Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:08

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Iemand enig idee hoe de garantie van steelseries verloopt? Muis is nog geen jaar oud maar hij hapert wel regelmatig. Dit ligt aan de muis want hij doet het op meerder computers met allemaal andere configuraties. Het enige probleem is dat ik geen bon meer heb en het dus direct via Steelseries moet spelen. Er staat wel onderop een Serialnumber wat aan de lompe hoeveelheid van cijfers wel eens uniek voor deze muis zou kunnen zijn.

Iemand enig idee hoe ik dit het beste kan afhandelen? Aangezien de website van steelseries zelf niet echt duidelijk hierin is.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
Aham brahmasmi schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 14:35:
[...]

G400 met rubberen grip? Het voelt bij meer aan als hard plastic. Iets harder en gladder dan bij de MX518 iig.
Kramp in mijn vingers heb ik met mijn MX518 nog nooit gehad; dat krijg je alleen als je met gestrekte vingers probeert te klikken volgens mij. :)
Het matte oppervlak voelt idd fijner (minder zweterig), maar het biedt eigenlijk minder grip dan de gladde lak van de MX518, IMO.
mja, ik vind het toch niet zo fijn aanvoelen als de Razers met rubberen klikvlakken...dat voelt gewoon het beste imo. De Mamba 4 G lijkt me wel een leuk ding, maar ook weer zo duur. De MX518 heeft idd wat betere grip lijkt het voor je vingers. Dat vind ik wel jammer aan de G400 eigelijk, maar de G400 is wel erg precies en snel, daar heb ik weinig op aan te merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Passeridae
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-08-2020
DrDDay schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 21:21:
Ben hier van de G7 overgestapt op de mamba. Draadloos is iets wat ik nooit meer zal loslaten ;) Bij razer hebben ze het goed begrepen, grote muismat eronder en je kunt alle kanten op, bijvoorbeeld sniperen met een lage dpi doet wonderen :)
Goede batterijduur, snel kunnen opladen en stel dat ik eens meer dan 7 uur achter elkaar door game, dan kan ik in nood de draad inpluggen.
En hij ziet er ntrlk goed uit ;)

Zo'n draad aan een muis heb ik nooit begrepen, lang leve de vooruitgang, als een signaal draadloos kan, waarom dan "vast blijven zitten"?
Mooi ding zeg! Wel prijzig.

Battery Life: up to 14hrs (continuous gaming); 72 hours (normal gaming usage)
Wat is nu weer "normaal gamegebruik".

k heb zelf een G7. Prima dingetje, alleen vind ik de batterijduur gevoelsmatig kort. Ik heb het nooit gemeten, maar heb toch meermaals meegemaakt dat ik tijdens het gamen de accu moet vervangen. Met het kliksysteem gaat dit wel razendsnel, maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch weer even inhaken op deze discussie.

Ik gebruik al een tijd de mx518, 2 muizen in huis en ondanks dat de afbeeldingen op de knopjes weggesleten zijn (en geloof me die slijten er niet snel af), doen ze het nog 100%.
En ja de razer mamba ligt fijner in de hand, denk zelfs dat ik er sneller mee ben (kan iets tussen de oren zitten).

Maar.... de 518 kost ongeveer 30 euro, de mamba nog altijd dik 110 (had hem voor 140 destijds).
80 (110) euro meer voor draadloos, een betere grip en een lichter klikje in de knopjes.. Dat is gewoon niet ok....
btw als je in game de dpi wilt veranderen vuur je voor 99% zeker gelijk je huidige wapen af, het is werkelijk onmogelijk deze knopjes normaal te bedienen.

Ik vraag me soms echt af waar de goede betaalbare en draadloze gamingmuizen blijven?

(en ik wil er best 140, of zelfs 200 euro voor betalen.. maar dan moet het wel alles waarmaken en geen slecht "made in china" product zijn).
Passeridae schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 00:27:Battery Life: up to 14hrs (continuous gaming); 72 hours (normal gaming usage)
Wat is nu weer "normaal gamegebruik
In theorie kan je moeiteloos een avond en nacht doorspelen als hij echt vol is, is de praktijk moet ik soms mijn mx518 ineens pakken omdat de mamba leeg is. Maar dat is eerder omdat de mamba niet 100% vol was.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2011 02:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Voor de bezitters van een Mamba: Kun je als je bedraad speelt ook zonder de batterij spelen? Zodat het gewicht 108 gram wordt ipv 130?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-08-2021
SuX DeLuXe schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 00:20:
[...]

mja, ik vind het toch niet zo fijn aanvoelen als de Razers met rubberen klikvlakken...dat voelt gewoon het beste imo.
Mee eens. Razers hebben een siliconencoating op de knoppen, wat prettig is en erg goed tegen zweterige vingers werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SuX DeLuXe schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 11:56:
Voor de bezitters van een Mamba: Kun je als je bedraad speelt ook zonder de batterij spelen? Zodat het gewicht 108 gram wordt ipv 130?
Als je dat heeel graag echt zeker wilt weten wil ik best even kijken voor je (ben er 99% zeker van dat het kan), maar waarom zou je dat in hemelsnaam willen? Zo wordt het wel een extreem dure muis met een draadje en zijn er genoeg betere alternatieven.
Trouwens de draad van de mamba is extreem stug, dus met draad spelen is nauwelijks een optie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:26
Koop dan gewoon de Deathadder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19-09 09:16

Phntm

Tlingelingeling

Ik heb sindskort de echte krachtpatser: Steelseries sensei. Looks eruit, epic specs erin. Voor een standaard uitziende muis heeft het echt een heerlijke grip en wat mooie add-ons. Ook al zal nooit 11400 CPI gebruiken, wel kan ik zeggen dat met de LCD screen je je profiles switcht in minder dan 2 seconde als je eraan went.

Ik raad deze muis aan. Naast een mamba is deze muis te goed en scheelt je een aardig bedrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phntm schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 02:28:
Ik heb sindskort de echte krachtpatser: Steelseries sensei. Looks eruit, epic specs erin. Voor een standaard uitziende muis heeft het echt een heerlijke grip en wat mooie add-ons. Ook al zal nooit 11400 CPI gebruiken, wel kan ik zeggen dat met de LCD screen je je profiles switcht in minder dan 2 seconde als je eraan went.

Ik raad deze muis aan. Naast een mamba is deze muis te goed en scheelt je een aardig bedrag.
Kende de muis nog niet zo (wel vaag eens gezien/van gehoord) en lijkt me een prima muis..
Maar geen alternatief voor de mamba of dergelijke muizen, deze heeft nog altijd zo'n naar stug snoertje wat overal achter blijft hangen ;)
(en op de bank zitten gaat al helemaal niets worden met een snoer ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok ik heb nu de Razer Naga. Ik heb hiervoor Steelseries en Logitech gehad maar de Razer Naga overtreft beide merken met grote voorsprong. Verbluffend hoeveel voordeel je hebt door 10 extra knoppen te hebben onder je duim in games. Normaal koste het aardig wat moeite om bij de betere spelers te horen, met deze muis behoor ik gewoon regelmatig tot de beste. De combinatie van bewegingsvrijheid op je toetsenbord omdat je geen andere knoppen hoeft in te drukken door de hotkeys op je muis is echt subliem. Mijn 2vs2 Arena rating in WoW alleen al is van 1800 naar 2200 gegaan, ik kon het zelf nauwelijks geloven dat het zoveel effect zou hebben.

Ook het uiterlijk van de Razer Naga is geniaal, iedereen die achter mijn pc gaat zitten zit eerst verbaast naar de muis te kijken. De vormgeving ligt echt zoveel beter in de hand dan de Logitesch MX518 ook, je voelt gewoon dat je echt een luxe apparaat in handen hebt waarbij de MX518 vergeleken best wel cheap aanvoelt. Ook vergeleken de steelseries is het verschil groot, bij steelseries rammelt alles. Bij de razer Naga rammelt helemaal niks. Het voelt gewoon heel erg solide aan.

