van Nederland. Op plaats 10 om precies te zijn :)
Das dus ook waarom ik passen ga trainen :) scoring werd saai, en pm was nog saaier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Argh, of je kijk ff niet goed en bied te snel op een spelert....... matig PM en Uitsteekbaar passen :X |:( Weer 30k down the drain..... Nou jah, dan maar trainen die zak hooi, misschien dat er nog wat uit te halen is 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Sandyman538 schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 16:28:
[...]

[...]

/edit

Hoe veel geld had je gespaard dan? 48 spelers aankopen is best prijzig inderdaad:)

/▌

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.