Als je echt een goede MMO of RTS muis wilt dan is dit de muis die je zoekt:
Afbeeldingslocatie: http://drh1.img.digitalriver.com/DRHM/Storefront/Company/razerusa/images/product/gallery/razer-naga-gallery1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse

Is dezelfde muis als de XAI met veel disco kleuren, daarnaast is hij links/rechtshandig wat ik persoonlijk bagger vind.

Als je van bling-bling houd is het de prefecte muis, met 100 nutteloze instellingen die je nooit gebruikt.

De muis is slecht afgewerkt, veel scherpe randen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

RoaDHouse schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 03:19:
[...]

Is dezelfde muis als de XAI met veel disco kleuren, daarnaast is hij links/rechtshandig wat ik persoonlijk bagger vind.

Als je van bling-bling houd is het de prefecte muis, met 100 nutteloze instellingen die je nooit gebruikt.

De muis is slecht afgewerkt, veel scherpe randen :(
Scherpe randen? Instellingen? 100? Er zijn 4 instellingen die je kan gebruiken als je wilt en die zijn reuze handig afhankelijk van het game genre dat je speelt. Speel je FPS dat is Exactaim je vriend. Het lijkt op de xai omdat het eigenlijk de goeie grip meenaam. Dit is eigenlijk de eerste ambidextrous muis die ik lekker in de hand vond liggen. En dit hoor je van iemand die meerdere merken gamingmuizen heeft gebruik en geld erop heeft verspild. Van Logitech naar Razer. Van CM Storm naar roccat. En nu steelseries voor het eerst.

Als je geen reviews leest dan zou ik begrijpen dat je met dingen komt als scherpe randen want dat is echt onzin.

http://www.overclock3d.ne...sei_gaming_mouse_review/1

http://xsreviews.co.uk/re...herals/steelseries-sesei/

http://www.hardwareheaven...-review-introduction.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe

deze heb ik gehad maar omgeruild omdat ik de 2 knoppen aan de rechterkant van de muis irritant vond. Ik wil dat mijn pink daar kan rusten en niet op van die knopjes. Maar dat is dus allemaal persoonlijk.
dat zou je idd zeggen, maar mijn Deathadder 1800 dpi is kapot. En de 3500 dpi heb ik 2 keer gekocht en 2 keer geruild, omdat hij niet fatsoenlijk glijdt over m'n muismat (nieuwe Razer Goliathus A). En dit heb ik 2 keer ondervonden met de 3500 dpi versie. Dus dan moet ik naar andere (duurdere) opties kijken zoals de Mamba.
Ik heb dan ook echt een muizentik, de ene keer is het materiaal niet goed, de andere keer de vorm, de andere keer weer de knoppen. Nu gebruik ik weer de MX518, ook de G400 heb ik weer weggedaan, vond het materiaal niet zo fijn. Wat ergonomie en materiaal voor je handen vind ik de Razers toch de beste.

[ Voor 11% gewijzigd door SuX DeLuXe op 23-10-2011 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
Phntm schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 10:12:
[...]

Scherpe randen? Instellingen? 100? Er zijn 4 instellingen die je kan gebruiken als je wilt en die zijn reuze handig afhankelijk van het game genre dat je speelt. Speel je FPS dat is Exactaim je vriend. Het lijkt op de xai omdat het eigenlijk de goeie grip meenaam. Dit is eigenlijk de eerste ambidextrous muis die ik lekker in de hand vond liggen. En dit hoor je van iemand die meerdere merken gamingmuizen heeft gebruik en geld erop heeft verspild. Van Logitech naar Razer. Van CM Storm naar roccat. En nu steelseries voor het eerst.

Als je geen reviews leest dan zou ik begrijpen dat je met dingen komt als scherpe randen want dat is echt onzin.

http://www.overclock3d.ne...sei_gaming_mouse_review/1

http://xsreviews.co.uk/re...herals/steelseries-sesei/

http://www.hardwareheaven...-review-introduction.html
De reviews zeggen me helemaal niets, vaak zijn ze gesponserd. Ik heb alle reviews wel gelezen over deze muis en kan hier ook wel een link neerzetten over de scherpe randen en slechte afwerking.
Dit alles is verder ook niet van belang :) als jij er gelukkig mee bent is dat mooi toch. Mijn mening is anders dan die van jou en vind de muis maar een bling-bling geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
De deathadder heeft idd het probleem dat de voetjes te "dun" zijn waardoor deze uit de box gelijk aan-slijten op de muismat.

Dit is natuurlijk te belachelijk voor woorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
RoaDHouse schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 13:48:
De deathadder heeft idd het probleem dat de voetjes te "dun" zijn waardoor deze uit de box gelijk aan-slijten op de muismat.

Dit is natuurlijk te belachelijk voor woorden.
dacht al dat ik de enige was die dit ondervond. Maar hij schuurde echt over m'n stoffen muismat, tja kan gewoon echt niet. Anders had ik wel 3 Deathadders :( topmuis voor de rest.
Heb het nog met van die nieuwe Razer mousepads geprobeerd, probleem bleef 't zelfde. De muis had ietsje hoger moeten liggen op de mousepads, millimeterwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:44
Hallo mensen ik heb nu pricewatch: Logitech MX518 Optical Gaming Mouse

Maar ik merk met schietspellen gewoon dat ie veel te licht is en vaak moeite heb met precies richten (wat natuurlijk best wel kut is in fps)

Wie weet een betere muis en vooral eentje die stuk zwaarder aan voelt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steef
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 06-09 10:11

Steef

GoT's Most Eaten

Amdwarrior schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 14:34:
Hallo mensen ik heb nu pricewatch: Logitech MX518 Optical Gaming Mouse

Maar ik merk met schietspellen gewoon dat ie veel te licht is en vaak moeite heb met precies richten (wat natuurlijk best wel kut is in fps)

Wie weet een betere muis en vooral eentje die stuk zwaarder aan voelt ?
De g500 heeft een vrijwel gelijke vorm maar bied je de mogelijkheid om tot 27 gram gewicht toe te voegen, misschien een optie?
pricewatch: Logitech G500

Sony A7III | Sony 24 - 105 G | Sigma 100 - 400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdinandeZ
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 20:14
De g500 heb ik gekocht en is tot nu toe de beste muis die er is. (naar mijn mening) Heb niet veel muizen gehad, maar deze is zeer fijn vanwege de gewichtjes, eenmaal het juiste gewicht en dan kom je er nooit meer aan. Daarbij het doosje waar die gewichtjes in zitten gebruik ik voor mijn toetsenbord te ondersteunen, omdat die steun afgebroken is :P

Zoek alleen nog een fijne muismat, voor af en toe een spel te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
ThaRabbit schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 14:41:
[...]

De g500 heeft een vrijwel gelijke vorm maar bied je de mogelijkheid om tot 27 gram gewicht toe te voegen, misschien een optie?
pricewatch: Logitech G500
Merk je echt het verschil met 27 gram extra?
Afbeeldingslocatie: http://i31.photobucket.com/albums/c389/supper_slappy/20111021_004.jpg

Of ligt het gewoon aan de muismat :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
maar nog steeds rest de vraag: Kun je met een Razer Mamba zonder batterij spelen? Dit lijkt me namelijk wel belangrijk omdat ik een lichte muis wil. Te zwaar gaat me snel storen omdat ik de muis redelijk vaak optil. Een Mamba draadloos is natuurlijk fijn voor desktopgebruik etc. maar voor games zou ik graag juist met kabel en dan zonder batterij spelen. Alvorens ik een muis van 115 euro ga aanschaffen zou ik dat graag willen weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SuX DeLuXe schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 17:32:
maar nog steeds rest de vraag: Kun je met een Razer Mamba zonder batterij spelen? Dit lijkt me namelijk wel belangrijk omdat ik een lichte muis wil. Te zwaar gaat me snel storen omdat ik de muis redelijk vaak optil. Een Mamba draadloos is natuurlijk fijn voor desktopgebruik etc. maar voor games zou ik graag juist met kabel en dan zonder batterij spelen. Alvorens ik een muis van 115 euro ga aanschaffen zou ik dat graag willen weten :)
Even voor je getest, en ja dat kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Verwijderd schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 18:44:
[...]

Even voor je getest, en ja dat kan.
thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laat vooral weten wat je ervaringen zijn met de mamba (de nieuwe versie?), als je em gekocht hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Verwijderd schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 23:56:
[...]

Laat vooral weten wat je ervaringen zijn met de mamba (de nieuwe versie?), als je em gekocht hebt!
Alle Razer laser muizen hebben dezelfde problemen (z-axis en "jumpy"), ik zou hem lekker links laten liggen.
Wil je een Razer muis neem dan de DeathAdder 3500 of BE die hebben een goede optical sensor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

unfor schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 00:10:
[...]

Alle Razer laser muizen hebben dezelfde problemen (z-axis en "jumpy"), ik zou hem lekker links laten liggen.
Wil je een Razer muis neem dan de DeathAdder 3500 of BE die hebben een goede optical sensor.
Onzin, mijn Razer laser muis heeft nergens last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Touchdomex schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 16:48:
Iemand enig idee hoe de garantie van steelseries verloopt? Muis is nog geen jaar oud maar hij hapert wel regelmatig. Dit ligt aan de muis want hij doet het op meerder computers met allemaal andere configuraties. Het enige probleem is dat ik geen bon meer heb en het dus direct via Steelseries moet spelen. Er staat wel onderop een Serialnumber wat aan de lompe hoeveelheid van cijfers wel eens uniek voor deze muis zou kunnen zijn.

Iemand enig idee hoe ik dit het beste kan afhandelen? Aangezien de website van steelseries zelf niet echt duidelijk hierin is.
Iemand enig idee? :)

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
Steelseries doet niet echt aan service en garantie :) ze zijn dan niet thuis :) ik weet er alles van uit ervaring.

Veel succes :)

Zelfde als razer btw.

[ Voor 8% gewijzigd door RoaDHouse op 24-10-2011 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Verwijderd schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 23:56:
[...]

zal ik doen, even wachten tot de prijs nog wat daalt wellicht en de leverbaarheid beter is tenzij m'n geduld ook opraakt natuurlijk ;) .
Ik las hierboven iets over dat de Mamba een heel stugge draad heeft...dat lijkt me nou weer niet helemaal de bedoeling bij wat ik in gedachten had.

[ Voor 17% gewijzigd door SuX DeLuXe op 24-10-2011 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
Hallo ik heb de Logitech MX518 Optical Gaming Mouse maar vind hem wat te licht vooral met fps mis ik toch beetje precies door dat ie beetje te licht is.

productreview: Logitech G500 review door Brilsmurfffje is bijna het zelfde alleen kan je met extra gewicht toevoegen ga je die 25 gram extra merken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• den_dolf
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20-10-2015
ja dat merk je heel erg! heb zelf de G500. zwaar aan te raden als je grote handen hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 00:44:
[...]

Onzin, mijn Razer laser muis heeft nergens last van.
Dat je het niet merkt betekent niet dat je muis geen issues heeft.
Heb hier een Deathadder en een Imperator, ik kan met de Imperator amper accuraat mikken.
En dan heb je nog de z-axis issue, til de muis op en zet hem neer. De cursor gaat elke keer een stuk naar rechts-onder.
Doe hetzelfde met een andere muis en de cursor blijft rond dezelfde plaats.

[ Voor 37% gewijzigd door unfor op 27-10-2011 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:44
Amdwarrior schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 16:54:
productreview: Logitech G500 review door Brilsmurfffje is bijna het zelfde alleen kan je met extra gewicht toevoegen ga je die 25 gram extra merken?
Ja, de G500 is al best groot/zwaar zonder gewichtjes, maar je merkt het echt of je de cartridge erin of eruit haalt.

Wat ik dan weer niet merk is 1.7 gram meer of minder, of links of rechts enz.

Maar 25 gram is wel te merken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SytseHartvelt
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16-09 10:05
G700 gewonnen op een lan-party, wat een heerlijk ding! G9 is meteen de deur uit gegaan. Kan hem iedereen aanraden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SuX DeLuXe schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 11:37:
Ik las hierboven iets over dat de Mamba een heel stugge draad heeft...dat lijkt me nou weer niet helemaal de bedoeling bij wat ik in gedachten had.
De draad is omwonden met een soort kunstof mantel, ik vind hem erg stug maar heb toch al snel een hekel aan draadjes..
Amdwarrior schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 16:54:
Hallo ik heb de Logitech MX518 Optical Gaming Mouse maar vind hem wat te licht vooral met fps mis ik toch beetje precies door dat ie beetje te licht is.

Ik heb een soortgelijke muis gehad van Logitech (weet het nr niet meer, wellicht de voorloper), en ja ik vind het extra gewicht zeker uitmaken. Persoonlijk hou ik van wat zwaardere muizen maar vond alle gewichtjes toevoegen net teveel (liet er 2 uit).

Wel had deze muis een brak scrolwiel wat soms een klikje niet pakte of oversloeg. Na 3 keer omruilen mijn geld terug gekregen en heeft de winkel de muis uit het assortiment gehaald. (neem aan dat dit probleem nu niet meer van toepassing is)
unfor schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 23:16:
Heb hier een Deathadder en een Imperator, ik kan met de Imperator amper accuraat mikken.
En dan heb je nog de z-axis issue, til de muis op en zet hem neer. De cursor gaat elke keer een stuk naar rechts-onder.
Grappig het is me nooit echt opgevallen, maar wat betreft de z-axis heb je helemaal gelijk mbt de mamba.
(staat me bij dat er de mogelijkheid was om een ander kapje voor de sensor te monteren die ook wat problemen verhielp.) Wat bedoel je met "jumpy"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 21:43:
Grappig het is me nooit echt opgevallen, maar wat betreft de z-axis heb je helemaal gelijk mbt de mamba.
(staat me bij dat er de mogelijkheid was om een ander kapje voor de sensor te monteren die ook wat problemen verhielp.) Wat bedoel je met "jumpy"?
Moeilijk uit te leggen, maar zal het proberen :P
Ik ben een low sensitivity gamer, ik heb moeite om met de razer laser muizen precies op de pixel nauwkeurig te mikken, hij springt altijd van mijn doel af zegmaar. :)
Maakt niet uit of ik nu op low of high DPI speel, met mijn 1800 DPI Razer Deathadder heb ik er nooit last van gehad.

Ik heb heel wat muizen gehad; MS 3.0, Logitech Dual Optical, MX300, MX500, Razer Boomslang(lol), Razer Diamondback, Razer Copperhead, Razer Deathadder en dan de Razer Imperator waar ik helemaal niets mee kan.
Allen waren ze accurater dan de 5600+ dpi laser bagger die nu door Razer op de markt word gegooid.
Deze sensor (Philips twin-eye oid) zit overigens op heel veel muizen, o.a. die RAT.
Ik snap niet dat mensen ze zo geweldig vinden, misschien zijn ze gewoon niet de oldschool muizen gewend :)

[ Voor 12% gewijzigd door unfor op 28-10-2011 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

unfor schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 23:16:
[...]

Dat jij niet kunt mikken wilt niet zeggen dat de muis problemen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
De imperator is gewoon een "boutmuis" je kan er nog geen olifant op een meter afstand mee raak schieten.

Zelfde verhaal bij de nieuwe Mamba 4G.

Razer heeft eigenlijk alleen maar slechte muizen, behalve de deathadder is ok.

Ze moeten zich kapot schamen daar bij razer, alleen maar rotzooi de laatste tijd wat ze afleveren.

(ik zou bij razer wel eens langs willen gaan om ze te leren waar een muis aan moet voldoen) Ze kunnen nog niet eens een muis afleveren met fatsoenlijke voetjes !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik durf te wedden dat je nog nooit een Razer in je handen hebt gehad anders zou je zulke onzin niet zeggen. Of zijn er tegenwoordig ook al Logitech fanboys?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
Verwijderd schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 01:51:
Ik durf te wedden dat je nog nooit een Razer in je handen hebt gehad anders zou je zulke onzin niet zeggen. Of zijn er tegenwoordig ook al Logitech fanboys?
Ik speelde al met razer-muizen toen jij nog op de kleuterschool zat :O Als jij zegt dat een Imperator4G of Mamba4G een goede muis is heb je er geen moer verstand van.

Heeft nix met razer of logitech of wat dan ook te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

RoaDHouse schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 02:50:
[...]

Ik speelde al met razer-muizen toen jij nog op de kleuterschool zat :O Als jij zegt dat een Imperator4G of Mamba4G een goede muis is heb je er geen moer verstand van.

Jonges, jongens, ik heb ook zo een zinloze discussie aangegaan totdat de persoon mijn ogen opende door te zeggen dat als ik mijn muis gewoon goed vind dat dat veel prettiger is dan andermans mening erover. Dus laten we deze topic niet vervuilen door Logitech vs Razer, Razer vs all, Logitech vs All. Iedereen weet datr het niet om het merk gaat of epicness van een muis. Uiteindelijk gaat hem om de skill en of je goed om kan gaan met je muis en het lekker zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
Epicness? Ik denk dat het aardig klopt dat Razer een epic fail is geworden, gezien de problemen die veel van hun muizen hebben sinds een paar jaar. De Diamondback (originele en 3G) was mijn favoriete muis die geen zwakke punten had (qua sensor iig) maar die hebben ze uit productie genomen en vervangen door een halfgaar product.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Aham brahmasmi schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 20:22:
Epicness? Ik denk dat het aardig klopt dat Razer een epic fail is geworden, gezien de problemen die veel van hun muizen hebben sinds een paar jaar. De Diamondback (originele en 3G) was mijn favoriete muis die geen zwakke punten had (qua sensor iig) maar die hebben ze uit productie genomen en vervangen door een halfgaar product.
Inderdaad.
Ik denk dat menig oldschool fps gamer het met mij eens zal zijn dat de muizen van deze tijd bagger zijn vergeleken met de gamer muizen van een jaar of 5-10 geleden.
De "jeugd van tegenwoordig" (haha hoor mij als 29jarige dat al zeggen) weet gewoon niet hoe de muizen toen waren.

De enige muis die nu nog een beetje in de buurt komt van de goede ouwe optical sensors is de Razer Deathadder 3500 (of BE), hij is niet zo goed als de 1800 DPI versie maar die is niet meer verkrijgbaar.

[ Voor 12% gewijzigd door unfor op 29-10-2011 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
Sommigen geloven me gewoon niet dat razer muizen op dit moment slecht zijn. De muizen met dubbele sensor zijn helemaal een ramp.

Ik zit hier echt niet te flamen of wat dan ook, voorlopig hou ik het maar weer bij de deathadder die tenminste accuraat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

Mijn Roccat Kone + heeft een rare vertraging bij custom macro's bij Battlefield 3. Tot nu toe heb ik bij deze muis nog geen enkele problemen gehad met hard of software.. Macro's werkten ook altijd prima in andere games. Ik wil bijvoorbeeld het muiswiel horizontaal scrollen naar links, binden aan het tonen van de map in Battlefield 3. in de software bind ik die toets aan een macro die 'm press down' en 'm release' doet.. Behoorlijk basic stuff, doe dat bij iedere game op deze manier.

Probleem alleen is dat alleen bij BF3 hij de helft van de keren niet reageert. Waar kan dat aan liggen? (software en drivers zijn up to date)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coptician
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17:32
RoaDHouse schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 22:49:
Sommigen geloven me gewoon niet dat razer muizen op dit moment slecht zijn. De muizen met dubbele sensor zijn helemaal een ramp.

Ik zit hier echt niet te flamen of wat dan ook, voorlopig hou ik het maar weer bij de deathadder die tenminste accuraat is.
Als je je zo druk maakt over lift-off problemen... zet je het uit in de settings. Zo makkelijk is het namelijk.

Ik kan niet zeggen dat de muis perfect is, maar die lift-off problemen kan je volledig op lossen.

Ik vind 'm lekker in de hand liggen en hij voelt voor mij accuraat, maar ik speel geen FPS games.

HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
coptician schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 02:21:
[...]

Als je je zo druk maakt over lift-off problemen... zet je het uit in de settings. Zo makkelijk is het namelijk.

Ik kan niet zeggen dat de muis perfect is, maar die lift-off problemen kan je volledig op lossen.

Ik vind 'm lekker in de hand liggen en hij voelt voor mij accuraat, maar ik speel geen FPS games.
Als je de lift-off uitzet heb je nog steeds een probleem, bij een snelle turn in een fps game blijft de muis 1 op de 3 keer gewoon stilstaan waardoor je de controle totaal kwijt bent.

Dan te bedenken dat ik ook een scarab muismat heb van razer. Het is een gamersmuis is van 79 euro en dan is dit totaal niet acceptabel. Zet je de muis op een hoge sens dan kan je er al helemaal nix mee.

Ja daar kan ik me druk over maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Navi
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Heb ook een G700, echt super.

Wat ook erg handig is is dat hij alle keybinds en instellingen in de muis opslaat, dus ga je naar een andere pc dan heb je meteen alle goede keybinds!

Nadeel is wel dat instellen hiervan alleen op de oorspronkelijke pc kan, beetje iphone itunes idee.

Ook battery life is echt dramatisch, heb het nog nooit zo erg gehad, zelf op eco setting (dus niet gamer) is hij in 3 dagen max leeg. Op gamer in 2 dagen.

Wel handig dat hij wireless en bedraad is en je hem zo dus op kunt laden en door kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
Navi schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 11:15:
Heb ook een G700, echt super.

Wat ook erg handig is is dat hij alle keybinds en instellingen in de muis opslaat, dus ga je naar een andere pc dan heb je meteen alle goede keybinds!

Nadeel is wel dat instellen hiervan alleen op de oorspronkelijke pc kan, beetje iphone itunes idee.

Ook battery life is echt dramatisch, heb het nog nooit zo erg gehad, zelf op eco setting (dus niet gamer) is hij in 3 dagen max leeg. Op gamer in 2 dagen.

Wel handig dat hij wireless en bedraad is en je hem zo dus op kunt laden en door kan spelen.
Je kan er een andere baterij in zetten voor een langere levensduur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

unfor schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 23:49:
Moeilijk uit te leggen, maar zal het proberen :P
Ik ben een low sensitivity gamer, ik heb moeite om met de razer laser muizen precies op de pixel nauwkeurig te mikken, hij springt altijd van mijn doel af zegmaar. :)
Maakt niet uit of ik nu op low of high DPI speel, met mijn 1800 DPI Razer Deathadder heb ik er nooit last van gehad.
Zelf ook een low sensitivity gamer, nog even extra op gelet maar heb van dit probleem geen last. (of merk het niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aham brahmasmi schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 20:22:
Ik gebruik nu al maanden tot volle tevredenheid een Razer Imperator, lange tijd niet zo'n fijne muis gehad. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
RoaDHouse schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 01:28:
De imperator is gewoon een "boutmuis" je kan er nog geen olifant op een meter afstand mee raak schieten.

Zelfde verhaal bij de nieuwe Mamba 4G.

Razer heeft eigenlijk alleen maar slechte muizen, behalve de deathadder is ok.

Ze moeten zich kapot schamen daar bij razer, alleen maar rotzooi de laatste tijd wat ze afleveren.

(ik zou bij razer wel eens langs willen gaan om ze te leren waar een muis aan moet voldoen) Ze kunnen nog niet eens een muis afleveren met fatsoenlijke voetjes !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
op het punt van die voetjes ben ik het met jou eens, dit merkte ik bij de 3500 dpi versie. Maar de Mamba 4g heeft dit toch zeker niet mag ik aannemen? Voor de rest vind ik de vorm en materiaal gewoon zo fijn bij de Razers, dat ik andere problemen misschien voor lief neem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey allemaal,

Aangezien mijn huidige muis aan het eind van zijn leven is gekomen ben ik genoodzaakt een nieuwe muis te nemen!

Nu heb ik al wat voor onderzoek gedaan alleen heb ik niet zoveel verstand van muizen. Zo had ik al een paar mogelijke keuzes zoals de:
- Steelseries Sensei / Xai (heb al een steelseries 7G en deze bevalt erg goed)
- Cyborg R.A.T 5 / 7 (geweldig design en het lijkt me ook fijn dat je deze helemaal naar je hand kan zetten)

Wat ik van mijn toekomstige muis verwacht is dat hij geschikt is voor spelletjes zoals Starcraft 2 (RTS) en Battlefield 3 (FPS). De huidige muis die vervangen moet worden kreeg ik gratis bij mijn laptop en er is dus hier ook niet te spreken van een goede muis om mee te gamen. Deze muis kon maximaal op 1800 DPI en had een laser sensor. Nu zoek ik echter een muis waarbij de perfomance uitstekend is, de looks maken me niets uit.
Nu ben ik zelf niet zo'n van Logitech vanwege slechte ervaringen en ook heb ik gehoord dat de twin-eye laser van philips die gebruikt wordt in de Cyborg rat en razer muizen nogal wat probleempjes heeft.

Zouden jullie mij nog goed advies kunnen geven voor mijn situatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 23:44
Ik ga binnenkort weer een muis kopen. Hij moet breed zijn, want ik heb relatief grote handen. Ik heb namelijk nu een Logitech RX1500 en daarbij liggen m'n ringvinger en pink op de tafel.. Eigenlijk ligt het grootste gedeelte van m'n duim ook op tafel.
Verder moeten DPI instellingen 'on the fly' aangepast kunnen worden, in verband met af en toe een game. Ik denk niet meer dan maximaal 4.000 nodig te hebben.
Hij moet draadloos zijn en geen batterijen hebben, maar via bijvoorbeeld een USB-kabeltje of dock opgeladen moeten worden.

Mijn budget is zo'n 60 euro, maar liever iets er onder. Merk maakt me niet echt uit, zolang het maar geen Trust of zo is. Ik dacht eerst aan de MS Sidewinder X8. De Cyborg R.A.T. 9 leek me ook geweldig, maar die is gewoon te duur. Wie heeft een goed idee? :D

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Siempie schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 15:24:
Ik ga binnenkort weer een muis kopen. Hij moet breed zijn, want ik heb relatief grote handen. Ik heb namelijk nu een Logitech RX1500 en daarbij liggen m'n ringvinger en pink op de tafel.. Eigenlijk ligt het grootste gedeelte van m'n duim ook op tafel.
Verder moeten DPI instellingen 'on the fly' aangepast kunnen worden, in verband met af en toe een game. Ik denk niet meer dan maximaal 4.000 nodig te hebben.
Hij moet draadloos zijn en geen batterijen hebben, maar via bijvoorbeeld een USB-kabeltje of dock opgeladen moeten worden.

Mijn budget is zo'n 60 euro, maar liever iets er onder. Merk maakt me niet echt uit, zolang het maar geen Trust of zo is. Ik dacht eerst aan de MS Sidewinder X8. De Cyborg R.A.T. 9 leek me ook geweldig, maar die is gewoon te duur. Wie heeft een goed idee? :D
Logitech G500 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
Mijn belangrijkste eis is dat-ie draadloos moet zijn :D

Edit: Performance Mouse MX heb ik niet kunnen testen, maar hij heeft wel een rare doos, zodat je je hand er bijna op kunt leggen (net niet helemaal, daar is de doos dan weer te klein voor). Hij lag alleen niet echt lekker in de hand, maar daar ben ik niet zeker van.

[ Voor 40% gewijzigd door Ample Energy op 01-11-2011 15:56 ]

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Siempie schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 15:52:
[...]

Mijn belangrijkste eis is dat-ie draadloos moet zijn :D

Edit: Performance Mouse MX heb ik niet kunnen testen, maar hij heeft wel een rare doos, zodat je je hand er bijna op kunt leggen (net niet helemaal, daar is de doos dan weer te klein voor). Hij lag alleen niet echt lekker in de hand, maar daar ben ik niet zeker van.
Lezen is ook moeilijk :/ O-)

Ik wilde dan de G700 zeggen, maar die is weer net te duur :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
Dat SugarSync filmpje 8)7
'Well, you may be a candidate for one of the following: A STAR TREK TRANSPORTER!'
Geweldig :9
'And you don't have to worry about getting beamed to the wrong location'
Heb nog zo'n programma nodig, maar dit is een trial, volgens mij.

G700 is inderdaad net iets te duur, zo'n 25% incl. verzendkosten meer. Is te overzien, maar aangezien ik er niet heel erg snel 1 nodig heb, ga ik eerst even verder zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Siempie schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 16:20:
Dat SugarSync filmpje 8)7
'Well, you may be a candidate for one of the following: A STAR TREK TRANSPORTER!'
Geweldig :9
'And you don't have to worry about getting beamed to the wrong location'
Heb nog zo'n programma nodig, maar dit is een trial, volgens mij.
Uit mijn signature?

Nee hoor, is gewoon dropbox maar dan met meer ruimte, en je kunt alle mappen die je wil syncen, niet alleen de map die dropbox zelf bepaalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Siempie schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 15:52:
[...]

Had ik ook met de G700, zit ik daar in de MyCom, vraag ik van 'Mag ik de muis ook voelen?' :P
Klinkt zo stom, maar uiteindelijk is deze muis mijn beste aankoop geweest!
Alleen draadloos, wat een ellende, om de 3 dagen weer opladen. Dat kun je doen met een handig kabeltje, maar leuk is anders.

3200 RPI, 333 reactie snelheid (hoogste is 1000), dus al met al prestatie verlies en nog snel leeg. Jammer.

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoaDHouse schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 02:50:
[...]

Oh wat grappig dat je me zo goed kent. Hoe oud ben jij? Ik was 20 toen Razer in 1998 werd opgericht. Razer maakt prima muizen, heb met geen enkele Razer problemen gehad, de voetjes zijn van duidelijk betere kwaliteit dan de Logitech die ik heb gehad. Logitech voetjes laten na een half jaar altijd los. Verder is de Lazer van de Razer muizen die ik heb ervaren subliem, je merkt gewoon dat je in shooters in het voordeel bent met een Razer. Dat jij geen olifant kan raken ligt waarschijnlijk meer aan je vaardigheden dan aan de muis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 17:57:
[...]

Oh wat grappig dat je me zo goed kent. Hoe oud ben jij? Ik was 20 toen Razer in 1998 werd opgericht. Razer maakt prima muizen, heb met geen enkele Razer problemen gehad, de voetjes zijn van duidelijk betere kwaliteit dan de Logitech die ik heb gehad. Logitech voetjes laten na een half jaar altijd los. Verder is de Lazer van de Razer muizen die ik heb ervaren subliem, je merkt gewoon dat je in shooters in het voordeel bent met een Razer. Dat jij geen olifant kan raken ligt waarschijnlijk meer aan je vaardigheden dan aan de muis.
Ik speel al 1.5 jaar met een Logitech G500, en er zijn hooguit wat krasjes te zien op de voetjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 17:57:
[...]

Heb je met de Imperator/mamba 4G gespeeld ? nee... dacht ik al. De laser van razer is BAGGER !!!!!! een twin-eye philips.

De voetjes zijn ook bagger van razer, bij de deathadder slijt de muis zelf al op de muismat voordat je een minuut hebt gepeeld.

Razer is hiermee bekend en ook van 4G muizen en de problemen. Nu jij weer vrolijke frits :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
yannickie111 schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 16:36:
Uit mijn signature?

Nee hoor, is gewoon dropbox maar dan met meer ruimte, en je kunt alle mappen die je wil syncen, niet alleen de map die dropbox zelf bepaalt.
Ah oké, maar eens proberen dan. Vond Dropbox niet vervelend, omdat ik toch maar 1 map hoef te syncen, maar 't kan misschien nog eens handig zijn en ik vond 2GB te weinig. 5GB zal wel meer dan voldoende zijn voor me. Thanks voor de link :P
HardCoreGamer schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 17:30:
Had ik ook met de G700, zit ik daar in de MyCom, vraag ik van 'Mag ik de muis ook voelen?' :P
Klinkt zo stom, maar uiteindelijk is deze muis mijn beste aankoop geweest!
Alleen draadloos, wat een ellende, om de 3 dagen weer opladen. Dat kun je doen met een handig kabeltje, maar leuk is anders.

3200 RPI, 333 reactie snelheid (hoogste is 1000), dus al met al prestatie verlies en nog snel leeg. Jammer.
Lolol, ik had 't ook gevraagd :+
Ik had de Sidewinder X8 al besteld bij MyCom, maar de levertijd veranderde ineens. Ik wilde dus m'n order annuleren, maar werd nogal slecht geholpen. Werd ik vandaag gebeld door iemand van MyCom die me de Performance aanbood zonder bij te betalen. Dat lekker gedaan :P
Ik hoop dat-ie toch goed in de hand ligt. En anders breng ik 'm terug en ruil ik 'm voor de G700. Volgens mij heeft de MX geen DPI-knoppen, maar is 't wel goed in te stellen in de software. Wat ik wel vet vind is het supersnelle scrollen van de MX. Daar ben ik aan gewend vanwege m'n huidige muis, dus ik vond 't al jammer om 't kwijt te raken. Maar ik kan nu dus weer extreem scrollen :P
Kan ik ook die Unifying stick proberen! Vandaag namelijk de K800 Wireless Illuminated binnen gekregen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
RoaDHouse schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 22:49:
[...]

Heb je met de Imperator/mamba 4G gespeeld ? nee... dacht ik al. De laser van razer is BAGGER !!!!!! een twin-eye philips.

De voetjes zijn ook bagger van razer, bij de deathadder slijt de muis zelf al op de muismat voordat je een minuut hebt gepeeld.

Razer is hiermee bekend en ook van 4G muizen en de problemen. Nu jij weer vrolijke frits :X
Haha. Gewoon een gevalletje van verschillende verwachtingen/ervaringen/gebruikspatronen. :)

De enige lasermuis die ik geprobeerd heb is de Copperhead en die heb ik meteen teruggebracht omdat de lift-off distance te groot was, maar ik heb weinig trek om een nieuwe Razer te gaan proberen met zaken zoals z-axis tracking enzo (zeker niet met de stoffen matten die ik gebruik). Ik ben (bijna) perfect tevreden met mijn Logitech MX518 dus ik houd het lekker simpel. Als Razer de Diamondback nog maakte was ik daar bij gebleven, alhoewel hij minder lang meegaat dan een MX518.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Aham brahmasmi schreef op woensdag 02 november 2011 @ 21:58:
[...]

Haha. Gewoon een gevalletje van verschillende verwachtingen/ervaringen/gebruikspatronen. :)

De enige lasermuis die ik geprobeerd heb is de Copperhead en die heb ik meteen teruggebracht omdat de lift-off distance te groot was, maar ik heb weinig trek om een nieuwe Razer te gaan proberen met zaken zoals z-axis tracking enzo (zeker niet met de stoffen matten die ik gebruik). Ik ben (bijna) perfect tevreden met mijn Logitech MX518 dus ik houd het lekker simpel. Als Razer de Diamondback nog maakte was ik daar bij gebleven, alhoewel hij minder lang meegaat dan een MX518.
nou op het gebied van die muisvoetjes heeft RoadHouse gewoon gelijk. Ik heb 2 keer de Deathadder 3500 dpi gekocht en op een gloednieuwe stoffen Razer muismat gelegd, 2 keer wilde hij niet glijden. Tjaaa wat moet ik daar mee? Een muis die niet glijdt? 8)7
Voor de rest is Razer toch een van m'n persoonlijke favorieten, al is het alleen al vanwege de fijne materialen voor je hand en ze liggen gewoon lekker in de hand. Ik neig nu naar de Mamba 4G, maar een 1800 DPI Deathadder zou ook fijn zijn. Helaas zijn die allemaal vervangen door de 3500 dpi :/
Voor nu gewoon de MX518...goedkoop, precies, snel, geen krampen. Klikt helaas niet zo snel als een Razer maar dat is kwestie van gewenning.
Ieder merk komt met crapmuizen, maar een muis is vooral persoonlijk. Ik heb al meer muizen gekocht en teruggebracht dan ik waarschijnlijk ooit nog ga gebruiken in m'n leven.

[ Voor 11% gewijzigd door SuX DeLuXe op 02-11-2011 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
Als je graag de "mamba" wil zou ik toch echt bij de oude versie blijven, die werkt nog een beetje naar behoren.

Hoewel ik de kabel erin/eruit trekken een ramp vind. Met de deathadder BE zit je vrij goed maa ja dan moet je gelijk de voetjes vervangen 8)7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

_eindelijk_ heeft logitech het begrepen :D Mijn volgende muis word een G400 O+ Een fatsoenlijke gamingmuis die niet de looks heeft van een puisterige puber die alleen maar hip wil zijn O+

Nu nog wachten totdat mijn Steelseries Kinzu op is... Zo te voelen zal dat over een niet al te lange tijd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
meer mensen problemen met g500 ik kan ineens niet meer dubbel klikken heel af en toe reageert ie erop :S

uhhh me Logitech MX518 Optical Gaming Mouse heeft er nu ook laats van 8)7

[ Voor 27% gewijzigd door Amdwarrior op 04-11-2011 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
SuX DeLuXe schreef op woensdag 02 november 2011 @ 22:38:
[...]

nou op het gebied van die muisvoetjes heeft RoadHouse gewoon gelijk. Ik heb 2 keer de Deathadder 3500 dpi gekocht en op een gloednieuwe stoffen Razer muismat gelegd, 2 keer wilde hij niet glijden. Tjaaa wat moet ik daar mee? Een muis die niet glijdt? 8)7
Da's wel raar. Ik had nooit problemen met de muisvoetjes van mijn Diamondbacks, maar toch verving ik ze door Hyperglides (glijdt nog beter). Dat zal bij de Deathadder ook wel werken hopelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
RoaDHouse schreef op woensdag 02 november 2011 @ 22:44:
Als je graag de "mamba" wil zou ik toch echt bij de oude versie blijven, die werkt nog een beetje naar behoren.

Hoewel ik de kabel erin/eruit trekken een ramp vind. Met de deathadder BE zit je vrij goed maa ja dan moet je gelijk de voetjes vervangen 8)7.
meen je dat nou? Zou de 4G niet een betere optie zijn voor de toekomst? Met firmware en driver updates moeten toch de nodige fouten op te lossen zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoaDHouse schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 22:49:
[...]

Dit soort reacties zijn dus op dit forum niet gewenst. Met discusseren is niks mis, met iemand zwakbegaafd noemen wel.

[ Voor 28% gewijzigd door Sn0wblind op 06-11-2011 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:31
-knip-

[ Voor 97% gewijzigd door Sn0wblind op 06-11-2011 22:03 ]

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-knip-

[ Voor 92% gewijzigd door Sn0wblind op 06-11-2011 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
Verwijderd schreef op zondag 06 november 2011 @ 17:51:
[...]

Ik pas me slechts aan tot jullie niveau.
Rustig maar,,, de puberijd heeft je wel te pakken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoaDHouse schreef op zondag 06 november 2011 @ 20:37:
[...]

Rustig maar,,, de puberijd heeft je wel te pakken :)
Daar ben ik gelukkig al een tijdje voorbij. Helaas ben je als hoogbegaafde altijd in de minderheid. Vooral als iemand geen olifant kan raken met de beste muizen die er te krijgen zijn weet je wel met wat voor niveau je te maken hebt. Een fanboy. ;)

Misschien wordt het eens tijd om eens langs de GGZ te gaan RoaDHouse, zoveel haat en liefde om het merk van een muis is niet normaal.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2011 00:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
Verwijderd schreef op maandag 07 november 2011 @ 00:36:
[...]

Daar ben ik gelukkig al een tijdje voorbij. Helaas ben je als hoogbegaafde altijd in de minderheid. Vooral als iemand geen olifant kan raken met de beste muizen die er te krijgen zijn weet je wel met wat voor niveau je te maken hebt. Een fanboy. ;)

Misschien wordt het eens tijd om eens langs de GGZ te gaan RoaDHouse, zoveel haat en liefde om het merk van een muis is niet normaal.
Lezen kan je schijnbaar ook niet :) ik merk zoveel frustratie bij je. Ik kan hier alleen maar om lachen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-09 11:00

Jumpiefox

Hoi ?

Tijd om een nieuwe muis te kopen en dit keer van pla nom wel wat extra's te betalen, als het maar een goede " stoer" oogende muis is & draadloos. Iets met ledjes of licht geeft zou best cool zijn daarom de mamba hehe.

Dacht aan het volgende: Een razer mamba 2012 (maar die schijnen dus bout te zijn? Of een R.A.T 9 (die vind ik zelf wel heel stoer zo een transformers look)

Kan alleen geen vergelijking vinden van de twee, iemand die hier en daar wat heeft gelezen over de twee muizen of zelf heeft gebruikt? Heb zelf redelijk grote handen en speel met een "claw" grip (ja kom ik ook niet achter haha)

[ Voor 7% gewijzigd door Jumpiefox op 13-11-2011 17:24 ]

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
Als je de claw grip gebruikt kun je dus beter kiezen voor een muis die geen een hoge rug heeft, want dat is juist voor de palm grip. Je kon eerst bij http://www.razerzone.com/mouseguide/comparison opzoeken voor welke grip de muizen van Razer het beste geschikt zijn, maar het lijkt erop dat ze een boel data weggehaald hebben en dat het nu volledig incompleet is. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:44

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Jumpiefox schreef op zondag 13 november 2011 @ 17:19:
Tijd om een nieuwe muis te kopen en dit keer van pla nom wel wat extra's te betalen, als het maar een goede " stoer" oogende muis is & draadloos. Iets met ledjes of licht geeft zou best cool zijn daarom de mamba hehe.

Dacht aan het volgende: Een razer mamba 2012 (maar die schijnen dus bout te zijn? Of een R.A.T 9 (die vind ik zelf wel heel stoer zo een transformers look)

Kan alleen geen vergelijking vinden van de twee, iemand die hier en daar wat heeft gelezen over de twee muizen of zelf heeft gebruikt? Heb zelf redelijk grote handen en speel met een "claw" grip (ja kom ik ook niet achter haha)
Beiden gebruiken de waardeloze Philips twin-eye sensor. De Mamba is redelijk groot, de R.A.T. 9 kun je een beetje aanpassen. Er zit een hoge en lage rug bij en je kan de lengte ervan veranderen.
Wel is de R.A.T. 9 behoorlijk zwaar.

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox

Jumpiefox

Hoi ?

Kanarie schreef op zondag 13 november 2011 @ 19:29:
[...]

Beiden gebruiken de waardeloze Philips twin-eye sensor. De Mamba is redelijk groot, de R.A.T. 9 kun je een beetje aanpassen. Er zit een hoge en lage rug bij en je kan de lengte ervan veranderen.
Wel is de R.A.T. 9 behoorlijk zwaar.
Nou das lekker, een muis van rond de 100e en dan een waardeloze sensor? Reviews lopen lezen maar kan geen enkele review vinden waar ze negatief over 1 van de muizen praten....dus geloof er niet echt in een beetje kritiek kan geen kwaad.

Begin wel te neigen naar de RAT gewoonweg omdat die te customizen is en een zwaardere muis me wel zou bevallen.

Ma hoezo een waardeloze sensor dan? Nog aanraders? (Wireless,fingertip/claw grip)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Jumpiefox schreef op zondag 13 november 2011 @ 19:39:
[...]

Nou das lekker, een muis van rond de 100e en dan een waardeloze sensor? Reviews lopen lezen maar kan geen enkele review vinden waar ze negatief over 1 van de muizen praten....dus geloof er niet echt in een beetje kritiek kan geen kwaad.

Begin wel te neigen naar de RAT gewoonweg omdat die te customizen is en een zwaardere muis me wel zou bevallen.

Ma hoezo een waardeloze sensor dan? Nog aanraders? (Wireless,fingertip/claw grip)
Philips twin-eye heeft altijd last van z-axis issues. (optillen van je muis verspringt je cursor)
En de cursor heeft altijd een wat "jittery" gevoel vergeleken met alle andere muizen die ik heb gehad.

Voor een goede sensor raad ik aan om uit de buurt van laser muizen te blijven.
De Razer Deathadder heeft een heerlijke IR sensor.

[ Voor 8% gewijzigd door unfor op 13-11-2011 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jumpiefox schreef op zondag 13 november 2011 @ 19:39:
[...]

Niet om het een of ander, maar ik ken maar bar weinig reviewsites die het aandurven om ook maar een beetje kritiek te leveren op bepaalde keuzes. Een review wordt vaak meer gezien als marketingmiddel dan om te laten zien hoe goed (of slecht) het product echt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Verwijderd schreef op zondag 13 november 2011 @ 20:01:
[...]

Niet om het een of ander, maar ik ken maar bar weinig reviewsites die het aandurven om ook maar een beetje kritiek te leveren op bepaalde keuzes. Een review wordt vaak meer gezien als marketingmiddel dan om te laten zien hoe goed (of slecht) het product echt is.
Soms krijgen sites serieus problemen als ze iets slecht beoordelen, NZXT deed dat toen Overclock3d de H2 als "slecht" beoordeelde.

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox

Jumpiefox

Hoi ?

unfor schreef op zondag 13 november 2011 @ 19:56:
[...]

Philips twin-eye heeft altijd last van z-axis issues. (optillen van je muis verspringt je cursor)
En de cursor heeft altijd een wat "jittery" gevoel vergeleken met alle andere muizen die ik heb gehad.

Voor een goede sensor raad ik aan om uit de buurt van laser muizen te blijven.
De Razer Deathadder heeft een heerlijke IR sensor.
Maar goed dan ik ff een post heb geplaatst, ff wat gegoogled over de twin eye en het lijkt idd dat veel mensen er redelijk negatief over zijn al helemaal als je op een cloth pad muist en je muis af en toe optilt (doe ik maar al te vaak niet een super high sens user)
Goede wireless IR mouse of toevallig een overzichtje van een muizen vergelijking of iets in die richting?
Verwijderd schreef op zondag 13 november 2011 @ 20:01:
[...]

Dat is ook wat ik nu zie, best belachelijk maja dan maar afgaan op user reviews.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Ook van wireless zou ik nog steeds weg blijven als fps gamer, er zullen genoeg mensen zijn die geen problemen merken met wireless, maar die zelfde mensen merken ook de issues met z-axis en trillende cursor niet.
De hardcore gamer zal je het je altijd afraden.

De deathadder heeft de zeer goede avago sensor, welk type weet ik zo niet uit mijn hoofd, maar deze zit ook in veel andere merken die gamer muizen maken.
Logitech's sensors zijn over het algemeen goed, maar hebben een lichte hardware acceleratie die niet uit te zetten is.

[ Voor 34% gewijzigd door unfor op 13-11-2011 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
Jumpiefox schreef op zondag 13 november 2011 @ 21:11:
[...]

Dat is ook wat ik nu zie, best belachelijk maja dan maar afgaan op user reviews.
Dat heb ik over de jaren ook geleerd. :) Vroeger las ik veel reviews, maar nu ik vind ze eigenlijk nutteloos, behalve om een algemene/oppervlakkige indruk te krijgen dan. Ik zoek nu meestal naar forum threads als ik meer over een product wil weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:10

Magic666

No one's neighbour!

Hallo medetweakers,

a.s. woensdag krijg ik mijn nieuwe pc en ben aan het kijken voor een nieuwe muis.
De MX518 raakt echt versleten.

Miin oog is gevallen op de Roccat Kone+ (al dan niet in combo met hun isku tobo)

Ik zie dat een aantal tweakers die muis hebben en ben benieuwd naar hun ervaringen na wat langere tijd :)

Werkt alles met Win7 64bits OS bijvoorbeeld? Hoe zit dat nu met het scrollwieltje? Bij versie 1 was die erg snel stuk lees ik overal maar dat zou bij de + versie verholpen zijn.. is dat zo?

(Als alternatief heb ik nog de Razer naga of de Steelseries WoW Cataclysm muis in gedachten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoofpeer
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-09 20:52
Ik zou ook eens kijken naar de logitech g400/g500 dat zijn bijna dezelfde muizen als jouw mx518 ;). Ik weet niet of je dat zou willen maar je hebt wel iets in je handen wat je kent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

Mijn vriendin heeft de G500 en die vind ik niet zo fijn, maar dat is persoonlijk natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
Niks mis met andere muizen uitproberen, maar verwacht niet dat je makkelijk een fijnere muis zult vinden. De MX518 heeft bijna geen zwakke punten en als je er tevreden mee was vindt je niet zomaar iets wat deze muis evenaart. De G400 is wel een goed alternatief, alleen is deze identiek qua vorm.

Ik ben na jaren met andere muizen weer terug bij de MX518 gekomen (ik had vroeger een MX500 die vrijwel hetzelfde is, alleen 800dpi). Ik heb nu genoeg ervaring dat ik niet meer het gevoel heb dat het gras altijd groener is bij de buren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

Met de MX518 is ook niks mis.

Het design en de programmeerbare buttons van de kone+ spreken mij aan.
(vandaar dat die andere 2 muizen ook een alternatief zouden zijn)

En of het gras groener is kom ik maar op 1 manier achter natuurlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 17:09
Magic666 schreef op zondag 04 december 2011 @ 11:02:
Hallo medetweakers,

a.s. woensdag krijg ik mijn nieuwe pc en ben aan het kijken voor een nieuwe muis.
De MX518 raakt echt versleten.

Miin oog is gevallen op de Roccat Kone+ (al dan niet in combo met hun isku tobo)

Ik zie dat een aantal tweakers die muis hebben en ben benieuwd naar hun ervaringen na wat langere tijd :)

Werkt alles met Win7 64bits OS bijvoorbeeld? Hoe zit dat nu met het scrollwieltje? Bij versie 1 was die erg snel stuk lees ik overal maar dat zou bij de + versie verholpen zijn.. is dat zo?

(Als alternatief heb ik nog de Razer naga of de Steelseries WoW Cataclysm muis in gedachten)
hierbij een paar bevindingen van mijn roccat kone+

Heb al redelijk veel ervaring met verschillende muisjes, razer deathadder/lachessis, lochitech g5/9 en nu de roccat kone+. Vind het zelf echt een heerlijke muis. Hij ziet er klein uit maar is qua formaar gelijk aan mijn oude g5. Hij licht echt super in de hand.

Lampjes zijn leuk. Maar heb ik meestal gewoon uit staan. Hou niet van al die niet nittige extra's. Zelf draai ik win7 x64 en alles werkt perfect. Heb geen problemen met de drivers ofzo.

Heb alleen 1 probleempje met de sensor. Die licht heel erg exposed aan rotzooi en is erg gevoelig daarvoor. Zo had ik voorheen regelmatig last van dat de muis erg slecht reageerde en vreemde sprongen maakte. Na lang zoeken kwam ik er achter dat dit een haartje was die voor de lens vast zat in de muis zelf. Deze er met een pincet uitgehaald en nu werkt hij weer perfect. Dit kan echter storend zijn, al heb ik er al een half jaar geen last meer van nu ik het probleem ken.

Het scroll wieltje heb ik niks negatiefs over te melden. Werkt heerlijk, voelt goed aan en reageert fijn.

Al met al ben ik erg tevreden over mijn muis en verwacht ik hier heel erg lang mee door te gaan. Dit is tot nu toe wel 1 van mijn fijnste muizen, bijde razer muizen vielen me tegen en heb ik na een half jaar weer weg gedaan. De logitechs hebben het langer vol gehouden, maar ik vind de roccat alsnog fijner.

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

Bedankt voor je bevindingen!

Dat probleem met haartjes bij de sensor heb ik nu met de MX518 ook al, tja een kat die graag bij je ligt hou je niet tegen ;)

Dus eens in de zoveel de sensor schoonmaken is voor mij al een tweede natuur :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Nja in dat geval kan ik je de muis aanraden ^^, ding licht heerlijk in de hand en ik vind vooral die quickshift optie ontzettend goed werken (alle knoppen een andere functie geven doormiddel van 1 knop) die tegenwoordig alles met de muis, volume hoger/lager, vorig/volgend nummer met winamp, al dat soort dingen.

Verwacht echter wel extra veel last van die haartjes ;) want ik had hier bij mij vorige 4 muizen niet last van, bij deze wel. Ook gebruik ik hem samen met de roccat taito. Heerlijke muismat is dat imho. Niet te duur, lekker groot.

Ook moet ik er even bij zeggen dat dit wel mijn 2e kone is. Mijn eerste is na een paar maand stuk gegaan, reageerde op geen enkele knop meer. Dus alleen de laser werkte nog. Muisje terug gestuurd en binnen 2 weken had ik een gloednieuwe thuis liggen. Deze houd het ondertussen al een stuk langer vol. Ben dus ook over de garantie afhandeling wel te spreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brokxie
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Wat vinden jullie trouwens van de CM Storm Sentinel? Heb hem nu al een tijd en voor mij is het de fijnste muis ooit. Perfecte vorm, geweldige looks, prima performance, lampjes en een schermpje: top!
Maar toch lees ik er zelden wat over op Tweakers?

(http://a8.sphotos.ak.fbcd...25_474587_808572657_n.jpg)

Of de opvolger, de z3ro-g: http://www.cmstorm.com/en...eripherals/sentinelz3rog/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:44

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

De Sentinel heeft zo'n fijne Philips twin-eye sensor met z-axis tracking :/

De Storm heeft wel een degelijke sensor.

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

Intruder schreef op maandag 05 december 2011 @ 15:40:
Nja in dat geval kan ik je de muis aanraden ^^, ding licht heerlijk in de hand en ik vind vooral die quickshift optie ontzettend goed werken (alle knoppen een andere functie geven doormiddel van 1 knop) die tegenwoordig alles met de muis, volume hoger/lager, vorig/volgend nummer met winamp, al dat soort dingen.

Verwacht echter wel extra veel last van die haartjes ;) want ik had hier bij mij vorige 4 muizen niet last van, bij deze wel. Ook gebruik ik hem samen met de roccat taito. Heerlijke muismat is dat imho. Niet te duur, lekker groot.

Ook moet ik er even bij zeggen dat dit wel mijn 2e kone is. Mijn eerste is na een paar maand stuk gegaan, reageerde op geen enkele knop meer. Dus alleen de laser werkte nog. Muisje terug gestuurd en binnen 2 weken had ik een gloednieuwe thuis liggen. Deze houd het ondertussen al een stuk langer vol. Ben dus ook over de garantie afhandeling wel te spreken.
Bij welke shop heb je de muis gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Media markt o.O, veels te duur ook nog. Maar had per direcht een nieuwe muis nodig omdat mijn muis daarvoor was overleden :(. Anders zou ik hem op tweakers hebben gekocht bij de eerste webwinkel met een fatsoenlijke rating.

Pagina: 1 ... 17 ... 20 Laatste

Dit topic is gesloten.